Osallistumispyyntö: Lapsiperheiden sosiaalipalveluiden ja lastensuojelun avohuollon tukipalveluiden sekä vammaispalveluiden tukipalveluiden hankinta

Suomi | Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 22.8.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue (myöhemmin myös Tilaaja) pyytää osallistumishakemuksia Lapsiperheiden sosiaalipalveluiden ja lastensuojelun avohuollon tukipalveluiden sekä vammaispalveluiden tukipalveluiden hankintaan.

Hankinta toteutetaan dynaamisena toimittajarekisterinä, joka tarkoittaa hankintayksikön itsensä suunnittelemaa, hankintalain periaatteiden mukaista menettelyä hankinnan kohteena olevien palveluiden hankkimiseen.

Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue valitsee dynaamiseen toimittajarekisteriin kaikki Palveluntuottajat, jotka täyttävät tällä osallistumispyynnöllä ja tämän osallistumispyynnön liitteillä asetetut vaatimukset.

Tarkempi kuvaus hankintamenettelystä on osallistumispyynnön liitteellä 1.1 "Hankintamenettelyn kuvaus".

Tarkempi kuvaus hankinnan sisällöstä on osallistumispyynnön liitteellä 1 "Hankinnan kohteen kuvaus".

Sopimus on toistaiseksi voimassa. , Lapsiperheiden kotipalvelu Osa-alueen tarkempi kuvaus liitteellä 1 "Hankinnan kohteen kuvaus"., Vammaisen henkilön hoitoapu kotiin Osa-alueen tarkempi kuvaus liitteellä 1 "Hankinnan kohteen kuvaus"., Perhetyö Osa-alueen tarkempi kuvaus liitteellä 1 "Hankinnan kohteen kuvaus"., Tehostettu perhetyö Osa-alueen tarkempi kuvaus liitteellä 1 "Hankinnan kohteen kuvaus"., Ammatillinen tukihenkilö Osa-alueen tarkempi kuvaus liitteellä 1 "Hankinnan kohteen kuvaus"., Ammatillinen tukihenkilö vammaispalveluissa Osa-alueen tarkempi kuvaus liitteellä 1 "Hankinnan kohteen kuvaus"., Tukiperhetoiminta Osa-alueen tarkempi kuvaus liitteellä 1 "Hankinnan kohteen kuvaus"., Ammatillinen tukiperhetoiminta Osa-alueen tarkempi kuvaus liitteellä 1 "Hankinnan kohteen kuvaus".,

Ilmoitusnumero 2024-013078
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sosiaalipalvelut (85320000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue
Tekniikantie 15 02033 PL 33 Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Liikuntakeskuksen puhtauspalveluiden hankinta

Suomi | PPP-Köökki Oy
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 22.8.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Liikuntakeskuksen puhtauspalveluiden hankinta PPP-Köökki Oy pyytää tarjoustanne liikuntakeskuksen puhtauspalveluista tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti.

Kuusamon liikuntakeskuksessa Kitkantie 42 toimii liikunta-, uima- ja jäähalli. Siivouspalvelun tehtävänä on tuottaa asiakaslähtöisiä ylläpito- ja perussiivouspalveluita kohteessa asioiville asiakasryhmille. Palveluntuottajalta vaaditaan kokonaisvaltaista ja joustavaa työskentelytapaa sekä mutkatonta tiedonkulkua asiakkaan, tilaajan ja palveluntuottajan välillä. Palveluntuottaja tekee tiivistä yhteistyötä kohteen henkilöstön kanssa. Palveluntuottaja huolehtii tilojen käyttäjien toimintaa häiritsevän ja vaarantavan lian ja irtoroskien poistosta sekä jätehuollosta toimittamalla jätteet roskakoreista kiinteistön jätehuoltoastioihin.

Tarjoajalla on mahdollisuus tutustua kohteeseen tutustumiskäynnillä, joka järjestetään 6.8.2024 klo 10.00 alkaen. Tutustumiskäynnille tulee ilmoittautua ennakkoon viimeistään 31.7.2024 sähköpostitse ulla.tormanen@pppkookki.fi,

Ilmoitusnumero 2024-013058
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Siivous- ja puhdistuspalvelut (90910000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1D9
Osoitetiedot PPP-Köökki Oy
PL 9 93601 Kuusamo FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tulostus palveluna

Suomi | 2M-IT Oy
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 22.8.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Tulostus palveluna Hankinnan kohteena on arviolta noin 11.000 tulostinta ja monitoimilaitetta palveluna.

Hankinnassa on seuraavat kohteet:
(1) tulostimet ja monitoimilaitteet palveluna (sisältäen tuen ja ylläpidon sekä tarvikkeet)
(2) optiona ostolaitteina laboratorion ja kliinisten yksikköjen toimintaa tukevat, tarrojen ja rannekkeiden tulostamiseen tarkoitetut erikoistulostimet ja niihin sopivat käyttötarvikkeet.

Toimittajan tulee hinnoitella kaikki palveluun liittyvät kustannukset tulostuksen sivuhintaan.

Tarkempi kuvaus liitteessä 'Hankinnan kohteen kuvaus'.,

Ilmoitusnumero 2024-013056
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi
Osoitetiedot 2M-IT Oy
Joukahaisenkatu 9 B 20520 Turku FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Perustoimeentulotukena myönnettävien optikkotuotteiden ja -palvelujen hankinta Manner-Suomen kuntiin

Suomi | Kansaneläkelaitos
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 21.8.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Perustoimeentulotukena myönnettävien optikkotuotteiden ja -palvelujen hankinta Manner-Suomen kuntiin Kansaneläkelaitos (Kela) pyytää tarjouksia koskien perustoimeentulotukena myönnettävien silmälasien ja optikkopalveluiden hankintaa. Tällä hankintailmoituksella etsitään palveluntuottajia tarjouspyynnön liitteessä 4 lueteltuihin Manner-Suomen kuntiin. Tarjoaja ilmoittaa tarjouksessaan, mihin kuntaan/kuntiin hän tarjoaa. Kuhunkin kuntaan valitaan yksi palveluntuottaja. Valitulla palveluntuottajalla voi olla kunnassa useita toimipisteitä.,

Ilmoitusnumero 2024-013038
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Silmienhoitotuotteet ja näköä korjaavat linssit (33730000), Optikon palvelut (85160000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Kansaneläkelaitos
PL 450 00056 Kela FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Irtokalusteiden hankinta Vantaan ja Kauniaisten kaupungeille

Suomi | Vantaan kaupunki
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 21.8.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena on irtokalusteet Vantaan ja Kauniaisten kaupungin eri toimialoille sekä Vantaan kaupungin tytäryhtiöille Vantaan Tilapalvelut Vantti Oy:lle ja VAV Asunnot Oy:lle. Sopimuksen kautta voi hankkia lisäpalveluna esimerkiksi kalustesuunnittelua, inventointia sekä kalusteiden vuokraus-, korjaus- ja kierrätyspalvelua.

Hankinta jaetaan kolmeen osa-alueeseen:

1) Varhaiskasvatuksen kalusteet
2) Oppilaskalusteet
3) Toimisto- ja julkitilakalusteet

Kuhunkin osa-alueeseen valitaan kolme (3) sopimustoimittajaa, ellei hyväksytyn tarjouksen jättäneitä tarjoajia ole vähemmän. Sopimuskausi on kaksi (2) vuotta ja sitä on mahdollista jatkaa kahdella (2) yhden (1) vuoden optiolla.

Hankinnan arvo (alv 0%) neljälle vuodelle jakautuu hankinnassa mukana oleville organisaatioille seuraavasti:

- Vantaan kaupunki: n. 15 000 000 euroa (oppilaskalusteet n. 10 milj. euroa, varhaiskasvatuksen kalusteet n. 4 milj. euroa, toimistokalusteet n. 1 miljoona euroa)
- Kauniaisten kaupunki: oppilaskalusteet n. 650 000 euroa (sisältää yhden mahdollisesti tulevan ensikertakalustamisen), varhaiskasvatuksen kalusteet n. 100 000 euroa, toimisto- ja julkitilakalusteet (yhdyskuntatoimi, yleishallinto) n. 150 000 euroa
- Vantaan Tilapalvelut Vantti Oy: toimisto- ja julkitilakalusteet n. 60 000 euroa
- VAV Asunnot Oy: toimisto- ja julkitilakalusteet n. 60 000 euroa

Hankintayksikkö ei sitoudu tarjouspyyntöasiakirjoissa ilmoitettuihin euromääräisiin arvoihin tai tiettyihin arvioituihin hankintamääriin sopimuskaudella.

, Varhaiskasvatuksen kalusteet Varhaiskasvatuksen kalusteita hankitaan sekä täydennyshankintoina että suurempina kokonaisuuksina Vantaan ja Kauniaisten kaupunkien uusiin ja peruskorjattaviin kohteisiin. Osa-alueeseen valitaan kolme (3) sopimustoimittajaa, ellei hyväksytyn tarjouksen jättäneitä tarjoajia ole vähemmän.

Sopimuksen kautta on mahdollista hankkia lisäpalveluna esimerkiksi kalustesuunnittelua sekä kalusteiden uudelleensijoitus-, inventointi-, huolto-, vuokraus- ja kierrätyspalvelua.

Vantaan kaupungilla on sopimuskauden aikana arviolta n. 15 kappaletta uudiskohteita ja n. 40 kappaletta peruskorjattavia päiväkoteja. Määrä kuitenkin tarkentuu sopimuskauden aikana eikä Tilaaja sitoudu tiettyihin hankintamääriin sopimuskaudella., Oppilaskalusteet Oppilaskalusteita hankitaan sekä täydennyshankintoina että suurempina kokonaisuuksina Vantaan ja Kauniaisten kaupunkien uusiin ja peruskorjattaviin kohteisiin. Osa-alueeseen valitaan kolme (3) sopimustoimittajaa, ellei hyväksytyn tarjouksen jättäneitä tarjoajia ole vähemmän.

Vantaan kaupungilla on sopimuskauden aikana n. 10 kappaletta peruskorjaus-/uudiskohdehankkeita. Määrä kuitenkin tarkentuu sopimuskauden aikana eikä Tilaaja sitoudu tiettyihin hankintamääriin sopimuskaudella.

Sopimuksen kautta on mahdollista hankkia lisäpalveluna esimerkiksi kalustesuunnittelua sekä kalusteiden uudelleensijoitus-, inventointi-, huolto- ja kierrätyspalvelua., Toimisto- ja julkitilakalusteet Toimisto- ja julkitilakalusteita hankitaan sekä täydennyshankintoina että suurempina kokonaisuuksina Vantaan ja Kauniaisten kaupunkien uusiin ja peruskorjattaviin kohteisiin. Osa-alueeseen valitaan kolme (3) sopimustoimittajaa, ellei hyväksytyn tarjouksen jättäneitä tarjoajia ole vähemmän.

Hankintaan sisältyy myös käytettyjen toimisto- ja julkitilakalusteiden hankintamahdollisuus.

Sopimuksen kautta on mahdollista hankkia lisäpalveluna esimerkiksi kalustesuunnittelua sekä kalusteiden uudelleensijoitus-, inventointi-, huolto-, vuokraus- ja kierrätyspalvelua.,

Ilmoitusnumero 2024-013036
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Huonekalut (39100000), Toimistokalusteet (39130000), Koulukalusteet (39160000), Lastentarhojen kalusteet (39161000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Vantaan kaupunki
PL 1100 01030 Vantaan kaupunki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Suun terveydenhuollon virka-ajan ulkopuolisen päivystyksen hankinta

Suomi | Pirkanmaan hyvinvointialue
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 21.8.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Suun terveydenhuollon virka-ajan ulkopuolisen päivystyksen hankinta Pirkanmaan hyvinvointialue hankkii suun terveydenhuollon virka-ajan ulkopuolisen päivystyspalvelun ostopalveluna. Kyseessä on toistaiseksi voimassa oleva sopimus, joka alkaa 1.1.2025.

Suun terveydenhuollon päivystys on tarkoitettu tilanteisiin, joissa suussa tai hampaistossa on äkillinen vaiva tai kipu, minkä hoito vaatii välitöntä huomiota. Palvelu on koko Pirkanmaan hyvinvointialueen laajuinen, asiakkaat tulevat päivystykseen koko hyvinvointialueen alueelta. Virka-ajan ulkopuolisessa päivystyksessä on noin 5 000 käyntiä vuodessa. Palvelut tuotetaan niille asiakkaille, joille Pirkanmaan hyvinvointialue on velvollinen niitä järjestämään arki-iltaisin, viikonloppuisin ja arkipyhinä.

Katso palvelusta enemmän sopimuksesta ja sen liitteistä. Keskeisin palvelusisältö on kuvattu liitteessä 1 Palvelukuvaus.,

Ilmoitusnumero 2024-013030
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Hammashoitopalvelut ja niihin liittyvät palvelut (85130000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI197
Osoitetiedot Pirkanmaan hyvinvointialue
PL 272 33521 Tampere FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Lukitusuudistus 2024

Suomi | Espoon Asunnot Oy
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 21.8.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Lukitusuudistus 2024 Uusitaan lukitus Espoon Asuntojen 11 kohteessa.,

Ilmoitusnumero 2024-013021
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lukkosepänpalvelut (98395000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Espoon Asunnot Oy
Suomenlahdentie 1 02230 Espoo FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Sähkö- ja tietoteknisten järjestelmien suunnittelupalveluiden hankinta 2024

Suomi | Espoon kaupunki
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 21.8.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Espoon kaupunki, Espoon Elä ja Asu Oy, Kiinteistö Oy Espoon Keskuskeittiö, Kiinteistö Oy Espoon Keskuksen Pysäköintitalo, Kiinteistö Oy Espoon Koulu- ja päiväkotitilat, Kiinteistö Oy Espoon Sotekiinteistöt, Kiinteistö Oy Matinkylän lukio, Kiinteistö Oy Matinkylän uimahalli, Kiinteistö Oy Opinmäen kampus, Kiinteistö Oy Tapiolan Urheilupuiston pysäköinti, Kiinteistö Oy Tapiolan Louhi, Kiinteistö Oy Tapiolan Stadion ja Weegee Oy (kaikki yhdessä myöhemmin myös Tilaaja) pyytävät tarjouksia sähkö- ja tietoteknisten järjestelmien suunnittelu- ja asiantuntijapalveluista.

Hankinta on jaettu neljään (4) osa-alueeseen:
1. Sähkö- ja tietoteknisten järjestelmien suunnittelu- ja asiantuntijapalvelu, johon valitaan kahdeksan (8) palveluntuottajaa.
2. Tietoteknisiä järjestelmiä (Sähkönimikkeistön S2010 Tietotekniset järjestelmät, pois lukien T170) koskeva suunnittelu- ja asiantuntijapalvelu, johon valitaan neljä (4) palveluntuottajaa.
3. Esitystekniikkaa koskeva suunnittelu- ja asiantuntijapalvelu, johon valitaan neljä (4) palveluntuottajaa.
4. Matkaviestin- ja viranomaisverkkojen sisäantennijärjestelmien (T170) suunnittelu- ja asiantuntijapalvelu, johon valitaan neljä (4) palveluntuottajaa.

Hankinta on toteutetaan hankintalain mukaisena puitejärjestelynä.

Hankinnan ennakoitu kokonaisarvo ilman arvonlisäveroa on 5 750 000 €. Kokonaisarvo jakautuu organisaatioiden kesken
seuraavasti:
Espoon kaupunki: 4 000 000 €
Espoon Elä ja Asu Oy: 40 000 €
Kiinteistö Oy Espoon Keskuskeittiö: 100 000 €
Kiinteistö Oy Espoon Keskuksen Pysäköintitalo: 100 000 €
Kiinteistö Oy Espoon Koulu- ja päiväkotitilat: 250 000 €
Kiinteistö Oy Espoon Sotekiinteistöt: 100 000 €
Kiinteistö Oy Matinkylän lukio: 50 000 €
Kiinteistö Oy Matinkylän uimahalli: 40 000 €
Kiinteistö Oy Opinmäen kampus: 250 000 €
Kiinteistö Oy Tapiolan Urheilupuiston pysäköinti: 100 000 €
Kiinteistö Oy Tapiolan Louhi: 200 000 €
Kiinteistö Oy Tapiolan Stadion: 400 000 €
Weegee Oy: 120 000 €

Tarkempi kuvaus hankinnan sisällöstä on tarjouspyynnön liitteellä 1. "Hankinnan kohteen kuvaus"., Osa-alue 1. Sähkö- ja tietoteknisten järjestelmien suunnittelu- ja asiantuntijapalvelu Tarkempi kuvaus palvelusta on tarjouspyynnön liitteellä 1. "Hankinnan kohteen kuvaus", Osa-alue 2. Tietoteknisiä järjestelmiä (Sähkönimikkeistön S2010 Tietotekniset järjestelmät, pois lukien T170) koskeva suunnittelu- ja asiantuntijapalvelu Tarkempi kuvaus palvelusta on tarjouspyynnön liitteellä 1. "Hankinnan kohteen kuvaus", Osa-alue 3. Esitystekniikkaa koskeva suunnittelu- ja asiantuntijapalvelu Tarkempi kuvaus palvelusta on tarjouspyynnön liitteellä 1. "Hankinnan kohteen kuvaus", Osa-alue 4. Matkaviestin- ja viranomaisverkkojen sisäantennijärjestelmien (T170) suunnittelu- ja asiantuntijapalvelu Tarkempi kuvaus palvelusta on tarjouspyynnön liitteellä 1. "Hankinnan kohteen kuvaus",

Ilmoitusnumero 2024-013019
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Insinöörialan suunnittelupalvelut (71320000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Espoon kaupunki
PL 640 02070 ESPOON KAUPUNKI FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tikkurilan osaamiskampus, kilpailutus 2

Suomi | Vantaan kaupunki
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 21.8.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Tikkurilan osaamiskampus, kilpailutus 2 Liikepaikanluovutuskilpailu

Vantaan kaupunki järjestää liikepaikanluovutuskilpailun Tikkurilan osaamiskampusalueen korttelin 62002 toimijan löytämiseksi. Kilpailulla haetaan toimitilarakennuksen sijoittajaa, toteuttajaa ja tilojen vuokrauksesta vastaavaa toimijaa. Korttelin päävuokralainen on Vantaan kaupunki, rakennukseen sijoittuvat Vantaan kaupungin elinvoima-, työllisyys- ja kuntalaispalvelut, varaten käyttöönsä noin puolet korttelin rakennusoikeudesta. Kilpailutukseen sisältyy lisäksi viereiseen kortteliin 62003 hankkeen yhteydessä toteutettava Vantaan kaupungin konserniyhtiö VanPark oy:n pysäköintitalo. Korttelin 62002 tontti vuokrataan kilpailun voittajalle pitkällä vuokrasopimuksella, Vanpark Oy:n tontti säilyy Vantaan kaupungin omistuksessa, se vuokrataan VanPark Oy:lle. Vanpark Oy:n pysäköintitalosta osoitetaan autopaikat alueen kortteleille 62001 ja 62002. Tarjoaja voi halutessaan tarjota optiona myös toimitilakiinteistön operointia, tätä erillistarjouksena esitettävää osuutta ei sisällytetä varsinaiseen kilpailtavaan tarjoukseen pisteytyksineen. Kohteeseen tavoitellaan toimijaa, jolla olisi mahdollisuus ottaa myös ylimpään kerrokseen ehdotetun tapahtumatoiminnan operoitavakseen. Vantaan kaupungilla on tarvetta tapahtumatilojen käytölle (vuosittaiset suuret tapahtumat järjestetään tällä hetkellä vuokratiloissa Vantaan eri hotellien kokouskeskuksissa).Kilpailualue sijaitsee Jokiniemessä junaradan, Jokiniemenkadun, Valkoisenlähteentien ja Grönbergin huvilan rajaamalla alueella, Tikkurilan rautatieaseman välittömässä läheisyydessä. Koko kaava-alueelle toteutetaan uudisrakentamisena yhteensä n.106 000 kem2, josta kilpailtavan toimitalon laajuus on 20 000 kem2.Viereinen koulukampuskortteli 62001 on jo suunnitteluvaiheessa Vantaan kaupungin konserniyhtiö VTK Oy:n toimesta, Vantaan kaupungin katu/infrayksikön katu/infrarakentamisen kilpailutusta alueelle valmistellaan parhaillaan, tavoitteena tonttien luovutusvalmius kesäloman jälkeen 2025. Rakentaminen tapahtuu rinnan kortteleissa 62001, 62002 ja 62003.Kilpailu järjestetään kaksivaiheisena, ensimmäisessä vaiheessa valitaan jatkoon pakolliset vaatimukset täyttävät, referensseistä parhaat pisteet saavat tarjoajat, jonka jälkeen järjestetään kilpailua ohjaava neuvotteluvaihe, toisessa vaiheessa lopulliset tarjoukset pisteytetään laatu60%/hinta40%, pisteytysten perusteella paras voittaa kilpailun.Kilpailun voittajan kanssa solmitaan hankesopimus, jossa sovitaan rakennuksen suunnittelusta ja rakentamisesta sovittujen yhteisten tavoitteiden mukaisesti.,

Ilmoitusnumero 2024-013010
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Arkkitehti-, rakennus-, insinööri- ja tarkastuspalvelut (71000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Vantaan kaupunki
Kielotie 28 01030 Vantaa FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Sosiaali- ja terveydenhuollon henkilökuljetusten ja muiden tarpeen mukaisten kuljetusten hankinta

Suomi | Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialue
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 21.8.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialue perustaa Dynaamisen hankintamenettelyn koskien Sosiaali- ja terveydenhuollon henkilökuljetusten ja muiden tarpeen mukaisten kuljetusten hankintaa.

Hankinnan kohteena ovat sosiaali- ja terveydenhuollon henkilökuljetukset ja muut tarpeen mukaiset kuljetukset. Kuljetuspalvelu pitää sisällään tarpeen mukaisen ajoneuvon sekä kuljettajan palvelun.

Hankinnan toteuttaa Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialue. Hankinta toteutetaan dynaamisena palveluntuottajarekisterinä (jatkossa palveluntuottajarekisteri), joka tarkoittaa hankintayksikön suunnittelemaa menettelyä hankinnan kohteena olevien palveluiden hankkimiseen. Hankintayksikkö toteuttaa palveluntuottajarekisterin sisällä kilpailutuksia tarpeensa mukaan.

Palveluntuottajarekisterin tarkoituksena on turvata palveluiden jatkuvuus, saatavuus ja kattavuus sekä palvelujen käyttäjien erityistarpeiden huomioiminen. Valittavilta palveluntuottajilta edellytetään kyvykkyyttä palvelun tuottamiseen eri ikäisille asiakkaille, joilla on erilaisia liikkumis- ja toimintarajoitteita, vammoja ja sairauksia.

Hankintamenettely on kaksivaiheinen. Päästäkseen tuottamaan palveluja palveluntuottajan on ensin jätettävä osallistumishakemus ja tultava hyväksytyksi palveluntuottajarekisteriin. Tämän jälkeen palveluntuottajan voi tehdä tarjouksia vastaamalla hankintayksikön julkaisemaan tarjouspyyntöön. Osallistumishakemuksen jättäminen ja palveluntuottajarekisteriin hyväksyminen ei velvoita palveluntuottajaa tekemään tarjousta, vaan palveluntuottajat voivat tehdä tarjouksia harkintansa mukaan.

Palveluntuottajarekisteri on jaettu luokkiin. Kuhunkin luokkaan hyväksytään luokan soveltuvuus- ja vähimmäisvaatimukset täyttävät palveluntuottajat. Tarjouksen voi jättää siinä tai niissä luokissa, joihin palveluntuottaja on hakeutunut ja hyväksytty. Luokat ovat seuraavat:

Luokka 1 Henkilöauto

Luokka 2 Pieni esteetön henkilöauto

Luokka 3 Suuri esteetön auto

Luokka 4 Linja-auto pyörätuolivalmiudella

Luokka 5 perustetaan tarvittaessa myöhemmin

Luokka 6 perustetaan tarvittaessa myöhemmin

Palveluntuottajarekisteri on voimassa kahdeksan (8) vuotta sen perustamisesta lukien, minä aikana palveluntuottajarekisterin sisäiset tarjouskilpailut tehdään. Tilaaja voi jatkaa palveluntuottajarekisterin voimassaoloa uudella hankintailmoituksella.

Hankinnan arvioitu kokonaisarvo on 8 vuoden voimassaoloajalta 124 000 000 euroa.

Palveluntuottajarekisterin kohde ja ehdot on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnön liitteessä 1 ” Palveluntuottajarekisterin periaatteet”. , Luokka 1 Henkilöauto Luokassa 1 hankinnan kohteena ovat M1 luokan henkilöautolla tuotettavat sote-kuljetuspalvelut. Esteettömillä autoilla tapahtuvat henkilökuljetukset kilpailutetaan muissa luokissa.

Luokassa 1 palvelu toteutuu henkilöiden kuljetukseen valmistetulla ajoneuvolla, jossa on kuljettajan lisäksi tilaa vähintään kolmelle (3) ja enintään kahdeksalle (8) henkilölle. Ajoneuvossa on oltava tarvittavat auton sivuilla olevat ovet matkustajan sisäänpääsyyn. Ajoneuvon kattorakenteen on oltava kiinnitettynä kiinteästi auton korirakenteeseen. Auton päästöluokituksen on oltava vähintään EURO 6. Hankintayksikkö voi asettaa täydentäviä ajoneuvoa koskevia vähimmäisvaatimuksia kussakin palveluntuottajarekisterin sisäisessä kilpailutuksessa.

Hankinnan kohteena ovat pääosin sosiaali- ja terveydenhuollon lainsäädäntöön perustuvat henkilökuljetukset. Kuljetusten järjestäminen perustuu yleensä sosiaalihuoltolakiin, vammaispalvelulakiin, terveydenhuoltolakiin, lakiin kehitysvammaisten erityishuollosta tai lastensuojelulakiin. Hankinnan kohteena ovat myös hyvinvointialueen sosiaali- ja terveydenhuollon henkilöstön kuljetukset sekä vähäisessä määrin muut tarpeen mukaiset henkilökuljetukset. Hankinnan kohteena voi olla vähäisessä määrin hyvinvointialueen toimintaan liittyviä tavarakuljetuksia. Tavarakuljetuksia voidaan toteuttaa erikseen tai yhdisteltynä henkilökuljetuksiin.

Ajoneuvon on täytettävä kulloinkin voimassa olevat ajoneuvolain (82/2021) säännökset ja sen nojalla annetut määräykset. Hankintayksikkö asettaa kussakin palveluntuottajarekisterin sisäisessä kilpailutuksessa tarkemmat säännöt siitä, miten huomioidaan ajoneuvo- ja liikennepalveluhankintojen ympäristö- ja energiatehokkuusvaatimuksista annetussa laissa (2021/740) asetetut vaatimukset ajoneuvojen ympäristöystävällisyydestä ja energiatehokkuudesta.

Hankintajärjestelmän kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnön liitteessä ”Palveluntuottajarekisterin periaatteet”. Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin kussakin palveluntuottajarekisterin sisäisessä tarjouspyynnössä., Luokka 2 Pieni esteetön henkilöauto Luokassa 2 hankinnan kohteena ovat M1 luokan pienellä esteettömällä henkilöautolla tuotettavat sote-kuljetuspalvelut.

Esteetön ajoneuvo on erityisesti pyörätuolia käyttävien vammaisten ja liikuntarajoitteisten henkilöiden kuljetusta varten rakennettu ja varustettu ajoneuvo. Luokassa 2 palvelu toteutuu pienellä esteettömällä ajoneuvolla, joka on varustettu erityisesti pyörätuolia käyttävien liikuntarajoitteisten asiakkaiden kuljetusta varten. Luokassa 2 pyörätuolipaikan korkeus on vähintään 1,40 metriä. Luokan 2 autossa on oltava pyörätuolia varten nostin tai leveyssuunnassa yhtenäinen ja turvallinen kulkuluiska, jonka kaltevuus on enintään 14 prosenttia. Kulkuluiskan kaltevuus saa olla enintään 21 prosenttia, jos kulkuluiskalla liikkumista varten on käytössä sähköisesti kelautuvat ja lukittuvat pyörätuolin kiinnitysvyöt. Auton päästöluokituksen on oltava vähintään EURO 6. Hankintayksikkö voi asettaa täydentäviä ajoneuvoa koskevia vähimmäisvaatimuksia kussakin palveluntuottajarekisterin sisäisessä kilpailutuksessa.

Hankinnan kohteena ovat pääosin sosiaali- ja terveydenhuollon lainsäädäntöön perustuvat henkilökuljetukset. Kuljetusten järjestäminen perustuu yleensä sosiaalihuoltolakiin, vammaispalvelulakiin, terveydenhuoltolakiin, lakiin kehitysvammaisten erityishuollosta tai lastensuojelulakiin. Hankinnan kohteena ovat myös hyvinvointialueen sosiaali- ja terveydenhuollon henkilöstön kuljetukset sekä vähäisessä määrin muut tarpeen mukaiset henkilökuljetukset. Hankinnan kohteena voi olla vähäisessä määrin hyvinvointialueen toimintaan liittyviä tavarakuljetuksia. Tavarakuljetuksia voidaan toteuttaa erikseen tai yhdisteltynä henkilökuljetuksiin.

Ajoneuvon on täytettävä kulloinkin voimassa olevat ajoneuvolain (82/2021) säännökset ja sen nojalla annetut määräykset. Hankintayksikkö asettaa kussakin palveluntuottajarekisterin sisäisessä kilpailutuksessa tarkemmat säännöt siitä, miten huomioidaan ajoneuvo- ja liikennepalveluhankintojen ympäristö- ja energiatehokkuusvaatimuksista annetussa laissa (2021/740) asetetut vaatimukset ajoneuvojen ympäristöystävällisyydestä ja energiatehokkuudesta.

Hankintajärjestelmän kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnön liitteessä ”Palveluntuottajarekisterin periaatteet”. Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin kussakin palveluntuottajarekisterin sisäisessä tarjouspyynnössä., Luokka 3 Suuri esteetön auto Luokassa 3 hankinnan kohteena ovat suurella esteettömällä autolla tuotettavat sote-kuljetuspalvelut.

Esteetön ajoneuvo on erityisesti pyörätuolia käyttävien vammaisten ja liikuntarajoitteisten henkilöiden kuljetusta varten rakennettu ja varustettu ajoneuvo. Luokassa 3 palvelu toteutuu suurella esteettömällä ajoneuvolla, joka on varustettu erityisesti pyörätuolia käyttävien liikuntarajoitteisten asiakkaiden kuljetusta varten. Luokassa 3 pyörätuolipaikan korkeus on vähintään 1,45 metriä. Luokan 3 autossa on oltava pyörätuolia varten nostin, kaksipilarinostin tai leveyssuunnassa yhtenäinen ja turvallinen kulkuluiska, jonka kaltevuus on enintään 14 prosenttia. Kulkuluiskan kaltevuus saa olla enintään 21 prosenttia, jos kulkuluiskalla liikkumista varten on käytössä sähköisesti kelautuvat ja lukittuvat pyörätuolin kiinnitysvyöt. Auton päästöluokituksen on oltava vähintään EURO 6. Hankintayksikkö voi asettaa täydentäviä ajoneuvoa koskevia vähimmäisvaatimuksia kussakin palveluntuottajarekisterin sisäisessä kilpailutuksessa.

Hankinnan kohteena ovat pääosin sosiaali- ja terveydenhuollon lainsäädäntöön perustuvat henkilökuljetukset. Kuljetusten järjestäminen perustuu yleensä sosiaalihuoltolakiin, vammaispalvelulakiin, terveydenhuoltolakiin, lakiin kehitysvammaisten erityishuollosta tai lastensuojelulakiin. Hankinnan kohteena ovat myös hyvinvointialueen sosiaali- ja terveydenhuollon henkilöstön kuljetukset sekä vähäisessä määrin muut tarpeen mukaiset henkilökuljetukset. Hankinnan kohteena voi olla vähäisessä määrin hyvinvointialueen toimintaan liittyviä tavarakuljetuksia. Tavarakuljetuksia voidaan toteuttaa erikseen tai yhdisteltynä henkilökuljetuksiin.

Ajoneuvon on täytettävä kulloinkin voimassa olevat ajoneuvolain (82/2021) säännökset ja sen nojalla annetut määräykset. Hankintayksikkö asettaa kussakin palveluntuottajarekisterin sisäisessä kilpailutuksessa tarkemmat säännöt siitä, miten huomioidaan ajoneuvo- ja liikennepalveluhankintojen ympäristö- ja energiatehokkuusvaatimuksista annetussa laissa (2021/740) asetetut vaatimukset ajoneuvojen ympäristöystävällisyydestä ja energiatehokkuudesta.

Hankintajärjestelmän kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnön liitteessä ”Palveluntuottajarekisterin periaatteet”. Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin kussakin palveluntuottajarekisterin sisäisessä tarjouspyynnössä., Luokka 4 Linja-auto pyörätuolivalmiudella Luokassa 4 hankinnan kohteena ovat M2 ja M3 luokan pyörätuolivalmiudella varustetulla linja-autolla tuotettavat sote-kuljetuspalvelut.

Esteetön ajoneuvo on erityisesti pyörätuolia käyttävien vammaisten ja liikuntarajoitteisten henkilöiden kuljetusta varten rakennettu ja varustettu ajoneuvo. Luokassa 4 palvelu toteutuu henkilöiden kuljetukseen valmistetulla ajoneuvolla, jossa on kuljettajan istumapaikan lisäksi enemmän kuin kahdeksan (8) ja enintään kuusitoista (16) istuinpaikkaa. Pyörätuolit ja niissä matkustavat henkilöt ovat kiinnitettävissä ajoneuvoon luotettavasti. Auton päästöluokituksen on oltava vähintään EURO 6. Hankintayksikkö voi asettaa täydentäviä ajoneuvoa koskevia vähimmäisvaatimuksia kussakin palveluntuottajarekisterin sisäisessä kilpailutuksessa.

Hankinnan kohteena ovat pääosin sosiaali- ja terveydenhuollon lainsäädäntöön perustuvat henkilökuljetukset. Kuljetusten järjestäminen perustuu yleensä sosiaalihuoltolakiin, vammaispalvelulakiin, terveydenhuoltolakiin, lakiin kehitysvammaisten erityishuollosta tai lastensuojelulakiin. Hankinnan kohteena ovat myös hyvinvointialueen sosiaali- ja terveydenhuollon henkilöstön kuljetukset sekä vähäisessä määrin muut tarpeen mukaiset henkilökuljetukset. Hankinnan kohteena voi olla vähäisessä määrin hyvinvointialueen toimintaan liittyviä tavarakuljetuksia. Tavarakuljetuksia voidaan toteuttaa erikseen tai yhdisteltynä henkilökuljetuksiin.

Ajoneuvon on täytettävä kulloinkin voimassa olevat ajoneuvolain (82/2021) säännökset ja sen nojalla annetut määräykset. Hankintayksikkö asettaa kussakin palveluntuottajarekisterin sisäisessä kilpailutuksessa tarkemmat säännöt siitä, miten huomioidaan ajoneuvo- ja liikennepalveluhankintojen ympäristö- ja energiatehokkuusvaatimuksista annetussa laissa (2021/740) asetetut vaatimukset ajoneuvojen ympäristöystävällisyydestä ja energiatehokkuudesta.

Hankintajärjestelmän kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnön liitteessä ”Palveluntuottajarekisterin periaatteet”. Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin kussakin palveluntuottajarekisterin sisäisessä tarjouspyynnössä., Luokka 5 Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin palveluntuottajarekisterin voimassaoloaikana. Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta., Luokka 6 Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin palveluntuottajarekisterin voimassaoloaikana. Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta.,

Ilmoitusnumero 2024-013006
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Joukkoliikennepalvelut maanteitse (60112000), Taksipalvelut (60120000), Tilausmatkustajaliikenteen palvelut (60140000), Pakettien kuljetuspalvelut (60161000), Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000), Sosiaalityö ja siihen liittyvät palvelut (85300000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI194
Osoitetiedot Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialue
Hanneksenrinne 7 60220 Seinäjoki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

H6-talon saneerauksen LVI-urakka

Suomi | Keski-Pohjanmaan hyvinvointialue
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 21.8.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Keski-Pohjanmaan hyvinvointilaue Soite pyytää tarjoustanne H6-talon saneerauksen LVI-urakasta. Saneerauksen yhteydessä taloon saneerataan kahdeksan kaksion tilalle 16 kpl yksiöitä, LVIS-tekniikka uusitaan lähes kokonaan. Hankkeen toteutusmuoto on jaettu urakka. Keski-Pohjanmaan hyvinvointilaue Soite pyytää tarjoustanne H6-talon saneerauksen LVI-urakasta. Saneerauksen yhteydessä taloon saneerataan kahdeksan kaksion tilalle 16 kpl yksiöitä, LVIS-tekniikka uusitaan lähes kokonaan. Hankkeen toteutusmuoto on jaettu urakka.

Ilmoitusnumero 2024-148509
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1D5
Osoitetiedot Keski-Pohjanmaan hyvinvointialue
Mariankatu 16-20 67200 Kokkola FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

H6-talon saneerauksen sähköurakka

Suomi | Keski-Pohjanmaan hyvinvointialue
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 21.8.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Keski-Pohjanmaan hyvinvointilaue Soite pyytää tarjoustanne H6-talon saneerauksen sähköurakasta. Saneerauksen yhteydessä taloon saneerataan kahdeksan kaksion tilalle 16 kpl yksiöitä, LVIS-tekniikka uusitaan lähes kokonaan. Hankkeen toteutusmuoto on jaettu urakka. Keski-Pohjanmaan hyvinvointialue Soite pyytää tarjoustanne H6-talon saneerauksen rakennusurakasta. Saneerauksen yhteydessä taloon saneerataan kahdeksan kaksion tilalle 16 kpl yksiöitä, LVIS-tekniikka uusitaan lähes kokonaan. Hankkeen toteutusmuoto on jaettu urakka.

Ilmoitusnumero 2024-148508
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1D5
Osoitetiedot Keski-Pohjanmaan hyvinvointialue
Mariankatu 16-20 67200 Kokkola FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Virtaankosken ennallistaminen

Suomi | Sysmän Tainionvirta Oy
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 21.8.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Sysmän Tainionvirran Virtaankoski ennallistetaan vaelluskalojen nousun ja kudun mahdollistamiseksi rakentamalla uusi pohjapato, purkamalla nykyinen voimalaitospato ja kunnostamalla koski taimenen ja vaellussiian kutualueeksi sekä rakentamalla uusi kävelysilta. Sysmän Tainionvirran Virtaankoski ennallistetaan vaelluskalojen nousun ja kudun mahdollistamiseksi rakentamalla uusi pohjapato, purkamalla osittain nykyinen voimalaitospato sekä kunnostamalla koski poikastuotantoalueeksi ja rakentamalla uusi kävelysilta.

Ilmoitusnumero 2024-148501
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1C3
Osoitetiedot Sysmän Tainionvirta Oy
c/o EKVAS, Esterinkatu 11 55100 IMATRA FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

VAV / Taoskuja 1 kylpyhuoneiden, huoneistosaunojen ja erillisvessojen uusimistyöt

Suomi | VAV Asunnot Oy
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 21.8.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Rakennuskohteena on Vantaalla, Taoskuja 1:ssä sijaitsevan kiinteistön kylpyhuoneiden, huoneistosaunojen ja erillisvessojen uusimistyöt liitteenä olevien ARK-, LVI-, SÄH- ja RAK - suunnitelmien osoittamassa laajuudessa. kts. Urakkaohjelma ja Työselitykset

Ilmoitusnumero 2024-148502
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot VAV Asunnot Oy
Veturikuja 7 01300 Vantaa FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kulttuurikeskus Poleenin salin äänentoisto- ja monitorijärjestelmä 517795 / 2024

Suomi | Pieksämäen kaupunki
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 21.8.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Kulttuurikeskus Poleenin salin äänentoisto- ja monitorijärjestelmä 517795 / 2024 Pieksämäen kaupunki pyytää sitovia kirjallisia tarjouksia Hilma-ilmoituskanavassa julkaistun hankintailmoituksen sen liitteiden mukaisesti Pieksämäen kaupungin käyttöön Kulttuurikeskus Poleenin salin äänentoisto- ja monitorijärjestelmä 517795 / 2024 hankinnasta tässä tarjouspyynnössä esitetyllä tavalla. Kulttuurikeskus Poleenin Sali on Pieksämäen kaupungin hallinnoima monitoimisali nousevalla katsomolla. Salissa järjestetään mm. luentoja, teatteria sekä erilaisia konsertteja (klassinen, jazz, pop, rock ja metalli). Nykyinen äänentoistojärjestelmä ei ole ollut äänenpaineeltaan ja kattavuudeltaan riittävä kaikista äänekkäimmille bändeille ja tällöin olemme joutuneet turvautumaan vuokrakalustoon. Uuden äänentoistojärjestelmän tulee olla riittävä tehoiltaan ja laadultaan, jotta vuokrakalustoon ei olisi tulevaisuudessa tarvetta. Salissa on nouseva katsomo, istumapaikkoja yhteensä 342. Esiintymislavan etureunasta takaseinään on matkaa 16 metriä. Näyttämöaukon leveys n. 14,5 metriä. Sali hieman levenee takaosaan. Muutamia kuvia löytyy nettisivuilta: http://www.poleeni.fi/tilat/iso-sali/ Hankinta tullaan tekemään kahdessa osassa yhdeltä tarjoajalta sisältäen kolme kokonaisuutta: 1. Monitorijärjestelmä sisältäen 6kpl lattiamonitoreja sekä päätevahvistimet (hankinta 2024). 2. Salin äänentoistojärjestelmä ripustusrautoineen (hankinta vuonna 2025, mikäli investointimääräraha hyväksytän vuodelle 2025) 3. Salin takakaiuttimet (hankinta vuonna 2025, mikäli investointimääräraha hyväksytän vuodelle 2025 ja myönnetty määräraha riittää.) Tuleva salin äänentoistojärjestelmä tullaan asentamaan kiinteästi. Uuden järjestelmän yläpäät ja subwooferit tulee olla ripustettavia (ei lattialle tai lavalle sijoitettavia). Etufilli-kaiuttimet voidaan suunnitella sijoitettavaksi lavan reunalle. Vahvistimet voivat olla ns. installaatiomalleja. Salissa ei ole tällä hetkellä tarvittavia ripustuspisteitä äänentoistojärjestelmän ripustamiseen. Järjestelmän ripustuspisteiden suunnittelu sekä -moottoreiden hankinta ja asennus ei sisälly tarjouksen, vaan se toteutetaan erillisenä hankinta. Monitorijärjestelmä Osa-alue 1. Monitorijärjestelmä sisältäen 6 kpl lattiamonitoreja sekä päätevahvistimet (hankinta 2024). Tarjouksen tulee sisältää: - Kuusi kappaletta keskenään samanlaisia passiivisia kulmamonitorikaiuttimia. - Minimissään kuusi identtistä vahvistinkanavaa, eli jokaiselle kaiuttimelle oma vahvistinkanava. - Vahvistimien ohjausohjelmiston sekä mahdolliset lisälaitteet tietokoneen (macOS-käyttöjärjestelmä) ja vahvistimien väliin. - Laitteiden toimitus/rahti Kulttuurikeskus Poleeniin. - Laitteiden hankinta syksyllä 2024. Monitorijärjestelmän vaatimukset: - Ammattikäyttöön tarkoitettu puurakenteinen passiivikaiutin. - Kaiuttimessa 1x12” elementti sekä diskantti. - Kaiutin coaxial-rakenteinen tai lattialla monitoriasennossa mahdollista vaihtaa diskantti vasemmalle tai oikealle puolelle. - Kaiutin mahdollista laittaa 35mm kaiutintelineeseen. - Kaiuttimen maksimi paino 21kg. - Vahvistimen/vahvistimien ohjausohjelmiston tulee olla macOS-käyttöjärjestelmälle yhteensopiva. - Vahvistimen tulee antaa minimissään 800W 8/ohm per kanava. - Vahvistimien tulee olla kaiuttimien kanssa samaa merkkiä tai vahvistimista tulee löytyä ns. tehdasasetus tarjotuille monitorikaiuttimille. - Vahvistimet ns. installaatiomallia, mikäli valmistajalla on tällaiset tarjota. - Monitorikaiuttimet tulee olla samaa merkkiä, kuin salin äänentoistojärjestelmän kaiuttimet. Tarjoajan tulee: • Toimittaa erittely tarjottavista laitteista ja ohjelmistoista. Salin äänentoistojärjestelmä Osa-alue 2. Salin äänentoistojärjestelmä (hankinta vuonna 2025, mikäli investointimääräraha hyväksytän vuodelle 2025) Katso tarjouspyynnön LIITE 1: Poleenin Salin äänentoistojärjestelmä. Demokuuntelusta on kerrottu tarkemmin liitteessä LIITE 1.3 Salin äänetoistojärjestelmän demokuuntelu. Takakaiuttimet Osa-alue 3. Takakaiuttimet (hankinta vuonna 2025, mikäli investointimääräraha hyväksytän vuodelle 2025 ja myönnetty määräraha riittää.) Tarjouksen tulee sisältää: • Kaksi aktiivi- tai passiivikaiutinta takakaiuttimiksi teatteri- ja konserttikäyttöön. • Kaksi kanavaa päätevahvistimia, mikäli tarjous sisältää pasiivikaiuttimet (tai selvitys mikäli monitori- tai salin äänentoistojärjestelmänvahvistimista on jäänyt ylimääräisiä vahvistinkanavia yli). • Laitteiden toimitus/rahti Kulttuurikeskus Poleeniin. Takakaiuttimien vaatimukset: • Ammattikäyttöön tarkoitettu puurakenteinen passiivi- tai aktiivikaiutin • Kaiuttimissa tulee olla ripustusmahdollisuus • Vahvistimen ohjausohjelmiston tulee olla macOS-käyttöjärjestelmälle yhteensopiva. • Vahvistimen tulee olla kaiuttimien kanssa samaa merkkiä tai vahvistimesta tulee löytyä tehdasasetus tarjotuille kaiuttimille. • Vahvistimet installaatiomallia, mikäli valmistajalla on tällaiset tarjota. • Takakaiuttimien tulee olla samaa merkkiä monitori- ja salin äänentoistojärjestelmän kaiuttimien kanssa. • Kaiuttimien aukeamiskulmien tulee kattaa koko katsomo. Takakaiuttimien sijoitus (LIITE 2: Poleenin salin takakaiuttimet): • Kaiuttimien etäisyys 2,5 metriä takaseinästä. • Kaiuttimien sijoituskorkeus on 10,2 metriä lattiasta (7 metriä salin yläkatsomon lattiasta). • Kaiuttimien välinen etäisyys toisistaan on 5 – 12 metriä. Tarjoajan tulee: • Toimittaa erittely tarjottavista laitteista ja ohjelmistoista.

Ilmoitusnumero 2024-148486
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kaiutintoimintosarja (32251100), Äänentoistolaitteet (32331300), Monitorit (33195100)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1D1
Osoitetiedot Pieksämäen kaupunki
Kauppakatu 1 76100 Pieksämäki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

ICT-arkkitehtuuri konsulttipalveluiden puitejärjestely (korjausilmoitus)

Suomi | Liikenteenohjausyhtiö Fintraffic Oy
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 21.8.2024 Alkuperäinen ilmoitus

HANKINNAN KOHDE

Hankinnan kohteena on ICT-arkkitehtuuritehtäviin liittyvä asiantuntijatyö. Konsulttipalvelut on jaettu kahteen eri osa-alueeseen:

- Osa-alue 1 Yritysarkkitehtuuri
- Osa-alue 2 IT/OT arkkitehtuuri

Osa-alueeseen 1 (yritysarkkitehtuuri) kuuluvat toimeksiannot liittyvät mm. yritysarkkitehtuurityöhön ja arkkitehtuurityön
menetelmäkehitystehtäviin, uusien palveluiden konseptointiin sekä avustavaan rooliin hankintojen tuki - ja kustannus suunnittelussa.

Osa-alueeseen 2 (IT/OT arkkitehtuuri) kuuluvat toimeksiannot liittyvät mm. IT/OT arkkitehtuurisuunnitteluun, IT/OT teknologioiden
nykytila- ja tavoitetilakartoituksiin, GAP-analyyseihin sekä suorituskyvyn ja kustannustehokkuuden optimoinnin suunnitteluun.

Hankinnan kohteen kuvaus ja sille asetetut vaatimukset on esitetty tarkemmin liitteessä 1 hankinnan kohteen kuvaus.

SOPIMUSKAUSI

Sopimuskausi on kaksi (2) vuotta. Määräaikaisen sopimuskauden jälkeen sopimus voi jatkua optiokaudella siten, että optiokausi
voi olla kahden vuoden mittainen. Puitejärjestely on voimassa enintään neljä (4) vuotta. Sopimus päättyy automaattisesti, mikäli optiokauden käyttämisestä ei ole erikseen ilmoitettu tai mikäli puitejärjestelyn enimmäisarvo täyttyy sopimuskauden aikana.

PUITEJÄRJESTELYN LAAJUUS

Puitejärjestelyn enimmäisarvo koko sopimuskaudelle on 900 000 euroa (alv 0 %) sisältäen myös mahdolliset optiokaudet.
, Osa-alue 1: Yritysarkkitehtuuri konsultointipalvelut Osa-alueessa 1 tullaan hankkimaan asiantuntijaosaamista seuraaville tehtäville:

- Yritysarkkitehtuurityö ja arkkitehtuurityön menetelmäkehitys
- Uusien palveluiden konseptointi
- Hankinnan tuki ja kustannussuunnittelu

Toimeksiannot sisältävät tyypillisesti yritys- ja kokonaisarkkitehtuurin kuvaamista ja kehittämistä. Lisäksi toimeksiantoihin kuuluu
uusien palveluiden tai järjestelmien kuvaamista ja hankinnan valmistelua tai siinä avustamista.

Hankinta on kuvattu tarkemmin liitteessä 1 hankinnan kohteen kuvaus osa-alue 1.

SOPIMUSKAUSI

Sopimuskausi on kaksi (2) vuotta. Määräaikaisen sopimuskauden jälkeen sopimus voi jatkua optiokaudella siten, että optiokausi
voi olla kahden vuoden mittainen. Puitejärjestely on voimassa enintään neljä (4) vuotta. Sopimus päättyy automaattisesti, mikäli optiokauden käyttämisestä ei ole erikseen ilmoitettu tai mikäli puitejärjestelyn enimmäisarvo täyttyy sopimuskauden aikana.

HANKINNAN LAAJUUS

Osa-alueen enimmäisarvo koko sopimuskaudelle sisältäen myös mahdolliset optiokaudet on 500 000 euroa (alv 0 %)., Osa-alue 2: IT/OT - arkkitehtuuri konsultointipalvelut Osa-alueessa 2 tullaan hankkimaan asiantuntijaosaamista mm. seuraaville tehtäville:

- IT/OT arkkitehtuurisuunnittelu
- loogisella, käsitteellisellä ja fyysisellä tasolla
- sovellustaso, tietomallitaso ja prosessitaso
- IT/OT teknologioiden nykytila- & tavoitetilakartoitukset ja GAP-analyysit, tiekartat ja kyvykkyyskartat
- Suorituskyvyn ja kustannustehokkuuden optimoinnin suunnittelu
- Uusien teknologioiden arviointi ja validointi sekä olemassa olevan teknologian elinkaaripäätösten valmistelu.

Hankinta on kuvattu tarkemmin liitteessä 1 hankinnan kohteen kuvaus osa-alue 2.

SOPIMUSKAUSI

Sopimuskausi on kaksi (2) vuotta. Määräaikaisen sopimuskauden jälkeen sopimus voi jatkua optiokaudella siten, että optiokausi
voi olla kahden vuoden mittainen. Puitejärjestely on voimassa enintään neljä (4) vuotta. Sopimus päättyy automaattisesti, mikäli optiokauden käyttämisestä ei ole erikseen ilmoitettu tai mikäli puitejärjestelyn enimmäisarvo täyttyy sopimuskauden aikana.

HANKINNAN LAAJUUS

Osa-alueen enimmäisarvo koko sopimuskaudelle sisältäen myös mahdolliset optiokaudet on 400 000 euroa (alv 0 %).,

Ilmoitusnumero 2024-013042
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi
Osoitetiedot Liikenteenohjausyhtiö Fintraffic Oy
00240 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Senaatti-kiinteistöt / Rakennusautomaatiojärjestelmien puitejärjestely

Suomi | Senaatti-kiinteistöt
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 19.8.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Senaatti-kiinteistöt / Rakennusautomaatiojärjestelmien puitejärjestely Senaatti-kiinteistöt hankkii rakennusautomaation puitekumppanit koko Suomen alueelle. Hankintaan osallistuu myös Senaatti-konsernin tytäryhtiö Senaatin Asema-Alueet Oy. Tässä hankinnan kohteen kuvauksessa kuvataan tarkemmin hankittavien kokonaisuuksien sisältö ja vaatimukset. Tämä hankinnan kohteen kuvaus on yksi osa myöhemmin tehtävää hankintasopimusta.

Hankinnan kohteena ovat Tilaajan kohteiden rakennusautomaatiojärjestelmät sekä niiden rakentamis-, huolto-, korjaus- ja muutostyöt täyteen toimintakuntoon saatettuina. Hankinnan tavoitteena on sopia rakennusautomaatiojärjestelmien rakentamisen ja saneeraamisen sekä näiden ylläpidon puitejärjestelystä. Tavoitteena on yhtenäinen, tasalaatuinen sekä joka puolella hyvin toimiva verkosto. Toimittajien kanssa tulee olla mahdollista kehittää pitkäjänteisesti tilaajan hallinnoimien rakennusten automaatiojärjestelmien toiminnallisuutta ja turvallisuutta.

Kehittämisellä tarkoitetaan automaatiojärjestelmien, niiden ominaisuuksien ja valvomopalvelujen muokkaamista ja räätälöintiä tilaajan tarpeiden mukaiseksi. Tilaajan tarkoituksena on hankkia helppokäyttöisiä, ominaisuuksiltaan monipuolisia järjestelmiä, jotka tukevat kiinteistökannan optimaalista huolto- ja ylläpitotoimintaa sekä kokonaistaloudellisesti tehokasta käyttöä. Puitejärjestelyn ansiosta järjestelmien elinkaari ja huoltotuki on turvattu. Järjestelmän tulee pystyä välittämään tieto molempiin suuntiin rajapintojen kautta kolmannen osapuolen järjestelmiin.

Toimittajan tulee pystyä tarjoamaan tilaajalle myös pilvivalvomopalvelua. Pilvivalvomopalvelua voi tarjota kahteen eri tasoon, julkinen ja turvallisuusluokiteltu (salassa pidettävä ja TL IV). Turvallisuusluokiteltua tietoa palvelevan pilvivalvomopalvelun konesalien sekä käsiteltävän aineiston tulee sijaita Suomessa ja tietojen käsittelyn tapahtua Suomessa. Tarkemmat pilvivalvomopalvelun vaatimukset on esitetty liitteessä 3.

Palvelu sisältää Tilaajan kokonaisuus huomioiden turvallisuusluokiteltua tietoa, joten tietojen käsittelyn tulee tapahtua Suomessa. Laskutustieto tulee karkeistaa siten, ettei se sisällä turvallisuusluokiteltua tai salassa pidettävää tietoa.

Toimitusvarmuuden turvaamiseksi on tärkeää, että puitejärjestelyyn valittavat toimittajat edustavat ja heiltä voidaan tilata riittävän kattavasti tuotteita, komponentteja, ohjelmistoja ja palveluja eri valmistajien rakennusautomaatiojärjestelmiin. Puitejärjestelyyn valitaan enintään 5 valtakunnallista toimittajaa edellyttäen, että näiden toimittajien edustamina rakennusautomaatiojärjestelmiä saadaan puitejärjestelyn piiriin yhteensä vähintään 3 eri järjestelmää. Mikäli kävisi niin, että puitejärjestelyyn ensin valitut 5 toimittajaa edustaisivat keskenään pääasiassa samaa järjestelmää ja eri järjestelmiä saataisiin puitejärjestelyn piiriin vähemmän kuin 3, hankintayksikkö voi valita tarjouspyynnön mukaisen tarjouksen jättäneiden tarjoajien joukosta vähintään yhden ja enintään 3 lisätoimittajaa. Puitejärjestelyyn valittavien toimittajien lukumäärä on siten 5 – 8. Lisätoimittajien valinnassa menetellään seuraavasti: lisätoimittajia valitaan vain niin monta kuin on tarpeen, että puitejärjestelyn kattamien eri rakennusautomaatiojärjestelmien lukumäärä on vähintään 3. Hankintayksikkö valitsee lisätoimittajia yhden kerrallaan ja vain sellaiset tarjoukset huomioidaan, jotka edustavat tai joiden perusteella voidaan hankkia eri automaatiojärjestelmä kuin puitejärjestelyyn aikaisemmassa vaiheessa valitut 5 toimittajaa. Lisätoimittajat valitaan em. tarjousten joukosta kunkin tarjouksen saamien vertailupisteiden osoittamassa järjestyksessä.

Hankinnasta laaditaan neljän (4) vuoden määräaikaiset sopimukset. Tilaajalla on varsinaisen sopimuskauden lisäksi mahdollisuus jatkaa tätä puitesopimusta kolmella (3) optiovuodella (yksi kolmivuotinen kausi).

Tarjouspyynnön liitteeksi liitetään Valmiussopimusmalli. Valittu tarjoaja sitoutuu erillisen valmiussopimuksen tekemiseen tilaajan tätä edellyttäessä. Tilaajalla on oikeus valita soveltuvimmaksi arvioimansa toimittajat valmiussopimuksen tekemiseen neuvottelujen perusteella.,

Ilmoitusnumero 2024-012999
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sähkökoneet, -kojeet, -laitteet ja -kulutustarvikkeet; valaistus (31000000), Sähköjohtojen asennus ja muut sähköasennustyöt (45310000), Rakennuksen laitteiden korjaus ja huolto (50700000), Asennuspalvelut (ohjelmistoja lukuun ottamatta) (51000000), Tekniset testaus-, analysointi- ja neuvontapalvelut (71600000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Senaatti-kiinteistöt
Lintulahdenkatu 5 A, PL 237 00531 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tilintarkastuksen ja vastuullisuusraportoinnin varmennuspalvelut

Suomi | Veikkaus Oy
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 19.8.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Tilintarkastuksen ja vastuullisuusraportoinnin varmennuspalvelut Hankinnan kohteena on Veikkaus-konsernin ja sen yhtiöiden lakisääteinen tilintarkastus alkaen tilikaudesta 2025 sekä konsernin CSRD:n mukaisen ESG-raportoinnin varmennus sisältäen jo vuoden 2024 aikana tehtävän kaksoisolennaisuusanalyysin varmennuksen.

Valitun Palveluntuottajan kanssa tehdään sopimus, joka alkaa määräaikaisella sopimuskaudella 1.10.2024-31.12.2026 ja jatkuu tämän jälkeen toistaiseksi voimassaolevana.

Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnössä ja sen liitteissä, varsinkin liitteessä 1 Hankinnan kohteen kuvaus.,

Ilmoitusnumero 2024-012987
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tilintarkastuspalvelut (79212100)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Veikkaus Oy
PL 1 01009 Veikkaus FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Renkaat ja rengaspalvelut 2024–2026 (2028)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 19.8.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Renkaat ja rengaspalvelut 2024–2026 (2028) HANKINNAN KOHDE

Tämän puitejärjestelyn kohteena ovat henkilöautojen (myös SUV), pakettiautojen, kuorma-autojen, kuorma-autojen perävaunujen, linja-autojen, traktorien ja työkoneiden, moottoripyörien ja mönkijöiden renkaat sekä turvatäyterenkaat henkilö-, paketti- ja kuorma-autoihin. Hankinnan kohteeseen kuuluu lisäksi edellä mainittujen ajoneuvojen renkaisiin liittyvät tarvikkeet ja palvelut.

Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteessä 1 "Hankinnan kohteen kuvaus ja vaatimusmäärittely".

SOPIMUSKAUSI

Sopimuskausi on kaksi (2) vuotta. Hansel Oy:llä on oikeus jatkaa puitesopimuksen voimassaoloa enintään kahden (2) vuoden mittaisella optiokaudella puitesopimuksen ehdoin. Ks. tarkemmin puitesopimuksen luku 7.

Hankintasopimus voidaan tehdä vain puitesopimuksen voimassaoloaikana. Hankintasopimukseen sovelletaan tämän puitesopimuksen ehtoja hankintasopimuksen päättymiseen saakka. Ks. tarkemmin puitesopimuksen luku 6.

Puitesopimukseen perustuvia hankintoja voidaan tehdä puitesopimuksen tai hankintasopimuksen voimassaolon aikana.

PUITEJÄRJESTELYN LAAJUUS

Puitejärjestelyn ennakoitu arvo on 13 500 000 - 19 500 000 euroa (alv 0 %) sisältäen myös optiokauden. Arvioitu ennakoitu arvo perustuu liittyneiden asiakkaiden antamiin tietoihin puitejärjestelyn käytöstä sekä hankintayksikön tekemiin arvioihin. Edellä mainitut luvut on sitoumuksettomia arvioita.

Puitejärjestelyn enimmäisarvo on 19 500 000 euroa (alv 0 %).

Hankintojen määrän ennustettavuutta vaikeuttaa osaltaan se, että puitejärjestelyyn liittyneiden Asiakkaiden (Liite B) joukossa on muun ohella turvallisuus- ja pelastusviranomaisia, joiden operatiivisten tehtävien hoitaminen edellyttää usein ajoneuvojen renkaiden käyttöä vaativissa olosuhteissa, josta voi seurata huomattavaakin renkaiden ja palvelujen hankintamäärien vuosittaista vaihtelua. Puitejärjestelyyn liittyneiden turvallisuus- ja pelastusviranomaisten hankintojen osuuden on arvioitu muodostavan noin 80 % puitejärjestelyn arvioidusta kokonaisarvosta.

Lisäksi useat hankinnan kohteena olevat tuotteet ja palvelut ovat luonteeltaan sellaisia, että niiden hankintojen määrä on sopimuskaudella vaikeasti ennustettavissa. Tuotteiden ja palvelujen käytön ennustettavuutta vaikeuttaa edellä esitetyn lisäksi muun ohella sää- ja keliolosuhteet.

Puitejärjestelyn ennakoidusta kokonaisarvosta noin 70 % on arvioitu muodostuvan tuotteista ja noin 30 % rengaspalveluista.

Renkaiden kappalemääräisen myynnin on arvioitu jakautuvan sopimuskaudella seuraavasti:

• Henkilöautojen renkaat 30-35%
• Pakettiautojen renkaat 50-55%
• Kuorma-autojen renkaat 15-20%
• Kuorma-autojen perävaunujen renkaat 1-5%
• Linja-autojen renkaat 1-5%
• Traktorien ja työkoneiden renkaat enintään 1-5%
• Mönkijöiden renkaat enintään 1%
• Moottoripyörien renkaat enintään 1%
• Turvatäyterenkaat henkilö-, paketti- ja kuorma-autoihin enintään 1%

Turvatäyterenkaisiin liittyvien tarvikkeiden kappalemääräinen myynti sopimuskaudella on arvioitu olevan marginaalinen.

Tarjouspyynnön liitteen 2 (Hintalomake) välilehdellä "Henkilöautot (myös SUV)" ilmoitettujen rengaskokojen (esim. 205/55R16) on arvioitu muodostavan yli 50% sopimuskaudella hankittavista kaikista henkilöautojen renkaista.

Tarjouspyynnön liitteen 2 (Hintalomake) välilehdellä "Pakettiautot" ilmoitettujen rengaskokojen (esim. 215/65R16) on arvioitu muodostavan yli 80% sopimuskaudella hankittavista kaikista pakettiautojen renkaista.

Tarjouspyynnön liitteen 2 (Hintalomake) välilehdellä "Kuorma-autot" ilmoitettujen rengaskokojen (esim. 315/80R22,5) on arvioitu muodostavan yli 70% sopimuskaudella hankittavista kaikista kuorma-autojen renkaista.

Palvelujen euromääräisen myynnin on arvioitu jakautuvan sopimuskaudella ajoneuvoluokkakohtaisesti seuraavasti:

• Henkilöautojen renkaisiin liittyvät palvelut 45-50%
• Pakettiautojen renkaisiin liittyvät palvelut 20-25%
• Kuorma-autojen renkaisiin liittyvät palvelut 20-25%
• Kuorma-autojen perävaunujen renkaisiin liittyvät palvelut enintään 1%
• Linja-autojen renkaisiin liittyvät palvelut enintään 1%
• Traktorien ja työkoneiden renkaisiin liittyvät palvelut enintään 1%
• Moottoripyörien renkaisiin liittyvät palvelut enintään 1%
• Mönkijöiden renkaisiin liittyvät palvelut enintään 1%
• Turvatäyterenkaisiin liittyvät palvelut enintään 1%

Hankintojen euromääräisen arvon on arvioitu sopimuskaudella jakautuvan alueellisesti siten, että hankintavolyymiltaan merkittävimmiksi on arvioitu pääkaupunkiseudun, Kouvolan, Rovaniemen, Kajaanin, Kuopion, Tampereen, Turun ja Oulun läheisyydessä sijaitsevien pakollisten palvelupisteiden kautta on arvioitu tehtävän noin 50% hankintojen euromääräisestä arvosta. Muilla alueilla on arvioitu tehtävän noin 50% hankintojen euromääräisestä arvosta sopimuskaudella.,

Ilmoitusnumero 2024-012979
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Raskaiden ja kevyiden ajoneuvojen renkaat (34350000), Moottoriajoneuvojen ja niihin liittyvien laitteiden korjaus ja huolto (50110000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1B1 FI1C1 FI196 FI1C2 FI197 FI1C3 FI1C4 FI1C5 FI1D1 FI1D2 FI1D3 FI193 FI194 FI195 FI1D9 FI1D8 FI1D7
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

TP31/24EU Mammografialaite

Suomi | Varsinais-Suomen hyvinvointialue
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 19.8.2024 Alkuperäinen ilmoitus

TP31/24EU Mammografialaite Hankinnan kohteena ovat tarjouspyynnössä ja sen liitteissä mainittu mammografialaite ja siihen liittyvä huolto tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyllä tavalla. Mammografialaite sijoitetaan Majakkasairaalan röntgeniin.

Mikäli hankinnan arvo ylittää hankintaan varatut määrärahat, niin hankintaa ei mahdollisesti tulla toteuttamaan.,

Ilmoitusnumero 2024-012986
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet, farmaseuttiset valmisteet ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1C1
Osoitetiedot Varsinais-Suomen hyvinvointialue
Kiinamyllynkatu 4-8 20520 Turku FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma