Ateriapalvelut 2025 (00747) DYNAAMISEN HANKINTAJÄRJESTELMÄN KOHDE
Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kohteena ovat ateriapalvelut Hansel Oy:n asiakkaille. DPS:n kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteessä "Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde".
DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen.
DPS on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta DPS:n voimassaollessa.
Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 3.3.2025 ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä.
Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään kuusi (6) vuotta, kuitenkin siten, että kaikki hankintasopimukset päättyvät viimeistään 31.12.2036
DYNAAMISEN HANKINTAJÄRJESTELMÄN LAAJUUS
Dynaamisen hankintajärjestelmän ennakoitu kokonaisarvo on enintään 150 000 000 euroa (ilman arvonlisäveroa).,