Vt 4 Rovaniemi-Apukka, tiesuunnitelman laatiminen

Suomi | Väylävirasto
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 4.12.2025 Määräaika: 1 kuukausi kuluttua | 19.1.2026 11:00 Alkuperäinen ilmoitus

Vt 4 Rovaniemi-Apukka, tiesuunnitelman laatiminen Tämä tehtävä sisältää tiesuunnitelman laatimisen tehtävän määrityksen mukaisesti.

Tiesuunnitelma laaditaan mallintamalla. Suunnitelmamallin lisäksi suunnitelmia toteutetaan myös perinteisessä muodossa.

Konsultin tehtävänä on laatia liikennejärjestelmästä ja maanteistä säädetyn lain mukainen tiesuunnitelma valtatielle 4 välille Ounasjoen silta - Apukka.

Tehtävään sisältyy tiesuunnitelma siinä laajuudessa kuin se tarjouspyyntöasiakirjoissa on määritelty kaikkine tiejärjestelyineen, varusteineen ja laitteineen siinä laajuudessa kuin tarjouspyynnön liitteenä olevissa asiakirjoissa on määritelty.

Suoritettava palvelu ja sen sisältö on kokonaisuudessaan määritelty tarjouspyynnön liitteenä olevassa tehtävämäärityksessä.

Tehtävän sisältö on määritetty tarkemmin tarjouspyyntöasiakirjoissa.,

Ilmoitusnumero 2025-035378
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Arkkitehti-, insinööri- ja suunnittelupalvelut (71240000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D7
Osoitetiedot Väylävirasto
PL 33 (Opastinsilta 12 A) 00521 HELSINKI FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Digitaalinen oppimisalusta Saas palveluna

Suomi | Rovaniemen kaupunki
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 4.12.2025 Määräaika: 4 viikkoa kuluttua | 13.1.2026 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Digitaalinen oppimisalusta Saas palveluna Hankinnan kohteena on digitaalinen oppimisympäristö Saas-palveluna.

Rovaseudun työllisyyspalvelut tarjoaa digitaalisen oppimisympäristön käytettäväksi palveluun rekisteröityneille luonnollisille henkilöille. Oppimisympäristö tukee Rovaseudun työllisyysalueen kuntalaisia työnhakuun ja yrittäjyyden aloittamiseen liittyen sekä alueen työnantajia mm. rekrytointiin liittyen. Oppimisympäristöön tuotettavat koulutukset tukevat myös Rovaseudun työllisyysalueen työllisyys- ja yritysasiantuntijoita jokapäiväisessä ohjaus- ja neuvontatyössä.

Ohjelmiston tulee olla koulutusalustaksi suunniteltu ja tuotteistettu palvelu.

Palveluiden fyysinen sijainti tulee olla ja niiden hallinnointi tulee tapahtua EU-alueella.

Palvelun tulee skaalautua Rovaseudun työllisyyspalveluiden käyttäjämäärissä tai käytön laajuudessa tapahtuviin muutoksiin ja perustua järjestelmäriippumattomiin rajapintoihin.

Tarkempi kuvaus hankinnan kohteesta on tässä tarjouspyynnössä ja sen liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2025-035568
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D7
Osoitetiedot Rovaniemen kaupunki
PL 8216 96101 Rovaniemi FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Joukkoliikennepalvelut, maaseutukohteiden linjat 61, 62-68, 71, 74, 75 sekä 81-86, Kuopion kaupunki

Suomi | Sansia Oy
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 4.12.2025 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 5.1.2026 08:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena on joukkoliikennepalveluiden hankinta, maaseutukohteiden linjat 61, 62-68, 71, 74, 75 sekä 81-86, Kuopion kaupungille.

Sopimuskausi on määräaikainen kesäkuu 2027-toukokuu 2032.

Sopimuksessa varataan mahdollisuus Sopimuksen jatkamiseen kahdella (2) vuodella ilman uutta tarjouskilpailua., KOHDE: M1 - Humalajoki – Puutossalmi – Kuopio, linja 74
- Kurkimäki – Kuopio, linja 75, KOHDE: M2 - Hirvilahti – Kuopio linja, 71
- Riistaveden ja Vehmersalmen alue, linjat 81–86, KOHDE: M4 - Nilsiän sisäiset linjat 62–68, KOHDE: M5 - Nilsiä – Kuopio (Tahko), linjat 61 ja 61T,

Ilmoitusnumero 2025-035434
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Joukkoliikennepalvelut maanteitse (60112000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1DB
Osoitetiedot Sansia Oy
Puutarhakatu 6 70300 Kuopio FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Vt27 Ylivieskan eteläinen ylikulkusilta, suunnittelu (osallistumishakemukset)

Suomi | Väylävirasto
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 4.12.2025 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 9.1.2026 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Vt27 Ylivieskan eteläinen ylikulkusilta, suunnittelu (osallistumishakemukset) Hankinnan kohteena on VT27 Ylivieskan eteläisen ylikulkusillan rakentamissuunnittelu. Hankekokonaisuus muodostuu laajasta suunnittelun kokonaisuudesta, jossa on mukana mm. taito-, sähkörata-, vahvavirta-, turvalaite-, ja päällysrakennesuunnittelua.

Hankintaa ja hanketta on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnön liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2025-035377
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Arkkitehti-, rakennus-, insinööri- ja tarkastuspalvelut (71000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D9
Osoitetiedot Väylävirasto
PL 33 (Opastinsilta 12 A) 00521 HELSINKI FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Laserlaite urologiaan

Suomi | Etelä-Karjalan hyvinvointialue
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 3.12.2025 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 29.12.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Laserlaite urologiaan Hankinnan kohteena on laserlaite urologiaan. Laiteen on sovelluttava ensisijaisesti virtsatiekivien hoitoon (ureteroskopia, pyeloskopia, kystoskopia). Laitteen tulee kuitenkin olla teknisesti kyvykäs myös eturauhasen enukleaatiotoimenpiteisiin tulevaisuudessa.

Optiona varataan oikeus takuuajan jälkeiseen määräaikaishuoltosopimuksen / kunnossapitosopimuksen / ylläpitosopimuksen solmimiseen (liitteenä huoltosopimusluonnos). Optiona varattu takuuajan jälkeinen huoltosopimus alkaa takuuajan päätyttyä ja on voimassa toistaiseksi.

Laitteen toimitusosoite on Etelä-Karjalan keskussairaala, Valto Käkelän katu 1, 53130 Lappeenranta.

Hankinnan kohteen tarkat kriteerit ja soveltuvuusvaatimukset tarjouspyynnössä ja sen liitteissä.

Tarjous tulee tehdä suomen kielellä.,

Ilmoitusnumero 2025-035424
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet (33100000), Kirurginen laser (33169100)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C5
Osoitetiedot Etelä-Karjalan hyvinvointialue
Valto Käkelän katu 3 53130 LAPPEENRANTA FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Urakoinnin puitejärjestely

Suomi | Jyväskylän koulutuskuntayhtymä Gradia
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 3.12.2025 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 8.1.2026 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Gradia-kiinteistöt (Jyväskylän koulutuskuntayhtymä) pyytää tarjoustanne omistamiensa ja hallinnoimiensa Gradian toimitilojen toiminnallisten muutostöiden, sekä korjaus- ja kunnossapitohankkeiden maarakennus-, rakennus-, talotekniikka- (LVIS) töistä aikaveloitusperusteisesti ajalle 1.1.2026 – 31.12.2028 ja optiona vuoden 2029 loppuun.

Varsinainen tarjouspyyntö on liitteenä., Maarakennustyöt Ks. liitteenä oleva tarjouspyyntö, Rakennustyöt Ks. liitteenä oleva tarjouspyyntö, Putkityöt Arvioidaan talotekniikkatarjouksena, osana LVIS-tarjouksia, Ilmanvaihtotyöt Arvioidaan talotekniikkatarjouksena, osana LVIS-tarjouksia, Sähkötyöt Arvioidaan talotekniikkatarjouksena, osana LVIS-tarjouksia,

Ilmoitusnumero 2025-035319
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000), Maa-, tie- ja vesirakennustöiden ja muiden rakennustöiden kokonais- tai osaurakat (45200000), Talonrakentaminen (45210000), Kattotyöt ja muut rakennusalan erikoistyöt (45260000), Sähköjohtojen asennus ja muut sähköasennustyöt (45310000), Putkityöt (45330000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI198
Osoitetiedot Jyväskylän koulutuskuntayhtymä Gradia
PL 472 40101 Jyväskylä FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Siilo- ja tukimuurielementit

Suomi | Sansia Oy
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 3.12.2025 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 5.1.2026 08:00 Alkuperäinen ilmoitus

Kohteena on jätteiden vastaanottopaikkojen siilo- ja tukimuurielementit
- Suunniteltu sopimuskausi: 24 kk ja optiot (1 + 1 vuotta)
- Puitejärjestelyn enimmäisarvo 210 000 € alv 0 %, Maatilaelementit Osa-alue 1. Maatilaelementit, Siirrettävät siilo/tukiseinäelementit Osa-alue 2. Siirrettävät siilo/tukiseinäelementit,

Ilmoitusnumero 2025-035422
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakentamiseen liittyvät rakenteet ja tarvikkeet ja muut tuotteet (sähkölaitteita lukuun ottamatta) (44000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Sansia Oy
Puutarhakatu 6 70300 Kuopio FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietoturvallisuuden arviointi- ja konsultointipalvelut (puitejärjestely)

Suomi | Terveyden ja hyvinvoinnin laitos
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 3.12.2025 Määräaika: 4 viikkoa kuluttua | 12.1.2026 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Tietoturvallisuuden arviointi- ja konsultointipalvelut (puitejärjestely) Hankinnan kohteena ovat tietoturvallisuuden arviointi- ja konsultointipalvelut.

Hankinnan tavoitteena on varmistaa ja kehittää asiakkaiden tietoteknisten ympäristöjen tietoturvallisuutta ja hallintaa sekä lainsäädäntöön perustuvaa toiminnan vaatimustenmukaisuutta.

Hankinnan kohde on kuvattu yksityiskohtaisesti tarjouspyynnön liitteessä 1.

Hankinnan kohteen mukaisten palvelujen suorittamiseen tarvitaan kokeneita teknisiä ja hallinnollisia tietoturva-asiantuntijoita. Nimettävien asiantuntijoiden vähimmäisvaatimukset sekä pisteytettävää kokemusta ja osaamista koskevat vaatimukset ja pisteytysperusteet on kuvattu yksityiskohtaisesti tarjouspyynnön liitteessä 2.

Hankinta toteutetaan puitejärjestelynä, johon valitaan enintään kolme (3) soveltuvuusvaatimukset ja hankinnan kohteen vähimmäisvaatimukset täyttävää toimittajaa. Puitejärjestelyn toimintamalli eli toimittajavalinta perustuu kilpailutuksen vertailuperusteiden mukaiseen voittajien etusijajärjestykseen (ranking). Ranking-säännöt on kuvattu tarjouspyynnön liitteessä 1.1.

Puitesopimuskausi on kolme (3) vuotta. Hankintaan sisältyy optio jatkaa sopimuskautta enintään yhdellä (1) vuodella.

Terveyden ja hyvinvoinnin laitos (THL) vastaa puitejärjestelyn kilpailutuksesta sekä puitesopimusten ylläpidosta ja niihin liittyvästä sopimusyhteistyöstä suhteessa sopimustoimittajiin.

Puitejärjestelyn asiakkaina toimivat THL ja yhteishankintaan eli puitejärjestelyyn liittyneet THL:n alaisen hallinnon hankintayksiköt. Asiakkaat arvioituine hankintavolyymeineen on esitetty liitteessä 1.2.,

Ilmoitusnumero 2025-035317
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Turvallisuusneuvonta (79417000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000), Tietojärjestelmäauditointia ja tietokonelaitteistoa koskevat konsulttipalvelut (72150000), Tietojärjestelmien tai tietotekniikan strategiset arviointi- ja suunnittelupalvelut (72222000), Tietoteknisten vaatimusten arviointipalvelut (72223000), Tiedonhallinta (72322000), Tietojärjestelmän auditointi- ja testauspalvelut (72800000), Tietojärjestelmäauditointi (72810000), Auditointi- ja tarkastuspalvelut (79212000), Yrityskonsultointi, johdon konsultointi ja niihin liittyvät palvelut (79400000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Terveyden ja hyvinvoinnin laitos
PL 30 00271 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Taideyliopiston suorahaku- ja soveltuvuusarviointipalveluiden puitejärjestely

Suomi | Taideyliopisto
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 3.12.2025 Määräaika: 4 viikkoa kuluttua | 13.1.2026 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Taideyliopiston suorahaku- ja soveltuvuusarviointipalveluiden puitejärjestely Hankinnan kohteena ovat suorahaku- ja soveltuvuusarviointipalvelut.

Hankinnan kohde ja sitä koskevat vaatimukset ja tavoitteet on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnössä ja sen liitteissä.

Tarjouksen tulee olla tarjouspyynnön mukainen.

Tarjous tulee tehdä kaikki tarjouspyynnössä ja sen liitteissä asetetut vaatimukset (mm. soveltuvuusvaatimukset, vähimmäisvaatimukset, sopimus ym.) huomioiden.,

Ilmoitusnumero 2025-035419
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Henkilöstöhallinnon konsulttipalvelut (79414000), Henkilöstön työhönsijoituspalvelut (79610000), Toimistohenkilöstön hankintapalvelut (79621000), Muut henkilöstöpalvelut kuin työhönsijoitus- ja työvoiman vuokrauspalvelut (79630000), Henkilöstön kehityspalvelut (79633000), Psykiatrin tai psykologin palvelut (85121270)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Taideyliopisto
PL 1 00097 Taideyliopisto FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Poltettavan jätteen hyötykäyttö 2026-2028

Suomi | Kuhmoisten kunta
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 3.12.2025 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 31.12.2025 14:00 Alkuperäinen ilmoitus

Poltettavan jätteen hyötykäyttö 2026-2028 Kuhmoisten kunta pyytää tarjoustanne kuntavastuullisen polttokelpoisen yhdyskuntajätteen hyötykäytöstä. Jäte sisältää kotitalouksien yhdyskuntajätettä ja siihen rinnastettavia syntypaikkalajiteltuja jätteitä.

Kuhmoisten kunnassa kerätään poltettavaa jätettä pääosin pakkaavilla jäteautoilla haja-asutusalueen aluekeräyspisteiltä kunnan kilpailuttaman urakoitsijan toimesta sekä kiinteistön haltijan järjestämästä jätteenkuljetuksesta kuljetusyritysten toimesta. Hyötykäyttölaitokseen jäte kuljetetaan kunnan kilpailuttaman urakoitsijan toimesta siirtokuormausasemalta Jämsänkoskelta.

Kuntavastuullista poltettavaa jätettä kertyy Kuhmoisissa vuosittain noin 500–600 tonnia. Jätemäärässä voi olla vuosittaista ja vuodenaikaista vaihtelua ja se on tuotu tiedoksi hankinnan koon arvioimista varten, mutta ei sido tilaajaa. Jätteen mahdollinen esikäsittely voi vaikuttaa vuosittaiseen jätemäärään.,

Ilmoitusnumero 2025-035312
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Jätteenpolttopalvelut (90513300)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Kuhmoisten kunta
Toritie 34 A 17800 Kuhmoinen FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Olympiastadionin juoksuratapäällysteen huolto- ja korjaustöiden hankinta

Suomi | Stadion säätiö sr
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 3.12.2025 Määräaika: 16 tuntia kuluttua | 17.12.2025 14:00 Alkuperäinen ilmoitus

Olympiastadionin juoksuratapäällysteen huolto- ja korjaustöiden hankinta Hankinnan kohteena on Olympiastadionin yleisurheilupintojen korjaus- ja huoltotyöt. Urakoitsija vastaa hankkeen kokonaisvaltaisesta toteutuksesta mukaan lukien suunnittelu, kokonaiskoordinointi ja rakennustyöt.

Hankinnan kohdetta on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnön liiteasiakirjoissa.,

Ilmoitusnumero 2025-035352
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000), Urheilukenttien merkintätyöt (45212213), Urheilukenttien maanpinnoitus (45236110), Juoksuradan kiveys, laatoitus ja pinnoitus (45236114), Urheilukenttien korjaustyöt (45236119)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Stadion säätiö sr
Paavo Nurmen tie 1 00250 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Viestintä-, mainostoimisto- ja rekrytointipalvelujen sekä messuosastojen hankinta

Suomi | Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 3.12.2025 Määräaika: 4 viikkoa kuluttua | 13.1.2026 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue (myöhemmin myös Tilaaja) pyytää tarjouksia viestintä-, mainostoimisto- ja rekrytointipalvelujen sekä messuosastojen hankinnasta.

Hankinta on jaettu seuraaviin osa-alueisiin:

Osa-alue 1: Viestintäpalvelut
Osa-alue 2: Mainostoimistopalvelut
Osa-alue 3: Messuosasto
Osa-alue 4: Rekrytointimarkkinointipalvelut

Kullekin osa-alueelle alla listatut vaatimukset täydentävät tarjouspyynnössä ja sen liitteissä esitettyjä kaikille osa-alueille yhteisiä vaatimuksia.

Osa-alueelle 1 valitaan viisi (5) Toimittajaa.
Osa-alueelle 2 valitaan viisi (5) Toimittajaa.
Osa-alueelle 3 valitaan kolme (3) Toimittajaa.
Osa-alueelle 4 valitaan kolme (3) Toimittajaa.

Hankinnan ennakoitu arvo laskennalliselle neljälle vuodelle on 1 250 000 € (alv 0 %). Ennakoitu arvo jakautuu osa-alueiden kesken seuraavasti:
Osa-alue 1: 100 000 € (alv 0 %)
Osa-alue 2: 550 000 € (alv 0 %)
Osa-alue 3: 250 000 € (alv 0 %)
Osa-alue 4: 350 000 € (alv 0 %)

Tarkempi kuvaus hankinnan sisällöstä on tarjouspyynnön liitteellä 2. "Hankinnan kohteen kuvaus"., Osa-alue 1: Viestintäpalvelut Osa-alue 1: Viestintäpalvelut, Osa-alue 2: Mainostoimistopalvelut Osa-alue 2: Mainostoimistopalvelut, Osa-alue 3: Messuosasto Osa-alue 3: Messuosasto, Osa-alue 4: Rekrytointimarkkinointipalvelut Osa-alue 4: Rekrytointimarkkinointipalvelut,

Ilmoitusnumero 2025-035288
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Näyttelyosastot ja -telineet (39154100), Liike-elämän palvelut: laki, markkinointi, neuvonta, työhönotto, painatus ja turvallisuus (79000000), Mainonta- ja markkinointipalvelut (79340000), Suhdetoimintaa koskevat konsulttipalvelut (79416200), Messujen ja näyttelyjen järjestäminen (79956000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue
Tekniikantie 15 02033 PL 33 Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kiinteistöhallintajärjestelmän hankinta

Suomi | Vihdin kunta
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 3.12.2025 Määräaika: 12 tuntia kuluttua | 17.12.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Kiinteistöhallintajärjestelmän hankinta Vihdin kunta on uusimassa kiinteistöhallintajärjestelmää. Hankinnan tavoitteena on Vihdin kunnan omistamien ja hallinnoimien kiinteistöjen, rakennusten ja tilojen hallintaa sekä sisäistä ja ulkoista vuokrausta tehokkaasti ja monipuolisesti palveleva tietojärjestelmä. Järjestelmä hankitaan SaaS-palveluna.
Nykyisellään hankintayksikön käytössä on Haahtela-kehitys Oy:n toimittama Haahtela Kiinteistötieto-tietojärjestelmä.

Hankittava kokonaisuus tarkentuu hankintavaiheessa neuvotellen.
Järjestelmän keskeisiä toiminteita ovat mm.
· tilojen, kohteiden ja rakennuskannan hallinta
· asiakasrekisteri, sisäiset ja ulkoiset asiakkaat
· vuokrasopimusten hallinta ja laskutus
· budjetointi
· raportointi
· dokumenttien hallinta
· integraatiot (mm. taloushallinto, kiinteistönhoito)

Kiinteistöhallintajärjestelmän tulee sisältää vähintään seuraavat palvelukokonaisuudet
· tukipalvelut, järjestelmän ylläpidon ja päivitykset
· järjestelmän kehittämisen
· järjestelmän migraation ja konversiot uuteen järjestelmään
· koulutukset

Järjestelmän käyttäjiä ovat pääosin tilaajan hallinnon sekä yllä- ja kunnossapidon asiantuntijat (n. 6 hlö) sekä mahdolliset asiakkaat asiakaskäyttöliittymän kautta. Kohteita on seuraavasti:
· Rakennuksia noin 70 kpl.
· Sisäisiä vuokrasopimuksia n. 135 kpl.
· Ulkoisia vuokrasopimuksia n. 45 kpl.
· Sisäänvuokratut kohteet n. 10 kpl.
· Kohteiden alle tallennettuja liitetiedostoja n. 3500 kpl.

Järjestelmän tulee olla kokonaispalvelu, joka sisältää kaikki vaatimuksissa määritetyt ominaisuudet mahdollisimman yhtenäisen ja päätelaiteriippumattoman selainkäyttöliittymän kautta, huomioiden tietosuoja, tietoturvallisuus ja voimassa oleva lainsäädäntö ja muut määräykset. Käyttöliittymän tulee olla suomenkielinen. Järjestelmän tulee olla kokonaisuudessaan käytettävissä julkisen tietoverkon kautta.
Hankinnan sopimusehdot perustuvat julkisen hallinnon hankintojen yleisiin sopimusehtoihin. Hankinta tehdään toistaiseksi voimassa olevana irtisanomisehdoin.

Järjestelmän on oltava toiminnassa viimeistään 1.6.2026. Tarkempi aikataulu käydään hankintaneuvottelussa lävitse. Osana hankintaneuvotteluja käydään lävitse järjestelmän keskeiset ominaisuudet.,

Ilmoitusnumero 2025-035415
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Vihdin kunta
Asemantie 30 03100 Nummela FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kinnulan Palvelukeskus Kotipihan Koulukujan puoleisen siiven saneeraus

Suomi | Kinnulan kunta
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 3.12.2025 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 31.12.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Kinnulan Palvelukeskus Kotipihan kiinteistön Koulukujan puoleisen siiven saneerausurakka. Urakkatarjouspyyntöasiakirjat toimitetaan pyynnöstä osoitteesta ilkka.paananen@kinnula.fi
, Kinnulan Palvelukeskus Kotipihan Koulukujan puoleisen siiven saneeraus Kinnulan Palvelukeskus Kotipihan kiinteistön Koulukujan puoleisen siiven saneerausurakka,

Ilmoitusnumero 2025-035287
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI198
Osoitetiedot Kinnulan kunta
Leenantie 2 43900 Kinnula FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Vt 3 ja 19 liittymäjärjestelyt Jalasjärvi, Kurikka: rakennuttaminen ja valvonta

Suomi | Väylävirasto
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 3.12.2025 Määräaika: 1 kuukausi kuluttua | 30.1.2026 11:00 Alkuperäinen ilmoitus

Vt 3 ja 19 liittymäjärjestelyt Jalasjärvi, Kurikka: rakennuttaminen ja valvonta Väylävirasto pyytää tarjoustanne "Vt 3 ja 19 liittymäjärjestelyt Jalasjärvi, Kurikka" -hankkeen rakennuttamispalveluista sisältäen hankkeiden rakentamis, vastaanotto- ja takuuvaiheen. Hankkeen toteuttamisesta vastaa Väylävirasto. Hanke toteutetaan KU-urakkamuodolla.

Työn pääsisältö koostuu tehtävänmäärittelyn ja tehtäväluettelon mukaisesti seuraavista osatehtävistä:
1. Rakentamisvaihe
* Rakentamisen ohjaus ja valvonta
* Maksuliikenteen hoito
* Lisä- ja muutostöiden hallinta
* Vastaanoton valmistelu
* Urakan vastaanotto
* Vastaanoton jälkeiset tehtävät
2. Muut konsultin tehtävät tehtäväluettelon mukaisesti
3. Takuuajan tehtävät (optio)

Hankkeen optiona ovat rakennuttajakonsultin hankkeen takuuvaiheen rakennuttaminen ja valvonta.

Tehtävän sisältö on määritelty tarkemmin tarjouspyyntöasiakirjoissa.,

Ilmoitusnumero 2025-035364
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Arkkitehti-, insinööri- ja suunnittelupalvelut (71240000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI199
Osoitetiedot Väylävirasto
Yliopistonkatu 38 33100 Tampere FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Oulun Tilapalvelut – Jäänhoito- ja latukoneiden huolto- ja korjauspalvelut (ver2)

Suomi | Oulun kaupunki
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 3.12.2025 Määräaika: 16 tuntia kuluttua | 17.12.2025 14:00 Alkuperäinen ilmoitus

Oulun Tilapalvelut -liikelaitos pyytää tarjousta Jäänhoito- ja latukoneiden huolto- ja korjauspalveluista sopimuskaudelle 1.1.2026 - 31.12.2026. Mahdollinen optiokausi on ajalla 1.1.2027 - 31.12.2027. Tilaaja ilmoittaa optioiden käytöstä 3kk ennen optiokauden alkamista.

Hankinnasta perustetaan puitejärjestely. Puitejärjestelyyn valittavien palveluntuottajien etusijajärjestys määräytyy kilpailutuksen perusteella, jossa halvimman vertailuhinnan saanut tarjoaja on etusijajärjestyksessä ensimmäisenä. Palveluntuottajia valitaan enintään kolme per osa-alue. Kaikkia osa-alueita (kaikki merkit) ei tarvitse tarjota.

(muutos aikaisempaan kilpailutukseen on tässä kappaleessa)
Tuntihintojen ja pisteytyskriteerien tarjoaminen tapahtuu "hankinnat kohdan kriteerit" kohdassa. Huolto- ja tuntihinnat tarjotaan per laitemerkki erikseen. Lisäpisteitä saa, jos samaan merkkiin tarjotaan sekä huolto- että korjauspalvelua. Tällöin korjauspalvelun kohdalla tulee merkitä ”kyllä” tarjottu huoltopalvelua. Tarjottuun hinta on esitettävä arvonlisäverottomina (alv 0 %) nettohintoina, jotka sisältävät kaikki palvelun tuottamisesta aiheutuvat kustannukset mahdolliset kilometri, matka-, majoitus-, päiväraha-, ylityö- sekä toimitus-, laskutus- ja toimistokulut mukaan lukien. Laskutus tilattuun kohteeseen alkaa Oulun alueen rajalta tai toimipisteeltä Oulun alueen sisällä (matka-aika). Mikäli 1. sijoittunut ei pysty /on estynyt ottamasta työtä vastaan, tilaaja käyttää 2. sijoittunutta palveluntarjoajaa jne.

Huoltopalvelun vasteaika arkisin on 5 vrk. (työn vastaanotto ja sen aloitus).
Korjauspalvelun vasteaika arkisin ja viikonloppuisin on 1 vrk. (työn vastaanotto ja sen aloitus).

Huoltopalvelu suoritetaan merkkivalmistajan huolto-ohjelman mukaisesti ja tarjoajalla tulee olla käytössään merkkivalmistajan tarjoamat ja ylläpitämät diagnostiikkatyökalut. Huollot toteutetaan pääsääntöisesti kauden ulkopuolella yleensä touko- syyskuun välisenä ajankohtana. Huolto tapahtuu tilaajan tarjoamissa tiloissa Oulun talousalueella (Kanta Oulu, Haukipudas, Kiiminki, Ylikiiminki ja Yli-Ii). Korjaukset pääsääntöisesti koneiden käyttöpaikalla. Yksittäiset varaosat ja tarvikkeet kuuluu sopimuksen piirin.

Korjauspalvelu tehdään tilaajan tilaamana ennalta arvaamattomien vikatilanteiden osalta.

Huolto- ja korjauspalvelussa hankittavien varaosien tulee olla uusia ja alkuperäislaatuisia. Varaosat laskutetaan listahinnoilla, jotka vähintään vastaavat kuluttajille tarjottuja hintoja. Tilaajalla on oikeus pyytää varaosahinnastoa referenssiksi ja tarpeen mukaan tilata erikseen yksittäisiä varaosia ja tarvikkeita palveluntuottajalta.

Tilaaja voi poistaa / lisätä huolto- ja korjauspalvelun piiriin kuuluvaa kalustoa vuosittain. Tilaaja informoi muutoksista palveluntuottajaa.

Mikäli Tilaajalle tulee uusia tarjouspyynnössä mainitsemattomia laitemerkkejä, voi tilaaja pyytää puitesopimuskumppaneilta minikilpailutuksen kautta tarjoushinnat uudelle laitemerkille.

Tarjoukset eivät saa sisältää omia ehtoja.

Hankintayksikkö ei sitoudu mihinkään hankintamäärään.

Tilaajalla on oikeus hylätä kaikki tarjoukset perustellusta syystä.

Sopimusehdot JYSE Palvelut 2025, Engo jäänhoitokoneen huoltopalvelu Engo jäänhoitokoneen huoltopalvelu., Engo jäänhoitokoneen korjauspalvelu Engo jäänhoitokoneen korjauspalvelu, WM jäänhoitokoneen huoltopalvelu WM jäänhoitokoneen huoltopalvelu, WM jäänhoitokoneen korjauspalvelu WM jäänhoitokoneen korjauspalvelu, Olympia jäänhoitokoneen huoltopalvelu Olympia jäänhoitokoneen huoltopalvelu, Olympia jäänhoitokoneen korjauspalvelu Olympia jäänhoitokoneen korjauspalvelu, Zamboni jäänhoitokoneen huoltopalvelu Zamboni jäänhoitokoneen huoltopalvelu, Zamboni jäänhoitokoneen korjauspalvelu Zamboni jäänhoitokoneen korjauspalvelu, Ice Cat jäänhoitokoneen huoltopalvelu Ice Cat jäänhoitokoneen huoltopalvelu, Ice Cat jäänhoitokoneen korjauspalvelu Ice Cat jäänhoitokoneen korjauspalvelu, Fico jäänhoitokoneen huoltopalvelu Fico jäänhoitokoneen huoltopalvelu, Fico jäänhoitokoneen korjauspalvelu Fico jäänhoitokoneen korjauspalvelu, Ice Bear jäänhoitokoneen huoltopalvelu Ice Bear jäänhoitokoneen huoltopalvelu, Ice Bear jäänhoitokoneen korjauspalvelu Ice Bear jäänhoitokoneen korjauspalvelu, Latukoneen huoltopalvelu (Pisten Bully, Paana) Latukoneen huoltopalvelu (Pisten Bully, Paana), Latukoneen korjauspalvelu (Pisten Bully, Paana) Latukoneen korjauspalvelu (Pisten Bully, Paana),

Ilmoitusnumero 2025-035347
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Moottoriajoneuvojen ja niihin liittyvien laitteiden korjaus ja huolto (50110000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D9
Osoitetiedot Oulun kaupunki
Solistinkatu 2 90140 Oulu FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Päällistönmäen asemakaava-alueen kunnallistekniikan rakentaminen vaihe 11

Suomi | Ruskon kunta
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 3.12.2025 Määräaika: 14 tuntia kuluttua | 17.12.2025 12:00 Alkuperäinen ilmoitus

Päällistönmäen asemakaava-alueen kunnallistekniikan rakentaminen vaihe 11 Rakennuskohteena on Ruskon kunnassa sijaitsevan Päällistönmäen asemakaava-alueen laajennuksen (vaihe 11) katujen, kuivatuksen, vesihuollon ja valaistuksen rakentaminen kaikkine rakenteineen suunnitelma- ja rakentamisasiakirjojen mukaisesti. Tarjouspyyntöasiakirjojen liitteenä on kartta työ-alueesta (yleiskartta), josta työalueen laajuus selviää tarkemmin.

Rakennuspaikan osoite on Ohjaluodontie 191, Rusko.

Hankinnassa on kyse kansallisen kynnysarvon ylittävästä rakennusurakasta.

Hankinnassa noudatetaan lakia julkisista hankinnoista ja käyttöoikeussopimuksista (1397/2016, hankintalaki). Hankintalain 100 §:
n mukaan hankintayksikön on noudatettava hankinnan kilpailuttamisessa sellaista menettelyä, joka on 3 §:n 1 momentissa
tarkoitettujen periaatteiden mukainen. Hankintayksikön on kuvattava käyttämänsä hankintamenettely hankintailmoituksessa tai
tarjouspyynnössä.,

Ilmoitusnumero 2025-035472
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Maa-, tie- ja vesirakennustöiden ja muiden rakennustöiden kokonais- tai osaurakat (45200000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C1
Osoitetiedot Ruskon kunta
Koulutie 15 21290 Rusko FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Vuokrattavien päiväkotitilojen toimitus, Käpytien päiväkoti, Turku

Suomi | Turun kaupunki
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 3.12.2025 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 7.1.2026 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Vuokrattavien päiväkotitilojen toimitus, Käpytien päiväkoti, Turku Päiväkotitilojen vuokrauksen toteuttaminen ja ylläpitäminen kahdeksikymmeneksi (20) vuodeksi tarjouspyyntöasiakirjojen mukaisesti.,

Ilmoitusnumero 2025-035346
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C1
Osoitetiedot Turun kaupunki
PL 630 20100 Turku FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

PCI DSS Auditointi

Suomi | Veikkaus Oy
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 3.12.2025 Määräaika: 12 tuntia kuluttua | 17.12.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

PCI DSS Auditointi Hankinnan kohteena on Veikkauksen maksukorttiturvallisuuden vuosittainen PCI DSS -auditointi.

Veikkaus kilpailuttaa henkilötyönä tuotettua palvelua, jonka tulee sisältää ainakin seuraavat ylätason toiminnallisuudet:

PCI DSS -auditointi vuosittain joulu – tammikuussa, ellei toisin sovita
Nimetty, sertifioitu QSA
Auditointiin ja sertifiointiin liittyvä kommunikaatio ja materiaalin toimitus ja vastaanotto sertifikaatit myöntävän tahon kanssa
Vähintään aloitus- ja lopetuspalaverit Veikkauksen asiantuntijoiden kanssa

Auditoinnissa kulloinkin käytettävä standardiversio sovitaan aina etukäteen.,

Ilmoitusnumero 2025-035463
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Auditointi- ja tarkastuspalvelut (79212000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Veikkaus Oy
PL 1 01009 Veikkaus FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Henkilöliikennekuljetukset, Joroisten kunta

Suomi | Joroisten kunta
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 3.12.2025 Määräaika: 4 viikkoa kuluttua | 14.1.2026 21:59 Alkuperäinen ilmoitus

Joroisten kunta pyytää tarjouksia avoimen joukkoliikenteen täydentäjänä toimiviin oppilaskuljetuksiin Joroisten kunnassa lukuvuosille 2026-2027 ja 2027-2028 (+1+1+1).

Oppilaskuljetuksella tarkoitetaan henkilöliikenneluvan tai taksiliikenneluvan nojalla harjoitettavaa henkilöliikennettä, joka on säännöllistä ja jonka hoitaminen perustuu Joroisten kunnan kanssa tehtyyn palveluiden ostamista koskevaan sopimukseen.

Tarjouspyyntö koskee koulupäivinä ajettavaa koulun ja kodin välistä henkilökuljetusliikennettä. Kuljetukset koskevat pääasiassa esikoululaisia sekä ala- ja yläkoululaisia, jotka ovat perusopetuslain 32§ perusteella oikeutettuja oppilaskuljetusten piiriin. Tarjouskilpailu on avoin kaikille joilla on taksiliikennelupa tai henkilöliikennelupa.

Joroisissa toimi kaksi koulua, kirkonkylällä 1-9 lk ja Kuvansin taajamassa 1-6 lk. Molempien koulujen yhteydessä toimii myös esikoulu. Oppilaskuljetukset koskevat koulun ja kodin välistä liikennettä ja toteutetaan koulun toiminta-aikojen mukaisesti, lukujärjestystä noudattaen. Koulupäiviä on vuodessa 190, jotka vahvistetaan vuosittain. Koulupäivä voi satunnaisesti olla myös lauantai. Koulujen lomakausien taikka arkipyhien aikana oppilaskuljetuksia ei ajeta eikä tällöin palveluntuottajalle suoriteta mitään korvauksia.

Joroisten kunnan koulukuljetukset järjestetään Keski-Savon koulukuljetusopaassa määritellyn mukaisesti, liite 1.

Kunta ei takaa mitään matkaminimimäärää, vaan kuljetustarpeen säätelevät koulujen lukujärjestykset ja todelliset tarpeet. Tilaaja valitsee tarjousten perusteella kullekin reitille kuljetuskapasiteetiltaan riittävän kokoisen kaluston.

Tilaaja pidättää itsellään oikeuden tehdä mahdollisia reittimuutoksia oppilastilanteen ja lukujärjestyksen niin edellyttäessä ennen sopimusta ja myös sopimuskauden aikana. Tilaajalla on oikeus yhdistellä ja siirtää kuljetusoppilaita eri kuljetusalueelta toiselle, silloin kun se katsotaan kokonaisuuden kannalta tarkoituksenmukaiseksi.

Joroisten kunta voi järjestää henkilöliikennekuljetuksia myös yhteistyössä lähialueen kuntien kanssa. Mikäli tilaaja pystyy hyödyntämään joukkoliikennettä koulukuljetuksissa, tilaaja varaa oikeuden hyödyntää sitä.

Kilpailutettuja kuljetuksia voidaan hyödyntää myös osana kunnan palveluliikennettä. Palveluliikenteen tarve saattaa tuoda liikennöitsijälle lisäkilometrejä. Kuljetuksista neuvotellaan erikseen tilaajan kanssa eikä kuljetustarvetta ole määritelty liitteinä olevissa asiakirjoissa., Reitti 1, Kaitainen - kirkonkylä Hankinnan kohteena on Joroisten kunnan esi- ja perusopetuksen oppilaiden kuljetukset välillä Kaitainen – Joroisten yhtenäiskoulu, reitti sisältää myös oppilaiden siirtokuljetuksia linja-autolle/linja-autolta. Reitillä ajetaan 2-3 kertaa päivässä. Reitti on suuntaa antava ja siihen voi tulla muutoksia lukuvuosittain. Oppilaiden määrä, kuljetusten aikataulut sekä täsmälliset reitit valmistuvat vuosittain heinä-elokuussa. Kuljetettavien oppilaiden määrä ja sijainti voivat vaihdella myös lukuvuoden aikana.

Alustavan arvion mukaan reitillä kulkee lv 2026-2027 noin 15 oppilasta. Hankinnan kohteen alustava kuljetusreitti on kuvattu erillisellä liitteellä, liite 2.

Oppilaskohtainen ja lukujärjestyksen mukainen reittisuunnittelu tehdään tilaajan ja sopimustoimittajan/ yhteenliittymän kanssa yhteistyössä. Päävastuu reitin toimivuudesta ja aikataulutuksesta kuuluu palveluntuottajalle. Palveluntuottajan laatima reittisuunnitelma ja aikataulu tulee hyväksyttää tilaajalla.

Palveluntuottaja voi tarjota reittejä vapaavalintaisella kalustolla, joka täyttää kalustoluettelossa sekä tarjouspyynnössä asetetut vaatimukset.
- Oppilaille soveltuvia asiakaspaikkoja tarjotussa kalustossa tulee olla vähintään 13.
- Henkilöliikennekuljetuskaluston on täytettävä vähintään EURO-5-päästöluokan normit.

Tarkemmat kalustovaatimukset on kuvattu liitteessä 3., Reitti 2, Kaitainen - kirkonkylä (avoin joukkoliikenne) Hankinnan kohteena on Joroisten kunnan esi- ja perusopetuksen oppilaiden kuljetukset välillä Kaitainen – Joroisten kirkonkylä. Reitti on avoin myös muille käyttäjille. Reitti ajetaan kolme (3) kertaa päivässä.
Kuljetukset toteutetaan koulun toiminta-aikojen mukaisesti, lukujärjestystä noudattaen ja ne ajoittuvat pääsääntöisesti ajalle 8:00-16:00. Koulupäivä voi satunnaisesti olla lauantai. Koulupäiviä on vuodessa 190, jotka vahvistetaan vuosittain. Koulujen lomakausien taikka arkipyhien aikana oppilaskuljetuksia ei ajeta eikä tällöin palveluntuottajalle suoriteta mitään korvauksia.

Hankinnan kohteen alustava kuljetusreitti on kuvattu erillisellä liitteellä, liite 2. Reitti on suuntaa antava ja siihen voi tulla muutoksia lukuvuosittain. Oppilaiden määrä, kuljetusten aikataulut sekä täsmälliset reitit valmistuvat vuosittain heinä-elokuussa. Kuljetettavien oppilaiden määrä voi vaihdella myös lukuvuoden aikana. Alustavan arvion mukaan reitillä kulkee lv 2026-2027 noin 20-30 oppilasta, jonka lisäksi reitti on avoin myös muille käyttäjille.

Tarjoukset pyydetään päivähinnalla. Tarjottavan päivähinnan tulee sisältää tilaajan käyttöön vakioreittien ulkopuolella tapahtuvaa muuta liikennettä 200 km / kk. (esim. uimahalli-, teatterimatkoihin). Vakioreittien ulkopuolella tapahtuvat reitit sovitaan aina erikseen. Tarjouksessa pyydetään erillistä kilometrihintaa kilometrirajan ylittävien kilometrien osalta, joka vaikuttaa hintavertailussa 10 %.

Tilaaja valitsee tarjousten perusteella reitille kuljetuskapasiteetiltaan riittävän kokoisen kaluston. Tilaaja pidättää itsellään oikeuden tehdä mahdollisia reittimuutoksia oppilastilanteen ja lukujärjestyksen niin edellyttäessä ennen sopimusta ja myös sopimuskauden aikana. Päävastuu reitin toimivuudesta ja aikataulutuksesta on palveluntuottajalla.

Palveluntuottaja voi tarjota reittejä vapaavalintaisella kalustolla, jotka täyttävät tarjouspyynnössä asetetut vaatimukset.
Tarjotun kaluston tulee sisältää oppilaille soveltuvia asiakaspaikkoja vähintään 30 sekä täyttää vähintään EURO-3-päästöluokan normit. Kalustovaatimukset on kuvattu liitteessä 4., Reitti 3, Maavesi - Huutokoski - kirkonkylä Hankinnan kohteena on Joroisten kunnan esi- ja perusopetuksen oppilaiden kuljetukset välillä Maavesi -Huutokoski – Joroisten yhtenäiskoulu, reitti saattaa sisältää myös oppilaiden siirtokuljetuksia linja-autolle/linja-autolta. Reitillä ajetaan 2-3 kertaa päivässä. Reitti on suuntaa antava ja siihen voi tulla muutoksia lukuvuosittain. Oppilaiden määrä, kuljetusten aikataulut sekä täsmälliset reitit valmistuvat vuosittain heinä-elokuussa. Kuljetettavien oppilaiden määrä ja sijainti voivat vaihdella myös lukuvuoden aikana. Alustavan arvion mukaan reitillä kulkee lv 2026-2027 noin 20-25 oppilasta.
Hankinnan kohteen alustava kuljetusreitti on kuvattu erillisellä liitteellä, liite 2.

Oppilaskohtainen ja lukujärjestyksen mukainen reittisuunnittelu tehdään tilaajan ja sopimustoimittajan/ yhteenliittymän kanssa yhteistyössä. Päävastuu reitin toimivuudesta ja aikataulutuksesta kuuluu palveluntuottajalle. Palveluntuottajan laatima reittisuunnitelma ja aikataulu tulee hyväksyttää tilaajalla.

Palveluntuottaja voi tarjota reittejä vapaavalintaisella kalustolla, joka täyttää kalustoluettelossa sekä tarjouspyynnössä asetetut vaatimukset.
- Oppilaille soveltuvia asiakaspaikkoja tarjotussa kalustossa tulee olla vähintään 21.
- Henkilöliikennekuljetuskaluston on täytettävä vähintään EURO-5-päästöluokan normit.

Tarkemmat kalustovaatimukset on kuvattu liitteessä 3., Reitti 4, Kolma - Paro - kirkonkylä Hankinnan kohteena on Joroisten kunnan esi- ja perusopetuksen oppilaiden kuljetukset välillä Kolma – Paro -Joroisten yhtenäiskoulu. Reitillä ajetaan 2-3 kertaa päivässä. Reitti on suuntaa antava ja siihen voi tulla muutoksia lukuvuosittain. Oppilaiden määrä, kuljetusten aikataulut sekä täsmälliset reitit valmistuvat vuosittain heinä-elokuussa. Kuljetettavien oppilaiden määrä ja sijainti voivat vaihdella myös lukuvuoden aikana. Alustavan arvion mukaan reitillä kulkee lv 2026-27 noin 15-20 oppilasta. Hankinnan kohteen alustava kuljetusreitti on kuvattu erillisellä liitteellä, liite 2.

Oppilaskohtainen ja lukujärjestyksen mukainen reittisuunnittelu tehdään tilaajan ja sopimustoimittajan/ yhteenliittymän kanssa yhteistyössä. Päävastuu reitin toimivuudesta ja aikataulutuksesta kuuluu palveluntuottajalle. Palveluntuottajan laatima reittisuunnitelma ja aikataulu tulee hyväksyttää tilaajalla.

Palveluntuottaja voi tarjota reittejä vapaavalintaisella kalustolla, joka täyttää kalustoluettelossa sekä tarjouspyynnössä asetetut vaatimukset.
- Oppilaille soveltuvia asiakaspaikkoja tarjotussa kalustossa tulee olla vähintään 16.
- Henkilöliikennekuljetuskaluston on täytettävä vähintään EURO-5-päästöluokan normit.

Tarkemmat kalustovaatimukset on kuvattu liitteessä 3., Reitti 5, Kerisalonsaari - Laitila - kirkonkylä Hankinnan kohteena on Joroisten kunnan esi- ja perusopetuksen oppilaiden kuljetukset välillä Kerisalonsaari – Laitila - Joroisten yhtenäiskoulu. Reitillä ajetaan 2-3 kertaa päivässä. Reitti on suuntaa antava ja siihen voi tulla muutoksia lukuvuosittain. Oppilaiden määrä, kuljetusten aikataulut sekä täsmälliset reitit valmistuvat vuosittain heinä-elokuussa. Kuljetettavien oppilaiden määrä ja sijainti voivat vaihdella myös lukuvuoden aikana. Alustavan arvion mukaan reitillä kulkee lv 2026-2027 noin 12-15 oppilasta. Hankinnan kohteen alustava kuljetusreitti on kuvattu erillisellä liitteellä, liite 2.

Oppilaskohtainen ja lukujärjestyksen mukainen reittisuunnittelu tehdään tilaajan ja sopimustoimittajan/ yhteenliittymän kanssa yhteistyössä. Päävastuu reitin toimivuudesta ja aikataulutuksesta kuuluu palveluntuottajalle. Palveluntuottajan laatima reittisuunnitelma ja aikataulu tulee hyväksyttää tilaajalla.

Palveluntuottaja voi tarjota reittejä vapaavalintaisella kalustolla, joka täyttää kalustoluettelossa sekä tarjouspyynnössä asetetut vaatimukset.
- Oppilaille soveltuvia asiakaspaikkoja tarjotussa kalustossa tulee olla vähintään 13.
- Henkilöliikennekuljetuskaluston on täytettävä vähintään EURO-5-päästöluokan normit.

Tarkemmat kalustovaatimukset on kuvattu liitteessä 3., Reitti 6, Kuvansin alue Hankinnan kohteena on Joroisten kunnan esi- ja perusopetuksen Kuvansin alueen oppilaiden kuljetukset. Kuljetukset suuntaavat osittain myös kirkonkylälle.
Reitillä ajetaan 2-3 kertaa päivässä. Reitti on suuntaa antava ja siihen voi tulla muutoksia lukuvuosittain. Oppilaiden määrä, kuljetusten aikataulut sekä täsmälliset reitit valmistuvat vuosittain heinä-elokuussa. Kuljetettavien oppilaiden määrä ja sijainti voivat vaihdella myös lukuvuoden aikana. Alustavan arvion mukaan reitillä kulkee lv 2026-2027 noin 15-20 oppilasta. Hankinnan kohteen alustava kuljetusreitti on kuvattu erillisellä liitteellä, liite 2.

Oppilaskohtainen ja lukujärjestyksen mukainen reittisuunnittelu tehdään tilaajan ja sopimustoimittajan / yhteenliittymän kanssa yhteistyössä. Päävastuu reitin toimivuudesta ja aikataulutuksesta kuuluu palveluntuottajalle. Palveluntuottajan laatima reittisuunnitelma ja aikataulu tulee hyväksyttää tilaajalla.

Palveluntuottaja voi tarjota reittiä vapaavalintaisella kalustolla, joka täyttää kalustoluettelossa sekä tarjouspyynnössä asetetut vaatimukset.
Koska alueen kuljetukset suuntautuvat sekä Kuvansin kouluun että Kirkonkylällä sijaitsevaan yhtenäiskouluun kohde on reititetty ajettavaksi kahdella autolla.
Kaluston kapasiteettivaatimus:
- 1 kpl, vähintään 13 oppilaalle soveltuvaa asiakaspaikkaa
- 1 kpl, vähintään 8 oppilaalle soveltuvaa asiakaspaikkaa

Henkilöliikennekuljetuskaluston on täytettävä vähintään EURO-5-päästöluokan normit. Tarkemmat kalustovaatimukset on kuvattu liitteessä 3., Reitti 7, Joroinen - Pieksämäki Hankinnan kohteena on yksi kuljetusreitti välillä Joroisten kirkonkylä – Sateenkaaren erityiskoulu, Vaalialan kuntayhtymä Pieksämäki. Kuljetettava matka on noin 50-60 km/suunta. Reitti ajetaan 2 kertaa päivässä koulun alkamis- ja päättymis-aikojen mukaisesti. Mahdolliset pois jääneet kuljetukset tulee huomioida laskutuskauden aikana. Hankinnan kohteen alustava kuljetusreitti on kuvattu erillisellä liitteellä, liite 2.

Oppilaskohtainen ja lukujärjestyksen mukainen reittisuunnittelu tehdään tilaajan ja sopimustoimittajan/ yhteenliittymän kanssa yhteistyössä. Päävastuu reitin toimivuudesta ja aikataulutuksesta kuuluu palveluntuottajalle. Palveluntuottajan laatima reittisuunnitelma ja aikataulu tulee hyväksyttää tilaajalla.

Palveluntuottaja voi tarjota reittiä vapaavalintaisella kalustolla, joka täyttää puhtaiden ajoneuvojen laissa (740/2021) säädetyt ympäristö- ja energiatehokkuusvaatimukset (vähimmäisvaatimuksena päästörajat alittava lataushybridi).

Tarjottavan autokaluston tulee täyttää kalustoluettelossa sekä tarjouspyynnössä asetetut vaatimukset.
- Oppilaille soveltuvia asiakaspaikkoja tarjotussa kalustossa tulee olla vähintään 4.
- Henkilöliikennekuljetuskaluston on täytettävä vähintään EURO-6-päästöluokan normit.

Tarkemmat kalustovaatimukset on kuvattu liitteessä 3., Reitti 8, Muut henkilöliikennekuljetukset Hankinnan kohteena on muut Joroisten kunnan tilaamat henkilöliikennekuljetukset.

Hankintaan sisältyy oppilaskuljetuksia ja palveluliikenteen kuljetuksia siltä osin, kun kuljetukset eivät toteudu muissa tämän kilpailutuksen reiteissä määriteltyjen kuljetusreittien puitteissa. Autoa voidaan myös hyödyntää lisäkalustona muilla tässä kilpailutuksessa mainituilla reiteillä tarpeen niin vaatiessa. Kuljetuskalustoa voidaan käyttää myös lähikuntien alueille suuntautuvien perusopetuksen oppilaiden kuljetuksissa. Oppilaiden määrä, kuljetusten aikataulut sekä täsmälliset reitit valmistuvat vuosittain heinä-elokuussa. Kuljetettavien oppilaiden määrä ja sijainti voivat vaihdella myös lukuvuoden aikana.

Kunta ei takaa mitään matkaminimimäärää, vaan kuljetustarpeen säätelevät koulujen lukujärjestykset ja todelliset tarpeet.

Palveluntuottaja voi tarjota reittiä vapaavalintaisella kalustolla, joka täyttää puhtaiden ajoneuvojen laissa (740/2021) säädetyt ympäristö- ja energiatehokkuusvaatimukset (vähimmäisvaatimuksena päästörajat alittava lataushybridi).

Tarjottavan autokaluston tulee täyttää kalustoluettelossa sekä tarjouspyynnössä asetetut vaatimukset.
- Oppilaille soveltuvia asiakaspaikkoja tarjotussa kalustossa tulee olla vähintään 7.
- Henkilöliikennekuljetuskaluston on täytettävä vähintään EURO-6-päästöluokan normit.

Tarkemmat kalustovaatimukset on kuvattu liitteessä 3.,

Ilmoitusnumero 2025-035341
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tilausmatkustajaliikenteen palvelut (60140000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Joroisten kunta
Lentoasemantie 130 79600 Joroinen FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma