Lääkäripalvelujen hankinta – Siun sote sairaalapalvelut, vastaanottopalvelut, kuntoutus, 24/7–palvelualue ja Siun työterveys Oy

Suomi | Siun sote - Pohjois-Karjalan sosiaali- ja terveyspalvelujen kuntayhtymä
Julkaistu 3 vuotta sitten | 12.11.2021 Alkuperäinen ilmoitus

POS. 1.1 / SAIRAALAPALVELUT - POHJOIS-KARJALAN KESKUSSAIRAALA, OPERATIIVINEN KLINIKKARYHMÄ Ehdokkaat voivat valita tämän ryhmän kohteista ne kohteet, joihin haluavat jättää osallistumishakemuksensa: - kirurgian klinikka -korva-, nenä- ja kurkkutautien klinikka (knk-klinikka) - naistentautien ja synnytysten klinikka - silmäkeskus - suu- ja leukasairauksien klinikka - anestesian ja tehohoidon klinikka. Hankinnan ennakoitu kokonaisarvo on noin 209 000 eur/vuosi (alv 0 %). POS. 1.2 / SAIRAALAPALVELUT - POHJOIS-KARJALAN KESKUSSAIRAALA, KONSERVATIIVINEN KLINIKKARYHMÄ Ehdokkaat voivat valita tämän ryhmän kohteista ne kohteet, joihin haluavat jättää osallistumishakemuksensa: - sisätautien klinikka - sydänkeskus - vatsakeskus - keuhkosairauksien klinikka - ihotautien ja allergologian klinikka - syöpätautien ja sädehoidon klinikka - neurologian klinikka - lastenkeskus. Hankinnan ennakoitu kokonaisarvo on noin 260 000 eur/vuosi (alv 0 %). POS. 1.3 / SAIRAALAPALVELUT - POHJOIS-KARJALAN KESKUSSAIRAALA, PSYKIATRIAN KLINIKKARYHMÄ Ehdokkaat voivat valita tämän ryhmän kohteista ne kohteet, joihin haluavat jättää osallistumishakemuksensa: - psykiatrian klinikka - nuorisopsykiatrian klinikka - lastenpsykiatrian klinikka. Hankinnan ennakoitu kokonaisarvo on noin 308 000 eur/vuosi (alv 0 %). POS. 1.4 / SAIRAALAPALVELUT - POHJOIS-KARJALAN KESKUSSAIRAALA, KUVANTAMISKESKUS Ehdokkaat voivat valita tämän ryhmän kohteista ne kohteet, joihin haluavat jättää osallistumishakemuksensa: - fysiologia ja neurofysiologia - patologia - radiologia. Hankinnan ennakoitu kokonaisarvo on noin 800 000 eur/vuosi (alv 0 %). POS. 2.1 / VASTAANOTTOPALVELUT - TERVEYSASEMAT Ehdokkaat voivat valita tämän ryhmän kohteista ne kohteet, joihin haluavat jättää osallistumishakemuksensa: - terveysasema, Heinävesi - terveysasema, Liperi - terveysasema, Outokumpu - terveysasema, Polvijärvi - terveysasema, Kitee - terveysasema, Ilomantsi - terveysasema, Rääkkylä (optio) - terveysasema, Tohmajärvi (optio) - terveysasema, Juuka - terveysasema, Lieksa - terveysasema, Nurmes - terveysasema, Valtimo - terveysasema, Niinivaara - terveysasema, Rantakylä - terveysasema, Siilainen - terveysasema, Eno - terveysasema, Kiihtelysvaara - terveysasema, Kontiolahti - terveysasema, Lehmo - terveysasema, Pyhäselkä - terveysasema, Tuupovaara. Hankinnan ennakoitu kokonaisarvo on noin 2 321 000 eur/vuosi (alv 0 %). POS. 2.2 / VASTAANOTTOPALVELUT - SUUN TERVEYDENHUOLTO Ehdokkaat voivat valita tämän ryhmän kohteista ne kohteet, joihin haluavat jättää osallistumishakemuksensa: - hammashoitola, Heinävesi - hammashoitola, Liperi - hammashoitola, Outokumpu - hammashoitola, Polvijärvi - hammashoitola, Kitee - hammashoitola, Ilomantsi - hammashoitola, Rääkkylä (optio) - hammashoitola, Tohmajärvi (optio) - hammashoitola, Juuka - hammashoitola, Lieksa - hammashoitola, Nurmes - hammashoitola, Valtimo - hammashoitola, Niinivaara - hammashoitola, Rantakylä - hammashoitola, Siilainen - hammaspäivystys, Siilainen - hammashoitola, Eno - hammashoitola, Heinävaara - hammashoitola, Kontiolahti - hammashoitola, Lehmo - hammashoitola, Pyhäselkä. Hankinnan ennakoitu kokonaisarvo on noin 1 524 000 eur/vuosi (alv 0 %). POS. 2.3 / VASTAANOTTOPALVELUT - MIELENTERVEYS- JA PÄIHDEPALVELUT Ehdokkaat voivat valita tämän ryhmän kohteista ne kohteet, joihin haluavat jättää osallistumishakemuksensa: - mielenterveys- ja päihdepalvelut, läntinen alue - mielenterveys- ja päihdepalvelut, eteläinen alue - mielenterveys- ja päihdepalvelut, pohjoinen alue - mielenterveys- ja päihdepalvelut, keskinen alue. Hankinnan ennakoitu kokonaisarvo on noin 531 000 eur/vuosi (alv 0 %). POS. 2.4 / VASTAANOTTOPALVELUT - MIELENTERVEYS- JA PÄIHDEPALVELUT, PÄIHDELÄÄKETIETEEN YKSIKKÖ Ehdokkaat voivat valita tämän ryhmän kohteista ne kohteet, joihin haluavat jättää osallistumishakemuksensa: - päihdelääketieteen pkl - päihdepalvelukeskus. Hankinnan ennakoitu kokonaisarvo on noin 400 000 eur/vuosi (alv 0 %). POS. 3.1 / 24/7 -PALVELUALUE Ehdokkaat voivat valita tämän ryhmän kohteista ne kohteet, joihin haluavat jättää osallistumishakemuksensa: - yhteispäivystys. Hankinnan ennakoitu kokonaisarvo on noin 181 000 eur/vuosi (alv 0 %). POS. 4.1 / KUNTOUTUS - GERIATRINEN OSAAMISKESKUS Ehdokkaat voivat valita tämän ryhmän kohteista ne kohteet, joihin haluavat jättää osallistumishakemuksensa: - geriatrinen osaamiskeskus. Hankinnan ennakoitu kokonaisarvo on noin 23 000 eur/vuosi (alv 0 %). POS. 5.1 / SIUN TYÖTERVEYS OY - TYÖTERVEYSHUOLTO Ehdokkaat voivat valita tämän ryhmän kohteista ne kohteet, joihin haluavat jättää osallistumishakemuksensa: - työterveyshuolto, Liperi - työterveyshuolto, Outokumpu - työterveyshuolto, Polvijärvi - työterveyshuolto, Heinävesi (optio) - työterveyshuolto, Kesälahti - työterveyshuolto, Kitee - työterveyshuolto, Ilomantsi - työterveyshuolto, Rääkkylä - työterveyshuolto, Tohmajärvi - työterveyshuolto, Lieksa - työterveyshuolto, Nurmes - työterveyshuolto, Juuka - työterveyshuolto, Siilaisen palvelukeskus - työterveyshuolto, Tikkamäen palvelukeskus - työterveyshuolto, Eno - työterveyshuolto, Heinävaara - työterveyshuolto, Kontiolahti - työterveyshuolto, Pyhäselkä - työterveyshuolto, Tuupovaara. Hankinnan ennakoitu kokonaisarvo on noin 1 615 000 eur/vuosi (alv 0 %).

Ilmoitusnumero 2021-085776
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääkäripalvelut ja niihin liittyvät palvelut (85120000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1D3 FI1D3 FI1D3 FI1D3 FI1D3 FI1D3 FI1D3 FI1D3 FI1D3 FI1D3 FI1D3 FI1D3
Osoitetiedot Siun sote - Pohjois-Karjalan sosiaali- ja terveyspalvelujen kuntayhtymä
Tikkamäentie 16, M-talo, 3. kerros 80210 Joensuu FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tulostus- ja oheislaitteet tarvikkeineen 2021-2025 (DPS)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 3 vuotta sitten | 11.11.2021 Määräaika: 1 vuosi kuluttua | 31.12.2025 00:00 Alkuperäinen ilmoitus

Luokka 1. Tulostuslaitteet ja tarvikkeet Hankinnan kohteena luokassa 1 ovat tiettyyn käyttökohteeseen, käyttötarkoitukseen tai käyttöympäristöön soveltuvat laitteet ja tarvikkeet, sekä keskenään samaa merkkiä olevien laitteiden hankinnat. Lisäksi hankinnan kohteena ovat tarvikehankinnat, jotka kohdistuvat tietyn valmistajan laitteisiin. Hankinnan kohteena ovat myös erikoistulostimet ja laitteet, joihin tarvitaan asiakaskohtaista räätälöintiä. Katso tarkempi kuvaus osallistumispyynnön liitteestä 1 "DPSn kohde ja ehdot". Luokka 2. Kokonaistoimitukset Hankinnan kohteena luokassa 2 ovat useista laitetyypeistä koostuvat kokonaistoimitukset ja/tai monimerkkiratkaisut. Kokonaistoimitus sisältää useita erityyppisiä luokan 1 laitteita ja tarvikkeita. Luokan 2 toimittajalla on verkkokauppa, jonka kautta Asiakas voi tilata kilpailuttamiaan tuotteita ja tarvikkeita. Katso tarkempi kuvaus osallistumispyynnön liitteestä 1 "DPSn kohde ja ehdot".

Ilmoitusnumero 2021-085766
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kirjoittimet ja piirturit (30232100), Terveydenhuollon tietokonelaitteet (33197000), Tulostusapuohjelmatuotteet (48773000), Toimisto- ja atk-laitteet ja -tarvikkeet, lukuun ottamatta kalusteita ja tietokoneohjelmatuotteita (30000000), Tulostuspalvelimet (48824000), Valokopiokoneet ja offsetpainokoneet ja -laitteet (30120000), Toimistokoneiden huolto ja korjaus (50310000), Toimistoissa käytettävät offsetpainokoneet (30122000), Tietotekniset tuki- ja neuvontapalvelut (72600000), Toimistolaitteiden osat ja tarvikkeet (30124000), Valokopiokoneiden osat ja tarvikkeet (30125000), Värikasetit (30125100), Väriaine lasertulostimiin/telekopiolaitteisiin (30125110), Väriaine kopiokoneisiin (30125120), Nimiöintikoneet (30170000), Värimustekasetit (30192113), Tulostimen nauhat (30192320), Atk-laitteet ja -tarvikkeet (30200000), Optiset lukijat (30216100)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI FI FI
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Vanhojen sote-tietojen arkistointi

Suomi | DigiFinland Oy
Julkaistu 3 vuotta sitten | 8.11.2021 Määräaika: 12 kuukautta kuluttua | 31.10.2025 00:00 Alkuperäinen ilmoitus

Toteutettava dynaaminen hankintajärjestelmä on jaettu seuraaviin osa-alueisiin: 1) kaikkien säilytysvelvollisuuden alaisten tietojen saaminen nykyisistä terveydenhuollon potilastietojärjestelmistä ulos sovitussa muodossa, 2) kaikkien säilytysvelvoitteen alaisten tietojen saaminen nykyisistä sosiaalihuollon asiakastietojärjestelmistä ulos sovitussa muodossa, 3) tietojen muuntaminen valtakunnallisten Kanta-määrittelyiden mukaiseen standardimuotoon terveydenhuollon potilastietojen ja lainsäädännön mahdollistaessa sosiaalihuollon yksikössä tuotettujen terveydenhuollon potilastietojen osalta sekä muunnettujen tietojen viemistä Potilastiedon arkistoon Kelan vaatimalla tavalla, 4) tietojen muuntaminen sosiaalihuollon asiakastiedon arkiston määritysten mukaiseen standardimuotoon ja muunnettujen tietojen viemistä sosiaalihuollon asiakastiedon arkistoon sertifioidulla A-luokan järjestelmällä, 5) muiden kuin asiakas- ja potilastietojen (tai muista syistä sellaisten asiakirjojen, joita Kanta ei vastaanota) tuominen muuhun, hankintajärjestelmän sisäisen kilpailutuksen aikana tarkennettavaan säilytyspaikkaan sovitussa muodossa, mahdollistaen myös näiden tietojen arkistoinnin sekä 6) alueelliseen migraatioon liittyvä projektinhallinta-/suunnittelu- ja arkkitehtuurityö, jossa tarpeen hyödyntää osaamista seuraavilta osa-alueilta: asiakas- ja potilastietojärjestelmät, asiakas- ja potilastietojen migraatiot, asiakas- ja potilastietojen arkistointi, projektien arkkitehtuuriohjaus, monitoimittajaympäristössä toimiminen sekä hankinnoissa tukeminen. Hankintajärjestelmässä ei ole määräostovelvoitetta eikä järjestely muodosta toimittajalle yksinoikeutta myydä määriteltyjä työkokonaisuuksia järjestelmässä mukana oleville osapuolille . Ehdokas voi lähettää hakemuksen yhteen tai useampaan DPS:n osa-alueeseen. Poikkeuksena osa-alueelle 6 hyväksytty tarjoaja ei voi olla tarjoajana osa-alueilla 1 – 5. Vaatimus perustuu siihen, että osa-alueeseen 6 kuuluu hankintojen tukeminen. Dynaamisen hankintajärjestelmän osa-alueisiin 3, 4 ja 5 osallistuvien tarjoajien on tunnettava tarvittavat liityntätekniikat tietojen viemiseksi kohdejärjestelmään. Tarjousta jättäessään tarjoajan pitää selvittää / tuntea integraatioon liittyvät selvitettävissä olevat reunaehdot siten, että toimittajan opastamisesta sote-arkistoinnin periaatteisiin ei aiheudu hankintajärjestelmän sisäisen kilpailutuksen tarjouksessa hinnoiteltujen lisäksi ylimääräistä kulua asiakkaalle. Dynaaminen hankintajärjestelmä yleisesti Dynaaminen hankintajärjestelmä on täysin sähköinen hankintamenettely (Laki julkisista hankinnoista ja käyttöoikeussopimuksista 1397/2016, 49 §) tavanomaisille ja markkinoilla yleisesti saatavilla oleville hankinnoille, ja on kestonsa ajan avoin kaikille soveltuvuusehdot täyttäville toimittajille. Dynaamisen hankintajärjestelmä perustetaan (hankintalaki 50 §) julkaisemalla hankintailmoitus, jossa on ilmoitettava hankintajärjestelmän kesto sekä järjestelmän kohteena olevien suunniteltujen hankintojen luonne ja arvioitu määrä. Dynaamiseen hankintajärjestelmään • tarjoaja voi liittyä milloin tahansa sen voimassaolon aikana • voi liittyä rajoittamaton määrä tarjoajia • hyväksytään osallistumishakemuksen perusteella, siinä asetetut soveltuvuusvaatimukset täyttävä ehdokas • kaikki hankinnat on kilpailutettava DPS:n hyväksyttyjen toimittajien kesken • kilpailutusten määrää ei ole rajoitettu • hankinnan kohde ja vaatimukset määritellään kilpailutuskohtaisesti • valintakriteerit tehdään kilpailutuskohtaisesti • hinnat asettuvat kilpailutuskohtaisesti asiakkaiden tarpeiden mukaisesti. Hankinta on tarkemmin kuvattu liitteessä 1.

Ilmoitusnumero 2021-085696
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000), Datapalvelut (72300000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI FI1
Osoitetiedot DigiFinland Oy
Toinen linja 14 00530 Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

OSALLISTUMISPYYNTÖ Keski-Suomen lastensuojelun sijaishuollon ostopalvelujen hankinta, sopimuskausi ajalle 1.3.2022 (tavoite) – 29.2.2024 (+ jatko-optio)

Suomi | Jyväskylän kaupunki
Julkaistu 3 vuotta sitten | 8.11.2021 Alkuperäinen ilmoitus

Ammatillinen perhekotihoito Ammatillisella perhekodilla tarkoitetaan sijaishuollon yksikköä, jossa sijoitettujen lasten kanssa tosiasiallisesti asuu perhekotivanhempi tai perhekotivanhemmat ja jolla on voimassa oleva aluehallintoviraston myöntämä lupa antaa lastensuojelun ympärivuorokautista ammatillista perhehoitoa. Luvanvaraista perhehoitoa tarjotaan yksityisistä sosiaalipalveluista annetun lain 7 §:ssä tarkoitetun luvan perusteella (Perhehoitolaki 263/2015, 4 § ja laki perhehoitolain muuttamisesta 510/2016). Tässä hankinnassa perhekotitoiminta tarkoittaa myös luvanvaraisen perhehoidon luvan mukaisesti toimivaa SOS -lapsikylä-toimintaa. Lastensuojelun laitoshoito Lastensuojelun sijaishuollon laitoshoidolla tarkoitetaan sijoitettujen lasten ympärivuorokautista hoitoa, jonka tulee olla lastensuojelulain (417/2007), sosiaalihuoltolain (1301/2014) ja yksityisistä sosiaalipalveluista annetun lain (922/2011) mukaista. Sijaishuollon tulee olla lainmukaista, turvallista ja laadultaan sellaista, että lapsen tarpeisiin voidaan vastata ja sijaishuollolle asetetut tavoitteet saavuttaa. Lastensuojelun vaativa laitoshoito Lastensuojelun sijaishuollon vaativalla laitoshoidolla tarkoitetaan sijoitettujen lasten tehostettua erityisosaamiseen perustuvaa ympärivuorokautista hoitoa, jonka tulee olla lastensuojelulain (417/2007), sosiaalihuoltolain (1301/2014) ja yksityisistä sosiaalipalveluista annetun lain (922/2011) mukaista. Hoidon tulee olla turvallista ja laadultaan sellaista, että lapsen tarpeisiin voidaan vastata ja sijaishuollolle asetetut tavoitteet saavuttaa.

Ilmoitusnumero 2021-085678
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000), Sosiaalityö ja siihen liittyvät palvelut (85300000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI193 FI193 FI193 FI193
Osoitetiedot Jyväskylän kaupunki
Vapaudenkatu 32 / PL 193 40101 Jyväskylä FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

OSALLISTUMISPYYNTÖ Keski-Suomen lastensuojelun sijaishuollon ostopalvelujen hankinta, sopimuskausi ajalle 1.3.2022 (tavoite) – 29.2.2024 (+ jatko-optio)

Suomi | Jyväskylän kaupunki
Julkaistu 3 vuotta sitten | 4.11.2021 Alkuperäinen ilmoitus

Ammatillinen perhekotihoito Ammatillisella perhekodilla tarkoitetaan sijaishuollon yksikköä, jossa sijoitettujen lasten kanssa tosiasiallisesti asuu perhekotivanhempi tai perhekotivanhemmat ja jolla on voimassa oleva aluehallintoviraston myöntämä lupa antaa lastensuojelun ympärivuorokautista ammatillista perhehoitoa. Luvanvaraista perhehoitoa tarjotaan yksityisistä sosiaalipalveluista annetun lain 7 §:ssä tarkoitetun luvan perusteella (Perhehoitolaki 263/2015, 4 § ja laki perhehoitolain muuttamisesta 510/2016). Tässä hankinnassa perhekotitoiminta tarkoittaa myös luvanvaraisen perhehoidon luvan mukaisesti toimivaa SOS -lapsikylä-toimintaa. Lastensuojelun laitoshoito Lastensuojelun sijaishuollon laitoshoidolla tarkoitetaan sijoitettujen lasten ympärivuorokautista hoitoa, jonka tulee olla lastensuojelulain (417/2007), sosiaalihuoltolain (1301/2014) ja yksityisistä sosiaalipalveluista annetun lain (922/2011) mukaista. Sijaishuollon tulee olla lainmukaista, turvallista ja laadultaan sellaista, että lapsen tarpeisiin voidaan vastata ja sijaishuollolle asetetut tavoitteet saavuttaa. Lastensuojelun vaativa laitoshoito Lastensuojelun sijaishuollon vaativalla laitoshoidolla tarkoitetaan sijoitettujen lasten tehostettua erityisosaamiseen perustuvaa ympärivuorokautista hoitoa, jonka tulee olla lastensuojelulain (417/2007), sosiaalihuoltolain (1301/2014) ja yksityisistä sosiaalipalveluista annetun lain (922/2011) mukaista. Hoidon tulee olla turvallista ja laadultaan sellaista, että lapsen tarpeisiin voidaan vastata ja sijaishuollolle asetetut tavoitteet saavuttaa.

Ilmoitusnumero 2021-085250
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000), Sosiaalityö ja siihen liittyvät palvelut (85300000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI193 FI193 FI193 FI193
Osoitetiedot Jyväskylän kaupunki
Vapaudenkatu 32 / PL 193 40101 Jyväskylä FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kotihoidon tukipalvelut

Suomi | Jyväskylän kaupunki
Julkaistu 3 vuotta sitten | 4.11.2021 Alkuperäinen ilmoitus

Osa 1: Pohjoinen alue Osa 1: Pohjoinen alue: Läntinen Palokka- Tikkakoski, Itäinen Palokka- Palokan keskusta, Huhtasuo-Lohikoski Ehdokkaan osallistumishakemus koskee kaikkia hankinnan osia ja mikäli ehdokas hyväksytään hankintajärjestelmään, hänet hyväksytään järjestelmään kaikille hankinnan osille. Täten hyväksytty tarjoaja saa tiedon kaikista hankintajärjestelmän sisäisistä kilpailutuksista riippumatta siitä, mitä osaa kilpailutus koskee. Hankintajärjestelmän sisäisissä kilpailutuksissa järjestelmään hyväksytty tarjoaja voi päättää mihin hankinnan osiin/osaan tarjoaja jättää tarjouksen. Osa 2: Itäinen alue Osa 2: Itäinen alue: Kuokkala-Lutakko, Vaajakoski - Jyskä itä, Aittorinne -Halssila- Jyskä länsi Ehdokkaan osallistumishakemus koskee kaikkia hankinnan osia ja mikäli ehdokas hyväksytään hankintajärjestelmään, hänet hyväksytään järjestelmään kaikille hankinnan osille. Täten hyväksytty tarjoaja saa tiedon kaikista hankintajärjestelmän sisäisistä kilpailutuksista riippumatta siitä, mitä osaa kilpailutus koskee. Hankintajärjestelmän sisäisissä kilpailutuksissa järjestelmään hyväksytty tarjoaja voi päättää mihin hankinnan osiin/osaan tarjoaja jättää tarjouksen. Osa 3: Läntinen alue Osa 3: Läntinen alue: Kypärämäki - Kuohu, Keskusta-Viitaniemi, Taulumäki-Tourula, Laajavuori-Mäki-Matti Keltinmäki-Keljonkangas-Säynätsalo Ehdokkaan osallistumishakemus koskee kaikkia hankinnan osia ja mikäli ehdokas hyväksytään hankintajärjestelmään, hänet hyväksytään järjestelmään kaikille hankinnan osille. Täten hyväksytty tarjoaja saa tiedon kaikista hankintajärjestelmän sisäisistä kilpailutuksista riippumatta siitä, mitä osaa kilpailutus koskee. Hankintajärjestelmän sisäisissä kilpailutuksissa järjestelmään hyväksytty tarjoaja voi päättää mihin hankinnan osiin/osaan tarjoaja jättää tarjouksen. Osa 4: Korpilahti Osa 4: Korpilahti Ehdokkaan osallistumishakemus koskee kaikkia hankinnan osia ja mikäli ehdokas hyväksytään hankintajärjestelmään, hänet hyväksytään järjestelmään kaikille hankinnan osille. Täten hyväksytty tarjoaja saa tiedon kaikista hankintajärjestelmän sisäisistä kilpailutuksista riippumatta siitä, mitä osaa kilpailutus koskee. Hankintajärjestelmän sisäisissä kilpailutuksissa järjestelmään hyväksytty tarjoaja voi päättää mihin hankinnan osiin/osaan tarjoaja jättää tarjouksen.

Ilmoitusnumero 2021-085236
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI193 FI193 FI193 FI193 FI193
Osoitetiedot Jyväskylän kaupunki
Vapaudenkatu 32 / PL 193 40101 Jyväskylä FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Siivouskoneiden ja -laitteiden dynaaminen hankintajärjestelmä (DPS)

Suomi | Raahen kaupunki
Julkaistu 3 vuotta sitten | 3.11.2021 Määräaika: 1 vuosi kuluttua | 31.12.2025 12:00 Alkuperäinen ilmoitus

Raahen kaupungin hankintapalvelut perustaa ajalle 1.1.2022 - 31.12.2025 dynaamisen hankintajärjestelmän (myöhemmin DPS), jonka sisällä tullaan kilpailuttamaan tilaajalle siivouskoneita ja -laitteita joko osto- tai leasingmenettelyllä. Dynaamisen hankintajärjestelmän toimintamalli on kaksivaiheinen. Ensimmäisessä vaiheessa dynaaminen hankintajärjestelmä perustetaan rajoitetun menettelyn säännöksiä noudattaen. Toisessa vaiheessa tilaaja tekee dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisiä kilpailutuksia (minikilpailutuksia) siihen liittyneiden ehdokkaiden kesken. Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän kautta Raahen kaupungin siivouspalveluiden toimiala hankkii siivouskoneita ja laitteita. Hankintoihin voivat osallistua myös Raahen kaupungin konserniyhtiöt sekä hankintarenkaan jäsenet. Dynaaminen hankintajärjestelmä on jaettu seuraaviin luokkiin: - Imurit ja muut pienkoneet - Tekstiilinhuoltokoneet - Yhdistelmäkoneet - Robottiyhdistelmäkoneet Tarkemmat kohdekohtaiset tiedot määritellään myöhemmissä DPS:n sisäisissä kilpailutuksissa. Dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä tehtävissä kilpailutuksissa käytetään kokonaistaloudellista vertailuperustetta. Dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa 48 kuukautta, ellei hankintayksikkö lyhennä tai pidennä dynaamisen hankintajärjestelmän kestoa. Raahen kaupunki varaa mahdollisuuden sulkea DPS tilapäisesti, esim. loma-aikoina, mikäli julkisia hankintoja koskeva lainsäädäntö sen sallii. DPS:ään voidaan jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan. Raahen kaupungin siivouspalveluiden toimiala hyväksyy DPS:ään kaikki osallistumishakemuksen jättäneet hakijat, jotka täyttävät hakijalle asetetut soveltuvuusvaatimukset. Soveltuvuusvaatimukset on kuvattu osiossa "Tarjouspyynnön muut ehdot". Raahen kaupungin yksiköt toteuttavat hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen toimittajien kesken sisäisillä kilpailutuksilla (minikilpailutuksilla). Minikilpailutukset toteutetaan vaiheittain sopimusten määräajan loputtua, joko kohdekohtaisesti tai erilaisina kokonaisuuksina asiakkaiden tarpeiden ja tavoitteiden mukaisesti.

Ilmoitusnumero 2021-085295
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lattianpuhdistuskoneet (39713410)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D9 FI1D9
Osoitetiedot Raahen kaupunki
Rantakatu 50 92100 Raahe FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kokoelmakeskuksen hyllyjärjestelmät ja niihin liittyvät palvelut

Suomi | Museovirasto
Julkaistu 3 vuotta sitten | 1.11.2021 Määräaika: 1 vuosi kuluttua | 31.12.2025 00:00 Alkuperäinen ilmoitus

Kokoelmakeskuksen hyllyjärjestelmät ja niihin liittyvät palvelut Museoviraston Kokoelma- ja konservointikeskukseen ("Koke") Vantaalle on hankittu vuosien 2016 ja 2020 aikana osana Koken rakennusurakoita monipuolinen hyllyjärjestelmä kahdelta eri toimittajalta. Hyllyjärjestelmiä ollaan päivittämässä ja hankkimassa uusia hyllyjärjestelmiä korvaamaan osa vanhoista hyllyjärjestelmistä sekä täydentämään vanhoja hyllyjärjestelmiä. Hyllyjärjestelmiä tarvitaan Museoviraston/Suomen kansallismuseon ("Hankintayksikkö") kokoelmien sekä Museoviraston kumppanien kokoelmien säilyttämiseen. Hankittavaan kokonaisuuteen kuuluvat hyllyjärjestelmien suunnittelu, toteutus ja asennus. Kokonaisuuden osa-alueita voidaan kilpailuttaa dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä joko yhdessä tai erikseen. Siltä osin kuin Hankintayksikkö tilaa uusien hyllyjärjestelmien suunnittelua koskevia palveluita valitsemaltaan dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksytyltä tarjoajalta, tulee tarjoajan toteuttaa suunnitelmat niin, ettei suunnitelma sisällä yksinoikeudellisia elementtejä tai muita rajoitteita, mikä estäisi muita dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksyttyjä toimijoita tarjoamasta halutessaan suunnitelman mukaista hyllyjärjestelmää. Tarjoajille varataan aina dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisten kilpailutusten yhteydessä mahdollisuus tutustua tiloihin ennen tarjouksen jättämistä. Tarjoukset hyllyjärjestelmistä annetaan aina paikalleen toimitettuna, asennustarvikkeet pois vietynä ja hyllyjärjestelmiin on annettava 5 vuoden takuu. Tarjouksissa on eriteltävä mahdolliset asennustyöhön kuuluvat nostin ja laitekustannukset. Toimittajilla on mahdollisuus käyttää kohteella olemassa olevia trukkeja ja nostimia, jos ne ovat vapaana muusta käytöstä. Hyllyjärjestelmät toteutetaan olosuhdehallittuihin tiloihin, joissa olosuhteet eri tiloissa vaihtelevat -25-+20C ja kosteuden osalta 25-55%. Hyllyjärjestelmät ovat pääosin metallirunkoisia, mutta voivat sisältää niin puu, muovi kuin kangasosia esim. hyllymateriaalien tai kiinnitysjärjestelmien osalta. Tarjoajan tulee lisäksi tarvittaessa varmistaa käyttäjältä, mitä materiaaleja ja pintakäsittelyjä salittaan rakenteissa. Materiaalien tulee olla sellaisia, että niistä ei aiheudu haittaa museoesineille, eikä esim. materiaaleista haihdu museoesineille haitallisia kaasuja. Hyllyjärjestelmät suunnitellaan ja mitoitetaan säilytettävän esineistön mukaisesti. Esineistön koko vaihtelee nuppineulan kokoisista esineistä yli 15m3 kokoisiin ajokaluihin ja veneisiin. Kokoelmat sisältävät esimerkiksi: - Merimuseon kokoelmat: veneistä, moottoreihin ja teknisiin laitteisiin - Arkeologiset kokoelmat: keramiikasta miekkoihin - Taidekokoelmat: öljymaalauksista, grafiikkaan ja veistoksiin - Kulttuurihistorialliset kokoelmat: hevoskärryistä ryijyihin - Kuvakokoelmat: negatiivit ja vedokset - Arkistoaineistoja

Ilmoitusnumero 2021-085174
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Arkistohyllyköt (39131100), Insinöörialan suunnittelupalvelut (71320000), Rakentamiseen liittyvät palvelut (71500000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1 FI1B1
Osoitetiedot Museovirasto
PL 913 00101 Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tieran yhteinen asiantuntijoiden hankinta -palvelu DPS

Suomi | Kuntien Tiera Oy
Julkaistu 3 vuotta sitten | 30.10.2021 Määräaika: 5 vuotta kuluttua | 31.12.2029 00:00 Alkuperäinen ilmoitus

Tietoturva ja tietosuoja Haemme Tieran ja Tieran omistaja-asiakkaiden tarpeisiin kokeneita tietoturvan, riskienhallinnan, jatkuvuudenhallinnan ja tietosuojan asiantuntijoita, joilla on vahva tietoturvan ja sen hyvien käytäntöjen ja viitekehyksien (mm. Katakri, ISO 27000 -standardit, Vahti-ohjeistus) osaaminen sekä hyvä ymmärrys julkisella sektorilla sovellettavasta tietoturvaan ja tietosuojaan liittyvästä lainsäädännöstä, määräyksistä ja säädöksistä (mm. GDPR, tiedonhallintalaki). Asiantuntijoita voidaan hyödyntää seuraavilla asiantuntijapalveluiden osa-alueilla: - Tietoturva- ja tietosuojakoulutukset - Tietoturvallisen sovelluskehittämisen ja ohjelmistoturvallisuuden asiantuntijapalvelut - Hallinnollisen tietoturvan ja tietosuojan asiantuntijapalvelut - Tietoturvapäällikköpalvelu, tietosuojavastaavapalvelu - Teknisen tietoturvan asiantuntijapalvelut - Tietoturvan ja tietosuojan testaus-, arviointi- ja auditointipalvelut - Henkilöstöturvallisuuden asiantuntijapalvelut - Fyysisen tietoturvan asiantuntijapalvelut - Riskienhallinnan asiantuntijapalvelut - Jatkuvuudenhallinnan asiantuntijapalvelut - Käyttövaltuushallinnan asiantuntijapalvelut Digitalisaation edistäminen Haemme osaamista, joka auttaa Tieran oman asiantuntijapalvelun saumattomana täydennyksenä ja osaamisalueen laajennuksena omistajiamme kehittämään ja hyödyntämään ketteriä toimintatapoja sekä edistämään digitalisaation hyödyntämistä toiminnan tehostamisessa ja asiakaskokemuksen kehittämisessä. Tähän kuuluu myös kyky tunnistaa niitä kehittämiskohteita, joissa asiakkaidemme erityisesti kannattaa edetä kokeilujen kautta, ja kyky tehdä toteutuskelpoisia esityksiä ja suunnitelmia kokeilumenetelmistä tai muista uudenlaisista toimintatavoista. Nämä tarpeet voivat liittyä kuntien ydintoimintojen ohella myös tukipalvelujen, kuten esimerkiksi hankintatoimen tai operatiivisen ICT-toiminnan kehittämiseen. Haemme innovatiivisia toimijoita, joilla on hyvä tuntemus nykyisistä ja tulevista trendeistä, teknologioista ja menetelmistä sekä kokemusta ja näyttöjä uusien digitaalisten toimintatapojen kehittämisestä joko yksityisellä tai julkisella sektorilla. Tyypillisiä osa-alueita korin kautta hankittaville palveluille voivat olla: - Digitalisaation muutosjohtaminen ja muutoshallinta - Palvelumuotoilu - Saavutettavuuden ja käytettävyyden sekä käyttökokemuksen arviointi - Tiedonhallinnan kehitys - Integraatioiden ja prosessien automatisoinnin suunnittelu - Käyttövaltuushallinnan kehittäminen Tiedolla johtaminen ja analytiikka sekä data-aineistot Haemme osaamista, joka auttaa Tieran oman asiantuntijapalvelun saumattomana täydennyksenä ja osaamisalueen laajennuksena omistajiamme kehittämään ja hyödyntämään dataa toiminnan johtamisessa ja kehittämisessä. Asiantuntijoita haetaan tyypillisesti seuraaville asiantuntijapalveluiden osa-alueille: - Tiedolla johtaminen - Tietojohtamisen kyvykkyyksien kehittäminen - Tietotyön kehittäminen - Datan visualisointi ja analytiikka - Data engineering ja tietoarkkitehtuuri - Data science - Data governance - Data-aineistot ja niiden tuottaminen Projektitoimisto (Project management office -asiantuntijat) Hankinnan kohteena ovat muutosjohtamisen ja johdon konsultoinnin asiantuntijat, jotka tukevat Tieran asiantuntijapalveluita sekä Tieran asiakasorganisaatioita strategisessa johtamisessa, tulevissa merkittävissä rakenteellisissa muutoshankkeissa sekä myös uusia toimintamalleja tukevien digiratkaisujen käyttöönotoissa. Hankkeiden ja projektien kokoluokka voi vaihdella muutaman kuukauden toimeksiannoista usean vuoden muutoshankkeisiin. Arvostamme kokemusta myös vastaavanlaisista yksityisen sektorin laajoista muutoshankkeista. Uudistuksissa tarvitaan projekti- ja hankehallinnan ammattilaisten lisäksi tyypillisesti johdon asiantuntijoita, joilla on kokemusta ja osaamista muutoshallinnan tehtävistä siirryttäessä kohti asiakaslähtöistä toimintamallia. Uudistusten suunnittelussa ja läpiviennissä on varmistettava palveluiden vaikuttavuus ja uudistuksen tuottavuus sekä tuloksellisuus. Asiantuntijoita haetaan seuraaville asiantuntijapalveluiden osa-alueille: - Projekti- ja hankehallinta - PMO-toiminnan johtaminen - Portfoliohallinta - Hankinnat - Viestintä - Palvelumuotoilu - Kokonaisarkkitehtuuri - Tiedolla johtaminen Tietohallintotoimintojen kehittämisen asiantuntijapalvelut Tietohallintotoimintojen kehittämisen alueelle haemme vahvaa tietohallinnon osaajaverkostoa, joka toimii Tieran oman asiantuntijapalvelun saumattomana täydennyksenä ja osaamisalueen laajennuksena. Omistajakenttämme tietohallinnon yhtenäistämishaasteisiin kuuluu mm. tarve kehittää yhteisiä käytänteitä ICT-talouden suunnittelussa ja seurannassa sekä sopimusten ja palvelujen hallinnassa. Edellytämme vahvan tietohallinnon teoreettisen osaamisen lisäksi hyvää julkisen tietohallinnon osaamista. Haemme myös osaajia, joiden vahvuutena on julkisen sektorin tietoturvaan ja tietosuojaan liittyvä kehittäminen. Ohjelmistokehittäjät ja ketterien menetelmien koulutus Digitaalisen ja ketterän ohjelmistokehityksen sekä ohjelmistokehitysprosessien edistämiseksi haemme osaamista, joka auttaa Tieran sekä omistajiamme ohjelmistokehitysliiketoimintaa. Haemme asiantuntijapalvelua tukemaan mm. ohjelmistokehitys- ja ylläpitotyötä, DevOps-menetelmien konsultointia kehitysprosessissa, -ympäristössä, automaattitestauksessa ja näihin liittyvissä koulutustarpeissa. Haemme innovatiivisia toimijoita, joilla on hyvä osaaminen modernista ohjelmistokehityksestä ja -prosesseista (mm. natiivi pilvikehittäminen, ketterä ohjelmistokehitys ja toimintamallit, digitaalisten alustojen rakentaminen, automaattitestauksen ylläpito/kehittäminen, CI/CD putken rakentaminen, IaC -välineet) sekä ohjelmistokehityksen tulevista trendeistä ja teknologioista. Lisäksi arvostamme kokemusta ja näyttöjä uusien digitaalisten toimintatapojen kehittämisestä joko yksityisellä tai julkisella sektorilla. Tätä osaamista on kyettävä soveltamaan sekä Tieran oman ohjelmistokehitysliiketoiminnan että omistajiemme tarpeisiin, tiiviissä yhteistyössä heidän omien asiantuntijoidensa sekä Tieran kanssa. ICT-Infra Ulkoistuspalvelut liiketoiminnan kehittämisen ja jatkuvien palveluiden alueille haemme vahvaa osaajaverkostoa, joka toimii Tieran oman palvelutuotannon ja kehittämisen saumattomana täydennyksenä ja osaamisalueen laajennuksena. Omistaja-asiakkaidemme ICT-infran yhtenäistämishaasteisiin kuuluu mm. tarve kehittää yhteisiä käytänteitä ICT-infran arkkitehtuuri- ja ratkaisusuunnittelussa, siirtyvien tuotantoympäristöjen nykytila-analyysissä ja palvelujen hallinnassa. Edellytämme vahvan ICT-infran teoreettisen osaamisen lisäksi hyvää jatkuvan palvelutuotannon osaamista. Haemme myös osaajia, joiden vahvuutena on julkisen sektorin pilviarkkitehtuuriin, tietoturvaan ja tietosuojaan liittyvä kehittäminen. Tyypilliset asiantuntijaosa-alueet: - ICT-infra transitio- ja transformaatio projektijohtaminen ja koordinointi - Tietoturva - Kokonaisarkkitehtuuri - Arkkitehtuuri ja suunnittelu, on-site ja pilviratkaisut (AWS-ympäristöt) - Arkkitehtuuri ja suunnittelu on-site ja pilviratkaisut (Citrix ja VDI-ympäristöt) - Arkkitehtuuri ja suunnittelu, on-site ja pilviratkaisut (Google -ympäristöt) - Arkkitehtuuri ja suunnittelu, on-site ja pilviratkaisut (Microsoft -ympäristöt) - Tietoliikennearkkitehtuuri ja lähiverkkoratkaisut - Prosessiautomaatio - Konesalin suunnittelu ja inventointi - Käyttöpalveluiden migraatio- ja konsolidointiosaamista - MS SQL (operointi ja suunnittelu) - Oracle kannat (operointi ja suunnittelu) - Commvault (operointi ja suunnittelu) - Tukiprofiilin asiantuntija (käyttötuki ja lähituki)

Ilmoitusnumero 2021-084987
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000), Tutkimus- ja kehityspalvelut ja niihin liittyvät konsulttipalvelut (73000000), Yrityskonsultointi, johdon konsultointi ja niihin liittyvät palvelut (79400000), Yleissivistävän ja ammatillisen koulutuksen palvelut (80000000), 4 (4)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI FI FI FI FI FI FI FI
Osoitetiedot Kuntien Tiera Oy
Tammasaarenkatu 1 00180 Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Anestesia- ja tehohoidon tarvikkeet

Suomi | Tuomi Logistiikka Oy
Julkaistu 3 vuotta sitten | 22.10.2021 Määräaika: 1 vuosi kuluttua | 31.12.2025 00:00 Alkuperäinen ilmoitus

Tuomi Logistiikka Oy perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän, jonka kautta hankitaan anestesia- ja tehohoidon tarvikkeet Tampereen yliopistollisen sairaalan erityisvastuualueensairaanhoitopiirien Kanta-Hämeen ja Pirkanmaan alueille lukuunottamatta Etelä-Pohjanmaan sairaanhoitopiiriä. Hankintasopimuksella hankintoja tekevät Tuomi Logistiikka Oy, Kanta Logistiikka Oy ja Forssan seudun hyvinvointikuntayhtymä omistajilleen ja sidosyksiköilleen. Dynaamisen hankinnan kuvaus Järjestelmään voi hakeutua koko järjestelmän voimassaoloajan. Järjestelmään hakeutuminen ei tarkoita suoraan osallistumista kilpailutettaviin hankintoihin, vaan tarjoajan tulee hyväksymisen jälkeen erikseen jättää tarjous avattaviin kilpailutuksiin. Hankintasopimuskohtaiset vaatimukset, kuvaukset ja muut asiakirjat ovat nähtävillä kilpailutuksen avaushetkellä dynaamiseen järjestelmään hyväksytyille toimijoille. Voimassa oleviin sopimuksiin eli jo kilpailutettuihin hankintoihin ei voi jättää tarjousta ennen kuin kilpailutus avataan uudelleen. Dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisissä kilpailutuksissa tarkennetaan mukana olevat tilaajat sekä kilpailutettavat anestesia- ja tehohoidon tarvikkeet Hankittavat tarvikkeet ja näiden yksityiskohtaiset vaatimukset määritellään jokaisessa tarjouspyynnössä erikseen.

Ilmoitusnumero 2021-084382
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet, farmaseuttiset valmisteet ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1 FI1
Osoitetiedot Tuomi Logistiikka Oy
Särkijärvenkatu 1 33840 Tampere FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

OSALLISTUMISPYYNTÖ Keski-Suomen lastensuojelun sijaishuollon ostopalvelujen hankinta, sopimuskausi ajalle 1.3.2022 (tavoite) – 29.2.2024 (+ jatko-optio)

Suomi | Jyväskylän kaupunki
Julkaistu 3 vuotta sitten | 21.10.2021 Määräaika: 12 kuukautta kuluttua | 18.10.2025 16:02 Alkuperäinen ilmoitus

Ammatillinen perhekotihoito Ammatillisella perhekodilla tarkoitetaan sijaishuollon yksikköä, jossa sijoitettujen lasten kanssa tosiasiallisesti asuu perhekotivanhempi tai perhekotivanhemmat ja jolla on voimassa oleva aluehallintoviraston myöntämä lupa antaa lastensuojelun ympärivuorokautista ammatillista perhehoitoa. Luvanvaraista perhehoitoa tarjotaan yksityisistä sosiaalipalveluista annetun lain 7 §:ssä tarkoitetun luvan perusteella (Perhehoitolaki 263/2015, 4 § ja laki perhehoitolain muuttamisesta 510/2016). Tässä hankinnassa perhekotitoiminta tarkoittaa myös luvanvaraisen perhehoidon luvan mukaisesti toimivaa SOS -lapsikylä-toimintaa. Lastensuojelun laitoshoito Lastensuojelun sijaishuollon laitoshoidolla tarkoitetaan sijoitettujen lasten ympärivuorokautista hoitoa, jonka tulee olla lastensuojelulain (417/2007), sosiaalihuoltolain (1301/2014) ja yksityisistä sosiaalipalveluista annetun lain (922/2011) mukaista. Sijaishuollon tulee olla lainmukaista, turvallista ja laadultaan sellaista, että lapsen tarpeisiin voidaan vastata ja sijaishuollolle asetetut tavoitteet saavuttaa. Lastensuojelun vaativa laitoshoito Lastensuojelun sijaishuollon vaativalla laitoshoidolla tarkoitetaan sijoitettujen lasten tehostettua erityisosaamiseen perustuvaa ympärivuorokautista hoitoa, jonka tulee olla lastensuojelulain (417/2007), sosiaalihuoltolain (1301/2014) ja yksityisistä sosiaalipalveluista annetun lain (922/2011) mukaista. Hoidon tulee olla turvallista ja laadultaan sellaista, että lapsen tarpeisiin voidaan vastata ja sijaishuollolle asetetut tavoitteet saavuttaa.

Ilmoitusnumero 2021-084324
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000), Sosiaalityö ja siihen liittyvät palvelut (85300000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI193 FI193 FI193 FI193
Osoitetiedot Jyväskylän kaupunki
Vapaudenkatu 32 / PL 193 40101 Jyväskylä FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Toimitilakalusteet 2021–2025 (DPS)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 3 vuotta sitten | 14.10.2021 Määräaika: 1 vuosi kuluttua | 11.11.2025 00:00 Alkuperäinen ilmoitus

Toimitilakalusteet 2021-2025 (DPS) - Luokka 1: Kalusteet tavarahankintana Toimitilakalusteiden sekä niihin liittyvien palveluiden toimittaminen Hansel Oy:n asiakkaille luokassa 1: Toimitilakalusteet 2021-2025 (DPS) - Kalusteet tavarahankintana Toimitilakalusteet 2021-2025 (DPS) - Luokka 2: Kalusteet palveluhankintana Toimitilakalusteiden sekä niihin liittyvien palveluiden toimittaminen palveluna Hansel Oy:n asiakkaille luokassa 2: Toimitilakalusteet 2021-2025 (DPS) - Kalusteet palveluhankintana

Ilmoitusnumero 2021-083735
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Asennuspalvelut (ohjelmistoja lukuun ottamatta) (51000000), Kuljetuspalvelut (jätteen kuljetusta lukuun ottamatta) (60000000), Rahdinkuljetusliikkeiden palvelut (63521000), Sisustuspalvelut (79931000), Sisustussuunnittelupalvelut (79932000), Jätteenkierrätyspalvelut (90514000), Huonekalut (39100000), Istuimet, tuolit, niihin liittyvät tuotteet ja niiden osat (39110000), Pöydät, astia- ja muut kaapit, kirjoituspöydät ja kirjahyllyt (39120000), Toimistokalusteet (39130000), Erilaiset kalusteet ja laitteet (39150000), Kokoushuoneiden kalusteet (39153000), Huonekalujen korjaus ja huolto (50850000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1 FI FI
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Sote-alan henkilöstövuokraus 2021-2025 (DPS)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 3 vuotta sitten | 11.10.2021 Määräaika: 1 vuosi kuluttua | 31.12.2025 00:00 Alkuperäinen ilmoitus

Dynaamisen hankintajärjestelmän keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen. Dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaollessa. Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua dynaamisen hankintajärjestelmän koko hankintavaiheen ajalle. Dynaamisen hankintajärjestelmän hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 10.11.2021 ja päättyy dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaoloajan päättyessä. Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään 30.9.2026 asti.

Ilmoitusnumero 2021-083540
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sosiaalityö ja siihen liittyvät palvelut (85300000), Sairaanhoitohenkilöstön hankintapalvelut (79624000), Hoitohenkilöstön hankintapalvelut (79625000), Terveyspalvelut (85100000), Lääkäripalvelut ja niihin liittyvät palvelut (85120000), Hammashoitopalvelut ja niihin liittyvät palvelut (85130000), Sairaanhoitohenkilöstön palvelut (85141000), Avustavan hoitohenkilöstön palvelut (85142000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI FI
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Älyliikenteen, automaation ja liikkumispalveluiden asiantuntijapalvelut

Suomi | Liikenne- ja viestintävirasto
Julkaistu 3 vuotta sitten | 9.10.2021 Määräaika: 3 vuotta kuluttua | 31.12.2027 00:00 Alkuperäinen ilmoitus

Ks. kohta II.1.4) Lyhyt kuvaus. Hankinnan kohteena olevien palvelujen hankintamenettelynä on DPS. Ks. lisätietoja DPS:stä osallistumispyynnön kohdasta "Muut tiedot". DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet toimittajat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen. DPS on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta DPS:n voimassaollessa. Hankintayksiköt ilmoittavat DPS:n voimassaolon päättämisestä jälki-ilmoituksella. Hankintayksiköt toteuttavat hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 8.11.2021 ja päättyy DPS:n voimassaolon päättyessä. Hankintayksiköt varaavat mahdollisuuden sulkea DPS tilapäisesti, esim. loma-aikoina.

Ilmoitusnumero 2021-083331
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit 4 (4), Liikennejärjestelmää koskevat konsulttipalvelut (71311200), Tekniset neuvonta- ja konsulttipalvelut (71318000), Tutkimus- ja kehityspalvelut ja niihin liittyvät konsulttipalvelut (73000000), Tutkimuspalvelut ja kokeelliset kehityspalvelut (73100000), Tutkimus- ja kehitystoiminnan konsulttipalvelut (73200000), Lainsäädäntöön liittyvät palvelut (75111200), Kehityshankkeisiin liittyvät hallinnolliset palvelut (75112100)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI FI
Osoitetiedot Liikenne- ja viestintävirasto
Kumpulantie 9 00520 Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ikääntyneiden kotihoidon palvelujen hankinta

Suomi | Päijät-Hämeen hyvinvointikuntayhtymä
Julkaistu 3 vuotta sitten | 9.10.2021 Määräaika: 7 vuotta kuluttua | 31.12.2031 00:00 Alkuperäinen ilmoitus

Kotihoidolla tarkoitetaan sosiaalihuoltolain (1301/2014) mukaisen kotipalvelun 19 §:ään ja terveydenhuoltolain (1326/2010) 25 §:ään sisätyvien kotisairaanhoidon tehtävien muodostamaa kokonaisuutta. Kotihoidon tavoitteena on tukea asiakkaiden kokonaisvaltaista hyvinvointia ja mahdollisimman itsenäistä selviytymistä kotona sekä ylläpitää ja parantaa heidän fyysistä, psyykkistä ja sosiaalista toimintakykyään. Kotihoito myönnetään asiakkaille palvelutarpeen ja -päätösten mukaisesti. Palveluntuottajalla tulee olla toimintaan Aluehallintoviraston ja Valviran lupa. Hankinnan kohteena oleva palvelu on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnön liitteellä yksi (1) palvelukuvaus. Tilaajan hankinnalle asettamat yksityiskohtaiset tavoitteet ovat: 1. Asiakkaan valinnan vapauden edistäminen 2. Palvelun laadun kehittäminen asiakastarpeita vastaavaksi 3. Monituottajuusmallin tukeminen 4. Uusien yritysten joustavan markkinoille pääsyn mahdollistaminen 5. Kuntien taloudellista kantokykyä tukeva palvelumalli

Ilmoitusnumero 2021-083317
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C3 FI1C3
Osoitetiedot Päijät-Hämeen hyvinvointikuntayhtymä
Keskussairaalankatu 7 15850 Lahti FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ikääntyneiden palveluasumisen palveluiden hankinta

Suomi | Päijät-Hämeen hyvinvointikuntayhtymä
Julkaistu 3 vuotta sitten | 7.10.2021 Määräaika: 7 vuotta kuluttua | 31.12.2031 00:00 Alkuperäinen ilmoitus

Sosiaalihuoltolain (1301/2014) mukaisella palveluasumisella tarkoitetaan palveluasunnossa järjestettävää asumista ja palveluja, kuten hoiva- ja hoitopalveluja sekä ateriapalveluja. Palveluasuminen on tarkoitettu henkilöille, joiden palvelutarve ei ole ympärivuorokautista, mutta joiden palvelutarvetta ei pystytä järjestämään kotiin. Palveluntuottajalla tulee olla toimintaan Aluehallintoviraston tai Valviran lupa. Hankinnan kohteena oleva palvelu on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnön liitteellä yksi (1) palvelukuvaus. Tilaajan hankinnalle asettamat yksityiskohtaiset tavoitteet ovat: 1. Asiakkaan valinnan vapauden edistäminen 2. Palvelun laadun kehittäminen asiakastarpeita vastaavaksi 3. Monituottajuusmallin tukeminen 4. Uusien yritysten joustavan markkinoille pääsyn mahdollistaminen 5. Kuntien taloudellista kantokykyä tukeva palvelumalli

Ilmoitusnumero 2021-083135
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C3 FI1C3
Osoitetiedot Päijät-Hämeen hyvinvointikuntayhtymä
Keskussairaalankatu 7 15850 Lahti FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietoturvallisuuden arviointilaitosten arviointipalvelut 2021–2026 (DPS)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 3 vuotta sitten | 3.10.2021 Määräaika: 1 vuosi kuluttua | 30.4.2026 00:00 Alkuperäinen ilmoitus

DPS:n kohteena ovat lain tietoturvallisuuden arviointilaitoksista (1405/2011) mukaisten hyväksyttyjen tietoturvallisuuden arviointilaitosten tuottamat arviointipalvelut. DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen. DPS on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta DPS:n voimassa ollessa. Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 1.11.2021 ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä. Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään viisi (5) vuotta. Tarkemmat tiedot DPS:n kohteesta ja sen ehdoista on kuvattu osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.

Ilmoitusnumero 2021-082917
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Atk-laitteet ja -tarvikkeet (30200000), Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000), Datapalvelut (72300000), Tietojärjestelmän auditointi- ja testauspalvelut (72800000), Auditointi- ja tarkastuspalvelut (79212000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1 FI
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tiedonhallinnan ja digiturvallisuuden asiantuntijapalvelut 2021–2026 (DPS)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 3 vuotta sitten | 3.10.2021 Määräaika: 1 vuosi kuluttua | 30.4.2026 00:00 Alkuperäinen ilmoitus

DPS:n kohteena on tiedonhallinnan ja digiturvallisuuden asiantuntijatyö. Asiantuntijatyön lisäksi asiakas voi kuitenkin hankkia vähäisessä määrin (korkeintaan 30 % asiakkaan hankinnan kokonaisarvosta) asiakaskohtaisten toimeksiantojen toteutuksessa hyödynnettäviä laitteita ja/tai valmisohjelmistoja. Dynaamisen hankintajärjestelmän kohteeseen kuuluvat seuraavat palvelut: 1) Tiedonhallintapalvelut 2) Digitaalisen turvallisuuden asiantuntijapalvelut - Digitaalisen turvallisuuden johtaminen - Riskienhallinta, jatkuvuus ja varautuminen - Tietoturvallisuus - Tietosuoja DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen. DPS on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta DPS:n voimassa ollessa. Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 1.11.2021 ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä. Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään neljä (4) vuotta. Tarkemmat tiedot DPS:n kohteesta ja sen ehdoista on kuvattu osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.

Ilmoitusnumero 2021-082916
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tiedonhallinta (72322000), Tietojärjestelmän auditointi- ja testauspalvelut (72800000), Tietojärjestelmäauditointi (72810000), Liike-elämän palvelut: laki, markkinointi, neuvonta, työhönotto, painatus ja turvallisuus (79000000), Oikeudelliset palvelut (79100000), Auditointi- ja tarkastuspalvelut (79212000), Yrityskonsultointi, johdon konsultointi ja niihin liittyvät palvelut (79400000), Turvallisuusneuvonta (79417000), Turvallisuuspalvelut (79710000), Atk-laitteet ja -tarvikkeet (30200000), Valvontapalvelut (79714000), Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000), Tietojärjestelmäauditointia ja tietokonelaitteistoa koskevat konsulttipalvelut (72150000), Tietojärjestelmien tai tietotekniikan strategiset arviointi- ja suunnittelupalvelut (72222000), Tietoteknisten vaatimusten arviointipalvelut (72223000), Datapalvelut (72300000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1 FI
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Psykiatrian vuokralääkäripalvelut TP524/21S

Suomi | Varsinais-Suomen sairaanhoitopiirin kuntayhtymä
Julkaistu 3 vuotta sitten | 3.10.2021 Määräaika: 11 kuukautta kuluttua | 30.9.2025 11:02 Alkuperäinen ilmoitus

Psykiatrian erikoislääkärit Osa-alueen 1 mukaisia psykiatrian erikoislääkäripalveluita tullaan hankkimaan kahdeksalle Tyks psykiatrian vastuualueelle: a. akuuttipsykiatria, b. lastenpsykiatria, c. mielialahäiriöt, d. neuropsykiatria, e. nuorisopsykiatria, f. psykoosit, g. riippuvuuspsykiatria, h. vanhuspsykiatria. Lääkärit ja muiden alojen erikoislääkärit Osa-alueen 2 mukaisia lääkäripalveluita tullaan hankkimaan kahdeksalle Tyks psykiatrian vastuualueelle: a. akuuttipsykiatria, b. lastenpsykiatria, c. mielialahäiriöt, d. neuropsykiatria, e. nuorisopsykiatria, f. psykoosit, g. riippuvuuspsykiatria, h. vanhuspsykiatria.

Ilmoitusnumero 2021-082836
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääkäripalvelut (85121000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C1 FI1C1 FI1C1
Osoitetiedot Varsinais-Suomen sairaanhoitopiirin kuntayhtymä
Kiinamyllynkatu 4-8 20520 Turku FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Prosessoriohjattujen proteesien hankintaa koskeva dynaaminen hankintajärjestelmä

Suomi | Helsingin ja Uudenmaan Sairaanhoitopiirin kuntayhtymä
Julkaistu 3 vuotta sitten | 27.9.2021 Määräaika: 1 vuosi kuluttua | 31.12.2025 00:00 Alkuperäinen ilmoitus

Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kohteena ovat HUS Apuvälinekeskuksen prosessoriohjattujen proteesien hankinta. Kyseessä on yksilöllisen tarvehankinnan puitteissa tehdyn apuvälinearvion perusteella suoritettava hankinta. Hankinnan kohde määritellään dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisissä kilpailutuksissa. Hankinnan kohde kattaa prosessoriohjatut proteesit, joita ovat esimerkiksi: - prosessoriohjattu olkavarsiproteesi - prosessoriohjattu kyynärvarsiproteesi - prosessoriohjattu reisiproteesi - lasten prosessoriohjattu olkavarsiproteesi - lasten prosessoriohjattu kyynärproteesi - lasten prosessoriohjatun proteesin nyrkin uusinta/vaihto Hankintaan voi kuulua testijakso, jonka pohjalta tehdään päätös proteesihankinnasta. DPS:ään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan. DPS:ään otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat. DPS on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta DPS:n voimassaollessa. Varsinaiset hankinnat tehdään dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, joissa kuvataan ja täsmennetään hankinnan kohde. DPS:n sisäiset kilpailutukset voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 1.11.2021 ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä. Dynaaminen hankintajärjestelmä voidaan tilapäisesti sulkea dynaamisen hankintajärjestelmän keston aikana. Dynaamisen hankintajärjestelmän ollessa suljettuna yksittäisiä hankintoja ei voida järjestelmän sisällä tehdä DPS:ään voi hakea tarjoajaksi, jos täyttää soveltuvuusvaatimukset, jotka on ilmoitettu ESPD-lomakkeessa sekä kohdissa "Tarjouspyynnön muut ehdot" ja "Hankinnan kohteen kriteerit". Sisäisen kilpailutuksen perusteella tehty hankintasopimus voi jatkua määräaikaisena tai toistaiseksi voimassa olevana myös dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaoloajan päättymisen jälkeen. Tuotteet ja niiden tarkemmat vähimmäisvaatimukset kuvataan DPS:n sisäisten kilpailutusten tarjouspyynnöissä.

Ilmoitusnumero 2021-082481
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset apuvälineet (33196000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1 FI1
Osoitetiedot Helsingin ja Uudenmaan Sairaanhoitopiirin kuntayhtymä
PL 441 (Uutistie 5, 01770 Vantaa) 00029 Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma