Monikanavainen asiakaspalvelujärjestelmä SaaS-palveluna

Suomi | Kiertokapula Oy
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 17.8.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena on monikanavaisen asiakaspalvelujärjestelmän hankinta SaaS-palveluna tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyn mukaisesti. Asiakaspalvelujärjestelmän tulee sisältää seuraavat kokonaisuudet: 1. Puhelut 2. Tekstiviestien lähettäminen 3. Sähköpostien käsittely ja hallinnointi 4. Yhteydenottojen hallinta yhdessä paikassa 5. Raportointi 6. Järjestelmän hallinta 7. Asiakastyytyväisyyskyselyt. Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnössä ja sen liitteissä. Hankinnassa on vapaaehtoisia optioita tekoälyn hyödyntämiseen liittyen ja optiot on kuvattu tarjouspyynnön liitteessä 6 Optiopalvelut. SOPIMUSKAUSI Sopimuskausi on toistaiseksi jatkuva. VALINTAPERUSTE JA TOIMITTAJAVALINTA Hankinnan valintaperusteena on kokonaistaloudellinen edullisuus. Kokonaistaloudellisesti edullisin on tarjous, joka on hinnaltaan halvin. Tarjousten vertailu on kuvattu tarkemmin tämän Tarjouspyynnön kohdissa "Hankinnan kohteen kriteerit" ja "Muut tiedot - Päätöksenteon perusteet". Sopimustoimittajaksi valitaan yksi (1) toimittaja. Katso tarjouspyynnön kohta II.1.4) "Lyhyt kuvaus".

Ilmoitusnumero 2024-148451
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Automaattiset puhelinpalvelujärjestelmäohjelmatuotteet (48512000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000), Automaattisten puhelinpalvelujärjestelmäohjelmistojen kehittämispalvelut (72212512)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1C2
Osoitetiedot Kiertokapula Oy
Vankanlähde 7 13100 Hämeenlinna FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma