Järnefeltin koulun kuntosalikalusteiden hankinta

Suomi | Lohjan kaupunki
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 1.10.2024 Määräaika: Umpeutunut | 24.10.2024 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Lohjan kaupunki pyytää tarjouksia valmistumassa olevan Järnefeltin koulun liikuntasalin kuntosalin laitteista paikoilleen asennettuna. Kuntosalin kokonaispinta-ala 243 m2. Painonnostolava 3000x3000 valmistuu tilaajan omana työnä. (Nostolava merkitty pdf pohjapiirrokseen). Tarjoajaa pyydetään ilmoittamaan laitteille suorahankintahinta. Valintaperusteet ovat hinta 60% ja laatu 40%. Hankinnassa sovelletaan JYSE 2014 Tavarat -yleisiä ehtoja (päivitysversio 4/2022). Toimitusehto on TOP Tilaajan tiloissa paikoilleen asennettuna, pakkausjätteet poiskuljetettuna sekä asianmukaisesti kierrätettynä ja käyttöopastettuna. Toimitusehtoon kuuluu myös tarvittavat Tilaajan kiinteistön ja muiden kalusteiden suojaukset toimitusten yhteydessä. Toimituksen kustannusten ja asennuskustannusten tulee sisältyä tuotteiden hintaan. Tarjoajalla on mahdollisuus tutustua paikan päällä kuntosalitilaan. Tutustumiskäynnistä voi sopia erikseen liikuntapaikkapäällikön Santtu Häggin kanssa, santtu.hagg@lohja.fi, p.+358 44 3748895 Kaikkien laitteiden tulee olla paikoilleen asennettuna viimeistään 31.1.2025. Aloitus aikaisintaan 16.1.2025 alkaen. Lohjan kaupunki pyytää tarjouksia valmistumassa olevan Järnefeltin koulun liikuntasalin kuntosalin laitteista asennettuna. Kuntosalin kokonaispinta-ala 243 m2. Painonnostolava valmistuu tilaajan omana työnä. Tarjoajaa pyydetään ilmoittamaan laitteille suorahankintahinta. Valintaperusteet ovat hinta 60% ja laatu 40%. Hankinnassa sovelletaan JYSE 2014 Tavarat -yleisiä ehtoja (päivitysversio 4/2022). Toimitusehto on TOP Tilaajan tiloissa paikoilleen asennettuna, pakkausjätteet poiskuljetettuna sekä asianmukaisesti kierrätettynä ja käyttöopastettuna. Toimitusehtoon kuuluu myös tarvittavat Tilaajan kiinteistön ja muiden kalusteiden suojaukset toimitusten yhteydessä. Toimituksen kustannusten ja asennuskustannusten tulee sisältyä tuotteiden hintaan. Tarjoajalla on mahdollisuus tutustua paikan päällä kuntosalitilaan. Tutustumiskäynnistä voi sopia erikseen Liikuntapaikkapäällikön Santtu Häggin kanssa, santtu.hagg@lohja.fi, p.+358 44 3748895 Kaikkien laitteiden tulee olla paikoilleen asennettuna viimeistään 31.1.2025. Aloitus aikaisintaan 16.1.2025 alkaen.

Ilmoitusnumero 2024-149591
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kuntolaitteet (37440000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Lohjan kaupunki
Karstuntie 4 08100 Lohja FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ab Ekorosk Oy:n Pirilön jäteaseman ja Storkohmon jäteaseman ja kaatopaikka-alueensekä Pietarsaaren kaupungin suljetun kaatopaikan tarkkailut (2025–2030)

Suomi | Pohjanmaan vesi ja ympäristö ry
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 1.10.2024 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 6.11.2024 12:00 Alkuperäinen ilmoitus

Pohjanmaan vesi ja ympäristö ry (PVY) pyytää Ab Ekorosk Oy:n sekä Pietarsaaren kaupungin toimeksiannosta tarjouksia myöhempänä eriteltyjen tarkkailujen näytteenotoista ja analyyseista. Ekoroskin Storkohmon ja Pirilön tarkkailuille pyydetään kustannukset vuosille 2025–2028 sekä optiovuosille 2029 ja 2030. Pietarsaaren kaupungin suljetun kaatopaikan tarkkailuille pyydetään kustannukset vuodelle 2025 sekä optiovuosille 2026, 2027, 2028, 2029 ja 2030. Pietarsaaren suljettu kaatopaikka siirtyy optiovuosien aikana osaksi suljettujen kaatopaikkojen yhteistarkkailua, jolloin tarkkailujen toteutus siirtyy kyseisestä yhteistarkkailusta vastaavalle konsultille. Tarkka ajankohta ei ole tiedossa (mahdollisesti vuoden 2027 jälkeen). Kaatopaikan tarkkailussa tullaan esittämään ennen tätä vähintään yhtä välivuotta. Pohjanmaan vesi ja ympäristö ry (PVY) pyytää Ab Ekorosk Oy:n sekä Pietarsaaren kaupungin toimeksiannosta tarjouksia myöhempänä eriteltyjen tarkkailujen näytteenotoista ja analyyseista. Ekoroskin Storkohmon ja Pirilön tarkkailuille pyydetään kustannukset vuosille 2025–2028 sekä optiovuosille 2029 ja 2030. Pietarsaaren kaupungin suljetun kaatopaikan tarkkailuille pyydetään kustannukset vuodelle 2025 sekä optiovuosille 2026, 2027, 2028, 2029 ja 2030. Pietarsaaren suljettu kaatopaikka siirtyy optiovuosien aikana osaksi suljettujen kaatopaikkojen yhteistarkkailua, jolloin tarkkailujen toteutus siirtyy kyseisestä yhteistarkkailusta vastaavalle konsultille. Tarkka ajankohta ei ole tiedossa (mahdollisesti vuoden 2027 jälkeen). Kaatopaikan tarkkailussa tullaan esittämään ennen tätä vähintään yhtä välivuotta.

Ilmoitusnumero 2024-149609
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ympäristöön liittyvät palvelut (90700000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI195
Osoitetiedot Pohjanmaan vesi ja ympäristö ry
Strengberginkatu 1 68600 Pietarsaari FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Hervannan seurakuntakeskuksen valaisinkorjaukset

Suomi | Tampereen ev.lut. seurakuntayhtymä
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 1.10.2024 Määräaika: Umpeutunut | 24.10.2024 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Tampereen ev.lut. seurakuntayhtymän kiinteistöpalvelut pyytää tarjoustanne Hervannan seurakuntakeskuksen valaisinten korjaustyöstä tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti. Urakka on tilaajan erillishankinta. Hankinta käsittää asiakirjaan ”S-5001 Valaisinluettelo” merkityt kunnostettavat valaisimet ”S-5002 Valaisimien kunnostuskirja” ohjeiden mukaisesti. Kunnostettavat valaisimet ja niiden määrät on merkitty valaisinluetteloon tunnuksilla K1 – K21 sivun 2/5 taulukkoon. Valaisimet ovat laatikoissa Nokialla ns. Nansotalossa (Tanhuankatu 2, Nokia) olevassa varastotilassa, josta korjaaja noutaa ne kustannuksellaan omalle verstaalleen. Työ voidaan aloittaa heti kun sopimus on allekirjoitettu. Korjattujen valaisinten toimitus työmaalle tulee aloittaa 31.1.2025 ja viimeiset korjatut valaisimet tulee toimittaa 15.4.2025 mennessä. Korjaaja laatii yhdessä kohteen sähköurakoitsijan kanssa valaisintyyppikohtaisen toimitusaikataulun korjaustyötä aloitettaessa. Korjaaja voi käyttää Nansotalossa olevaa varastotilaa korjattujen valaisinten välivarastona ennen valaisinten kuljetusta Hervantaan. Korjaaja huolehtii valaisimien kuljetuksista kustannuksineen. Työhön sovelletaan JYSE Palvelut -sopimusehtoja.

Ilmoitusnumero 2024-149590
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennuksen sähkölaitteiden ja mekaanisten laitteiden korjaus ja huolto (50710000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI197
Osoitetiedot Tampereen ev.lut. seurakuntayhtymä
Näsilinnankatu 26 33101 Tampere FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietopyyntö – TAI:n ateriarekisteröinti henkilöannostelijoilla

Suomi | Turun kaupunki
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 1.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Tämä on tietopyyntö koskien Turun ammatti-instituutin (TAI) suunnittelemaa hankintaa: Turun ammatti-instituutin opiskelija-aterioiden rekisteröinti henkilöannostelijan avulla. Turun ammatti-instituutti tulee tämän hetkisen suunnitelman mukaan pyytämään tarjouksia henkilöannostelijoista opiskelija-aterioiden rekisteröintiin. Tavoitteena ottaa käyttöön henkilöannostelijat vuoden 2024 aikana. Pyydämme hankinnasta kiinnostuneita toimijoita vastaamaan esitettyihin kysymyksiin sekä ilmoittamaan halukkuutensa osallistua tulevan pienhankinnan kilpailutukseen. Hankinnan kohteena on hankkia: - henkilöannostelijoita - QR-koodin lukijat - rajausaidat - ylläpito ja huolto - kuukausittaisen raportin toimitus kävijämääristä Tietopyynnön perusteella saatavaa materiaalia on tarkoitus hyödyntää varsinaisen tarjouspyynnön valmistelussa. Tietopyyntö ei sido tietopyynnön antajaa tai tietopyyntöön vastanneita. Tietopyyntö ei ole hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö, vaan tietopyyntö jolla pyritään kartoittamaan markkinoita ja kehittämään hankinnan kilpailutusasiakirjoja. Hankintayksikkö ei sitoudu toteuttamaan hankintaa tietopyynnön perusteella, eivätkä esitetyt kuvaukset / määritykset sido tilaajaa. Vastaukset käsitellään luottamuksellisina. Hankintayksikkö varaa mahdollisuuden tietopyynnön jälkeen ottaa yhteyttä osallistuneisiin toimijoihin lisätietoja varten. Tämä on tietopyyntö koskien Turun ammatti-instituutin (TAI) suunnittelemaa hankintaa: Turun ammatti-instituutin opiskelija-aterioiden rekisteröinti henkilöannostelijan avulla. Turun ammatti-instituutti tulee tämän hetkisen suunnitelman mukaan pyytämään tarjouksia henkilöannostelijoista opiskelija-aterioiden rekisteröintiin. Tavoitteena ottaa käyttöön henkilöannostelijat vuoden 2024 aikana. Pyydämme hankinnasta kiinnostuneita toimijoita vastaamaan esitettyihin kysymyksiin sekä ilmoittamaan halukkuutensa osallistua tulevan pienhankinnan kilpailutukseen. Hankinnan kohteena on hankkia: - henkilöannostelijoita - QR-koodin lukijat - rajausaidat - ylläpito ja huolto - kuukausittaisen raportin toimitus kävijämääristä Tietopyynnön perusteella saatavaa materiaalia on tarkoitus hyödyntää varsinaisen tarjouspyynnön valmistelussa. Tietopyyntö ei sido tietopyynnön antajaa tai tietopyyntöön vastanneita. Tietopyyntö ei ole hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö, vaan tietopyyntö jolla pyritään kartoittamaan markkinoita ja kehittämään hankinnan kilpailutusasiakirjoja. Hankintayksikkö ei sitoudu toteuttamaan hankintaa tietopyynnön perusteella, eivätkä esitetyt kuvaukset / määritykset sido tilaajaa. Vastaukset käsitellään luottamuksellisina. Hankintayksikkö varaa mahdollisuuden tietopyynnön jälkeen ottaa yhteyttä osallistuneisiin toimijoihin lisätietoja varten.

Ilmoitusnumero 2024-149607
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kulunvalvontajärjestelmä (42961100)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1C
Osoitetiedot Turun kaupunki
PL 630 20101 Turku FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ajoneuvojen katsastuspalvelut 2024-2026 (2027)

Suomi | Pohjois-Karjalan hankintatoimi
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 1.10.2024 Määräaika: Umpeutunut | 21.10.2024 11:00 Alkuperäinen ilmoitus

Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää tarjoustanne ajoneuvojen katsastuksista sopimuskaudelle 1.12.2024 - 30.11.2026 + yhden (1) vuoden optiomahdollisuus. Palvelun tulee täyttää Euroopan unionin suoraan velvoittavien säädösten, Suomen lakien ja asetusten sekä viranomaisten antamat määräykset. Tarjous on sitova ja se tulee laatia suomen kielellä. POS 2 / JOENSUU: N2 ja N3 luokan ajoneuvot (kuorma-auto) (alv 0 %) Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää tarjoustanne ajoneuvojen katsastuksista sopimuskaudelle 1.12.2024 - 30.11.2026 + yhden (1) vuoden optiomahdollisuus. POS 3 / OUTOKUMPU: Henkilö- ja pakettiautot, kokonaismassa max. 3500 kg (alv 0 %) Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää tarjoustanne ajoneuvojen katsastuksista sopimuskaudelle 1.12.2024 - 30.11.2026 + yhden (1) vuoden optiomahdollisuus. POS 4 / OUTOKUMPU: N2 ja N3 luokan ajoneuvot (kuorma-auto) (alv 0 %) Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää tarjoustanne ajoneuvojen katsastuksista sopimuskaudelle 1.12.2024 - 30.11.2026 + yhden (1) vuoden optiomahdollisuus. POS 5 / KITEE: Henkilö- ja pakettiautot, kokonaismassa max. 3500 kg (alv 0 %) Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää tarjoustanne ajoneuvojen katsastuksista sopimuskaudelle 1.12.2024 - 30.11.2026 + yhden (1) vuoden optiomahdollisuus. POS 6 / KITEE: N2 ja N3 luokan ajoneuvot (kuorma-auto) (alv 0 %) Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää tarjoustanne ajoneuvojen katsastuksista sopimuskaudelle 1.12.2024 - 30.11.2026 + yhden (1) vuoden optiomahdollisuus. POS 13 / HEINÄVESI: Henkilö- ja pakettiautot, kokonaismassa max. 3500 kg (alv 0 %) Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää tarjoustanne ajoneuvojen katsastuksista sopimuskaudelle 1.12.2024 - 30.11.2026 + yhden (1) vuoden optiomahdollisuus. POS 14 / HEINÄVESI: N2 ja N3 luokan ajoneuvot (kuorma-auto) (alv 0 %) Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää tarjoustanne ajoneuvojen katsastuksista sopimuskaudelle 1.12.2024 - 30.11.2026 + yhden (1) vuoden optiomahdollisuus. POS 1 / JOENSUU: Henkilö- ja pakettiautot, kokonaismassa max. 3500 kg (alv 0 %) Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää tarjoustanne ajoneuvojen katsastuksista sopimuskaudelle 1.12.2024 - 30.11.2026 + yhden (1) vuoden optiomahdollisuus. POS 7 / LIEKSA: Henkilö- ja pakettiautot, kokonaismassa max. 3500 kg (alv 0 %) Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää tarjoustanne ajoneuvojen katsastuksista sopimuskaudelle 1.12.2024 - 30.11.2026 + yhden (1) vuoden optiomahdollisuus. POS 8 / LIEKSA: N2 ja N3 luokan ajoneuvot (kuorma-auto) (alv 0 %) Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää tarjoustanne ajoneuvojen katsastuksista sopimuskaudelle 1.12.2024 - 30.11.2026 + yhden (1) vuoden optiomahdollisuus. POS 9 / NURMES: Henkilö- ja pakettiautot, kokonaismassa max. 3500 kg (alv 0 %) Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää tarjoustanne ajoneuvojen katsastuksista sopimuskaudelle 1.12.2024 - 30.11.2026 + yhden (1) vuoden optiomahdollisuus. POS 10 / NURMES: N2 ja N3 luokan ajoneuvot (kuorma-auto) (alv 0 %) Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää tarjoustanne ajoneuvojen katsastuksista sopimuskaudelle 1.12.2024 - 30.11.2026 + yhden (1) vuoden optiomahdollisuus. POS 11 / ILOMANTSI: Henkilö- ja pakettiautot, kokonaismassa max. 3500 kg (alv 0 %) Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää tarjoustanne ajoneuvojen katsastuksista sopimuskaudelle 1.12.2024 - 30.11.2026 + yhden (1) vuoden optiomahdollisuus. POS 12 / ILOMANTSI: N2 ja N3 luokan ajoneuvot (kuorma-auto) (alv 0 %) Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää tarjoustanne ajoneuvojen katsastuksista sopimuskaudelle 1.12.2024 - 30.11.2026 + yhden (1) vuoden optiomahdollisuus.

Ilmoitusnumero 2024-149589
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Autokatsastus (71631200)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D3
Osoitetiedot Pohjois-Karjalan hankintatoimi
Torikatu 19 A 80100 Joensuu FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Siltatien kenttien jäähdytysjärjestelmän toimitus

Suomi | Ylöjärven kaupunki
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 1.10.2024 Määräaika: 14 tuntia kuluttua | 28.10.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Siltatien kenttien jäähdytysjärjestelmän toimitus Ylöjärven kaupungille Siltatien alueelle. Rakennuskohde sijaitsee Ylöjärven kaupungin Siltatien alueella Siltatien koulun vieressä. Ylöjärven Siltatielle tullaan rakentamaan pesäpallokentän/tekojääradan alue, johon kuuluu kentän lisäksi pysäköintialue, kaukalo, leikkialue, kevyen liikenteen väyliä, hulevesiviemäri ja hulevesien viivytysallas. Toimitettava jäähdytysjärjestelmä mitoitetaan kyseisen rakennushankkeen tarpeita palvelevaksi.

Ilmoitusnumero 2024-149599
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI197
Osoitetiedot Ylöjärven kaupunki
PL 22 33470 Ylöjärvi FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Poistuman hallinnan projekti

Suomi | Puolustusvoimien logistiikkalaitos
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 1.10.2024 Määräaika: Umpeutunut | 14.10.2024 11:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena on poistuman hallinnan projektin projektisuunnitelma ja projektin toteuttaminen suunnitelman mukaisesti vuosina 2024-2025, mahdollisesti vielä vuoden 2026 alussa. Projektin keskeinen tavoite on varusmiesaikaisen poistuman pienentäminen. Tavoite pyritään saavuttamaan tuottamalla itsearvioinnit joukko-osastoille, joiden pohjalta toteutetaan poistuman ehkäisemiseen tähtäävää valmennusta henkilöstölle. Itsearvioinneista tuotetaan myös raportteja ylemmille johtoportaille tilannetajun kehittämiseksi. Hankinnan kohteena on poistuman hallinnan projektin projektisuunnitelma ja projektin toteuttaminen suunnitelman mukaisesti vuosina 2024-2025, mahdollisesti vielä vuoden 2026 alussa. Projektin keskeinen tavoite on varusmiesaikaisen poistuman pienentäminen. Tavoite pyritään saavuttamaan tuottamalla itsearvioinnit joukko-osastoille, joiden pohjalta toteutetaan poistuman ehkäisemiseen tähtäävää valmennusta henkilöstölle. Itsearvioinneista tuotetaan myös raportteja ylemmille johtoportaille tilannetajun kehittämiseksi. Palvelu tuotetaan Puolustusvoimien tiloissa ja pääosin Puolustusvoimien välineillä. Toimituspaikka ja -tapa sovitaan toimittajan kanssa erikseen. Pääasiallinen toimituspaikka on maantieteellisesti toimittajan toimipistettä oleva lähin Puolustusvoimien toimipaikka, jolla on osoittaa toimittajalle asianmukainen työskentelytila. Palvelun tuottaminen ei edellytä säännöllistä matkustamista Pääesikuntaan tai muuhun kuin pääasialliseksi sovittuun toimituspaikkaan. Hankinnan tarkempi kuvaus löytyy liitteestä 1 Palvelunkuvaus.

Ilmoitusnumero 2024-149588
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tutkimus- ja kehityspalvelut ja niihin liittyvät konsulttipalvelut (73000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1
Osoitetiedot Puolustusvoimien logistiikkalaitos
Hatanpään valtatie 30 33541 Tampere FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

EUS/EBUS keskusyksikkö, Pohjois-Savon hyvinvointialue 20220470

Suomi | Sansia Oy
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 1.10.2024 Määräaika: 3 päivää kuluttua | 31.10.2024 08:00 Alkuperäinen ilmoitus

Keskusyksikkö, joka soveltuu EUS ja EBUS -toimenpiteisiin sekä pintaultraäänen tekemiseen (vatsan uä, pleurojen uä). Kts. tarjouspyynnön kohta lyhyt kuvaus.

Ilmoitusnumero 2024-149605
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet (33100000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D2
Osoitetiedot Sansia Oy
PL 2000 70601 Kuopio FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Koneurakoitsijat kaudelle 1.1.2025-31.12.2026 +1 v. optio

Suomi | Laitilan kaupunki
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 1.10.2024 Määräaika: Umpeutunut | 21.10.2024 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Katu- ja yleisten alueiden rakentamiseen ja ylläpitämiseen kone - ja kuljetuspalvelujen hankinta kuljettajan/käyttäjän kanssa. Katu- ja yleisten alueiden rakentamiseen ja ylläpitämiseen kone - ja kuljetuspalvelut käyttäjän kanssa liitteenä olevien tarjouspyyntöasiakirjojen mukaan.

Ilmoitusnumero 2024-149586
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Maansiirtokoneiden vuokraus käyttäjän kanssa (45520000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C1
Osoitetiedot Laitilan kaupunki
Keskuskatu 30 23800 Laitila FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

TIETOPYYNTÖ – Lääkkeiden koneellinen annosjakelu, markkinavuoropuhelu 2. kierros

Suomi | Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialue
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 1.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Tämä on Tietopyyntö/ kutsu markkinavuoropuheluun liittyen koneellisen lääkkeenjakopalvelun hankinnan valmisteluun. Tämä tietopyyntö/ markkinavuoropuheluun kutsu ei ole hankintailmoitus tai tarjouspyyntö eikä se velvoita Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialuetta hankintaan. Tietopyynnössä esitetyt menettely- ja aikataulutiedot on annettu tiedoksi alustavasti ja sitoumuksetta. Tietopyynnön tarkoitus on jatkaa vuoropuhelua markkinoilla olevien toimijoiden kanssa sekä kuulla potentiaalisilta tarjoajilta heidän tarjoamiensa ratkaisujen mahdollisuuksista sekä kertoa Tilaajan suunnitelmista liittyen hankinnan ja mahdollisen kilpailutuksen valmisteluun. Hankintaan liittyen tämä on toinen tietopyyntö. Tietopyynnön kohteena olevan lääkkeiden koneellisen annosjakelupalvelun tavoitteena on varmistaa asiakkaalle oikein toteutettu, turvallinen, tehokas ja tarkoituksenmukainen lääkehoito. Kutsumme hankinnan kohteen mukaista palvelua tarjoavat palveluntarjoajat teams-tapaamiseen (tapaamisen kesto 1 tunti), tapaamisia on kaksi (2) kertaa, joissa molemmissa on sama sisältö. Tapaamisajankohdat ovat: - pe 11.10.2024 klo 12.00 - 13:00 tai - to 17.10.2024 klo 13.00 - 14:00 Tapaamiseen ilmoittaudutaan sähköpostitse lähettämällä sopivan ajankohdan tieto osoitteeseen: tiina.leikkari@hyvaep.fi. Käsiteltävä materiaali, ensisijassa palvelukuvaus toimitetaan ilmoittautuneille palveluntuottajille. Tapaamisten tarkoituksena on mahdollistaa keskustelu hankinnan kohteen mukaista palvelua tuottavien palveluntuottajien kanssa hankinnan valmistelussa esille tulleista palvelutarpeista, palveluntuottajien toivotaan esittävän hankinnan kohteeseen liittyviä huomioita, kysymyksiä ja ehdotuksia hankintayksikölle. Tietopyynnön / markkinavuoropuhelun kautta saadut kommentit huomioidaan osana Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueen hankinnan suunnittelua. Tietopyyntöön osallistuminen tai osallistumatta jättäminen ei vaikuta tarjoajien asemaan mahdollisesti käynnistyvässä hankinnassa tai hankinnoissa. Tämä on Tietopyyntö/ kutsu markkinavuoropuheluun liittyen koneellisen lääkkeenjakopalvelun hankinnan valmisteluun. Tämä tietopyyntö/ markkinavuoropuheluun kutsu ei ole hankintailmoitus tai tarjouspyyntö eikä se velvoita Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialuetta hankintaan. Tietopyynnössä esitetyt menettely- ja aikataulutiedot on annettu tiedoksi alustavasti ja sitoumuksetta. Tietopyynnön tarkoitus on jatkaa vuoropuhelua markkinoilla olevien toimijoiden kanssa sekä kuulla potentiaalisilta tarjoajilta heidän tarjoamiensa ratkaisujen mahdollisuuksista sekä kertoa Tilaajan suunnitelmista liittyen hankinnan ja mahdollisen kilpailutuksen valmisteluun. Hankintaan liittyen tämä on toinen tietopyyntö. Tietopyynnön kohteena olevan lääkkeiden koneellisen annosjakelupalvelun tavoitteena on varmistaa asiakkaalle oikein toteutettu, turvallinen, tehokas ja tarkoituksenmukainen lääkehoito. Kutsumme hankinnan kohteen mukaista palvelua tarjoavat palveluntarjoajat teams-tapaamiseen (tapaamisen kesto 1 tunti), tapaamisia on kaksi (2) kertaa, joissa molemmissa on sama sisältö. Tapaamisajankohdat ovat: - pe 11.10.2024 klo 12.00 - 13:00 tai - to 17.10.2024 klo 13.00 - 14:00 Tapaamiseen ilmoittaudutaan sähköpostitse lähettämällä sopivan ajankohdan tieto osoitteeseen: tiina.leikkari@hyvaep.fi. Käsiteltävä materiaali, ensisijassa palvelukuvaus toimitetaan ilmoittautuneille palveluntuottajille. Tapaamisten tarkoituksena on mahdollistaa keskustelu hankinnan kohteen mukaista palvelua tuottavien palveluntuottajien kanssa hankinnan valmistelussa esille tulleista palvelutarpeista, palveluntuottajien toivotaan esittävän hankinnan kohteeseen liittyviä huomioita, kysymyksiä ja ehdotuksia hankintayksikölle. Tietopyynnön / markkinavuoropuhelun kautta saadut kommentit huomioidaan osana Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueen hankinnan suunnittelua. Tietopyyntöön osallistuminen tai osallistumatta jättäminen ei vaikuta tarjoajien asemaan mahdollisesti käynnistyvässä hankinnassa tai hankinnoissa.

Ilmoitusnumero 2024-149604
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Apteekkipalvelut (85149000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI194
Osoitetiedot Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialue
Hanneksenrinne 7 60220 Seinäjoki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietopyyntö, itsemittauspisteet

Suomi | Helsingin kaupungin sosiaali-, terveys- ja pelastustoimiala
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 1.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Helsingin kaupungin sosiaali-, terveys- ja pelastustoimiala suunnittelee itsemittauspisteiden hankintaa ja tämän tietopyynnön tavoitteena on kartoittaa itsemittauspisteitä tarjoavia toimittajia ja heidän ratkaisujaan. Tietopyynnön vastauksia käytetään vain hankinnan toteutuksen suunnitteluun. SOSIAALI-, TERVEYS- JA PELASTUSTOIMIALA Helsingin kaupungin sosiaali-, terveys- ja pelastustoimiala tuottaa hyvinvointia, terveyttä ja turvallisuutta helsinkiläisille vahvalla osaamisella ja yhteistyöllä. Olemme yksi Suomen suurimmista sote- ja pelastuspalveluiden tuottajista, ja meillä työskentelee yli 15 000 aitojen tekojen ja kohtaamisten ammattilaista. Rakennamme yhdessä parempaa kaupunkia, jossa jokainen voi elää hyvää elämää. Me sosiaali- ja terveyspalveluiden ammattilaiset haluamme olla helsinkiläisten apuna ja tukena eri elämänvaiheissa: olemme kanssakulkijoina niin neuvolaikäisille, lapsille, nuorille, aikuisille, perheille kuin ikääntyneillekin. Teemme merkityksellistä työtä tarjoamalla yhdenvertaiset ja laadukkaat hyvinvointia ja terveyttä tukevat palvelut. KUVAUS TIETOPYYNNÖN KOHTEESTA Toimialalla on ollut perinteisesti verenpaineen itsemittauspisteitä toimipisteissään. Nyt toimialalla on ollut koekäytössä aiempaa laajemman palveluvalikon mahdollistavia itsemittauspisteitä Kalasataman ja Vuosaaren terveys- ja hyvinvointikeskuksissa. Koekäyttö on toteutettu Helsingin kaupungin kanslian elinkeino-osaston hankkeen puitteissa. Koekäytön perusteella laajemman palveluvalikon itsemittauspisteet on nähty hyödylliseksi. Nyt on tarkoitus käyttö vakiinnuttaa sekä käyttöä laajentaa uusiin toimipisteisiin. Alustavan suunnitelman mukaisesti itsemittauspisteitä tarvitaan 4–10 kappaletta. Pisteet hankintaan toimijan tarjoamana palveluna (vuokrattuna) ylläpitopalveluineen. Hankinnan sopimuskausi olisi arvioilta 2–3 vuotta. ITSEMITTAUSPISTEIDEN TULISI TÄYTTÄÄ SEURAAVAT TOIMINNALLISUUDET JA VAATIMUKSET Itsemittauspisteen käyttäjän tulisi voida itsenäisesti suorittaa mm. seuraavat mittaukset: • Verenpaineen mittaus • Yläraaja-EKG + automaattinen lausunto • Painon mittaus • Ruumiinlämmön mittaus • Happisaturaation mittaus • Hengitystaajuuden mittaus • Mahdollisesti myös muita mittauksia, mitä? Itsemittauspisteiden muita tarpeellisia toiminnallisuuksia: • Hyvä saavutettavuus (ergonomia) ja helppo käyttöisyys huomioiden erilaiset käyttäjät • Helppokäyttöinen käyttöliittymä ja kosketusnäyttö • Etävastaanottomahdollisuus • Mahdollisuus toteuttaa tilaajan määrittelemiä kyselyitä (Audit, tupakointi, PHQ-9, oirearvioita) • Toimintakielet asiakkaan suuntaan vähintään suomi, ruotsi, englanti ja mahdollisesti myös muita • Käyttäjän tunnistautumiseen viivakoodinlukija tai muu ratkaisu • Mahdollisuus siirtää tiedot toimialan käyttämään potilas- ja asiakastietojärjestelmään, joka suoraan sähköisesti rajapinnan kautta tai sitten jollain muulla tavalla tai mekanismilla (QR-koodi tms.) • Toiminnallisesti itsenäinen, ei tarvetta avustavalle henkilökunnalle tai jatkuvasti vaihdettaville tarvikkeille • Mahdollisuus tehdä mittaus uudestaan • Mahdollisuus ohittaa yksittäinen mittaus. Lisäksi itsemittauspisteessä pitäisi olla huomioituna käyttäjän yksityisyys ja turvallisuus: • Näkösuojattu / suljettu tila • Lukittava tila (vähintään henkilökunnan pitää pystyä lukitsemaan, tai sitten pakotetusti avaamaan, jos asiakas pystyy sulkemaan) • Riittävä äänieristys etävastaanottoja varten • Jokin ratkaisu itsemittauspisteen puhdistukseen (Koekäytössä olevissa itsemittauspisteissä on automaattisesti käynnistyvä pintojen puhdistus kaksinkertaisella läsnäolon tunnistuksella) • Potilastietojen käsittely ei sallita EU/ETA-alueen ulkopuolella. Ylläpitopalvelut: • Itsemittauspisteille tulee tarjota toimittajan toimesta riittävät ylläpitopalvelut. Ylläpitopalveluita ovat esimerkiksi pisteiden erilaiset akuutit huolto- ja korjaustoimenpiteet sekä tarvittavat määräaikaishuollot. • Toimittaja vastaa osana hankittavaa palvelua, että itsemittauspisteet ovat pisteiden käyttäjien käytössä ilman häiriöitä ja käyttökatkoja. TIETOPYYNTÖÖN OSALLISTUMINEN Tällä ilmoituksella ei pyydetä tarjouksia. Tietopyyntöön vastaaminen tai vastaamatta jättäminen ei estä mahdolliseen tulevaan tarjouskilpailuun osallistumista. Tietopyyntö ei velvoita hankintayksikköä toteuttamaan varsinaista tarjouskilpailua. Päätös mahdollisen tarjouskilpailun järjestämisestä ja hankintakokonaisuudesta tehdään esiselvitys- ja kartoitusvaiheen jälkeen. Tietopyynnöllä kerätyt tiedot säilyvät täysin luottamuksellisina ja niitä tullaan käyttämään ainoastaan hankinnan suunnitteluun. Annetut vastaukset tulevat vain hankintayksikön käyttöön. Hankintayksikkö pyytää tietopyyntöön vastaavia toimijoita liittämään vastaukseensa tiedot yrityksestä, vapaamuotoisen kuvauksen itsemittauspisteratkaisusta, havainnollistavan kuvan pisteestä mittatietoineen sekä tiedot siitä miten itsemittauspiste täyttää tässä tietopyynnössä listatut toiminnallisuudet ja vaatimukset. Lisäksi pyydetään Toimittajan arvio palveluna (vuokrattuna) hankittavien itsemittauspisteiden ja niihin liittyvien ylläpitopalvelujen kustannuksista (hinnoista) ja hinnoitteluperiaatteista. Vastauksessa on myös hyvä mainita, jos itsemittauspisteratkaisut ovat jo jossain asiakkaiden käytössä. Hankintayksikölle tärkeitä tietoja vastauksessa ovat erityisesti yleinen kuvaus ratkaisun toteutuksesta, saavutettavuudesta ja helppokäyttöisyydestä sekä käyttöliittymästä, tiedot pisteen tarjoamista tutkimus- ja mittaus vaihtoehdoista, tiedot itsemittauspisteen integraatiomahdollisuuksista sekä pisteiden huolto- ja ylläpitotarpeista. Tietopyynnön vastauksessa annettujen hintatietojen perusteella Hankintayksikön on tarkoitus arvioida mahdollista kilpailutusta varten hankinnan kokonaiskustannuksia sekä sopimuskauden pituutta. Kiinnostuneita toimittajia pyydetään toimittamaan yhteystiedot ja pyydetyt tiedot ja kuvaukset sähköpostitse osoitteeseen sotepe.hankinnat@hel.fi viimeistään 25.10.2024 klo 16:00 mennessä. Sähköpostin otsikkokenttään pyydämme ilmoittamaan otsikoksi: "Tietopyyntö, itsemittauspisteet". Kirjallisten vastausten lisäksi hankintayksikkö voi myös pyytää tietopyyntöön vastaavilta tapaamista ja lisätietoja, mikäli katsoo sen tarpeelliseksi. Vastauksia ei vastaanoteta muulla tavalla. Helsingin kaupungin sosiaali-, terveys- ja pelastustoimiala suunnittelee itsemittauspisteiden hankintaa ja tämän tietopyynnön tavoitteena on kartoittaa itsemittauspisteitä tarjoavia toimittajia ja heidän ratkaisujaan. Tietopyynnön vastauksia käytetään vain hankinnan toteutuksen suunnitteluun. SOSIAALI-, TERVEYS- JA PELASTUSTOIMIALA Helsingin kaupungin sosiaali-, terveys- ja pelastustoimiala tuottaa hyvinvointia, terveyttä ja turvallisuutta helsinkiläisille vahvalla osaamisella ja yhteistyöllä. Olemme yksi Suomen suurimmista sote- ja pelastuspalveluiden tuottajista, ja meillä työskentelee yli 15 000 aitojen tekojen ja kohtaamisten ammattilaista. Rakennamme yhdessä parempaa kaupunkia, jossa jokainen voi elää hyvää elämää. Me sosiaali- ja terveyspalveluiden ammattilaiset haluamme olla helsinkiläisten apuna ja tukena eri elämänvaiheissa: olemme kanssakulkijoina niin neuvolaikäisille, lapsille, nuorille, aikuisille, perheille kuin ikääntyneillekin. Teemme merkityksellistä työtä tarjoamalla yhdenvertaiset ja laadukkaat hyvinvointia ja terveyttä tukevat palvelut. KUVAUS TIETOPYYNNÖN KOHTEESTA Toimialalla on ollut perinteisesti verenpaineen itsemittauspisteitä toimipisteissään. Nyt toimialalla on ollut koekäytössä aiempaa laajemman palveluvalikon mahdollistavia itsemittauspisteitä Kalasataman ja Vuosaaren terveys- ja hyvinvointikeskuksissa. Koekäyttö on toteutettu Helsingin kaupungin kanslian elinkeino-osaston hankkeen puitteissa. Koekäytön perusteella laajemman palveluvalikon itsemittauspisteet on nähty hyödylliseksi. Nyt on tarkoitus käyttö vakiinnuttaa sekä käyttöä laajentaa uusiin toimipisteisiin. Alustavan suunnitelman mukaisesti itsemittauspisteitä tarvitaan 4–10 kappaletta. Pisteet hankintaan toimijan tarjoamana palveluna (vuokrattuna) ylläpitopalveluineen. Hankinnan sopimuskausi olisi arvioilta 2–3 vuotta. ITSEMITTAUSPISTEIDEN TULISI TÄYTTÄÄ SEURAAVAT TOIMINNALLISUUDET JA VAATIMUKSET Itsemittauspisteen käyttäjän tulisi voida itsenäisesti suorittaa mm. seuraavat mittaukset: • Verenpaineen mittaus • Yläraaja-EKG + automaattinen lausunto • Painon mittaus • Ruumiinlämmön mittaus • Happisaturaation mittaus • Hengitystaajuuden mittaus • Mahdollisesti myös muita mittauksia, mitä? Itsemittauspisteiden muita tarpeellisia toiminnallisuuksia: • Hyvä saavutettavuus (ergonomia) ja helppo käyttöisyys huomioiden erilaiset käyttäjät • Helppokäyttöinen käyttöliittymä ja kosketusnäyttö • Etävastaanottomahdollisuus • Mahdollisuus toteuttaa tilaajan määrittelemiä kyselyitä (Audit, tupakointi, PHQ-9, oirearvioita) • Toimintakielet asiakkaan suuntaan vähintään suomi, ruotsi, englanti ja mahdollisesti myös muita • Käyttäjän tunnistautumiseen viivakoodinlukija tai muu ratkaisu • Mahdollisuus siirtää tiedot toimialan käyttämään potilas- ja asiakastietojärjestelmään, joka suoraan sähköisesti rajapinnan kautta tai sitten jollain muulla tavalla tai mekanismilla (QR-koodi tms.) • Toiminnallisesti itsenäinen, ei tarvetta avustavalle henkilökunnalle tai jatkuvasti vaihdettaville tarvikkeille • Mahdollisuus tehdä mittaus uudestaan • Mahdollisuus ohittaa yksittäinen mittaus. Lisäksi itsemittauspisteessä pitäisi olla huomioituna käyttäjän yksityisyys ja turvallisuus: • Näkösuojattu / suljettu tila • Lukittava tila (vähintään henkilökunnan pitää pystyä lukitsemaan, tai sitten pakotetusti avaamaan, jos asiakas pystyy sulkemaan) • Riittävä äänieristys etävastaanottoja varten • Jokin ratkaisu itsemittauspisteen puhdistukseen (Koekäytössä olevissa itsemittauspisteissä on automaattisesti käynnistyvä pintojen puhdistus kaksinkertaisella läsnäolon tunnistuksella) • Potilastietojen käsittely ei sallita EU/ETA-alueen ulkopuolella. Ylläpitopalvelut: • Itsemittauspisteille tulee tarjota toimittajan toimesta riittävät ylläpitopalvelut. Ylläpitopalveluita ovat esimerkiksi pisteiden erilaiset akuutit huolto- ja korjaustoimenpiteet sekä tarvittavat määräaikaishuollot. • Toimittaja vastaa osana hankittavaa palvelua, että itsemittauspisteet ovat pisteiden käyttäjien käytössä ilman häiriöitä ja käyttökatkoja. TIETOPYYNTÖÖN OSALLISTUMINEN Tällä ilmoituksella ei pyydetä tarjouksia. Tietopyyntöön vastaaminen tai vastaamatta jättäminen ei estä mahdolliseen tulevaan tarjouskilpailuun osallistumista. Tietopyyntö ei velvoita hankintayksikköä toteuttamaan varsinaista tarjouskilpailua. Päätös mahdollisen tarjouskilpailun järjestämisestä ja hankintakokonaisuudesta tehdään esiselvitys- ja kartoitusvaiheen jälkeen. Tietopyynnöllä kerätyt tiedot säilyvät täysin luottamuksellisina ja niitä tullaan käyttämään ainoastaan hankinnan suunnitteluun. Annetut vastaukset tulevat vain hankintayksikön käyttöön. Hankintayksikkö pyytää tietopyyntöön vastaavia toimijoita liittämään vastaukseensa tiedot yrityksestä, vapaamuotoisen kuvauksen itsemittauspisteratkaisusta, havainnollistavan kuvan pisteestä mittatietoineen sekä tiedot siitä miten itsemittauspiste täyttää tässä tietopyynnössä listatut toiminnallisuudet ja vaatimukset. Lisäksi pyydetään Toimittajan arvio palveluna (vuokrattuna) hankittavien itsemittauspisteiden ja niihin liittyvien ylläpitopalvelujen kustannuksista (hinnoista) ja hinnoitteluperiaatteista. Vastauksessa on myös hyvä mainita, jos itsemittauspisteratkaisut ovat jo jossain asiakkaiden käytössä. Hankintayksikölle tärkeitä tietoja vastauksessa ovat erityisesti yleinen kuvaus ratkaisun toteutuksesta, saavutettavuudesta ja helppokäyttöisyydestä sekä käyttöliittymästä, tiedot pisteen tarjoamista tutkimus- ja mittaus vaihtoehdoista, tiedot itsemittauspisteen integraatiomahdollisuuksista sekä pisteiden huolto- ja ylläpitotarpeista. Tietopyynnön vastauksessa annettujen hintatietojen perusteella Hankintayksikön on tarkoitus arvioida mahdollista kilpailutusta varten hankinnan kokonaiskustannuksia sekä sopimuskauden pituutta. Kiinnostuneita toimittajia pyydetään toimittamaan yhteystiedot ja pyydetyt tiedot ja kuvaukset sähköpostitse osoitteeseen sotepe.hankinnat@hel.fi viimeistään 25.10.2024 klo 16:00 mennessä. Sähköpostin otsikkokenttään pyydämme ilmoittamaan otsikoksi: "Tietopyyntö, itsemittauspisteet". Kirjallisten vastausten lisäksi hankintayksikkö voi myös pyytää tietopyyntöön vastaavilta tapaamista ja lisätietoja, mikäli katsoo sen tarpeelliseksi. Vastauksia ei vastaanoteta muulla tavalla.

Ilmoitusnumero 2024-149585
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet, farmaseuttiset valmisteet ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33000000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Helsingin kaupungin sosiaali-, terveys- ja pelastustoimiala
Toinen linja 4 A 00530 Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Puutavaraperävaunu opetuskäyttöön / Pohjois-Karjalan koulutuskuntayhtymä Riveria

Suomi | Pohjois-Karjalan hankintatoimi
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 1.10.2024 Määräaika: Umpeutunut | 21.10.2024 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää antamaan tarjouksen opetuskäyttöön tulevasta puutavaraperävaunusta Pohjois-Karjalan koulutuskuntayhtymä Riverialle. Perävaunun vaatimukset ovat kuvattu tarkemmin tarjouspyynnössä. Perävaunu tulee toimittaa 3/2025. Tarjous on sitova ja se tulee laatia suomen kielellä. Hankintaprosessi on kokonaisuudessaan suomenkielinen. Puutavaraperävaunun tulee täyttää Euroopan unionin suoraan velvoittavien säädösten, Suomen lakien ja asetusten sekä viranomaisten antamat määräykset mm. rakenteen, varusteiden, työ- ja paloturvallisuuden sekä sähköturvallisuuden osalta. Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää antamaan tarjouksen opetuskäyttöön tulevasta puutavaraperävaunusta Pohjois-Karjalan koulutuskuntayhtymä Riverialle. Perävaunun vaatimukset ovat kuvattu tarkemmin tarjouspyynnössä. Perävaunu tulee toimittaa 3/2025.

Ilmoitusnumero 2024-149603
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Perävaunut, puoliperävaunut ja siirrettävät kontit (34220000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D3
Osoitetiedot Pohjois-Karjalan hankintatoimi
Torikatu 19 A 80100 Joensuu FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietopyyntö – Sijaispalvelun lisäpalveluiden järjestelmä

Suomi | Tempore Henkilöstöpalvelut Oy
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 1.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Tällä tietopyynnöllä etsitään järjestelmää, jonne voidaan tehdä työvuorotilauksia eri kriteerein. Järjestelmässä voidaan koordinoida työvuorotilauksia sekä tekijöitä eri organisaatioiden välillä. Järjestelmä mahdollistaa toimijoiden asettamisen järjestykseen sekä työvuorotilausten avautumisen ajastetusti. Hankintayksikön kuvaus: Tempore on hyvinvointialueiden ja kuntien kumppani sijaishankinnassa ja henkilöstöresurssien turvaamisessa. Sijaisammattilaisemme toimivat pääasiassa sosiaali- ja terveysalalla, mutta myös varhaiskasvatuksessa ja ateria- ja puhtauspalveluissa. Kumppanuus Temporen kanssa tarjoaa omistaja-asiakkaillemme nopean, vaivattoman ja kustannustehokkaan tavan hankkia sijaispalvelua. Temporen palvelualusta yhdistää työn ja tekijän jopa sekunneissa. Sijaisammattilaisemme voivat valita itselleen sopivat työvuorot yksiköissä eri puolilla Suomea. Kauttamme tehtiin vuonna 2023 yhteensä 2 982 719 keikkatyötuntia ja yli 387 000 sijaistilausta, joista suurin osa oli 1–3 päivän akuutteja sijaistarpeita. Sijaisammattilaisia meillä työskentelee noin 15 000. Mitä tullaan hankkimaan / mitä hankittavalta järjestelmältä edellytetään: Tempore etsii järjestelmää sijaispalvelun lisäpalveluiden tuottamiseen. Alustavat vaatimukset tämänhetkisen tiedon mukaan (ilmoitetut tiedot eivät sido hankintayksikköä ja vaatimukset saattavat muuttua): - Ratkaisu on täysin suomenkielinen (käyttöliittymä, ohjeet, tuki jne.) - Ratkaisun tulee noudattaa korkeaa tietoturvaa ja tietojen täytyy sijaita EU/ETA-alueella - Palveluaika on vähintään arkisin klo 8–16 ja käytössä 24/7 - Jatkokehityksen tulee olla mahdollista vain Temporelle, vaikka yrityksellä olisi useampia asiakkaita - Yleiset versiopäivitykset saatavilla - Ratkaisun tulee olla Saas-pohjainen palvelu - Ratkaisu on mahdollista integroida toisiin järjestelmiin Tarkempia tarpeita (vaatimuksia voidaan muuttaa, alustavat tarpeet eivät sido hankintayksikköä): - Järjestelmään tulee voida lisätä erilaisia käyttäjäryhmiä ja rooleja - Järjestelmässä tulee olla mahdollisuudet rajata näkymiä ja toimintoja oikeusasetuksilla erilaisille käyttäjäryhmille ja rooleille - Ryhmät ja roolit voidaan priorisoida - Järjestelmään tehdään työvuorotilauksia erilaisin vaatimuksin - Työvuoroja tulee voida tuoda järjestelmään esim. excelillä tai toisesta järjestelmästä - Vuorot voivat avautua saataville heti tai ajastetusti - Työntekijät voidaan hyväksyttää työntekijöiksi - Töihin kiinnitetään työntekijöitä, jotka täyttävät vaatimukset - Järjestelmässä on kattava raportointi - Automaattinen viestintä on mahdollista - Manuaalisen ja automaattisen viestinnän tavan voi valita (sähköposti, tekstiviesti, mobiiliapplikaatio) - Tuntihintojen tallentaminen on mahdollista - Tuntihintoja voidaan käyttää hyödyksi toimijoiden välillä (esim. voidaan asettaa halvimmasta kalleimpaan) - Erilaisista tapahtumista voi tilata ilmoituksen (esim. avoimista töistä) - Järjestelmää vastaava nykyaikainen mobiiliapplikaatio Järjestelmän tulee vastata Temporen tarpeita, eikä kehittämistä alkuvaiheessa tule olla juurikaan, jotta käyttöönotto ei viivästy. Tavoitteena on, että järjestelmä olisi kokonaisuudessaan käytössä vaatimustenmukaisena kevään 2025 aikana. Tämä tietopyyntö ei ole tarjouspyyntö vaan tällä tietopyynnöllä haetaan markkinavuoropuheluun toimittajia, jotka pystyvät tarjoamaan tarvittavan ratkaisun, ja jotka ovat halukkaita osallistumaan markkinavuoropuheluun. Hankintayksikkö saattaa rajoittaa markkinavuoropuheluun kutsuttavien toimittajien määrää omien resurssiensa mukaan. Markkinavuoropuhelun aikana toimittajien kanssa voidaan järjestää demotilaisuuksia ja markkinavuoropuheluun osallistuvien tulee valmistautua mahdolliseen demoesittelyyn. Demoja hyödynnetään vain hankintayksikön sisäiseen käyttöön hankintaa valmisteltaessa. Toimittaja voi ilmoittaa halukkuutensa markkinavuoropuheluun laittamalla sähköpostia osoitteeseen kilpailutus@sarastia.fi. Markkinavuoropuheluun ilmoittautuvien toimittajien toivotaan ilmoittautumisen yhteydessä toimittavan seuraavat tiedot / dokumentit sähköpostin liitteenä: - ratkaisun kuvaus - hinnoittelumallit (ylläpito ja kehittäminen) - ylläpidon/palvelun kuvaus - palvelutasot - rajapintakuvaukset/mahdollisuudet Tällä tietopyynnöllä etsitään järjestelmää, jonne voidaan tehdä työvuorotilauksia eri kriteerein. Järjestelmässä voidaan koordinoida työvuorotilauksia sekä tekijöitä eri organisaatioiden välillä. Järjestelmä mahdollistaa toimijoiden asettamisen järjestykseen sekä työvuorotilausten avautumisen ajastetusti. Hankintayksikön kuvaus: Tempore on hyvinvointialueiden ja kuntien kumppani sijaishankinnassa ja henkilöstöresurssien turvaamisessa. Sijaisammattilaisemme toimivat pääasiassa sosiaali- ja terveysalalla, mutta myös varhaiskasvatuksessa ja ateria- ja puhtauspalveluissa. Kumppanuus Temporen kanssa tarjoaa omistaja-asiakkaillemme nopean, vaivattoman ja kustannustehokkaan tavan hankkia sijaispalvelua. Temporen palvelualusta yhdistää työn ja tekijän jopa sekunneissa. Sijaisammattilaisemme voivat valita itselleen sopivat työvuorot yksiköissä eri puolilla Suomea. Kauttamme tehtiin vuonna 2023 yhteensä 2 982 719 keikkatyötuntia ja yli 387 000 sijaistilausta, joista suurin osa oli 1–3 päivän akuutteja sijaistarpeita. Sijaisammattilaisia meillä työskentelee noin 15 000. Mitä tullaan hankkimaan / mitä hankittavalta järjestelmältä edellytetään: Tempore etsii järjestelmää sijaispalvelun lisäpalveluiden tuottamiseen. Alustavat vaatimukset tämänhetkisen tiedon mukaan (ilmoitetut tiedot eivät sido hankintayksikköä ja vaatimukset saattavat muuttua): - Ratkaisu on täysin suomenkielinen (käyttöliittymä, ohjeet, tuki jne.) - Ratkaisun tulee noudattaa korkeaa tietoturvaa ja tietojen täytyy sijaita EU/ETA-alueella - Palveluaika on vähintään arkisin klo 8–16 ja käytössä 24/7 - Jatkokehityksen tulee olla mahdollista vain Temporelle, vaikka yrityksellä olisi useampia asiakkaita - Yleiset versiopäivitykset saatavilla - Ratkaisun tulee olla Saas-pohjainen palvelu - Ratkaisu on mahdollista integroida toisiin järjestelmiin Tarkempia tarpeita (vaatimuksia voidaan muuttaa, alustavat tarpeet eivät sido hankintayksikköä): - Järjestelmään tulee voida lisätä erilaisia käyttäjäryhmiä ja rooleja - Järjestelmässä tulee olla mahdollisuudet rajata näkymiä ja toimintoja oikeusasetuksilla erilaisille käyttäjäryhmille ja rooleille - Ryhmät ja roolit voidaan priorisoida - Järjestelmään tehdään työvuorotilauksia erilaisin vaatimuksin - Työvuoroja tulee voida tuoda järjestelmään esim. excelillä tai toisesta järjestelmästä - Vuorot voivat avautua saataville heti tai ajastetusti - Työntekijät voidaan hyväksyttää työntekijöiksi - Töihin kiinnitetään työntekijöitä, jotka täyttävät vaatimukset - Järjestelmässä on kattava raportointi - Automaattinen viestintä on mahdollista - Manuaalisen ja automaattisen viestinnän tavan voi valita (sähköposti, tekstiviesti, mobiiliapplikaatio) - Tuntihintojen tallentaminen on mahdollista - Tuntihintoja voidaan käyttää hyödyksi toimijoiden välillä (esim. voidaan asettaa halvimmasta kalleimpaan) - Erilaisista tapahtumista voi tilata ilmoituksen (esim. avoimista töistä) - Järjestelmää vastaava nykyaikainen mobiiliapplikaatio Järjestelmän tulee vastata Temporen tarpeita, eikä kehittämistä alkuvaiheessa tule olla juurikaan, jotta käyttöönotto ei viivästy. Tavoitteena on, että järjestelmä olisi kokonaisuudessaan käytössä vaatimustenmukaisena kevään 2025 aikana. Tämä tietopyyntö ei ole tarjouspyyntö vaan tällä tietopyynnöllä haetaan markkinavuoropuheluun toimittajia, jotka pystyvät tarjoamaan tarvittavan ratkaisun, ja jotka ovat halukkaita osallistumaan markkinavuoropuheluun. Hankintayksikkö saattaa rajoittaa markkinavuoropuheluun kutsuttavien toimittajien määrää omien resurssiensa mukaan. Markkinavuoropuhelun aikana toimittajien kanssa voidaan järjestää demotilaisuuksia ja markkinavuoropuheluun osallistuvien tulee valmistautua mahdolliseen demoesittelyyn. Demoja hyödynnetään vain hankintayksikön sisäiseen käyttöön hankintaa valmisteltaessa. Toimittaja voi ilmoittaa halukkuutensa markkinavuoropuheluun laittamalla sähköpostia osoitteeseen kilpailutus@sarastia.fi. Markkinavuoropuheluun ilmoittautuvien toimittajien toivotaan ilmoittautumisen yhteydessä toimittavan seuraavat tiedot / dokumentit sähköpostin liitteenä: - ratkaisun kuvaus - hinnoittelumallit (ylläpito ja kehittäminen) - ylläpidon/palvelun kuvaus - palvelutasot - rajapintakuvaukset/mahdollisuudet

Ilmoitusnumero 2024-149584
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi
Osoitetiedot Tempore Henkilöstöpalvelut Oy
Sarastia Oy, PL 34 13100 Hämeenlinna FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Viilennyksen rakentaminen, Roihuvuoren monipuolinen palvelukeskus

Suomi | Stara (Helsingin kaupungin rakentamispalveluliikelaitos)
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 1.10.2024 Määräaika: Umpeutunut | 20.10.2024 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Urakkaan kuuluu viilennyksen rakentamiseen liittyvät kaikki työt aineineen, tarvikkeineen, kuljetuksineen ja kalustoineen asiakirjoissa esitetyssä laajuudessa valmiiksi tehtynä. Helsingin kaupungin rakentamispalveluliikelaitos Stara pyytää tarjoustanne Roihuvuoren monipuolisen palvelukeskuksen kaikista viilennyksen rakentamiseen liittyvistä töistä valmiiksi paikoilleen asennettuna kaikkine materiaaleineen, tarvikkeineen, kalustoineen, työvälineineen ja kuljetuksineen tämän tarjouspyynnön ja liitteenä olevien asiakirjojen mukaisesti. Alustava työaika: 1/2025 - 5/2025 Kohteen osoite: Punahilkantie 16, Helsinki

Ilmoitusnumero 2024-149602
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000), Putkityöt (45330000), Lämmitys-, ilmanvaihto- ja ilmastointilaitteiden asennustyöt (45331000), Automaatiojärjestelmä (48921000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Stara (Helsingin kaupungin rakentamispalveluliikelaitos)
PL 1605 00099 Helsingin kaupunki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Suuret pakettiautorunkoiset autot 2025-2027 (2029)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 30.9.2024 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 5.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Suuret pakettiautorunkoiset autot 2025-2027 (2029) HANKINNAN KOHDE

Tämän puitejärjestelyn kohteena ovat suuret pakettiautorunkoiset autot ja niihin liittyvät palvelut tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyn mukaisesti.

Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteessä 1 "Hankinnan kohde".

SOPIMUSKAUSI

Sopimuskausi on kaksi (2) vuotta. Hanselilla on oikeus jatkaa puitesopimuksen voimassaoloa enintään kahden (2) vuoden mittaisella optiokaudella puitesopimuksen ehdoin. Ks. myös tarjouspyynnön liitteenä B olevan puitesopimuksen luvut 6 ja 7. Hankintasopimuksen kestosta on sovittu puitesopimuksen kohdissa 6.1-6.4.

PUITEJÄRJESTELYN LAAJUUS

Puitejärjestelyn ennakoitu arvo on 28 000 000 - 40 000 000 euroa (alv 0 %) sisältäen myös optiokauden. Puitejärjestelyn enimmäisarvo on 40 000 000 euroa (alv 0 %).

Luvut perustuvat liittyneiden asiakkaiden antamiin tietoihin puitejärjestelyn käytöstä. Tarjouspyynnön liitteessä A ”Asiakkaat” on luettelo niistä Hanselin Asiakkaista, jotka ovat liittyneet Suuret pakettiautorunkoiset autot 2025-2027 (2029) -puitejärjestelyyn ja ovat oikeutettuja tekemään hankintoja puitejärjestelyn perusteella. Tämän puitejärjestelyn perusteella tehtävien hankintojen on arvioitu jakautuvan sopimuskaudella siten, että euromääriltään merkittävimmät asiakkaat ovat hyvinvointialueita ja turvallisuusviranomaisia.

Hankintojen euromääräisen arvon määrittämistä vaikeuttaa osaltaan se, että puitejärjestelyyn liittyneiden Asiakkaiden joukossa on muun ohella budjettitalouden piirissä olevia Asiakkaita, joiden hankintoihin alustavasti myönnettyihin varoihin voi puitesopimuskaudella tulla ennakoimattomia, Asiakkaasta riippumattomia muutoksia. Hankintojen euromääräisen arvon määrittämistä vaikeuttaa osaltaan myös se, että autojen hintakehitystä on vaikeaa arvioida.

Puitejärjestelyn ennakoidusta arvonlisäverottomasta euromääräisestä kokonaisarvosta noin 96 % on arvioitu muodostuvan autoista ja noin 4 % autoihin hankittavista tehdaslisävarusteista ja autoihin varustelupalvelun yhteydessä asennettavista tarvikkeista. Hankinnan kohteeseen sisältyvien muiden palvelujen osuus ennakoidusta arvonlisäverottomasta euromääräisestä kokonaisarvosta on arvioitu olevan erittäin vähäinen.,

Ilmoitusnumero 2024-014650
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Moottoriajoneuvot (34100000), Moottoriajoneuvojen ja niihin liittyvien laitteiden korjaus ja huolto (50110000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

TURUN YLIOPPILASKYLÄSÄÄTIÖ – KIINTEISTÖVAKUUTUKSET

Suomi | Turun Ylioppilaskyläsäätiö
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 30.9.2024 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 4.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

TURUN YLIOPPILASKYLÄSÄÄTIÖ - KIINTEISTÖVAKUUTUKSET Pyydämme tarjoustanne Turun Ylioppilaskyläsäätiön kiinteistövakuutuksista. Tarjouspyynnön kohteet on esitetty tarkemmin tämän tarjouspyynnön liitteissä.

Vakuutusten kilpailuttamisessa Turun Ylioppilaskyläsäätiö on päätynyt käyttämään Finib Oy:tä vakuutusmeklarinaan.,

Ilmoitusnumero 2024-014619
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rahoitus- ja vakuutuspalvelut (66000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Turun Ylioppilaskyläsäätiö
Inspehtorinkatu 12 A 20540 Turku FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Pakettiautot

Suomi | Helsingin kaupungin rakentamispalveluliikelaitos Stara
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 30.9.2024 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 6.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Pakettiautot Helsingin kaupungin rakentamispalveluliikelaitos (Stara) pyytää tarjoustanne henkilöautoista tämän tarjouspyynnön ja sen liitteenä olevien asiakirjojen mukaisesti. Kyseessä on tavarahankinta. Tarjous on tehtävissä yhdestä, useammasta, tai kaikista kohdista, sekä useasta erilaisista tarjouspyynnön vaateiden mukaisista automerkeistä ja malleista.

Tarjous on tehtävä tarjouspyynnön liitteen tarjouslomakkeella (liite 1).
Hankinnan kohdetta on kuvattu tarkemmin liitteessä (liite 2).
Hankintaa koskeva sopimusluonnos on liitteenä (liite 3).,

Ilmoitusnumero 2024-014597
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Pakettiautot (34136000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Helsingin kaupungin rakentamispalveluliikelaitos Stara
00099 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Keskikokoiset pakettiautorunkoiset autot 2025-2027 (2029)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 30.9.2024 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 5.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Keskikokoiset pakettiautorunkoiset autot 2025-2027 (2029) HANKINNAN KOHDE

Tämän puitejärjestelyn kohteena ovat keskikokoiset pakettiautorunkoiset autot ja niihin liittyvät palvelut tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyn mukaisesti.

Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteessä 1 "Hankinnan kohde".

SOPIMUSKAUSI

Sopimuskausi on kaksi (2) vuotta. Hanselilla on oikeus jatkaa puitesopimuksen voimassaoloa enintään kahden (2) vuoden mittaisella optiokaudella puitesopimuksen ehdoin. Ks. myös tarjouspyynnön liitteenä B olevan puitesopimuksen luvut 6 ja 7. Hankintasopimuksen kestosta on sovittu puitesopimuksen kohdissa 6.1-6.4.

PUITEJÄRJESTELYN LAAJUUS

Puitejärjestelyn ennakoitu arvo on 20 500 000 - 29 500 000 euroa (alv 0 %) sisältäen myös optiokauden. Puitejärjestelyn enimmäisarvo on 29 500 000 euroa (alv 0 %).

Luvut perustuvat liittyneiden asiakkaiden antamiin tietoihin puitejärjestelyn käytöstä. Tarjouspyynnön liitteessä A ”Asiakkaat” on luettelo niistä Hanselin Asiakkaista, jotka ovat liittyneet Keskikokoiset pakettiautorunkoiset autot 2025-2027 (2029) -puitejärjestelyyn ja ovat oikeutettuja tekemään hankintoja puitejärjestelyn perusteella. Tämän puitejärjestelyn perusteella tehtävien hankintojen on arvioitu jakautuvan sopimuskaudella siten, että euromääriltään merkittävimmät asiakkaat ovat hyvinvointialueita ja turvallisuusviranomaisia.

Hankintojen euromääräisen arvon määrittämistä vaikeuttaa osaltaan se, että puitejärjestelyyn liittyneiden Asiakkaiden joukossa on muun ohella budjettitalouden piirissä olevia Asiakkaita, joiden hankintoihin alustavasti myönnettyihin varoihin voi puitesopimuskaudella tulla ennakoimattomia, Asiakkaasta riippumattomia muutoksia. Hankintojen euromääräisen arvon määrittämistä vaikeuttaa osaltaan myös se, että autojen hintakehitystä on vaikeaa arvioida.

Puitejärjestelyn ennakoidusta arvonlisäverottomasta euromääräisestä kokonaisarvosta noin 96 % on arvioitu muodostuvan autoista ja noin 4 % autoihin hankittavista tehdaslisävarusteista ja autoihin varustelupalvelun yhteydessä asennettavista tarvikkeista. Hankinnan kohteeseen sisältyvien muiden palvelujen osuus ennakoidusta arvonlisäverottomasta euromääräisestä kokonaisarvosta on arvioitu olevan erittäin vähäinen.,

Ilmoitusnumero 2024-014649
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Moottoriajoneuvot (34100000), Moottoriajoneuvojen ja niihin liittyvien laitteiden korjaus ja huolto (50110000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Käyttövaltuushallintajärjestelmän (IDM) hankinta palveluna

Suomi | Keva
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 30.9.2024 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 4.11.2024 10:30 Alkuperäinen ilmoitus

Käyttövaltuushallintajärjestelmän (IDM) hankinta palveluna Tällä hankinnalla hankintaan uusi käyttövaltuushallintajärjestelmä (IDM) Kevan sisäiseen käyttöön palveluna. Käyttövaltuushallinta saa perusidentiteetti tietonsa Kevan HR-järjestelmästä, jonka perusteella käyttäjälle (kevalainen tai konsultti) luodaan tarvittavat käyttäjätunnukset sekä annetaan peruskäyttöoikeudet (käyttöoikeusryhmät) käyttöön. Käyttövaltuushallintajärjestelmän kautta käyttäjä voi itse tai hänen esihenkilönsä hakea käyttöoikeuksia Kevan tietojärjestelmiin niitä varten määriteltyjen käyttöoikeusryhmien/käyttöoikeusroolien perusteella. Käyttöoikeudet hyväksyy kyseisen tietojärjestelmän omistaja. Tällä hetkellä käyttöoikeudet provisioidaan on-prem AD-ryhmien kautta tai jos järjestelmä ei tue AD-käyttöoikeusryhmiä niin ns. sähköpostiprovisioinnin kautta, jossa hyväksyntä ja käyttöoikeuksien myöntäminen tehdään manuaalisesti sähköpostiherätteiden avulla.

Käyttövaltuushallintajärjestelmän on myös hallittava ja luotava rinnakkaistunnuksia, joita pääasiassa käytetään pääkäyttäjätason tehtävien hoitamiseen. Kevalaisella voi olla useampikin rinnakkaistunnus käytössä. Kutsumme näitä rinnakkaistunnuksia nimellä x-tunnus. Rinnakkaistunnus voi olla myös pääasiallinen tunnus Kevan järjestelmiin, kuten konsulteilla, jotka ylläpitävät vain tiettyjä järjestelmiä Kevan ympäristössä eivätkä tarvitse peruskäyttäjätunnuksen kautta tulevia lisenssejä kuten sähköposti tai verkkolevyt.

Nykyinen järjestelmä pohjautuu Microsoft Identity Management (MIM) ratkaisuun ja sitä tukemaan on rakennettu räätälöity käyttöoikeuksienhallintaan (anominen, hyväksyntä) tehty sovellus (Personas/Nixu).

Uuden ratkaisun tavoitteena on saada käyttövaltuushallinnan ratkaisu palveluna siten, että sen elinkaari on varmistettu ja se tulee vastaamaan Kevan kehittyviin tarpeisiin. Tärkeimmät kehityskohteet ovat:
- Microsoft Azure pilvi-identiteetin hallinta (guest-tunnukset sekä tunnukset, jotka ovat vain Entra ID:ssä)
- Raportointi, kuten hyväksyntähistoria
- Käyttöoikeuksien tarkastus (attestointi) ja sen valvonta.

Hankinnan kuvausta on kuvattu tarkemmin liitteenä olevassa Keva IDM laajempi hankinnan kuvaus -dokumentissa.

Seuraavat tarjouksen liitedokumentit saa vain pyydettäessä osoitteesta juha.makinen@keva.fi
- Keva personas käyttötapaukset.pdf, joka kuvaa nykyisen järjestelmän käyttötapaukset ja jotka kuuluvat käyttöönottoprojektin kokonaisuuteen
- Keva IDM käyttötapaukset käyttöönottoprojektiin.pdf, joka kuvaa vielä hieman tarkemmin miten nykyisiä käyttötapauksia halutaan kehittää
- Keva IDM näyttökuvat.pdf, joka sisältää nykyisen järjestelmän käyttöliittymäkuvia. Näiden tarkoituksena on selventää tilaajan tahtoa yksinkertaisesta käyttöliittymästä, joka myös jatkossa halutaan
- Personas kantarakenne.zip, joka sisältää nykyisen järjestelmän tietokantataulujen schema kuvauksen. Tämän avulla toimittaja voi arvioida migraatiotyön suuruutta.,

Ilmoitusnumero 2024-014615
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Keva
Unioninkatu 43 00170 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Henkilöautot

Suomi | Helsingin kaupungin rakentamispalveluliikelaitos Stara
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 30.9.2024 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 6.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Henkilöautot Helsingin kaupungin rakentamispalveluliikelaitos (Stara) pyytää tarjoustanne henkilöautoista tämän tarjouspyynnön ja sen liitteenä olevien asiakirjojen mukaisesti. Kyseessä on tavarahankinta. Tarjous on tehtävissä yhdestä, kahdesta, tai kaikista kohdista, sekä useasta erilaisista tarjouspyynnön vaateiden mukaisista automerkeistä ja malleista.

Tarjous on tehtävä tarjouspyynnön liitteen tarjouslomakkeella (liite 1).
Hankinnan kohdetta on kuvattu tarkemmin liitteessä (liite 2).
Hankintaa koskeva sopimusluonnos on liitteenä (liite 3).,

Ilmoitusnumero 2024-014596
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Henkilöautot (34110000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Helsingin kaupungin rakentamispalveluliikelaitos Stara
00099 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma