FI1B1 HELSINKI-UUSIMAA: PK-SEUTU: HELSINKI, VANTAA, ESPOO JA KAUNIAINEN Kassan tavoitteena on lisätä alueellista tietoisuutta yrittäjän työttömyysturvasta ja kasvattaa kassan jäsenmäärää. Hankinnassa on kyse alueellisesta markkinoinnista, jolla on seuraavat ominaispiirteet: - kyse on alueisiin jakautuneesta hankinnasta, jossa palvelun tuottajan alueellisella läsnäololla ja alueen yrittäjien toiminnan tuntemuksella on olennainen merkitys; - jäsenhankintatyö on vastuullinen asiantuntijatehtävä, jossa jäsenhankintaa tekevän henkilön osaamisella vastaavan palvelun tuottamisesta ja verkostojen tuntemuksella sekä työttömyys- ja sosiaaliturvalainsäädännön asiantuntemuksella on keskeinen asema; - jäsenhankinta ja jäsenyysprosessi suoritetaan asiakaslähtöisesti; palvelut ovat informatiivisia ja opastavia siten, että palvelut ja siihen liittyvät tiedot ovat yrittäjien helposti saatavissa, ymmärrettävissä ja liittyminen on helppoa; - markkinoinnin tarkoituksena on muodostaa yrittäjälle totuudenmukainen kuva yrittäjän työttömyysturvasta, työttömyyskassasta ja ansiosidonnaisesta työttömyyspäivärahasta. Palvelua tehdään puhelimen lisäksi sähköisin viestintävälinein ja asiakkaita kohtaamalla hankintayksikön kanssa asiakashankintatavoista erikseen etukäteen sopien. Palvelut tuotetaan lähtökohtaisesti suomen kielellä, jollei erikseen toisin sovita. FIB1 HELSINKI-UUSIMAA: KOKO UUSIMAA PL. PK-SEUTU Kassan tavoitteena on lisätä alueellista tietoisuutta yrittäjän työttömyysturvasta ja kasvattaa kassan jäsenmäärää. Hankinnassa on kyse alueellisesta markkinoinnista, jolla on seuraavat ominaispiirteet: - kyse on alueisiin jakautuneesta hankinnasta, jossa palvelun tuottajan alueellisella läsnäololla ja alueen yrittäjien toiminnan tuntemuksella on olennainen merkitys; - jäsenhankintatyö on vastuullinen asiantuntijatehtävä, jossa jäsenhankintaa tekevän henkilön osaamisella vastaavan palvelun tuottamisesta ja verkostojen tuntemuksella sekä työttömyys- ja sosiaaliturvalainsäädännön asiantuntemuksella on keskeinen asema; - jäsenhankinta ja jäsenyysprosessi suoritetaan asiakaslähtöisesti; palvelut ovat informatiivisia ja opastavia siten, että palvelut ja siihen liittyvät tiedot ovat yrittäjien helposti saatavissa, ymmärrettävissä ja liittyminen on helppoa; - markkinoinnin tarkoituksena on muodostaa yrittäjälle totuudenmukainen kuva yrittäjän työttömyysturvasta, työttömyyskassasta ja ansiosidonnaisesta työttömyyspäivärahasta. Palvelua tehdään puhelimen lisäksi sähköisin viestintävälinein ja asiakkaita kohtaamalla hankintayksikön kanssa asiakashankintatavoista erikseen etukäteen sopien. Palvelut tuotetaan lähtökohtaisesti suomen kielellä, jollei erikseen toisin sovita. FI1C1 VARSINAIS-SUOMI Kassan tavoitteena on lisätä alueellista tietoisuutta yrittäjän työttömyysturvasta ja kasvattaa kassan jäsenmäärää. Hankinnassa on kyse alueellisesta markkinoinnista, jolla on seuraavat ominaispiirteet: - kyse on alueisiin jakautuneesta hankinnasta, jossa palvelun tuottajan alueellisella läsnäololla ja alueen yrittäjien toiminnan tuntemuksella on olennainen merkitys; - jäsenhankintatyö on vastuullinen asiantuntijatehtävä, jossa jäsenhankintaa tekevän henkilön osaamisella vastaavan palvelun tuottamisesta ja verkostojen tuntemuksella sekä työttömyys- ja sosiaaliturvalainsäädännön asiantuntemuksella on keskeinen asema; - jäsenhankinta ja jäsenyysprosessi suoritetaan asiakaslähtöisesti; palvelut ovat informatiivisia ja opastavia siten, että palvelut ja siihen liittyvät tiedot ovat yrittäjien helposti saatavissa, ymmärrettävissä ja liittyminen on helppoa; - markkinoinnin tarkoituksena on muodostaa yrittäjälle totuudenmukainen kuva yrittäjän työttömyysturvasta, työttömyyskassasta ja ansiosidonnaisesta työttömyyspäivärahasta. Palvelua tehdään puhelimen lisäksi sähköisin viestintävälinein ja asiakkaita kohtaamalla hankintayksikön kanssa asiakashankintatavoista erikseen etukäteen sopien. Palvelut tuotetaan lähtökohtaisesti suomen kielellä, jollei erikseen toisin sovita. FI1C2 KANTA-HÄME Kassan tavoitteena on lisätä alueellista tietoisuutta yrittäjän työttömyysturvasta ja kasvattaa kassan jäsenmäärää. Hankinnassa on kyse alueellisesta markkinoinnista, jolla on seuraavat ominaispiirteet: - kyse on alueisiin jakautuneesta hankinnasta, jossa palvelun tuottajan alueellisella läsnäololla ja alueen yrittäjien toiminnan tuntemuksella on olennainen merkitys; - jäsenhankintatyö on vastuullinen asiantuntijatehtävä, jossa jäsenhankintaa tekevän henkilön osaamisella vastaavan palvelun tuottamisesta ja verkostojen tuntemuksella sekä työttömyys- ja sosiaaliturvalainsäädännön asiantuntemuksella on keskeinen asema; - jäsenhankinta ja jäsenyysprosessi suoritetaan asiakaslähtöisesti; palvelut ovat informatiivisia ja opastavia siten, että palvelut ja siihen liittyvät tiedot ovat yrittäjien helposti saatavissa, ymmärrettävissä ja liittyminen on helppoa; - markkinoinnin tarkoituksena on muodostaa yrittäjälle totuudenmukainen kuva yrittäjän työttömyysturvasta, työttömyyskassasta ja ansiosidonnaisesta työttömyyspäivärahasta. Palvelua tehdään puhelimen lisäksi sähköisin viestintävälinein ja asiakkaita kohtaamalla hankintayksikön kanssa asiakashankintatavoista erikseen etukäteen sopien. Palvelut tuotetaan lähtökohtaisesti suomen kielellä, jollei erikseen toisin sovita. FI1C3 PÄIJÄT-HÄME Kassan tavoitteena on lisätä alueellista tietoisuutta yrittäjän työttömyysturvasta ja kasvattaa kassan jäsenmäärää. Hankinnassa on kyse alueellisesta markkinoinnista, jolla on seuraavat ominaispiirteet: - kyse on alueisiin jakautuneesta hankinnasta, jossa palvelun tuottajan alueellisella läsnäololla ja alueen yrittäjien toiminnan tuntemuksella on olennainen merkitys; - jäsenhankintatyö on vastuullinen asiantuntijatehtävä, jossa jäsenhankintaa tekevän henkilön osaamisella vastaavan palvelun tuottamisesta ja verkostojen tuntemuksella sekä työttömyys- ja sosiaaliturvalainsäädännön asiantuntemuksella on keskeinen asema; - jäsenhankinta ja jäsenyysprosessi suoritetaan asiakaslähtöisesti; palvelut ovat informatiivisia ja opastavia siten, että palvelut ja siihen liittyvät tiedot ovat yrittäjien helposti saatavissa, ymmärrettävissä ja liittyminen on helppoa; - markkinoinnin tarkoituksena on muodostaa yrittäjälle totuudenmukainen kuva yrittäjän työttömyysturvasta, työttömyyskassasta ja ansiosidonnaisesta työttömyyspäivärahasta. Palvelua tehdään puhelimen lisäksi sähköisin viestintävälinein ja asiakkaita kohtaamalla hankintayksikön kanssa asiakashankintatavoista erikseen etukäteen sopien. Palvelut tuotetaan lähtökohtaisesti suomen kielellä, jollei erikseen toisin sovita. FIC4 KYMENLAAKSO JA FIC5 ETELÄ-KARJALA Kassan tavoitteena on lisätä alueellista tietoisuutta yrittäjän työttömyysturvasta ja kasvattaa kassan jäsenmäärää. Hankinnassa on kyse alueellisesta markkinoinnista, jolla on seuraavat ominaispiirteet: - kyse on alueisiin jakautuneesta hankinnasta, jossa palvelun tuottajan alueellisella läsnäololla ja alueen yrittäjien toiminnan tuntemuksella on olennainen merkitys; - jäsenhankintatyö on vastuullinen asiantuntijatehtävä, jossa jäsenhankintaa tekevän henkilön osaamisella vastaavan palvelun tuottamisesta ja verkostojen tuntemuksella sekä työttömyys- ja sosiaaliturvalainsäädännön asiantuntemuksella on keskeinen asema; - jäsenhankinta ja jäsenyysprosessi suoritetaan asiakaslähtöisesti; palvelut ovat informatiivisia ja opastavia siten, että palvelut ja siihen liittyvät tiedot ovat yrittäjien helposti saatavissa, ymmärrettävissä ja liittyminen on helppoa; - markkinoinnin tarkoituksena on muodostaa yrittäjälle totuudenmukainen kuva yrittäjän työttömyysturvasta, työttömyyskassasta ja ansiosidonnaisesta työttömyyspäivärahasta. Palvelua tehdään puhelimen lisäksi sähköisin viestintävälinein ja asiakkaita kohtaamalla hankintayksikön kanssa asiakashankintatavoista erikseen etukäteen sopien. Palvelut tuotetaan lähtökohtaisesti suomen kielellä, jollei erikseen toisin sovita. FI1D1 ETELÄ-SAVO Kassan tavoitteena on lisätä alueellista tietoisuutta yrittäjän työttömyysturvasta ja kasvattaa kassan jäsenmäärää. Hankinnassa on kyse alueellisesta markkinoinnista, jolla on seuraavat ominaispiirteet: - kyse on alueisiin jakautuneesta hankinnasta, jossa palvelun tuottajan alueellisella läsnäololla ja alueen yrittäjien toiminnan tuntemuksella on olennainen merkitys; - jäsenhankintatyö on vastuullinen asiantuntijatehtävä, jossa jäsenhankintaa tekevän henkilön osaamisella vastaavan palvelun tuottamisesta ja verkostojen tuntemuksella sekä työttömyys- ja sosiaaliturvalainsäädännön asiantuntemuksella on keskeinen asema; - jäsenhankinta ja jäsenyysprosessi suoritetaan asiakaslähtöisesti; palvelut ovat informatiivisia ja opastavia siten, että palvelut ja siihen liittyvät tiedot ovat yrittäjien helposti saatavissa, ymmärrettävissä ja liittyminen on helppoa; - markkinoinnin tarkoituksena on muodostaa yrittäjälle totuudenmukainen kuva yrittäjän työttömyysturvasta, työttömyyskassasta ja ansiosidonnaisesta työttömyyspäivärahasta. Palvelua tehdään puhelimen lisäksi sähköisin viestintävälinein ja asiakkaita kohtaamalla hankintayksikön kanssa asiakashankintatavoista erikseen etukäteen sopien. Palvelut tuotetaan lähtökohtaisesti suomen kielellä, jollei erikseen toisin sovita. FI1D2 POHJOIS-SAVO JA FI1D3 POHJOIS-KARJALA Kassan tavoitteena on lisätä alueellista tietoisuutta yrittäjän työttömyysturvasta ja kasvattaa kassan jäsenmäärää. Hankinnassa on kyse alueellisesta markkinoinnista, jolla on seuraavat ominaispiirteet: - kyse on alueisiin jakautuneesta hankinnasta, jossa palvelun tuottajan alueellisella läsnäololla ja alueen yrittäjien toiminnan tuntemuksella on olennainen merkitys; - jäsenhankintatyö on vastuullinen asiantuntijatehtävä, jossa jäsenhankintaa tekevän henkilön osaamisella vastaavan palvelun tuottamisesta ja verkostojen tuntemuksella sekä työttömyys- ja sosiaaliturvalainsäädännön asiantuntemuksella on keskeinen asema; - jäsenhankinta ja jäsenyysprosessi suoritetaan asiakaslähtöisesti; palvelut ovat informatiivisia ja opastavia siten, että palvelut ja siihen liittyvät tiedot ovat yrittäjien helposti saatavissa, ymmärrettävissä ja liittyminen on helppoa; - markkinoinnin tarkoituksena on muodostaa yrittäjälle totuudenmukainen kuva yrittäjän työttömyysturvasta, työttömyyskassasta ja ansiosidonnaisesta työttömyyspäivärahasta. Palvelua tehdään puhelimen lisäksi sähköisin viestintävälinein ja asiakkaita kohtaamalla hankintayksikön kanssa asiakashankintatavoista erikseen etukäteen sopien. Palvelut tuotetaan lähtökohtaisesti suomen kielellä, jollei erikseen toisin sovita. FI1D5 KESKI-POHJANMAA JA FI1D6 POHJOIS-POHJANMAA Kassan tavoitteena on lisätä alueellista tietoisuutta yrittäjän työttömyysturvasta ja kasvattaa kassan jäsenmäärää. Hankinnassa on kyse alueellisesta markkinoinnista, jolla on seuraavat ominaispiirteet: - kyse on alueisiin jakautuneesta hankinnasta, jossa palvelun tuottajan alueellisella läsnäololla ja alueen yrittäjien toiminnan tuntemuksella on olennainen merkitys; - jäsenhankintatyö on vastuullinen asiantuntijatehtävä, jossa jäsenhankintaa tekevän henkilön osaamisella vastaavan palvelun tuottamisesta ja verkostojen tuntemuksella sekä työttömyys- ja sosiaaliturvalainsäädännön asiantuntemuksella on keskeinen asema; - jäsenhankinta ja jäsenyysprosessi suoritetaan asiakaslähtöisesti; palvelut ovat informatiivisia ja opastavia siten, että palvelut ja siihen liittyvät tiedot ovat yrittäjien helposti saatavissa, ymmärrettävissä ja liittyminen on helppoa; - markkinoinnin tarkoituksena on muodostaa yrittäjälle totuudenmukainen kuva yrittäjän työttömyysturvasta, työttömyyskassasta ja ansiosidonnaisesta työttömyyspäivärahasta. Palvelua tehdään puhelimen lisäksi sähköisin viestintävälinein ja asiakkaita kohtaamalla hankintayksikön kanssa asiakashankintatavoista erikseen etukäteen sopien. Palvelut tuotetaan lähtökohtaisesti suomen kielellä, jollei erikseen toisin sovita. FI1D7 LAPPI Kassan tavoitteena on lisätä alueellista tietoisuutta yrittäjän työttömyysturvasta ja kasvattaa kassan jäsenmäärää. Hankinnassa on kyse alueellisesta markkinoinnista, jolla on seuraavat ominaispiirteet: - kyse on alueisiin jakautuneesta hankinnasta, jossa palvelun tuottajan alueellisella läsnäololla ja alueen yrittäjien toiminnan tuntemuksella on olennainen merkitys; - jäsenhankintatyö on vastuullinen asiantuntijatehtävä, jossa jäsenhankintaa tekevän henkilön osaamisella vastaavan palvelun tuottamisesta ja verkostojen tuntemuksella sekä työttömyys- ja sosiaaliturvalainsäädännön asiantuntemuksella on keskeinen asema; - jäsenhankinta ja jäsenyysprosessi suoritetaan asiakaslähtöisesti; palvelut ovat informatiivisia ja opastavia siten, että palvelut ja siihen liittyvät tiedot ovat yrittäjien helposti saatavissa, ymmärrettävissä ja liittyminen on helppoa; - markkinoinnin tarkoituksena on muodostaa yrittäjälle totuudenmukainen kuva yrittäjän työttömyysturvasta, työttömyyskassasta ja ansiosidonnaisesta työttömyyspäivärahasta. Palvelua tehdään puhelimen lisäksi sähköisin viestintävälinein ja asiakkaita kohtaamalla hankintayksikön kanssa asiakashankintatavoista erikseen etukäteen sopien. Palvelut tuotetaan lähtökohtaisesti suomen kielellä, jollei erikseen toisin sovita. FI1D8 KAINUU Kassan tavoitteena on lisätä alueellista tietoisuutta yrittäjän työttömyysturvasta ja kasvattaa kassan jäsenmäärää. Hankinnassa on kyse alueellisesta markkinoinnista, jolla on seuraavat ominaispiirteet: - kyse on alueisiin jakautuneesta hankinnasta, jossa palvelun tuottajan alueellisella läsnäololla ja alueen yrittäjien toiminnan tuntemuksella on olennainen merkitys; - jäsenhankintatyö on vastuullinen asiantuntijatehtävä, jossa jäsenhankintaa tekevän henkilön osaamisella vastaavan palvelun tuottamisesta ja verkostojen tuntemuksella sekä työttömyys- ja sosiaaliturvalainsäädännön asiantuntemuksella on keskeinen asema; - jäsenhankinta ja jäsenyysprosessi suoritetaan asiakaslähtöisesti; palvelut ovat informatiivisia ja opastavia siten, että palvelut ja siihen liittyvät tiedot ovat yrittäjien helposti saatavissa, ymmärrettävissä ja liittyminen on helppoa; - markkinoinnin tarkoituksena on muodostaa yrittäjälle totuudenmukainen kuva yrittäjän työttömyysturvasta, työttömyyskassasta ja ansiosidonnaisesta työttömyyspäivärahasta. Palvelua tehdään puhelimen lisäksi sähköisin viestintävälinein ja asiakkaita kohtaamalla hankintayksikön kanssa asiakashankintatavoista erikseen etukäteen sopien. Palvelut tuotetaan lähtökohtaisesti suomen kielellä, jollei erikseen toisin sovita. FI193 KESKI-SUOMI Kassan tavoitteena on lisätä alueellista tietoisuutta yrittäjän työttömyysturvasta ja kasvattaa kassan jäsenmäärää. Hankinnassa on kyse alueellisesta markkinoinnista, jolla on seuraavat ominaispiirteet: - kyse on alueisiin jakautuneesta hankinnasta, jossa palvelun tuottajan alueellisella läsnäololla ja alueen yrittäjien toiminnan tuntemuksella on olennainen merkitys; - jäsenhankintatyö on vastuullinen asiantuntijatehtävä, jossa jäsenhankintaa tekevän henkilön osaamisella vastaavan palvelun tuottamisesta ja verkostojen tuntemuksella sekä työttömyys- ja sosiaaliturvalainsäädännön asiantuntemuksella on keskeinen asema; - jäsenhankinta ja jäsenyysprosessi suoritetaan asiakaslähtöisesti; palvelut ovat informatiivisia ja opastavia siten, että palvelut ja siihen liittyvät tiedot ovat yrittäjien helposti saatavissa, ymmärrettävissä ja liittyminen on helppoa; - markkinoinnin tarkoituksena on muodostaa yrittäjälle totuudenmukainen kuva yrittäjän työttömyysturvasta, työttömyyskassasta ja ansiosidonnaisesta työttömyyspäivärahasta. Palvelua tehdään puhelimen lisäksi sähköisin viestintävälinein ja asiakkaita kohtaamalla hankintayksikön kanssa asiakashankintatavoista erikseen etukäteen sopien. Palvelut tuotetaan lähtökohtaisesti suomen kielellä, jollei erikseen toisin sovita. FI194 ETELÄ-POHJANMAA JA FI195 POHJANMAA Kassan tavoitteena on lisätä alueellista tietoisuutta yrittäjän työttömyysturvasta ja kasvattaa kassan jäsenmäärää. Hankinnassa on kyse alueellisesta markkinoinnista, jolla on seuraavat ominaispiirteet: - kyse on alueisiin jakautuneesta hankinnasta, jossa palvelun tuottajan alueellisella läsnäololla ja alueen yrittäjien toiminnan tuntemuksella on olennainen merkitys; - jäsenhankintatyö on vastuullinen asiantuntijatehtävä, jossa jäsenhankintaa tekevän henkilön osaamisella vastaavan palvelun tuottamisesta ja verkostojen tuntemuksella sekä työttömyys- ja sosiaaliturvalainsäädännön asiantuntemuksella on keskeinen asema; - jäsenhankinta ja jäsenyysprosessi suoritetaan asiakaslähtöisesti; palvelut ovat informatiivisia ja opastavia siten, että palvelut ja siihen liittyvät tiedot ovat yrittäjien helposti saatavissa, ymmärrettävissä ja liittyminen on helppoa; - markkinoinnin tarkoituksena on muodostaa yrittäjälle totuudenmukainen kuva yrittäjän työttömyysturvasta, työttömyyskassasta ja ansiosidonnaisesta työttömyyspäivärahasta. Palvelua tehdään puhelimen lisäksi sähköisin viestintävälinein ja asiakkaita kohtaamalla hankintayksikön kanssa asiakashankintatavoista erikseen etukäteen sopien. Palvelut tuotetaan lähtökohtaisesti suomen kielellä, jollei erikseen toisin sovita. FI196 SATAKUNTA Kassan tavoitteena on lisätä alueellista tietoisuutta yrittäjän työttömyysturvasta ja kasvattaa kassan jäsenmäärää. Hankinnassa on kyse alueellisesta markkinoinnista, jolla on seuraavat ominaispiirteet: - kyse on alueisiin jakautuneesta hankinnasta, jossa palvelun tuottajan alueellisella läsnäololla ja alueen yrittäjien toiminnan tuntemuksella on olennainen merkitys; - jäsenhankintatyö on vastuullinen asiantuntijatehtävä, jossa jäsenhankintaa tekevän henkilön osaamisella vastaavan palvelun tuottamisesta ja verkostojen tuntemuksella sekä työttömyys- ja sosiaaliturvalainsäädännön asiantuntemuksella on keskeinen asema; - jäsenhankinta ja jäsenyysprosessi suoritetaan asiakaslähtöisesti; palvelut ovat informatiivisia ja opastavia siten, että palvelut ja siihen liittyvät tiedot ovat yrittäjien helposti saatavissa, ymmärrettävissä ja liittyminen on helppoa; - markkinoinnin tarkoituksena on muodostaa yrittäjälle totuudenmukainen kuva yrittäjän työttömyysturvasta, työttömyyskassasta ja ansiosidonnaisesta työttömyyspäivärahasta. Palvelua tehdään puhelimen lisäksi sähköisin viestintävälinein ja asiakkaita kohtaamalla hankintayksikön kanssa asiakashankintatavoista erikseen etukäteen sopien. Palvelut tuotetaan lähtökohtaisesti suomen kielellä, jollei erikseen toisin sovita. FI197 PIRKANMAA Kassan tavoitteena on lisätä alueellista tietoisuutta yrittäjän työttömyysturvasta ja kasvattaa kassan jäsenmäärää. Hankinnassa on kyse alueellisesta markkinoinnista, jolla on seuraavat ominaispiirteet: - kyse on alueisiin jakautuneesta hankinnasta, jossa palvelun tuottajan alueellisella läsnäololla ja alueen yrittäjien toiminnan tuntemuksella on olennainen merkitys; - jäsenhankintatyö on vastuullinen asiantuntijatehtävä, jossa jäsenhankintaa tekevän henkilön osaamisella vastaavan palvelun tuottamisesta ja verkostojen tuntemuksella sekä työttömyys- ja sosiaaliturvalainsäädännön asiantuntemuksella on keskeinen asema; - jäsenhankinta ja jäsenyysprosessi suoritetaan asiakaslähtöisesti; palvelut ovat informatiivisia ja opastavia siten, että palvelut ja siihen liittyvät tiedot ovat yrittäjien helposti saatavissa, ymmärrettävissä ja liittyminen on helppoa; - markkinoinnin tarkoituksena on muodostaa yrittäjälle totuudenmukainen kuva yrittäjän työttömyysturvasta, työttömyyskassasta ja ansiosidonnaisesta työttömyyspäivärahasta. Palvelua tehdään puhelimen lisäksi sähköisin viestintävälinein ja asiakkaita kohtaamalla hankintayksikön kanssa asiakashankintatavoista erikseen etukäteen sopien. Palvelut tuotetaan lähtökohtaisesti suomen kielellä, jollei erikseen toisin sovita.