Liikennemerkkien, liikennemerkkikiinnikkeiden ja ajoradan yläpuolisten porttaaliopasteiden vaihtotöiden hankinta Vantaan kaupungille.
Sopimuksen perusteella hankintoja voivat tehdä Vantaan kaupungin kaikki toimialat sekä kaupungin enemmistöosuudella omistamat osakeyhtiöt Vantaan tilapalvelut Vantti Oy ja VTK Kiinteistöt Oy konserni.
Kilpailutuksella perustetaan puitejärjestely, jossa on kaksi (2) toimittajaa per osa-alue. Puitejärjestelyn sisällä hankintoja tehdään toimittajilta etusijajärjestystä noudattaen., Liikennemerkit ja kiinnikkeet Liikennemerkkien ja liikennemerkkikiinnikkeiden hankinta Vantaan kaupungille.
Sopimuksen perusteella hankintoja voivat tehdä Vantaan kaupungin kaikki toimialat sekä kaupungin enemmistöosuudella omistamat osakeyhtiöt Vantaan tilapalvelut Vantti Oy ja VTK Kiinteistöt Oy konserni.
Kilpailutuksella perustetaan puitejärjestely, jossa on kaksi (2) toimittajaa per osa-alue. Puitejärjestelyn sisällä hankintoja tehdään toimittajilta etusijajärjestystä noudattaen., Ajoradan yläpuolisten portaaliopasteiden vaihtotyöt, portaaliopasteet, sekä muut liikennemerkkitarvikkeet Ajoradan yläpuolisten portaaliopasteiden vaihtotöiden, portaaliopasteiden ja muiden liikennemerkkitarvikkeiden hankinta Vantaan kaupungille.
Sopimuksen perusteella hankintoja voivat tehdä Vantaan kaupungin kaikki toimialat sekä kaupungin enemmistöosuudella omistamat osakeyhtiöt Vantaan tilapalvelut Vantti Oy ja VTK Kiinteistöt Oy konserni.
Kilpailutuksella perustetaan puitejärjestely, jossa on kaksi (2) toimittajaa per osa-alue. Puitejärjestelyn sisällä hankintoja tehdään toimittajilta etusijajärjestystä noudattaen.,
Ilmoitustyyppi: Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
KOy Jokioisten vuokra-asuntojen lvi-saneeraus
KOy Jokioisten vuokra-asuntojen lvi-saneeraus Kolmen vuokrakerrostalon vesijohtojen, lämmitysverkoston linjasäätöjen ja patteritermostaattien uusiminen, sekä em. liittyvät sähkö- ja rakennustekniset työt (alakatot, kotelot, maalaukset yms). Lisäksi urakkaan kuuluu ikkunoiden uusiminen ja pienehköt iv-muutokset yhteen taloon, sekä kahden talon osalta savunpoistoikkunan lisäys porrashuoneisiin. Asunnot ovat asuinkäytössä koko hankkeen ajan.,
Digipatologian skannerit, Pohjois-Savon hyvinvointialue
Digipatologian skannerit, Pohjois-Savon hyvinvointialue Hankinnan kohteena on diagnostiseen käyttöön tarkoitetut lasiskannerit PSHVA:n patologian laboratorioon. (PSHVA inv. 20220383). Skannerit sijoitetaan patologian laboratorion värjäyshuoneeseen, niitä käyttävät laitteen käyttöön perehdytetyt laboratoriohoitajat. Kuvat tallennetaan Sectran PACS-arkistointijärjestelmään DICOM-muodossa ja niitä katsellaan Sectran IDS7-katselimella.
Skannerikapasiteetti mitoitetaan asiakkaan näytemäärän mukaiseksi. Lasimäärän kasvuennuste on noin 8 % /vuosi. Skannattavaksi tarkoitettuja 25 x 75 mm laseja käsitellään tällä hetkellä vuodessa noin 120 000 kpl. Suurempia 50 x 75 mm makrolaseja tulee noin 2000 kappaletta.,
Laboratoriopalvelut 2025-2027
Laboratoriopalvelut 2025-2027 Hankinnan kohteena ovat Keski-Uudenmaan ympäristökeskuksen elintarvike-, uimavesi-, vesistövesi-, ja
talousvesitutkimuspalvelut, salmonellavalvonta ja näytteiden kuljetuspalvelut. Hankinnan kohdetta on kuvattu tarkemmin hankintailmoituksen liitteenä olevassa Palvelukuvauksessa. Hankinnan soveltuvuusvaatimuksia on kuvattu tarkemmin liitteenä olevassa Palvelukuvauksessa. Tarjoajan ja mahdolliset alihankkijoiden tulee täyttää tarjouspyynnössä ja Palvelukuvauksessa
esitetyt soveltuvuusvaatimukset.
Näytteiden ottamisesta vastaa tilaaja. Tilaaja merkitsee näytteen perustiedot, näytteenottopaikan ja - ajankohdan, mahdolliset näytteenoton yhteydessä kirjatut havainnot, näytteenottajan tiedot, tutkimustodistuksen kielivalinnan, lausunnon tarpeen sekä muut säädösten edellyttämät tiedot näytteenottotodistukseen.
Näytteiden kuljettamisesta tutkivaan laboratorioon vastaa tuottaja. Kuljetuksen tulee olla käytettävissä torstaisin pyhäpäiviä lukuun ottamatta. Tuottaja noutaa näytteet tilaajan toimipisteistä (Keski-Uudenmaan ympäristökeskus/terveysvalvonta, Hyrylänkatu 8, Tuusula) klo 13–15. Tarkat noutoajat sovitaan yhdessä valitun tarjoajan kanssa ennen sopimuksen allekirjoitusta.
Erityistilanteissa kuljettamisesta sovitaan tapauskohtaisesti erikseen.
Haun lisäksi tilaajalla tulee olla mahdollisuus kuljettaa tai toimittaa näytteet itse laboratorioon. Laboratorion on sijaittava siten, että tilaajan on mahdollista siirtää näyte 75 minuutissa analysoivaan laboratorioon (pois lukien erikseen sovittavat harvinaiset analyysit, joissa voidaan joutua käyttämään alihankkijaa) ja laboratorion vastuulle Keski-Uudenmaan ympäristökeskuksen toimipisteestä (Hyrylänkatu 8, 04300 Tuusula). Analyysi on pystyttävä aloittamaan viipymättä.
Näytteet kuljetetaan tutkivaan laboratorioon siten, että niiden tutkiminen voidaan aloittaa analyysimenetelmän edellyttämällä tavalla, tarvittaessa saman päivän aikana. Klooritutkimusten osalta tuottajan tulee ottaa huomioon, että tilaajalla kuluu 45 minuuttia toimittaa näyte näytteenottopisteestä tilaajan toimipisteeseen. Näytteet on kuljetettava lainsäädännön ja/tai tutkimusmenetelmän edellyttämässä lämpötilassa ja muutoinkin niin, että ne säilyvät edustavina. Eri näytetyyppien kuljettamiseen liittyvät erityisvaatimukset on kuvattu tässä palvelukuvauksessa asianomaisen näytetyypin kohdalla.
Lisähankintamahdollisuutena pyydetään häiriötilanteiden hoitamiseksi tuntihintoja laboratorion normaalien aukioloaikojen ulkopuolella tehtävälle työlle. Normaalin aukioloajan ulkopuolella tehtäville analyyseille maksetaan analyysihinnan lisäksi lisähankintana ilmoitettu tuntihinta 30 minuutin tarkkuudella. Laskutus perustuu työhön joka on tehty tilaajan pyynnöstä.
Tilaaja ei sitoudu mihinkään vähimmäistilausmääriin eikä sopimus muodosta tilaajalle
määräostovelvoitetta. Sopimuskauden pituus on kaksi (2) vuotta. Tilaaja varaa itselleen oikeuden jatkaa sopimusta kahdella erillisellä optiovuodella vuosille 2028 ja 2029. Optiolla tarkoitetaan mahdollisuutta sopimuksen jatkamiseen alkuperäisin sopimusehdoin vuosi kerrallaan. Tilaaja ilmoittaa mahdollisten optioiden käyttämisestä kirjallisesti viimeistään 3 kuukautta ennen varsinaisen sopimuskauden ja mahdollisen optiokauden päättymistä.,
Kokonaisurakka, Uudisrakennus, Helsinki, Laajasalo, Heka Laajasalo Koirasaarentie 10
Kokonaisurakka, Uudisrakennus, Helsinki, Laajasalo, Heka Laajasalo Koirasaarentie 10 Hankinnan kohteena on asuinkerrostalon rakentaminen Helsingin Laajasaloon kiinteähintaisena kokonaisurakkana, sisältäen rakennusteknisten töiden lisäksi kaikki LVISA-työt
Kokonaisurakkaan lukeutuvat:
- Tontti 49059 / 3, Heka Laajasalo Koirasaarentie 10
Rakennustyön arvioitu alkamisajankohta on 04/2026 ja työt tulee aloittaa viimeistään 06/2026
Hankintaa ei jaeta osiin, sillä usean toimittajan malli tuottaisi epätarkoituksenmukaisen sopimuskokonaisuuden aikataulunhallinnan sekä töiden yhteensovittamisen kannalta.,
Luokanopettajan monialaisten opintojen hankinta
Luokanopettajan monialaisten opintojen hankinta Helsingin kaupunki hankkii kasvatuksen ja koulutuksen toimialan perusopetuksen erityisopettajille räätälöitynä tilauskoulutuksena luokanopettajan monialaisia opintoja (65 op) 1.8.2026 – 31.12.2029 väliselle ajalle.
Koulutus toteutetaan monimuoto-opetuksena, jolloin opiskelussa yhdistyvät erilaiset lähi- ja etäopetuksen sekä itseopiskelun muodot. Koulutus tulee pystyä suorittamaan opiskelijoiden työn ohessa.
Luokanopettajan monialaisten opintojen (65 op) opintokokonaisuus tulee olla mahdollista suorittaa valmiiksi kahdessa kalenterivuodessa. Opiskeluoikeus on voimassa kolme kalenterivuotta.
Opinnot ovat osa yliopistojen tutkinnoista annetun asetuksen (794/2004, §19) mukaisia luokanopettajan tehtäviin ammatillisia valmiuksia antavia opintoja.
Palveluntuottajan tulee lukea hyväksi suoritettu pohjatutkinto sekä erityisopettajan tutkinto. Kaikki tutkintoasetuksen mukaiset opinnot suoritettuaan valmistuneilla on ammatilliset valmiudet ja muodollinen kelpoisuus toimia erityisluokanopettajana.
Sopimukseen sisältyy enintään yhden (1) vuoden optiokauden mahdollisuus. Optiokauden käytöstä päättää tilaaja viimeistään kuusi (6) kuukautta ennen varsinaisen sopimuskauden päättymistä. Tällöin hankintasopimusten voimassaolo päättyy viimeistään 31.12.2030. Optiokaudella sovelletaan alkuperäisen hankintasopimuksen ehtoja sellaisenaan kuin ne ovat voimassa varsinaisen sopimuskauden päättyessä.
Tilaaja ei sitoudu mihinkään tiettyyn hankintamäärään.
Hankinta on hankintalain E-liitteen mukainen koulutuspalveluhankinta.,
Hammastekniset työt, oikomishoito
Etelä-Karjalan hyvinvointialue pyytää tarjouksia hammasteknisistä töistä oikomishoidon osalta.
Kts. liite Palvelukuvaus
Suunniteltu sopimuskausi on 1.1.2026 - 31.12.2027. Sopimukseen liittyy optio sopimuskauden jatkamisesta vuosille 2028 ja 2029., Retentiokojeet (langat, prässikisko, retentiolevy) Kts. liite Palvelukuvaus, Perusaktivaattorit (monoblokki) Kts. liite Palvelukuvaus, van Beekin aktivaattori Kts. liite Palvelukuvaus, Twin Block aktivaattori Kts. liite Palvelukuvaus, Palatinaalikaaret Kts. liite Palvelukuvaus, Nancen kaaret Kts. liite Palvelukuvaus, Lingvaalikaaret Kts. liite Palvelukuvaus, Quad Helix Kts. liite Palvelukuvaus, Korotuslevyt Kts. liite Palvelukuvaus, RME-koje, laserhitsattuna ( Rapid Maxillary Expansion (RME)) Kts. liite Palvelukuvaus, Herbstin koje, laserhitsattuna Kts. liite Palvelukuvaus, Kipsimallit Kts. liite Palvelukuvaus, Tietokoneavusteisesti valmistettavat oikomishoidon kojeet Kts. liite Palvelukuvaus,
Kahvilapalvelut Tikkurilan kirkon kahvilaan
Kahvilapalvelut Tikkurilan kirkon kahvilaan Hankinnan kohteena on Tikkurilan kirkon kahvilapalveluja koskeva käyttöoikeussopimus.
Tikkurilan kirkkorakennukseen sijoittuvat Vantaan seurakuntien palvelukeskuksen lisäksi Tikkurilan seurakunnan ja Vantaan ruotsinkielisen seurakunnan työntekijöitä ja toimintoja. Tikkurilan seurakunnassa on jäseniä 36 000. Vanda svenska församlingin jäsenmäärä on 3 800.
Vantaan seurakuntien perustehtävä on olla rohkeasti armon asialla. Tavoitteena ja visiona on: Kaikkia ihmisiä kohtaava ja vahvistava sekä työssään uudistuva kirkko Vantaalla. Kaikkia ihmisiä kohtaava ja vahvistava kirkko ei välitä vain jäsenistään vaan kaikista vantaalaisista. Kohtaamisen tarkoitus on, että erilaiset ihmiset voivat kokea seurakunnan kohtaamisen tavat merkitykselliseksi. Vantaan seurakunnat pitävät työskentelyssään ja strategiassaan ekologisuutta tärkeänä. Kirkon kahvilan palveluiden tulee tukea Vantaan seurakuntien arvoja ja visiota. Kahvilan tulee olla rauhallinen tila, siellä ei tule esimerkiksi soittaa musiikkia. Kahvilaan kuuluu ääniä kirkossa olevasta toiminnasta.
Tikkurilan kirkko on Tikkurilan keskustaan keskeiselle kävelykadulle (osoitteeseen Asematie 12 a) sijoittuva tammikuussa 2021 valmistunut moderni kirkko. Kirkko on kohtaamispaikka. Se mahdollistaa kohtaamisen ihmisen itsensä, toisen ihmisen ja Jumalan kanssa. Tikkurilan kirkon halutaan välittävän sanomaa ihmiselle hyvää tekevästä ja sielua hoitavasta kohtaamisesta. Tikkurilan kirkkoa ja kirkkosalia käytetään hyvin monenlaiseen toimintaan: jumalanpalveluksiin, lasten ja nuorten tilaisuuksiin, erilaisiin konsertteihin ja tapahtumiin sekä omaehtoiseen hiljentymiseen. Rakennuksen tiloissa toimii myös muun muassa perheneuvonta ja diakoniavastaanotto.
Kirkkorakennus koostuu kirkosta ja toimisto-osasta. Rakennuksen kerrosala on 2948 kem2. Maantasossa sijaitsevat kirkkosali ja kahvila avautuvat voimakkaasti ympäröivään katutilaan salia kiertävien, betonirakenteiden lomaan rytmittyvien lasiseinien kautta. Kahvilan laajuus on 74 m2, kahvilan aputilan koko on 8,5 m2, kahvilassa tulee olemaan 37 asiakaspaikkaa sekä 12 paikkaa kesäisin terassilla.
Ensimmäisessä kerroksessa sijaitsee myös 58 m2 suuruinen valmistuskeittiö, jota Hankintayksikkö käyttää erilaisten ruokailujen ja tarjoilujen järjestämiseen (esimerkiksi hävikkiruokalounas). Erilaisia ruokailutilaisuuksia järjestetään kirkon tiloissa lähes päivittäin. Hankintayksikön järjestämien ruokailutilaisuuksien ruuan hinta on asiakkaalle joko hyvin pieni tai tarjottavasta ruuasta ei peritä maksua lainkaan. Keittiö on tarkoitettu ensisijaisesti hankintayksikön toiminaan varten. Hankintayksikön ja palveluntuottajan toimintaa keittiössä koordinoidaan ennakoivalla suunnittelulla. Kylmäsäilytystilojen ja muiden säilytystilojen kapasiteetti jaetaan hankintayksikön ja palveluntuottajan kesken. Palveluntuottaja ei voi lähtökohtaisesti säilyttää omia laitteitaan keittiössä.
Hygienian tulee noudattaa omavalvontasuunnitelmaa. Keittiössä voidaan valmistaa kahvilassa myytäviä ja kirkon tiloissa tarjottavia tuotteita tai hankintayksikön tilaamia tuotteita. Toiveena on, että kahvilassa tarjotaan arkisin kevytlounasta. Palveluntuottajan tulee erikseen sopia pysyväisluonteisten (esim. kylmäkaappi) lisälaitteiden tuomisesta kahvilaan. Lisälaitteiden tulisi sopia mahdollisimman hyvin kahvilan arkkitehtuuriin.
Kahvilan aukioloaikojen tulisi olla mahdollisimmat laajat viikon jokaisena päivänä. Toiveena on kahvilan aukiolo ma – pe 7.30 – 20 ja la-su klo 9 – 18.
Palveluntuottajalla tulee olla mahdollisuus kirkolla järjestettävien konserttien yhteydessä tapahtuvan väliaikatarjoilun järjestämiseen. Konserttien yhteydessä toivotaan järjestettäväksi mahdollisuus nauttia esimerkiksi lasi viiniä. Tätä ajatellen yrittäjän tulisi hankkia alkoholinmyyntilupa. Alkoholin myynnin odotetaan olevan vain marginaalinen osa kahvilan toimintaa. Ei ole pois suljettua, että myös kahvila-alueella tai kirkon aulassa olisi joskus pieniä konsertteja. Näiden tilaisuuksien järjestelyvastuu on Hankintayksiköllä.
Kahvilan tulee toimia tiiviissä ja hyvässä yhteistyössä Hankintayksikön kanssa. Arvostamme kaikessa kahvilaan liittyvässä toiminnassa asiakaspalveluhenkisyyttä ja joustavuutta. Kahvilayrittäjällä on mahdollisuus tarjota pitopalvelutoimintaa seurakuntalaisten kirkon tiloissa viettämiin kastejuhliin, häihin, muistotilaisuuksiin yms. Kahvilaa ei voi varata yksityistilaisuuksiin. Kahvilayrittäjällä tulee olla valmius toimittaa hankintayksikön eri tilaisuuksiin kokoustarjoiluja tai ateriapalveluja myös ilta-aikoina kahvilan aukioloajan sisällä.
Kahvilan toivotaan tarjoavan asiakkaalle henkilökohtaisen kokemuksen, valinnan vapautta ja viihtymistä. Kahvilan toivotaan olevan kaikkien ikäryhmien kahvila. Kahvilan toiminnan ja tarjonnan kärjen tulee kuitenkin olla uusien ikäpolvien odotuksissa. Kahvilan toivotaan olevan moderni ja omaleimainen, urbaanien nuorten aikuisten kokoontumispaikka, joka tarjoaa elämyksiä ja laadukkaita tuotteita ja mahdollistaa esimerkiksi etätyöskentelyn kahvilassa.
Kahvilan toiminnassa tulee ottaa huomioon kahvilan vieressä sijaitsevan Pienten paikan toiminta, jonne on kulku oman sisäänkäynnin lisäksi kahvilan läpi. Lapset voivat tulla Pienten paikkaan yhdessä oman aikuisen kanssa viettämään vapaasti aikaa, nauttimaan omia eväitä ja leikkimään. Toki Pienten paikan kävijät voivat käyttää myös kahvilan palveluita ja ostaa kahvilan tuotteita. Pienten Paikkaa ei voida käyttää kahvilan lisätilana.
Kahvilan toiminnan keskiössä tulee olla monenlainen hyvän tekeminen. On toivottavaa, että kahvila voisi tarjota työ- tai työharjoittelupaikkoja opiskelijoille ja vaikeasti työllistyville. Kahvilassa tulisi olla myös mahdollisuus osallistua erilaisiin hyväntekeväisyyskampanjoihin, joiden avustuskohde voi olla paikallinen tai kaukana maailmalla. Nämä ovat vain pari esimerkkiä auttamisen ja hyvän tekemisen tavoista, joita kahvilassa voidaan toteuttaa yhteistyössä Hankintayksikön kanssa.,
Hammastekniset työt, protetiikka
Etelä-Karjalan hyvinvointialue pyytää tarjouksia hammasteknisistä töistä protetiikan osalta.
Kts. liite Palvelukuvaus
Suunniteltu sopimuskausi on 1.1.2026 - 31.12.2027. Sopimukseen liittyy optio sopimuskauden jatkamisesta vuosille 2028 ja 2029., Hammastekniset työt, protetiikka Kts. liite Palvelukuvaus, Erikoishammasteknikkopalvelut toimeentulotukiasiakkaille Kts. liite Palvelukuvaus,
Suurtehohälyttimet ja niiden huolto
Suurtehohälyttimet ja niiden huolto Hankinnan kohteena ovat suurtehohälyttimet (=väestöhälyttimet) ja niiden huolto.
Pelastuslaitokset ylläpitävät väestöhälyttimien verkostoa, jota rakennetaan, uusitaan ja huolletaan vuosittain tarpeen mukaan asutuksen keskittymisen sekä laitteiden ikääntymisen takia. Hankinta koskee väestöhälyttimien kunnostamisen ja huollon sekä uusien hälyttimien rakentamisen hankintaa.
Tilaajat eivät sitoudu tiettyyn vähimmäisostomäärään.,
Projektleitung GemIT
Ziel des Projektes zur IT-Konsolidierung ist die Schaffung eines gemeinsamen IT-Betriebes für die
BGHW, BG ETEM und BG Verkehr, der durch eine Standardisierung und Modernisierung der
Technologien sowie von Zusammenarbeitsmodellen eine gemeinsame Zukunftsfähigkeit bis 2030
sicherstellt. Hierzu soll eine neue Aufbau- und Ablauforganisation aufgebaut werden, die zukünftig den
Betrieb der neuen IT-Plattform verantworten wird (gemeinsame Matrixorganisation).
| Ilmoitusnumero | 723742-2025 |
|---|---|
| Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000) |
| EUVL S | 211/2025 |
| Ilmoitustyyppi | Hankintailmoitus (tarjouspyyntö) |
| Aluekoodi | |
| Osoitetiedot |
Berufsgenossenschaft Handel und Warenlogistik Mannheim vergabestelle@bghw.de https://ted.europa.eu/de/notice/-/detail/723742-2025 |
| Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
| Liitteet | |
| Lähde | TED |
AO pour l’acquisition de chaussures d’intervention pour les sapeurs- pompiers du SIS 972
La présente consultation consiste à l'acquisition de chaussures d'intervention pour les sapeurs-pompiers du Service d'Incendie et de Secours de Martinique (SIS 972).
| Ilmoitusnumero | 723778-2025 |
|---|---|
| Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Jalkineet (18800000) |
| EUVL S | 211/2025 |
| Ilmoitustyyppi | Hankintailmoitus (tarjouspyyntö) |
| Aluekoodi | |
| Osoitetiedot |
Service d'Incendie et de Secours de Martinique Fort-de-France marche.public@sdis972.fr https://ted.europa.eu/fr/notice/-/detail/723778-2025 |
| Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
| Liitteet | |
| Lähde | TED |
Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Jarzębowej i ul. Kotarbińskiego w Poznaniu – zadanie realizowane w formule „Zaprojektuj i wybuduj”
Przedmiot zamówienia określony został w Rozdziale III niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, w Projektowanych Postanowieniach Umowy (dalej zwanych PPU) stanowiących załącznik nr 3 do SWZ oraz dokumentacji stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ
| Ilmoitusnumero | 723823-2025 |
|---|---|
| Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Rakennustyöt (45000000), Insinööripalvelut (71300000) |
| EUVL S | 211/2025 |
| Ilmoitustyyppi | Hankintailmoitus (tarjouspyyntö) |
| Aluekoodi | |
| Osoitetiedot |
Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Poznań obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl https://ted.europa.eu/pl/notice/-/detail/723823-2025 |
| Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
| Liitteet | |
| Lähde | TED |
Podtlaková terapie – dodávky spotřebního materiálu spojené s výpůjčkou potřebné přístrojové techniky
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou průběžné a opakované dodávky materiálů k podtlakové terapii k léčbě chronických, akutních a traumatických ran, k prevenci a léčbě infekcí (dále jen také „SZM“). Předmět plnění je spojen s bezplatným vypůjčením potřebného přístrojového vybavení. Veřejná zakázka je rozdělena na 2 části. Bližší informace jsou uvedeny u jednotlivých částí veřejné zakázky níže a v zadávací dokumentaci (dále jen "ZD").
| Ilmoitusnumero | 723857-2025 |
|---|---|
| Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Siteet (33141110), Haavasiteet (33141119), Erilaiset lääkintälaitteet ja -tuotteet (33190000) |
| EUVL S | 211/2025 |
| Ilmoitustyyppi | Hankintailmoitus (tarjouspyyntö) |
| Aluekoodi | |
| Osoitetiedot |
Fakultní nemocnice Ostrava Ostrava - Poruba katerina.onderkova@fno.cz https://ted.europa.eu/cs/notice/-/detail/723857-2025 |
| Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
| Liitteet | |
| Lähde | TED |
Caractérisation des déchets abandonnés diffus nettoyés par les collectivités territoriales en France métropolitaine
Caractérisation des déchets abandonnés diffus soumis à la REP et concernés par des dispositions relatives au nettoiement. Elle vise à quantifier et estimer la répartition des déchets abandonnés diffus (proportions d'emballages, de mégots, de textiles sanitaires à usage unique) présents sur la voirie et faisant l'objet de prestations de nettoiement par les collectivités au titre de la propreté urbaine. L'exploitation et l'analyse des données brutes, réalisées par le prestataire, permettra l'application des règles d'allocation définies dans le cadre de l'étude de coûts ADEME 2025 pour les prestations de voirie. La mise à disposition de ces données devra être déclinée par typologie d'habitats et de secteurs.
| Ilmoitusnumero | 723902-2025 |
|---|---|
| Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Kyselytutkimuspalvelut (79311000) |
| EUVL S | 211/2025 |
| Ilmoitustyyppi | Hankintailmoitus (tarjouspyyntö) |
| Aluekoodi | |
| Osoitetiedot |
ADEME, Agence de l'Environnement et de la Maîtrise de l'Energie Angers cedex01 ghislaine.legoallec@ademe.fr https://ted.europa.eu/fr/notice/-/detail/723902-2025 |
| Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
| Liitteet | |
| Lähde | TED |
Mittagsverpflegung für die Ganztagsschulen in Rastatt
Bereitstellung eines Mittagessens für Schulkinder für mindestens 2 Jahre (zzgl. Verlängerungsoption für 2 x 1 Jahr; insgesamt vier Jahre). Die Bereitstellung umfasst die Lieferung und Speiseplanerstellung für die jeweiligen Schulen. Alle Angaben gelten für zwei Jahre. Mindestanforderungen an Qualität des Essens finden sich in der Leistungsbeschreibung.
| Ilmoitusnumero | 723947-2025 |
|---|---|
| Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Kouluateriapalvelut (55524000) |
| EUVL S | 211/2025 |
| Ilmoitustyyppi | Hankintailmoitus (tarjouspyyntö) |
| Aluekoodi | |
| Osoitetiedot |
Stadtverwaltung Rastatt Rastatt zentrale-vergabestelle@rastatt.de https://ted.europa.eu/de/notice/-/detail/723947-2025 |
| Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
| Liitteet | |
| Lähde | TED |
25W00009 – Aquisição de artigos de merchandising para a Loja da Universidade de Coimbra
25W00009 - Aquisição de artigos de merchandising para a Loja da Universidade de Coimbra
| Ilmoitusnumero | 723985-2025 |
|---|---|
| Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Säkit ja pussit (18930000), Muistikirjat (22815000), Kuulakärkikynät (30192121), Pullot (39225710), Erilaiset koriste-esineet (39298900) |
| EUVL S | 211/2025 |
| Ilmoitustyyppi | Hankintailmoitus (tarjouspyyntö) |
| Aluekoodi | |
| Osoitetiedot |
Universidade de Coimbra Coimbra dca@uc.pt https://ted.europa.eu/pt/notice/-/detail/723985-2025 |
| Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
| Liitteet | |
| Lähde | TED |
Kompleksowe ubezpieczenie floty pojazdów Zakładu Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Łodzi
Opis przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania pn. Kompleksowe ubezpieczenie floty pojazdów Zakładu Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Łodzi, obejmuje:
A. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych;
B. Ubezpieczenie autocasco;
C. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów;
D. Ubezpieczenie assistance.
| Ilmoitusnumero | 724015-2025 |
|---|---|
| Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Vakuutuspalvelut (66510000) |
| EUVL S | 211/2025 |
| Ilmoitustyyppi | Hankintailmoitus (tarjouspyyntö) |
| Aluekoodi | |
| Osoitetiedot |
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. Łódź zwik@zwik.lodz.pl https://ted.europa.eu/pl/notice/-/detail/724015-2025 |
| Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
| Liitteet | |
| Lähde | TED |
25AB00007438 – Aquisição de equipamentos para posto de trabalho
25AB00007438 - Aquisição de equipamentos para posto de trabalho
| Ilmoitusnumero | 724039-2025 |
|---|---|
| Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Atk-laitteet ja -tarvikkeet (30200000) |
| EUVL S | 211/2025 |
| Ilmoitustyyppi | Hankintailmoitus (tarjouspyyntö) |
| Aluekoodi | |
| Osoitetiedot |
Instituto de Gestão Financeira e Equipamentos da Justiça, I. P. Lisboa correio@igfej.mj.pt https://ted.europa.eu/pt/notice/-/detail/724039-2025 |
| Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
| Liitteet | |
| Lähde | TED |
Servicios de desbroce, limpieza y mantenimiento de los núcleos rurales, reservado a Centros Especiales de Empleo de Iniciativa Social
El Ayuntamiento de Ames, como entidad local responsable de la conservación del entorno urbano y rural, tiene el deber de mantener en condiciones adecuadas de limpieza, seguridad y salubridad todos aquellos espacios públicos que se encuentran bajo su titularidad o responsabilidad, incluidos los caminos rurales, cunetas, parcelas municipales, sendas, zonas verdes y márgenes de carreteras locales.
Los núcleos rurales del ayuntamiento, debido a su extensión, dispersión geográfica y características topográficas, requieren de una intervención periódica y planificada, para evitar el deterioro del entorno, los riesgos asociados a la acumulación de vegetación seca, y las consecuencias negativas para la población residente y el medio ambiente
| Ilmoitusnumero | 724082-2025 |
|---|---|
| Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Rikkakasvien kitkeminen (77312000), Rikkakasvien myrkyttäminen (77312100) |
| EUVL S | 211/2025 |
| Ilmoitustyyppi | Hankintailmoitus (tarjouspyyntö) |
| Aluekoodi | |
| Osoitetiedot |
Junta de Gobierno Local del Ayuntamiento de Ames Ames isabel.quintans@concellodeames.gal https://ted.europa.eu//notice/-/detail/724082-2025 |
| Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
| Liitteet | |
| Lähde | TED |