HUS-yhtymä perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä DPS) potilasvalvonta -järjestelmien ja niihin liittyvien tarvikkeiden hankkimiseen. Tarvikkeita hankitaan myös olemassa oleviin laitteistoihin. Hankittavat tuotteet määritellään tarkemmin kussakin dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa. Potilasvalvonta -järjestelmän dynaamisen hankintajärjestelmä on voimassa 30.6.2027 saakka, ellei sitä erillisellä ilmoituksella lyhennetä tai pidennetä. Pyydämme osallistumishakemuksia potilasvalvonta -järjestelmän dynaamiseen hankintajärjestelmään (jäljempänä myös DPS). Järjestelmästä hankitaan teho-, valvonta- ja leikkausosastojen potilasmonitorit, keskusvalvonnat ja tarvikkeet, vuodeosastojen valvontalaitteet, potilaskuljetuksiin soveltuvat monitorilaitteet sekä tarvittaessa niihin liittyvät lisäpalvelut, kuten koulutus tms. palvelut. HUSin tavoitteena on hankkia joustavalla ja yksinkertaisella menettelyllä laadukkaita tarvikkeita ja tuotteita tukemaan HUSin ja sen kumppanien tehtävien täyttämistä. Dynaamisen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan. Se on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaollessa. Varsinaiset hankinnat tehdään dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, joissa kuvataan ja täsmennetään hankinnan kohde. Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi hakea tarjoajaksi, jos täyttää soveltuvuusvaatimukset, jotka on ilmoitettu ESPD-lomakkeessa sekä kohdissa "Tarjouspyynnön muut ehdot" ja "Hankinnan kohteen kriteerit". Siihen otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat. Dynaaminen hankintajärjestelmä on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.