Yhteisöllisen asumisen palvelut ikääntyneille

Suomi | Päijät-Hämeen hyvinvointialue
Julkaistu 4 kuukautta sitten | 7.6.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Yhteisöllisen asumisen palvelut ikääntyneille Yhteisöllinen asuminen on yksityisistä sosiaalipalveluista annetun lain 11 §:ssä tarkoitettua ilmoituksenvaraista sosiaalipalvelua. Palveluntuottaja huolehtii yhteisöllisen asumisen palvelusta. Hoivapalvelut tuotetaan kotihoidon palveluina ja tukipalveluina (myös sopimukseen perustuva alihankinta soveltuu) tilaajan Ikääntyneiden asiakasohjauksen tekemän palvelutarpeen arvioinnin mukaisesti.

Yhteisölliseen asumiseen kotihoitoa tuottavalla palveluntuottajalla on oltava asianmukaiset sosiaali- ja terveydenhuollon luvat.

Hankinnan kohteena oleva palvelu on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnön liitteellä yksi (1) palvelukuvaus.

Tilaajan hankinnalle asettamat yksityiskohtaiset tavoitteet ovat:
1. Asiakkaan valinnan vapauden edistäminen
2. Palvelun laadun kehittäminen asiakastarpeita vastaavaksi
3. Monituottajuusmallin tukeminen
4. Uusien yritysten joustavan markkinoille pääsyn mahdollistaminen
5. Hyvinvointialueen taloudellista kantokykyä tukeva palvelumalli,

Ilmoitusnumero 2024-010665
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1C3
Osoitetiedot Päijät-Hämeen hyvinvointialue
Keskussairaalankatu 7 15850 Lahti FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Vammaisten asumispalvelut

Suomi | Helsingin kaupungin sosiaali-, terveys- ja pelastustoimiala
Julkaistu 4 kuukautta sitten | 1.6.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena on asumisen ja lyhytaikaisen huolenpidon palvelut vammaisille helsinkiläisille. Asumispalvelua järjestetään vammaisille, kehitysvammaisille ja autismin kirjon henkilöille. Lasten ja nuorten asumispalvelut järjestetään aina ympärivuorokautisen palveluasumisen yksikössä. Asiakkaan tarvitsema palvelu voidaan järjestää omaan asuntoon, tukiasuntoon, yhteisöllisen palveluasumisen yksikköön tai ympärivuorokautisen palveluasumisen yksikköön.

Palvelua hankitaan koko Suomen alueelta.

Hankinta on jaettu kahdeksaan osa-alueeseen palveluluokittain:

Palveluluokka 1
Palveluluokka 2
Palveluluokka 3
Palveluluokka 4
Palveluluokka 5
Palveluluokka 6
Palveluluokka 7
Palveluluokka 8

Hankittava palvelu on kuvattu tarkemmin tarjouspyyntöasiakirjoissa.

Arvioitu asiakasmäärä sopimuskauden alussa on 995 asiakasta.

Hankinta toteutetaan hankintalain 100 §:n mukaisella hankintayksikön itse määrittelemällä sote-hankintamenettelyllä, jossa noudatetaan hankintalain 3 §:n periaatteita. Hankintamenettely on kuvattu yksityiskohtaisesti tarjouspyyntöasiakirjoissa.

Hankintayksikkö ei sitoudu mihinkään hankintamääriin vaan palvelua tilataan tarpeen mukaan., Palveluluokka 1 Tarkempi kuvaus Palvelukuvauksessa., Palveluluokka 2 Tarkempi kuvaus Palvelukuvauksessa., Palveluluokka 3 Tarkempi kuvaus palvelukuvauksessa., Palveluluokka 4 Tarkempi kuvaus palvelukuvauksessa., Palveluluokka 5 Tarkempi kuvaus palvelukuvauksessa., Palveluluokka 6 Tarkempi kuvaus palvelukuvauksessa., Palveluluokka 7 Tarkempi kuvaus palvelukuvauksessa., Palveluluokka 8 Tarkempi kuvaus palvelukuvauksessa.,

Ilmoitusnumero 2024-010443
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sosiaalityö ja siihen liittyvät palvelut (85300000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Helsingin kaupungin sosiaali-, terveys- ja pelastustoimiala
Toinen linja 4 A 00530 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Rautatieliikenteen kauko-ohjausjärjestelmä Lielahti-Rauma/Pori rataosalle

Suomi | Fintraffic Raide Oy
Julkaistu 4 kuukautta sitten | 31.5.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Rautatieliikenteen kauko-ohjausjärjestelmä Lielahti-Rauma/Pori rataosalle Fintraffic Raide Oy:llä ja Väylävirastolla on käynnissä digirata-hanke, joka uudistaa rautatiejärjestelmän. Hanke on monivuotinen ja sen arvioidaan kestävän vuoteen 2040 saakka. Hankkeessa kehitetään tulevaisuuden rautateille kustannustehokas ja kilpailukykyinen ratkaisu, joka uudistaa junien kulunvalvontajärjestelmän.

Hankintayksiköllä on tarve hankkia uusi rautatieliikenteen kauko-ohjausjärjestelmä ("EKA CTC") digirata-hankkeen Lielahti-Rauma/Pori -rataosalle tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti.

Hankintayksikkö on rajoittanut hankinta-asiakirjojen saantia niiden sisältämien tilaturvallisuutta ja teknisiä yksityiskohtia koskevien salassapidettävien tietojen vuoksi, joita asiakirjoista ei voida poistaa menettämättä oleellisia tarjouksen tekemiseen vaikuttavia tietoja. Näitä asiakirjoja ovat:
Liite 5.1 Rajapintakuvaukset
Liite 28 CSS Requirements
Liite 29 Elementtiluettelot
Liite 30 Raiteistokaaviot
Liite 31 Yleiskaaviot

Tämän vuoksi tarjoajien on toimitettava hankintayksikölle tarjouspyynnön liitteenä oleva salassapitositoumus allekirjoitettuna ennen em. asiakirjojen toimittamista tarjoajille.

Salassapitositoumus tulee toimittaa osoitteeseen hankinnat@fintraffic.fi viimeistään 30.7.2024.
Viesti tulee otsikoida seuraavasti: Rautatieliikenteen kauko-ohjausjärjestelmä Lielahti-Rauma/Pori rataosalle

Hankintayksikkö valitsee yhden toimittajan, jonka kanssa se solmii sopimuksen järjestelmän toimittamisesta ja ylläpidosta tarjouspyynnön liitteenä olevien sopimusluonnosten mukaisin ehdoin.,

Ilmoitusnumero 2024-010378
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rautatieliikenteen ohjausohjelmatuotteet (48140000), Rautatieliikenteen ohjausohjelmistojen kehittämispalvelut (72212140)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Fintraffic Raide Oy
Palkkatilanportti 1 00240 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ikäihmisten ympärivuorokautinen palveluasuminen

Suomi | Pirkanmaan hyvinvointialue
Julkaistu 4 kuukautta sitten | 30.5.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Ikäihmisten ympärivuorokautinen palveluasuminen Tuomi Logistiikka Oy perustaa Pirkanmaan hyvinvointialueen toimeksiantona dynaamisen hankintamenettelyn kaltaisen menettelyn (jatkossa "DPS"), jossa hankinnan kohteena on ikäihmisten asumispalvelut. Kyseessä on menettely, jonka tarkoituksena on tarjota Tilaajalle mahdollisuus palvelun kilpailuttamiseen joustavalla ja tarkoituksenmukaisella tavalla. Kyseessä on sähköinen hankintamenettely, joka on hankintayksikön suunnittelema hankintalain (1397/2016) luvun 12 mukaisiin hankintoihin.

Mahdollisia hankintamenettelyssä kilpailutettavia palveluita ovat muun muassa:
- ympärivuorokautinen palveluasuminen,
- lyhytaikainen ympärivuorokautinen palveluasuminen ja
- vaativa ympärivuorokautinen palveluasuminen (ERHO).

Edellä mainittujen palveluiden lisäksi DPS:n sisällä voidaan hankkia myös muita palveluita. Hankittavat palvelut määritellään sisäisissä tarjouspyynnöissä.,

Ilmoitusnumero 2024-010326
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Pirkanmaan hyvinvointialue
Biokatu 12 33520 Tampere FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

DPS: Terveydenhuollon ultraäänilaitteet

Suomi | Sansia Oy
Julkaistu 4 kuukautta sitten | 24.5.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Sansia Oy perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) Pohjois-Karjalan hyvinvointialueelle, jonka kohteena ovat terveydenhuollon ultraäänilaitteet sekä niihin liittyvät laitesidonnaiset tarvikkeet ja huoltopalvelut. Mahdolliset tilaajat lueteltu myöhemmin osallistumispyynnöllä. Dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisissä kilpailutuksissa tarkennetaan kilpailutettavat tuotteet sekä käyttöpaikat. Kilpailutuksia hankintajärjestelmän sisällä voidaan toteuttaa myös palvelumallilla, jossa tilaaja ei osta laitteita omaksi, vaan maksaa korvausta niiden käyttämisestä.

Sansia Oy hyväksyy järjestelmään kaikki osallistumishakemuksen jättäneet hakijat, jotka täyttävät tarjoajille asetetut soveltuvuusvaatimukset.

Hankinnat tehdään dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä erillisillä tarjouspyynnöillä. Dynaaminen hankintajärjestelmä päättyy
31.5.2029.

Dynaamisen hankintajärjestelmän perustamisvaiheessa osallistumishakemuksen jättämiselle on varattu vähintään 30 päivää siitä päivästä, jona hankintailmoitus on lähetetty julkaistavaksi. Perustamisvaiheen aikana ei voida tehdä dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisiä kilpailutuksia. Hankintavaiheeseen siirrytään kesällä 2024 ja ensimmäiset hankinnat on suunniteltu toteutettavaksi vuonna 2024.

Dynaamisella hankintajärjestelmällä on tarkoitus hankkia ultraäänilaitteita useampaan käyttökohteeseen ja erikoisalalle. Kilpailutettavat osa-alueet on lueteltu myöhemmin osallistumispyynnöllä. Ehdokas voi hakea useampaan osa-alueeseen toimittajaksi.

Järjestelmään voi hakeutua toimittajaksi koko järjestelmän voimassaoloajan. Järjestelmään hakeutuminen ei tarkoita suoraan osallistumista kilpailutettaviin hankintoihin, vaan tarjoajan tulee hyväksymisen jälkeen erikseen jättää tarjous avattaviin kilpailutuksiin. Hankintasopimuskohtaiset vaatimukset, kuvaukset ja muut asiakirjat ovat nähtävillä kilpailutuksen avaushetkellä dynaamiseen järjestelmään hyväksytyille toimijoille. Voimassa oleviin sopimuksiin eli jo kilpailutettuihin hankintoihin ei voi jättää tarjousta ennen kuin kilpailutus avataan uudelleen., Radiologia Laitteet, jotka on suunniteltu erityisesti radiologisiin tutkimuksiin ja vaativaan diagnostiikkaan., Gynekologia ja obstetriikka Laitteet, jotka on suunniteltu gynekologisiin tutkimuksiin ja raskauden seurantaan, kuten sikiökuvantamiseen., Sydänkuvantaminen Laitteet, jotka soveltuvat sydämen tutkimiseen ja tehohoidon tukitoimiin, keskittyen erityisesti kardiologian tarpeisiin., Yleiskuvantaminen ja perusterveydenhuolto Monikäyttöiset ultraäänilaitteet, jotka soveltuvat laajaan kirjoon perusdiagnostiikkaa ja yleisiä kuvantamistarpeita., Päivystys-, leikkaus-, anestesia- ja teho-osastotoiminta Laitteet, jotka on suunniteltu erityisesti pientoimienpiteisiin, kuten puudutuksiin, kanylointeihin ja toimenpiteisiin kriittisissä tilanteissa., Pediatria Laitteet, jotka on erityisesti suunniteltu lasten tutkimuksiin, huomioiden heidän erityistarpeensa., Kliininen neurofysiologia Laitteet, jotka keskittyvät mm. hermoston tutkimiseen ja toimenpiteiden tukemiseen., Reumatologia ja fysiatria Laitteet, jotka soveltuvat tuki- ja liikuntaelinten sekä pehmytkudosongelmien diagnostiikkaan ja hoitoon., Proktologia Laitteet, jotka on suunniteltu erityisesti proktologisiin tutkimuksiin ja toimenpiteisiin, kuten peräsuolen ja peräaukon sairauksien diagnostiikkaan ja hoitoon, sekä lantionpohjan kuvantamiseen., Urologiset ultraäänilaitteet Erityisesti urologian tarpeisiin suunnitellut laitteet, jotka keskittyvät eturauhasen, virtsateiden, vatsan ja sukuelinten alueen diagnostiikkaan ja toimenpiteisiin., Pehmytkudoskirurgian ultraäänilaitteet Laitteet, jotka soveltuvat intraoperatiiviseen kuvantamiseen mm. munuaiskirurgiassa, maksakirurgiassa ja neurokirurgiassa, sekä yleisesti robottikirurgisissa toimenpiteissä., Erilliseen päätelaitteeseen liitettävät ultraäänilaitteet Kannettavat ja erillisiin päätelaitteisiin liitettävät ultraäänilaitteet., Silmälääketieteelliset ultraäänilaitteet Laitteet, jotka soveltuvat silmän alueen diagnostiikkaan ja toimenpiteisiin.,

Ilmoitusnumero 2024-010052
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kaiku-, ultraääni- ja dopplerkuvauslaitteet (33112000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1D3 FI
Osoitetiedot Sansia Oy
PL 2000 70601 Kuopio FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Teleoperaattoripalvelut 2022–2026 (DPS)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 4 kuukautta sitten | 24.5.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Teleoperaattoripalvelut 2022–2026 (DPS) Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kohteena ovat teleoperaattoripalvelut Hansel Oy:n asiakkaille.

Dynaamisen hankintajärjestelmän kohteeseen kuuluvat seuraavat palvelut:
- Liittymä-, teleliikenne- ja mobiilidatapalvelut
- Vaihde-, välitys- ja tavoitettavuuspalvelut
- Asiakaspalveluratkaisut
- Muut täydentävät teleoperaattoripalvelut.

DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen.

DPS on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta DPS:n voimassaollessa.

Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 3.10.2022 ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä.

Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään 30.9.2031 saakka.

Tarkemmat tiedot DPS:n kohteesta ja sen ehdoista on kuvattu osallistumispyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteessä "Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde ja ehdot".

Dynaamisen hankintajärjestelmän ennakoitu kokonaisarvo on enintään 100 000 000 euroa (ilman arvonlisäveroa). Luku on sitoumukseton arvio.,

Ilmoitusnumero 2024-010040
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Automaattiset puhelinpalvelujärjestelmäohjelmatuotteet (48512000), Puhelin- ja tiedonsiirtopalvelut (64210000), Ohjelmistoihin liittyvät palvelut (72260000), Puhelinvastaajapalvelut (79510000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI AX
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kulutus- ja ammattielektroniikan laitteet 2020-2024 (DPS)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 4 kuukautta sitten | 23.5.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Kulutus- ja ammattielektroniikan laitteet 2020-2024 (DPS) Dynaamisen hankintajärjestelmän kohteena ovat kulutus- ja ammattielektroniikan laitteet. Tyypillisiä laitteita joita DPS:llä voi hankkia ovat esimerkiksi:

• videoprojektorit (mm. perinteinen, lähi- ja ultra-lähiprojektorit, interaktiiviset projektorit)
• neuvotteluhuoneiden näytöt, infonäytöt, kosketusnäytöt ja televisiot
• digiboksit, dvd- ja bluray-soittimet, AppleTV, Chromecast ja vastaavat
• pelikonsolit ja niiden pelit sekä lisätarvikkeet
• vahvistimet, viritinvahvistimet ja muut Hi-fi- yms. audiojärjestelmät
• kaiuttimet
• kuulokkeet ja kuulokemikrofonit
• dokumenttikamerat
• videoneuvottelukamerat ja mikrofonit
• digikamerat, digivideokamerat, ammattikuvauslaitteet ja näihin liittyvät valokuvaustarvikkeet
• kuvauskopterit ja muut dronet sekä muut radio-ohjattavat laitteet
• lämpökamerat ja lämpötähystimet
• navigaattorit
• mikrofonit
• KVM-kytkimet, langattomat signaalin siirrot
• interaktiiviset valkotaulut
• kaapelit ja tarvikkeet, AV-kaivot, kaapelikanavat
• henkilökohtaiset älylaitteet esim. älykellot, virtuaalilasit, aktiivisuusmittarit

DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen.

DPS on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta DPS:n voimassaollessa.

Hanselin asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 1.9.2020 ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä 30.6.2026.

DPS on voimassa 30.6.2026 saakka, ellei sitä aiemmin keskeytetä. Hanselilla on oikeus keskeyttää dynaaminen hankintajärjestelmä kesken sen voimassaolon. Hankintasopimukset tulee tehdä ennen dynaamisen hankintajärjestelmän päättymistä ja toimitusten tulee tapahtua viimeistään kuuden (6) kuukauden kuluessa dynaamisen hankintajärjestelmän päättymisestä.,

Ilmoitusnumero 2024-009967
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kosketusnäytöt (30231320), Televisio- ja radiovastaanottimet, äänen tai kuvan tallennus- tai toistolaitteet (32300000), Televisiovastaanottimet ja av-laitteet (32320000), Av-laitteet (32321200), Äänen ja kuvan tallennus- ja toistolaitteet (32330000), Mikrofonit ja kaiuttimet (32340000), Av-laitteiden osat (32350000), Videopelit (37532000), Valokuvauslaitteet (38650000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ikäihmisten asumispalveluiden hankinta

Suomi | Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue
Julkaistu 4 kuukautta sitten | 15.5.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena on asumispalvelut ikäihmisille Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialueella.

Palvelut perustuvat sosiaalihuoltolain (1301/2014) säännöksiin. Ikääntyneellä asiakkaalla tarkoitetaan lain (980/2012) mukaan iäkästä henkilöä, jonka fyysinen, kognitiivinen, psyykkinen tai sosiaalinen toimintakyky on heikentynyt ikääntymisen myötä alkaneiden, lisääntyneiden tai pahentuneiden sairauksien tai vammojen vuoksi tai ikääntymiseen liittyvän rappeutumisen johdosta.

Hyvinvointialue toteuttaa palveluntuottajarekisterin kohteena olevien palvelujen hankinnat tässä palveluntuottajarekisterissä. Palveluntuottajarekisterin kohde ja ehdot on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnön liitteessä Palveluntuottajarekisterin periaatteet.

Hankinnan kohteena palveluntuottajarekisterissä on
• ympärivuorokautinen palveluasuminen,
• lyhytaikainen palveluasuminen ja
• yhteisöllinen asuminen., LUOKKA 1 Ympärivuorokautinen palveluasuminen Hankinnan kohteena luokassa 1 Ympärivuorokautinen palveluasuminen.

Ympärivuorokautisella palveluasumisella tarkoitetaan sosiaalihuoltolain 21 §:n mukaista asumispalvelua yksikössä, jossa on sosiaali- ja terveysalan koulutuksen omaavaa henkilökuntaa paikalla ympäri vuorokauden. Ympärivuorokautista palveluasumista järjestetään henkilöille, joilla hoidon ja huolenpidon tarve on ympärivuorokautista ja pitkäaikaista.

Ympärivuorokautinen palveluasuminen sisältää asiakkaan tarpeen mukaisen vuorokauden ajasta riippumattoman hoidon ja huolenpidon, toimintakykyä ylläpitävän ja edistävän toiminnan, ateria-, vaatehuolto-, peseytymis- ja siivouspalvelut sekä osallisuutta ja sosiaalista kanssakäymistä edistävät palvelut. Asiakkaan yksilöllisen palvelun sisältö suunnitellaan aina yhteistyössä asiakkaan, tilaajan ja tarvittaessa asiakkaan omaisten tai läheisten kanssa. Asumispalveluja toteutettaessa on huolehdittava siitä, että henkilön yksityisyyttä ja oikeutta osallistumiseen kunnioitetaan ja hän saa tarpeenmukaiset kuntoutus- ja terveydenhuollon palvelut.

Asiakas maksaa palveluasunnosta vuokrasopimuksen mukaisen vuokran ja palveluista peritään asiakasmaksuja.

Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin kunkin palveluntuottajarekisterin sisäisen tarjouspyynnön liitteenä olevassa palvelukuvauksessa., LUOKKA 2 Lyhytaikainen palveluasuminen Hankinnan kohteena luokassa 2 Lyhytaikainen palveluasuminen.

Lyhytaikainen palveluasuminen voi olla tilapäistä tai säännöllisesti toistuvaa. Sitä voidaan toteuttaa ympärivuorokautisen palveluasumisen tai lyhytaikaisen ympärivuorokautisen palveluasumisen yksikössä, jossa on sosiaali- ja terveysalan koulutuksen omaavaa henkilökuntaa paikalla ympäri vuorokauden.

Lyhytaikaisen ympärivuorokautisen palveluasumisen tavoitteena on arvioida ja vahvistaa ikäihmisen toimintakykyä ja voimavaroja erityisesti kotona asumisen tueksi ja siirtää pitkäaikaisen ympärivuorokautisen palveluasumisen tai laitoshoidon tarvetta. Lyhytaikainen ympärivuorokautinen palveluasuminen sisältää asiakkaan kuntoutuksen, ympärivuorokautisen hoivan ja hoidon ympärivuorokautisen palveluasumisen sisällön mukaisesti. Lyhytaikaiseen ympärivuorokautisen asumiseen eivät kuulu lääkkeet ja henkilökohtaiset hoitotarvikkeet.

Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin kunkin palveluntuottajarekisterin sisäisen tarjouspyynnön liitteenä olevassa palvelukuvauksessa., LUOKKA 3 Yhteisöllinen asuminen Hankinnan kohteena luokassa 3 on yhteisöllinen asuminen.

Yhteisöllisellä asumisella tarkoitetaan hyvinvointialueen järjestämää asumista esteettömässä ja turvallisessa asumisyksikössä, jossa henkilön hallinnassa on hänen tarpeitaan vastaava asunto ja jossa asukkaille on tarjolla sosiaalista kanssakäymistä edistävää toimintaa. Yhteisöllistä asumista järjestetään henkilölle, joka tarvitsee sitä sillä perusteella, että hänen toimintakykynsä on alentunut ja hoidon ja huolenpidon tarpeensa kohonnut korkean iän, sairauden, vamman tai muun vastaavaan syyn vuoksi.

Yhteisöllisen asumisen palveluun kuuluu sosiaalista kanssakäymistä edistävä toiminta ja asiakkaan ohjaus. Yhteisöllisyyttä tukevana toimintana järjestetään fyysistä, psyykkistä, sosiaalista ja henkistä toimintakykyä ylläpitävää ja edistävää toimintaa, jossa on huomioitu asiakkaiden tarpeet ja toiveet. Yhteisöllinen toiminta on useimmiten ryhmämuotoista ja tukee osallistujien keskinäisiä suhteita sekä kannustaa oma-aloitteisten ryhmien muodostumiseen. Toimintaa järjestetään vaihtelevasti sisä- ja ulkotiloissa. Osallistuminen toimintaan on asiakkaalle vapaaehtoista, mutta osallistumiseen kannustetaan ja tuetaan.

Yhteisöllistä toimintaa ohjaa ja koordinoi tehtävään nimetty kokoaikainen yhteisöllisen toiminnan koordinaattori tai vastaava työntekijä. Palveluntuottaja huolehtii, että yhteisöllisestä toiminnasta laaditaan toimintasuunnitelma ja sen lisäksi viikkokohtainen ohjelma. Palveluntuottaja vastaa, että toiminnan toteutumista seurataan ja dokumentoidaan sekä kehitetään säännöllisesti.

Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin kunkin palveluntuottajarekisterin sisäisen tarjouspyynnön liitteenä olevassa palvelukuvauksessa.

Luokka perustettu 8.5.2024., LUOKKA 4 Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin palveluntuottajarekisterin voimassaoloaikana.

Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta., LUOKKA 5 Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin palveluntuottajarekisterin voimassaoloaikana.

Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta.,

Ilmoitusnumero 2024-009433
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sosiaalityö ja siihen liittyvät palvelut (85300000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue
PL 10 90029 Oulu FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietoliikennelaitteet 2021-2025 (DPS)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 4 kuukautta sitten | 15.5.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Tietoliikennelaitteet 2021-2025 (DPS) Dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kohteena ovat tietoliikenneverkon laitteet sekä niihin liittyvät lisätarvikkeet ja palvelut Hansel Oy:n asiakkaille. DPS:n kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteissä "Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde ja ehdot" ja "Palvelut ja niiden vähimmäisvaatimukset".

DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen.

DPS on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta DPS:n voimassaollessa.

Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 1.6.2021 ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä.

Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään 30.6.2030 asti.

Dynaamisen hankintajärjestelmän ennakoitu kokonaisarvo on enintään 60 000 000 euroa (ilman arvonlisäveroa). Luku on sitoumukseton arvio.,

Ilmoitusnumero 2024-009391
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Atk-laitteet ja -tarvikkeet (30200000), Tiedonsiirtolaitteet (32260000), Lähiverkko (32410000), Verkkoreitittimet (32413100), Ethernet-verkko (32415000), Verkkolaitteisto (32420000), Verkkokomponentit (32422000), Teleliikennekaapelit ja -laitteet (32520000), Tietoliikennelaitteet (32570000), Tietoliikennejärjestelmän ylläpito (50334400), Asennuspalvelut (ohjelmistoja lukuun ottamatta) (51000000), Tietoliikennelaitteiden asentaminen (51300000), Tietoliikennettä koskevat konsulttipalvelut (71316000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI AX
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Laitoshuollon ja välinehuollon pesu-, puhdistus- ja desinfiointiaineet ja tarvikkeet (DPS)

Suomi | HUS-yhtymä
Julkaistu 5 kuukautta sitten | 1.5.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Laitoshuollon ja välinehuollon pesu-, puhdistus- ja desinfiointiaineet ja tarvikkeet (DPS) Tällä ilmoituksella HUS-yhtymä perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä DPS) erilaisten laitoshuollon ja välinehuollon pesu-, puhdistus- ja desinfiointiaineiden ja tarvikkeiden sekä näihin liittyvien lisäpalveluiden hankkimiseen. Hankittavat tuotteet ja palvelut määritellään tarkemmin kussakin dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa.

Pyydämme osallistumishakemuksia "Laitoshuollon ja välinehuollon pesu-, puhdistus- ja desinfiointiaineet ja tarvikkeet" dynaamiseen hankintajärjestelmään (jäljempänä myös DPS). Järjestelmästä hankitaan erilaisia tuotteita pääsääntöisesti erikoissairaanhoidon ja perusterveydenhuollon tukipalveluiden käyttöön.

Hankittaviin tuoteryhmiin kuuluu muun muassa:
- Välinehuollon pesu-, puhdistus- ja desinfiointiaineet
- Laitoshuollon pesu-, puhdistus- ja desinfiointiaineet
- Kotitalouksien ja suurtalouskeittiöiden pesu-, puhdistus- ja desinfiointiaineet
- Pesu- ja puhdistusaineiden säiliöt ja annostelijat

HUS pyrkii tällä dynaamisella hankintajärjestelmällä hankkimaan sellaisia pesu-, puhdistus- ja desinfektioaineita sekä tarvikkeita, joiden voimassaoleva sopimuskausi on päättymässä tai joita ei ole huomioituna tällä hetkellä voimassa olevissa hankintasopimuksissa tai joiden hankintatarve on tullut yllättäen muuttuneista tarpeista tai hoitokäytänteistä johtuen.

Dynaamisen hankintajärjestelmän kautta kilpailutettavia tuotteita voidaan hankkia HUS-yhtymän (HUS) lisäksi Puolustusvoimille, seuraaville YTA-alueille: Kymenlaakson hyvinvointialue, Etelä- Karjalan hyvinvointialue ja Päijät-Hämeen hyvinvointialue sekä seuraaville HUS-yhtymän omistajajäsenille: Helsingin kaupunki, Itä -Uudenmaan hyvinvointialue, Keski-Uudenmaan hyvinvointialue, Vantaan ja Keravan hyvinvointialue sekä Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue. Mukana olevat hyvinvointialueet määritellään erikseen jokaisessa sisäisessä kilpailutuksessa.

"Laitoshuollon ja välinehuollon pesu-, puhdistus- ja desinfiointiaineet ja tarvikkeet (DPS)" dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa 31.5.2028 saakka, ellei sitä erillisellä ilmoituksella lyhennetä tai pidennetä.

HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä, että dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä julkaistaan vuosien 2024-2028 aikana 10-40 kilpailutusta. Määrä on alustava arvio, joka voi muuttua merkittävästikin kun kilpailutustarve ja tuotteiden ryhmittely selkeytyy myöhemmin.

HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä dynaamisen hankintajärjestelmän kokonaisarvoksi sopimuskaudella noin 20 000 000 euroa huomioiden kaikki järjestelmässä mahdollisesti tehdyt hankinnat. Arvio on alustava ja perustuu tällä hetkellä tiedossa olevaan hankintatarpeeseen. HUS ei sitoudu mihinkään hankintamääriin tai määräostovelvoitteisiin tällä ilmoituksella.

Dynaamisen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan. Se on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaollessa.

Varsinaiset hankinnat tehdään dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, joissa kuvataan ja täsmennetään hankinnan kohde. Jokaisesta sisäisestä kilpailutuksesta solmitaan erillinen sopimus. Sopimuskausi määritellään sisäisessä kilpailutuksessa erikseen tapauskohtaisesti. Sisäisen kilpailutuksen perusteella tehty hankintasopimus voi jatkua määräaikaisena tai toistaiseksi voimassa olevana myös dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaoloajan päättymisen jälkeen. Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi hakea tarjoajaksi, jos täyttää soveltuvuusvaatimukset, jotka on ilmoitettu ESPD-lomakkeella ja kohdassa Hankinnan kohteen kriteerit. Siihen otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat. HUS varaa oikeuden hankkia pesu-, puhdistus- ja desinfektioaineita sekä tarvikkeita tarvittaessa myös tämän dynaamisen hankintajärjestelmän ulkopuolella.

Dynaaminen hankintajärjestelmä on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2024-008961
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Huonekalut (myös toimistokalusteet), sisustustavarat, kodinkoneet ja laitteet (valaistusta lukuun ottamatta) ja puhdistustuotteet (39000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1B1 FI1C5 FI1C4
Osoitetiedot HUS-yhtymä
PL 445 (Uutistie 5, 01770 Vantaa) 00029 HUS FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Sote-alan henkilöstövuokraus

Suomi | Itä-Uudenmaan hyvinvointialue
Julkaistu 5 kuukautta sitten | 29.4.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Sote-alan henkilöstövuokraus Itä-Uudenmaan hyvinvointialue perustaa hyvinvointialueen käyttöön dynaamisen hankintajärjestelmän kaltaisen menettelyn, jossa hankinnan kohteena on sote-henkilöstön vuokraus.

Kyseessä on sähköinen hankintamenettely, joka on hankintayksikön suunnittelema hankintalain (1397/2016) luvun 12 mukaisiin
hankintoihin. Järjestelmä perustetaan dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kaltaisena menettelynä. Tämä on hankintaa
koskeva osallistumispyyntö. Tarkemmin hankintamenettely on kuvattu osallistumispyynnön liitteessä 1 Hankintamenettelyn
kuvaus.

Päästäkseen mukaan järjestelmän sisäisiin tarjouskilpailuihin palveluntuottajan on tehtävä osallistumishakemus vastaamalla tähän osallistumispyyntöön. Osallistumispyynnön tekeminen ei sido jättämään tarjousta.

Hankintayksikkö varaa dynaamisen hankintajärjestelmän perustamisvaiheessa 20.5.2024 klo 9.00 mennessä saapuneiden osallistumishakemusten käsittelyyn 10 työpäivää.

Hankintayksikkö voi pidentää määräaikaa yksittäistapauksissa 15 työpäivään, jos hyväksymisarvioinnissa on tarkasteltava täydentäviä asiakirjoja tai muutoin tarkistettava soveltuvuusvaatimusten täyttyminen, taikka muusta perustellusta syystä.

Ensimmäinen hankintajärjestelmän sisäinen tarjouspyyntö lähetetään, kun ainakin kaikki asetettuun määräaikaan mennessä saapuneet hakemukset on käsitelty. Tavoite että ensimmäisen järjestelmän sisällä tehdyn kilpailutuksen tarjoajien valinta ja hankintapäätös tehdään ennen juhannusta (sairaanhoitajat ja lähihoitajat).,

Ilmoitusnumero 2024-008884
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sairaanhoitohenkilöstön hankintapalvelut (79624000), Hoitohenkilöstön hankintapalvelut (79625000), Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Itä-Uudenmaan hyvinvointialue
Mannerheiminkatu 20 K 06100 Porvoo FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Dynaaminen hankintajärjestelmä (DPS) digitaalisten kaksosten alustoille

Suomi | Helsingin kaupunki, kaupunkiympäristön toimiala
Julkaistu 5 kuukautta sitten | 25.4.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Dynaaminen hankintajärjestelmä (DPS) digitaalisten kaksosten alustoille Helsingin kaupungin Kaupunkiympäristön toimiala (jäljempänä "Hankintayksikkö") pyytää osallistumishakemuksia digitaalisten kaksosten alustojen hankintoja varten perustettavaan dynaamiseen hankintajärjestelmään (DPS).

Hankintayksikkö käyttää digitaalisten kaksosten palveluita tehostamaan viranomaistoimintaa ja kaupunkilaisten vaikuttamista.

Digitaalisten kaksosten alustoja käytetään Kaupunkiympäristön ketterän kehittämisen käyttötapauskohtaisisssa kokeiluissa sekä tuotannollisissa ratkaisuissa. Alustoilla on tarkoitus pystyä yhdistelemään ja visualisoimaan tietoa eri lähteistä, kuten mm. kaupunkitietomalliaineistoa, rakennusten ja infran tietomalleja, pistepilviaineistoja ja rakennetun ympäristön perustietoa. Tavoitteena on hyödyntää alan parhaita alustoja ja resursseja palveluiden luomisessa.

Digitaalisen kaksosten palveluja kehitetään kaupunkiympäristön sisäiseen käyttöön sidosryhmille, viranomaiskäyttöön sekä kaupunkilaisille. Osa palveluista tulee todennäköisesti sisältämään luottamuksellista viranomaistietoa ja ne ovat vain viranomaisten saavutettavissa, mikä tulee huomioida niiden toteutuksessa.

Tällä hankintailmoituksella perustetaan dynaaminen hankintajärjestelmä.

Dynaaminen hankintajärjestelmä on kaksivaiheinen. Ensimmäisessä vaiheessa palveluntuottajat hakeutuvat hankintajärjestelmään jättämällä osallistumishakemuksen. Dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksytään kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat. Toisessa vaiheessa hankintayksikkö tekee hankintoja perustettavan dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisinä kilpailutuksina ja valitsee sisäisen kilpailutuksen perusteella kuhunkin käyttötapaukseen/käyttötapauksiin parhaiten soveltuvan alustaratkaisun.

Dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksyminen ei sido ehdokasta. Ehdokas voi valita, mihin järjestelmän sisällä järjestettäviin kilpailutuksiin se osallistuu.

Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan.

Dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa kahdeksan (8) vuotta.

Dynaamisen hankintajärjestelmän sisältöä ja hankintojen toteuttamista on kuvattu tarkemmin liiteasiakirjoissa.,

Ilmoitusnumero 2024-008731
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi
Osoitetiedot Helsingin kaupunki, kaupunkiympäristön toimiala
PL 58208 00099 HELSINGIN KAUPUNKI FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Dynaaminen hankintajärjestelmä: Terveydenhuollon hoito- ja yleistarvikkeet

Suomi | Helsingin ja Uudenmaan Sairaanhoitopiirin kuntayhtymä
Julkaistu 5 kuukautta sitten | 24.4.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Dynaaminen hankintajärjestelmä: Terveydenhuollon hoito- ja yleistarvikkeet Pyydämme osallistumishakemuksia perusterveydenhuollossa ja erikoissairaanhoidossa käytettävien hoito-, hygienia- ja yleistarvikkeiden, ja tarvittaessa niihin liittyvien lisäpalveluiden dynaamiseen hankintajärjestelmään (DPS).

Hankinnan kohteena dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä DPS) sisällä ovat perusterveydenhuollossa ja erikoissairaanhoidossa käytettävät hoito-, hygienia- ja yleistarvikkeet ja tarvittaessa niihin liittyvät lisäpalvelut. Hankittavat nimikkeet ja nimikekokonaisuudet määritellään tarkemmin kussakin dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa.

HUSin tavoitteena on hankkia joustavalla ja yksinkertaisella menettelyllä laadukkaita perusterveydenhuollossa ja erikoissairaanhoidossa käytettäviä hoito-, hygienia- ja yleistarvikkeita tukemaan HUSin ja sen kumppanien perusterveydenhuoltoa ja erikoissairaanhoitoa.

Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan.

DPS:ään voi hakea tarjoajaksi, jos täyttää soveltuvuusvaatimukset, jotka on ilmoitettu ESPD-lomakkeessa sekä Tarjouspyynnön kohdissa "Muut ehdot" ja "Hankinnan kohteen kriteerit". DPS:ään otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat.

Varsinaiset hankinnat tehdään dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, joissa kuvataan ja täsmennetään hankinnan kohde.,

Ilmoitusnumero 2024-008655
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset kertakäyttötarvikkeet (33140000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Helsingin ja Uudenmaan Sairaanhoitopiirin kuntayhtymä
PL 441 (Uutistie 3, 01770 Vantaa) 00029 HUS FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Rakentamis- ja LVISA -tarvikkeet 2019 – 2023 (DPS)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 5 kuukautta sitten | 17.4.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Rakentamis- ja LVISA -tarvikkeet 2019 – 2023 (DPS) Hankinnan kohteena ovat seuraavat tavarat ja palvelut ammattikäyttöön esimerkiksi korjausrakentamisen, kiinteistöjen, talotekniikan ja tekniikan ylläpidon, huollon ja hoidon tarpeisiin:
• R – rakentamis- ja rautakauppatuotteet
• LVI -lämmitys-, vesijohto- ja ilmanvaihtotuotteet (LVI -tekniset tuotteet)
• S - sähkötekniset tuotteet
• A – rakennuksen teknisiin järjestelmiin liittyvät ohjaus- ja automaatiotuotteet
• Rakentamis- ja LVISA -varaosat ja lisätarvikkeet
• Henkilöturvallisuustarvikkeet ja -asusteet, turvajalkineet
• Yleistarvikkeet. Esimerkiksi maalarin teippi, suojaus- ja pakkausteipit
• Päivittäistavarat. Esimerkiksi pehmopaperit (WC-, käsi ym.), imeytysliinat, puhdistusliinat ja –pyyhkeet, - rullat.
• Ensiaputarvikkeet
• Asiakaskohtaisesti räätälöidyt tuotteet / tuotepaketit
• Yllä oleviin tavaroihin liittyvät palvelut

Hansel Oy:n (jäljempänä Hansel) valtion asiakkaat toteuttavat hankinnat dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksyttyjen toimittajien kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla. Asiakkaiden kilpailutukset voivat ajoittua koko dynaamisen hankintajärjestelmän hankintavaiheen voimassaoloajalle.

Hanselilla on oikeus keskeyttää dynaaminen hankintajärjestelmä. Mikäli dynaaminen hankintajärjestelmä keskeytetään ennen sen ilmoitettua päättymistä, kaikki tehdyt sopimukset dynaamiseen hankintajärjestelmään osallistumisesta päättyvät ilman erillistä irtisanomista.

Hankintasopimuksia voidaan tehdä vain DPS:n voimassaoloaikana.

Hankintasopimuksen kesto voi olla enintään kuusi (6) vuotta ja se voi olla voimassa enintään 7.7.2028 saakka.

Hankintasopimukseen perustuvia hankintoja (tilauksia) voidaan tehdä hankintasopimuksen voimassaoloaikana. Tilatut tuotteet ja palvelut tulee toimittaa viimeistään kuuden (6) kuukauden kuluessa hankintasopimuksen päättymisestä.,

Ilmoitusnumero 2024-008367
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Korjaus- ja huoltopalvelut (50000000), Sähkökoneet, -kojeet, -laitteet ja -kulutustarvikkeet; valaistus (31000000), Asennuspalvelut (ohjelmistoja lukuun ottamatta) (51000000), Ensiapupakkaukset (33141623), Kuljetuspalvelut (jätteen kuljetusta lukuun ottamatta) (60000000), Turvavarusteet (35113000), Rahdinkäsittely- ja -varastointipalvelut (63100000), Rakennustyömaan turvalaitteet (35113100), Posti- ja pikalähettipalvelut (64100000), Jäähdytys- ja ilmanvaihtolaitteet (42500000), Tekniset testaus-, analysointi- ja neuvontapalvelut (71600000), Pneumaattiset tai moottoroidut käsityökalut (42650000), Erilaiset erikoiskoneet (42990000), Rakennustarvikkeet ja vastaavat tuotteet (44100000), Rakennetuotteet (44200000), Vaijerit, metallilangat ja vastaavat tuotteet (44300000), Kaapelit ja niihin liittyvät tuotteet (44320000), Työkalut, lukot, avaimet, saranat, kiinnittimet, ketjut ja jouset (44500000), Säiliöt, altaat ja astiat; keskuslämmityspatterit ja -kattilat (44600000), Maalit, lakat ja mastiksit (44800000), Automaatiojärjestelmä (48921000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI AX
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ikääntyneiden tehostettu palveluasuminen ajalle 1.9.2021 (tavoite) – 31.8.2026 ( 1v+ 1v optiot)

Suomi | Varsinais-Suomen hyvinvointialue
Julkaistu 5 kuukautta sitten | 15.4.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Päivitetty hankinnan kohteen kriteereistä hinnat (vuorokausi ja ateria) hyvinvointialuejohtajan 4.3.2024 päätöksen mukaisesti., Ikääntyneiden tehostettu palveluasuminen suomenkielisille Suomenkielisten ikääntyneiden tehostetun palveluasumisen palvelusisältö on kuvattu tarkemmin liitteessä 1.

Hankinta toteutetaan dynaamisena toimittajarekisterinä., Ikääntyneiden tehostettu palveluasuminen ruotsinkielisille Ruotsinkielisten ikääntyneiden tehostetun palveluasumisen palvelusisältö on kuvattu tarkemmin liitteessä 1.

Hankinta toteutetaan dynaamisena toimittajarekisterinä., Vaativa muistisairaiden tehostettu palveluasuminen suomenkielisille Suomenkielisten muistisairaiden vaativan tehostetun palveluasumisen palvelusisältö on kuvattu tarkemmin liitteessä 1.

Hankinta toteutetaan dynaamisena toimittajarekisterinä., Vaativa muistisairaiden tehostettu palveluasuminen ruotsinkielisille Ruotsinkielisten muistisairaiden vaativan tehostetun palveluasumisen palvelusisältö on kuvattu tarkemmin liitteessä 1.

Hankinta toteutetaan dynaamisena toimittajarekisterinä.,

Ilmoitusnumero 2024-008267
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sosiaalityö ja siihen liittyvät palvelut (85300000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi
Osoitetiedot Varsinais-Suomen hyvinvointialue
Kiinamyllynkatu 4-8 20520 Turku FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Turvallisuus- ja aulapalvelut 2021-2025 (DPS)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 6 kuukautta sitten | 8.4.2024 Alkuperäinen ilmoitus

DPS:N KOHDE:

Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä myös "DPS") kohteena on turvallisuus- ja aulapalveluiden tuottaminen Hansel Oy:n (jäljempänä Hansel) asiakkaille.

DPS:n kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteessä "DPS:n kohde".

DPS:N LUOKAT:

Dynaaminen hankintajärjestelmä on jaettu kahteen (2) toisistaan riippumattomaan luokkaan:

• Luokka 1.

• Luokka 2.

Ehdokas voi hakea kumpaankin luokkaan (1 ja 2) yhdellä osallistumishakemuksella.

Mikäli ehdokas jättää osallistumishakemuksen luokkaan 1. ja täyttää luokalle 1. asetetut vaatimukset, voidaan ehdokas hyväksyä automaattisesti luokkaan 2., mikäli ehdokas on ilmoittanut kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit" halukkuudestaan osallistua myös luokkaan 2.

DPS on voimassa 31.12.2027 saakka, ellei sitä keskeytetä aikaisemmin. Hanselilla on oikeus keskeyttää dynaaminen hankintajärjestelmä kesken sen voimassaolon. DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen.

Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:n kuhunkin luokkaan hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 7.6.2021, ellei perustamisvaiheen pidennyksestä muuta johdu, ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä 31.12.2027.

Hankintasopimukset tulee tehdä ennen dynaamisen hankintajärjestelmän päättymistä. Asiakkaan hankintasopimus voidaan tehdä vain dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaoloaikana. Asiakkaan hankintasopimuksen pituus voi olla enintään kuusi (6) vuotta ja sen voimassaolon tulee päättyä viimeistään 31.12.2030. Hankintasopimukseen perustuvia hankintoja (tilauksia) voidaan tehdä ennen hankintasopimuksen päättymistä.

Hankintasopimukseen sovelletaan tämän dynaamisen hankintajärjestelmän sekä hankintasopimuksen ehtoja siihen saakka, kunnes Asiakas ja Toimittaja ovat täyttäneet kaikki dynaamisen hankintajärjestelmän ja hankintasopimuksen mukaiset sopimusvelvoitteensa.

DPS:N LAAJUUS:

Dynaamisen hankintajärjestelmän ennakoitu kokonaisarvo on enintään 80 000 000 euroa (ilman arvonlisäveroa).

Luokka 1. 60 - 80 %
Luokka 2. 20 - 40 %

Luvut ovat sitoumuksettomia arvioita. , Luokka 1. Ks. osallistumispyynnön liitteet "DPS:n kohde" ja "DPS:n ehdot"., Luokka 2. Ks. osallistumispyynnön liitteet "DPS:n kohde" ja "DPS:n ehdot".,

Ilmoitusnumero 2024-007921
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kuljetuspalvelut (jätteen kuljetusta lukuun ottamatta) (60000000), Hallinnolliset palvelut (75100000), Turvallisuuspalvelut (79710000), Hälytysjärjestelmän valvonta (79711000), Vartiointipalvelut (79713000), Valvontapalvelut (79714000), Partiointipalvelut (79715000), Henkilökorttien myöntämispalvelut (79716000), Vahtimestarin palvelut (98341120)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI AX
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Henkilökuljetuspalveluiden hankinta

Suomi | Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue
Julkaistu 6 kuukautta sitten | 3.4.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena on Pohteen järjestämisvastuulle kuuluvat vammaispalvelulain, sosiaalihuoltolain ja terveydenhuoltolain mukaiset henkilökuljetukset.

Palvelut toteutuvat pääsääntöisesti Pohteen ja sen lähikuntien alueella.

Palveluntuottajarekisterin kohde ja ehdot on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnön liitteessä Palveluntuottajarekisterin periaatteet.

Hankinnan kohteena palveluntuottajarekisterissä on:

LUOKKA 1 Henkilökuljetukset
- vammaispalvelulain ja sosiaalihuoltolain mukaiset kuljetuspalvelut ja liikkumisen tuen palvelut
- reittikuljetukset
- paarikuljetukset

LUOKKA 2 Kiireettömät potilassiirrot
- potilassiirrot taksilla ja esteettömällä autolla
- potilassiirrot ambulanssilla, LUOKKA 1 Henkilökuljetukset Hankinnan kohteena luokassa 1 ovat henkilökuljetukset.

Liikkumisen tuen palvelua on järjestettävä vammaispalveluasetuksen 6 §:n mukaan vaikeavammaiselle henkilölle siten, että hänellä on mahdollisuus suorittaa välttämättömien työhön ja opiskeluun liittyvien matkojen lisäksi vähintään 18 yhdensuuntaista jokapäiväiseen elämään kuuluvaa asiointi- ja virkistysmatkaa kuukaudessa.

Sosiaalihuoltolain 23 §:n mukaista liikkumisen tuen palvelua myönnetään henkilöille, jotka eivät kykene itsenäisesti käyttämään julkisia liikennevälineitä sairauden, vamman tai muun vastaavanlaisen toimintakykyä alentavan syyn takia ja jotka tarvitsevat palvelua asioimiseen tai muun jokapäiväiseen elämään kuuluvan tarpeen vuoksi.

Reittikuljetukset ovat säännöllisiä, etukäteen määriteltyä reittiä pitkin tapahtuvia kuljetuksia, jossa tarkoituksena on noutaa matkustajat eri lähtöosoitteista ja kuljettaa yhteen tai useampaan päätepisteeseen. Paluukuljetus toteutuu päätepisteistä lähtöosoitteisiin.

Paarikuljetukset ovat sosiaalihuollon tai terveydenhuollon lainsäädäntöön perustuvia asiakkaiden tai potilaiden kuljetuksia, jotka toteutuvat paarivarustellulla ajoneuvolla. Kuljetukset on tarkoitettu tilanteisiin, joissa asiakkaan kuljettaminen edellyttää paarien käyttöä. Lisäksi perusteena voi olla lääketieteelliset syyt.

Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin kunkin palveluntuottajarekisterin sisäisen kilpailutuksen tarjouspyynnössä ja sen liitteissä., LUOKKA 2 Kiireettömät potilassiirrot Hankinnan kohteena luokassa 2 ovat kiireettömät potilassiirrot.

Kiireettömät potilassiirrot ovat terveydenhuoltolain 73 §:n perusteella järjestettäviä potilaiden kuljetuksia terveydenhuollon toimintayksikköjen välillä. Kiireettömät potilassiirrot tapahtuvat joko ambulanssilla, taksilla tai esteettömällä ajoneuvolla.

Ambulanssilla tehtävät kiireettömät potilassiirrot toteutetaan potilaan lääketieteellisen tilan edellyttämällä ambulanssilla.

Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin kunkin palveluntuottajarekisterin sisäisen kilpailutuksen tarjouspyynnössä ja sen liitteissä., LUOKKA 3 Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin palveluntuottajarekisterin voimassaoloaikana.

Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta., LUOKKA 4 Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin palveluntuottajarekisterin voimassaoloaikana.

Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta.,

Ilmoitusnumero 2024-007711
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000), Sosiaalityö ja siihen liittyvät palvelut (85300000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue
PL 10 90029 POHDE FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Mielenterveys- ja päihdekuntoutujien asumispalvelujen hankinta KEUDno-2020-527/ KEUHDno-2023-188

Suomi | Keski-Uudenmaan hyvinvointialue
Julkaistu 6 kuukautta sitten | 23.3.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Oikaistava tieto
Hankinnan kohteena ovat asumispalvelut ja asumiseen liittyvät palvelut asiakkaille, joilla on päihteiden ongelmakäytöstä tai mielenterveysongelmasta johtuva tuen tarve tai muu sosiaalihuoltolain 11 §:n tarkoittama tuen tarve. Asumiseen liittyvinä muina palveluina voivat tulla kysymykseen sosiaalinen kuntoutus, ammatillinen tukihenkilötoiminta sekä ohjaus ja neuvonta. Hankinnan kohteena on lisäksi ensisuojapalvelu asunnottomille henkilöille. Kyseessä on tilapäinen yöaikainen majoituspalvelu, jonne voi tulla myös päihtyneenä. Kunkin palvelun sisältö ja vähimmäisvaatimukset kuvataan palvelua koskevassa palvelukuvauksessa, joka on hankintajärjestelmän sisäisen tarjouspyynnön liite. Hankintajärjestelmän kohde ja ehdot on kuvattu osallistumispyynnön liitteessä DYNAAMISEN HANKINTAJÄRJESTELMÄN PERIAATTEET.

Hankintajärjestelmä on perustamisvaiheessa jaettu luokkiin seuraavasti: Luokka 1 Tuettu asuminen, Luokka 2 Palveluasuminen, Luokka 3 Tehostettu palveluasuminen, Luokka 4 Ammatillinen tukihenkilötoiminta, Luokka 5 Ensisuojapalvelu.

Tällä osallistumispyynnöllä perustetaan sosiaali- ja terveyspalveluiden dynaaminen hankintajärjestelmä. Palveluntuottajat voivat hakeutua hankintajärjestelmään jättämällä osallistumishakemuksen osallistumispyynnön mukaisesti. Hankintajärjestelmä on voimassa neljä (4) vuotta sen perustamisesta lukien. Tilaaja voi jatkaa sen voimassaoloa uudella hankintailmoituksella.

Hankintayksikkö varaa dynaamisen hankintajärjestelmän perustamisvaiheessa 10.06.2021 klo 10.00 mennessä saapuneiden osallistumishakemusten käsittelyyn 20 työpäivää. Ensimmäiset hankintajärjestelmän sisäiset tarjouspyynnöt kohdistuvat luokkiin 1–3. Ne lähetetään heti, kun ainakin edellä mainittuun määräaikaan mennessä saapuneet osallistumishakemukset on käsitelty. Osallistumispyynnön liitteenä olevat hankintajärjestelmän sisäisten kilpailutusten tarjouspyynnön ehdot ja palvelun sisältö ovat luonnoksia, joihin tilaaja voi tehdä tarkennuksia ennen lopullisen tarjouspyynnön lähettämistä. Tarjoajien on tarkoin tutustuttava lopullisiin asiakirjoihin.

OIKAISU
Hankinnan kohteena ovat asumispalvelut ja asumiseen liittyvät palvelut asiakkaille, joilla on päihteiden ongelmakäytöstä tai mielenterveysongelmasta johtuva tuen tarve tai muu sosiaalihuoltolain 11 §:n tarkoittama tuen tarve. Asumiseen liittyvinä muina palveluina voivat tulla kysymykseen sosiaalinen kuntoutus, ammatillinen tukihenkilötoiminta sekä ohjaus ja neuvonta. Hankinnan kohteena on lisäksi ensisuojapalvelu asunnottomille henkilöille. Kyseessä on tilapäinen yöaikainen majoituspalvelu, jonne voi tulla myös päihtyneenä.

Kunkin palvelun sisältö ja vähimmäisvaatimukset kuvataan palvelua koskevassa palvelukuvauksessa, joka on hankintajärjestelmän sisäisen tarjouspyynnön liite.

Hankintajärjestelmän kohde ja ehdot on kuvattu osallistumispyynnön liitteessä DYNAAMISEN HANKINTAJÄRJESTELMÄN PERIAATTEET.

Hankintajärjestelmä on perustamisvaiheessa jaettu luokkiin seuraavasti: Luokka 1 Tuettu asuminen, Luokka 2 Palveluasuminen, Luokka 3 Tehostettu palveluasuminen, Luokka 4 Ammatillinen tukihenkilötoiminta, Luokka 5 Ensisuojapalvelu.

Tällä osallistumispyynnöllä perustetaan sosiaali- ja terveyspalveluiden dynaaminen hankintajärjestelmä. Palveluntuottajat voivat hakeutua hankintajärjestelmään jättämällä osallistumishakemuksen osallistumispyynnön mukaisesti. Hankintajärjestelmä on voimassa neljä (4) vuotta sen perustamisesta lukien. Tilaaja voi jatkaa sen voimassaoloa uudella hankintailmoituksella., ILMOITA TÄSSÄ LUOKAT JOITA HAKEMUS KOSKEE Tässä ehdokas ilmoittaa luokat, joita hakemus koskee., Luokka 1 Tuettu asuminen Hankinnan kohteena ovat asumispalvelut asiakkaille, joilla on päihteiden ongelmakäytöstä tai mielenterveysongelmasta johtuva tuen tarve. Palveluun kuuluu asiakkaan aktiivinen ja suunnitelmallinen kuntoutus ja muu asiakkaan kuntoutumista tukeva toiminta. Palvelun tarkoituksena on vastata asiakkaan yksilölliseen asumiseen liittyvään tuen ja ohjauksen tarpeeseen. Palvelut perustuvat sosiaalihuoltolain (1301/2014) säännöksiin.

Palvelun sisältö ja vähimmäisvaatimukset kuvataan tarkemmin hankintajärjestelmän sisäisen kilpailutuksen tarjouspyynnössä ja palvelukuvauksessa., Luokka 2 Palveluasuminen Hankinnan kohteena ovat asumispalvelut asiakkaille, joilla on päihteiden ongelmakäytöstä tai mielenterveysongelmasta johtuva tuen tarve. Palveluun kuuluu asiakkaan aktiivinen ja suunnitelmallinen kuntoutus ja muu asiakkaan kuntoutumista tukeva toiminta. Palvelun tarkoituksena on vastata asiakkaan yksilölliseen asumiseen liittyvään tuen ja ohjauksen tarpeeseen. Palvelut perustuvat sosiaalihuoltolain (1301/2014) säännöksiin.

Palvelun sisältö ja vähimmäisvaatimukset kuvataan tarkemmin hankintajärjestelmän sisäisen kilpailutuksen tarjouspyynnössä ja palvelukuvauksessa., Luokka 3 Tehostettu Palveluasuminen Hankinnan kohteena ovat asumispalvelut asiakkaille, joilla on päihteiden ongelmakäytöstä tai mielenterveysongelmasta johtuva tuen tarve. Palveluun kuuluu asiakkaan aktiivinen ja suunnitelmallinen kuntoutus ja muu asiakkaan kuntoutumista tukeva toiminta. Palvelun tarkoituksena on vastata asiakkaan yksilölliseen asumiseen liittyvään tuen ja ohjauksen tarpeeseen. Palvelut perustuvat sosiaalihuoltolain (1301/2014) säännöksiin.

Palvelun sisältö ja vähimmäisvaatimukset kuvataan tarkemmin hankintajärjestelmän sisäisen kilpailutuksen tarjouspyynnössä ja palvelukuvauksessa., Luokka 4 Ammatillinen tukihenkilötoiminta Hankinnan kohteena on ammatillinen tukihenkilöpalvelu. Palvelut on tarkoitettu asiakkaille, joilla on sosiaalihuoltolain 11 §:n tarkoittama tuen tarve. Palvelun tehtävänä on asiakkaan tukeminen ja hyvinvoinnin edistäminen. Palvelu vahvistaa asiakkaan toimintakykyä ja osallisuutta kaikilla elämän osa-alueilla. Palvelun tehtävänä on tukea asiakkaan vahvuuksia ja kykyä ottaa vastuuta omasta elämästään. Palveluun kuuluu yhteistyö tilaajan, asiakkaan muiden palvelunantajien ja sidosryhmien sekä tarvittaessa asiakkaan omaisten ja läheisten kanssa. Palvelu perustuu sosiaalihuoltolain (1301/2014) säännöksiin.

Palvelun sisältö ja vähimmäisvaatimukset kuvataan tarkemmin hankintajärjestelmän sisäisen kilpailutuksen tarjouspyynnössä ja palvelukuvauksessa., Luokka 5 Ensisuojapalvelu Hankinnan kohteena on ensisuojapalvelu asunnottomille henkilöille. Kyseessä on tilapäinen yöaikainen majoituspalvelu, jonne voi tulla myös päihtyneenä. Palvelun tarkoituksena on edistää asunnottomien ja päihtyneiden henkilöiden turvallisuutta. Palvelun tarkoituksena on myös tarjota asiakkaille tukea, ohjausta ja neuvontaa, joka edistää elämänhallintaa ja auttaa hakeutumaan palvelutarvetta vastaavaan palveluun. Palvelussa noudatetaan soveltuvin osin päihdepalvelujen laatusuosituksia.

Palvelun sisältö ja vähimmäisvaatimukset kuvataan tarkemmin hankintajärjestelmän sisäisen kilpailutuksen tarjouspyynnössä ja palvelukuvauksessa., Luokka 6 (palvelun nimi) Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin hankintajärjestelmän voimassaoloaikana.

Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta., Luokka 7 (palvelun nimi) Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin hankintajärjestelmän voimassaoloaikana.

Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta., Luokka 8 (palvelun nimi) Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin hankintajärjestelmän voimassaoloaikana.

Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta.,

Ilmoitusnumero 2024-007326
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sosiaalityö ja siihen liittyvät palvelut (85300000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Keski-Uudenmaan hyvinvointialue
PL 46 05801 Hyvinkää FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietoliikenneliittymät ja niihin liittyvät palvelut

Suomi | 2M-IT Oy
Julkaistu 6 kuukautta sitten | 20.3.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Tietoliikenneliittymät ja niihin liittyvät palvelut 2M-IT Oy perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän, jonka avulla voidaan hankkia tässä osallistumispyynnössä ja sen liitteissä kuvattuja tietoliikenneliittymiä ja niihin liittyviä palveluita. Hankintayksikkö kilpailuttaa tarvitsemansa palvelut itselleen ja osaksi omaa palvelutuotantoaan DPS:n sisäisinä hankintoina, joita koskevissa tarjouspyynnöissä täsmennetään ja kuvataan tarkemmin kukin yksittäinen hankintatarve.

DPS:n kohteena pääasiassa ovat:

- Kiinteät liittymät
- Mobiililaajakaistaliittymät
- Asiantuntijapalvelut
- Palvelunhallinta

Toimittajan tulee huomioida, että tullessaan hyväksytyksi dynaamiseen hankintajärjestelmään, toimittaja on velvollinen allekirjoittamaan hankintailmoituksen liitteenä olevan salassapitositoumuksen.,

Ilmoitusnumero 2024-007149
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot 2M-IT Oy
Joukahaisenkatu 9 B 20520 Turku FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Hammaslaboratoriossa valmistettavat hammastekniset tuotteet

Suomi | Pirkanmaan hyvinvointialue
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 9.3.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Hammaslaboratoriossa valmistettavat hammastekniset tuotteet Tuomi Logistiikka Oy (hankintayksikkö) perustaa Pirkanmaan hyvinvointialueen (Tilaaja) toimeksiantona dynaamisen hankintajärjestelmän kaltaisen menettelyn (jatkossa "DPS"), jossa hankinnan kohteena on hammaslaboratoriossa valmistettavat hammastekniset tuotteet.

Kyseessä on menettely, jonka tarkoituksena on tarjota Tilaajalle mahdollisuus palvelun kilpailuttamiseen joustavalla ja tarkoituksenmukaisella tavalla. Sisäiset kilpailutukset tehdään tarvekohtaisesti.

Kyseessä on sähköinen hankintamenettely, joka on hankintayksikön suunnittelema hankintalain (1397/2016) luvun 12 mukaisiin hankintoihin. Tämä on hankintaa koskeva osallistumispyyntö, johon kilpailutuksiin mukaan haluavien toimijoiden tulee jättää osallistumishakemus. Tarkemmin hankintamenettely on kuvattu liitteessä 1 "Hankintamenettelyn kuvaus".

Mahdollisia hankintajärjestelmässä kilpailutettavia palveluita ovat muun muassa:
- Oikomishoidon tuotteet
- Proteettiset tuotteet
- Purenta- ja uniapneakiskot

Edellä mainittujen palveluiden lisäksi DPS:n sisällä voidaan hankkia myös muita palveluita. Hankittavat palvelut määritellään sisäisissä tarjouspyynnöissä.,

Ilmoitusnumero 2024-006671
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut (85100000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI197
Osoitetiedot Pirkanmaan hyvinvointialue
Biokatu 10 33101 Tampere FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma