Dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kohteeseen kuuluvat seuraavat johtamisen ja kehittämisen konsultoinnin palvelut, joita asiakas voi harkintansa mukaan hankkia dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa: • Johtaminen, työyhteisöt ja esimiestyö • Strategian, prosessien ja palveluiden kehittäminen • Hanke- ja projektihallinta • Tietohallinnon kehittäminen ja kokonaisarkkitehtuuri • Analyytikko- ja tutkimuspalvelut DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen. DPS on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään 30.4.2025 asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta DPS:n voimassaollessa. Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 1.4.2021 ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä. Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään neljä (4) vuotta. Tarkemmat tiedot DPS:n kohteesta ja sen ehdoista on kuvattu tässä osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.