EKA Digirata Notified Body (NoBo) -arviointilaitospalvelut, ohjaus-, hallinta- ja merkinanto-osajärjestelmän yhteentoimivuuden teknisen eritelmän CCS YTE (CCS-TSI) (EU) 2016/919 muutettuna 2019/776 mukaisesti, EY-tarkastuksen kohteena on ratalaitteiden ohjaus, hallinta ja merkinanto osajärjestelmä (ETCS taso 2, perusversio 3 (Base Line BL3, julkaisu R2), järjestelmäversio 2.1 (System version SV)). CCS YTE:n 2023/1695 mukaisesti NoBon EY-tarkastuksen sisältöön kuuluu virheenkorjausten tarkastus. NoBon työt kohdistuvat järjestelmäkokonaisuuden niihin osiin, jotka CCS YTE:n mukaisesti kuuluvat NoBon tarkastusten piiriin.
Optiokohteet
Toimeksiantoon sisältyvät seuraavat optiokohteet:
Vaiheessa kaksi 06/2028 (optio 1) järjestelmä päivitetään ja otetaan käyttöön Hybrid Train Detection (HTD) toiminnallisuudella, jonka avulla rataverkon kapasiteettiominaisuuksia, tasoristeys- ja henkilöturvallisuutta sekä automaatioita voidaan viedä tulevaisuudessa parhaalle mahdolliselle tasolle.
Vaiheessa kolme 09/2029 (optio 2) järjestelmä on suunnitelmissa päivittää ja ottaa käyttöön ”System Uppgrade (ETCS version 3.0)” kautta vastaamaan uutta YTE:ä: CCS YTE (EU) 2023/1695. , EKA Digirata Notified Body (NoBo) -arviointilaitospalvelut EKA Digirata Notified Body (NoBo) -arviointilaitospalvelut, ohjaus-, hallinta- ja merkinanto-osajärjestelmän yhteentoimivuuden teknisen eritelmän CCS YTE (CCS-TSI) (EU) 2016/919 muutettuna 2019/776 mukaisesti, EY-tarkastuksen kohteena on ratalaitteiden ohjaus, hallinta ja merkinanto osajärjestelmä (ETCS taso 2, perusversio 3 (Base Line BL3, julkaisu R2), järjestelmäversio 2.1 (System version SV)). CCS YTE:n 2023/1695 mukaisesti NoBon EY-tarkastuksen sisältöön kuuluu virheenkorjausten tarkastus. NoBon työt kohdistuvat järjestelmäkokonaisuuden niihin osiin, jotka CCS YTE:n mukaisesti kuuluvat NoBon tarkastusten piiriin.
Optiokohteet
Toimeksiantoon sisältyvät seuraavat optiokohteet:
Vaiheessa kaksi 06/2028 (optio 1) järjestelmä päivitetään ja otetaan käyttöön Hybrid Train Detection (HTD) toiminnallisuudella, jonka avulla rataverkon kapasiteettiominaisuuksia, tasoristeys- ja henkilöturvallisuutta sekä automaatioita voidaan viedä tulevaisuudessa parhaalle mahdolliselle tasolle.
Vaiheessa kolme 09/2029 (optio 2) järjestelmä on suunnitelmissa päivit-tää ja ottaa käyttöön ”System Uppgrade (ETCS version 3.0)” kautta vastaamaan uutta YTE:ä: CCS YTE (EU) 2023/1695.,