LV-työt sisältäen lämmitys- ja vesijohto sekä kaasupolttimien, mittaus-, säätö-, huolto- ja asennustyöt

Suomi | Kotkan kaupunki
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 6.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 28.11.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

LV-työt sisältäen lämmitys- ja vesijohto sekä kaasupolttimien, mittaus-, säätö-, huolto- ja asennustyöt Kotkan kaupunki (hankintayksikkö, tilaaja) pyytää tarjouksia yksikköhintaisista lämmitys- ja vesijohto sekä kaasupolttimien, mittaus-, säätö-, huolto- ja asennustöistä tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti. Kiinteistöihin kohdistuvat työt ovat tuntitöinä laskutettavia, olemassa olevien kiinteistöjen korjaus-, kunnossapito- ja muutostöitä. Työnjohdosta vastaa toimittaja.

Tehtäviä voi olla esim. joku seuraavista:
1. Vesi- ja lämmitysjohtoja tai venttiileitä uusitaan tai korjataan
2. Viemärijärjestelmiä uusitaan tai korjataan
3. Vesikalusteita tai kesävesijärjestelmiä, pumppuja uusitaan tai korjataan
4. Kaasu- ja kondenssikattiloiden huolto- ja poltintyöt
5. Ilmavesi- ja maalämpöpumppuihin (ei kylmäalan työt) liittyvät huoltotyöt
6. Lämpö- ja vesiverkostojen eristystyöt
7. Lämpö- ja vesiverkostojen mittaus- ja säätötyöt

Korjaus- ja huoltotyöhön kuuluvat pääasiassa työt kiinteistöissä kuten päiväkodit, koulut, liikuntarakennukset ja muut kunnan ylläpitämät palvelukiinteistöt, joissa huomioitava käyttäjien toiminta ja turvalliset toimintatavat. Yleensä huoltotyöt koskevat vain osaa rakennusta.

Hankintamenettelyllä muodostetaan yhden (1) vuoden mittainen puitejärjestely, johon valitaan neljä (4) toimittajaa. Puitejärjestelyyn valitaan toimittajat tarjousvertailun perusteella syntyneessä kokonaistaloudellisessa edullisuusjärjestyksessä. Hankintayksikkö pidättää oikeuden muodostaa puitejärjestely, vaikka soveltuvuusvaatimukset täyttäviä tarjouksia tulisi vähemmän kuin neljä.

Hankinta toteutetaan puitejärjestelynä, koska hankittavien palvelujen määrää ja täsmällistä sisältöä ei pystytä arvioimaan etukäteen. Hankintayksikkö ei sitoudu tiettyihin hankintamääriin sopimuskauden aikana. Palveluita tilataan sopimusaikana tarpeiden ja määrärahojen puitteissa. Toimeksiantokohtaiset tavoitteet määritetään kussakin kohteessa erikseen.

Tilaaja voi hankkia sopimuksen puitteissa puitejärjestelykumppaneilta myös saneeraus- ja uudisrakennusurakoihin sisältyviä, hankinnan kohteena olevia LV-töitä, mutta sopimus ei muodosta puitejärjestelykumppaneille yksinoikeutta rakennusurakoiden sisällä tehtäviin lämpö- ja vesijohtojen mittaus-, säätö-, huolto- ja asennustöihin.

Tilaajalla on oikeus yksipuolisella päätöksellä jatkaa yhden (1) vuoden määräaikaista sopimuskautta ottamalla käyttöön yhden (1) vuoden mittaisen option (1+1). Tilaaja ilmoittaa optiokauden käyttöönotosta kirjallisesti viimeistään 3 kk ennen määräaikaisen sopimuskauden päättymistä. Mikäli tilaaja ottaa option käyttöön, pätevät nyt kilpailutettavan sopimuksen ehdot sellaisenaan myös siihen.

Rinnakkais-, osa- ja/tai vaihtoehtoiset tarjoukset eivät ole sallittuja.,

Ilmoitusnumero 2025-033467
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennusten asennustyöt (45300000), Putkityöt (45330000), Lämmitys-, ilmanvaihto- ja ilmastointilaitteiden asennustyöt (45331000), Putki- ja viemäröintityöt (45332000), Vesijohtotyöt (45332200), Korjaus- ja huoltopalvelut (50000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C7
Osoitetiedot Kotkan kaupunki
PL 205 48101 Kotka FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Huoltoautojen huoltoleasing.

Suomi | Muhoksen kunta
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 6.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 1.12.2025 07:30 Alkuperäinen ilmoitus

Huoltoautojen huoltoleasing. Muhoksen kunnan tekniset palvelut pyytää tarjoustanne kahden kiinteistönhuoltoauton ja yhden umpipakettiauton huoltoleasing sopimuksista. Autot ovat uusia, vuokra-aika on 60 kk.

Kiinteistönhuoltoautojen varusteena ovat mm. irroitettava aurausvarustus ja irroitettava hiekoitusvarustus. Umpipakettiauton käyttövoima on sähkö.

Ajoneuvojen toimitusaika on maaliskuun 2026 loppuun mennessä.

Tarkempi varustelistaus ilmenee tarjouspyynnössä.,

Ilmoitusnumero 2025-033406
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Avopakettiautot (34131000), Umpipakettiautot (34136200)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Muhoksen kunta
Asematie 14 91500 Muhos FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Sähköasennustyöt – Pyhäranta Camping

Suomi | PYHÄRANNAN KUNTA
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 6.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 26.11.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Sähköasennustyöt - Pyhäranta Camping Pyhärannan Camping-alueelle tehdään sähköasennusten muutostöitä, alueen sähköturvallisuuden parantamiseksi ja sähköturvallisuuslainsäädännön määräysten täyttämiseksi.

Alueelle mm. lisätään karavaanialuetta palvelevia pistorasioita. Alueen sähköputkitukset toimittaa ja asentaa tilaaja ja nyt kilpailutettavaan kokonaisuuteen sisältyy sähköasennustyöt ja tarvikkeiden hankinta.,

Ilmoitusnumero 2025-033319
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000), Sähköasennustyöt (45311200)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C1
Osoitetiedot PYHÄRANNAN KUNTA
Lasikuja 6 27320 Ihode FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Rakennustyöt

Suomi | Kotkan kaupunki
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 6.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 28.11.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Rakennustyöt Kotkan kaupunki (hankintayksikkö, tilaaja) pyytää tarjouksia yksikköhintaisista rakennustöistä tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti. Kiinteistöihin kohdistuvat työt ovat tuntitöinä laskutettavia, olemassa olevien kiinteistöjen korjaus-, kunnossapito- ja muutostöitä. Työnjohdosta vastaa kohteesta riippuen toimittaja tai tilaaja.

Tehtäviä voi olla esim. joku seuraavista:
1. Rakennustyöt (RM)
2. Kirvesmiehen työt (RAM)
3. Rakennusaputyöt ja työmaasiivous

Korjaus- ja huoltotyöhön kuuluvat pääasiassa työt kiinteistöissä kuten päiväkodit, koulut, liikuntarakennukset ja muut kunnan ylläpitämät palvelukiinteistöt, joissa huomioitava käyttäjien toiminta ja turvalliset toimintatavat. Yleensä huoltotyöt koskevat vain osaa rakennusta.

Kilpailutuksella perustetaan yhden (1) vuoden mittainen puitejärjestely, johon valitaan neljä (4) toimittajaa. Puitejärjestelyyn valitaan toimittajat tarjousvertailun perusteella syntyneessä kokonaistaloudellisessa edullisuusjärjestyksessä. Tilaaja pidättää oikeuden muodostaa puitejärjestely, vaikka soveltuvuusvaatimukset täyttäviä tarjouksia tulisi vähemmän kuin neljä.

Tilaajalla on oikeus yksipuolisella päätöksellä jatkaa yhden (1) vuoden määräaikaista puitesopimuskautta ottamalla käyttöön yhden (1) vuoden mittaisen option (1+1). Tilaaja ilmoittaa optiokauden käyttöönotosta kirjallisesti viimeistään 3 kk ennen määräaikaisen sopimuskauden päättymistä. Mikäli tilaaja ottaa option käyttöön, pätevät nyt kilpailutettavan sopimuksen ehdot sellaisenaan myös siihen.

Hankinta toteutetaan puitejärjestelynä, koska hankittavien palvelujen määrää ja täsmällistä sisältöä ei pystytä arvioimaan etukäteen. Hankintayksikkö ei sitoudu tiettyihin hankintamääriin sopimuskauden aikana. Palveluita tilataan sopimusaikana tarpeiden ja määrärahojen puitteissa. Toimeksiantokohtaiset tavoitteet määritetään kussakin kohteessa erikseen.

Tilaaja voi hankkia sopimuksen puitteissa puitejärjestelykumppaneilta myös saneeraus- ja uudisrakennusurakoihin sisältyviä, hankinnan kohteena olevia rakennustöitä, mutta sopimus ei muodosta puitejärjestelykumppaneille yksinoikeutta rakennusurakoiden sisällä tehtäviin töihin.

Rinnakkais- tai vaihtoehtoiset tarjoukset eivät ole sallittuja.,

Ilmoitusnumero 2025-033463
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000), Talonrakentaminen (45210000), Kirvesmiehen- ja puusepäntyöt (45422000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C7
Osoitetiedot Kotkan kaupunki
PL 205 48101 Kotka FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

GTK Mintec – Uuden koetehtaan hankintojen oikeudelliset palvelut

Suomi | Geologian tutkimuskeskus
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 6.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 27.11.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

GTK Mintec - Uuden koetehtaan hankintojen oikeudelliset palvelut HANKINNAN KOHDE

Hankinnan kohteena ovat uuden GTK Mintec -koetehtaan rakennushankkeen hankintojen oikeudelliset palvelut tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyn mukaisesti.

Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteessä 1 "Hankinnan kohteen kuvaus".

SOPIMUSKAUSI

Hankinnan kohteena olevista palveluista tehdään toistaiseksi voimassa oleva sopimus. Ks. myös tarjouspyynnön liitteenä olevan sopimuksen (liite A) kohta 4.

HANKINNAN LAAJUUS

Sopimuskauden aikaisen työmäärän arvioidaan olevan 300-500 tuntia (h) neljän (4) ensimmäisen sopimusvuoden osalta. Hankintayksikön arvion mukaan selkeä valtaosa tehtävästä työstä kohdistuu kuitenkin ensimmäiseen sopimusvuoteen. Kyseessä on sitoumukseton arvio.

Tarjoajan tulee huomioida, että hankinta alittaa hankintalain liitteen E mukaisen muiden erityisten palvelujen kynnysarvon.,

Ilmoitusnumero 2025-033385
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Oikeudelliset palvelut (79100000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Geologian tutkimuskeskus
Vuorimiehentie 5 02151 Espoo FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Bruttoliikennöintikilpailutus POSELY 2025/1

Suomi | Elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskus
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 6.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 4.12.2025 11:00 Alkuperäinen ilmoitus

Pohjois-Savon ELY-keskus pyytää tarjouksianne joukkoliikennepalvelujen hoitamisesta bruttokorvaukseen perustuvan liikennöintisopimuksen mukaisesti Pohjois-Savon alueella.

Tämä kilpailutus toteutetaan yhteishankintana Kuopion kaupungin kanssa.

Liikennöintisopimuksen sisältö on määritelty tarkemmin liitteenä olevissa tarjouspyyntöasiakirjoissa. Näitä sopimusehtoja noudatetaan bruttokorvaukseen perustuvassa liikenteessä, jossa on käytössä liikenteenharjoittajan lippu- ja maksujärjestelmä sekä Kuopion kaupungin Waltti-lippu - ja maksujärjestelmä., Juankoski-Kaavi-Kuopio Bruttoliikennöinti kohteessa Juankoski-Kaavi-Kuopio, käytössä vain Kuopion kaupungin Waltti lippu- ja maksujärjestelmä., Keitele-Pielavesi-Kuopio Bruttoliikennöinti kohteessa Kuopio-Pielavesi-Keitele, Kuopio-Pielavesi välillä käytössä Kuopion kaupungin Waltti lippu- ja maksujärjestelmä ja yhteysvälillä Pielavesi-Keitele liikenteen harjoittajan lippu- ja maksujärjestelmä.,

Ilmoitusnumero 2025-033302
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tieliikennepalvelut (60100000), Joukkoliikennepalvelut maanteitse (60112000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1DB
Osoitetiedot Elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskus
Kallanranta 11 70100 Kuopio FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Siivouspalvelut 1.2.2026 – 31.12.2027

Suomi | Rauman kaupunki / Ruoka- ja puhtauspalvelut
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 6.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 25.11.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Siivouspalvelut 1.2.2026 - 31.12.2027 Rauman kaupunki pyytää tarjouksia neljän kiinteistön ylläpito- ja perussiivouksista tämän tarjouspyynnön ja sen liiteasiakirjojen mukaisesti ajalle 1.2.2026 - 31.12.2027.

Kilpailutettavat kiinteistöt:
- Unajan koulu (Laivolantie 10, 26910 Unaja)
- Onnelan päiväkoti (Rajasuontie 2, 26840 Kortela)
- Nanun Iltis (Nummenvahe 2, 26100 Rauma)
- Kortelan koulu (Kortelantie 23, 26840 Kortela)

Kortelan koulun, Onnelan päiväkodin ja Nanun Iltiksen osalta sopimuskausi päättyy keväällä 2027.

Kohteiden esittelyyn voi halutessaan osallistua to 13.11.2025 klo 09.00. Kohteiden esittelyt alkavat Unajan koululta ja etenevät sen jälkeen tilaajan ilmoittamassa järjestyksessä kohteittain. Esittelyyn ilmoittautuminen viimeistään ti 11.11.2025 klo 16:00 mennessä sähköpostitse osoitteeseen tanja.suomalainen@rauma.fi. Esittelyä ei järjestetä, mikäli siihen ei ole määräaikaan mennessä ilmoittautuneita.

Sopimuskauden aikana Rauman kaupungin omistuksessa olevissa kohteissa ja toiminnassa saattaa tapahtua muutoksia, jotka vaikuttavat tämän tarjouspyynnön kohteena olevan hankinnan/toiminnan järjestämiseen, laajentamiseen tai supistamiseen. Tällöin laadittavaa sopimusta tarkistetaan tarvittavin osin, eikä tarjouksen antajalla ole oikeutta vaatia vahingonkorvauksia ko. muutoksista johtuen. Tarjouksen antaessaan tarjoaja sitoutuu tähän ehtoon. Muutoksista pyritään tiedottamaan hyvissä ajoin.,

Ilmoitusnumero 2025-033462
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Siivous- ja puhdistuspalvelut (90910000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI196
Osoitetiedot Rauman kaupunki / Ruoka- ja puhtauspalvelut
Kanalinranta 3 26100 Rauma FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Lietteiden keräys ja kuljetus Korppoon ja Nauvon alueella

Suomi | Lounais-Suomen Jätehuolto Oy
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 6.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 5.12.2025 07:00 Alkuperäinen ilmoitus

Lietteiden keräys ja kuljetus Korppoon ja Nauvon alueella Urakka-alue sijoittuu Paraisten kaupungin alueen Korppoon pääsaareen ja Norrskatan saareen, Nauvon pääsaareen ja Haverön, Högsarin, Käldön, Vallmon, Sandön, Seilin ja Ön saarien alueelle.
Urakka suoritetaan yksikköurakkahintana, joka pitää sisällään kaikki toiminnasta aiheutuvat kustannukset (alv 0 %). Yksikköurakkahintaan sisältyvät kaikki tähän sopimukseen kuuluvat työsuoritteet. Tyhjennykset tulee tehdä klo 06.00–21.00 välisenä aikana.

Urakka sisältää soveltuvalla kalustolla suoritettavan kaiken kunnan lakisääteisellä järjestämisvastuulla (jätelain 5 luku Kunnan järjestämä jätehuolto 32 § ja 33 §) olevan lietteen keräyksen. Liete tyhjennetään keräysjärjestelmistä, joita ovat mm. saostus- ja umpisäiliöt, pienpuhdistamot ja muut säiliöryhmät. Keräysjärjestelmä voi sisältää useamman erilaisen tyhjennettävän lietesäiliön samassa pihapiirissä. Liete tulee kuljettaa tilaajan osoittamaan vastaanottopaikkaan tilaajan lukuun. Urakka-alueelta kerätyt lietteet tulee toimittaa Korppoon lietevastanottoasemalle, osoitteeseen Strömmantie 12, 21710 Korppoo. Mikäli lietteitä ei voida toimittaa Korppoon lietteidenvastaanottoasemalle lietteet toimitetaan tilaajan osoittamaan toissijaiseen vastaanottoon. Toissijaisena vastaanottona toimii Paraisten kaupungin vesihuoltolaitoksen, Paraisten veden keskusjätevedenpuhdistamoon, osoitteeseen Norrbyn rantatie 10, 21600 Parainen.

Urakoitsijalla tulee olla sellaista lietteen keräyskalustoa, jolla sopimuksen mukaiset työt voidaan turvallisesti ja asianmukaisesti hoitaa.

Ensisijaisesti tyhjennykset tehdään kuorma-autolla ja traktorilla.

Urakoitsija voi joko ekotyhjentää (kaksiosaisella lietesäiliöllä), tai tyhjentää kokonaan, saostussäilöt ja pienpuhdistamot.

Tarkemmat urakkaan liittyvät tehtävät ja lisätöistä maksettavat korvaukset ovat sopimusmallissa liitteessä 1.

Tarjouspyyntö ei sisällä tyhjennyksiä saarilla, joihin ei ole maantie-, silta-,lossi- tai yhteysalus yhteyttä. Soveltuvuusvaatimukset täyttävät tarjoukset otetaan vertailuun. Valintaperusteena on kokonaistaloudellinen edullisuus ja valinta tehdään vaatimukset täyttävistä tarjouksista alimman hinnan mukaan. Valinta voidaan tehdä alimman hinnan mukaan, sillä hankintailmoituksessa ja siihen liittyvässä sopimuksessa on määritelty palvelulle korkea laatutaso.

Voittanut palveluntuottaja velvoitetaan hyväksymään sopimusmallin sisältö sellaisenaan.,

Ilmoitusnumero 2025-033383
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lika- tai sakokaivojen tyhjennyspalvelut (90460000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C1
Osoitetiedot Lounais-Suomen Jätehuolto Oy
Lemminkäisenkatu 50 20520 Turku FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tampereen seudun ilmastokestävä sini-viherverkko sekä yhdyskuntarakenne

Suomi | Kuntien Hankintapalvelut KuHa Oy
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 6.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 5.12.2025 07:00 Alkuperäinen ilmoitus

Tampereen seudun ilmastokestävä sini-viherverkko sekä yhdyskuntarakenne Hankinnan kohteena on konsulttitoimeksianto, jonka avulla selvitetään Tampereen kaupunkiseudun viherrakenteen nykytila ja tarpeet tulevaisuudessa ilmastonmuutokseen sopeutuminen huomioiden. Tarjoaja nimeää hankkeen toteuttamista varten vähintään (3) henkilön tiimin. Tiimissä on oltava nimettyinä projektipäällikkö, biologi, vesiasiantuntija (esim. hydrologi) ja maisemasuunnittelija/-asiantuntija (jäljempänä "Konsultit"). Yksi (1) Konsulteista voi toimia kahdessa (2) edellä mainitussa roolissa. Kukin Konsultti alansa asiantuntijana toteuttaa hankinnan kohteena olevaa toimeksiantoa tämän tarjouspyynnön liitteen 2 ”Hankesuunnitelma” mukaisesti. Hankinnan kohde ja sen sisältö on määritelty tarkemmin tarjouspyynnön liitteessä 2.

Kilpailutusmuotona on käänteinen kilpailutus (ns. ranskalainen kilpailutus). Hankittavan kokonaisuuden kattohinta on 234 000 euroa (alv 0%).

Kilpailutuksessa valintaperusteena käytetään kokonaistaloudellista edullisuutta, jonka perusteena käytetään parasta laatua. Laadusta parhaat pisteet saanut tarjoaja valitaan Toimittajaksi. Kilpailutuksen perusteella valitaan yksi (1) Toimittaja.

Sopimuskauden suunniteltu aloitusajankohta on 16.2.2026. Kts. hankinnan tarkempi suoritusaika tarjouspyynnön liitteen 1 "Sopimusluonnos" kohdasta 5 "Palvelun suoritusaika".,

Ilmoitusnumero 2025-033301
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Yhdyskunta- ja maisemansuunnittelupalvelut (71400000), Tutkimus- ja kehityspalvelut ja niihin liittyvät konsulttipalvelut (73000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI19B
Osoitetiedot Kuntien Hankintapalvelut KuHa Oy
Suupantie 2 33960 Pirkkala FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Maalaus-, laatoitus-, rappaus- ja mattoasennustyöt

Suomi | Kotkan kaupunki
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 6.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 28.11.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Maalaus-, laatoitus-, rappaus- ja mattoasennustyöt Kotkan kaupunki (hankintayksikkö, tilaaja) pyytää tarjouksia yksikköhintaisista maalaus-, laatoitus, rappaus- ja mattoasennustöistä tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti. Kiinteistöihin kohdistuvat työt ovat tuntitöinä laskutettavia, olemassa olevien kiinteistöjen korjaus-, kunnossapito- ja muutostöitä. Työnjohdosta vastaa kohteesta riippuen toimittaja tai tilaaja.

Tehtäviä voi olla esim. joku seuraavista:
1. Tasoite- ja maalaustyöt
2. Laatoitus- ja vesieristetyöt
3. Muuraus- ja rappaustyöt
4. Muovimattoasennustyöt

Korjaus- ja huoltotyöhön kuuluvat pääasiassa työt kiinteistöissä kuten päiväkodit, koulut, liikuntarakennukset ja muut kunnan ylläpitämät palvelukiinteistöt, joissa huomioitava käyttäjien toiminta ja turvalliset toimintatavat. Yleensä huoltotyöt koskevat vain osaa rakennusta.

Kilpailutuksella perustetaan yhden (1) vuoden mittainen puitejärjestely, johon valitaan neljä (4) toimittajaa. Puitejärjestelyyn valitaan toimittajat tarjousvertailun perusteella syntyneessä kokonaistaloudellisessa edullisuusjärjestyksessä. Tilaaja pidättää oikeuden muodostaa puitejärjestely, vaikka soveltuvuusvaatimukset täyttäviä tarjouksia tulisi vähemmän kuin neljä.

Tilaajalla on oikeus yksipuolisella päätöksellä jatkaa yhden (1) vuoden määräaikaista puitesopimuskautta ottamalla käyttöön yhden (1) vuoden mittaisen option (1+1). Tilaaja ilmoittaa optiokauden käyttöönotosta kirjallisesti viimeistään 3 kk ennen määräaikaisen sopimuskauden päättymistä. Mikäli tilaaja ottaa option käyttöön, pätevät nyt kilpailutettavan sopimuksen ehdot sellaisenaan myös siihen.

Hankinta toteutetaan puitejärjestelynä, koska hankittavien palvelujen määrää ja täsmällistä sisältöä ei pystytä arvioimaan etukäteen. Hankintayksikkö ei sitoudu tiettyihin hankintamääriin sopimuskauden aikana. Palveluita tilataan sopimusaikana tarpeiden ja määrärahojen puitteissa. Toimeksiantokohtaiset tavoitteet määritetään kussakin kohteessa erikseen.

Tilaaja voi hankkia sopimuksen puitteissa puitejärjestelykumppaneilta myös saneeraus- ja uudisrakennusurakoihin sisältyviä, hankinnan kohteena olevia maalaus-, laatoitus-, rappaus- ja mattoasennustöitä, mutta sopimus ei muodosta puitejärjestelykumppaneille yksinoikeutta rakennusurakoiden sisällä tehtäviin töihin.

Rinnakkais- tai vaihtoehtoiset tarjoukset eivät ole sallittuja.,

Ilmoitusnumero 2025-033458
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Maalaustyöt (45442100), Rakennusten lopputyöt (45400000), Rappaustyöt (45410000), Lattianpäällystys- ja seinänverhoilutyöt (45430000), Laatoitustyöt (45431000), Lattianteko- ja -päällystystyöt (45432100), Joustavien lattianpäällysteiden asennustyöt (45432111)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C7
Osoitetiedot Kotkan kaupunki
PL 205 48101 Kotka FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ulkoisen säteilyn valvontaverkon annosnopeusilmaisimet

Suomi | Säteilyturvakeskus
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 6.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 5.12.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Ulkoisen säteilyn valvontaverkon annosnopeusilmaisimet Hankinnan kohteena ovat säteilyvalvonta-asemien (jälmpänä ”asema”) uudet annosnopeusilmaisimet (jäljempänä ”ilmaisin”), jotka korvaavat nykyiset, käyttöikänsä loppupuolella, olevat ilmaisimet. Korvattavia ilmaisimia on noin 140 kappaletta ja yhdessä varailmaisinten kanssa hankittava määrä on maksimissaan 200 kappaletta. Ilmaisimia tilataan alustavasti noin 50 kappaleen erissä alkaen kesällä 2026. Asemien kaapelointeja ei tulla tässä vaiheessa päivittämään. Asemien elektroniikka on vastikään päivitetty.

Hankinnan kohde ja alustavat vaatimukset on kuvattu tarkemmin hankinta-asiakirjoissa.

Hankintaa ei ole jaettu osiin, koska se ei kokonaisuuden kannalta ole tarkoituksenmukaista.,

Ilmoitusnumero 2025-033370
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sähkökoneet, -kojeet, -laitteet ja -kulutustarvikkeet; valaistus (31000000), Elektroniset laitteet (31710000), Mittalaitteet (38300000), Säteilyn mittauslaitteet (38341000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Säteilyturvakeskus
Jokiniemenkuja 1 01370 Vantaa FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Sivakka-yhtymä Oy, Siivouspalvelut Oulun kaupungin Haukiputaan, Kellon Kiviniemen, Herukan, Pateniemen, Rajakylän, Tuiran, Puolivälinkankaan ja Pikisaaren alueille

Suomi | Sivakka-yhtymä Oy
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 6.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 8.12.2025 08:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena ovat ylläpitosiivouspalvelut oululaisen vuokratalokonserni Sivakan kiinteistöissä. Konserniin kuuluu kolme yhtiötä: Oulun Sivakka Oy, Oulun Tervatalot Oy ja Sivakka-yhtymä Oy. Sopimus solmitaan jokaisen yhtiön kanssa.

Hankinta on jaettu maantieteellisesti kahteen osa-alueeseen:
Osa-alue 1: Haukipudas ja Kellon Kiviniemi
Osa-alue 2: Herukka, Pateniemi, Rajakylä, Tuira, Puolivälinkangas ja Pikisaari

Tarjoaja voi tarjota molempia osa-alueita tai vain jompaa kumpaa osa-aluetta.

Siivottavat tilat ovat asuinkerrostalojen ja pientalojen porraskäytävä-, hissi-, sauna- ja kerhotiloja, pyykkitupia sekä urheiluväline- ja lastenvaunuvarastoja. Asuinhuoneistojen siivoukset eivät sisälly tähän hankintaan.

Sopimuskausi on suunniteltu alkavaksi 1.4.2026. Aloitusaikataulu on arvio ja sopimus syntyy vasta molempien sopijaosapuolten allekirjoituksella. Sopimus on voimassa 31.3.2028, jonka jälkeen sitä on mahdollisuus jatkaa kolmen (3) kuukauden irtisanomisajalla 31.3.2031 saakka. Päätöksen sopimuksen jatkosta tekee tilaaja.

Sopimus solmitaan yhden palveluntuottajan kanssa/osa-alue., Osa-alue 1. Haukipudas ja Kellon Kiviniemi Hankintaan sisältyvät siivouskohteet sijoittuvat Oulun kaupungin Haukiputaan ja Kellon Kiviniemen alueelle., Osa-alue 2. Herukka, Pateniemi, Rajakylä, Tuira, Puolivälinkangas, Pikisaari Hankintaan sisältyvät siivouskohteet sijoittuvat Oulun kaupungin Herukan, Pateniemen, Rajakylän, Tuiran, Puolivälinkankaan ja Pikisaaren alueelle.,

Ilmoitusnumero 2025-033299
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Siivous- ja puhdistuspalvelut (90910000), Siivouspalvelut (90911200)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D9
Osoitetiedot Sivakka-yhtymä Oy
Myllytullinkatu 4 90130 Oulu FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Näönhuollon yksilölliset apuvälineet

Suomi | Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialue
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 6.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 3.12.2025 12:00 Alkuperäinen ilmoitus

Näönhuollon yksilölliset apuvälineet Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialue pyytää tarjouksia Näönhuollon yksilöllisistä apuvälineistä.

Hankinnan kohteena on lääkinnällisen kuntoutuksen silmälasit ja piilolinssit ja niiden tuottamiseen liittyvät palvelut tarjouspyynnön mukaisesti.
Pyydämme tarjousta tarjouspyyntöaineiston mukaisesti hankintakaudelle 1.1.2026 - 31.12.2027. Määräaikaisen kauden jälkeen sopimus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana, kuitenkin enintään viisi (5) vuotta sopimuksen alusta.

Hankinnan tulee täyttää Suomen lakien ja asetusten vaatimukset, EU-direktiivien ja lain terveydenhuollon tarvikkeista edellyttämät vaatimukset. Tarjottujen tuotteiden on täytettävä tuotteelle määrättyjen standardien ja direktiivien vaatimukset sekä olla CE-merkitty.,

Ilmoitusnumero 2025-033456
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Silmienhoitotuotteet ja näköä korjaavat linssit (33730000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI199
Osoitetiedot Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialue
Hanneksenrinne 7 60220 Seinäjoki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Arkistointiratkaisun hankinta

Suomi | Itä-Uudenmaan hyvinvointialue
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 6.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 5.12.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Arkistointiratkaisun hankinta Itä-Uudenmaan hyvinvointialueelle on tarve hankkia sähköinen arkistointiratkaisu, joka mahdollistaa kehityksen tietojen keskitettyyn säilyttämiseen ja arkistointiin.

Hankinnan kohde sisältää kyseisen arkistointiratkaisun käyttöönoton, toimituksen sekä erikseen tilattavat asiantuntijapalvelut. Ratkaisu hankitaan ohjelmistopalveluna (SaaS). Ratkaisun tulee perustua valmisohjelmistoon. Erikseen tilattaviin asiantuntijapalveluiden sisältyvät mm. arkistointiratkaisun erilaiset jatkokehitystyöt sekä arkistointiasiantuntijapalvelut.

Tarkemmin hankinnan kohde on kuvattuna liitteessä 1. Hankinnan kohteen kuvaus ja muissa tarjouspyynnön liitteissä.

Hankinnan arvioitu arvo neljälle (4) vuodelle arvioituna on 725 000,00 euroa (€) sisältäen ohjelmistopalvelun, käyttöönoton, asiantuntijapalvelut ja optiot.

Sopimus on voimassa määräaikaisena kolme (3) vuotta ohjelmistopalvelun käyttöönottohetkestä.
Tämän jälkeen Sopimusta on mahdollista jatkaa toistaiseksi voimassa olevana.,

Ilmoitusnumero 2025-033366
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Itä-Uudenmaan hyvinvointialue
Tulliportinkatu 1 06100 Porvoo FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Laboratorionäytteiden analyysipalvelut vuosille 2026 – 2029 (1)

Suomi | Kajaanin kaupunki
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 6.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 3.12.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Laboratorionäytteiden analyysipalvelut vuosille 2026 - 2029 (1) Kajaanin kaupunki yhdessä Kainuun kuntien kanssa pyytää tarjousta kuntien vesilaitosten, ympäristöterveydenhuollon ja uimahallien laboratorionäytteiden analyysipalveluista sopimusajalle 1.1.2026 - 31.12.2029. Hankintaa voidaan jatkaa tilaajan päätöksellä yhdellä (1) optiovuodella.

Laboratoriopalveluiden tulee kattaa näytteiden kuljetusjärjestelyt näytteenottokohteista toimittajan laboratorioon sekä tarvittavat näyteastiat. Lisäksi palveluihin tulee kuulua talousveden näytteenotto- ja analytiikkapalvelut häiriö- ja poikkeustilanteissa myös normaalin työajan ulkopuolella.

Liitteissä olevissa Excel- taulukossa on ilmoitettu yhden (1) vuoden arvioidut määrät.

Tarjouspyynnössä mainitut määrät ovat arvioita eivätkä ne sido tilaajaa.,

Ilmoitusnumero 2025-033295
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Laboratoriopalvelut (71900000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D8
Osoitetiedot Kajaanin kaupunki
87100 Kajaani FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Rakennuspurkutyöt

Suomi | Kotkan kaupunki
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 6.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 28.11.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Rakennuspurkutyöt Kotkan kaupunki (hankintayksikkö, tilaaja) pyytää tarjouksia yksikköhintaisista rakennuspurkutöistä tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti. Kiinteistöihin kohdistuvat työt ovat tuntitöinä laskutettavia, olemassa olevien kiinteistöjen korjaus-, kunnossapito- ja muutostöitä. Työnjohdosta vastaa kohteesta riippuen toimittaja tai tilaaja.

Tehtäviä voi olla esim. joku seuraavista:
1. Purkutyöt
2. Asbestipurkutyöt

Korjaus- ja huoltotyöhön kuuluvat pääasiassa työt kiinteistöissä kuten päiväkodit, koulut, liikuntarakennukset ja muut kunnan ylläpitämät palvelukiinteistöt, joissa huomioitava käyttäjien toiminta ja turvalliset toimintatavat. Yleensä huoltotyöt koskevat vain osaa rakennusta.

Kilpailutuksella perustetaan yhden (1) vuoden mittainen puitejärjestely, johon valitaan neljä (4) toimittajaa. Puitejärjestelyyn valitaan toimittajat tarjousvertailun perusteella syntyneessä kokonaistaloudellisessa edullisuusjärjestyksessä. Tilaaja pidättää oikeuden muodostaa puitejärjestely, vaikka soveltuvuusvaatimukset täyttäviä tarjouksia tulisi vähemmän kuin neljä.

Tilaajalla on oikeus yksipuolisella päätöksellä jatkaa yhden (1) vuoden määräaikaista puitesopimuskautta ottamalla käyttöön yhden (1) vuoden mittaisen option (1+1). Tilaaja ilmoittaa optiokauden käyttöönotosta kirjallisesti viimeistään 3 kk ennen määräaikaisen sopimuskauden päättymistä. Mikäli tilaaja ottaa option käyttöön, pätevät nyt kilpailutettavan sopimuksen ehdot sellaisenaan myös siihen.

Hankinta toteutetaan puitejärjestelynä, koska hankittavien palvelujen määrää ja täsmällistä sisältöä ei pystytä arvioimaan etukäteen. Hankintayksikkö ei sitoudu tiettyihin hankintamääriin sopimuskauden aikana. Palveluita tilataan sopimusaikana tarpeiden ja määrärahojen puitteissa. Toimeksiantokohtaiset tavoitteet määritetään kussakin kohteessa erikseen.

Tilaaja voi hankkia sopimuksen puitteissa puitejärjestelykumppaneilta myös saneeraus- ja uudisrakennusurakoihin sisältyviä, hankinnan kohteena olevia rakennuspurkutöitä, mutta sopimus ei muodosta puitejärjestelykumppaneille yksinoikeutta rakennusurakoiden sisällä tehtäviin töihin.

Rinnakkais- tai vaihtoehtoiset tarjoukset eivät ole sallittuja.,

Ilmoitusnumero 2025-033455
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Purkutyöt (45111300), Asbestin poistotyöt (45262660)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C7
Osoitetiedot Kotkan kaupunki
PL 205 48101 Kotka FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Henkilöstö- ja taloushallinnon järjestelmät

Suomi | Ammattiopisto Luovi Oy
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 6.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 8.12.2025 08:00 Alkuperäinen ilmoitus

Ammattiopisto Luovi Oy kilpailuttaa henkilöstö- ja taloushallinnon järjestelmäkokonaisuutensa. Ammattiopisto Luovi Oy on yleishyödyllinen yhteisö.

Hankinta on jaettu kahteen osa-alueeseen, joista tehdään omat hankintapäätökset. Toimittaja voi tarjota yhtä tai molempia osa-alueita. Kunkin osa-alueen tarjoukset arvioidaan erikseen. Mikäli toimittaja tarjoaa useampaa osa-aluetta, tarjouksia ei saa kytkeä mitenkään toisiinsa hinnan tai muidenkaan ehtojen suhteen.

Hankintayksikkö pyytää tarjousta seuraavista järjestelmä- ja palvelukokonaisuuksista:

• Osa-alue A: Taloushallinnon järjestelmä sisältäen mm. kirjanpidon, myynti- ja ostolaskutuksen sekä -reskontrat ja talouden suunnittelun ja seurannan sekä näihin liittyviä optioita.

• Osa-alue B: HR- ja palkanlaskentajärjestelmä sisältäen matkanhallinta- ja kululaskutoiminnallisuudet sekä näihin liittyviä optioita.

Kyseessä olevien osakokonaisuuksien tarkemmat tiedot ja tarjousvaatimukset löytyvät tarjouspyynnön liitteestä 1, jossa on ilmoitettu tarjottavien palveluiden vähimmäis- ja laatuvaatimukset. Osa-aluetta pienempiä osatarjouksia ei hyväksytä. Vaihtoehtoisia tarjouksia ei hyväksytä. Tarjoajan tulee täyttää liitteen 1 yleiset vaatimukset sekä tarjoamiaan osa-alueita koskevat erilliset välilehdet (A-B.) Tarjottavien palveluiden hinnat tulee ilmoittaa liitteellä 2 kyseistä osa-aluetta koskevalla välilehdellä.

Hankinnassa noudatetaan hankintalakia. Menettelytapana on EU kynnysarvon ylittävä avoin menettely.

Palvelut hankitaan määräaikaiselle viiden vuoden sopimusajalle, jonka jälkeen sopimus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana.

Tarjouspyyntöasiakirjat ovat suomen kielellä ja tarjous tulee antaa suomen kielellä., Osa-alue A: Taloushallinnon järjestelmä Osa-alue A: Taloushallinnon järjestelmä sisältäen seuraavat toiminnallisuudet:

- kirjanpito, tilinpäätös, kirjanpidon raportointi ja ALV
- käyttöomaisuus
- myyntilaskutus ja -reskontra
- ostolaskutus ja -reskontra
- talouden suunnittelu, seuranta ja raportointi
- integraatiot

Optioina pyydetään tarjoamaan: Hankintajärjestelmä (pakollinen optio) ja maksuliikenne (vapaaehtoinen optio).

Osa-alueen tarkemmat tiedot ja tarjousvaatimukset löytyvät tarjouspyynnön liitteestä 1, jossa on ilmoitettu tarjottavien palveluiden vähimmäis- ja laatuvaatimukset. Tarjoajan tulee täyttää liitteen 1 – vaatimusmäärittely yleiset vaatimukset sekä osa-aluetta A. koskevat vaatimukset erillisellä välilehdellä (A. Talous). Palveluiden hinnat tulee ilmoittaa Liitteen 2 – hintaliite osa-aluetta A. koskevalla välilehdellä., Osa-alue B: HR- ja palkanlaskentajärjestelmä Osa-alue B: HR- ja palkanlaskentajärjestelmä sisältäen seuraavat toiminnallisuudet:

- HR: Työsuhteen elinkaari, koulutus ja kehittäminen
- Palkanlaskenta
- Matkanhallinta- ja kululaskutoiminnallisuudet
- Raportointi
- Integraatiot

Optioina pyydetään tarjoamaan koulutusten hallinta (vapaaehtoinen optio) ja rekrytointi (vapaaehtoinen optio).

Osa-alueen tarkemmat tiedot ja tarjousvaatimukset löytyvät tarjouspyynnön liitteestä 1, jossa on ilmoitettu tarjottavien palveluiden vähimmäis- ja laatuvaatimukset. Tarjoajan tulee täyttää liitteen 1 – vaatimusmäärittely yleiset vaatimukset sekä osa-aluetta B. koskevat vaatimukset erillisellä välilehdellä (B. HR palkat matkat). Palveluiden hinnat tulee ilmoittaa Liitteen 2 – hintaliite osa-aluetta B. koskevalla välilehdellä.,

Ilmoitusnumero 2025-033352
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sovelluspalveluntarjoajat (72416000), Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Ajanseuranta- tai henkilöstöhallinto-ohjelmatuotteet (48450000), Taloushallinnon tietojärjestelmät (48812000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000), Järjestelmä- ja tukipalvelut (72250000), Ohjelmistoihin liittyvät palvelut (72260000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D9
Osoitetiedot Ammattiopisto Luovi Oy
PL 389 90101 Oulu FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Rekrytointijärjestelmän hankinta

Suomi | Monetra Oulu Oy
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 6.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 8.12.2025 11:00 Alkuperäinen ilmoitus

Rekrytointijärjestelmän hankinta Hankinnan tavoitteena on rekrytointijärjestelmän hankinta ja käyttöönotto sekä Monetra-konsernin omaan käyttöön että Monetra-konsernin asiakkaiden käyttöön osana Monetran tarjoamaa kokonaispalvelua.

Monetra-konserni toimii rekrytointipalvelun palveluntarjoajana asiakkailleen palvelukeskusmallilla. Palvelukeskusmallilla tarkoitetaan mallia, jossa Monetra-konsernin asiakkailleen tuottamat palvelut on tuotteistettu ja niitä tarjotaan pääosin samansisältöisenä useille asiakkaille samalla tietojärjestelmällä ja sen samalla instanssilla/tenantilla.

Monetra-konsernin henkilöstön kokonaismäärä on tällä hetkellä noin 1400 henkilöä. Monetran rekrytointipalveluiden toteuttamien rekrytointien kappalemäärä vuonna 2024 oli yli 1600 kappaletta. Lisäksi vuosittain täytettäviä eri alojen sijaistarpeita on tuhansia. Esimerkiksi erään pääomistajamme vuonna 2024 varhaiskasvatuksen sijaistarpeita oli yli 5000 kappaletta.

Monetra-konsernin rekrytointikokonaisuuden uudistamisen keskeisenä tavoitteena on saada kustannustehokkaasti ja turvallisesti toimiva rekrytointijärjestelmä, jonka kehittämistyöhön toimittaja sitoutuu. Monetra-konsernille ja asiakasorganisaatioille saadaan yhtenäiset sähköiset työkalut ja käyttäjäystävällinen rekrytointikokonaisuus osaksi Monetra-konsernin tarjoamaa kokonaispalvelua.

Hankinnan kohteena ovat seuraavat palvelukokonaisuudet:

Rekrytointijärjestelmä SaaS-palveluna kattaen kaikki vaatimusmäärittelyssä pakollisiksi merkityt ominaisuudet ja toiminnot.
Rekrytointijärjestelmän jatkuvat tuki- ja ylläpitopalvelut kattaen toimitetun SaaS-palvelun ja siihen tehtyjen sovitusten ylläpidon sekä näihin liittyvät tukipalvelut vaatimusten mukaisina.
Järjestelmän käyttöönotto Monetran ja Monetra- konsernin asiakasorganisaatioiden palvelutuotantoon kattaen kaikki vaatimusten mukaiset järjestelmän ja palvelun käyttöönottoon tarvittavat tehtävät.
Täydentävät sopimuskauden asiantuntijapalvelut esim. järjestelmän jatkokehitys, sovitusten muutokset, jne.

Hankinnan kohteeseen sisältyy lisäksi oikeus valittavan järjestelmän laajentamiseen mahdollisilla uusilla maksullisilla ominaisuuksilla, moduuleilla tai muilla vastaavilla lisäosilla ja -palveluilla.

Hankinnan liiteasiakirjoissa on kuvattu hankintaa tarkemmin.
Hankinnan liitteet on esitelty erillisessä liiteasiakirjassa "Monetra TP E30_2025 Rekrytointijärjestelmä Liitteet"

Liiteasiakirjojen nimissä on noudatettu puitesopimuksen ja toimitussopimuksen liitteiden numerointia ja nimiä niiltä osin kuin tarjouksessa palautettavat liitteet tulevat puitesopimuksen tai toimitussopimuksen liitteiksi.

Selvyyden vuoksi, tarjouspyynnössä olevien ja tarjoukseen liitettävien täydennettyjen liitteiden tiedostonimiä tai tiedostomuotoja ei ole sallittua muuttaa tarjousta jätettäessä.
Excel-muotoisiin liitetiedostoihin ei ole sallittua lisätä, poistaa tai muuttaa rivejä, sarakkeita, välilehtiä, kaavoja tms. taulukon teknisiä elementtejä.,

Ilmoitusnumero 2025-033292
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Ajanseuranta- tai henkilöstöhallinto-ohjelmatuotteet (48450000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Monetra Oulu Oy
Krouvintie 4 90400 Oulu FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Sähkötyöt

Suomi | Kotkan kaupunki
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 6.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 28.11.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Sähkötyöt Kotkan kaupunki (hankintayksikkö, tilaaja) pyytää tarjouksia yksikköhintaisista sähkötöistä tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti. Kiinteistöihin kohdistuvat työt ovat tuntitöinä laskutettavia, olemassa olevien kiinteistöjen korjaus-, kunnossapito- ja muutostöitä. Työnjohdosta vastaa toimittaja.

Tehtäviä voi olla esim. joku seuraavista:
1. Vahva- ja heikkovirtakaapeleiden kaapelointi- ja kytkentätyöt kiinteistöissä
2. Vahva- ja heikkovirtakaapeleiden kaapelointi- ja kytkentätyöt piha-alueilla
3. CAT6- tai kuitukaapeleiden kaapelointi ja päättäminen
4. Pienet ryhmäkeskusaluekohtaiset muutostyöt kiinteistöissä
5. Valaisimien ja/tai sähkökalusteiden vaihto- ja asennustyöt
6. Johtoteiden (tikashyllyt, valaisinripustuskiskot, johtokanavat) asennustyöt
7. Sähköautojen latauspisteiden asennustyöt

Asennus- korjaus- ja huoltotöihin kuuluvat pääasiassa työt kiinteistöissä kuten päiväkodit, koulut, liikuntarakennukset ja muut kunnan ylläpitämät palvelukiinteistöt, joissa on huomioitava käyttäjien toiminta ja turvalliset toimintatavat. Yleensä huoltotyöt koskevat vain osaa rakennusta.

Hankintamenettelyllä muodostetaan yhden (1) vuoden mittainen puitejärjestely, johon valitaan neljä (4) toimittajaa. Puitejärjestelyyn valitaan toimittajat tarjousvertailun perusteella syntyneessä kokonaistaloudellisessa edullisuusjärjestyksessä. Hankintayksikkö pidättää oikeuden muodostaa puitejärjestely, vaikka soveltuvuusvaatimukset täyttäviä tarjouksia tulisi vähemmän kuin neljä.

Hankinta toteutetaan puitejärjestelynä, koska hankittavien palvelujen määrää ja täsmällistä sisältöä ei pystytä arvioimaan etukäteen. Hankintayksikkö ei sitoudu tiettyihin hankintamääriin sopimuskauden aikana. Palveluita tilataan sopimusaikana tarpeiden ja määrärahojen puitteissa. Toimeksiantokohtaiset tavoitteet määritetään kussakin kohteessa erikseen.

Tilaaja voi hankkia sopimuksen puitteissa puitejärjestelykumppaneilta myös saneeraus- ja uudisrakennusurakoihin sisältyviä, hankinnan kohteena olevia sähkötöitä, mutta sopimus ei muodosta puitejärjestelykumppaneille yksinoikeutta rakennusurakoiden sisällä tehtäviin sähkötöihin.

Tilaajalla on oikeus yksipuolisella päätöksellä jatkaa yhden (1) vuoden määräaikaista sopimuskautta ottamalla käyttöön yhden (1) vuoden mittaisen option (1+1). Tilaaja ilmoittaa optiokauden käyttöönotosta kirjallisesti viimeistään 3 kk ennen määräaikaisen sopimuskauden päättymistä. Mikäli tilaaja ottaa option käyttöön, pätevät nyt kilpailutettavan sopimuksen ehdot sellaisenaan myös siihen.

Rinnakkais-, osa- ja/tai vaihtoehtoiset tarjoukset eivät ole sallittuja.,

Ilmoitusnumero 2025-033451
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sähköjohtojen asennus ja muut sähköasennustyöt (45310000), Asennuspalvelut (ohjelmistoja lukuun ottamatta) (51000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C7
Osoitetiedot Kotkan kaupunki
PL 205 48101 Kotka FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

931513 HUSK Tilausvartiointipalveluiden hankinta (Helsinki, Espoo, Vantaa, Kerava, Kirkkonummi, Kauniainen)

Suomi | HUS Kiinteistöt Oy
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 6.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 4.12.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

931513 HUSK Tilausvartiointipalveluiden hankinta (Helsinki, Espoo, Vantaa, Kerava, Kirkkonummi, Kauniainen) HUS Kiinteistöt Oy kilpailuttaa HUS-yhtymän toiminta-alueella sijaitsevien sairaaloiden ja muiden toimipisteiden tilausvartioinnin. Nämä sairaalat ja toimipisteet sijaitsevat pääasiassa Helsingin, Espoon, Vantaan, Keravan, Kirkkonummen ja Kauniaisten alueella mutta toimintaa voi olla myös muilla paikkakunnilla.

Tilausvartiointi on erikseen tilattavaa tuntihinnalla tehtävää vartiointia, jossa vartioinnin kesto ja laskutusoikeus määräytyvät Tilaajan tarpeen mukaisesti. Vartijan työtehtävät katsotaan aina tapauskohtaisesti tilauksen yhteydessä.

Kilpailutuksen tavoitteena on valita kolme (3) sopimustoimittajaa. Sopimuksen kesto on kaksi (2) vuotta ja sopimukseen sisältyy mahdollisuus yhteen (1) kahden (2) vuoden optioon.

Kohteiden laajuus saattaa muuttua sopimuskauden aikana (muutos pienempi kuin 10 %) ja muutoksista ilmoitetaan kolme kuukautta etukäteen. Muutokset eivät saa vaikuttaa tuntihintoihin. Tilaaja ei sitoudu tiettyihin tilausmääriin sopimuskauden aikana.,

Ilmoitusnumero 2025-033351
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Vartiointipalvelut (79713000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot HUS Kiinteistöt Oy
Paciuksenkatu 21 PL 301 00270 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma