Asiakastietojärjestelmiin liittyvät lisenssit ja palvelut

Suomi | 2M-IT Oy
Julkaistu 3 vuotta sitten | 26.9.2021 Määräaika: 11 kuukautta kuluttua | 23.9.2025 16:13 Alkuperäinen ilmoitus

2M-IT Oy (”2M-IT”) toimii omistaja-asiakkaillensa in-house -yhtiönä tarjoamansa asiakas- ja potilasjärjestelmiin liittyvän kokonaispalvelun osalta palveluntuottajana ja palveluintegraattorina. Palvelu koostuu useasta erityyppisestä palvelukomponentista, joita 2M-IT tuottaa itse tai kilpailuttaa alihankkijoiltaan osaksi tätä kokonaispalvelua. Palvelun osakomponentteja ovat esimerkiksi tietojärjestelmätoimittajien lisenssit ja asiantuntijapalvelut; tietotekniikan palvelut, jotka kattavat esimerkiksi tietoliikenneyhteydet ja niihin liittyvät palvelut sekä konesali- ja kapasiteettipalvelut. Lisäksi komponentteihin kuuluu erilaiset kehittämisprojektit ja testaus sekä ylläpidon aikaiset tukipalvelut, jotka koostuvat ensimmäisen tason tuesta, jota tuottaa 2M-IT:n service desk, sekä mahdollisesta toisen tason sovellustuesta. Järjestelmätoimittajat tuottavat tähän ylläpidon aikaisten tukipalvelujen kokonaisuuteen tarvittavan sovellustuen osuuden. 2M-IT Oy:n asiakkailleen tarjoama palvelu koostuu jo olemassa olevien ratkaisuiden ja uusien ratkaisuiden yhteensovittamisesta ja niiden muotoilemisesta yhtenäiseksi järjestelmäkokonaisuudeksi, edellä mainittujen palvelukomponenttien tuottamisesta sekä kokonaisuuteen olennaisesti liittyvistä asiantuntijapalveluista tai kokonaan uusista asiakas- ja potilastietojärjestelmäpalveluista. 2M-IT:n tehtävänä in-house -yhtiönä on kehittää omistaja-asiakkaillensa tarjoamaansa palvelua. Dynaamisen hankintajärjestelmän (”DPS”) voimassaoloaikana tavoitteena on luoda alueellisesti yhtenäisemmät kokonaispalvelut, jotka mahdollistavat sosiaalihuollon osalta sellaisen sosiaalihuollon asiakastietojärjestelmän toteutuksen, jossa voidaan käsitellä useamman kunnan asiakastietoja ja joka vastaa toiminnan kehittämisen vaatimuksiin sosiaali- ja terveydenhuoltouudistuksen edellyttämällä tavalla. Tavoitteena oleva yhtenäinen järjestelmä mahdollistaa ajantasaisen sosiaalihuoltoa koskevan tilannekuvan saamisen niin kansallisella-, maakunnallisella- kuin yksilötasolla, jolloin rajallisten voimavarojen kohdentaminen helpottuu. Tietojärjestelmän yhtenäisyys tukee myös tieteellistä tutkimustyötä. Lisäksi yhtenäisen asiakastietojärjestelmän avulla voidaan tehostaa ja sujuvoittaa työtä kokoamalla yhteen sosiaalihuollon tuottamia tietoja. Tämän DPS:n sisällä tehtävien hankintojen pohjalta 2M-IT voi hankkia asiakastietojärjestelmien lisenssejä ja muita niihin liittyviä palveluja (esimerkiksi käyttöönottoprojektit ja kehittämisen aikana tuotettavat palvelut) sekä asiantuntijapalveluja, pois lukien perustietotekniikkaan ja tietoliikenteeseen liittyvät kokonaisuudet. Tämän DPS:n sisällä tehtävien hankintojen avulla voidaan toteuttaa tarvittavat eri alueellisten palvelukokonaisuuksien koostamiseksi tarvittavat alihankkijoiden kilpailutukset. Maantieteelliset alueet, 2M-IT:n asiakkaat ja muut tarvittavat seikat tullaan yksilöimään tarkemmin DPS:n sisällä tehtävissä hankinnoissa. DPS:n sisällä tehtävän hankinnan kohteena voi olla sosiaalihuollon asiakastietojärjestelmään liittyvät lisenssit ja/tai palvelut ja/tai asiantuntijapalvelut tai sellaisia lisenssien käyttöoikeuksista, palveluista ja asiantuntijapalveluista muodostuvia kokonaisuuksia.

Ilmoitusnumero 2021-082424
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Terveydenhuollon tietojärjestelmät (48814000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000), Ohjelmointi ja siihen liittyvät neuvontapalvelut (72200000), Valmisohjelmien ohjelmointipalvelut (72210000), Sovellusohjelmiston ohjelmointipalvelut (72212000), Ohjelmiston integrointia koskevat konsulttipalvelut (72227000), Järjestelmien tukipalvelut (72253200), Ohjelmistojen testaus (72254000), Ohjelmiston kehittämispalvelut (72262000), Ohjelmiston toteutuspalvelut (72263000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI FI
Osoitetiedot 2M-IT Oy
Joukahaisenkatu 9 B 20520 Turku FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ikääntyneiden tehostetun palveluasumisen palveluiden hankinta

Suomi | Päijät-Hämeen hyvinvointikuntayhtymä
Julkaistu 3 vuotta sitten | 16.9.2021 Määräaika: 7 vuotta kuluttua | 31.12.2031 12:00 Alkuperäinen ilmoitus

Tehostettu palveluasuminen ikäihmisille tarkoittaa sosiaalihuoltolain (1301/2014) 21 §:n mukaista asumispalvelua, joka järjestetään palvelutaloissa tai asumisyksiköissä, joissa henkilökunta on paikalla ympärivuorokauden. Palveluntuottajalla tulee olla toimintaan Aluehallintoviraston tai Valviran lupa. Hankinnan kohteena oleva palvelu on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnön liitteellä yksi (1) palvelukuvaus. Tilaajan hankinnalle asettamat yksityiskohtaiset tavoitteet ovat: 1. Asiakkaan valinnan vapauden edistäminen 2. Palvelun laadun kehittäminen asiakastarpeita vastaavaksi 3. Monituottajuusmallin tukeminen 4. Uusien yritysten joustavan markkinoille pääsyn mahdollistaminen 5. Kuntien taloudellista kantokykyä tukeva palvelumalli

Ilmoitusnumero 2021-081746
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C3 FI1C3
Osoitetiedot Päijät-Hämeen hyvinvointikuntayhtymä
Keskussairaalankatu 7 15850 Lahti FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Liikkeenjohdon konsultointi

Suomi | Sarastia Oy
Julkaistu 3 vuotta sitten | 9.9.2021 Määräaika: 11 kuukautta kuluttua | 10.10.2025 00:00 Alkuperäinen ilmoitus

Ylimmän johdon strateginen konsultointi Ylimmän johdon strateginen konsultointi • Strategian rakentaminen • Strategian jalkautus • Strategisten asioiden sparraus Palvelukeskuksen toiminnallinen konsultointi Palvelukeskuksen toiminnallinen konsultointi • Palvelukeskuksen prosessien konsultointi • Palvelukeskuskonseptin konsultointi Liiketoimintajohdon- ja prosessikonsultointi Liiketoimintajohdon- ja prosessikonsultointi • Liiketoimintaprosessien konsultointi • Liiketoimintajohdon konsultointi

Ilmoitusnumero 2021-081308
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Yrityskonsultointi, johdon konsultointi ja niihin liittyvät palvelut (79400000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI FI1C FI1C FI1C
Osoitetiedot Sarastia Oy
Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Siivouspalvelut (DPS)

Suomi | Helsingin kaupunki
Julkaistu 3 vuotta sitten | 6.9.2021 Määräaika: 3 vuotta kuluttua | 1.3.2028 00:00 Alkuperäinen ilmoitus

Dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kohteena on siivouspalvelut Helsingin kaupungin kohteissa. Tarkemmat kohdekohtaiset tiedot (esim. puhtaustasot, siivoustaajuus) määritellään myöhemmissä DPS:n sisäisissä kilpailutuksissa. Kohteina ovat: - Toimistotilat - Liikuntatilat ja -hallit - Nuorisotalot - Kirjastot - Taiteilijoiden talot - Työväenopistot - Työpajat - Pelastusasemat ja -laitokset - Taidemuseon tilat - Muut julkiset oleskelu- ja vapaa-ajanviettotilat - Yleiset WC-tilat Kaikki kelpoisuus- ja vähimmäisvaatimukset täyttävät toimittajat valitaan mukaan DPS:sään. Helsingin kaupungin yksiköt toteuttavat hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen toimittajien kesken sisäisillä kilpailutuksilla (minikilpailutuksilla). Minikilpailutukset toteutetaan vaiheittain sopimusten määräajan loputtua, joko kohdekohtaisesti tai erilaisina kokonaisuuksina asiakkaiden tarpeiden ja tavoitteiden mukaisesti.

Ilmoitusnumero 2021-081179
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Puhdistus- ja puhtaanapitopalvelut (90900000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1 FI1B1
Osoitetiedot Helsingin kaupunki
PL 700 00099 Helsingin kaupunki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietokoneet iPadOS/macOS 2021 – 2025 (DPS)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 3 vuotta sitten | 2.9.2021 Määräaika: 11 kuukautta kuluttua | 30.9.2025 00:00 Alkuperäinen ilmoitus

Katso osallistumispyyntöasiakirjat.

Ilmoitusnumero 2021-080876
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kosketusnäytöt (30231320), Tietokoneisiin liittyvät tekniset tukipalvelut (72611000), Atk-laitteet ja -tarvikkeet (30200000), Muistivälineet ja lukulaitteet (30233000), Pientietokonelaitteisto (30212000), Umpilevyasemat (30233132), Pientietokoneiden keskusyksiköt (30212100), Optiset levyasemat (30233150), PC:t (30213000), Flash-muistilaitteet (30233180), Kannettavat tietokoneet (30213100), Tietokoneiden osat, tarvikkeet ja varusteet (30237000), Paneelitietokone (30213200), Tietokonelaitteiden pölynsuojat (30237253), Pöytätietokone (30213300), Näytön seinätelineet (30237260), PC-keskusyksiköt (30213400), Kannettavien tietokoneiden kuljetuslaukut (30237270), Työasemat (30214000), Virtalähdetarvikkeet (30237280), Mikrotietokonelaitteisto (30215000), Tiedonsyöttötarvikkeet (30237400), Mikrotietokoneiden keskusyksiköt (30215100), Laitteistohallinto-ohjelmatuotteet ja ohjelmatuotesarja (48420000), Tietokoneisiin liittyvät laitteet ja varusteet (30230000), Käyttöjärjestelmät (48620000), Tietokoneiden näytöt ja valvontapöydät (30231000), Tietokonepalvelut (72500000), Tietokonepäätteet (30231100), Tietokoneisiin liittyvät hallintopalvelut (72510000), Litteät näytöt (30231310), Tietokonetuki (72610000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI FI
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Erikoiskäyttötietokoneet 2021 – 2025 (DPS)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 3 vuotta sitten | 2.9.2021 Määräaika: 11 kuukautta kuluttua | 30.9.2025 00:00 Alkuperäinen ilmoitus

Katso osallistumispyyntöasiakirjat.

Ilmoitusnumero 2021-080873
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kosketusnäytöt (30231320), Tietokoneisiin liittyvät hallintopalvelut (72510000), Atk-laitteet ja -tarvikkeet (30200000), Muistivälineet ja lukulaitteet (30233000), Tietokonetuki (72610000), Pientietokonelaitteisto (30212000), Umpilevyasemat (30233132), Tietokoneisiin liittyvät tekniset tukipalvelut (72611000), Pientietokoneiden keskusyksiköt (30212100), Optiset levyasemat (30233150), PC:t (30213000), Flash-muistilaitteet (30233180), Kannettavat tietokoneet (30213100), Tietokoneiden osat, tarvikkeet ja varusteet (30237000), Paneelitietokone (30213200), Tietokonelaitteiden pölynsuojat (30237253), Pöytätietokone (30213300), Näytön seinätelineet (30237260), PC-keskusyksiköt (30213400), Kannettavien tietokoneiden kuljetuslaukut (30237270), Työasemat (30214000), Virtalähdetarvikkeet (30237280), Mikrotietokonelaitteisto (30215000), Tiedonsyöttötarvikkeet (30237400), Mikrotietokoneiden keskusyksiköt (30215100), Terveydenhuollon kalusteet (33192000), Tietokoneisiin liittyvät laitteet ja varusteet (30230000), Terveydenhuollon tietokonelaitteet (33197000), Tietokoneiden näytöt ja valvontapöydät (30231000), Laitteistohallinto-ohjelmatuotteet ja ohjelmatuotesarja (48420000), Tietokonepäätteet (30231100), Käyttöjärjestelmät (48620000), Litteät näytöt (30231310), Tietokonepalvelut (72500000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI FI
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietokoneet 2021 – 2025 (DPS)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 3 vuotta sitten | 2.9.2021 Määräaika: 11 kuukautta kuluttua | 30.9.2025 00:00 Alkuperäinen ilmoitus

Luokka 1: Usean laitetyypin tuotemerkkien tietokoneet Katso osallistumispyyntöasiakirjat. Luokka 2: Laitetyyppiriippumattomat tietokoneet Katso osallistumispyyntöasiakirjat.

Ilmoitusnumero 2021-080868
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kosketusnäytöt (30231320), Tietokoneisiin liittyvät tekniset tukipalvelut (72611000), Atk-laitteet ja -tarvikkeet (30200000), Muistivälineet ja lukulaitteet (30233000), Pientietokonelaitteisto (30212000), Umpilevyasemat (30233132), Pientietokoneiden keskusyksiköt (30212100), Optiset levyasemat (30233150), PC:t (30213000), Flash-muistilaitteet (30233180), Kannettavat tietokoneet (30213100), Tietokoneiden osat, tarvikkeet ja varusteet (30237000), Paneelitietokone (30213200), Tietokonelaitteiden pölynsuojat (30237253), Pöytätietokone (30213300), Näytön seinätelineet (30237260), PC-keskusyksiköt (30213400), Kannettavien tietokoneiden kuljetuslaukut (30237270), Työasemat (30214000), Virtalähdetarvikkeet (30237280), Mikrotietokonelaitteisto (30215000), Tiedonsyöttötarvikkeet (30237400), Mikrotietokoneiden keskusyksiköt (30215100), Laitteistohallinto-ohjelmatuotteet ja ohjelmatuotesarja (48420000), Tietokoneisiin liittyvät laitteet ja varusteet (30230000), Käyttöjärjestelmät (48620000), Tietokoneiden näytöt ja valvontapöydät (30231000), Tietokonepalvelut (72500000), Tietokonepäätteet (30231100), Tietokoneisiin liittyvät hallintopalvelut (72510000), Litteät näytöt (30231310), Tietokonetuki (72610000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI FI FI
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietojohtamisen pilvi-, lisenssi- ja tietovarastointiratkaisut

Suomi | Päijät-Hämeen hyvinvointikuntayhtymä
Julkaistu 3 vuotta sitten | 26.8.2021 Määräaika: 2 vuotta kuluttua | 23.8.2026 13:11 Alkuperäinen ilmoitus

Päijät-Hämeen hyvinvointikuntayhtymä tarvitsee pilvi-, lisenssi- ja tietovarastointiratkaisuja sosiaali- ja terveydenhuollon strategiansa mukaisesti palveluiden johtamiseen, dataan perustuvan päätöksenteon mahdollistamiseksi ja toimintamalliensa kehittämisen tukemiseksi. Tätä tarkoitusta varten Päijät-Hämeen hyvinvointikuntayhtymä perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän. Nykyratkaisuille tullaan hankkimaan jatkoa tai mahdollisesti korvaamaan porrastetusti ja uusia ratkaisuja kehitetään dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaolon aikana. Hankittavaan kokonaisuuteen kuuluvat myös mahdolliset käyttöönottoprojektit ja niiden resurssointi, sekä mahdollisesti pilviratkaisujen hallinnointia varten tarvittavat integraatiot ja muut pilvipalveluiden hallinnoinnin tukisovellukset: 1) Tietovarastoinnin pilvipalvelut ja SaaS-ratkaisut, tuki ja lisenssit 2) Tietovarastointiratkaisut, tuki ja lisenssit 3) Automaatioratkaisut, tuki ja lisenssit 4) Integraatioiden hallintaratkaisut pilvipalveluissa 5) Pilviratkaisujen hallinnoinnin tukisovellukset 6) Käyttöönotto tai konsultointiprojektien resurssit

Ilmoitusnumero 2021-080390
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tietoliikennejärjestelmän ylläpito (50334400), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C3 FI1C3
Osoitetiedot Päijät-Hämeen hyvinvointikuntayhtymä
Keskussairaalankatu 7 15850 Lahti FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ikäihmisten asumispalvelut, Siun sote, 2519/02.08.00.03/2021

Suomi | Pohjois-Karjalan hankintatoimi
Julkaistu 3 vuotta sitten | 13.8.2021 Määräaika: 3 vuotta kuluttua | 31.12.2027 00:00 Alkuperäinen ilmoitus

2. TEHOSTETTU PALVELUASUMINEN Hankinnan kohteena osassa 2 on tehostetun palveluasumisen palvelut, tarkempi kuvaus osallistumispyynnön kohdassa Hankinnan taustaa ja Hankinnan kohteen kriteerit sekä osallistumispyynnön liitteissä. 1. PALVELUASUMINEN Hankinnan kohteena osassa 1 on palveluasumisen palvelut, tarkempi kuvaus osallistumispyynnön kohdassa Hankinnan taustaa ja Hankinnan kohteen kriteerit sekä osallistumispyynnön liitteissä.

Ilmoitusnumero 2021-079750
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000), Hoitokotipalvelut (85144000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D3 FI1D3 FI1D3
Osoitetiedot Pohjois-Karjalan hankintatoimi
Linnunlahdentie 2 80110 Joensuu FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Käytettyjen ajoneuvojen hankinnan dynaaminen hankintajärjestelmä

Suomi | Jyväskylän kaupunki
Julkaistu 3 vuotta sitten | 25.7.2021 Määräaika: 27 vuotta kuluttua | 22.7.2051 15:17 Alkuperäinen ilmoitus

Dynaamisen hankintajärjestelmään valitaan kaikki vähimmäisvaatimukset täyttävät Tarjoajat. Dynaamisen hankintajärjestelmä ei velvoita Tilaajaa hankkimaan kaikkea tarvitsemaansa ajoneuvokalustoa sopimuksen kautta, vaan voi tehdä hankintoja myös erillisten kilpailutuksien tai hankintasopimuksien kautta. Hankinta on kuvattu tarkemmin liitteessä 1, Sopimusluonnos. Dynaamisen hankintajärjestelmän kulku on kuvattu liitteessä 2. Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän sisäiset kilpailutukset voivat poiketa perinteisestä tarjouskilpailumallista. Käytettyjen ajoneuvojen osalta perinteinen kilpailutus, jossa Hankintayksikkö asettaa tarjousten määräajan esim. kolmen viikon päähän tarjouspyynnön julkaisusta, ja jonka jälkeen tarjouksia aletaan käsittelemään, on havaittu ongelmalliseksi. Perinteinen malli rajoittaa tarjouksien saatavuutta, koska tarjouksen tulee olla sitova suhteellisen pitkän ajan käytettyjen ajoneuvojen myynnin toimintamallin osalta. Hankintayksikkö voi käyttää sisäisissä kilpailutuksissa menettelyä, jossa Hankintayksikön esittämä tarjousten määräaika tarkoittaa viimeistä ajankohtaa, johon asti tarjouspyyntö on voimassa. Hankintayksikkö voi käsitellä tarjouksia, ja tehdä hankintatilauksia jo tarjouspyynnön voimassaolon aikana, mikäli ajoneuvot täyttävät vaadittavat ehdot. Mikäli vaatimukset täyttäviä ajoneuvoja on tarjottu Hankintayksikön ilmoittamaa tarvetta enemmän, Hankintayksikkö vertailee tarjouksia kokonaistaloudellisuuden mukaisesti. Kunkin sisäisen kilpailutuksen vertailuperusteet esitetään tarkemmin tarjouspyynnöissä. Tämän menettelyn tarkoituksena on vähentää Tarjoajien riskiä sitoutumalla pidempään tarjouksen voimassaoloon. Hankintayksikkö voi päättää tarjouskilpailun jo ennen ilmoitettua määräaikaa, mikäli ilmoitettu tarve on saavutettu aikaisemmin.

Ilmoitusnumero 2021-079211
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Moottoriajoneuvot (34100000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI193 FI193
Osoitetiedot Jyväskylän kaupunki
Vapaudenkatu 32 / PL 193 40101 Jyväskylä FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Leikkausvalaisinten DPS

Suomi | Helsingin ja Uudenmaan Sairaanhoitopiirin kuntayhtymä
Julkaistu 3 vuotta sitten | 19.7.2021 Määräaika: 2 vuotta kuluttua | 30.6.2026 00:00 Alkuperäinen ilmoitus

Pyydämme osallistumishakemuksia leikkausvalaisinten dynaamiseen hankintajärjestelmään (jäljempänä myös DPS). Järjestelmästä hankitaan leikkausvalaisimet leikkaussalikäyttöön. HUSin tavoitteena on hankkia joustavalla ja yksinkertaisella menettelyllä laadukkaita tarvikkeita ja tuotteita tukemaan HUSin ja sen kumppanien tehtävien täyttämistä. Dynaamisen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan. Se on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaollessa. Varsinaiset hankinnat tehdään dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, joissa kuvataan ja täsmennetään hankinnan kohde. Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi hakea tarjoajaksi, jos täyttää soveltuvuusvaatimukset, jotka on ilmoitettu ESPD-lomakkeessa. Siihen otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat. Dynaaminen hankintajärjestelmä on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.

Ilmoitusnumero 2021-079057
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet, farmaseuttiset valmisteet ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33000000), Kirurgiset lamput (33167000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1 FI1
Osoitetiedot Helsingin ja Uudenmaan Sairaanhoitopiirin kuntayhtymä
PL 441 (Uutistie 5, 01770 Vantaa) 01770 Vantaa FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

LTE/5G end user devices for Virve 2.0

Suomi | Erillisverkot Group
Julkaistu 3 vuotta sitten | 17.7.2021 Määräaika: 2 vuotta kuluttua | 14.7.2026 11:03 Alkuperäinen ilmoitus

The devices will be used for replacing current TETRA terminals what are currently used in Virve network. There won’t be any TETRA network after migration period. The new Virve 2 country wide network coverage is based on LTE/5G technology so all devices shall fulfill following minimum requirements: • Compatible with 3GPP specification • Compatible harmonized 4G and optionally 5G frequency bands used in Finland. • Support for 2G & 3G in case of international roaming • Support for mission critical applications MCPTT, MCData and MCVideo • Support for device management functionality • Encryption solutions shall fulfil EU RESTRICTED requirements • All devices shall pass CE, GCF and service operator approval before acceptance for delivery

Ilmoitusnumero 2021-078929
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit GSM-puhelimet (32252000), Puhelinlaitteet (32550000), Puhelinkuulokkeet (32551300), Puhelinkoneet (32552100), Sähköisten puhelin- tai lennätinlaitteiden osat (32553000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI FI
Osoitetiedot Erillisverkot Group
Tekniikantie 4 B 02150 Espoo FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietoturva- ja tietoliikennepalvelujen dynaaminen hankintajärjestelmä

Suomi | Fingrid Oyj
Julkaistu 3 vuotta sitten | 8.7.2021 Määräaika: 2 vuotta kuluttua | 5.7.2026 15:53 Alkuperäinen ilmoitus

Tietoturvapalvelut Osa-alue 1: Tietoturvapalvelut - auditointi, murtotestausforensiikka ja tietoturvaloukkausten selvitys - red teaming -hyökkäystestaus - uhkamallinnus - tietoturvaharjoittelu ja -koulutus - yleinen tietoturvakonsultaatio Tietoliikennepalvelut Osa-alue 2: Tietoliikennepalvelut - tietoliikennearkkitehtuurisuunnittelu - tietoliikenneteknologiakonsultointi - tietoliikenteen dokumentointi - tietoliikennetoiminnallisuuden palvelukehitys

Ilmoitusnumero 2021-078458
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000), Tietotekniset tuki- ja neuvontapalvelut (72600000), Tietojärjestelmäauditointi (72810000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI FI FI
Osoitetiedot Fingrid Oyj
Läkkisepäntie 21 00620 Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Asiantuntijapalvelut Azure-ympäristöön

Suomi | Sarastia Oy
Julkaistu 3 vuotta sitten | 5.7.2021 Määräaika: 9 kuukautta kuluttua | 31.7.2025 00:00 Alkuperäinen ilmoitus

Osa-alue 1: Azure-pohjaisten ratkaisukokonaisuuksien tai niiden osakokonaisuuksien suunnittelu ja toteutustyö ”PaaS & SaaS & IaaS” Azure-pohjaisten ratkaisukokonaisuuksien tai niiden osakokonaisuuksien suunnittelu ja toteutustyö ”PaaS & SaaS & IaaS” Osa-alue 2: Azure-hallintamallien kehitys (esimerkiksi Azure-hallintamalli ja integraatiohallintamalli) Azure-hallintamallien kehitys (esimerkiksi Azure-hallintamalli ja integraatiohallintamalli) Osa-alue 3: Azure DevOps -järjestelmän ylläpito- ja kehityspalvelut. Azure DevOps -järjestelmän ylläpito- ja kehityspalvelut.

Ilmoitusnumero 2021-078300
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmointi ja siihen liittyvät neuvontapalvelut (72200000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI FI FI FI
Osoitetiedot Sarastia Oy
Tornatorintie 3 48100 Kotka FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Sosiaali- ja terveydenhuollon henkilökuljetuspalvelut Itä-Uudellamaalla

Suomi | Porvoon kaupunki
Julkaistu 3 vuotta sitten | 2.7.2021 Määräaika: 8 kuukautta kuluttua | 29.6.2025 11:05 Alkuperäinen ilmoitus

Luokka 1 M1 luokan henkilöauto Hankinnan kohteena ovat sosiaali- ja terveydenhuollon lainsäädäntöön perustuvat tilaajakuntien asiakkaiden ja potilaiden yksilölliset ja ryhmäkuljetukset sekä muut kuntien sosiaali- ja terveydenhuollon järjestämiseen liittyvät, tarpeen mukaiset kuljetukset. Kuljetuspalvelu pitää sisällään tarpeen mukaisen ajoneuvon sekä kuljettajan. Kuljetusten kokonaisvaltaisesta ohjauksesta, tilausvälityksestä ja reitityksestä vastaa tilaajan ohjauskeskus. Kyseessä ovat palvelun käyttäjien perusoikeuksien toteutumisen kannalta merkitykselliset palvelut. Hankinnan tarkoituksena on turvata palveluiden jatkuvuus, saatavuus ja kattavuus sekä palvelujen käyttäjien erityistarpeiden huomioiminen. Palvelu toteutuu luokan 1 autolla. Luokan 1 auto on henkilöiden kuljetukseen valmistettu ajoneuvo, jossa on kuljettajan lisäksi tilaa vähintään kolmelle (3) ja enintään kahdeksalle (8) henkilölle. Ajoneuvossa on oltava neljä (4) auton sivuilla sijaitsevaa ovea. Ajoneuvon kattorakenteen on oltava kiinnitettynä kiinteästi auton korirakenteeseen. Auton päästöluokituksen on oltava vähintään EURO 6. Hankintajärjestelmän kohde ja toiminta on kuvattu liitteessä Dynaamisen hankintajärjestelmän periaatteet. Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin hankintajärjestelmän sisäisen tarjouspyynnön liitteenä olevassa palvelukuvauksessa. Luokka 2 M1 luokan henkilöauto, pieni esteetön auto Hankinnan kohteena ovat sosiaali- ja terveydenhuollon lainsäädäntöön perustuvat tilaajakuntien asiakkaiden ja potilaiden yksilölliset ja ryhmäkuljetukset sekä muut kuntien sosiaali- ja terveydenhuollon järjestämiseen liittyvät, tarpeen mukaiset kuljetukset. Kuljetuspalvelu pitää sisällään tarpeen mukaisen ajoneuvon sekä kuljettajan. Kuljetusten kokonaisvaltaisesta ohjauksesta, tilausvälityksestä ja reitityksestä vastaa tilaajan ohjauskeskus. Sosiaali- ja terveydenhuollon henkilökuljetukset muodostavat koko hankintajärjestelmän voimassa oloajan suurimman osan hankittavasta palvelusta. Kyseessä ovat palvelun käyttäjien perusoikeuksien toteutumisen kannalta merkitykselliset palvelut. Hankinnan tarkoituksena on turvata palveluiden jatkuvuus, saatavuus ja kattavuus sekä palvelujen käyttäjien erityistarpeiden huomioiminen. Palvelu toteutuu luokan 2 autolla. Luokan 2 auto on pieni esteetön ajoneuvo, joka on varustettu erityisesti pyörätuolia käyttävien liikuntarajoitteisten asiakkaiden kuljetusta varten. Luokan 2 autossa on oltava pyörätuolia varten nostin tai leveyssuunnassa yhtenäinen ja turvallinen kulkuluiska, jonka kaltevuus on enintään 14 prosenttia. Kulkuluiskan kaltevuus saa olla enintään 21 prosenttia, jos kulkuluiskalla liikkumista varten on käytössä sähköisesti kelautuvat ja lukittuvat pyörätuolin kiinnitysvyöt. Pyörätuolit ja niissä matkustavat henkilöt ovat kiinnitettävissä ajoneuvoon luotettavasti. Auton päästöluokituksen on oltava vähintään EURO 5. Hankintajärjestelmän kohde ja toiminta on kuvattu liitteessä Dynaamisen hankintajärjestelmän periaatteet. Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin hankintajärjestelmän sisäisen tarjouspyynnön liitteenä olevassa palvelukuvauksessa. Luokka 3 M1 luokan henkilöauto, suuri esteetön auto Hankinnan kohteena ovat sosiaali- ja terveydenhuollon lainsäädäntöön perustuvat tilaajakuntien asiakkaiden ja potilaiden yksilölliset ja ryhmäkuljetukset sekä muut kuntien sosiaali- ja terveydenhuollon järjestämiseen liittyvät, tarpeen mukaiset kuljetukset. Kuljetuspalvelu pitää sisällään tarpeen mukaisen ajoneuvon sekä kuljettajan. Kuljetusten kokonaisvaltaisesta ohjauksesta, tilausvälityksestä ja reitityksestä vastaa tilaajan ohjauskeskus. Kyseessä ovat palvelun käyttäjien perusoikeuksien toteutumisen kannalta merkitykselliset palvelut. Hankinnan tarkoituksena on turvata palveluiden jatkuvuus, saatavuus ja kattavuus sekä palvelujen käyttäjien erityistarpeiden huomioiminen. Palvelu toteutuu luokan 3 autolla. Luokan 3 auto on esteetön ajoneuvo, joka on varustettu erityisesti pyörätuolia käyttävien liikuntarajoitteisten asiakkaiden kuljetusta varten. Luokan 3 autossa on oltava pyörätuolia varten nostin tai leveyssuunnassa yhtenäinen ja turvallinen kulkuluiska, jonka kaltevuus on enintään 14 prosenttia. Kulkuluiskan kaltevuus saa olla enintään 21 prosenttia, jos kulkuluiskalla liikkumista varten on käytössä sähköisesti kelautuvat ja lukittuvat pyörätuolin kiinnitysvyöt. Pyörätuolit ja niissä matkustavat henkilöt ovat kiinnitettävissä ajoneuvoon luotettavasti. Auton päästöluokituksen on oltava vähintään EURO 5. Hankintajärjestelmän kohde ja toiminta on kuvattu liitteessä Dynaamisen hankintajärjestelmän periaatteet. Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin hankintajärjestelmän sisäisen tarjouspyynnön liitteenä olevassa palvelukuvauksessa. Luokka 4 M2 luokan linja-auto pyörätuolivalmiudella Hankinnan kohteena ovat sosiaali- ja terveydenhuollon lainsäädäntöön perustuvat tilaajakuntien asiakkaiden ja potilaiden yksilölliset ja ryhmäkuljetukset sekä muut kuntien sosiaali- ja terveydenhuollon järjestämiseen liittyvät, tarpeen mukaiset kuljetukset. Kuljetuspalvelu pitää sisällään tarpeen mukaisen ajoneuvon sekä kuljettajan. Kuljetusten kokonaisvaltaisesta ohjauksesta, tilausvälityksestä ja reitityksestä vastaa tilaajan ohjauskeskus. Kyseessä ovat palvelun käyttäjien perusoikeuksien toteutumisen kannalta merkitykselliset palvelut. Hankinnan tarkoituksena on turvata palveluiden jatkuvuus, saatavuus ja kattavuus sekä palvelujen käyttäjien erityistarpeiden huomioiminen. Palvelu toteutuu luokan 4 autolla. Luokan 4 auto on henkilöiden kuljetukseen valmistettu ajoneuvo, jossa on kuljettajan istumapaikan lisäksi enemmän kuin kahdeksan (8) ja enintään 16 istuinpaikkaa. Autossa on pyörätuolivalmius. Pyörätuolit ja niissä matkustavat henkilöt ovat kiinnitettävissä ajoneuvoon luotettavasti. Auton päästöluokituksen on oltava vähintään EURO 5. Hankintajärjestelmän kohde ja toiminta on kuvattu liitteessä Dynaamisen hankintajärjestelmän periaatteet. Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin hankintajärjestelmän sisäisen tarjouspyynnön liitteenä olevassa palvelukuvauksessa. Luokka 5 (luokkaan ei voi vielä jättää hakemusta) Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin hankintajärjestelmän voimassaoloaikana. Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta. Luokka 6 (luokkaan ei voi vielä jättää hakemusta) Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin hankintajärjestelmän voimassaoloaikana. Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta. Luokka 7 (luokkaan ei voi vielä jättää hakemusta) Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin hankintajärjestelmän voimassaoloaikana. Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta. Luokka 8 (luokkaan ei voi vielä jättää hakemusta) Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin hankintajärjestelmän voimassaoloaikana. Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta.

Ilmoitusnumero 2021-077972
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tieliikennepalvelut (60100000), Joukkoliikennepalvelut maanteitse (60112000), Taksipalvelut (60120000), Tilausmatkustajaliikenteen palvelut (60140000), Pakettien kuljetuspalvelut (60161000), Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000), 1 (1)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI FI FI FI FI FI FI FI FI
Osoitetiedot Porvoon kaupunki
Raatihuoneenkatu 9 06100 Porvoo FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Sote-kuljetuspalvelujen dynaaminen hankintajärjestelmä

Suomi | Keski-Uudenmaan sote-kuntayhtymä
Julkaistu 3 vuotta sitten | 20.6.2021 Määräaika: 3 vuotta kuluttua | 17.6.2027 12:40 Alkuperäinen ilmoitus

Luokka 1 M1 luokan henkilöauto, sedan tai farmari Hankinnan kohteena ovat sosiaali- ja terveydenhuollon henkilökuljetukset ja muut tarpeen mukaiset kuljetukset. Kuljetuspalvelu pitää sisällään tarpeen mukaisen ajoneuvon sekä kuljettajan. Kuljetusten kokonaisvaltaisesta ohjauksesta, tilausvälityksestä ja reitityksestä vastaa tilaajan ohjauskeskus. Hankinnan kohteena ovat pääosin sosiaali- ja terveydenhuollon lainsäädäntöön perustuvat henkilökuljetukset. Kuljetusten järjestäminen perustuu yleensä sosiaalihuoltolakiin, vammaispalvelulakiin, terveydenhuoltolakiin, lakiin kehitysvammaisten erityishuollosta ja lastensuojelulakiin. Hankinnan kohteena ovat myös kuntayhtymän sosiaali- ja terveydenhuollon henkilöstön kuljetukset sekä vähäisessä määrin muut kuntayhtymän tarpeen mukaiset henkilökuljetukset. Kohteena ovat lisäksi sosiaali- ja terveydenhuollon kuljetuksia korvaavat palvelulinja- ja vastaavat kuljetukset kuntayhtymän asiakkaille. Hankinnan kohteena ovat myös Hyvinkään kaupungin sellaiset palvelulinjakuljetukset kunnan asukkaille, jota on tarkoituksenmukaista järjestää yhdessä sosiaali- ja terveydenhuollon asiakkaiden kanssa.Hankinnan kohteena voi olla vähäisessä määrin kuntayhtymän toimintaan liittyviä tavarakuljetuksia. Tavarakuljetuksia voidaan toteuttaa erikseen tai yhdisteltynä henkilökuljetuksiin. Kaikki hankinnan kohteena olevat kuljetukset ovat yksilöllisiä kuljetuksia yksilöllisillä reiteillä tai ne voivat toteutua reittikuljetuksina. Reittikuljetukset voivat toteutua eri osoitteista kyytiin nouseville ja eri päätepisteeseen kulkeville matkustajille. Ne voivat toteutua kiinteitä reittejä pitkin ja ryhmäkuljetuksina. Kuljetukset voivat toteutua kutsuperusteisesti ja/tai ennalta laaditun aikataulun mukaan. Tilaaja voi toteuttaa kiinteistä reiteistä myös reittikohtaisen hankintajärjestelmän sisäisen kilpailutuksen. Palvelut toteutuvat pääosin Uudellamaalla ja sen lähikunnissa. Palvelua voidaan järjestää myös muualla Suomessa asiakastarpeiden edellyttämällä tavalla. Hankintamenettelyn valinnan tarkoituksena on turvata haavoittuvassa asemassa olevan asiakasryhmän palveluiden toteuttaminen niitä koskevan lainsäädännön mukaisesti. Kyseessä ovat asiakasryhmän perusoikeuksien toteutumisen kannalta merkitykselliset palvelut. Hankintajärjestelmän tarkoituksena on turvata palveluiden jatkuvuus, saatavuus ja kattavuus sekä palvelujen käyttäjien erityistarpeiden huomioiminen. Luokassa 1 "M1 luokan henkilöauto, sedan tai farmari" palvelu toteutuu henkilöiden kuljetukseen valmistetulla ajoneuvolla, jossa on kuljettajan lisäksi tilaa vähintään kolmelle (3) ja enintään kahdeksalle (8) henkilölle. Ajoneuvossa on oltava neljä (4) auton sivuilla sijaitsevaa ovea. Ajoneuvon kattorakenteen on oltava kiinnitettynä kiinteästi auton korirakenteeseen. Auton päästöluokituksen on oltava vähintään EURO 6. Hankintajärjestelmän kohde ja toiminta on kuvattu liitteessä Dynaamisen hankintajärjestelmän periaatteet. Hankinnan kohde ja vähimmäisvaatimukset kuvataan tarkemmin kutakin palvelua koskevassa palvelukuvauksessa. Luokka 2 M1 luokan henkilöauto, pieni esteetön auto Hankinnan kohteena ovat sosiaali- ja terveydenhuollon henkilökuljetukset ja muut tarpeen mukaiset kuljetukset. Kuljetuspalvelu pitää sisällään tarpeen mukaisen ajoneuvon sekä kuljettajan. Kuljetusten kokonaisvaltaisesta ohjauksesta, tilausvälityksestä ja reitityksestä vastaa tilaajan ohjauskeskus. Hankinnan kohteena ovat pääosin sosiaali- ja terveydenhuollon lainsäädäntöön perustuvat henkilökuljetukset. Kuljetusten järjestäminen perustuu yleensä sosiaalihuoltolakiin, vammaispalvelulakiin, terveydenhuoltolakiin, lakiin kehitysvammaisten erityishuollosta ja lastensuojelulakiin. Hankinnan kohteena ovat myös kuntayhtymän sosiaali- ja terveydenhuollon henkilöstön kuljetukset sekä vähäisessä määrin muut kuntayhtymän tarpeen mukaiset henkilökuljetukset. Kohteena ovat lisäksi sosiaali- ja terveydenhuollon kuljetuksia korvaavat palvelulinja- ja vastaavat kuljetukset kuntayhtymän asiakkaille. Hankinnan kohteena ovat myös Hyvinkään kaupungin sellaiset palvelulinjakuljetukset kunnan asukkaille, jota on tarkoituksenmukaista järjestää yhdessä sosiaali- ja terveydenhuollon asiakkaiden kanssa. kohteena voi olla vähäisessä määrin kuntayhtymän toimintaan liittyviä tavarakuljetuksia. Tavarakuljetuksia voidaan toteuttaa erikseen tai yhdisteltynä henkilökuljetuksiin. Kaikki hankinnan kohteena olevat kuljetukset ovat yksilöllisiä kuljetuksia yksilöllisillä reiteillä tai ne voivat toteutua reittikuljetuksina. Reittikuljetukset voivat toteutua eri osoitteista kyytiin nouseville ja eri päätepisteeseen kulkeville matkustajille. Ne voivat toteutua kiinteitä reittejä pitkin ja ryhmäkuljetuksina. Kuljetukset voivat toteutua kutsuperusteisesti ja/tai ennalta laaditun aikataulun mukaan. Tilaaja voi toteuttaa kiinteistä reiteistä myös reittikohtaisen hankintajärjestelmän sisäisen kilpailutuksen. Palvelut toteutuvat pääosin Uudellamaalla ja sen lähikunnissa. Palvelua voidaan järjestää myös muualla Suomessa asiakastarpeiden edellyttämällä tavalla. Hankintamenettelyn valinnan tarkoituksena on turvata haavoittuvassa asemassa olevan asiakasryhmän palveluiden toteuttaminen niitä koskevan lainsäädännön mukaisesti. Kyseessä ovat asiakasryhmän perusoikeuksien toteutumisen kannalta merkitykselliset palvelut. Hankintajärjestelmän tarkoituksena on turvata palveluiden jatkuvuus, saatavuus ja kattavuus sekä palvelujen käyttäjien erityistarpeiden huomioiminen. Luokassa 2 ”M1 luokan henkilöauto, pieni esteetön auto” palvelu toteutuu pienellä esteettömällä ajoneuvolla, joka on varustettu erityisesti pyörätuolia käyttävien liikuntarajoitteisten asiakkaiden kuljetusta varten. Luokan 2 autossa on oltava pyörätuolia varten nostin tai leveyssuunnassa yhtenäinen ja turvallinen kulkuluiska, jonka kaltevuus on enintään 14 prosenttia. Kulkuluiskan kaltevuus saa olla enintään 21 prosenttia, jos kulkuluiskalla liikkumista varten on käytössä sähköisesti kelautuvat ja lukittuvat pyörätuolin kiinnitysvyöt. Auton päästöluokituksen on oltava vähintään EURO 6. Hankintajärjestelmän kohde ja toiminta on kuvattu liitteessä Dynaamisen hankintajärjestelmän periaatteet. Hankinnan kohde ja vähimmäisvaatimukset kuvataan tarkemmin kutakin palvelua koskevassa palvelukuvauksessa. Luokka 3 M1 luokan henkilöauto, suuri esteetön auto Hankinnan kohteena ovat sosiaali- ja terveydenhuollon henkilökuljetukset ja muut tarpeen mukaiset kuljetukset. Kuljetuspalvelu pitää sisällään tarpeen mukaisen ajoneuvon sekä kuljettajan. Kuljetusten kokonaisvaltaisesta ohjauksesta, tilausvälityksestä ja reitityksestä vastaa tilaajan ohjauskeskus. Hankinnan kohteena ovat pääosin sosiaali- ja terveydenhuollon lainsäädäntöön perustuvat henkilökuljetukset. Kuljetusten järjestäminen perustuu yleensä sosiaalihuoltolakiin, vammaispalvelulakiin, terveydenhuoltolakiin, lakiin kehitysvammaisten erityishuollosta ja lastensuojelulakiin. Hankinnan kohteena ovat myös kuntayhtymän sosiaali- ja terveydenhuollon henkilöstön kuljetukset sekä vähäisessä määrin muut kuntayhtymän tarpeen mukaiset henkilökuljetukset. Kohteena ovat lisäksi sosiaali- ja terveydenhuollon kuljetuksia korvaavat palvelulinja- ja vastaavat kuljetukset kuntayhtymän asiakkaille. Hankinnan kohteena ovat myös Hyvinkään kaupungin sellaiset palvelulinjakuljetukset kunnan asukkaille, jota on tarkoituksenmukaista järjestää yhdessä sosiaali- ja terveydenhuollon asiakkaiden kanssa. Hankinnan kohteena voi olla vähäisessä määrin kuntayhtymän toimintaan liittyviä tavarakuljetuksia. Tavarakuljetuksia voidaan toteuttaa erikseen tai yhdisteltynä henkilökuljetuksiin. Kaikki hankinnan kohteena olevat kuljetukset ovat yksilöllisiä kuljetuksia yksilöllisillä reiteillä tai ne voivat toteutua reittikuljetuksina. Reittikuljetukset voivat toteutua eri osoitteista kyytiin nouseville ja eri päätepisteeseen kulkeville matkustajille. Ne voivat toteutua kiinteitä reittejä pitkin ja ryhmäkuljetuksina. Kuljetukset voivat toteutua kutsuperusteisesti ja/tai ennalta laaditun aikataulun mukaan. Tilaaja voi toteuttaa kiinteistä reiteistä myös reittikohtaisen hankintajärjestelmän sisäisen kilpailutuksen. Palvelut toteutuvat pääosin Uudellamaalla ja sen lähikunnissa. Palvelua voidaan järjestää myös muualla Suomessa asiakastarpeiden edellyttämällä tavalla. Hankintamenettelyn valinnan tarkoituksena on turvata haavoittuvassa asemassa olevan asiakasryhmän palveluiden toteuttaminen niitä koskevan lainsäädännön mukaisesti. Kyseessä ovat asiakasryhmän perusoikeuksien toteutumisen kannalta merkitykselliset palvelut. Hankintajärjestelmän tarkoituksena on turvata palveluiden jatkuvuus, saatavuus ja kattavuus sekä palvelujen käyttäjien erityistarpeiden huomioiminen. Luokassa 3 ”M1 luokan henkilöauto, suuri esteetön auto” palvelu toteutuu esteettömällä ajoneuvolla, joka on varustettu erityisesti pyörätuolia käyttävien liikuntarajoitteisten asiakkaiden kuljetusta varten. Luokan 3 autossa on oltava pyörätuolia varten nostin, kaksipilarinostin tai leveyssuunnassa yhtenäinen ja turvallinen kulkuluiska, jonka kaltevuus on enintään 14 prosenttia. Kulkuluiskan kaltevuus saa olla enintään 21 prosenttia, jos kulkuluiskalla liikkumista varten on käytössä sähköisesti kelautuvat ja lukittuvat pyörätuolin kiinnitysvyöt. Auton päästöluokituksen on oltava 31.12.2022 asti vähintään EURO 5 ja 1.1.2023 alkaen vähintään EURO 6. Hankintajärjestelmän kohde ja toiminta on kuvattu liitteessä Dynaamisen hankintajärjestelmän periaatteet. Hankinnan kohde ja vähimmäisvaatimukset kuvataan tarkemmin kutakin palvelua koskevassa palvelukuvauksessa. Luokka 4 M2 luokan linja-auto pyörätuolivalmiudella Hankinnan kohteena ovat sosiaali- ja terveydenhuollon henkilökuljetukset ja muut tarpeen mukaiset kuljetukset. Kuljetuspalvelu pitää sisällään tarpeen mukaisen ajoneuvon sekä kuljettajan. Kuljetusten kokonaisvaltaisesta ohjauksesta, tilausvälityksestä ja reitityksestä vastaa tilaajan ohjauskeskus. Hankinnan kohteena ovat pääosin sosiaali- ja terveydenhuollon lainsäädäntöön perustuvat henkilökuljetukset. Kuljetusten järjestäminen perustuu yleensä sosiaalihuoltolakiin, vammaispalvelulakiin, terveydenhuoltolakiin, lakiin kehitysvammaisten erityishuollosta ja lastensuojelulakiin. Hankinnan kohteena ovat myös kuntayhtymän sosiaali- ja terveydenhuollon henkilöstön kuljetukset sekä vähäisessä määrin muut kuntayhtymän tarpeen mukaiset henkilökuljetukset. Kohteena ovat lisäksi sosiaali- ja terveydenhuollon kuljetuksia korvaavat palvelulinja- ja vastaavat kuljetukset kuntayhtymän asiakkaille. Hankinnan kohteena ovat myös Hyvinkään kaupungin sellaiset palvelulinjakuljetukset kunnan asukkaille, jota on tarkoituksenmukaista järjestää yhdessä sosiaali- ja terveydenhuollon asiakkaiden kanssa. Hankinnan kohteena voi olla vähäisessä määrin kuntayhtymän toimintaan liittyviä tavarakuljetuksia. Tavarakuljetuksia voidaan toteuttaa erikseen tai yhdisteltynä henkilökuljetuksiin. Kaikki hankinnan kohteena olevat kuljetukset ovat yksilöllisiä kuljetuksia yksilöllisillä reiteillä tai ne voivat toteutua reittikuljetuksina. Reittikuljetukset voivat toteutua eri osoitteista kyytiin nouseville ja eri päätepisteeseen kulkeville matkustajille. Ne voivat toteutua kiinteitä reittejä pitkin ja ryhmäkuljetuksina. Kuljetukset voivat toteutua kutsuperusteisesti ja/tai ennalta laaditun aikataulun mukaan. Tilaaja voi toteuttaa kiinteistä reiteistä myös reittikohtaisen hankintajärjestelmän sisäisen kilpailutuksen. Palvelut toteutuvat pääosin Uudellamaalla ja sen lähikunnissa. Palvelua voidaan järjestää myös muualla Suomessa asiakastarpeiden edellyttämällä tavalla. Hankintamenettelyn valinnan tarkoituksena on turvata haavoittuvassa asemassa olevan asiakasryhmän palveluiden toteuttaminen niitä koskevan lainsäädännön mukaisesti. Kyseessä ovat asiakasryhmän perusoikeuksien toteutumisen kannalta merkitykselliset palvelut. Hankintajärjestelmän tarkoituksena on turvata palveluiden jatkuvuus, saatavuus ja kattavuus sekä palvelujen käyttäjien erityistarpeiden huomioiminen. Luokassa 4 ”M2 luokan linja-auto pyörätuolivalmiudella” palvelu toteutuu henkilöiden kuljetukseen valmistetulla ajoneuvolla, jossa on kuljettajan istumapaikan lisäksi enemmän kuin kahdeksan (8) ja enintään kuusitoista (16) istuinpaikkaa. Autossa on pyörätuoli valmius. Pyörätuolit ja niissä matkustavat henkilöt ovat kiinnitettävissä ajoneuvoon luotettavasti. Auton päästöluokituksen on oltava 31.12.2022 asti vähintään EURO 5 ja 1.1.2023 alkaen vähintään EURO 6. Hankintajärjestelmän kohde ja toiminta on kuvattu liitteessä Dynaamisen hankintajärjestelmän periaatteet. Hankinnan kohde ja vähimmäisvaatimukset kuvataan tarkemmin kutakin palvelua koskevassa palvelukuvauksessa. Luokka 5 N1 luokan ajoneuvo, pakettiauto Hankinnan kohteena on vähäisessä määrin kuntayhtymän toimintaan liittyviä tavarakuljetuksia. Tavarakuljetukset ovat esimerkiksi sosiaali- ja terveydenhuollon tarvike- ja materiaalikuljetuksia ja vastaavia. Tavarakuljetuksia voidaan toteuttaa erikseen tai yhdisteltynä henkilökuljetuksiin. Tavarakuljetusten osuus hankinnan kokonaisarvosta on vähäinen. Kaikki hankinnan kohteena olevat kuljetukset ovat yksilöllisiä kuljetuksia yksilöllisillä reiteillä tai ne voivat toteutua reittikuljetuksina. Reittikuljetukset voivat toteutua eri osoitteista ja eri päätepisteeseen toimitettaville tavaroille. Ne voivat toteutua kiinteitä reittejä pitkin. Kuljetukset voivat toteutua kutsuperusteisesti ja/tai ennalta laaditun aikataulun mukaan. Tilaaja voi toteuttaa kiinteistä reiteistä myös reittikohtaisen hankintajärjestelmän sisäisen kilpailutuksen. Luokan 5 ”N1 luokan ajoneuvo, pakettiauto” auto on ensisijaisesti tavaroiden kuljetukseen valmistettu ajoneuvo, jonka kokonaismassa on enintään 3,5 tonnia. Auton päästöluokituksen on oltava vähintään EURO 6. Hankintajärjestelmän kohde ja toiminta on kuvattu liitteessä Dynaamisen hankintajärjestelmän periaatteet. Hankinnan kohde ja vähimmäisvaatimukset kuvataan tarkemmin kutakin palvelua koskevassa palvelukuvauksessa. Luokka 6 Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin hankintajärjestelmän voimassaoloaikana. Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta. Luokka 7 Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin hankintajärjestelmän voimassaoloaikana. Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta. Luokka 8 Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin hankintajärjestelmän voimassaoloaikana. Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta.

Ilmoitusnumero 2021-076162
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Joukkoliikennepalvelut maanteitse (60112000), Taksipalvelut (60120000), Tilausmatkustajaliikenteen palvelut (60140000), Pakettien kuljetuspalvelut (60161000), Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000), Sosiaalityö ja siihen liittyvät palvelut (85300000), 1 (1)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1 FI FI FI FI FI FI FI FI
Osoitetiedot Keski-Uudenmaan sote-kuntayhtymä
PL 46 05801 Hyvinkää FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Förlagsredaktörstjänster och bildredaktörstjänster för svenskspråkiga läromedel

Suomi | Utbildningsstyrelsen
Julkaistu 3 vuotta sitten | 11.6.2021 Alkuperäinen ilmoitus

Se punkt II.1.4) ”Kort beskrivning”. Upphandlingsförfarandet för de tjänster som upphandlingen gäller är ett dynamiskt inköpssystem (nedan DIS). Läs mer om DIS under ”Annan information” i anbudsförfrågan. Alla intresserade leverantörer kan lämna in en anbudsansökan medan DIS-systemet är i kraft. DIS-systemet är i kraft fram till det datum som anges i upphandlingsannonsen, om det inte avbryts eller ändras medan DIS-systemet är i kraft. Utbildningsstyrelsen genomför upphandlingar bland de kandidater som godkänts för DIS-systemet genom interna konkurrensutsättningar inom DIS-systemet, som kan göras under hela upphandlingsskedet i DIS-systemet. Upphandlingsskedet inom DIS-systemet börjar efter grundandeskedet den 12 april 2021 och avslutas när DIS-systemets giltighetstid löper ut. Utbildningsstyrelsen förbehåller sig rätten att stänga DIS-systemet tillfälligt, exempelvis under semestertider, om lagstiftningen kring offentliga upphandlingar tillåter det.

Ilmoitusnumero 2021-075468
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kustantamopalvelut (79970000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI FI
Osoitetiedot Utbildningsstyrelsen
Helsingfors FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Oppimateriaalien graafinen suunnittelu ja taitto

Suomi | Opetushallitus
Julkaistu 3 vuotta sitten | 11.6.2021 Alkuperäinen ilmoitus

Ks. kohta II.1.4) "Lyhyt kuvaus". Hankinnan kohteena olevien palvelujen hankintamenettelynä on dynaaminen hankintajärjestelmä (jäljempänä DPS). Ks. lisätietoja DPS:stä osallistumispyynnön kohdasta "Muut tiedot". DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet toimittajat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen. DPS on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta DPS:n voimassaollessa. OPH toteuttaa hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 12.4.2021 ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä. OPH varaa mahdollisuuden sulkea DPS tilapäisesti, esim. loma-aikoina, mikäli julkisia hankintoja koskeva lainsäädäntö sen sallii.

Ilmoitusnumero 2021-075467
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Graafiset suunnittelupalvelut (79822500)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI FI
Osoitetiedot Opetushallitus
Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Suomenkielisten oppimateriaalien kustannustoimitus ja kuvatoimitus

Suomi | Opetushallitus
Julkaistu 3 vuotta sitten | 11.6.2021 Alkuperäinen ilmoitus

Ks. kohta II.1.4) "Lyhyt kuvaus". Hankinnan kohteena olevien palvelujen hankintamenettelynä on dynaaminen hankintajärjestelmä (jäljempänä DPS). Ks. lisätietoja DPS:stä osallistumispyynnön kohdasta "Muut tiedot". DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet toimittajat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen. DPS on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta DPS:n voimassaollessa. OPH toteuttaa hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 12.4.2021 ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä. OPH varaa mahdollisuuden sulkea DPS tilapäisesti, esim. loma-aikoina, mikäli julkisia hankintoja koskeva lainsäädäntö sen sallii.

Ilmoitusnumero 2021-075466
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kustantamopalvelut (79970000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI FI
Osoitetiedot Opetushallitus
Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietoliikennepalvelut 2021-2025 (DPS)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 3 vuotta sitten | 5.6.2021 Määräaika: 8 kuukautta kuluttua | 1.7.2025 00:00 Alkuperäinen ilmoitus

Dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kohteena ovat tietoliikennepalvelut Hansel Oy:n asiakkaille. DPS:n kohde ja ehdot on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteissä "Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde" ja "Dynaamisen hankintajärjestelmän ehdot". DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen. DPS on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta DPS:n voimassaollessa. Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 2.7.2021 ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä. Hankintasopimukset tulee tehdä ennen dynaamisen hankintajärjestelmän päättymistä. Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään 1.7.2029 saakka.

Ilmoitusnumero 2021-075018
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Televiestintäpalvelut (64200000), Puhelin- ja tiedonsiirtopalvelut (64210000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000), Dataverkon hallinta- ja tukipalvelut (72315000), Tiedonsiirtopalvelut (72318000), Internet-palveluntarjoajat ISP (72411000), Tietotekniikan asiantuntijapalvelut (72590000), Tietokoneverkkopalvelut (72700000), Lähiverkkopalvelut (72710000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1 FI
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma