Vt11 Koiviston ja Pikkuhaaran siltojen valvontapalvelut

Suomi | Väylävirasto
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 2.10.2024 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 5.11.2024 11:00 Alkuperäinen ilmoitus

Vt11 Koiviston ja Pikkuhaaran siltojen valvontapalvelut Vt11 Siltojen rakentamisen aikainen valvontapalvelut,

Ilmoitusnumero 2024-014695
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Arkkitehti-, rakennus-, insinööri- ja tarkastuspalvelut (71000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Väylävirasto
PL 33 (Opastinsilta 12 A) 00521 HELSINKI FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Painantaelvytyslaitteet tarvikkeineen

Suomi | Sansia Oy
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 2.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Tämä ei ole hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö, vaan tietopyyntö mahdollisille tarjoajille. Tietopyynnön tarkoituksena on kartoittaa markkinoita ja kerätä tietoa sekä toimittajien kommentteja, jotta mahdollinen tuleva tarjouskilpailu voitaisiin toteuttaa tarkoituksenmukaisella tavalla. Tietopyynnöllä ei pyydetä, eikä siihen anneta, tarjouksia. Hankintayksikölle esitettyihin kommentteihin ja lisäkysymyksiin ei vastata. Tietopyyntö ei velvoita hankintayksikköä suorittamaan varsinaista hankintaa tai toteuttamaan hankintaa tietopyynnössä kuvatulla tavalla. Hankintayksikkö ei ole velvollinen ottamaan huomioon tietopyyntöön saatuja vastauksia tarjouspyynnön laadinnassa. Tietopyyntöön vastanneille ei makseta korvausta tietopyyntöön vastaamisesta tai mahdolliseen markkinavuoropuhelutilaisuuteen osallistumisesta. Tietopyyntöön vastaaminen ei sido toimittajaa tarjouskilpailuun osallistumiseen, eikä myöskään ole edellytyksenä myöhemmin varsinaiseen tarjouskilpailuun osallistumiselle. Tietopyyntöön vastaaminen tai vastaamatta jättäminen ei vaikuta tarjoajan asemaan varsinaisessa tarjouskilpailussa. Tämä ei ole hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö, vaan tietopyyntö mahdollisille tarjoajille. Tietopyynnön tarkoituksena on kartoittaa markkinoita ja kerätä tietoa sekä toimittajien kommentteja, jotta mahdollinen tuleva tarjouskilpailu voitaisiin toteuttaa tarkoituksenmukaisella tavalla. Tietopyynnöllä ei pyydetä, eikä siihen anneta, tarjouksia. Hankintayksikölle esitettyihin kommentteihin ja lisäkysymyksiin ei vastata. Tietopyyntö ei velvoita hankintayksikköä suorittamaan varsinaista hankintaa tai toteuttamaan hankintaa tietopyynnössä kuvatulla tavalla. Hankintayksikkö ei ole velvollinen ottamaan huomioon tietopyyntöön saatuja vastauksia tarjouspyynnön laadinnassa. Tietopyyntöön vastanneille ei makseta korvausta tietopyyntöön vastaamisesta tai mahdolliseen markkinavuoropuhelutilaisuuteen osallistumisesta. Tietopyyntöön vastaaminen ei sido toimittajaa tarjouskilpailuun osallistumiseen, eikä myöskään ole edellytyksenä myöhemmin varsinaiseen tarjouskilpailuun osallistumiselle. Tietopyyntöön vastaaminen tai vastaamatta jättäminen ei vaikuta tarjoajan asemaan varsinaisessa tarjouskilpailussa.

Ilmoitusnumero 2024-149638
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Anestesia ja elvytys (33170000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI1D2
Osoitetiedot Sansia Oy
PL 2000 70601 Kuopio FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Vanhan Porvoon liimapuisen palkkisillan rakentaminen

Suomi | Porvoon kaupunki
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 2.10.2024 Määräaika: Umpeutunut | 25.10.2024 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena on Vanhan Porvoon liimapuisen palkkisillan rakentaminen tarjouspyynnön liitteenä olevien asiakirjojen mukaisesti. Tarjouspyynnön kohteena oleva Vanhan Porvoon silta sijaitsee Vanhassa Porvoossa ja ylittää Porvoon joen. Silta yhdistää Vanhan Helsingintien ja Sillanmäen toisiinsa. Urakassa: Nykyiset maatuet puretaan, uudet rakennetaan teräsputkipaalujen varaisten peruslaattojen varaan, sekä välituki korjataan. Itäpuolen rantamuuri rakennetaan uudelleen perustuksineen ja läntisen rantamuurin kiviladonta korjataan. Kohteessa rakennetaan kevyen liikenteen kulkemisen mahdollistava väliaikainen teräsristikkosilta vanhan kaupungin sillan korjaamisen ajaksi. Valittu urakoitsija toimii hankkeen pääurakoitsijana ja lainsäädännön tarkoittamana päätoteuttajana. Kokonaisurakkaan sisältyvät työmaan johtovelvollisuudet ja työmaapalvelut. Urakkaan kuuluvat tehtävät on kuvattu urakkaohjelman kohdassa 3.1. Kohde on kuvattu tarkemmin tämän hankintailmoituksen liitteinä olevissa asiakirjoissa, erityisesti dokumentissa vanhan kaupungin sillan urakkaohjelma. Hankintayksikkö järjestää halukkaille tarjoajille mahdollisuuden tutustua kohteeseen. Tutustumiskäynti järjestetään: Torstaina 10.10.2024 kello 13.00 - 15.00 Ilmoittautuminen sähköpostilla 09.10.2024 kello 15.00 mennessä, osoitteeseen markus.karvonen@porvoo.fi. HUOMIOITAVAA: * Piirustusluettelossa mainitut tiedostonimet normaaleina, varsinaiset tiedostot nimetty lyhennettyinä * Havainnekuvat (1-5) ovat suuntaa-antavia. Toteutus rakennussuunnitelmien mukaan. * Väliaikaisen sillan valaistuksen sähköt työmaasähköistä. Väliaikainen silta kuuluu urakan päätyttyä urakoitsijalle. Urakoitsija poistaa sillan ja ennallistaa alueen tarjouspyyntöasiakirjojen mukaisesti. Paalujen jättämisestä pohjaan urakoitsija pyytää lausunnon Porvoon kaupungin ympäristösuojelulta jätelain nojalla. Muuten noudatettava vesilupapäätöksen määräyksiä. Urakoitsijan on varauduttava katkaisemaan paalut joen pohjamaan tasoon. Jäljelle jäävien paalujen koordinaatit on toimitettava tilaajalle. Urakan toteutusaika on 1.1.2025 - 31.5.2026.

Ilmoitusnumero 2024-149615
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sillan kunnostukseen liittyvät rakennustyöt (45221119)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Porvoon kaupunki
Raatihuoneenkatu 9 06100 Porvoo FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Sentrifuugitekniikalla tehtävien plasmanvaihtohoitojen ja kantasolukeräyksen sekä immunoadsorptiohoitojen laitteet ja tarvikkeet

Suomi | Tuomi Logistiikka Oy
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 2.10.2024 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 4.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Tuomi Logistiikka kilpailuttaa sentrifuugitekniikalla tehtävien plasmanvaihtohoitojen ja kantasolukeräyksen sekä immunoadsorptiohoitojen laitteiden vuokrat sekä niiden hoitojen tarvikkeet Pirkanmaan hyvinvointialueen käyttöön.

Hankinta on jaettu kahteen osaan:

1. Sentrifuugilaite plasmanvaihtoa ja kantasolukeräystä varten ja hoitoihin liittyvät tarvikkeet
2. Immunoadsorptiolaitteisto (sisältäen plasman erotteluun käytettävän laitteen sekä immunoadsorptiolaitteen) ja sen tarvikkeet.

Sentrifuugilaitteella tehtäviä plasmanvaihtoja ja kantasolukeräyksiä arvioidaan tehtäväksi vuositasolla Tays:ssa 50-200 kpl ja immunoadsorptiohoitoja
0-20 kpl. Sekä plasmanvaihtohoitojen ja kantasolukeräyksien sekä immunoadsorptiohoitojen määrät vaihtelevat vuosittain riippuen potilaiden määrästä eikä tilaaja sitoudu mihinkään hankintamääriin laitteiden tai tarvikkeiden osalta.

, Sentrifuugilaite plasmanvaihtoa ja kantasolukeräystä varten ja hoitoihin liittyvät tarvikkeet Taysissa plasmanvaihtohoidot ja kantasolukeräykset tehdään pääsääntöisesti Munuaiskeskuksessa ja Verisairauksien yksiköissä. Hoito toteutetaan sentrifuugitekniikalla.

Tarjouspyyntö koskee sentrifuugitekniikalla tehtävää plasmanvaihtoa ja kantasolukeräyslaitteiden vuokrausta ja hoitoihin liittyviä tarvikkeita.

Laitetoimittaja vastaa avaimet käteen -periaatteella tilaajan käyttöön toimitettavien laitteiden ylläpidosta, huollosta ja toiminnasta.

Laitteisiin liittyviä tarvikehankintoja tekee Tuomi Logistiikka Oy omistajilleen ja sidosyksiköilleen., Immunoadsorptiolaitteisto (sisältäen plasman erotteluun käytettävän laitteen sekä immunoadsorptiolaitteen) ja sen tarvikkeet Taysissa immunoadsoptiohoidot tehdään Munuaiskeskuksessa. Hoitoon tarvitaan plasman erottelulaite ja sen kanssa yhteensopiva ja yhtä aikaa käytettävä immunoadsorptiolaite.

Laitetoimittaja vastaa avaimet käteen -periaatteella tilaajan käyttöön toimitettavien laitteiden ylläpidosta, huollosta ja toiminnasta.

Laitteisiin liittyviä tarvikehankintoja tekee Tuomi Logistiikka Oy omistajilleen ja sidosyksiköilleen.,

Ilmoitusnumero 2024-014694
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet, farmaseuttiset valmisteet ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Tuomi Logistiikka Oy
Särkijärvenkatu 1 33840 Tampere FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietopyyntö / kutsu markkinavuoropuheluun – Certian HR- ja palkkajärjestelmä

Suomi | Certia Oy
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 2.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Tämän tietopyynnön ja markkinavuoropuhelun kohteena on palkka- ja HR-järjestelmä Certialle ja sen asiakaskorkeakouluille. Hankinta tulee sisältämään käyttöönottoprojektin sekä ylläpidon ja jatkuvan palvelun sopimuskauden ajaksi. Palkka- ja HR-järjestelmä toteutetaan OnPremise -ratkaisuna Certian kumppanin konesaliin tai SaaS-palveluna. Certia tuottaa asiakaskorkeakouluilleen palkkapalvelut ja tarjoaa asiakkailleen palkka- ja HR-järjestelmän osana palveluaan. Käyttöönottoprojektista ja jatkuvasta palvelusta solmitaan sopimus, jonka tulee olla laajennettavissa myös Certian mahdollisille uusille asiakkaille asiakkuuden ajaksi. Certian palkkapalveluiden asiakkaana on vuoden 2025 alussa 14 suomalaista korkeakoulua. Markkinavuoropuhelutilaisuuksien sekä tämän tietopyynnön tarkoituksena on tiedottaa markkinoita tulevasta kilpailutuksesta, kartoittaa markkinoiden tilannetta, mahdollistaa kommenttien esittäminen tulevasta hankinnasta sekä saada hankintaa koskevaa tietoa, jotta varsinainen tarjouskilpailu voidaan toteuttaa mahdollisimman tarkoituksenmukaisella tavalla. Tietopyynnöllä täydennetään osaamista tarjouspyynnön laadintaan. Osallistujia pyydetään ilmoittautumaan markkinavuoropuheluun viimeistään keskiviikkona 23.10.2024 klo 15:00 mennessä. Vuoropuhelujen ajankohdat vahvistetaan viimeistään perjantaina 25.10. klo 15:00 mennessä. Mikäli tarjoaja ei kykene osallistumaan yhteiseen markkinavuoropuhelutilaisuuteen, tähän tietopyyntöön voi jättää kommentteja ja huomioita sähköpostitse, lähettämällä sähköpostiviestin osoitteeseen hankinta@certia.fi. Viestissä tulee mainita ilmoituksen nimi: "Tietopyyntö / kutsu markkinavuoropuheluun: Certian palkka- ja HR- järjestelmä". Kommentit ja huomiot pyydetään jättämään 25.10.2024 klo 15:00 mennessä. Tietopyynnön liitteenä on Certian laatima asialista (Markkinavuoropuhelun asialista.pdf), joka sisältää alustavan listauksen markkinavuoropuhelussa keskusteltavista asioista, joihin tilaaja tahtoo osallistujien kommentteja ja näkemyksiä. Osallistujia pyydetään ottamaan tietopyynnön liitteet huomioon valmistautuessaan markkinavuoropuheluun. Kts lisätietoja markkinavuoropuhelusta, varattavista ajankohdista ja hankinnasta kohdasta "Hankinnan taustaa". Tämän tietopyynnön ja markkinavuoropuhelun kohteena on palkka- ja HR-järjestelmä Certialle ja sen asiakaskorkeakouluille. Hankinta tulee sisältämään käyttöönottoprojektin sekä ylläpidon ja jatkuvan palvelun sopimuskauden ajaksi. Palkka- ja HR-järjestelmä toteutetaan OnPremise -ratkaisuna Certian kumppanin konesaliin tai SaaS-palveluna. Certia tuottaa asiakaskorkeakouluilleen palkkapalvelut ja tarjoaa asiakkailleen palkka- ja HR-järjestelmän osana palveluaan. Käyttöönottoprojektista ja jatkuvasta palvelusta solmitaan sopimus, jonka tulee olla laajennettavissa myös Certian mahdollisille uusille asiakkaille asiakkuuden ajaksi. Certian palkkapalveluiden asiakkaana on vuoden 2025 alussa 14 suomalaista korkeakoulua. Markkinavuoropuhelutilaisuuksien sekä tämän tietopyynnön tarkoituksena on tiedottaa markkinoita tulevasta kilpailutuksesta, kartoittaa markkinoiden tilannetta, mahdollistaa kommenttien esittäminen tulevasta hankinnasta sekä saada hankintaa koskevaa tietoa, jotta varsinainen tarjouskilpailu voidaan toteuttaa mahdollisimman tarkoituksenmukaisella tavalla. Tietopyynnöllä täydennetään osaamista tarjouspyynnön laadintaan. Osallistujia pyydetään ilmoittautumaan markkinavuoropuheluun viimeistään keskiviikkona 23.10.2024 klo 15:00 mennessä. Vuoropuhelujen ajankohdat vahvistetaan viimeistään perjantaina 25.10. klo 15:00 mennessä. Mikäli tarjoaja ei kykene osallistumaan yhteiseen markkinavuoropuhelutilaisuuteen, tähän tietopyyntöön voi jättää kommentteja ja huomioita sähköpostitse, lähettämällä sähköpostiviestin osoitteeseen hankinta@certia.fi. Viestissä tulee mainita ilmoituksen nimi: "Tietopyyntö / kutsu markkinavuoropuheluun: Certian palkka- ja HR- järjestelmä". Kommentit ja huomiot pyydetään jättämään 25.10.2024 klo 15:00 mennessä. Tietopyynnön liitteenä on Certian laatima asialista (Markkinavuoropuhelun asialista.pdf), joka sisältää alustavan listauksen markkinavuoropuhelussa keskusteltavista asioista, joihin tilaaja tahtoo osallistujien kommentteja ja näkemyksiä. Osallistujia pyydetään ottamaan tietopyynnön liitteet huomioon valmistautuessaan markkinavuoropuheluun. Kts lisätietoja markkinavuoropuhelusta, varattavista ajankohdista ja hankinnasta kohdasta "Hankinnan taustaa".

Ilmoitusnumero 2024-149637
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Certia Oy
Silmukkatie 6 65100 Vaasa FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Siivouskoneet ja -laitteet

Suomi | Satakunnan hyvinvointialue
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 2.10.2024 Määräaika: 5 päivää kuluttua | 1.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena on Satakunnan hyvinvointialueen siivouskoneet ja -laitteet. Sopimuskausi on kaksi vuotta (arvioitu 1.2.2025-31.1.2027). Tilaajalla on oikeus jatkaa sopimuskautta optiokaudella 1 + 1 vuotta. Hankinnan kohde ja sitä koskevat vaatimukset on kuvattu seuraavissa liitteissä: - Tarjouslomake (Liite 1) - Toimituksenkuvaus (Liite 2) - Sopimusluonnos (Liite 3) - Julkisten hankintojen yleiset sopimusehdot JYSE 2014 Tavarat (Liite 4) Katso kohta II.1.4) Lyhyt kuvaus *.

Ilmoitusnumero 2024-149614
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Pölynimurit ja lattiankiillotuskoneet muuhun kuin kotitalouskäyttöön (42999000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI196
Osoitetiedot Satakunnan hyvinvointialue
Sairaalantie 3 28500 Pori FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Avannehoitotarvikkeet

Suomi | Keski-Suomen hyvinvointialue
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 2.10.2024 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 5.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Avannehoitotarvikkeet Hankinnan kohteena ovat tarjouspyyntöasiakirjojen mukaiset avannehoitotarvikkeet sekä niiden kotijakelu Keski-Suomen hyvinvointialueelle.

Tavoitteena on kilpailutuksen avulla saada turvalliset ja Tilaajan yksiköiden toimintaa tukevat tuotteet huomioiden potilaiden yksilölliset tarpeet, toimitusvarmuus sekä hyvä yhteistyö sopimustoimittajien kanssa koko hankintakauden.

Määräaikainen sopimuskausi on voimassa kaksi (2) vuotta. Sopimuskautta on mahdollista jatkaa määräaikaisen kauden jälkeen kahdella yhden (1) vuoden mittaisella optiolla (1+1).

Tuotteita on mahdollista tilata keskusvarastoihin, tilaaviin yksiköihin ja kotijakelun tulee olla mahdollista kaikille tarjotuille tuotteille. Kotijakelun asiakkaita oli vuonna 2023 arviolta noin 700 asiakasta koko Tilaajan alueella.

Hankintaan kuuluvat tuotteet ovat eritelty excel-liitteellä (Liite 2 Tarjouslomake). Hankinnan kohde ja sitä koskevat vaatimukset on kuvattu yksityiskohtaisesti tarjouspyynnössä ja sen liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2024-014688
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet (33100000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI193
Osoitetiedot Keski-Suomen hyvinvointialue
Hoitajantie 1 40620 Jyväskylä FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Taloteknisten järjestelmien historiaselvitysopas

Suomi | Museovirasto
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 2.10.2024 Määräaika: 16 tuntia kuluttua | 28.10.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Museovirasto teettää vuosina 2024-2025 Terveet tilat 2028-ohjelman Suojeltavien rakennusten käyttömahdollisuuksien arviointimenettelyiden kehittäminen - toimenpiteeseen kuuluvana Taloteknisten järjestelmien historiaselvityksen laadintaoppaan. Oppaan tarkoituksena on kartoittaa ja esitellä rakennuksissa eri aikoina käytetyt talotekniset järjestelmät ja niiden muutoshistorian periaatteet. Tarkoituksena on esimerkkien avulla selvittää muutosten mahdollisia vaikutuksia rakennuksen käytettävyyteen ja rakenteisiin. Oppaan avulla alan toimijoiden on jatkossa mahdollista laatia talotekniset järjestelmät kattavasti sisältäviä tai niihin keskittyviä rakennushistoriaselvityksiä. Opas ohjeistaa myös eri kohteisiin liittyvistä ja tehtävistä lisäselvityksistä. Selkeäksi kokonaisuudeksi kootun oppaan on tarkoitus opastaa selvitysten laadinnassa ja täydentää omana kokonaisuutena Museoviraston Talon tarinat – rakennushistorian selvitysopasta talotekniikan osalta. Lisäksi hankinta sisältää laadittavan oppaan taittotyön. Taitto tehdään Museoviraston mallipohjaan (Adobe InDesign), tilaajan ohjauksessa, kuten Museoviraston uudet julkaistut korjauskortit. Julkaisu tehdään pdf-muotoon, saavutettavuusvaatimukset (WCAG 2.1. -kriteerit tasoilla A ja AA) täyttävänä tiedostona. Tilaaja valitsee yhden (1) toimittajan, jonka kanssa se tekee sopimuksen. Tälle hankinnalle on asetettu 70 000 euron (alv 0 %) kattohinta, eikä tarjoajan tarjous tältä osin saa ylittää asetettua kattohintaa. Tarjoaja voi käyttää alihankkijoita. Tarjous voidaan jättää ryhmittymänä. Toimittaja kokoaa tarjousta varten työryhmän, joka sisältää riittävän asiantuntemuksen arkkitehtuurista, arkkitehtuurin historiasta, rakennusten/rakenteiden historiasta, talotekniikan historiasta ja rakennusfysiikasta sekä kokemuksen vastaavan laisten selvitysten laadinnasta. Hankkeelle asetetaan ohjausryhmä, johon nimetään tilaajan ja Terveet tilat 2028-hankkeen edustajien lisäksi restaurointialan, rakennusfysiikan ja ilmanvaihdon asiantuntijoita. Ohjausryhmä kokoontuu aloituskokouksen lisäksi noin kuusi kertaa Teams-kokouksena. Tilaajan edustaja toimii ohjausryhmän puheenjohtajana. Tarjoaja toimii ohjausryhmän sihteerinä. Museovirasto teettää vuosina 2024-2025 Terveet tilat 2028-ohjelman Suojeltavien rakennusten käyttömahdollisuuksien arviointimenettelyiden kehittäminen - toimenpiteeseen kuuluvana Taloteknisten järjestelmien historiaselvityksen laadintaoppaan. Oppaan tarkoituksena on kartoittaa ja esitellä rakennuksissa eri aikoina käytetyt talotekniset järjestelmät ja niiden muutoshistorian periaatteet. Tarkoituksena on esimerkkien avulla selvittää muutosten mahdollisia vaikutuksia rakennuksen käytettävyyteen ja rakenteisiin. Oppaan avulla on alan toimijoiden jatkossa mahdollista laatia talotekniset järjestelmät kattavasti sisältäviä tai niihin keskittyviä rakennushistoriaselvityksiä. Opas ohjeistaa myös eri kohteisiin liittyvistä ja tehtävistä lisäselvityksistä. Selkeäksi kokonaisuudeksi kootun oppaan on tarkoitus opastaa selvitysten laadinnassa ja täydentää omana kokonaisuutena Museoviraston Talon tarinat – rakennushistorian selvitysopasta talotekniikan osalta. Oppaan alustavia sisältötarpeita: 1 Ilmanvaihto-, lämmitys- ja jäähdytysjärjestelmät - erilaisten järjestelmien kuvaus ja niiden kehitysvaiheet - järjestelmät erilaisissa rakenteissa ja rakennustyypeissä eri aikakausina, esimerkkejä - hormikartoitus, tarve, toimenpiteet- ja esitystapa - järjestelmiin liittyviä laitteita, kalusteita ja/tai varusteita 2 Vesi- ja viemäröinti järjestelmät - järjestelmien kehitysvaiheiden kuvaus - erilaisissa rakennustyypeissä käytetyt järjestelmät, esimerkkejä - järjestelmiin liittyviä laitteita, kalusteita ja/tai varusteita 3 Sähkö- ja automaatiojärjestelmät - sähköjärjestelmien kehitysvaiheiden kuvaus - erilaisissa rakennustyypeissä käytetyt järjestelmät, esimerkkejä - järjestelmiin liittyviä laitteita, kalusteita ja/tai varusteita - valaistus, valaisimet 4 Sisältö ja aiheen rajaus - ilmanvaihtojärjestelmät (räppänöistä ilmanvaihtojärjestelmiin) - lämmitys- jäähdytysjärjestelmät (huoneuuneista – nykyisiin lämmitysjärjestelmiin, ilmalämmitys) - vesi- ja viemäröintijärjestelmien historia - sähkö- ja automaatiojärjestelmien historia - järjestelmien erot eri rakennusmateriaaleissa - kaikkien järjestelmämuutoksien mahdolliset riskit rakenteille, ilmanvaihtoon, rakennusten käytettävyyteen, esimerkkejä - kiinteistöihin tehtäviä lisäselvityksiä ja kuntotutkimuksia - periaatteet ja/tai tietolähteet määräyksistä ja ohjeista eri aikakausina - tarjouksen antajan esitys aiheen rajauksesta ja sisällöstä tarjouspyynnön liitteenä o mahdolliset lisä- tai jatkotutkimustarpeet

Ilmoitusnumero 2024-149636
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Arkkitehtuuria koskevat neuvontapalvelut (71210000), Insinööritaitoa ja rakentamista koskevat neuvontapalvelut (71310000), Tutkimus- ja kehitystoiminnan konsulttipalvelut (73200000), Tutkimus- ja kehitystoiminnan suunnittelu ja toteutus (73300000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Museovirasto
PL 913 00101 Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Purku-urakka: Harjulan sairaala, asuntola E

Suomi | Kuopion kaupunki
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 2.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Harjulan sairaalan E-asuntolan purku. Tarjouskilpailun perusteella valitaan purku-urakoitsija purkukohteeseen. Kohde on Harjulan sairaalan E-asuntola Kuopiossa. Tontilta puretaan rakennukset perustuksineen ja taloteknisine järjestelmineen sekä suoritetaan purkamisen jälkeiset istutukset. Työt toteutetaan urakka-asiakirjojen mukaisesti. Purkutyössä tulee huomioida, että Harjulan sairaala-aluekokonaisuus on maakuntakaavassa merkitty ma-merkinnällä. Purku tulee toteuttaa mahdollisimman paljon ympäristöä suojellen. Tarkemmat menettelytavat sovitaan aloituskokouksessa.

Ilmoitusnumero 2024-149613
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1D2
Osoitetiedot Kuopion kaupunki
Suokatu 42 70100 Kuopio FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Suolenhuuhtelujärjestelmät ja anaalitampoonit

Suomi | Keski-Suomen hyvinvointialue
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 2.10.2024 Määräaika: 5 päivää kuluttua | 1.11.2024 08:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena ovat tarjouspyyntöasiakirjojen mukaiset suolenhuuhtelujärjestelmät ja anaalitamponit sekä niiden kotijakelu Keski-Suomen hyvinvointialueelle.

Tavoitteena on kilpailutuksen avulla saada turvalliset ja Tilaajan yksiköiden toimintaa tukevat tuotteet huomioiden potilaiden yksilölliset tarpeet, toimitusvarmuus sekä hyvä yhteistyö sopimustoimittajien kanssa koko hankintakauden.

Määräaikainen sopimuskausi on voimassa kaksi (2) vuotta. Sopimuskautta on mahdollista jatkaa määräaikaisen kauden jälkeen kahdella yhden (1) vuoden mittaisella optiolla (1+1).

Tuotteita on mahdollista tilata keskusvarastoihin, tilaaviin yksiköihin ja kotijakelun tulee olla mahdollista kaikille tarjotuille tuotteille. Kotijakelun asiakkaita oli vuonna 2023 arviolta noin 90 asiakasta koko Tilaajan alueella.

Hankinnan kohde ja sitä koskevat vaatimukset on kuvattu yksityiskohtaisesti tarjouspyynnössä ja sen liitteissä. , Suolenhuuhtelujärjestelmä pieni, ei ohjausyksikköä Suolenhuuhtelujärjestelmä pieni, ei ohjausyksikköä ja niiden kulutustarvikkeet, Suolihuuhtelujärjestelmä, manuaalinen, ohjausyksiköllä Suolihuuhtelujärjestelmä, manuaalinen, ohjausyksiköllä ja niiden kulutustarvikkeet., Suolihuuhtelulaite/- järjestelmä ei- manuaalinen (tarvitsee virtsalähteen) ohjausyksiköllä Suolihuuhtelulaite/- järjestelmä ei- manuaalinen (tarvitsee virtsalähteen) ohjausyksiköllä ja niiden kulutustarvikkeet., Anaalitamponi- silikooninen Anaalitamponi- silikooninen, Anaalitamponi- pehmeästä vaahtomateriaalista Anaalitamponi- pehmeästä vaahtomateriaalista,

Ilmoitusnumero 2024-014685
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet (33100000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI193
Osoitetiedot Keski-Suomen hyvinvointialue
Hoitajantie 1 40620 Jyväskylä FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Oulun seudun liikenteen asiakastyytyväisyystutkimus

Suomi | Oulun kaupunki
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 2.10.2024 Määräaika: 4 viikkoa kuluttua | 25.11.2024 14:00 Alkuperäinen ilmoitus

Oulun kaupunki pyytää tarjouksia Oulun seudun liikenteen asiakastyytyväisyystutkimuspalveluista. Asiakastyytyväisyystutkimuksella selvitetään Oulun kaupungin joukkoliikenteen matkustajien mielipidettä palvelun laadusta. Asiakastyytyväisyyskysely kattaa joukkoliikenteen kannalta merkityksellisimmät linjat. Kysely toteutetaan lisäksi Onni - palveluliikenteen linjoilla tilaajan määritelmien mukaisesti. Kysely toteutetaan jalkautuvana asiakastyytyväisyyskyselynä kaksi kertaa vuodessa helmi- ja marraskuussa (syksyn otanta 3000 ja kevään otanta 3000) ja lisäksi runkolinjojen (linjat 1, 2, 3 ja 5) osalta kesäliikennöintikaudella optiona tilaajan niin halutessaan (otanta 1000). Jalkautuvalla asiakastyytyväisyystutkimuksella tarkoitetaan joukkoliikennevälineissä linjakohtaisesti toteutettavaa, sähköisen kyselylomakkeen avulla tehtävää tutkimusta. Tietoa kerätään kahden-kolmen peräkkäisen viikon aikana. Kysely toteutetaan sähköisenä kyselylomakkeena joko asiakkaan itse täyttämänä tai haastattelijan avustamana. Tutkimuksen ja lomakkeiden toteutuskielenä on suomi ja englanti. Tiedonkeräys tapahtuu linja-automatkan aikana. Tieto kerätään esim. vastaajille jaettavilla tablet-tietokoneilla (palvelutuottaja hankkii laitteet, vastaa laitteista ja niiden toimivuudesta). Palveluntuottaja voi myös esittää muita korvaavia tapoja tiedon keräämiseen. Tutkimus keskittyy arkipäivän matkustamiseen. Kyselyt tehdään arkipäivisin klo 6-18. Kokonaisuudessaan vastauksia kerätään yhdellä jalkautuvalla asiakastyytyväisyyskyselykerralla noin 3000 kappaletta helmi- ja marraskuussa ja kesäkaudella runkolinjoilla (linjat 1, 2, 3 ja 5) optiona noin 1000 kappaletta. Tilaaja voi halutessaan muuttaa otosten määrää suhteessa matkustajamäärien muutoksiin. Asiakastyytyväisyystutkimuksen tuloksia pitää pystyä tarkastelemaan Oulun kaupungin Power BI raportointijärjestelmässä. Tilaajalla tulee olla pääsy kaikkiin tietoihin, mutta tilaajan sidosryhmien osalta raportointijärjestelmän käyttöoikeutta voidaan rajata linjakohtaisesti vain kyseisen linjan liikennöitsijälle. Yksityiskohtaisemmat raportointivaatimukset esitetään hankinta-asiakirjoissa. Tilaaja edellyttää, että data on tilaajan omistuksessa ja koneluettavassa muodossa käytettävyyden helpottamiseksi. Koneluettavuus tarkoittaa tässä yhteydessä ensisijaisesti ohjelmallista rajapintaa datalähteeseen. Tilaaja edellyttää, että rajapintaa voi käyttää vapaasti ja ilman sen käyttöön kohdistuvia, yksinoikeuksiin perustuvia maksuja. Dokumentaatio siitä, miten rajapintaa käytetään, tulee toimittaa tilaajalle ja tilaaja testaa rajapinnan hyväksymistestauksessa. Asiakastyytyväisyystutkimuksella selvitetään Oulun kaupungin joukkoliikenteen matkustajien mielipidettä palvelun laadusta. Hankittavan asiakastyytyväisyystutkimuksen palvelusopimus solmitaan neljäksi (4) vuodeksi. Sopimuskausi alkaa 1.10.2025 ja päättyy 30.9.2029. Palvelusopimukseen sisältyy mahdollisuus enintään kahden (2) vuoden jatko-optioon. Option käyttö edellyttää molempien osapuolten hyväksyntää. Joukkoliikennejaosto päättää optioiden käytöstä 12 kk ennen sopimuksen päättymistä.

Ilmoitusnumero 2024-149635
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Markkina- ja taloustutkimuspalvelut; mielipidetutkimukset ja tilastot (79300000), Kyselytutkimuspalvelut (79311000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D9
Osoitetiedot Oulun kaupunki
Solistinkatu 2 90140 Oulu FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ekopisteiden rakentaminen syksy 2024

Suomi | Lounais-Suomen Jätehuolto Oy
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 2.10.2024 Määräaika: Umpeutunut | 15.10.2024 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Urakkaan kuuluu suunnitelma-asiakirjoissa esitettyjen ekopisteiden rakenteiden, kuivatuksen ja vihertöiden rakentaminen siinä laajuudessa kuin se sopimusasiakirjoissa on määritelty kaikkine katujärjestelyineen, suojauksineen, varusteineen ja laitteineen. Urakkaan kuuluu suunnitelma-asiakirjoissa esitettyjen ekopisteiden rakenteiden, kuivatuksen ja vihertöiden rakentaminen siinä laajuudessa kuin se sopimusasiakirjoissa on määritelty kaikkine katujärjestelyineen, suojauksineen, varusteineen ja laitteineen. Rakennettavia kohteita on urakassa 5 kpl. Urakan päätyövaiheet ovat mm. - Raivaustyöt - Purkutyöt - Maaleikkaustyöt - Rakennekerrokset - Kuivatusjärjestelmät - Vihertyöt Houtskarissa lisäksi - Betonityöt - Sähkötekniset työt Urakoitsija vastaa sähkö- ja teleyhtiöiden kaapeleiden ja johtojen siirto- ja asennustöiden yhteensovituksesta ja aikataulutuksesta. Urakoitsija laatii yhteensovituksista erillisen yleisaikataulun kaapeleiden ja johtojen siirto- ja asennustöiden toteutuksen varmistamiseksi. Menettelyistä sovitaan tarkemmin urakan aloituskokouksessa.

Ilmoitusnumero 2024-149611
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Maa-, tie- ja vesirakennustöiden ja muiden rakennustöiden kokonais- tai osaurakat (45200000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C1
Osoitetiedot Lounais-Suomen Jätehuolto Oy
Kuormakatu 17 20380 Turku FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

TIETOPYYNTÖ – Lääkkeiden koneellinen annosjakelu, markkinavuoropuhelu 2. kierros

Suomi | Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialue
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 1.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Tämä on Tietopyyntö/ kutsu markkinavuoropuheluun liittyen koneellisen lääkkeenjakopalvelun hankinnan valmisteluun. Tämä tietopyyntö/ markkinavuoropuheluun kutsu ei ole hankintailmoitus tai tarjouspyyntö eikä se velvoita Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialuetta hankintaan. Tietopyynnössä esitetyt menettely- ja aikataulutiedot on annettu tiedoksi alustavasti ja sitoumuksetta. Tietopyynnön tarkoitus on jatkaa vuoropuhelua markkinoilla olevien toimijoiden kanssa sekä kuulla potentiaalisilta tarjoajilta heidän tarjoamiensa ratkaisujen mahdollisuuksista sekä kertoa Tilaajan suunnitelmista liittyen hankinnan ja mahdollisen kilpailutuksen valmisteluun. Hankintaan liittyen tämä on toinen tietopyyntö. Tietopyynnön kohteena olevan lääkkeiden koneellisen annosjakelupalvelun tavoitteena on varmistaa asiakkaalle oikein toteutettu, turvallinen, tehokas ja tarkoituksenmukainen lääkehoito. Kutsumme hankinnan kohteen mukaista palvelua tarjoavat palveluntarjoajat teams-tapaamiseen (tapaamisen kesto 1 tunti), tapaamisia on kaksi (2) kertaa, joissa molemmissa on sama sisältö. Tapaamisajankohdat ovat: - pe 11.10.2024 klo 12.00 - 13:00 tai - to 17.10.2024 klo 13.00 - 14:00 Tapaamiseen ilmoittaudutaan sähköpostitse lähettämällä sopivan ajankohdan tieto osoitteeseen: tiina.leikkari@hyvaep.fi. Käsiteltävä materiaali, ensisijassa palvelukuvaus toimitetaan ilmoittautuneille palveluntuottajille. Tapaamisten tarkoituksena on mahdollistaa keskustelu hankinnan kohteen mukaista palvelua tuottavien palveluntuottajien kanssa hankinnan valmistelussa esille tulleista palvelutarpeista, palveluntuottajien toivotaan esittävän hankinnan kohteeseen liittyviä huomioita, kysymyksiä ja ehdotuksia hankintayksikölle. Tietopyynnön / markkinavuoropuhelun kautta saadut kommentit huomioidaan osana Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueen hankinnan suunnittelua. Tietopyyntöön osallistuminen tai osallistumatta jättäminen ei vaikuta tarjoajien asemaan mahdollisesti käynnistyvässä hankinnassa tai hankinnoissa. Tämä on Tietopyyntö/ kutsu markkinavuoropuheluun liittyen koneellisen lääkkeenjakopalvelun hankinnan valmisteluun. Tämä tietopyyntö/ markkinavuoropuheluun kutsu ei ole hankintailmoitus tai tarjouspyyntö eikä se velvoita Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialuetta hankintaan. Tietopyynnössä esitetyt menettely- ja aikataulutiedot on annettu tiedoksi alustavasti ja sitoumuksetta. Tietopyynnön tarkoitus on jatkaa vuoropuhelua markkinoilla olevien toimijoiden kanssa sekä kuulla potentiaalisilta tarjoajilta heidän tarjoamiensa ratkaisujen mahdollisuuksista sekä kertoa Tilaajan suunnitelmista liittyen hankinnan ja mahdollisen kilpailutuksen valmisteluun. Hankintaan liittyen tämä on toinen tietopyyntö. Tietopyynnön kohteena olevan lääkkeiden koneellisen annosjakelupalvelun tavoitteena on varmistaa asiakkaalle oikein toteutettu, turvallinen, tehokas ja tarkoituksenmukainen lääkehoito. Kutsumme hankinnan kohteen mukaista palvelua tarjoavat palveluntarjoajat teams-tapaamiseen (tapaamisen kesto 1 tunti), tapaamisia on kaksi (2) kertaa, joissa molemmissa on sama sisältö. Tapaamisajankohdat ovat: - pe 11.10.2024 klo 12.00 - 13:00 tai - to 17.10.2024 klo 13.00 - 14:00 Tapaamiseen ilmoittaudutaan sähköpostitse lähettämällä sopivan ajankohdan tieto osoitteeseen: tiina.leikkari@hyvaep.fi. Käsiteltävä materiaali, ensisijassa palvelukuvaus toimitetaan ilmoittautuneille palveluntuottajille. Tapaamisten tarkoituksena on mahdollistaa keskustelu hankinnan kohteen mukaista palvelua tuottavien palveluntuottajien kanssa hankinnan valmistelussa esille tulleista palvelutarpeista, palveluntuottajien toivotaan esittävän hankinnan kohteeseen liittyviä huomioita, kysymyksiä ja ehdotuksia hankintayksikölle. Tietopyynnön / markkinavuoropuhelun kautta saadut kommentit huomioidaan osana Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueen hankinnan suunnittelua. Tietopyyntöön osallistuminen tai osallistumatta jättäminen ei vaikuta tarjoajien asemaan mahdollisesti käynnistyvässä hankinnassa tai hankinnoissa.

Ilmoitusnumero 2024-149604
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Apteekkipalvelut (85149000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI194
Osoitetiedot Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialue
Hanneksenrinne 7 60220 Seinäjoki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietopyyntö, itsemittauspisteet

Suomi | Helsingin kaupungin sosiaali-, terveys- ja pelastustoimiala
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 1.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Helsingin kaupungin sosiaali-, terveys- ja pelastustoimiala suunnittelee itsemittauspisteiden hankintaa ja tämän tietopyynnön tavoitteena on kartoittaa itsemittauspisteitä tarjoavia toimittajia ja heidän ratkaisujaan. Tietopyynnön vastauksia käytetään vain hankinnan toteutuksen suunnitteluun. SOSIAALI-, TERVEYS- JA PELASTUSTOIMIALA Helsingin kaupungin sosiaali-, terveys- ja pelastustoimiala tuottaa hyvinvointia, terveyttä ja turvallisuutta helsinkiläisille vahvalla osaamisella ja yhteistyöllä. Olemme yksi Suomen suurimmista sote- ja pelastuspalveluiden tuottajista, ja meillä työskentelee yli 15 000 aitojen tekojen ja kohtaamisten ammattilaista. Rakennamme yhdessä parempaa kaupunkia, jossa jokainen voi elää hyvää elämää. Me sosiaali- ja terveyspalveluiden ammattilaiset haluamme olla helsinkiläisten apuna ja tukena eri elämänvaiheissa: olemme kanssakulkijoina niin neuvolaikäisille, lapsille, nuorille, aikuisille, perheille kuin ikääntyneillekin. Teemme merkityksellistä työtä tarjoamalla yhdenvertaiset ja laadukkaat hyvinvointia ja terveyttä tukevat palvelut. KUVAUS TIETOPYYNNÖN KOHTEESTA Toimialalla on ollut perinteisesti verenpaineen itsemittauspisteitä toimipisteissään. Nyt toimialalla on ollut koekäytössä aiempaa laajemman palveluvalikon mahdollistavia itsemittauspisteitä Kalasataman ja Vuosaaren terveys- ja hyvinvointikeskuksissa. Koekäyttö on toteutettu Helsingin kaupungin kanslian elinkeino-osaston hankkeen puitteissa. Koekäytön perusteella laajemman palveluvalikon itsemittauspisteet on nähty hyödylliseksi. Nyt on tarkoitus käyttö vakiinnuttaa sekä käyttöä laajentaa uusiin toimipisteisiin. Alustavan suunnitelman mukaisesti itsemittauspisteitä tarvitaan 4–10 kappaletta. Pisteet hankintaan toimijan tarjoamana palveluna (vuokrattuna) ylläpitopalveluineen. Hankinnan sopimuskausi olisi arvioilta 2–3 vuotta. ITSEMITTAUSPISTEIDEN TULISI TÄYTTÄÄ SEURAAVAT TOIMINNALLISUUDET JA VAATIMUKSET Itsemittauspisteen käyttäjän tulisi voida itsenäisesti suorittaa mm. seuraavat mittaukset: • Verenpaineen mittaus • Yläraaja-EKG + automaattinen lausunto • Painon mittaus • Ruumiinlämmön mittaus • Happisaturaation mittaus • Hengitystaajuuden mittaus • Mahdollisesti myös muita mittauksia, mitä? Itsemittauspisteiden muita tarpeellisia toiminnallisuuksia: • Hyvä saavutettavuus (ergonomia) ja helppo käyttöisyys huomioiden erilaiset käyttäjät • Helppokäyttöinen käyttöliittymä ja kosketusnäyttö • Etävastaanottomahdollisuus • Mahdollisuus toteuttaa tilaajan määrittelemiä kyselyitä (Audit, tupakointi, PHQ-9, oirearvioita) • Toimintakielet asiakkaan suuntaan vähintään suomi, ruotsi, englanti ja mahdollisesti myös muita • Käyttäjän tunnistautumiseen viivakoodinlukija tai muu ratkaisu • Mahdollisuus siirtää tiedot toimialan käyttämään potilas- ja asiakastietojärjestelmään, joka suoraan sähköisesti rajapinnan kautta tai sitten jollain muulla tavalla tai mekanismilla (QR-koodi tms.) • Toiminnallisesti itsenäinen, ei tarvetta avustavalle henkilökunnalle tai jatkuvasti vaihdettaville tarvikkeille • Mahdollisuus tehdä mittaus uudestaan • Mahdollisuus ohittaa yksittäinen mittaus. Lisäksi itsemittauspisteessä pitäisi olla huomioituna käyttäjän yksityisyys ja turvallisuus: • Näkösuojattu / suljettu tila • Lukittava tila (vähintään henkilökunnan pitää pystyä lukitsemaan, tai sitten pakotetusti avaamaan, jos asiakas pystyy sulkemaan) • Riittävä äänieristys etävastaanottoja varten • Jokin ratkaisu itsemittauspisteen puhdistukseen (Koekäytössä olevissa itsemittauspisteissä on automaattisesti käynnistyvä pintojen puhdistus kaksinkertaisella läsnäolon tunnistuksella) • Potilastietojen käsittely ei sallita EU/ETA-alueen ulkopuolella. Ylläpitopalvelut: • Itsemittauspisteille tulee tarjota toimittajan toimesta riittävät ylläpitopalvelut. Ylläpitopalveluita ovat esimerkiksi pisteiden erilaiset akuutit huolto- ja korjaustoimenpiteet sekä tarvittavat määräaikaishuollot. • Toimittaja vastaa osana hankittavaa palvelua, että itsemittauspisteet ovat pisteiden käyttäjien käytössä ilman häiriöitä ja käyttökatkoja. TIETOPYYNTÖÖN OSALLISTUMINEN Tällä ilmoituksella ei pyydetä tarjouksia. Tietopyyntöön vastaaminen tai vastaamatta jättäminen ei estä mahdolliseen tulevaan tarjouskilpailuun osallistumista. Tietopyyntö ei velvoita hankintayksikköä toteuttamaan varsinaista tarjouskilpailua. Päätös mahdollisen tarjouskilpailun järjestämisestä ja hankintakokonaisuudesta tehdään esiselvitys- ja kartoitusvaiheen jälkeen. Tietopyynnöllä kerätyt tiedot säilyvät täysin luottamuksellisina ja niitä tullaan käyttämään ainoastaan hankinnan suunnitteluun. Annetut vastaukset tulevat vain hankintayksikön käyttöön. Hankintayksikkö pyytää tietopyyntöön vastaavia toimijoita liittämään vastaukseensa tiedot yrityksestä, vapaamuotoisen kuvauksen itsemittauspisteratkaisusta, havainnollistavan kuvan pisteestä mittatietoineen sekä tiedot siitä miten itsemittauspiste täyttää tässä tietopyynnössä listatut toiminnallisuudet ja vaatimukset. Lisäksi pyydetään Toimittajan arvio palveluna (vuokrattuna) hankittavien itsemittauspisteiden ja niihin liittyvien ylläpitopalvelujen kustannuksista (hinnoista) ja hinnoitteluperiaatteista. Vastauksessa on myös hyvä mainita, jos itsemittauspisteratkaisut ovat jo jossain asiakkaiden käytössä. Hankintayksikölle tärkeitä tietoja vastauksessa ovat erityisesti yleinen kuvaus ratkaisun toteutuksesta, saavutettavuudesta ja helppokäyttöisyydestä sekä käyttöliittymästä, tiedot pisteen tarjoamista tutkimus- ja mittaus vaihtoehdoista, tiedot itsemittauspisteen integraatiomahdollisuuksista sekä pisteiden huolto- ja ylläpitotarpeista. Tietopyynnön vastauksessa annettujen hintatietojen perusteella Hankintayksikön on tarkoitus arvioida mahdollista kilpailutusta varten hankinnan kokonaiskustannuksia sekä sopimuskauden pituutta. Kiinnostuneita toimittajia pyydetään toimittamaan yhteystiedot ja pyydetyt tiedot ja kuvaukset sähköpostitse osoitteeseen sotepe.hankinnat@hel.fi viimeistään 25.10.2024 klo 16:00 mennessä. Sähköpostin otsikkokenttään pyydämme ilmoittamaan otsikoksi: "Tietopyyntö, itsemittauspisteet". Kirjallisten vastausten lisäksi hankintayksikkö voi myös pyytää tietopyyntöön vastaavilta tapaamista ja lisätietoja, mikäli katsoo sen tarpeelliseksi. Vastauksia ei vastaanoteta muulla tavalla. Helsingin kaupungin sosiaali-, terveys- ja pelastustoimiala suunnittelee itsemittauspisteiden hankintaa ja tämän tietopyynnön tavoitteena on kartoittaa itsemittauspisteitä tarjoavia toimittajia ja heidän ratkaisujaan. Tietopyynnön vastauksia käytetään vain hankinnan toteutuksen suunnitteluun. SOSIAALI-, TERVEYS- JA PELASTUSTOIMIALA Helsingin kaupungin sosiaali-, terveys- ja pelastustoimiala tuottaa hyvinvointia, terveyttä ja turvallisuutta helsinkiläisille vahvalla osaamisella ja yhteistyöllä. Olemme yksi Suomen suurimmista sote- ja pelastuspalveluiden tuottajista, ja meillä työskentelee yli 15 000 aitojen tekojen ja kohtaamisten ammattilaista. Rakennamme yhdessä parempaa kaupunkia, jossa jokainen voi elää hyvää elämää. Me sosiaali- ja terveyspalveluiden ammattilaiset haluamme olla helsinkiläisten apuna ja tukena eri elämänvaiheissa: olemme kanssakulkijoina niin neuvolaikäisille, lapsille, nuorille, aikuisille, perheille kuin ikääntyneillekin. Teemme merkityksellistä työtä tarjoamalla yhdenvertaiset ja laadukkaat hyvinvointia ja terveyttä tukevat palvelut. KUVAUS TIETOPYYNNÖN KOHTEESTA Toimialalla on ollut perinteisesti verenpaineen itsemittauspisteitä toimipisteissään. Nyt toimialalla on ollut koekäytössä aiempaa laajemman palveluvalikon mahdollistavia itsemittauspisteitä Kalasataman ja Vuosaaren terveys- ja hyvinvointikeskuksissa. Koekäyttö on toteutettu Helsingin kaupungin kanslian elinkeino-osaston hankkeen puitteissa. Koekäytön perusteella laajemman palveluvalikon itsemittauspisteet on nähty hyödylliseksi. Nyt on tarkoitus käyttö vakiinnuttaa sekä käyttöä laajentaa uusiin toimipisteisiin. Alustavan suunnitelman mukaisesti itsemittauspisteitä tarvitaan 4–10 kappaletta. Pisteet hankintaan toimijan tarjoamana palveluna (vuokrattuna) ylläpitopalveluineen. Hankinnan sopimuskausi olisi arvioilta 2–3 vuotta. ITSEMITTAUSPISTEIDEN TULISI TÄYTTÄÄ SEURAAVAT TOIMINNALLISUUDET JA VAATIMUKSET Itsemittauspisteen käyttäjän tulisi voida itsenäisesti suorittaa mm. seuraavat mittaukset: • Verenpaineen mittaus • Yläraaja-EKG + automaattinen lausunto • Painon mittaus • Ruumiinlämmön mittaus • Happisaturaation mittaus • Hengitystaajuuden mittaus • Mahdollisesti myös muita mittauksia, mitä? Itsemittauspisteiden muita tarpeellisia toiminnallisuuksia: • Hyvä saavutettavuus (ergonomia) ja helppo käyttöisyys huomioiden erilaiset käyttäjät • Helppokäyttöinen käyttöliittymä ja kosketusnäyttö • Etävastaanottomahdollisuus • Mahdollisuus toteuttaa tilaajan määrittelemiä kyselyitä (Audit, tupakointi, PHQ-9, oirearvioita) • Toimintakielet asiakkaan suuntaan vähintään suomi, ruotsi, englanti ja mahdollisesti myös muita • Käyttäjän tunnistautumiseen viivakoodinlukija tai muu ratkaisu • Mahdollisuus siirtää tiedot toimialan käyttämään potilas- ja asiakastietojärjestelmään, joka suoraan sähköisesti rajapinnan kautta tai sitten jollain muulla tavalla tai mekanismilla (QR-koodi tms.) • Toiminnallisesti itsenäinen, ei tarvetta avustavalle henkilökunnalle tai jatkuvasti vaihdettaville tarvikkeille • Mahdollisuus tehdä mittaus uudestaan • Mahdollisuus ohittaa yksittäinen mittaus. Lisäksi itsemittauspisteessä pitäisi olla huomioituna käyttäjän yksityisyys ja turvallisuus: • Näkösuojattu / suljettu tila • Lukittava tila (vähintään henkilökunnan pitää pystyä lukitsemaan, tai sitten pakotetusti avaamaan, jos asiakas pystyy sulkemaan) • Riittävä äänieristys etävastaanottoja varten • Jokin ratkaisu itsemittauspisteen puhdistukseen (Koekäytössä olevissa itsemittauspisteissä on automaattisesti käynnistyvä pintojen puhdistus kaksinkertaisella läsnäolon tunnistuksella) • Potilastietojen käsittely ei sallita EU/ETA-alueen ulkopuolella. Ylläpitopalvelut: • Itsemittauspisteille tulee tarjota toimittajan toimesta riittävät ylläpitopalvelut. Ylläpitopalveluita ovat esimerkiksi pisteiden erilaiset akuutit huolto- ja korjaustoimenpiteet sekä tarvittavat määräaikaishuollot. • Toimittaja vastaa osana hankittavaa palvelua, että itsemittauspisteet ovat pisteiden käyttäjien käytössä ilman häiriöitä ja käyttökatkoja. TIETOPYYNTÖÖN OSALLISTUMINEN Tällä ilmoituksella ei pyydetä tarjouksia. Tietopyyntöön vastaaminen tai vastaamatta jättäminen ei estä mahdolliseen tulevaan tarjouskilpailuun osallistumista. Tietopyyntö ei velvoita hankintayksikköä toteuttamaan varsinaista tarjouskilpailua. Päätös mahdollisen tarjouskilpailun järjestämisestä ja hankintakokonaisuudesta tehdään esiselvitys- ja kartoitusvaiheen jälkeen. Tietopyynnöllä kerätyt tiedot säilyvät täysin luottamuksellisina ja niitä tullaan käyttämään ainoastaan hankinnan suunnitteluun. Annetut vastaukset tulevat vain hankintayksikön käyttöön. Hankintayksikkö pyytää tietopyyntöön vastaavia toimijoita liittämään vastaukseensa tiedot yrityksestä, vapaamuotoisen kuvauksen itsemittauspisteratkaisusta, havainnollistavan kuvan pisteestä mittatietoineen sekä tiedot siitä miten itsemittauspiste täyttää tässä tietopyynnössä listatut toiminnallisuudet ja vaatimukset. Lisäksi pyydetään Toimittajan arvio palveluna (vuokrattuna) hankittavien itsemittauspisteiden ja niihin liittyvien ylläpitopalvelujen kustannuksista (hinnoista) ja hinnoitteluperiaatteista. Vastauksessa on myös hyvä mainita, jos itsemittauspisteratkaisut ovat jo jossain asiakkaiden käytössä. Hankintayksikölle tärkeitä tietoja vastauksessa ovat erityisesti yleinen kuvaus ratkaisun toteutuksesta, saavutettavuudesta ja helppokäyttöisyydestä sekä käyttöliittymästä, tiedot pisteen tarjoamista tutkimus- ja mittaus vaihtoehdoista, tiedot itsemittauspisteen integraatiomahdollisuuksista sekä pisteiden huolto- ja ylläpitotarpeista. Tietopyynnön vastauksessa annettujen hintatietojen perusteella Hankintayksikön on tarkoitus arvioida mahdollista kilpailutusta varten hankinnan kokonaiskustannuksia sekä sopimuskauden pituutta. Kiinnostuneita toimittajia pyydetään toimittamaan yhteystiedot ja pyydetyt tiedot ja kuvaukset sähköpostitse osoitteeseen sotepe.hankinnat@hel.fi viimeistään 25.10.2024 klo 16:00 mennessä. Sähköpostin otsikkokenttään pyydämme ilmoittamaan otsikoksi: "Tietopyyntö, itsemittauspisteet". Kirjallisten vastausten lisäksi hankintayksikkö voi myös pyytää tietopyyntöön vastaavilta tapaamista ja lisätietoja, mikäli katsoo sen tarpeelliseksi. Vastauksia ei vastaanoteta muulla tavalla.

Ilmoitusnumero 2024-149585
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet, farmaseuttiset valmisteet ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33000000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Helsingin kaupungin sosiaali-, terveys- ja pelastustoimiala
Toinen linja 4 A 00530 Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Puutavaraperävaunu opetuskäyttöön / Pohjois-Karjalan koulutuskuntayhtymä Riveria

Suomi | Pohjois-Karjalan hankintatoimi
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 1.10.2024 Määräaika: Umpeutunut | 21.10.2024 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää antamaan tarjouksen opetuskäyttöön tulevasta puutavaraperävaunusta Pohjois-Karjalan koulutuskuntayhtymä Riverialle. Perävaunun vaatimukset ovat kuvattu tarkemmin tarjouspyynnössä. Perävaunu tulee toimittaa 3/2025. Tarjous on sitova ja se tulee laatia suomen kielellä. Hankintaprosessi on kokonaisuudessaan suomenkielinen. Puutavaraperävaunun tulee täyttää Euroopan unionin suoraan velvoittavien säädösten, Suomen lakien ja asetusten sekä viranomaisten antamat määräykset mm. rakenteen, varusteiden, työ- ja paloturvallisuuden sekä sähköturvallisuuden osalta. Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää antamaan tarjouksen opetuskäyttöön tulevasta puutavaraperävaunusta Pohjois-Karjalan koulutuskuntayhtymä Riverialle. Perävaunun vaatimukset ovat kuvattu tarkemmin tarjouspyynnössä. Perävaunu tulee toimittaa 3/2025.

Ilmoitusnumero 2024-149603
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Perävaunut, puoliperävaunut ja siirrettävät kontit (34220000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D3
Osoitetiedot Pohjois-Karjalan hankintatoimi
Torikatu 19 A 80100 Joensuu FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietopyyntö – Sijaispalvelun lisäpalveluiden järjestelmä

Suomi | Tempore Henkilöstöpalvelut Oy
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 1.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Tällä tietopyynnöllä etsitään järjestelmää, jonne voidaan tehdä työvuorotilauksia eri kriteerein. Järjestelmässä voidaan koordinoida työvuorotilauksia sekä tekijöitä eri organisaatioiden välillä. Järjestelmä mahdollistaa toimijoiden asettamisen järjestykseen sekä työvuorotilausten avautumisen ajastetusti. Hankintayksikön kuvaus: Tempore on hyvinvointialueiden ja kuntien kumppani sijaishankinnassa ja henkilöstöresurssien turvaamisessa. Sijaisammattilaisemme toimivat pääasiassa sosiaali- ja terveysalalla, mutta myös varhaiskasvatuksessa ja ateria- ja puhtauspalveluissa. Kumppanuus Temporen kanssa tarjoaa omistaja-asiakkaillemme nopean, vaivattoman ja kustannustehokkaan tavan hankkia sijaispalvelua. Temporen palvelualusta yhdistää työn ja tekijän jopa sekunneissa. Sijaisammattilaisemme voivat valita itselleen sopivat työvuorot yksiköissä eri puolilla Suomea. Kauttamme tehtiin vuonna 2023 yhteensä 2 982 719 keikkatyötuntia ja yli 387 000 sijaistilausta, joista suurin osa oli 1–3 päivän akuutteja sijaistarpeita. Sijaisammattilaisia meillä työskentelee noin 15 000. Mitä tullaan hankkimaan / mitä hankittavalta järjestelmältä edellytetään: Tempore etsii järjestelmää sijaispalvelun lisäpalveluiden tuottamiseen. Alustavat vaatimukset tämänhetkisen tiedon mukaan (ilmoitetut tiedot eivät sido hankintayksikköä ja vaatimukset saattavat muuttua): - Ratkaisu on täysin suomenkielinen (käyttöliittymä, ohjeet, tuki jne.) - Ratkaisun tulee noudattaa korkeaa tietoturvaa ja tietojen täytyy sijaita EU/ETA-alueella - Palveluaika on vähintään arkisin klo 8–16 ja käytössä 24/7 - Jatkokehityksen tulee olla mahdollista vain Temporelle, vaikka yrityksellä olisi useampia asiakkaita - Yleiset versiopäivitykset saatavilla - Ratkaisun tulee olla Saas-pohjainen palvelu - Ratkaisu on mahdollista integroida toisiin järjestelmiin Tarkempia tarpeita (vaatimuksia voidaan muuttaa, alustavat tarpeet eivät sido hankintayksikköä): - Järjestelmään tulee voida lisätä erilaisia käyttäjäryhmiä ja rooleja - Järjestelmässä tulee olla mahdollisuudet rajata näkymiä ja toimintoja oikeusasetuksilla erilaisille käyttäjäryhmille ja rooleille - Ryhmät ja roolit voidaan priorisoida - Järjestelmään tehdään työvuorotilauksia erilaisin vaatimuksin - Työvuoroja tulee voida tuoda järjestelmään esim. excelillä tai toisesta järjestelmästä - Vuorot voivat avautua saataville heti tai ajastetusti - Työntekijät voidaan hyväksyttää työntekijöiksi - Töihin kiinnitetään työntekijöitä, jotka täyttävät vaatimukset - Järjestelmässä on kattava raportointi - Automaattinen viestintä on mahdollista - Manuaalisen ja automaattisen viestinnän tavan voi valita (sähköposti, tekstiviesti, mobiiliapplikaatio) - Tuntihintojen tallentaminen on mahdollista - Tuntihintoja voidaan käyttää hyödyksi toimijoiden välillä (esim. voidaan asettaa halvimmasta kalleimpaan) - Erilaisista tapahtumista voi tilata ilmoituksen (esim. avoimista töistä) - Järjestelmää vastaava nykyaikainen mobiiliapplikaatio Järjestelmän tulee vastata Temporen tarpeita, eikä kehittämistä alkuvaiheessa tule olla juurikaan, jotta käyttöönotto ei viivästy. Tavoitteena on, että järjestelmä olisi kokonaisuudessaan käytössä vaatimustenmukaisena kevään 2025 aikana. Tämä tietopyyntö ei ole tarjouspyyntö vaan tällä tietopyynnöllä haetaan markkinavuoropuheluun toimittajia, jotka pystyvät tarjoamaan tarvittavan ratkaisun, ja jotka ovat halukkaita osallistumaan markkinavuoropuheluun. Hankintayksikkö saattaa rajoittaa markkinavuoropuheluun kutsuttavien toimittajien määrää omien resurssiensa mukaan. Markkinavuoropuhelun aikana toimittajien kanssa voidaan järjestää demotilaisuuksia ja markkinavuoropuheluun osallistuvien tulee valmistautua mahdolliseen demoesittelyyn. Demoja hyödynnetään vain hankintayksikön sisäiseen käyttöön hankintaa valmisteltaessa. Toimittaja voi ilmoittaa halukkuutensa markkinavuoropuheluun laittamalla sähköpostia osoitteeseen kilpailutus@sarastia.fi. Markkinavuoropuheluun ilmoittautuvien toimittajien toivotaan ilmoittautumisen yhteydessä toimittavan seuraavat tiedot / dokumentit sähköpostin liitteenä: - ratkaisun kuvaus - hinnoittelumallit (ylläpito ja kehittäminen) - ylläpidon/palvelun kuvaus - palvelutasot - rajapintakuvaukset/mahdollisuudet Tällä tietopyynnöllä etsitään järjestelmää, jonne voidaan tehdä työvuorotilauksia eri kriteerein. Järjestelmässä voidaan koordinoida työvuorotilauksia sekä tekijöitä eri organisaatioiden välillä. Järjestelmä mahdollistaa toimijoiden asettamisen järjestykseen sekä työvuorotilausten avautumisen ajastetusti. Hankintayksikön kuvaus: Tempore on hyvinvointialueiden ja kuntien kumppani sijaishankinnassa ja henkilöstöresurssien turvaamisessa. Sijaisammattilaisemme toimivat pääasiassa sosiaali- ja terveysalalla, mutta myös varhaiskasvatuksessa ja ateria- ja puhtauspalveluissa. Kumppanuus Temporen kanssa tarjoaa omistaja-asiakkaillemme nopean, vaivattoman ja kustannustehokkaan tavan hankkia sijaispalvelua. Temporen palvelualusta yhdistää työn ja tekijän jopa sekunneissa. Sijaisammattilaisemme voivat valita itselleen sopivat työvuorot yksiköissä eri puolilla Suomea. Kauttamme tehtiin vuonna 2023 yhteensä 2 982 719 keikkatyötuntia ja yli 387 000 sijaistilausta, joista suurin osa oli 1–3 päivän akuutteja sijaistarpeita. Sijaisammattilaisia meillä työskentelee noin 15 000. Mitä tullaan hankkimaan / mitä hankittavalta järjestelmältä edellytetään: Tempore etsii järjestelmää sijaispalvelun lisäpalveluiden tuottamiseen. Alustavat vaatimukset tämänhetkisen tiedon mukaan (ilmoitetut tiedot eivät sido hankintayksikköä ja vaatimukset saattavat muuttua): - Ratkaisu on täysin suomenkielinen (käyttöliittymä, ohjeet, tuki jne.) - Ratkaisun tulee noudattaa korkeaa tietoturvaa ja tietojen täytyy sijaita EU/ETA-alueella - Palveluaika on vähintään arkisin klo 8–16 ja käytössä 24/7 - Jatkokehityksen tulee olla mahdollista vain Temporelle, vaikka yrityksellä olisi useampia asiakkaita - Yleiset versiopäivitykset saatavilla - Ratkaisun tulee olla Saas-pohjainen palvelu - Ratkaisu on mahdollista integroida toisiin järjestelmiin Tarkempia tarpeita (vaatimuksia voidaan muuttaa, alustavat tarpeet eivät sido hankintayksikköä): - Järjestelmään tulee voida lisätä erilaisia käyttäjäryhmiä ja rooleja - Järjestelmässä tulee olla mahdollisuudet rajata näkymiä ja toimintoja oikeusasetuksilla erilaisille käyttäjäryhmille ja rooleille - Ryhmät ja roolit voidaan priorisoida - Järjestelmään tehdään työvuorotilauksia erilaisin vaatimuksin - Työvuoroja tulee voida tuoda järjestelmään esim. excelillä tai toisesta järjestelmästä - Vuorot voivat avautua saataville heti tai ajastetusti - Työntekijät voidaan hyväksyttää työntekijöiksi - Töihin kiinnitetään työntekijöitä, jotka täyttävät vaatimukset - Järjestelmässä on kattava raportointi - Automaattinen viestintä on mahdollista - Manuaalisen ja automaattisen viestinnän tavan voi valita (sähköposti, tekstiviesti, mobiiliapplikaatio) - Tuntihintojen tallentaminen on mahdollista - Tuntihintoja voidaan käyttää hyödyksi toimijoiden välillä (esim. voidaan asettaa halvimmasta kalleimpaan) - Erilaisista tapahtumista voi tilata ilmoituksen (esim. avoimista töistä) - Järjestelmää vastaava nykyaikainen mobiiliapplikaatio Järjestelmän tulee vastata Temporen tarpeita, eikä kehittämistä alkuvaiheessa tule olla juurikaan, jotta käyttöönotto ei viivästy. Tavoitteena on, että järjestelmä olisi kokonaisuudessaan käytössä vaatimustenmukaisena kevään 2025 aikana. Tämä tietopyyntö ei ole tarjouspyyntö vaan tällä tietopyynnöllä haetaan markkinavuoropuheluun toimittajia, jotka pystyvät tarjoamaan tarvittavan ratkaisun, ja jotka ovat halukkaita osallistumaan markkinavuoropuheluun. Hankintayksikkö saattaa rajoittaa markkinavuoropuheluun kutsuttavien toimittajien määrää omien resurssiensa mukaan. Markkinavuoropuhelun aikana toimittajien kanssa voidaan järjestää demotilaisuuksia ja markkinavuoropuheluun osallistuvien tulee valmistautua mahdolliseen demoesittelyyn. Demoja hyödynnetään vain hankintayksikön sisäiseen käyttöön hankintaa valmisteltaessa. Toimittaja voi ilmoittaa halukkuutensa markkinavuoropuheluun laittamalla sähköpostia osoitteeseen kilpailutus@sarastia.fi. Markkinavuoropuheluun ilmoittautuvien toimittajien toivotaan ilmoittautumisen yhteydessä toimittavan seuraavat tiedot / dokumentit sähköpostin liitteenä: - ratkaisun kuvaus - hinnoittelumallit (ylläpito ja kehittäminen) - ylläpidon/palvelun kuvaus - palvelutasot - rajapintakuvaukset/mahdollisuudet

Ilmoitusnumero 2024-149584
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi
Osoitetiedot Tempore Henkilöstöpalvelut Oy
Sarastia Oy, PL 34 13100 Hämeenlinna FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Viilennyksen rakentaminen, Roihuvuoren monipuolinen palvelukeskus

Suomi | Stara (Helsingin kaupungin rakentamispalveluliikelaitos)
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 1.10.2024 Määräaika: Umpeutunut | 20.10.2024 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Urakkaan kuuluu viilennyksen rakentamiseen liittyvät kaikki työt aineineen, tarvikkeineen, kuljetuksineen ja kalustoineen asiakirjoissa esitetyssä laajuudessa valmiiksi tehtynä. Helsingin kaupungin rakentamispalveluliikelaitos Stara pyytää tarjoustanne Roihuvuoren monipuolisen palvelukeskuksen kaikista viilennyksen rakentamiseen liittyvistä töistä valmiiksi paikoilleen asennettuna kaikkine materiaaleineen, tarvikkeineen, kalustoineen, työvälineineen ja kuljetuksineen tämän tarjouspyynnön ja liitteenä olevien asiakirjojen mukaisesti. Alustava työaika: 1/2025 - 5/2025 Kohteen osoite: Punahilkantie 16, Helsinki

Ilmoitusnumero 2024-149602
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000), Putkityöt (45330000), Lämmitys-, ilmanvaihto- ja ilmastointilaitteiden asennustyöt (45331000), Automaatiojärjestelmä (48921000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Stara (Helsingin kaupungin rakentamispalveluliikelaitos)
PL 1605 00099 Helsingin kaupunki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Hytillinen puutavaranosturi opetuskäyttöön / Pohjois-Karjalan koulutuskuntayhtymä Riveria

Suomi | Pohjois-Karjalan hankintatoimi
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 1.10.2024 Määräaika: Umpeutunut | 21.10.2024 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää antamaan tarjouksen opetuskäyttöön tulevasta hytillisestä puutavaranosturista Pohjois-Karjalan koulutuskuntayhtymä Riverialle. Kyseessä on ns. puoli Z-malli, nosturin kääntökeskiö leveyssuunnassa auton keskellä, 12 tonnimetrin kokoluokka. Tarjous on sitova ja se tulee laatia suomen kielellä. Hankintaprosessi on kokonaisuudessaan suomenkielinen. Puutavaranosturin tulee täyttää Euroopan unionin suoraan velvoittavien säädösten, Suomen lakien ja asetusten sekä viranomaisten antamat määräykset mm. rakenteen, varusteiden, työ- ja paloturvallisuuden sekä sähköturvallisuuden osalta. Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää antamaan tarjouksen opetuskäyttöön tulevasta hytillisestä puutavaranosturista Pohjois-Karjalan koulutuskuntayhtymä Riverialle. Kyseessä on ns. puoli Z-malli, nosturin kääntökeskiö leveyssuunnassa auton keskellä, 12 tonnimetrin kokoluokka.

Ilmoitusnumero 2024-149601
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Nosto- ja käsittelylaitteet ja niiden osat (42400000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D3
Osoitetiedot Pohjois-Karjalan hankintatoimi
Torikatu 19 A 80100 Joensuu FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Yhtiöittämisen esiselvitys, Pohjois-Savon hyvinvointialue

Suomi | Sansia Oy
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 1.10.2024 Määräaika: Umpeutunut | 21.10.2024 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

kts. hankinnan kuvaus Hankinnan kohteena on yhtiöittämisen esiselvitys sisältäen liiketoiminnan, juridiikan, verotuksen, HR & organisaatio sekä teknologian osa-alueet. Osana Pohjois-Savon hyvinvointialueuudistusta työryhmä on linjannut, että Terveys- ja TKI-palveluliiketoiminnan yhtiöittämisselvityksen ja yhtiöittämissuunnitelman perusteella tehdään päätös tulisiko alueelle muodostaa uusi osakeyhtiö, joka tuottaisi terveys-, koulutus- ja tutkimuspalveluita. Alustava aikataulu konsultaatiolle on, että työ alkaisi loppuvuodesta 2024 ja loppuisi alkuvuodesta 2025. Yhtiöittämisen esiselvityksen lisäksi Pohjois-Savon hyvinvointialue tarjoaa option yhtiöittämisen ja yhtiön toiminnan aloittamisen konsultointipalveluun, mikäli yhtiöittäminen toteutuu. Yhtiöittämisen arvioimiseksi ja toteuttamiseksi tarvitaan ulkoista esiselvitystä yhtiöittämisen vaatimuksista ja mahdollisuuksista. Pohjois-Savon hyvinvointialue (myöhemmin PSHVA) harkitsee Terveyspalvelujen (terveyspalvelut FinnHealth, koulutuspalvelut, kliiniset lääketutkimukset, laiteinfran ja tilojen vuokraus, henkilöstöresurssien vuokraus) yhtiöittämistä uuteen yhtiöön. Tarkoituksena on resurssien tehokkaampi ohjaus ja kilpailukyvyn parantaminen. Perustettava osakeyhtiö vuokraa toiminnan tilat, laitteet sekä henkilöstön Pohjois-Savon hyvinvointialueelta tai muulta terveyspalvelujen tuottajalta. Tämä järjestely mahdollistaa markkinaperusteisesti hinnoitellun laajamittaisen terveyspalvelumyynnin, jonojen purkamisen, merkittävän uuden tulovirran syntymisen PSHVA:lle sekä alueen vuodepaikkakapasiteetin ja muun infrastruktuurin joustavan ja tehokkaan käytön. Hankinta määräytyy 100% laatukriteerien perusteella ja hinta on kiinteä. Laadullisessa pisteytyksessä arvioidaan palveluntuottajia. Kilpailutuksella haetaan yhtä palveluntuottajaa, jonka on täytettävä vähittäisvaatimukset. Sopimuskauden alustava alkamisajankohta on 2.12.2024 ja sopimus tehdään toistaiseksi voimassaolevana (2) kuukauden irtisanomisaikaa noudattaen.

Ilmoitusnumero 2024-149600
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Yrityskonsultointi, johdon konsultointi ja niihin liittyvät palvelut (79400000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D
Osoitetiedot Sansia Oy
PL 2000 70601 Kuopio FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Korpilahden jätevedenpuhdistamon lietteen kuljetus Nenäinniemen jätevedenpuhdistamolle

Suomi | Jyväskylän Seudun Puhdistamo Oy
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 1.10.2024 Määräaika: 16 tuntia kuluttua | 28.10.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Jyväskylän Seudun Puhdistamo Oy pyytää tarjoustanne Korpilahden jätevedenpuhdistamolla muodostuvan ylijäämälietteen sekä välpe- ja hiekanerotusjätteen kuljettamisesta Nenäinniemen jätevedenpuhdistamolle. Lisätiedot ks. tarjouspyyntö (liitteenä).

Ilmoitusnumero 2024-149597
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Viemäröinti-, jätehuolto- ja puhdistuspalvelut, ympäristöön liittyvät palvelut (90000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI193
Osoitetiedot Jyväskylän Seudun Puhdistamo Oy
Raivionsuntti 10 40520 Jyväskylä FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma