Potilas- ja henkilöstöruokailupalveluiden elintarvikkeiden dynaaminen hankintajärjestelmä

Suomi | HUS-yhtymä
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 12.10.2024 Määräaika: 6 päivää kuluttua | 31.10.2024 13:00 Alkuperäinen ilmoitus

Potilas- ja henkilöstöruokailupalveluiden elintarvikkeiden dynaaminen hankintajärjestelmä HUS-yhtymä perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä DPS) potilas- ja henkilöstöruokailupalveluiden elintarvikkeiden hankintaan.

HUS-yhtymä pyytää osallistumishakemuksia potilas- ja henkilöstöruokailupalvelut elintarvikkeiden dynaamiseen hankintajärjestelmään (DPS).

Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan. Dynaamiseen hankintajärjestelmään otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat. Varsinaiset hankinnat tehdään dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, joissa kuvataan ja tarkennetaan hankinnan kohde.

Dynaaminen hankintajärjestelmä koostuu erilaisista potilas- ja henkilöstöruokailupalveluiden elintarviketarpeista. Elintarviketarpeet ovat pääsääntöisesti kausituotteita, joita hankintaan tietyn ajankohdan tarpeisiin. Dynaamisen hankintajärjestelmän puitteissa hankittavat elintarvikkeet kilpailutetaan erikseen sisäisinä kilpailutuksina dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaolon aikana.

Tarjouksia voi jättää yhteen tai useampaan sisäisen kilpailutukseen.

Potilas- ja henkilöstöruokailupalvelut elintarvikkeiden dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa 14.12.2029 saakka, ellei sitä erillisellä ilmoituksella lyhennetä tai pidennetä.

HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä, että dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä julkaistaan vuosien 2024-2029
aikana 5-20 kilpailutusta. Määrä on alustava arvio, joka voi muuttua merkittävästikin hankintatarpeen tarkentuessa dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaolon aikana.

HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä dynaamisen hankintajärjestelmän koko keston kokonaisarvoksi enintään 500 000 euroa huomioiden kaikki järjestelmässä mahdollisesti tehdyt hankinnat. Arvio on alustava ja perustuu tällä hetkellä tiedossa
olevaan hankintatarpeeseen. HUS ei sitoudu mihinkään hankintamääriin tai määräostovelvoitteisiin tällä ilmoituksella.

Dynaamisen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan. Se on voimassa
hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta dynaamisen hankintajärjestelmän
voimassaollessa.

Varsinaiset hankinnat tehdään dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, joissa kuvataan ja täsmennetään
hankinnan kohde. Jokaisesta sisäisestä kilpailutuksesta solmitaan erillinen sopimus. Sopimuskausi määritellään sisäisessä
kilpailutuksessa. Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi hakea tarjoajaksi, jos täyttää soveltuvuusvaatimukset, jotka on ilmoitettu ESPD-lomakkeella ja kohdassa Hankinnan kohteen kriteerit. Dynaamiseen hankintajärjestelmään otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat.

Dynaaminen hankintajärjestelmä on kuvattu tarkemmin tässä osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2024-015222
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Elintarvikkeet, juomat, tupakka ja vastaavat tuotteet (15000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot HUS-yhtymä
PL 445 (Uutistie 3, 01770 Vantaa) 00029 HUS FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma