Eduro-säätiö on hyvinvoinnin, kuntoutuksen ja työllistymisen tuen palveluita tarjoava moniammatillinen organisaatio, jossa työskentelee noin 40 sosiaali- ja terveysalan sekä kehittämisen asiantuntijaa. Eduro kuuluu Rovaniemen kaupunkikonserniin. Eduro-säätiöllä on tällä hetkellä käytössään organisaation itse kehittämä ja hallinnoima asiakashallintajärjestelmä "Arvi2", joka on tulossa elinkaarensa päähän. Järjestelmällä on Eduron lisäksi myös muita käyttäjäorganisaatioita eri puolilla Suomea. Eduro hakee kehittäjäkumppania uuden asiakashallintajärjestelmän käyttöliittymäsuunnitteluun, tekniseen toteutukseen, käyttöönottoon ja ylläpitoon. Uuden sähköisen järjestelmän tulee tukea organisaation ydinprosessia ja tehostaa työn tuottavuutta. Lisäksi kehittämisessä on huomioitava yhteensopivuus Kanta-järjestelmään (sosiaaliala). Uuden asiakashallintajärjestelmän kehittämistä varten on toteutettu määrittelyprojekti, josta selviää uuden järjestelmän tavoitteet, käyttötapaukset, toiminnalliset ja ei-toiminnalliset sekä tekniset vaatimukset. Tämä tarjouspyyntö muodostuu tästä asiakirjasta ja seuraavista liitteistä: 1. Uuden järjestelmän määrittelydokumentaatio 2. Ydinprosessikuvaus 3. Tarjousten vertailuperusteet 4. Hankintasopimus Uuden asiakashallintajärjestelmän käyttöliittymäsuunnittelu, tekninen toteutus, testaus ja käyttöönotto Hankinnan ensimmäinen vaihe koskee Eduron uuden asiakashallintajärjestelmän käyttöliittymän suunnittelua, teknistä toteutusta sekä testausta ja käyttöönottoa. Asiakashallintajärjestelmän tulee olla valmiina ja käytössä 30.4.2025 mennessä. Järjestelmän kehittämistä varten on toteutettu määrittelyprojekti, joka toimii kehittämistyön pohjana. Ensimmäisen vaiheen aikana järjestelmään tehdään valmentajien, esihenkilöiden sekä taloushallinnon käyttäjäryhmien toiminnallisuudet. Asiakkaiden ja verkoston osalta järjestelmään tulee ensimmäisessä vaiheessa vain pakolliset ominaisuudet (katseluoikeus omiin tai oman asiakkaan tietoihin). Asiakasliitännän käyttöliittymäsuunnittelu, tekninen toteutus, testaus ja käyttöönotto Hankinnan toisessa vaiheessa järjestelmään kehitetään Eduron käyttäjäasiakkaita koskeva asiakasliitäntä. Asiakasliitännän käyttöliittymäsuunnittelussa ja kehittämisessä tulee huomioida käyttäjien erityistarpeet ja hyödyntää erilaisia hahmottamista helpottavia (esimerkiksi visuaalisia) elementtejä. Asiakashallintajärjestelmän asiakasliitännän tulee olla valmiina ja käytössä vuoden 2025 loppuun mennessä.