Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kohteena ovat ladattavien ajoneuvojen latausratkaisut sekä niihin liittyvät tuotteet ja palvelut Hansel Oy:n asiakkaille. DPS:n kohteeseen kuuluvat myös latausasemien toimittamiseen ja asentamiseen suoraan liittyvät sähkö- ja kaapelointityöt, maanrakennus- ja asfaltointityöt sekä muut pysäköintialueen viimeistelyyn liittyvät työt ja tuotteet, kuten liikennemerkit ja opasteet. Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä tehtävät Asiakkaiden hankinnat toteutetaan aina julkisista hankinnoista ja käyttöoikeussopimuksista annetun lain (1397/2016, jäljempänä hankintalaki) mukaisena tavara- tai palveluhankintana. Hankintalain mukaiset rakennusurakat (hankintalain 4 § 1 mom. kohta 2) eivät kuulu tämän dynaamisen hankintajärjestelmän piiriin. DPS:n kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteessä "Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde". DPS on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta DPS:n voimassaollessa. DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen. Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 25.4.2022 ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä. Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään kuusi (6) vuotta, kuitenkin siten, että kaikki hankintasopimukset päättyvät viimeistään 31.3.2034. Tarkemmat tiedot DPS:n kohteesta ja sen ehdoista on kuvattu osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.