Dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kohteena ovat konesali-infrastruktuurilaitteet (esim. palvelimet, tallennus-ja varmistuslaitteet, integroidut ratkaisut ja konesaliverkon laitteet) sekä niihin liittyvien lisätarvikkeiden ja palveluiden hankinta. DPS:n kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteissä "Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde ja ehdot" ja "Palvelut ja niiden vähimmäisvaatimukset". DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen. DPS on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta DPS:n voimassaollessa. Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 5.7.2021 ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä viimeistään 30.9.2025. Asiakkaiden hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään 30.9.2027 asti.
Lähde: Hilma
Viestintä- ja markkinointipalvelut 2020-2026 (DPS)
Luokka 1: Kokonaispalvelu Ks. liite 1 Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde ja ehdot, kohta 3.1 Luokka 2: Erillispalvelut Ks. liite 1 Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde ja ehdot, kohta 3.2
Mielenterveys- ja päihdekuntoutujien asumispalvelujen hankinta KEUDno-2020-527
ILMOITA TÄSSÄ LUOKAT JOITA HAKEMUS KOSKEE Tässä ehdokas ilmoittaa luokat, joita hakemus koskee. Luokka 1 Tuettu asuminen Hankinnan kohteena ovat asumispalvelut asiakkaille, joilla on päihteiden ongelmakäytöstä tai mielenterveysongelmasta johtuva tuen tarve. Palveluun kuuluu asiakkaan aktiivinen ja suunnitelmallinen kuntoutus ja muu asiakkaan kuntoutumista tukeva toiminta. Palvelun tarkoituksena on vastata asiakkaan yksilölliseen asumiseen liittyvään tuen ja ohjauksen tarpeeseen. Palvelut perustuvat sosiaalihuoltolain (1301/2014) säännöksiin. Palvelun sisältö ja vähimmäisvaatimukset kuvataan tarkemmin hankintajärjestelmän sisäisen kilpailutuksen tarjouspyynnössä ja palvelukuvauksessa. Luokka 2 Palveluasuminen Hankinnan kohteena ovat asumispalvelut asiakkaille, joilla on päihteiden ongelmakäytöstä tai mielenterveysongelmasta johtuva tuen tarve. Palveluun kuuluu asiakkaan aktiivinen ja suunnitelmallinen kuntoutus ja muu asiakkaan kuntoutumista tukeva toiminta. Palvelun tarkoituksena on vastata asiakkaan yksilölliseen asumiseen liittyvään tuen ja ohjauksen tarpeeseen. Palvelut perustuvat sosiaalihuoltolain (1301/2014) säännöksiin. Palvelun sisältö ja vähimmäisvaatimukset kuvataan tarkemmin hankintajärjestelmän sisäisen kilpailutuksen tarjouspyynnössä ja palvelukuvauksessa. Luokka 3 Tehostettu Palveluasuminen Hankinnan kohteena ovat asumispalvelut asiakkaille, joilla on päihteiden ongelmakäytöstä tai mielenterveysongelmasta johtuva tuen tarve. Palveluun kuuluu asiakkaan aktiivinen ja suunnitelmallinen kuntoutus ja muu asiakkaan kuntoutumista tukeva toiminta. Palvelun tarkoituksena on vastata asiakkaan yksilölliseen asumiseen liittyvään tuen ja ohjauksen tarpeeseen. Palvelut perustuvat sosiaalihuoltolain (1301/2014) säännöksiin. Palvelun sisältö ja vähimmäisvaatimukset kuvataan tarkemmin hankintajärjestelmän sisäisen kilpailutuksen tarjouspyynnössä ja palvelukuvauksessa. Luokka 4 Ammatillinen tukihenkilötoiminta Hankinnan kohteena on ammatillinen tukihenkilöpalvelu. Palvelut on tarkoitettu asiakkaille, joilla on sosiaalihuoltolain 11 §:n tarkoittama tuen tarve. Palvelun tehtävänä on asiakkaan tukeminen ja hyvinvoinnin edistäminen. Palvelu vahvistaa asiakkaan toimintakykyä ja osallisuutta kaikilla elämän osa-alueilla. Palvelun tehtävänä on tukea asiakkaan vahvuuksia ja kykyä ottaa vastuuta omasta elämästään. Palveluun kuuluu yhteistyö tilaajan, asiakkaan muiden palvelunantajien ja sidosryhmien sekä tarvittaessa asiakkaan omaisten ja läheisten kanssa. Palvelu perustuu sosiaalihuoltolain (1301/2014) säännöksiin. Palvelun sisältö ja vähimmäisvaatimukset kuvataan tarkemmin hankintajärjestelmän sisäisen kilpailutuksen tarjouspyynnössä ja palvelukuvauksessa. Luokka 5 Ensisuojapalvelu Hankinnan kohteena on ensisuojapalvelu asunnottomille henkilöille. Kyseessä on tilapäinen yöaikainen majoituspalvelu, jonne voi tulla myös päihtyneenä. Palvelun tarkoituksena on edistää asunnottomien ja päihtyneiden henkilöiden turvallisuutta. Palvelun tarkoituksena on myös tarjota asiakkaille tukea, ohjausta ja neuvontaa, joka edistää elämänhallintaa ja auttaa hakeutumaan palvelutarvetta vastaavaan palveluun. Palvelussa noudatetaan soveltuvin osin päihdepalvelujen laatusuosituksia. Palvelun sisältö ja vähimmäisvaatimukset kuvataan tarkemmin hankintajärjestelmän sisäisen kilpailutuksen tarjouspyynnössä ja palvelukuvauksessa. Luokka 6 (palvelun nimi) Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin hankintajärjestelmän voimassaoloaikana. Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta. Luokka 7 (palvelun nimi) Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin hankintajärjestelmän voimassaoloaikana. Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta. Luokka 8 (palvelun nimi) Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin hankintajärjestelmän voimassaoloaikana. Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta.
Porasahajärjestelmät ja kulutustarvikkeet (DPS)
Luokka 1 Kulutustarvikkeet olemassa oleviin porasahajärjestelmiin Tässä luokassa tulemme kilpailuttamaan olemassa olevien porasahajärjestelmien laitekantaan kulutustarvikkeita sekä niihin mahdollisesti liittyviä lisäpalveluita, esim. tuotekoulutus ja mahdolliset logistiikkaratkaisut, kuten kaupintavarastosopimus. Yhteensopivuus ja laitekanta määritellään kussakin tarjouspyynnössä erikseen DPS:n sisäisissä kisoissa. Hankittavat tuotteet määritellään tarkemmin kussakin dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa. Luokka 2 Porasahajärjestelmät ja niiden laitesidonnaiset kulutustarvikkeet Tässä luokassa kilpailutetaan porasahajärjestelmät, niiden laitesidonnaiset kulutustarvikkeet sekä niihin liittyvät lisäpalvelut kuten tuotekoulutus ja huoltopalvelut. Lisäksi tullaan tarvittaessa solmimaan kaupintavarastosopimus osana hankintasopimusta. Hankittavat tuotteet määritellään tarkemmin kussakin dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa.
Sinivalolaitteita koskeva dynaaminen hankintajärjestelmä
Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kohteena ovat HUSin ja muiden mukana olevien hankintayksiköiden vastasyntyneiden keltaisuuden hoitoon käytettävät sinivalolaitteet, oheistarvikkeet sekä tarvittaessa niihin liittyvät palvelut (mm. huolto, koulutus, prosessien ja tuotevalikoiman kehittäminen sekä sopimuksenaikainen yhteistoiminta). Hankinnan kohde kattaa vastasyntyneiden keltaisuuden hoitoon käytettävät sinivalolaitteet ja oheistarvikkeet, joita ovat esimerkiksi (huom. luettelo ei ole tyhjentävä): - sinivalolamput - sinivalopatjat - suojukset sinivalopatjoille - silmäsuojukset - korva-/kuulosuojukset Hankinnan kohde sekä vähimmäisvaatimukset kuvataan tarkemmin DPS:n sisäisten kilpailutusten tarjouspyynnöissä. DPS:n voimassaoloaikana kaikki kiinnostuneet toimittajat voivat pyytää osallistua DPS:ään osallistumishakemuksen jättämällä. DPS:ään otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat. DPS on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta DPS:n voimassaollessa. Hankintayksikkö toteuttaa hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 1.7.2021 ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä. Sisäisen kilpailutuksen perusteella tehty hankintasopimus voi jatkua määräaikaisena tai toistaiseksi voimassa olevana myös dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaoloajan päättymisen jälkeen.
Toimitilojen käyttäjäpalvelut 2021–2025 (DPS)
Luokka 1: Siivouspalvelut ja Turvallisuus- ja aulapalvelut Katso osallistumispyynnön liitteet: - DPS kohde - Luokka 1 (Siivouspalvelut ja Turvallisuus- ja aulapalvelut) - DPS ehdot - Luokka 1 (Siivouspalvelut ja Turvallisuus- ja aulapalvelut) Luokka 2: Siivouspalvelut ja Ateriapalvelun avustavat tehtävät Katso osallistumispyynnön liitteet: - DPS kohde - Luokka 2 (Siivouspalvelut ja Ateriapalvelun avustavat tehtävät) - DPS ehdot - Luokka 2 (Siivouspalvelut ja Ateriapalvelun avustavat tehtävät) Luokka 3: Toimitilojen lisäpalvelut Katso osallistumispyynnön liitteet: - DPS kohde - Luokka 3 (Toimitilojen lisäpalvelut) - DPS ehdot - Luokka 3 (Toimitilojen lisäpalvelut)
Ammatillisten tutkintojen perusteiden valmisteleva asiantuntijatyö
Hankinnan kohteena olevien palvelujen hankintamenettelynä on dynaaminen hankintajärjestelmä (jäljempänä DPS). Ks. lisätietoja DPS:stä osallistumispyynnön kohdasta "Muut tiedot". Opetushallitus toteuttaa ammatillisen tutkinnon perusteiden uudistamisprojektit yhteistyökumppaneidensa kanssa. Opetushallitus on solminut ammatillisen tutkinnon perusteiden uudistamiseen liittyvää asiantuntijatyötä koskevia sopimuksia keskimäärin 20 kpl viimeisten vuosien aikana. Sopimusten arvo on vaihdellut projektin laajuuden mukaan arviolta 5 000 - 20 000 euron välillä. Opetushallituksen arvio on, että myös jatkossa DPS:n sisäisiä kilpailutuksia tullaan tekemään arviolta noin 20 kpl vuodessa. Hankinnan kohteen ennakoitu arvo on vuosittain arviolta yhteensä 240 000 euroa. Hankintojen ennakoitu arvo tulee vaihtelemaan vuosittain koulutuspoliittisten painotusten mukaan. Opetushallitus tulee jatkossa valitsemaan yhteistyökumppanit ammatillisen tutkinnon perusteiden uudistamisprojekteihin dynaamisen hankintajärjestelmään valituista ehdokkaista DPS:n sisäisten kilpailutusten kautta. Ammatillisen koulutuksen kehittämisestä kiinnostuneet koulutuksen järjestäjät ja muut organisaatiot voivat jättää osallistumishakemuksensa koko DPS:n voimassaolon ajan. Hakijoiden on täytettävä tässä asiakirjassa esitetyt soveltuvuusehdot ja vähimmäisvaatimukset. Hankintajärjestelmään hakeutuminen ei itsessään sido ehdokasta jättämään tarjousta DPS:n sisäisessä kilpailutuksessa. DPS on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta DPS:n voimassaollessa. OPH toteuttaa hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 11.6.2021 ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä. OPH varaa mahdollisuuden sulkea DPS tilapäisesti, esim. loma-aikoina, mikäli julkisia hankintoja koskeva lainsäädäntö sen sallii. Tavoitteena on, että vuosien 2021-2024 aikana uudistetaan perustutkinnot siten, että niiden perusteissa otetaan käyttöön yhtenäiset geneeriset osaamisen arviointikriteerit. Tässä yhteydessä perusteisiin tehdään myös tarvittavat muut muutokset. Seuraavien kolmen vuoden aikana on suunnitteilla käynnistää monien perustutkintojen, ammattitutkintojen ja erikoisammattitutkintojen perusteiden uudistukset. Tarkemmat tiedot liitteessä 1. Hankinnan kohteen kuvaus.
Dynaaminen hankintajärjestelmä (DPS) Laboratorion reagenssit, kitit, kemikaalit
Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kohteena ovat HUSin ja muiden mukana olevien hankintayksiköiden laboratorioiden käyttöön käyttöön tarkoitetut reagenssit, kitit ja kemikaalit. DPS:n kautta kilpailutettuja tuotteita tullaan käyttämään pääasiassa kliinisen kemian, kliinisen mikrobiologian, genetiikan, patologian ja preanalytiikan laboratorioissa. Hankinnan kohde sekä vähimmäisvaatimukset kuvataan DPS:n sisäisten kilpailutusten tarjouspyynnöissä. Tämä DPS:n kautta kilpailutettuja tuoteryhmiä voivat olla mm. alla lueteltujen otsikoiden alle kuuluvia tuotteita, lista ei kuitenkaan ole kattava. allergia- ja autoimmunianalytiikka alukkeet antibioottiherkkyysmääritykset antigeenit diagnostiset kiekot elatusaineet ja supplementit elektroforeesi entsyymit genetiikan reagenssit huuhteluliuokset hyytymisanalytiikan reagenssit jääleikkeet kalibraattorit kitit kitit bakteriologia kitit genetiikka kitit kliininen kemia kitit serologia kitit virologia kliinisen kemian reagenssit kliinisen mikrobiologian reagenssit koettimet kromatografia laboratorion liuottimet laboratoriokemikaalit laboratorion desinfektio ja pesu laboratorion väriaineet analyysilaitteissa käytettävät erilaiset reagenssit mikrobiherkkyydet nukleiinihappoanalytiikka, -eristykset parafiini patololgian reagenssit PCR tuotteet peruskemian reagenssit pesuliuokset pikatestit puskurit päällystysaineet reagenssit soluviljelyreagenssit sytogenetiikan reagenssit uuttoliuokset vakiot vasta-aineet vertailumateriaalit värjäysliuokset DPS:n voimassaoloaikana kaikki kiinnostuneet toimittajat voivat pyytää osallistua DPS:ään osallistumishakemuksen jättämällä. DPS:ään otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat. DPS on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta DPS:n voimassaollessa. Hankintayksikkö toteuttaa hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 7.4.2021 ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä. Sisäisen kilpailutuksen perusteella tehty hankintasopimus voi jatkua määräaikaisena tai toistaiseksi voimassa olevana myös dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaoloajan päättymisen jälkeen.
Biosuojakaappien hankintaa koskeva dynaaminen hankintajärjestelmä
Sansia Oy perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän, jonka kautta hankitaan erilaisia biosuojakaappeja. Hankintoja tehdään tarpeen mukaan. Tilaajina ovat ISLAB ja HUS Diagnostiikkakeskus. Dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisissä kilpailutuksissa tarkennetaan mukana olevat Tilaajat sekä kilpailutettavat tuotteet. Järjestelmään voi hakeutua toimittajaksi koko järjestelmän voimassaoloajan. Järjestelmään hakeutuminen ei tarkoita suoraan osallistumista kilpailutettaviin hankintoihin, vaan tarjoajan tulee hyväksymisen jälkeen erikseen jättää tarjous avattaviin kilpailutuksiin. Hankintasopimuskohtaiset vaatimukset, kuvaukset ja muut asiakirjat ovat nähtävillä kilpailutuksen avaushetkellä dynaamiseen järjestelmään hyväksytyille toimijoille. Voimassa oleviin sopimuksiin eli jo kilpailutettuihin hankintoihin ei voi jättää tarjousta ennen kuin kilpailutus avataan uudelleen. Hankittavat biosuojakaapit ja näiden yksityiskohtaiset vaatimukset määritellään jokaisessa tarjouspyynnössä erikseen. Dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa valituksi tulleen tarjoajan tulee toimittaa hankintalain mukaiset rikosrekisteriotteet sekä yhteisösakkokysely ennen sopimuksen allekirjoittamista. Samassa yhteydessä tarjoajalta tarkistetaan vastuullisuusasiat. Tarjoaja vastaa siitä, että osallistumisvaiheessa ilmoittamansa tiedot ESPD-lomakkeella ovat voimassa koko dynaamisen hankintajärjestelmän keston ajan. Hankintayksiköllä on oikeus tarkastaa poissulkuperusteet missä tahansa dynaamisen hankinnan vaiheessa. Tarjoaja on velvollinen ilmoittamaan hankintayksikölle järjestelmän voimassaoloaikana mikäli ESPD-lomakkeella ilmoitetut tiedot muuttuvat.
External Quality Assessment Services for HUSLAB Laboratories (DPS)
This DPS is targeted at the external quality assessment services needed by the laboratories of HUS Diagnostic Center (listed in II.1.4). External quality assessment services procured through the DPS directly support quality management of laboratory operations. Thus, the content of the service and the substantive accuracy of the results provided have a key role to play for HUS.
Mielenterveys- ja päihdekuntoutujien asumispalvelujen hankinta KEUDno-2020-527
ILMOITA TÄSSÄ LUOKAT JOITA HAKEMUS KOSKEE Tässä ehdokas ilmoittaa luokat, joita hakemus koskee. Luokka 1 Tuettu asuminen Hankinnan kohteena ovat asumispalvelut asiakkaille, joilla on päihteiden ongelmakäytöstä tai mielenterveysongelmasta johtuva tuen tarve. Palveluun kuuluu asiakkaan aktiivinen ja suunnitelmallinen kuntoutus ja muu asiakkaan kuntoutumista tukeva toiminta. Palvelun tarkoituksena on vastata asiakkaan yksilölliseen asumiseen liittyvään tuen ja ohjauksen tarpeeseen. Palvelut perustuvat sosiaalihuoltolain (1301/2014) säännöksiin. Palvelun sisältö ja vähimmäisvaatimukset kuvataan tarkemmin hankintajärjestelmän sisäisen kilpailutuksen tarjouspyynnössä ja palvelukuvauksessa. Luokka 2 Palveluasuminen Hankinnan kohteena ovat asumispalvelut asiakkaille, joilla on päihteiden ongelmakäytöstä tai mielenterveysongelmasta johtuva tuen tarve. Palveluun kuuluu asiakkaan aktiivinen ja suunnitelmallinen kuntoutus ja muu asiakkaan kuntoutumista tukeva toiminta. Palvelun tarkoituksena on vastata asiakkaan yksilölliseen asumiseen liittyvään tuen ja ohjauksen tarpeeseen. Palvelut perustuvat sosiaalihuoltolain (1301/2014) säännöksiin. Palvelun sisältö ja vähimmäisvaatimukset kuvataan tarkemmin hankintajärjestelmän sisäisen kilpailutuksen tarjouspyynnössä ja palvelukuvauksessa. Luokka 3 Tehostettu Palveluasuminen Hankinnan kohteena ovat asumispalvelut asiakkaille, joilla on päihteiden ongelmakäytöstä tai mielenterveysongelmasta johtuva tuen tarve. Palveluun kuuluu asiakkaan aktiivinen ja suunnitelmallinen kuntoutus ja muu asiakkaan kuntoutumista tukeva toiminta. Palvelun tarkoituksena on vastata asiakkaan yksilölliseen asumiseen liittyvään tuen ja ohjauksen tarpeeseen. Palvelut perustuvat sosiaalihuoltolain (1301/2014) säännöksiin. Palvelun sisältö ja vähimmäisvaatimukset kuvataan tarkemmin hankintajärjestelmän sisäisen kilpailutuksen tarjouspyynnössä ja palvelukuvauksessa. Luokka 4 Ammatillinen tukihenkilötoiminta Hankinnan kohteena on ammatillinen tukihenkilöpalvelu. Palvelut on tarkoitettu asiakkaille, joilla on sosiaalihuoltolain 11 §:n tarkoittama tuen tarve. Palvelun tehtävänä on asiakkaan tukeminen ja hyvinvoinnin edistäminen. Palvelu vahvistaa asiakkaan toimintakykyä ja osallisuutta kaikilla elämän osa-alueilla. Palvelun tehtävänä on tukea asiakkaan vahvuuksia ja kykyä ottaa vastuuta omasta elämästään. Palveluun kuuluu yhteistyö tilaajan, asiakkaan muiden palvelunantajien ja sidosryhmien sekä tarvittaessa asiakkaan omaisten ja läheisten kanssa. Palvelu perustuu sosiaalihuoltolain (1301/2014) säännöksiin. Palvelun sisältö ja vähimmäisvaatimukset kuvataan tarkemmin hankintajärjestelmän sisäisen kilpailutuksen tarjouspyynnössä ja palvelukuvauksessa. Luokka 5 Ensisuojapalvelu Hankinnan kohteena on ensisuojapalvelu asunnottomille henkilöille. Kyseessä on tilapäinen yöaikainen majoituspalvelu, jonne voi tulla myös päihtyneenä. Palvelun tarkoituksena on edistää asunnottomien ja päihtyneiden henkilöiden turvallisuutta. Palvelun tarkoituksena on myös tarjota asiakkaille tukea, ohjausta ja neuvontaa, joka edistää elämänhallintaa ja auttaa hakeutumaan palvelutarvetta vastaavaan palveluun. Palvelussa noudatetaan soveltuvin osin päihdepalvelujen laatusuosituksia. Palvelun sisältö ja vähimmäisvaatimukset kuvataan tarkemmin hankintajärjestelmän sisäisen kilpailutuksen tarjouspyynnössä ja palvelukuvauksessa. Luokka 6 (palvelun nimi) Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin hankintajärjestelmän voimassaoloaikana. Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta. Luokka 7 (palvelun nimi) Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin hankintajärjestelmän voimassaoloaikana. Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta. Luokka 8 (palvelun nimi) Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin hankintajärjestelmän voimassaoloaikana. Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta.
Turvallisuus- ja aulapalvelut 2021-2025 (DPS)
Luokka 1. Ks. osallistumispyynnön liitteet "DPS:n kohde" ja "DPS:n ehdot". Luokka 2. Ks. osallistumispyynnön liitteet "DPS:n kohde" ja "DPS:n ehdot".
Ikääntyneiden tehostettu palveluasuminen ajalle 1.9.2021 (tavoite) – 31.8.2026 ( 1v+ 1v optiot) OSALLISTUMISAIKA 15.4. – 18.5.2021. HUOM! Poikkeuksellinen osallistumisaika!
Ikääntyneiden tehostettu palveluasuminen suomenkielisille Suomenkielisten ikääntyneiden tehostetun palveluasumisen palvelusisältö on kuvattu tarkemmin liitteessä 1. Hankinta on seutuhankinta, joka toteutetaan dynaamisena toimittajarekisterinä. Ikääntyneiden tehostettu palveluasuminen ruotsinkielisille Ruotsinkielisten ikääntyneiden tehostetun palveluasumisen palvelusisältö on kuvattu tarkemmin liitteessä 1. Hankinta on seutuhankinta, joka toteutetaan dynaamisena toimittajarekisterinä. Vaativa muistisairaiden tehostettu palveluasuminen suomenkielisille Suomenkielisten muistisairaiden vaativan tehostetun palveluasumisen palvelusisältö on kuvattu tarkemmin liitteessä 1. Hankinta on seutuhankinta, joka toteutetaan dynaamisena toimittajarekisterinä. Vaativa muistisairaiden tehostettu palveluasuminen ruotsinkielisille Ruotsinkielisten muistisairaiden vaativan tehostetun palveluasumisen palvelusisältö on kuvattu tarkemmin liitteessä 1. Hankinta on seutuhankinta, joka toteutetaan dynaamisena toimittajarekisterinä.
Puheterapiapalvelut
Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan. DPS:ään otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat. Soveltuvuusvaatimukset on eritelty ESPD-lomakkeella ja tämän ilmoituksen kohdassa "Tarjouspyynnön muut ehdot" ja "Hankinnan kohteen kriteerit". Hankittavan palvelun kuvaus on osallistumispyynnön liitteessä 1.
Tietoliikennelaitteet 2021-2025 (DPS)
Dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kohteena ovat tietoliikenneverkon laitteet sekä niihin liittyvät lisätarvikkeet ja palvelut Hansel Oy:n asiakkaille. DPS:n kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteissä "Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde ja ehdot" ja "Palvelut ja niiden vähimmäisvaatimukset". DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen. DPS on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta DPS:n voimassaollessa. Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 1.6.2021 ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä. Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään 15.6.2027 asti.
HUS asiakasräätälöidyt toimenpidepakkaukset (CPT-pakkaukset)
Pyydämme osallistumishakemuksia dynaamiseen hankintajärjestelmään (DPS). Hankinnan kohteena dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä DPS) sisällä ovat CPT-pakkaukset. HUSin tavoitteena on hankkia joustavalla ja yksinkertaisella menettelyllä laadukkaita tarvikkeita ja tuotteita tukemaan HUSin ja sen kumppanien tehtävien täyttämistä. DPS:ään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan. DPS:ään otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat. Varsinaiset hankinnat tehdään dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, joissa kuvataan ja täsmennetään hankinnan kohde. DPS:ään voi hakea tarjoajaksi, jos täyttää soveltuvuusvaatimukset, jotka on ilmoitettu ESPD-lomakkeessa sekä kohdissa "Tarjouspyynnön muut ehdot" ja "Hankinnan kohteen kriteerit". Listaus hankittavista pakkauksista tarkentuu hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla. Alustava, ei-sitova listaus pakkauksista, joka voi mahdollisesti muuttua ks. tämän ilmoituksen Liite: "Alustava CPT-pakkausten lista".
Rovaniemen kaupungin henkilö- ja tavarakuljetuspalveluhankinnat 2021–2027
Henkilökuljetukset Tämä luokka pitää sisällään Rovaniemen kaupungin hankkimat henkilökuljetukset. Kuljetuspalveluiden ensisijainen ja pääasiallinen palvelu koostuu koulukuljetuksista. Tämän lisäksi hankinnan kohteita on ovat muut asiointiliikenteen kuljetukset sekä mahdolliset muut Rovaniemen kaupungin yksiköiden sisäiset ja/tai sidosryhmilleen tarjoamat henkilökuljetuspalvelut. Tavarakuljetukset Tämä luokka pitää sisällään Rovaniemen kaupungin hankkimat tavarakuljetukset. Hankinnan kohteita ovat ruoka- ja ateriakuljetukset sekä muut Rovaniemen kaupungin yksiköiden sisäiset ja/tai sidosryhmilleen tarjoamat tavarakuljetuspalvelut.
Lääkinnällisen kuntoutuksen terapiapalveluiden dynaaminen hankintajärjestelmä Keski-Uudenmaan sote
Luokka 1 Neuropsykologinen kuntoutus Hankinnan kohteena on neuropsykologinen kuntoutustarpeen arviointi ja kuntoutus. Neuropsykologista kuntoutusta tarvitaan erilaisten neurologisten vammojen ja sairauksien sekä kehityksellisten vaikeuksien, kuten oppimisvaikeuksien tai tarkkaavuushäiriön yhteydessä. Neuropsykologisen kuntoutustarpeen arviointi edeltää kuntoutuksen toteuttamista. Arvioinnin tarkoituksena on selvittää haasteiden tarkempi laatu ja kuntoutuksen tarve. Kuntoutuksen tarkoituksena on lievittää aivojen toimintahäiriöiden aiheuttamia tiedonkäsittelyn ja käyttäytymisen vaikeuksia. Kuntoutuksen tavoitteena on parantaa asiakkaan toimintakykyä ja tukea valmiuksia arjessa selviytymiseen, opiskeluun ja työntekoon. Palvelun asiakkaina on lapsia ja aikuisia. Palveluun kuuluu yhteistyö asiakkaan, läheisten, verkostojen ja tilaajan kanssa. ILMOITA TÄSSÄ LUOKAT JOITA HAKEMUS KOSKEE ILMOITA TÄSSÄ LUOKAT JOITA HAKEMUS KOSKEE. Tässä ehdokas ilmoittaa luokat joita hakemus koskee. Luokka 2 Toimintaterapia Hankinnan kohteena on toimintaterapian tarpeen arviointi ja toimintaterapian toteuttaminen. Toimintaterapia on lääkinnällistä kuntoutusta, jonka tavoitteena on tukea asiakasta toimimaan mahdollisimman omatoimisesti omassa arkiympäristössään. Toimintaterapiassa pyritään ylläpitämään tai parantamaan asiakkaan toimintakykyä. Toimintaterapiaan voi sisältyä apuvälineen tai ortoosin tarpeen arviointi ja apuvälineen käytön ohjaus. Toimintaterapia-arvion tarkoituksena on selvittää haasteiden tarkempi laatu ja kuntoutuksen tarve. Toimintaterapiassa voidaan tukea ja vahvistaa esimerkiksi arjessa selviytymistä, työkykyä, sosiaalisia taitoja tai leikkitaitoja. Toimintaterapia toteutetaan asiakkaan toiveet, elämäntilanne ja voimavarat huomioiden. Palvelun asiakkaina on lapsia ja aikuisia. Palveluun kuuluu yhteistyö asiakkaan, läheisten, verkostojen ja tilaajan kanssa. Luokka 3 Fysioterapia Hankinnan kohteena on fysioterapian tarpeen arviointi ja fysioterapian toteuttaminen. Fysioterapia on lääkinnällistä kuntoutusta, jonka tavoitteena on saavuttaa asiakkaan paras mahdollinen liikkumis- ja toimintakyky joko itsenäisesti tai apuvälineiden avulla. Fysioterapiassa pyritään edistämään, palauttamaan ja ylläpitämään asiakkaan terveyttä, liikettä, liikkumista ja toimintakykyä. Fysioterapia-arvion tarkoituksena on selvittää liikkumisen ja toimintakyvyn haasteet ja kuntoutuksen tarve. Palvelun asiakkaina on lapsia ja aikuisia. Palveluun kuuluu yhteistyö asiakkaan, läheisten, verkostojen ja tilaajan kanssa. Luokassa hankinnan kohteena ovat myös lymfaterapiapalvelut. Luokka 4 [palvelun nimi] Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin hankintajärjestelmän voimassaoloaikana. Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta. Luokka 5 [palvelun nimi] Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin hankintajärjestelmän voimassaoloaikana. Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta. Luokka 6 [palvelun nimi] Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin hankintajärjestelmän voimassaoloaikana. Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta. Luokka 7 [palvelun nimi] Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin hankintajärjestelmän voimassaoloaikana. Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta. Luokka 8 [palvelun nimi] Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin hankintajärjestelmän voimassaoloaikana. Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta. Luokka 9 [palvelun nimi] Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin hankintajärjestelmän voimassaoloaikana. Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta.
Siivouspalvelut 2021–2025
Luokka 1 Katso osallistumispyynnön liitteet: - A. "Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde" - B. "Dynaamisen hankintajärjestelmän ehdot". Luokka 2 Katso osallistumispyynnön liitteet: - A. "Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde" - B. "Dynaamisen hankintajärjestelmän ehdot".
Kajaanin kaupungin tilausliikenne DPS
Hankintailmoituksella perustetaan dynaaminen hankintajärjestelmä. Dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksytään kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat. Järjestelmään ilmoittautuminen ei sido ehdokasta. Ehdokas voi valita, mihin järjestelmän sisällä järjestettäviin kilpailutuksiin osallistuu. Ehdokkaiden hyväksymisen dynaamiseen hankintajärjestelmään tekee Kajaanin kaupungin hankintapalvelut Dynaamisen hankintajärjestelmä (DPS) kohteena ovat Kajaanin kaupungin tarpeisiin hankittavat tilausliikennepalvelut. Hankittavat tuotteet ja näiden yksityiskohtaiset vaatimukset määritellään jokaisessa tarjouspyynnössä erikseen. Dynaaminen hankintajärjestelmä on kaksivaiheinen. 1. Dynaaminen hankintajärjestelmä perustetaan. Osallistujat voivat ilmoittautua. 2. Dynaamisen hankintajärjestelmään sisältyvät työvaatteet ja -jalkineet sekä henkilösuojaimet kilpailutetaan järjestelmän sisäisellä kilpailutuksella. Jokainen osallistuva hankintarenkaan jäsen tekee oman kilpailutuksensa omien tarpeidensa mukaisesti ja pääsääntöisesti paikkakuntakohtaisesti. Kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat voivat liittyä dynaamiseen hankintajärjestelmään koko sen keston ajan ja kaikki hankintajärjestelmään hyväksytyt ehdokkaat voivat jättää tarjouksia kilpailutuksiin. Ilmoittautuminen järjestelmään ei sido, mutta on edellytys tarjouskilpailuihin osallistumiselle. Hankinta-asiakirjoihin merkityt soveltuvuusehdot on täytettävä koko hankintakauden ajan. Hankittavat tuotteet ja tarvikkeet määritellään tarkemmin kussakin dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa. Dynaamisen hankintajärjestelmän kesto on 48 kuukautta.