Hämeenlinnan kaupunki (jatkossa myös hankintayksikkö / tilaaja) pyytää osallistumishakemustanne henkilökuljetuksista tämän osallistumispyynnön ja sen liitteiden mukaisesti. Kyseessä on dynaaminen hankintajärjestelmä (DPS), jonka kautta kilpailutetaan henkilökuljetuksia siinä vaiheessa, jos niitä ei saada hoidettua tilaajan muiden hankintasopimusten (mukaan lukien puitejärjestelyt) kautta. Näin ollen hankinnan ennakoitu arvo on ns. karkea arvio ja kuljetustarpeet voivat vuosittain vaihdella merkittävästikin.|| Hankinnan ennakoitu kalenterivuosittainen arvonlisäveroton arvo on noin 0 - 100 000 euroa. Kyseessä on arvio, joka ei sido hankintayksikköä. Ennakoitu arvo voi olla suurempikin, jos optioita otetaan käyttöön.|| Hankintayksikkö korostaa sitä, että vaikka ehdokas hyväksyttäisiin tähän dynaamiseen hankintajärjestelmään, ehdokas ei välttämättä saa yhtään kuljetusta hoidettavakseen. Osallistumishakemuksen jättämällä ehdokas on tämänkin asian hyväksynyt.|| Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksen milloin tahansa sen voimassaolon aikana. Hankintajärjestelmän voimassaoloa voidaan jatkaa uudella hankintailmoituksella. Hankintajärjestelmä koostuu ns. perustamisvaiheesta ja ns. hankintavaiheesta. Perustamisvaiheessa otetaan vastaan osallistumishakemuksia, mutta ei vielä järjestetä hankintajärjestelmän sisäisiä tarjouskilpailuja. Hankintavaiheessa otetaan vastaan osallistumishakemuksia ja järjestetään tarvittaessa hankintajärjestelmän sisäisiä tarjouskilpailuja.|| Perustamisvaiheen päätyttyä päätös ehdokkaan hyväksymisestä (tai hylkäämisestä) dynaamiseen hankintajärjestelmään pyritään tekemään 30 työpäivän kuluessa perustamisvaiheen päättymisestä. Sen jälkeen päätös pyritään tekemään kymmenen työpäivän kuluessa siitä, kun osallistumishakemus on vastaanotettu; mikäli hyväksymisarvioinnissa on tarkasteltava täydentäviä asiakirjoja tai on muutoin tarkistettava soveltuvuusvaatimusten täyttyminen taikka on muu perusteltu syy, päätös pyritään tekemään 15 työpäivän kuluessa siitä, kun osallistumishakemus on vastaanotettu.|| Johtuen loma-ajoista osallistumishakemuksia ei lähtökohtaisesti käsitellä joulukuun puolivälistä loppiaiseen, talviloma- tai syyslomaviikoilla eikä juhannuksesta elokuun puoliväliin. Tämä voi tapahtua esimerkiksi siten, että hankintayksikkö sulkee dynaamisen hankintajärjestelmän tilapäisesti.
Ilmoitusnumero | 512930-2023 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Kuljetuspalvelut (jätteen kuljetusta lukuun ottamatta) (60000000), Tieliikennepalvelut (60100000), Taksipalvelut (60120000), Matkustajien erikoismaantiekuljetukset (60130000) |
EUVL S | 163 |
Sääntely | Euroopan yhteisöt ja GPA-maat |
Ilmoitustyyppi | Dynaamisen hankintajärjestelmän perustamisesta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Hämeenlinnan kaupunki Hämeenlinna hankinnat@hameenlinna.fi https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:512930-2023:TEXT:FI:HTML |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |