Luokka 1: Kertaluontoiset tilausajopalvelut Ks. liite "Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde ja ehdot – Kertaluontoiset tilausajopalvelut". Luokka 2: Vakiotilausajopalvelut Ks. liite "Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde ja ehdot – Vakiotilausajopalvelut".
Ilmoitustyyppi: Oikaisuilmoitus
Työterveys 2020-2026 (DPS)
Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kohteena ovat työterveyshuollon palvelut sekä niitä tukevat lisäpalvelut Hansel Oy:n asiakkaille (erityisesti kunnille, kuntayhtymille ja seurakunnille). Dynaamisen hankintajärjestelmän keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat hakea osallistumista järjestelmään. DPS on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta DPS:n voimassaollessa. Hanselin asiakkaat toteuttavat hankinnat dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksyttyjen toimittajien kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla. Asiakkaiden sisäiset kilpailutukset voivat ajoittua koko dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaoloajalle. Hankintasopimukset tulee tehdä ennen dynaamisen hankintajärjestelmän päättymistä. Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään kuusi (6) vuotta, kuitenkin siten, että kaikki hankintasopimukset päättyvät viimeistään 31.12.2028.
Sote-alan henkilöstövuokraus 2021-2025 (DPS)
Dynaamisen hankintajärjestelmän keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen. Dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaollessa. Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua dynaamisen hankintajärjestelmän koko hankintavaiheen ajalle. Dynaamisen hankintajärjestelmän hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 10.11.2021 ja päättyy dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaoloajan päättyessä. Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään 30.9.2026 asti.
Toimitilakalusteet 2021–2025 (DPS)
Toimitilakalusteet 2021-2025 (DPS) - Luokka 1: Kalusteet tavarahankintana Toimitilakalusteiden sekä niihin liittyvien palveluiden toimittaminen Hansel Oy:n asiakkaille luokassa 1: Toimitilakalusteet 2021-2025 (DPS) - Kalusteet tavarahankintana Toimitilakalusteet 2021-2025 (DPS) - Luokka 2: Kalusteet palveluhankintana Toimitilakalusteiden sekä niihin liittyvien palveluiden toimittaminen palveluna Hansel Oy:n asiakkaille luokassa 2: Toimitilakalusteet 2021-2025 (DPS) - Kalusteet palveluhankintana
Tietokoneet iPadOS/macOS 2021 – 2025 (DPS)
Katso osallistumispyyntöasiakirjat.
Tietoliikennepalvelut 2021-2025 (DPS)
Dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kohteena ovat tietoliikennepalvelut Hansel Oy:n asiakkaille. DPS:n kohde ja ehdot on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteissä "Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde" ja "Dynaamisen hankintajärjestelmän ehdot". DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen. DPS on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta DPS:n voimassaollessa. Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 2.7.2021 ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä. Hankintasopimukset tulee tehdä ennen dynaamisen hankintajärjestelmän päättymistä. Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään 1.7.2029 saakka.
Aurinkovoimalat 2020 – 2026 (DPS)
Dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kohteena ovat Hansel Oy:n asiakkaille toimitettavat: • aurinkovoimalat asennettuina (myös ppa-sopimukset) • muut aurinkovoimaloihin liittyvät tuotteet ja palvelut, kuten suunnittelu, seurantajärjestelmät ja komponentit. Dynaamisen hankintajärjestelmän keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat tai niiden yhteenliittymät voivat hakea osallistumista järjestelmään. Hanselin asiakkaat toteuttavat hankinnat dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksyttyjen toimittajien kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua dynaamisen hankintajärjestelmän hankintavaiheen koko voimassaoloajalle. DPS:n kohde on kuvattu tarkemmin tässä osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.
Tilintarkastuksen palvelut 2019 – 2025 (DPS)
Dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kohteena ovat tilintarkastuksen palvelut ja niitä täydentävät palvelut Hansel Oy:n asiakkaille. Dynaamisen hankintajärjestelmän keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat tai niiden yhteenliittymät voivat hakea osallistumista järjestelmään. Hanselin asiakkaat toteuttavat hankinnat dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksyttyjen toimittajien kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla. Asiakkaiden kilpailutukset voivat ajoittua koko dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaoloajalle.
Henkilökuljetuspalvelut, Siun sote
Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää teiltä osallistumishakemustanne Siun soten henkilökuljetuksista osallistumispyynnön mukaisesti sopimuskaudelle 01.07.2019 - 30.06.2027. Palvelun tulee täyttää Euroopan unionin suoraan velvoittavien säädösten, Suomen lakien ja asetusten sekä viranomaisten antamat määräykset. Osallistumishakemus on sitova ja se tulee laatia suomen kielellä.
Sähköautojen latausasemat 2022–2028 (DPS)
Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kohteena ovat ladattavien ajoneuvojen latausratkaisut sekä niihin liittyvät tuotteet ja palvelut Hansel Oy:n asiakkaille. DPS:n kohteeseen kuuluvat myös latausasemien toimittamiseen ja asentamiseen suoraan liittyvät sähkö- ja kaapelointityöt, maanrakennus- ja asfaltointityöt sekä muut pysäköintialueen viimeistelyyn liittyvät työt ja tuotteet, kuten liikennemerkit ja opasteet. Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä tehtävät Asiakkaiden hankinnat toteutetaan aina julkisista hankinnoista ja käyttöoikeussopimuksista annetun lain (1397/2016, jäljempänä hankintalaki) mukaisena tavara- tai palveluhankintana. Hankintalain mukaiset rakennusurakat (hankintalain 4 § 1 mom. kohta 2) eivät kuulu tämän dynaamisen hankintajärjestelmän piiriin. DPS:n kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteessä "Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde". DPS on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta DPS:n voimassaollessa. DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen. Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 25.4.2022 ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä. Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään kuusi (6) vuotta, kuitenkin siten, että kaikki hankintasopimukset päättyvät viimeistään 31.3.2034. Tarkemmat tiedot DPS:n kohteesta ja sen ehdoista on kuvattu osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.
Johtamisen ja kehittämisen konsultointi 2021-2025 (DPS)
Dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kohteeseen kuuluvat seuraavat johtamisen ja kehittämisen konsultoinnin palvelut, joita asiakas voi harkintansa mukaan hankkia dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa: • Johtaminen, työyhteisöt ja esimiestyö • Strategian, prosessien ja palveluiden kehittäminen • Hanke- ja projektihallinta • Tietohallinnon kehittäminen ja kokonaisarkkitehtuuri • Analyytikko- ja tutkimuspalvelut DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen. DPS on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään 30.4.2025 asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta DPS:n voimassaollessa. Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 1.4.2021 ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä. Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään neljä (4) vuotta. Tarkemmat tiedot DPS:n kohteesta ja sen ehdoista on kuvattu tässä osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.
Tiedolla johtamisen ja tekoälyn palvelut
Dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kohteena ovat tiedolla johtamisen ja tekoälyn alustat, lisenssit sekä asiantuntijapalvelut. Varsinaiset hankinnat tehdään erillisten tarjouspyyntöjen perusteella DPS:n sisäisin kilpailutuksin, jossa hankintayksikkö täsmentää ja kuvaa yksityiskohtaisen hankintatarpeensa. Alustojen ja lisenssien hankinnan kohteena voi olla esim. tiedolla johtamisen kaupalliseen valmisohjelmistoon perustuva ratkaisu, ohjelmiston käyttöoikeus, lisenssit ja/tai avoimeen lähdekoodiin perustuva ohjelmistoratkaisu. Kohteeseen voi lisäksi kuulua mm. tiedolla johtamisen hallintaan, tietovarastoautomaatioon, integraatioon, analytiikkaan ja raportointiin sekä visualisointiin tarkoitetut työkalut. Asiantuntijapalvelujen kohdetta voidaan täsmentää mm. seuraavin osa-aluein: • Tiedolla johtamisen ja AI konsultointi • Tiedon hallinnan ja johtamisen projektien suunnittelu ja johtaminen • Käsite-, tieto- ja rajapintamallinnus sekä arkkitehtuurien määrittely • Latausketjujen (ETL) ja integraatioiden kehitys, testaus, koulutus sekä ylläpidon, hallinnan ja valvonnan suunnittelu • Tietovarastojen, tietokuutioiden ja tietoaltaiden suunnittelu, kehitys, testaus, koulutus sekä ylläpidon, hallinnan ja valvonnan suunnittelu • Visualisointien ja raportoinnin suunnittelu, kehitys, testaus, koulutus sekä ylläpidon, hallinnan ja valvonnan suunnittelu • Analytiikan, edistyneen analytiikan, koneoppimisen ja robotiikan kehittäminen • Käyttöliittymä- ja sovelluskehitys (Chatbot jne.) • Kustannuslaskennan määrittely ja kehittäminen • Palveluiden, prosessien ja governance-mallien määrittely • Kehittämisessä käytettävien työkalujen valinta, konsultointi ja koulutus Hankintayksikkö ei sitoudu hankkimaan DPS:ssä mitään vähimmäismäärää. DPS:n sisällä tehty hankintasopimus ei anna toimittajalle yksinoikeutta palvelun tuottamiseen.
Tietoturvallisuuden arviointilaitosten arviointipalvelut 2021–2026 (DPS)
DPS:n kohteena ovat lain tietoturvallisuuden arviointilaitoksista (1405/2011) mukaisten hyväksyttyjen tietoturvallisuuden arviointilaitosten tuottamat arviointipalvelut. DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen. DPS on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta DPS:n voimassa ollessa. Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 1.11.2021 ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä. Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään viisi (5) vuotta. Tarkemmat tiedot DPS:n kohteesta ja sen ehdoista on kuvattu osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.
Turvakalusteet 2021-2025 (DPS)
DPS:n kohteena ovat turvakalusteet ja niihin liittyvät palvelut. DPS:llä hankittavia turvakalusteita ovat: • Kassa-, paloturva- ja avainkaapit • Turvaovet • Asekaapit • Holvit • Holvinovet • Palosuojatut arkistolaatiskostot • Dataturvakaapit • Vaate- ja lokerokaapit • Edellä mainittuihin tuotteisiin liittyvät lisätarvikkeet ja -laitteet. DPS:llä hankittavia tuotteisiin liittyviä palveluita ovat seuraavat: • Konsultointi- ja suunnittelupalvelu • Asennuspalvelu • Takuuhuoltopalvelu • Ennakko- ja korjaushuoltopalvelu sekä korjaustyö • Vanhan tuotteen noutopalvelu • Kierrätyspalvelu • Koulutus- ja lisäkoulutus DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen. DPS on voimassa 1.1.2025 saakka, ellei sitä keskeytetä aikaisemmin. Hanselin asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 4.1.2021, ellei perustamisvaiheen pidennyksestä muuta johdu, ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä 1.1.2025. Hanselilla on oikeus keskeyttää dynaaminen hankintajärjestelmä kesken sen voimassaolon. Hankintasopimukset tulee tehdä ennen dynaamisen hankintajärjestelmän päättymistä. Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään 1.1.2025 saakka. Hankintasopimukseen perustuvia hankintoja (tilauksia) voidaan tehdä hankintasopimuksen päättymiseen saakka. Tilauksiin perustuvat toimitukset tulee toimittaa viimeistään kuuden (6) kuukauden kuluessa hankintasopimuksen päättymisestä. Hankintasopimus voi olla voimassa enintään kymmenen (10) vuotta dynaamisen hankintajärjestelmän päättymisestä siltä osin kuin dynaamisen hankintajärjestelmän kohteena oleviin tuotteisiin hankitaan tämän dynaamisen hankintajärjestelmän kohteena olevia palveluita.
Kokoelmakeskuksen hyllyjärjestelmät ja niihin liittyvät palvelut
Kokoelmakeskuksen hyllyjärjestelmät ja niihin liittyvät palvelut Museoviraston Kokoelma- ja konservointikeskukseen ("Koke") Vantaalle on hankittu vuosien 2016 ja 2020 aikana osana Koken rakennusurakoita monipuolinen hyllyjärjestelmä kahdelta eri toimittajalta. Hyllyjärjestelmiä ollaan päivittämässä ja hankkimassa uusia hyllyjärjestelmiä korvaamaan osa vanhoista hyllyjärjestelmistä sekä täydentämään vanhoja hyllyjärjestelmiä. Hyllyjärjestelmiä tarvitaan Museoviraston/Suomen kansallismuseon ("Hankintayksikkö") kokoelmien sekä Museoviraston kumppanien kokoelmien säilyttämiseen. Hankittavaan kokonaisuuteen kuuluvat hyllyjärjestelmien suunnittelu, toteutus ja asennus. Kokonaisuuden osa-alueita voidaan kilpailuttaa dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä joko yhdessä tai erikseen. Siltä osin kuin Hankintayksikkö tilaa uusien hyllyjärjestelmien suunnittelua koskevia palveluita valitsemaltaan dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksytyltä tarjoajalta, tulee tarjoajan toteuttaa suunnitelmat niin, ettei suunnitelma sisällä yksinoikeudellisia elementtejä tai muita rajoitteita, mikä estäisi muita dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksyttyjä toimijoita tarjoamasta halutessaan suunnitelman mukaista hyllyjärjestelmää. Tarjoajille varataan aina dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisten kilpailutusten yhteydessä mahdollisuus tutustua tiloihin ennen tarjouksen jättämistä. Tarjoukset hyllyjärjestelmistä annetaan aina paikalleen toimitettuna, asennustarvikkeet pois vietynä ja hyllyjärjestelmiin on annettava 5 vuoden takuu. Tarjouksissa on eriteltävä mahdolliset asennustyöhön kuuluvat nostin ja laitekustannukset. Toimittajilla on mahdollisuus käyttää kohteella olemassa olevia trukkeja ja nostimia, jos ne ovat vapaana muusta käytöstä. Hyllyjärjestelmät toteutetaan olosuhdehallittuihin tiloihin, joissa olosuhteet eri tiloissa vaihtelevat -25-+20C ja kosteuden osalta 25-55%. Hyllyjärjestelmät ovat pääosin metallirunkoisia, mutta voivat sisältää niin puu, muovi kuin kangasosia esim. hyllymateriaalien tai kiinnitysjärjestelmien osalta. Tarjoajan tulee lisäksi tarvittaessa varmistaa käyttäjältä, mitä materiaaleja ja pintakäsittelyjä salittaan rakenteissa. Materiaalien tulee olla sellaisia, että niistä ei aiheudu haittaa museoesineille, eikä esim. materiaaleista haihdu museoesineille haitallisia kaasuja. Hyllyjärjestelmät suunnitellaan ja mitoitetaan säilytettävän esineistön mukaisesti. Esineistön koko vaihtelee nuppineulan kokoisista esineistä yli 15m3 kokoisiin ajokaluihin ja veneisiin. Kokoelmat sisältävät esimerkiksi: - Merimuseon kokoelmat: veneistä, moottoreihin ja teknisiin laitteisiin - Arkeologiset kokoelmat: keramiikasta miekkoihin - Taidekokoelmat: öljymaalauksista, grafiikkaan ja veistoksiin - Kulttuurihistorialliset kokoelmat: hevoskärryistä ryijyihin - Kuvakokoelmat: negatiivit ja vedokset - Arkistoaineistoja
Muuttokuljetuspalvelut 2021-2026 (DPS)
Dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä myös DPS) kohteena ovat muutto- ja tavarankuljetuspalvelut Manner-Suomen alueella Hansel Oy:n asiakkaille. Dynaamisen hankintajärjestelmän keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen. Dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaollessa. Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla. Dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä tehtävät hankintasopimukset voivat alkaa aikaisintaan perustamisvaiheen ja sisäisen kilpailutuksen jälkeen. Hankintasopimukset tulee tehdä ennen dynaamisen hankintajärjestelmän päättymistä. Hankintasopimusten tulee päättyä viimeistään vuoden kuluttua dynaamisen hankintajärjestelmän päättymisen jälkeen. Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteessä 1 "Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde" ja liitteessä 2 "Dynaamisen hankintajärjestelmän ehdot".
Tietoliikennelaitteet 2021-2025 (DPS)
Dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kohteena ovat tietoliikenneverkon laitteet sekä niihin liittyvät lisätarvikkeet ja palvelut Hansel Oy:n asiakkaille. DPS:n kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteissä "Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde ja ehdot" ja "Palvelut ja niiden vähimmäisvaatimukset". DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen. DPS on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta DPS:n voimassaollessa. Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 1.6.2021 ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä. Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään 15.6.2027 asti.
Rekrytoiva lähtömaakoulutus sote-alalla DPS
Suomenkielinen palvelu Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kohteena ovat rekrytoiva lähtömaakoulutus sotealan osaajien rekrytoimiseksi EU-/ETA-alueelta Suomeen ja siihen liittyvät lisäpalvelut - puolisoiden lähtömaakoulutus sekä työyhteisön vastaanottovalmennus. DPS:ää käyttävät kaikki Manner-Suomen ELY-keskukset. DPS:n kohde on jaettu kahteen (2) osa-alueeseen: 1. suomenkielinen palvelu ja 2. ruotsinkielinen palvelu. Kumpaankin osa-alueeseen hyväksyttävillä ehdokkailla tulee olla valmiudet toteuttaa kaikki DPS:n sisältämät palvelut. Palveluiden toteutus osa-alueiden kesken eroaa palvelun kielen perusteella, sisällöllisesti palvelut ovat yhteneväiset. DPS:n kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteessä 1 Rekrytoiva lähtömaakoulutus sote-alalla DPS - hankinnan kohteen kuvaus. Ehdokas voi jättää osallistumishakemuksensa jompaan kumpaan tai molempiin osa-alueisiin. DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen. DPS on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta DPS:n voimassaollessa. Hankintayksikkö voi keskeyttää DPS:n loma- tai muuna aikana, jolloin hankintayksiköllä ei ole resursseja tehdä hankintoja. Osallistumispyyntöön liittyneet ELY-keskukset toteuttavat hankintoja DPS:n kyseiseen osa-alueeseen hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä. Ruotsinkielinen palvelu Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kohteena ovat rekrytoiva lähtömaakoulutus sotealan osaajien rekrytoimiseksi EU-/ETA-alueelta Suomeen ja siihen liittyvät lisäpalvelut - puolisoiden lähtömaakoulutus sekä työyhteisön vastaanottovalmennus. DPS:ää käyttävät kaikki Manner-Suomen ELY-keskukset. DPS:n kohde on jaettu kahteen (2) osa-alueeseen: 1. suomenkielinen palvelu ja 2. ruotsinkielinen palvelu. Kumpaankin osa-alueeseen hyväksyttävillä ehdokkailla tulee olla valmiudet toteuttaa kaikki DPS:n sisältämät palvelut. Palveluiden toteutus osa-alueiden kesken eroaa palvelun kielen perusteella, sisällöllisesti palvelut ovat yhteneväiset. DPS:n kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteessä 1 Rekrytoiva lähtömaakoulutus sote-alalla DPS - hankinnan kohteen kuvaus. Ehdokas voi jättää osallistumishakemuksensa jompaan kumpaan tai molempiin osa-alueisiin. DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen. DPS on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta DPS:n voimassaollessa. Hankintayksikkö voi keskeyttää DPS:n loma- tai muuna aikana, jolloin hankintayksiköllä ei ole resursseja tehdä hankintoja. ELY-keskukset toteuttavat hankintoja DPS:n kyseiseen osa-alueeseen hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä.
Psykoterapia koulutuspalvelut
Hankinnan kohteena olevan psykoterapeuttikoulutuksen sisällön tarkempi kuvaus ja vaatimukset on kuvattu liitteessä 1 Hankinnan kohteen kuvaus.
Dynaaminen hankintajärjestelmä: Kamerat ja kuvauskalustot
Dynaamisen hankintajärjestelmän kohteeseen kuuluvat ammattilaistasoiset kamerat ja kuvauskalustot, joita käytetään sekä verkko- että tv-tuotantoihin ja joilla kuvataan niin liikkuvaa kuin still-kuvaakin. Katso tarkempi hankinnan kohteen kuvaus liitteestä liite 1 DPS:n kohteen kuvaus ja tietoa DPS:stä YLE20220015