Lappfjärds Folkhögskola / elevbostäder

Suomi | Fastighets Ab Kristinestads bostäder Kiinteistö Oy
Julkaistu 6 päivää sitten | 18.10.2024 Määräaika: 4 viikkoa kuluttua | 18.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Rakennuskohde on LAFo´n päärakennuksen 2 kerroksen opiskelijaasuntojen wc ja suihkutilat sekä uusi hissi. Ensimmäisen kerroksen opettajanhuone sekä opetustila muutetaan kansliatiloiksi ja taukohuoneeksi.Projektin lajuus ilmenee liitetyistä asiakirjoista. Rakennusurakan suorittaja on pääurakoitsija. Rakennuttaja pyytää tarjoukset ja laatii erilliset urakkasopimukset LVIA-, ja sähköteknisistä töistä. Urakat alistetaan RT 80271 mukaisesti pääurakkaan. Rakennuttaja suorittaa maksut sivu-urakoitsijoille suoraan ilman pääurakoitsijan hyväksyntää.

Ilmoitusnumero 2024-150176
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI195
Osoitetiedot Fastighets Ab Kristinestads bostäder Kiinteistö Oy
PL 2 64101 Kristiinankaupunki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Mikalo Oy Huollon käyttötarvikkeet ja aineet 2025-2026

Suomi | Mikalo Oy
Julkaistu 6 päivää sitten | 18.10.2024 Määräaika: 1 kuukausi kuluttua | 29.11.2024 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankintasopimus kiinteistöjen huollon käyttötarvikkeisiin. Huollon käyttötarvikkeiden hankinta Mikalon ja sen hallinoimien yhtiöiden käyttöön.

Ilmoitusnumero 2024-150165
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustarvikkeet ja vastaavat tuotteet (44100000), Rakennusten sisäasennustarvikkeet (44115800)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D1
Osoitetiedot Mikalo Oy
Maaherrankatu 44 50100 MIKKELI FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Media-alan äänistudion koneet ja laitteet asennettuna

Suomi | Keski-Pohjanmaan koulutusyhtymä
Julkaistu 6 päivää sitten | 18.10.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 5.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Keski-Pohjanmaan koulutusyhtymän media-alalla on pitkät perinteet av-alan koulutuksesta ja erilaisista tuotantopalveluista. Olemme nyt hankkimassa äänistudioon uusia koneita ja laitteita asennettuna. Keski-Pohjanmaan ammattiopiston media-alan koulutusyksikön, Mediakeskus LIME:n äänistudion tekniikka on vanhentunutta. Nykyistä tekniikkaa on haastavaa integroida esimerkiksi uuden virtuaalistudio ympäristömme kanssa yhdessä toimivaksi. Äänistudio tulisi jatkossakin palvella meitä erilaisissa äänituotannoissa, erityisesti kuvaäänen ja musiikin tuotannoissa. Tilan on ensisijaisesti tarkoitus toimia äänityön oppimisympäristönä, mutta tavoitteena on, että voisimme jatkossakin toteuttaa erilaisia audiotuotantopalveluita. Osatarjouksia emme hyväksy, sillä edellytämme, että tarjoaja pystyy toimittamaan teknisesti toimivan kokonaisuuden, jonka laitteet ja sovellukset toimivat keskenään järjestelmänä. Laitteisto hankitaan asennettuna ja hintaan tulee sisällyttää kokonaisuuden kalibrointi. Tilan kiinnityksiin ja ripustuksiin kuuluvat asiat hoitaa Kpedun kiinteistöpalvelu ennen asennusta. Tarvittavat tiedot löytyvät liitteistä.

Ilmoitusnumero 2024-150144
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Televisio- ja radiovastaanottimet, äänen tai kuvan tallennus- tai toistolaitteet (32300000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D5
Osoitetiedot Keski-Pohjanmaan koulutusyhtymä
Närvilänkatu 8 67100 Kokkola FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Oulun yliopistollisen sairaalan kahvilapalveluiden ulkoistaminen / käyttöoikeussopimus

Suomi | Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue
Julkaistu 6 päivää sitten | 18.10.2024 Määräaika: 4 viikkoa kuluttua | 18.11.2024 07:00 Alkuperäinen ilmoitus

Oulun yliopistollisen sairaalan kahvilapalveluiden ulkoistaminen / käyttöoikeussopimus Tulevaisuuden Sairaala OYS 2030 muutosvision mukaisesti OYS on maailman älykkäin sairaala, jossa kohtaavat uusin teknologia, modernit tilat ja ajantasainen osaaminen varmistaen näin tehokkaan, vaikuttavan ja maailman parhaan hoidon. Sujuvaan palvelupolkuun ja myönteiseen asiakaskokemukseen liittyvät läheisesti myös kohtaamiset sairaalan kahviloissa ja saumaton yhteistyö kaikkien sairaalan sidosryhmien kanssa. Sairaalassa hoidetaan vuositasolla arviolta 250 000 potilasta ja se on lähes 7000 ihmisen työpaikka. Kun asiakasvirtaan lasketaan mukaan potilaiden saattajat, vierailijat ja opiskelijat, päästään varsin mittaviin potentiaalisiin asiakasmääriin. Nykyisellään kahviloiden vuosiliikevaihto on n. 1 300 000 € sisältäen tilaustarjoilut. Vuosiliikevaihdon jakautuminen kahvio Neilikassa on ollut salaattilinjasto n. 13 %, kahvilapalvelut n. 67 % ja tilaustarjoilut n. 20 %. Tilaustarjoilujen määrä on vuosittain n. 50 000 kpl, määrä vaihtelee.

Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialueen ateria- ja puhtauspalvelut kilpailuttaa OYS sairaalan A- ja N-rakennuksissa sijaitsevien kahvila Auroran ja kahvila Neilikan vuokrasopimuksen ja liiketoiminnan käyttöoikeussopimusmallilla tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti.

Kahviloissa on yhteensä n.170 asiakaspaikkaa, Aurorassa 90 ja Neilikassa 79. Uudisrakennuksen A-talossa sijaitseva kahvila Aurora on asiakastiloineen 262 m2, ja se vuokrataan Palveluntuottajalle käyttöoikeussopimuksella. Kahvila Neilikan käyttöoikeussopimuksella vuokrattava kokonaispinta-ala on 208 m2. Kummastakin kahvilasta tehdään oma vuokrasopimus, jossa tarkemmat yksityiskohdat määritellään.

Vuokran määräytyminen perustuu kiinteään perusvuokraan, jonka lisäksi tarjoaja antaa hinnan liikevaihtosidonnaiselle lisävuokralle. Liikevaihto pitää pystyä todentamaan valitun Palveluntuottajan kirjanpidosta ns. Open Books –periaatteella. Käyttösoikeussopimuksen ja palvelutoiminnan arvioitu alkamisajankohta on 1.12.2024 tai viimeistään 1.1.2025. Tarkka aloituspäivä sovitaan valitun Palveluntuottajan kanssa. Vuokra-/sopimusaika on 5 vuotta sopimuksen alkamisesta.

Aiempi kahviotoiminta, eli kahvio Neilikka, on ollut OYS-ateriapalvelujen omaa toimintaa. Nykyinen kahvilapalveluissa työskentelevä henkilöstö siirtyy erikseen kilpailutuksessa valitun Palveluntuottajan palvelukseen liikkeenluovutuksella osana kilpailutukseen perustuvaa järjestelyä.  

Tarjouspyynnössä ilmoitetut liikevaihdon ja asiakkaiden määrät ovat arvioituja hankintakauden määriä, joihin Tilaaja ei sitoudu. Määrät voivat vaihdella.

Lisätiedot

Mikäli tarjoaja haluaa tutustua tiloihin paikan päällä, voidaan järjestää aikaisemman kilpailutuksen yhteydessä elokuussa järjestettyä esittelykierrosta vastaava kierros pe 25.10.2024 klo 11:00-12:00. Kierros järjestetään vain, jos siihen tulee ilmoittautumisia. Tarjoajan tulee ilmoittautua esittelykierrokselle ti 22.10.2024 klo 14:00 mennessä sähköpostilla osoitteeseen laura.kyyriainen@pohde.fi. Kierrokselle voi osallistua 1–2 henkilöä/yritys, ja niihin osallistuminen on vapaaehtoista. Esittelykierroksen aikana ei ole mahdollista esittää kohteisiin liittyviä kysymyksiä. Kysymykset tulee esittää tarjouspalvelu.fi kautta.,

Ilmoitusnumero 2024-015516
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kahvilapalvelut (55330000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D9
Osoitetiedot Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue
PL 10 90029 OYS FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Elintarvikkeiden ja non-food -tuotteiden hankinta

Suomi | Sastamalan Ruoka- ja Puhtauspalvelut Oy
Julkaistu 6 päivää sitten | 18.10.2024 Määräaika: 1 kuukausi kuluttua | 28.11.2024 14:00 Alkuperäinen ilmoitus

Elintarvikkeiden ja non-food -tuotteiden hankinta Sastamalan Ruoka- ja Puhtauspalvelut Oy Servi pyytää tarjouksia elintarvikkeista ja non food -tuotteista sopimuskaudelle 1.3.2025-29.2.2028. Määräaikaisen sopimuskauden jälkeen hankintaa voidaan jatkaa toistaiseksi voimassa olevalla optiokaudella. Koska kyseessä on julkinen hankinta, kilpailutetaan hankinta kuitenkin uudelleen viimeistään 4-5 vuoden välein.

Hankintaan sisältyvät elintarvikkeet ja non food -tuotteet toimitettuina tässä tarjouspyynnössä kuvatulla tavalla Servin Sastamalassa ja Punkalaitumella sijaitseviin ruokapalvelukohteisiin (n. 20 kpl). Hankintaan sisältyviä tuoteryhmiä ovat maitotaloustuotteet ja vastaavat kasvipohjaiset tuotteet, liha ja lihavalmisteet, kala ja kalavalmisteet, kasviproteiinivalmisteet, valmisruoka, teolliset tuotteet, ei-tuoreet leipomotuotteet, juomat ja non-food -tuotteet (kuten kertakäyttöastiat ja kattaustarvikkeet) sekä Hopunkallion tuotantokeittiötä ja Sylvään koulun keittiötä lukuun ottamatta myös perunat, kasvikset, juurekset ja hedelmät. Tähän hankintaan eivät sisälly tuoreleipomotuotteet, eivätkä Hopunkallion tuotantokeittiölle ja Sylvään koulun keittiölle toimitettavat perunat ja hevi-tuotteet (kasvikset, juurekset ja hedelmät), jotka kilpailutetaan erikseen.

Hankinta on kuvattu tarkemmin myöhemmin tässä tarjouspyynnössä sekä sen liitteissä.
Tässä tarjouspyynnössä esitetyt tuotekohtaiset ostomäärät on ilmoitettu tarjouksen tekemisen tueksi ja ne ovat sitoumuksettomia arvioita. Tarjouspyynnössä on kuvattu Tilaajan tämänhetkiset toimituskohteet, mutta toimituskohteet tai niiden määrä voi muuttua sopimuskauden aikana.,

Ilmoitusnumero 2024-015482
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Elintarvikkeet, juomat, tupakka ja vastaavat tuotteet (15000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI197
Osoitetiedot Sastamalan Ruoka- ja Puhtauspalvelut Oy
Hoitokatu 6 A 38200 Sastamala FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Aittokosken alapuolisten siltojen (2kpl) rakentamissuunnittelu

Suomi | Suomussalmen kunta
Julkaistu 6 päivää sitten | 18.10.2024 Määräaika: 6 päivää kuluttua | 29.10.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Suomussalmen kunta pyytää tarjoustanne kahden sillan rakentamissuunnittelusta sisältäen pohjatutkimusten teon. Toimeksianto sisältää myös nykyisten siltojen purkusuunnittelun. Tarkempi kuvaus toimeksiannon sisällöstä Tehtävänmäärittelyssä. Suomussalmen kunta pyytää tarjoustanne kahden sillan rakentamissuunnittelusta sisältäen pohjatutkimusten teon. Toimeksianto sisältää myös nykyisten siltojen purkusuunnittelun. Tarkempi kuvaus toimeksiannon sisällöstä Tehtävänmäärittelyssä.

Ilmoitusnumero 2024-150178
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Arkkitehti-, rakennus-, insinööri- ja tarkastuspalvelut (71000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI FI1D8
Osoitetiedot Suomussalmen kunta
Kauppakatu 20 89600 Suomussalmi FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietopyyntö: Riskienhallintaohjelmisto

Suomi | Valtioneuvoston kanslia
Julkaistu 6 päivää sitten | 18.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Tällä tietopyynnöllä on tarkoitus selvittää riskienhallintaohjelmistoon liittyviä kysymyksiä ja hinta-arvioita. Tietopyynnön tavoitteena on saada kattavasti riskienhallintaohjelmistoa koskevaa tietoa, jotta mahdollinen tarjouskilpailu voidaan toteuttaa mahdollisimman tarkoituksenmukaisella tavalla. Tämä asiakirja ei ole hankintailmoitus tai tarjouspyyntö vaan tarkentava markkinakartoitus eli tietopyyntö. Hankintayksikkö ei sitoudu toteuttamaan riskienhallintaohjelmiston hankintaa. Päätökset mahdollisen hankintaprosessin käynnistämisestä tehdään markkinakartoituksen jälkeen. HANKINTAA KOSKEVIA TIETOJA: Valtioneuvoston kanslian tavoitteena on kartoittaa markkinoilla olevia riskienhallintaohjelmistoja, jotka mahdollistavat turvallisuustoimintaympäristön kuvaamisen, riskien arvioinnin (sisältäen riskien tunnistamisen, riskianalyysin ja riskin merkityksen arvioinnin), riskien käsittelyn, riskien tallentamisen ja raportoinnin, riskien seurannan ja katselmoinnin sekä tähän liittyvän viestinnän ja tiedonvaihdon. Riskiarvioinnin taso on operatiivisella tasolla, ei strategisella tasolla. Riskien arvioinnin lisäksi ohjelmistossa tulee pystyä käsittelemään turvallisuus- ja tietoturvapoikkeamia. Riskienhallintaohjelmistossa on kyettävä viemään läpi koko riskienhallintaprosessi uhka-arvioinnista riskien tunnistamiseen, riskianalyysiin, riskien merkityksen arviointiin, riskien käsittelyyn, riskien tallentamiseen ja raportointiin, riskien seurantaan ja katselmointiin sekä tähän liittyvä viestintä ja tiedonvaihto. Riskienhallintaohjelmistossa on kyettävä tekemään jäännösriskipäätös. Riskienhallintaohjelmiston tulee mahdollistaa riskiarvioinnin ainakin seuraavista riskilajeista: toimitilaturvallisuusriskit, tapahtumaturvallisuusriskit, tietoturvariskit, työturvallisuusriskit, talousriskit ja tietosuojariskit. Poikkeamanhallintaan kuuluu poikkeamailmoitusten luominen ja vastaanotto, ilmoittajan tietojen syöttäminen ja todistusaineiston lisääminen, poikkeamailmoituksen tarkastaminen ja poikkeamien kategorisointi, poikkeaman priorisointi ja arviointi, korjaavien toimenpiteiden määrittely ja toimenpiteiden seuranta. Poikkeamiin tulee pystyä lisäämään aihetunnisteita, kuten poikkeaman tyyppi, aika ja paikka. Lisäksi ilmoittajan ja vastaanottajan tulee pystyä päivittämään ilmoitusta ja vastaanottajan on kyettävä päättämään poikkeaman käsittely ja antamaan palautetta annetusta ilmoituksesta. Poikkeamista on kyettävä luomaan raportti ja analytiikkaa esim. kategorioiden tai vakavuuden osalta. Kaikkien sidosryhmien tulee kyetä tehdä poikkeamailmoitus, mm. kaikkien ministeriöiden henkilöstö (n. 6000 hlöä), vieraat ja alihankkijat. Riskienhallintaohjelmisto voi olla SaaS-ratkaisu tai on-prem -ratkaisu. Riskienhallintaohjelmiston tietojenkäsittely-ympäristön tulee täyttää turvallisuusluokan IV käsittelyn edellyttämät vaatimukset. Riskienhallintaohjelmiston tulee olla internet-selaimen kautta käytettävä. Tietojen tulee sijaita EU-/ETA-alueella. Riskienhallintaohjelmisto tulee pystyä integroimaan organisaation AD -ympäristöön osana tunnistautumisen ja käyttöoikeuksien hallintaa. Valtioneuvoston kanslian pääkäyttäjien tulee kyetä hallinnoimaan käyttäjäoikeuksia ja niitä pitää pystyä myöntämään riskienhallintakohdekohtaisesti. Lisäksi valtioneuvoston kanslian pääkäyttäjien tulee kyetä itse luomaan, muokkaamaan ja hallinnoimaan riskienhallintakohteita, joita voivat olla esimerkiksi yksittäinen tietojärjestelmä tai toimitila. Organisaatiokohtaisten pääkäyttäjien lisäksi ohjelmistoa voi käyttää myös pääkäyttäjätasoa alemmille käyttöoikeuksilla, joilla voi olla pääsy vain yksittäisiin riskienhallintakohteisiin. Jos ratkaisu on modulaarinen, tulee käyttöoikeuksia pystyä rajaamaan myös moduuleittain. Jos markkinakartoituksen jälkeen etenemme hankintavaiheeseen, on uusi riskienhallintaohjelmisto suunnitellusti käytössä 1.3.2026. Hankinta muodostuu seuraavista osa-alueista: 1) Internet-selaimen kautta toimiva riskienhallintaohjelmisto, jolla voi käsitellä edellä mainitun mukaisesti a. toimitilaturvallisuusriskejä, tapahtumaturvallisuusriskejä, tietoturvariskejä, työturvallisuusriskejä, talousriskejä, tietosuojariskejä. b. Turvallisuus- ja tietoturvapoikkeamia. TIETOPYYNTÖ: Tiedustelemme näkemyksiänne seuraavista asioista: 1. Mikä teistä olisi paras tapa toteuttaa hankinta? Pyydämme esittämään näkemyksiänne hankinnan toteuttamisvaihtoehdoista. 2. Yksilöikää mahdolliset palvelunne tarkemmin. Liitteeksi voitte laittaa palvelukuvauksianne, jos mahdollista. 3. Millaisella hinnoittelumallilla olisitte kiinnostunut tarjoamaan palveluita? Mikä on alustava hinta-arvionne ehdottamastanne toteutuksesta? Miten palvelun hinta määräytyy? Paljonko arvioitte käyttöönottokustannuksiksi ja työmääräarvioksi? Onko hinnoittelu lisenssiperustainen? Hankitaanko jokaiselle käyttäjälle lisenssi? Minkälainen hintavaikutus asiakastuen laajuudella on? 4. Jos tarjoamanne ratkaisu on SaaS-palvelu, missä data sijaitsee? 5. Onko organisaatiollanne myönnetty jokin alan laatusertifikaatti? 6. Mikä on toteutuksen valmistumisen aikatauluarvio? Onko aikataululla hinnoitteluvaikutuksia ja jos on, niin millaisia? 7. Ennen käyttöönottoa asiakas voi suorittaa tietoturva-auditoinnin hankittavaan kohteeseen. Mitä mieltä te tästä olette? Jos ei käy, voitteko perustella vastauksenne. 8. Kuvatkaa yrityksenne kokemusta kyseessä olevien palvelujen tuottamisesta. Pyydämme ilmoittamaan montako referenssiä/millaisia referenssejä teillä on hankinnan kohdetta vastaavien palvelujen tuottamisesta. 9. Millä kielillä tarjoatte riskienhallintaohjelmistoa? Entä siihen liittyvän asiakastuen? 10. Minkälaisia sopimusvaihtoehtoja teillä on tarjota? Kuinka pitkä sopimuskausi olisi teidän mielestänne sopiva? Näiden tietojen lisäksi pyydämme vapaamuotoisia näkemyksiänne seikoista, joita tarjouspyyntöä tehtäessä kannattaisi huomioida. Tällä tietopyynnöllä on tarkoitus selvittää riskienhallintaohjelmistoon liittyviä kysymyksiä ja hinta-arvioita. Tietopyynnön tavoitteena on saada kattavasti riskienhallintaohjelmistoa koskevaa tietoa, jotta mahdollinen tarjouskilpailu voidaan toteuttaa mahdollisimman tarkoituksenmukaisella tavalla. Tämä asiakirja ei ole hankintailmoitus tai tarjouspyyntö vaan tarkentava markkinakartoitus eli tietopyyntö. Hankintayksikkö ei sitoudu toteuttamaan riskienhallintaohjelmiston hankintaa. Päätökset mahdollisen hankintaprosessin käynnistämisestä tehdään markkinakartoituksen jälkeen. HANKINTAA KOSKEVIA TIETOJA: Valtioneuvoston kanslian tavoitteena on kartoittaa markkinoilla olevia riskienhallintaohjelmistoja, jotka mahdollistavat turvallisuustoimintaympäristön kuvaamisen, riskien arvioinnin (sisältäen riskien tunnistamisen, riskianalyysin ja riskin merkityksen arvioinnin), riskien käsittelyn, riskien tallentamisen ja raportoinnin, riskien seurannan ja katselmoinnin sekä tähän liittyvän viestinnän ja tiedonvaihdon. Riskiarvioinnin taso on operatiivisella tasolla, ei strategisella tasolla. Riskien arvioinnin lisäksi ohjelmistossa tulee pystyä käsittelemään turvallisuus- ja tietoturvapoikkeamia. Riskienhallintaohjelmistossa on kyettävä viemään läpi koko riskienhallintaprosessi uhka-arvioinnista riskien tunnistamiseen, riskianalyysiin, riskien merkityksen arviointiin, riskien käsittelyyn, riskien tallentamiseen ja raportointiin, riskien seurantaan ja katselmointiin sekä tähän liittyvä viestintä ja tiedonvaihto. Riskienhallintaohjelmistossa on kyettävä tekemään jäännösriskipäätös. Riskienhallintaohjelmiston tulee mahdollistaa riskiarvioinnin ainakin seuraavista riskilajeista: toimitilaturvallisuusriskit, tapahtumaturvallisuusriskit, tietoturvariskit, työturvallisuusriskit, talousriskit ja tietosuojariskit. Poikkeamanhallintaan kuuluu poikkeamailmoitusten luominen ja vastaanotto, ilmoittajan tietojen syöttäminen ja todistusaineiston lisääminen, poikkeamailmoituksen tarkastaminen ja poikkeamien kategorisointi, poikkeaman priorisointi ja arviointi, korjaavien toimenpiteiden määrittely ja toimenpiteiden seuranta. Poikkeamiin tulee pystyä lisäämään aihetunnisteita, kuten poikkeaman tyyppi, aika ja paikka. Lisäksi ilmoittajan ja vastaanottajan tulee pystyä päivittämään ilmoitusta ja vastaanottajan on kyettävä päättämään poikkeaman käsittely ja antamaan palautetta annetusta ilmoituksesta. Poikkeamista on kyettävä luomaan raportti ja analytiikkaa esim. kategorioiden tai vakavuuden osalta. Kaikkien sidosryhmien tulee kyetä tehdä poikkeamailmoitus, mm. kaikkien ministeriöiden henkilöstö (n. 6000 hlöä), vieraat ja alihankkijat. Riskienhallintaohjelmisto voi olla SaaS-ratkaisu tai on-prem -ratkaisu. Riskienhallintaohjelmiston tietojenkäsittely-ympäristön tulee täyttää turvallisuusluokan IV käsittelyn edellyttämät vaatimukset. Riskienhallintaohjelmiston tulee olla internet-selaimen kautta käytettävä. Tietojen tulee sijaita EU-/ETA-alueella. Riskienhallintaohjelmisto tulee pystyä integroimaan organisaation AD -ympäristöön osana tunnistautumisen ja käyttöoikeuksien hallintaa. Valtioneuvoston kanslian pääkäyttäjien tulee kyetä hallinnoimaan käyttäjäoikeuksia ja niitä pitää pystyä myöntämään riskienhallintakohdekohtaisesti. Lisäksi valtioneuvoston kanslian pääkäyttäjien tulee kyetä itse luomaan, muokkaamaan ja hallinnoimaan riskienhallintakohteita, joita voivat olla esimerkiksi yksittäinen tietojärjestelmä tai toimitila. Organisaatiokohtaisten pääkäyttäjien lisäksi ohjelmistoa voi käyttää myös pääkäyttäjätasoa alemmille käyttöoikeuksilla, joilla voi olla pääsy vain yksittäisiin riskienhallintakohteisiin. Jos ratkaisu on modulaarinen, tulee käyttöoikeuksia pystyä rajaamaan myös moduuleittain. Jos markkinakartoituksen jälkeen etenemme hankintavaiheeseen, on uusi riskienhallintaohjelmisto suunnitellusti käytössä 1.3.2026. Hankinta muodostuu seuraavista osa-alueista: 1) Internet-selaimen kautta toimiva riskienhallintaohjelmisto, jolla voi käsitellä edellä mainitun mukaisesti a. toimitilaturvallisuusriskejä, tapahtumaturvallisuusriskejä, tietoturvariskejä, työturvallisuusriskejä, talousriskejä, tietosuojariskejä. b. Turvallisuus- ja tietoturvapoikkeamia. TIETOPYYNTÖ: Tiedustelemme näkemyksiänne seuraavista asioista: 1. Mikä teistä olisi paras tapa toteuttaa hankinta? Pyydämme esittämään näkemyksiänne hankinnan toteuttamisvaihtoehdoista. 2. Yksilöikää mahdolliset palvelunne tarkemmin. Liitteeksi voitte laittaa palvelukuvauksianne, jos mahdollista. 3. Millaisella hinnoittelumallilla olisitte kiinnostunut tarjoamaan palveluita? Mikä on alustava hinta-arvionne ehdottamastanne toteutuksesta? Miten palvelun hinta määräytyy? Paljonko arvioitte käyttöönottokustannuksiksi ja työmääräarvioksi? Onko hinnoittelu lisenssiperustainen? Hankitaanko jokaiselle käyttäjälle lisenssi? Minkälainen hintavaikutus asiakastuen laajuudella on? 4. Jos tarjoamanne ratkaisu on SaaS-palvelu, missä data sijaitsee? 5. Onko organisaatiollanne myönnetty jokin alan laatusertifikaatti? 6. Mikä on toteutuksen valmistumisen aikatauluarvio? Onko aikataululla hinnoitteluvaikutuksia ja jos on, niin millaisia? 7. Ennen käyttöönottoa asiakas voi suorittaa tietoturva-auditoinnin hankittavaan kohteeseen. Mitä mieltä te tästä olette? Jos ei käy, voitteko perustella vastauksenne. 8. Kuvatkaa yrityksenne kokemusta kyseessä olevien palvelujen tuottamisesta. Pyydämme ilmoittamaan montako referenssiä/millaisia referenssejä teillä on hankinnan kohdetta vastaavien palvelujen tuottamisesta. 9. Millä kielillä tarjoatte riskienhallintaohjelmistoa? Entä siihen liittyvän asiakastuen? 10. Minkälaisia sopimusvaihtoehtoja teillä on tarjota? Kuinka pitkä sopimuskausi olisi teidän mielestänne sopiva? Näiden tietojen lisäksi pyydämme vapaamuotoisia näkemyksiänne seikoista, joita tarjouspyyntöä tehtäessä kannattaisi huomioida.

Ilmoitusnumero 2024-150164
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI1
Osoitetiedot Valtioneuvoston kanslia
PL 23 00023 Valtioneuvosto FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Järvenpään paloaseman kiinteistöhuollon hankinta 1.1.2025

Suomi | Vantaan ja Keravan hyvinvointialue
Julkaistu 6 päivää sitten | 18.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 11.11.2024 08:00 Alkuperäinen ilmoitus

Vantaan ja Keravan hyvinvointialue pyytää tarjousta kiinteistöhuollon hankinnasta Järvenpään paloasemalle. Sopimuksen kohteena on Järvenpään paloaseman kiinteistöhuolto, johon kuuluu kiinteistön perushuolto sisältäen teknisen huollon ja ulkoalueiden kunnossapidon. Vantaan ja Keravan hyvinvointialue pyytää tarjousta kiinteistöhuollon hankinnasta Järvenpään paloasemalle Asponkatu 9, 04440 Järvenpää. Sopimuksen kohteena on Järvenpään paloaseman kiinteistöhuolto, johon kuuluu kiinteistön perushuolto sisältäen teknisen huollon ja ulkoalueiden kunnossapidon.

Ilmoitusnumero 2024-150138
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kiinteistöpalvelut (70000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B
Osoitetiedot Vantaan ja Keravan hyvinvointialue
PL 1000 01301 Vantaa FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Verkko-oppimisympäristö

Suomi | Istekki Oy
Julkaistu 7 päivää sitten | 17.10.2024 Määräaika: 4 viikkoa kuluttua | 18.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Verkko-oppimisympäristö Hankinnan kohteena on SaaS-ratkaisuna toimitettava verkko-oppimisympäristö, jolla voidaan toteuttaa monipuolisesti erikokoisten organisaatioiden koulutustarpeita. Istekki Oy tulee oman tarpeensa lisäksi tarjoamaan järjestelmää palveluna asiakasomistajilleen, joita ovat mm. kaupungit, oppilaitokset ja hyvinvointialueet.

Hankinnan kohde ja sitä koskevat vaatimukset on kuvattu yksityiskohtaisesti tässä tarjouspyynnössä ja sen liitteissä.

Tilaaja valitsee yhden (1) toimittajan, jonka kanssa se tekee sopimuksen. Hankintasopimusta tulee käyttämään ainoastaan Istekki Oy ja syntyvän sopimuksen osapuolina ovat ainoastaan Istekki Oy ja valittu Toimittaja. Selvyyden vuoksi todetaan, että Istekin asiakkaat eivät ole tämän kilpailutuksen tai sen perusteella tehtävän hankintasopimuksen sopijapuolia, osapuolia eivätkä muutoinkaan tule liittymään hankintaan.

Tarjouspyynnössä esitetyt hankintamäärät ovat arvioita, eikä sopimus muodosta tilaajalle määräostovelvoitetta.,

Ilmoitusnumero 2024-015471
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Istekki Oy
PL 4000 70601 Kuopio FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Pysäkkikatokset, sisältäen asennus- ja ylläpitosopimuksen

Suomi | Turun kaupunki
Julkaistu 7 päivää sitten | 17.10.2024 Määräaika: 4 viikkoa kuluttua | 18.11.2024 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Pysäkkikatokset, sisältäen asennus- ja ylläpitosopimuksen Turun kaupungin konsernihallinnon hankintapalvelut pyytää tarjouksia pysäkkikatoksista Turun kaupunkiympäristön palvelukokonaisuuden sekä Turun seudullisen joukkoliikenteen toimeksiannosta.

Hankinta käsittää noin 63 (runkolinjasto) + noin 317 (2026 uusittavat) + 31 (2027 keväällä uu-sittavat) + noin 100 kpl (raitiotiehanke) ja noin 150 kpl (katosverkon täydennys / vanhojen kor-vaaminen) pysäkkikatoksen toimittamisen ja asentamisen sekä niiden ylläpidon (kunnossapito ja puhtaanapito) kymmenen vuoden ajan.

Kilpailutukseen osallistuvat Kaarinan ja Paimion kaupungit sekä Turun Raitiotie Oy.,

Ilmoitusnumero 2024-015440
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Linja-autokatokset (44212321)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C1
Osoitetiedot Turun kaupunki
PL 630 20101 Turku FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Rakennustekniset työt, puitejärjestely

Suomi | Kuopion kaupunki
Julkaistu 7 päivää sitten | 17.10.2024 Määräaika: 4 viikkoa kuluttua | 18.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Rakennustekniset työt, puitejärjestely Kuopion kaupungin Tilapalvelut pyytää tarjousta puitesopimusjärjestelyyn kuuluvista rakennusteknisistä töistä. Puitesopimukseen sisältyvät Tilapalvelujen hallinnassa olevien rakennusten rakennustekniset työt sopimuskaudella. Työmäärä vaihtelee vuosittain tarpeen ja tilaajan resurssien mukaan.

Rakennusteknisten töiden puitesopimuskumppanin tehtäviin sisältyy hankekohtaiset pääurakoitsijan ja lainsäädännön tarkoittaman päätoteuttajanvelvollisuudet. Rakennusteknisten töiden puitejärjestely on vuosille 2025-2026 sekä mahdolliset optiovuodet 2027 ja 2028.,

Ilmoitusnumero 2024-015264
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D2
Osoitetiedot Kuopion kaupunki
PL 1097 (Suokatu 42 B) 70111 Kuopio FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

KUTSU MARKKINAVUOROPUHELUUN / Päihdehuollon laitosvieroitus- ja kuntoutuspalvelut

Suomi | Itä-Uudenmaan hyvinvointialue
Julkaistu 7 päivää sitten | 17.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Markkinavuoropuhelu Tämän ilmoitus ei ole hankintailmoitus, vaan yrityksille suunnattu pyyntö osallistua markkinavuoropuheluun Tilaajan valmisteluryhmän kanssa. Itä-Uudenmaan hyvinvointialue käynnistää tällä ilmoituksella vuoropuhelun, jonka tavoitteena on kerätä markkinoilla toimivien yritysten näkemyksiä Tilaajan tarvetta ja visiota vastaavan hankinnan kohteen ja toimitusmallin määrittämiseksi ennen hankintalain mukaisen hankintamenettelyn käynnistämistä. Vuoropuheluun osallistumisesta kiinnostuneita yrityksiä pyydetään tutustumaan tämän ilmoitustekstin kohtaan 'Kiinnostuksen osoitus ja tietopyyntöön vastaaminen'. Markkinavuoropuhelun tarkoituksena on kartoittaa toimittajamarkkinaa, kuulla potentiaalisilta tarjoajilta heidän tarjoamiensa ratkaisujen hyödyntämisen mahdollisuuksista sekä viestiä Tilaajan suunnitelmista liittyen käynnistettävään kilpailutukseen. Kaikki tietopyynnössä ja sen liitteissä esitetyt tiedot ja kuvaukset ovat alustavia ja suuntaa antavia ennakkotietoja, jotka eivät sido hyvinvointialuetta Markkinavuoropuheluun osallistuminen ei ole edellytyksenä tarjouskilpailuun osallistumiselle. Markkinavuoropuhelun toteuttaminen ei velvoita Itä-Uudenmaan hyvinvointialuetta toteuttamaan varsinaista tarjouskilpailua. Markkinavuoropuhelun aikana osapuolten välillä annetut tiedot ei sido kumpaakaan osapuolta ja tietoja käsitellään luottamuksellisina. Päätökset etenemistavasta ja mahdollisen tarjouskilpailun järjestämisestä tehdään julkisia hankintoja koskevien menettelyjen ja määräysten mukaisesti markkinavuoropuhelun päättymisen jälkeen. Suunnitellun hankinnan kohteena ovat päihdehuollon laitosvieroitus- ja kuntoutuspalvelut. Itä-uudenmaan hyvinvointialueen tavoitteena on avohoitopainotteisuus ja omien palvelujen ensisijaisuus sekä laitoshoidon tarpeen vähentäminen avohoitopalveluja sekä palvelukokonaisuutta kehittämällä. Tavoitteena on myös vertaistuen ja kokemusasiantuntijuuden vahvistaminen. Avomuotoinen päihdekuntoutus mahdollistaa samanaikaisen työssä käymisen ja kuntoutuksen aikaisen kotona asumisen. Avomuotoista kuntoutusta tarvitaan alkoholi- ja monipäihdeongelmaisille, huumausaineiden käyttäjille sekä toiminnallisista riippuvuuksista kärsiville. Riippuvuus voi kehittyä päihteiden ohella myös erilaisiin välitöntä tyydytystä tuottaviin toimintoihin, joihin ei liity minkään kemiallisen aineen nauttimista. Tällaisia toimintoja ovat esimerkiksi uhkapelaaminen, jatkuva sukupuolikumppanien vaihtaminen tai seksipuhelimien ylenpalttinen käyttö, buliminen syöpöttely, pakonomainen liikunta, ostovimma tai muut vastaavanlaiset nopeaa tyydytystä tuottavat tekemiset. Päihderiippuvuuden tavoin toiminnallisiin riippuvuuksiin liittyy voimakasta halua tai pakkoa, kyseisen toiminnan hallinnan heikkenemistä ja sen lopettamisen vaikeutta. Tyypillistä on myös, että toimintaa jatketaan sen tuottamista suuristakin haitoista huolimatta. Palvelun on suunniteltu toteutuvan seuraavissa osissa: 1. Avomuotoinen päihdekuntoutus (alkoholi, muut päihteet, toiminnalliset riippuvuudet) 2. Ryhmäavokuntoutus a) nuoret 15 - 21 vuotta b) aikuiset 22 vuotta ja yli 3. Laitosvieroitushoito päihdevieroitusoireiden hoitamiseksi ja päihdekierteen katkaisemiseksi 4. Laitoskuntoutus (alkoholi, muut päihteet, toiminnalliset riippuvuudet) a) nuoret 15 - 21 vuotta b) aikuiset 22 - 65 vuotta c) iäkkäät yli 65 vuotta Palvelun osat yhdessä jatkossa myös ”palvelut”. Vuoropuhelun tavoitteet Markkinavuoropuhelun tavoitteena on kartoittaa: - Hankinnan yksityiskohtien selvittäminen, tarvittavat lähtötiedot, ratkaisujen arviointi, suunnittelu, sekä käyttöönoton vaatimukset - Potentiaalisten palvelutuottajien kyvykkyyksien arviointi päihdekuntoutuksen tuottamiseen ja näitä vastaavien vertailuperusteiden muotoilu Hankintayksikkö voi lähettää hankinnan asiakirjoja kommenteille kiinnostuneille palveluntuottajille. Hankintayksikkö voi harkintansa mukaan järjestää tapaamisia palveluntuottajien kanssa. Hankintayksikkö kohtelee palveluntuottajia syrjimättömästi ja tasapuolisesti markkinakartoitusta toteuttaessaan. Hankinta on valmisteluvaiheessa hankintamenettelyn toteuttamisessa erityisesti vertailuperusteiden asettamista ja päättämistä koskevilta osin. Vuoropuhelussa yritysten odotetaan laativan kirjallisia vastauksia Tilaajan laatimiin kysymyksiin tulevaa mahdollista tarjouspyyntöä koskien. Kiinnostuksen osoitus ja tietopyyntöön vastaaminen Pyydämme markkinakartoitukseen osallistumisesta kiinnostuneita yrityksiä ilmoittautumaan 24.10.2023 klo: 23:45 mennessä linkin Forms-lomakkeella. Linkki Forms-lomakkeeseen: https://forms.office.com/e/xcwS3fNbuU Lomakkeella toivomme alustavasti tietoa seuraaviin kysymyksiin: Onko palvelua mahdollista saada suomen kielen lisäksi ruotsin kielellä tarvittaessa? Onko esteettömyys on huomioitu palvelun tuottamisessa? Erillisen sähköisen ilmoituksen jättäminen Tarjouspalvelu.fi-portaalissa sähköposti-ilmoittautumisen lisäksi ei ole tarpeen. Markkinavuoropuhelu Tämän ilmoitus ei ole hankintailmoitus, vaan yrityksille suunnattu pyyntö osallistua markkinavuoropuheluun Tilaajan valmisteluryhmän kanssa. Itä-Uudenmaan hyvinvointialue käynnistää tällä ilmoituksella vuoropuhelun, jonka tavoitteena on kerätä markkinoilla toimivien yritysten näkemyksiä Tilaajan tarvetta ja visiota vastaavan hankinnan kohteen ja toimitusmallin määrittämiseksi ennen hankintalain mukaisen hankintamenettelyn käynnistämistä. Vuoropuheluun osallistumisesta kiinnostuneita yrityksiä pyydetään tutustumaan tämän ilmoitustekstin kohtaan 'Kiinnostuksen osoitus ja tietopyyntöön vastaaminen'. Markkinavuoropuhelun tarkoituksena on kartoittaa toimittajamarkkinaa, kuulla potentiaalisilta tarjoajilta heidän tarjoamiensa ratkaisujen hyödyntämisen mahdollisuuksista sekä viestiä Tilaajan suunnitelmista liittyen käynnistettävään kilpailutukseen. Kaikki tietopyynnössä ja sen liitteissä esitetyt tiedot ja kuvaukset ovat alustavia ja suuntaa antavia ennakkotietoja, jotka eivät sido hyvinvointialuetta Markkinavuoropuheluun osallistuminen ei ole edellytyksenä tarjouskilpailuun osallistumiselle. Markkinavuoropuhelun toteuttaminen ei velvoita Itä-Uudenmaan hyvinvointialuetta toteuttamaan varsinaista tarjouskilpailua. Markkinavuoropuhelun aikana osapuolten välillä annetut tiedot ei sido kumpaakaan osapuolta ja tietoja käsitellään luottamuksellisina. Päätökset etenemistavasta ja mahdollisen tarjouskilpailun järjestämisestä tehdään julkisia hankintoja koskevien menettelyjen ja määräysten mukaisesti markkinavuoropuhelun päättymisen jälkeen. Suunnitellun hankinnan kohteena ovat päihdehuollon laitosvieroitus- ja kuntoutuspalvelut. Itä-uudenmaan hyvinvointialueen tavoitteena on avohoitopainotteisuus ja omien palvelujen ensisijaisuus sekä laitoshoidon tarpeen vähentäminen avohoitopalveluja sekä palvelukokonaisuutta kehittämällä. Tavoitteena on myös vertaistuen ja kokemusasiantuntijuuden vahvistaminen. Avomuotoinen päihdekuntoutus mahdollistaa samanaikaisen työssä käymisen ja kuntoutuksen aikaisen kotona asumisen. Avomuotoista kuntoutusta tarvitaan alkoholi- ja monipäihdeongelmaisille, huumausaineiden käyttäjille sekä toiminnallisista riippuvuuksista kärsiville. Riippuvuus voi kehittyä päihteiden ohella myös erilaisiin välitöntä tyydytystä tuottaviin toimintoihin, joihin ei liity minkään kemiallisen aineen nauttimista. Tällaisia toimintoja ovat esimerkiksi uhkapelaaminen, jatkuva sukupuolikumppanien vaihtaminen tai seksipuhelimien ylenpalttinen käyttö, buliminen syöpöttely, pakonomainen liikunta, ostovimma tai muut vastaavanlaiset nopeaa tyydytystä tuottavat tekemiset. Päihderiippuvuuden tavoin toiminnallisiin riippuvuuksiin liittyy voimakasta halua tai pakkoa, kyseisen toiminnan hallinnan heikkenemistä ja sen lopettamisen vaikeutta. Tyypillistä on myös, että toimintaa jatketaan sen tuottamista suuristakin haitoista huolimatta. Palvelun on suunniteltu toteutuvan seuraavissa osissa: 1. Avomuotoinen päihdekuntoutus (alkoholi, muut päihteet, toiminnalliset riippuvuudet) 2. Ryhmäavokuntoutus a) nuoret 15 - 21 vuotta b) aikuiset 22 vuotta ja yli 3. Laitosvieroitushoito päihdevieroitusoireiden hoitamiseksi ja päihdekierteen katkaisemiseksi 4. Laitoskuntoutus (alkoholi, muut päihteet, toiminnalliset riippuvuudet) a) nuoret 15 - 21 vuotta b) aikuiset 22 - 65 vuotta c) iäkkäät yli 65 vuotta Palvelun osat yhdessä jatkossa myös ”palvelut”. Vuoropuhelun tavoitteet Markkinavuoropuhelun tavoitteena on kartoittaa: - Hankinnan yksityiskohtien selvittäminen, tarvittavat lähtötiedot, ratkaisujen arviointi, suunnittelu, sekä käyttöönoton vaatimukset - Potentiaalisten palvelutuottajien kyvykkyyksien arviointi päihdekuntoutuksen tuottamiseen ja näitä vastaavien vertailuperusteiden muotoilu Hankintayksikkö voi lähettää hankinnan asiakirjoja kommenteille kiinnostuneille palveluntuottajille. Hankintayksikkö voi harkintansa mukaan järjestää tapaamisia palveluntuottajien kanssa. Hankintayksikkö kohtelee palveluntuottajia syrjimättömästi ja tasapuolisesti markkinakartoitusta toteuttaessaan. Hankinta on valmisteluvaiheessa hankintamenettelyn toteuttamisessa erityisesti vertailuperusteiden asettamista ja päättämistä koskevilta osin. Vuoropuhelussa yritysten odotetaan laativan kirjallisia vastauksia Tilaajan laatimiin kysymyksiin tulevaa mahdollista tarjouspyyntöä koskien. Kiinnostuksen osoitus ja tietopyyntöön vastaaminen Pyydämme markkinakartoitukseen osallistumisesta kiinnostuneita yrityksiä ilmoittautumaan 24.10.2023 klo: 23:45 mennessä linkin Forms-lomakkeella. Linkki Forms-lomakkeeseen: https://forms.office.com/e/xcwS3fNbuU Lomakkeella toivomme alustavasti tietoa seuraaviin kysymyksiin: Onko palvelua mahdollista saada suomen kielen lisäksi ruotsin kielellä tarvittaessa? Onko esteettömyys on huomioitu palvelun tuottamisessa? Erillisen sähköisen ilmoituksen jättäminen Tarjouspalvelu.fi-portaalissa sähköposti-ilmoittautumisen lisäksi ei ole tarpeen.

Ilmoitusnumero 2024-150110
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi
Osoitetiedot Itä-Uudenmaan hyvinvointialue
Mannerheiminkatu 20 K 06100 Porvoo FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Markkinointitavaran hankinta

Suomi | Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue
Julkaistu 7 päivää sitten | 17.10.2024 Määräaika: 4 viikkoa kuluttua | 20.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Markkinointitavaran hankinta Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue (myöhemmin myös Tilaaja) pyytää tarjouksia markkinointitavaran hankintaan.

Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue hankkii yleisö- ja messutilaisuuksissa jaettavia markkinointitavaroita. Hankinta koskee yleisesti työnantajamarkkinointiin käytettäviä tavaroita sekä työnantajamarkkinoinnissa käytettäviä tekstiilejä, elintarvikkeita sekä muita edullisia jaettavia markkinointitavaroita. Markkinointitavaroilla on tavoitteena edistää ihmisten terveyttä, hyvinvointia ja turvallisuutta Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen tehtävän mukaisesti.

Markkinointitavaroita tullaan hankkimaan muun muassa yleisö- ja messutilaisuuksiin, Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen itse järjestämiin tapahtumiin sekä tarvittaessa oman henkilökunnan palkitsemiseen. Markkinointitavarat ovat suunnattu laajalle ja monipuoliselle kohderyhmälle, joka kattaa kaikki ikäryhmät aina lapsista ikääntyneisiin henkilöihin. Markkinointitavaroita jaetaan yleisötapahtumissa ja messuilla, joissa tavoitetaan mahdollisimman laaja yleisö. Markkinointitavaran loppukäyttäjinä toimivat yleisötapahtumissa ja messuilla esimerkiksi sosiaali- ja hyvinvointialan ammattilaiset ja pelastusalan ammattilaiset. Asukastilaisuuksissa käyttäjinä voivat toimia Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen asukkaat. Lisäksi tavaran käyttäjinä voi toimia Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen työntekijät.

Hankinnan ennakoitu arvo on 400 000 euroa (alv 0%).

Tarkempi kuvaus hankinnan sisällöstä on esitetty tarjouspyynnön liitteellä 2. "Hankinnan kohteen kuvaus".,

Ilmoitusnumero 2024-015469
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Viestintä- ja mainostuotteet (39294100)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue
Tekniikantie 15 02033 PL 33 Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Vt 9 Lievestuoreen kohdalla, rakennuttajakonsultti

Suomi | Väylävirasto
Julkaistu 7 päivää sitten | 17.10.2024 Määräaika: 4 viikkoa kuluttua | 20.11.2024 11:00 Alkuperäinen ilmoitus

Vt 9 Lievestuoreen kohdalla, rakennuttajakonsultti Väylävirasto pyytää tarjoustanne Vt 9 Lievestuoreen kohdalla -hankkeen rakennuttamispalveluista sisältäen hankkeen hankinta-, kehitys-, rakentamis- ja takuuvaiheen. Hankkeen toteuttamisesta vastaa Väylävirasto.

Hankkeessa parannetaan muun muassa nykyiselle paikalleen valtateiden 9 ja 13 liittymä rombisena eritasoliittymänä. Eritasoliittymän yhteyteen rakennetaan myös joukkoliikennepysäkit ja liityntäpysäköintipaikka sekä jalankulun ja pyöräilyn yhteydet valtatien 9 yli.

Valtatien 9 ja Hohontien liittymä parannetaan ns. lohenpyrstöliittymänä. Myös Hohontien liittymään rakennetaan pysäkkijärjestelyt sekä jalankulun ja pyöräilyn yhteydet valtatien poikki. Valtatien 9 ja Puhakantien liittymää parannetaan rakentamalla valtatielle väistötila.

Valtatielle 9 rakennetaan ohituskaistapari. Hankealueelle toteutetaan myös melusuojaustoimenpiteitä, uusia kevyen liikenteen väyliä ja yksityistiejärjestelyjä.

Hanke toteutetaan STk -urakkamuodolla. Toimeksiannon sisältö on kuvattu tarkemmin tarjouspyyntöasiakirjoissa.,

Ilmoitusnumero 2024-015435
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Arkkitehti-, rakennus-, insinööri- ja tarkastuspalvelut (71000000), Rakennustöiden valvonta (71520000), Rakentamiseen liittyvät konsulttipalvelut (71530000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI193
Osoitetiedot Väylävirasto
Opastinsilta 12 A 00520 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Artukaisten Harjoitusjäähalli Oy, KVR-urakka

Suomi | Artukaisten Harjoitusjäähalli Oy
Julkaistu 7 päivää sitten | 17.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 14.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Artukaisten Harjoitusjäähalli Oy, KVR-urakka Rakennushanke käsittää Turun messukeskuksen yhden messuhallin aputiloineen purkutyön ja sen tilalle uuden 2-kaukaloisen harjoitusjäähallin rakentamisen kiinteähintaisena KVR-hankkeena. Tilaaja on hankkinut rakentamista varten vuokra-alueen Turun messukeskuksen tontista.
KVR-urakoitsija toimii pääurakoitsijana ja päätoteuttajana ja toimittaa purkutyön, hankkeen suunnittelun ja toteutuksen hallin toimintakuntoon saatettuna tarjouspyyntöasiakirjojen mukaisesti.,

Ilmoitusnumero 2024-014867
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Artukaisten Harjoitusjäähalli Oy
c/o Turun kaupunki, Sami Männistö, Linnankatu 90 E 20100 TURKU FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Henkilöstövuokrauspalvelut

Suomi | Naantalin kaupunki
Julkaistu 7 päivää sitten | 17.10.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 5.11.2024 21:59 Alkuperäinen ilmoitus

Naantalin kaupunki pyytää tarjoustanne henkilöstövuokrauspalveluista ajalle 1.1.2025 (tavoite) - 31.12.2028. Tarkempi palvelukuvaus on liitteenä 1. Ruokapalvelutyöntekijä, perustehtävät Hankintasopimuksen perusteella Naantalin kaupungin (asiakkaan) on mahdollista hankkia ammattihenkilöiden tekemää vuokratyötä tuottaakseen palveluita loppukäyttäjille. Ruokapalvelutyöntekijä perustehtävät (06RUO060) KVTES Työskentelee valmistus- ja palvelukeittiöissä (työpiste saattaa vaihtua ja osaan tehtävistä kuuluu työskentely eri toimipisteissä päivän aikana). • ateriatuotantoon osallistuminen • lähetettävien ruokien pakkaustoiminta eri toimipisteisiin • astiahuolto • omavalvonta • asiakaspalvelu • kuormien vastaanotto, tarkastus ja varastointi • keittiön puhtaanapito • jätehuolto Tehtävässä eduksi katsotaan alan soveltuva tutkinto tai osatutkinto / jonkin verran työkokemusta vastaavista työtehtävistä. Muita vaatimuksia • voimassa oleva hygieniapassi • salmonellatodistus Siivooja Hankintasopimuksen perusteella Naantalin kaupungin (asiakkaan) on mahdollista hankkia ammattihenkilöiden tekemää vuokratyötä tuottaakseen palveluita loppukäyttäjille. Siivooja (08SII070) KVTES Työskentelee erilaisissa kaupungin toimitiloissa (työpiste saattaa vaihtua ja osaan tehtävistä kuuluu työskentely eri toimipisteissä päivän aikana). • ylläpitosiivous (työohjeiden mukaan) • perussiivous • tekstiilihuolto • asiakaspalvelu • ruokapalvelun tehtävät muutamissa kohteissa (astiahuolto) • jätehuolto Tehtävässä katsotaan eduksi alan koulutus esim. toimitilahuoltajan perustutkinto tai jonkin verran työkokemusta vastaavista tehtävistä. Myös suoritetut osatutkinnot huomioidaan. Hygieniapassi katsotaan eduksi. Palveluvastaava Hankintasopimuksen perusteella Naantalin kaupungin (asiakkaan) on mahdollista hankkia ammattihenkilöiden tekemää vuokratyötä tuottaakseen palveluita loppukäyttäjille. Palveluvastaava (08SII070 / 06RUO05B) KVTES Työskentelee päiväkodeissa ja kouluissa (työpiste saattaa vaihtua ja osaan tehtävistä kuuluu työskentely eri toimipisteissä päivän aikana). • huolehtii päiväkodin/(koulun) siivous- ja ruokapalvelutehtävistä • aamu- ja välipalojen valmistus ja esillelaitto • lounaan esillelaitto • erityisruokavalioiden hallinta • astiahuolto • omavalvonta • asiakaspalvelu • kuormien vastaanotto, tarkastus ja varastointi • keittiön puhtaanapito • jätehuolto • ylläpitosiivous (työohjeiden mukaan) • perussiivous • tekstiilihuolto Edellytetään tehtävään soveltuvaa alan tutkintoa esim. laitoshuoltajan ammattitutkinto / catering-alan perustutkinto tai työkokemusta vastaavista tehtävistä yli kaksi vuotta. Muita vaatimuksia • voimassa oleva hygieniapassi • salmonellatodistus Rakennusmies Hankintasopimuksen perusteella Naantalin kaupungin (asiakkaan) on mahdollista hankkia ammattihenkilöiden tekemää vuokratyötä tuottaakseen palveluita loppukäyttäjille. Rakennusmies työskentelee kaupungin hallinnoimissa kiinteistöissä kaupungin tilalaitoksen kunnossapitoyksikön työntekijänä. Töitä tehdään pääosin pareittain. Tehtävässä suoriutuminen edellyttää rakennusalan perustutkintoa tai aiempaa vastaavaa tutkintoa sekä kokemusta alan työtehtävistä. Kiinteistönhoitaja Hankintasopimuksen perusteella Naantalin kaupungin (asiakkaan) on mahdollista hankkia ammattihenkilöiden tekemää vuokratyötä tuottaakseen palveluita loppukäyttäjille. Kiinteistönhoitaja KVTES Työskentelee erilaisissa kaupungin toimitiloissa (työpisteitä on monia) • Kiinteistöjen yleishoito ja valvonta (työohjeiden mukaan) • Kiinteistöautomaation ja -ohjelmistojen käyttö • Kiinteistöjen lvi-järjestelmien ja sähkölaitteistoihin liittyvät tehtävät • Asiakaspalvelu • Kiinteistöjen turvatekniikan huolto (valvonta) • Kiinteistöjen jätehuolto sekä ulkoalueiden hoito Tehtävässä katsotaan eduksi puhtaus- ja kiinteistöpalvelualan kiinteistönhoidon ammatti- tai perustutkinto tai aiempi vastaava tutkinto sekä kokemus alan työtehtävistä. Ruokapalvelutyöntekijä, ammattitehtävät Hankintasopimuksen perusteella Naantalin kaupungin (asiakkaan) on mahdollista hankkia ammattihenkilöiden tekemää vuokratyötä tuottaakseen palveluita loppukäyttäjille. Ruokapalvelutyöntekijä ammattitehtävät (06RUO05B) KVTES Työskentelee valmistus- ja palvelukeittiöissä (työpiste saattaa vaihtua ja osaan tehtävistä kuuluu työskentely eri toimipisteissä päivän aikana). • ateriatuotantoon osallistuminen • aamu- ja välipalojen valmistus ja esillelaitto • lounaan esillelaitto • energialisäkkeiden valmistus ja kappaletavaroiden kuumennus • erityisruokavalioiden hallinta • astiahuolto • omavalvonta • asiakaspalvelu • kuormien vastaanotto, tarkastus ja varastointi • keittiön puhtaanapito • jätehuolto Edellytetään tehtävään soveltuvaa alan tutkintoa esim. catering-alan perustutkintoa tai vähintään kahden vuoden työkokemusta vastaavista työtehtävistä. Muita vaatimuksia • voimassa oleva hygieniapassi • salmonellatodistus

Ilmoitusnumero 2024-150105
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Henkilöstön hankintapalvelut tilapäistyöntekijät mukaan luettuna (79620000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C1
Osoitetiedot Naantalin kaupunki
Käsityöläiskatu 2 21100 Naantali FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tehohoidon tietojärjestelmä

Suomi | Istekki Oy
Julkaistu 7 päivää sitten | 17.10.2024 Määräaika: 4 viikkoa kuluttua | 18.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Tehohoidon tietojärjestelmä Hankinnan kohteena on On-Premises-ratkaisuna hankittava tehohoidon tietojärjestelmä.

Hankinta muodostuu seuraavasta kokonaisuudesta:

- toimitusprojekti
- valmisohjelmistojen ylläpito ja tuki
- asiakas - ja tukipalvelu
- järjestelmän liittymät muihin loppuasiakkaan järjestelmiin (integraatiot)
- tarvittavat laiteliitännät
- erikseen tilattavat asiantuntijapalvelut

Hankittavaan järjestelmään voidaan tehdä jatkokehitystä sopimuskauden aikana.

Hankinnan kohde ja sitä koskevat vaatimukset on kuvattu yksityiskohtaisesti tässä tarjouspyynnössä ja sen liitteissä.

Tilaaja valitsee yhden (1) toimittajan, jonka kanssa se tekee sopimuksen. Hankintasopimusta tulee käyttämään ainoastaan Istekki Oy ja syntyvän sopimuksen osapuolina ovat ainoastaan Istekki Oy ja valittu Toimittaja. Selvyyden vuoksi todetaan, että Istekin asiakkaat eivät ole tämän kilpailutuksen tai sen perusteella tehtävän hankintasopimuksen sopijapuolia.

Tarjouspyynnössä esitetyt hankintamäärät ovat arvioita, eikä sopimus muodosta tilaajalle määräostovelvoitetta.

Tilaaja päättää sopimuskauden aikana erikseen lisähankinnoista ja optioista. Mikäli lisähankinnat ja optiot toteutuvat huomioiden mm. tilaajan asiakkaan taloudellinen tilanne ja budjetti, lisähankinnat ja optiot tarkentuvat myöhemmin. Lisähankinnoista ja optioista pyydetään erilliset hinnat.,

Ilmoitusnumero 2024-015467
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Istekki Oy
PL 4000 70601 Kuopio FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Pitkäaikaisasunnottomien tuettu asuminen

Suomi | Satakunnan hyvinvointialue
Julkaistu 7 päivää sitten | 17.10.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 5.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Pitkäaikaisasunnottomien tuettu asuminen Satakunnan hyvinvointialue (myöhemmin Tilaaja) pyytää tarjouksia alueen asukkaille tarjottavasta pitkäaikaisasunnottomien tuetusta asumisesta seuraavasti:

Sopimuskausi: 1.1.2025 - 31.12.2026, lisäksi mahdollinen optiovuosi 2027.
Tarjouspyyntö koskee sopimuskauden aikaista palvelua.

Yksikön omistaa Porin Erityiskiinteistöt Oy. Tilaaja toimii asumisyksikössä vuokralaisena ja vuokraa edelleen asunnot Satakunnan hyvinvointialueen mielenterveys- ja päihdepalveluiden osoittamille pitkäaikaisasunnottomille. Kilpailutuksen voittanut palveluntuottaja huolehtii asumiseen liittyvästä toiminnasta.

Hankinnan kohde ja sitä koskevat vaatimukset on kuvattu seuraavissa liitteissä:

- Palvelukuvaus (Liitteet 1)
- Henkilötietojen käsittelyn ehdot (Liite 2)
- Liite 2B Sataha Julkrin mukainen Liite_Tietoturvavaatimukset_V2 (1)
- Julkisten hankintojen yleiset sopimusehdot JYSE 2014 Palvelut (Liite 3)
- Sopimusluonnos (Liite 4),

Ilmoitusnumero 2024-015434
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Majoituspalveluja tarjoava sosiaalityö (85311000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI196
Osoitetiedot Satakunnan hyvinvointialue
Sairaalantie 3 28500 Pori FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Finnfundin Treasury järjestelmä

Suomi | Teollisen yhteistyön rahasto Oy
Julkaistu 7 päivää sitten | 17.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 15.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Finnfundin Treasury järjestelmä Hankinnan kohteena on Treasury-järjestelmä palveluna.

Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin liitteessä 2 Hankinnan kohteen kuvaus.

Hankinnan kohdetta koskevat tarkemmat vaatimukset ovat liitteessä 3 Vaatimusmäärittely.,

Ilmoitusnumero 2024-014454
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Teollisen yhteistyön rahasto Oy
Porkkalankatu 22 A 00180 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Nivalan Vuokrakodit KOy – Tarhinpuhdon opiskelijakampus

Suomi | Kiinteistö Oy Nivalan Vuokrakodit
Julkaistu 7 päivää sitten | 17.10.2024 Määräaika: 1 kuukausi kuluttua | 29.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Tämä tarjouspyyntö koskee Nivalaan rakennettavaa opiskelijakampus kokonaisuutta KVR-urakkana. Kohteeseen rakentuu 6kpl 3-hengen soluasuntoja sekä 17kpl yksiöitä. Tarjouksen tulee sisältää kohteen rakentaminen käyttövalmiiksi tilaajan osoittamalle paikalle osoitteeseen Ruojantie 58, 85500 Nivala. Hankkeen laajuus asemapiirroksessa esitetyn urakkarajan mukaisesti. Kohteen kokonaiskerrosala on 1030m2 Tämä tarjouspyyntö koskee Nivalaan rakennettavaa opiskelijakampus kokonaisuutta KVR-urakkana. Tarjouksen tulee sisältää kohteen rakentaminen käyttövalmiiksi tilaajan osoittamalle paikalle osoitteeseen Ruojantie 58, 85500 Nivala. Hankkeen laajuus asemapiirroksessa esitetyn urakkarajan mukaisesti. Kohteen kokonaiskerrosala on 1030m2

Ilmoitusnumero 2024-150104
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D9
Osoitetiedot Kiinteistö Oy Nivalan Vuokrakodit
Kyntäjäntie 1 85500 Nivala FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma