Sijoitusten salkunhallintajärjestelmä ja siihen liittyvät palvelut

Suomi | Helsingin seurakuntayhtymä
Julkaistu 1 viikko sitten | 15.10.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 7.11.2024 12:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena on salkunhallintajärjestelmä ja siihen liittyvät palvelut. Järjestelmän tulee kattaa Helsingin seurakuntayhtymän tarpeet sijoitustoiminnan raportointiin ja tuoton seurantaan sekä ajantasaiseen salkunhallintaan. Helsingin seurakuntayhtymän sijoitustoiminta koostuu kolmesta salkusta (Helsingin seurakuntayhtymä, Helsingin seurakuntayhtymän hautainhoitorahasto sekä Helsingin seurakuntayhtymän testamentti- ja lahjoitusrahastot). Sijoitustoimintaa toteutetaan rahavarojen sijoitusten (osakesijoitukset, korkosijoitukset ja vaihtoehtoiset sijoitukset) sekä suorien kiinteistösijoitusten kautta. Hankintayksikön sijoitussuunnitelmaa on tarkoitus päivittää syksyn 2024 aikana niin, että se sisältää nykyistä kattavammin myös kiinteistösijoitusten osuuden. Kiinteistösijoitukset tullaan ottamaan osaksi seurakuntayhtymän perusallokaatiota. Palvelu tulee tarjota SaaS (Software as a service) -mallilla, jossa palveluiden infrastruktuuri sijaitsee palvelun tarjoajan tai sen nimetyn alihankkijan tiloissa. Palvelua tuottamaan valitaan yksi palveluntarjoaja. Tämän tarjouspyynnön liitteenä on Helsingin seurakuntayhtymän nykyinen sijoitussuunnitelma, joka sisältää mm. nykyisen allokaatiorakenteen sekä keskeiset sopimusehdot, joiden tulee sisältyä laadittavaan sopimukseen. Liitteenä on myös hankintayksikön tietoturvavaatimukset hankittaville tietojärjestelmille sekä lomake, jolla tarjoajan tulee esittää mahdollisesti liikesalaisuuksiksi katsomansa asiat tarjouksesta. Tarjous tulee pyrkiä laatimaan siten, että se ei sisältäisi liikesalaisuuksia.

Ilmoitusnumero 2024-150028
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sijoitustenhallintaohjelmatuotteet (48411000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000), Sijoitusten hallintaohjelmistojen kehittämispalvelut (72212411)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Helsingin seurakuntayhtymä
Kolmas linja 22 B 00530 Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Lähderannan päiväkoti, talotekninen ja rakenteellinen peruskorjaus

Suomi | Espoon kaupunki Tilapalvelut-liikelaitos
Julkaistu 1 viikko sitten | 15.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Espoon kaupunki Tilapalvelut-liikelaitos (myöhemmin Tilaaja) pyytää tarjouksia Lähderannan päiväkodin korjauksista tarjouspyynnön liiteasiakirjoissa osoitetussa laajuudessa. Hankinta toteutetaan avoimella menettelyllä. Urakan toteutusmuoto on kokonaisurakka. Kaikki tarjouspyyntöasiakirjoissa esitetyt työt ja hankinnat sisältyvät kokonaisurakkaan. Kokonaisurakoitsija toimii hankkeessa pääurakoitsijana sekä maankäyttö- ja rakennuslain mukaisena päätoteuttajana. Tilaaja tulee valitsemaan kilpailutuksen perusteella yhden toimittajan. Kohteen osoite on Lähdepurontie 3, 02720 Espoo. Urakkaa varten tilaaja on hankkinut rakennusluvan, rakennuslupa on voimassa. Kohde ei ole käytössä urakkatöiden aikana. Valittava urakoitsija toimii urakassa pääurakoitsijana ja lainsäädännön tarkoittamana päätoteuttajana. Tarjoajan tulee nimetä vastaava työnjohtaja ja tämän varamies, joilla on kokemusta hankintaan verrattavista korjaus- tai muutoskohteista. Tarjoaja vastaa siitä, että vastaavan työnjohtajan pätevyys on riittävä Espoon rakennusvalvontaviranomaiselle. Vastuullisilla työnjohtajilla tulee olla näyttöä siitä, että he tuntevat Suomen lain, rakentamismääräykset sekä viranomaisvaatimukset siinä määrin kuin heidän toimenkuvansa edellyttää. Tarjoaja vakuuttaa, että vastaava työnjohtaja täyttää asetetut vaatimukset. TUTUSTUMISKÄYNTI Tilaaja edellyttää Tarjoajan osallistuvan tilaajan järjestämälle pakolliselle tutustumiskäynnille ennen tarjoamista. Kohteessa järjestetään esittelytilaisuuksia 30.9 - 10.10.2024 klo 14-15 välisenä aikana. Rakennuspaikkaan tutustumisesta tulee sopia rakennuttajan kanssa viimeistään edellisenä arkipäivänä klo 15 mennessä ennen haluttua tutustumisajankohtaa sähköpostitse arvo.pount@espoo.fi. Tilaaja hylkää tarjouksen, mikäli tarjoaja ei ole tutustunut kohteeseen tarjousaikana. Mikäli ilmoittautumisia ei tule määräaikaan mennessä, varaa Tilaaja oikeuden siirtää tutustumiskäyntiä, mistä ilmoitetaan erikseen Tarjouspalvelu.fi -toimittajaportaalissa.

Ilmoitusnumero 2024-150047
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Espoon kaupunki Tilapalvelut-liikelaitos
PL 6200 02070 ESPOON KAUPUNKI FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Suursuon sairaalan viemärikorjaukset ja käyttövesijärjestelmän säätö, kokonaisurakka

Suomi | Helsingin kaupunki, kaupunkiympäristön toimiala
Julkaistu 1 viikko sitten | 15.10.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 4.11.2024 11:00 Alkuperäinen ilmoitus

Urakassa uusitaan ja pinnoitetaan pääosa kiinteistön viemäreistä. Nykyinen käyttövesijärjestelmä säädetään uudelleen. Työt suoritetaan käytössä olevassa sairaalassa. Urakkamuotona on kokonaisurakka, jossa urakoitsija toimii pääurakoitsijana ja lainsäädännön tarkoittamana päätoteuttajana. Urakkasopimuksen mukaisten töiden suunniteltu aloitusajankohta on 06.01.2025. Kokonaisurakassa urakoitsija toimii pääurakoitsijana ja lainsäädännön ja Yleisten sopimusehtojen (YSE 1998) tarkoittamana päätoteuttajana, joka vastaa työmaan johtovelvollisuuksista, työmaapalveluista ja työturvallisuudesta. Tilaaja edellyttää, että urakoitsija on tutustunut rakennuspaikkaan ohjatusti ennen tarjouksen antamista. Tarkemmat tiedot rakennuspaikkaan tutustumisesta löytyvät urakkaohjelman kohdasta 1.3. Urakoitsijaksi valitaan kokonaistaloudellisesti edullisimman tarjouksen antanut tarjoaja. Kokonaistaloudellisesti edullisin on tarjous, joka on rakennuttajan asettamien tarjoajan soveltuvuutta koskevien vaatimusten täyttävistä tarjouksista vertailuhinnaltaan halvin. Rakennuttajana toimii Helsingin kaupunki, Kaupunkiympäristön toimiala (KYMP), Rakennukset ja yleiset alueet, Tilat-palvelu, joka toimii myös Rakennusurakan yleisten sopimusehtojen YSE 1998 mukaisena tilaajana. TARJOUSPYYNTÖASIAKIRJAT Hankinnan asiakirjakokonaisuus muodostuu tarjouspyynnöstä ja sen liitteinä olevista kaupallisista ja teknisistä asiakirjoista, jotka ovat tässä tarjouspyynnössä jäljempänä mainitun linkin takana. Urakan yleisinä sopimusehtoina noudatetaan YSE 1998 -ehtoja (Rakennusurakan yleiset sopimusehdot) hankinnan muissa asiakirjoissa esille tuoduin poikkeuksin. Tarjouspyyntöaineistoa voidaan tarkentaa ja täydentää lisäkirjeillä tarjousaikana.

Ilmoitusnumero 2024-150027
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Helsingin kaupunki, kaupunkiympäristön toimiala
PL 58200 00099 HELSINGIN KAUPUNKI FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Lupakorttikoulutukset

Suomi | Servica Oy
Julkaistu 1 viikko sitten | 15.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 14.11.2024 07:00 Alkuperäinen ilmoitus

Servica Oy pyytää tarjoustanne henkilöstölleen järjestettävistä työelämän lupakorttikoulutuksista. Koulutusten järjestämistavalle on kaksi eri tyyppiä, tilauskoulutus sekä avoin koulutus. Tilauskoulutus järjestetään Tilaajan henkilöstölle tilauksesta Tilaajan osoittamalla paikkakunnalla Pohjois-Savossa. Jos Tilaajan osoittama paikkakunta on Kuopio, tilaus tulee järjestää 15 km säteellä Kuopion torista. Toimittaja varaa koulutukselle asianmukaisen tilan, jonka kustannukset kuuluvat tarjottuun hintaan. Tilauskoulutuksen ollessa kyseessä pyydetyt hinnat ovat kurssin hintoja. Hinta ei riipu osallistujamäärästä. Avoin koulutus on Toimittajan oman harkintansa ja aikataulunsa mukaisesti järjestämä koulutus. Avoimen koulutuksen ollessa kyseessä tarjouksella pyydetty hinta on yhden henkilön osallistumisen hinta. Useimmat koulutukset toteutetaan lähikoulutuksina, mutta myös etätoteutukset ovat mahdollisia joissakin tapauksissa. Jos etätoteutus on mahdollista, sille pyydetään hankinnan kohteen kriteereissä oma hintansa. Etäkoulutuksiin osallistumisen tulee olla mahdollista tavanomaisilla Windows-tietokoneilla sekä Android- ja iOS-älypuhelimilla ilman erityisten sovellusten asentamista. Sekä tilaus- että avoimia koulutuksia voidaan toteuttaa etäkoulutuksina, jos tarjouspyynnöllä on niin erikseen mainittu. Kilpailutus on jaettu osa-alueisiin, joihin kuuluvat seuraavat lupakorttikoulutukset: Osa-alue 1: Työturvalllisuuskorttikoulutus, tulityökorttikoulutus, paloilmoittimen hoitajan koulutus, sprinklerilaitteiston hoitajan koulutus, väestönsuojanhoitajan koulutus & sähkötyöturvallisuuskoulutus. Lisäksi tällä osa-alueella pyydetään tarjoajaa ilmoittamaan Tilaajalle myönnettävä alennusprosentti muun tarjontansa mukaisista koulutuksista. Osa-alue 2: Allasvesityökorttikoulutus & vesijohtoverkostokoulutus Osa-alue 3: Trukkiturvallisuuskoulutus Osa-alue 4: Korkealla työskentelyn koulutus Osa-alue 5: Avekki-koulutus Tarkemmat vaatimukset koulutuksista sekä niiden järjestämis- ja totetustavoista jäljempänä osa-alueiden kuvauksista sekä hankinnan kohteen kriteereissä. Ennen kunkin koulutuksen alkua Servica Oy toimittaa sähköisen linkin osallistujalistaan. Listan avulla Toimittaja vahvistaa koulutukseen osallistujat. Tarjouspyynnöllä on annettu arvioita ostettavien koulutusten määristä (yhden vuoden mittaisen ajanjakson aikana), mutta kyseiset määrät ovat arvioita eivätkä muodosta määräostovelvoitetta. Osatarjoukset sallitaan. Jos yksi tarjoaja voittaa useampia osa-alueita, ne yhdistetään saman hankintasopimuksen alle. Työturvalllisuuskorttikoulutus, tulityökorttikoulutus, paloilmoittimen hoitajan koulutus, sprinklerilaitteiston hoitajan koulutus, väestönsuojanhoitajan koulutus & sähkötyöturvallisuuskoulutus Tähän osa-alueeseen kuuluvat Työturvallisuuskeskuksen työturvallisuuskorttikoulutus, tulityökorttikoulutus (Suomen pelastusalan keskusjärjestön tulityötutkinto), paloilmoittimen hoitajan koulutus, sprinklerikorttikoulutus, väestönsuojanhoitajan koulutus sekä sähkötyöturvallisuuskoulutus. Työturvallisuuskorttikoulutus voidaan järjestää joko tilaus- tai avoimena koulutuksena. Sekä tilaus- että avoin koulutus voidaan toteuttaa etä- tai lähikoulutuksena. Näille kaikille neljälle toteutustavalle pyydetään oma hintansa hankinnan kohteen kriteereissä. Tulityökorttikoulutus voidaan järjestää joko tilaus- tai avoimena koulutuksena. Kummatkin on mahdollista toteuttaa vain lähikoulutuksena. Paloilmoittimen hoitajan koulutus järjestetään tilauskoulutuksena, ja vain lähitoteutuksena. Sprinklerilaitteiston hoitajan koulutus järjestetään tilauskoulutuksena, ja vain lähitoteutuksena. Väestönsuojanhoitajan koulutus järjestetään tilauskoulutuksena, ja vain lähitoteutuksena. Sähkötyöturvallisuuskoulutus järjestetään tilauskoulutuksena lähitotetuksena, sekä avoimena koulutuksena etätoteutuksena. Allasvesityökorttikoulutus & vesijohtoverkostokoulutus Tähän osa-alueeseen kuuluvat allasvesityökortti- sekä vesijohtoverkostokoulutus. Molemmat koulutukset järjestetään tilauskoulutuksina. Vain lähikoulutukset ovat mahdollisia. Trukkiturvallisuuskoulutus Tähän osa-alueeseen kuuluu trukkiturvallisuuskoulutus. Koulutus järjestetään tilauskoulutuksena lähitoteutuksena Servica Oy:n keskusvarastossa. Korkealla työskentelyn koulutus Korkealla työskentelyn koulutus järjestetään tilauskoulutuksena lähitoteutuksena. Avekki-koulutus Avekki-koulutus on Savonia-ammattikorkeakoulun kehittämä koulutus väkivallan ennaltaehkäisyyn ja hallintaan. Avekki-koulutuksia järjestetään tilauskoulutuksina lähitoteutuksena.

Ilmoitusnumero 2024-150046
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ammattikoulutuspalvelut (80500000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D2
Osoitetiedot Servica Oy
Saaristokatu 7 70620 Kuopio FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietopyyntö – Markkinakartoitus – Välinehuoltopalvelut

Suomi | Ruokavirasto
Julkaistu 1 viikko sitten | 15.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Ruokavirasto kartoittaa markkinoita ja potentiaalisia toimittajia välinehuoltopalvelun tuottamiseen, jotta mahdollinen tarjouskilpailu voidaan toteuttaa tarkoituksenmukaisella tavalla. Tämän tietopyynnön kohde koskee välinehuoltopalvelujen tarjontaa Seinäjoella. TARKEMMAT TIEDOT TIETOPYYNNÖN KOHTEESTA Hankinnan kohteen tarkempi kuvaus sekä kysymykset, joihin alan palveluntarjoajilta pyydetään vastauksia, ovat tämän tietopyynnön liitteenä. Liite on ladattavissa Tarjouspalvelusta ja se vaatii kirjautumisen palveluun. VASTAAMINEN JA VASTAUSAIKA Hankinnasta kiinnostuneita palveluntarjoajia pyydetään ilmoittamaan yhteystietonsa sekä vastaamaan tämän tietopyynnön liitteessä (kts. Tarjouspalvelu) esitettyihin kysymyksiin ja lähettämään vastauksensa sähköpostitse osoitteeseen: kilpailutus@ruokavirasto.fi. Vastaussähköposti pyydetään otsikoimaan: "TIETOPYYNTÖ Välinehuoltopalvelu". Vastaukset pyydetään lähettämään viimeistään 25.10.2024 klo 14.00 mennessä. Tämän jälkeen saapuneet ilmoittautumiset ja vastaukset otetaan huomioon hankintayksikön harkinnan mukaan. Esitetyt aikataulut sekä muut tässä ilmoituksessa esitetyt tiedot, kuten suunniteltu markkinavuoropuhelun kulku ovat alustavia ja suuntaa antavia ennakkotietoja, jotka saattavat muuttua valmistelun edetessä. Tämä tietopyyntö ja siinä annetut tiedot eivät sido eivätkä velvoita osapuolia mihinkään, eivätkä velvoita hankintayksikköä tekemään hankintaa. MUUTA HUOMIOITAVAA Tämä ilmoitus ei ole hankintailmoitus tai tarjouspyyntö. Tähän markkinakartoitukseen liittyy tietopyyntö ja kutsu markkinavuoropuheluun, jossa hankintayksikkö voi esimerkiksi käydä keskustelua kiinnostuksensa ilmoittaneiden palveluntuottajien kanssa tai/ja toimittaa kiinnostuneille toimijoille kommentoitavaksi luonnosaineistoa. Tämä tietopyyntö markkinakartoituksineen ei välttämättä johda tarjouskilpailuun. Tietopyyntöön vastanneille ei makseta korvausta tietopyyntöön vastaamisesta ja hankintayksikkö ei sitoudu toteuttamaan palvelun hankintaa. Tietopyyntö ei sido ketään siihen vastaavaa tahoa. Tietopyyntöön vastaamatta jättäminen ei estä mahdolliseen tarjouskilpailuun osallistumista, eikä tietopyyntöön vastaaminen vaikuta tarjoajan asemaan mahdollisessa varsinaisessa tarjouskilpailussa. Päätökset hankinnan etenemistavasta ja mahdollisen tarjouskilpailun sisällöstä tehdään kartoitusten jälkeen. Saadut vastaukset eivät sido Hankintayksikköä tai tarjoajaa. Ruokavirasto kartoittaa markkinoita ja potentiaalisia toimittajia välinehuoltopalvelun tuottamiseen, jotta mahdollinen tarjouskilpailu voidaan toteuttaa tarkoituksenmukaisella tavalla. Tämän tietopyynnön kohde koskee välinehuoltopalvelujen tarjontaa Seinäjoella. TARKEMMAT TIEDOT TIETOPYYNNÖN KOHTEESTA Hankinnan kohteen tarkempi kuvaus sekä kysymykset, joihin alan palveluntarjoajilta pyydetään vastauksia, ovat tämän tietopyynnön liitteenä. Liite on ladattavissa Tarjouspalvelusta ja se vaatii kirjautumisen palveluun. VASTAAMINEN JA VASTAUSAIKA Hankinnasta kiinnostuneita palveluntarjoajia pyydetään ilmoittamaan yhteystietonsa sekä vastaamaan tämän tietopyynnön liitteessä (kts. Tarjouspalvelu) esitettyihin kysymyksiin ja lähettämään vastauksensa sähköpostitse osoitteeseen: kilpailutus@ruokavirasto.fi. Vastaussähköposti pyydetään otsikoimaan: "TIETOPYYNTÖ Välinehuoltopalvelu". Vastaukset pyydetään lähettämään viimeistään 25.10.2024 klo 14.00 mennessä. Tämän jälkeen saapuneet ilmoittautumiset ja vastaukset otetaan huomioon hankintayksikön harkinnan mukaan. Esitetyt aikataulut sekä muut tässä ilmoituksessa esitetyt tiedot, kuten suunniteltu markkinavuoropuhelun kulku ovat alustavia ja suuntaa antavia ennakkotietoja, jotka saattavat muuttua valmistelun edetessä. Tämä tietopyyntö ja siinä annetut tiedot eivät sido eivätkä velvoita osapuolia mihinkään, eivätkä velvoita hankintayksikköä tekemään hankintaa. MUUTA HUOMIOITAVAA Tämä ilmoitus ei ole hankintailmoitus tai tarjouspyyntö. Tähän markkinakartoitukseen liittyy tietopyyntö ja kutsu markkinavuoropuheluun, jossa hankintayksikkö voi esimerkiksi käydä keskustelua kiinnostuksensa ilmoittaneiden palveluntuottajien kanssa tai/ja toimittaa kiinnostuneille toimijoille kommentoitavaksi luonnosaineistoa. Tämä tietopyyntö markkinakartoituksineen ei välttämättä johda tarjouskilpailuun. Tietopyyntöön vastanneille ei makseta korvausta tietopyyntöön vastaamisesta ja hankintayksikkö ei sitoudu toteuttamaan palvelun hankintaa. Tietopyyntö ei sido ketään siihen vastaavaa tahoa. Tietopyyntöön vastaamatta jättäminen ei estä mahdolliseen tarjouskilpailuun osallistumista, eikä tietopyyntöön vastaaminen vaikuta tarjoajan asemaan mahdollisessa varsinaisessa tarjouskilpailussa. Päätökset hankinnan etenemistavasta ja mahdollisen tarjouskilpailun sisällöstä tehdään kartoitusten jälkeen. Saadut vastaukset eivät sido Hankintayksikköä tai tarjoajaa.

Ilmoitusnumero 2024-150025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Laboratoriopalvelut (71900000), Puhdistus- ja puhtaanapitopalvelut (90900000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI194
Osoitetiedot Ruokavirasto
PL 100 00027 RUOKAVIRASTO FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ammatti-/opetuskäyttöön soveltuvien MIG/MAG- ja TIG-hitsauskoneiden hankinta

Suomi | Vantaan kaupunki
Julkaistu 1 viikko sitten | 15.10.2024 Määräaika: 6 päivää kuluttua | 30.10.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena on ammatti-/opetuskäyttöön soveltuvat hitsauskoneet Vantaan ammattiopisto Varian kone- ja tuotantotekniikan opetuskäyttöön. Hankinta pitää sisällään TIG-/puikkohitsauskoneita ja MIG/MAG hitsauskoneita (AC/DC, pulssi, tuplapulssi). Hankinta sisältää hitsauskoneet kaapeleineen ja tarvikkeineen toimitettuna Varian tiloihin (Tennistie 1, 01370 Vantaa) sekä koneiden asennuksen ja käyttöönoton. Hankinnan kohteena on ammatti-/opetuskäyttöön soveltuvat hitsauskoneet Vantaan ammattiopisto Varian kone- ja tuotantotekniikan opetuskäyttöön. Hankinta pitää sisällään TIG-/puikkohitsauskoneita ja MIG/MAG hitsauskoneita (AC/DC, pulssi, tuplapulssi). Hankinta sisältää hitsauskoneet kaapeleineen ja tarvikkeineen toimitettuna Varian tiloihin (Tennistie 1, 01370 Vantaa) sekä koneiden asennuksen ja käyttöönoton.

Ilmoitusnumero 2024-150045
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Hitsauslaitteet (42662000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B
Osoitetiedot Vantaan kaupunki
PL 1100 01030 Vantaan kaupunki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Helmi-vieraspetohankkeeseen liittyvät palvelut Pohjanmaan rannikon alueella

Suomi | Metsähallitus
Julkaistu 1 viikko sitten | 15.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinta liittyy Helmi-vieraspetohankkeeseen, jossa pyritään alentamaan supikoiran ja minkin kantoja Suomen arvokkaimmilla lintuvesillä. Helmi-vieraspetohanke on osa YM ja MMM käynnistämää Helmi-elinympäristöohjelmaa, jonka tavoitteena on Suomalaisten arvokkaiden luontokohteiden kunnostaminen ja luonnon monimuotoisuuden vaaliminen. Hankinnan kohteena olevan palvelun tarvealue kattaa kaikkiaan 9 erillistä vieraspetojen hoitoaluetta. Eteläisin kohde on Petolahti ja pohjoisin Kalajoki. Näiden kohteiden väliselle rannikkoalueelle jäävät seitsemän muuta kohdetta, jotka ovat etelästä pohjoiseen: Vassorfjärden, Uudenkaarlepyyn saaristo, Hällorsfjärden, Laajalahti, Harrbåda, Lohtaja ja Himanka. Kohteiden välinen etäisyys on yhteensä n. 200 km. Helmi-vieraspetohankkeen toimintaa on Pohjanmaan rannikkoalueen hoitoalueella koordinoitu aiemmin (vuosina 2021-2024) Metsähallituksen metsästyksen asiantuntijan toimesta. Vuodesta 2025 alkaen Pohjanmaan rannikon hoitoaluetta koordinoidaan tämän hankinnan mukaisella ostopalvelulla. Koordinoinnin tueksi on määritelty erilliset työpaketit, jotka ovat esitelty tarkemmin tarjouspyynnön liitteellä 1 Toimeksiannon kuvaus. Hankinta liittyy Helmi-vieraspetohankkeeseen, jossa pyritään alentamaan supikoiran ja minkin kantoja Suomen arvokkaimmilla lintuvesillä. Helmi-vieraspetohanke on osa YM ja MMM käynnistämää Helmi-elinympäristöohjelmaa, jonka tavoitteena on Suomalaisten arvokkaiden luontokohteiden kunnostaminen ja luonnon monimuotoisuuden vaaliminen. Hankinnan kohteena olevan palvelun tarvealue kattaa kaikkiaan 9 erillistä vieraspetojen hoitoaluetta. Eteläisin kohde on Petolahti ja pohjoisin Kalajoki. Näiden kohteiden väliselle rannikkoalueelle jäävät seitsemän muuta kohdetta, jotka ovat etelästä pohjoiseen: Vassorfjärden, Uudenkaarlepyyn saaristo, Hällorsfjärden, Laajalahti, Harrbåda, Lohtaja ja Himanka. Kohteiden välinen etäisyys on yhteensä n. 200 km. Helmi-vieraspetohankkeen toimintaa on Pohjanmaan rannikkoalueen hoitoalueella koordinoitu aiemmin (vuosina 2021-2024) Metsähallituksen metsästyksen asiantuntijan toimesta. Vuodesta 2025 alkaen Pohjanmaan rannikon hoitoaluetta koordinoidaan tämän hankinnan mukaisella ostopalvelulla. Koordinoinnin tueksi on määritelty erilliset työpaketit, jotka ovat esitelty tarkemmin tarjouspyynnön liitteellä 1 Toimeksiannon kuvaus.

Ilmoitusnumero 2024-150024
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Metsästyspalvelut (77600000), Pyydystyspalvelut (77610000), Projektin suunnittelupalvelut, muut kuin rakennusurakoita koskevat (79421200), Erilaiset liike-elämän palvelut (79990000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI195
Osoitetiedot Metsähallitus
PL 80 00521 Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kulunvalvontapalvelut ja huolto / Kutsu markkinavuoropuheluun

Suomi | Espoon kaupunki
Julkaistu 1 viikko sitten | 15.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

TÄMÄ EI OLE ENNAKKOILMOITUS, HANKINTAILMOITUS TAI TARJOUSPYYNTÖ VAAN KUTSU MARKKINAVUOROPUHELUUN. KUTSU JULKAISTAAN MARKKINAKARTOITUKSEN KÄYNNISTÄMISEKSI OSANA HANKINNAN SUUNNITTELUA Espoon kaupunki on käynnistänyt Kulunvalvontapalvelut ja huolto -hankinnan valmistelun ja kutsuu palveluntuottajia markkinavuoropuheluun. Palvelun kohteena ovat Espoon kaupungin kulunvalvonnan ratkaisut sisältäen seuraavat kokonaisuudet: (1) Käytössä olevan Esmikko-kuluvalvontajärjestelmän korvaaminen, (2) Uusien rakentamis- ja remonttikohteiden kulunvalvontajärjestelmät ja -ratkaisut sekä (3) huoltosopimus käytössä olevaan AbloyOS-järjestelmään. Tällä markkinavuoropuhelukutsulla Espoon kaupunki kartoittaa markkinoilta löytyviä palveluntuottajia ennen varsinaisen hankintailmoituksen julkaisemista. Varsinainen hankintailmoitus liittyen kulunvalvontapalveluiden ja niihin liittyvän huollon hankkimiseksi on suunniteltu julkaistavan vuoden 2025 syksyllä. Markkinavuoropuhelussa Espoon kaupunki haluaisi kuulla potentiaalisia palveluntuottajia kilpailutuksen toteutuksesta ja tarjouspyynnön valmistelusta ennen sen julkaisemista. Markkinavuoropuhelukutsu ei sido vastaajaa (palveluntuottajaa) tarjouskilpailuun osallistumiseen, eikä siihen vastaaminen ole edellytyksenä myöhemmin varsinaiseen tarjouskilpailuun osallistumiselle. TÄMÄ EI OLE ENNAKKOILMOITUS, HANKINTAILMOITUS TAI TARJOUSPYYNTÖ VAAN KUTSU MARKKINAVUOROPUHELUUN. KUTSU JULKAISTAAN MARKKINAKARTOITUKSEN KÄYNNISTÄMISEKSI OSANA HANKINNAN SUUNNITTELUA Espoon kaupunki on käynnistänyt Kulunvalvontapalvelut ja huolto -hankinnan valmistelun ja kutsuu palveluntuottajia markkinavuoropuheluun. Palvelun kohteena ovat Espoon kaupungin kulunvalvonnan ratkaisut sisältäen seuraavat kokonaisuudet: (1) Käytössä olevan Esmikko-kuluvalvontajärjestelmän korvaaminen, (2) Uusien rakentamis- ja remonttikohteiden kulunvalvontajärjestelmät ja -ratkaisut sekä (3) huoltosopimus käytössä olevaan AbloyOS-järjestelmään. Tällä markkinavuoropuhelukutsulla Espoon kaupunki kartoittaa markkinoilta löytyviä palveluntuottajia ennen varsinaisen hankintailmoituksen julkaisemista. Varsinainen hankintailmoitus liittyen kulunvalvontapalveluiden ja niihin liittyvän huollon hankkimiseksi on suunniteltu julkaistavan vuoden 2025 syksyllä. Markkinavuoropuhelussa Espoon kaupunki haluaisi kuulla potentiaalisia palveluntuottajia kilpailutuksen toteutuksesta ja tarjouspyynnön valmistelusta ennen sen julkaisemista. Markkinavuoropuhelukutsu ei sido vastaajaa (palveluntuottajaa) tarjouskilpailuun osallistumiseen, eikä siihen vastaaminen ole edellytyksenä myöhemmin varsinaiseen tarjouskilpailuun osallistumiselle.

Ilmoitusnumero 2024-150043
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kulunvalvontajärjestelmä (42961100), Korjaus- ja huoltopalvelut (50000000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Espoon kaupunki
PL 640 02070 ESPOON KAUPUNKI FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Henkilökuljetukset Siilinjärven seurakunta

Suomi | Siilinjärven Ev.Lut.Seurakunta
Julkaistu 1 viikko sitten | 15.10.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 8.11.2024 13:00 Alkuperäinen ilmoitus

Siilinjärven seurakunnan linja-autokuljetukset vuosille 2025 - 2028 Ruokoniemen leirikeskus sijaitsee ajoreitistä riippuen 18-22 km:n etäisyydellä Siilinjärvenkeskustasta. Kuljetukset sinne tapahtuvat pääosin koulujen loma-aikoina. Leirikeskuksenosoite on Ruokoniementie 142, 71890 Hamula. Ajojen tilauksista ja matkojen yksityiskohdista sovitaan valitun liikennöitsijän kanssa vähintään 14 pv ennen kuljetustarvetta. Linja-autojen tulee olla turistibusseja, joissa on varustuksena ilmastointi, WC, jääkaappi, TV, radio ja DVD. Ruokoniemen kuljetuksissa bussien varustus voi olla vaatimattomampi. Matkustajamäärät ovat yleensä noin 40-50 henkilöä. Seurakunta järjestää kuljettajan majoituksen ja ruokailut niillä matkoilla, joissa auto on koko ajan mukana.

Ilmoitusnumero 2024-148984
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kuljetuspalvelut (jätteen kuljetusta lukuun ottamatta) (60000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D2
Osoitetiedot Siilinjärven Ev.Lut.Seurakunta
HAARAHONGANTIE 4 A 71800 SIILINJÄRVI FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Inkontinenssituotteiden hankinta koti- ja laitosjakeluun

Suomi | HUS-yhtymä
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 14.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 11.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

HUS-yhtymä pyytää tarjouksia inkontinenssituotteista. Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin liitteessä Liite 1a_Tuoteliite 716-2023.

Hankinnan tavoitteena on kilpailutuksen avulla saada valikoimaan tarkoitukseen sopivat ja laadukkaat inkontinenssituotteet. Tavoitteena on myös, että tuotteiden toimitusvarmuus on hyvä ja tuotteita on saatavilla, kun niitä tarvitaan.

Hankintayksikkö perustaa hankintalain 32 §:n mukaisella avoimella menettelyllä hankintalain 42 §:n mukaisen puitejärjestelyn, jossa kaikki ehdot on vahvistettu.
1) Kotijakelutuotteet
2) Laitosjakelutuotteet

Osa-alue 2 on jaettu tuoteryhmiin, jotka on kuvattu tarkemmin tässä tarjouspyynnössä.

Osa-aluekohtaiset puitesopimustoimittajat valitaan noudattamalla tässä hankintamenettelyssä vahvistettuja perusteita. Osa-alueeseen 1 valitaan yksi (1) puitesopimustoimittaja. Osa-alueen 2 osalta, jokaiseen osa-alueen tuoteryhmään valitaan kaksi (2) puitesopimustoimittajaa, joille vahvistetaan keskinäinen etusijajärjestys tässä hankintamenettelyssä määritellyillä perusteilla.

Hankinnan laajuus ja tuotteiden toimitusvarmuus huomioon ottaen Tilaaja tekee osa-alueessa 2 sopimuksen useamman kuin yhden toimittajan kanssa. Kuhunkin osa-alueen 2 tuoteryhmään valitaan kaksi sopimustoimittajaa etusijajärjestyksessä. Useamman kuin yhden toimittajan valinnalla hankintayksikkö pyrkii varmistamaan tuotteiden toimitusvarmuuden sekä saatavuuden tarpeen mukaan ja oikea-aikaisesti, myös poikkeustilanteissa.

Tilaaja tilaa ja käyttää sopimusvalikoimaan valittuja tuotteita hankintapäätöksessä ilmoitetun etusijajärjestyksen mukaan eli sijalle kaksi tulleen toimittajan sopimustuotteita käytetään pääsääntöisesti vain tilanteissa, joissa ensisijainen sopimustoimittaja estyy toimittamasta tuotteitaan Tilaajalle. Näissä tilanteissa ensisijainen toimittaja on kuitenkin korvausvelvollinen tilaajalle mahdollisen hintaeron ja korvaavan tuotteen järjestämisestä aiheutuvien kustannusten osalta tarjouspyynnön Sopimusluonnoksen mukaisesti.

Tarjoaja voi jättää tarjouksen yhteen tai useampaan osa-alueeseen.

Sopimuskausi on kaksi (2) vuotta. Sopimuksessa on optiomahdollisuus, jolla sopimusta voidaan jatkaa sopimuskauden jälkeen kahdella (2) vuodella, yhdellä (1) vuodella kerrallaan. Sopimuksen enimmäiskesto on enintään neljä (4) vuotta; 2+1+1.

Kyseessä on useamman hankintayksikön yhteishankinta. Hankinnan kohteena olevia tuotteita tulevat käyttämään HUS-yhtymän yksiköt ja omistajajäsenet: Länsi-Uudenmaan, Keski-Uudenmaan, Itä-Uudenmaan, Vantaan ja Keravan hyvinvointialueet sekä Helsingin kaupunki sekä Etelä-Karjalan, Kymenlaakson ja Päijät-Hämeen hyvinvointialueet. Tässä hankinnassa mukana olevista osapuolista käytetään jäljempänä lyhennettä "Tilaaja" ja hankintaa valmistelevasta hankintayksiköstä (HUS Hankinnat) pääasiassa lyhennettä "Hankintayksikkö"., Kotijakelutuotteet Osa 1: Kotijakelutuotteet

Tässä osassa hankinnan kohteena ovat inkontinenssituotteet kotijakeluna, joita voidaan hankkia sopimusluonnoksen, sopimuskaudella tarvittavien määrien sekä hankinnan ennakoidun arvon mukaisesti.

Osa-alueen tarkempi kuvaus liitteessä "Liite 1a_Tuoteliite 716-2023"

Tilaaja valitsee tähän osaan yhden (1) toimittajan, jonka kanssa se tekee sopimuksen., Laitosjakelutuotteet Osa 2 Laitosjakelutuotteet:

Tässä osassa hankinnan kohteena ovat inkontinenssituotteet laitosjakeluna, joita voidaan hankkia sopimusluonnoksen, sopimuskaudella tarvittavien määrien sekä hankinnan ennakoidun arvon mukaisesti.

Osa-alueella 2. tuoteryhmät vertaillaan tuoteryhmäkohtaisesti:

- BC11002 TIPPASUOJA
- BC11003 VAIPPA MUOTOILTU
- BC11022, BC11010, BC11011, BC11023 VAIPPA INKOHOUSU
- BC11012, BC11013, BC11014, BC11025 VAIPPA VYÖ
- BC11015, BC11016, BC11017, BC11024 VAIPPA TEIPPI
- BC11007, BC11008 VAIPPAHOUSU (hygieniahousu)
- BC11005 VAIPPA LASTEN

Osa-alueen tarkempi kuvaus liitteessä Liite 1a_Tuoteliite 716-2023

Tilaaja valitsee Osa-alueen 2 jokaiseen edellä mainittuun tuoteryhmään kaksi (2) puitesopimustoimittajaa, ellei vähimmäisvaatimukset täyttäviä tarjoajia ole vähemmän. Tuoteryhmäkohtaisesti valituille puitesopimustoimittajille vahvistetaan tässä hankintamenettelyssä kuvattujen perusteiden mukaisesti keskinäinen tuoteryhmäkohtainen etusijajärjestys.

Mikäli sama toimittaja tulee valituksi osa-alueisiin 1 ja 2, tulee toimittajan priorisoida osa-alueen 1 tilauksia sopimuksessa kuvatulla tavalla.,

Ilmoitusnumero 2024-015348
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet, farmaseuttiset valmisteet ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot HUS-yhtymä
PL 445 (Uutistie 3 C, 01770 Vantaa) 00029 HUS FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Sansia Oy:n ohjaamat Leppävirran kunnan koulukuljetukset Timolan ja Paukarlahden suunnista, Leppävirran kunta

Suomi | Sansia Oy
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 14.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 12.11.2024 08:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena on Sansia Oy:n ohjaamat Leppävirran kunnan koulukuljetukset Timolan ja Paukarlahden suunnista Leppävirran keskustan Kivelän koululle sekä Leppävirran lukioon kulkeville oppilaille.

Sopimuskausi on voimassa määräaikaisena 1.1. 2025 - 31.7.2026.
Hankintaan sisältyy optiokaudet:
1. optiovuosi 1.8.2026 - 31.7.2027
2. optiovuosi 1.8.2027 - 31.7.2028, KOHDE 1: Timolan suunta Kohteen tarkemmat tiedot tarjouspyynnön liitteillä., KOHDE 2: Paukarlahden suunta Kohteen tarkemmat tiedot tarjouspyynnön liitteillä.,

Ilmoitusnumero 2024-015324
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tilausmatkustajaliikenteen palvelut (60140000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D2
Osoitetiedot Sansia Oy
PL 2000 70601 Kuopio FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Maantiepäällysteiden korjausurakoiden dynaaminen hankintajärjestelmä 2025-2029

Suomi | Lapin elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskus
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 14.10.2024 Määräaika: 5 vuotta kuluttua | 31.12.2029 14:00 Alkuperäinen ilmoitus

Maantiepäällysteiden korjausurakoiden dynaaminen hankintajärjestelmä 2025-2029 Tässä hankinnassa tilaajina toimivat ELY-keskukset ja Väylävirasto ja hankinnan kohteena on koko Suomen maantieverkoston kattava dynaaminen hankintajärjestelmä, johon voi hakeutua jättämällä osallistumishakemuksen hankintailmoituksen mukaisesti. Dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksyttyjen tarjoajien kesken kilpailutetaan päällystystöitä ja päällysteen paikkaustöitä sekä näiden yhteydessä tehtävää tierakenteenparantamista ja kuivatuksen kunnostusta kokonaisvastuulla tilaajan tai osapuolten yhdessä tekemän suunnitelman perusteella vaativassa toimintaympäristössä. Dynaamisessa hankintajärjestelmässä on mahdollista hankkia myös päällysteen pikakorjauksia (pikapaikkauksia).

Kaikkien tämän dynaamisen hankintajärjestelmän avulla hankittavien kohteiden toteutus kilpailutetaan erillistoimeksiantoina dynaamiseen hankintajärjestelmään 2025-2029 hyväksyttyjen tarjoajien eli DHJ -urakoitsijoiden kesken. Hankinnan kohteena olevat päällystysurakat ja päällysteen paikkausurakat sekä näiden yhteydessä tehtävät rakenteenparantamis- ja kuivatuksen kunnostustyöt on jaettu kahteen kokonaisuuteen, joille on omat asiakirjakokonaisuudet:
- Päällystystöiden asiakirjat (osa 1)
- Päällysteen paikkaustöiden asiakirjat (osa 2)

Jokaisessa erillistoimeksiannossa määritetään, käytetäänkö päällystystöiden (osa 1) vai päällysteen paikkaustöiden (osa 2) asiakirjakokonaisuutta. Päällystystyöt (osa 1) hankitaan kokonaishintaperusteisina kokonaisurakoina. Päällysteen paikkaustyöt (osa 2) hankitaan yksikköhintaurakoina, jotka voivat perustua kumppanuustoimintaan. Laadunvarmistamisen muotona on laatuvastuurakentaminen.

Erillistoimeksianto voi sisältää yksittäisen kohteen tai työlajin. Erillistoimeksianto voi olla myös useita vuosia kestävä ja sisältää useita kohteita, kohdejoukkoja ja/tai työlajeja. Töiden tarkempi sisältö, maantieteellinen sijainti, kohteet sekä kohteiden laajuus määrätietoina ilmoitetaan jokaisen erillistoimeksiannon kilpailutusasiakirjoissa. Erillistoimeksiantokohtaisten tarjousten tulee perustua tarjouspyynnössä annettuihin lähtötietoihin. Erillistoimeksiannossa voidaan asettaa vähimmäisvaatimuksia urakan työnjohtotehtävissä toimiville ja/tai urakan muulle henkilöstölle.

Tilaajan arvion mukaan suurin osa dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä tehtävistä yksittäisistä erillistoimeksiannoista vaihtelee arvoltaan 0,1 - 30 miljoonan euron välillä. Kilpailutusten ratkaisuperuste määritetään erillistoimeksiantokohtaisesti. Ratkaisuperusteena käytetään kokonaistaloudellisen edullisuuden halvinta hintaa tai parasta hinta-laatusuhdetta ottaen huomioon erillistoimeksiantojen tarjouspyyntöasiakirjoissa esitetyt vertailuperusteet.

ELY -keskusten alueella tehtävät korjaustoimenpiteet hankitaan tällä hetkellä keskitetysti neljällä hankinta-alueella:
- Pohjoinen hankinta-alue, jonka hankinta-ELY-keskuksena toimii Lapin ELY-keskus.
- Itäinen hankinta-alue, jonka hankinta-ELY-keskuksena toimii Keski-Suomen ELY-keskus.
- Eteläinen hankinta-alue, jonka hankinta-ELY-keskuksena toimii Kaakkois-Suomen ELY-keskus.
- Läntinen hankinta-alue, jonka hankinta-ELY-keskuksena toimii Varsinais-Suomen ELY-keskus.

Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän perustamisvaiheessa valtiolla on käynnissä aluehallinnon uudistus. Tämän seurauksena ELY-keskukset ovat nykyhetken tietämyksen mukaan muuttumassa Elinvoimakeskuksiksi arviolta vuonna 2026. Muutoksen toteutuessa tämän dynaamisessa hankintajärjestelmän voimassa ollessa tilaajina toimivat em. ELY-keskusten sijaan Elinvoimakeskukset. Muutosten myötä ELY-keskusten hankinta-alueisiin tulee todennäköisesti muutoksia.

Väylävirasto voi erillissopimuksella sopia ELY-keskusten voimassa oleviin erillistoimeksiantokohtaisiin sopimuksiin perustuen Urakkaohjelmassa esitettyjä mittaus- ja raportointitehtäviä.

Hankinta- ja sopimuskieli on suomi.,

Ilmoitusnumero 2024-015301
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Lapin elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskus
PL 8060 96101 Rovaniemi FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Striimauksen, videotuotannon ja valokuvauksen puitejärjestely

Suomi | Tampereen kaupunki
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 14.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 15.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Tampereen kaupungin Hankintapalvelut pyytää Tampereen kaupungin toimeksiannosta tarjouksia striimauksen-, videotuotantojen ja valokuvauksien hankinnasta.

Hankinta on jaettu viiteen (5) osa-alueeseen. Tarjoaja voi tarjota joko yhtä tai usempaa osa-aluetta. Tarjoajat voivat tarjota sopimuskaudella vain niiden osien palveluita, johon ne ovat tulleet kilpailutuksessa valituiksi.

Hankintaviranomainen varaa oikeuden tehdä sopimuksia, joissa yhdistetään seuraavat osat tai osien ryhmät. Mikäli tarjoaja tulee valituksi useisiin hankinnan osa-alueisiin, tehdään tarjoajan kanssa aina kuitenkin vain yksi sopimus, joka sisältää kaikki hankinnan osat, joihin tarjoaja tulee valituksi.

Osa-alueet ovat:

Striimaukset, videotuotannot (yksikameratuotannot), videotuotannot (monikameratuotannot), valokuvaus (viestintä- ja markkinointikuvat) ja dronekuvaukset (valokuvaus ja videot).

Osa-alueille 1–5 muodostetaan kilpailutuksen perusteella puitejärjestely, johon valitaan osa-alueittain tarjouspyynnössä ilmoitettu määrä palveluntuottajia. Puitejärjestelyn ja kaikkien osa-alueiden sopimuksen kesto on kaksi vuotta ja sopimuksia voidaan jatkaa toistaiseksi voimassa olevalla optiokaudella, kuitenkin enintään kaksi vuotta.

Optiokautta ei välttämättä oteta kaikkien valittujen palveluntuottajien kanssa käyttöön. Optiokauden käyttöönotto arvioidaan palveluntuottajakohtaisesti. Optiokauden käyttöönottoon vaikuttaa mm. sopimuskauden aikaiset asiakaspalautteet, yhteistyö tilaajan ja palveluntuottajan välillä, tilaajan ta-loudelliset resurssit, vaikuttavuuden toteutuminen / asiakkuuden eteneminen sopimuskauden aikana ja muut olennaiset palveluun liittyvät asiat.

Hankinnan tarkempi kuvaus on osa-alueittain kuvattu palvelukuvauksissa. Puitejärjestelyn piirissä olevien tehtävien sisältö ja vastuut voivat vaihdella projekteittain hyvin paljon.

Puitejärjestelyssä hankittavien palveluiden arvioitu arvo on sitoumuksetta vuosittain noin 500 000 euroa (alv 0 %). Arvioidut määrät voivat vaihdella toimeksiannoista riippuen. , Striimaukset Tampereen kaupungin Hankintapalvelut pyytää Tampereen kaupungin toimeksiannosta tarjouksia striimauksien hankinnasta.

Tarkemmin hankinnan kohde on kuvattu liitteessä Palvelukuvaus/ Striimauspalvelun hankinta.

Tilaaja tilaa Palveluja kuitenkin tarpeen mukaan eikä Tilaaja sitoudu tiettyihin hankintamääriin sopimuskauden aikana., Videotuotannot (yksikameratuotannot) Tampereen kaupungin Hankintapalvelut pyytää Tampereen kaupungin toimeksiannosta tarjouksia Videotuotantojen (yksikameratuotannot) hankinnasta. Tarkemmin hankinnan kohde on kuvattu liitteessä Palvelukuvaus/ Videotuotantojen hankinta.

Tilaaja tilaa Palveluja kuitenkin tarpeen mukaan eikä Tilaaja sitoudu tiettyihin hankintamääriin sopimuskauden aikana., Valokuvaus (viestintä- ja markkinointikuvat) Tampereen kaupungin Hankintapalvelut pyytää Tampereen kaupungin toimeksiannosta tarjouksia Valokuvauksien (viestintä- ja markkinointikuvat) hankinnasta. Tarkemmin hankinnan kohde on kuvattu liitteessä Palvelukuvaus/ Valokuvaus.

Tilaaja tilaa Palveluja kuitenkin tarpeen mukaan eikä Tilaaja sitoudu tiettyihin hankintamääriin sopimuskauden aikana., Dronekuvaukset (valokuvaus ja videot) Tampereen kaupungin Hankintapalvelut pyytää Tampereen kaupungin toimeksiannosta tarjouksia Dronekuvauksien (valokuvaus ja videot) hankinnasta. Tarkemmin hankinnan kohde on kuvattu liitteessä Palvelukuvaus/Dronekuvaus

Tilaaja tilaa Palveluja kuitenkin tarpeen mukaan eikä Tilaaja sitoudu tiettyihin hankintamääriin sopimuskauden aikana., Videotuotannot (monikameratuotannot) Tampereen kaupungin Hankintapalvelut pyytää Tampereen kaupungin toimeksiannosta tarjouksia Videotuotantojen (monikameratuotannot) hankinnasta. Tarkemmin hankinnan kohde on kuvattu liitteessä Palvelukuvaus/ Videotuotantojen hankinta.

Tilaaja tilaa Palveluja kuitenkin tarpeen mukaan eikä Tilaaja sitoudu tiettyihin hankintamääriin sopimuskauden aikana.,

Ilmoitusnumero 2024-008718
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Valokuvauspalvelut (79961000), Elokuva- ja videotuotantopalvelut (92111000), Elokuvien ja videonauhojen tuotantoon liittyvät palvelut (92112000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI197
Osoitetiedot Tampereen kaupunki
33100 Tampere FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Huoltoalus Pohjanlahdelle

Suomi | Pidä Saaristo Siistinä ry
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 14.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 11.11.2024 14:00 Alkuperäinen ilmoitus

Huoltoalus Pohjanlahdelle Pidä Saaristo Siistinä ry (myöhemmin PSS ry) on valtakunnallinen vuonna 1969 perustettu veneilijöiden ja vesilläliikkujien ympäristöjärjestö. Yhdistys toimii saaristo- ja rannikkoalueilla sekä Järvi-Suomessa. Yhdistyksen tehtävänä ja päämääränä on pitää Suomen rannat ja saaristo puhtaina ja tukea vesilläliikkumis- ja retkeilymahdollisuuksia kaikilla maamme vesistöalueilla. Yhdistys tekee konkreettisen ympäristönhuoltotyön lisäksi monipuolista ympäristökasvatus- ja tutkimustyötä.

Hankinnan kohteena on PSS ry:n Pohjanlahden toiminta-alueelle uusi alus ympäristön huoltotyöhön. Alus liikennöi Pohjanlahdella toukokuulta lokakuulle. Pyydämme teitä ilmoittamaan valmiutenne alla kuvatun kaltaisen aluksen toimituksesta.

Huoltoaluksen tulee olla:
-Keularampillinen, luonnonrantoihin maihinnousuun sopiva alus
-Tarjotun aluksen tulee täyttää Avomeri (B) ja kotimaanliikenne, liikennealue III-määräykset.
-Alus tulee rakentaa Traficomin ammattivenemääräyksen ja Eurofinsin ammattiveneohjeisto 2021:n mukaisesti.
-Aluksen tulee täyttää myös AVI:n työsuojelutarkastuksen vaatimukset. Suunnittelussa tulee täten noudattaa asetuksia: Valtioneuvoston asetus laivaväen asuinympäristöstä aluksella 825/2012 ja Valtioneuvoston asetus työympäristöstä aluksella 289/2017.
-Alus rekisteröidään 2 + 6 henkilölle
-Aluksen runko valmistetaan alumiinista.
-Propulsiokoneisto: 2 x dieselmoottori (IMO Tier III-päästörajat täyttävät), alennusvaihde ja vesisuihkuvetolaite.
-Koneteho tulee suunnitella 50 % kuormalla ja 70 % teholla vähintään 15 solmun mukaan.
-Aluksen runkopituus n. 15 m, leveys n. 5 m. Syväys takana alle 1,3 m, edessä syväys kaikkein pienin.
-Aluksella on oltava toimituspäivästä lähtien vähintään 24 kk takuu kausiluonteisen käytön takia.
-Alukselle, moottoreille ja vesisuihkuvetolaitteille tulee olla merkkihuolto aluksen pääasiallisella, Vaasan ja Kokkolan välisellä, liikennealueella.

Aluksen tulisi olla mahdollisimman ekologinen ja kaikki tätä tukevat ratkaisut ja teknologia huomioidaan positiivisesti. Aluksen tulee valmistua 12 kk kuluessa sopimuksen allekirjoituksesta.
Olennaisten sopimusehtojen osalta viitataan JYSE 2014 -tavarat sopimusehtoihin, joita tullaan soveltamaan, ellei lopullisessa tarjouspyynnössä toisin ilmoiteta.,

Ilmoitusnumero 2024-013410
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kalastus-, pelastus- ja muut erikoisalukset (34513000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Pidä Saaristo Siistinä ry
Linnankatu 16 20100 Turku FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Työsuhdepolkupyörä

Suomi | Sansia Oy
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 14.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 11.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Työsuhdepolkupyörä Hankinnan kohteena on verottajan luontoisetupäätöksen mukainen työsuhdepolkupyörien leasingpalvelu. Työntekijän bruttopalkasta vähennettävä verotusarvo on enintään 100 € / kk.

Hankinnassa tullaan valitsemaan yksi Toimittaja.

Arvioitu sopimuksen on aloitusajankohta on 1.1.2025. Sopimus on määräaikainen ja voimassa neljä (4) vuotta.,

Ilmoitusnumero 2024-015300
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Virkistys-, kulttuuri- ja urheilupalvelut (92000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI193 FI1D2 FI1B1
Osoitetiedot Sansia Oy
PL 2000 70601 Kuopio FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Koskelan ala-aste ja päiväkoti, perusparannus ja laajennus, projektinjohtourakka

Suomi | Helsingin kaupunki, kaupunkiympäristön toimiala
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 14.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 15.11.2024 11:00 Alkuperäinen ilmoitus

Koskelan ala-aste ja päiväkoti, perusparannus ja laajennus, projektinjohtourakka Hankinnan kohteena on projektinjohtourakkana toteuttava Koskelan vanhan ala-asteen ja päiväkodin perusparannus, sekä uudis-laajennusosan rakentaminen nykyisten kiinteistöjen välille. Rakennukset omistaa Helsingin kaupunki, kaupunkiympäristön toimiala ja käyttäjänä on kasvatuksen ja koulutuksen toimiala.

Hankkeessa peruskorjataan tontilla sijaitseva koulurakennus ja päiväkoti opetuksen nykyvaatimusten mukaisesti, uusitaan talotekniset järjestelmät, parannetaan energiatehokkuutta, korjataan vaurioituneet julkisivut, ikkunat ja vesikatto, sekä korjataan kosteusvaurioituneet rakenteet. Rakennusten välille rakennettava uudis-laajennusosa yhdistää ja laajentaa nykyisten rakennusten toimintoja, sekä tulee palvelemaan jatkossa myös kiinteistöjen ulkopuolisia käyttäjiä. Perusparannettavan osuuden laajuus on noin 2800 brm2 ja laajennusosan koko on noin 2900 brm2.

Hankintaa koskevat soveltuvuusvaatimukset on kuvattu ESPD:ssä. Hankinnan tarkempi sisältö sekä vertailuperusteet on kuvattu hankintailmoituksen liitteenä olevissa alustavissa tarjouspyyntöasiakirjoissa.

Liiteasiakirjat löytyvät julkaisun Tarjouspalvelu-sivuilta kohdassa "Liitteet ja linkit" ilmoitetusta linkistä.

Hankintamenettelynä käytetään kilpailullista neuvottelumenettelyä ja kokonaistaloudellisen edullisuuden perusteena on paras hinta-laatusuhde.

Tilaaja varautuu karsimaan ehdokkaiden määrää tekniseen suorituskyvyn vähimmäisvaatimuksien ylittäviin ominaisuuksiin perustuvilla valintaperusteilla, jotka on esitetty liitteessä 0.1 Vastuuhenkilöt ja referenssit.,

Ilmoitusnumero 2024-015342
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000), Opetus- tai tutkimuslaitosten rakentamistyöt (45214000), Alemman perusasteen koulujen rakennustyöt (45214210), Päiväkotien rakennustyöt (45215221)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Helsingin kaupunki, kaupunkiympäristön toimiala
PL 58208 00099 HELSINGIN KAUPUNKI FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Lukujärjestyssovelluksen hankinta

Suomi | Vantaan kaupunki
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 14.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 14.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Lukujärjestyssovelluksen hankinta Hankinnan kohteena on lukujärjestyssovellus Vantaan ammattiopisto Varian käyttöön tarjouspyyntöasiakirjojen mukaisesti. Tarkempi kuvaus hankinnan kohteesta on tarjouspyynnön liitteessä 2 Kohteen kuvaus, liitteessä 3 Vaatimusmäärittely ja liitteissä
3.1-3.4 (Käyttötapaukset).

Lukujärjestyssovellus on integroitava Vantaan kaupungin Entra ID-käyttäjähallintaan sekä Studenta-opiskelijahallintojärjestelmään. Hankittavalla järjestelmällä suunnitellaan ja seurataan mm. opettajien, ryhmien ja tilojen viikkotuntimääriä sekä suunnitellaan pedagogisesti toimivat lukujärjestykset opetusryhmille sekä opettajille. Hankittavan ratkaisun
tulee tukea ammatillisen koulutuksen suunnittelutarpeita.

Hankinnalla haetaan yhtä (1) kokonaisvastuullista SaaS-palvelun toimittajaa. Hankinnalla haetaan valmisratkaisua.

Kokonaispalvelun tulee sisältää tarvittavat käyttöliittymät, ohjelmat, laitteistot, varusohjelmistot, lisenssit ja ylläpito- ja tukipalvelut tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti.

Vaatimusmäärittelyn mukaisen palvelun tulee olla käytettävissä kahden (2) kuukauden sisällä sopimuksen allekirjoituksesta lukien, ellei vaatimusmäärittelyssä ole jonkin yksittäisen vaatimuksen osalta toisin todettu.

Hankintayksikkö ei sitoudu hankintailmoituksessa esitettyyn hankinnan ennakoituun kokonaisarvoon tai mihinkään tiettyihin hankintamääriin sopimuskaudella.,

Ilmoitusnumero 2024-015347
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Vantaan kaupunki
PL 1100 01030 Vantaan kaupunki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

C-kaari

Suomi | Satakunnan hyvinvointialue
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 14.10.2024 Määräaika: 4 päivää kuluttua | 28.10.2024 06:00 Alkuperäinen ilmoitus

C-kaari Hankinnan kohteena on suoradigitaalinen C-kaari Satasairaalan anestesia- ja leikkausosastolle.
Laitteiston käyttökohteet: erityisesti ortopediset toimenpiteet (ml. selkäkirurgia), myös gastrokirurgiset ja urologiset toimenpiteet
Hankintaan sisältyy optio kahden uuden laitteen hankinnasta suorahankintana lisätilauksena hankintalain 41 §:n 2 mom. mukaan.

Hankinnan kohde ja sitä koskevat vaatimukset on kuvattu seuraavissa liitteissä:
- Sopimusluonnos
- Liite 1 Ehdottomat vaatimukset
- Liite 2 Pisteytys
- Julkisten hankintojen yleiset sopimusehdot JYSE 2014 Tavarat -päivitysversio huhtikuu 2022,

Ilmoitusnumero 2024-015299
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet (33100000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI196
Osoitetiedot Satakunnan hyvinvointialue
Sairaalantie 3 28500 Pori FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Maa-ainekset Puolustuskiinteistöt Etelä-Suomen palvelualue Helsinki, Kanta-Häme ja Päijät-Häme

Suomi | Puolustuskiinteistöt
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 14.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena ovat maa-ainesten toimitus puitejärjestelynä Puolustuskiinteistöjen Etelä-Suomen palvelualueen Santahaminan, Kaartinkorttelin ja Parolannummen palveluyksiköiden alueiden hallinnoimille tiestöille, alueille ja kiinteistöille.

Hankinta on jaettu alla mainittuihin osa-alueisiin
Osa-alue 1) Helsinki, hankinnan arvioitu arvo 70.000 €/vuosi
Osa-alue 2) Kanta-Häme, hankinnan arvioitu arvo 80.000 €/vuosi
Osa-alue 3) Päijät-Häme, hankinnan arvioitu arvo 30.000 €/vuosi

Maa-ainekset toimitetaan kohteisiin purettuina täysinä kasettikuormina tai nuppikuormina tai tielle levitettynä. Levitetyn maa-aineksen paksuus sovitaan aina tapauskohtaisesti erikseen.

Toimittaja voi käyttää maa-ainesten toimittamiseen alihankkijaa. Jos toimittaja haluaa käyttää alihankkijoita, tulee tarjousta jätettäessä kertoa asiasta ESPD-lomakkeella, koska kuljetuskalustolle on asetettu lomakkeella vähimmäissoveltuvuusvaatimuksia (esim. Euro VI) tulee ko. alihankkija ilmoittaa voimavarayksiköksi kohtaa II C: MUIDEN YKSIKÖIDEN VOIMAVAROJEN HYVÄKSI KÄYTTÄMISTÄ KOSKEVAT TIEDOT.

Tarjoaja voi tehdä tarjouksen yhdelle tai useammalle osa-alueelle.

Toimitusehdot, kiviainesten laatuvaatimukset ja muut sopimusehdot on määritelty puitesopimusmallissa ja sen liitteissä.

Puitesopimus ei sisällä määräostovelvoitetta.

Toimittajan hankinaan kohteessa käyttämän polttomoottorikäyttöisen kuljetuskaluston pakokaasupäästöluokitus on EURO VI. Polttomoottorikäyttöisissä koneissa suositellaan käytettävän ei-fossiilisia polttoaineita, esim. biodiesel tai uusiutuva polttoaine.
Toimittajan kuljetuskaluston poltto- ja voiteluaineiden tulee olla ympäristövaikutuksiltaan turvallisia ja sopivia.

Toimittaja tunnistaa ympäristövaikutuksensa, pyrkii vähentämään päästöjä ja toiminnasta aiheutuvaa ympäristökuormitusta sekä hyödyntämään resursseja tehokkaasti.

Asiat on kuvattu tarkemmin puitesopimusmallissa.

Hankintaa liittyy turvallisuusvaatimuksia, jotka ilmenevät turvallisuussopimuksesta. Vaatimuksiin sisältyy henkilöiden hyväksyttämismenettely, johon liittyy yhtenä osana turvallisuusselvityksen tekeminen.

ENNEN ESPD-LOMAKKEEN TÄYTTÄMISTÄ, LUE TÄYTTÄMISEEN ANNETTU OHJELIITE!

Hankintayksikkö järjestää yhden infotilaisuuden Puolustuskiinteistöjen Etelä-Suomen Helsingin, Kanta-Hämeen ja Päijät-Hämeen maa-ainesten kilpailutuksesta 1.10.2024. Tilaisuus on vapaaehtoinen. Tarkemmat tiedot toimittajainfo-liitteestä. Tilaisuudessa käydään tarjouspyyntö ja tarjouspyyntömateriaali yleisesti läpi. Tilaisuuden tarkoitus on kertoa tarjoajille tarjouspyynnön sisältö ja kannustaa tarjoajia tarjoamaan., Helsinki, Santahamina, 00860 Helsinki, toimintasäde 70 km Osa-alueen yksilöityjä tietoja kuvattu tarkemmin Puitesopimusmallin liite 1 Hankinnan kohteen kuvaus.

Hankinnan kohteena on maa-ainesten toimittaminen kohteeseen kasalle purettuna täysinä kasettikuormina tai nuppikuormina tai tielle levitettynä.

Toimitusehdot, maa-ainesten laatuvaatimukset ja muut sopimusehdot on määritelty puitesopimus- ja turvallisuussopimusmallissa., Kanta-Häme, Parolannummentie 298, 13700 Hattula, toimintasäde 70 km Osa-alueen yksilöityjä tietoja kuvattu tarkemmin Puitesopimusluonnoksen liite 1 Hankinnan kohteen kuvaus.

Hankinnan kohteena on maa-ainesten toimittaminen kohteeseen kasalle purettuna täysinä kasettikuormina tai nuppikuormina tai tielle levitettynä.

Toimitusehdot, maa-ainesten laatuvaatimukset ja muut sopimusehdot on määritelty puitesopimus- ja turvallisuussopimusmallissa., Päijät-Häme, Tiilikankaantie 33, 15880 Hollola ja Kelkutteentie 56, 17510 Padasjoki Osa-alueen yksilöityjä tietoja kuvattu tarkemmin Puitesopimusmallin liite 1 Hankinnan kohteen kuvaus.

Hankinnan kohteena on maa-ainesten toimittaminen kohteeseen kasalle purettuna täysinä kasettikuormina tai nuppikuormina tai tielle levitettynä.

Toimitusehdot, maa-ainesten laatuvaatimukset ja muut sopimusehdot on määritelty puitesopimus- ja turvallisuussopimusmallissa.,

Ilmoitusnumero 2024-015341
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Maa-ainekset (14212400)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1B1 FI1C2 FI1C3
Osoitetiedot Puolustuskiinteistöt
Isoympyräkatu 10 49400 Hamina FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Työkone-, metsäkone- ja kuljetuspalveluiden puitejärjestely

Suomi | Tornion kaupunki
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 14.10.2024 Määräaika: 4 viikkoa kuluttua | 18.11.2024 07:00 Alkuperäinen ilmoitus

Tornion kaupunki hankkii työkone- ja kuljetuspalveluita sekä metsäkonepalveluita.

Hankinnasta on tavoitteena solmia puitesopimus 3-10 palveluntuottajan kanssa.

Hankinnassa perustetaan puitejärjestely vuosille 2025 - 2026 (2027). Puitejärjestelyyn on tavoitteena valita 3-10 palveluntuottajaa kumpaankin osaan sopimustoimittajaksi. Tarjoaja voi tarjota tarjouspyynnön molempiin osiin tai vain toiseen osaan.

Toteutuvien töiden kokonaismäärä tarkentuu sopimuskaudella. Tarjouspyynnössä esitetyt hankittavat määrät ovat arvioita eivätkä ne sido tilaajaa, joten Tilaajalla ei ole määräostovelvoitetta.

Tilaukset tehdään ensisijajärjestyksen mukaisesti sopimustoimittajilta. Toimijoiden ensisijaisjärjestyksen (ranking-järjestys) määrittää halvin kokonaishinta., Työkone- ja kuljetuspalvelut Tornion kaupunki hankkii työkone- ja kuljetuspalveluja sekä metsäkonepalveluita satunnaiseen tarpeeseen.

Hankinta on jaettu kahteen osaan:
Osa yksi (1): Työkone- ja kuljetuspalvelut
Osa kaksi (2): Metsäkonepalvelut

Tässä hankinnan osassa hankittavia kohteita ovat satunnaisesti hankittavat työkone- ja kuljetuspalvelut.

Työkoneilla ja kuljetuskalustolla tehtävät työt ovat muun muassa:

- Nostotyöt
- Kaivuutyöt
- Rumputyöt
- Ojien aukaisut
- Harjaukset
- Kuljetukset
- Leikkipuistojen perustuskaivuut
- Puistojen kunnostukset: mm. juurakoiden kaivuut ja jyrsinnät, multaukset, siistimistyöt, tasoitukset

Työkone- ja kuljetuspalveluita hankitaan vuodessa noin 100 000 eurolla (€). Tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden määrät ovat arvioita työkone- ja kuljetuspalvelun tarpeesta, joten hankinta ei sisällä määräostovelvollisuutta.

Työt suoritetaan Tornion kaupungin alueella taajamassa ja taajaman ulkopuolella.

Tavoitteena on laatia tämän kilpailutuksen perusteella puitesopimus, joka on voimassa 1.1.2025-31.12.2026 sekä mahdollinen yhden vuoden optio ajalle 1.1.2027-31.12.2027. Tavoitteena on solmia puitesopimus kilpailutuksen kumpaankin osaan 3-10 soveltuvan tarjouksen jättäneen toimijan kanssa. Toimijoiden järjestyksen määrittää ensisijaisjärjestys, joka määräytyy halvimman kokonaishinnan perusteella. Työt tilataan toimijoilta töiden tarveajankohdassa saatavuuden perusteella halvimmasta kalleimpaan.

Toimittajien järjestys puitejärjestelyssä määräytyy halvimman kokonaishinnan perusteella. Halvimman kokonaishinnan jättänyt tarjoaja on
puitejärjestelyn ensisijainen toimittaja, jos kohteita ei ole saatavan tarveajankohdassa, valitaan toimittajaksi toiseksi halvimman hinnan jättänyt tarjoaja jne.

Tornion kaupunki pidättää oikeuden kilpailuttaa erillisiä rakennus- ja kunnossapitourakoita puitejärjestelyn ulkopuolella.

Hankintaan sovelletaan Julkisten hankintojen yleisiä sopimusehtoja palveluhankinnoissa, JYSE 2014 Palvelut, huhtikuu 2022
päivitysversio niiltä osin, kuin tarjouspyyntöasiakirjoissa ei ole muuta mainittu., Metsäkonepalvelut Tornion kaupunki hankkii työkone- ja kuljetuspalveluja sekä metsäkonepalveluita satunnaiseen tarpeeseen.

Hankinta on jaettu kahteen osaan:
Osa yksi (1): Työkone- ja kuljetuspalvelut
Osa kaksi (2): Metsäkonepalvelut

Tässä hankinnan osassa hankittavia kohteita ovat satunnaisesti hankittavat metsäkonepalvelut.

Metsäkoneilla tehtävät työt ovat muun muassa puunkaadot ja raivaustyöt. Työt suoritetaan Tornion kaupungin alueella taajamassa ja taajaman ulkopuolella.

Metsäkonepalveluita hankitaan vuodessa noin 30 000 eurolla (€). Tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden määrät ovat arvioita metsäkonepalvelun tarpeesta, joten hankinta ei sisällä määräostovelvollisuutta.

Tavoitteena on laatia tämän kilpailutuksen perusteella puitesopimus, joka on voimassa 1.1.2025-31.12.2026 sekä mahdollinen yhden vuoden optio ajalle 1.1.2027-31.12.2027. Tavoitteena on solmia puitesopimus kilpailutuksen kumpaankin osaan 3-10 soveltuvan tarjouksen jättäneen toimijan kanssa. Toimijoiden järjestyksen määrittää ensisijaisjärjestys, joka määräytyy halvimman kokonaishinnan perusteella. Työt tilataan toimijoilta töiden tarveajankohdassa saatavuuden perusteella halvimmasta kalleimpaan.

Toimittajien järjestys puitejärjestelyssä määräytyy halvimman kokonaishinnan perusteella. Halvimman kokonaishinnan jättänyt tarjoaja on puitejärjestelyn ensisijainen toimittaja, jos kohteita ei ole saatavan tarveajankohdassa, valitaan toimittajaksi toiseksi halvimman kokonaishinnan jättänyt tarjoaja jne.

Tornion kaupunki pidättää oikeuden kilpailuttaa erillisiä urakoita puitejärjestelyn ulkopuolella.

Hankintaan sovelletaan Julkisten hankintojen yleisiä sopimusehtoja palveluhankinnoissa, JYSE 2014 Palvelut, huhtikuu 2022
päivitysversio niiltä osin, kuin tarjouspyyntöasiakirjoissa ei ole muuta mainittu.,

Ilmoitusnumero 2024-015322
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Maa-, tie- ja vesirakennustöiden ja muiden rakennustöiden kokonais- tai osaurakat (45200000), Tavarankuljetusajoneuvojen vuokraus kuljettajan kanssa (60180000), Maatalous-, metsätalous-, puutarha-, vesiviljely- ja mehiläistalousalan palvelut (77000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D7
Osoitetiedot Tornion kaupunki
Suensaarenkatu 4 95400 Tornio FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma