Hankinnan kohteena on lihan, liharuuan ja valmistuotteiden toimittajien valikoimiin kuuluvat tuotteet tilaajien tarpeet huomioiden. Tavoitteena on löytää pääasiallinen toimittaja sekä täydentäviä toimittajia, joilla on riittävän kattava tuotevalikoima huomioiden erilaisten tilaajaorganisaatioiden tarpeet., Liha, liharuoka ja valmisruokatuotteet, pääasiallinen toimittaja lihan, liharuuan ja valmistuotteiden hankinta, Liha, liharuoka ja valmisruokatuotteet, täydentävä toimittaja Lihan, liharuuan ja valmistuotteiden hankinta, täydentävä toimittaja,
Ilmoitustyyppi: Ilmoitus tehdystä sopimuksesta
Tietoaltaan ja tietovaraston migraatio ja ylläpito
Tietoaltaan ja tietovaraston migraatio ja ylläpito Turun kaupunki ottaa käyttöön uuden tieto- ja analytiikka-alustan osana kaupungin pilvistrategian mukaista kehittämistä. Uusi ratkaisu toteutetaan pilvistrategian mukaisesti nykyiseen kaupungin Microsoft Azure-ympäristöön, tarkemmin Microsoft Fabriciin. Se korvaa nykyisen on-premise -ympäristössä olevan tietovarasto- ja analytiikkaympäristön (liite - Nykytilan kuvaus) ja sen tavoitteena on mahdollistaa moderni, skaalautuva ja tietoturvallinen tietojohtamisen, analytiikan, tekoälyn ja IoT-ratkaisujen toteuttaminen kaupungin käyttöön.
Tarjoajilta odotetaan ehdotusta siitä, miten he toteuttaisivat liitteenä olevan viitearkkitehtuurin (Liite - Viitearkkitehtuuri) mukaisen tietoalustan ja sen toiminnallisuudet kaupungin pilviympäristössä Microsoft Fabricissa. Ratkaisun tulee olla yhteensopiva kaupungin nykyisen mallinnusmenetelmän kanssa ja siinä hyödynnetään tietoalustan automaatioratkaisua (DSharp Studio).,
Maahanmuuttovirasto – IT-konsultointi 2023-2028 (DPS) – ETL-asiantuntija
Maahanmuuttovirasto - IT-konsultointi 2023-2028 (DPS) - ETL-asiantuntija Hankintayksikkö pyytää tarjoustanne IT-konsultointiin, kohteena ETL- asiantuntijapalvelu.
Hankinnan kohteen kuvaus ja vähimmäisvaatimukset on kuvattu tässä tarjouspyynnössä ja sen liitteissä.,
Sähköenergian hankinta
Sähköenergian hankinta Malax & Korsnäs -ryhmän (sis. Malax kommun, Korsnäs kommun, Malax Energi Ab, Bostads Ab Korsnäs Norrby, Bostads Ab Korsnäs Skepparsvatro, Bostads Ab Nybyraden, Fastighets Ab Dankas Kiinteistö Oy, Fastighets Ab Korsnäs Silverbo ja Fastighets Ab Malax Bostäder) sähkönmyyntisopimuksen kilpailutus, jonka tuloksena sovittiin sähkönmyyjän marginaaleista ja sopimusehdoista. Sähköenergia laskutetaan kuukausittain ja sen hinta muodostuu myyjän marginaaleista, Tuntispot-toimituksesta ja hintariskin vähentämiseksi tehtyjen tehopohjaisten hinnankiinnitysten selvityksestä, kantaverkkoyhtiö Fingridin kulloinkin voimassa olevasta tasepalvelun tuotannon ja kulutuksen volyymimaksusta sekä Datahubin kulloinkin voimassa olevista käyttöpaikkakohtaisista maksuista.,
Englantilainen koulu, VSS-elementtiurakka
Englantilainen koulu, VSS-elementtiurakka VSS-elementtiurakka hankinta-asiakirjojen mukaisesti,
Latukoneen hankinta Lohjan Liikuntakeskus Oy:lle
Latukoneen hankinta Lohjan Liikuntakeskus Oy:lle Lohjan Liikuntakeskus Oy pyysi tarjouksia latukoneesta.
Koneelle kysytään erikseen ostohintaa sekä leasingvuokran hintaa.
Kone on toimitettava tilaajalle viimeistään 31.12.2024.
Hankinnassa noudatetaan JYSE 2014 Tavarat -yleisiä sopimusehtoja (päivitysversio 4/2022) hankintasopimusluonnoksessa mainituin poikkeuksin.
Lohjan Liikuntakeskus Oy on Lohjan kaupungin 100 % omistama tytäryhtiö.,
Kodinkonetoimitusten hankinta puitejärjestelynä
Hankinnan kohteena on Varsinais-Suomen Asumisoikeus Oy:n asumisoikeusasuntoihin hankittavat kodinkoneet tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti. Hankinta on jaettu seuraaviin osa-alueisiin:
1) Kylmälaitteet
2) Liedet ja uunit
3) Astianpesukoneet
4) Sähkökiukaat (optio)
Hankintayksikkö varaa mahdollisuuden hankkia optiona sähkökiukaita. Option tarjoaminen on pakollista ja tarjoajan on sitouduttava toimittamaan sähkökiukaita, mikäli Hankintayksikkö päättää ottaa option käyttöön. Option käyttöönotosta ilmoitetaan erikseen. Optiossa on kyse Hankintayksikön oikeudesta, ei velvollisuudesta.
Tarjouskilpailun lopputuloksena muodostetaan puitejärjestely. Puitejärjestelyyn valitaan yksi (1) toimittaja, jolta kodinkoneita tilataan. Tarjoajan tulee jättää tarjous kaikkiin osa-alueisiin. Osatarjouksia ei hyväksytä. Hankintaan sisältyy kodinkoneiden toimitus perille, kodinkoneiden asennus, vanhojen laitteiden huolto sekä vanhojen laitteiden sekä pakkausmateriaalien poisvienti ja kierrätys.
Sopimuskauden arvioitu alkamisaika on 1.10.2025. Varsinainen sopimuskausi on yksi (1) vuosi, jota on mahdollisuus jatkaa kolmella (3) yhden (1) vuoden mittaisella optiokaudella (1+1+1).
Hankintayksikkö ei sitoudu tiettyihin hankintamääriin, vaan laitteita hankitaan Hankintayksikön tarpeen mukaan. Sopimus ei tuota valituille toimittajalle yksinoikeutta hankinnan kohteena olevien laitteiden toimittamiseen hankintayksikölle., Kylmälaitteet Hankinnan osa-alue 1 Kylmälaitteet.
Hankittavia kylmälaitteita ovat jääkaappipakastimet.
Hankittavien laitteiden tarkemmat vähimmäisvaatimukset ja ominaisuudet on määritelty tarjouspyynnössä laitekohtaisesti. Tarjoajan tulee ilmoittaa laitteen teknisiä vähimmäisvaatimuksia koskevat tiedot tarjouksessaan.
Kaikkien hankittavien laitteiden yksikköhintaan on sisällyttävä seuraavat palvelut:
1. Toimitus Tilaajan osoittamaan kohteeseen
2. Asennus käyttökuntoon sisältäen laitteen ovenkätisyyden vaihdon asennuspaikan mukaan
3. Pakkausmateriaalin poisvienti ja kierrätys
4. Elintarvikkeiden siirto vanhasta laitteesta uuteen
5. Varmuusallas sekä varmuusaltaan asennus
6. Vanhan laitteen poiskuljetus sekä kierrätys/ hävitys käsittely- ja kierrätysmaksuineen
Tarjoushinnat sisältävät kaikki tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyt laitteet ja niille asetetut vaatimukset ja kokonaisuuteen kuuluvat palvelut kokonaisuudessaan niihin kuuluvine vastuineen. Tarjoushinnat sisältävät kaikki laitteiden toimittamiseen ja asennukseen yms. liittyvät kulut. Ilmoitetut tarjoushinnat ovat lopullisia ja sitovia sopimusmallin ehtojen mukaisesti. Mitään hinnanlisiä (esim. laskutuslisä) tai hintavaraumia ei hyväksytä., Liedet ja uunit Hankinnan osa-alue 2 Liedet ja uunit.
Hankittavia liesiä ja uuneja ovat keraamiset ja induktiosähköliedet, induktioliesitasot ja kalusteuunit.
Hankittavien laitteiden tarkemmat vähimmäisvaatimukset ja ominaisuudet on määritelty tarjouspyynnössä laitekohtaisesti. Tarjoajan tulee ilmoittaa laitteen teknisiä vähimmäisvaatimuksia koskevat tiedot tarjouksessaan.
Kaikkien hankittavien laitteiden yksikköhintaan on sisällyttävä seuraavat palvelut:
1. Toimitus Tilaajan osoittamaan kohteeseen
2. Asennus käyttökuntoon sisältäen tarvittaessa kaatumisen estävän laitteen asennuksen
3. Pakkausmateriaalin poisvienti ja kierrätys
4. Asukkaan astioiden siirto vanhan laitteen säilytystilasta uuden laitteen säilytystilaan
5. Laitteen liitäntäkaapeleiden uusiminen asennuksen yhteydessä
6. Vanhan laitteen poiskuljetus sekä kierrätys/ hävitys käsittely- ja kierrätysmaksuineen
Tarjoushinnat sisältävät kaikki tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyt laitteet ja niille asetetut vaatimukset ja kokonaisuuteen kuuluvat palvelut kokonaisuudessaan niihin kuuluvine vastuineen. Tarjoushinnat sisältävät kaikki laitteiden toimittamiseen ja asennukseen yms. liittyvät kulut. Ilmoitetut tarjoushinnat ovat lopullisia ja sitovia sopimusmallin ehtojen mukaisesti. Mitään hinnanlisiä (esim. laskutuslisä) tai hintavaraumia ei hyväksytä., Astianpesukoneet Hankinnan osa-alue 3 Astianpesukoneet.
Hankittavia astianpesukoneita ovat asuinhuoneistoihin soveltuvat astianpesukoneet.
Hankittavien laitteiden tarkemmat vähimmäisvaatimukset ja ominaisuudet on määritelty tarjouspyynnössä laitekohtaisesti. Tarjoajan tulee ilmoittaa laitteen teknisiä vähimmäisvaatimuksia koskevat tiedot tarjouksessaan.
Kaikkien hankittavien laitteiden yksikköhintaan on sisällyttävä seuraavat palvelut:
1. Toimitus Tilaajan osoittamaan kohteeseen
2. Asennus valmistajan ohjeiden ja rakennusmääräysten mukaan käyttökuntoon sisältäen varmuusaltaan sekä varmuusaltaan asennuksen
3. Pakkausmateriaalin poisvienti ja kierrätys
4. Vanhan laitteen poiskuljetus sekä kierrätys/ hävitys käsittely- ja kierrätysmaksuineen
Ilmoitetut tarjoushinnat ovat lopullisia ja sitovia sopimusmallin ehtojen mukaisesti.
Tarjoushinnat sisältävät kaikki tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyt laitteet ja niille asetetut vaatimukset ja kokonaisuuteen kuuluvat palvelut kokonaisuudessaan niihin kuuluvine vastuineen. Tarjoushinnat sisältävät kaikki laitteiden toimittamiseen ja asennukseen yms. liittyvät kulut. Mitään hinnanlisiä (esim. laskutuslisä) tai hintavaraumia ei hyväksytä., Sähkökiukaat (optio) Hankinnan osa-alue 4 Sähkökiukaat (optio).
Hankittavia sähkökiukaita ovat asuinhuoneistoihin soveltuvat sähkökiukaat.
Hankittavien laitteiden tarkemmat vähimmäisvaatimukset ja ominaisuudet on määritelty tarjouspyynnössä laitekohtaisesti. Tarjoajan tulee ilmoittaa laitteen teknisiä vähimmäisvaatimuksia koskevat tiedot tarjouksessaan.
Kaikkien hankittavien laitteiden yksikköhintaan on sisällyttävä seuraavat palvelut:
1. Toimitus Tilaajan osoittamaan kohteeseen
2. Asennus valmistajan ohjeiden ja rakennusmääräysten mukaan käyttökuntoon sisältäen kiuaskivet ja kiuaskivien asennuksen
3. Pakkausmateriaalin poisvienti ja kierrätys
4. Vanhan laitteen poiskuljetus sekä kierrätys/ hävitys käsittely- ja kierrätysmaksuineen
Ilmoitetut tarjoushinnat ovat lopullisia ja sitovia sopimusmallin ehtojen mukaisesti.
Tarjoushinnat sisältävät kaikki tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyt laitteet ja niille asetetut vaatimukset ja kokonaisuuteen kuuluvat palvelut kokonaisuudessaan niihin kuuluvine vastuineen. Tarjoushinnat sisältävät kaikki laitteiden toimittamiseen ja asennukseen yms. liittyvät kulut. Mitään hinnanlisiä (esim. laskutuslisä) tai hintavaraumia ei hyväksytä.,
Yleisten katualueiden kuvantamis- ja analyysijärjestelmä
Yleisten katualueiden kuvantamis- ja analyysijärjestelmä Helsingin kaupungin rakentamispalveluliikelaitos Stara (jäljempänä ”Stara” tai ”Hankintayksikkö”) hankkii katualueiden kuvantamiseen sekä kuvantamisen analyysiin tarvittavan järjestelmäpalvelun. Järjestelmän tarkoituksena on kuvata tie- ja katualueita ja analysoida järjestelmään syötettyä dataa tiestön ja katujen kunnon määrittämiseksi. Hankinnan tavoitteena on turvata katu- ja tiealueiden kunnon seuraaminen sekä tarvittavien kunnossapito- ja huoltotoimenpiteiden tekeminen oikea-aikaisesti.
Hankittavan järjestelmän tulee olla selainpohjainen, ja järjestelmää tulee voida käyttää sekä mobiililaitteilla että tietokoneella. Kuvantamisen tulee olla mahdollista Hankintayksikön olemassa olevilla mobiililaitteilla (älypuhelimilla) taikka Hankintayksikkö voi hankkia kuvantamiseen tarvittavat laitteet optiona palveluntuottajalta. Mobiililaitteisiin ladataan sovellus, jolla kuvantaminen voidaan suorittaa ja jonka avulla kuvamateriaali voidaan siirtää järjestelmään. Hankintayksikön osoittamat tahot kuvaavat mobiililaitteilla tie- ja katualueita tie- ja katualueilla liikuttaessa ajoneuvoilla esimerkiksi omavalvontakierrosten yhteydessä.
Kuvantamisen analyysipalvelun tulee olla automatisoitua esimerkiksi siten, että kuvantamisen analyysissa käytetään tekoälypohjaista analytiikkaa, joka analysoi tiestön ja katujen kuntoa sekä kunnossapidon tarpeita.
Palvelusopimuskausi on yksi vuosi, minkä jälkeen Hankintayksikkö voi jatkaa sopimusta vuoden kerrallaan kaksi kertaa (1+1). Tämän jälkeen Hankintayksiköllä on oikeus jatkaa sopimusta toistaiseksi voimassa olevana. Optioissa on kyse Hankintayksikön oikeudesta, ei velvollisuudesta. Tarjoajan tulee tarjouksessaan sitoutua myös optioihin eikä tarjoaja voi kieltäytyä optioiden käyttöönotosta.
Hankintayksikkö ei sitoudu tiettyihin hankintamääriin. Hankintayksikkö hankkii palveluita Hankintayksikön tarpeiden mukaisesti.,
Dodávky OOPP pro ZZS KHK – 2
Předmětem veřejné zakázky jsou dodávky osobních ochranných pracovních prostředků (dále jen "OOPP") pro členy výjezdových skupin zadavatele.
Ilmoitusnumero | 486715-2025 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Suoja- ja turvavaatteet (35113400) |
EUVL S | 141/2025 |
Ilmoitustyyppi | Ilmoitus tehdystä sopimuksesta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Zdravotnická záchranná služba Královéhradeckého kraje Hradec Králové jezkovave@zzskhk.cz https://ted.europa.eu/cs/notice/-/detail/486715-2025 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |
Rénovation énergétique phase II de la piscine intercommunale des 3 châteaux à Ribeauvillé/Marché de Maitrise d’oeuvre – Phase candidature –
La présente consultation est organisée en vue de l'attribution du marché public de maîtrise d'oeuvre,
dans le cadre de l'opération de rénovation énergétique phase II de la piscine intercommunale des 3
châteaux sise à RIBEAUVILLE (68), 1 rue Pierre de Coubertin.
Ilmoitusnumero | 486749-2025 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Insinööripalvelut (71300000) |
EUVL S | 141/2025 |
Ilmoitustyyppi | Ilmoitus tehdystä sopimuksesta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Cté Cnes de Ribeauvillé Ribeauvillé epci@cc-ribeauville.fr https://ted.europa.eu/fr/notice/-/detail/486749-2025 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |
Adviseur Ecologie – cluster SO
Jij bent van advisering over ecologie/flora- en fauna bij ruimtelijke ontwikkelingen, beheer en uitvoering. Jouw expertise ligt op de huidige wet- en regelgeving op het gebied van natuur. Jij bent daarom onmisbaar binnen ons team!
Ilmoitusnumero | 486779-2025 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Henkilöstön hankintapalvelut tilapäistyöntekijät mukaan luettuna (79620000) |
EUVL S | 141/2025 |
Ilmoitustyyppi | Ilmoitus tehdystä sopimuksesta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Gemeente Rotterdam Rotterdam cd.barth@rotterdam.nl https://ted.europa.eu/nl/notice/-/detail/486779-2025 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |
Profesní vzdělávání
Předmětem plnění je zajištění vzdělávacích aktivit a administrace vzdělávání, a to pro členy Asociace českých cestovních kanceláří a agentur, z.s.(kurzů se budou účastnit zaměstnanci členů a zaměstnanci členů kolektivních členů Asociace českých cestovních kanceláří a agentur, z.s.).
Ilmoitusnumero | 486823-2025 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Yleissivistävän ja ammatillisen koulutuksen palvelut (80000000), Aikuiskoulutuspalvelut ja muut koulutuspalvelut (80400000), Asiantuntijakoulutus (80510000) |
EUVL S | 141/2025 |
Ilmoitustyyppi | Ilmoitus tehdystä sopimuksesta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
LB Legal s.r.o. advokátní kancelář Praha sekretariat@lblegal.cz https://ted.europa.eu/cs/notice/-/detail/486823-2025 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |
Pořízení strojního vybavení – nákladního automobilu
pořízení 1 ks nákladního automobilu s nástavbou a nosičem kontejnerů včetně příslušenství
Ilmoitusnumero | 486855-2025 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Nosturit (42414100), Tehdastrukit (42415200), Konttien käsittelylaitteet (42418940), Nostureiden tai kaivinkoneiden kauhat, kahmarit ja kourat (42420000) |
EUVL S | 141/2025 |
Ilmoitustyyppi | Ilmoitus tehdystä sopimuksesta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Česká vodohospodářská s.r.o. České Budějovice vr@czvoda.cz https://ted.europa.eu/cs/notice/-/detail/486855-2025 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |
39-M-15020; 54.1215/24. Actuaciones para el desarrollo del Plan de Acción contra el Ruido de la Fase II en la autovía A-5. Tramo: P.K. 12+200 al 7+100. Provincia de Madrid. Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia, Next Generation EU.
Actuaciones para el desarrollo del Plan de Acción contra el Ruido de la Fase II en la autovía A-5. Tramo: P.K. 12+200 al 7+100.
Provincia de Madrid.
Ilmoitusnumero | 486900-2025 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Maanteiden, rautateiden ja kiitoratojen rakennus-, perustus- ja päällystystyöt (45233000) |
EUVL S | 141/2025 |
Ilmoitustyyppi | Ilmoitus tehdystä sopimuksesta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Dirección General de Carreteras Madrid dgc.licitaciones@fomento.es https://ted.europa.eu//notice/-/detail/486900-2025 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |
Computere portabile C24-A1
In urma desfașurării procedurii de atribuire, Autoritatea contractantă intenționează să achiziționeze computere de birou si portabile conform descrierilor din caietul de sarcini.
Plata se va face prin OP in termen de 30 de zile calendaristice de la data validării facturii electronice în sistemul național privind factura electronică RO e-Factura.
-Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
-Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 18 zile.
Valoarea estimata fara TVA: între 109.165,00 si 383.121,00 Monedă: lei.
Se estimeaza ca se vor incheia contracte subsecvente pe toata perioada acordului cadru astfel:
Pt. Lotul 1 se estimeaza ca se vor incheia 2 contracte subsecvente de 2 buc.si 1 buc., in functie de necesitati.
Pt. Lotul 2: se estimeaza ca se vor incheia 6 contracte subsecvente de 2 buc.si 1 buc., in functie de necesitati.
Pt. Lotul 3: se estimeaza ca se vor incheia 2 contracte subsecvente de 2 buc. si 1 buc., in functie de necesitati.
Pt. Lotul 4: se estimeaza ca se vor incheia 6 contracte subsecvente de 2 buc.si 1 buc., in functie de necesitati.
Pt. Lotul 5: se estimeaza ca se vor incheia 2 contracte subsecvente de 2 buc.si 1 buc., in functie de necesitati.
Pt. Lotul 6: se estimeaza ca se vor incheia 4 contracte subsecvente de 2 buc.si 1 buc., in functie de necesitati.
Pt. Lotul 7: se estimeaza ca se vor incheia 2 contracte subsecvente de 4 buc.si 1 buc., in functie de necesitati.
Pt. Lotul 8: se estimeaza ca se vor incheia 4 contracte subsecvente de 2 buc.si 1 buc., in functie de necesitati.
Pt. Lotul 9 : se estimeaza ca se vor incheia 2 contracte subsecvente de 2 buc.si 1 buc., in functie de necesitati.
Pt. Lotul 10: se estimeaza ca se vor incheia 6 contracte subsecvente de 2 buc.si 1 buc., in functie de necesitati.
Pt. Lotul 11: se estimeaza ca se vor incheia 2 contracte subsecvente de 2 buc.si 1 buc., in functie de necesitati.
Pt. Lotul 12: se estimeaza ca se vor incheia 3 contracte subsecvente de 2 buc.si 1 buc., in functie de necesitati.
Pt. Lotul 13: se estimeaza ca se vor incheia 3 contracte subsecvente de 2 buc.si 1 buc., in functie de necesitati.
Pt. Lotul 14: se estimeaza ca se vor incheia 4 contracte subsecvente de 2 buc.si 1 buc., in functie de necesitati.
Pt. Lotul 15: se estimeaza ca se vor incheia 2 contracte subsecvente de 2 buc.si 1 buc., in functie de necesitati.
Ilmoitusnumero | 486937-2025 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Kannettavat tietokoneet (30213100) |
EUVL S | 141/2025 |
Ilmoitustyyppi | Ilmoitus tehdystä sopimuksesta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
UNIVERSITATEA TEHNICA DIN CLUJ NAPOCA Cluj-Napoca Oana.Tebrean@staff.utcluj.ro https://ted.europa.eu/ro/notice/-/detail/486937-2025 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |
Jaunu kravas mikroautobusu iegāde
Jaunu kravas mikroautobusu iegāde
Ilmoitusnumero | 486967-2025 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Kevyet pakettiautot (34136100) |
EUVL S | 141/2025 |
Ilmoitustyyppi | Ilmoitus tehdystä sopimuksesta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Valsts akciju sabiedrība "Latvijas Pasts" Mārupes novads liene.ziedina@pasts.lv https://ted.europa.eu/lv/notice/-/detail/486967-2025 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |
Digitale Präsentationstechnik – Grundschule Wolbeck Nord und Pascalgymnasium
Die beiden Schulen werden erweitert, bzw. umgebaut, jeweils entsprechend der oben genannten Ratsbeschlüsse. Die Ausstattung der benannten Klassenräume erfolgt gmäß des Standards für den Digitalpakt, der bereits an zahlreichen Schulen in Münster mit entsprechender Ausstattung umgestzt wurde.
Ilmoitusnumero | 487001-2025 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Av-laitteet (32321200), Av-tarvikkeet (32321300), Multimedialaitteet (32322000), Mikrofonit ja kaiuttimet (32340000), Av-laitteiden osat (32350000), Av-laitteiden lisävarusteet (32351000), Kirjoitus- tai piirustustaulut tai -välineet (39292000), Esittelykäyttöön tarkoitetut laitteet ja välineet (39294000) |
EUVL S | 141/2025 |
Ilmoitustyyppi | Ilmoitus tehdystä sopimuksesta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Stadt Münster - Zentrale Rechtsdienstleistungen und Vergabemanagement Münster vergaben@stadt-muenster.de https://ted.europa.eu/de/notice/-/detail/487001-2025 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |
Drittabfertigungsberechtigung (DAB) Terminal, Vorfeld & Fracht am Flughafen Zürich
Gestützt auf Art. 29b der Verordnung zur Infrastruktur der Luftfahrt (VIL) und in Verbindung mit der Richtlinie 96/67/EG des Rates vom 15. Oktober 1996 über den Zugang zum Markt der Bodenabfertigungsdienste auf den Flughäfen der Gemeinschaft (RL 96/67/EG) hat die Flughafen Zürich AG den Zugang zum Markt für Bodenabfertigungsdienste am Flughafen Zürich in ihrem Betriebsreglement für den Flughafen Zürich vom 30. Juni 2011 (BR) geregelt. Hierbei unterliegen die Gepäckabfertigung, die Vorfelddienste und die vorfeldseitige Fracht- und Postabfertigung dem beschränkten Marktzugang.
Die Auswahl der Selbstabfertiger und Dienstleister in den beschränkten Bereichen erfolgt über ein öffentliches Ausschreibungsverfahren. Die Auswahlentscheidung erfolgt durch die Flughafen Zürich AG.
Die bis anhin bestehenden Abfertigungsberechtigungen für die beschränkten Bereiche laufen ersatzlos und ohne Verlängerungsoption am 30. November 2025 aus.
Ilmoitusnumero | 487026-2025 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Erilaiset liike-elämän palvelut ja muut palvelut (79900000) |
EUVL S | 141/2025 |
Ilmoitustyyppi | Ilmoitus tehdystä sopimuksesta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Flughafen Zürich AG Zürich-Flughafen elida.zulji@zurich-airport.com https://ted.europa.eu/de/notice/-/detail/487026-2025 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |
Sporta preču un apģērbu iegāde Daugavpils valstspilsētas pašvaldības iestādes “Daugavpils Futbola skola” un “Daugavpils Sporta skola” vajadzībām
Sporta preču un apģērbu iegāde Daugavpils valstspilsētas pašvaldības iestādes “Daugavpils Futbola skola” un “Daugavpils Sporta skola” vajadzībām
Ilmoitusnumero | 487060-2025 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Urheiluvaatteet (18412000), Koripallot (37452200), Ajanottokellot (18523000), Lentopallot (37452900), Sähköiset tulostaulut (31711200), Kiekot (kiekonheitto) (37453300), Soutuveneet (34522600), Trap-ammuntavälineet (37462400), Aseet, ampumatarvikkeet ja niiden osat (35300000), Ampumatarvikkeet tuliaseita ja sodankäyntiä varten (35331000), Urheilutarvikkeet ja -välineet (37400000), Monot (37411110), Sukset (37411120), Luistelu- ja jääkiekkoiluvälineet (37411200), Kiekot (37411210), Voimistelumatot (37421000), Nyrkkeilyvarusteet (37430000), Paino- ja vastusharjoitteluvälineet (37442000), Levytangot (37442200), Palloiluvälineet (37450000) |
EUVL S | 141/2025 |
Ilmoitustyyppi | Ilmoitus tehdystä sopimuksesta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Daugavpils valstspilsētas pašvaldība Daugavpils liga.brenca@daugavpils.lv https://ted.europa.eu/lv/notice/-/detail/487060-2025 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |
Lietota autobusa iegāde
Lietota autobusa iegāde
Ilmoitusnumero | 487100-2025 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Linja-autot ja tilausbussit (34121000) |
EUVL S | 141/2025 |
Ilmoitustyyppi | Ilmoitus tehdystä sopimuksesta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Saulkrastu novada pašvaldība Saulkrasti, Rīgas raj. pasts@saulkrasti.lv https://ted.europa.eu/lv/notice/-/detail/487100-2025 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |