Hansel Oy:n ”Toimitilojen käyttäjäpalvelut 2021-2025” dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaolon jatkaminen 31.12.2027 asti

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 9.3.2024 Määräaika: 3 vuotta kuluttua | 30.12.2027 22:00 Alkuperäinen ilmoitus

DYNAAMISEN HANKINTAJÄRJESTELMÄN KOHDE

Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä myös ”DPS”) kohteena on toimitilojen käyttäjäpalvelut ja niihin liittyvien lisäpalveluiden tuottaminen Hansel Oy:n (jäljempänä Hansel) asiakkaille osallistumispyynnössä määritellyillä ehdoilla asiakkaan määrittelemissä kohteissa ja tiloissa. DPS:n kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.

DYNAAMISEN HANKINTAJÄRJESTELMÄN LUOKAT

Dynaaminen hankintajärjestelmä on jaettu kolmeen (3) toisistaan riippumattomaan luokkaan. Luokat sisältävät alla mainitut palveluyhdistelmät lisäpalveluineen:

- Luokka 1. Siivouspalvelut ja Turvallisuus- ja aulapalvelut
- Luokka 2. Siivouspalvelut ja Ateriapalvelun avustavat tehtävät
- Luokka 3. Toimitilojen lisäpalvelut.

Ehdokas voi hakea yhteen tai useampaan luokkaan yhdellä osallistumishakemuksella. Selvyyden vuoksi todetaan, että ehdokkaan tulee toimittaa kuhunkin hakemaansa luokkaan edellytetyt ehdokkaan soveltuvuutta ja osallistumispyynnön mukaisuutta osoittavat liitteet ja selvitykset.

DYNAAMISEN HANKINTAJÄRJESTELMÄN KESTO

DPS on voimassa 31.12.2027 saakka, ellei sitä keskeytetä aikaisemmin. DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen.

Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:n kuhunkin luokkaan hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n luokkakohtaisilla sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n kokohankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 18.06.2021, ellei perustamisvaiheen pidennyksestä muuta johdu, ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä.

Hanselilla on oikeus keskeyttää dynaaminen hankintajärjestelmä kesken sen voimassaolon., Luokka 1: Siivouspalvelut jaTurvallisuus- ja aulapalvelut Katso osallistumispyynnön liitteet:
- DPS kohde - Luokka 1 (Siivouspalvelut ja Turvallisuus- ja aulapalvelut)
- DPS ehdot - Luokka 1 (Siivouspalvelut ja Turvallisuus- ja aulapalvelut), Luokka 2: Siivouspalvelut ja Ateriapalvelun avustavat tehtävät Katso osallistumispyynnön liitteet:
- DPS kohde - Luokka 2 (Siivouspalvelut ja Ateriapalvelun avustavat tehtävät)
- DPS ehdot - Luokka 2 (Siivouspalvelut ja Ateriapalvelun avustavat tehtävät), Luokka 3: Toimitilojen lisäpalvelut Katso osallistumispyynnön liitteet:
- DPS kohde - Luokka 3 (Toimitilojen lisäpalvelut)
- DPS ehdot - Luokka 3 (Toimitilojen lisäpalvelut),

Ilmoitusnumero 2024-006449
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Valvontapalvelut (79714000), Partiointipalvelut (79715000), Henkilökorttien myöntämispalvelut (79716000), Jätteiden poiskuljetus ja käsittely (90510000), Puhdistus- ja puhtaanapitopalvelut (90900000), Siivous- ja puhdistuspalvelut (90910000), Pesu- ja kuivapesupalvelut (98310000), Vahtimestarin palvelut (98341120), Ateriapalvelut (55520000), Kuljetuspalvelut (jätteen kuljetusta lukuun ottamatta) (60000000), Hallinnolliset palvelut (75100000), Hälytysjärjestelmän valvonta (79711000), Vartiointipalvelut (79713000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 HELSINKI FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma