Rakennuskohde on LAFo´n päärakennuksen 2 kerroksen opiskelijaasuntojen wc ja suihkutilat sekä uusi hissi. Ensimmäisen kerroksen opettajanhuone sekä opetustila muutetaan kansliatiloiksi ja taukohuoneeksi.Projektin lajuus ilmenee liitetyistä asiakirjoista. Rakennusurakan suorittaja on pääurakoitsija. Rakennuttaja pyytää tarjoukset ja laatii erilliset urakkasopimukset LVIA-, ja sähköteknisistä töistä. Urakat alistetaan RT 80271 mukaisesti pääurakkaan. Rakennuttaja suorittaa maksut sivu-urakoitsijoille suoraan ilman pääurakoitsijan hyväksyntää.
Lähde: Hilma
Mikalo Oy Huollon käyttötarvikkeet ja aineet 2025-2026
Hankintasopimus kiinteistöjen huollon käyttötarvikkeisiin. Huollon käyttötarvikkeiden hankinta Mikalon ja sen hallinoimien yhtiöiden käyttöön.
Media-alan äänistudion koneet ja laitteet asennettuna
Keski-Pohjanmaan koulutusyhtymän media-alalla on pitkät perinteet av-alan koulutuksesta ja erilaisista tuotantopalveluista. Olemme nyt hankkimassa äänistudioon uusia koneita ja laitteita asennettuna. Keski-Pohjanmaan ammattiopiston media-alan koulutusyksikön, Mediakeskus LIME:n äänistudion tekniikka on vanhentunutta. Nykyistä tekniikkaa on haastavaa integroida esimerkiksi uuden virtuaalistudio ympäristömme kanssa yhdessä toimivaksi. Äänistudio tulisi jatkossakin palvella meitä erilaisissa äänituotannoissa, erityisesti kuvaäänen ja musiikin tuotannoissa. Tilan on ensisijaisesti tarkoitus toimia äänityön oppimisympäristönä, mutta tavoitteena on, että voisimme jatkossakin toteuttaa erilaisia audiotuotantopalveluita. Osatarjouksia emme hyväksy, sillä edellytämme, että tarjoaja pystyy toimittamaan teknisesti toimivan kokonaisuuden, jonka laitteet ja sovellukset toimivat keskenään järjestelmänä. Laitteisto hankitaan asennettuna ja hintaan tulee sisällyttää kokonaisuuden kalibrointi. Tilan kiinnityksiin ja ripustuksiin kuuluvat asiat hoitaa Kpedun kiinteistöpalvelu ennen asennusta. Tarvittavat tiedot löytyvät liitteistä.
Oulun yliopistollisen sairaalan kahvilapalveluiden ulkoistaminen / käyttöoikeussopimus
Oulun yliopistollisen sairaalan kahvilapalveluiden ulkoistaminen / käyttöoikeussopimus Tulevaisuuden Sairaala OYS 2030 muutosvision mukaisesti OYS on maailman älykkäin sairaala, jossa kohtaavat uusin teknologia, modernit tilat ja ajantasainen osaaminen varmistaen näin tehokkaan, vaikuttavan ja maailman parhaan hoidon. Sujuvaan palvelupolkuun ja myönteiseen asiakaskokemukseen liittyvät läheisesti myös kohtaamiset sairaalan kahviloissa ja saumaton yhteistyö kaikkien sairaalan sidosryhmien kanssa. Sairaalassa hoidetaan vuositasolla arviolta 250 000 potilasta ja se on lähes 7000 ihmisen työpaikka. Kun asiakasvirtaan lasketaan mukaan potilaiden saattajat, vierailijat ja opiskelijat, päästään varsin mittaviin potentiaalisiin asiakasmääriin. Nykyisellään kahviloiden vuosiliikevaihto on n. 1 300 000 € sisältäen tilaustarjoilut. Vuosiliikevaihdon jakautuminen kahvio Neilikassa on ollut salaattilinjasto n. 13 %, kahvilapalvelut n. 67 % ja tilaustarjoilut n. 20 %. Tilaustarjoilujen määrä on vuosittain n. 50 000 kpl, määrä vaihtelee.
Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialueen ateria- ja puhtauspalvelut kilpailuttaa OYS sairaalan A- ja N-rakennuksissa sijaitsevien kahvila Auroran ja kahvila Neilikan vuokrasopimuksen ja liiketoiminnan käyttöoikeussopimusmallilla tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti.
Kahviloissa on yhteensä n.170 asiakaspaikkaa, Aurorassa 90 ja Neilikassa 79. Uudisrakennuksen A-talossa sijaitseva kahvila Aurora on asiakastiloineen 262 m2, ja se vuokrataan Palveluntuottajalle käyttöoikeussopimuksella. Kahvila Neilikan käyttöoikeussopimuksella vuokrattava kokonaispinta-ala on 208 m2. Kummastakin kahvilasta tehdään oma vuokrasopimus, jossa tarkemmat yksityiskohdat määritellään.
Vuokran määräytyminen perustuu kiinteään perusvuokraan, jonka lisäksi tarjoaja antaa hinnan liikevaihtosidonnaiselle lisävuokralle. Liikevaihto pitää pystyä todentamaan valitun Palveluntuottajan kirjanpidosta ns. Open Books –periaatteella. Käyttösoikeussopimuksen ja palvelutoiminnan arvioitu alkamisajankohta on 1.12.2024 tai viimeistään 1.1.2025. Tarkka aloituspäivä sovitaan valitun Palveluntuottajan kanssa. Vuokra-/sopimusaika on 5 vuotta sopimuksen alkamisesta.
Aiempi kahviotoiminta, eli kahvio Neilikka, on ollut OYS-ateriapalvelujen omaa toimintaa. Nykyinen kahvilapalveluissa työskentelevä henkilöstö siirtyy erikseen kilpailutuksessa valitun Palveluntuottajan palvelukseen liikkeenluovutuksella osana kilpailutukseen perustuvaa järjestelyä.
Tarjouspyynnössä ilmoitetut liikevaihdon ja asiakkaiden määrät ovat arvioituja hankintakauden määriä, joihin Tilaaja ei sitoudu. Määrät voivat vaihdella.
Lisätiedot
Mikäli tarjoaja haluaa tutustua tiloihin paikan päällä, voidaan järjestää aikaisemman kilpailutuksen yhteydessä elokuussa järjestettyä esittelykierrosta vastaava kierros pe 25.10.2024 klo 11:00-12:00. Kierros järjestetään vain, jos siihen tulee ilmoittautumisia. Tarjoajan tulee ilmoittautua esittelykierrokselle ti 22.10.2024 klo 14:00 mennessä sähköpostilla osoitteeseen laura.kyyriainen@pohde.fi. Kierrokselle voi osallistua 1–2 henkilöä/yritys, ja niihin osallistuminen on vapaaehtoista. Esittelykierroksen aikana ei ole mahdollista esittää kohteisiin liittyviä kysymyksiä. Kysymykset tulee esittää tarjouspalvelu.fi kautta.,
Elintarvikkeiden ja non-food -tuotteiden hankinta
Elintarvikkeiden ja non-food -tuotteiden hankinta Sastamalan Ruoka- ja Puhtauspalvelut Oy Servi pyytää tarjouksia elintarvikkeista ja non food -tuotteista sopimuskaudelle 1.3.2025-29.2.2028. Määräaikaisen sopimuskauden jälkeen hankintaa voidaan jatkaa toistaiseksi voimassa olevalla optiokaudella. Koska kyseessä on julkinen hankinta, kilpailutetaan hankinta kuitenkin uudelleen viimeistään 4-5 vuoden välein.
Hankintaan sisältyvät elintarvikkeet ja non food -tuotteet toimitettuina tässä tarjouspyynnössä kuvatulla tavalla Servin Sastamalassa ja Punkalaitumella sijaitseviin ruokapalvelukohteisiin (n. 20 kpl). Hankintaan sisältyviä tuoteryhmiä ovat maitotaloustuotteet ja vastaavat kasvipohjaiset tuotteet, liha ja lihavalmisteet, kala ja kalavalmisteet, kasviproteiinivalmisteet, valmisruoka, teolliset tuotteet, ei-tuoreet leipomotuotteet, juomat ja non-food -tuotteet (kuten kertakäyttöastiat ja kattaustarvikkeet) sekä Hopunkallion tuotantokeittiötä ja Sylvään koulun keittiötä lukuun ottamatta myös perunat, kasvikset, juurekset ja hedelmät. Tähän hankintaan eivät sisälly tuoreleipomotuotteet, eivätkä Hopunkallion tuotantokeittiölle ja Sylvään koulun keittiölle toimitettavat perunat ja hevi-tuotteet (kasvikset, juurekset ja hedelmät), jotka kilpailutetaan erikseen.
Hankinta on kuvattu tarkemmin myöhemmin tässä tarjouspyynnössä sekä sen liitteissä.
Tässä tarjouspyynnössä esitetyt tuotekohtaiset ostomäärät on ilmoitettu tarjouksen tekemisen tueksi ja ne ovat sitoumuksettomia arvioita. Tarjouspyynnössä on kuvattu Tilaajan tämänhetkiset toimituskohteet, mutta toimituskohteet tai niiden määrä voi muuttua sopimuskauden aikana.,
Aittokosken alapuolisten siltojen (2kpl) rakentamissuunnittelu
Suomussalmen kunta pyytää tarjoustanne kahden sillan rakentamissuunnittelusta sisältäen pohjatutkimusten teon. Toimeksianto sisältää myös nykyisten siltojen purkusuunnittelun. Tarkempi kuvaus toimeksiannon sisällöstä Tehtävänmäärittelyssä. Suomussalmen kunta pyytää tarjoustanne kahden sillan rakentamissuunnittelusta sisältäen pohjatutkimusten teon. Toimeksianto sisältää myös nykyisten siltojen purkusuunnittelun. Tarkempi kuvaus toimeksiannon sisällöstä Tehtävänmäärittelyssä.
Tietopyyntö: Riskienhallintaohjelmisto
Tällä tietopyynnöllä on tarkoitus selvittää riskienhallintaohjelmistoon liittyviä kysymyksiä ja hinta-arvioita. Tietopyynnön tavoitteena on saada kattavasti riskienhallintaohjelmistoa koskevaa tietoa, jotta mahdollinen tarjouskilpailu voidaan toteuttaa mahdollisimman tarkoituksenmukaisella tavalla. Tämä asiakirja ei ole hankintailmoitus tai tarjouspyyntö vaan tarkentava markkinakartoitus eli tietopyyntö. Hankintayksikkö ei sitoudu toteuttamaan riskienhallintaohjelmiston hankintaa. Päätökset mahdollisen hankintaprosessin käynnistämisestä tehdään markkinakartoituksen jälkeen. HANKINTAA KOSKEVIA TIETOJA: Valtioneuvoston kanslian tavoitteena on kartoittaa markkinoilla olevia riskienhallintaohjelmistoja, jotka mahdollistavat turvallisuustoimintaympäristön kuvaamisen, riskien arvioinnin (sisältäen riskien tunnistamisen, riskianalyysin ja riskin merkityksen arvioinnin), riskien käsittelyn, riskien tallentamisen ja raportoinnin, riskien seurannan ja katselmoinnin sekä tähän liittyvän viestinnän ja tiedonvaihdon. Riskiarvioinnin taso on operatiivisella tasolla, ei strategisella tasolla. Riskien arvioinnin lisäksi ohjelmistossa tulee pystyä käsittelemään turvallisuus- ja tietoturvapoikkeamia. Riskienhallintaohjelmistossa on kyettävä viemään läpi koko riskienhallintaprosessi uhka-arvioinnista riskien tunnistamiseen, riskianalyysiin, riskien merkityksen arviointiin, riskien käsittelyyn, riskien tallentamiseen ja raportointiin, riskien seurantaan ja katselmointiin sekä tähän liittyvä viestintä ja tiedonvaihto. Riskienhallintaohjelmistossa on kyettävä tekemään jäännösriskipäätös. Riskienhallintaohjelmiston tulee mahdollistaa riskiarvioinnin ainakin seuraavista riskilajeista: toimitilaturvallisuusriskit, tapahtumaturvallisuusriskit, tietoturvariskit, työturvallisuusriskit, talousriskit ja tietosuojariskit. Poikkeamanhallintaan kuuluu poikkeamailmoitusten luominen ja vastaanotto, ilmoittajan tietojen syöttäminen ja todistusaineiston lisääminen, poikkeamailmoituksen tarkastaminen ja poikkeamien kategorisointi, poikkeaman priorisointi ja arviointi, korjaavien toimenpiteiden määrittely ja toimenpiteiden seuranta. Poikkeamiin tulee pystyä lisäämään aihetunnisteita, kuten poikkeaman tyyppi, aika ja paikka. Lisäksi ilmoittajan ja vastaanottajan tulee pystyä päivittämään ilmoitusta ja vastaanottajan on kyettävä päättämään poikkeaman käsittely ja antamaan palautetta annetusta ilmoituksesta. Poikkeamista on kyettävä luomaan raportti ja analytiikkaa esim. kategorioiden tai vakavuuden osalta. Kaikkien sidosryhmien tulee kyetä tehdä poikkeamailmoitus, mm. kaikkien ministeriöiden henkilöstö (n. 6000 hlöä), vieraat ja alihankkijat. Riskienhallintaohjelmisto voi olla SaaS-ratkaisu tai on-prem -ratkaisu. Riskienhallintaohjelmiston tietojenkäsittely-ympäristön tulee täyttää turvallisuusluokan IV käsittelyn edellyttämät vaatimukset. Riskienhallintaohjelmiston tulee olla internet-selaimen kautta käytettävä. Tietojen tulee sijaita EU-/ETA-alueella. Riskienhallintaohjelmisto tulee pystyä integroimaan organisaation AD -ympäristöön osana tunnistautumisen ja käyttöoikeuksien hallintaa. Valtioneuvoston kanslian pääkäyttäjien tulee kyetä hallinnoimaan käyttäjäoikeuksia ja niitä pitää pystyä myöntämään riskienhallintakohdekohtaisesti. Lisäksi valtioneuvoston kanslian pääkäyttäjien tulee kyetä itse luomaan, muokkaamaan ja hallinnoimaan riskienhallintakohteita, joita voivat olla esimerkiksi yksittäinen tietojärjestelmä tai toimitila. Organisaatiokohtaisten pääkäyttäjien lisäksi ohjelmistoa voi käyttää myös pääkäyttäjätasoa alemmille käyttöoikeuksilla, joilla voi olla pääsy vain yksittäisiin riskienhallintakohteisiin. Jos ratkaisu on modulaarinen, tulee käyttöoikeuksia pystyä rajaamaan myös moduuleittain. Jos markkinakartoituksen jälkeen etenemme hankintavaiheeseen, on uusi riskienhallintaohjelmisto suunnitellusti käytössä 1.3.2026. Hankinta muodostuu seuraavista osa-alueista: 1) Internet-selaimen kautta toimiva riskienhallintaohjelmisto, jolla voi käsitellä edellä mainitun mukaisesti a. toimitilaturvallisuusriskejä, tapahtumaturvallisuusriskejä, tietoturvariskejä, työturvallisuusriskejä, talousriskejä, tietosuojariskejä. b. Turvallisuus- ja tietoturvapoikkeamia. TIETOPYYNTÖ: Tiedustelemme näkemyksiänne seuraavista asioista: 1. Mikä teistä olisi paras tapa toteuttaa hankinta? Pyydämme esittämään näkemyksiänne hankinnan toteuttamisvaihtoehdoista. 2. Yksilöikää mahdolliset palvelunne tarkemmin. Liitteeksi voitte laittaa palvelukuvauksianne, jos mahdollista. 3. Millaisella hinnoittelumallilla olisitte kiinnostunut tarjoamaan palveluita? Mikä on alustava hinta-arvionne ehdottamastanne toteutuksesta? Miten palvelun hinta määräytyy? Paljonko arvioitte käyttöönottokustannuksiksi ja työmääräarvioksi? Onko hinnoittelu lisenssiperustainen? Hankitaanko jokaiselle käyttäjälle lisenssi? Minkälainen hintavaikutus asiakastuen laajuudella on? 4. Jos tarjoamanne ratkaisu on SaaS-palvelu, missä data sijaitsee? 5. Onko organisaatiollanne myönnetty jokin alan laatusertifikaatti? 6. Mikä on toteutuksen valmistumisen aikatauluarvio? Onko aikataululla hinnoitteluvaikutuksia ja jos on, niin millaisia? 7. Ennen käyttöönottoa asiakas voi suorittaa tietoturva-auditoinnin hankittavaan kohteeseen. Mitä mieltä te tästä olette? Jos ei käy, voitteko perustella vastauksenne. 8. Kuvatkaa yrityksenne kokemusta kyseessä olevien palvelujen tuottamisesta. Pyydämme ilmoittamaan montako referenssiä/millaisia referenssejä teillä on hankinnan kohdetta vastaavien palvelujen tuottamisesta. 9. Millä kielillä tarjoatte riskienhallintaohjelmistoa? Entä siihen liittyvän asiakastuen? 10. Minkälaisia sopimusvaihtoehtoja teillä on tarjota? Kuinka pitkä sopimuskausi olisi teidän mielestänne sopiva? Näiden tietojen lisäksi pyydämme vapaamuotoisia näkemyksiänne seikoista, joita tarjouspyyntöä tehtäessä kannattaisi huomioida. Tällä tietopyynnöllä on tarkoitus selvittää riskienhallintaohjelmistoon liittyviä kysymyksiä ja hinta-arvioita. Tietopyynnön tavoitteena on saada kattavasti riskienhallintaohjelmistoa koskevaa tietoa, jotta mahdollinen tarjouskilpailu voidaan toteuttaa mahdollisimman tarkoituksenmukaisella tavalla. Tämä asiakirja ei ole hankintailmoitus tai tarjouspyyntö vaan tarkentava markkinakartoitus eli tietopyyntö. Hankintayksikkö ei sitoudu toteuttamaan riskienhallintaohjelmiston hankintaa. Päätökset mahdollisen hankintaprosessin käynnistämisestä tehdään markkinakartoituksen jälkeen. HANKINTAA KOSKEVIA TIETOJA: Valtioneuvoston kanslian tavoitteena on kartoittaa markkinoilla olevia riskienhallintaohjelmistoja, jotka mahdollistavat turvallisuustoimintaympäristön kuvaamisen, riskien arvioinnin (sisältäen riskien tunnistamisen, riskianalyysin ja riskin merkityksen arvioinnin), riskien käsittelyn, riskien tallentamisen ja raportoinnin, riskien seurannan ja katselmoinnin sekä tähän liittyvän viestinnän ja tiedonvaihdon. Riskiarvioinnin taso on operatiivisella tasolla, ei strategisella tasolla. Riskien arvioinnin lisäksi ohjelmistossa tulee pystyä käsittelemään turvallisuus- ja tietoturvapoikkeamia. Riskienhallintaohjelmistossa on kyettävä viemään läpi koko riskienhallintaprosessi uhka-arvioinnista riskien tunnistamiseen, riskianalyysiin, riskien merkityksen arviointiin, riskien käsittelyyn, riskien tallentamiseen ja raportointiin, riskien seurantaan ja katselmointiin sekä tähän liittyvä viestintä ja tiedonvaihto. Riskienhallintaohjelmistossa on kyettävä tekemään jäännösriskipäätös. Riskienhallintaohjelmiston tulee mahdollistaa riskiarvioinnin ainakin seuraavista riskilajeista: toimitilaturvallisuusriskit, tapahtumaturvallisuusriskit, tietoturvariskit, työturvallisuusriskit, talousriskit ja tietosuojariskit. Poikkeamanhallintaan kuuluu poikkeamailmoitusten luominen ja vastaanotto, ilmoittajan tietojen syöttäminen ja todistusaineiston lisääminen, poikkeamailmoituksen tarkastaminen ja poikkeamien kategorisointi, poikkeaman priorisointi ja arviointi, korjaavien toimenpiteiden määrittely ja toimenpiteiden seuranta. Poikkeamiin tulee pystyä lisäämään aihetunnisteita, kuten poikkeaman tyyppi, aika ja paikka. Lisäksi ilmoittajan ja vastaanottajan tulee pystyä päivittämään ilmoitusta ja vastaanottajan on kyettävä päättämään poikkeaman käsittely ja antamaan palautetta annetusta ilmoituksesta. Poikkeamista on kyettävä luomaan raportti ja analytiikkaa esim. kategorioiden tai vakavuuden osalta. Kaikkien sidosryhmien tulee kyetä tehdä poikkeamailmoitus, mm. kaikkien ministeriöiden henkilöstö (n. 6000 hlöä), vieraat ja alihankkijat. Riskienhallintaohjelmisto voi olla SaaS-ratkaisu tai on-prem -ratkaisu. Riskienhallintaohjelmiston tietojenkäsittely-ympäristön tulee täyttää turvallisuusluokan IV käsittelyn edellyttämät vaatimukset. Riskienhallintaohjelmiston tulee olla internet-selaimen kautta käytettävä. Tietojen tulee sijaita EU-/ETA-alueella. Riskienhallintaohjelmisto tulee pystyä integroimaan organisaation AD -ympäristöön osana tunnistautumisen ja käyttöoikeuksien hallintaa. Valtioneuvoston kanslian pääkäyttäjien tulee kyetä hallinnoimaan käyttäjäoikeuksia ja niitä pitää pystyä myöntämään riskienhallintakohdekohtaisesti. Lisäksi valtioneuvoston kanslian pääkäyttäjien tulee kyetä itse luomaan, muokkaamaan ja hallinnoimaan riskienhallintakohteita, joita voivat olla esimerkiksi yksittäinen tietojärjestelmä tai toimitila. Organisaatiokohtaisten pääkäyttäjien lisäksi ohjelmistoa voi käyttää myös pääkäyttäjätasoa alemmille käyttöoikeuksilla, joilla voi olla pääsy vain yksittäisiin riskienhallintakohteisiin. Jos ratkaisu on modulaarinen, tulee käyttöoikeuksia pystyä rajaamaan myös moduuleittain. Jos markkinakartoituksen jälkeen etenemme hankintavaiheeseen, on uusi riskienhallintaohjelmisto suunnitellusti käytössä 1.3.2026. Hankinta muodostuu seuraavista osa-alueista: 1) Internet-selaimen kautta toimiva riskienhallintaohjelmisto, jolla voi käsitellä edellä mainitun mukaisesti a. toimitilaturvallisuusriskejä, tapahtumaturvallisuusriskejä, tietoturvariskejä, työturvallisuusriskejä, talousriskejä, tietosuojariskejä. b. Turvallisuus- ja tietoturvapoikkeamia. TIETOPYYNTÖ: Tiedustelemme näkemyksiänne seuraavista asioista: 1. Mikä teistä olisi paras tapa toteuttaa hankinta? Pyydämme esittämään näkemyksiänne hankinnan toteuttamisvaihtoehdoista. 2. Yksilöikää mahdolliset palvelunne tarkemmin. Liitteeksi voitte laittaa palvelukuvauksianne, jos mahdollista. 3. Millaisella hinnoittelumallilla olisitte kiinnostunut tarjoamaan palveluita? Mikä on alustava hinta-arvionne ehdottamastanne toteutuksesta? Miten palvelun hinta määräytyy? Paljonko arvioitte käyttöönottokustannuksiksi ja työmääräarvioksi? Onko hinnoittelu lisenssiperustainen? Hankitaanko jokaiselle käyttäjälle lisenssi? Minkälainen hintavaikutus asiakastuen laajuudella on? 4. Jos tarjoamanne ratkaisu on SaaS-palvelu, missä data sijaitsee? 5. Onko organisaatiollanne myönnetty jokin alan laatusertifikaatti? 6. Mikä on toteutuksen valmistumisen aikatauluarvio? Onko aikataululla hinnoitteluvaikutuksia ja jos on, niin millaisia? 7. Ennen käyttöönottoa asiakas voi suorittaa tietoturva-auditoinnin hankittavaan kohteeseen. Mitä mieltä te tästä olette? Jos ei käy, voitteko perustella vastauksenne. 8. Kuvatkaa yrityksenne kokemusta kyseessä olevien palvelujen tuottamisesta. Pyydämme ilmoittamaan montako referenssiä/millaisia referenssejä teillä on hankinnan kohdetta vastaavien palvelujen tuottamisesta. 9. Millä kielillä tarjoatte riskienhallintaohjelmistoa? Entä siihen liittyvän asiakastuen? 10. Minkälaisia sopimusvaihtoehtoja teillä on tarjota? Kuinka pitkä sopimuskausi olisi teidän mielestänne sopiva? Näiden tietojen lisäksi pyydämme vapaamuotoisia näkemyksiänne seikoista, joita tarjouspyyntöä tehtäessä kannattaisi huomioida.
Järvenpään paloaseman kiinteistöhuollon hankinta 1.1.2025
Vantaan ja Keravan hyvinvointialue pyytää tarjousta kiinteistöhuollon hankinnasta Järvenpään paloasemalle. Sopimuksen kohteena on Järvenpään paloaseman kiinteistöhuolto, johon kuuluu kiinteistön perushuolto sisältäen teknisen huollon ja ulkoalueiden kunnossapidon. Vantaan ja Keravan hyvinvointialue pyytää tarjousta kiinteistöhuollon hankinnasta Järvenpään paloasemalle Asponkatu 9, 04440 Järvenpää. Sopimuksen kohteena on Järvenpään paloaseman kiinteistöhuolto, johon kuuluu kiinteistön perushuolto sisältäen teknisen huollon ja ulkoalueiden kunnossapidon.
Verkko-oppimisympäristö
Verkko-oppimisympäristö Hankinnan kohteena on SaaS-ratkaisuna toimitettava verkko-oppimisympäristö, jolla voidaan toteuttaa monipuolisesti erikokoisten organisaatioiden koulutustarpeita. Istekki Oy tulee oman tarpeensa lisäksi tarjoamaan järjestelmää palveluna asiakasomistajilleen, joita ovat mm. kaupungit, oppilaitokset ja hyvinvointialueet.
Hankinnan kohde ja sitä koskevat vaatimukset on kuvattu yksityiskohtaisesti tässä tarjouspyynnössä ja sen liitteissä.
Tilaaja valitsee yhden (1) toimittajan, jonka kanssa se tekee sopimuksen. Hankintasopimusta tulee käyttämään ainoastaan Istekki Oy ja syntyvän sopimuksen osapuolina ovat ainoastaan Istekki Oy ja valittu Toimittaja. Selvyyden vuoksi todetaan, että Istekin asiakkaat eivät ole tämän kilpailutuksen tai sen perusteella tehtävän hankintasopimuksen sopijapuolia, osapuolia eivätkä muutoinkaan tule liittymään hankintaan.
Tarjouspyynnössä esitetyt hankintamäärät ovat arvioita, eikä sopimus muodosta tilaajalle määräostovelvoitetta.,
Pysäkkikatokset, sisältäen asennus- ja ylläpitosopimuksen
Pysäkkikatokset, sisältäen asennus- ja ylläpitosopimuksen Turun kaupungin konsernihallinnon hankintapalvelut pyytää tarjouksia pysäkkikatoksista Turun kaupunkiympäristön palvelukokonaisuuden sekä Turun seudullisen joukkoliikenteen toimeksiannosta.
Hankinta käsittää noin 63 (runkolinjasto) + noin 317 (2026 uusittavat) + 31 (2027 keväällä uu-sittavat) + noin 100 kpl (raitiotiehanke) ja noin 150 kpl (katosverkon täydennys / vanhojen kor-vaaminen) pysäkkikatoksen toimittamisen ja asentamisen sekä niiden ylläpidon (kunnossapito ja puhtaanapito) kymmenen vuoden ajan.
Kilpailutukseen osallistuvat Kaarinan ja Paimion kaupungit sekä Turun Raitiotie Oy.,
Rakennustekniset työt, puitejärjestely
Rakennustekniset työt, puitejärjestely Kuopion kaupungin Tilapalvelut pyytää tarjousta puitesopimusjärjestelyyn kuuluvista rakennusteknisistä töistä. Puitesopimukseen sisältyvät Tilapalvelujen hallinnassa olevien rakennusten rakennustekniset työt sopimuskaudella. Työmäärä vaihtelee vuosittain tarpeen ja tilaajan resurssien mukaan.
Rakennusteknisten töiden puitesopimuskumppanin tehtäviin sisältyy hankekohtaiset pääurakoitsijan ja lainsäädännön tarkoittaman päätoteuttajanvelvollisuudet. Rakennusteknisten töiden puitejärjestely on vuosille 2025-2026 sekä mahdolliset optiovuodet 2027 ja 2028.,
KUTSU MARKKINAVUOROPUHELUUN / Päihdehuollon laitosvieroitus- ja kuntoutuspalvelut
Markkinavuoropuhelu Tämän ilmoitus ei ole hankintailmoitus, vaan yrityksille suunnattu pyyntö osallistua markkinavuoropuheluun Tilaajan valmisteluryhmän kanssa. Itä-Uudenmaan hyvinvointialue käynnistää tällä ilmoituksella vuoropuhelun, jonka tavoitteena on kerätä markkinoilla toimivien yritysten näkemyksiä Tilaajan tarvetta ja visiota vastaavan hankinnan kohteen ja toimitusmallin määrittämiseksi ennen hankintalain mukaisen hankintamenettelyn käynnistämistä. Vuoropuheluun osallistumisesta kiinnostuneita yrityksiä pyydetään tutustumaan tämän ilmoitustekstin kohtaan 'Kiinnostuksen osoitus ja tietopyyntöön vastaaminen'. Markkinavuoropuhelun tarkoituksena on kartoittaa toimittajamarkkinaa, kuulla potentiaalisilta tarjoajilta heidän tarjoamiensa ratkaisujen hyödyntämisen mahdollisuuksista sekä viestiä Tilaajan suunnitelmista liittyen käynnistettävään kilpailutukseen. Kaikki tietopyynnössä ja sen liitteissä esitetyt tiedot ja kuvaukset ovat alustavia ja suuntaa antavia ennakkotietoja, jotka eivät sido hyvinvointialuetta Markkinavuoropuheluun osallistuminen ei ole edellytyksenä tarjouskilpailuun osallistumiselle. Markkinavuoropuhelun toteuttaminen ei velvoita Itä-Uudenmaan hyvinvointialuetta toteuttamaan varsinaista tarjouskilpailua. Markkinavuoropuhelun aikana osapuolten välillä annetut tiedot ei sido kumpaakaan osapuolta ja tietoja käsitellään luottamuksellisina. Päätökset etenemistavasta ja mahdollisen tarjouskilpailun järjestämisestä tehdään julkisia hankintoja koskevien menettelyjen ja määräysten mukaisesti markkinavuoropuhelun päättymisen jälkeen. Suunnitellun hankinnan kohteena ovat päihdehuollon laitosvieroitus- ja kuntoutuspalvelut. Itä-uudenmaan hyvinvointialueen tavoitteena on avohoitopainotteisuus ja omien palvelujen ensisijaisuus sekä laitoshoidon tarpeen vähentäminen avohoitopalveluja sekä palvelukokonaisuutta kehittämällä. Tavoitteena on myös vertaistuen ja kokemusasiantuntijuuden vahvistaminen. Avomuotoinen päihdekuntoutus mahdollistaa samanaikaisen työssä käymisen ja kuntoutuksen aikaisen kotona asumisen. Avomuotoista kuntoutusta tarvitaan alkoholi- ja monipäihdeongelmaisille, huumausaineiden käyttäjille sekä toiminnallisista riippuvuuksista kärsiville. Riippuvuus voi kehittyä päihteiden ohella myös erilaisiin välitöntä tyydytystä tuottaviin toimintoihin, joihin ei liity minkään kemiallisen aineen nauttimista. Tällaisia toimintoja ovat esimerkiksi uhkapelaaminen, jatkuva sukupuolikumppanien vaihtaminen tai seksipuhelimien ylenpalttinen käyttö, buliminen syöpöttely, pakonomainen liikunta, ostovimma tai muut vastaavanlaiset nopeaa tyydytystä tuottavat tekemiset. Päihderiippuvuuden tavoin toiminnallisiin riippuvuuksiin liittyy voimakasta halua tai pakkoa, kyseisen toiminnan hallinnan heikkenemistä ja sen lopettamisen vaikeutta. Tyypillistä on myös, että toimintaa jatketaan sen tuottamista suuristakin haitoista huolimatta. Palvelun on suunniteltu toteutuvan seuraavissa osissa: 1. Avomuotoinen päihdekuntoutus (alkoholi, muut päihteet, toiminnalliset riippuvuudet) 2. Ryhmäavokuntoutus a) nuoret 15 - 21 vuotta b) aikuiset 22 vuotta ja yli 3. Laitosvieroitushoito päihdevieroitusoireiden hoitamiseksi ja päihdekierteen katkaisemiseksi 4. Laitoskuntoutus (alkoholi, muut päihteet, toiminnalliset riippuvuudet) a) nuoret 15 - 21 vuotta b) aikuiset 22 - 65 vuotta c) iäkkäät yli 65 vuotta Palvelun osat yhdessä jatkossa myös ”palvelut”. Vuoropuhelun tavoitteet Markkinavuoropuhelun tavoitteena on kartoittaa: - Hankinnan yksityiskohtien selvittäminen, tarvittavat lähtötiedot, ratkaisujen arviointi, suunnittelu, sekä käyttöönoton vaatimukset - Potentiaalisten palvelutuottajien kyvykkyyksien arviointi päihdekuntoutuksen tuottamiseen ja näitä vastaavien vertailuperusteiden muotoilu Hankintayksikkö voi lähettää hankinnan asiakirjoja kommenteille kiinnostuneille palveluntuottajille. Hankintayksikkö voi harkintansa mukaan järjestää tapaamisia palveluntuottajien kanssa. Hankintayksikkö kohtelee palveluntuottajia syrjimättömästi ja tasapuolisesti markkinakartoitusta toteuttaessaan. Hankinta on valmisteluvaiheessa hankintamenettelyn toteuttamisessa erityisesti vertailuperusteiden asettamista ja päättämistä koskevilta osin. Vuoropuhelussa yritysten odotetaan laativan kirjallisia vastauksia Tilaajan laatimiin kysymyksiin tulevaa mahdollista tarjouspyyntöä koskien. Kiinnostuksen osoitus ja tietopyyntöön vastaaminen Pyydämme markkinakartoitukseen osallistumisesta kiinnostuneita yrityksiä ilmoittautumaan 24.10.2023 klo: 23:45 mennessä linkin Forms-lomakkeella. Linkki Forms-lomakkeeseen: https://forms.office.com/e/xcwS3fNbuU Lomakkeella toivomme alustavasti tietoa seuraaviin kysymyksiin: Onko palvelua mahdollista saada suomen kielen lisäksi ruotsin kielellä tarvittaessa? Onko esteettömyys on huomioitu palvelun tuottamisessa? Erillisen sähköisen ilmoituksen jättäminen Tarjouspalvelu.fi-portaalissa sähköposti-ilmoittautumisen lisäksi ei ole tarpeen. Markkinavuoropuhelu Tämän ilmoitus ei ole hankintailmoitus, vaan yrityksille suunnattu pyyntö osallistua markkinavuoropuheluun Tilaajan valmisteluryhmän kanssa. Itä-Uudenmaan hyvinvointialue käynnistää tällä ilmoituksella vuoropuhelun, jonka tavoitteena on kerätä markkinoilla toimivien yritysten näkemyksiä Tilaajan tarvetta ja visiota vastaavan hankinnan kohteen ja toimitusmallin määrittämiseksi ennen hankintalain mukaisen hankintamenettelyn käynnistämistä. Vuoropuheluun osallistumisesta kiinnostuneita yrityksiä pyydetään tutustumaan tämän ilmoitustekstin kohtaan 'Kiinnostuksen osoitus ja tietopyyntöön vastaaminen'. Markkinavuoropuhelun tarkoituksena on kartoittaa toimittajamarkkinaa, kuulla potentiaalisilta tarjoajilta heidän tarjoamiensa ratkaisujen hyödyntämisen mahdollisuuksista sekä viestiä Tilaajan suunnitelmista liittyen käynnistettävään kilpailutukseen. Kaikki tietopyynnössä ja sen liitteissä esitetyt tiedot ja kuvaukset ovat alustavia ja suuntaa antavia ennakkotietoja, jotka eivät sido hyvinvointialuetta Markkinavuoropuheluun osallistuminen ei ole edellytyksenä tarjouskilpailuun osallistumiselle. Markkinavuoropuhelun toteuttaminen ei velvoita Itä-Uudenmaan hyvinvointialuetta toteuttamaan varsinaista tarjouskilpailua. Markkinavuoropuhelun aikana osapuolten välillä annetut tiedot ei sido kumpaakaan osapuolta ja tietoja käsitellään luottamuksellisina. Päätökset etenemistavasta ja mahdollisen tarjouskilpailun järjestämisestä tehdään julkisia hankintoja koskevien menettelyjen ja määräysten mukaisesti markkinavuoropuhelun päättymisen jälkeen. Suunnitellun hankinnan kohteena ovat päihdehuollon laitosvieroitus- ja kuntoutuspalvelut. Itä-uudenmaan hyvinvointialueen tavoitteena on avohoitopainotteisuus ja omien palvelujen ensisijaisuus sekä laitoshoidon tarpeen vähentäminen avohoitopalveluja sekä palvelukokonaisuutta kehittämällä. Tavoitteena on myös vertaistuen ja kokemusasiantuntijuuden vahvistaminen. Avomuotoinen päihdekuntoutus mahdollistaa samanaikaisen työssä käymisen ja kuntoutuksen aikaisen kotona asumisen. Avomuotoista kuntoutusta tarvitaan alkoholi- ja monipäihdeongelmaisille, huumausaineiden käyttäjille sekä toiminnallisista riippuvuuksista kärsiville. Riippuvuus voi kehittyä päihteiden ohella myös erilaisiin välitöntä tyydytystä tuottaviin toimintoihin, joihin ei liity minkään kemiallisen aineen nauttimista. Tällaisia toimintoja ovat esimerkiksi uhkapelaaminen, jatkuva sukupuolikumppanien vaihtaminen tai seksipuhelimien ylenpalttinen käyttö, buliminen syöpöttely, pakonomainen liikunta, ostovimma tai muut vastaavanlaiset nopeaa tyydytystä tuottavat tekemiset. Päihderiippuvuuden tavoin toiminnallisiin riippuvuuksiin liittyy voimakasta halua tai pakkoa, kyseisen toiminnan hallinnan heikkenemistä ja sen lopettamisen vaikeutta. Tyypillistä on myös, että toimintaa jatketaan sen tuottamista suuristakin haitoista huolimatta. Palvelun on suunniteltu toteutuvan seuraavissa osissa: 1. Avomuotoinen päihdekuntoutus (alkoholi, muut päihteet, toiminnalliset riippuvuudet) 2. Ryhmäavokuntoutus a) nuoret 15 - 21 vuotta b) aikuiset 22 vuotta ja yli 3. Laitosvieroitushoito päihdevieroitusoireiden hoitamiseksi ja päihdekierteen katkaisemiseksi 4. Laitoskuntoutus (alkoholi, muut päihteet, toiminnalliset riippuvuudet) a) nuoret 15 - 21 vuotta b) aikuiset 22 - 65 vuotta c) iäkkäät yli 65 vuotta Palvelun osat yhdessä jatkossa myös ”palvelut”. Vuoropuhelun tavoitteet Markkinavuoropuhelun tavoitteena on kartoittaa: - Hankinnan yksityiskohtien selvittäminen, tarvittavat lähtötiedot, ratkaisujen arviointi, suunnittelu, sekä käyttöönoton vaatimukset - Potentiaalisten palvelutuottajien kyvykkyyksien arviointi päihdekuntoutuksen tuottamiseen ja näitä vastaavien vertailuperusteiden muotoilu Hankintayksikkö voi lähettää hankinnan asiakirjoja kommenteille kiinnostuneille palveluntuottajille. Hankintayksikkö voi harkintansa mukaan järjestää tapaamisia palveluntuottajien kanssa. Hankintayksikkö kohtelee palveluntuottajia syrjimättömästi ja tasapuolisesti markkinakartoitusta toteuttaessaan. Hankinta on valmisteluvaiheessa hankintamenettelyn toteuttamisessa erityisesti vertailuperusteiden asettamista ja päättämistä koskevilta osin. Vuoropuhelussa yritysten odotetaan laativan kirjallisia vastauksia Tilaajan laatimiin kysymyksiin tulevaa mahdollista tarjouspyyntöä koskien. Kiinnostuksen osoitus ja tietopyyntöön vastaaminen Pyydämme markkinakartoitukseen osallistumisesta kiinnostuneita yrityksiä ilmoittautumaan 24.10.2023 klo: 23:45 mennessä linkin Forms-lomakkeella. Linkki Forms-lomakkeeseen: https://forms.office.com/e/xcwS3fNbuU Lomakkeella toivomme alustavasti tietoa seuraaviin kysymyksiin: Onko palvelua mahdollista saada suomen kielen lisäksi ruotsin kielellä tarvittaessa? Onko esteettömyys on huomioitu palvelun tuottamisessa? Erillisen sähköisen ilmoituksen jättäminen Tarjouspalvelu.fi-portaalissa sähköposti-ilmoittautumisen lisäksi ei ole tarpeen.
Markkinointitavaran hankinta
Markkinointitavaran hankinta Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue (myöhemmin myös Tilaaja) pyytää tarjouksia markkinointitavaran hankintaan.
Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue hankkii yleisö- ja messutilaisuuksissa jaettavia markkinointitavaroita. Hankinta koskee yleisesti työnantajamarkkinointiin käytettäviä tavaroita sekä työnantajamarkkinoinnissa käytettäviä tekstiilejä, elintarvikkeita sekä muita edullisia jaettavia markkinointitavaroita. Markkinointitavaroilla on tavoitteena edistää ihmisten terveyttä, hyvinvointia ja turvallisuutta Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen tehtävän mukaisesti.
Markkinointitavaroita tullaan hankkimaan muun muassa yleisö- ja messutilaisuuksiin, Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen itse järjestämiin tapahtumiin sekä tarvittaessa oman henkilökunnan palkitsemiseen. Markkinointitavarat ovat suunnattu laajalle ja monipuoliselle kohderyhmälle, joka kattaa kaikki ikäryhmät aina lapsista ikääntyneisiin henkilöihin. Markkinointitavaroita jaetaan yleisötapahtumissa ja messuilla, joissa tavoitetaan mahdollisimman laaja yleisö. Markkinointitavaran loppukäyttäjinä toimivat yleisötapahtumissa ja messuilla esimerkiksi sosiaali- ja hyvinvointialan ammattilaiset ja pelastusalan ammattilaiset. Asukastilaisuuksissa käyttäjinä voivat toimia Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen asukkaat. Lisäksi tavaran käyttäjinä voi toimia Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen työntekijät.
Hankinnan ennakoitu arvo on 400 000 euroa (alv 0%).
Tarkempi kuvaus hankinnan sisällöstä on esitetty tarjouspyynnön liitteellä 2. "Hankinnan kohteen kuvaus".,
Vt 9 Lievestuoreen kohdalla, rakennuttajakonsultti
Vt 9 Lievestuoreen kohdalla, rakennuttajakonsultti Väylävirasto pyytää tarjoustanne Vt 9 Lievestuoreen kohdalla -hankkeen rakennuttamispalveluista sisältäen hankkeen hankinta-, kehitys-, rakentamis- ja takuuvaiheen. Hankkeen toteuttamisesta vastaa Väylävirasto.
Hankkeessa parannetaan muun muassa nykyiselle paikalleen valtateiden 9 ja 13 liittymä rombisena eritasoliittymänä. Eritasoliittymän yhteyteen rakennetaan myös joukkoliikennepysäkit ja liityntäpysäköintipaikka sekä jalankulun ja pyöräilyn yhteydet valtatien 9 yli.
Valtatien 9 ja Hohontien liittymä parannetaan ns. lohenpyrstöliittymänä. Myös Hohontien liittymään rakennetaan pysäkkijärjestelyt sekä jalankulun ja pyöräilyn yhteydet valtatien poikki. Valtatien 9 ja Puhakantien liittymää parannetaan rakentamalla valtatielle väistötila.
Valtatielle 9 rakennetaan ohituskaistapari. Hankealueelle toteutetaan myös melusuojaustoimenpiteitä, uusia kevyen liikenteen väyliä ja yksityistiejärjestelyjä.
Hanke toteutetaan STk -urakkamuodolla. Toimeksiannon sisältö on kuvattu tarkemmin tarjouspyyntöasiakirjoissa.,
Artukaisten Harjoitusjäähalli Oy, KVR-urakka
Artukaisten Harjoitusjäähalli Oy, KVR-urakka Rakennushanke käsittää Turun messukeskuksen yhden messuhallin aputiloineen purkutyön ja sen tilalle uuden 2-kaukaloisen harjoitusjäähallin rakentamisen kiinteähintaisena KVR-hankkeena. Tilaaja on hankkinut rakentamista varten vuokra-alueen Turun messukeskuksen tontista.
KVR-urakoitsija toimii pääurakoitsijana ja päätoteuttajana ja toimittaa purkutyön, hankkeen suunnittelun ja toteutuksen hallin toimintakuntoon saatettuna tarjouspyyntöasiakirjojen mukaisesti.,
Henkilöstövuokrauspalvelut
Naantalin kaupunki pyytää tarjoustanne henkilöstövuokrauspalveluista ajalle 1.1.2025 (tavoite) - 31.12.2028. Tarkempi palvelukuvaus on liitteenä 1. Ruokapalvelutyöntekijä, perustehtävät Hankintasopimuksen perusteella Naantalin kaupungin (asiakkaan) on mahdollista hankkia ammattihenkilöiden tekemää vuokratyötä tuottaakseen palveluita loppukäyttäjille. Ruokapalvelutyöntekijä perustehtävät (06RUO060) KVTES Työskentelee valmistus- ja palvelukeittiöissä (työpiste saattaa vaihtua ja osaan tehtävistä kuuluu työskentely eri toimipisteissä päivän aikana). • ateriatuotantoon osallistuminen • lähetettävien ruokien pakkaustoiminta eri toimipisteisiin • astiahuolto • omavalvonta • asiakaspalvelu • kuormien vastaanotto, tarkastus ja varastointi • keittiön puhtaanapito • jätehuolto Tehtävässä eduksi katsotaan alan soveltuva tutkinto tai osatutkinto / jonkin verran työkokemusta vastaavista työtehtävistä. Muita vaatimuksia • voimassa oleva hygieniapassi • salmonellatodistus Siivooja Hankintasopimuksen perusteella Naantalin kaupungin (asiakkaan) on mahdollista hankkia ammattihenkilöiden tekemää vuokratyötä tuottaakseen palveluita loppukäyttäjille. Siivooja (08SII070) KVTES Työskentelee erilaisissa kaupungin toimitiloissa (työpiste saattaa vaihtua ja osaan tehtävistä kuuluu työskentely eri toimipisteissä päivän aikana). • ylläpitosiivous (työohjeiden mukaan) • perussiivous • tekstiilihuolto • asiakaspalvelu • ruokapalvelun tehtävät muutamissa kohteissa (astiahuolto) • jätehuolto Tehtävässä katsotaan eduksi alan koulutus esim. toimitilahuoltajan perustutkinto tai jonkin verran työkokemusta vastaavista tehtävistä. Myös suoritetut osatutkinnot huomioidaan. Hygieniapassi katsotaan eduksi. Palveluvastaava Hankintasopimuksen perusteella Naantalin kaupungin (asiakkaan) on mahdollista hankkia ammattihenkilöiden tekemää vuokratyötä tuottaakseen palveluita loppukäyttäjille. Palveluvastaava (08SII070 / 06RUO05B) KVTES Työskentelee päiväkodeissa ja kouluissa (työpiste saattaa vaihtua ja osaan tehtävistä kuuluu työskentely eri toimipisteissä päivän aikana). • huolehtii päiväkodin/(koulun) siivous- ja ruokapalvelutehtävistä • aamu- ja välipalojen valmistus ja esillelaitto • lounaan esillelaitto • erityisruokavalioiden hallinta • astiahuolto • omavalvonta • asiakaspalvelu • kuormien vastaanotto, tarkastus ja varastointi • keittiön puhtaanapito • jätehuolto • ylläpitosiivous (työohjeiden mukaan) • perussiivous • tekstiilihuolto Edellytetään tehtävään soveltuvaa alan tutkintoa esim. laitoshuoltajan ammattitutkinto / catering-alan perustutkinto tai työkokemusta vastaavista tehtävistä yli kaksi vuotta. Muita vaatimuksia • voimassa oleva hygieniapassi • salmonellatodistus Rakennusmies Hankintasopimuksen perusteella Naantalin kaupungin (asiakkaan) on mahdollista hankkia ammattihenkilöiden tekemää vuokratyötä tuottaakseen palveluita loppukäyttäjille. Rakennusmies työskentelee kaupungin hallinnoimissa kiinteistöissä kaupungin tilalaitoksen kunnossapitoyksikön työntekijänä. Töitä tehdään pääosin pareittain. Tehtävässä suoriutuminen edellyttää rakennusalan perustutkintoa tai aiempaa vastaavaa tutkintoa sekä kokemusta alan työtehtävistä. Kiinteistönhoitaja Hankintasopimuksen perusteella Naantalin kaupungin (asiakkaan) on mahdollista hankkia ammattihenkilöiden tekemää vuokratyötä tuottaakseen palveluita loppukäyttäjille. Kiinteistönhoitaja KVTES Työskentelee erilaisissa kaupungin toimitiloissa (työpisteitä on monia) • Kiinteistöjen yleishoito ja valvonta (työohjeiden mukaan) • Kiinteistöautomaation ja -ohjelmistojen käyttö • Kiinteistöjen lvi-järjestelmien ja sähkölaitteistoihin liittyvät tehtävät • Asiakaspalvelu • Kiinteistöjen turvatekniikan huolto (valvonta) • Kiinteistöjen jätehuolto sekä ulkoalueiden hoito Tehtävässä katsotaan eduksi puhtaus- ja kiinteistöpalvelualan kiinteistönhoidon ammatti- tai perustutkinto tai aiempi vastaava tutkinto sekä kokemus alan työtehtävistä. Ruokapalvelutyöntekijä, ammattitehtävät Hankintasopimuksen perusteella Naantalin kaupungin (asiakkaan) on mahdollista hankkia ammattihenkilöiden tekemää vuokratyötä tuottaakseen palveluita loppukäyttäjille. Ruokapalvelutyöntekijä ammattitehtävät (06RUO05B) KVTES Työskentelee valmistus- ja palvelukeittiöissä (työpiste saattaa vaihtua ja osaan tehtävistä kuuluu työskentely eri toimipisteissä päivän aikana). • ateriatuotantoon osallistuminen • aamu- ja välipalojen valmistus ja esillelaitto • lounaan esillelaitto • energialisäkkeiden valmistus ja kappaletavaroiden kuumennus • erityisruokavalioiden hallinta • astiahuolto • omavalvonta • asiakaspalvelu • kuormien vastaanotto, tarkastus ja varastointi • keittiön puhtaanapito • jätehuolto Edellytetään tehtävään soveltuvaa alan tutkintoa esim. catering-alan perustutkintoa tai vähintään kahden vuoden työkokemusta vastaavista työtehtävistä. Muita vaatimuksia • voimassa oleva hygieniapassi • salmonellatodistus
Tehohoidon tietojärjestelmä
Tehohoidon tietojärjestelmä Hankinnan kohteena on On-Premises-ratkaisuna hankittava tehohoidon tietojärjestelmä.
Hankinta muodostuu seuraavasta kokonaisuudesta:
- toimitusprojekti
- valmisohjelmistojen ylläpito ja tuki
- asiakas - ja tukipalvelu
- järjestelmän liittymät muihin loppuasiakkaan järjestelmiin (integraatiot)
- tarvittavat laiteliitännät
- erikseen tilattavat asiantuntijapalvelut
Hankittavaan järjestelmään voidaan tehdä jatkokehitystä sopimuskauden aikana.
Hankinnan kohde ja sitä koskevat vaatimukset on kuvattu yksityiskohtaisesti tässä tarjouspyynnössä ja sen liitteissä.
Tilaaja valitsee yhden (1) toimittajan, jonka kanssa se tekee sopimuksen. Hankintasopimusta tulee käyttämään ainoastaan Istekki Oy ja syntyvän sopimuksen osapuolina ovat ainoastaan Istekki Oy ja valittu Toimittaja. Selvyyden vuoksi todetaan, että Istekin asiakkaat eivät ole tämän kilpailutuksen tai sen perusteella tehtävän hankintasopimuksen sopijapuolia.
Tarjouspyynnössä esitetyt hankintamäärät ovat arvioita, eikä sopimus muodosta tilaajalle määräostovelvoitetta.
Tilaaja päättää sopimuskauden aikana erikseen lisähankinnoista ja optioista. Mikäli lisähankinnat ja optiot toteutuvat huomioiden mm. tilaajan asiakkaan taloudellinen tilanne ja budjetti, lisähankinnat ja optiot tarkentuvat myöhemmin. Lisähankinnoista ja optioista pyydetään erilliset hinnat.,
Pitkäaikaisasunnottomien tuettu asuminen
Pitkäaikaisasunnottomien tuettu asuminen Satakunnan hyvinvointialue (myöhemmin Tilaaja) pyytää tarjouksia alueen asukkaille tarjottavasta pitkäaikaisasunnottomien tuetusta asumisesta seuraavasti:
Sopimuskausi: 1.1.2025 - 31.12.2026, lisäksi mahdollinen optiovuosi 2027.
Tarjouspyyntö koskee sopimuskauden aikaista palvelua.
Yksikön omistaa Porin Erityiskiinteistöt Oy. Tilaaja toimii asumisyksikössä vuokralaisena ja vuokraa edelleen asunnot Satakunnan hyvinvointialueen mielenterveys- ja päihdepalveluiden osoittamille pitkäaikaisasunnottomille. Kilpailutuksen voittanut palveluntuottaja huolehtii asumiseen liittyvästä toiminnasta.
Hankinnan kohde ja sitä koskevat vaatimukset on kuvattu seuraavissa liitteissä:
- Palvelukuvaus (Liitteet 1)
- Henkilötietojen käsittelyn ehdot (Liite 2)
- Liite 2B Sataha Julkrin mukainen Liite_Tietoturvavaatimukset_V2 (1)
- Julkisten hankintojen yleiset sopimusehdot JYSE 2014 Palvelut (Liite 3)
- Sopimusluonnos (Liite 4),
Finnfundin Treasury järjestelmä
Finnfundin Treasury järjestelmä Hankinnan kohteena on Treasury-järjestelmä palveluna.
Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin liitteessä 2 Hankinnan kohteen kuvaus.
Hankinnan kohdetta koskevat tarkemmat vaatimukset ovat liitteessä 3 Vaatimusmäärittely.,
Nivalan Vuokrakodit KOy – Tarhinpuhdon opiskelijakampus
Tämä tarjouspyyntö koskee Nivalaan rakennettavaa opiskelijakampus kokonaisuutta KVR-urakkana. Kohteeseen rakentuu 6kpl 3-hengen soluasuntoja sekä 17kpl yksiöitä. Tarjouksen tulee sisältää kohteen rakentaminen käyttövalmiiksi tilaajan osoittamalle paikalle osoitteeseen Ruojantie 58, 85500 Nivala. Hankkeen laajuus asemapiirroksessa esitetyn urakkarajan mukaisesti. Kohteen kokonaiskerrosala on 1030m2 Tämä tarjouspyyntö koskee Nivalaan rakennettavaa opiskelijakampus kokonaisuutta KVR-urakkana. Tarjouksen tulee sisältää kohteen rakentaminen käyttövalmiiksi tilaajan osoittamalle paikalle osoitteeseen Ruojantie 58, 85500 Nivala. Hankkeen laajuus asemapiirroksessa esitetyn urakkarajan mukaisesti. Kohteen kokonaiskerrosala on 1030m2