Oulun seudun liikenteen kohteen 7 hankinta

Suomi | Oulun kaupunki
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 24.11.2025 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 11.1.2026 14:00 Alkuperäinen ilmoitus

Oulun seudun liikenteen kohteen 7 hankinta Oulun kaupunki pyytää tarjouksia Oulun seudunliikenteen kohteen 7 liikennöinnistä. Tarjouskilpailu koskee joukkoliikenteen
linjojen 20, 21, 22, 23, 26, 28 ja 29 liikennöintiä hankintailmoituksen ja tarjouskilpailuasiakirjojen mukaisesti.

Kohteen liikennöintiä hoitamaan tullaan valitsemaan yksi tarjoaja tai tarjousyhteenliittymä.

Hyväksyttävistä tarjouksista valitaan kokonaistaloudellisesti edullisin toimittaja. Kokonaistaloudellisesti edullisin on tarjous, joka on hinnaltaan halvin.
Tarjoushinnat annetaan Tilastokeskuksen linja-autoliikenteen syyskuun 2025 hintatasossa (ilman arvonlisäveroa).

Liikenne on hoidettava kokonaan puhtailla ja energiatehokkailla ajoneuvoilla (sähkö, biokaasu tai uusiutuva diesel (HVO).

Liikennöintisopimuksen sisältö on määritelty liitteenä olevassa asiakirjassa
”Liikennöintisopimusluonnos” .,

Ilmoitusnumero 2025-034666
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Joukkoliikennepalvelut maanteitse (60112000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D9
Osoitetiedot Oulun kaupunki
Solistinkatu 2 90140 Oulu FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Toimintavarman myymälä- ja polttoainejakeluverkoston (TOIMIVA) lisäkohdevalinta alueelle Kymenlaakso/OSALLISTUMISPYYNTÖ

Suomi | Huoltovarmuuskeskus
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 24.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 1.12.2025 13:00 Alkuperäinen ilmoitus

Toimintavarman myymälä- ja polttoainejakeluverkoston (TOIMIVA) lisäkohdevalinta alueelle Kymenlaakso/OSALLISTUMISPYYNTÖ Toimintavarma myymälä- ja polttoainejakeluverkosto- eli TOIMIVA-projektin kokonaistavoitteena on muodostaa valtakunnan kattava verkosto, jossa toimipisteisiin tuotettujen varavoima- ja muiden teknisten kyvykkyyksien avulla varmistetaan kansalaisille välttämättömät päivittäistavarakaupan ja polttoainejakelun palvelut lyhyt- ja pitkäkestoisissa sähkökatkostilanteissa, normaali- ja poikkeusoloissa.
Projektin pilotointi- ja testausvaiheessa, jota tämä hankinnan kuvaus tarkemmin koskee, toteutetaan vuosien 2025–2026 aikana yhden maakunnan alueella myymälä- ja polttoainejakelupisteistä em. verkosto, jonka kohteet varustetaan varavoimavalmiuksin. Tämän hankinnan tarkempi kuvaus on liitteessä 1.
Kyseessä on lisäkohdehankinta myymäläverkoston osalta, aiemmin kohteita haettiin myymälä- ja polttoainejakeluverkostoon alkusyksystä 2025, ja valittujen osapuolten kanssa on edetty sopimusneuvotteluihin.

Hankinnassa kyse on käyttöoikeussopimuksesta. Kohteiden määrä pilotointivaiheessa on suunniteltu olevan 10-15. Kohteiden valinnasta tarjouspyyntövaiheessa on tarkempi kuvaus liitteessä 1.
Osallistumishakemuksessa kaikki kriteerit ovat vähimmäisvaatimuksia, joiden täyttyminen on edellytys edetä seuraavaan vaiheeseen. Osallistujan tulee huomioida nämä kriteerit, mm. pohjavesialuerajoitus. Vähimmäisvaatimukset täyttäville ehdokkaille lähetetään varsinainen tarjouspyyntö.

Osallistumispyynnön liitteet on saatavissa erikseen pyydettäessä osoitteesta kirjaamo@nesa.fi ja otsikkona "TOIMIVAn osallistumishakemus".
Liitteet ovat:
Liite 1. Hankinnan kuvaus
Liite 2. Toimivakohteiden vähimmmäiskriteerit ja tiedot tarjottavista kohteista
Liite 3. Keskeisimmät sopimusehdot
Liite 4. Yhteystiedot salassapitositoumuksiin
Liite 5. Salassapitositoumus,

Ilmoitusnumero 2025-034662
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Hotelli-, ravintola- ja vähittäiskauppapalvelut (55000000), Sähkönjakelu ja siihen liittyvät palvelut (65300000), Yleiseen turvallisuuteen, lakiin ja järjestykseen liittyvät palvelut (75240000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C7
Osoitetiedot Huoltovarmuuskeskus
Aleksanterinkatu 48 A 00100 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Siivouspalveluiden tuottaminen Kemin Teollisuuskylä Oy:lle 1.2.2026-31.12.2029

Suomi | Kemin Teollisuuskylä Oy
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 23.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 20.12.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Siivouspalveluiden tuottaminen Kemin Teollisuuskylä Oy:lle 1.2.2026-31.12.2029 Siivouspalveluiden hankinta Kemin teollisuuskylä Oy:n tilat, Tietokatu 3, Tietokatu 6, Studiokatu 3, Kiveliönkatu 26. Palveluiden tavoitteena on tuottaa laadukasta, ammattitaitoista ja asiakaslähtöistä siivouspalvelua sovitussa puhtaustasossa tarjoten hygieenisen ja viihtyisän ympäristön tilojen käyttäjille.

Siivoukset koostuvat yhteisien tilojen, kokous- ja juhlatilojen sekä toimitilojen ylläpitosiivouksesta. Siivouksien määrät vaihtelevat tilavarauksien mukaan ja tarvittaessa tehdään perusteellisempia siivouksia. Siivousmenetelmät ympäristöystävällisiä ja laadukkaita, sekä tuetaan kestävää kehitystä.

Teemme yhteistyötä kestävän kehityksen periaatteiden mukaisesti Lassila & Tikanoja Oy:n jätehuoltosopimuksen ja Lindströmin saniteettitila sopimuksella. Huolehdimme riittävästä jätteiden kierrätyksestä ja seuraamme jätemäärien kehitystä yhteistyössä Lassila & Tikanojan kanssa, sekä Lindström huolehtii Digipolis alueelle täyttöpalveluna tiloihimme käsipyyherullat, käsipesuaineet sekä wc-paperit. Kemin Teollisuuskylä haluaa omalla panostuksellaan tukea kestävää kehitystä ja on mukana Ekokompassi hankkeessa.

Odotamme yhteistyökumppanilta laadukasta palvelukokonaisuutta ja yhteistä näkemystä tilojen laadukkaasta palvelukokonaisuudesta, missä arvostetaan asiakaskokemusta ja kestävän kehityksen periaatteita.

Kohteissamme työskenteleviltä ja esihenkilöiltä odotamme hyvää suomenkielentaitoa ja kokemusta toimitilasiivouksesta, sekä palvelualttiutta.,

Ilmoitusnumero 2025-034618
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Viemäröinti-, jätehuolto- ja puhdistuspalvelut, ympäristöön liittyvät palvelut (90000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D7
Osoitetiedot Kemin Teollisuuskylä Oy
Tietokatu 3 94600 KEMI FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tarjouspyyntö Eurajoen seurakunta, Kiinteistönhuoltopalvelut vuosille 2026–2030

Suomi | Eurajoen seurakunta
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 23.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 18.12.2025 14:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan tarkoituksena on hakea Eurajoen seurakunnalle kokonaisvaltainen kiinteistönhuoltopalveluiden tuottaja vuosille 2026–2030.

Hankinta on jaettu kahteen (2) osioon:
- Osio A, Kiinteistönhuolto- ja talvikunnossapitotyöt
- Osio B, Tekniset huollot

Huom!

Kohdekierrokset: Tarjoajan on pakollista osallistua kohdekierrokselle ennen tarjouksenjättämistä.

Kohdekierroksilla on mahdollista nähdä mm. läjitysalueet ja muut olennaiset tiedot, joita ei ole kirjallisesti saatavilla. Kohdekierros pidetään 3.12.2025 klo. 12:00 alkaen. Kohdekierrokselle lähdetään osoitteestaKukkapolku 2, 27100 EURAJOKI., Tarjouspyyntö Eurajoen seurakunta, Kiinteistönhuoltopalvelut vuosille 2026–2030 /Osio A, Kiinteistönhuolto- ja talvikunnossapitotyöt Hankinnan tarkoituksena on hakea Eurajoen seurakunnalle kokonaisvaltainen kiinteistönhuoltopalveluiden tuottaja vuosille 2026–2030.

Hankinta on jaettu kahteen (2) osioon:
- Osio A, Kiinteistönhuolto- ja talvikunnossapitotyöt
- Osio B, Tekniset huollot

Huom!

Kohdekierrokset: Tarjoajan on pakollista osallistua kohdekierrokselle ennen tarjouksenjättämistä.

Kohdekierroksilla on mahdollista nähdä mm. läjitysalueet ja muut olennaiset tiedot, joita ei ole kirjallisesti saatavilla. Kohdekierros pidetään 3.12.2025 klo. 12:00 alkaen. Kohdekierrokselle lähdetään osoitteestaKukkapolku 2, 27100 EURAJOKI., Tarjouspyyntö Eurajoen seurakunta, Kiinteistönhuoltopalvelut vuosille 2026–2030 /Osio B, Tekniset huollot Hankinnan tarkoituksena on hakea Eurajoen seurakunnalle kokonaisvaltainen kiinteistönhuoltopalveluiden tuottaja vuosille 2026–2030.

Hankinta on jaettu kahteen (2) osioon:
- Osio A, Kiinteistönhuolto- ja talvikunnossapitotyöt
- Osio B, Tekniset huollot

Huom!

Kohdekierrokset: Tarjoajan on pakollista osallistua kohdekierrokselle ennen tarjouksenjättämistä.

Kohdekierroksilla on mahdollista nähdä mm. läjitysalueet ja muut olennaiset tiedot, joita ei ole kirjallisesti saatavilla. Kohdekierros pidetään 3.12.2025 klo. 12:00 alkaen. Kohdekierrokselle lähdetään osoitteestaKukkapolku 2, 27100 EURAJOKI.,

Ilmoitusnumero 2025-034638
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kiinteistöpalvelut (70000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI196
Osoitetiedot Eurajoen seurakunta
Kukkapolku 2 27100 EURAJOKI FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kiinteistösiivouksen hankinta Klaukkala / Nurmijärven Kodit Oy 2025

Suomi | Nurmijärven Kodit Oy
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 23.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 20.12.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Kiinteistösiivouksen hankinta Klaukkala / Nurmijärven Kodit Oy 2025 Nurmijärven Kodit Oy kilpailuttaa 21 kiinteistön kiinteistösiivouksen. Palvelusopimukset alkavat 1.2.2026.,

Ilmoitusnumero 2025-034083
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Omia kiinteistöjä koskevat kiinteistöpalvelut (70100000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Nurmijärven Kodit Oy
Kauppanummentie 2 01900 Nurmijärvi FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kiinteistöhuollon hankinta Klaukkala / Nurmijärven Kodit Oy 2025

Suomi | Nurmijärven Kodit Oy
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 23.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 20.12.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Kiinteistöhuollon hankinta Klaukkala / Nurmijärven Kodit Oy 2025 Nurmijärven Kodit Oy kilpailuttaa 26 kiinteistön kiinteistöhuollon. Palvelusopimukset alkavat 1.2.2026.,

Ilmoitusnumero 2025-034082
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kiinteistöpalvelut (70000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Nurmijärven Kodit Oy
Kauppanummentie 2 01900 Nurmijärvi FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Hollolan Vesikansan liikunta-alueiden kunnossapitopalvelu

Suomi | Hollolan kunta
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 23.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 13.12.2025 16:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hollolan Vesikansan liikunta-alueiden kunnossapitopalvelu Hollolan kunta pyytää tarjousta Vesikansan alueella sijaitsevien liikunta-alueiden vuosittaisesta kunnossapidosta tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti.

Tarjous on sitova ja se tulee laatia suomen kielellä. Hankintaprosessi on kokonaan suomenkielinen.

Hankinnan tulee täyttää Euroopan unionin suoraan velvoittavien säädösten, Suomen lakien ja asetusten sekä viranomaisten antamat määräykset.

HANKINNAN KOHTEEN YLEISKUVAUS JA SIIHEN KUULUVAT TOIMINNALLISET OSAT

Palvelu käsittää Hollolan kunnan Vesikansan aluella sijaitsevien liikunta-alueiden hoidon ja kunnossapidon palvelusopimuksen ja sen liitteiden mukaisessa laajuudessa. Palvelun piiriin kuuluvien kohteiden sijainti ja rajaus on esitetty kartoissa. Lisäksi sopimuksen piiriin kuuluvat suoritettavat tehtävät sekä niiden vaatimukset tehtäväkorteissa. Palveluntuottajan edellytetään tulkitsevan sopimusasiakirjoissa esitettyjä tietoja alan asiantuntijana.

Hankinnan kohde ja sitä koskevat vaatimukset on kuvattu seuraavissa tarjouspyynnön liitteissä:
– Palvelusopimusluonnos
– Palvelukuvaus
– Tehtäväkortit
– Kohdekartat

Muut tarjouksen tekemisessä tarvittavat asiakirjat ovat:
• Julkisten hankintojen yleiset sopimusehdot palveluhankinnoissa 2025

Kunnossapidettävät kohteet:
1.1 Paimelan koulun yleisluistelualue ja pallokenttä
1.2 Kalliolan koulun kiekkokaukalo, yleisluistelualue sekä pallokenttä
1.3 Kalliolan uimaranta
1.4 Paimelan uimaranta
1.5 Kalliolan pienvenepaikat
1.6 Paimelan pienvenepaikat
1.7 Kukkilan pienvenepaikat

Kohteiden sijainnit ja laajuus on esitetty liitekartoilla.

Palvelu tulee tuottaa suomen kielellä. Palveludokumentaation tulee olla suomenkielistä. Palvelusopimus ei sisällä Tilaajan määräostovelvoitetta.,

Ilmoitusnumero 2025-034717
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Puhdistus- ja puhtaanapitopalvelut sekä vastaavat palvelut kaupunki- ja maaseutualueilla (90600000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C6
Osoitetiedot Hollolan kunta
PL 66 15871 Hollola FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Hyria konsortio, työajan hallintajärjestelmä 2025

Suomi | Hyria koulutus Oy
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 22.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 15.12.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hyria konsortio, työajan hallintajärjestelmä 2025 Hyria konsortio hankkii käyttöönsä työajanhallintakokonaisuuden SaaS-palveluna. Hankintayksikkö on Hyria koulutus Oy. Hankintaan sisältyvät myös muut Hyria-konsortioon kuuluvat yhteisöt (neljä Y-tunnusta, joissa kolmessa on työntekijöitä).

Hyria konsortion muodostavat Hyria koulutus Oy, Hyria Business Institute Oy ja Hyria säätiö sr. Hankinnasta vastaa koko konsortion puolesta Hyria koulutus Oy, joka tuottaa konsortion tarvitsemat henkilöstöpalvelut. Kaikilla konsortion osilla on omat y-tunnukset.

Konsortion osissa on käytössä eri työehtosopimukset käytössä. Mikä tahansa TES voi olla käytössä missä tahansa näistä tarvittaessa. Pääkäyttäjiä on 5 ja esihenkilökäyttäjiä noin 25. Henkilökuntaan kuuluvat noin 450 henkilöä käyttävät järjestelmää.

Osatarjouksia ei hyväksytä. Vaihtoehtoisia tarjouksia ei hyväksytä, ellei niitä ole erikseen pyydetty. Tarjouspyyntöasiakirjat ovat suomen kielellä ja tarjous tulee antaa suomen kielellä.

Tarkemmat tiedot ja tarjousvaatimukset löytyvät tästä tarjouspyynnöstä, jossa on ilmoitettu tarjottavien palveluiden vähimmäis- ja laatuvaatimukset. Hankinnassa noudatetaan hankintalakia 1397/2016.

Menettelytapana on kansallisen kynnysarvon ylittävä avoin menettely. Hankintailmoitus on julkaistu Tarjouspalvelu.fi -toimittajaportaalissa ja hankinta-asiakirjat ovat sähköisesti saatavilla ilmoituksen yhteydessä.

Hankintayksikkö on Hyria koulutus Oy. Hankinnan kohteena olevia palveluita voidaan käyttää myös muissa Hyria-konsortioon kuuluvissa yhteisöissä.,

Ilmoitusnumero 2025-034685
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ajanseuranta- tai henkilöstöhallinto-ohjelmatuotteet (48450000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Hyria koulutus Oy
PL67 05801 Hyvinkää FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ympäristötekniset asiantuntijapalvelut

Suomi | Senaatti-kiinteistöt
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 22.11.2025 Määräaika: 20 tuntia kuluttua | 22.12.2025 14:00 Alkuperäinen ilmoitus

Ympäristötekniset asiantuntijapalvelut Hankinnan kohteena ovat ympäristötutkimuksiin ja -suunnitteluun liittyvät asiantuntijapalvelut sekä niihin liittyvät tutkimukset Senaatti-kiinteistöjen, Puolustuskiinteistöjen tai niiden kanssa samaan kirjanpitolain mukaiseen konserniin kuuluvan muun liikelaitoksen tai yhteisön hallinnassa tai määräysvallassa olevassa kiinteistökannassa.

Hankinnan toimeksiantojen painopiste on ympäristöteknisessä suunnittelussa, ympäristötarkkailussa sekä pilaantuneen maan (PIMA) ja maaperän jätteiden aiheuttamien riskien hallinnassa, ympäristö- ja geotutkimusten teettämisessä, kunnostushankkeiden suunnittelussa ja valvonnassa sekä ympäristöriskien arvioinnissa ja hinnoittelussa. Lisäksi hankinnan kohteeseen kuuluu monipuolisten ympäristösuojausrakenteiden toteutusten suunnittelua, sisältäen mm. kunnallisteknistä-, geo-, rakenne-, sähkö- ja tilaluokkasuunnittelua kohteisiin. Kohteet sijaitsevat ympäri Suomea.

Hankinnan arvioitu arvo koko sopimuskaudelle on n. 8 500 000 euroa (alv 0%)

Puitejärjestelyyn valitaan kuusi (6) sopimustoimittajaa.,

Ilmoitusnumero 2025-034587
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Arkkitehti-, rakennus-, insinööri- ja tarkastuspalvelut (71000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Senaatti-kiinteistöt
Lintulahdenkatu 5 A, PL 237 00531 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Pysäköinninvalvonnan ja ajoneuvojen siirtojen hallintaan tarkoitetun tietojärjestelmän hankinta

Suomi | Oulun kaupunki
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 22.11.2025 Määräaika: 16 tuntia kuluttua | 22.12.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Pysäköinninvalvonnan ja ajoneuvojen siirtojen hallintaan tarkoitetun tietojärjestelmän hankinta Hankinnan kohteena on pysäköinninvalvonnan ja ajoneuvojensiirtojen hallintaan tarkoitettu tietojärjestelmä Saas -palveluna, jossa on mukana toiminnallisuus sekä pysäköinnintarkastukseen, pysäköintivirhemaksujen seurantaan, laskutukseen ja perintään, sekä sähköisten oikaisuvaatimuksien jättämiseen, käsittelyyn ja ratkaisuiden lähettämiseen, että ajoneuvojen siirtoprosessin kaikkiin vaiheisiin siirtokehotuksesta, varastosiirtoon, laskutukseen ja perintää asti. Hankinnan tavoitteena on pysäköinnin valvontaa ja ajoneuvojen siirtoja tehokkaasti ja monipuolisesti palveleva tietojärjestelmä.
Tietojärjestelmän tulee sisältää oikaisuvaatimuksien sähköiseen jättämiseen, käsittelyyn ja tiedoksiantoon tarvittavat osat.,

Ilmoitusnumero 2025-034545
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D9
Osoitetiedot Oulun kaupunki
Solistinkatu 2 90140 Oulu FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kouvolan kaupungin pienet purkutyöt v.2026

Suomi | Kouvolan kaupunki
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 22.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 16.12.2025 14:00 Alkuperäinen ilmoitus

Kouvolan kaupungin pienet purkutyöt v.2026 Kouvolan kaupunki hakee puitesopimuskumppaneita kaupungin pienille purkutöille vuodelle 2026. Toimeksiannot ovat Kouvolan kaupungin pienien rakennusten purkutöitä. Purkutyön toimeksianto voi sisältää myös alihankintaa, esim. asbestipurkutyöt.

Toimeksiantojen kohteet sijaitsevat Kouvolan alueella. Tyypillisimpiä kohteita ovat puurakenteiset omakotitalot perustuksineen. Purkutoimeksiantoon tavallisesti kuuluu rakennukseen liittyvien LVIS-tele-järjestelmien purkaminen kiinteistöstä, kaivaminen ja tulppaaminen tilaajan esittämiin kohtiin sekä purkualueen tasaus. Puitesopimuksessa sekä toimeksiannossa noudetaan YSE 1998 sopimusehtoja ellei tarjouspyynnössä tai sopimuksessa toisin mainittu.

Puitesopimusjärjestelyyn pääsevät mukaan kaikki tarjouspyynnön soveltuvuusvaatimukset, kelpoisuusehdot ja hankinnan kohteen kriteerit täyttävät tarjoajat. Sopimuskautena ei sitouduta mihinkään hankintamääriin.

Toimeksiantojen antaminen liitteenä olevan sopimusluonnoksen mukaisesti. Ennen työn aloittamista urakoitsija antaa kirjallisen arvion kohteen urakkakustannuksista. Työn toteuttamisen ajankohta ja valmistuminen sovitaan ennen työn aloittamista.

Lähtökohtaisesti tämän kilpailutuksen puitesopimuksia käyttää Kouvolan Tilapalvelut sekä Tekniikan ja ympäristön toimiala, mutta myös muut kaupungin yksiköt voivat hyödyntää puitesopimuksia.

Lisäksi puitejärjestelyyn kuuluu osallistuminen purkutyöhön liittyvään kehitystyöhön. Tilaajan tavoitteena on kehittää purkutyön tilausta ja suoritusta tukemaan enemmän kiertotalouden tavoitteiden saavuttamista. Kehitystyön sisällöstä ja kustannuksista sovitaan erikseen toimeksiantokohtaisesti ja ne voivat sisältyä yksittäiseen purkutyön toimeksiantoon.,

Ilmoitusnumero 2025-034684
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C7
Osoitetiedot Kouvolan kaupunki
PL 85 45101 Kouvola FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Puitesopimus. Pienurakat korjaus-, kunnossapito- ja muutostyöhankkeissa

Suomi | Aalto-yliopistokiinteistöt Oy
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 22.11.2025 Määräaika: 2 päivää kuluttua | 23.12.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Puitesopimuksen kohteena on lyhytaikaisten rakennustöiden ja korjauspalveluiden tuottaminen Tilaajan korjaus-, kunnossapito-, muutostyö- ja uudisrakennushankkeissa.
Tilaaja valitsee 8 toimittajaa rakennustekniseen, sähkö- ja lvi-osioihin (8 toimittajaa per osio), joiden kanssa se tekee puitesopimuksen. Tilaaja voi myös valita vähemmän määrän toimittajia, mikäli tarjouspyynnön vaatimukset täyttäviä tarjouksia on vähemmän., Rakennustekniset työt Tilattavat työt tulevat sisältämään mm. seuraavia tehtäviä: rakennustekniset työt
(tilamuutoksia, isompia pts-töitä, ovikorjauksia, väliseinien rakentamista/purkamista
ja maalaustöitä, lattioiden korjaustöitä, mattoasennuksia, hiontoja ja monenlaisia
muita korjaustöitä ja asennuksia., LVI-työt Tilattavat työt tulevat sisältämään mm. seuraavia tehtäviä: lvi-työt (mm. sukitukset, putkivuotojen ja
vesivahinkojen korjaamiset, ilmanvaihdon korjaus- ja muutostyöt, mittaus- ja
säätötyöt), Sähkötyöt Tilattavat työt tulevat sisältämään mm. seuraavia tehtäviä: sähkötyöt (mm. valaisinvaihdot, akkujen vaihdot, sähköurakat ja -muutostyöt),

Ilmoitusnumero 2025-034585
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Aalto-yliopistokiinteistöt Oy
PL 11000 02150 ESPOO FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kiviaines- ja hiekoitussepelimateriaalien hankinta kunnallistekniikan rakentamiseen ja kunnossapitoon

Suomi | Iisalmen kaupunki
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 22.11.2025 Määräaika: 2 päivää kuluttua | 23.12.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Iisalmen kaupungin tekninen ja ympäristötoimiala pyytää tarjousta katu-, puisto, liikunta- sekä vesihuoltotyökohteiden rakentamiseen hankittavista kiviaineksista ja katujen, yleisten alueiden sekä piha-alueiden liukkauden torjuntaan tarvittavasta hiekoitussepelistä ajalle 1.1.2026 - 31.12.2027 (+ mahdollinen optio ajalle 1.1.2028 – 31.12.2028)., Kiviainekset Iisalmen kaupungin tekninen ja ympäristötoimiala pyytää tarjousta katu-, puisto, liikunta- sekä vesihuoltotyökohteiden rakentamiseen hankittavista kiviaineksista ja katujen, yleisten alueiden sekä piha-alueiden liukkauden torjuntaan tarvittavasta hiekoitussepelistä ajalle 1.1.2026 - 31.12.2027 (+ mahdollinen optio ajalle 1.1.2028 – 31.12.2028)., Hiekoitussepeli Iisalmen kaupungin tekninen ja ympäristötoimiala pyytää tarjousta katu-, puisto, liikunta- sekä vesihuoltotyökohteiden rakentamiseen hankittavista kiviaineksista ja katujen, yleisten alueiden sekä piha-alueiden liukkauden torjuntaan tarvittavasta hiekoitussepelistä ajalle 1.1.2026 - 31.12.2027 (+ mahdollinen optio ajalle 1.1.2028 – 31.12.2028)., Noutokuormat Iisalmen kaupungin tekninen ja ympäristötoimiala pyytää tarjousta katu-, puisto, liikunta- sekä vesihuoltotyökohteiden rakentamiseen hankittavista kiviaineksista ja katujen, yleisten alueiden sekä piha-alueiden liukkauden torjuntaan tarvittavasta hiekoitussepelistä ajalle 1.1.2026 - 31.12.2027 (+ mahdollinen optio ajalle 1.1.2028 – 31.12.2028).,

Ilmoitusnumero 2025-034541
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sora, hiekka, sepeli ja muut kiviainekset (14210000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1DB
Osoitetiedot Iisalmen kaupunki
Pohjolankatu 14 74100 Iisalmi FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Linnanpuiston kiinteän esiintymislavan rakentaminen

Suomi | Hämeenlinnan kaupunki
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 22.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 15.12.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Linnanpuiston kiinteän esiintymislavan rakentaminen Hämeenlinnan kaupunki pyytää tarjouksia kiinteän esiintymislavan rakentamisesta Linnanpuistoon. Esiintymislavan rakentaminen toteutetaan Linnanpuiston peruskorjausurakan rakennusaikana ja lavarakennusurakka alistetaan peruskorjaushankkeen päätoteuttajalle. Rakentamisaikataulu sovitetaan yhteen peruskorjaushankkeen pääurakoitsijan johdolla. Kyseessä on suunnittele ja toteuta (ST) -urakka, jossa esiintymislavan suunnittelu kuuluu kokonaisuudessaan urakoitsijalle.

Suunnittelussa tulee ottaa huomioon puistosuunnitelmien mukainen tekniikan (sähkön syöttö, tietoliikenneyhteys) sijainti ja lavan sijoittamiselle esitetty tilavaraus. Suunnitelmien tulee vähimmäisvaatimuksena kattaa kaikki lavan perustamiseen, viranomaislupiin, kantaviin rakenteisiin ja esitystekniikkaan liittyvät suunnitelmat. Esiintymislavan tekniset minimivaatimukset on esitetty tarjouspyyntöaineistossa. Urakotisija nimeää kaikki suunnitteluun ja rakentamiseen tarvittavat vastuuhenkilöt.

Urakoitsijan suoritusvelvollisuuteen kuuluu urakkatarjouspyyntöasiakirjojen mukaisen kohteen suunnittelu ja rakentaminen kaikkine työkustannuksineen näiden tarjouspyyntöasiakirjojen mukaisesti täysin valmiiksi toteutettuna. Urakan toteutuksessa on otettava huomioon kaikki tarjouspyyntöasiakirjoissa esitetyt lähtötiedot.,

Ilmoitusnumero 2025-034681
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C2
Osoitetiedot Hämeenlinnan kaupunki
Wetterhoffinkatu 2 13100 Hämeenlinna FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Soppeenharjun päiväkodin peruskorjaus, sähköurakka

Suomi | Ylöjärven kaupunki
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 22.11.2025 Määräaika: 4 viikkoa kuluttua | 16.1.2026 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Soppeenharjun päiväkodin peruskorjaus, sähköurakka Ylöjärven kaupunki rakennuttaa Soppeenharjun päiväkodin peruskorjauksen. Kerrosala 854m2 + ulkovarastot 30m2. Huoneistoala 762m2 + 19m2 tekniset tilat. Tilavuus 3180m3.,

Ilmoitusnumero 2025-034577
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI19B
Osoitetiedot Ylöjärven kaupunki
PL 22 33470 Ylöjärvi FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Magneettitutkimuspalvelut lausuntoineen

Suomi | Lapin hyvinvointialue
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 22.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 18.12.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Magneettitutkimuspalvelut lausuntoineen Lapin hyvinvointialue pyytää tarjousta magneettitutkimuspalveluista lausuntoineen tuotettavaksi Lapin hyvinvointialueen sekä Työterveys Lappica Oy:n tarpeisiin.

Magneettitutkimuspalvelut tuotetaan Rovaniemellä Palveluntuottajan toimitiloissa, Palveluntuottajan laitteilla ja henkilökunnalla. Hankittavien palvelujen sisältö on ilmoitettu tarkemmin liitteellä 1 Palvelukuvaus ja ehdottomat vaatimukset.

Magneettitutkimuspalveluita lausuntoineen hankitaan hyvinvointialueelle vuosittain noin 2200 kpl ja Lappica Oy:lle noin 500 kpl. Vuosittaiset arviot ostettavista määristä tutkimuksittain on ilmoitettu liitteillä 1.2, joiden tuottamiseen tarjoajalla tulee olla valmius sopimuskaudella sekä mahdollisilla optiosopimuskausilla. Hankintayksikkö ei sitoudu mihinkään tiettyyn hankintamäärään, vaan hankinnan määrä riippuu tarpeesta. Hankinnalla täydennetään Tilaajan omaa palvelutuotantoa.

Palvelutuotannon suunniteltu aloitusajankohta on tammikuu 2026. Sopimuskausi on 24 kuukautta. Tilaaja varaa oikeuden kahteen kahdentoista (12) kuukauden mittaiseen optiokauteen sopimuskauden jälkeen.

Lapin hyvinvointialue vastaa hankintayksikkönä hankinnan kilpailuttamisesta ja hankintaprosessista kokonaisuudessaan, tekee mukana olevien osapuolten puolesta hankintaa koskevan päätöksen, huolehtii päätöksen ilmoitusvelvollisuuden sekä laatii ja allekirjoittaa hankintasopimuksen valitun Palveluntuottajan kanssa. Työterveys Lappica Oy vastaa oman sopimuksen laadinnasta.

Osapuolet sitoutuvat noudattamaan hankintasopimuksia. Osapuolet vastaavat kukin erikseen tutkimusten tilaamisesta, ajanvarauksesta sekä potilasasiakirjojen rekisterinpitäjyyteen liittyvistä velvoitteista. Lapin hyvinvointialue ja Työterveys Lappica Oy vastaavat kukin omista kustannuksistaan.

Kyseessä on julkisista hankinnoista ja käyttöoikeussopimuksista annetun lain (1397/2016) 25 §:n 1 momentin kohdan 3 mukainen kansallisen kynnysarvon ylittävä liitteen E sosiaali- ja terveyspalveluhankinta.

Tarjouspyyntö muodostuu tästä hankintailmoituksesta liitteineen.,

Ilmoitusnumero 2025-034532
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset kuvantamispalvelut (85150000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D7
Osoitetiedot Lapin hyvinvointialue
PL 8041 96101 Rovaniemi FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ruokolahden uusi Paloasema, LV-urakka

Suomi | Etelä-Karjalan hyvinvointialue
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 22.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 17.12.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Ruokolahden uusi Paloasema, LV-urakka Etelä-Karjalan hyvinvointialue pyytää tarjouksia Ruokolahden paloaseman uudisrakennuksen LV (PU) - töistä liitteenä olevien tarjouspyyntöasiakirjojen mukaisesti. Hankinta sisältää myös kohteen jäähdytysurakan.

Kyseessä on jaettu urakka, jossa LV (PU) -töiden urakoitsija toimii hankkeessa alistettuna sivu-urakoitsijana rakennusteknisten töiden urakoitsijan ollessa urakan päätoteuttaja.
Hankkeessa pääurakoitsijalle alistettavat sivu-urakat ovat LV-töiden lisäksi, sähkötekniset työt, IV, RAU.

Urakan tavoitellaan alkavan tammikuussa 2026 ja päättyvän viimeistään vuoden 2026 loppuun mennessä.

Hankintayksikkö tavoittelee tarjouksille 350 000 euron (alv 0%) enimmäishintaa. Hankintayksikkö on varannut koko hankintaan 3 300 000 euroa, johon sisältyy pääurakan lisäksi kaikki alistetut sivu-urakat. Mikäli enimmäishinta 350 000 euroa ylittyy tarjouksissa, voi hankintayksikkö hylätä tarjouksen.

Tilaaja edellyttää, että tarjoaja tutustuu huolellisesti rakennuspaikkaan tilaajan edustajan kanssa sekä rakennusaluetta koskeviin olosuhteisiin ja määräyksiin ennen tarjouksen antamista. Tarjoajalla ei ole myöhemmin oikeutta vedota urakka-asiakirjojen puutteisiin tältä osin. Tutustumiskäynnit on sovittava erikseen rakennuspaikan esittelijän kanssa.

Rakennuspaikan esittelee rakennustöiden valvoja Paavo Toropainen, puh 044 491 3875.,

Ilmoitusnumero 2025-034674
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C5
Osoitetiedot Etelä-Karjalan hyvinvointialue
Valto Käkelän katu 3 53130 LAPPEENRANTA FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Nesteen ja verensiirron tarvikkeet 2

Suomi | Sansia Oy
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 22.11.2025 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 12.1.2026 12:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena ovat nesteen- ja verensiirron tarvikkeet sekä lisäksi solunsalpaajaturvajärjestelmä. Kyseessä on uudelleen kilpailutus "nesteen- ja verensiirron tarvikkeet" kilpailutuksen keskeytyneiden osa- alueiden osalta, Sailab- koodiston mukaisesti sekä lisäksi tähän lisätään uutena kokonaisuutena osa-alue solunsalpaajaturvajärjestelmä. Tilaajina ovat Pohjois- Savon- , Etelä- Savon- ja Pohjois- Karjalan hyvinvointialueet sekä Servica Oy. Keski-Suomen hyvinvointialue liittynyt hankintaan tilaajaksi solunsalpaajaturvajärjestelmän osalta.

Hankinnassa ovat mukana seuraavat nesteen ja verensiirron tarvikkeista BA anestesia- ja tehohoidon tarvikkeet:
BA16 Laskimokanyylit
BA16008 Laskimokanyyli suljettu järjestelmä jatkoletkulla
BA16 Valtimokanyylin lisätarvike, valtimokanyyliohjain
BA18 Tulppa desinfioiva
BA18 Tulppa kolmoispakattu
BA18 Nesteensiirto, lääkkeen sekoitus ja antaminen
BA21 Pediatriset PICC- katetrit
BA21 Midline- katetri
BA21 Keuhkovaltimokatetri ja tarvikkeet
BA21 Napakatetrit
BA26 Invasiivinen paineenmittaustarvike, adapteri
BD60 Infuusiolaitetarvikkeet, nesteensiirtoletkutkut
BD60 Infuusiolaitetarvikkeet, valonsuojaletkut

Lisäksi hankinnassa on mukana solunsalpaajaturvajärjestelmä kokonaisuus omana osa-alueena.
Solunsalpaajaturvajärjestelmällä tarkoitetaan: Apteekin solunsalpaaja-annosten valmistuksesta potilaalle annettavaan annokseen ulottuva solunsalpaajaturvajärjestelmä, joka vähentää henkilökunnan ja potilaiden altistumista terveydelle haitallisille solunsalpaajaroiskeille, -aerosoleille, -höyryille ja pistotapaturmille. Järjestelmää voidaan käyttää myös muiden terveydelle haitallisten lääkeaineiden käsittelyssä.

Tuotteet on kuvattu jäljempänä tarjouspyynnössä. Hankinta on jaettu 24:ään osa- alueeseen.

Hankinnan kohteeseen sisältyvät myös tarjottuihin tuotteisiin liittyvät lisätuotteet, kuten lisäkoot ja -tarvikkeet, jotka ilmoitetaan liitteellä Sopimuksen liite_valitut tuotteet_568482.xlsx. Sopimuskaudella voidaan lisäksi hankkia ennakoidun arvon mukaisesti sopimuksen kohteena oleviin tuoteryhmiin kuuluvia tuotteita, joita ei ole yksilöity tarjouspyynnössä. Tavoitteena on varmistaa tuotteiden hyvä toimitusvarmuus ja saatavuus., 1. BA16 Laskimokanyylit lääkkeenantoventtiilillä (perinteinen ja turva) BA16 Laskimokanyylit lääkkeenantoventtiilillä (perinteinen ja turva), 8. BA18013 Nesteensiirto, lääkkeen sekoitus ja antaminen, suodatin iv, proteiinisuodatin BA18013 Nesteensiirto, lääkkeen sekoitus ja antaminen, suodatin iv, proteiinisuodatin, 2. BA16008 Laskimokanyyli suljettu järjestelmä, jatkoletkulla BA16008 Laskimokanyyli suljettu järjestelmä, jatkoletkulla, 3. BA16007 Valtimokanyylin lisätarvike, valtimokanyyliohjain BA16008 Valtimokanyylin lisätarvike, valtimokanyyliohjain, 7. BA18006 Tulppa, kolmoispakattu BA18006 Tulppa, kolmoispakattu, 6. BA18006 Tulppa, desinfioiva BA18006 Tulppa, desinfioiva, 9. BA18013 Nesteensiirto, lääkkeen sekoitus ja antaminen, suodatin BA18013 Nesteensiirto, lääkkeen sekoitus ja antaminen, suodatin, 11. BA18016 Nesteensiirto, lääkkeen sekoitus ja antaminen, jatkoletku neulalla pistettävä BA18016 Nesteensiirto, lääkkeen sekoitus ja antaminen, jatkoletku neulalla pistettävä, 12. BA18016 Nesteensiirto, lääkkeen sekoitus ja antaminen, jatkoletku BA18016 Nesteensiirto, lääkkeen sekoitus ja antaminen, jatkoletku, 15. BA21 Pediatriset PICC- katetrit, antibakteerinen BA21 Pediatriset PICC- katetrit, antibakteerinen, 14. BA21001 Pediatriset PICC- katetrit BA21001 Pediatriset PICC- katetrit, 17. BA21 Midline- katetri BA21 Midline- katetri, 18. BA2109- 21010 Keuhkovaltimokatetri ja tarvikkeet BA2109- 21010 Keuhkovaltimokatetri ja tarvikkeet, 19. BA21012 Napakatetrit BA21012 Napakatetrit, 21. BA26005 Invasiivinen paineenmittaustarvike, adapteri BA26005 Invasiivinen paineenmittaustarvike, adapteri, 22. BD06 Infuusiolaitetarvikkeet, jatkoletkut nesteensiirtoon BD06 Infuusiolaitetarvikkeet, jatkoletkut nesteensiirtoon, 23. BD06 Infuusiolaitetarvikkeet, valosuojaletkut BD06 Infuusiolaitetarvikkeet, valosuojaletkut, 13. BA21001 Keskuslaskimokatetri Seldinger BA21001 Keskuslaskimokatetri Seldinger, 10. BA18015 Verensiirtotarvike, venesektiosetti BA18015 Verensiirtotarvike, venesektiosetti, 5. BR10 Verisuonikatetrin sisäänviejä BR10 Verisuonikatetrin sisäänviejä, 4. BR10 Vascular Access Kit 4 Fr BR10 Vascular Access Kit 4 Fr, 16. BA21 PICC- katetrit BA21 PICC- katetrit, 20. BA26 Invasiivinen paineenmittaus lisätarvike BA26 Invasiivinen paineenmittaus lisätarvike, 24. SOLUNSALPAAJATURVAJÄRJESTELMÄ Solunsalpaajaturvajärjestelmä tuotekokonaisuus,

Ilmoitusnumero 2025-034572
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet (33100000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1DA FI1DB FI1DC FI198
Osoitetiedot Sansia Oy
Puutarhakatu 6 70300 Kuopio FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Palkanlaskentajärjestelmä SaaS-palveluna

Suomi | Laurea-ammattikorkeakoulu Oy
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 22.11.2025 Määräaika: 2 päivää kuluttua | 23.12.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Palkanlaskentajärjestelmä SaaS-palveluna HANKINNAN KOHDE

Hankinnan kohteena on palkanlaskenta-tietojärjestelmän toimitus SaaS-palveluna, johon sisältyy palvelun käyttöönottoprojektin toteutus, palveluun liittyvät ylläpitopalvelu ja jatkokehitystyö tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyn mukaisesti. Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteissä 1 Hankinnan kohteen kuvaus_PLJ ja 1.1 Vaatimusluettelo_PLJ.

Hankinnassa on vapaaehtoisia optioita, optiot ja niiden hinnoittelu on kuvattu tarjouspyynnön liitteessä 16 Optiot_PLJ.

SOPIMUSKAUSI

Määräaikainen sopimuskausi on kaksi (2) vuotta, jonka jälkeen sopimus jatkuu toistaiseksi voimassaolevana.
Tavoite on että sopimus tulee voimaan tammikuussa 2026, jolloin käynnistyy käyttöönottoprojekti.

VALINTAPERUSTE JA TOIMITTAJAVALINTA
Hankinnan valintaperusteena on kokonaistaloudellinen edullisuus, kokonaistaloudellisesti edullisin on tarjous, joka on hinta-laatusuhteeltaan paras. Tarjoajan tulee jättää tarjouksessa yksikköhinnat/palvelukohtaiset hinnat kaikkiin pyydettyihin kohtiin arvonlisäverottomana. Tarjoukset tullaan vertailemaan yksikköhintojen/palvelukohtaisten hintojen yhteenlasketuilla kokonaisvertailuhinnoilla. Tarjousten vertailu on avattu tarkemmin tämän Tarjouspyynnön kohdissa Hankinnan kohteen kriteerit ja "Muut tiedot - Päätöksenteon perusteet".
Valitaan yksi (1) toimittaja.,

Ilmoitusnumero 2025-034526
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ajanseuranta- tai henkilöstöhallinto-ohjelmistojen kehittämispalvelut (72212450), Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Ajanseuranta- tai henkilöstöhallinto-ohjelmatuotteet (48450000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Laurea-ammattikorkeakoulu Oy
Ratatie 2 01300 Vantaa FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Matkailuneuvontapalveluiden hankinta

Suomi | Naantalin kaupunki
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 22.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 4.12.2025 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Matkailuneuvontapalveluiden hankinta Naantalin kaupunki hakee matkailuneuvontapalveluiden tuottajaa ulkoistettuna palveluna. Palvelun tarkoituksena on varmistaa laadukas, asiakaslähtöinen neuvonta sekä matkailijoille että paikallisille toimijoille, kasvattaa alueen matkailullista vetovoimaa ja tukea matkailun kestävää kehitystä. Kyseessä on kansallinen hankinta.

Tarjottavan palvelukokonaisuuden tulee sisältää seuraavaa:

• yksi (1) fyysinen matkailuneuvontapiste Naantalin kaupungissa
- aukiolo ympärivuotisesti ja saavutettavissa julkisilla kulkuvälineillä
- esteettömyys huomioitava neuvontapisteessä
- matkailuneuvontapisteeseen saatavilla tarvittaessa henkilökohtaista matkailuneuvontaa
- fyysisen matkailuneuvonnan aukiolopäivät kesäkuu-elokuu (ma-la), tammikuu-toukokuu ja syyskuu-joulukuu (ma-pe); palveluntuottaja esittää tarjoamansa aukioloajat, minimissään 6 h / aukiolopäivä (kesäkuu-elokuu) ja 3 h / aukiolopäivä (tammikuu-toukokuu, syyskuu-joulukuu)

• digitaalinen matkailuneuvonta: sähköposti, puhelin
- digitaalisen matkailuneuvonnan aukiolopäivät kesäkuu-elokuu (ma-la), tammikuu-toukokuu ja syyskuu-joulukuu (ma-pe); palveluntuottaja esittää tarjoamansa aukioloajat, minimissään 6 h / aukiolopäivä (kesäkuu-elokuu) ja 3 h / aukiolopäivä (tammikuu-toukokuu, syyskuu-joulukuu)
- palveluntuottaja vastaa kaikista sähköposti- ja puhelinkustannuksista, mukaan lukien tarvittava laitteisto

• Naantalin kaupungin ja soveltuvin osin Naantalissa toimivien matkailualan yritysten tuottamien matkailun markkinointimateriaalien jakelu neuvontapisteessä

• matkailuneuvonnan asiakasmäärien seuranta ja Kultarannan puutarhan opastettujen ryhmäkierrosten varauskalenterin päivittäminen matkailuneuvontaan tulevien ryhmäkyselyjen osalta: raportointi kaupungille

Tarjouksessa tulee esittää:

1. Kuvaus palvelun toteutuksesta; toimintamalli fyysisessä pisteessä ja digitaalisesti sekä aukioloaikataulut
2. Nimetä palvelutuottajan matkailuneuvonnan vastuuhenkilö ja hänen osaamisensa (kielitaito, kokemus asiakaspalvelutyöstä, paikallistuntemus) sekä yleisesti kuvata muiden asiakaspalvelutyötä matkailuneuvonnassa tekevien osaamistaso
3. Seuranta-/raportointimalli kaupungille, raportointi tulee tapahtua kvartaaleittain
4. Taloudellinen tarjous; hinnoittelu, kustannuserittelyt, liikevaihto vuosina 2023 ja 2024.

Matkailuneuvontapalvelujen toimittajalla ei ole oikeutta käyttää palvelujen tuottamisessa alihankkijoita.

Käyttöönoton aikataulu: tarjouskilpailun voittajan valinta tehdään joulukuussa 2025 ja palvelun aloittaminen tammikuussa 2026 tai sopimuksen mukaan.,

Ilmoitusnumero 2025-034667
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Erilaiset liike-elämän palvelut ja muut palvelut (79900000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C1
Osoitetiedot Naantalin kaupunki
Käsityöläiskatu 2 21100 Naantali FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma