Kone-, kuljetus-,rakentamis- ja kunnossapitopalvelut 2026 – 2030 dynaaminen hankintajärjestelmä

Suomi | Muhoksen kunta
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 18.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 19.12.2025 05:00 Alkuperäinen ilmoitus

Kone-, kuljetus-,rakentamis- ja kunnossapitopalvelut 2026 - 2030 dynaaminen hankintajärjestelmä Dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla hankitaan tilaajalle kunnallistekniikan ja ympäristön kunnossapidossa ja rakentamisessa tarvittavia palveluita Muhoksen kunnan teknisten palveluiden vastuualueille.
Kone ja kuljetuspalvelut tarkoittavat esim. traktoreilla, kaivinkoneilla ja kuorma-autoilla tehtäviä töitä. Kunnossapito- ja rakentamispalvelut ovat pääasiassa katujen, ympäristön ja kunnallistekniikan kunnossapitoon ja rakentamiseen liittyviä töitä. Kone- ja kuljetuspalveluiden kilpailutukset voivat koskea pääasiassa ajoneuvo- ja koneluokkia, jotka on esitetty liitteessä 2.

Hankinnat voivat jakautua puitesopimuksiin, urakoihin tai yksittäisiin hankintoihin. Hankinnat voivat sisältää palveluiden hankinnan tuntiveloitus-, yksikköhinta tai kokonaishinta perusteisesti . Hankinnat voivat sisältää myös henkilötyö palvelua.

Hankintojen ennakoitu arvo vuosittain on n. 0,4 - 0,8 M€, joka jakaantuu usealle eri toimittajalle. Ilmoituksessa mainittu ennakoitu kokonaisarvo on arvioitu järjestelmän koko sen oletetun keston ajalta.,

Ilmoitusnumero 2025-034245
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Maa-, tie- ja vesirakennustöiden ja muiden rakennustöiden kokonais- tai osaurakat (45200000), Maansiirtokoneiden vuokraus käyttäjän kanssa (45520000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D9
Osoitetiedot Muhoksen kunta
Asematie 14 91500 Muhos FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Oppimistulosten arviointipalvelun hankinta

Suomi | Vantaan kaupunki
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 18.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 4.12.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Oppimistulosten arviointipalvelun hankinta Vantaan kaupunki hankkii vuosille 2026–2029 oppimistulosten arviointipalvelua perusopetuksen äidinkielen ja matematiikan osaamisen seurantaan. Arvioinnit kohdistuvat perusopetuksen nivelvaiheisiin: 2.-3. vuosiluokkien nivelvaihe, 6.-7. vuosiluokkien nivelvaihe sekä päättöarvioinnin osalta vuosiluokkaan 9. Arvioinnit toteutetaan sähköisesti suomeksi ja ruotsiksi. Hankinnan tavoitteena on tuottaa vertailukelpoista tietoa oppilaiden osaamistasosta ja sen kehittymisestä suhteessa opetussuunnitelman perusteiden tavoitteisiin sekä kansalliseen osaamistasoon.

Palvelu sisältää toteutusohjeet, arviointitehtävät digitaalisesti toteutettuna, tulosten pisteytyksen ja raportoinnin.

Palvelun tulee olla opetussuunnitelmaan perustuva ja sisältää oppimistulosten vertailu suhteessa opetussuunnitelman perusteiden tavoitteisiin ja kansalliseen osaamistasoon. Kansallinen vertailu tulee perustua edustavaan otokseen. Palvelun tulee sisältää oppimistulosten kehityksen seuranta pitkittäisasetelman avulla.

Palveluntuottajalta edellytetään kokemusta vastaavista arvioinneista ja kykyä tuottaa luotettavaa, kansallisesti vertailukelpoista aineistoa pitkittäisarviointiasetelmassa.

Hankinnan kohteen tarkempi kuvaus liitteessä 2 Palvelukuvaus ja hankittavan kohteen tekniset vaatimukset liitteessä 3 Tekniset vaatimukset.

Tilaaja varaa oikeuden jatkaa sopimusta 1.1.2030-31.12.2030.

Tarjoajalla tulee olla mahdollisuus, Tilaajan niin halutessa, toteuttaa koulutulokkaiden äidinkielen taidon arviointi 1. luokan alussa S1/S2-opetusryhmien valinnan tueksi. Tilaaja tilaa kyseisen arvioinnin erikseen ja se tulee hinnoitella tarjouksessa erillisenä optiona.,

Ilmoitusnumero 2025-034227
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Yleissivistävän ja ammatillisen koulutuksen palvelut (80000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Vantaan kaupunki
PL 1100 01030 Vantaan kaupunki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Vaarallisten jätteiden keräily, pakkaus sekä kuljetus edelleen käsiteltäväksi

Suomi | Pohjois-Satakunnan Jätteidenkäsittely Oy
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 18.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 8.12.2025 07:00 Alkuperäinen ilmoitus

Vaarallisten jätteiden keräily, pakkaus sekä kuljetus edelleen käsiteltäväksi Pohjois-Satakunnan Jätteidenkäsittely Oy pyytää tarjouksia koskien Kankaanpään kaupungin vastuulla olevien vaarallisten jätteiden keräilyä, pakkausta sekä niiden kuljetusta edelleen käsiteltäväksi tarjouspyyntöasiakirjojen mukaisesti.

Sopimuskausi on 1.1.2026 – 31.12.2027.
Sopimus voidaan uudistaa vuodeksi kerrallaan kaksi kertaa varsinaisen sopimuskauden jälkeen (optiovuodet 1+1) ajaksi 1.1.2028 – 31.12.2029. Tilaaja päättää optioiden käytöstä.,

Ilmoitusnumero 2025-034196
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Radioaktiivisia jätteitä, ongelma- ja sairaalajätteitä ja vaarallisia jätteitä koskevat palvelut (90520000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI196
Osoitetiedot Pohjois-Satakunnan Jätteidenkäsittely Oy
Kuninkaanlähteenkatu 12 38700 Kankaanpää FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Osallistumispyyntö: asuinkerrostalon KVR-urakan ja tontin hankinta Vantaalla

Suomi | VAV Asunnot Oy
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 17.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 17.12.2025 07:00 Alkuperäinen ilmoitus

Osallistumispyyntö: asuinkerrostalon KVR-urakan ja tontin hankinta Vantaalla VAV Asunnot Oy pyytää kilpailullisen neuvottelomenettelyn kautta tarjouksia asuinkerrostalokohteista. Tarjouksiin tulee sisältyä sekä kohteen KVR-urakka että kohteen tontti. Hankittavan kohteen tulee sijaita Tuusulanväylän länsipuolella ja tulevan Vantaan pikaraitiotien reitin varrella siten, että asuintalon tontin etäisyys lähimpään suunniteltuun raitiotiepysäkkiin on korkeintaan 150 metriä. Kohteen laajuuden tulee olla 4000 – 8000 kerrosneliömetriä. Tarkemmat kohdetta koskevat vähimmäisvaatimukset on kerrottu hankintailmoituksen osiossa "Hankinnan kohteen kriteerit". Tarjoajia koskevat soveltuvuusvaatimukset on esitetty ESPD-lomakkeella ja hankintailmoituksen kohdassa "Poissulkeminen ja soveltuvuus".

Tämä hankinta toteutetaan hankintalain 36 §:n mukaisena kilpailullisena neuvottelumenettelynä. Kilpailullisessa neuvottelumenettelyssä hankintayksikkö neuvottelee menettelyyn hyväksyttyjen ehdokkaiden kanssa kartoittaakseen ja määritelläkseen ne keinot, joilla sen tarpeet voidaan parhaiten täyttää. Hankinnan luonteeseen ja monimutkaisuuteen liittyvistä erityisistä syistä ja näihin liittyvien riskien vuoksi hankintasopimusta ei voida tehdä ilman edeltäviä neuvotteluita. Tämän johdosta hankintayksiköllä on hankintalain 34 §:n mukainen oikeus valita hankintamenettelyksi kilpailullinen neuvottelumenettely.

Kilpailullisessa neuvottelumenettelyssä hankintayksikön ei tarvitse etukäteen määritellä pakollisia vähimmäisvaatimuksia. Hankintayksikkö on kuitenkin asettanut jo tässä kohtaa hankinnan kohteelle joitain pakollisia vähimmäisvaatimuksia, jotta ehdokas voi arvioida kyvykkyyttään ja kiinnostustaan osallistua tarjouskilpailuun. Nämä pakolliset vähimmäisvaatimukset on esitetty myöhemmin tässä hankintailmoituksessa.

Hankintamenettely etenee seuraavan alustavan aikataulun mukaisesti:

1. Hankintailmoituksen ja osallistumispyynnön julkaisu: viikko 47/2025
2. Tarjoajat jättävät osallistumishakemukset tämän hankintailmoituksen perusteella: viikko 51/2025
3. Välipäätös: viikko 51-52/2025
4. Neuvottelukutsun (ja alustavan tarjouspyynnön) julkaisu: viikko 51-52/2025
5. Hankintayksikkö käy neuvottelut kaikkien kutsuttujen tarjoajien kanssa: viikot 2/2026 - 4/2026
6. Neuvottelujen jälkeen hankintayksikkö laatii tarjouspyynnön ja lähettää sen kaikille kutsutuille tarjoajille: viikko 6/2026
7. Tarjousten määräaika: viikko 9/2026
8. Ehdollinen hankintapäätös: viikko 12/2026
9. Hankintasopimuksen tai -sopimusten allekirjoitus sen jälkeen,kun hankeelle on saatu Valtion tukeman asuntorakentamisen keskus Varken osapäätös: viikko 20/2026

NEUVOTTELUVAIHE

Neuvotteluvaihe alkaa neuvottelukutsun lähettämisellä ja päättyy VAV Asunnot Oy:n kirjallisella ilmoituksella. VAV Asunnot Oy kutsuu neuvotteluihin kaikki tarjoajat, jotka täyttävät hankintailmoituksessa kerrotut vaatimukset.

Hankintayksikkö neuvottelee erikseen kunkin neuvotteluihin valitun tarjoajan kanssa. VAV Asunnot Oy ei paljasta neuvotteluiden aikana tai niiden jälkeen tarjoajan luottamuksellisia tietoja muille ehdokkaille. VAV Asunnot Oy voi kuitenkin käyttää neuvotteluissa esitettyjä tietoja harkitsemallaan tavalla lopullisen tarjouspyynnön valmistelussa. Neuvotteluiden tarkoituksena on erityisesti määritellä hankinnan kohteen ominaisuudet ja vaatimukset siten, että ne vastaavat parhaiten VAV Asunnot Oy:n tarpeisiin ja tavoitteisiin. Neuvottelut koskevat muun muassa:

- Hankinnan kohteen vähimmäisvaatimuksia
- Sopimusehtoja
- Laadullisia kriteerejä

LOPULLISTEN TARJOUSTEN VERTAILUPERUSTEET

Tarjousten arviointiperusteena ja hankinnan ratkaisuperusteena on kokonaistaloudellinen edullisuus (hinta-laatu). Tarkemmat tarjousten arviointiperusteet määritellään hankintamenettelyn myöhemmässä vaiheessa tarjouspyynnössä, joka toimitetaan tarjoajille tarjoajien kanssa käytävien neuvotteluiden päätyttyä. Hankintayksikkö ei siten tässä menettelyn vaiheessa pisteytä mitään (ts. osallistumishakemuksia ei pisteytetä).

Lopullisten tarjousten kokonaistaloudellisen edullisuuden arvioinnissa käytetään alustavasti seuraavaa painotusta:

- Hinta: 25 - 35 pistettä
- Laatu: 15 - 25 pistettä

Tarkemmat tiedot hinta- ja laatupisteiden vaihteluvälistä annetaan lopullisessa tarjouspyynnössä.

Hintapisteet lasketaan KVR-urakalle ja tontille annetusta kokonaishinnasta seuraavasti:
- Tarjojia pyydetään antamaan em. kokonaishinta muodossa euroa/asuntoneliömetri.
- Pienimmän kokonaishinnan antanut tarjous saa täydet hintapisteet, ja muiden tarjousten pisteet lasketaan seuraavalla kaavalla: pienin hinta / tarjouksen hinta * täydet hintapisteet.

Laatupisteet jakautuvat viiteen eri osioon:
1) Tekniset suunnitteluratkaisut
2) Asumisviihtyisyys ja toiminnallisuus
3) Huoneistojakauma
4) Suunnitelmien numeeriset parametrit
5) Vastuullisuus

Laatupisteiden tarkemmat kriteerit annettaan tarjouspyynnössä. Tarjousten laatupisteet lasketaan seuraavasti:
- Suurimmat laatupisteet saanut tarjous saa täydet laatupisteet, ja muiden tarjousten pisteet lasketaan seuraavalla kaavalla: tarjouksen laatupisteet / suurimmat laatupisteet * täydet laatupisteet.

Hankintayksikkö tekee saatujen tarjousten perusteella hankintasopimuksen 0–3 kohteen KVR-urakasta ja tontista. Lopullisessa tarjouspyynnössä määritellään käytyjen neuvotteluiden perusteella perusteet sille, montako hankintasopimusta kilpailun perusteella tehdään. Hankintayksikkö voi halutessaan keskeyttää hankintaprosessin missä tahansa sen vaiheessa ja olla tekemättä yhtään hankintaa. Tarjoajille ei makseta korvausta neuvottelumenettelyyn osallistumisesta tai siitä mahdollisesti aiheutuvista kustannuksista.,

Ilmoitusnumero 2025-034169
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot VAV Asunnot Oy
Veturikuja 7 01300 Vantaa FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Perusterveydenhuollon tarvikkeet

Suomi | Keski-Suomen hyvinvointialue
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 17.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 18.12.2025 07:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena ovat tarjouspyyntöasiakirjojen mukaiset Perusterveydenhuollon tarvikkeet Keski-Suomen hyvinvointialueelle.

Tavoitteena on kilpailutuksen avulla saada turvalliset ja Tilaajan yksiköiden toimintaa tukevat tuotteet huomioiden toimitusvarmuus sekä hyvä yhteistyö sopimustoimittajien kanssa koko hankintakauden ajan.

Sopimus on määräaikainen ja se on voimassa kaksi vuotta Sopimuksen allekirjoittamisesta. Määräaikaisen sopimuskauden jälkeen sopimus jatkuu automaattisesti toistaiseksi voimassa olevana.

Hankintaan kuuluvat tuotteet ovat tarkemmin eritelty excel-liitteellä (Liite 1 Tarjouslomake). Hankinnan kohde ja sitä koskevat vaatimukset on kuvattu yksityiskohtaisesti tarjouspyynnössä ja sen liitteissä.

Hankinnan kohteena olevat tuoteryhmät:
1. Lääkejakeluväline
2. Potilaan tunnistus-/omaisuuden säilytys
3. Toimenpidepakkaukset
4. Vauvatarvike
5. Hygieniatuotteet
6. Vuodepaikan verhot
7. Perushoitotarvikkeet
8. Ihon pesu ja desinfektio
9. Inkontinenssi- ja wc-tarvike
10. Vuodesuojat
11. Kylmä-lämpöhaude
12. Vanutuotteet
13. Suolenhallinta- ja tyhjennystarvike
14. Jalkojenhoitoväline
15. Tutkimusväline
16. Potilaskohtainen tarvike, Perusterveydenhuollon tarvikkeet Hankintaan kuuluvat tuotteet ovat eritelty excel-liitteellä (Liite 1 Tarjouslomake). Hankinnan kohde ja sitä koskevat vaatimukset on kuvattu yksityiskohtaisesti tarjouspyynnössä ja sen liitteissä., Lisätuotteet Hankinnan kohde ja sitä koskevat vaatimukset on kuvattu yksityiskohtaisesti tarjouspyynnössä ja sen liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2025-034138
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet, farmaseuttiset valmisteet ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33000000), Lääketieteelliset laitteet (33100000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI198
Osoitetiedot Keski-Suomen hyvinvointialue
Hoitajantie 1 40620 Jyväskylä FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

IT-konsultointi / Kehitysvammaliiton verkkopalveluiden kehittäminen ja ylläpitäminen

Suomi | Kehitysvammaliitto ry
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 17.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 28.11.2025 14:00 Alkuperäinen ilmoitus

IT-konsultointi / Kehitysvammaliiton verkkopalveluiden kehittäminen ja ylläpitäminen Kehitysvammaliitto kilpailuttaa vuodelle 2026 IT-konsultointia, joka pitää sisällään verkkopalveluidemme ylläpito- ja kehittämistyötä yhdessä IT-tiimimme ja muiden työntekijöiden kanssa.

Kehitysvammaliitto kehittää ja ylläpitää useita verkkopalveluita, joista laajin on Papunet-verkkopalvelu (www.papunet.net). Se sisältää tietoa, materiaalia ja työkaluja kommunikoinnin tukemiseen sekä saavutettavia materiaaleja ja sovelluksia kommunikoinnissa tukea tarvitseville ihmisille. Verkkopalvelu koostuu n. 200 erillisestä palvelusta ja sovelluksesta, ja vuosittain siellä on lähes 2 miljoonaa kävijää. Lisäksi teemme töitä verkkopalveluiden saavutettavuuden edistämiseksi.

Työn keskeiset tehtävät:
- Kehitysvammaliiton verkkopalveluiden kehittämistyöt erikseen sovittuina tehtävinä yhteistyössä Kehitysvammaliiton IT-tiimin kanssa.
- Kehitysvammaliiton verkkopalveluiden ylläpitotehtävissä reagointi, kommunikointi ja mahdollinen korjaaminen tilannekohtaisesti Kehitysvammaliiton IT-tiimiä tukien.
- Kehitysvammaliiton IT-tiimin palavereihin osallistuminen.

Työmäärä vaihtelee tarpeen mukaan 30-60 h/kk. Tarvittavaa työmäärää tarkennetaan ja täsmennetään neljän kuukauden välein, ja sitä voidaan myös kasvattaa yhdessä sopien.

Sopimus on voimassa määräaikaisena 01.01.2026–31.12.2026 ja se päättyy ilman erillistä irtisanomista määräajan kuluttua. Sopimusta voidaan jatkaa kahdella optiovuodella 2027-2028 vuosittain yhdessä sopien.,

Ilmoitusnumero 2025-033416
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Kehitysvammaliitto ry
Linnoitustie 2 02600 ESPOO FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Asuntonäyttöpalvelun hankinta

Suomi | Helsingin kaupungin asunnot Oy
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 17.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 15.12.2025 13:00 Alkuperäinen ilmoitus

Asuntonäyttöpalvelun hankinta Tällä kilpailutuksella Heka hankkii kokonaispalvelun yhden palveluntuottajan kanssa asuntonäyttöjen toteuttamiseksi. HEKAn tavoitteena on saada hankittavan palvelun avulla näkemys asuntojen hinta-laatusuhteesta sekä nostaa asuntokannan vuokrausastetta merkittävästi pilottiin valittujen kohteiden osalta. HEKAn strategisena tavoitteena on säilyttää asuntokantansa kohtuuhintaisuus vaikeassa markkinatilanteessa.

Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnöllä ja sen liitteillä.

Sopimus on voimassa määräaikaisena 6 kk ja sen jälkeen toistaiseksi voimassa olevana 3 kk molemminpuolisella irtisanomisajalla.,

Ilmoitusnumero 2025-034165
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Omien asuinkiinteistöjen vuokraus- ja leasingpalvelut (70210000), Asuntoasioihin liittyvät palvelut (70333000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Helsingin kaupungin asunnot Oy
Viipurinkatu 2 00510 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Eteläisen Ruskeasuon vesihuollon saneeraus TP 85-25

Suomi | HSY Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 17.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 8.12.2025 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Eteläisen Ruskeasuon vesihuollon saneeraus TP 85-25 Rakennuskohteena on Eteläisen Ruskeasuon alue (00280 Helsinki). Alueella on pääosin 1940-luvulla rakennettu huonokuntoinen vesihuoltoverkosto, joka saneerataan tässä urakassa. Samassa yhteydessä vanha sekaviemäröinti eriytetään erillisiksi hule- ja jätevesiverkostoiksi.

Vesijohdon pituus on noin 1,45 km, jätevesiviemärin noin 1,4 km ja hulevesiviemärin 1,2 km. Laajuus on esitetty yksityiskohtaisesti suunnitelmissa.

Olemassa oleva infra on suurelta osin kallion päälle perustettu ja kalliokanaaleissa ja vaurioituu herkästi räjäytyslouhinnasta. Louhinta on tehtävä ainakin pääosin räjähteettömillä menetelmillä. Räjäytyslouhintatöissä tulee noudattaa Helsingin kaupungin meluluvan vaatimuksia työajoista.

Alueella on yksi päiväkoti Raisiontiellä. Alueella on puita ja pensaita mm. Ratsaspuistossa ja Koroistentien puistossa, jotka on määritelty suojeltavaksi Helsingin kaupungin toimesta.

Urakassa ei ole välitavoitteita.

Tarjouspyynnön suunnitelmat eivät ole suoraan saatavilla Tarjouspalvelu.fi portaalista niiden sisältämien tilaajalle luottamuksellisten tietojen takia ja siksi suunnitelmat lähetetään vasta NEUVOTTELUUN VALITUILLE ehdokkaille pyydettäessä täytettyä salassapitositoutumista vastaan alustavan tarjouksen tekoa varten.,

Ilmoitusnumero 2025-034126
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Maa-, tie- ja vesirakennustöiden ja muiden rakennustöiden kokonais- tai osaurakat (45200000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot HSY Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä
PL 300 00066 HSY FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Riihimäen kaupungin paikallisliikenteen lippu,- maksu- ja informaatiojärjestelmän hankinta

Suomi | Riihimäen kaupunki
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 17.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 17.12.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Riihimäen kaupungin paikallisliikenteen lippu,- maksu- ja informaatiojärjestelmän hankinta Riihimäen kaupunki (jäljempänä "Hankintayksikkö" tai "Tilaaja") pyytää tarjouksia Riihimäen kaupungin paikallisliikenteen lippu- maksu- ja informaatiojärjestelmän hankinnasta SaaS-palveluna tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti. Hankinta sisältää myös autoihin asennettavat ajoneuvolaitteet ja niihin liittyvän järjestelmän. Tilaaja hankkii sopimuksen mukaiset palvelut kokonaisratkaisuna, joka voi koostua useammista järjestelmistä.

Lippu-, maksu- ja informaatiojärjestelmän avulla ylläpidetään ja julkaistaan aikataulu-, vuoro-, reitti- ja pysäkkitiedot sekä myydään ja validoidaan matkalippuja ja ylläpidetään niiden hintoja ja ominaisuuksia. Lisäksi järjestelmän avulla kerätään ja käsitellään matkustus- ja seurantatietoja sekä tilitetään kertyneet lipputulot ja varmistetaan niiden kohdentuminen oikeille tahoille. Järjestelmän avulla myös tilataan kutsuliikennettä ja esitetään siihen liittyviä tietoja asiakkaalle.

Palvelukokonaisuus on jaettu liitteessä 2 (Kilpailukohteiden määrittely), esitettyihin osa-alueisiin. Useammassa osa-alueessa on asetettu vaatimuksia asiakassovellukselle. Asiakassovelluksella tarkoitetaan näissä yhteyksissä yhtä ja samaa asiakassovellusta, jolla kaikkien osa-alueiden vaatimukset tulee olla toteutettavissa.

Sopimuskauden kesto on 01.06.2026-03.06.2029, jonka jälkeen on mahdollisuus 3 vuoden optiokauteen. Tilaaja päättää optiokauden käyttöönotosta itsenäisesti viimeistään 12 kuukautta ennen varsinaisen sopimuskauden päättymistä.

Hankintayksikkö ei sitoudu tiettyihin hankintamääriin, eikä sopimus muodosta Palveluntuottajalle yksinoikeutta hankinnan toteuttamiseen.

Sopimustoimittajaksi valitaan yksi (1) toimittaja.

Tässä hankinnassa kokonaistaloudellisen edullisuuden perusteena käytetään halvinta hintaa. Tarjouspyynnössä laadulle asetetut vähimmäisvaatimukset mahdollistavat vertailun ainoastaan hinnan perusteella.

Kaikki hankintaa koskevat vaatimukset on esitetty tarjouspyynnössä ja sen liitteissä.

Mikäli kaksi tarjoajaa tarjoaa tismalleen saman kokonaishinnan, hankintayksikkö suorittaa arvonnan tarjoajien välisen sijoituksen ratkaisemiseksi.,

Ilmoitusnumero 2025-034093
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Ohjelmistoihin liittyvät palvelut (72260000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Riihimäen kaupunki
Eteläinen Asemakatu 2 11130 Riihimäki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Painatuspalvelut Kouvolan kaupungille 2026-2027

Suomi | Kouvolan kaupunki
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 17.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 18.12.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena on painatuspalvelujen hankinta Kouvolan kaupungin toimialoille.

Tarjouspyynnössä esitetyt tuotemäärät ovat arvioita, tuotteiden yksikköhinnat pyydetään tilausmäärä-vaihteluväleittäin, koska tilaajan tosiasialliset tilausmäärät vaihtelevat tarpeen mukaan. Nämä määrät eivät kuitenkaan ole tilaajaa sitovia. Tilaaja ei sitoudu hankkimaan tiettyä tuotemäärää sopimuskauden aikana, vaan lopulliset tilausmäärät määräytyvät tarpeen mukaan. Tilaaja pidättää oikeuden tilata tuotteita arvioitua enemmän tai vähemmän sopimuskauden aikana. Tarjouspyynnössä mainittujen tuotteiden lisäksi voidaan hankkia myös muita ko. tuoteryhmiin kuuluvia tuotteita.

Hankittaviin painatuspalveluihin sisältyy muun muassa pientulosteet ja kortit, suurkuvatulosteet, skannaukset, rakennuspiirustusten tulostus.

Kilpailutuksessa puitejärjestelyyn valitaan kaksi (2) toimittajaa kullekin osa-alueelle tarjouspyynnön vertailuperusteiden mukaisesti. Tarjoaja voi tarjota yhteen tai useampaan osa-alueeseen. Alle 20 000 euron arvoiset puitejärjestelyn sisällä tehtävät hankinnat voidaan tilata tarpeen mukaan hankintayksikön harkinnan mukaan soveltuvimmalta puitejärjestelyn osa-alueeseen valitulta toimittajalta osa-aluekohtaisesti. Hankintayksikkö varaa oikeuden määritellä tilauskohtaisen tarpeen ja soveltuvuuden arvioinnin näiden osalta. Yli 20 000 euron arvoiset puitejärjestelyn sisällä tehtävät hankinnat hankitaan kevennetyn kilpailutuksen kautta (minikilpailutus) osa-aluekohtaisesti kyseiseen osa-alueeseen valittujen toimittajien kesken.

Kyseessä on EU-kynnysarvon ylittävä hankinta.

Suunniteltu sopimuskausi on 1.1.2026 - 31.12.2027 sekä mahdollisuus kahteen optiovuoteen 1.1.2028 - 31.12.2029., Pientulosteet ja kortit Pientulosteet ja kortit, Suurkuvatulosteet Suurkuvatulosteet, Skannaukset Skannaukset, Rakennuspiirustusten tulostus Rakennuspiirustusten tulostus,

Ilmoitusnumero 2025-034163
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Painatus ja siihen liittyvät palvelut (79800000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C7
Osoitetiedot Kouvolan kaupunki
PL 85 45101 Kouvola FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Leikkausmikroskooppi neurokirurgiaan, PSHVA

Suomi | Sansia Oy
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 17.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 14.12.2025 21:59 Alkuperäinen ilmoitus

Leikkausmikroskooppi neurokirurgiaan, PSHVA Hankinnan kohteena on leikkausmikroskooppi neurokirurgiaan Kuopion yliopistolliseen sairaalaan tarvikkeineen, koulutuksineen ja huoltoineen.
Hankinta on korvaava elinkaarihankinta. PSHVA inv.nro 20220278

Hankinnassa varataan myös optio toiselle neurokirurgiselle leikkausmikroskoopille, joka tulisi hankittavaksi vuoden 2028 loppuun mennessä.

Laitetta käytetään Pohjois-Savon hyvinvointialueen leikkaussaleissa ja käyttäjinä ovat terveydenhuoltoalan ammattilaiset.,

Ilmoitusnumero 2025-034124
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet (33100000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1DB
Osoitetiedot Sansia Oy
Puutarhakatu 6 70300 Kuopio FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Lintuviidan koulun irtokalusteet, 25113

Suomi | Seinäjoen kaupunki
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 17.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 18.12.2025 13:00 Alkuperäinen ilmoitus

Lintuviidan koulun irtokalusteet, 25113 Seinäjoen kaupunki pyytää tarjoustanne Lintuviidan koulun irtokalusteista tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti.

Lintuviidan koulun peruskorjaus ja laajennus valmistuu kahdessa vaiheessa. Ensimmäisessä vaiheessa valmistuvat tilat otetaan käyttöön joulukuussa 2026. Toinen osa valmistuu ja kalustetaan kevätlukukauden 2027 lopussa.

HANKINTAMENETTELY

Kyseessä on ns. varhaisen vaiheen kilpailutus, jossa valittu toimija sitoutuu suunnittelemaan ja toteuttamaan koulun irtokalustuksen kokonaisuudessaan yhdessä käyttäjien kanssa. Hankinnan kohde ja sille asetetut vaatimukset on tarkemmin kuvattu liitteenä olevissa tarjouspyyntöasiakirjoissa. Tarjoajien huomiota kiinnitetään siihen, että tarjouspyyntöasiakirjojen suunnitelmat ovat ainoastaan alustavia ja nämä tulevat täydentymään kalustettavan Lintuviidan koulun rakennustöiden ja kalustamista koskevien lopullisten suunnitelmien edetessä.

Tarjoaja antaa tarjouksen pilottitilojen kalustuksesta sekä muiden tilojen suunnitteluprosessista. Valittavalle toimittajalle kuuluu tämän jälkeen irtokalustuksen kokonaissuunnittelu yhdessä tilaajan kanssa sekä kalusteiden toimittaminen laadittuja sisustussuunnitelmia noudattaen.

Tilaaja on listannut ensivaiheen kalustettavat pilottitilat sekä niihin toivottavia kalusteita ja ominaisuuksia. Toimittajilta pyydetään suunnitelma pilottitilojen kokonaiskalustuksesta.

Hankinnan toinen vaihe toteutetaan osallistavan varhaisen vaiheen -mallilla, jossa huomioidaan loppukäyttäjien osallistaminen suunnitteluvaiheeseen yhteistyössä valitun kalustetoimittajan kanssa. Hankinnan 2. vaiheen toteutus perustuu tarjoajan tekemään projektisuunnitelmaan. Lopullinen toisen vaiheen aikataulutus suunnitellaan yhdessä tilaajan ja valitun toimittajan kanssa.,

Ilmoitusnumero 2025-034088
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Koulukalusteet (39160000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI199
Osoitetiedot Seinäjoen kaupunki
PL 215 60101 Seinäjoki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Neurokirurgian korkeakierrosporat tarvikkeineen (konsoli, käsikappaleet ja poranterät)

Suomi | Servica Oy
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 17.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 15.12.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Neurokirurgian korkeakierrosporat tarvikkeineen (konsoli, käsikappaleet ja poranterät) Servica Oy kilpailuttaa Pohjois-Savon Hyvinvointialueen tarpeisiin neurokirurgian korkeakierrosporat, laitesidonnaiset tarvikkeet ja kulutustarvikkeet (konsoli, käsikappaleet ja poranterät) sekä niihin kuuluvat oheispalvelut, kuten tuotekoulutus ja huoltopalvelut, sopimuskaudeksi, joka on voimassa toistaiseksi. Hankinnan arvioitu kokonaisarvo arvonlisäverottomasti on laskettu neljälle (4) vuodelle. Tavoitteena on uusia porakantaa kulutustarvikkeineen. Hankittavat kappalemäärät on arvioitu hankinnan kohteen kriteereissä.

Hankinnan kohteena oleva kokonaisuus koostuu porajärjestelmästä sekä sen kulutustavarasta:
1.1 Konsoli
1.2 Jalkapoljin
1.3 Moottorillinen käsikappale perforaattoriin ja drilliporaistukoihin
1.4 Sivuleikkurin istukka, mukaan lukien yhteensopivat L-jalat
1.5 Kulmallinen n. 10-12 cm (tai lähin vastaava) istukka esim. ruusu- tai timanttiterää varten
1.6 Kulmallinen n. 12-15 cm (tai lähin vastaava) istukka esim. ruusu- tai timanttiterää varten
1.7 Trepaani-istukka perforaattorin käsikappaletta varten
1.8 Ruusuporanterä, kertakäyttöinen
1.9 Timanttiporanterä, kertakäyttöinen
1.10 Sivuleikkurin terä
Pakollinen optio: takuuajan jälkeinen huoltosopimus

Hankinnassa huomioitavaa:
- Tarjoaja tarjoaa porajärjestelmää tarvikkeineen. Osatarjouksia ei hyväksytä.
- Tarjottu korkeakierrosporajärjestelmä soveltuu lasten ja aikuisten neurokirurgisiin toimenpiteisiin (kraniaaliseen ja spinaalikirurgiaan) ja sisältää trepaaniporan, sivuleikkurin (käytetään jatkossa termiä "sivuleikkuri") ja drilliporan.
- Laitteiden käyttöympäristönä on Pohjois-Savon hyvinvointialueen leikkaussalit ja käyttäjät ovat terveydenhuollon ammattilaisia.

Muuta huomioitavaa:

Porakokonaisuuksien hankkimiseen vaikuttaa vuotuinen määräraha, eli kaikkia kokonaisuuksia ei hankita kerralla. Tilaaja ei sitoudu tiettyyn hankintamäärään eikä hankintasopimuksesta synny ostovelvoitetta.

Takuuajan määräaikais- ja vikahuoltotyöt oheiskuluineen ja laitteiston varaosat sisältyvät hankintahintaan. Takuuajan jälkeiselle ajalle on pakollisena optiona huoltosopimus, ja huoltosopimuksen laskennallinen vuosihinta huomioidaan hintavertailussa. Laitteelle on veloituksetta saatavilla lainalaite huoltojen ja vikakorjausten ajaksi laitteen elinkaaren ajan. Lainalaite toimitetaan 48 tunnin sisällä tarpeen ilmaisusta.

Toimittajiksi valitaan enintään kaksi (2) toimittajaa, jotka asetetaan etusijajärjestykseen vertailun tulosten perusteella, toisen toimittajan ollessa varatoimittaja. Tilaukset suoritetaan etusijajärjestyksen mukaisesti ensimmäiseksi tulleelta. Tarve varatoimittajaan tulee siitä, jos ensisijaisen toimittajan tuotteen myynti keskeytyy, tulee pitkiä toimituskatkoja tai hankinnan aikana ilmenee laatusyitä, joita ei voida korjata.

Hankintasopimuksella sovitaan keskeisistä ehdoista niin sitovasti, että sopimusta voidaan toteuttaa sopimuskaudella hankintasopimuksen tapaan (vrt. usean, vähintään kolmen, toimittajan puitejärjestely, jossa ehdot vahvistettu): hinta vahvistetaan hankintamenettelyssä sitovasti ja kiinteästi, ja avoimeksi jää vain hankittavien tuotteiden täsmälliseen määrään sekä niiden tilaamiseen ja toimittamiseen liittyviä seikkoja.,

Ilmoitusnumero 2025-034161
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet, farmaseuttiset valmisteet ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33000000), Leikkaussalilaitteet ja instrumentit (33162000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1DB
Osoitetiedot Servica Oy
Saaristokatu 7 70620 Kuopio FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Hissihuoltopalvelut

Suomi | Helsingin kaupungin asunnot Oy
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 17.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 17.12.2025 07:00 Alkuperäinen ilmoitus

Helsingin kaupungin asunnot Oy (Heka) kilpailuttaa asuintalojen hissien huoltopalvelut. Hankinta sisältää hissien vuosihuoltopalvelut, yksikköhintoihin perustuvat hissikorjaukset sekä hinnoittelemattomia tarjouksiin perustuvia korjauksia. Vuosihuollot sekä muiden hissikorjausten tulee ylläpitää laitteen turvallisuutta, toimintavarmuutta, pitkäikäisyyttä, käyttömukavuutta ja meluttomuutta sekä estää laitteen ja sen osien ja pintojen vaurioituminen. Tehtävien hoidossa tulee noudattaa voimassa olevia lakeja ja asetuksia, Turvallisuus- ja kemikaalivirasto Tukes ja laitevalmistajan ohjeita sekä hyvää työtapaa ja huolellisuutta.

Hissit ovat eri vuosina valmistuneita ja niillä on useita eri valmistajia.

Hankinta on jaettu viiteen huoltoalueeseen.

- etelän huoltoalue noin 435 hissiä
- idän huoltoalue noin 395 hissiä
- pohjoisen huoltoalue noin 380 hissiä
- lännen huoltoalue noin 335 hissiä
- erityisasuntojen alue noin 100 hissiä

Kohteiden ja hissien lukumäärät voivat muuttua sopimuskauden aikana. Laiteluetteloiden (liite 9) hissitiedoissa voi olla puutteita ja ne voivat muuttua sopimuskauden aikana.

Jokaiseen huoltoalueeseen valitaan yksi toimittaja. Yhdelle tarjoajalle myönnettävien huoltoalueiden enimmäismäärä on rajoitettu kahteen. Jos tarjoaja on halvin useammassa osa-alueessa, se valitaan etusijajärjestyksessä hissimääriltään suurimpiin.

Sopimuskausi on kaksi (2) vuotta ja sopimuksen optiovuoden 1 + 1 vuotta., Etelän huoltoalue Helsingin kaupungin asunnot Oy (Heka) kilpailuttaa etelän huoltoalueen asuintalojen noin 435 hissin huoltopalvelut. Hankinta sisältää hissien vuosihuoltopalvelut, yksikköhintoihin perustuvat hissikorjaukset sekä hinnoittelemattomia tarjouksiin perustuvia korjauksia. Vuosihuollot sekä muiden hissikorjausten tulee ylläpitää laitteen turvallisuutta, toimintavarmuutta, pitkäikäisyyttä, käyttömukavuutta ja meluttomuutta sekä estää laitteen ja sen osien ja pintojen vaurioituminen. Tehtävien hoidossa tulee noudattaa voimassa olevia lakeja ja asetuksia, Turvallisuus- ja kemikaalivirasto Tukes ja laitevalmistajan ohjeita sekä hyvää työtapaa ja huolellisuutta.

Hissit ovat eri vuosina valmistuneita ja niillä on useita eri valmistajia.

Osa-alueeseen valitaan yksi toimittaja.

Sopimuskausi on kaksi (2) vuotta ja sopimuksen optiovuoden 1 + 1 vuotta., Idän huoltoalue Helsingin kaupungin asunnot Oy (Heka) kilpailuttaa idän huoltoalueen asuintalojen noin 395 hissin huoltopalvelut. Hankinta sisältää hissien vuosihuoltopalvelut, yksikköhintoihin perustuvat hissikorjaukset sekä hinnoittelemattomia tarjouksiin perustuvia korjauksia. Vuosihuollot sekä muiden hissikorjausten tulee ylläpitää laitteen turvallisuutta, toimintavarmuutta, pitkäikäisyyttä, käyttömukavuutta ja meluttomuutta sekä estää laitteen ja sen osien ja pintojen vaurioituminen. Tehtävien hoidossa tulee noudattaa voimassa olevia lakeja ja asetuksia, Turvallisuus- ja kemikaalivirasto Tukes ja laitevalmistajan ohjeita sekä hyvää työtapaa ja huolellisuutta.

Hissit ovat eri vuosina valmistuneita ja niillä on useita eri valmistajia.

Osa-alueeseen valitaan yksi toimittaja.

Sopimuskausi on kaksi (2) vuotta ja sopimuksen optiovuoden 1 + 1 vuotta., Pohjoisen huoltoalue Helsingin kaupungin asunnot Oy (Heka) kilpailuttaa pohjoisen huoltoalueen asuintalojen noin 380 hissin huoltopalvelut. Hankinta sisältää hissien vuosihuoltopalvelut, yksikköhintoihin perustuvat hissikorjaukset sekä hinnoittelemattomia tarjouksiin perustuvia korjauksia. Vuosihuollot sekä muiden hissikorjausten tulee ylläpitää laitteen turvallisuutta, toimintavarmuutta, pitkäikäisyyttä, käyttömukavuutta ja meluttomuutta sekä estää laitteen ja sen osien ja pintojen vaurioituminen. Tehtävien hoidossa tulee noudattaa voimassa olevia lakeja ja asetuksia, Turvallisuus- ja kemikaalivirasto Tukes ja laitevalmistajan ohjeita sekä hyvää työtapaa ja huolellisuutta.

Hissit ovat eri vuosina valmistuneita ja niillä on useita eri valmistajia.

Osa-alueeseen valitaan yksi toimittaja.

Sopimuskausi on kaksi (2) vuotta ja sopimuksen optiovuoden 1 + 1 vuotta., Lännen huoltoalue Helsingin kaupungin asunnot Oy (Heka) kilpailuttaa lännen huoltoalueen asuintalojen noin 335 hissin huoltopalvelut. Hankinta sisältää hissien vuosihuoltopalvelut, yksikköhintoihin perustuvat hissikorjaukset sekä hinnoittelemattomia tarjouksiin perustuvia korjauksia. Vuosihuollot sekä muiden hissikorjausten tulee ylläpitää laitteen turvallisuutta, toimintavarmuutta, pitkäikäisyyttä, käyttömukavuutta ja meluttomuutta sekä estää laitteen ja sen osien ja pintojen vaurioituminen. Tehtävien hoidossa tulee noudattaa voimassa olevia lakeja ja asetuksia, Turvallisuus- ja kemikaalivirasto Tukes ja laitevalmistajan ohjeita sekä hyvää työtapaa ja huolellisuutta.

Hissit ovat eri vuosina valmistuneita ja niillä on useita eri valmistajia.

Osa-alueeseen valitaan yksi toimittaja.

Sopimuskausi on kaksi (2) vuotta ja sopimuksen optiovuoden 1 + 1 vuotta., Erityisasuntojen alue Helsingin kaupungin asunnot Oy (Heka) kilpailuttaa erityisasuntojen alueen asuintalojen noin 100 hissin huoltopalvelut. Hankinta sisältää hissien vuosihuoltopalvelut, yksikköhintoihin perustuvat hissikorjaukset sekä hinnoittelemattomia tarjouksiin perustuvia korjauksia. Vuosihuollot sekä muiden hissikorjausten tulee ylläpitää laitteen turvallisuutta, toimintavarmuutta, pitkäikäisyyttä, käyttömukavuutta ja meluttomuutta sekä estää laitteen ja sen osien ja pintojen vaurioituminen. Tehtävien hoidossa tulee noudattaa voimassa olevia lakeja ja asetuksia, Turvallisuus- ja kemikaalivirasto Tukes ja laitevalmistajan ohjeita sekä hyvää työtapaa ja huolellisuutta.

Hissit ovat eri vuosina valmistuneita ja niillä on useita eri valmistajia.

Osa-alueeseen valitaan yksi toimittaja.

Sopimuskausi on kaksi (2) vuotta ja sopimuksen optiovuoden 1 + 1 vuotta.,

Ilmoitusnumero 2025-034122
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Hissien huoltopalvelut (50750000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Helsingin kaupungin asunnot Oy
Viipurinkatu 2 00510 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Talousjärjestelmän ja siihen liittyvien palveluiden hankinta Jyväskylän kaupungille

Suomi | Jyväskylän kaupunki
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 17.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 16.12.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Talousjärjestelmän ja siihen liittyvien palveluiden hankinta Jyväskylän kaupungille Jyväskylän kaupunki toteuttaa taloushallinnon järjestelmäuudistuksen, jonka tavoitteena on hankkia pitkäikäinen ja skaalautuva talousjärjestelmäratkaisu Jyväskylän kaupungille ja sen liikelaitoksille. Hankinta toteutetaan neuvottelumenettelyllä, ja sen kohteena on kokonaisratkaisu, joka kattaa kirjanpidon, laskutuksen, reskontrat, raportoinnin, säilytyksen sekä tarvittavat integraatiot ja tietoturvatoiminnot sekä kokonaisuuteen liittyvät palvelut.

Hankittavan järjestelmän tulee olla:
- Käyttökelpoinen ja ylläpidettävä vähintään 10 vuoden ajan
- Teknisesti ja toiminnallisesti skaalautuva, jotta se voi mukautua taloushallinnon toimintaympäristön muutoksiin
- Sopimuksellisesti joustava, huomioiden järjestelmän taloushallinnon ratkaisujen kehittyminen ja mahdolliset muutostarpeet elinkaaren aikana

Ratkaisun tulee tukea kaupungin ja sen liikelaitosten taloushallintoa, mahdollistaa viranomaisraportointi ja olla yhteensopiva kansallisten standardien (esim. Finvoice, Peppol, VTJ) kanssa. Hankinta sisältää myös järjestelmän käyttöönoton, koulutuksen, tuen ja ylläpidon.

Kattavampi hankinnan kohteen esittely on liitteessä 1 Hankinnan kuvaus ja muissa liitteissä.

Ehdokkaiden tulee huomata, että yllä oleva kuvaus on alustava ylätason kuvaus eikä se ole eikä muutoinkaan tämä hankintailmoitus itsessään sisällä vähimmäisvaatimuksia. Kaikki vähimmäisvaatimukset, jotka voivat sisältää viittauksia tähän dokumenttiin, on esitetty osana osallistumishakemuspyyntöä. Kaikki hankinnan kohteelle tässä hankinnan vaiheessa asetettavat vähimmäisvaatimukset on kuvattu liitteellä 6. Lopulliset yksityiskohtaiset vähimmäis- ja muut vaatimukset ja ehdot tullaan esittämään valituille tarjoajille lähetettävässä lopullisessa tarjouspyynnössä.

Tilaaja tekee järjestelmäkokonaisuudesta sopimuksen yhden (1) toimittajan kanssa. Hankintaa ei jaeta osiin, koska hankintayksikön näkemyksen mukaan jakaminen saattaisi rajoittaa kilpailua tai tehdä sopimuksen toteuttamisesta teknisesti liian vaikeaa tai liian kallista, tarve koordinoida osien eri sopimuskumppaneita voisi vakavasti vaarantaa sopimuksen asianmukaisen toteuttamisen sekä hankinnan jakamisesta syntyvä eri osien yhteensopimattomuus tai sen riski.

Hankinnan ennakoitu kokonaisarvo on 1,62 miljoonaa euroa. Tämä on hankintayksikön sitomaton arvio eikä hankintaan kuulu määräostovelvollisuutta.

Alustavan arvion mukaan varsinainen hankintasopimus tulee olemaan voimassa määräaikaisena kaksi (2) vuotta. Tämän jälkeen sopimus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana. Lopullinen irtisanomisaika ja sopimuskausi tullaan määrittämään neuvottelujen aikana eikä hankintayksikkö sitoudu edellä kuvattuun arvioon.,

Ilmoitusnumero 2025-034077
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Taloushallinnon tietojärjestelmät (48812000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI198
Osoitetiedot Jyväskylän kaupunki
Kilpisenkatu 1 40100 Jyväskylä FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kaarikatu 10-12 Nokia, elementtisaumausurakka

Suomi | Nokian Vuokrakodit Oy
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 17.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 8.12.2025 06:00 Alkuperäinen ilmoitus

Kaarikatu 10-12 Nokia, elementtisaumausurakka Kaarikatu 10-12 Nokia, asuinkerrostalon julkisivusaumausten uusimisurakka oheistöineen,

Ilmoitusnumero 2025-034154
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI19B
Osoitetiedot Nokian Vuokrakodit Oy
Souranderintie 26 37100 NOKIA FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

MuleSoft-lisenssit

Suomi | Maakuntien tilakeskus Oy
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 17.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 15.12.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

MuleSoft-lisenssit HANKINNAN KOHDE

Hankinnan kohteena ovat MuleSoft-lisenssit tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyn mukaisesti.

Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnössä ja sen liitteissä. Tarvittavat lisenssit on kuvattu liitteessä 1 "Lisenssit ja hinnat". Lisenssien pitää olla käytettävissä 1.10.2026 alkaen.

Hankittavien lisenssien tulee mahdollistaa MuleSoft-ympäristön sijoittaminen ja käyttö EU/ETA-alueelta. Maakuntien tilakeskuksen nykyinen MuleSoft-ympäristö toimitetaan Saksan Frankfurtista. Jos lisenssit tarjotaan siten, että ympäristö toimitetaan toisesta sijainnista kuin nykyinen, tulee toimittajan vastata siirtokustannuksista.

MuleSoft-integraatioalustaan ja Maakuntien tilakeskuksen IT-ympäristöön liittyvät integraatioasiantuntijapalvelut hankintaan erikseen.

SOPIMUSKAUSI JA TILAUKSET

Sopimus on on määräaikaisena voimassa tämän sopimuksen perusteella tehdyn ensimmäisen tilauksen päättymiseen asti, jonka jälkeen se jatkuu toistaiseksi voimassa olevana. Sopimuksen voimassaolo, irtisanominen ja purkaminen on kuvattu tarjouspyynnön liitteenä olevan sopimuksen luvussa 15.

Lisensseistä tehdään ensin kolmen vuoden tilaus. Tämän jälkeen seuraavien tilauksien pituudet sovitaan erikseen. Hintoihin ja hinnanmuutoksiin liittyvät ehdot on kuvattu sopimuksen luvussa 7.

HANKINNAN LAAJUUS

Hankinnan arvioitu arvo on n. 100 000 - 200 000 euroa (alv 0 %) vuodessa. Hankinnan ennakoitu arvo ylittää EU-kynnysarvon.

MAAKUNTIEN TILAKESKUKSEN IT-YMPÄRISTÖ
Maakuntien tilakeskus Oy:n toimintaa tukevat useat tietojärjestelmät, joiden välillä siirretään tietoa sekä sisäisten että ulkoisten tietolähteiden, kuten hyvinvointialueiden kanssa. Tietojen välityksessä hyödynnetään MuleSoft Anypoint -pilvipohjaista ratkaisua, jonka avulla varmistetaan järjestelmien välinen turvallinen tiedonvaihto. Integraatiot on asennettu CloudHub 1.0:aan.,

Ilmoitusnumero 2025-034120
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Maakuntien tilakeskus Oy
Firdonkatu 2 T 83 00520 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Cryo-konsoli, -pallot ja käyttötarvikkeet

Suomi | Satakunnan hyvinvointialue
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 17.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 15.12.2025 12:00 Alkuperäinen ilmoitus

Cryo-konsoli, -pallot ja käyttötarvikkeet Hankinnan kohteena on cryo-konsoli, -pallot ja toimenpidekohtaiset käyttövälineet Satakunnan Hyvinvointialueen käyttöön. Hankinta toteutetaan palvelusopimusmallilla, jossa toimittaja tarjoaa ja toimittaa konsolin ja sen käyttöoikeuden sopimusajaksi Tilaajan käyttöön ilman erillistä veloitusta. Tilaaja maksaa toimittajalle korvausta toimenpiteisiin tilattavista käyttötarvikkeista todellisen käytön mukaisesti.

Toimenpiteiden arvioitu määrä on noin 40 toimenpidettä vuodessa. Määrä ei sido Tilaajaa.

Hankintaan sisältyy myös riittävä määrä koulutusta ja tukea, jotka on tarkemmin eritelty hankinnan kohteen kriteereissä.

Tämä hankinta ei koske muita toimenpiteessä käytettäviä välineitä, kuten sisäänviejiä, diagnostisia katetreja yms, joita ei yhteensopivuudellisista syistä ole pakollista tilata toimittajalta osana toimenpidekohtaista käyttötarvikekokonaisuutta.

Hankittavat tuotteet ja niiden vaatimukset on tarkemmin kuvattu tarjouspyynnön liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2025-034159
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet, farmaseuttiset valmisteet ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI196
Osoitetiedot Satakunnan hyvinvointialue
Sairaalantie 3 28500 Pori FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Lapsettomuushoitojärjestelmä

Suomi | Istekki Oy
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 17.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 17.12.2025 21:59 Alkuperäinen ilmoitus

Lapsettomuushoitojärjestelmä Hankinnan kohteena on Lapsettomuushoitojärjestelmä-kokonaisuus ja sen liittymät muihin järjestelmiin, toimitusprojekti (sisältäen mm. migraatiot, konversiot), valmisohjelmistojen ylläpito ja tuki, tukipalvelu, erikseen tilattavat asiantuntijapalvelut sekä asiakaspalvelu. Hankittavaan järjestelmään voidaan tehdä jatkokehitystä sopimuskauden aikana. Järjestelmä hankitaan SaaS-palveluna

Hankinnan kohde ja sitä koskevat vaatimukset on kuvattu yksityiskohtaisesti tässä tarjouspyynnössä ja muissa hankinta-asiakirjoissa.

Tilaaja valitsee yhden (1) toimittajan, jonka kanssa se tekee sopimuksen. Hankintasopimusta tulee käyttämään ainoastaan Istekki Oy ja syntyvän sopimuksen osapuolina ovat ainoastaan Istekki Oy ja valittu Toimittaja. Selvyyden vuoksi todetaan, että Istekin asiakkaat eivät ole tämän kilpailutuksen tai sen perusteella tehtävän hankintasopimuksen osapuolia.

Tarjouspyynnössä esitetyt hankintamäärät ovat arvioita, eikä sopimus muodosta tilaajalle määräostovelvoitetta.,

Ilmoitusnumero 2025-034112
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Istekki Oy
PL 4000 70601 Kuopio FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

VR-Yhtymä Oyj: Osallistumispyyntö / Jätehuoltopalvelut

Suomi | VR-Yhtymä Oyj
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 17.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 12.12.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

VR-Yhtymä Oyj: Osallistumispyyntö / Jätehuoltopalvelut Hankinnan kohteena on VR-Yhtymä Oyj:n (jäljempänä "VR") tarvitsemat jätehuoltopalvelut (jäljempänä "Palvelu"). Palvelun piiriin kuuluu yhteensä noin 150 toimipistettä 56 paikkakunnalla.

Hankinnan alustava sisältö on kuvattu osallistumispyynnön liitteenä olevassa alustavassa hankinnan kohteen kuvauksessa. Hankintaa koskevat asiakirjat ja niiden sisältö täydentyvät hankintamenettelyn aikana ja lopullinen hankinnan kohde ja vaatimukset esitetään lopullisessa tarjouspyynnössä.

Hankintasopimusta voidaan hyödyntää myös VR:n kulloinkin voimassa olevissa tytär- ja osakkuusyhtiöissä.

Hankintamenettelyn aikana hankintaan voi tulla mukaan VR:n tytäryhtiö/tytäryhtiöitä tai siitä voi poistua VR:n tytäryhtiöitä tai kiinteistöjä. Edellä mainittu asia täsmentyy hankintamenettelyn edetessä.,

Ilmoitusnumero 2025-034156
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Jätteisiin liittyvät palvelut (90500000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot VR-Yhtymä Oyj
PL 488 (Radiokatu 3) 00096 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma