Etävastaanotto- ja chat -toiminnon hankinta

Suomi | Itä-Uudenmaan hyvinvointialue
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 12.6.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Etävastaanotto- ja chat -toiminnon hankinta Itä-Uudenmaan hyvinvointialue on päättänyt käynnistää hankinnan, jonka tavoitteena on hankkia ohjelmistopalvelu, joka mahdollistaa asiakkaan ja ammattilaisen välisen kommunikoinnin chatin ja videoyhteyden välityksellä (myöhemmin Ohjelmistopalvelu).

Itä-Uudenmaan hyvinvointialueen strategiaan on kirjattu, että alueella on kivijalkapalveluita täydentävät toimivat digi-, mobiili- ja liikkuvat palvelut. Hyvinvointialueen tavoitteena on kasvattaa digiasiointia merkittävästi vuoteen 2025 mennessä. Nykytilanteessa Itä-Uudenmaan hyvinvointialueella sähköiset palvelut ovat hajallaan ja palveluiden toteutustavat vaihtelevat kuntakohtaisesti. Alueen palvelurakenne on raskas, koska digipalveluita ei ole saatu käyttöön toivotussa laajuudessa.

Itä-Uudenmaan hyvinvointialue haluaa tarjota kansalaisille mahdollisuuden hoitaa sosiaali- ja terveyspalveluihin liittyvää asiointia sähköisesti koko hyvinvointialueen maantieteellisellä alueella. Chat- ja videovastaanottotoiminnallisuuksia on tarkoitus ottaa käyttöön niin perusterveydenhuollossa, suun terveydenhuollossa kuin sosiaalihuollossakin. Sähköisellä asioinnilla halutaan vapauttaa ammattilaisten aikaa puhelimesta, sekä sujuvoittaa asiakkaan asiointia.,

Ilmoitusnumero 2025-025942
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Itä-Uudenmaan hyvinvointialue
Mannerheiminkatu 20 K 06100 Porvoo FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma