Ennen hankintamenettelyn aloittamista hankintayksikkö voi tehdä markkinakartoituksen hankinnan valmistelua varten ja antaa tietoa toimittajille tulevaa hankintaa koskevista suunnitelmistaan ja vaatimuksistaan. Markkinakartoituksessa hankintayksikkö voi käyttää riippumattomia asiantuntijoita, muita viranomaisia tai toimittajia. Hankintalain keskeisiä tavoitteita on edistää laadukkaiden, innovatiivisten ja kestävien hankintojen tekemistä sekä turvata yritysten ja muiden yhteisöjen tasapuoliset mahdollisuudet tarjota tavaroita, palveluja ja rakennusurakoita julkisten hankintojen tarjouskilpailuissa. Hankintayksikkö pyytää kommentteja/täydennysehdotuksia oheisiin "Koulutuskuvaus" ja "Arviointikriteerit" -lomakkeisiin seuraavasti: 1. Miten koulutuskuvauksessa saadaan näkyväksi monialainen ammatillinen tiimi moduulien toteuttamisen takana? Voiko koulutuskuvauksessa kuvata paremmin ryhmäytymistä ja yksilöllisiä polkuja, joilla integroidaan asiakasta koulutuksen aikana? Toivomme, että asiakas ei kiinnity pelkästään yhteen opettajaan. 2. Miten koulutuskuvauksessa/ tarjouspyynnössä pitäisi huomioida työelämäyhteistyö sekä realistiset ja vaikuttavat työelämäkontaktit? 3. Miten opettajaresursseja pitäisi mielestänne arvioida? 4. Onko koulutuskuvauksessa muita kohtia, jotka mielestänne vaatisivat tarkennusta? Ennen hankintamenettelyn aloittamista hankintayksikkö voi tehdä markkinakartoituksen hankinnan valmistelua varten ja antaa tietoa toimittajille tulevaa hankintaa koskevista suunnitelmistaan ja vaatimuksistaan. Markkinakartoituksessa hankintayksikkö voi käyttää riippumattomia asiantuntijoita, muita viranomaisia tai toimittajia. Hankintalain keskeisiä tavoitteita on edistää laadukkaiden, innovatiivisten ja kestävien hankintojen tekemistä sekä turvata yritysten ja muiden yhteisöjen tasapuoliset mahdollisuudet tarjota tavaroita, palveluja ja rakennusurakoita julkisten hankintojen tarjouskilpailuissa. Hankintayksikkö pyytää kommentteja/täydennysehdotuksia oheisiin "Koulutuskuvaus" ja "Arviointikriteerit" -lomakkeisiin seuraavasti: 1. Miten koulutuskuvauksessa saadaan näkyväksi monialainen ammatillinen tiimi moduulien toteuttamisen takana? Voiko koulutuskuvauksessa kuvata paremmin ryhmäytymistä ja yksilöllisiä polkuja, joilla integroidaan asiakasta koulutuksen aikana? Toivomme, että asiakas ei kiinnity pelkästään yhteen opettajaan. 2. Miten koulutuskuvauksessa/ tarjouspyynnössä pitäisi huomioida työelämäyhteistyö sekä realistiset ja vaikuttavat työelämäkontaktit? 3. Miten opettajaresursseja pitäisi mielestänne arvioida? 4. Onko koulutuskuvauksessa muita kohtia, jotka mielestänne vaatisivat tarkennusta?