Ravintolapalvelut 2021-2025 (DPS)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 4 vuotta sitten | 25.12.2020 Määräaika: 1 vuosi kuluttua | 31.12.2025 23:59 Alkuperäinen ilmoitus

Ks. kohta II.1.4) Lyhyt kuvaus. DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen. DPS on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta DPS:n voimassaollessa. Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 21.1.2021, ellei perustamisvaiheen pidennyksestä muuta johdu, ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä. Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään kuusi (6) vuotta, kuitenkin siten, että kaikki hankintasopimukset päättyvät viimeistään 31.12.2028.

Ilmoitusnumero 2020-060188
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Siivous- ja puhdistuspalvelut (90910000), Hotelli-, ravintola- ja vähittäiskauppapalvelut (55000000), Ravintola- ja tarjoilupalvelut (55300000), Ruokala- ja ateriapalvelut (55500000), Vastaanottopalvelut (79992000)
Ilmoitustyyppi
Aluekoodi FI FI
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ravintolapalvelut 2021-2025 (DPS)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 4 vuotta sitten | 24.12.2020 Määräaika: 1 vuosi kuluttua | 31.12.2025 00:00 Alkuperäinen ilmoitus

Ks. kohta II.1.4) Lyhyt kuvaus. DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen. DPS on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta DPS:n voimassaollessa. Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 21.1.2021, ellei perustamisvaiheen pidennyksestä muuta johdu, ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä. Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään kuusi (6) vuotta, kuitenkin siten, että kaikki hankintasopimukset päättyvät viimeistään 31.12.2028.

Ilmoitusnumero 2020-060987
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Siivous- ja puhdistuspalvelut (90910000), Hotelli-, ravintola- ja vähittäiskauppapalvelut (55000000), Ravintola- ja tarjoilupalvelut (55300000), Ruokala- ja ateriapalvelut (55500000), Vastaanottopalvelut (79992000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1 FI
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kone- ja kuljetuspalvelut 2021 – 2025 dynaaminen hankintajärjestelmä

Suomi | Muhoksen kunta
Julkaistu 4 vuotta sitten | 23.12.2020 Alkuperäinen ilmoitus

Dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa toistaiseksi ja sen voimassaoloaikana voidaan järjestää ennalta määrittelemätön määrä tarjouskilpailuja, joihin voivat osallistua kaikki järjestelmään mukaan hyväksytyt tarjoajat. Hankintajärjestelmään osallistuminen ei velvoita toimittajaa jättämään tarjouksia järjestettäviin kilpailutuksiin. Dynaamisen hankintajärjestelmän perusteena on keventää tilaajan tarvitsemien palveluiden kilpailuttamisprosessia sekä tilaajan, että tarjoajan kannalta. Dynaamisen hankintajärjestelmän etuja on järjestelmän avoimuus, sekä mahdollisuus sähköisen luettelon tehokkaaseen käyttämiseen. Sähköisellä luettelolla pyritään keventämään kaluston teknisten tietojen ilmoittamista eri kilpailutuksiin. Käytännössä tällä tavalla vältytään yksittäisiin kilpailutuksiin tehtäviltä erillisiltä luetteloilta. Hankintajärjestelmässä on käytössä sähköisenä luettelona toimittajakohtainen kalustoluettelo. Kalustoluettelossa on eritelty kaluston tekniset ominaisuudet, joita voidaan käyttää kilpailutuksien laatupisteytyksissä. Kalustoluettelon tiedot ovat toimittajan hallinnoitavissa koko järjestelmän keston ajan. Kalustoluettelon teknistä jakelutapaa, muotoa ja sisältöä voidaan muuttaa tilaajan tarpeiden mukaisesti hankintajärjestelmän keston aikana. Tilaaja voi lisätä tai poistaa kalustoluettelon ajoneuvo- ja koneluokkia toiminnan tarpeiden mukaisesti. Näistä mahdollisista muutoksista ilmoitetaan ennen seuraavan kilpailutuksen järjestämistä. Sisäisten kilpailutuksien tarjousten vertailuperusteina voidaan käyttää hinnan lisäksi laatupisteytystä, johon vaikuttaa esim. tarjottavan kaluston tekniset ominaisuudet, ympäristövaikutukset (esim. vähäpäästöisyys, uusiutuvat polttoaineet) ja henkilöstön ammatillinen pätevyys. Tämän hankintajärjestelmän sisällä voidaan kilpailuttaa myös kone- ja/tai kuljetusurakoita, joihin sisältyy lisäksi esim. kiviaineksia, sekä katujen kunnossapitotöissä tarvittavia kone- ja/tai kuljetusurakoita. Tilaaja pidättää oikeuden kilpailuttaa erillisiä rakennus- ja kunnossapitourakoita.

Ilmoitusnumero 2020-061077
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Maa-, tie- ja vesirakentamisessa ja muissa rakennustöissä käytettävien koneiden ja laitteiden vuokraus käyttäjän kanssa (45500000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1D9 FI1D9
Osoitetiedot Muhoksen kunta
Asematie 14 91500 Muhos FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Lukitusjärjestelmät ja -laitteet palveluineen 2021-2025 (DPS)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 4 vuotta sitten | 21.12.2020 Määräaika: 3 kuukautta kuluttua | 31.1.2025 00:00 Alkuperäinen ilmoitus

DPS:n kohteena ovat lukitusjärjestelmät ja -laitteet, sekä niihin liittyvien palveluiden toimittaminen. DPS:llä voi hankkia seuraavia tuotteita: • Elektromekaaniset lukitusjärjestelmät; • Mekaaniset lukitusjärjestelmät; • Lukituskomponentit; • Edellä mainittuihin lukitusjärjestelmiin ja laitteisiin kiinteästi liittyvät ja niiden käyttötarkoitusta palvelevat lisälaitteet ja -tarvikkeet. DPS:n kohteena olevat tuotteisiin liittyvät palvelut ovat seuraavat: • Konsultointi- ja suunnittelupalvelu; • Asennuspalvelut; • Dokumentointipalvelut; • Takuuhuolto; • Korjaushuoltopalvelu; • Ennakkohuoltopalvelu; • Käyttökoulutus ja lisäkoulutus; • Elektromekaanisen lukitusjärjestelmän pääkäyttäjäpalvelut; ja • Avainten säilytyspalvelu ja avainten hallintapalvelu. DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen. DPS on voimassa 31.1.2025 saakka, ellei sitä keskeytetä aikaisemmin. Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 1.2.2021, ellei perustamisvaiheen pidennyksestä muuta johdu, ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä 31.1.2025. Hanselilla on oikeus keskeyttää dynaaminen hankintajärjestelmä kesken sen voimassaolon. Hankintasopimukset tulee tehdä ennen dynaamisen hankintajärjestelmän päättymistä. Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään 31.1.2025 saakka. Hankintasopimukseen perustuvia hankintoja (tilauksia) voidaan tehdä ennen hankintasopimuksen päättymistä. Tilauksiin perustuvat toimitukset tulee toimittaa viimeistään kuuden (6) kuukauden kuluessa hankintasopimuksen päättymisestä. Hankintasopimus voi kuitenkin olla voimassa enintään 31.1.2035 saakka siltä osin kuin dynaamisen hankintajärjestelmän kohteena oleviin tuotteisiin hankitaan tämän dynaamisen hankintajärjestelmän kohteena olevia palveluita, kuten lukitusjärjestelmän korjaushuoltopalveluita tai ennakkohuoltopalveluita. Tässä kohdassa tarkoitettujen palveluiden tuottamisesta tulee tehdä hankintasopimus ennen dynaamisen hankintajärjestelmän päättymistä.

Ilmoitusnumero 2020-060893
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lukkosepänpalvelut (98395000), Lukot, avaimet ja saranat (44520000), Lukkojen osat (44522400), Korjaus- ja huoltopalvelut (50000000), Asennuspalvelut (ohjelmistoja lukuun ottamatta) (51000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI FI
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Lastensuojelun ostopalvelut, Siun sote

Suomi | Pohjois-Karjalan hankintatoimi
Julkaistu 4 vuotta sitten | 21.12.2020 Määräaika: 2 kuukautta kuluttua | 31.12.2024 00:00 Alkuperäinen ilmoitus

Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää osallistumishakemusta lastensuojelulain alaisista Siun soten lastensuojelun ostopalveluista dynaamiseen hankintajärjestelmään, joka on avoinna 18.12.2020 - 31.12.2024. Dynaamisella hankintajärjestelmällä tarkoitetaan täysin sähköistä hankintamenettelyä, joka on avoin kaikille soveltuvuusehdot täyttäville ehdokkaille koko sen keston ajan. Dynaaminen hankintajärjestelmä koostuu perustamisvaiheesta ja hankintavaiheesta. Hankinnat tehdään järjestelmän sisällä erillisillä tarjouspyynnöillä eli sisäisillä kilpailutuksilla. Vain osallistumishakemuksen tehneillä ja järjestelmään hyväksytyillä ehdokkailla on oikeus tehdä tarjouksia hankintavaiheen sisäisiin kilpailutuksiin. Dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla lastensuojelun sijaishuollon hankitaan 1.4.2021 alkaen. Palvelun tulee täyttää Euroopan unionin suoraan velvoittavien säädösten, Suomen lakien ja asetusten sekä viranomaisten antamat määräykset. Osallistumishakemus on sitova ja se tulee laatia suomen kielellä.

Ilmoitusnumero 2020-060868
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lasten ja nuorten sosiaalipalvelut (85311300)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D3 FI1D3 FI1D8 FI1D2 FI1D1 FI1C5 FI193
Osoitetiedot Pohjois-Karjalan hankintatoimi
Linnunlahdentie 2 80110 Joensuu FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Maaperänäytteenotto ja havaintoputkien asennukset Suomen alueella vuosina 2021-2025

Suomi | Geologian tutkimuskeskus
Julkaistu 4 vuotta sitten | 20.12.2020 Määräaika: 1 vuosi kuluttua | 17.12.2025 13:51 Alkuperäinen ilmoitus

Dynaaminen hankintajärjestelmä koskee GTK:n tutkimuskohteille eri puolella Suomea hankittavaa maaperänäytteenottoa ja pohjaveden havaintoputkien asennuksia. GTK hankkii näitä palveluja tämän dynaamisen hankintajärjestelmän mukaisilla sisäisillä kilpailutuksilla. Vuosittainen kairausmäärä on yhteensä arviolta noin 2 000...3 000 metriä. Erillisiä työkohteita on vuosittain 5 - 10 kpl ja keskimääräinen kairausmäärä yhdellä työmaalla vaihtelee 100....500 m välillä. Työ tehdään Gm200 tai vastaavalla koneella, jonka nostovoiman on oltava vähintään 140 kN, syöttövoiman 80 kN ja vääntövoiman on oltava vähintään 3250 Nm 0-70 rpm ja 6200 Nm 0-35 rpm alueella. Havaintoputken materiaali PEH. Asennettavan putken sisämitan oltava vähintään 50 mm. Siiviläputket asennetaan pohjavesipinnan alapuolelle läpäiseviin maalajikerroksiin. Mikäli siiviläputki asennetaan hienohiekka-silttikerroksiin, pitää varmistaa, ettei putki pääse tukkeutumaan myöhemmin. Pohjavesiputki varustetaan metallisella lukittavalla suojaputkella, jonka oltava asennuksen jälkeen tukevasti kiinni maassa. Suojaputken ympärille laitetaan tiivis maakerros (esim. bentoniitti). Kairausten maalajihavainnot (maaperän kerrosjärjestys ja havaittujen rajapintojen syvyydet) sekä asennettujen havaintoputkien rakennetiedot merkitään ylös kairauspöytäkirjoihin maastossa. Urakoitsija toimittaa havaintoputkikortit ja maalajihavainnot, sekä kairaustiedot tiedostona (INFRA-formaattina). Havaintoputkirei'issä tehdään kalliovarmistus vähintään 3 metriin. GTK:n toiminta-ajatuksen keskeisin sisältö, geologisen tiedon tuottaminen maankamaran hallitun ja kestävän käytön edistämiseksi, luo perustan GTK:n ympäristöpolitiikalle. GTK huomioi ympäristönäkökohdat sekä kartoitus- ja tutkimustoimintansa suuntaamisessa että omien toiminta-tapojensa kehittämisessä. Yhtenä GTK:n ympäristöpäämääränä on se, että ostopalveluina hankittavien palvelujen toimittajat noudattavat GTK:n ympäristönpolitiikan edellyttämiä toimintatapoja. GTK:n ympäristöpolitiikasta saa tietoa GTK:n kotisivuilta osoitteessa http://www.gtk.fi/gtk/ymparistopolitiikka. Työmailla urakoitsijalla on oltava valmiudet mm. öljyvahinkojen torjuntaan ja huolehdittava työkohteiden siistimisestä. Mahdollisen öljy-/ympäristövahingon tms sattuessa siitä ilmoitetaan välittömästi GTK:n edustajalle ja ryhdytään toimiin vahingon minimoimiseksi. Tarvittaessa hyväksytettävä mahdollisten ympäristövahinkojen hoitaminen paikallisilla viranomaisilla. Koneessa tulee olla biohajoavat hydrauliöljyt. Kullakin työvuorolla tulee olla miehityksenä kaksi henkilöä täysiaikaisesti. Urakoitsija suorittaa työt yleisesti hyväksytyn käytännön ja Geologian tutkimuskeskuksen kairausten ja mittauspalveluiden työehtojen (liite 1) mukaisesti. Riskien havainnointi ja ennakointi on yksi merkittävimmistä keinoista estää tapaturmien sattuminen. Urakoitsija tekee jokaisen työmaan alussa arvioinnin riskeistä ja päivittää sen tarvittaessa. Tilaaja toimittaa tiedot mahdollisista suojelualueista tai muista erityishuomiota vaativista alueista. Työmailla on käytettävä turvakenkiä, kypärää, suojalaseja, kuulonsuojaimia sekä huomiovaatteita. Mikäli työmaalla havaitaan puutteita henkilökohtaisissa suojaimissa, on puutteet välittömästi korjattava tai kyseinen henkilö on poistettava työmaalta. Työnjohtaja toimittaa tilaajalle turvallisuus/poikkeamahavainnot viipymättä tilaajalle. Kone erotetaan maastosta omaksi työmaakseen huomionauhoin ja työmaa-alueesta ilmoitetaan selvin kieltokyltein. Yhteystiedoissa eristetyn alueen kulkuaukolla on oltava (puhelinnumero). Lisäksi tarvittavat suojavälineet osoitetaan merkillä.

Ilmoitusnumero 2020-060713
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Geologiset, geofysikaaliset ja muut tieteelliset luonnonvarojen etsintäpalvelut (71351000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI FI
Osoitetiedot Geologian tutkimuskeskus
Vuorimiehentie 5 02151 Espoo FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tilausajopalvelut 2021-2026 (DPS)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 4 vuotta sitten | 19.12.2020 Määräaika: 2 vuotta kuluttua | 31.10.2026 00:00 Alkuperäinen ilmoitus

Luokka 1: Kertaluontoiset tilausajopalvelut Ks. liite "Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde ja ehdot – Kertaluontoiset tilausajopalvelut". Luokka 2: Vakiotilausajopalvelut Ks. liite "Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde ja ehdot – Vakiotilausajopalvelut".

Ilmoitusnumero 2020-060582
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tilausmatkustajaliikenteen palvelut (60140000), 1 (1)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1 FI1 FI1
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Muuttokuljetuspalvelut 2021-2026 (DPS)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 4 vuotta sitten | 19.12.2020 Määräaika: 1 vuosi kuluttua | 31.1.2026 00:00 Alkuperäinen ilmoitus

Dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä myös DPS) kohteena ovat muutto- ja tavarankuljetuspalvelut Manner-Suomen alueella Hansel Oy:n asiakkaille. Dynaamisen hankintajärjestelmän keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen. Dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaollessa. Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla. Dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä tehtävät hankintasopimukset voivat alkaa aikaisintaan perustamisvaiheen ja sisäisen kilpailutuksen jälkeen. Hankintasopimukset tulee tehdä ennen dynaamisen hankintajärjestelmän päättymistä. Hankintasopimusten tulee päättyä viimeistään vuoden kuluttua dynaamisen hankintajärjestelmän päättymisen jälkeen. Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteessä 1 "Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde" ja liitteessä 2 "Dynaamisen hankintajärjestelmän ehdot".

Ilmoitusnumero 2020-060552
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Siirto- ja muuttopalvelut (98392000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1 FI1
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Geofysiikan mittauspalvelujen hankinta vuosina 2021-2024

Suomi | Geologian tutkimuskeskus
Julkaistu 4 vuotta sitten | 10.12.2020 Alkuperäinen ilmoitus

Dynaaminen hankintajärjestelmä koskee geofysiikan mittauksia ja niihin liittyviä palveluja GTK:n tutkimuskohteille. GTK hankkii näitä palveluja tämän dynaamisen hankintajärjestelmän mukaisilla kilpailutuksilla. Geologian tutkimuskeskus hakee riittävän kokemuksen omaavia tarjoajia sovelletun geofysiikan maastomittauksiin. Mittausmenetelminä tarjoajilla voi olla laajasti eri geofysiikan menetelmiä, mm. magneettinen- ja painovoimamenetelmä, sähköiset ja sähkömagneettiset menetelmät (SP, maavastusluotaukset, IP, TEM, AMT, jne.), radiometriset menetelmät, seismiset menetelmät (refraktio ja reflektio) sekä myös erilaiset geofysiikan reikämittaukset ja -luotaukset. Maastomittausten lisäksi myös miehittämättömillä ilma-aluksilla (UAV) tehtävät geofysiikan mittaukset otetaan huomioon. Lisäksi halutaan mahdollisena lisäpalveluna omien mittausten täydentämiseen geofysiikan mittaajia omien resurssien loppuessa. Urakoitsija suorittaa työt yleisesti hyväksytyn käytännön ja Geologian tutkimuskeskuksen kairausten ja mittauspalveluiden työehtojen (liite 1) mukaisesti. Riskien havainnointi ja ennakointi on yksi merkittävimmistä keinoista estää tapaturmien sattuminen. Tarvittaessa on käytettävä turvakenkiä, kypärää, suojalaseja, kuulonsuojausta sekä huomiovaatteita. Mikäli työmaalla havaitaan puutteita henkilökohtaisissa suojaimissa, on puutteet välittömästi korjattava tai kyseinen henkilö on poistettava työmaalta. Työnjohtaja toimittaa tilaajalle turvallisuus/poikkeamahavainnot viipymättä tilaajalle. Työmailla urakoitsijalla on oltava valmiudet ympäristövahinkojen torjuntaan ja huolehdittava työkohteiden siistimisestä ja tarvittaessa hyväksytettävä mahdollisten ympäristövahinkojen hoitaminen paikallisilla viranomaisilla. Mahdollisen öljy-/ympäristövahingon tms sattuessa siitä ilmoitetaan välittömästi GTK:n edustajalle ja ryhdytään toimiin vahingon minimoimiseksi. Urakoitsija tekee jokaisen työmaan alussa arvioinnin riskeistä ja päivittää sen tarvittaessa ja toimittaa sen tilaajalle. Tilaaja vastaa työmaan tekemiseen tarvittavista luvista (esim. maastoliikenneluvat) ja toimittaa urakoitsijalle tiedot mahdollisista suojelualueista tai muista erityishuomiota vaativista alueista.Tarvittaessa GTK:n edustaja esittää työmaalle kulkureitit, joka tarkistetaan urakoitsijan toimivaltaisen edustajan kanssa. Lopullisen vastuun työmaalla liikkumisesta ottaa urakoitsija.

Ilmoitusnumero 2020-059921
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Geologiset, geofysikaaliset ja muut tieteelliset luonnonvarojen etsintäpalvelut (71351000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI FI
Osoitetiedot Geologian tutkimuskeskus
Vuorimiehentie 5 02151 Espoo FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Asiantuntijapalveluiden dynaaminen hankintajärjestelmä (DPS)

Suomi | Seure Henkilöstöpalvelut Oy
Julkaistu 4 vuotta sitten | 10.12.2020 Määräaika: 6 vuotta kuluttua | 7.12.2030 15:10 Alkuperäinen ilmoitus

Strategiakonsultointi ja -palvelut Osa-aluetta koskevat dynaamisen hankintajärjestelmän sisäiset hankinnat voivat sisältää esimerkiksi strategian määrittämiseen liittyviä tutkimuksia ja selvityksiä, strategiaprosessiin, -menetelmiin ja -työkaluihin liittyvää konsultointia tai jatkuvaa asiantuntijapalvelua sekä strategian jalkautuksen asiantuntijapalveluita, jotka voivat sisältää muun muassa kyvykkyyksien kehittämisen konsultointia ja tukea tai erilaisten strategian jalkautusmenetelmien konsultointia. Tästä esimerkkinä OKR-malli. Asiakaskokemuksen-, myynnin- ja tuotteiden hallinnan sekä -kehittämisen konsultointi ja -palvelut Osa-alue voi sisältää muun muassa asiakasarvon kehittämisen-, asiakastyön-, asiakaspalvelun-, myynnin-, tutkimusten- ja tuotekehityksen projektiomaisia tai jatkuvia asiantuntijapalveluita. Osa-alue voi sisältää muun muassa: a. Palveluiden-, toimintaprosessien- ja palveluidenkehittämisen prosessin uudelleen muotoilua tai konsultointia. Yhtenä esimerkkinä hinnoittelumallien konsultointi. b. Tutkimuspalveluita, kuten asiakastutkimuksia, markkinakartoituksia, kilpailija-analyysejä ja asiakaskyselyitä palveluina. Tämä voi sisältää myös erilaisten tutkimustyökalujen tai sovellusten ostoa SaaS-palveluna. c. Asiakkuuksien johtamisen ja myynnin konsultointia tai jatkuvia palveluita. d. Asiakkuuksien hallinnan ja asiakaspalvelun kehittämistä tai jatkuvia palveluita. e. Myynnin ja asiakkuuksien johtamisen valmennuksia ja coaching:ia. Työntekijäkokemuksen- ja HR:n konsultointi ja -palvelut Osa-alue voi sisältää muun muassa yrityskulttuurin kehittämisen-, johtamisen kehittämisen- ja HR -toimintojen ja henkilöstöresurssien hallinnan projektinomaisia tai jatkuvia asiantuntijapalveluita. Osa-alue voi sisältää muun muassa: a. Yrityskulttuurin kehittämisen konsultointia ja muuta kehittämisen tukipalveluita. b. HR -toimintojen kehittämispalveluita. c. Palkanlaskennan prosessien konsultointia, kehittämispalveluita sekä jatkuvia palveluita. d. HR -valmennuksia ja koulutuksia eri osa-alueilla, kuten työsuhdejuridiikka, TES osaaminen, johtaminen ja esimiestyön kehittäminen. e. Henkilöstötutkimuksia. f. Muutosjohtamisen konsultointi ja tukipalvelut. g. Työyhteisökehittämisen ja johdon coaching:n -palvelut. h. Henkilöarviointi- ja suorahakupalvelut i. HR -resurssit palveluna j. Tietosuoja konsultointia ja -palvelut Markkinoinnin- ja viestinnän konsultointi ja -palvelut Osa-alue voi sisältää muun muassa markkinoinnin-, median- ja viestinnän- projektinomaisia tai jatkuvia asiantuntijapalveluita. Osa-alue voi sisältää muun muassa: a. Digitaalisen markkinoinnin- ja automaation konsultointia, sisällön tuottamista ja automaatiotyökaluja saas -palveluna. b. Markkinoinnin ja brändin konsultointia ja markkinoinninsuunnittelu palveluita. c. Mediatoimistopalveluita ja mediaostoja. d. Markkinatutkimuksia ja muita tutkimuspalveluita. e. Viestintästrategian konsultointia ja muista viestintäpalveluita. ICT:n-, liiketoiminnan kehittämisen- ja hankintojen konsultointi ja -palvelut Osa-alue voi sisältää muun muassa ICT-, teknologia-, kokonaisarkkitehtuuri-, liiketoiminnan kehittämisen- ja julkisten hankintojen projektiluontoisia tai jatkuvia asiantuntijapalveluita. Osa-alue voi sisältää muun muassa: a. Prosessikehittämisen-, ketterän kehittämisen-, lean:in ja muiden kehittämisen menetelmien jatkuvia palveluita sekä konsultointia. b. Digitalisaatio- ja teknologia konsultointia ja -palveluita, kuten digitalisaatiostrategia. c. Kehittämisen asiantuntijaresursseja, kuten projektipäällikkö-, tuoteomistaja- ja scrum master -palveluita. d. ICT -palveluita, kuten ICT -strategia-, arkkitehtuuri-, tietoturva-, projektijohto-, ICT -hankinta- ja hallinta konsultointia, koulutusta ja jatkuvia palveluita. e. Julkisten hankintojen konsultointia ja toteutuspalveluita. Tiedolla johtamisen- ja taloushallinnon konsultointi ja -palvelut Osa-alue voi sisältää muun muassa datan-, analytiikan-, taloushallinnon projektinomaisia tai jatkuvia asiantuntijapalveluita. Osa-alue voi sisältää muun muassa: a. Tekoälyyn, koneoppimiseen ja ennakoivaan analytiikkaan liittyvä konsultointia ja palveluita. b. Taloushallinnon konsultointia ja jatkuvia palveluita. c. Liiketoiminnan suunnitteluun, analysointiin, seurantaan ja raportointiin liittyviä konsultointi palveluita ja työvälineitä SaaS-palveluina.

Ilmoitusnumero 2020-059953
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tekniset analysointi- tai neuvontapalvelut (71621000), Liiketoiminnan kehittämistä koskevat asiantuntijapalvelut (79411100), Tietokonelaitteistoa koskevat konsulttipalvelut (72100000), Talousjohdon konsulttipalvelut (79412000), Viestintä- ja multimediaohjelmistojen kehittämispalvelut (72212500), Henkilöstöhallinnon konsulttipalvelut (79414000), Järjestelmiä ja tekniikkaa koskevat konsulttipalvelut (72220000), Tuotantojohdon konsulttipalvelut (79415000), Yritysanalyysejä koskevat konsulttipalvelut (72221000), Suhdetoimintaan liittyvät palvelut (79416000), Projektinjohtoa koskevat konsulttipalvelut (72224000), Suhdetoimintaa koskevat konsulttipalvelut (79416200), Tutkimuspalvelut ja kokeelliset kehityspalvelut (73100000), Valmennuspalvelut (79998000), Tutkimus- ja kehitystoiminnan konsulttipalvelut (73200000), Tutkimus- ja kehitystoiminnan suunnittelu ja toteutus (73300000), Markkinatutkimuspalvelut (79310000), Taloudellisten vaikutusten arviointi (79311410), Mainonta- ja markkinointipalvelut (79340000), Viestintä- ja multimediaohjelmatuotteet (48500000), Myynninedistäminen (79342200), Tietoliikennettä koskevat konsulttipalvelut (71316000), Yrityskonsultointi, johdon konsultointi ja niihin liittyvät palvelut (79400000), Vaaroilta suojautumista ja riskienhallintaa koskevat konsulttipalvelut (71317000), Yritysten ja johdon konsulttipalvelut (79410000), Tekniset neuvonta- ja konsulttipalvelut (71318000), Yleiset johdon konsulttipalvelut (79411000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1 FI FI FI FI FI FI
Osoitetiedot Seure Henkilöstöpalvelut Oy
PL 650 00099 Helsingin kaupunki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Johdon konsultointipalvelujen hankinta

Suomi | Tuomi Logistiikka Oy
Julkaistu 4 vuotta sitten | 30.11.2020 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 27.11.2024 15:09 Alkuperäinen ilmoitus

Tuomi Logistiikka Oy perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän, jonka kautta hankitaan johdon konsultointipalveluja. Tilaajana voivat olla Tuomi Logistiikka Oy:n omistajat ja heidän sidosyksikkönsä. Tämä hankintajärjestelmän ulkopuolelle jää Tampereen kaupungin strategia yksikön kaupunkistrategia. Tilaaja pidättää oikeuden kilpailuttaa johdon konsultointipalveluja myös tämän dynaamisen järjestelmän ulkopuolella erityisestä perustellusta syystä. Dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisissä kilpailutuksissa tarkennetaan mukana olevat tilaajat sekä kilpailutettavat konsulttipalvelut. Dynaamisen hankinnan kuvaus Järjestelmään voi hakea koko järjestelmän voimassaoloajan. Järjestelmään hakeutuminen ei tarkoita suoraan osallistumista kilpailutettaviin hankintoihin vaan tarjoajan tulee hyväksymisen jälkeen erikseen jättää tarjous avattaviin kilpailutuksiin. Hankintasopimuskohtaiset vaatimukset, kuvaukset ja muut asiakirjat ovat nähtävillä kilpailutuksen avaushetkellä dynaamiseen järjestelmään hyväksytyille toimijoille. Voimassa oleviin sopimuksiin eli jo kilpailutettuihin hankintoihin ei voi jättää tarjousta ennen kuin kilpailutus avataan uudelleen. Hankinnan kohde voi koostua esimerkiksi seuraavista osa-alueista: Strateginen johtaminen ja tavoitejohtaminen - strategian vieminen käytäntöön eri organisaatiotasoille - strategian selkeyttäminen arjen työtehtävien tasolle - Osallistaminen strategian laatimisen prosessiin, strategisen ja operatiivisen johtamisen välillä "käppi", strategia ei näy arjen työssä. - Tavoitteellisen strategisen johtamisen osaamisen laajentaminen esihenkilöstölle - Osaamisen, organisaation ja prosessien ketteryys, jotta voidaan vastata alati muuttuvaan toimintaympäristöön - Muutosjohtaminen strategian mukaisesti - Strategiamuotoilu - Strategiaprosessin kehittäminen Tiedolla johtaminen - Tiedon tarpeen määrittely tulevaisuusorientaatiolla pohjautuen tavoitteiden asetantaan. Tiedolla johtamisen prosessia ei ole sisäistetty / ei ole käytössä = tietoa ei välttämättä hyödynnetä. - Tulevaisuuden ennakointi ja suunnittelu, esim. millä kyvykkyyksillä tulevaisuudessa menestytään. - Analytiikan hyödyntäminen. Toimintaprosessien kehittäminen - Palveluprosessien omistajuus, mittarointi, seuranta, asiakasnäkökulma, työkalut ym. - Asiakaslähtöinen prosessien kehittäminen

Ilmoitusnumero 2020-059331
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Yrityskonsultointi, johdon konsultointi ja niihin liittyvät palvelut (79400000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI FI
Osoitetiedot Tuomi Logistiikka Oy
Särkijärvenkatu 1 33840 Tampere FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Turvakalusteet 2021-2025 (DPS)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 4 vuotta sitten | 29.11.2020 Määräaika: 2 kuukautta kuluttua | 1.1.2025 00:00 Alkuperäinen ilmoitus

DPS:n kohteena ovat turvakalusteet ja niihin liittyvät palvelut. DPS:llä hankittavia turvakalusteita ovat: • Kassa-, paloturva- ja avainkaapit • Turvaovet • Asekaapit • Holvit • Holvinovet • Palosuojatut arkistolaatiskostot • Dataturvakaapit • Vaate- ja lokerokaapit • Edellä mainittuihin tuotteisiin liittyvät lisätarvikkeet ja -laitteet. DPS:llä hankittavia tuotteisiin liittyviä palveluita ovat seuraavat: • Konsultointi- ja suunnittelupalvelu • Asennuspalvelu • Takuuhuoltopalvelu • Ennakko- ja korjaushuoltopalvelu sekä korjaustyö • Vanhan tuotteen noutopalvelu • Kierrätyspalvelu • Koulutus- ja lisäkoulutus DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen. DPS on voimassa 1.1.2025 saakka, ellei sitä keskeytetä aikaisemmin. Hanselin asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 4.1.2021, ellei perustamisvaiheen pidennyksestä muuta johdu, ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä 1.1.2025. Hanselilla on oikeus keskeyttää dynaaminen hankintajärjestelmä kesken sen voimassaolon. Hankintasopimukset tulee tehdä ennen dynaamisen hankintajärjestelmän päättymistä. Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään 1.1.2025 saakka. Hankintasopimukseen perustuvia hankintoja (tilauksia) voidaan tehdä hankintasopimuksen päättymiseen saakka. Tilauksiin perustuvat toimitukset tulee toimittaa viimeistään kuuden (6) kuukauden kuluessa hankintasopimuksen päättymisestä. Hankintasopimus voi olla voimassa enintään kymmenen (10) vuotta dynaamisen hankintajärjestelmän päättymisestä siltä osin kuin dynaamisen hankintajärjestelmän kohteena oleviin tuotteisiin hankitaan tämän dynaamisen hankintajärjestelmän kohteena olevia palveluita.

Ilmoitusnumero 2020-059227
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Valvonta- ja turvajärjestelmät ja -laitteet (35120000), Panssaroidut tai vahvistetut kassakaapit, lippaat ja ovet (44421000), Korjaus- ja huoltopalvelut (50000000), Asennuspalvelut (ohjelmistoja lukuun ottamatta) (51000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI FI
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Geofysiikan mittauspalvelujen hankinta vuosina 2021-2024

Suomi | Geologian tutkimuskeskus
Julkaistu 4 vuotta sitten | 29.11.2020 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 26.11.2024 10:57 Alkuperäinen ilmoitus

Dynaaminen hankintajärjestelmä koskee geofysiikan mittauksia ja niihin liittyviä palveluja GTK:n tutkimuskohteille. GTK hankkii näitä palveluja tämän dynaamisen hankintajärjestelmän mukaisilla kilpailutuksilla. Geologian tutkimuskeskus hakee riittävän kokemuksen omaavia tarjoajia sovelletun geofysiikan maastomittauksiin. Mittausmenetelminä tarjoajilla voi olla laajasti eri geofysiikan menetelmiä, mm. magneettinen- ja painovoimamenetelmä, sähköiset ja sähkömagneettiset menetelmät (SP, maavastusluotaukset, IP, TEM, AMT, jne.), radiometriset menetelmät, seismiset menetelmät (refraktio ja reflektio) sekä myös erilaiset geofysiikan reikämittaukset ja -luotaukset. Maastomittausten lisäksi myös miehittämättömillä ilma-aluksilla (UAV) tehtävät geofysiikan mittaukset otetaan huomioon. Lisäksi halutaan mahdollisena lisäpalveluna omien mittausten täydentämiseen geofysiikan mittaajia omien resurssien loppuessa. Urakoitsija suorittaa työt yleisesti hyväksytyn käytännön ja Geologian tutkimuskeskuksen kairausten ja mittauspalveluiden työehtojen (liite 1) mukaisesti. Riskien havainnointi ja ennakointi on yksi merkittävimmistä keinoista estää tapaturmien sattuminen. Tarvittaessa on käytettävä turvakenkiä, kypärää, suojalaseja, kuulonsuojausta sekä huomiovaatteita. Mikäli työmaalla havaitaan puutteita henkilökohtaisissa suojaimissa, on puutteet välittömästi korjattava tai kyseinen henkilö on poistettava työmaalta. Työnjohtaja toimittaa tilaajalle turvallisuus/poikkeamahavainnot viipymättä tilaajalle. Työmailla urakoitsijalla on oltava valmiudet ympäristövahinkojen torjuntaan ja huolehdittava työkohteiden siistimisestä ja tarvittaessa hyväksytettävä mahdollisten ympäristövahinkojen hoitaminen paikallisilla viranomaisilla. Mahdollisen öljy-/ympäristövahingon tms sattuessa siitä ilmoitetaan välittömästi GTK:n edustajalle ja ryhdytään toimiin vahingon minimoimiseksi. Urakoitsija tekee jokaisen työmaan alussa arvioinnin riskeistä ja päivittää sen tarvittaessa ja toimittaa sen tilaajalle. Tilaaja vastaa työmaan tekemiseen tarvittavista luvista (esim. maastoliikenneluvat) ja toimittaa urakoitsijalle tiedot mahdollisista suojelualueista tai muista erityishuomiota vaativista alueista.Tarvittaessa GTK:n edustaja esittää työmaalle kulkureitit, joka tarkistetaan urakoitsijan toimivaltaisen edustajan kanssa. Lopullisen vastuun työmaalla liikkumisesta ottaa urakoitsija.

Ilmoitusnumero 2020-059182
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Geologiset, geofysikaaliset ja muut tieteelliset luonnonvarojen etsintäpalvelut (71351000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI FI
Osoitetiedot Geologian tutkimuskeskus
Vuorimiehentie 5 02151 Espoo FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ikääntyneiden tehostetun palveluasumisen hankinta

Suomi | Espoon kaupunki
Julkaistu 4 vuotta sitten | 26.11.2020 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinta on kuvattu tarkemmin tämän ilmoittautumispyynnön liitteillä. Arvioidut asiakasmäärät ja niiden jakautuminen tilaajien kesken on kuvattu liitteellä 2. "Hankinnan kohde ja palvelukonsepti".

Ilmoitusnumero 2020-058916
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1B FI1B
Osoitetiedot Espoon kaupunki
PL 640 02070 ESPOON KAUPUNKI FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Henkilöstön työvaatteiden, -jalkineiden ja henkilösuojainten hankinta DPS Kajaanin kaupunki/Kainuun hankintarengas

Suomi | Kajaanin kaupunki
Julkaistu 4 vuotta sitten | 21.11.2020 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 18.11.2024 13:26 Alkuperäinen ilmoitus

Hankintailmoituksella perustetaan dynaaminen hankintajärjestelmä. Dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksytään kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat. Järjestelmään ilmoittautuminen ei sido ehdokasta. Ehdokas voi valita, mihin järjestelmän sisällä järjestettäviin kilpailutuksiin osallistuu. Ehdokkaiden hyväksymisen dynaamiseen hankintajärjestelmään tekee Kajaanin kaupungin hankintapalvelut Dynaamisen hankintajärjestelmä (DPS) kohteena ovat henkilöstölle hankittavat työvaatteet, työjalkineet sekä henkilösuojaimet. Dynaaminen hankintajärjestelmä sisältää muun muassa työvaatteita, sadevaatteita, palosuojavaatteita, työjalkineita (turvajalkineet, suojajalkineet ja ammattijalkineet), henkilösuojaimia (kuten kasvomaskit, kuulosuojaimet ja suojakypärät) sekä suojakäsineitä. Pääasiallisia kohderyhmiä, joille näitä hankitaan ovat ympäristöteknisen toimialan ja ateria-ja puhtaanapitopalveluiden työntekijät. Hankinnan piiirissä voivat olla myös oppilaitosten opiskelijat. Ostettavia työvaatteita ja -jalkineita tarvitaan sekä kesä- että talvikäyttöön. Hankittavat tuotteet ja näiden yksityiskohtaiset vaatimukset määritellään jokaisessa tarjouspyynnössä erikseen. Dynaaminen hankintajärjestelmä on kaksivaiheinen. 1. Dynaaminen hankintajärjestelmä perustetaan. Osallistujat voivat ilmoittautua. 2. Dynaamisen hankintajärjestelmään sisältyvät työvaatteet ja -jalkineet sekä henkilösuojaimet kilpailutetaan järjestelmän sisäisellä kilpailutuksella. Jokainen osallistuva hankintarenkaan jäsen tekee oman kilpailutuksensa omien tarpeidensa mukaisesti ja pääsääntöisesti paikkakuntakohtaisesti. Kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat voivat liittyä dynaamiseen hankintajärjestelmään koko sen keston ajan ja kaikki hankintajärjestelmään hyväksytyt ehdokkaat voivat jättää tarjouksia kilpailutuksiin. Ilmoittautuminen järjestelmään ei sido, mutta on edellytys tarjouskilpailuihin osallistumiselle. Hankinta-asiakirjoihin merkityt soveltuvuusehdot on täytettävä koko hankintakauden ajan. Hankittavat tuotteet ja tarvikkeet määritellään tarkemmin kussakin dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa. Dynaamisen hankintajärjestelmän kesto on 48 kuukautta.

Ilmoitusnumero 2020-058641
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Vaatteet, jalkineet, matkalaukkutuotteet ja tarvikkeet (18000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D8 FI1D8
Osoitetiedot Kajaanin kaupunki
PL 133 87101 Kajaani FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kehitysvammaisten asumispalvelujen, työ- ja päivätoiminnan sekä omaishoidon vapaiden ja tilapäishoidon hankinta

Suomi | Tuomi Logistiikka Oy
Julkaistu 4 vuotta sitten | 19.11.2020 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 16.11.2024 14:57 Alkuperäinen ilmoitus

Asumispalvelut Osa-alue sisältää seuraavat kohderyhmät: - 1.1 Tuettu asuminen - 1.2 Palveluasuminen - 1.3 Tehostettu palveluasuminen, palveluluokka 1 - Tehostetun tuen asuminen - 1.4 Tehostettu palveluasuminen, palveluluokka 2 - Vaativan tuen asuminen - 1.5 Tehostettu palveluasuminen, palveluluokka 3 - Erityisen vaativan tuen asuminen - 1.6 Tehostettu palveluasuminen, palveluluokka 4 - Yksilöllisesti suunnitellun erityistason ympärivuorokautisen tuen asuminen Osa-tarjoukset kohderyhmittäin ovat sallittuja. Liitteellä 2 on alustava palvelukuvaus, jossa on kuvattu tarkemmat alustavat tiedot kohderyhmien sisältämistä palveluista. Tarkempi palvelukuvaus tullaan määrittämään myöhemmin julkaistavissa tarjouspyynnöissä. Tarjousten hinnoittelu tulee alustavasti perustumaan kattohintamalliin. Päivätoiminta Osa-alue sisältää seuraavat kohderyhmät: - 2.1 Palveluluokka 1 (Päivätoiminta) + Palveluluokka 1a (Osapäivätoiminta enintään 4 tuntia). Palvelu tuotetaan erillisessä yksikössä ja omalla henkilöstöllä. - 2.2 Palveluluokka 2 (Vaikeasti kehitysvammaisten päivätoiminta) + Palveluluokka 2a (Vaikeasti kehitysvammaisten osapäivätoiminta enintään 4 tuntia). Palvelu tuotetaan erillisessä yksikössä ja omalla henkilöstöllä. - 2.3 Palveluluokka 3 (Erittäin vaikeasti kehitysvammaisten päivätoiminta) + Palveluluokka 3a (Erittäin vaikeasti kehitysvammaisten osapäivätoiminta enintään 4 tuntia. Palvelu tuotetaan erillisessä yksikössä ja omalla henkilöstöllä. - 2.4 Palveluluokka 1 (Päivätoiminta) + Palveluluokka 1a (Osapäivätoiminta enintään 4 tuntia). Palvelu tuotetaan samalla/osittain samalla henkilöstöllä asumisyksikön välittömässä läheisyydessä. - 2.5 Palveluluokka 2 (Vaikeasti kehitysvammaisten päivätoiminta) + Palveluluokka 2a (Vaikeasti kehitysvammaisten osapäivätoiminta enintään 4 tuntia). Palvelu tuotetaan samalla/osittain samalla henkilöstöllä asumisyksikön välittömässä läheisyydessä. - 2.6 Palveluluokka 3 (Erittäin vaikeasti kehitysvammaisten päivätoiminta) + Palveluluokka 3a (Erittäin vaikeasti kehitysvammaisten osapäivätoiminta enintään 4 tuntia. Palvelu tuotetaan samalla/osittain samalla henkilöstöllä asumisyksikön välittömässä läheisyydessä. Osa-tarjoukset kohderyhmittäin ovat sallittuja. Liitteellä 2 on alustava palvelukuvaus, jossa on kuvattu tarkemmat alustavat tiedot kohderyhmien sisältämistä palveluista. Tarkempi palvelukuvaus tullaan määrittämään myöhemmin julkaistavissa tarjouspyynnöissä. Tarjousten hinnoittelu tulee alustavasti perustumaan kattohintamalliin. Työtoiminta Osa-alue sisältää seuraavat kohderyhmät: - 3.1 Palveluluokka 1 (Työllistymistä tukeva toiminta) - 3.2 Palveluluokka 2 (Työtoiminta) + Palveluluokka 2a (Osapäiväinen työtoiminta enintään 4 tuntia) Osa-tarjoukset kohderyhmittäin ovat sallittuja. Liitteellä 2 on alustava palvelukuvaus, jossa on kuvattu tarkemmat alustavat tiedot kohderyhmien sisältämistä palveluista. Tarkempi palvelukuvaus tullaan määrittämään myöhemmin julkaistavissa tarjouspyynnöissä. Tarjousten hinnoittelu tulee alustavasti perustumaan kattohintamalliin. Omaishoidon vapaa ja kehitysvammaisten tilapäishoito Osa-alue sisältää seuraavat kohderyhmät: - 4.1 Palveluasumisen lyhytaikaishoito (vähintään 24 tuntia) + Palveluasumisen lyhytaikaishoito (4-8 tuntia) - 4.2 Tehostetun palveluasumisen (palveluluokka 1) lyhytaikaishoito (vähintään 24 tuntia) + tehostetun palveluasumisen (palveluluokka 1a) osapäiväinen (4-8 tuntia) lyhytaikaishoito - 4.3 Tehostetun palveluasumisen (palveluluokka 2) lyhytaikaishoito (vähintään 24 tuntia) + tehostetun palveluasumisen (palveluluokka 2a) osapäiväinen (4-8 tuntia) lyhytaikaishoito - 4.4 Tehostetun palveluasumisen (palveluluokka 3) lyhytaikaishoito (vähintään 24 tuntia) + tehostetun palveluasumisen (palveluluokka 3a) osapäiväinen (4-8 tuntia) lyhytaikaishoito - 4.5 Tehostetun palveluasumisen (palveluluokka 4) lyhytaikaishoito (vähintään 24 tuntia) + tehostetun palveluasumisen (palveluluokka 4a) osapäiväinen (4-8 tuntia) lyhytaikaishoito - 4.6 Erityislasten ja -nuorten omaishoidontuen ja kehitysvammaisten tilapäishoidon ryhmälomitus (vähintään 24 tuntia) + osapäiväinen (4-8 tuntia) ryhmälomitus: Palvelukuvauksen mukainen perustaso tilaajan tiloissa toteutettaessa. - 4.7 Erityislasten ja -nuorten omaishoidontuen ja kehitysvammaisten tilapäishoidon ryhmälomitus (vähintään 24 tuntia) + osapäiväinen (4-8 tuntia) ryhmälomitus: Palvelukuvauksen mukainen vaativan tason hoito tilaajan tiloissa toteutettaessa. - 4.8 Erityislasten ja -nuorten omaishoidontuen ja kehitysvammaisten tilapäishoidon ryhmälomitus (vähintään 24 tuntia) + osapäiväinen (4-8 tuntia) ryhmälomitus: Palvelukuvauksen mukainen perustaso palveluntuottajan tiloissa toteutettaessa. - 4.9 Erityislasten ja -nuorten omaishoidontuen ja kehitysvammaisten tilapäishoidon ryhmälomitus (vähintään 24 tuntia) + osapäiväinen (4-8 tuntia) ryhmälomitus: Palvelukuvauksen mukainen vaativan tason hoito palveluntuottajan tiloissa toteutettaessa. Osa-tarjoukset kohderyhmittäin ovat sallittuja. Liitteellä 2 on alustava palvelukuvaus, jossa on kuvattu tarkemmat alustavat tiedot kohderyhmien sisältämistä palveluista. Tarkempi palvelukuvaus tullaan määrittämään myöhemmin julkaistavissa tarjouspyynnöissä. Tarjousten hinnoittelu tulee alustavasti perustumaan kattohintamalliin. Aamu- ja iltapäivätoiminta sekä loma-ajan hoito Osa-alue sisältää seuraavan kohderyhmän: - 5.1 Perustason ja vaativan tason hoito. Liitteellä 2 on alustava palvelukuvaus, jossa on kuvattu tarkemmat alustavat tiedot kohderyhmien sisältämistä palveluista. Tarkempi palvelukuvaus tullaan määrittämään myöhemmin julkaistavissa tarjouspyynnöissä. Tarjousten hinnoittelu tulee alustavasti perustumaan kattohintamalliin.

Ilmoitusnumero 2020-058466
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI197 FI197 FI197 FI197 FI197 FI197
Osoitetiedot Tuomi Logistiikka Oy
Särkijärvenkatu 1 33840 Tampere FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Räätälöityjen leikkauspakkausten dynaaminen hankintajärjestelmä

Suomi | Tuomi Logistiikka Oy
Julkaistu 4 vuotta sitten | 16.11.2020 Määräaika: 1 vuosi kuluttua | 31.12.2025 00:00 Alkuperäinen ilmoitus

Tuomi Logistiikka Oy perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän, jonka kautta hankitaan asiakaskohtaisesti räätälöidyt leikkauspakkaukset Tampereen yliopistollisen sairaalan erityisvastuualueen sairaanhoitopiireille ja niiden sidosyksiköille: Etelä-Pohjanmaan (1.4.2022 lähtien), Kanta-Hämeen ja Pirkanmaan sairaanhoitopiirit. Tilaajina voivat olla Tuomi Logistiikan lisäksi Etelä-Pohjanmaan sairaanhoitopiiri, Kanta Logistiikka Oy ja Kanta-Hämeen sairaanhoitopiiri. Dynaamisen hankinnan kuvaus Järjestelmään voi hakeutua koko järjestelmän voimassaoloajan. Järjestelmään hakeutuminen ei tarkoita suoraan osallistumista kilpailutettaviin hankintoihin, vaan tarjoajan tulee hyväksymisen jälkeen erikseen jättää tarjous avattaviin kilpailutuksiin. Hankintasopimuskohtaiset vaatimukset, kuvaukset ja muut asiakirjat ovat nähtävillä kilpailutuksen avaushetkellä dynaamiseen järjestelmään hyväksytyille toimijoille. Voimassa oleviin sopimuksiin eli jo kilpailutettuihin hankintoihin ei voi jättää tarjousta ennen kuin kilpailutus avataan uudelleen. Dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisissä kilpailutuksissa tarkennetaan mukana olevat tilaajat sekä kilpailutettavat leikkauspakkaukset. Hankittavat tarvikkeet ja näiden yksityiskohtaiset vaatimukset määritellään jokaisessa tarjouspyynnössä erikseen.

Ilmoitusnumero 2020-058349
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet, farmaseuttiset valmisteet ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33000000), Lääketieteelliset kertakäyttötarvikkeet (33140000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI197 FI197 FI1C2 FI194
Osoitetiedot Tuomi Logistiikka Oy
Särkijärvenkatu 1 33840 Tampere FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Meri-Lapin lastensuojelulain mukainen ympärivuorokautinen ammatillinen perhekotihoito ja laitoshoito

Suomi | Kemin kaupunki
Julkaistu 4 vuotta sitten | 16.11.2020 Määräaika: 2 kuukautta kuluttua | 31.12.2024 00:00 Alkuperäinen ilmoitus

Ammatillinen perhekotihoito Ammatillisella perhekotihoidolla tarkoitetaan aluehallintoviranomaisen tai Valviran luvalla toimivaa sijaishuollon yksikköä, jossa lasten kanssa tosiasiallisesti asuu kokoaikaisesti perhekotivanhempi tai -vanhemmat. Ammatillinen perhekotihoito on perhehoitoa, jota annetaan yksityisistä sosiaalipalveluista annetun lain 7 §:ssä tarkoitetun luvan perusteella ammatillisessa perhekodissa. Palvelu on oireettomille tai lievästi oirehtiville lapsille. Lapset voivat tarvita kuntoutusta, joka voidaan järjestää perhekodissa. Lapsilla voi olla käytöshäiriöitä, psyykkistä oireilua, päihteiden käyttöä tai asosiaalista käyttäytymistä. Lapsi sijoitetaan ammatilliseen perhekotiin, kun lapsen hoito tai käytös on liian haasteellista sijaisperheelle, mutta lapsi ei tarvitse lastensuojelun laitospaikkaa. Ks. tarkempi kuvaus liitteeltä 1 Palvelukuvaus. Laitoshoito: perustaso Laitoshoidolla tarkoitetaan aluehallintoviraston tai Valviran luvalla toimivaa sijais-huollon yksikköä, jossa lapsia hoitaa koulutettu henkilökunta vuorotyössä ympäri-vuorokautisesti. Lastensuojelulaitoksia ovat lastenkodit ja koulukodit sekä muut näi-hin rinnastettavat lastensuojelulaitokset. Muita lastensuojelulaitoksia ovat esimer-kiksi vastaanottokodit ja nuorisokodit. Palvelu on suunnattu vakavasti oirehtiville lapsille. Lapset tarvitsevat kuntoutusta, joka voidaan järjestää vain laitoshoidossa. Lapsille voi olla vakavia käytöshäiriöitä, psyykkistä oireilua, päihteiden käyttöä tai asosiaalista käyttäytymistä. Ks. tarkempi kuvaus liitteeltä 1 Palvelukuvaus. Laitoshoito: vaativa taso Laitoshoidolla tarkoitetaan aluehallintoviraston tai Valviran luvalla toimivaa sijaishuollon yksikköä, jossa lapsia hoitaa koulutettu henkilökunta vuorotyössä ympärivuorokautisesti. Lastensuojelulaitoksia ovat lastenkodit ja koulukodit sekä muut näihin rinnastettavat lastensuojelulaitokset. Muita lastensuojelulaitoksia ovat esimerkiksi vastaanottokodit ja nuorisokodit. Palvelun kohderyhmään kuuluvat vakavasti oirehtivat lapset, sekä vaarallisesti oirehtivat itselle tai muille uhaksi olevat lapset. Lapsilla voi olla mm. aggressiivista käytöstä, voimakasta psyykkistä oireilua, runsasta päihteiden käyttöä, asosiaalisuutta tai vakavilla rikoksilla oireilua. Ks. tarkempi kuvaus liitteeltä 1 Palvelukuvaus.

Ilmoitusnumero 2020-058289
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sosiaalityö ja siihen liittyvät palvelut (85300000), Sosiaalityö (85310000)
Ilmoitustyyppi
Aluekoodi FI1D7 FI1D7 FI1D7 FI1D7
Osoitetiedot Kemin kaupunki
Valtakatu 26 94100 Kemi FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Päiväkotikalusteet DPS Kajaanin kaupunki/Kainuun hankintarengas 2020-2024

Suomi | Kajaanin kaupunki
Julkaistu 4 vuotta sitten | 14.11.2020 Määräaika: 2 päivää kuluttua | 9.11.2024 14:53 Alkuperäinen ilmoitus

Dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kohteena ovat päiväkotikalusteet.

Ilmoitusnumero 2020-057942
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lastentarhojen kalusteet (39161000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D8 FI1D8
Osoitetiedot Kajaanin kaupunki
PL 133 87101 Kajaani FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Koulukalusteet DPS Kajaanin kaupunki/Kainuun hankintarengas 2020-2024

Suomi | Kajaanin kaupunki
Julkaistu 4 vuotta sitten | 12.11.2020 Määräaika: 2 päivää kuluttua | 9.11.2024 14:56 Alkuperäinen ilmoitus

Dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kohteena ovat koulukalusteet.

Ilmoitusnumero 2020-057944
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Koulukalusteet (39160000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D8 FI1D8
Osoitetiedot Kajaanin kaupunki
PL 133 87101 Kajaani FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma