Markkinointi- ja viestintäpalveluiden puitejärjestely Työterveyslaitokselle

Suomi | Työterveyslaitos
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 14.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 13.11.2024 08:00 Alkuperäinen ilmoitus

Työterveyslaitos kilpailuttaa markkinointi- ja viestintäpalveluiden puitejärjestelyn ja pyytää tarjoustanne tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti.

Sopimus on voimassa kaksi vuotta, jonka jälkeen tilaajalla on oikeus jatkaa sopimusta kahden vuoden pituisella optiokaudella.
Koko sopimuskausi voi siten olla enintään voimassa 2 + 2 vuotta.

Puitejärjestelyn ennakoitu arvo koko sopimuskaudelta on 6 360 000 € (ilman arvonlisäveroa).
Osa-aluekohtaiset ennakoidut arvot ovat seuraavat:
1. Markkinoinnin ja viestinnän suunnittelu ja toteutus: 3 280 000 € (ilman arvonlisäveroa laskettuna).
2. Monikanavainen mainonta: 1 500 000 € (ilman arvonlisäveroa laskettuna). Ei sisällä pääasiassa kaikkea läpilaskutettavaa mediabudjettia.
3. Markkinoinnin automaation strateginen konsultointi ja toteutus: 320 000 € (ilman arvonlisäveroa laskettuna).
4. Markkinoinnin strateginen konsultointi: 380 000 € (ilman arvonlisäveroa laskettuna).
5. Viestinnän strateginen konsultointi: 880 000 € (ilman arvonlisäveroa laskettuna)., OSA 1: Markkinoinnin ja viestinnän suunnittelu ja toteutus Hankinnan kohteena ovat perinteisen ja digitaalisen viestinnän ja markkinoinnin palvelut. Osa-alueeseen valitaan kolme toimittajaa.

Työterveyslaitoksen markkinoinnin ja viestinnän yksikössä työskentelee noin kolmekymmentä markkinoinnin ja viestinnän ammattilaista. Vastaamme kohderyhmälähtöisestä tutkimus- ja työelämäviestinnän, liiketoiminnan ja asiakasmarkkinoinnin sekä brändimarkkinoinnin ja työyhteisöviestinnän suunnittelusta ja toteutuksesta. Tiimimme toteuttaa ja suunnittelee kanavariippumatonta viestintää ja markkinointia monin eri keinoin tutkimustulosten yleistajuistamisesta ja ajankohtaisviestinnästä graafiseen suunnitteluun sekä markkinoinnin automaatiokampanjoiden suunnitteluun ja toteutukseen.

Tutkimus- ja työelämäviestintä toteutuu suurelta osin erinäisten hankkeiden kautta. Työterveyslaitos voi saada rahoitusta eri tahoilta tutkimusta varten, ja näissä tutkimushankkeissa määritellään erikseen kullekin hankkeelle sopivimmat viestinnälliset toimenpiteet. Toimittajilta ostettavien palveluiden laajuus ja yksityiskohdat ovat riippuvaisia rahoituksen toteutumisesta. Lisäksi toteutamme Työterveyslaitoksen omiin vaikuttamistavoitteisiin nivoutuvia viestintätoimia, kuten yleistajuisia materiaaleja tai tiedon visualisointeja eri kohderyhmille.

Liiketoiminnan ja asiakasmarkkinoinnin osalta markkinoinnin toimenpiteitä määritetään kulloinkin voimassa olevan markkinointisuunnitelman kautta. Tärkeimpänä tavoitteena on tukea liiketoimintaa luomalla kysyntää ja kasvattamalla nykyisiä asiakkuuksia asiakaskeskeisen markkinoinnin keinoin. Keinovalikoimassa korostuvat erityisesti taktiset ja operatiiviset toimenpiteet. Tärkeimpiä tarpeitamme näihin liittyen ovat muun muassa markkinointikampanjat, digitaalinen mainonta, asiakastarinat sekä monipuolinen sisällöntuotanto eri kanaviin.

Odotamme kumppaniksemme toimittajaa, joka suunnittelee ja toteuttaa vaikuttavaa, tuloksellista, kustannustehokasta ja monikanavaista markkinointia ja viestintää ja vastaa tarvittaessa mediaostojen ja mainonnan koordinoinnista pääasiassa yhteistyössä osan 2 toimittajien tai muiden alihankkijoiden kanssa. Keskeisiä tarpeita ovat muun muassa:

• Yhteistyö projektien ja kampanjoiden viestinnässä ja markkinoinnissa: toimenpiteiden ja sisältöjen suunnittelu, konseptointi ja/tai tuotanto kohderyhmälähtöisesti liiketoiminnan ja asiakasmarkkinoinnin, tutkimus- ja työelämäviestinnän, brändimarkkinoinnin ja työyhteisöviestinnän tarpeiden pohjalta.
• Graafinen suunnittelu ja/tai taitto (esimerkiksi kuvitustyö, digitaaliset oppaat ja esitteet, infografiikka, Office-pohjat ja -toteutukset)
• Videoiden ja animaatioiden suunnittelu ja tuotanto
• Suunnitelmien ja konseptien tuotanto yhteistyössä Asiakkaan ja tarvittaessa muiden puitetoimittajien kanssa
• Tekstien sisällöntuotanto ja editointi (tutkimusviestintä) ja copywriting (markkinoinnillinen), OSA 2: Monikanavainen mainonta Hankinnan kohteena on perinteinen ja digitaalinen mainonta. Osa-alueeseen valitaan 2 toimittajaa.

Työterveyslaitoksen markkinoinnin ja viestinnän yksikössä on mainontaan syventyneitä osaajia, joiden tehtävänä on toteuttaa tuloksellista mainontaa sosiaalisen median maksettujen alustojen (esimerkiksi LinkedIn, Facebook, Instagram, YouTube, Twitter ja TikTok) ja muiden mainosverkostojen (esimerkiksi Sanoma Ads, Google Ads, Strossle, Readpeak) kautta. Tarpeet mainontaan syntyvät muiden hankinnan osien toimittajien, tai asiakkaan suunnitelmien pohjalta.

Kampanjan tavoitteen mukaan mainonta saattaa olla esimerkiksi myyntiin tai liidien keruuseen tähtäävää, tai yhteiskunnallisen vaikuttamisen agendan perille saattamista. Tärkeää on kuitenkin asiakaskeskeisyys ja tuloksellisuus, oli kohderyhmä sitten liiketoiminnallinen tai esimerkiksi tutkimusviestintään painottuva. Mainonnan toteutus saattaa olla pitkän tähtäimen jatkuvaa mainontaa nivoutuen sisältöstrategioihimme, tai kampanjaluonteista.

Toimittajan tulee proaktiivisella otteella toteuttaa sekä suurempia että pienempiä maksetun mainonnan kampanjoita, sekä sparrailla ja tukea yksikkömme mainontaa tekeviä henkilöitä matalalla kynnyksellä. Etsimme aktiivisesti uusia keinoja tavoittaa kohdeyleisömme, joten odotamme toimittajalta vahvaa mainonnan kentän ja sen muutosten ymmärrystä. Mainonnan osalta meille on ensisijaisen tärkeää aktivoida kohdeyleisöä sen sijaan että tavoittelisimme pelkästään näyttökertoja ja klikkejä.

Toimittaja suunnittelee ja toteuttaa vaikuttavaa, tuloksellista, kustannustehokasta ja monikanavaista mainontaa joko muiden hankinnan osien toimittajien, tai asiakkaan suunnitelmien pohjalta. Vastuullinen ja kestävä mainonnan toteuttaminen on keskeistä. Keskeisiä tarpeita ovat muun muassa:
• Kanavariippumaton, strateginen digitaalinen ja perinteinen mainonta (esimerkiksi retargeting, ohjelmallinen ostaminen, kampanjat, jatkuva mainonta, hakukonemarkkinointi, some-mainonta, printtimainonta)
• Hakusanamainonnan ja some-mainonnan sparraus, konsultointi, kanavasuunnittelu ja mainonnan strateginen suunnittelu
• Tulosten ja tehokkuuden mittaaminen ja analysointi, OSA 3: Markkinoinnin automaation strateginen konsultointi ja toteutus Hankinnan kohteena on markkinoinnin automaatiojärjestelmän (Hubspot) hyödyntämisen strateginen konsultointi, suunnittelu ja toteutus. Osa-alueeseen valitaan 1 toimittaja.

Työterveyslaitoksessa on vuodesta 2016 lähtien käytetty Hubspot-järjestelmää. Käytössämme on Hubspot Marketing Hub Enterprise. Meillä on laajat asiakasrekisterit, joita olemme hyödyntäneet erityisesti sähköpostimarkkinoinnissa. Meillä on pienimuotoisia kohderyhmäkohtaisia automaatiopolkuja, mutta systemaattinen hyödyntäminen vielä puuttuu. Viestinnän ja markkinoinnin yksikössä Hubspotin pääkäyttäjiä on kaksi ja monella muulla on perustason osaamista. Meillä on lisäksi yksi Salesforcen pääkäyttäjä, joka työskentelee aktiivisesti Hubspotin ja Salesforcen välillä. Hubspotin ja Salesforcen välinen integraatio on kohtalaisen hyvä, mutta siinä on vielä paljon kehitettävää, sekä teknisesti että strategisesti.

Tarvitsemme markkinoinnin automaation strategisen konsultoinnin toimittajalta osaamista viedä tekemistämme entistä asiakaskeskeisemmäksi ja tuloksekkaammaksi, joka huomioi erilaiset kohderyhmämme ja heidän erilaiset ostopolkunsa vaiheet B2B-liiketoiminnassa. Kumppani tukisi meitä myös Hubspotin integroimisessa osaksi sekä myynnin prosesseja (Salesforce ja myynnin pipeline), että markkinoinnin jatkuvaa tekemistä ja kampanjoita.

Etsimme strategista kumppania, joka ammattitaidolla ja proaktiivisuudella tunnistaa kehityskohteita automaation hyödyntämisessä ja osaa ehdottaa sekä toteuttaa ratkaisuja näihin ongelmiin.

Keskeisiä tarpeita ovat muun muassa:
• Markkinoinnin automaation strateginen konsultointi (esim. markkinoinnin automaation tehokas hyödyntäminen, liidipolkujen rakentaminen, liidien generointi ja jalostaminen, myynnin ja markkinoinnin yhteistyö, segmentointi)
• Tekninen suunnittelu, toteutus ja käyttöönotot (esim. uudet ominaisuudet, integraatiot)
• Kampanjoiden, jalostusohjelmien sekä myynnin ohjelmien suunnittelu ja toteutus markkinoinnin automaatiolla sekä muissa medioissa ja/tai teknisillä alustoilla
• Pohjien (template) suunnittelu, toteutus ja uudistaminen (sähköposti- ja landingpage -pohjat)
• Hubspot- analytiikan mittaamisen ja raportoinnin konsultointi, suunnittelu ja toteutus (esim. liidiprosessin mittaaminen alusta loppuun, ROI analyysit, lead scoring mallit), OSA 4: Markkinoinnin strateginen konsultointi Hankinnan kohteena on Työterveyslaitoksen liiketoiminnan markkinoinnin strateginen konsultointi. Osa-alueeseen valitaan 1 toimittaja.

Odotamme toimittajasta konsultoivaa yhteistyökumppania Työterveyslaitoksen liiketoiminnan markkinointitiimille. Tarpeita voivat olla esimerkiksi:
• B2B-markkinoinnin strateginen konsultointi
• Asiakaskeskeisyyden kehittäminen, joka tuottaa mitattavia tuloksia
• Myynnin ja markkinoinnin yhteistyön kehittäminen
• Sisältö- ja kanavastrategioiden suunnittelu ja implementointi
• Monimutkaisten ja pitkien ostopolkujen hallinta palveluliiketoiminnassa
• Markkinoinnin benchmarking, kilpailija-analyysit ja markkina-analyysit
• Prosessien, toimintojen, toimintamallien, johtamis- ja ohjausmallien, palveluiden ja asiakaskokemuksen kehittäminen markkinoinnin näkökulmasta

Olemme aloittaneet merkittävää muutosta liiketoimintojen markkinoinnin kehittämisessä, joka on laaja ja hitaasti etenevä kokonaisuus. Tämä vaatii ymmärrystä Työterveyslaitoksen yhteiskunnallisesta roolista, monimutkaisesta toimintaympäristöstämme ja eri kohderyhmistämme, jotka risteävät osin myös maksuttoman toimintamme kohderyhmien kanssa. Liiketoiminnan kohderyhmiin kuuluvat muun muassa HR- ja työsuojeluammattilaiset, insinööritoimistot ja työterveyshuollot.

Palveluliiketoiminnassamme ostopolut ovat usein hyvin pitkät ja monimutkaiset. Tämä edellyttää toimittajalta kokemusta vastaavista organisaatioista, joilla on laajat ja toisistaan poikkeavat kohderyhmät erilaisine ostopolkuineen. Toimittajalla on oltava myös kokemusta myynnin ja markkinoinnin yhteistyön kehittämisestä ja ratkaisuista.

Olemme aloittaneet sisältöstrategiatyön, ja tässä tarvitsemme kumppanin apua sen edelleen kehittämisessä tukemaan Työterveyslaitoksen liiketoimintojen strategiaa., OSA 5: Viestinnän strateginen konsultointi Hankinnan kohteena on Työterveyslaitoksen viestinnän ja vaikuttamisen toimenpiteiden ja kehittämisprojektien strateginen konsultointi – ja tarvittaessa kokonaisuuksien tuotanto. Osa-alueeseen valitaan 2 toimittajaa.

Toimittaja toimii konsultoivana yhteistyökumppanina Työterveyslaitoksen viestintätiimille. Tarpeita voivat olla esimerkiksi:

• Päättäjäviestinnän ja yhteiskunnallisen vaikuttamisen konsultointi
• Mediaviestinnän konsultointi
• Tutkimusviestinnän konsultointi
• Viestinnän koulutukset ja yhteiskunnallisen vaikuttamisen koulutukset ja työpajat
• Brändin kehittämisen, maineenhallinnan ja kriisiviestinnän konsultointi
• Sosiaalisen median vaikuttajamarkkinoinnin konsultointi tutkimus- ja työelämäviestinnän näkökulmasta

Toimittajilta ostettavien palveluiden laajuus ja yksityiskohdat ovat riippuvaisia hanke- ja ohjelmarahoitusten toteutumisesta.

Viestinnän strategisen konsultoinnin Toimittajalta odotetaan vahvaa ymmärrystä yhteiskunnallisen päätöksenteon mekanismeista ja tutkimustiedolla vaikuttamisesta. Toimittajalla tulee olla osaamista ja näyttöjä siitä, miten viestinnän ja vuorovaikutuksen keinoin vaikutetaan käyttäytymiseen ja asenteisiin. Konsultoinnin aiheena voi olla esimerkiksi se, miten uusia toimintamalleja levitetään ja juurrutetaan suomalaiseen työelämään ja hyvinvointialueille. Toimittaja tukee Tilaajaa tarvittaessa myös sisältöjen suunnittelussa ja tuotannossa.

Toimittajalta odotetaan näkemystä monenlaisten, haastavienkin, kohderyhmien tavoittamisesta muuttuvassa mediaympäristössä ja sidosryhmä- ja päättäjäverkostoissa. Olennaista on sekä mediatoimijoiden että sosiaalisen median vaikuttajamarkkinoinnin kentän tunteminen ja näkemys niiden hyödyntämisestä työelämä- ja tutkimusviestintään.

Toinen konsultoinnin osa-alue on Työterveyslaitoksen henkilöstön viestintä- ja vaikuttamisosaamisen kasvattaminen. Toimittajalta odotetaan kokemusta innostavien koulutusten ja esimerkiksi sidosryhmätyöpajojen vetämisestä joko etänä, läsnä tai hybridinä. Koulutuksissa on tärkeää pystyä räätälöimään sisällöt sopimaan yhteen Työterveyslaitoksen olemassa oleviin käytäntöihin. Koulutukset voivat koskea yhteiskunnallisen vaikuttamisen lisäksi esimerkiksi kriisiviestintää, työyhteisöviestintää tai vastuullisuusviestintää.,

Ilmoitusnumero 2024-015334
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Liike-elämän palvelut: laki, markkinointi, neuvonta, työhönotto, painatus ja turvallisuus (79000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Työterveyslaitos
Topeliuksenkatu 4 00250 Työterveyslaitos FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

VEEB – Prosessipumput

Suomi | Vantaan Energia Oy
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 14.10.2024 Määräaika: 4 päivää kuluttua | 28.10.2024 06:00 Alkuperäinen ilmoitus

VEEB - Prosessipumput Vantaan Energian Oy:n tavoitteena on fossiiliton energiantuotanto vuoteen 2026 mennessä ja hiilinegatiivinen vuoteen 2030 mennessä. Osana strategiaa Vantaan Energia Oy on rakentamassa uutta kaukolämmön tuotantokapasiteettia Vantaan Martinlaakson voimalaitosalueelle. Uusi kapasiteetti koostuu 60 MW kuumavesisähkökattilasta, 15 000 m3 kaukolämpöakusta sekä tarvittavista palvelevista apulaitteista ja järjestelmistä. Projekti on nimetty VEEB-projektiksi. Uusi rakennettava kapasiteetti on tarkoitus ottaa kaupalliseen käyttöön syksyllä 2025. Tämä hankinta koskee kaukolämpöakun prosessipumppuja (3 kpl). Pumpuista yksi on keskipakopumppu ja kaksi inline-pumppuja (optiot). Toimitus sisältää pumput, moottorit sekä keskipakopumpun taajuusmuuttajan. Toimitukseen sisältyy myös varaosat kahden vuoden käyttöä varten.,

Ilmoitusnumero 2024-015308
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sähkömoottorit (31110000), Taajuusmuuntimet (32552420), Pumput ja kompressorit (42120000), Nestepumput (42122100), Keskipakopumput (42122430)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Vantaan Energia Oy
PL 95 01301 Vantaa FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Työvuorosuunnittelun järjestelmä

Suomi | Lapin hyvinvointialue
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 14.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Työvuorosuunnittelun järjestelmä Tämän hankinnan kohteena on Lapin Hyvinvointialueen (jäljempänä ”Lapha”) työvuorosuunnittelun järjestelmä (myöhemmin myös ”järjestelmä” ja ”ratkaisu”), sisältäen käyttöönottoprojektin, ohjelmistopalvelun sisältäen käyttöoikeudet sekä asiantuntijapalvelut.

Hankinnan tavoitteena on hankkia koko Lapin hyvinvointialueen tarpeita vastaava työvuorosuunnittelun järjestelmä, joka sisältää seuraavat toiminnallisuudet:

- Työvuorosuunnitelman tekeminen ja hyväksyntä
- Työvuorosuunnitelman julkaisu ja viestintä
- Muutosten hallinta
- Työajan kirjaaminen, seuranta, hallinnointi ja hyväksyminen
- Toteumatiedon siirtyminen palkkahallintoon

Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnössä ja sen liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2024-015331
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi
Osoitetiedot Lapin hyvinvointialue
PL 8041 96101 Rovaniemi FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Yhteishankinta, Lukkoasennuspalvelut

Suomi | Porin kaupungin hankintapalvelut
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 14.10.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 7.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Yhteishankinta, Lukkoasennuspalvelut Hankinta koskee Porin kaupungin ja hankintapalveluiden yhteistoimintatahojen tarpeisiin hankittavia lukkoasennustarvikkeista sekä näihin liittyviä asennus- ja huoltotöitä. Tarvikkeisiin sisältyvät sähköiset ja mekaaniset lukot, helat, avaimet sekä muut tarvikkeet. Hankittaviin palveluihin kuuluu asennus-, huolto- sekä sarjoitustyöt, lisäksi päivystys 24/7.

Tarjoajalla tulee olla turvallisuusalan elinkeinolupa ja hallita tämän hankinnan mukaisten tuotteiden asennus-, huolto- ja korjaustyöt.

Sopimuskausi on suunniteltu alkavaksi 1.12.2024. Aloitusaikataulu on arvio ja sopimus syntyy vasta kirjallisen sopimuksen allekirjoittamisella.

Sopimus on voimassa 30.11.2025 asti, jonka jälkeen optio sopimuksen jatkamisesta toistaiseksi voimassa olevana, kuuden (6) kuukauden irtisanomisajalla.

Nettohintaisina tarjottavat tuotteet ja palvelut lueteltu "hankinnan kohteen kriteerit" -kohdassa.
Mikäli tuotemerkki on mainittu, tulee tarjoajan tarjota nimettyä tuotetta.
Kaikkia kohderyhmän tuotteita ja palveluita tulee tarjota.

Annetut alennusprosentit lasketaan kulloinkin voimassa olevasta tuotteiden tuotehinnastosta.

Kilpailutettavat tuotteet ja palvelut on eritelty hankinnan kohteen kriteerit -kohdassa.

Tuotteita ja palveluita hankitaan tarpeen mukaan. Vuosittainen tarve vaihtelee, tilaajat tilaavat tarvitsemansa tuotteet ja palvelut tarpeidensa mukaan. Tilaaja ei sitoudu tilaamaan kaikkia tai palveluita, joista hinta on pyydetty.

Tilaajilla on oikeus hankkia toimittajalta myös muita kuin tarjouspyynnön "hankinnan kohteen kriteerit"
-kohdassa nettohinnoiteltuja tuotteita. Tuotteiden on kuitenkin oltava tarjouspyynnön kohderyhmien mukaisia joista sopimus on laadittu. Tällöin hintojen tulee olla markkinahintoihin nähden kilpailukykyiset, ja myynnissä noudatetaan tämän tarjouspyynnön myötä syntyviä sopimusehtoja.

Tähän hankintaan eivät sisälly työajanseuranta- ja kulunvalvontajärjestelmät.

Urakkakohteet voidaan kilpailuttaa erikseen, tämän sopimuksen ulkopuolelta.

Tilaajalla on oikeus hylätä kaikki tarjoukset perustellusta syystä.

Tarjouksen tekemisestä, esittelystä tai muusta menettelyyn osallistumisesta ei makseta tarjoajille korvausta.,

Ilmoitusnumero 2024-015307
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Työkalut, lukot, avaimet, saranat, kiinnittimet, ketjut ja jouset (44500000), Lukkosepänpalvelut (98395000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI196
Osoitetiedot Porin kaupungin hankintapalvelut
PL 121 28101 Pori FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Rahoitusjärjestelmän hankinta

Suomi | Lahden kaupunki
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 14.10.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 5.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Rahoitusjärjestelmän hankinta Hankinnan kohteena on Lahden kaupungille (Tilaajalle) rahoitusjärjestelmä valmisohjelmistona (SaaS-palvelu), joka on tarkoitettu ensisijaisesti lainojen, antolainojen, johdannaissopimusten, vakuuksien hallintaan, ja toissijaisesti takauksien ja rahamarkkinasijoitusten hallintaan. Jäljempänä hankinnan kohteena olevaan rahoitusjärjestelmään viitataan myös termillä ”Järjestelmä”.

Hankinnan kohde sisältää seuraavat palvelut:

- Rahoitusjärjestelmä SaaS-palveluna kattaen kaikki vaatimusten mukaiset ominaisuudet ja toiminnot
- Hankinnan kohteena olevan Järjestelmän käyttöönottoprojektin
- Rahoitusjärjestelmän jatkuvat tuki- ja ylläpitopalvelut kattaen toimitetun SaaS-palvelun ja siihen tehtyjen sovitusten ylläpidon sekä liittyvät tukipalvelut vaatimusten mukaisina
- Täydentävät sopimuskauden asiantuntijapalvelut esim. järjestelmän jatkokehitys ja sovitusten muutokset

Hankittavalla järjestelmällä Tilaajan tulee olla mahdollista ylläpitää ensisijaisesti laina-, johdannais-, ja vakuussopimuksia, ja toissijaisesti takaus- ja rahamarkkinasijoitussopimuksia, näiden sopimusten tietoja ja tapahtumahistoriaa. Rahoitusjärjestelmällä tuotetaan myös em. sopimuksien tapahtumista kirjanpitoaineistoa, raportteja sekä antolainojen ja takausprovisioiden osalta laskutusaineistoa myyntireskontraan.

Hankintaa on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnön liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2024-015351
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Liiketoimien ja henkilökohtaisen liiketoiminnan ohjelmatuotteet (48400000), Taloushallinto-ohjelmatuotteet (48442000), Pankki- ja sijoituspalvelut (66100000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000), Taloushalllinto-ohjelmistojen kehittämispalvelut (72212442)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Lahden kaupunki
PL 202 15101 Lahti FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ensiaputarvikkeet

Suomi | Sansia Oy
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 14.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 13.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena ovat ensiaputarvikkeet Sansia Oy:n osakasyhteisöjen tarpeisiin eri toimipisteissä. Tarvikkeiden tulee olla soveltuvia tilaajien työkohteissa (kuten toimistot, työmaat, työpaikkaruokalat) tapahtuvien tapaturmien ensiapuun.

Tavoitteena on ensiaputarvikkeita koskevan puitejärjestelyn muodostaminen usean toimittajan kanssa. Puitejärjestelyn suunniteltu alkamisajankohta on 1.1.2025.
Hankinta on jaettu kolmeen (3) osa-alueeseen: 1) Laastarit ja sidostarvikkeet 2) Palovammatuotteet sekä 3) Ensiapukaapit ja muut ensiaputarvikkeet.

Kilpailutuksen perusteella valitaan kaksi (2) toimittajaa per osa-alue, mikäli saadaan tarvittava määrä tarjouspyynnön ehdot täyttäviä tarjouksia. Voidaan valita myös yksi (1) toimittaja. Valitut toimittajat asetetaan etusijajärjestykseen kokonaistaloudellisen edullisuuden perusteella.

Osatarjoukset ovat sallittuja osa-alueittain. Osa-alueen sisällä on tarjottava kaikkia pyydettyjä tuoterivejä.

, LAASTARIT JA SIDOSTARVIKKEET Laastarit ja sidostarvikkeet ensiaputilanteisiin., PALOVAMMATUOTTEET Palovammatuotteet ensiaputilanteisiin., ENSIAPUKAAPIT JA MUUT ENSIAPUTARVIKKEET Ensiapukaapit työ- ja toimistotiloihin sekä erilaiset tarvikkeet ensiaputilanteisiin.,

Ilmoitusnumero 2024-015329
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet, farmaseuttiset valmisteet ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33000000), Lääketieteelliset kertakäyttötarvikkeet (33140000), Ensiapupakkaukset (33141623)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Sansia Oy
PL 2000 70601 Kuopio FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Radiofarmasiahankinnat vuodelle 2025

Suomi | Satakunnan hyvinvointialue
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 14.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 11.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Radiofarmasiahankinnat vuodelle 2025 Hankinnan kohteena on Satakunnan hyvinvointialueen Sairaalafysiologian vastuualueen radiofarmaseuttiset tuotteet vuonna 2025.

Sopimuskausi on yhden vuoden ja se alkaa sopimuksen allekirjoittamisesta. Sopimuskauden arvioitu alkamisajankohta on 1.1.2025.

Hankinnan kohde ja sitä koskevat vaatimukset on kuvattu yksityiskohtaisesti:
- Tarjouspyynnössä
- Liite 01 - Tarjouslomake - Radiofarmasiahankinnat 2025
- Liite 02 - Julkisten hankintojen yleiset sopimusehdot, JYSE 2014 Tavarat
- Liite 03 - Arvioidut tutkimusmäärät 2025 (24-131),

Ilmoitusnumero 2024-015303
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet, farmaseuttiset valmisteet ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI196
Osoitetiedot Satakunnan hyvinvointialue
Sairaalantie 3 28500 Pori FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kouvolan Asunnot Oy:n maakaasun hankinta

Suomi | Kouvolan Asunnot Oy
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 14.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 14.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Kouvolan Asunnot Oy:n maakaasun hankinta Kouvolan Asunnot Oy (myöhemmin "Tilaaja") pyytää tarjouksia Tilaajan asuinkiinteistöjen lämmityksessä käytettävästä maakaasusta tämän tarjouspyynnön ja sen liitteinä olevien asiakirjojen mukaisesti.

Kouvolan Asunnot Oy omistaa tällä hetkellä 36 kaasulämmitteistä rivi- ja kerrostaloa, joiden yhteenlaskettu tilavuus on noin 141 000 m3 ja asuinpinta-ala noin 35 000 m2. Näiden kiinteistöjen kaasunkulutus on ollut vuosina 2021–2023 noin 8000–9000 MWh/vuosi. Kaikki kohteet sijaitsevat Kouvolan kaupungin alueella. Tilaajan kaasulämmitteiset kiinteistöt kulutustietoineen on esitetty tarjouspyynnön liitteessä 1.

Sopimuskausi ja kaasun toimitus on tarkoitus aloittaa 1.1.2025. Sopimusaika on 2 vuotta, mutta sitä on mahdollista jatkaa vuodeksi kerrallaan, korkeintaan yhteensä viisi vuotta.,

Ilmoitusnumero 2024-015253
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kaasumaiset polttoaineet (09120000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C4
Osoitetiedot Kouvolan Asunnot Oy
Kauppamiehenkatu 4 45100 KOUVOLA FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

ATK-laitteet ja -tarvikkeet

Suomi | Pohjois-Karjalan hankintatoimi
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 14.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 12.11.2024 12:00 Alkuperäinen ilmoitus

ATK-laitteet ja -tarvikkeet Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää antamaan tarjouksen ATK-laitteista ja -tarvikkeista sopimuskaudelle 01.02.2025 - 31.12.2027 + mahdollisuus jatkaa toistaiseksi voimassa olevana.

Tavaran/laitteen tulee täyttää Euroopan unionin suoraan velvoittavien säädösten, Suomen lakien ja asetusten sekä viranomaisten antamat määräykset mm. rakenteen, varusteiden, työ- ja paloturvallisuuden sekä sähköturvallisuuden osalta.

Tarjous on sitova ja se tulee laatia suomen kielellä. Hankintaprosessi on kokonaisuudessaan suomenkielinen.,

Ilmoitusnumero 2024-015327
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Atk-laitteet ja -tarvikkeet (30200000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D3 FI1C5 FI1D1
Osoitetiedot Pohjois-Karjalan hankintatoimi
Linnunlahdentie 2 80110 Joensuu FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ensihoitohenkilöstön vaatteet

Suomi | Keski-Suomen hyvinvointialue
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 14.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena ovat tarjouspyynnön mukaiset ensihoitohenkilöstön vaatteet noin 350 henkilölle Keski-Suomen hyvinvointialueelle.

Varsinainen sopimuskausi on voimassa kaksi (2) vuotta. Sopimuskautta on mahdollista jatkaa määräaikaisen kauden jälkeen kahdella yhden (1) vuoden mittaisella optiolla (1+1).

Hankinta on jaettu kahteen osa-alueeseen:

1. Ensihoitohenkilöstön vaatteet
2. Ensihoitohenkilöstön vaatteet- kenttäjohto

Sopimuskumppaniksi valitaan yksi (1) toimittaja.

Hankinnan kohde ja sitä koskevat vaatimukset on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnössä ja sen liitteissä.
, Ensihoitohenkilöstön vaatteet Hankinnan kohde ja sitä koskevat vaatimukset on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnössä ja sen liitteissä.

Osa-alueeseen valitaan yksi (1) sopimustoimittaja., Ensihoitohenkilöstön vaatteet- kenttäjohto Hankinnan kohde ja sitä koskevat vaatimukset on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnössä ja sen liitteissä.

Osa-alueeseen valitaan yksi (1) sopimustoimittaja.,

Ilmoitusnumero 2024-015302
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Työvaatteet, erikoistyövaatteet ja työasusteet (18100000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI193
Osoitetiedot Keski-Suomen hyvinvointialue
Hoitajantie 1 40620 Jyväskylä FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Turva- ja vartiointipalvelut Keski-Suomen hyvinvointialueella

Suomi | Keski-Suomen hyvinvointialue
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 14.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Keski-Suomen hyvinvointialue pyytää tarjoustanne ostopalveluna hankittavalle turva- ja vartiointipalveluille 24 kuukauden sopimuskaudelle + 12 + 12 kuukauden optiokausille. Hankittava palvelu on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnön liitteessä olevassa palvelukuvauksessa.

Palveluntarjoajia pyydetään huomioimaan, että hankinnan kohde sekä toiminnan ja palvelun tarve on kuvattu tarkemmin salassa pidettävässä tarjouspyynnön liitteessä 2, joka sisältää julkisyhteisön turvallisuutta koskevaa tietoa. Tarjouspyynnön liitteet 1-5 (Liite 1 Aluejako, Liite 2 Palvelukuvaus, Liitteet 3-5 Osa-aluekohtaiset hintaliitteet) toimitetaan palvelua tarjoaville erillisestä pyynnöstä ja sitoumusta vastaan.

Liitteet pyydetään sähköpostitse osoitteesta kilpailutuspalvelut@hyvaks.fi. Pyyntö tulee otsikoida: Keski-Suomen hyvinvointialueen turva- ja vartiointipalvelut / Pyyntö toimittaa salassa pidettävät tarjouspyynnön liitteet 1 - 5. Liitteet pyritään toimittamaan palveluntarjoajalle viimeistään pyynnön esittämispäivää seuraavana arki-/työpäivänä. Liitteet tulee pyytä viimeistään 7 arkipäivää ennen tarjousajan päättymistä.

Hankinnan kohteisiin on mahdollista tutustua viikolla 43. Tutustumiskierrosta pyydetään sähköpostitse osoitteesta kilpailutuspalvelut@hyvaks.fi. Pyyntö tulee otsikoida: Keski-Suomen hyvinvointialueen turva- ja vartiointipalvelut / Tutustumiskierros.

Tarjoaja sitoutuu tarjouksen jättämällä tämän tarjouspyynnön liitteenä oleviin sopimusehtoihin sellaisenaan.

, Palvelualue 1 Pohjoinen Keski-Suomi (Äänekoski, Saarijärvi, Konnevesi, Viitasaari, Kannonkoski, Karstula, Kyyjärvi, Kivijärvi. Kinnula, Pihtipudas) Hankinnan kohteena on pohjoisen Keski-Suomen turva- ja vartiointipalvelut tarjouspyynnössä ja sen liitteissä kuvatulla tavalla.

Kilpailutuksen perusteella osa-alueelle valitaan yksi (1) toimittaja, jonka kanssa hankintayksikkö tekee sopimuksen., Palvelualue 3 Läntinen Keski-Suomi (Jämsä, Keuruu, Petäjävesi, Uurainen, Multia) Hankinnan kohteena on läntisen Keski-Suomen turva- ja vartiointipalvelut tarjouspyynnössä ja sen liitteissä kuvatulla tavalla.

Kilpailutuksen perusteella osa-alueelle valitaan yksi (1) toimittaja, jonka kanssa hankintayksikkö tekee sopimuksen., Palvelualue 2 Itäinen Keski-Suomi (Jyväskylä, Muurame, Laukkaa, Joutsa, Hankasalmi, Luhanka, Toivakka) Hankinnan kohteena on itäisen alueen turva- ja vartiointipalvelut tarjouspyynnössä ja sen liitteissä kuvatulla tavalla.

Kilpailutuksen perusteella osa-alueelle valitaan yksi (1) toimittaja, jonka kanssa hankintayksikkö tekee sopimuksen.,

Ilmoitusnumero 2024-015349
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Turvallisuuspalvelut (79710000), Vartiointipalvelut (79713000), Partiointipalvelut (79715000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI193
Osoitetiedot Keski-Suomen hyvinvointialue
Hoitajantie 1 40620 Jyväskylä FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ilmanvaihtosuodattimet

Suomi | Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialue
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 14.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Ilmanvaihtosuodattimet Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialue pyytää tarjouksia Seinäjoen keskussairaalan ja Tuki- ja osaamiskeskus Eskoon kiinteistöjen sekä hyvinvointialueen tytäryhtiöiden Kiinteistö Oy Seinäjoen Y-talon, Kiinteistö Oy Seinäjoen terveysteknologiakeskuksen (M-talo ja Mediwest) ja Kiinteistö Oy Seinäjoen Ruukintien 2 (Aallokko) ilmanvaihtosuodattimista määräaikaiselle hankintakaudelle 1.1.2025-31.12.2026, jonka jälkeen sopimus jatkuu toistaiseksi voimassaolevana kuitenkin enintään viisi (5) vuotta hankintakauden alusta.

Tämä hankinta käsittää ilmanvaihdon normaalit ePM1, ePM2,5, ePM10 ja Coarse luokan suodattimet ISO 16890 standardin mukaisesti.,

Ilmoitusnumero 2024-015326
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ilmansuodattimet (42514310)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialue
Hanneksenrinne 7 60220 Seinäjoki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Varsinais-Suomen hyvinvointialueen vaihtomattopalvelut

Suomi | Varsinais-Suomen hyvinvointialue
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 14.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 15.11.2024 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Varsinais-Suomen hyvinvointialue pyytää tarjouksia vaihtomattopalveluista ajalle 1.2.2025 (tavoite) - 31.1.2027. Määräaikaisen sopimuskauden jälkeen sopimus jatkuu toistaiseksi voimassaolevana.

Hankinta on jaettu neljään (4) osa-alueeseen:

Alue 1: Turku
Alue 2: Vakka-Suomi (Uusikaupunki, Laitila, Vehmaa, Taivassalo, Kustavi, Naantali, Nousiainen, Masku, Mynämäki, Raisio, Rusko)
Alue 3: Loimaan ja Salon seutu (Loimaa, Pöytyä, Aura, Oripää, Lieto, Marttila, Koski tl, Salo, Somero)
Alue 4: Itäinen Turun seutu ja saaristo (Kaarina, Paimio, Sauvo, Kemiönsaari, Parainen)

Tarjouksen voi antaa yhdestä tai useammasta osa-alueesta, mutta osa-alueen sisällä on tarjottava jokaiseen kysyttyyn kohteeseen. Kaikkiin osa-alueisiin valitaan yksi palveluntuottaja.

Vaihtomattojen vuokrahinta sisältää mattojen pesemisen, vaihtamisen ja kuljettamisen. Vaihtomattojen vaihtovälit sovitaan toimipisteiden kanssa.

Tarjouspyynnöllä ilmoitetut määrät ovat arvioituja hankintamääriä. Tilaaja ei sitoudu määriin, vaan ne voivat vaihdella. Tilaaja varaa itselleen mahdollisuuden hankintalain 136 §:n 2 momentin 1 kohdan mukaisesti hankintasopimuksen kohteen laajentamiseen ja/tai supistamiseen, mikäli sopimuskaudella Tilaajan toiminnassa tapahtuu muutoksia, jotka edellyttävät sopimuskokonaisuuden muutoksia (esim. joitakin kohteita jää pois käytöstä pysyvästi tai tilapäisesti ja/tai joitakin tulee lisää). Mahdollinen uusi toimipiste lisätään siihen osa-alueeseen, joka on maantieteellisesti lähinnä., Alue 1 (Turku) Hankinnan kohteena on tarjouspyynnössä ja sen liitteissä mainittu palvelu tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritetyllä tavalla., Alue 2 (Vakka-Suomi) Hankinnan kohteena on tarjouspyynnössä ja sen liitteissä mainittu palvelu tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritetyllä tavalla., Alue 3 (Loimaan ja Salon seutu) Hankinnan kohteena on tarjouspyynnössä ja sen liitteissä mainittu palvelu tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritetyllä tavalla., Alue 4 (Itäinen Turun seutu ja saaristo) Hankinnan kohteena on tarjouspyynnössä ja sen liitteissä mainittu palvelu tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritetyllä tavalla.,

Ilmoitusnumero 2024-015311
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Puhdistus- ja puhtaanapitopalvelut (90900000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C1
Osoitetiedot Varsinais-Suomen hyvinvointialue
Kiinamyllynkatu 4-8 20520 Turku FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Koululaiskuljetusten toiminnanohjausjärjestelmä ja hallinnointipalvelu Hollolan kunnalle

Suomi | Hollolan kunta
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 13.10.2024 Määräaika: 7 päivää kuluttua | 31.10.2024 14:00 Alkuperäinen ilmoitus

Koululaiskuljetusten toiminnanohjausjärjestelmä ja hallinnointipalvelu Hollolan kunnalle Hankinnan kohteena ovat SaaS -pilvipalveluna toteutettava koulujen oppilaskuljetusten toiminnanohjausjärjestelmä (jäljempänä myös "järjestelmä") ja siihen liittyvät palvelut tässä tarjouspyynnössä ja sen liiteasiakirjoissa mainituin vaatimuksin.

Kilpailutuksen perusteella tehtävä hankintasopimus tehdään ensin määräaikaiseksi 1.1.2025-31.12.2026. Tämän jälkeen hankintasopimus voi jatkua toistaiseksi voimassa olevana.

Toiminnanohjausjärjestelmä tulee olla tilaajalla tuotantokäytössä viimeistään kolmenkymmenen (30) kalenteripäivän kuluessa hankintaa koskevan sopimuksen voimaantulopäivästä.,

Ilmoitusnumero 2024-015285
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C3
Osoitetiedot Hollolan kunta
PL 66 15871 Hollola FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Toimisto- ja koulutarvikkeet

Suomi | Helsingin kaupunki
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 13.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 12.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena ovat Helsingin kaupungin toimialojen ja liikelaitosten yleisimmin
käytetyt toimistotarvikkeet, kalenterit sekä koulutarvikkeet Staran
logistiikkakeskukseen toimitettuina.

Tarvikkeet Helsingin kaupungin eri toimialojen, liikelaitosten sekä Helsingin Konsernihankinta Oy:n osakkaiden (Kaupunkiliikenne Oy:n, Kaupunkitilat Oy:n, Auroranlinna Oy:n ja Helsingin seudun kesäyliopiston) käyttöä varten.

Logistiikkakeskuksen asiakaskuntaan kuuluu noin 3000 tilaava yksikköä.

Tarjousten valintaperusteena on halvin hinta osa-alueittain. Kaikkiin osa-alueisiin valitaan enintään kaksi (2) sopimustoimittajaa etusijajärjestyksessä halvimman hinnan perusteella.

Hankinnan ennakoitu arvo on 7 000 000 euroa ja enimmäisarvo 8 000 000 euroa.

Sopimuskausi on neljä (4) vuotta. Perussopimuskausi on kaksi (2) vuotta ja sopimukselle sisältyy yksi (1) kahden (2) vuoden optiokausi.

Tarkempi kuvaus hankinnasta on tässä tarjouspyynnössä ja sen liitteissä., Toimistotarvikkeet Helsingin kaupungin toimialojen ja liikelaitosten yleisimmin käytetyt
toimistotarvikkeet Staran logistiikkakeskukseen toimitettuina., Koulutarvikkeet Helsingin kaupungin toimialojen ja liikelaitosten yleisimmin käytetyt koulu- ja askartelutarvikkeet Staran logistiikkakeskukseen toimitettuina.

Perustilauksilla tarkoitetaan suurempia vuosittaisia kertatilauksia, jotka tehdään
suoraan ja toimitetaan koulu-/päiväkotikohtaisina (eri osoitteissa toimivat
viipaleet/toimipisteet katsotaan omiksi yksiköiksi).

Täydennystilaukset tullaan tekemään tämän uuden sopimuksen perusteella heti
sopimuskauden alusta lähtien Staran logistiikkakeskuksen kautta., Kalenterit Kalenterit toimisto- ja koulukäyttöön Staran logistiikkakeskukseen toimitettuna.,

Ilmoitusnumero 2024-015284
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Toimistotarvikkeet (30192000), Kalenterit (30199792)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Helsingin kaupunki
PL 700 00099 Helsingin kaupunki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Osallistumispyyntö, Linnakaupungin monitoimitalon allianssihankinta

Suomi | Kiinteistö Oy Turun monitoimitilat
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 13.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 11.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Osallistumispyyntö, Linnakaupungin monitoimitalon allianssihankinta Kiinteistö Oy Turun monitoimitilat (jäljempänä ”Tilaaja”) pyytää osallistumishakemustanne Linnakaupungin monitoimitalon rakentamisesta tämän osallistumispyynnön ja sen liitteinä olevien asiakirjojen mukaisesti. Turun kaupungin kaupunkirakentamisen toimitilojen rakennuttamisen yksikkö toimii Tilaajan rakennuttajan edustajana.

Hankkeen toteuttamisesta vastaa projektiallianssi (myöhemmin Allianssi), joissa Tilaaja ja valitun palveluntuottajan kokoama ryhmittymä suunnittelevat ja toteuttavat hankkeen yhdessä jakaen hankkeeseen liittyvät riskit ja mahdollisuudet. Allianssin osapuolina ovat Tilaaja, Rakentaja ja Suunnittelija (konsultti). Hanke suunnitellaan ja toteutetaan kehitys- ja toteutusvaiheina. Hankinta käynnistetään 10/2024 ja on tavoite saada päätökseen 3/2025. Hankkeen kehitysvaihe on tavoite käynnistää 4/2025 ja saada päätökseen 4/2026.

Osana hankkeen valmistelua Tilaaja on julkaissut ennakkoilmoituksen hankkeen markkinakartoituksesta julkisten hankintojen ilmoituskanavalla (Ilmoituksen HILMA-numero: 2024-012891) 11.08.2024. Ennakkoilmoituksen korjausilmoitus julkaistiin 16.8.2024. Markkinavuoropuhelut käytiin toimijoiden kanssa syyskuussa 2024.

Tarjouskilpailu käydään julkisista hankinnoista ja käyttöoikeussopimuksista annetun lain 1397/2016 36 §:n mukaisena kilpailullisena neuvottelumenettelynä.

Tilaajan alustavan arvion mukaan hankintaan ei liity lisähankintamahdollisuuksia eli optioita.,

Ilmoitusnumero 2024-014240
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000), Vapaa-ajan-, urheilu-, kulttuuri-, majoitus- ja ravintolarakennusten rakentamistyöt (45212000), Opetus- tai tutkimuslaitosten rakentamistyöt (45214000), Arkkitehti-, rakennus-, insinööri- ja tarkastuspalvelut (71000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C1
Osoitetiedot Kiinteistö Oy Turun monitoimitilat
c/o Turun kaupunki Tilapalvelut Linnankatu 90 E 20100 Turku FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Sähkönjakeluverkon toimitusvarmuusinvestoinnit ja vianhoito-, kunnossapito- ja liittymätyöt Kajave Oy:n läntisellä verkkoalueella

Suomi | Kajave Oy
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 13.10.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 7.11.2024 11:00 Alkuperäinen ilmoitus

Sähkönjakeluverkon toimitusvarmuusinvestoinnit ja vianhoito-, kunnossapito- ja liittymätyöt Kajave Oy:n läntisellä verkkoalueella Hankkeeseen kuuluu sähkönjakeluverkon toimitusvarmuuden parantamisen investointiohjelma ja vianhoito- ja kunnossapitotyöt sekä pieninvestointityöt (esimerkiksi sähkömittarien asennus- ja asiakaspalvelun kenttätyöt). Hanke toteutetaan aikavälillä 2025–2029 sekä mahdolliset optiovuodet 2030–2032. Hankinnan optiot on kuvattu tarkemmin alustavassa tarjouspyynnössä (liite 1).

Hanke kohdistuu pääsääntöisesti Kajave Oy:n läntiseen alueeseen. Läntinen alue kattaa maantieteellisesti alustavasti noin puolet Kajaven jakeluverkosta, sisältäen alustavasti seuraavien kuntien alueet: Kajaani, Paltamo, Puolanka, Pyhäntä, Siikalatva, Hyrynsalmi, Ristijärvi ja Vaala.

Tilaajan tavoitteena on palveluiden avulla varmistaa sähköverkon turvallisuus ja määräystenmukaisuus, turvata sähkön toimitusvarmuus, mahdollistaa asiakkaiden helppo liittyminen sähköverkkoon sekä tarjota asiakkaille korkealuokkainen palvelukokemus.

Hankkeeseen sisältyvät seuraavat kokonaisuudet:
i. Toimitusvarmuus- ja laajennusinvestoinnit (projektirakentaminen)
ii. Sähkönjakeluverkon kunnossapitotarkastukset, kunnossapidon suunnittelu ja projektivalvonta sekä projektien tukipalvelut.
iii. Sähkönjakeluverkon yleissuunnittelu.
iv. Sähkönjakeluverkon kunnossapitotyöt.

Investointisuunnitelma sisältää alustavan arvion mukaan noin 350 km saneerattavaa keskijänniteilmajohtoverkkoa ja 200 km pienjänniteilmajohtoverkkoa, sisältäen mahdollisesti puistomuuntamoiden ja hajautetun kompensoinnin laitteistotilan toimitukset. Saneeraus toteutetaan Kajaven verkostopolitiikan mukaisesti maakaapeliverkkona, teiden viereen sijoitettuna ilmajohtoverkkona tai ilmajohtoverkon saneerauksena nykyiselle johtokadulle. Investointien toteutukset jakautuvat vuosien 2025–2029 välille.

Tilaajan sitomaton arvio hankkeen budjetista on noin 110 miljoonaa euroa sisältäen optiot ja hankkeeseen sisältyvät tilaajan hankinnat ja muut tilaajan hankkeeseen liittyvät kustannukset.

Hanke toteutetaan allianssina. Allianssin muodostavat tilaaja ja osapuoliksi kilpailutettavat sähkötöistä, maarakennuksesta ja suunnittelusta vastaavat palveluntuottajat sekä mahdollisesti muut myöhemmin kilpailutettavat osapuolet.

Kajave kuuluu Loiste-konserniin ja tämän kilpailutuksen pohjalta tehtävää sopimusta voivat hyödyntää kaikki Loiste-konsernin yhtiöt.,

Ilmoitusnumero 2024-015282
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Putkijohtojen, tietoliikenne- ja voimalinjojen, teiden, lentokenttien ja rautateiden rakentamistyöt; maanpinnoitus (45230000), Sähkönjakelulaitteiden korjaus ja huolto (50532400), Tekniset tarkastus- ja testauspalvelut (71630000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D8
Osoitetiedot Kajave Oy
Ahontie 1 87250 Kajaani FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Junaliikennettä korvaava bussiliikenne

Suomi | Helsingin Seudun Liikenne - kuntayhtymä
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 13.10.2024 Määräaika: 1 kuukausi kuluttua | 25.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinta koskee Espoon kaupunkiradan rakennustöiden aikaista junaa korvaavaa bussiliikennettä.
Kilpailukohteiden tarkat tiedot ilmenevät kohdeliitteestä 5., Kohde A Ks. liite 5, Kohde B Ks. liite 5., Kohde C Ks. liite 5., Kohde D Ks. liite 5., Kohde E Ks. Liite 5, Kohde F Kts. liite 5., Kohde G Kts. liite 5., Kohde H Kts. liite 5., Kohde I Kts. liite 5., Kohde J Kts. liite 5., Kohde K Kts. liite 5., Kohde L Kts. liite 5.,

Ilmoitusnumero 2024-015281
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Joukkoliikennepalvelut maanteitse (60112000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Helsingin Seudun Liikenne - kuntayhtymä
Opastinsilta 6A, PL 100 00077 HSL FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Yksilöllisesti valmistettavien kaularangan tukien sekä ylä- ja alaraajaortoosien hankinta

Suomi | Vantaan ja Keravan hyvinvointialue
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 13.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena on yksilöllisesti valmistettavien kaularangan tukien sekä ylä- ja alaraajaortoosien hankinta Vantaan ja Keravan hyvinvointialueelle toistaiseksi voimassa olevalle sopimuskaudelle., Yksilöllisesti valmistettavat kaularangan tuet ja yläraajaortoosit Yksilöllisesti valmistettavat kaularangan tuet ja yläraajaortoosit. Tuotekohtaiset vaatimukset on määritelty tarjouspyynnön kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit"., Yksilöllisesti valmistettavat alaraajaortoosit Yksilöllisesti valmistettavat alaraajaortoosit. Tuotekohtaiset vaatimukset on määritelty tarjouspyynnön kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit".,

Ilmoitusnumero 2024-015279
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet, farmaseuttiset valmisteet ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Vantaan ja Keravan hyvinvointialue
PL 1000 01301 Vantaa FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Itsenäisyyden juhlavuoden lastensäätiön varainhoitopalvelujen hankinta

Suomi | Itsenäisyyden juhlavuoden lastensäätiö sr.
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 13.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Itsenäisyyden juhlavuoden lastensäätiön varainhoitopalvelujen hankinta Itsenäisyyden juhlavuoden lastensäätiö pyytää tarjouksia varainhoitajien palveluista toistaiseksi voimassa olevana sopimuksena. Kyseessä on täyden valtakirjan varainhoitosopimus. Vaihtoehtoisten sijoitusten osalta voi olla kyseessä erillinen sopimus suhteessa osake- ja korkosijoituksiin. Palveluihin sisältyy myös hoitoon annetun salkun arvopapereiden säilytys. Itsenäisyyden juhlavuoden lastensäätiö on päättänyt kilpailuttaa yhteensä n. 50 miljoonan euron osake-, korko- ja vaihtoehtoisten sijoitusten varallisuudenhoidon siten, että tulevaisuudessa osake-, korko- ja vaihtoehtoisten sijoitusten varallisuutta hoitaa 2 varainhoitajaa. Kyseessä on tarjouskilpailu, jolla valitaan kaksi (2) yhteensä kahdesta hankintayksikölle palveluja tuottavasta varainhoitajista.

Hankinnan kohdetta on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnössä ja sen liitteissä. Hankinta-asiakirjat ovat saatavilla sähköisesti ilmaiseksi, rajoituksetta, suoraan ja kokonaan siitä päivästä alkaen, jona ilmoitus on julkaistu, osoitteessa:
https://www.esourcing2.fi/prod2/Account/LogOn

Tarjoajien tulee ensin rekisteröityä sähköiseen hankintajärjestelmään osoitteessa:
https://www.esourcing2.fi/prod/dist/signup/supplier/sfr,

Ilmoitusnumero 2024-015275
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Salkunhoitopalvelut (66140000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Itsenäisyyden juhlavuoden lastensäätiö sr.
Siltasaarenkatu 8-10 00530 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma