Hansel Oy:n ”Toimitilakalusteet 2021–2025” dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaolon jatkaminen 11.11.2027 asti

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 7.10.2024 Määräaika: 3 vuotta kuluttua | 11.11.2027 21:55 Alkuperäinen ilmoitus

DPS:N KOHDE

Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kohteena on toimitilakalusteiden sekä niihin liittyvien palveluiden toimittaminen Hansel Oy:n asiakkaille. DPS:n kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.

DPS:N LUOKAT

Dynaaminen hankintajärjestelmä on jaettu kahteen (2) toisistaan riippumattomaan luokkaan (osa-alueeseen):
- Luokka 1: Kalusteet tavarahankintana
- Luokka 2: Kalusteet palveluhankintana

Luokkiin sisältyvät tuotteet ja palvelut on kuvattu osallistumispyynnön liitteissä 1a "DPS:n kohde, luokka 1 Kalusteet tavarahankintana" ja 1b "DPS:n kohde, luokka 2 Kalusteet palveluhankintana".

Ehdokas voi hakea yhteen luokkaan tai molempiin luokkiin yhdellä hakemuksella. Ehdokkaan tulee ilmoittaa kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit" mihin luokkaan/luokkiin ehdokas jättää osallistumishakemuksen. Ehdokkaan tulee toimittaa kuhunkin hakemaansa luokkaan edellytetyt ehdokkaan soveltuvuutta ja osallistumispyynnön mukaisuutta osoittavat liitteet ja selvitykset.

Hyväksyttyjen ehdokkaiden kanssa tehdään kustakin luokasta oma luokkakohtainen DPS-sopimus.

DPS:N KESTO

DPS:n kesto on 12.10.2021-11.11.2027.

DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 12.11.2021. DPS:n hankintavaihe päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä 11.11.2027.

Hanselilla on oikeus keskeyttää dynaaminen hankintajärjestelmä tai sen yksittäinen luokka(luokka 1 tai 2) kesken sen voimassaolon. DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä osallistumishakemuksen DPS:n luokkiin. DPS on voimassa 11.11.2027 saakka, ellei Hansel keskeytä sitä DPS:n voimassallessa.

DPS:N SISÄISET KILPAILUTUKSET

Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:n kuhunkin luokkaan hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla. Sisäisiä kilpailutuksia voidaan tehdä DPS:n hankintavaiheen alettua. Hankintasopimukset tulee tehdä ennen dynaamisen hankintajärjestelmän päättymistä. Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään 11.11.2029 saakka.

Kukin dynaamisen hankintajärjestelmän sisäinen kilpailutus tulee tehdä yhdestä luokasta. Tämä tarkoittaa sitä, että Asiakkaan tarjouspyyntö voi koskea vain luokkaa 1 tai luokkaa 2.

Luokka 1 Kalusteet tavarahankintana

Hankintasopimukseen perustuvia hankintoja (tilauksia) voidaan tehdä ennen hankintasopimuksen päättymistä. Tilauksiin perustuvat toimitukset tulee toimittaa viimeistään kuuden (6) kuukauden kuluessa hankintasopimuksen päättymisestä.

Luokka 2 Kalusteet palveluhankintana:

Hankintasopimukseen perustuvia hankintoja (tilauksia) voidaan tehdä ennen hankintasopimuksen päättymistä. Tilatut palvelut ja niihin sisältyvät tuotteet tulee toimittaa hankintasopimuksen keston aikana.

ILMOITUKSEEN LIITTYVÄT LINKIT

Toimitilakalusteet 2021–2025 dynaamisen hankintajärjestelmän osallistumispyyntö on saatavissa osoitteesta https://tarjouspalvelu.fi/UX/TP/SiirryTarjouspyyntoon/?tpId=368615&p=2041.

Tällä ilmoituksella ei perusteta uutta dynaamista hankintajärjestelmää, vaan ilmoituksella ilmoitetaan olemassa olevan dynaamisen hankintajärjestelmän "Toimitilakalusteet 2021–2025" voimassaolon jatkamisesta.

Alkuperäinen ilmoitus löytyy osoitteesta: https://www.hankintailmoitukset.fi/fi/public/procurement/52533/notice/83735/overview.

Dynaamista hankintajärjestelmää on aiemmin korjattu seuraavalla ilmoituksella: https://www.hankintailmoitukset.fi/fi/public/procurement/52533/notice/124074/overview.

Tällä ilmoituksella Toimitilakalusteet 2021–2025 dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaoloa jatketaan 2 vuodella 11.11.2027 saakka., Toimitilakalusteet 2021-2025 (DPS) - Luokka 1: Kalusteet tavarahankintana Toimitilakalusteiden sekä niihin liittyvien palveluiden toimittaminen Hansel Oy:n asiakkailleluokassa 1: Toimitilakalusteet 2021-2025 (DPS) - Kalusteet tavarahankintana., Toimitilakalusteet 2021-2025 (DPS) - Luokka 2: Kalusteet palveluhankintana Toimitilakalusteiden sekä niihin liittyvien palveluiden toimittaminen palveluna Hansel Oy:nasiakkaille luokassa 2: Toimitilakalusteet 2021-2025 (DPS) - Kalusteet palveluhankintana,

Ilmoitusnumero 2024-014945
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Huonekalut (39100000), Istuimet, tuolit, niihin liittyvät tuotteet ja niiden osat (39110000), Pöydät, astia- ja muut kaapit, kirjoituspöydät ja kirjahyllyt (39120000), Toimistokalusteet (39130000), Erilaiset kalusteet ja laitteet (39150000), Kokoushuoneiden kalusteet (39153000), Huonekalujen korjaus ja huolto (50850000), Asennuspalvelut (ohjelmistoja lukuun ottamatta) (51000000), Kuljetuspalvelut (jätteen kuljetusta lukuun ottamatta) (60000000), Rahdinkuljetusliikkeiden palvelut (63521000), Sisustuspalvelut (79931000), Sisustussuunnittelupalvelut (79932000), Jätteenkierrätyspalvelut (90514000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI AX
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 HELSINKI FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma