CTV Kampagne 2025 – Simply Feel Good

Frankfurt am Main, Saksa | Deutsche Zentrale für Tourismus e.V.
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 8.10.2025 Määräaika: Umpeutunut | 10.11.2025 16:00 Alkuperäinen ilmoitus

The German National Tourist Office (GNTO) New York seeks a qualified vendor to design and implement a Connected TV (CTV)/Over-The-Top (OTT) advertising campaign that highlights Germany as a premier destination, in line with the global campaign themes “Simply Feel Good” and “Cultureland”.

The campaign will leverage short-form video assets provided by the GNTO as well as complementary creatives to ensure impactful storytelling. Through the use of behavioral, geographical, and contextual targeting, the campaign will efficiently reach audiences most likely to engage with sustainability-focused travel content. In addition, the campaign will highlight and integrate GNTO

Ilmoitusnumero 661862-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Mainonta- ja markkinointipalvelut (79340000)
EUVL S 194/2025
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Deutsche Zentrale für Tourismus e.V.
Frankfurt am Main
vergabestelle@d-z-t.com
https://ted.europa.eu/de/notice/-/detail/661862-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED