DPS:n kohteena ovat turvakalusteet ja niihin liittyvät palvelut. DPS:llä hankittavia turvakalusteita ovat: • Kassa-, paloturva- ja avainkaapit • Turvaovet • Asekaapit • Holvit • Holvinovet • Palosuojatut arkistolaatiskostot • Dataturvakaapit • Vaate- ja lokerokaapit • Edellä mainittuihin tuotteisiin liittyvät lisätarvikkeet ja -laitteet. DPS:llä hankittavia tuotteisiin liittyviä palveluita ovat seuraavat: • Konsultointi- ja suunnittelupalvelu • Asennuspalvelu • Takuuhuoltopalvelu • Ennakko- ja korjaushuoltopalvelu sekä korjaustyö • Vanhan tuotteen noutopalvelu • Kierrätyspalvelu • Koulutus- ja lisäkoulutus DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen. DPS on voimassa 1.1.2025 saakka, ellei sitä keskeytetä aikaisemmin. Hanselin asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 4.1.2021, ellei perustamisvaiheen pidennyksestä muuta johdu, ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä 1.1.2025. Hanselilla on oikeus keskeyttää dynaaminen hankintajärjestelmä kesken sen voimassaolon. Hankintasopimukset tulee tehdä ennen dynaamisen hankintajärjestelmän päättymistä. Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään 1.1.2025 saakka. Hankintasopimukseen perustuvia hankintoja (tilauksia) voidaan tehdä hankintasopimuksen päättymiseen saakka. Tilauksiin perustuvat toimitukset tulee toimittaa viimeistään kuuden (6) kuukauden kuluessa hankintasopimuksen päättymisestä. Hankintasopimus voi olla voimassa enintään kymmenen (10) vuotta dynaamisen hankintajärjestelmän päättymisestä siltä osin kuin dynaamisen hankintajärjestelmän kohteena oleviin tuotteisiin hankitaan tämän dynaamisen hankintajärjestelmän kohteena olevia palveluita.