Kunnossapitopalvelut hakee palvelua, jossa palveluntuottaja hoitaa kunnossapitopalveluihin tulevat yhteydenotot ja palautteet. Yhteydenottoja vastaanotetaan puhelimitse tai sähköisesti. Palveluntuottaja vastaa kunnossapidon puhelimeen, käsittele yhteydenoton samassa yhteydessä tai välittää tiedon yhteydenotosta asiantuntijalle. Palveluntuottaja seuraa sähköisiin palautejärjestelmiin, vastaa palautteisiin tai välittää tiedon palautteesta asiantuntijalle. Asiantuntija välittää vastauksen palveluntuottajalle, joka välittää vastauksen asiakkaalle. Palvelua tuotetaan suomen, ruotsin ja englannin kielellä.
Asiakaspalvelu koskee Kirkkonummen kunnan kuntakehityksentoimialan infrapalveluiden kunnossapitoyksikön hallinnoimia alueita. Asiakaspalvelu ei koske Kirkkonummen muuta asiakaspalvelua, kuten esimerkiksi sivistystoimea tai ympäristönsuojelua. Kunnossapitoyksikön asiakaspalvelu on erittäin vaativa ja laaja kokonaisuus, joka vaatii myös perehtyneisyyttä ja itsenäistä työotetta. Työ vaatii ammattimaista asiakaspalveluotetta. Pyrimme kunnossapitoyksikön asiakaspalvelussa palvelemaan kuntalaisia mahdollisimman hyvin. Se tarkoittaa, että asiakaspalvelun tulee olla ystävällistä, nopeaa ja vastauksien mahdollisimman informatiivisia ja kattavia.
| Ilmoitusnumero | 718386-2025 |
|---|---|
| Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Asiakaspalvelut (79342320) |
| EUVL S | 209/2025 |
| Ilmoitustyyppi | Ilmoitus tehdystä sopimuksesta |
| Aluekoodi | |
| Osoitetiedot |
Markkinaoikeus Helsinki markkinaoikeus@oikeus.fi https://ted.europa.eu/fi/notice/-/detail/718386-2025 |
| Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
| Liitteet | |
| Lähde | TED |