Helsingin kaupunki on vuonna 2014 ottanut käyttöönsä yhteiskäyttöautoyritysten pysäköintitunnuksen. Tunnuksella voi pysäköidä kantakaupungin kaikkien vyöhykkeiden asukas- ja yrityspysäköintipaikoilla. Vyöhykkeet on esitetty liitteessä 3 olevassa kartassa. Lisäksi Helsingissä on noin 90 pelkästään yhteiskäyttöautoyrityksille varattua pysäköintipaikkaa. Näille paikoille voi pysäköidä yhteiskäyttöautojen pysäköintitunnuksella vain käyttämällä paikkojen varausjärjestelmää. Tunnuksen hinta on kulloinkin voimassa olevan asukaspysäköintitunnuksen hinnan suuruinen. Tunnuksen käyttöönoton tavoitteena on parantaa yhteiskäyttöautoyritysten toimintaedellytyksiä sekä kohdella alalla olevia ja sinne tulevia yrityksiä tasapuolisesti. Kaupunkiympäristön toimialan maankäyttö ja kaupunkirakenne -palvelukokonaisuuden, liikenne- ja katusuunnittelu –palvelu pyytää kiinnostuneita yhteiskäyttöautopalveluita tarjoavia toimijoita jättämään hakemuksen tämän hakuohjeen mukaisesti. Kaikki halukkaat yritykset, jotka täyttävät tässä hakuilmoituksessa ja liitteissä esitetyt kelpoisuusvaatimukset sekä ovat valmiita sitoutumaan pysäköintitunnuksen myöntämisehtoihin voivat jättää hakemuksen. Lupia myönnetään enintään 3 000 ajoneuvolle kuitenkin enintään 500 tunnusta palvelukokonaisuutta tai yritystä kohden.
Lähde: Hilma
Haku yhteiskäyttöautoyritysten pysäköintitunnusjärjestelmään
Kaupunkiympäristön toimialan maankäyttö ja kaupunkirakenne -palvelukokonaisuuden liikenne- ja katusuunnittelu pyytää niitä, jotka ovat halukkaita hakemaan yhteiskäyttöautoyritysten pysäköintitunnuksia jättämään hakemuksen. Hakemukseen tulee liittää tieto, kuinka montaa tunnusta hakija hakee. Ajoneuvojen omistaja tai ensimmäinen haltija tulee ilmoittaa. Ajoneuvojen kelpoisuus tarkistetaan kaupunkiympäristön toimialan asiakaspalvelussa lupia lunastettaessa. Ajoneuvon, jolle yhteiskäyttöautoyritysten pysäköintitunnusta haetaan, tulee olla rekisteröity henkilöautoksi. Hakijalla tulee tunnuksia lunastaessaan olla mukana rekisteriotteen tekninen osa ajoneuvoista, joille tunnuksia lunastetaan sekä luettelo, josta ilmenee, mille ajoneuvoille tunnuksia on aikaisemmin myönnetty. Hakijan velvollisuus on siten ylläpitää ajantasaista luetteloa ajoneuvoista, joille tunnuksia on myönnetty. Hakijan tulee sopia etukäteen kaupunkiympäristön toimialan asiakaspalvelun kanssa, milloin saapuu lunastamaan tunnuksia. Tunnukset tulee lunastaa kaupunkiympäristön asiakaspalvelusta, Sörnäistenkatu 1, kolmen (3) kuukauden kuluessa niiden myöntämisestä liikenne- ja katusuunnittelu -palvelusta. Tunnukset tulee maksaa haettaessa. Hakijaa noutaa ja lunastaa alihankkijoidensa tai hakijalle palveluita tuottavan yrityksen tunnukset. Hakija toimittaa tunnukset jälkikäteen alihankkijoilleen ja muille palveluntuottajilleen.
Aurinkovoimalat 2020 – 2026 (DPS)
Dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kohteena ovat Hansel Oy:n asiakkaille toimitettavat: • aurinkovoimalat asennettuina (myös ppa-sopimukset) • muut aurinkovoimaloihin liittyvät tuotteet ja palvelut, kuten suunnittelu, seurantajärjestelmät ja komponentit. Dynaamisen hankintajärjestelmän keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat tai niiden yhteenliittymät voivat hakea osallistumista järjestelmään. Hanselin asiakkaat toteuttavat hankinnat dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksyttyjen toimittajien kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua dynaamisen hankintajärjestelmän hankintavaiheen koko voimassaoloajalle. DPS:n kohde on kuvattu tarkemmin tässä osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.
Valokuitukaapelit ja kuitutarvikkeet (DPS)
Suomen Turvallisuusverkko Oy (jäljempänä Tilaaja) hankkii dynaamisessa hankintajärjestelmässä (jäljempänä DPS) valokuitukaapeleita ja kuitutarvikkeita. Tuotteet on jaettu kahdeksaan (8) eri tuoteryhmään seuraavasti: Tuoteryhmä 1. Häntä-ja kytkentäkuidut Tuoteryhmä 2. Kaapelit liittimillä Tuoteryhmä 3. Adapterit Tuoteryhmä 4. Paneelit Tuoteryhmä 5. Telineet, liitinpaneelit ja -moduulit Tuoteryhmä 6. Puhdistustarvikkeet Tuoteryhmä 7. Jatkostarvikkeet Tuoteryhmä 8. Optiset cwdm kanavointilaitteet Hankinnan kohteena olevat tuotteet on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnön liitteessä "Tuoteluettelo tuoteryhmittäin" sekä liitteessä "Tuotteille asetetut vähimmäisvaatimukset". Tilaaja voi DPS:n voimassaoloaikana tarvittaessa täydentää ja muokata tuoteluetteloa sekä tuotteille asetettuja vähimmäisvaatimuksia. Hankinnat tehdään erillisten tarjouspyyntöjen perusteella DPS:n sisällä. Ensimmäiset tarjouskilpailut järjestetään arviolta heti, kun DPS:n perustamisvaihe kolmekymmentä (30 päivää) on kulunut umpeen. Sen jälkeen Tilaaja julkaisee dynaamisessa hankintajärjestelmässä tarjouspyyntöjä aina hankintatarpeen ilmetessä. Yksittäisten hankintojen sisältö, kesto ja arvo voivat vaihdella. Kaikki järjestelmään hyväksytyt tarjoajat voivat halutessaan jättää tarjouksen kuhunkin tarjouspyyntöön. Tarjoajan tuotevalikoiman ei tarvitse pitää sisällään kaikkien tuoteryhmien tuotteita. Tarjousaika on hankintalain mukaisesti aina vähintään kymmenen (10) päivää. Järjestelmään voi hakea mukaan milloin tahansa sen keston aikana. Hakeminen tapahtuu jättämällä osallistumishakemus sähköisessä tarjousportaalissa (https://tarjouspalvelu.fi/erillisverkot). Tilaaja hyväksyy järjestelmään sellaiset hakijat, jotka täyttävät Tilaajan asettamat soveltuvuusvaatimukset. Soveltuvuusvaatimukset on kuvattu ESPD-lomakkeessa sekä osiossa "Tarjouspyynnön muut ehdot". Tämän osallistumispyynnön liitteenä on "Sopimus dynaamiseen hankintajärjestelmään osallistumisesta" (jäljempänä Sopimus), jonka ehdot osallistujien tulee hyväksyä sellaisenaan. Sopimusta noudatetaan kaikissa DPS:n sisällä tehtävissä hankinnoissa. Tarjoajaehdokkaan on hyväksyttävä Sopimuksen ehdot osallistumishakemuksensa yhteydessä. Sopimus allekirjoitetaan molemmin puolin siinä vaiheessa, kun tarjoajaehdokas tulee valituksi tarjoajaksi jossakin Tilaajan julkaisemassa tarjouskilpailussa DPS:n sisällä. DPS:n kesto on kuusikymmentä (60) kuukautta. Yksittäisten hankintojen kesto ilmoitetaan kussakin tarjouspyynnössä ja yksittäisen hankinnan kesto voi ylittää dynaamisen hankintajärjestelmän keston.
Ohjelmistokehityksen asiantuntija- ja ylläpitopalvelujen hankinta (DPS)
DPS:n sisäisissä kilpailutuksissa tullaan hankkimaan Helsingin kaupungin ohjelmistokehityksen asiantuntija- ja ylläpitopalveluita: - Suunnittelupalveluja: määrittely- ja arkkitehtuuripalveluja ja digitaalisten palvelujen palvelumuotoilua ja käyttöliittymäsuunnittelua - Ohjelmistokehityksen asiantuntija- ja ylläpitopalveluja: ohjelmistokehityspalveluja, testauspalveluja, ohjelmistojen ylläpitopalveluja, pilvipalvelujen asiantuntijapalveluja sekä teknologia- ja infrastruktuurikehityspalveluja - Tietoturva- ja tietosuojapalveluja: tietoturvallisuus-, auditointi- ja varautumispalveluja ja tietosuojapalveluja - Dataan, analytiikkaan, tekoälyyn ja ohjelmistorobotiikkaan liittyviä palveluja DPS:n sisäisten hankintojen kohteena voivat olla esimerkiksi yksittäiset asiantuntijaresurssit tai kokonaisten kehitystiimien hankinta. Yksittäisten hankintojen sisältö, kesto ja arvo voivat vaihdella huomattavasti. Kaikki DPS:ään hyväksytyt tarjoajat voivat osallistua sisäisiin kilpailutuksiin. Liitteessä 1 Palvelukuvaus kuvataan tarkemmin ne palvelut joiden osaamista Helsingin kaupunki tulee todennäköisesti tarvitsemaan.
Lähi-, luomu ja pientuottajien elintarvikkeet
Dynaamisen hankintajärjestelmän aikana tilaaja valitsee kokonaistaloudellisesti soveltuvimman toimittajan tai toimittajat tapauskohtaisesti osallistumishakemuksessa kuvatulla tavalla. Tilaukset sisältävät elintarvikkeita tilaajan tarpeen mukaisesti ja sovituissa aikatauluissa, noudattaen tilaajan asettamia vaatimuksia.
Työnohjauspalvelut
Yksilötyönohjaus, 45 min Yksilötyönohjauksella tarkoitetaan kahdenkeskeistä ja säännöllistä ohjausta, joka toimii ammatillisen osaamisen ja työssä motivoitumisen, työhyvinvoinnin sekä työssäjaksamisen tukena. Yksilötyönohjaus selkeyttää ja yhdenmukaistaa ymmärrystä omasta perustehtävästä ja mahdollistaa oman ammatillisen kasvun ja kehityksen arvioinnin. Ryhmätyönohjaus, 90 min, alle 12 henkilöä Ryhmätyönohjaus on ryhmässä tapahtuvaa työnohjausta, jonka sisältönä voi olla asiakassuhteiden tai ryhmädynamiikan tarkastelua sekä moniammatillisen yhteistyön toteutumista käytännössä, oman työhyvinvoinnin tukemista käytännössä sekä oman työotteen vaikuttavuutta ja käsittelyä muiden kanssa. Ryhmätyönohjaus, 90 min, yli 12 henkilöä Ryhmätyönohjaus on ryhmässä tapahtuvaa työnohjausta, jonka sisältönä voi olla asiakassuhteiden tai ryhmädynamiikan tarkastelua sekä moniammatillisen yhteistyön toteutumista käytännössä, oman työhyvinvoinnin tukemista käytännössä sekä oman työotteen vaikuttavuutta ja käsittelyä muiden kanssa. Työyhteisötyönohjaus, 90 min, alle 12 henkilöä Työyhteisön työnohjauksella tarkoitetaan moniammatillisen työyksikön työntekijöiden toiminnan kehittämistä asiakaslähtöisesti. Työnohjauksen tavoitteena on selkeyttää erilaisia rooleja työyhteisössä ja parantaa työilmapiiriä yhdessä esimiehen ja työyhteisön jäsenten kanssa. Työyhteisötyönohjaus, 90 min, yli 12 henkilöä Työyhteisön työnohjauksella tarkoitetaan moniammatillisen työyksikön työntekijöiden toiminnan kehittämistä asiakaslähtöisesti. Työnohjauksen tavoitteena on selkeyttää erilaisia rooleja työyhteisössä ja parantaa työilmapiiriä yhdessä esimiehen ja työyhteisön jäsenten kanssa. Esimiestyönohjaus, 45 min, yksilöohjaus Esimiesten työnohjaus tukee esimiehiä oman perustehtävänsä hoitamisessa oman henkilökohtaisen identiteetin sekä voimavarojen vahvistamista ja johtamistaitojen kehittämistä organisaation arvojen ja visioiden suuntaisesti. Työnohjauksessa tarkastellaan yksilöllisiä ja ryhmädynaamisia ilmiöitä sekä esimiehen toimintaa ja sen vaikuttavuutta organisaatioon. Työnohjaus mahdollistaa resurssien arvioimisen strategian mukaisesti sekä tukee esimiehiä henkilökunnan osaamisen kehittämisessä. Kaiken perustana on asiakaslähtöinen palveluprosessi. Työnohjaus voidaan toteuttaa yksilö- ja ryhmämuotoisena. Esimiestyönohjaus, 90 min, ryhmäohjaus, alle 12 henkilöä Esimiesten työnohjaus tukee esimiehiä oman perustehtävänsä hoitamisessa oman henkilökohtaisen identiteetin sekä voimavarojen vahvistamista ja johtamistaitojen kehittämistä organisaation arvojen ja visioiden suuntaisesti. Työnohjauksessa tarkastellaan yksilöllisiä ja ryhmädynaamisia ilmiöitä sekä esimiehen toimintaa ja sen vaikuttavuutta organisaatioon. Työnohjaus mahdollistaa resurssien arvioimisen strategian mukaisesti sekä tukee esimiehiä henkilökunnan osaamisen kehittämisessä. Kaiken perustana on asiakaslähtöinen palveluprosessi. Työnohjaus voidaan toteuttaa yksilö- ja ryhmämuotoisena. Esimiestyönohjaus, 90 min, ryhmäohjaus, yli 12 henkilöä Esimiesten työnohjaus tukee esimiehiä oman perustehtävänsä hoitamisessa oman henkilökohtaisen identiteetin sekä voimavarojen vahvistamista ja johtamistaitojen kehittämistä organisaation arvojen ja visioiden suuntaisesti. Työnohjauksessa tarkastellaan yksilöllisiä ja ryhmädynaamisia ilmiöitä sekä esimiehen toimintaa ja sen vaikuttavuutta organisaatioon. Työnohjaus mahdollistaa resurssien arvioimisen strategian mukaisesti sekä tukee esimiehiä henkilökunnan osaamisen kehittämisessä. Kaiken perustana on asiakaslähtöinen palveluprosessi. Työnohjaus voidaan toteuttaa yksilö- ja ryhmämuotoisena. Perhetyön työnohjaus, 45 min, yksilöohjauksena Perhetyön työnohjaus. Perheiden kanssa työskentelevien työntekijöiden työnohjaus auttaa työntekijää näkemään perheen vuorovaikutuskokonaisuuden toimintaa, erityisesti miten lapset, nuoret ja vanhemmat toimivat perheen kussakin erilaisessa muutosvaiheessa. Työnohjaus voi olla myös suoraa työnohjausta, jossa perhe kokonaisuutena tai sovitut perheenjäsenet ovat paikalla. Perhetyön työnohjaus voi sisältää myös laajempaa sosiaalista verkostoa koskevaa tarkastelua. Perhetyön työnohjaus, 90 min, ryhmäohjaus alle 12 henkilöä Perhetyön työnohjaus. Perheiden kanssa työskentelevien työntekijöiden työnohjaus auttaa työntekijää näkemään perheen vuorovaikutuskokonaisuuden toimintaa, erityisesti miten lapset, nuoret ja vanhemmat toimivat perheen kussakin erilaisessa muutosvaiheessa. Työnohjaus voi olla myös suoraa työnohjausta, jossa perhe kokonaisuutena tai sovitut perheenjäsenet ovat paikalla. Perhetyön työnohjaus voi sisältää myös laajempaa sosiaalista verkostoa koskevaa tarkastelua. Perhetyön työnohjaus, 90 min, ryhmäohjaus, yli 12 henkilöä Perhetyön työnohjaus. Perheiden kanssa työskentelevien työntekijöiden työnohjaus auttaa työntekijää näkemään perheen vuorovaikutuskokonaisuuden toimintaa, erityisesti miten lapset, nuoret ja vanhemmat toimivat perheen kussakin erilaisessa muutosvaiheessa. Työnohjaus voi olla myös suoraa työnohjausta, jossa perhe kokonaisuutena tai sovitut perheenjäsenet ovat paikalla. Perhetyön työnohjaus voi sisältää myös laajempaa sosiaalista verkostoa koskevaa tarkastelua. Kriisityönohjaus, 45 min, yksilöohjaus Kriisityönohjaus: Käytetään vaativien kriisitilanteiden ja konfliktien käsittelyyn, asiakastilanteisiin, työstä esiin nousseiden ongelmien / haasteiden käsittelyyn, jotka kohdistuvat yksittäiseen työntekijään tai koko työyhteisöön. Tavoitteena on tukea ja auttaa yksilöä tai työyhteisöä selviytymään tilanteessa. Muihin työnohjausmuotoihin verrattuna ohjaus voi olla tilanteesta riippuen lyhytkestoisempaa, kertoja voi olla esim. 1 - 10. Kriisityönohjaus, 90 min, ryhmäohjaus, alle 12 henkilöä Kriisityönohjaus: Käytetään vaativien kriisitilanteiden ja konfliktien käsittelyyn, asiakastilanteisiin, työstä esiin nousseiden ongelmien / haasteiden käsittelyyn, jotka kohdistuvat yksittäiseen työntekijään tai koko työyhteisöön. Tavoitteena on tukea ja auttaa yksilöä tai työyhteisöä selviytymään tilanteessa. Muihin työnohjausmuotoihin verrattuna ohjaus voi olla tilanteesta riippuen lyhytkestoisempaa, kertoja voi olla esim. 1 - 10. Kriisityönohjaus, 90 min, ryhmäohjaus, yli 12 henkilöä. Kriisityönohjaus: Käytetään vaativien kriisitilanteiden ja konfliktien käsittelyyn, asiakastilanteisiin, työstä esiin nousseiden ongelmien / haasteiden käsittelyyn, jotka kohdistuvat yksittäiseen työntekijään tai koko työyhteisöön. Tavoitteena on tukea ja auttaa yksilöä tai työyhteisöä selviytymään tilanteessa. Muihin työnohjausmuotoihin verrattuna ohjaus voi olla tilanteesta riippuen lyhytkestoisempaa, kertoja voi olla esim. 1 - 10. Mielenterveys- ja päihdetyön ryhmätyönohjaus, 90 min, alle 12 henkilöä Mielenterveys- ja päihdetyöryhmien työnohjausryhmät ovat moniammatillisia. Työohjausryhmässä voi olla mukana mm. lääkäreitä, sairaanhoitajia, psykologeja, lähihoitajia, sosionomeja ja toimintaterapeutteja. Työohjauksella on kaksi tarkoitusta, 1) kehittää asiakastyön laatua moniammatillisen yhteisen dialogin, reflektion ja työtapojen pohdinnan kautta ja 2) tukea työntekijöiden työhyvinvointia tarjoamalla mahdollisuuden käsitellä vaikeita asiakastilanteita ja vahvistamalla osaamista yhteisen dialogisen keskustelun kautta. Mielenterveys- ja päihdetyön työnohjausta tarvitaan erikoissairaanhoidon, perusterveydenhuollon ja sosiaalipalveluiden työryhmissä. Mielenterveys- ja päihdetyön ryhmätyönohjaus, 90 min, yli 12 henkilöä Mielenterveys- ja päihdetyöryhmien työnohjausryhmät ovat moniammatillisia. Työohjausryhmässä voi olla mukana mm. lääkäreitä, sairaanhoitajia, psykologeja, lähihoitajia, sosionomeja ja toimintaterapeutteja. Työohjauksella on kaksi tarkoitusta, 1) kehittää asiakastyön laatua moniammatillisen yhteisen dialogin, reflektion ja työtapojen pohdinnan kautta ja 2) tukea työntekijöiden työhyvinvointia tarjoamalla mahdollisuuden käsitellä vaikeita asiakastilanteita ja vahvistamalla osaamista yhteisen dialogisen keskustelun kautta. Mielenterveys- ja päihdetyön työnohjausta tarvitaan erikoissairaanhoidon, perusterveydenhuollon ja sosiaalipalveluiden työryhmissä. Perhehoitajien ryhmätyönohjaus, 90 min, alle 12 henkilöä Perhehoitajien työnohjaus. Perhehoito on hoidon tai muun osa- tai ympärivuorokautisen huolenpidon järjestämistä lyhyt- tai pitkäaikaisesti perhehoitajan yksityiskodissa tai hoidettavan kotona. Perhehoidon tavoitteena on antaa perhehoidossa olevalle henkilölle mahdollisuus kodinomaiseen hoitoon ja läheisiin ihmissuhteisiin sekä edistää hänen perusturvallisuuttaan ja sosiaalisia suhteitaan. Perhehoitoa voidaan järjestää lastensuojelussa ja erityisryhmien ja ikäihmisten palveluissa. Esim. perhehoitoon sijoitetulla lapsella voi olla takanaan vaikeita elämänkokemuksia ja hän voi tarvita paljon tukea arkipäivässä. Perhehoitajien työnohjauksen tehtävänä on tukea perhehoitajia heidän tehtävässään. Perhehoitajien työnohjaus toteutetaan pääsääntöisesti ryhmätyönohjauksena ja erityistilanteissa voi työnohjausta olla lyhytaikaisesti myös perhekohtaisesti Perhehoitajien ryhmätyönohjaus, 90 min, yli 12 henkilöä Perhehoitajien työnohjaus. Perhehoito on hoidon tai muun osa- tai ympärivuorokautisen huolenpidon järjestämistä lyhyt- tai pitkäaikaisesti perhehoitajan yksityiskodissa tai hoidettavan kotona. Perhehoidon tavoitteena on antaa perhehoidossa olevalle henkilölle mahdollisuus kodinomaiseen hoitoon ja läheisiin ihmissuhteisiin sekä edistää hänen perusturvallisuuttaan ja sosiaalisia suhteitaan. Perhehoitoa voidaan järjestää lastensuojelussa ja erityisryhmien ja ikäihmisten palveluissa. Esim. perhehoitoon sijoitetulla lapsella voi olla takanaan vaikeita elämänkokemuksia ja hän voi tarvita paljon tukea arkipäivässä. Perhehoitajien työnohjauksen tehtävänä on tukea perhehoitajia heidän tehtävässään. Perhehoitajien työnohjaus toteutetaan pääsääntöisesti ryhmätyönohjauksena ja erityistilanteissa voi työnohjausta olla lyhytaikaisesti myös perhekohtaisesti. Lääkäreiden työnohjaus, 45 min, yksilötyönohjaus Lääkärityönohjaus on tarkoitettu erilaisiin tarpeisiin potilastyötä tekeville kliinikoille ja lääkärityöyhteisöille ja on tarkoitettu mm. potilastyönohjaukseen tukemaan työhyvinvointia potilas-lääkäri -hoitosuhteissa. Työnohjausta annetaan pääasiassa lääkäriryhmille, mutta erityisestä tarpeesta sitä voidaan tarjota myös yksilöille. Työnohjaus antaa varmuutta tehdä työtä omana itsenä. Se on ammatillisen kehittymisen menetelmä, joka auttaa huolehtimaan omasta jaksamisesta. Lääkäreiden työnohjaus, 90 min, ryhmätyönohjaus alle 12 henkilöä Lääkärityönohjaus on tarkoitettu erilaisiin tarpeisiin potilastyötä tekeville kliinikoille ja lääkärityöyhteisöille ja on tarkoitettu mm. potilastyönohjaukseen tukemaan työhyvinvointia potilas-lääkäri -hoitosuhteissa. Työnohjausta annetaan pääasiassa lääkäriryhmille, mutta erityisestä tarpeesta sitä voidaan tarjota myös yksilöille. Työnohjaus antaa varmuutta tehdä työtä omana itsenä. Se on ammatillisen kehittymisen menetelmä, joka auttaa huolehtimaan omasta jaksamisesta. Lääkäreiden työnohjaus, 90 min, ryhmätyönohjaus yli 12 henkilöä Lääkärityönohjaus on tarkoitettu erilaisiin tarpeisiin potilastyötä tekeville kliinikoille ja lääkärityöyhteisöille ja on tarkoitettu mm. potilastyönohjaukseen tukemaan työhyvinvointia potilas-lääkäri -hoitosuhteissa. Työnohjausta annetaan pääasiassa lääkäriryhmille, mutta erityisestä tarpeesta sitä voidaan tarjota myös yksilöille. Työnohjaus antaa varmuutta tehdä työtä omana itsenä. Se on ammatillisen kehittymisen menetelmä, joka auttaa huolehtimaan omasta jaksamisesta.
Tehostetun palveluasumisen hankintajärjestelmä
Hankittavan palvelun sisältö on kuvattu täsmällisemmin osallistumispyynnön liitteellä 2, palvelukuvaus.
Kone- ja kuljetuspalveluiden dynaaminen hankintajärjestelmä
Dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa toistaiseksi ja sen voimassaoloaikana voidaan järjestää ennalta määrittelemätön määrä tarjouskilpailuja, joihin voivat osallistua kaikki järjestelmään mukaan hyväksytyt tarjoajat. Hankintajärjestelmään osallistuminen ei velvoita Toimittajaa jättämään tarjouksia järjestettäviin kilpailutuksiin. Dynaamisen hankintajärjestelmän perusteena on keventää Tilaajan tarvitsemien palveluiden kilpailuttamisprosessia sekä Tilaajan, että Tarjoajan kannalta. Dynaamisen hankintajärjestelmän etuja on järjestelmän avoimuus, sekä mahdollisuus sähköisen luettelon tehokkaaseen käyttämiseen. Sähköisellä luettelolla pyritään keventämään kaluston teknisten tietojen ilmoittamista eri kilpailutuksiin. Käytännössä tällä tavalla vältytään yksittäisiin kilpailutuksiin tehtäviltä erillisiltä luetteloilta. Hankintajärjestelmässä on käytössä sähköisenä luettelona Toimittajakohtainen Kalustoluettelo. Kalustoluettelossa on eritelty kaluston tekniset ominaisuudet, joita voidaan käyttää kilpailutuksien laatupisteytyksissä. Kalustoluettelon tiedot ovat toimittajan hallinnoitavissa koko järjestelmän keston ajan. Kalustoluettelon teknistä jakelutapaa, muotoa ja sisältöä voidaan muuttaa Tilaajan tarpeiden mukaisesti hankintajärjestelmän keston aikana. Tilaaja voi lisätä tai poistaa Kalustoluettelon ajoneuvo- ja koneluokkia toiminnan tarpeiden mukaisesti. Näistä mahdollisista muutoksista ilmoitetaan ennen seuraavan kilpailutuksen järjestämistä. Sisäisten kilpailutuksien tarjousten vertailuperusteina voidaan käyttää hinnan lisäksi laatupisteytystä, johon vaikuttaa esim. tarjottavan kaluston tekniset ominaisuudet, ympäristövaikutukset (esim. vähäpäästöisyys, uusiutuvat polttoaineet) ja henkilöstön ammatillinen pätevyys. Tämän hankintajärjestelmän sisällä voidaan kilpailuttaa myös kone- ja/tai kuljetusurakoita, joihin sisältyy lisäksi esim. kiviaineksia, sekä katujen kunnossapitotöissä tarvittavia kone- ja/tai kuljetusurakoita. Tilaaja pidättää oikeuden kilpailuttaa erillisiä rakennus- ja kunnossapitourakoita.
Soiten ikääntyneiden tehostetun palveluasumisen ilmoittautumismenettely
Keski-Pohjanmaan sosiaali- ja terveyspalvelukuntayhtymä Soite (jäljempänä myös Tilaaja) hankkii ikääntyneiden tehostettua palveluasumista yksityisiltä palveluntuottajilta ilmoittautumispyynnössä ja sen liitteissä tarkemmin kuvatuin ehdoin. Hankinnan ensimmäinen osa koskee vuotta 2020, jolloin hankinnan piiriin tulee noin 160 asiakaspaikkaa Kannuksessa, Kokkolassa, Kruunupyyssä ja Vetelissä. Hankinnan toinen osa koskee vuotta 2021, jolloin hankinnan piirin tulee noin 260 asiakaspaikkaa Kokkolassa ja Kruunupyyssä. Tilaaja tekee päätöksen ja sopimuksen valittavien Palveluntuottajien kanssa. Lisätietoja on liitteellä "Ilmoittautumismenettelyn kuvaus" sekä liitteellä "Hankinnan kohde ja palvelukonsepti". Sopimus on toistaiseksi voimassa oleva. Kaikki ilmoittautujat, jotka täyttävät ilmoittautumispyynnössä asetetut vaatimukset, valitaan Palveluntuottajiksi.
Ilmoitusnumero | 2019-026383 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000) |
Hankintayksiköntyyppi | SERVICES |
Ilmoitustyyppi | Hankintailmoitus (tarjouspyyntö) |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Keski-Pohjanmaan sosiaali- ja terveyspalvelukuntayhtymä Soite Mariankatu 16-20 67200 Kokkola +358 404882850 Antti Tieva hankinnat@soite.fi |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä |
https://tarjouspalvelu.fi/soite?id=277386&tpk=6c8dc6aa-786b-44a0-b395-ea8da4adb57f |
Liitteet | |
Lähde | Hilma |
Tehostetun palveluasumisen hankintajärjestelmä
Tehostetulla palveluasumisella turvataan yksilöllinen asuminen henkilöille, jotka tarvitsevat runsaasti hoitoa, huolenpitoa ja valvontaa vuoden jokaisena päivänä ympäri vuorokauden. Asukkaat ovat pääasiassa vähintään keskivaikeasti muistisairaita ja / tai monisairaita. Hankittava asumispalvelu vastaa sisällöltään kunnan omana palveluna tuotettua tehostettua palveluasumista ja palvelusetelillä järjestettävää palvelua. Asukasvalinnat tekee Jyväskylän vanhuspalveluiden moniammatillinen SAS-työryhmä. Tällä osallistumispyynnöllä perustetaan hankintajärjestelmä, johon kaikki tässä osallistumispyynnössä ja sen liitteissä asetetut soveltuvuusvaatimukset täyttävät asumispalvelun tuottajat voivat osallistua. Järjestelmän toiminta on kuvattu osallistumispyynnön liitteellä 1, tehostetun palveluasumisen hankintajärjestelmän kuvaus. Asumispalveluyksiköistä tehdään määräaikainen hankintasopimus 2 vuodeksi. Sopimus jatkuu määräaikaisen sopimuskauden jälkeen toistaiseksi voimassa olevana.
Ilmoitusnumero | 2019-025956 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000), Majoituspalveluja tarjoava sosiaalityö (85311000) |
Hankintayksiköntyyppi | SERVICES |
Ilmoitustyyppi | Hankintailmoitus (tarjouspyyntö) |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Jyväskylän kaupunki, sosiaali- ja terveyspalvelut Kilpisenkatu 1 40100 Jyväskylä hankinnat@jyvaskyla.fi |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä |
Jyväskylän kaupunki, sosiaali- ja terveyspalvelut Kilpisenkatu 1 40100 hankinnat@jyvaskyla.fi http://www.jyvaskyla.fi https://tarjouspalvelu.fi/jyvaskyla?id=275019&tpk=c78e2fec-964a-4bae-ae0d-0394985e577a |
Liitteet | |
Lähde | Hilma |
Maanteiden päällystysurakoiden dynaaminen hankintajärjestelmä 2020-2024
Hankinnalla perustetaan koko Suomen maantieverkoston kattava dynaaminen hankintajärjestelmä, johon voi hakeutua jättämällä osallistumishakemuksen hankintailmoituksen mukaisesti. Dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksyttyjen tarjoajien kesken kilpailutetaan päällyste- ja rakenteenparantamisurakoita. Hankinnan kohteena oleviin päällyste- ja rakenteenparantamisurakoihin kuuluu niiden toteuttaminen kokonaisvastuulla tilaajan suunnitelmien perusteella, sisältäen kaikki niiden toteuttamiseksi tarvittavat työt niihin kuuluvine valmistelu- ja viimeistelytöineen sekä aine- ja tarvikehankintoineen. Laadunvarmistamisen muotona on laatuvastuurakentaminen.
Ilmoitusnumero | 2019-021670 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Teiden päällystystyöt (45233220) |
Hankintayksiköntyyppi | WORKS |
Ilmoitustyyppi | Hankintailmoitus (tarjouspyyntö) |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Varsinais-Suomen elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskus, Läntinen hankinta-alue Yliopistonkatu 38 33100 Tampere +358 503962640 Tomi Keisala tomi.keisala@ely-keskus.fi |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä |
https://hanki.tarjouspalvelu.fi/hanki?id=252626&tpk=60f269cf-2af6-4d07-a913-16396939384a |
Liitteet | |
Lähde | Hilma |
Ikääntyneiden tehostetun palveluasumisen hankinta
Espoon kaupunki, Hangon kaupunki, Inkoon kunta, Kauniaisten kaupunki, Kirkkonummen kunta, Lohjan kaupunki, Perusturvakuntayhtymä Karviainen, Raaseporin kaupunki ja Siuntion kunta (jäljempänä myös Tilaaja) hankkivat ikääntyneiden tehostettua palveluasumista yksityisiltä palveluntuottajilta ilmoittautumispyynnössä ja sen liitteissä tarkemmin kuvatuin ehdoin. Espoon kaupunki valmistelee hankinnan kaikkien Tilaajien puolesta ja kukin Tilaaja tekee hankinnan osalta oman päätöksen ja sopimuksen valittavien Palveluntuottajien kanssa. Lisätietoja on liitteellä 1. "Ilmoittautumismenettelyn kuvaus" sekä liitteellä 2. "Hankinnan kohde ja palvelukonsepti". Sopimus on toistaiseksi voimassa oleva. Kaikki ilmoittautujat, jotka täyttävät ilmoittautumispyynnössä asetetut vaatimukset, valitaan Palveluntuottajiksi.
Ilmoitusnumero | 2019-020104 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000) |
Hankintayksiköntyyppi | SERVICES |
Ilmoitustyyppi | Hankintailmoitus (tarjouspyyntö) |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Espoon kaupunki PL 640 02070 ESPOON KAUPUNKI hankinta@espoo.fi |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä |
https://tarjouspalvelu.fi/espoo?id=250994&tpk=04a686d1-deef-445b-9bfa-d1d9693f71bd |
Liitteet | |
Lähde | Hilma |
Henkilökuljetusten kuljetuspalvelut
Hankinnan kohteena ovat pääosin vammaispalvelu- ja sosiaalihuoltolain mukaisten kuljetuspalvelujen tuottaminen Päijät-Hämeen Hyvinvointikuntayhtymän (PHHYKY) toiminta-alueella. Kuljetustilaukset välitetään PHHYKYn erikseen kilpailuttaman välityskeskuksen toimesta niille liikennöitsijöille, joiden kanssa PHHYKY on solminut sopimukset henkilökuljetuspalvelun tuottamisesta. Kuljetukset tulee toteuttaa kulloinkin voimassa olevan palvelukuvauksen mukaisesti. Dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä voidaan järjestää useita kilpailutuksia, joiden tarkemmat ehdot vahvistetaan kunkin kilpailutuksen tarjouspyynnössä. Dynaamiseen hankintajärjestelmään liittyminen ei velvoita liikennöitsijöitä osallistumaan järjestelmän sisäisiin tarjouskilpailuihin.
Ilmoitusnumero | 2019-019475 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Kuljetuspalvelut (jätteen kuljetusta lukuun ottamatta) (60000000) |
Hankintayksiköntyyppi | SERVICES |
Ilmoitustyyppi | Hankintailmoitus (tarjouspyyntö) |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Päijät-Hämeen hyvinvointikuntayhtymä Keskussairaalankatu 7 15850 Lahti +358 444828927 Tomi Järvinen tomi.jarvinen@phhyky.fi |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä |
https://tarjouspalvelu.fi/phsotey?id=235054&tpk=36f3611c-21f3-4975-a09d-5646cffbe596 |
Liitteet | |
Lähde | Hilma |
Lääkäripalvelujen hankinta – Siun sote sairaalapalvelut, vastaanottopalvelut, kuntoutus, 24/7–palvelualue ja Siun työterveys Oy
Pohjois-Karjalan sosiaali- ja terveyspalvelujen kuntayhtymä (Siun sote) perustaa dynaamisen kaltaisen hankintajärjestelmän. Hankinnan kohteena on lääkäripalvelujen hankinta koko Siun soten toiminta-alueen sairaalapalvelujen, vastaanottopalvelujen, kuntoutuksen ja 24/7-palvelualueelle sekä Siun työterveys Oy:n käyttöön. Siun sote järjestää julkiset terveydenhuollon palvelut 14 kunnan alueella. Siun työterveys Oy on Siun soten omistama tytäryhtiö, joka tuottaa työterveyspalveluja. Alueella on noin 170 000 asukasta. Dynaamisen kaltaisella hankintajärjestelmällä tarkoitetaan täysin sähköistä hankintamenettelyä, joka on avoin kaikille soveltuvuusehdot täyttäville ehdokkaille koko sen keston ajan. Se koostuu perustamisvaiheesta ja hankintavaiheesta. Hankinnat tehdään järjestelmän sisällä erillisillä tarjouspyynnöillä eli sisäisillä kilpailutuksilla. Vain osallistumishakemuksen tehneillä ja järjestelmään hyväksytyillä ehdokkailla on oikeus tehdä tarjouksia hankintavaiheessa.
Ilmoitusnumero | 2019-011316 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Lääkäripalvelut ja niihin liittyvät palvelut (85120000) |
Hankintayksiköntyyppi | SERVICES |
Ilmoitustyyppi | Hankintailmoitus (tarjouspyyntö) |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Siun sote - Pohjois-Karjalan sosiaali- ja terveyspalvelujen kuntayhtymä Tikkamäentie 16, M-talo, 3. kerros 80210 Joensuu +358 133304438 Salla Kokko hankinnat@siunsote.fi |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä |
https://tarjouspalvelu.fi/siunsote?id=219474&tpk=40adca22-a2a5-4df8-be22-b9d49aabee88 |
Liitteet | |
Lähde | Hilma |
Dynaaminen hankintajärjestelmä: Ratatietojen ylläpito- ja asiantuntijapalvelut 2019-2025
Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän kohteena ovat ratatietojen ylläpito- ja asiantuntijapalvelut. Palvelun sisältö on kuvattu ET-kohtaisen sopimuksen liitteessä 7 Hankinnan kohteen kuvaus.
Ilmoitusnumero | 2019-009873 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Rautateiden ja niihin liittyvien laitteiden korjaus, huolto ja muut palvelut (50220000), Tiedon käsittelypalvelut (72310000) |
Hankintayksiköntyyppi | SERVICES |
Ilmoitustyyppi | Hankintailmoitus (tarjouspyyntö) |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Väylävirasto PL 33 (Opastinsilta 12 A) 00521 HELSINKI +358 295343590 Reijo Prokkola reijo.prokkola@vayla.fi |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä |
https://hanki.tarjouspalvelu.fi/hanki?id=229304&tpk=23d6d013-c44e-457f-b96a-1a6a97c578af |
Liitteet | |
Lähde | Hilma |
Toimistokalusteet 2019 – 2025 (DPS)
Toimistokalusteet ja niihin liittyvät palvelut Hansel Oy:n asiakkaille.
Ilmoitusnumero | 2019-009416 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Huonekalut (39100000), Toimistokalusteet (39130000) |
Hankintayksiköntyyppi | SUPPLIES |
Ilmoitustyyppi | Hankintailmoitus (tarjouspyyntö) |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Hansel Oy PL 1386 00101 Helsinki +358 294444200 kilpailutus@hansel.fi |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä |
https://tarjouspalvelu.fi/hanki?id=236490&tpk=391f53e2-7f7e-4f53-85cf-cdbe9e524357 |
Liitteet | |
Lähde | Hilma |
Toimistokalusteet 2019 – 2025 (DPS)
Toimistokalusteet ja niihin liittyvät palvelut Hansel Oy:n asiakkaille.
Ilmoitusnumero | 2019-009164 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Huonekalut (39100000) |
Hankintayksiköntyyppi | SUPPLIES |
Ilmoitustyyppi | Hankintailmoitus (tarjouspyyntö) |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Hansel Oy PL 1386 00101 Helsinki +358 294444200 kilpailutus@hansel.fi |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä |
https://tarjouspalvelu.fi/hanki?id=232609&tpk=c5f9b933-7794-4746-bdf0-326eae91260f |
Liitteet | |
Lähde | Hilma |
Tilintarkastuksen palvelut 2019 – 2025 (DPS)
Tilintarkastuksen palvelut ja niitä täydentävät palvelut Hansel Oy:n asiakkaille.
Ilmoitusnumero | 2019-007180 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Auditointi- ja tarkastuspalvelut (79212000), Tilintarkastuspalvelut (79212100) |
Hankintayksiköntyyppi | SERVICES |
Ilmoitustyyppi | Hankintailmoitus (tarjouspyyntö) |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Hansel Oy PL 1386 00101 Helsinki +358 294444200 kilpailutus@hansel.fi |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä |
https://tarjouspalvelu.fi/hanki?id=220547&tpk=f1c9222f-c1dc-46ce-9d11-2593b16f62e4 |
Liitteet | |
Lähde | Hilma |
Sisäisen tarkastuksen palvelut 2019 – 2025 (DPS)
Sisäisen tarkastuksen palvelut ja niitä täydentävät palvelut Hansel Oy:n asiakkaille.
Ilmoitusnumero | 2019-007179 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Auditointi- ja tarkastuspalvelut (79212000), Sisäiset tilintarkastuspalvelut (79212200) |
Hankintayksiköntyyppi | SERVICES |
Ilmoitustyyppi | Hankintailmoitus (tarjouspyyntö) |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Hansel Oy PL 1386 00101 Helsinki +358 294444200 kilpailutus@hansel.fi |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä |
https://tarjouspalvelu.fi/hanki?id=221756&tpk=d85fea3b-4e21-48ed-a09b-141d3beb34a3 |
Liitteet | |
Lähde | Hilma |