Dynaamisen hankintajärjestelmän kohteeseen kuuluvat ammattilaistasoiset kamerat ja kuvauskalustot, joita käytetään sekä verkko- että tv-tuotantoihin ja joilla kuvataan niin liikkuvaa kuin still-kuvaakin. Katso tarkempi hankinnan kohteen kuvaus liitteestä liite 1 DPS:n kohteen kuvaus ja tietoa DPS:stä YLE20220015
Ilmoitustyyppi: Oikaisuilmoitus
Strategian ja liiketoiminnan konsultointi
Yleisradio Oy (jäljempänä Yle) perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän, jossa hankitaan strategian ja liiketoiminnan konsultointiin liittyviä palveluita. Dynaamisen hankintajärjestelmän kohteeseen kuuluvat muun muassa seuraavat palvelut: - toimintaympäristön ja markkinoiden analyysit - sidosryhmäanalyysit - ennakointi- ja tulevaisuustyöt - strategia- ja visiotyöt - strategian toimeenpanon suunnittelu ja tukeminen - tavoitteiden asettaminen ja onnistumisen mittaaminen - organisaatio- ja rakennemuutokset, erilaiset toiminnan järjestelyt, toiminnan merkittävät muutokset, tehostaminen ja säästöhankkeet - pienimuotoiset yritysjärjestelyt (ei kuitenkaan niiden juridinen neuvonta) - prosessien ja palveluiden kehittäminen - hankesalkun hallinta - johtamisjärjestelmät ja niiden kehittäminen - journalismi, journalistinen työ ja työprosessit - sisältöjen tuotanto ja siihen liittyvät työprosessit - muu liiketoiminnan kehittäminen. Ylellä on tarvetta palvelulle niin suomen kuin ruotsin kielellä. Odotamme myös englannin kielen hallintaa. Tähän hankintaan eivät sisälly muut yrityksille tarjolla olevat asiantuntijapalvelut, kuten esimerkiksi: - laajat, kvantitatiiviset tutkimukset - IT-asiantuntijapalvelut, teknologiakonsultointi ja digipalveluiden suunnittelu - asianajopalvelut - tilintarkastuspalvelut - henkilöstön koulutus sekä osaamisen ja työyhteisöjen kehittäminen muuten kuin liittyen hankinnan kohteessa määriteltyihin osa-alueisiin - työhyvinvointipalvelut - viestinnän konsultointi - mainonta ja markkinointi. Ks. myös liite 1 DPS:n kohteen kuvaus.
Förlagsredaktörstjänster och bildredaktörstjänster för svenskspråkiga läromedel
Se punkt II.1.4) ”Kort beskrivning”. Upphandlingsförfarandet för de tjänster som upphandlingen gäller är ett dynamiskt inköpssystem (nedan DIS). Läs mer om DIS under ”Annan information” i anbudsförfrågan. Alla intresserade leverantörer kan lämna in en anbudsansökan medan DIS-systemet är i kraft. DIS-systemet är i kraft fram till det datum som anges i upphandlingsannonsen, om det inte avbryts eller ändras medan DIS-systemet är i kraft. Utbildningsstyrelsen genomför upphandlingar bland de kandidater som godkänts för DIS-systemet genom interna konkurrensutsättningar inom DIS-systemet, som kan göras under hela upphandlingsskedet i DIS-systemet. Upphandlingsskedet inom DIS-systemet börjar efter grundandeskedet den 12 april 2021 och avslutas när DIS-systemets giltighetstid löper ut. Utbildningsstyrelsen förbehåller sig rätten att stänga DIS-systemet tillfälligt, exempelvis under semestertider, om lagstiftningen kring offentliga upphandlingar tillåter det.
Maahanmuuttovirasto: Vastaanottokeskustoiminta
Vastaanottopalvelut ja muun turvapaikanhakijoiden vastaanottoon kuuluvan toiminnan turvapaikanhakijalle järjestää ja tuottaa se vastaanottokeskus, jonka asiakkaaksi turvapaikanhakija on rekisteröity. Vastaanottopalvelut ja muu turvapaikanhakijoiden vastaanottoon kuuluva toiminta järjestetään ja tuotetaan käytännössä ja pääasiassa vastaanottokeskuksessa keskuksen henkilökunnan toimesta. Keskuksen henkilökunnan määrään ja pätevyyksiin liittyy lakisääteisiä ja muita vaatimuksia. Vastaanottopalveluihin kuuluvat majoitus, vastaanottoraha, sosiaalipalvelut, terveydenhuoltopalvelut, tulkki- ja käännöspalvelut sekä työ- ja opintotoiminta siten kuin vastaanottolaissa säädetään. Vastaanottokeskukset antavat muuna vastaanottoon kuuluvana toimintana turvapaikanhakijoille esimerkiksi neuvontaa ja ohjausta sekä tietoa heitä koskevista asioista, auttavat oleskeluluvan saaneiden henkilöiden kuntaan siirtymisessä, osallistuvat turvallisuuden edistämiseen yhdessä viranomaisten kanssa, järjestävät hakijoille omatoimisuutta ja pärjäämistä edistävää esikotouttavaa toimintaa. Edelleen keskukset ohjaavat vapaaehtoiseen paluuseen liittyvissä kysymyksissä, tekevät siihen liittyviä päätöksiä ja auttavat paluujärjestelyissä. Vastaanottokeskuksen tehtäviin kuuluu myös hakijan kansainvälistä suojelua koskevan hakemuksen käsittelyyn liittyviä tehtäviä, niin hakemukseen liittyvien puhutteluiden mahdollistaminen kuin mahdollisten myönteisten päätösten tiedoksiantoon liittyviä tehtäviä. Palveluita järjestetään ja tuotetaan osin myös vastaanottokeskuksen ulkopuolisten palveluntuottajien toimesta. Esimerkiksi terveydenhuollon palveluita turvapaikanhakijoille järjestetään ja tuotetaan myös vastaanottokeskuksen ulkopuolisten julkisten ja yksityisten palveluntuottajien toimesta. Maahanmuuttovirasto on kilpailuttanut tietyt terveydenhuollon palvelut keskusten käytettäväksi. Palveluntuottaja rekrytoi keskukseen Maahanmuuttoviraston ja edellä mainitun toiminnan edellyttämän henkilöstön ja vastaa henkilöstö-, talous- ja yleishallinnollisten tehtävien järjestämisestä. Palveluntuottaja hankkii vastaanottokeskustoimintaan tarvittavat asianmukaiset kiinteistöt ja vastaa mm. turvallisuuteen, tietotekniikkaan, logistiikkaan, ruoka- ja kiinteistöhuoltoon ja muihin tarvittaviin tukipalveluihin liittyvien tehtävien ja välineistön järjestämisestä sekä toimintaan vaadittavien suunnitelmien laatimisesta. Hankinnan kohde on tarkemmin kuvattu liitteessä 1 Hankinnan kohteen kuvaus.
Ikääntyneiden ympärivuorokautinen palveluasuminen
Katso kohta II.1.4) Lyhyt kuvaus *.
Työnohjauspalvelut 45/2023
Työnohjaus alueet ja ryhmäjako Työnohjauspalvelut tämän osallistumispyynnön mukaisesti. Hankinta on jaettu osiin tarjousteknisistä syistä, että voidaan sallia tarjoaminen osittain työnohjausryhmittäin tai alueittain. Toiminta-alueeseen voi tulla muutoksia Monetra Oulu Oy:n asiakkaiden mahdollisten organisaatiomuutosten sekä uusien omistaja-asiakkaiden johdosta. Työnohjaaja voi tarjota palveluaan ryhmittäin ja alueittain. Hankintamenettelyn aikana voi myös laajentaa tarjontaa joko uusiin ryhmiin tai uusille alueille oman harkintansa mukaan ilmoittamalla siitä Monetra Oulu Oy hankintapalveluille. Työnohjauspalvelut Työnohjauspalvelut tämän osallistumispyynnön ja sen liitteiden mukaisesti. Työnohjauspalvelut on jaettu tässä osallistumispyynnössä eri tyyppisiin ryhmiin seuraavasti: 1. Yksilötyönohjaus 2. Ryhmätyönohjaus, alle 12 henkilöä 3. Ryhmätyönohjaus, yli 12 henkilöä 4. Työyhteisötyönohjaus, alle 12 henkilöä 5. Työyhteisötyönohjaus, yli 12 henkilöä 6. Esihenkilöiden ja johdon yksilötyönohjaus 7. Esihenkilöiden ja johdon ryhmätyönohjaus, alle 12 henkilöä 8. Esihenkilöiden ja johdon ryhmätyönohjaus, yli 12 henkilöä 9. Perheytön yksilötyönohjaus 10. Perhetyön ryhmätyönohjaus, alle 12 henkilöä 11. Perhetyön ryhmätyönohjaus, yli 12 henkilöä 12. Perhehoitajien ryhmätyönohjaus, alle 12 henkilöä 13. Perhehoitajien ryhmätyönohjaus, yli 12 henkilöä 90 min 14 . Mielenterveys- ja päihdetyön ryhmätyönohjaus alle 12 henkilöä 15 . Mielenterveys- ja päihdetyön ryhmätyönohjaus yli 12 henkilöä 16. Lääkäreiden yksilötyönohjaus 17. Lääkäreiden ryhmätyönohjaus, alle 12 henkilöä 18. Lääkäreiden ryhmätyönohjaus, yli 12 henkilöä 19. Vaativiin potilastapauksiin syventyvä yksilötyönohjaus 20. Vaativiin potilastapauksiin syventyvä ryhmätyönohjaus, alle 12 henkilöä 21. Vaativiin potilastapauksiin syventyvä ryhmätyönohjaus, yli 12 henkilöä 22. Psykoterapian yksilötyönohjaus 23. Psykoterapian ryhmätyönohjaus, alle 12 henkilöä 24. Psykoterapian ryhmätyönohjaus, yli 12 henkilöä 25. Neuropsykologian yksilötyönohjaus 26. Neuropsykologian ryhmätyönohjaus, alle 12 henkilöä 27. Neuropsykologian ryhmätyönohjaus, yli 12 henkilöä 28. Kriisityönohjaus, yksilöohjaus 29. Kriisityönohjaus, ryhmäohjaus, alle 12 henkilöä 30. Kriisityönohjaus, ryhmäohjaus, yli 12 henkilöä Jokaisen ryhmän osalta on ryhmän kohderyhmää, tavoitteita ja tarkoitusta avattu tarkemmin tämän osallistumispyynnön kohdassa "muut tiedot" "muut asiat" kohdassa "työnohjauksen ryhmittely" Työnohjauspalvelut kilpailutetaan hankintamenettelyn aikana tilaajan tarpeen mukaisesti. Työnohjaaja voi jättää tarjoamatta hintakyselyyn oman harkintansa mukaisesti.
Henkilökuljetusten kuljetuspalvelut
Dynaaminen hankintajärjestelmä koskee koko Päijät-Hämeen hyvinvointialueen toiminta-aluetta, johon sisältyy seuraavat kunnat: 1. Lahti 2. Asikkala 3. Hartola 4. Hollola 5. Iitti 6. Kärkölä 7. Heinola 8. Orimattila 9. Padasjoki 10. Sysmä Päijät-Hämeen hyvinvointialue voi järjestää dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä henkilökuljetusten kuljetuspalveluita koskevia tarjouskilpailutuksia, jotka sisältävät henkilökuljetusten kuljetuspalvelun tuottamisen ainoastaan yhdellä, useammalla tai kaikilla toiminta-alueilla. Päijät-Hämeen hyvinvointialue ilmoittaa kunkin dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisen tarjouskilpailun tiedoissa mitä toiminta-aluetta tai niiden muodostamaa laajempaa toiminta-aluekokonaisuutta tarjouspyyntö kulloinkin koskee. Näin ollen tarjouskilpailu voi koskea joko yksittäistä tai kahden tai useamman toiminta-alueen muodostamaa laajempaa kokonaisuutta.
Sisäisen tarkastuksen palvelut 2019 – 2025 (DPS)
Dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kohteena ovat sisäisen tarkastuksen palvelut ja niitä täydentävät palvelut Hansel Oy:n asiakkaille. Dynaamisen hankintajärjestelmän keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat tai niiden yhteenliittymät voivat hakea osallistumista järjestelmään. Hanselin asiakkaat toteuttavat hankinnat dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksyttyjen toimittajien kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla. Asiakkaiden kilpailutukset voivat ajoittua koko dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaoloajalle.
Työnohjauspalveluiden hankinta
Osa-alue 1: Yksilötyönohjaus Palvelu on kuvattu tarkemmin liitteessä 3 (Palvelukuvaus). Osa-alue 2: Ryhmätyönohjaus Palvelu on kuvattu tarkemmin liitteessä 3 (Palvelukuvaus). Osa-alue 3: Työyhteisön työnohjaus Palvelu on kuvattu tarkemmin liitteessä 3 (Palvelukuvaus). Osa-alue 4: Esihenkilöiden ja johdon työnohjaus Palvelu on kuvattu tarkemmin liitteessä 3 (Palvelukuvaus). Osa-alue 5: Tilannetyönohjaus Palvelu on kuvattu tarkemmin liitteessä 3 (Palvelukuvaus).
SOTE 359246 Kotihoidon tukipalvelut OSALLISTUMISPYYNTÖ SOPIMUSKAUDELLE 2023
Osa 1: Pohjoinen alue Osa 1: Pohjoinen alue: Läntinen Palokka- Tikkakoski, Itäinen Palokka- Palokan keskusta, Huhtasuo-Lohikoski Ehdokkaan osallistumishakemus koskee kaikkia hankinnan osia ja mikäli ehdokas hyväksytään hankintajärjestelmään, hänet hyväksytään järjestelmään kaikille hankinnan osille. Täten hyväksytty tarjoaja saa tiedon kaikista hankintajärjestelmän sisäisistä kilpailutuksista riippumatta siitä, mitä osaa kilpailutus koskee. Hankintajärjestelmän sisäisissä kilpailutuksissa järjestelmään hyväksytty tarjoaja voi päättää mihin hankinnan osiin/osaan tarjoaja jättää tarjouksen. Osa 2: Itäinen alue Osa 2: Itäinen alue: Kuokkala, Lutakko, Vaajakoski - Jyskä itä, Aittorinne -Halssila- Jyskä länsi Ehdokkaan osallistumishakemus koskee kaikkia hankinnan osia ja mikäli ehdokas hyväksytään hankintajärjestelmään, hänet hyväksytään järjestelmään kaikille hankinnan osille. Täten hyväksytty tarjoaja saa tiedon kaikista hankintajärjestelmän sisäisistä kilpailutuksista riippumatta siitä, mitä osaa kilpailutus koskee. Hankintajärjestelmän sisäisissä kilpailutuksissa järjestelmään hyväksytty tarjoaja voi päättää mihin hankinnan osiin/osaan tarjoaja jättää tarjouksen. Osa 3: Läntinen alue Osa 3: Läntinen alue: Kypärämäki - Kuohu, Keskusta-Viitaniemi, Taulumäki-Tourula, Laajavuori-Mäki-Matti Keltinmäki-Keljonkangas-Säynätsalo Ehdokkaan osallistumishakemus koskee kaikkia hankinnan osia ja mikäli ehdokas hyväksytään hankintajärjestelmään, hänet hyväksytään järjestelmään kaikille hankinnan osille. Täten hyväksytty tarjoaja saa tiedon kaikista hankintajärjestelmän sisäisistä kilpailutuksista riippumatta siitä, mitä osaa kilpailutus koskee. Hankintajärjestelmän sisäisissä kilpailutuksissa järjestelmään hyväksytty tarjoaja voi päättää mihin hankinnan osiin/osaan tarjoaja jättää tarjouksen. Osa 4: Korpilahti Osa 4: Korpilahti Ehdokkaan osallistumishakemus koskee kaikkia hankinnan osia ja mikäli ehdokas hyväksytään hankintajärjestelmään, hänet hyväksytään järjestelmään kaikille hankinnan osille. Täten hyväksytty tarjoaja saa tiedon kaikista hankintajärjestelmän sisäisistä kilpailutuksista riippumatta siitä, mitä osaa kilpailutus koskee. Hankintajärjestelmän sisäisissä kilpailutuksissa järjestelmään hyväksytty tarjoaja voi päättää mihin hankinnan osiin/osaan tarjoaja jättää tarjouksen.
OSALLISTUMISPYYNTÖ Keski-Suomen lastensuojelun sijaishuollon ostopalvelujen hankinta, sopimuskausi ajalle 1.3.2022 (tavoite) – 29.2.2024 (+ jatko-optio)
Ammatillinen perhekotihoito Ammatillisella perhekodilla tarkoitetaan sijaishuollon yksikköä, jossa sijoitettujen lasten kanssa tosiasiallisesti asuu perhekotivanhempi tai perhekotivanhemmat ja jolla on voimassa oleva aluehallintoviraston myöntämä lupa antaa lastensuojelun ympärivuorokautista ammatillista perhehoitoa. Luvanvaraista perhehoitoa tarjotaan yksityisistä sosiaalipalveluista annetun lain 7 §:ssä tarkoitetun luvan perusteella (Perhehoitolaki 263/2015, 4 § ja laki perhehoitolain muuttamisesta 510/2016). Tässä hankinnassa perhekotitoiminta tarkoittaa myös luvanvaraisen perhehoidon luvan mukaisesti toimivaa SOS -lapsikylä-toimintaa. Lastensuojelun laitoshoito Lastensuojelun sijaishuollon laitoshoidolla tarkoitetaan sijoitettujen lasten ympärivuorokautista hoitoa, jonka tulee olla lastensuojelulain (417/2007), sosiaalihuoltolain (1301/2014) ja yksityisistä sosiaalipalveluista annetun lain (922/2011) mukaista. Sijaishuollon tulee olla lainmukaista, turvallista ja laadultaan sellaista, että lapsen tarpeisiin voidaan vastata ja sijaishuollolle asetetut tavoitteet saavuttaa. Lastensuojelun vaativa laitoshoito Lastensuojelun sijaishuollon vaativalla laitoshoidolla tarkoitetaan sijoitettujen lasten tehostettua erityisosaamiseen perustuvaa ympärivuorokautista hoitoa, jonka tulee olla lastensuojelulain (417/2007), sosiaalihuoltolain (1301/2014) ja yksityisistä sosiaalipalveluista annetun lain (922/2011) mukaista. Hoidon tulee olla turvallista ja laadultaan sellaista, että lapsen tarpeisiin voidaan vastata ja sijaishuollolle asetetut tavoitteet saavuttaa.
Puheterapiapalvelut
Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan. DPS:ään otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat. Soveltuvuusvaatimukset on eritelty ESPD-lomakkeella ja tämän ilmoituksen kohdassa "Tarjouspyynnön muut ehdot" ja "Hankinnan kohteen kriteerit". Hankittavan palvelun kuvaus on osallistumispyynnön liitteessä 1.
OSALLISTUMISPYYNTÖ (DPS) Asiakkaiden- ja potilaiden palvelu- ja hoitoprosessiin liittyvä sosiaali -ja terveyden huollon työnohjaus
Ks. Liite palvelukuvaus Sopimuksen arvioitu alkamisaika on huhtikuun aikana. Tarjouspyynnöllä on kerrottu, että Dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa toistaiseksi. Määräaika kohdassa tapahtui vuosivirhe
Dynaaminen hankintajärjestelmä: Lääkevalmisteet ja niihin rinnastettavat tuotteet
30.1.2023 TEHTY SEURAAVAT MUUTOKSET: Tarjoajan osallistumisvaatimuksista on poistettu vaatimus toiminnan vastuuvakuutuksesta. Dynaamisen hankintajärjestelmän päivämääriä on muutettu. Pyydämme osallistumishakemuksia lääkevalmisteiden ja niihin rinnastettavien tuotteiden dynaamiseen hankintajärjestelmään (DPS). Hankinnan kohteena dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä ovat lääkevalmisteet ja niihin rinnastettavat tuotteet. Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän ulkopuolelle jäävät sellaiset HUS Apteekin kilpailutukset, joissa hankintarengas on laajempi ja muodostetaan useampien hankintayksiköiden (esim. kaikki Suomen hyvinvointialueet) kesken (esimerkkeinä HIV-lääkkeiden kilpailutus, Hepatiitti-C:n hoitoon tarkoitettujen interferonivapaiden valmisteiden kilpailutus). Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän ulkopuolelle jäävät myös Radiofarmaseuttisten valmisteiden sekä Lääkkeellisten, teollisten ja muiden sairaalakaasujen kilpailutukset. DYNAAMISEN HANKINTAJÄRJESTELMÄN OSALLISTUMISHAKEMUKSET Dynaamisen hankintajärjestelmän osallistumishakemukset lähetetään Cloudian Tarjouspalvelussa (https://www.tarjouspalvelu.fi). Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi hakea ehdokkaaksi, jos täyttää soveltuvuusvaatimukset, jotka on ilmoitettu ESPD-lomakkeessa sekä kohdassa "Muut ehdot". Dynaamiseen hankintajärjestelmään otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat. Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan. Osallistumishakemusten jättämiselle on DPS:n perustamisvaiheessa varattu aikaa 30 vuorokautta (24.2.2023 saakka) siten, että siihen mennessä toimitetut hyväksytyt osallistumishakemukset ehtivät ensimmäiseen sisäiseen kilpailutukseen, jonka tarjouspyyntöä ei julkaista ennen 3.3.2023. Vain ehdokkaat, jotka on hyväksytty Dynaamiseen hankintajärjestelmään, voivat jättää tarjouksia DPS:n sisäisiin kilpailutuksiin. Dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksytyt ehdokkaat voivat osallistua yhteen tai useampaan dynaamisen hankintajärjestelmän sisäiseen kilpailutukseen. DYNAAMISEN HANKINTAJÄRJESTELMÄN KESTO Dynaamisen hankintajärjestelmän kesto on 16.1.2023-16.1.2027 (48 kuukautta) Dynaamisen hankintajärjestelmän hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen, aikaisintaan 3.3.2023. Dynaamisen hankintajärjestelmän hankintavaihe päättyy dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaoloajan päättyessä 16.1.2027. Dynaaminen hankintajärjestelmä voidaan tilapäisesti sulkea esim. kesälomakauden ajaksi. DPS:n sulkemisesta ilmoitetaan tarvittaessa tarjoajille erikseen. Osallistumishakemuksia ei käsitellä dynaamisen hankintajärjestelmän ollessa suljettuna. DYNAAMISEN HANKINTAJÄRJESTELMÄN SISÄISET KILPAILUTUKSET Varsinaiset hankinnat tehdään dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, joissa kuvataan ja täsmennetään hankinnan kohde. HUS voi alkaa julkaista sisäisten kilpailutusten tarjouspyyntöjä hankintavaiheen alettua 3.3.2023. Dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisten kilpailutusten tarjouspyynnöissä kuvataan kuhunkin sisäiseen kilpailutukseen kuuluvat lääkevalmisteet ja niihin rinnastettavat tuotteet sekä niiden tarkemmat vertailu- ja valintaperusteet. Dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisten kilpailutusten tarjouspyynnöt julkaistaan KILPO kilpailutusportaalissa (https://www.kilpo.fi). Tarjoukset jätetään KILPO kilpailutusportaaliin. Tieto uuden sisäisen kilpailutuksen käynnistymisestä välitetään kaikille dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksytyille ehdokkaille Cloudian Tarjouspalvelun (https://www.tarjouspalvelu.fi) kautta.
Ultraäänilaitteet
Gynekologiseen tutkimiseen soveltuvat ultraäänilaitteet Osa-alue 1) Gynekologiseen tutkimiseen soveltuvat ultraäänilaitteet Järjestelmän aikana hankittavat laitteet jaetaan perustamisvaiheessa pääasiassa kahteen tasoon: 1) Perustaso Tarjotun laitteen tulee soveltua gynekologiseen tutkimukseen ja alkuraskauden mittauksiin. 2) Vaativataso Tarjotun laitteen tulee soveltua vaativaan gynekologiseen ultraäänitutkimukseen. Tarkemmat hankinnan kohteen kriteerit määritellään jokaisessa sisäisessä kilpailutuksessa erikseen. Sikiön tutkimiseen soveltuvat ultraäänilaitteet Osa-alue 2) Sikiön tutkimiseen soveltuvat ultraäänilaitteet Järjestelmän aikana hankittavat laitteet jaetaan perustamisvaiheessa pääasiassa kolmeen tasoon: 1) Akkukäyttöinen Tarjotun laitteen tulee soveltua bed-side-tehtävään vaativaan sikiödiagnostiikkaan ja gynekologiseen tutkimukseen. Tarjotussa laitteessa tulee olla mahdollisuus akkukäyttöön. Akkukesto tutkimuskäytössä vähintään 30min. 2) Perustaso Tarjotun laitteen tulee soveltua laajaan obstetriseen käyttöön, rakenne- ja virtaustutkimuksiin. 3) Vaativataso Tarjotun laitteen tulee soveltua vaativiin sikiödiagnostisiin tehtäviin ja istukkatutkimuksiin sekä mahdollistaa ultraääniohjatut punktiotoimenpiteet. Tarkemmat hankinnan kohteen kriteerit määritellään jokaisessa sisäisessä kilpailutuksessa erikseen. Sydämen tutkimiseen ja tehohoitoon soveltuvat ultraäänilaitteet Sydämen tutkimiseen ja tehohoitoon soveltuvat ultraäänilaitteet Järjestelmän aikana hankittavien laitteiden tulee soveltua tehohoito-potilaan sydämen, vatsan, verisuonten, hermojen, keuhkopussin ja keuhkon tutkimiseen sekä aikuis- ja lasten kardiologisiin tutkimuksiin. Lisäksi tarjotun laitteen tulee soveltua verisuonten kanyloinnin, hermojen puudutuksen ja pientoimenpiteiden apuvälineeksi. Järjestelmän aikana hankittavat laitteet jaetaan perustamisvaiheessa pääasiassa kahteen tasoon: 1) perustaso 2) vaativataso Tasojen erot muodostuvat hankittavien laitteistojen anturi- ja ohjelmistovaatimuksista. Tarkemmat hankinnan kohteen kriteerit määritellään jokaisessa sisäisessä kilpailutuksessa erikseen. Yleisultraäänilaitteet Osa-alue 4) Yleisultraäänilaitteet Järjestelmän aikana hankittavat laitteet jaetaan perustamisvaiheessa pääasiassa kahteen tasoon: 1) Perustaso Tarjotun laitteen tulee soveltua aikuisten ja lasten vatsan, pinnallisten kohteiden sekä verisuonten tutkimiseen. Lisäksi laitteen tulee soveltua syvien kohteiden toimenpiteiden ohjausmenetelmäksi. 2) Vaativataso Tarjotun laitteen tulee soveltua aikuisten ja lasten vatsan, pinnallisten kohteiden, verisuonten ja lasten aivojen tutkimiseen. Lisäksi laitteen tulee soveltua syvien kohteiden toimenpiteiden ohjausmenetelmäksi. Tarkemmat hankinnan kohteen kriteerit määritellään jokaisessa sisäisessä kilpailutuksessa erikseen. Kanylointiin ja pientoimenpiteeseen soveltuvat ultraäänilaitteet Osa-alue 5) Kanylointiin ja pientoimenpiteeseen soveltuvat ultraäänilaitteet Järjestelmän aikana hankittavat laitteet jaetaan perustamisvaiheessa pääasiassa kahteen tasoon: 1) Perustaso Tarjotun laitteen tulee soveltua pinnallisten verisuonten visualisoimiseen ja kanyloinnin apuvälineeksi. 2) Vaativataso Tarjotun laitteen tulee soveltua pinnallisten verisuonten visualisoimiseen ja kanyloinnin apuvälineeksi. Lisäksi tarjotun laitteen tulee soveltua sekä pinnallisten että syvien verisuonten ja hermojen tutkimiseen ja toimenpiteiden ohjausmenetelmäksi. Tarkemmat hankinnan kohteen kriteerit määritellään jokaisessa sisäisessä kilpailutuksessa erikseen. Urologiseen tutkimukseen soveltuvat ultraäänilaitteet Osa-alue 6) Urologiseen tutkimukseen soveltuva ultraäänilaite Järjestelmän aikana hankittavat laitteet jaetaan perustamisvaiheessa yhteen tasoon. Järjestelmän aikana hankittavien laitteiden tulee soveltua eturauhasen ja sitä ympäröivien rakenteiden transrektaaliseen kuvantamiseen ja eturauhastoimenpiteiden kuten neulanäytteidenoton suorittamiseen. Tarkemmat hankinnan kohteen kriteerit määritellään jokaisessa sisäisessä kilpailutuksessa erikseen. Silmien tutkimiseen soveltuvat ultraäänilaitteet Osa-alue 7) Silmien tutkimiseen soveltuvat ultraäänilaitteet Järjestelmän aikana hankittavat laitteet jaetaan perustamisvaiheessa pääasiassa yhteen tasoon. Tarkemmat hankinnan kohteen kriteerit määritellään jokaisessa sisäisessä kilpailutuksessa erikseen. Erilliseen päätelaitteeseen liitettävät ultraäänilaitteet Erilliseen päätelaitteeseen liitettävät ultraäänilaitteet Järjestelmän aikana hankittavat laitteet voidaan jakaa pääasiassa yhteen tasoon. Järjestelmän aikana hankittavien laitteiden tulee olla erilliseen päätelaitteeseen liitettävä laite, joka on yhteensopiva Android- tai iOS- käyttöjärjestelmään. Hankittavien laitteiden tulee soveltua pinnallisten verisuonten visualisoimiseen, pinnallisten laskimoiden kanylointiin ja kanyloinnin apuvälineeksi. Tarkemmat hankinnan kohteen kriteerit määritellään jokaisessa sisäisessä kilpailutuksessa erikseen. Pehmytkudoskirurgiaan soveltuvat ultraäänilaitteet Pehmytkudoskirurgiaan soveltuvat ultraäänilaitteet. Järjestelmän aikana hankittavat laitteet voidaan jakaa pääasiassa X tasoon. Järjestelmän aikana hankittavien laitteiden tulee soveltua maksan ja munuaisten tutkimiseen sekä avokirurgiassa, että laparoskooppisessa kirurgiassa. Tarkemmat hankinnan kohteen kriteerit määritellään jokaisessa sisäisessä kilpailutuksessa erikseen.
Dynaaminen hankintajärjestelmä: Kamerat ja kuvauskalustot
Dynaamisen hankintajärjestelmän kohteeseen kuuluvat ammattilaistasoiset kamerat ja kuvauskalustot, joita käytetään sekä verkko- että tv-tuotantoihin ja joilla kuvataan niin liikkuvaa kuin still-kuvaakin. Katso tarkempi hankinnan kohteen kuvaus liitteestä liite 1 DPS:n kohteen kuvaus ja tietoa DPS:stä YLE20220015
Ikääntyneiden kotihoidon palvelujen hankinta
Kotihoidolla tarkoitetaan sosiaalihuoltolain (1301/2014) mukaisen kotipalvelun 19 §:ään ja terveydenhuoltolain (1326/2010) 25 §:ään sisätyvien kotisairaanhoidon tehtävien muodostamaa kokonaisuutta. Kotihoidon tavoitteena on tukea asiakkaiden kokonaisvaltaista hyvinvointia ja mahdollisimman itsenäistä selviytymistä kotona sekä ylläpitää ja parantaa heidän fyysistä, psyykkistä ja sosiaalista toimintakykyään. Kotihoito myönnetään asiakkaille palvelutarpeen ja -päätösten mukaisesti. Palveluntuottajalla tulee olla toimintaan Aluehallintoviraston ja Valviran lupa. Hankinnan kohteena oleva palvelu on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnön liitteellä yksi (1) palvelukuvaus. Tilaajan hankinnalle asettamat yksityiskohtaiset tavoitteet ovat: 1. Asiakkaan valinnan vapauden edistäminen 2. Palvelun laadun kehittäminen asiakastarpeita vastaavaksi 3. Monituottajuusmallin tukeminen 4. Uusien yritysten joustavan markkinoille pääsyn mahdollistaminen 5. Kuntien taloudellista kantokykyä tukeva palvelumalli
Ikääntyneiden tehostetun palveluasumisen palveluiden hankinta
Tehostettu palveluasuminen ikäihmisille tarkoittaa sosiaalihuoltolain (1301/2014) 21 §:n mukaista asumispalvelua, joka järjestetään palvelutaloissa tai asumisyksiköissä, joissa henkilökunta on paikalla ympärivuorokauden. Palveluntuottajalla tulee olla toimintaan Aluehallintoviraston tai Valviran lupa. Hankinnan kohteena oleva palvelu on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnön liitteellä yksi (1) palvelukuvaus. Tilaajan hankinnalle asettamat yksityiskohtaiset tavoitteet ovat: 1. Asiakkaan valinnan vapauden edistäminen 2. Palvelun laadun kehittäminen asiakastarpeita vastaavaksi 3. Monituottajuusmallin tukeminen 4. Uusien yritysten joustavan markkinoille pääsyn mahdollistaminen 5. Kuntien taloudellista kantokykyä tukeva palvelumalli
Dynaaminen hankintajärjestelmä: Invasiiviset kardiologiset tarvikkeet
Pyydämme osallistumishakemuksia invasiivisten kardiologisten tarvikkeiden dynaamiseen hankintajärjestelmään (DPS). HUSin tavoitteena on hankkia joustavalla menettelyllä laadukkaita invasiivisen kardiologian tarvikkeita tukemaan HUSin ja sen kumppanien tehtävien täyttämistä. DPS:ään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan. DPS:ään otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat. Varsinaiset hankinnat tehdään dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, joissa kuvataan ja täsmennetään hankinnan kohde. DPS:ään voi hakea tarjoajaksi, jos täyttää soveltuvuusvaatimukset, jotka on ilmoitettu ESPD-lomakkeessa sekä kohdissa "Tarjouspyynnön muut ehdot" ja "Hankinnan kohteen kriteerit".
Tulostus- ja oheislaitteet tarvikkeineen 2021-2025 (DPS)
Luokka 1. Tulostuslaitteet ja tarvikkeet Hankinnan kohteena luokassa 1 ovat tiettyyn käyttökohteeseen, käyttötarkoitukseen tai käyttöympäristöön soveltuvat laitteet ja tarvikkeet, sekä keskenään samaa merkkiä olevien laitteiden hankinnat. Lisäksi hankinnan kohteena ovat tarvikehankinnat, jotka kohdistuvat tietyn valmistajan laitteisiin. Hankinnan kohteena ovat myös erikoistulostimet ja laitteet, joihin tarvitaan asiakaskohtaista räätälöintiä. Katso tarkempi kuvaus osallistumispyynnön liitteestä 1 "DPSn kohde ja ehdot". Luokka 2. Kokonaistoimitukset Hankinnan kohteena luokassa 2 ovat useista laitetyypeistä koostuvat kokonaistoimitukset ja/tai monimerkkiratkaisut. Kokonaistoimitus sisältää useita erityyppisiä luokan 1 laitteita ja tarvikkeita. Luokan 2 toimittajalla on verkkokauppa, jonka kautta Asiakas voi tilata kilpailuttamiaan tuotteita ja tarvikkeita. Katso tarkempi kuvaus osallistumispyynnön liitteestä 1 "DPSn kohde ja ehdot".