Pick-up autot 2025-2027 (2029)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 30.9.2024 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 5.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Pick-up autot 2025-2027 (2029) HANKINNAN KOHDE

Tämän puitejärjestelyn kohteena ovat pick-up autot ja niihin liittyvät palvelut tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyn mukaisesti.

Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteessä 1 "Hankinnan kohde".

SOPIMUSKAUSI

Sopimuskausi on kaksi (2) vuotta. Hanselilla on oikeus jatkaa puitesopimuksen voimassaoloa enintään kahden (2) vuoden mittaisella optiokaudella puitesopimuksen ehdoin. Ks. myös tarjouspyynnön liitteenä B olevan puitesopimuksen luvut 6 ja 7. Hankintasopimuksen kestosta on sovittu puitesopimuksen kohdissa 6.1-6.4.

PUITEJÄRJESTELYN LAAJUUS

Puitejärjestelyn ennakoitu arvo on 9 500 000 - 13 500 000 euroa (alv 0 %) sisältäen myös optiokauden. Puitejärjestelyn enimmäisarvo on 13 500 000 euroa (alv 0 %).

Luvut perustuvat liittyneiden asiakkaiden antamiin tietoihin puitejärjestelyn käytöstä. Tarjouspyynnön liitteessä A ”Asiakkaat” on luettelo niistä Hanselin Asiakkaista, jotka ovat liittyneet Pick-up autot 2025-2027 (2029) -puitejärjestelyyn ja ovat oikeutettuja tekemään hankintoja puitejärjestelyn perusteella. Tämän puitejärjestelyn perusteella tehtävien hankintojen on arvioitu jakautuvan sopimuskaudella siten, että euromääriltään merkittävimmät asiakkaat ovat turvallisuusviranomaisia.

Hankintojen euromääräisen arvon määrittämistä vaikeuttaa osaltaan se, että puitejärjestelyyn liittyneiden Asiakkaiden joukossa on muun ohella budjettitalouden piirissä olevia Asiakkaita, joiden hankintoihin alustavasti myönnettyihin varoihin voi puitesopimuskaudella tulla ennakoimattomia, Asiakkaasta riippumattomia muutoksia. Hankintojen euromääräisen arvon määrittämistä vaikeuttaa osaltaan myös se, että autojen hintakehitystä on vaikeaa arvioida.

Puitejärjestelyn ennakoidusta arvonlisäverottomasta euromääräisestä kokonaisarvosta noin 97 % on arvioitu muodostuvan autoista ja noin 3 % autoihin hankittavista tehdaslisävarusteista ja autoihin varustelupalvelun yhteydessä asennettavista tarvikkeista. Hankinnan kohteeseen sisältyvien muiden palvelujen osuus ennakoidusta arvonlisäverottomasta euromääräisestä kokonaisarvosta on arvioitu olevan erittäin vähäinen.,

Ilmoitusnumero 2024-014651
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Moottoriajoneuvot (34100000), Moottoriajoneuvojen ja niihin liittyvien laitteiden korjaus ja huolto (50110000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Pk-yritysbarometrin toteuttaminen 2025-2026 VN/25312/2024

Suomi | Työ- ja elinkeinoministeriö
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 30.9.2024 Määräaika: Umpeutunut | 15.10.2024 13:15 Alkuperäinen ilmoitus

Pk-yritysbarometrin toteuttaminen 2025-2026 VN/25312/2024 Tarjouspyynnön kohde

Hankinnan kohteena on pk-yritysten suhdanneodotuksia selvittävän barometrin tiedonkeruun ja raportoinnin toteuttaminen kahdesti vuodessa. Pk-yritysbarometrissa kuvataan pienten ja keski-suurten yritysten toimintaa ja niiden taloudellista toimintaympäristöä. Tarkastelun kohteena ovat pk-yritysten suhdanneodotukset ja niiden kehitys, kasvu ja uudistuminen. Lisäksi käsitellään kansainvälistymistä, investointeja ja rahoitusta.

Ensimmäinen barometrin kyselykierros toteutetaan joulu- tammikuussa (julkistaminen helmikuun puolivälissä) ja toinen heinä- elokuussa (julkistaminen syyskuun puoliväliin mennessä) vuonna 2025. Ensimmäinen kysely käynnistyisi siis joulukuussa 2024 ja kyselylomakkeen päivittäminen marraskuun alussa 2024. Syksyllä 2025 käynnistyvä kysely varataan optiona.

Esimerkit kysymyslomakkeesta ovat liitteinä. Kysymyslomakkeen pituus on enintään 50 kysymystä. Kullekin kierrokselle kysymyslomake vahvistetaan kuitenkin aina erikseen. Osa kysymyksistä on vaihtuvia. Lisäksi joitain aihepiirejä tarkastellaan sekä suppealla että laajalla kysymyspatteristolla siten, että osa kysymyksistä sisältyy vain kevään tai syksyn barometriin.

Kysely tehdään suomeksi ja ruotsiksi. Lomakkeen käännöstyöstä vastaa tilaaja.

Kohdejoukko ja otos

Kyselyn kohdejoukkona ovat pk-yritykset (alle 250 henkilöä työllistävät). Otosjoukko muodostetaan siten, että se rakenteeltaan (alueellisuus, toimialajako ja henkilökunnan koko) vastaa mahdollisimman hyvin pk-yritysrakennetta Suomessa. Otantakehikkona on käytetty TOL 2008 toimiala-luokitusta ja Tilastokeskuksen Yritysrekisteriä tai muuta laajapohjaista yritystietokantaa. Toimittajalla tulee olla käytössään yritysten yhteystietojen hankintaan soveltuva kattava rekisteri, jota voidaan tarvittaessa täydentää Suomen Yrittäjien jäsenrekisterin tiedoin. Toimittajan tulee seurata vastaajajoukkoa ja siihen perustuvien tulosten edustavuutta tiedonkeruiden aikana.

Toimittajan tulee poimia otokseen ja saada vastaukset riittävältä määrältä yrityksiä siten, että alueellinen, toimialoittainen ja henkilökunnan kokoluokittainen edustavuus toteutuu. Yleensä pk-yritysbarometrin tietopohjana on ollut noin 4 500 – 6 000 vastanneen yrityksen tiedot.

Kysely toteutetaan pääasiassa internetkyselynä, jota voidaan täydentää mobiilipohjaisella kyselyllä. Tasapainoinen näyte varmistetaan tarvittaessa lisähaastatteluilla puhelimitse.

Tulosten raportointi ja visualisointi

Hankkeen toteutuksessa on keskeistä tulosten toimitusvarma raportointi ja visualisointi. Kysely-tutkimuksella ja sen tulosten raportoinnilla ja julkistamisella on jo vakiintunut aikataulu, josta ei haluta poiketa kuin pakottavista syistä johtuen. Työn tarkempi aikataulu sekä kyselylomakkeen sisältö valmistellaan ja vahvistetaan vuorovaikutteisesti ohjausryhmässä, johon osallistuvat kaikki tilaajat. Tulosten laskentaan aineisto tulee tarvittaessa tilastollisesti oikaista siten, että se pyrkii vastaamaan mahdollisimman hyvin Suomen pienten ja keskisuurten yritysten todellista rakennetta.

Tarjoajan tulee jättää tarjous kohdasta
a) joko vaihtoehto 1 tai 2 tai 3

sekä

b) 4

Kohta a)
Toimittaja lähettää tilaajille datan ristiintaulukoituna keskeisillä taustamuuttujilla (excel-formaatti) ja tulokset käytettäväksi aineiston verkkopohjaisen analysointityökalun avulla kaikkien kysymysten osalta.

Toimittaja raportoi alueelliset tulokset (21 kpl/kahdesti vuodessa) aineiston verkkopohjaisen analysointityökalun avulla.
Lisäksi toimittaja laatii alueellisista (21 kpl/kahdesti vuodessa) tuloksista vaihtoehtoisesti

1. raportti (word -formaatti) ja kuvat (ppt -formaatti) tai
2. infografiikan (erikseen sovitussa muodossa) ja kuvat (ppt -formaatti) tai
3. tarjoaa palvelinpohjaista visualisoitua raportointia ja kuvat (ppt -formaatti)

Noin kahdellekymmenelle alueelle tuotetaan lisäksi seutukunnallinen kuvaesitys (ppt -formaatti).

Kohta b)

4. lisäksi tarjoajan tulee jättää tarjous palvelinpohjaisesta raportoinnista. Tällöin toimittajalla tulee olla käytössään tulosraportointiohjelma, jota se voi tarjota tilaajien käyttöön. Tarkoituksena on, että pk-yritysbarometrin tulosten esittäminen ja vertailu tapahtuisivat julkisilla verkkosivuilla.

Katso kuvaus tarkemmin liite 1 Tarjouspyynnön kohde,

Ilmoitusnumero 2024-014630
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tutkimus- ja kehitystoiminnan konsulttipalvelut (73200000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Työ- ja elinkeinoministeriö
PL 32 00023 Valtioneuvosto FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Systemaattiset kirjallisuuskatsaukset ja näytönastekatsaukset

Suomi | Sosiaali- ja terveysministeriö
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 30.9.2024 Määräaika: 7 päivää kuluttua | 3.11.2024 21:59 Alkuperäinen ilmoitus

Sosiaali- ja terveysministeriön (STM) yhteydessä toimiva terveydenhuollon palveluvalikoimaneuvosto (Palko) kilpailuttaa systemaattisten kirjallisuuskatsausten ja näytönastekatsausten tuottamisen.

Hankinta on jaettu kahteen osa-alueeseen:
1. Systemaattiset kirjallisuuskatsaukset
2. Näytönastekatsaukset

Hankinnan tarkempi kuvaus on esitetty tarjouspyynnön liitteessä 1 Hankinnan kohteen kuvaus.

Hankinnassa perustetaan osa-aluekohtaiset puitejärjestelyt, joihin molempiin valitaan neljä (4) toimittajaa. Puitejärjestelyistä tehtävien hankintojen enimmäismäärä on yhteensä 1 200 000 €.

Sopimuskausi on kaksi (2) vuotta 1.1.2025-31.12.2026 (arvio). Tilaaja varaa oikeuden jatkaa sopimuskautta enintään kahdella (2) yhden (1) vuoden optiokaudella varsinaisen sopimuskauden päättymisen jälkeen.

Tämä tarjouspyyntö muodostaa tarjouspyynnön VN/25462/2024 Taloudellisten vaikutusten arvioiminen ja kustannusvaikuttavuusmallinnuksen tekeminen sekä tausta-aineistojen kokoaminen terveydenhuollon palveluvalikoimaneuvostolle kanssa yhden palvelukokonaisuuden, jonka ennakoitu kokonaisarvo ylittää EU-kynnysarvon.
, 1. Systemaattiset kirjallisuuskatsaukset Systemaattisten kirjallisuuskatsausten tuottaminen tarjouspyynnön liitteessä 1 Hankinnan kohteen kuvaus kuvatun mukaisesti., 2. Näytönastekatsaukset Näytönastekatsausten tuottaminen tarjouspyynnön liitteessä 1 Hankinnan kohteen kuvaus kuvatun mukaisesti.,

Ilmoitusnumero 2024-014599
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tutkimus- ja kehitystoiminnan suunnittelu ja toteutus (73300000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Sosiaali- ja terveysministeriö
Meritullinkatu 8 00170 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Suuret pakettiautorunkoiset autot 2025-2027 (2029)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 30.9.2024 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 5.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Suuret pakettiautorunkoiset autot 2025-2027 (2029) HANKINNAN KOHDE

Tämän puitejärjestelyn kohteena ovat suuret pakettiautorunkoiset autot ja niihin liittyvät palvelut tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyn mukaisesti.

Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteessä 1 "Hankinnan kohde".

SOPIMUSKAUSI

Sopimuskausi on kaksi (2) vuotta. Hanselilla on oikeus jatkaa puitesopimuksen voimassaoloa enintään kahden (2) vuoden mittaisella optiokaudella puitesopimuksen ehdoin. Ks. myös tarjouspyynnön liitteenä B olevan puitesopimuksen luvut 6 ja 7. Hankintasopimuksen kestosta on sovittu puitesopimuksen kohdissa 6.1-6.4.

PUITEJÄRJESTELYN LAAJUUS

Puitejärjestelyn ennakoitu arvo on 28 000 000 - 40 000 000 euroa (alv 0 %) sisältäen myös optiokauden. Puitejärjestelyn enimmäisarvo on 40 000 000 euroa (alv 0 %).

Luvut perustuvat liittyneiden asiakkaiden antamiin tietoihin puitejärjestelyn käytöstä. Tarjouspyynnön liitteessä A ”Asiakkaat” on luettelo niistä Hanselin Asiakkaista, jotka ovat liittyneet Suuret pakettiautorunkoiset autot 2025-2027 (2029) -puitejärjestelyyn ja ovat oikeutettuja tekemään hankintoja puitejärjestelyn perusteella. Tämän puitejärjestelyn perusteella tehtävien hankintojen on arvioitu jakautuvan sopimuskaudella siten, että euromääriltään merkittävimmät asiakkaat ovat hyvinvointialueita ja turvallisuusviranomaisia.

Hankintojen euromääräisen arvon määrittämistä vaikeuttaa osaltaan se, että puitejärjestelyyn liittyneiden Asiakkaiden joukossa on muun ohella budjettitalouden piirissä olevia Asiakkaita, joiden hankintoihin alustavasti myönnettyihin varoihin voi puitesopimuskaudella tulla ennakoimattomia, Asiakkaasta riippumattomia muutoksia. Hankintojen euromääräisen arvon määrittämistä vaikeuttaa osaltaan myös se, että autojen hintakehitystä on vaikeaa arvioida.

Puitejärjestelyn ennakoidusta arvonlisäverottomasta euromääräisestä kokonaisarvosta noin 96 % on arvioitu muodostuvan autoista ja noin 4 % autoihin hankittavista tehdaslisävarusteista ja autoihin varustelupalvelun yhteydessä asennettavista tarvikkeista. Hankinnan kohteeseen sisältyvien muiden palvelujen osuus ennakoidusta arvonlisäverottomasta euromääräisestä kokonaisarvosta on arvioitu olevan erittäin vähäinen.,

Ilmoitusnumero 2024-014650
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Moottoriajoneuvot (34100000), Moottoriajoneuvojen ja niihin liittyvien laitteiden korjaus ja huolto (50110000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

TURUN YLIOPPILASKYLÄSÄÄTIÖ – KIINTEISTÖVAKUUTUKSET

Suomi | Turun Ylioppilaskyläsäätiö
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 30.9.2024 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 4.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

TURUN YLIOPPILASKYLÄSÄÄTIÖ - KIINTEISTÖVAKUUTUKSET Pyydämme tarjoustanne Turun Ylioppilaskyläsäätiön kiinteistövakuutuksista. Tarjouspyynnön kohteet on esitetty tarkemmin tämän tarjouspyynnön liitteissä.

Vakuutusten kilpailuttamisessa Turun Ylioppilaskyläsäätiö on päätynyt käyttämään Finib Oy:tä vakuutusmeklarinaan.,

Ilmoitusnumero 2024-014619
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rahoitus- ja vakuutuspalvelut (66000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Turun Ylioppilaskyläsäätiö
Inspehtorinkatu 12 A 20540 Turku FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Pakettiautot

Suomi | Helsingin kaupungin rakentamispalveluliikelaitos Stara
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 30.9.2024 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 6.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Pakettiautot Helsingin kaupungin rakentamispalveluliikelaitos (Stara) pyytää tarjoustanne henkilöautoista tämän tarjouspyynnön ja sen liitteenä olevien asiakirjojen mukaisesti. Kyseessä on tavarahankinta. Tarjous on tehtävissä yhdestä, useammasta, tai kaikista kohdista, sekä useasta erilaisista tarjouspyynnön vaateiden mukaisista automerkeistä ja malleista.

Tarjous on tehtävä tarjouspyynnön liitteen tarjouslomakkeella (liite 1).
Hankinnan kohdetta on kuvattu tarkemmin liitteessä (liite 2).
Hankintaa koskeva sopimusluonnos on liitteenä (liite 3).,

Ilmoitusnumero 2024-014597
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Pakettiautot (34136000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Helsingin kaupungin rakentamispalveluliikelaitos Stara
00099 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Keskikokoiset pakettiautorunkoiset autot 2025-2027 (2029)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 30.9.2024 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 5.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Keskikokoiset pakettiautorunkoiset autot 2025-2027 (2029) HANKINNAN KOHDE

Tämän puitejärjestelyn kohteena ovat keskikokoiset pakettiautorunkoiset autot ja niihin liittyvät palvelut tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyn mukaisesti.

Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteessä 1 "Hankinnan kohde".

SOPIMUSKAUSI

Sopimuskausi on kaksi (2) vuotta. Hanselilla on oikeus jatkaa puitesopimuksen voimassaoloa enintään kahden (2) vuoden mittaisella optiokaudella puitesopimuksen ehdoin. Ks. myös tarjouspyynnön liitteenä B olevan puitesopimuksen luvut 6 ja 7. Hankintasopimuksen kestosta on sovittu puitesopimuksen kohdissa 6.1-6.4.

PUITEJÄRJESTELYN LAAJUUS

Puitejärjestelyn ennakoitu arvo on 20 500 000 - 29 500 000 euroa (alv 0 %) sisältäen myös optiokauden. Puitejärjestelyn enimmäisarvo on 29 500 000 euroa (alv 0 %).

Luvut perustuvat liittyneiden asiakkaiden antamiin tietoihin puitejärjestelyn käytöstä. Tarjouspyynnön liitteessä A ”Asiakkaat” on luettelo niistä Hanselin Asiakkaista, jotka ovat liittyneet Keskikokoiset pakettiautorunkoiset autot 2025-2027 (2029) -puitejärjestelyyn ja ovat oikeutettuja tekemään hankintoja puitejärjestelyn perusteella. Tämän puitejärjestelyn perusteella tehtävien hankintojen on arvioitu jakautuvan sopimuskaudella siten, että euromääriltään merkittävimmät asiakkaat ovat hyvinvointialueita ja turvallisuusviranomaisia.

Hankintojen euromääräisen arvon määrittämistä vaikeuttaa osaltaan se, että puitejärjestelyyn liittyneiden Asiakkaiden joukossa on muun ohella budjettitalouden piirissä olevia Asiakkaita, joiden hankintoihin alustavasti myönnettyihin varoihin voi puitesopimuskaudella tulla ennakoimattomia, Asiakkaasta riippumattomia muutoksia. Hankintojen euromääräisen arvon määrittämistä vaikeuttaa osaltaan myös se, että autojen hintakehitystä on vaikeaa arvioida.

Puitejärjestelyn ennakoidusta arvonlisäverottomasta euromääräisestä kokonaisarvosta noin 96 % on arvioitu muodostuvan autoista ja noin 4 % autoihin hankittavista tehdaslisävarusteista ja autoihin varustelupalvelun yhteydessä asennettavista tarvikkeista. Hankinnan kohteeseen sisältyvien muiden palvelujen osuus ennakoidusta arvonlisäverottomasta euromääräisestä kokonaisarvosta on arvioitu olevan erittäin vähäinen.,

Ilmoitusnumero 2024-014649
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Moottoriajoneuvot (34100000), Moottoriajoneuvojen ja niihin liittyvien laitteiden korjaus ja huolto (50110000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Käyttövaltuushallintajärjestelmän (IDM) hankinta palveluna

Suomi | Keva
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 30.9.2024 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 4.11.2024 10:30 Alkuperäinen ilmoitus

Käyttövaltuushallintajärjestelmän (IDM) hankinta palveluna Tällä hankinnalla hankintaan uusi käyttövaltuushallintajärjestelmä (IDM) Kevan sisäiseen käyttöön palveluna. Käyttövaltuushallinta saa perusidentiteetti tietonsa Kevan HR-järjestelmästä, jonka perusteella käyttäjälle (kevalainen tai konsultti) luodaan tarvittavat käyttäjätunnukset sekä annetaan peruskäyttöoikeudet (käyttöoikeusryhmät) käyttöön. Käyttövaltuushallintajärjestelmän kautta käyttäjä voi itse tai hänen esihenkilönsä hakea käyttöoikeuksia Kevan tietojärjestelmiin niitä varten määriteltyjen käyttöoikeusryhmien/käyttöoikeusroolien perusteella. Käyttöoikeudet hyväksyy kyseisen tietojärjestelmän omistaja. Tällä hetkellä käyttöoikeudet provisioidaan on-prem AD-ryhmien kautta tai jos järjestelmä ei tue AD-käyttöoikeusryhmiä niin ns. sähköpostiprovisioinnin kautta, jossa hyväksyntä ja käyttöoikeuksien myöntäminen tehdään manuaalisesti sähköpostiherätteiden avulla.

Käyttövaltuushallintajärjestelmän on myös hallittava ja luotava rinnakkaistunnuksia, joita pääasiassa käytetään pääkäyttäjätason tehtävien hoitamiseen. Kevalaisella voi olla useampikin rinnakkaistunnus käytössä. Kutsumme näitä rinnakkaistunnuksia nimellä x-tunnus. Rinnakkaistunnus voi olla myös pääasiallinen tunnus Kevan järjestelmiin, kuten konsulteilla, jotka ylläpitävät vain tiettyjä järjestelmiä Kevan ympäristössä eivätkä tarvitse peruskäyttäjätunnuksen kautta tulevia lisenssejä kuten sähköposti tai verkkolevyt.

Nykyinen järjestelmä pohjautuu Microsoft Identity Management (MIM) ratkaisuun ja sitä tukemaan on rakennettu räätälöity käyttöoikeuksienhallintaan (anominen, hyväksyntä) tehty sovellus (Personas/Nixu).

Uuden ratkaisun tavoitteena on saada käyttövaltuushallinnan ratkaisu palveluna siten, että sen elinkaari on varmistettu ja se tulee vastaamaan Kevan kehittyviin tarpeisiin. Tärkeimmät kehityskohteet ovat:
- Microsoft Azure pilvi-identiteetin hallinta (guest-tunnukset sekä tunnukset, jotka ovat vain Entra ID:ssä)
- Raportointi, kuten hyväksyntähistoria
- Käyttöoikeuksien tarkastus (attestointi) ja sen valvonta.

Hankinnan kuvausta on kuvattu tarkemmin liitteenä olevassa Keva IDM laajempi hankinnan kuvaus -dokumentissa.

Seuraavat tarjouksen liitedokumentit saa vain pyydettäessä osoitteesta juha.makinen@keva.fi
- Keva personas käyttötapaukset.pdf, joka kuvaa nykyisen järjestelmän käyttötapaukset ja jotka kuuluvat käyttöönottoprojektin kokonaisuuteen
- Keva IDM käyttötapaukset käyttöönottoprojektiin.pdf, joka kuvaa vielä hieman tarkemmin miten nykyisiä käyttötapauksia halutaan kehittää
- Keva IDM näyttökuvat.pdf, joka sisältää nykyisen järjestelmän käyttöliittymäkuvia. Näiden tarkoituksena on selventää tilaajan tahtoa yksinkertaisesta käyttöliittymästä, joka myös jatkossa halutaan
- Personas kantarakenne.zip, joka sisältää nykyisen järjestelmän tietokantataulujen schema kuvauksen. Tämän avulla toimittaja voi arvioida migraatiotyön suuruutta.,

Ilmoitusnumero 2024-014615
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Keva
Unioninkatu 43 00170 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Henkilöautot

Suomi | Helsingin kaupungin rakentamispalveluliikelaitos Stara
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 30.9.2024 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 6.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Henkilöautot Helsingin kaupungin rakentamispalveluliikelaitos (Stara) pyytää tarjoustanne henkilöautoista tämän tarjouspyynnön ja sen liitteenä olevien asiakirjojen mukaisesti. Kyseessä on tavarahankinta. Tarjous on tehtävissä yhdestä, kahdesta, tai kaikista kohdista, sekä useasta erilaisista tarjouspyynnön vaateiden mukaisista automerkeistä ja malleista.

Tarjous on tehtävä tarjouspyynnön liitteen tarjouslomakkeella (liite 1).
Hankinnan kohdetta on kuvattu tarkemmin liitteessä (liite 2).
Hankintaa koskeva sopimusluonnos on liitteenä (liite 3).,

Ilmoitusnumero 2024-014596
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Henkilöautot (34110000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Helsingin kaupungin rakentamispalveluliikelaitos Stara
00099 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

SR-urakka, Uudisrakennus, Helsinki, Kuninkaantammi, Heka Kuninkaantammi Paletinkierto 11

Suomi | Helsingin kaupunki, kaupunkiympäristön toimiala, asuntotuotanto
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 30.9.2024 Määräaika: 2 kuukautta kuluttua | 13.12.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

SR-urakka, Uudisrakennus, Helsinki, Kuninkaantammi, Heka Kuninkaantammi Paletinkierto 11 Hankinnan kohteena on asuinkerrostalojen suunnittelu ja rakentaminen Helsingin Kuninkaantammeen kiinteähintaisena SR-urakkana sisältäen kokonaissuunnittelun ja rakennusteknisten töiden lisäksi kaikki LVISA-työt.

SR-urakkaan lukeutuu:
- Tontti 33420/2, Heka Kuninkaantammi Paletinkierto 11

Suunnittelutyö voidaan aloittaa esisopimuksen allekirjoituksen jälkeen. Rakennustyön arvioitu alkamisajankohta on alkuvuodesta 2026.

Rakennukset voidaan poikkeamispäätösmenettelyllä toteuttaa myös hybridirakenteisina, kun
rakennusten hiilijalanjälki on urakkaohjelman liitteessä nro 21 (Ohje hiilijalanjälkilaskentaan
poikkeaman hakemisessa Lammenrannan kaava-alueella) esitetyillä laskentamenetelmillä
voitu osoittaa olevan 20% pienemmän kuin normaalin betonitalon.

Urakoitsija on ilmoitettava tarjouksessaan, kummalla toteutustavalla(puu tai hybridi/ hiilijalanjälki)
tarjoaa kohdetta.

Hankintaa ei jaeta osiin, sillä usean toimittajan malli tuottaisi epätarkoituksenmukaisen sopimuskokonaisuuden aikataulunhallinnan sekä töiden yhteensovittamisen kannalta.,

Ilmoitusnumero 2024-014664
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Helsingin kaupunki, kaupunkiympäristön toimiala, asuntotuotanto
PL 58226 (Käyntiosoite: Työpajankatu 8, 00580 Helsinki) 00099 Helsingin kaupunki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ambulanssien hankinta

Suomi | Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 30.9.2024 Määräaika: 5 päivää kuluttua | 1.11.2024 13:00 Alkuperäinen ilmoitus

Ambulanssien hankinta Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue (myöhemmin myös Tilaaja) pyytää tarjouksia ambulanssien hankintaan.

Hankinnan ennakoitu arvo mahdollisine lisähankintamahdollisuuksineen neljälle vuodelle laskettuna on 7 500 000 euroa (alv 0 %).

Kilpailutuksen perusteella valitaan yksi toimittaja ja yksi varatoimittaja.

Sopimus tulee voimaan allekirjoitushetkellä ja on voimassa toistaiseksi.

Ambulanssien tilaukset toteutetaan vain, jos Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen ambulanssien hankintaan vuosittain budjetoidut määrärahat riittävät. Vuosittaiset tilaukset tehdään vasta, kun kunkin vuoden rahoitus on varmistunut.

Tarkempi kuvaus hankinnan sisällöstä on tarjouspyynnön liitteessä 1 Hankinnan kohteen kuvaus.,

Ilmoitusnumero 2024-014648
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ambulanssit (34114121)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue
Tekniikantie 15 02033 PL 33 Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Puitesopimusjärjestely 1.12.2024 – 30.11.2027, Arkkitehtisuunnittelu

Suomi | Pohjois-Karjalan hyvinvointialue
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 30.9.2024 Määräaika: 3 päivää kuluttua | 31.10.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Puitesopimusjärjestely 1.12.2024 - 30.11.2027, Arkkitehtisuunnittelu Arkkitehtisuunnittelun ja selvitystehtävien puitesopimusjärjestely Pohjois-Karjalan hyvinvointialueen pieniin investointi- ja käyttötalousrakennushankkeisiin ajalle 1.12.2024 - 30.11.2027. Mahdollinen optio ajalle 1.12.2027 - 30.11.2028. Option käyttöönotosta päättää kyseinen hankintayksikkö.

Puitesopimusjärjestelyn suunnittelutyöt tehdään Pohjois-Karjalan hyvinvointialueen omistamissa tai vuokraamissa kiinteistöissä tapahtuvissa peruskorjaushankkeissa Siun soten alueella. Myös Pohjois-Karjalan hyvinvointialueen tytäryhtiöt voivat käyttää tätä sopimusta omissa kohteissaan. Hankkeiden sisältö, laajuus ja kustannukset vaihtelevat. Hankekohtaiset tavoitteet määritellään kussakin hankkeessa erikseen.

Rakennuttaja määrittää käytetäänkö hankkeen suunnittelussa puitejärjestelyyn perustuvaa valintamenettelyä vai kilpailutetaanko suunnittelu erikseen.

Hankinnoissa noudatetaan lakia julkisista hankinnoista (1397/2016, 844/2019) ja valtioneuvoston asetusta julkisista hankinnoista (614/2007, 331/2010).

Siun soten toimitilapalvelut rakennuttaa hyvinvointialueen investointi- ja käyttötaloushankkeet.
Toimitilapalvelut vastaavat hankkeiden rakennuttamisesta ja rakentamisen valvonnasta, aina tarvesuunnittelusta hankkeen valmistumiseen ja takuuajan päättymiseen asti. Hankkeet toteutetaan pääsääntöisesti jaettuina, kiinteähintaisina urakoina, joissa rakennusurakoitsija toimii pääurakoitsijana ja muut pääurakkaan alistettuina sivu-urakoitsijoina. Käyttötaloushankkeita sekä pienimpiä investointihankkeita toteutetaan myös laskutyönä.

Kohteiden suunnittelu toteutetaan vaiheittain. Vaiheet ovat YTV2012 osa 3 Arkkitehtisuunnittelun mukaiset
1. hankesuunnittelu ja suunnittelun valmistelu
2. ehdotussuunnittelu
3. yleissuunnittelu
4. toteutussuunnittelu
5. rakentaminen
6. vastaanotto
7. käyttöönotto ja ylläpito

Rakennuttaja pidättää itselleen oikeuden katkaista suunnittelu kunkin em. suunnitteluvaiheen jälkeen. Suunnittelijoilla ei ole tällöin oikeutta saada muuta kuin edellä mainittuja rakennuttajan luvalla suoritettua vaihetta vastaava korvaus. Mikäli suunnittelu keskeytetään em. suunnitteluvaiheen aikana, suunnittelijalla on oikeus korvaukseen konsulttitoimiston yleisten sopimusehtojen KSE 2013 kohdan 7.3 mukaisesti.

Suunnitteluohjelmassa (hankintailmoituksen liitteenä) kuvattuja menettelyjä noudatetaan, jos hankekohtaisesti ei muuta ole sovittu. Mikäli hankkeesta tehdään erillinen suunnitteluohjelma, noudatetaan sitä ensisijaisesti tähän tarjouspyyntöön nähden.

Rakennuttaja valitsee suunnittelijat kohteittain ja hankkeittain harkintansa mukaan. Arkkitehtisuunnittelija toimii hankkeissa pääsuunnittelijana, ellei toisin sovita.

Pienehköjä suunnittelun toimeksiantoja voidaan toteuttaa laskutyöperiaatteella, jolloin suunnittelija laskuttaa toteutuneiden tuntien mukaan. Jokaisesta hankkeesta on annettava kustannusarvio etukäteen hankkeen sisällön selvittyä.

Puitejärjestelyn sisällä voi hankintoja toteuttaa kevennetyllä kilpailulla.

Kevennetyt kilpailutukset toteutetaan niiden suunnittelijoiden kesken, joilla rakennuttaja olettaa olevan edellytykset suoriutua annettavasta tehtävästä. Tarjoukset on toimitettava kirjallisesti. Tarjoukset arvioidaan hinnan ja laadun tai pelkän hinnan perusteella. Hankkeen suunnittelijoiden vertailuperusteet ilmoitetaan ao. tarjouspyynnössä.

Tähän puitejärjestelyyn perustuvat puitejärjestelyn päättymishetkellä keskeneräiset suunnittelutyöt jatkuvat puitejärjestelyn päätyttyä tehtävänantojen ehtojen mukaisesti.

Tarkempi selvitys puitesopimusjärjestelystä Suunnitteluohjelmassa (hankintailmoituksen liitteenä).,

Ilmoitusnumero 2024-014614
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Arkkitehti-, insinööri- ja suunnittelupalvelut (71240000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Pohjois-Karjalan hyvinvointialue
Tikkamäentie 16 M/3 80210 Joensuu FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Vieritestilaitteet ja laitesidonnaiset testit (958L)

Suomi | Varsinais-Suomen hyvinvointialue
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 30.9.2024 Määräaika: 4 päivää kuluttua | 31.10.2024 12:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena ovat tarjouspyynnössä ja sen liitteissä mainitut ammattikäyttöön tarkoitetut vieritestilaitteet ja laitesidonnaiset testit tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyllä tavalla.

Koska Tilaajan olemassa oleva laitekanta on suurehko ja iältään vaihteleva, ei koko laitekantaa uusita yhtäaikaisesti, vaan laitehankinnat porrastetaan tilaajan määrittelemän uusimistarpeen mukaan uusittavan sopimuskauden aikana. Tarjouspyynnössä mainitut arvioidut laite ja kulutusmäärät eivät ole hankinnassa mukana olevia tahoja sitovia. Sopimus ei sisällä määräostovelvoitetta. , A01 Vieritestilaitteet ja tarvikkeet, CRP Hankinnan kohteena on tarjouspyynnössä ja sen liitteissä mainittu vieritestilaite ja tarvikkeet tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyllä tavalla., A02 Vieritestilaitteet ja tarvikkeet, HbA1c Hankinnan kohteena on tarjouspyynnössä ja sen liitteissä mainittu vieritestilaite ja tarvikkeet tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyllä tavalla., A03 Vieritestilaitteet ja tarvikkeet, Hb Hankinnan kohteena on tarjouspyynnössä ja sen liitteissä mainittu vieritestilaite ja tarvikkeet tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyllä tavalla., A04 Vieritestilaitteet ja tarvikkeet, INR Hankinnan kohteena on tarjouspyynnössä ja sen liitteissä mainittu vieritestilaite ja tarvikkeet tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyllä tavalla., A05 Virtsan kemiallisen seulan vieritestilaitteet ja liuskatestit, UKemseul Hankinnan kohteena on tarjouspyynnössä ja sen liitteissä mainittu virtsan kemiallisen seulan vieritestilaite ja liuskatesti tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyllä tavalla., A06 Vieritestilaitteet ja tarvikkeet, NaKKrea Hankinnan kohteena on tarjouspyynnössä ja sen liitteissä mainittu vieritestilaite ja tarvikkeet tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyllä tavalla., A07 Vieritestilaite ja tarvikkeet, StrAAg Hankinnan kohteena on tarjouspyynnössä ja sen liitteissä mainittu vieritestilaite ja tarvikkeet tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyllä tavalla.,

Ilmoitusnumero 2024-014595
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet, farmaseuttiset valmisteet ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Varsinais-Suomen hyvinvointialue
Kiinamyllynkatu 4-8 20520 Turku FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kemiallisesti pestävien vaatteiden pesulapalvelut

Suomi | Puolustusvoimien logistiikkalaitos
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 30.9.2024 Määräaika: 3 päivää kuluttua | 30.10.2024 12:00 Alkuperäinen ilmoitus

Kemiallisesti pestävien vaatteiden pesulapalvelut Kemiallisesti pestävien vaatteiden pesulapalvelut sisältäen kolme eri pukukokonaisuutta:
- Kadettien juhlapuku
- Kunniakomppanian edustuspuku
- Puolustushaarojen vaatteet ja asusteet

Lisäksi pyydetään optiona hinnat barettien pesulle.,

Ilmoitusnumero 2024-014663
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tekstiilien puhdistuspalvelut (98312000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Puolustusvoimien logistiikkalaitos
Hatanpään valtatie 30 33541 Tampere FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Pienet pakettiautorunkoiset autot 2025-2027 (2029)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 30.9.2024 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 5.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Pienet pakettiautorunkoiset autot 2025-2027 (2029) HANKINNAN KOHDE

Tämän puitejärjestelyn kohteena ovat pienet pakettiautorunkoiset autot ja niihin liittyvät palvelut tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyn mukaisesti.

Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteessä 1 "Hankinnan kohde".

SOPIMUSKAUSI

Sopimuskausi on kaksi (2) vuotta. Hanselilla on oikeus jatkaa puitesopimuksen voimassaoloa enintään kahden (2) vuoden mittaisella optiokaudella puitesopimuksen ehdoin. Ks. myös tarjouspyynnön liitteenä B olevan puitesopimuksen luvut 6 ja 7. Hankintasopimuksen kestosta on sovittu puitesopimuksen kohdissa 6.1-6.4.

PUITEJÄRJESTELYN LAAJUUS

Puitejärjestelyn ennakoitu arvo on 9 500 000 - 13 500 000 euroa (alv 0 %) sisältäen myös optiokauden. Puitejärjestelyn enimmäisarvo on 13 500 000 euroa (alv 0 %).

Luvut perustuvat liittyneiden asiakkaiden antamiin tietoihin puitejärjestelyn käytöstä. Tarjouspyynnön liitteessä A ”Asiakkaat” on luettelo niistä Hanselin Asiakkaista, jotka ovat liittyneet Pienet pakettiautorunkoiset autot 2025-2027 (2029) -puitejärjestelyyn ja ovat oikeutettuja tekemään hankintoja puitejärjestelyn perusteella. Tämän puitejärjestelyn perusteella tehtävien hankintojen on arvioitu jakautuvan sopimuskaudella siten, että euromääriltään merkittävimmät asiakkaat ovat hyvinvointialueita.

Hankintojen euromääräisen arvon määrittämistä vaikeuttaa osaltaan se, että puitejärjestelyyn liittyneiden Asiakkaiden joukossa on muun ohella budjettitalouden piirissä olevia Asiakkaita, joiden hankintoihin alustavasti myönnettyihin varoihin voi puitesopimuskaudella tulla ennakoimattomia, Asiakkaasta riippumattomia muutoksia. Hankintojen euromääräisen arvon määrittämistä vaikeuttaa osaltaan myös se, että autojen hintakehitystä on vaikeaa arvioida.

Puitejärjestelyn ennakoidusta arvonlisäverottomasta euromääräisestä kokonaisarvosta noin 96 % on arvioitu muodostuvan autoista ja noin 4 % autoihin hankittavista tehdaslisävarusteista ja autoihin varustelupalvelun yhteydessä asennettavista tarvikkeista. Hankinnan kohteeseen sisältyvien muiden palvelujen osuus ennakoidusta arvonlisäverottomasta euromääräisestä kokonaisarvosta on arvioitu olevan erittäin vähäinen.,

Ilmoitusnumero 2024-014647
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Moottoriajoneuvot (34100000), Moottoriajoneuvojen ja niihin liittyvien laitteiden korjaus ja huolto (50110000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Lastensuojelun ostopalvelujen hankintajärjestelmä 2024 – 2030 (DPS), Siun sote

Suomi | Pohjois-Karjalan hankintatoimi
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 30.9.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää osallistumishakemuksia lastensuojelulain alaisista Siun soten lastensuojelun ostopalveluista dynaamiseen hankintajärjestelmään, joka on avoinna 15.09.2024- 31.12.2030.

Dynaamisella hankintajärjestelmällä tarkoitetaan täysin sähköistä hankintamenettelyä, joka on avoin kaikille soveltuvuusehdot täyttäville ehdokkaille koko sen keston ajan. Dynaaminen hankintajärjestelmä koostuu perustamisvaiheesta ja hankintavaiheesta. Hankinnat tehdään järjestelmän sisällä erillisillä tarjouspyynnöillä eli sisäisillä kilpailutuksilla. Vain osallistumishakemuksen tehneillä ja järjestelmään hyväksytyillä ehdokkailla on oikeus tehdä tarjouksia hankintavaiheen sisäisiin kilpailutuksiin.

Tämän hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla hankitaan lastensuojelun ostopalveluita 1.4.2025 alkaen.

Palvelun tulee täyttää Euroopan unionin suoraan velvoittavien säädösten, Suomen lakien ja asetusten sekä viranomaisten antamat määräykset.

Osallistumishakemus on sitova ja se tulee laatia suomen kielellä. Osallistumishakemus tulee jättää hankintajärjestelmään vuosittain elo-syyskuun aikana. Hankintayksikkö käsittelee vuosittain loka-marraskuussa kaikki syyskuun loppuun mennessä saapuneet hakemukset samanaikaisesti.

Hankintajärjestelmän perustamisvuotena (2024) osallistumishakemusten vastaanottoaika ja myös osallistumishakemusten käsittelyaika ovat poikkeuksellisesti edellä ilmoitettua pidemmät; vuonna 2024 hakemukset tulee jättää 30.11.2024 mennessä. Hankintayksikkö käsittelee kaikki 15.09. – 30.11.2024 välillä saapuneet osallistumishakemukset vuoden 2025 tammikuun loppuun mennessä. Mikäli hakemus jätetään 30.11.2024 jälkeen, katsotaan hakemuksen saapuneen myöhässä, eikä sitä hyväksytä mukaan hankintajärjestelmään tällä erää (hakemus hylätään ja tarjoajan tulee jättää uusi uutena hakuaikana). Muina vuosina hakemukset käsitellään vuosittain loka-marraskuussa kyseisen vuoden elo-syyskuun aikana saapuneet hakemukset., Ympärivuorokautinen luvanvarainen ammatillinen perhekotihoito Ammatillinen perhekoti tarjoaa perhehoitoa, jota annetaan yksityisestä sosiaalipalvelussa annetun lain 7 §:ssä tarkoitetun luvan perusteella ammatillisessa perhekodissa. Lastensuojelulain (417/2007) 56 §:n mukaiseen perhehoitoon sovelletaan seuraavia lakeja: perhehoitolaki (263/2015) ja perhehoitolain muuttaminen 510/2016.

Ammatillisessa perhehoidossa sijoitetut lapset (asiakkaat) asuvat perhehoitajien kanssa.

Luvanvarainen perhehoito voi olla joko lyhytaikaista lapsen tilanteen arviointia tai pidempiaikaista ja kuntouttavaa. Sijaishuoltopaikan on vastattava sijoituksen perustana oleviin lapsen hoidon ja huolenpidon tarpeisiin.

Ammatillisessa perhekodissa voi samanaikaisesti hoitaa enintään seitsemää (7) henkilöä, jos perhekodissa annettavasta hoidosta, kasvatuksesta tai muusta huolenpidosta vastaa vähintään kaksi perhekodissa asuvaa henkilöä. Perhekodissa asuvilla hoidosta ym. vastaavilla hlöillä vähintään yhdellä (1) tulee olla perhehoitolain (263/2016) 6 §:n 1 momentissa ja yhdellä (1) 3 momentissa säädetty kelpoisuus. Samassa taloudessa asuvat alle kouluikäiset lapset ja muut erityistä hoitoa tai huolenpitoa vaativat henkilöt lasketaan mukaan enimmäismäärään.

Palveluun sisältyvät myös kiireelliset sijoitukset, joihin palveluntuottaja voi valita osallistuvansa. Lisätietoja kiireellisistä sijoituksista, kts. Hankinnan taustaa.

Tarkempi kuvaus palvelun sisällöstä, kts. tarjouspyynnön liite "Palvelunkuvaus_ammatillinen_perhekoti"., Ympärivuorokautinen perus- ja erityistason laitoshoito Ympärivuorokautisella perustason laitoshoidolla tarkoitetaan lastensuojelulain 57 §:n mukaista lapsen sijaishuoltoa lastensuojelulaitoksessa sekä 37 §:n mukaista laitoshoitoa avohuollon tukitoimena. Ympärivuorokautisen laitoshoidon tulee olla lastensuojelulain 417/2017 ja yksityisistä sosiaalipalveluista annetun lain 922/2011 mukaista. Erityistason laitoshoidon yksiköllä on perustason lisäksi erityisosaamista (erityisosaamiset kuvattu myöhemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä. Erityisosaaminen tulee ilmoittaa osallistumishakemuksessa).

Yksikössä lapsia hoitaa vuorotyötä tekevä koulutettu henkilökunta. Laitoshoito voi olla joko lyhytaikaista lapsen tilanteen arviointia tai pidempiaikaista ja kuntouttavaa. Sijaishuoltopaikan on vastattava lapsen hoidon ja huolenpidon tarpeisiin, jotka ovat olleet sijoituksen perusteina. Palvelua tarjoavat yksiköt on jaettu palvelujen perusteella kahteen (2) tasoon: 1. perustaso ja 2. erityistaso. Yksikössä voidaan hoitaa samanaikaisesti enintään 7 henkilöä.

Palveluun sisältyy myös kiireelliset sijoitukset, joihin palveluntuottaja voi valita osallistuvansa. Lisätietoja kiireellisistä sijoituksista, kts. Hankinnan taustaa.

Tarkempi kuvaus palvelun sisällöstä ja mm. henkilöstön koulutusvaatimuksista, kts. tarjouspyynnön liite "Palvelunkuvaus_perus-ja erityistason laitoshoito"., Ympärivuorokautinen vaativan tason laitoshoito Lastensuojelun sijaishuollon vaativalla laitoshoidolla tarkoitetaan sijoitettujen lasten tehostettua erityisosaamista ja intensiivistä tukea tarjoavaa ympärivuorokautista hoitoa, jonka tulee olla lastensuojelulain (417/2007 ja mahdollisen lastensuojelulain sijaishuoltoa koskevan muutoksen 49§:n, sosiaalihuoltolain (1301/2014) ja yksityisistä sosiaalipalveluista annetun lain (922/2011) mukaista. Asiakkaina ovat esimerkiksi lapset, joilla on erityisen haastavaa oirehdintaa, kuten väkivaltaisuutta, rikosoireilua tai päihderiippuvuutta.

Yksikössä lapsia hoitaa vuorotyötä tekevä koulutettu henkilökunta. Laitoshoito voi olla joko lyhytaikaista lapsen tilanteen arviointia tai pidempiaikaista ja kuntouttavaa. Sijaishuoltopaikan on vastattava lapsen vaativan tuen ja huolenpidon tarpeisiin, jotka ovat olleet sijoituksen perusteina. Palvelua tuottava yksikkö on vaativan tason palveluja tarjoava yksikkö. Vaativan laitoshoidon yksikössä voidaan hoitaa samanaikaisesti enintään 7 henkilöä. Laitoshoidon yksikkö voi tarjota myös erityisen huolenpidon jaksoja.

Palveluun sisältyy myös kiireelliset sijoitukset, joihin palveluntuottaja voi valita osallistuvansa. Lisätietoja kiireellisistä sijoituksista, kts. Hankinnan taustaa.

Tarkempi kuvaus palvelun sisällöstä ja mm. henkilöstön koulutusvaatimuksista, kts. tarjouspyynnön liite "Palvelunkuvaus_vaativan tason laitoshoito"., Ympärivuorokautinen perhekuntoutus Perhekuntoutuksella tarkoitetaan ympärivuorokautista laitoksessa tai palveluntuottajan erillisessä asuntokokonaisuudessa järjestettävää lastensuojelulain 36 §:n mukaista avohuollon tukitoimea tai 37 § mukaista lapsen sijoitusta kodin ulkopuolelle yhdessä huoltajan kanssa. Ympärivuorokautisella palvelulla tarkoitetaan sitä, että palvelua on mahdollista tuottaa ympäri vuorokauden.

Perhekuntoutuksen piiriin kuuluvat lastensuojelun asiakasperheet, joissa huoltajien kyky toimia huoltajina on erilaisista syistä heikentynyt tai se ei vastaa lapsen tuen tarvetta. Taustalla voi olla mm. mielenterveyden, kehitysvammaisuuden, traumatisoitumisen tai muun kuormituksen aiheuttamaa vanhemmuuden vajautta. Näissä perheissä voi esiintyä lapsen kasvua ja kehitystä haittaavia kiintymyssuhdehäiriöitä.

Perhekuntoutuksen tavoitteena on lapsen kasvuolojen turvaaminen. Vanhempia tuetaan tarvittaessa ympärivuorokautisesti vanhemmuudessa ja työskentelyllä parannetaan mm. perheen vuorovaikutuksen sekä kiintymyksen ongelmia. Perheitä autetaan myös arkeen ja kasvattamiseen liittyvissä vaikeuksissa ja haasteissa, sekä tuetaan huoltajia mahdollisen oman kuntoutumisen prosessissa.

Tarkempi kuvaus palvelun sisällöstä, kts. tarjouspyynnön liite "Palvelunkuvaus_perhekuntoutus".,

Ilmoitusnumero 2024-014613
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lasten ja nuorten sosiaalipalvelut (85311300)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1D3
Osoitetiedot Pohjois-Karjalan hankintatoimi
Torikatu 19 80100 Joensuu FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Liikkumisen apuvälineet

Suomi | Tuomi Logistiikka Oy
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 30.9.2024 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 7.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Tuomi Logistiikka Oy kilpailuttaa Liikkumisen apuvälineet Sisä-Suomen yhteistoiminta-alueen hyvinvointialueiden; Etelä-Pohjanmaan-, Kanta-Hämeen ja Pirkanmaan hyvinvointialueille sekä Tays Sydänkeskus Oy/SK Hankintapalvelut Oy:lle.

Hankintasopimuksella hankintoja tekevät Tuomi Logistiikka Oy, Etelä-Pohjanmaan Hyvinvointialue ja Tays Sydänkeskus Oy/SK Hankintapalvelut Oy omistajilleen ja sidosyksiköilleen, eli niille julkisyhteisöasiakkailleen, jotka toimivat pääosin Sisä-Suomen yhteistoiminta-alueen maantieteellisellä
alueella.

Sopimuskauden pituus on 2 vuotta. Sopimuksen arvioitu alkamisajankohta on maaliskuu 2025., Pyörätuolit, kävelytelineet sekä kyynärsauvat ja kävelykepit Tuomi Logistiikka Oy kilpailuttaa pyörätuolit, kävelytelineet sekä kyynärsauvat ja kävelykepit Sisä-Suomen yhteistoiminta-alueen hyvinvointialueiden; Etelä-Pohjanmaan-, Kanta-Hämeen ja Pirkanmaan hyvinvointialueille sekä Tays Sydänkeskus Oy/SK Hankintapalvelut Oy:lle., Polkupyörät ja rattaat Tuomi Logistiikka Oy kilpailuttaa polkupyörät ja rattaat Sisä-Suomen yhteistoiminta-alueen hyvinvointialueiden; Etelä-Pohjanmaan-, Kanta-Hämeen ja Pirkanmaan hyvinvointialueille sekä Tays Sydänkeskus Oy/SK Hankintapalvelut Oy:lle.,

Ilmoitusnumero 2024-014593
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet, farmaseuttiset valmisteet ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Tuomi Logistiikka Oy
Särkijärvenkatu 1 33840 Tampere FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Perkkaan jvp:n paineviemärin kahdentaminen ja Everstinkadun kunnallistekniikan saneeraus TP 68/24

Suomi | HSY Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 30.9.2024 Määräaika: Umpeutunut | 14.10.2024 07:00 Alkuperäinen ilmoitus

Perkkaan jvp:n paineviemärin kahdentaminen ja Everstinkadun kunnallistekniikan saneeraus TP 68/24 Rakennuskohteena on Leppävaaran kaupunginosassa Everstinkadulla, Everstinkujalla, Everstinpuistossa, Itsehallintotiellä sekä Säterinkadulla vesihuollon rakentaminen/saneeraus. Lisäksi samassa yhteydessä Everstinkatu rakennetaan uudelleen katuna ja lisäksi rakentaminen ulottuu myös jonkin verran Everstinkujan ja Everstinpuiston puolelle.

Tarjouspyynnön suunnitelmat eivät ole suoraan saatavilla Tarjouspalvelu.fi portaalista niiden sisältämien tilaajalle luottamuksellisten tietojen takia ja siksi suunnitelmat lähetetään vasta NEUVOTTELUUN VALITUILLE ehdokkaille pyydettäessä täytettyä salassapitositoutumista vastaan alustavan tarjouksen tekoa varten.,

Ilmoitusnumero 2024-014662
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Maa-, tie- ja vesirakennustöiden ja muiden rakennustöiden kokonais- tai osaurakat (45200000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot HSY Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä
PL 300 00066 HSY FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Suuret tila-autot ja pikkubussit 2025-2027 (2029)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 30.9.2024 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 5.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Suuret tila-autot ja pikkubussit 2025-2027 (2029) HANKINNAN KOHDE

Tämän puitejärjestelyn kohteena ovat suuret tila-autot ja pikkubussit ja niihin liittyvät palvelut tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyn mukaisesti.

Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteessä 1 "Hankinnan kohde".

SOPIMUSKAUSI

Sopimuskausi on kaksi (2) vuotta. Hanselilla on oikeus jatkaa puitesopimuksen voimassaoloa enintään kahden (2) vuoden mittaisella optiokaudella puitesopimuksen ehdoin. Ks. myös tarjouspyynnön liitteenä B olevan puitesopimuksen luvut 6 ja 7. Hankintasopimuksen kestosta on sovittu puitesopimuksen kohdissa 6.1-6.4.

PUITEJÄRJESTELYN LAAJUUS

Puitejärjestelyn ennakoitu arvo on 21 000 000 - 30 000 000 euroa (alv 0 %) sisältäen myös optiokauden. Puitejärjestelyn enimmäisarvo on 30 000 000 euroa (alv 0 %).

Luvut perustuvat liittyneiden asiakkaiden antamiin tietoihin puitejärjestelyn käytöstä. Tarjouspyynnön liitteessä A ”Asiakkaat” on luettelo niistä Hanselin Asiakkaista, jotka ovat liittyneet Suuret tila-autot ja pikkubussit 2025-2027 (2029) -puitejärjestelyyn ja ovat oikeutettuja tekemään hankintoja puitejärjestelyn perusteella. Tämän puitejärjestelyn perusteella tehtävien hankintojen on arvioitu jakautuvan sopimuskaudella siten, että euromääriltään merkittävimmät asiakkaat ovat hyvinvointialueita ja turvallisuusviranomaisia.

Hankintojen euromääräisen arvon määrittämistä vaikeuttaa osaltaan se, että puitejärjestelyyn liittyneiden Asiakkaiden joukossa on muun ohella budjettitalouden piirissä olevia Asiakkaita, joiden hankintoihin alustavasti myönnettyihin varoihin voi puitesopimuskaudella tulla ennakoimattomia, Asiakkaasta riippumattomia muutoksia. Hankintojen euromääräisen arvon määrittämistä vaikeuttaa osaltaan myös se, että autojen hintakehitystä on vaikeaa arvioida.

Puitejärjestelyn ennakoidusta arvonlisäverottomasta euromääräisestä kokonaisarvosta noin 98 % on arvioitu muodostuvan autoista ja noin 2 % autoihin hankittavista tehdaslisävarusteista ja autoihin varustelupalvelun yhteydessä asennettavista tarvikkeista. Hankinnan kohteeseen sisältyvien muiden palvelujen osuus ennakoidusta arvonlisäverottomasta euromääräisestä kokonaisarvosta on arvioitu olevan erittäin vähäinen.,

Ilmoitusnumero 2024-014646
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Moottoriajoneuvot (34100000), Moottoriajoneuvojen ja niihin liittyvien laitteiden korjaus ja huolto (50110000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Vakuutusten hankinta 2025

Suomi | Kangasniemen kunta tekniset palvelut
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 30.9.2024 Määräaika: 14 tuntia kuluttua | 28.10.2024 12:00 Alkuperäinen ilmoitus

KORI 1: tapaturma- ja ammattitautivakuutus, etätyövakuutus ja ryhmätapaturmavakuutus, KORI 1: tapaturma- ja ammattitautivakuutus, etätyövakuutus ja ryhmätapaturmavakuutus KORI 1: tapaturma- ja ammattitautivakuutus, etätyövakuutus ja ryhmätapaturmavakuutus, KORI 2: omaisuus- keskeytys-, vastuuvakuutus, venevakuutus sekä ajoneuvo- ja liikennevakuutukset KORI 2: omaisuus- keskeytys-, vastuuvakuutus, venevakuutus sekä ajoneuvo- ja liikennevakuutukset,

Ilmoitusnumero 2024-013517
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rahoitus- ja vakuutuspalvelut (66000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Kangasniemen kunta tekniset palvelut
Otto Mannisen tie 2 51200 Kangasniemi FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma