Anestesia- ja tehohoidon tarvikkeet DPS

Suomi | HUS-yhtymä
Julkaistu 6 kuukautta sitten | 16.6.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Anestesia- ja tehohoidon tarvikkeet DPS Pyydämme osallistumishakemuksia anestesia- ja tehohoidon dynaamiseen hankintajärjestelmään (DPS). Hankinnan kohteena dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä DPS) sisällä ovat anestesia- ja tehohoidossa käytettävät nestehoidon, lääkehoidon ja hengityksenhallinnan tarvikkeet ja tuotteet ja tarvittaessa niihin liittyvät lisäpalvelut kuten koulutus-, kaupintavarastointi tms. palvelut.

HUSin tavoitteena on hankkia joustavalla ja yksinkertaisella menettelyllä laadukkaita anestesia- ja tehohoidon tarvikkeita ja tuotteita tukemaan HUSin ja sen kumppanien tehtävien täyttämistä.

DPS:ään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan. DPS:ään otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat. Varsinaiset hankinnat tehdään dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, joissa kuvataan ja täsmennetään hankinnan kohde.

DPS:ään voi hakea tarjoajaksi, jos täyttää soveltuvuusvaatimukset, jotka on ilmoitettu ESPD-lomakkeessa sekä kohdissa "Tarjouspyynnön muut ehdot" ja "Hankinnan kohteen kriteerit".,

Ilmoitusnumero 2025-026185
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet, farmaseuttiset valmisteet ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot HUS-yhtymä
Uutistie 5 (PL 441, 00029 HUS) 01770 Vantaa FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Yhteisöllisen asumisen palvelut ikääntyneille

Suomi | Päijät-Hämeen hyvinvointialue
Julkaistu 6 kuukautta sitten | 16.6.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Yhteisöllisen asumisen palvelut ikääntyneille Yhteisöllinen asuminen on yksityisistä sosiaalipalveluista annetun lain 11 §:ssä tarkoitettua ilmoituksenvaraista sosiaalipalvelua. Palveluntuottaja huolehtii yhteisöllisen asumisen palvelusta. Hoivapalvelut tuotetaan kotihoidon palveluina ja tukipalveluina (myös sopimukseen perustuva alihankinta soveltuu) tilaajan Ikääntyneiden asiakasohjauksen tekemän palvelutarpeen arvioinnin mukaisesti.

Yhteisölliseen asumiseen kotihoitoa tuottavalla palveluntuottajalla on oltava asianmukaiset sosiaali- ja terveydenhuollon luvat.

Hankinnan kohteena oleva palvelu on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnön liitteellä yksi (1) palvelukuvaus.

Tilaajan hankinnalle asettamat yksityiskohtaiset tavoitteet ovat:
1. Asiakkaan valinnan vapauden edistäminen
2. Palvelun laadun kehittäminen asiakastarpeita vastaavaksi
3. Monituottajuusmallin tukeminen
4. Uusien yritysten joustavan markkinoille pääsyn mahdollistaminen
5. Hyvinvointialueen taloudellista kantokykyä tukeva palvelumalli,

Ilmoitusnumero 2025-026164
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1C3
Osoitetiedot Päijät-Hämeen hyvinvointialue
Keskussairaalankatu 7 15850 Lahti FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ikääntyneiden tehostetun palveluasumisen palveluiden hankinta

Suomi | Päijät-Hämeen hyvinvointialue
Julkaistu 6 kuukautta sitten | 16.6.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Ikääntyneiden tehostetun palveluasumisen palveluiden hankinta Tehostettu palveluasuminen ikäihmisille tarkoittaa sosiaalihuoltolain (1301/2014) 21 §:n mukaista asumispalvelua, joka järjestetään palvelutaloissa tai asumisyksiköissä, joissa henkilökunta on paikalla ympärivuorokauden.

Palveluntuottajalla tulee olla toimintaan Aluehallintoviraston tai Valviran lupa.

Hankinnan kohteena oleva palvelu on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnön liitteellä yksi (1) palvelukuvaus.

Tilaajan hankinnalle asettamat yksityiskohtaiset tavoitteet ovat:

1. Asiakkaan valinnan vapauden edistäminen
2. Palvelun laadun kehittäminen asiakastarpeita vastaavaksi
3. Monituottajuusmallin tukeminen
4. Uusien yritysten joustavan markkinoille pääsyn mahdollistaminen
5. Kuntien taloudellista kantokykyä tukeva palvelumalli,

Ilmoitusnumero 2025-026163
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1C3
Osoitetiedot Päijät-Hämeen hyvinvointialue
Keskussairaalankatu 7 15850 Lahti FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

ICT-laitteet ja tarvikkeet 2025-2035 DPS

Suomi | HUS-yhtymä
Julkaistu 6 kuukautta sitten | 14.6.2025 Alkuperäinen ilmoitus

ICT-laitteet ja tarvikkeet 2025-2035 DPS Tällä ilmoituksella HUS-yhtymä perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä DPS) ICT-laitteiden ja tarvikkeiden hankkimiseen.

Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.

Hankittavat tuotteet määritellään tarkemmin kussakin dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa.

Pyydämme osallistumishakemuksia "ICT-laitteet ja tarvikkeet 2025-2035" dynaamiseen hankintajärjestelmään (jäljempänä myös DPS).

Dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa 31.12.2035 saakka, ellei sitä erillisellä ilmoituksella lyhennetä tai pidennetä.

HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä, että dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä julkaistaan vuosien 2025-2035 aikana 15 - 30 kilpailutusta. Määrä on alustava arvio, joka voi muuttua merkittävästikin kun kilpailutustarve ja tuotteiden ryhmittely selkeytyy.

HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä dynaamisen hankintajärjestelmän koko keston kokonaisarvoksi enintään 140 000 000 - 180 000 000 euroa huomioiden kaikki järjestelmässä mahdollisesti tehdyt hankinnat. Arvio on alustava ja perustuu tällä hetkellä tiedossa olevaan hankintatarpeeseen. HUS ei sitoudu mihinkään hankintamääriin tai määräostovelvoitteisiin tällä ilmoituksella.

Dynaamisen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan. Se on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaollessa.

Varsinaiset hankinnat tehdään dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, joissa kuvataan ja täsmennetään hankinnan kohde.

Jokaisesta sisäisestä kilpailutuksesta solmitaan erillinen sopimus. Sopimuskausi määritellään sisäisessä kilpailutuksessa erikseen tapauskohtaisesti. Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi hakea tarjoajaksi, jos täyttää soveltuvuusvaatimukset, jotka on ilmoitettu ESPD-lomakkeella ja kohdassa Hankinnan kohteen kriteerit. Siihen otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat.,

Ilmoitusnumero 2025-026142
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Värikasetit (30125100), Mikrotietokoneiden keskusyksiköt (30215100), Virtalähdetarvikkeet (30237280), Väriaine lasertulostimiin/telekopiolaitteisiin (30125110), Optiset lukijat (30216100), Tiedonsyöttötarvikkeet (30237400), Väriaine kopiokoneisiin (30125120), Tietokoneisiin liittyvät laitteet ja varusteet (30230000), Terveydenhuollon kalusteet (33192000), Nimiöintikoneet (30170000), Tietokoneiden näytöt ja valvontapöydät (30231000), Terveydenhuollon tietokonelaitteet (33197000), Värimustekasetit (30192113), Tietokonepäätteet (30231100), Laitteistohallinto-ohjelmatuotteet ja ohjelmatuotesarja (48420000), Tulostimen nauhat (30192320), Litteät näytöt (30231310), Käyttöjärjestelmät (48620000), Atk-laitteet ja -tarvikkeet (30200000), Kosketusnäytöt (30231320), Tulostusapuohjelmatuotteet (48773000), Pientietokonelaitteisto (30212000), Kirjoittimet ja piirturit (30232100), Tulostuspalvelimet (48824000), Pientietokoneiden keskusyksiköt (30212100), Muistivälineet ja lukulaitteet (30233000), Toimistokoneiden huolto ja korjaus (50310000), PC:t (30213000), Umpilevyasemat (30233132), Tietokonepalvelut (72500000), Kannettavat tietokoneet (30213100), Optiset levyasemat (30233150), Tietokoneisiin liittyvät hallintopalvelut (72510000), Paneelitietokone (30213200), Flash-muistilaitteet (30233180), Tietotekniset tuki- ja neuvontapalvelut (72600000), Toimisto- ja atk-laitteet ja -tarvikkeet, lukuun ottamatta kalusteita ja tietokoneohjelmatuotteita (30000000), Pöytätietokone (30213300), Tietokoneiden osat, tarvikkeet ja varusteet (30237000), Tietokonetuki (72610000), Valokopiokoneet ja offsetpainokoneet ja -laitteet (30120000), PC-keskusyksiköt (30213400), Tietokonelaitteiden pölynsuojat (30237253), Tietokoneisiin liittyvät tekniset tukipalvelut (72611000), Toimistoissa käytettävät offsetpainokoneet (30122000), Työasemat (30214000), Näytön seinätelineet (30237260), Toimistolaitteiden osat ja tarvikkeet (30124000), Mikrotietokonelaitteisto (30215000), Kannettavien tietokoneiden kuljetuslaukut (30237270), Valokopiokoneiden osat ja tarvikkeet (30125000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot HUS-yhtymä
PL 441 (Uutistie 5, 01770 Vantaa) 00029 HUS FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

OSALLISTUMISPYYNTÖ Keski-Suomen lastensuojelun sijaishuollon ostopalvelujen hankinta, sopimuskausi 1.3.2026 (tavoite) – 28.2.2028

Suomi | Keski-Suomen hyvinvointialue
Julkaistu 6 kuukautta sitten | 13.6.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Kilpailutuksen kohteena on lastensuojelun sijaishuollon ympärivuorokautisten ostopalvelujen hankinta tässä osallistumispyynnössä kuvattuna dynaamisena toimittajarekisterinä.

Hankinta sisältää kaksi (2) palvelutasoa:
1. ammatillinen perhekotihoito
2. lastensuojelun laitoshoito, Ammatillinen perhekotihoito Ammatillisella perhekodilla tarkoitetaan sijaishuollon yksikköä, jossa sijoitettujen lasten kanssa tosiasiallisesti asuu perhekotivanhempi tai perhekotivanhemmat ja jolla on voimassa oleva aluehallintoviraston myöntämä lupa antaa lastensuojelun ympärivuorokautista ammatillista perhehoitoa. Luvanvaraista perhehoitoa tarjotaan yksityisistä sosiaalipalveluista annetun lain 7 §:ssä tarkoitetun luvan perusteella (Perhehoitolaki 263/2015, 4 § ja laki perhehoitolain muuttamisesta 510/2016). Tässä hankinnassa perhekotitoiminta tarkoittaa myös luvanvaraisen perhehoidon luvan mukaisesti toimivaa SOS -lapsikylä-toimintaa., Lastensuojelun laitoshoito Lastensuojelun sijaishuollon laitoshoidolla tarkoitetaan sijoitettujen lasten ympärivuorokautista hoitoa, jonka tulee olla lastensuojelulain (417/2007), sosiaalihuoltolain (1301/2014) ja yksityisistä sosiaalipalveluista annetun lain (922/2011) mukaista. Sijaishuollon tulee olla lainmukaista, turvallista ja laadultaan sellaista, että lapsen tarpeisiin voidaan vastata ja sijaishuollolle asetetut tavoitteet saavuttaa., Lastensuojelun vaativa laitoshoito: tähän ei oteta uusia osallistumishakemuksia Lastensuojelun vaativa laitoshoito kilpailutetaan erikseen. Tästä julkaistaan erillinen hankintailmoitus.

Lastensuojelun sijaishuollon vaativalla laitoshoidolla tarkoitetaan sijoitettujen lasten tehostettua erityisosaamiseen perustuvaa ympärivuorokautista hoitoa, jonka tulee olla lastensuojelulain (417/2007), sosiaalihuoltolain (1301/2014) ja yksityisistä sosiaalipalveluista annetun lain (922/2011) mukaista. Hoidon tulee olla turvallista ja laadultaan sellaista, että lapsen tarpeisiin voidaan vastata ja sijaishuollolle asetetut tavoitteet saavuttaa.,

Ilmoitusnumero 2025-026080
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sosiaalityö ja siihen liittyvät palvelut (85300000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Keski-Suomen hyvinvointialue
Hoitajantie 1 40620 Jyväskylä FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

KYMENLAAKSON HVA – Mielenterveys- ja päihdekuntoutujien asumispalvelut (DPS 2024-2025)

Suomi | Kymenlaakson hyvinvointialue
Julkaistu 6 kuukautta sitten | 13.6.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena on Kymenlaakson hyvinvointialueen järjestämisvastuulle kuuluvat mielenterveys- ja päihdekuntoutujien asumispalvelut 18 vuotta täyttäneille henkilöille.

Kymenlaakson hyvinvointialueen yksityisiltä palveluntuottajilta hankkimiin mielenterveys- ja päihdekuntoutujille tarkoitettuihin asumispalveluihin sisältyy osallistumishakemuksen julkaisuvaiheessa sosiaalihuoltolain (1301/2014) mukainen tuettu asuminen, yhteisöllinen asuminen ja ympärivuorokautinen palveluasuminen. Kymenlaakson hyvinvointialue voi myöhemmin dynaamisen hankintamenettelyn keston aikana avata myös uusia mielenterveys- ja päihdekuntoutujien asumispalveluihin liittyviä osa-alueita.

Mielenterveys- ja päihdekuntoutujien asumispalvelujen hankkiminen yksityiseltä palveluntuottajalta on tarpeen asumispalvelujen tarkoituksenmukaiseksi hoitamiseksi. Kymenlaakson hyvinvointialue järjestää mielenterveys- ja päihdekuntoutujien asumispalveluja omana toimintana sekä ostamalla palvelua yksityisiltä palveluntuottajilta. Kymenlaakson hyvinvointialue vastaa asiakkaan palvelukokonaisuuden suunnittelusta ja järjestämisestä.

Mielenterveys- ja päihdekuntoutujien asumispalvelujen hankinnalle on Lain sosiaali- ja terveydenhuollon järjestämisestä (612/2021) 12 § tarkoitetut edellytykset ja hankinnassa huomioidaan lain edellyttämät, yksityistä palveluntuottajaa koskevat vaatimukset. Hankinnassa on huomioitu, että hankittavat palvelut ovat sisällöltään, laajuudeltaan ja määrälliseltä osuudeltaan sellaisia, että hyvinvointialue pystyy huolehtimaan 8 §:ssä säädetyistä vastuistaan ja palvelutoiminnan jatkuvuudesta sopimuksen voimassa ollessa ja sen päättyessä sekä mahdollisissa sopimuksen rikkomis- ja häiriötilanteissa, muissa häiriötilanteissa ja poikkeusoloissa.

Yksityinen palveluntuottaja vastaa Pyhtään sosiaali- ja terveyspalveluista 31.12.2024 saakka, jonka jälkeen pyhtääläiset asiakkaat sisältyvät myös tämän hankinnan piiriin., TUETTU ASUMINEN Hankinnan kohteena on sosiaalihuoltolain mukainen tuettu asuminen mielenterveys- ja päihdekuntoutujille., YHTEISÖLLINEN ASUMINEN Sosiaalihuoltolain 21 b § mukaisella yhteisöllisellä asumisella tarkoitetaan hyvinvointialueen järjestämää asumista asumisyksikössä, jossa asiakkaalla on hänen tarpeitaan vastaava asunto ja jossa tarjotaan sosiaalista kanssakäymistä edistävää toimintaa.

Kymenlaakson hyvinvointialueen järjestämässä yhteisöllisessä asumisessa sama palveluntuottaja tuottaa itse tai alihankintana sekä yhteisöllisen asumisen että asiakkaan tarvitsemat muut palvelut.
Yhteisölliseen asumiseen kuuluu asiakkaalle soveltuva asunto ja sosiaalista kanssakäymistä edistävä toiminta. Asiakkaan tarvitsemia muita palveluita, joita palveluntuottaja tuottaa, ovat esimerkiksi kotihoito ja ateriapalvelut., YMPÄRIVUOROKAUTINEN PALVELUASUMINEN Sosiaalihuoltolain 21 c §:n mukaisella ympärivuorokautisella palveluasumisella tarkoitetaan asumista yhteisöllistä toimintaa tarjoavassa asumispalveluyksikössä, jossa asiakkaalla on hänen tarpeitaan vastaava asunto ja jossa hän saa asumispalveluyksikön henkilöstöltä vuorokaudenajasta riippumatta hoitoa ja huolenpitoa myös äkilliseen tarpeeseensa.

Ympärivuorokautisessa palveluasumisessa henkilökuntaa on paikalla kaikkina vuorokauden aikoina. Ympärivuorokautinen palveluasuminen sisältää asiakkaan tarvitsemat tukipalvelut, kuten ateriapalvelun, siivouksen ja vaatehuollon.
Palvelu sisältää myös sosiaalista kanssakäymistä edistävää toimintaa., UUSI LUOKKA Tähän luokaan ei vielä voi jättää hakemuksia., UUSI LUOKKA Tähän luokaan ei vielä voi jättää hakemuksia., UUSI LUOKKA Tähän luokaan ei vielä voi jättää hakemuksia., UUSI LUOKKA Tähän luokaan ei vielä voi jättää hakemuksia., UUSI LUOKKA Tähän luokaan ei vielä voi jättää hakemuksia., UUSI LUOKKA Tähän luokaan ei vielä voi jättää hakemuksia.,

Ilmoitusnumero 2025-026056
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1C4
Osoitetiedot Kymenlaakson hyvinvointialue
Keskuskatu 19 48100 Kotka FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Osallistumispyyntö: Kotihoitopalvelujen hankinta / Förfrågan om deltagande: Upphandling av hemvårdstjänster

Suomi | Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue
Julkaistu 6 kuukautta sitten | 31.5.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Osallistumispyyntö: Kotihoitopalvelujen hankinta / Förfrågan om deltagande: Upphandling av hemvårdstjänster Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue (myöhemmin myös Tilaaja) pyytää osallistumishakemuksia kotihoitopalvelujen hankintaa varten.

Kyseessä on julkisista hankinnoista ja käyttöoikeuksista annetun lain 1397/2016 (hankintalain) liitteen E mukainen hankinta.

Hankinta toteutetaan dynaamisena toimittajarekisterinä, joka tarkoittaa hankintayksikön itsensä suunnittelemaa, hankintalain periaatteiden mukaista menettelyä hankinnan kohteena olevien palveluiden hankkimiseen.

Tämä osallistumispyyntö korvaa Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen 28.3.2024 julkaiseman osallistumispyynnön 1332/2023 kotihoitopalvelujen hankinnasta.

Tarkempi kuvaus hankinnan sisällöstä on osallistumispyynnön liitteellä 2. "Hankinnan kohteen kuvaus".

Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue valitsee dynaamiseen toimittajarekisteriin kaikki Palveluntuottajat, jotka täyttävät tällä osallistumispyynnöllä ja tämän osallistumispyynnön liitteillä asetetut vaatimukset.

Sopimuskausi on toistaiseksi voimassa oleva.

Epäselvissä tilanteissa suomenkielinen materiaali on ensisijainen.

Tällä osallistumispyynnöllä otsikoissa esiintyvä käsite "tarjouspyyntö" viittaa tähän osallistumispyyntöön.
Tällä osallistumispyynnöllä otsikoissa esiintyvä käsite "tarjous" viittaa osallistumishakemukseen.

/

Västra Nylands välfärdsområde (nedan även Beställaren) begär anbudsansökan för upphandling av hemvårdstjänster.

Det är fråga om en upphandling enligt bilaga E till lagen om offentlig upphandling och koncession 1397/2016 (upphandlingslagen).

Upphandlingen genomförs som ett dynamiskt leverantörsregister, vilket innebär ett förfarande enligt upphandlingslagens principer som den upphandlande enheten själv planerar för upphandling av de tjänster som är föremål för upphandlingen.

Denna förfrågan om deltagande ersätter Västra Nylands välfärdsområdes förfrågan om deltagande 1332/2023 om upphandling av hemvårdstjänster som publicerades 28.3.2024.

En närmare beskrivning av upphandlingens innehåll finns i bilaga 2 till förfrågan om deltagande, ”Beskrivning av upphandlingsobjekt”.

Västra Nylands välfärdsområde väljer till det dynamiska leverantörsregistret alla Serviceproducenter som uppfyller de krav som ställs i denna förfrågan om deltagande och dess bilagor.

Avtalsperioden gäller tills vidare.

I oklara situationer är det finskspråkiga materialet primärt.

Begreppet ”anbudsförfrågan” i rubrikerna i förfrågan om deltagande hänvisar till denna förfrågan om deltagande. Begreppet ”anbud” i rubrikerna i denna förfrågan om deltagande hänvisar till anbudsansökan.,

Ilmoitusnumero 2025-025442
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue
Tekniikantie 15 02033 PL 33 Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Lääkäripalveluiden dynaaminen toimittajarekisteri

Suomi | HUS-yhtymä
Julkaistu 6 kuukautta sitten | 29.5.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Lääkäripalveluiden dynaaminen toimittajarekisteri Tällä ilmoituksella HUS-yhtymä perustaa dynaamisen toimittajarekisterin lääkäripalveluiden ja siihen liittyvien lisäpalveluiden hankkimiseen HUS-yhtymälle. Varsinaiset hankinnat tehdään dynaamisen toimittajarekisterin sisäisillä kilpailutuksilla. Tavoitteena on keskittää HUS-yhtymän lääkäripalveluiden ja siihen liittyvien lisäpalveluiden hankinnat tähän dynaamiseen toimittajarekisteriin. HUS-yhtymässä hoidetaan vuosittain lähes 700 000 potilasta ja yhtymä on Suomen suurin erikoissairaanhoidon toimija.

Kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat hyväksytään mukaan dynaamiseen toimittajarekisteriin. Dynaamisen toimittajarekisterin toiminta ja kohde on kuvattu tarkemmin tämän osallistumispyynnön liitteissä 1 ja 2. Kyseessä on julkisista hankinnoista ja käyttöoikeussopimuksista annetun lain (1397/2016, hankintalaki) liitteen E mukainen kansallisen kynnysarvon ylittävä sosiaali- ja terveyspalveluiden hankinta.

Hankintayksikkö käsittelee määräajassa saapuneet osallistumishakemukset hankintalain (1397/2016) 10 luvun mukaisesti. Uudet ehdokkaat voivat jättää osallistumishakemuksen ja päästä mukaan dynaamiseen toimittajarekisteriin koko toimittajarekisterin voimassaolon ajan, mikäli ne täyttävät osallistumispyynnöllä ja sen liitteillä asetetut vaatimukset.

Lääkäripalveluiden dynaaminen toimittajarekisteri on voimassa 30.9.2032 saakka, ellei sitä erillisellä ilmoituksella lyhennetä tai pidennetä. HUS ei sitoudu mihinkään hankintamääriin tai määräostovelvoitteisiin tällä ilmoituksella.,

Ilmoitusnumero 2025-025342
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääkäripalvelut ja niihin liittyvät palvelut (85120000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot HUS-yhtymä
PL 441 (Uutistie 5, 01770 Vantaa) 00029 HUS FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietoturvallisuuden arviointilaitosten arviointipalvelut 2021–2026 (DPS)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 26.5.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Tietoturvallisuuden arviointilaitosten arviointipalvelut 2021–2026 (DPS) DPS:n kohteena ovat lain tietoturvallisuuden arviointilaitoksista (1405/2011) mukaisten hyväksyttyjen tietoturvallisuuden arviointilaitosten tuottamat arviointipalvelut.

DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen.

DPS on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta DPS:n voimassa ollessa.

Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 1.11.2021 ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä.

Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään viisi (5) vuotta.

Tarkemmat tiedot DPS:n kohteesta ja sen ehdoista on kuvattu osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2025-025188
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Auditointi- ja tarkastuspalvelut (79212000), Atk-laitteet ja -tarvikkeet (30200000), Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000), Datapalvelut (72300000), Tietojärjestelmän auditointi- ja testauspalvelut (72800000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tiedonhallinnan ja digiturvallisuuden asiantuntijapalvelut 2021–2026 (DPS)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 26.5.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Tiedonhallinnan ja digiturvallisuuden asiantuntijapalvelut 2021–2026 (DPS) DPS:n kohteena on tiedonhallinnan ja digiturvallisuuden asiantuntijatyö. Asiantuntijatyön lisäksi asiakas voi kuitenkin hankkia vähäisessä määrin (korkeintaan 30 % asiakkaan hankinnan kokonaisarvosta) asiakaskohtaisten toimeksiantojen toteutuksessa hyödynnettäviä laitteita ja/tai valmisohjelmistoja.

Dynaamisen hankintajärjestelmän kohteeseen kuuluvat seuraavat palvelut:

1) Tiedonhallintapalvelut
2) Digitaalisen turvallisuuden asiantuntijapalvelut
- Digitaalisen turvallisuuden johtaminen
- Riskienhallinta, jatkuvuus ja varautuminen
- Tietoturvallisuus
- Tietosuoja

DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen.

DPS on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta DPS:n voimassa ollessa.

Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 1.11.2021 ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä.

Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään neljä (4) vuotta.

Tarkemmat tiedot DPS:n kohteesta ja sen ehdoista on kuvattu osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2025-025187
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tietoteknisten vaatimusten arviointipalvelut (72223000), Datapalvelut (72300000), Tiedonhallinta (72322000), Tietojärjestelmän auditointi- ja testauspalvelut (72800000), Tietojärjestelmäauditointi (72810000), Liike-elämän palvelut: laki, markkinointi, neuvonta, työhönotto, painatus ja turvallisuus (79000000), Oikeudelliset palvelut (79100000), Auditointi- ja tarkastuspalvelut (79212000), Yrityskonsultointi, johdon konsultointi ja niihin liittyvät palvelut (79400000), Turvallisuusneuvonta (79417000), Turvallisuuspalvelut (79710000), Valvontapalvelut (79714000), Atk-laitteet ja -tarvikkeet (30200000), Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000), Tietojärjestelmäauditointia ja tietokonelaitteistoa koskevat konsulttipalvelut (72150000), Tietojärjestelmien tai tietotekniikan strategiset arviointi- ja suunnittelupalvelut (72222000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Aurinkovoimalat 2020 – 2026 (DPS)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 25.5.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Aurinkovoimalat 2020 - 2026 (DPS) Dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kohteena ovat Hansel Oy:n asiakkaille toimitettavat:
• aurinkovoimalat asennettuina (myös ppa-sopimukset)
• muut aurinkovoimaloihin liittyvät tuotteet ja palvelut, kuten suunnittelu, seurantajärjestelmät ja komponentit.

Dynaamisen hankintajärjestelmän keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat tai niiden yhteenliittymät voivat hakea osallistumista järjestelmään. Hanselin asiakkaat toteuttavat hankinnat dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksyttyjen toimittajien kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua dynaamisen hankintajärjestelmän hankintavaiheen koko voimassaoloajalle.

DPS:n kohde on kuvattu tarkemmin tässä osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2025-025180
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Aurinkopaneelien kattoasennustyöt (45261215), Sähköjohtojen asennus ja muut sähköasennustyöt (45310000), Sähkölaitteiden asentaminen (51110000), Insinöörialan suunnittelupalvelut (71320000), Rakennustöiden valvonta (71520000), Rakentamiseen liittyvät konsulttipalvelut (71530000), Rakennustöiden johto (71540000), Aurinkoenergia (09330000), Aurinkopaneelit (09331000), Aurinkosähkömoduulit (09331200), Aurinkoenergialaitteet (09332000), Metallirakenteiden asennustyöt (45223110)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Dynaaminen hankintajärjestelmä: Prosessoriohjatut proteesit 2024-2028

Suomi | HUS-yhtymä
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 23.5.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Dynaaminen hankintajärjestelmä: Prosessoriohjatut proteesit 2024-2028 Taustatiedot
HUS-yhtymä on perustanut 28.10.2024 dynaamisen hankintajärjestelmän 'HUS 506-2024 Prosessoriohjatut proteesit 2024-2028' prosessiohjattujen proteesien hankkimiseen. Järjestelmän sisällä on julkaistu huhtikuun loppuun 2025 mennessä yhteensä kymmenen sisäistä kilpailutusta. Hankintayksikkö korjaa alkuperäistä osallistumispyyntöä 28.4.2025 referenssivaatimusten osalta siten, että alkuperäinen osallistumispyyntö keskeytetään, tehdään tarvittavat muutokset referenssivaatimukseen ja osallistumispyyntö julkaistaan korjausten jälkeen uudelleen 29.4.2025 viitenumerolla (HUS 506-2024-2).

Hankinnan kohde
Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kohteena ovat HUS Apuvälinekeskuksen prosessoriohjattujen proteesien hankinta. Kyseessä on yksilöllisen tarvehankinnan puitteissa tehdyn apuvälinearvion perusteella suoritettava hankinta. Hankinnan kohde määritellään dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisissä kilpailutuksissa.

Hankinnan kohde kattaa prosessoriohjatut proteesit, joita ovat esimerkiksi:
- prosessoriohjattu olkavarsiproteesi
- prosessoriohjattu kyynärvarsiproteesi
- prosessoriohjattu reisiproteesi
- lasten prosessoriohjattu olkavarsiproteesi
- lasten prosessoriohjattu kyynärproteesi
- lasten prosessoriohjatun proteesin nyrkin uusinta/vaihto

Hankittavat tuotteet määritellään tarkemmin kussakin dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa. Sisäisen kilpailutuksen kautta toteutettava hankinta voi sisältää myös testijakson, jonka perusteella tehdään päätös mahdollisen proteesin hankinnasta sekä varaosat ja ylläpidon hankittavalle proteesille.

HUS Apuvälinekeskuksen tavoitteena on hankkia joustavalla ja yksinkertaisella menettelyllä laadukkaita yksilöllisesti valmistettuja proteeseja ja niihin liittyviä palveluja tukemaan potilaiden hoitoa.

Prosessiohjattujen proteesien dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa 03.12.2028 saakka, ellei sitä erillisellä ilmoituksella lyhennetä tai pidennetä.

HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä, että dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä julkaistaan 10-20 sisäistä kilpailutusta vuodessa. Määrä on alustava arvio, joka voi muuttua merkittävästikin HUS Apuvälinekeskuksen potilaiden yksilöllisten tarpeiden mukaan.

HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä dynaamisen hankintajärjestelmän koko keston kokonaisarvoksi enintään 3.500 000 euroa huomioiden kaikki järjestelmässä tehdyt hankinnat. Arvio on alustava ja perustuu tällä hetkellä tiedossa olevaan hankintatarpeeseen. HUS ei sitoudu mihinkään hankintamääriin tai määräostovelvoitteisiin tällä ilmoituksella.

Dynaamisen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan. Se on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaollessa.

Varsinaiset hankinnat tehdään dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, joissa kuvataan ja täsmennetään hankinnan kohde. Jokaisesta sisäisestä kilpailutuksesta solmitaan erillinen hankintasopimus. Sopimuskausi määritellään sisäisessä kilpailutuksessa erikseen tapauskohtaisesti. Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi hakea tarjoajaksi, jos täyttää soveltuvuusvaatimukset, jotka on ilmoitettu ESPD-lomakkeella ja tämän osallistumisilmoituksen kohdassa 'Muut ehdot' ja 'Hankinnan kohteen kriteerit'. Dynaamiseen hankintajärjestelmään otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat.

Dynaaminen hankintajärjestelmä on kuvattu tarkemmin tässä osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2025-025064
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset apuvälineet (33196000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot HUS-yhtymä
Uutistie 5 (PL 441, 00029 HUS) 01770 Vantaa FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Sosiaali- ja terveydenhuollon henkilökuljetuspalvelut Itä-Uudellamaalla

Suomi | Itä-Uudenmaan hyvinvointialue
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 19.5.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena ovat sosiaali- ja terveydenhuollon lainsäädäntöön perustuvat tilaajan asiakkaiden ja potilaiden yksilölliset ja ryhmäkuljetukset sekä muut sosiaali- ja terveydenhuollon järjestämiseen liittyvät, tarpeen mukaiset kuljetukset. Kuljetuspalvelu pitää sisällään tarpeen mukaisen ajoneuvon sekä kuljettajan. Kuljetusten kokonaisvaltaisesta ohjauksesta, tilausvälityksestä ja reitityksestä vastaa tilaajan ohjauskeskus.

Hankinnan kohteena olevia sosiaalihuollon henkilökuljetuksia ovat sosiaalihuoltolakiin, vammaispalvelulakiin ja kehitysvammalakiin perustuvat kuljetukset. Hankinnan kohteen olevat terveydenhuollon henkilökuljetukset ovat terveydenhuoltolain mukaisia kiireettömiä potilassiirtoja ja muita terveydenhuollon kuljetuksia. Ensihoitopalveluun liittyvät kiireelliset kuljetukset ambulanssilla eivät ole hankinnan kohteena.

Kyseessä ovat palvelun käyttäjien perusoikeuksien toteutumisen kannalta merkitykselliset palvelut. Hankinnan tarkoituksena on turvata palveluiden jatkuvuus, saatavuus ja kattavuus sekä palvelujen käyttäjien erityistarpeiden huomioiminen.

Hankinnan kohteena ovat myös sosiaali- ja terveydenhuollon henkilöstön kuljetukset sekä vähäisessä määrin myös muut tilaajan tarpeen mukaiset henkilökuljetukset. Hankinnan kohteena voi olla vähäisessä määrin tilaajan toimintaan liittyviä tavarakuljetuksia. Tavarakuljetukset ovat esimerkiksi sosiaali- ja terveydenhuollon tarvike- ja materiaalikuljetuksia ja vastaavia. Tavarakuljetuksia voidaan toteuttaa erikseen tai yhdisteltynä henkilökuljetuksiin.

Itä-Uudenmaan hyvinvointialue vastaa hankintajärjestelmän ylläpitämisestä.

Hankintajärjestelmä on voimassa 31.12.2033 saakka, minä aikana palveluntuottajarekisterin sisäiset tarjouskilpailut tehdään. Tarjouskilpailujen määräajat ilmoitetaan erikseen sisäisissä tarjouspyynnöissä. Tilaaja voi jatkaa palveluntuottajarekisterin voimassaoloa uudella hankintailmoituksella.

Hankintayksikkö toteuttaa jatkossa henkilökuljetuspalveluiden kilpailutuksia dynaamisessa hankintajärjestelmässä tarpeen mukaan. Päästäkseen mukaan tarjouskilpailuihin palveluntuottajan on tehtävä osallistumishakemus vastaamalla tähän osallistumispyyntöön. Osallistumishakemuksen jättäminen ja palveluntuottajarekisteriin hyväksyminen ei velvoita palveluntuottajaa tekemään tarjousta, vaan palveluntuottajat voivat tehdä tarjouksia harkintansa mukaan.

Hankintajärjestelmän kohde ja ehdot on kuvattu osallistumispyynnön liitteessä 2025 tarkennettu dynaamisen hankintajärjestelmän periaatteet.

Hankintajärjestelmä on suljettuna vuosittain heinäkuun ajan ja joulukuun 15. päivän ja tammikuun 15. päivän välisen ajan. Tänä aikana osallistumishakemuksia ei käsitellä eikä uusia tarjouspyyntöjä lähetetä., Luokka 1 Henkilöauto Hankinnan kohteena ovat sosiaali- ja terveydenhuollon lainsäädäntöön perustuvat hyvinvointialueen asiakkaiden ja potilaiden yksilölliset ja ryhmäkuljetukset sekä muut kuntien sosiaali- ja terveydenhuollon järjestämiseen liittyvät, tarpeen mukaiset kuljetukset. Kuljetuspalvelu pitää sisällään tarpeen mukaisen ajoneuvon sekä kuljettajan. Kuljetusten kokonaisvaltaisesta ohjauksesta, tilausvälityksestä ja reitityksestä vastaa tilaajan ohjauskeskus.

Kyseessä ovat palvelun käyttäjien perusoikeuksien toteutumisen kannalta merkitykselliset palvelut. Hankinnan tarkoituksena on turvata palveluiden jatkuvuus, saatavuus ja kattavuus sekä palvelujen käyttäjien erityistarpeiden huomioiminen.

Palvelu toteutuu luokan 1 autolla. Luokan 1 auto on henkilöiden kuljetukseen valmistettu ajoneuvo, jossa on kuljettajan lisäksi tilaa vähintään kolmelle (3) ja enintään kahdeksalle (8) henkilölle. Ajoneuvon kattorakenteen on oltava kiinnitettynä kiinteästi auton korirakenteeseen. Auton päästöluokituksen on oltava vähintään EURO 6.

Hankintajärjestelmän kohde ja toiminta on kuvattu liitteessä 2025 tarkennettu Dynaamisen hankintajärjestelmän periaatteet. Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin hankintajärjestelmän sisäisen tarjouspyynnön liitteenä olevassa palvelukuvauksessa., Luokka 2 Pieni esteetön auto Hankinnan kohteena ovat sosiaali- ja terveydenhuollon lainsäädäntöön perustuvat hyvinvointialueen asiakkaiden ja potilaiden yksilölliset ja ryhmäkuljetukset sekä muut kuntien sosiaali- ja terveydenhuollon järjestämiseen liittyvät, tarpeen mukaiset kuljetukset. Kuljetuspalvelu pitää sisällään tarpeen mukaisen ajoneuvon sekä kuljettajan. Kuljetusten kokonaisvaltaisesta ohjauksesta, tilausvälityksestä ja reitityksestä vastaa tilaajan ohjauskeskus.

Sosiaali- ja terveydenhuollon henkilökuljetukset muodostavat koko hankintajärjestelmän voimassa oloajan suurimman osan hankittavasta palvelusta.

Kyseessä ovat palvelun käyttäjien perusoikeuksien toteutumisen kannalta merkitykselliset palvelut. Hankinnan tarkoituksena on turvata palveluiden jatkuvuus, saatavuus ja kattavuus sekä palvelujen käyttäjien erityistarpeiden huomioiminen.

Palvelu toteutuu luokan 2 autolla. Luokan 2 auto on pieni esteetön ajoneuvo, joka on varustettu erityisesti pyörätuolia käyttävien liikuntarajoitteisten asiakkaiden kuljetusta varten. Luokan 2 autossa on oltava pyörätuolia varten nostin tai leveyssuunnassa yhtenäinen ja turvallinen kulkuluiska, jonka kaltevuus on enintään 14 prosenttia. Kulkuluiskan kaltevuus saa olla enintään 21 prosenttia, jos kulkuluiskalla liikkumista varten on käytössä sähköisesti kelautuvat ja lukittuvat pyörätuolin kiinnitysvyöt. Pyörätuolit ja niissä matkustavat henkilöt ovat kiinnitettävissä ajoneuvoon luotettavasti. Auton päästöluokituksen on oltava vähintään EURO 5.

Palvelu voi toteutua myös paariautolla, joka täyttää Trafin suosituksen paariautojen erityisvaatimuksista (TRAFI/242411/03.04.03.00/2016) mukaiset määrittelyt, kuitenkin siten että ennen vuotta 2017 paaritaksiksi muutoskatsastetut tilataksiautot voivat suorittaa paarikuljetuksia.

Hankintajärjestelmän kohde ja toiminta on kuvattu liitteessä 2025 tarkennettu Dynaamisen hankintajärjestelmän periaatteet. Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin hankintajärjestelmän sisäisen tarjouspyynnön liitteenä olevassa palvelukuvauksessa., Luokka 3 Suuri esteetön auto Hankinnan kohteena ovat sosiaali- ja terveydenhuollon lainsäädäntöön perustuvat hyvinvointialueen asiakkaiden ja potilaiden yksilölliset ja ryhmäkuljetukset sekä muut kuntien sosiaali- ja terveydenhuollon järjestämiseen liittyvät, tarpeen mukaiset kuljetukset. Kuljetuspalvelu pitää sisällään tarpeen mukaisen ajoneuvon sekä kuljettajan. Kuljetusten kokonaisvaltaisesta ohjauksesta, tilausvälityksestä ja reitityksestä vastaa tilaajan ohjauskeskus.

Kyseessä ovat palvelun käyttäjien perusoikeuksien toteutumisen kannalta merkitykselliset palvelut. Hankinnan tarkoituksena on turvata palveluiden jatkuvuus, saatavuus ja kattavuus sekä palvelujen käyttäjien erityistarpeiden huomioiminen.

Palvelu toteutuu luokan 3 autolla. Luokan 3 auto on esteetön ajoneuvo, joka on varustettu erityisesti pyörätuolia käyttävien liikuntarajoitteisten asiakkaiden kuljetusta varten.

Luokan 3 autossa on oltava pyörätuolia varten nostin tai leveyssuunnassa yhtenäinen ja turvallinen kulkuluiska, jonka kaltevuus on enintään 14 prosenttia. Kulkuluiskan kaltevuus saa olla enintään 21 prosenttia, jos kulkuluiskalla liikkumista varten on käytössä sähköisesti kelautuvat ja lukittuvat pyörätuolin kiinnitysvyöt. Pyörätuolit ja niissä matkustavat henkilöt ovat kiinnitettävissä ajoneuvoon luotettavasti. Auton päästöluokituksen on oltava vähintään EURO 5.

Palvelu voi toteutua myös paariautolla, joka täyttää Trafin suosituksen paariautojen erityisvaatimuksista (TRAFI/242411/03.04.03.00/2016) mukaiset määrittelyt, kuitenkin siten että ennen vuotta 2017 paaritaksiksi muutoskatsastetut tilataksiautot voivat suorittaa paarikuljetuksia.

Hankintajärjestelmän kohde ja toiminta on kuvattu liitteessä 2025 tarkennettu Dynaamisen hankintajärjestelmän periaatteet. Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin hankintajärjestelmän sisäisen tarjouspyynnön liitteenä olevassa palvelukuvauksessa., Luokka 4 Linja-auto pyörätuolivalmiudella Hankinnan kohteena ovat sosiaali- ja terveydenhuollon lainsäädäntöön perustuvat hyvinvointialueen asiakkaiden ja potilaiden yksilölliset ja ryhmäkuljetukset sekä muut kuntien sosiaali- ja terveydenhuollon järjestämiseen liittyvät, tarpeen mukaiset kuljetukset. Kuljetuspalvelu pitää sisällään tarpeen mukaisen ajoneuvon sekä kuljettajan. Kuljetusten kokonaisvaltaisesta ohjauksesta, tilausvälityksestä ja reitityksestä vastaa tilaajan ohjauskeskus.

Kyseessä ovat palvelun käyttäjien perusoikeuksien toteutumisen kannalta merkitykselliset palvelut. Hankinnan tarkoituksena on turvata palveluiden jatkuvuus, saatavuus ja kattavuus sekä palvelujen käyttäjien erityistarpeiden huomioiminen.

Palvelu toteutuu luokan 4 autolla. Luokan 4 auto on henkilöiden kuljetukseen valmistettu ajoneuvo, jossa on kuljettajan istumapaikan lisäksi enemmän kuin kahdeksan (8) ja enintään 16 istuinpaikkaa. Autossa on pyörätuolivalmius. Pyörätuolit ja niissä matkustavat henkilöt ovat kiinnitettävissä ajoneuvoon luotettavasti. Auton päästöluokituksen on oltava vähintään EURO 5.

Palvelu voi toteutua myös paariautolla, joka täyttää Trafin suosituksen paariautojen erityisvaatimuksista (TRAFI/242411/03.04.03.00/2016) mukaiset määrittelyt, kuitenkin siten että ennen vuotta 2017 paaritaksiksi muutoskatsastetut tilataksiautot voivat suorittaa paarikuljetuksia.

Hankintajärjestelmän kohde ja toiminta on kuvattu liitteessä 2025 tarkennettu Dynaamisen hankintajärjestelmän periaatteet. Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin hankintajärjestelmän sisäisen tarjouspyynnön liitteenä olevassa palvelukuvauksessa., Luokka 5 (luokkaan ei voi vielä jättää hakemusta) Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin hankintajärjestelmän voimassaoloaikana.

Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta., Luokka 6 (luokkaan ei voi vielä jättää hakemusta) Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin hankintajärjestelmän voimassaoloaikana.

Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta., Luokka 7 (luokkaan ei voi vielä jättää hakemusta) Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin hankintajärjestelmän voimassaoloaikana.

Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta., Luokka 8 (luokkaan ei voi vielä jättää hakemusta) Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin hankintajärjestelmän voimassaoloaikana.

Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta.,

Ilmoitusnumero 2025-024860
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Taksipalvelut (60120000), Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Itä-Uudenmaan hyvinvointialue
Mannerheiminkatu 20 K 06100 Porvoo FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Osallistumispyyntö: Ikääntyneiden ja vammaisten liikkumista tukevien kuljetuspalvelujen hankinta

Suomi | Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 15.5.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue (myöhemmin myös Tilaaja) pyytää osallistumisilmoituksia (tarjouksia) ikääntyneiden ja vammaisten liikkumista tukevien kuljetuspalvelujen hankintaan. Hankinta sisältää sosiaalihuoltolain, vammaispalvelulain ja kehitysvammalain perusteella järjestettäviä kuljetuksia.

Kyseessä on julkisista hankinnoista ja käyttöoikeuksista annetun lain 1397/2016 (hankintalain) liitteen E mukainen hankinta.

Hankinta toteutetaan dynaamisena toimittajarekisterinä, joka tarkoittaa hankintayksikön itsensä suunnittelemaa, hankintalain periaatteiden mukaista menettelyä hankinnan kohteena olevien palveluiden hankkimiseen. Hankintamenettely kuvattu liitteessä 6 "Hankintamenettelyn kuvaus".

Hankinta on jaettu työvuoroajoneuvojen osalta kolmeen maantieteelliseen osaan
1) Espoo, Kauniainen, Kirkkonummi ja Siuntio
2) Inkoo, Karkkila, Lohja ja Vihti sekä
3) Hanko, Inkoo ja Raasepori.

Sopimusajoneuvojen osalta hankinta koskee koko Länsi-Uudenmaan hyvinvointialuetta.

Hankinta on jaettu 12 osa-alueeseen. Osa-alueet on kuvattu tarkemmin liitteessä 1 "Hankinnan kohteen kuvaus" luvussa 7. Palveluntuottaja voi jättää tarjouksen yhteen tai useampaan osa-alueeseen. Samaa ajoneuvoa voi tarjota ainoastaan yhteen osa-alueeseen.

Perustamisvaiheessa tarjoukset tulee jättää 16.12.2024 klo 12.00 mennessä.

Tarkempi kuvaus hankinnan sisällöstä on osallistumispyynnön liitteellä 1. "Hankinnan kohteen kuvaus".

Sopimuskausi on toistaiseksi voimassa olevana., Työvuoroajoneuvot Espoo, Kauniainen, Kirkkonummi ja Siuntio, suuri esteetön ajoneuvo Työvuoroajoneuvot Espoon, Kauniaisten, Kirkkonummen ja Siuntion alueelle., Työvuoroajoneuvot Karkkila, Lohja ja Vihti, suuri esteetön ajoneuvo Työvuoroajoneuvot Karkkilan, Lohjan, ja Vihdin alueelle., Työvuoroajoneuvo Hanko, Inkoo ja Raasepori, suuri esteetön ajoneuvo Työvuoroajoneuvot Hangon, Inkoon ja Raaseporin alueelle., Sopimusajoneuvot, suuri esteetön ajoneuvo Sopimusajoneuvot Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen alueelle., Työvuoroajoneuvot Espoo, Kauniainen, Kirkkonummi ja Siuntio, pieni esteetön ajoneuvo Työvuoroajoneuvot Espoon, Kauniaisten, Kirkkonummen ja Siuntion alueelle., Työvuoroajoneuvot Espoo, Kauniainen, Kirkkonummi ja Siuntio, henkilöajoneuvo Työvuoroajoneuvot Espoon, Kauniaisten, Kirkkonummen ja Siuntion alueelle., Työvuoroajoneuvot Karkkila, Lohja ja Vihti, pieni esteetön ajoneuvo Työvuoroajoneuvot Karkkilan, Lohjan ja Vihdin alueelle., Työvuoroajoneuvot Karkkila, Lohja ja Vihti, henkilöajoneuvo Työvuoroajoneuvot Karkkilan, Lohjan ja Vihdin alueelle., Työvuoroajoneuvo Hanko, Inkoo ja Raasepori, pieni esteetön ajoneuvo Työvuoroajoneuvot Hangon, Inkoon ja Raaseporin alueelle., Työvuoroajoneuvo Hanko, Inkoo ja Raasepori, henkilöajoneuvo Työvuoroajoneuvot Hangon, Inkoon ja Raaseporin alueelle., Sopimusajoneuvot, pieni esteetön ajoneuvo Sopimusajoneuvot Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen alueelle., Sopimusajoneuvot, henkilöajoneuvot Sopimusajoneuvot Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen alueelle.,

Ilmoitusnumero 2025-024641
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tieliikennepalvelut (60100000), Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue
Tekniikantie 15 02033 PL 33 Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Psykologien palvelut / Psykologers tjänster

Suomi | Österbottens välfärdsområde - Pohjanmaan hyvinvointialue
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 15.5.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Pohjanmaan hyvinvointialue pyytää tällä hankintailmoituksella osallistumishakemustanne dynaamisen hankintajärjestelmän kaltaiseen menettelyyn, psykologipalveluiden kilpailuttamiseen. Hankintajärjestelmään kuuluu yksi aktiivinen osa-alue:

1. Psykologipalvelut

Hankintajärjestelmään hyväksytään kaikki vaatimukset täyttävät palveluntuottajat. Hankintajärjestelmän voimassaoloaikana hankinnat toteutetaan hankintajärjestelmään hyväksytyiltä palveluntuottajilta, hankintamenettelyä on kuvattu tarkemmin tämän ilmoituksen liitteissä.

Hankintajärjestelmä on alustavasti voimassa 31.8.2028 saakka, voimassaoloa voidaan pidentää tai lyhentää julkaisemalla asianmukainen hakintailmoitus.

Hankintajärjestelmän perustamisvaihe on voimassa 15.9.2024 saakka, perustamisvaiheen aikana hankintajärjestelmässä ei tehdä hankintoja. Perustamisvaiheen jälkeen hankintajärjestelmä siirtyy hankintavaiheeseen ja Tilaaja voi toteuttaa hankintoja hyväksytyiltä palveluntuottajilta.

--------------

Österbottens välfärdsområde begär med denna upphandlingsannons om er ansökan att delta i ett upphandlingsförfarande likt ett dynamiskt inköpssystem för upphandling av psykologtjänster. Inköpssystemet innehåller ett aktivt delområde:

1. Psykologtjänster

Samtliga anbudssökande som uppfyller lämplighetskraven och lämnat in en ansökan godkänns som anbudsgivare i inköpssystemet. Så länge inköpssystemet är i kraft, genomförs anskaffningar av anbudsgivare som godkänts i inköpssystemet, en närmare beskrivning av upphandlingsförfarandet finns som bilaga.

Inköpssystemet är preliminärt i kraft till 31.8.2028, detta kan förlängas genom att upphandlande enheten publicerar en annons om förlängning.

Inköpssystemet är i en etableringsfas tills 15.9.2024. Under etableringsfasen genomförs inga anskaffningar inom inköpssystemet. Efter etableringsfasen är inköpssystemet i upphandlingsfasen och anskaffningar inom inköpssystemet kan genomföras., Psykologipalvelut / Psykologtjänster Hankintajärjestlemän osa-alue 1 koskee psykologpalveluita.

Osa-aluetta on avattu tarkemmin liitteessä 1.

-----------------

Inköpssystemet delområde 1 berör psykologtjänster.

En närmare beskrivning av delområdet finns i bilaga 1., Ei käytössä / Ej i bruk Ei käytössä / Ej i bruk, Ei käytössä / Ej i bruk Ei käytössä / Ej i bruk,

Ilmoitusnumero 2025-024628
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääkäripalvelut (85121000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI195
Osoitetiedot Österbottens välfärdsområde - Pohjanmaan hyvinvointialue
Hietalahdenkatu 2-4 65130 Vaasa FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Erikoislääkäripalveluiden ostopalveluhankinta / Toimittajarekisteri

Suomi | Keski-Suomen hyvinvointialue
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 14.5.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Erikoislääkäripalveluiden ostopalveluhankinta / Toimittajarekisteri Hankinnan kohteena on erikoislääkäripalveluiden ostopalveluhankinta Keski-Suomen Hyvinvointialueelle esimerkiksi erikoissairaanhoidon psykiatrian palvelualueen, avosairaanhoidon mielenterveys- ja päihdepalveluiden palveluyksikön sekä lasten ja nuorten perustason mielenterveys- ja päihdepalveluiden tarpeisiin sekä erikoissairaanhoidon operatiiviselle ja konservatiiviselle palvelualueille. Palvelua tuotetaan läsnäpalveluna tilaajan tiloissa ja etäpalveluna.

Mahdollisia hankintamenettelyssä kilpailutettavia erikoislääkäripalveluita, joissa henkilöstövaatimuksena muun muassa ovat:
-psykiatrian erikoislääkärit (lastenpsykiatria, nuorisopsykiatria, psykiatria, oikeuspsykiatri)
-psykiatriaan erikoistuvat lääkärit ja päihdelääketieteen erityispätevyyden omaavat lääkärit tai lääkärit, jolla on vahva osaaminen ja kokemus vaikeiden päihdehäiriöiden hoidosta (vähintään 2 vuotta työskentelyä päihdehoidon yksikössä).
-sisätautien erikoislääkärit
-kirurgian erikoislääkärit

Edellä mainittujen palveluiden lisäksi toimittajarekisterin sisällä voidaan hankkia myös muita erikoislääkäripalveluita.

Selvyyden vuoksi todetaan, että hankintamenettelyllä ei hankinta vuokratyövoimaa.

Tämä on hankintaa koskeva osallistumispyyntö, johon kilpailutuksiin mukaan haluavien markkinatoimijoiden tulee jättää osallistumishakemus Tarjouspalvelu.fi-portaalissa. Kaikki osallistumispyynnön soveltuvuusvaatimukset täyttävät markkinatoimijat valitaan mukaan toimittajarekisteriin. Hankintayksikkö julkaisee tarjouspyyntöjä, joihin vain toimittajarekisteriin hyväksytty tarjoaja voi jättää tarjouksen.

Markkinatoimijat voivat koska tahansa toimittajarekisterin voimassaolon aikana jättää osallistumishakemuksen (31.8.2030 saakka) ja näin mahdollistaa osallistumisen seuraavaan toimittajarekisteriä koskevaan kilpailutukseen. Dynaaminen hankintamenettely päättyy viimeistään 31.5.2031, jolloin myös sopimukset viimeistään päättyvät.,

Ilmoitusnumero 2025-024588
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääkäripalvelut (85121000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI193
Osoitetiedot Keski-Suomen hyvinvointialue
Hoitajantie 3 40620 Jyväskylä FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Muuttokuljetuspalvelut 2021-2026 (DPS)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 11.5.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Muuttokuljetuspalvelut 2021-2026 (DPS) Dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä myös DPS) kohteena ovat muutto- ja tavarankuljetuspalvelut Manner-Suomen alueella Hansel Oy:n asiakkaille.

Dynaamisen hankintajärjestelmän keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen. Dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaollessa.

Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla. Dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä tehtävät hankintasopimukset voivat alkaa aikaisintaan perustamisvaiheen ja sisäisen kilpailutuksen jälkeen. Hankintasopimukset tulee tehdä ennen dynaamisen hankintajärjestelmän päättymistä. Hankintasopimusten tulee päättyä viimeistään vuoden kuluttua dynaamisen hankintajärjestelmän päättymisen jälkeen.

Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteessä 1 "Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde" ja liitteessä 2 "Dynaamisen hankintajärjestelmän ehdot".,

Ilmoitusnumero 2025-024490
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Siirto- ja muuttopalvelut (98392000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Porasahajärjestelmät ja kulutustarvikkeet (DPS)

Suomi | HUS-yhtymä
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 11.5.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Tällä ilmoituksella perustetaan dynaaminen hankintajärjestelmä (jäljempänä DPS).
Hankinnan kohteena DPS:n sisällä ovat porasahajärjestelmät ja kulutustarvikkeet,
sekä niihin liittyvät lisäpalvelut kuten tuotekoulutus ja huoltopalvelut. Lisäksi tullaan
solmimaan kaupintavarastosopimus osana hankintasopimusta.
Tämän DPS:n kohteena ovat HUSin ja muiden mukana olevien hankintayksiköiden
Kymsoten ja Eksoten porasahajärjestelmät ja kulutustarvikkeet.
HUSin tavoitteena on hankkia joustavalla ja yksinkertaisella menettelyllä laadukkaita
kirurgisia porasahajärjestelmiä ja tarvikkeita tukemaan HUSin ja sen kumppanien
tehtävien täyttämistä.
Tämä DPS on luokiteltu kahteen luokkaan:
1. Kulutustarvikkeet olemassa oleviin porasahajärjestelmiin
2. Porasahajärjestelmät ja niiden laitesidonnaiset tarvikkeet
DPS:ään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan ja hakemuksia voi
jättää yhteen tai useampaan luokkaan. DPS:ään otetaan mukaan kaikki
soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat. Varsinaiset hankinnat tehdään
dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, joissa kuvataan ja
täsmennetään hankinnan kohde. DPS:ään voi hakea tarjoajaksi, jos täyttää
soveltuvuusvaatimukset, jotka on ilmoitettu ESPD-lomakkeessa sekä kohdissa
"Tarjouspyynnön muut ehdot" ja "Hankinnan kohteen kriteerit".
Dynaamisen hankintajärjestelmä on voimassa 2028 asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta
DPS:n voimassaollessa. Hankinnan kohteeseen kuuluu eri erikoisalojen
porasahajärjestelmät, kuten esim. tekonivelkirurgian, traumakirurgian,
pienortopedisen kirurgian, korva-, nenä-, kurkkutautienkirurgian, neurokirurgian, suuja
leukakirurgian sekä plastiikkakirurgian ja mahdollisesti muiden erikoisalojen
tarvitsemat porasahajärjestelmät.
Hankintayksikkö toteuttaa edellä lueteltuja hankintoja DPS:ään hyväksyttyjen
ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko
hankintavaiheen ajalle. Hankinnan kohde sekä vähimmäisvaatimukset kuvataan
DPS:n sisäisten kilpailutusten tarjouspyynnöissä. DPS:n hankintavaihe alkaa
aikaisintaan 30 päivän kuluttua tämän ilmoituksen julkaisemisesta ja päättyy DPS:n
voimassaoloajan päättyessä.
Sisäisen kilpailutuksen perusteella tehty hankintasopimus voi jatkua määräaikaisena
tai toistaiseksi voimassa olevana myös dynaamisen hankintajärjestelmän
voimassaoloajan päättymisen jälkeen., Luokka 1 Kulutustarvikkeet olemassa oleviin porasahajärjestelmiin Tässä luokassa tulemme kilpailuttamaan olemassa olevien porasahajärjestelmien laitekantaan kulutustarvikkeita sekä niihin mahdollisesti liittyviä lisäpalveluita, esim. tuotekoulutus ja mahdolliset logistiikkaratkaisut, kuten kaupintavarastosopimus. Yhteensopivuus ja laitekanta määritellään kussakin tarjouspyynnössä erikseen DPS:n sisäisissä kisoissa.

Hankittavat tuotteet määritellään tarkemmin kussakin dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa., Luokka 2 Porasahajärjestelmät ja niiden laitesidonnaiset kulutustarvikkeet Tässä luokassa kilpailutetaan porasahajärjestelmät, niiden laitesidonnaiset kulutustarvikkeet sekä niihin liittyvät lisäpalvelut kuten tuotekoulutus ja huoltopalvelut. Lisäksi tullaan tarvittaessa solmimaan kaupintavarastosopimus osana hankintasopimusta.

Hankittavat tuotteet määritellään tarkemmin kussakin dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa.,

Ilmoitusnumero 2025-024430
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet, farmaseuttiset valmisteet ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot HUS-yhtymä
Uutistie 5 (PL 441, 00029 HUS) 01770 Vantaa FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kajaanin kaupungin tilausliikenne DPS

Suomi | Kajaanin kaupunki
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 18.4.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Kajaanin kaupungin tilausliikenne DPS Hankintailmoituksella perustetaan dynaaminen hankintajärjestelmä. Dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksytään kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat. Järjestelmään ilmoittautuminen ei sido ehdokasta. Ehdokas voi valita, mihin järjestelmän sisällä järjestettäviin kilpailutuksiin osallistuu. Ehdokkaiden hyväksymisen dynaamiseen hankintajärjestelmään tekee Kajaanin kaupungin hankintapalvelut Dynaamisen hankintajärjestelmä (DPS) kohteena ovat Kajaanin kaupungin tarpeisiin hankittavat tilausliikennepalvelut. Hankittavat tuotteet ja näiden yksityiskohtaiset vaatimukset määritellään jokaisessa tarjouspyynnössä erikseen. Dynaaminen hankintajärjestelmä on kaksivaiheinen. 1. Dynaaminen hankintajärjestelmä perustetaan. Osallistujat voivat ilmoittautua. 2. Dynaamisen hankintajärjestelmään sisältyvät hankittavat tilausajot kilpailutetaan järjestelmän sisäisellä kilpailutuksella. Jokainen osallistuva hankintarenkaan jäsen tekee oman kilpailutuksensa omien tarpeidensa mukaisesti ja pääsääntöisesti paikkakuntakohtaisesti. Kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat voivat liittyä dynaamiseen hankintajärjestelmään koko sen keston ajan ja kaikki hankintajärjestelmään hyväksytyt ehdokkaat voivat jättää tarjouksia kilpailutuksiin. Ilmoittautuminen järjestelmään ei sido, mutta on edellytys tarjouskilpailuihin osallistumiselle. Hankinta-asiakirjoihin merkityt soveltuvuusehdot on täytettävä koko hankintakauden ajan. Hankittavat tuotteet ja tarvikkeet määritellään tarkemmin kussakin dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa. Dynaamisen hankintajärjestelmän kesto on 48 kuukautta.,

Ilmoitusnumero 2025-023528
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tilausmatkustajaliikenteen palvelut (60140000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1D8
Osoitetiedot Kajaanin kaupunki
PL 133 87101 Kajaani FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Lääkinnällisen kuntoutuksen terapiapalvelut

Suomi | Keski-Uudenmaan hyvinvointialue
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 12.4.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Hankintajärjestelmässä hankinnan kohteena ovat lääkinnällisen kuntoutuksen ja perusterveydenhuollon terapiapalvelut Keski-Uudenmaan hyvinvointialueen asiakkaille. Palveluita voidaan toteuttaa myös Keski-Uudenmaan lähialueilla palvelun käyttäjien tarpeiden mukaisesti. Hankinnan kohde ja ehdot ja voimassaolo on kuvattu tarkemmin liitteessä Dynaamisen hankintajärjestelmän periaatteet. Hankintayksikkö toteuttaa jatkossa terapiapalveluiden kilpailutuksia hankintajärjestelmässä tarpeen mukaan. Päästäkseen mukaan tarjouskilpailuihin palveluntuottajan on tehtävä osallistumishakemus vastaamalla tähän osallistumispyyntöön. Osallistumispyynnön tekeminen ei sido jättämään tarjousta. Hankintajärjestelmä on jaettu seuraaviin luokkiin: Luokka 1 Neuropsykologinen kuntoutus Luokka 2 Toimintaterapia Luokka 3 Fysioterapia Luokka 4 Lasten psykoterapia Luokka 5 Jalkaterveysalan palvelut Luokka 6 Puheterapia, Luokka 1 Neuropsykologinen kuntoutus Hankinnan kohteena on neuropsykologinen kuntoutustarpeen arviointi ja kuntoutus. Neuropsykologista kuntoutusta tarvitaan erilaisten neurologisten vammojen ja sairauksien sekä kehityksellisten vaikeuksien, kuten oppimisvaikeuksien tai tarkkaavuushäiriön yhteydessä. Neuropsykologisen kuntoutustarpeen arviointi edeltää kuntoutuksen toteuttamista. Arvioinnin tarkoituksena on selvittää haasteiden tarkempi laatu ja kuntoutuksen tarve. Kuntoutuksen tarkoituksena on lievittää aivojen toimintahäiriöiden aiheuttamia tiedonkäsittelyn ja käyttäytymisen vaikeuksia. Kuntoutuksen tavoitteena on parantaa asiakkaan toimintakykyä ja tukea valmiuksia arjessa selviytymiseen, opiskeluun ja työntekoon. Palvelun asiakkaina on lapsia ja aikuisia. Palveluun kuuluu yhteistyö asiakkaan, läheisten, verkostojen ja tilaajan kanssa., Luokka 2 Toimintaterapia Hankinnan kohteena on toimintaterapian tarpeen arviointi ja toimintaterapian toteuttaminen. Toimintaterapia on lääkinnällistä kuntoutusta, jonka tavoitteena on tukea asiakasta toimimaan mahdollisimman omatoimisesti omassa arkiympäristössään. Toimintaterapiassa pyritään ylläpitämään tai parantamaan asiakkaan toimintakykyä. Toimintaterapiaan voi sisältyä apuvälineen tai ortoosin tarpeen arviointi ja apuvälineen käytön ohjaus. Toimintaterapia-arvion tarkoituksena on selvittää haasteiden tarkempi laatu ja kuntoutuksen tarve. Toimintaterapiassa voidaan tukea ja vahvistaa esimerkiksi arjessa selviytymistä, työkykyä, sosiaalisia taitoja tai leikkitaitoja. Toimintaterapia toteutetaan asiakkaan toiveet, elämäntilanne ja voimavarat huomioiden. Palvelun asiakkaina on lapsia ja aikuisia. Palveluun kuuluu yhteistyö asiakkaan, läheisten, verkostojen ja tilaajan kanssa. Luokassa hankinnan kohteena ovat myös ratsastusterapiapalvelut., Luokka 3 Fysioterapia Hankinnan kohteena on fysioterapian tarpeen arviointi ja fysioterapian toteuttaminen. Fysioterapia on lääkinnällistä kuntoutusta, jonka tavoitteena on saavuttaa asiakkaan paras mahdollinen liikkumis- ja toimintakyky joko itsenäisesti tai apuvälineiden avulla. Fysioterapiassa pyritään edistämään, palauttamaan ja ylläpitämään asiakkaan terveyttä, liikettä, liikkumista ja toimintakykyä. Fysioterapia-arvion tarkoituksena on selvittää liikkumisen ja toimintakyvyn haasteet ja kuntoutuksen tarve. Palvelun asiakkaina on lapsia ja aikuisia. Palveluun kuuluu yhteistyö asiakkaan, läheisten, verkostojen ja tilaajan kanssa. Luokassa hankinnan kohteena ovat myös lymfaterapiapalvelut ja ratsastusterapiapalvelut., Luokka 5 Jalkaterveysalan palvelut Hankinnan kohteena olevat jalkaterveysalan palvelut pitävät sisällään kaiken ikäisten asiakkaiden jalkaterapian, jalkojenhoidon, lääkinnällisenä kuntoutuksena myönnettävän jalkaterapian, ortoosihoidon ja pohjallishoidon. Jalkaterveysalan palveluiden tavoitteena on edistää ja ylläpitää asiakkaiden jalkaterveyttä. Palveluun sisältyy toimintakyvyn arviointi ja sen tukeminen, terveyttä edistävä hoito, iho- ja kynsienhoito, tuki- ja liikuntaelimistön arviointi ja toiminnan tukeminen, korkean riskin asiakkaiden hoito ja omahoidon ohjaus., LUOKKA X TÄHÄN OSAAN EI VOI JÄTTÄÄ HAKEMUSTA, Luokka 4 Lasten psykoterapiapalvelut Hankinnan kohteena ovat lasten psykoterapiapalvelut (jatkossa myös ”palvelu”). Lasten psykoterapia on vuorovaikutuksellinen hoito- ja kuntoutusmuoto, joka perustuu riittävästi tutkittuun ja käytännölliseen näyttöön perustuvaan psykologiseen ja teoreettiseen tietämykseen. Psykoterapia on ammatillista toimintaa, jota ohjaavat asiakas- ja potilastyötä ohjaavat lait, asetukset ja ammattikäytännöt sekä eettiset periaatteet. Sovellettavan psykoterapiasuuntauksen tulee perustua tieteellisesti tutkittuun yhtenäiseen psykologiseen teoriaan, joka auttaa ymmärtämään sekä ihmisen normaalia kehitystä että psyykkisten häiriöiden eri muotoja. Lasten psykoterapian keinoin autetaan lapsia, joilla on mielenterveyden häiriöitä tai psyykkisiä ongelmia. Häiriön tai ongelman ilmenemismuoto voi olla psyykkisen ohella ruumiillinen tai sosiaalinen. Lasten psykoterapian tavoitteena on myös poistaa esteitä kasvun ja kehityksen tieltä sekä tukea normaalia kasvua ja kehitystä. Hankinnan kohteena olevaan palveluun kuuluu esimerkiksi yksilöpsykoterapiaa, ryhmäterapiaa, perheterapiaa ja vanhempainohjausta asiakkaan tarpeen mukaisesti. Terapiaa voi edeltää terapiatarpeen arviointi. Palvelun asiakkaina on alle 13-vuotiaita lapsia ja heidän perheitään. Palveluun kuuluu yhteistyö asiakkaan, asiakkaan perheen, verkostojen ja tilaajan kanssa., Luokka 6 Puheterapia Puheterapiapalvelu on terveydenhuollon palvelu, joka keskittyy puheen, kielen, äänen, kommunikaation ja nielemisen arviointiin ja kuntoutukseen. Palvelua toteuttaa laillistettu puheterapeutti, ja se voi kohdistua eri-ikäisiin asiakkaisiin yksilöllisten tarpeiden mukaan. Terapia voi sisältää esimerkiksi ääntämisen, sanavaraston tai vuorovaikutustaitojen harjoittelua sekä ohjausta lähiympäristölle. Palveluun kuuluu yhteistyö asiakkaan, läheisten, verkostojen ja tilaajan kanssa. Palveluun voi kuulua myös puheterapian kehittämistä, asiantuntijayhteistyötä ja asiakasohjausta., Luokka 7 [palvelun nimi] Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin hankintajärjestelmän voimassaoloaikana. Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta., Luokka 8 [palvelun nimi] Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin hankintajärjestelmän voimassaoloaikana. Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta., Luokka 9 [palvelun nimi] Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin hankintajärjestelmän voimassaoloaikana. Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta.,

Ilmoitusnumero 2025-023209
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Keski-Uudenmaan hyvinvointialue
PL 46 05801 Hyvinkää FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma