Infran ja kaavoituksen suunnittelupalvelun puitesopimukset 2025-2027 (2028, 2029)

Suomi | Vihdin kunta
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 21.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteen on Vihdin kunnan infran ja kaavoituksen suunnittelupalvelut.

Ks. tarkemmin hankinta-asiakirjat.

Hankinta on jaettu 20 osa-alueeseen. Hankintayksikkö valitsee puitejärjestelyn jokaiseen osa-alueeseen viisi (5) palveluntuottajaa, joiden kanssa se tekee puitesopimukset.

Tarjoaja voi jättää tarjouksen yhteen tai useampaan osa-alueeseen.

Tavoitteena on, että puitesopimukset tulisivat voimaan tammikuussa 2025.

Puitesopimus on voimassa määräaikaisena kaksi (2) vuotta, ellei puitejärjestely lakkaa sitä aiemmin sen johdosta, että puitejärjestelyn enimmäisarvo on saavutettu. Määräaikaisen sopimuskauden jälkeen Tilaajalla on oikeus jatkaa sopimusta kahdella (2) vuodella yksi (1) vuosi kerrallaan tai siihen saakka, kunnes puitejärjestelyn enimmäisarvo on saavutettu. Päätös ensimmäisen optiokauden käytöstä tehdään viimeistään kolme (3) kuukautta ennen määräaikaisen sopimuskauden päättymistä ja päätös toisen optiokauden käytöstä tehdään viimeistään kolme (3) kuukautta ennen ensimmäisen optiokauden päättymistä. , Osa-alue 1: Infran suunnittelu Hankinnan kohteen on Vihdin kunnan infran suunnittelupalvelut.

Ks. tarkemmin hankinta-asiakirjat., Osa-alue 2: Kaavoituksen suunnittelu Hankinnan kohteen on Vihdin kunnan kaavoituksen suunnittelupalvelut.

Ks. tarkemmin hankinta-asiakirjat., Osa-alue 3: Katusuunnittelu Hankinnan kohteen on Vihdin kunnan infran katusuunnittelupalvelut.

Ks. tarkemmin hankinta-asiakirjat., Osa-alue 4: Tiesuunnittelu Hankinnan kohteen on Vihdin kunnan infran tiesuunnittelupalvelut.

Ks. tarkemmin hankinta-asiakirjat., Osa-alue 5: Geosuunnittelu Hankinnan kohteen on Vihdin kunnan infran geosuunnittelupalvelut.

Ks. tarkemmin hankinta-asiakirjat., Osa-alue 6: Vesihuoltosuunnittelu Hankinnan kohteen on Vihdin kunnan infran vesihuoltosuunnittelupalvelut.

Ks. tarkemmin hankinta-asiakirjat., Osa-alue 7: Vihersuunnittelu Hankinnan kohteen on Vihdin kunnan infran vihersuunnittelupalvelut.

Ks. tarkemmin hankinta-asiakirjat., Osa-alue 8: Valaistussuunnittelu Hankinnan kohteen on Vihdin kunnan infran valaistussuunnittelupalvelut.

Ks. tarkemmin hankinta-asiakirjat., Osa-alue 9: Asemakaavasuunnittelu Hankinnan kohteen on Vihdin kunnan kaavoituksen asemakaavasuunnittelupalvelut.

Ks. tarkemmin hankinta-asiakirjat., Osa-alue 10: Yleiskaavasuunnittelu Hankinnan kohteen on Vihdin kunnan kaavoituksen yleiskaavasuunnittelupalvelut.

Ks. tarkemmin hankinta-asiakirjat., Osa-alue 11: Idea- tai viitesuunnittelu ja visualisointi Hankinnan kohteen on Vihdin kunnan kaavoituksen idea- tai viitesuunnittelu ja visualisointi.

Ks. tarkemmin hankinta-asiakirjat., Osa-alue 12: Luontoselvitykset Hankinnan kohteen on Vihdin kunnan kaavoituksen luontoselvitykset.

Ks. tarkemmin hankinta-asiakirjat., Osa-alue 13: Rakennus- ja kulttuurihistorialliset selvitykset Hankinnan kohteen on Vihdin kunnan kaavoituksen rakennus- ja kulttuurihistorialliset selvitykset.

Ks. tarkemmin hankinta-asiakirjat., Osa-alue 14: Arkeologiset selvitykset Hankinnan kohteen on Vihdin kunnan kaavoituksen arkeologiset selvitykset.

Ks. tarkemmin hankinta-asiakirjat., Osa-alue 15: Ympäristösuunnitelmat ja -selvitykset Hankinnan kohteen on Vihdin kunnan kaavoituksen ympäristösuunnitelmat ja -selvitykset.

Ks. tarkemmin hankinta-asiakirjat., Osa-alue 16: Maisemasuunnitelmat ja -selvitykset Hankinnan kohteen on Vihdin kunnan kaavoituksen maisemasuunnitelmat ja -selvitykset .

Ks. tarkemmin hankinta-asiakirjat., Osa-alue 17: Liikennesuunnitelmat ja -selvitykset Hankinnan kohteen on Vihdin kunnan kaavoituksen liikennesuunnitelmat ja -selvitykset.

Ks. tarkemmin hankinta-asiakirjat., Osa-alue 18: Elinvoimaselvitykset Hankinnan kohteen on Vihdin kunnan kaavoituksen elinvoimaselvitykset.

Ks. tarkemmin hankinta-asiakirjat., Osa-alue 19: Melu- ja tärinäselvitykset Hankinnan kohteen on Vihdin kunnan kaavoituksen melu- ja tärinäselvitykset.

Ks. tarkemmin hankinta-asiakirjat., Osa-alue 20: Vaikutusten arviointi Hankinnan kohteen on Vihdin kunnan kaavoituksen vaikutusten arviointi.

Ks. tarkemmin hankinta-asiakirjat.,

Ilmoitusnumero 2024-016903
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Arkkitehti-, rakennus-, insinööri- ja tarkastuspalvelut (71000000), Insinööripalvelut (71300000), Yhdyskunta- ja maisemansuunnittelupalvelut (71400000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi
Osoitetiedot Vihdin kunta
Asemantie 30 03100 Nummela FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Asiakaskokemuksen mittaamisen ratkaisu

Suomi | Kaiku24 Oy
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 21.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Asiakaskokemuksen mittaamisen ratkaisu Kaiku24 Oy ("Tilaaja" tai "Hankintayksikkö") pyytää tarjoustanne tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti asiakaskokemuksen mittaamisen ratkaisun ja siihen liittyvien palveluiden toimittamisesta SaaS-palveluna (jäljempänä ”palvelu”).

Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnön liitteissä "Hankinnan kohteen kuvaus" ja "Vaatimukset".

Sopimus ei muodosta tilaajalle määräostovelvoitetta tai palveluntuottajalle yksinoikeutta tuottaa palvelua.,

Ilmoitusnumero 2024-016902
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Kaiku24 Oy
Väinö Valveen katu 4 53900 Lappeenranta FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

OSAYLEISKAAVOJEN LAATIMINEN RANUAN KUNNASSA OLEVAN SIMOJÄRVEN POHJOISELLE ALUEELLE SEKÄ OSAYLEISKAAVAN LAAJENNUS

Suomi | Ranuan kunta
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 21.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Ranuan kunta pyytää tarjousta Hilma-ilmoituskanavassa julkaistun hankintailmoituksen sekä tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti tarjoustanne Ranuan kunnassa olevan Simojärven pohjoisen alueen vanhan osayleiskaavan päivittämisestä, sekä osayleiskaavan laajennuksesta. Alueelle on laadittu OAS luonnos ja alue kaavoitettaisiin suunnitelmien mukaan neljänä itsenäisenä kaavana. Hankinnan kohteena on Ranuan kunnassa olevan Simojärven pohjoisen alueen vanhan osayleiskaavan päivittäminen, sekä osayleiskaavan laajennus tämän tarjouspyynnön liitteiden mukaisille alueille.

Ilmoitusnumero 2024-151128
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Julkishallinnon palvelut, maanpuolustus ja sosiaaliturvapalvelut (75000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1D7
Osoitetiedot Ranuan kunta
Keskustie 30 97700 Ranua FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Energiatodistusten laatimisen kilpailutus

Suomi | Helsingin Asumisoikeus Oy
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 21.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena on energiatodistusten laatiminen Helsingin Asumisoikeus Oy:n omistamien asuinkohteiden rakennuksille. Hankintaan kuuluu yhteensä 90 erillistä asuinkohdetta, joissa on yhteensä 288 rakennusta. Energiatodistus laaditaan kohteiden kaikille rakennuksille. Tarkemmat kohdetiedot on ilmoitettu tarjouspyynnön liitteenä olevassa kohdetietoliitteessä. Eriteltyjen kohteiden lisäksi hankintaan sisältyy energiatodistusten laatiminen mahdollisista lisäkohteista tarjottujen erillishintojen mukaisesti. Hankinnan kohteena olevien energiatodistusten laatiminen on tarkoitus aloittaa mahdollisimman pian. Hankinnan kohteena on energiatodistusten laatiminen Helsingin Asumisoikeus Oy:n (myös "Haso", "Hankintayksikkö" ja "Tilaaja") asuinkohteisiin siten, että energiatodistukset laaditaan tarjouspyynnön liitteenä olevassa kohdetietoliitteessä eriteltyjen kohteiden kaikille rakennuksille. Energiatodistuksen sisältö ja kriteerit perustuvat Ympäristöministeriön asetukseen rakennuksen energiatodistuksesta (1048/2017). Hankinnan kohde sisältää lueteltujen kohteiden energiatodistusten laatimisen lisäksi erillisveloitettavat lisäpalvelut tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti. Hankinnan kohteena olevien energiatodistusten laatiminen on tarkoitus aloittaa mahdollisimman pian. Hankinnan kohteeseen sisältyy: -Energiatodistusten laatiminen kohteiden kaikille rakennuksille. -Energiatodistusten vieminen ARA:n sähköiseen järjestelmään ja Hankintayksikölle PDF-muodossa. -Kohdekäynnit kilometrikorvauksineen ja avaimen hakuineen ja palauttamisineen (Hankintayksikön kaikki avaimet ovat IHL-Turvassa Herttoniemessä). Avaimen hakulupa pyydetään kohteen isännöitsijältä sähköpostilla. -Tarvittavien lähtötietojen (piirustukset, nykyiset energiatodistukset, yms.) pyytäminen Hankintayksiköltä kohdekohtaisesti. Hankintayksikön yhteyshenkilö lähettää tiedot sähköisesti. Mikäli piirustusta ei löydy, hakee palveluntuottaja piirustuksen sähköisesti lupapisteestä ja toimittaa sen myös Hankintayksikölle. Piirustusten hakeminen lupapisteestä on lisätyö, jolle annetaan erillishinta. -Palveluntuottaja määrittää energiatodistuksien laskennassa tarvittavat määrätiedot ja lämmönläpäisykertoimet (U-arvot) tif- ja pdf-muotoisista arkkitehtipiirustuksista. Hankintayksikkö ei toimita näitä tietoja erikseen. -Palveluntuottaja toimittaa Hankintayksikölle yhteenvetotaulukon, johon on merkitty kohde, rakennukset, energialuokka ja energiatodistuksen viimeinen voimassaolopäivä. -Palveluntuottaja toimittaa Hankintayksikölle yhteenvetotaulukon, jossa on rakennuskohtaisesti listattu laskennan tuloksena saadut määrätiedot ja U-arvot. Hankintayksikkö käyttää näitä tietoja täydentämään kohdetietoja. -Yksi aloituskokous Hankintayksikön edustajien kanssa, jossa sovitaan hankinnan käytännön toteuttamisesta. -Yksi päättämiskokous Hankintayksikön edustajien kanssa, johon mennessä viimeistään toimitetaan yhteenvetotaulukot. Hankinnan kohde ja sille asetetut vaatimukset on kuvattu tarkemmin jäljempänä tarjouspyynnössä ja tarjouspyynnön liitteissä.

Ilmoitusnumero 2024-151117
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Arkkitehti-, rakennus-, insinööri- ja tarkastuspalvelut (71000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1B
Osoitetiedot Helsingin Asumisoikeus Oy
Valimotie 9-11 00380 Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

24118 Jätesäkit ja roskapussit

Suomi | Seinäjoen kaupunki
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 20.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Jätesäkit ja roskapussit Seinäjoen kaupungin käyttöön. Sopimuskausi 1.1.2025 - 31.12.2026, optio 1 vuosi. Jätesäkit ja roskapussit Seinäjoen kaupungin käyttöön. Toimitukset kaupungin varastoon, Trukkiväylä 12 Seinäjoki Hankinnan ennakoitu arvo noin 30.000 euroa / vuosi. Tilaaja ei sitoudu tiettyihin hankintamääriin sopimuskauden aikana.

Ilmoitusnumero 2024-151093
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Polyeteenijätesäkit ja -pussit (19640000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI194
Osoitetiedot Seinäjoen kaupunki
PL 215 60101 Seinäjoki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kilpailutuksen asiantuntijapalvelut

Suomi | Turun kaupunki
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 20.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Turun kaupungin konsernihallinnon hankintapalvelut pyytää tarjouksia Turun kaupungille sekä muilla tarjouspyynnössä ilmoitetuille hankintayksiköille hankittavista kilpailutuksen asiantuntijapalveluista. Toimeksiannot voivat sisältää: 1. Hankintapäätöksien ja -ilmoitusten valmistelussa avustaminen, 2. Hankintasopimusmuutosten valmistelu, sopimusmuutos- ja suorahankintailmoituksissa avustaminen ja juridinen arviointi, 3. Oikeudelliset selvitykset, 4. Auditoinnit, 5. Neuvonannot, a) Hankintajuridinen ja muu juridinen neuvonta ja tuki kilpailutuksissa huomioiden erilaiset hankintamenettelyt, b) Kilpailutusasiakirjojen laatiminen, kommentointi ja juridinen laadunvarmistus, c) Muu neuvonanto koskien hankinnan toimeksiantokohtaisia tarpeita (esim. tarjousten vertailuperusteiden mietintään liittyen), 6. Sopimusasiakirjojen valmistelun tuki, kommentointi, tarkistaminen, tulkinta sekä sopimusneuvottelut, a) Sopimusehtojen ja yleisten sopimusehtojen tulkintaan liittyvä konsultointi, 7. Avustaminen hankintoja koskevassa muutoksenhaussa (erityisesti MAO ja KHO) tai muissa viranomaisten selvityspyynnöissä ja siihen liittyvien vastineiden ja muiden selvitysten valmistelu, 8. Kilpailutusprojektien vetäminen, 9. Edellä mainittuihin liittyvä koulutus ja, 10. Muu hankintoihin liittyvä oikeudellinen neuvonta tai juridinen asiantuntijatehtävä. Toimeksiantojen ja palvelun tarve saattaa vaihdella voimakkaasti sopimuskauden aikana ja toimeksiantojen kesto vaihtelee. Hankintayksikkö varaa oikeuden suorittaa kaikkia edellämainittuja töitä ensisijaisesti omana työnä. Oikeudenkäynneissä edustaminen on rajattu tämän kilpailutuksen mukaisten toimeksiantojen ulkopuolelle. Hankintoja koskevat toimeksiannot edellyttävät relevantin lainsäädännön, erityisesti hankintalainsäädännön (laki julkisista hankinnoista ja käyttöoikeussopimuksista (1397/2016 muutoksineen) sekä erityisalojen hankintalainsäädännön (laki vesi- ja energiahuollon, liikenteen ja postipalvelujen alalla toimivien yksiköiden hankinnoista ja käyttöoikeussopimuksista 1398/2016) tuntemusta, oikeuskäytännön ja hallituksen esityksien (HE) sekä näiden vaikutusta hankintaprosessiin ja julkisten hankintojen kilpailuttamisen sekä julkisuuslainsäädännön ja sopimusoikeuden tuntemusta. Hankinnassa valitaan yksi palveluntuottaja. Hankinta on kuvattuna tässä tarjouspyynnössä ja sen liitteissä.

Ilmoitusnumero 2024-151088
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Hankintoja koskevat konsulttipalvelut (79418000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1C1
Osoitetiedot Turun kaupunki
Turku FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietopyyntö: Kuntoutusta saamenkielisille

Suomi | Kansaneläkelaitos
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 20.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Tietopyynnön ja mahdollisen kilpailutuksen kohteena on Kelan Kuntoutusta saamenkielisille -projektissa kehitettävä ja kokeiltava kuntoutuspalvelu, joka huomioi kielen ja kulttuurin. Kokeilun aikana kerätään kokemuksia ja tietoja muun muassa arviointitutkimuksella. Sen perusteella kuntoutuspalvelua kehitetään edelleen niin, että se voidaan projektin päätyttyä viedä osaksi Kelan kuntoutuksen palveluvalikoimaa. Kyseessä on harkinnanvarainen, moniammatillinen ja yksilöllinen kuntoutuspalvelu aikuiselle asiakkaalle mielenterveyden haasteisiin. Kuntoutukseen osallistuva asiakas on saamenkielinen, 18-67-vuotias ja tarvitsee tietoa trauma- ja mielenterveysoireista aiheutuvien haasteiden ymmärtämiseen, sekä tukea jaksamisensa, toimintakykynsä ja arjen hallintataitojensa vahvistamiseen. Kuntoutuksessa huomioidaan myös asiakkaan läheiset. Kuntoutuksen kesto on alustavasti 12 kuukautta ja kuntoutuksen toteuttaminen alkaa mahdollisesti vuoden 2026 alusta. Kuntoutusta on mahdollista toteuttaa asiakkaan lähtökohdista vaihtoehtoisesti asiakkaan arjen ympäristöissä, palveluntuottajan toimipisteessä ja kuvapuheluina. Kuntoutus sisältää yksilöllisiä tapaamisia ja ryhmätapaamisia. Kyseessä on hankintalain (Laki julkisista hankinnoista ja käyttöoikeussopimuksista 1397/2016) liitteen E mukainen hankinta, mutta hankinnan arvo tulee alittamaan kansallisen kynnysarvon. YLEISTÄ Huomioittehan, että kyseessä on tietopyyntö eikä tällä ilmoituksella pyydetä vielä tarjouksia. Tällä ilmoituksella annetut tiedot ovat alustavia ja saattavat muuttua valmistelun edetessä. Tavoitteena on kartoittaa markkinoita ja saada palautetta hankintayksikön ehdotuksesta kokeiltavalle kuntoutuspalvelulle. Hansel Oy toimii markkinakartoituksessa konsultoivassa roolissa. ILMOITTAUTUMINEN Kiinnostuneita palveluntuottajia pyydetään ilmoittamaan yhteystietonsa sähköpostitse osoitteeseen kilpailutus@hansel.fi ja otsikoimaan sähköpostiviesti "KELA, kuntoutusta saamenkielisille - ilmoittautuminen". INFOTILAISUUS Valmisteilla olevasta hankinnasta tullaan järjestämään infotilaisuus kiinnostuneille palveluntuottajille 16.12.2024 klo 8:30-10.00. Infotilaisuudessa kerromme tarkemmin hankinnan kohteeseen liittyvistä suunnitelmista. Lähetämme osallistumislinkin/kutsun infotilaisuuteen ilmoittautumisenne jälkeen. MARKKINAKARTOITUS Ilmoittautuneille palveluntuottajille varataan mahdollisuus osallistua palveluntuottajakohtaisiin tapaamisiin hankintayksikön kanssa. Tapaamiset järjestetään arviolta tammi-helmikuussa 2025. Ilmoittautuneille palveluntuottajille voidaan lähettää myös luonnosmateriaalia kommenteille ns. markkinavuoropuheluun arviolta kevään 2025 aikana. Markkinakartoitukseen osallistuneille ei makseta korvausta osallistumisesta. Markkinakartoitukseen osallistuminen tai osallistumatta jättäminen ei estä mahdolliseen hankintamenettelyyn osallistumista. KORJAUS Tietopyyntöä on korjattu seuraavasti: hankinnan kuvauksessa ’’yritys’’ -termi on korvattu termillä ’’palveluntuottaja’’. Tietopyynnön ja mahdollisen kilpailutuksen kohteena on Kelan Kuntoutusta saamenkielisille -projektissa kehitettävä ja kokeiltava kuntoutuspalvelu, joka huomioi kielen ja kulttuurin. Kokeilun aikana kerätään kokemuksia ja tietoja muun muassa arviointitutkimuksella. Sen perusteella kuntoutuspalvelua kehitetään edelleen niin, että se voidaan projektin päätyttyä viedä osaksi Kelan kuntoutuksen palveluvalikoimaa. Kyseessä on harkinnanvarainen, moniammatillinen ja yksilöllinen kuntoutuspalvelu aikuiselle asiakkaalle mielenterveyden haasteisiin. Kuntoutukseen osallistuva asiakas on saamenkielinen, 18-67-vuotias ja tarvitsee tietoa trauma- ja mielenterveysoireista aiheutuvien haasteiden ymmärtämiseen, sekä tukea jaksamisensa, toimintakykynsä ja arjen hallintataitojensa vahvistamiseen. Kuntoutuksessa huomioidaan myös asiakkaan läheiset. Kuntoutuksen kesto on alustavasti 12 kuukautta ja kuntoutuksen toteuttaminen alkaa mahdollisesti vuoden 2026 alusta. Kuntoutusta on mahdollista toteuttaa asiakkaan lähtökohdista vaihtoehtoisesti asiakkaan arjen ympäristöissä, palveluntuottajan toimipisteessä ja kuvapuheluina. Kuntoutus sisältää yksilöllisiä tapaamisia ja ryhmätapaamisia. Kyseessä on hankintalain (Laki julkisista hankinnoista ja käyttöoikeussopimuksista 1397/2016) liitteen E mukainen hankinta, mutta hankinnan arvo tulee alittamaan kansallisen kynnysarvon. YLEISTÄ Huomioittehan, että kyseessä on tietopyyntö eikä tällä ilmoituksella pyydetä vielä tarjouksia. Tällä ilmoituksella annetut tiedot ovat alustavia ja saattavat muuttua valmistelun edetessä. Tavoitteena on kartoittaa markkinoita ja saada palautetta hankintayksikön ehdotuksesta kokeiltavalle kuntoutuspalvelulle. Hansel Oy toimii markkinakartoituksessa konsultoivassa roolissa. ILMOITTAUTUMINEN Kiinnostuneita palveluntuottajia pyydetään ilmoittamaan yhteystietonsa sähköpostitse osoitteeseen kilpailutus@hansel.fi ja otsikoimaan sähköpostiviesti "KELA, kuntoutusta saamenkielisille - ilmoittautuminen". INFOTILAISUUS Valmisteilla olevasta hankinnasta tullaan järjestämään infotilaisuus kiinnostuneille palveluntuottajille 16.12.2024 klo 8:30-10.00. Infotilaisuudessa kerromme tarkemmin hankinnan kohteeseen liittyvistä suunnitelmista. Lähetämme osallistumislinkin/kutsun infotilaisuuteen ilmoittautumisenne jälkeen. MARKKINAKARTOITUS Ilmoittautuneille palveluntuottajille varataan mahdollisuus osallistua palveluntuottajakohtaisiin tapaamisiin hankintayksikön kanssa. Tapaamiset järjestetään arviolta tammi-helmikuussa 2025. Ilmoittautuneille palveluntuottajille voidaan lähettää myös luonnosmateriaalia kommenteille ns. markkinavuoropuheluun arviolta kevään 2025 aikana. Markkinakartoitukseen osallistuneille ei makseta korvausta osallistumisesta. Markkinakartoitukseen osallistuminen tai osallistumatta jättäminen ei estä mahdolliseen hankintamenettelyyn osallistumista. KORJAUS Tietopyyntöä on korjattu seuraavasti: hankinnan kuvauksessa ’’yritys’’ -termi on korvattu termillä ’’palveluntuottaja’’.

Ilmoitusnumero 2024-151073
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000), Kuntoutuspalvelut (85312500)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Kansaneläkelaitos
PL 450 00056 Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kolarin uuden monitoimitalon irtokalustehankinta

Suomi | Kolarin kunta
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 20.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Kolarin kunta rakennuttaa uutta n. 6 600 brm2 monitoimitaloa Kolarin keskustaan osoitteeseen Jokijalantie 18, 95900 Kolari. Tämän hankinnan kohteena on monitoimitalon irtokalusteet jäljempänä esitettyjen hankintaryhmien mukaisesti. Irtokalusteet hankitaan toimitettuna, puhdistettuna ja asennettuna paikoilleen. Irtokalusteiden toimitus ja asennus toteutetaan rakennusurakan vastaanoton jälkeen keväällä 2025. Lopullinen toimitus- ja asennusaikataulu sovitaan tilaajan kanssa toimittajien tultua valituksi. Kaikkien kalusteiden tulee olla asennettuna viimeistään 28.5.2025.

Hankinta on jaettu hankintaryhmiin tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti. Tarjoaja voi tarjota yhtä tai useampaa hankintaryhmää. Tarjottavan hankintaryhmän sisällä tulee tarjota jokaista kalustetta. Jokaiseen hankintaryhmään valitaan yksi toimittaja, valintaperusteet on esitetty hankintaryhmäkohtaisesti. Yksittäinen toimittaja voidaan valita useampaan hankintaryhmään. Hankintaryhmissä, joissa käytetään sekä hinta että laatupisteytystä on molempien painoarvot 50 % kokonaispisteistä. Muutamasta kalusteesta pyydetään toimittamaan testikaluste käyttäjälle Kolariin laatupisteytystä varten, nämä kalusteet on esitetty tarjouslomakkeella. Toimitusosoite sovitaan myöhemmin, testijakso ajoittuu alustavasti tammikuun viikolle 3, eli 13.-17.1.2025. Toimittaja sitoutuu toimittamaan testikalusteet testattavaksi omalla kustannuksellaan tarjotessaan kyseisiä hankintaryhmiä.

Tilaaja pitää oikeuden tehdä pieniä muutoksia hankittaviin kalusteisiin ja niiden määriin, jos tarve ilmenee. Muutoksista keskustellaan hankintaryhmään valitun toimittajan kanssa ja hankittavien kappalemäärien muuttuessa käytetään lähtökohtaisesti tarjouslomakkeella esitettyjä kalusteiden yksikköhintoja hyvityksen/lisäkorvauksen arvona.

Tilaaja ja toimittaja sopivat ennen toimitusta tilan, jossa kalustetoimittaja voi koota ja puhdistaa tuotteensa. Toimittajan tulee huolehtia tarpeellisesta suojauksesta asennustilassa ja kuljetusreiteillä (lattiat, seinät, ovet, kiintokalusteet ym.) huomioiden, että kalustetoimitus ja asennus toteutetaan uudisrakennukseen, jonka puhtausluokka on P1. Puhtausluokka koskee myös kalustetoimitusta. Toimittajan tulee huolehtia pakkausjätteiden hallinta ja poiskuljetus siten, ettei kalustetoimituksesta tai -asennuksista aiheudu pölyä uudisrakennuksen tiloihin. Toimittajan tulee asennusten jälkeen poistaa toteutetut suojaukset ja siivota käyttämänsä tilat samaan kuntoon, jossa ne on toimittajalle luovutettu. Toimituksista ja asennuksista aiheutuneet vahingot rakennukseen ja sen kalusteisiin tulee korvata tilaajalle.

Kommunikointikieli tilaajan ja kalustetoimittajan välillä on suomi., A2 - Päiväkodin kalusteet osa 2 Tarjoajan tulee tarjota hankintaryhmän jokainen kaluste ja kaikki kalusteet yhteensopivina kokonaisuuksina. Tarjottavien kalusteiden tulee olla koulujen ja julkisten tilojen käyttöön suunniteltuja, asianmukaisesti testattuja sekä voimassa olevien direktiivien ja normien mukaisia. Tarkemmat vaatimukset kalusteille on esitetty tarjouslomakkeen Yleistä -välilehdellä sekä kalustekohtaisesti kunkin kalusteen kuvauksessa. Tarjouksen ja tarjottujen tuotteiden tulee poikkeuksetta täyttää nämä vaatimukset.

Tarjous toimitetaan tarjouspyynnön liitteenä olevalla tarjouslomakkeella. Tarjoaja syöttää lomakkeelle tarjoamiensa hankintaryhmien kalusteiden tiedot sekä niiden yksikköhinnat ja tarkistaa, että kaava laskee hankintaryhmän kokonaishinnan oikein. Excelin antamat hankintaryhmäkohtaiset kokonaishinnat syötetään tarjouspalveluun hankinnan kohteen kriteerit -kohtaan. Tarjouksen mukana on myös toimitettava tuotetiedot ja kuvat tarjotuista tuotteista (tuotekortti), joista tarjouspyynnön mukaiset vaatimukset on todennettavissa.

Lomakkeelle syötettävät kalustekohtaiset yksikköhinnat tulee sisältää ko. kalusteen osalta kaikki kustannukset (materiaali, työ, pakkaus, matka, kuljetus, vakuutus jne.) toimitettuna ja asennettuna irtokalustesuunnitelmien mukaiselle paikalleen ja pakkausjätteet poiskuljetettuina. Tarjoushinnat tulee ilmoittaa arvonlisäverottomina (alv 0 %) kiinteinä euromääräisinä nettohintoina. Tarjoajan tulee huomioida tarjouksessaan myös kalusteiden pyyhintä asennus- ja valmistuspölystä ennen kalusteiden siirtoa tiloihin. Em. kustannukset tulee sisällyttää tarjoushintoihin., A1 - Päiväkodin kalusteet osa 1 Tarjoajan tulee tarjota hankintaryhmän jokainen kaluste ja kaikki kalusteet yhteensopivina kokonaisuuksina. Tarjottavien kalusteiden tulee olla koulujen ja julkisten tilojen käyttöön suunniteltuja, asianmukaisesti testattuja sekä voimassa olevien direktiivien ja normien mukaisia. Tarkemmat vaatimukset kalusteille on esitetty tarjouslomakkeen Yleistä -välilehdellä sekä kalustekohtaisesti kunkin kalusteen kuvauksessa. Tarjouksen ja tarjottujen tuotteiden tulee poikkeuksetta täyttää nämä vaatimukset.

Tarjous toimitetaan tarjouspyynnön liitteenä olevalla tarjouslomakkeella. Tarjoaja syöttää lomakkeelle tarjoamiensa hankintaryhmien kalusteiden tiedot sekä niiden yksikköhinnat ja tarkistaa, että kaava laskee hankintaryhmän kokonaishinnan oikein. Excelin antamat hankintaryhmäkohtaiset kokonaishinnat syötetään tarjouspalveluun hankinnan kohteen kriteerit -kohtaan. Tarjouksen mukana on myös toimitettava tuotetiedot ja kuvat tarjotuista tuotteista (tuotekortti), joista tarjouspyynnön mukaiset vaatimukset on todennettavissa.

Lomakkeelle syötettävät kalustekohtaiset yksikköhinnat tulee sisältää ko. kalusteen osalta kaikki kustannukset (materiaali, työ, pakkaus, matka, kuljetus, vakuutus jne.) toimitettuna ja asennettuna irtokalustesuunnitelmien mukaiselle paikalleen ja pakkausjätteet poiskuljetettuina. Tarjoushinnat tulee ilmoittaa arvonlisäverottomina (alv 0 %) kiinteinä euromääräisinä nettohintoina. Tarjoajan tulee huomioida tarjouksessaan myös kalusteiden pyyhintä asennus- ja valmistuspölystä ennen kalusteiden siirtoa tiloihin. Em. kustannukset tulee sisällyttää tarjoushintoihin., B1 - Oppilaskalusteet, tuolit ja pöydät Tarjoajan tulee tarjota hankintaryhmän jokainen kaluste ja kaikki kalusteet yhteensopivina kokonaisuuksina. Tarjottavien kalusteiden tulee olla koulujen ja julkisten tilojen käyttöön suunniteltuja, asianmukaisesti testattuja sekä voimassa olevien direktiivien ja normien mukaisia. Tarkemmat vaatimukset kalusteille on esitetty tarjouslomakkeen Yleistä -välilehdellä sekä kalustekohtaisesti kunkin kalusteen kuvauksessa. Tarjouksen ja tarjottujen tuotteiden tulee poikkeuksetta täyttää nämä vaatimukset.

Tarjous toimitetaan tarjouspyynnön liitteenä olevalla tarjouslomakkeella. Tarjoaja syöttää lomakkeelle tarjoamiensa hankintaryhmien kalusteiden tiedot sekä niiden yksikköhinnat ja tarkistaa, että kaava laskee hankintaryhmän kokonaishinnan oikein. Excelin antamat hankintaryhmäkohtaiset kokonaishinnat syötetään tarjouspalveluun hankinnan kohteen kriteerit -kohtaan. Tarjouksen mukana on myös toimitettava tuotetiedot ja kuvat tarjotuista tuotteista (tuotekortti), joista tarjouspyynnön mukaiset vaatimukset on todennettavissa.

Lomakkeelle syötettävät kalustekohtaiset yksikköhinnat tulee sisältää ko. kalusteen osalta kaikki kustannukset (materiaali, työ, pakkaus, matka, kuljetus, vakuutus jne.) toimitettuna ja asennettuna irtokalustesuunnitelmien mukaiselle paikalleen ja pakkausjätteet poiskuljetettuina. Tarjoushinnat tulee ilmoittaa arvonlisäverottomina (alv 0 %) kiinteinä euromääräisinä nettohintoina. Tarjoajan tulee huomioida tarjouksessaan myös kalusteiden pyyhintä asennus- ja valmistuspölystä ennen kalusteiden siirtoa tiloihin. Em. kustannukset tulee sisällyttää tarjoushintoihin., B2 - Oppilaskalusteet, muut kalusteet Tarjoajan tulee tarjota hankintaryhmän jokainen kaluste ja kaikki kalusteet yhteensopivina kokonaisuuksina. Tarjottavien kalusteiden tulee olla koulujen ja julkisten tilojen käyttöön suunniteltuja, asianmukaisesti testattuja sekä voimassa olevien direktiivien ja normien mukaisia. Tarkemmat vaatimukset kalusteille on esitetty tarjouslomakkeen Yleistä -välilehdellä sekä kalustekohtaisesti kunkin kalusteen kuvauksessa. Tarjouksen ja tarjottujen tuotteiden tulee poikkeuksetta täyttää nämä vaatimukset.

Tarjous toimitetaan tarjouspyynnön liitteenä olevalla tarjouslomakkeella. Tarjoaja syöttää lomakkeelle tarjoamiensa hankintaryhmien kalusteiden tiedot sekä niiden yksikköhinnat ja tarkistaa, että kaava laskee hankintaryhmän kokonaishinnan oikein. Excelin antamat hankintaryhmäkohtaiset kokonaishinnat syötetään tarjouspalveluun hankinnan kohteen kriteerit -kohtaan. Tarjouksen mukana on myös toimitettava tuotetiedot ja kuvat tarjotuista tuotteista (tuotekortti), joista tarjouspyynnön mukaiset vaatimukset on todennettavissa.

Lomakkeelle syötettävät kalustekohtaiset yksikköhinnat tulee sisältää ko. kalusteen osalta kaikki kustannukset (materiaali, työ, pakkaus, matka, kuljetus, vakuutus jne.) toimitettuna ja asennettuna irtokalustesuunnitelmien mukaiselle paikalleen ja pakkausjätteet poiskuljetettuina. Tarjoushinnat tulee ilmoittaa arvonlisäverottomina (alv 0 %) kiinteinä euromääräisinä nettohintoina. Tarjoajan tulee huomioida tarjouksessaan myös kalusteiden pyyhintä asennus- ja valmistuspölystä ennen kalusteiden siirtoa tiloihin. Em. kustannukset tulee sisällyttää tarjoushintoihin., C1 - Toimistokalusteet, työtuolit Tarjoajan tulee tarjota hankintaryhmän jokainen kaluste ja kaikki kalusteet yhteensopivina kokonaisuuksina. Tarjottavien kalusteiden tulee olla koulujen ja julkisten tilojen käyttöön suunniteltuja, asianmukaisesti testattuja sekä voimassa olevien direktiivien ja normien mukaisia. Tarkemmat vaatimukset kalusteille on esitetty tarjouslomakkeen Yleistä -välilehdellä sekä kalustekohtaisesti kunkin kalusteen kuvauksessa. Tarjouksen ja tarjottujen tuotteiden tulee poikkeuksetta täyttää nämä vaatimukset.

Tarjous toimitetaan tarjouspyynnön liitteenä olevalla tarjouslomakkeella. Tarjoaja syöttää lomakkeelle tarjoamiensa hankintaryhmien kalusteiden tiedot sekä niiden yksikköhinnat ja tarkistaa, että kaava laskee hankintaryhmän kokonaishinnan oikein. Excelin antamat hankintaryhmäkohtaiset kokonaishinnat syötetään tarjouspalveluun hankinnan kohteen kriteerit -kohtaan. Tarjouksen mukana on myös toimitettava tuotetiedot ja kuvat tarjotuista tuotteista (tuotekortti), joista tarjouspyynnön mukaiset vaatimukset on todennettavissa.

Lomakkeelle syötettävät kalustekohtaiset yksikköhinnat tulee sisältää ko. kalusteen osalta kaikki kustannukset (materiaali, työ, pakkaus, matka, kuljetus, vakuutus jne.) toimitettuna ja asennettuna irtokalustesuunnitelmien mukaiselle paikalleen ja pakkausjätteet poiskuljetettuina. Tarjoushinnat tulee ilmoittaa arvonlisäverottomina (alv 0 %) kiinteinä euromääräisinä nettohintoina. Tarjoajan tulee huomioida tarjouksessaan myös kalusteiden pyyhintä asennus- ja valmistuspölystä ennen kalusteiden siirtoa tiloihin. Em. kustannukset tulee sisällyttää tarjoushintoihin., C2 - Toimistokalusteet, muut kalusteet Tarjoajan tulee tarjota hankintaryhmän jokainen kaluste ja kaikki kalusteet yhteensopivina kokonaisuuksina. Tarjottavien kalusteiden tulee olla koulujen ja julkisten tilojen käyttöön suunniteltuja, asianmukaisesti testattuja sekä voimassa olevien direktiivien ja normien mukaisia. Tarkemmat vaatimukset kalusteille on esitetty tarjouslomakkeen Yleistä -välilehdellä sekä kalustekohtaisesti kunkin kalusteen kuvauksessa. Tarjouksen ja tarjottujen tuotteiden tulee poikkeuksetta täyttää nämä vaatimukset.

Tarjous toimitetaan tarjouspyynnön liitteenä olevalla tarjouslomakkeella. Tarjoaja syöttää lomakkeelle tarjoamiensa hankintaryhmien kalusteiden tiedot sekä niiden yksikköhinnat ja tarkistaa, että kaava laskee hankintaryhmän kokonaishinnan oikein. Excelin antamat hankintaryhmäkohtaiset kokonaishinnat syötetään tarjouspalveluun hankinnan kohteen kriteerit -kohtaan. Tarjouksen mukana on myös toimitettava tuotetiedot ja kuvat tarjotuista tuotteista (tuotekortti), joista tarjouspyynnön mukaiset vaatimukset on todennettavissa.

Lomakkeelle syötettävät kalustekohtaiset yksikköhinnat tulee sisältää ko. kalusteen osalta kaikki kustannukset (materiaali, työ, pakkaus, matka, kuljetus, vakuutus jne.) toimitettuna ja asennettuna irtokalustesuunnitelmien mukaiselle paikalleen ja pakkausjätteet poiskuljetettuina. Tarjoushinnat tulee ilmoittaa arvonlisäverottomina (alv 0 %) kiinteinä euromääräisinä nettohintoina. Tarjoajan tulee huomioida tarjouksessaan myös kalusteiden pyyhintä asennus- ja valmistuspölystä ennen kalusteiden siirtoa tiloihin. Em. kustannukset tulee sisällyttää tarjoushintoihin., D - Verhoillut kalusteet Tarjoajan tulee tarjota hankintaryhmän jokainen kaluste ja kaikki kalusteet yhteensopivina kokonaisuuksina. Tarjottavien kalusteiden tulee olla koulujen ja julkisten tilojen käyttöön suunniteltuja, asianmukaisesti testattuja sekä voimassa olevien direktiivien ja normien mukaisia. Tarkemmat vaatimukset kalusteille on esitetty tarjouslomakkeen Yleistä -välilehdellä sekä kalustekohtaisesti kunkin kalusteen kuvauksessa. Tarjouksen ja tarjottujen tuotteiden tulee poikkeuksetta täyttää nämä vaatimukset.

Tarjous toimitetaan tarjouspyynnön liitteenä olevalla tarjouslomakkeella. Tarjoaja syöttää lomakkeelle tarjoamiensa hankintaryhmien kalusteiden tiedot sekä niiden yksikköhinnat ja tarkistaa, että kaava laskee hankintaryhmän kokonaishinnan oikein. Excelin antamat hankintaryhmäkohtaiset kokonaishinnat syötetään tarjouspalveluun hankinnan kohteen kriteerit -kohtaan. Tarjouksen mukana on myös toimitettava tuotetiedot ja kuvat tarjotuista tuotteista (tuotekortti), joista tarjouspyynnön mukaiset vaatimukset on todennettavissa.

Lomakkeelle syötettävät kalustekohtaiset yksikköhinnat tulee sisältää ko. kalusteen osalta kaikki kustannukset (materiaali, työ, pakkaus, matka, kuljetus, vakuutus jne.) toimitettuna ja asennettuna irtokalustesuunnitelmien mukaiselle paikalleen ja pakkausjätteet poiskuljetettuina. Tarjoushinnat tulee ilmoittaa arvonlisäverottomina (alv 0 %) kiinteinä euromääräisinä nettohintoina. Tarjoajan tulee huomioida tarjouksessaan myös kalusteiden pyyhintä asennus- ja valmistuspölystä ennen kalusteiden siirtoa tiloihin. Em. kustannukset tulee sisällyttää tarjoushintoihin.,

Ilmoitusnumero 2024-016871
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kouluateriat (15894210), Toimistokalusteet (39130000), Koulukalusteet (39160000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1D7
Osoitetiedot Kolarin kunta
Isopalontie 2 95900 Kolari FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

POKE Rokkakankaan viipalekoulu

Suomi | Äänekosken ammatillisen koulutuksen kuntayhtymä
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 19.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Laukaan Rokkakankaan alueelle toimitetaan väliaikaisen viipalekoulun tilaelementit. Toimitukseen sisältyy liitteissä esitetyn mukaiset elementtirakenteiset koulutilat saatettuna täyteen toimintakuntoon. Laukaan Rokkakankaan väliaikaisen koulun tilaelementtitoimitus tarjouspyynnön mukaisesti sekä elementtien täyteen käyttökuntoon asentaminen.

Ilmoitusnumero 2024-151063
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI193
Osoitetiedot Äänekosken ammatillisen koulutuksen kuntayhtymä
Piilolantie 17 44100 Äänekoski FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Hotelliosan saneeraus-KOy Tampereen Hämeenkatu 28

Suomi | Kiinteistö Oy Tampereen Hämeenkatu 28
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 19.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Saneeraushanke. Hankkeen urakkamuotona on jaettu urakka, jossa rakennusurakoitsija on pääurakoitsija ja päätotetuttaja. Vaihtoehtoisena tarjouksena voidaan jättää kokonaisurakkatarjous, jossa pääurakkaan sisältyy rakennus-, LVIA- ja Sähköurakat. Hankkeen laajuus n. 3205 htm2, hotellihuoneita 109kpl. Hankkeella on lainvoimainen rakennuslupa. Rakennustoimenpide käsittää P1 paloluokan huoneistohotellin korjaus- ja muutostyöt kerroksissa 3-8. Muutoksia huoneistojen välisissä seinissä, huoneistojen kylpyhuoneet ja kaikki pinnat uusitaan. Osa huoneistoista yhdistetään väliovella suuremmiksi huoneistoiksi, 8. kerroksen huoneistoihin rakennetaan saunat.Talotekniikka uusitaan kerrosten osalla suunnitelmien osoittamassa laajuudessa. Rakennustekniset työt Sisältää kohteen rakennustekniset työt ja velvoitteet tarjouspyyntöasiakirjojen mukaisesti. LVIA Kohteen LVIA-tekniset työt ja velvoitteet tarjouspyyntöasiakirjojen mukaisesti. Sähkötekniset työt Kohteen sähkötekniset työt ja velvoitteet tarjouspyyntöasiakirjojen mukaisesti. Kokonaisurakka (RAK+LVIA+S) Kokonaisurakka, joka sisältää rakennustekniset työt, LVIA-työt ja sähkötekniset työt. Kokonaisurakkaa voi tarjota vaihtoehtoisena tarjouksena.

Ilmoitusnumero 2024-151048
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI197
Osoitetiedot Kiinteistö Oy Tampereen Hämeenkatu 28
Kuokkamaantie 4A 33800 Tampere FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Käännös- ja tulkkauspalvelut Hätäkeskuslaitoksen tarpeisiin

Suomi | Hätäkeskuslaitos
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 18.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Hätäkeskuslaitos (jäljempänä myös ”Hankintayksikkö”) pyytää tällä tarjouspyynnöllä tarjouksia koko viraston tarpeet kattavista käännös- ja tulkkauspalveluista (jäljempänä myös ”Palvelu”).

Hankinta on jaettu kahteen osa-alueeseen seuraavasti:
1) Käännöspalvelut
2) Tulkkauspalvelut

Tarjoaja voi jättää tarjouksen joko jompaan kumpaan osa-alueeseen tai molempiin osa-alueisiin. Tarjoukset vertaillaan osa-aluekohtaisesti. Kilpailutuksen perusteella hankintayksikkö valitsee osa-aluekohtaisesti yhden (1) palveluntuottajan. Hankintasopimus solmitaan valittavien palveluntuottajien kanssa neljäksi vuodeksi. Hankintasopimus on voimassa määräaikaisen sopimuskauden 1.1.2025-31.12.2028 ajan.

Sopimuskautta voidaan varsinaisen sopimuskauden jälkeen lisäksi jatkaa yhdellä (1) yhden (1) vuoden pituisella optiokaudella, joka alkaa 1.1.2029 ja päättyy 31.12.2029. Optiota koskevat lisätiedot on kuvattu tarjouspyynnön liitteenä olevalla hankintasopimusluonnoksella.

Tulkkauspalveluiden arvioitu ennakoitu kokonaisarvo on 160.000 € ja käännöspalveluiden 60.000 €, joten hankinnan ennakoitu kokonaisarvo on noin 220.000 € (alv 0%).

Hankinnan kohdetta on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnön liiteasiakirjoissa, etenkin liitteessä 1 Hankinnan kohteen kuvaus; Käännös- ja tulkkauspalvelut.

Hankintayksikkö ei sitoudu määräostovelvoitteisiin., Osa-alue 1: Käännöspalvelut Hätäkeskuslaitos (jäljempänä myös ”Hankintayksikkö”) pyytää tällä tarjouspyynnöllä tarjouksia koko viraston tarpeet kattavista käännöspalveluista (jäljempänä myös ”Palvelu”).

Osa-alue 1 koskee käännöspalveluita.

Kilpailutuksen perusteella hankintayksikkö valitsee osa-aluekohtaisesti yhden (1) palveluntuottajan. Hankintasopimus solmitaan valittavan palveluntuottajan kanssa neljäksi vuodeksi. Hankintasopimus on voimassa määräaikaisen sopimuskauden 1.1.2025-31.12.2028.

Sopimuskautta voidaan varsinaisen sopimuskauden jälkeen lisäksi jatkaa yhdellä (1) yhden (1) vuoden pituisella optiokaudella, joka alkaa 1.1.2029 ja päättyy 31.12.2029. Optiota koskevat lisätiedot on kuvattu tarjouspyynnön liitteenä olevalla hankintasopimusluonnoksella.

Käännöspalveluiden arvioitu ennakoitu kokonaisarvo on 60.000 € (alv 0%).

Hankinnan kohdetta on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnön liiteasiakirjoissa, etenkin liitteessä 1 Hankinnan kohteen kuvaus; Käännös- ja tulkkauspalvelut.

Hankintayksikkö ei sitoudu määräostovelvoitteisiin., Osa-alue 2: Tulkkauspalvelut Hätäkeskuslaitos (jäljempänä myös ”Hankintayksikkö”) pyytää tällä tarjouspyynnöllä tarjouksia koko viraston tarpeet kattavista tulkkauspalveluista (jäljempänä myös ”Palvelu”).

Osa-alue 2 koskee tulkkauspalveluita.

Kilpailutuksen perusteella hankintayksikkö valitsee osa-aluekohtaisesti yhden (1) palveluntuottajan. Hankintasopimus solmitaan valittavan palveluntuottajan kanssa neljäksi vuodeksi. Hankintasopimus on voimassa määräaikaisen sopimuskauden 1.1.2025-31.12.2028.

Sopimuskautta voidaan varsinaisen sopimuskauden jälkeen lisäksi jatkaa yhdellä (1) yhden (1) vuoden pituisella optiokaudella, joka alkaa 1.1.2029 ja päättyy 31.12.2029. Optiota koskevat lisätiedot on kuvattu tarjouspyynnön liitteenä olevalla hankintasopimusluonnoksella.

Tulkkauspalveluiden arvioitu ennakoitu kokonaisarvo on 160.000 € (alv 0%).

Hankinnan kohdetta on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnön liiteasiakirjoissa, etenkin liitteessä 1 Hankinnan kohteen kuvaus; Käännös- ja tulkkauspalvelut.

Hankintayksikkö ei sitoudu määräostovelvoitteisiin.,

Ilmoitusnumero 2024-016821
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Käännöspalvelut (79530000), Tulkkauspalvelut (79540000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Hätäkeskuslaitos
PL 112 28131 Pori FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Asianhallintajärjestelmän hankinta

Suomi | Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 18.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Asianhallintajärjestelmän hankinta Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue (myöhemmin myös Tilaaja) pyytää tarjouksia asianhallinta- ja päätöksentekojärjestelmän hankintaan.

Hankinnan kohteena on asianhallinta- ja päätöksentekojärjestelmä ohjelmistopalveluna (SaaS, ”Software as a Service”), järjestelmän tuki- ja ylläpitopalvelut (”jatkuva palvelu”), täydentävät asiantuntijapalvelut (järjestelmän jatkokehitys ja muu asiantuntijapalvelu) sekä järjestelmän käyttöönottoprojekti. Hankittava järjestelmä tulee koko Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen käyttöön.

Asianhallinta- ja päätöksentekojärjestelmän tulee sisältää vähintään seuraavat järjestelmän toiminnallisuudet ja osat:
- Asianhallinta
- Asiakirjahallinta
- Viranhaltijapäätökset
- Sopimushallinta
- Tiedonohjaus
- Työnkulkujen hallinta
- Hakutoiminnallisuudet
- Raportointi
- Yhteystietorekisteri
- Kokousaineistojen tuottaminen ja hallinta
- Sähköinen kokoustaminen
- Sähköinen kokousaineistojen ja päätösten julkaisu
- Sähköinen allekirjoitus
- Sähköinen asiointi

Hankinnan tavoitteita ovat mm.:
- Mahdollisimman mukautuva/joustava järjestelmä Tilaajan tarpeisiin nähden
- Lainsäädännön vaatimukset täyttävä järjestelmä
- Järjestelmä, joka mahdollistaa tekoälyn ja automatiikan hyödyntämisen Tilaajan vaatimusten mukaisesti
- Tilaajan tulevaisuuden tarpeiden huomioiminen ja järjestelmän jatkuva kehittyminen

Asianhallinta- ja päätöksentekojärjestelmän avulla on tarkoitus edistää digitalisaatioita ja tehostaa Tilaajan operatiivista toimintaa mm. prosesseja tehostamalla, hyödyntäen järjestelmän automatiikkaa ja tekoälyä. Tarjotun järjestelmän tulee olla käyttöliittymältään kaksikielinen (Suomi ja Ruotsi).

Kilpailutuksen perusteella Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue tulee valitsemaan yhden (1) Toimittajan ja yhden (1) varatoimittajan.

Tarkempi kuvaus hankinnan sisällöstä on tarjouspyynnön liitteellä 1. "Hankinnan kohteen kuvaus".,

Ilmoitusnumero 2024-016803
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmistokonsulttipalvelut (72266000), Ohjelmistojen ylläpito- ja korjauspalvelut (72267000), Ohjelmiston toimituspalvelut (72268000), Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Asiakirjojen hallintaohjelmatuotteet (48311000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000), Ohjelmointi ja siihen liittyvät neuvontapalvelut (72200000), Valmisohjelmien ohjelmointipalvelut (72210000), Sovellusohjelmiston ohjelmointipalvelut (72212000), Tietokonelaitteiston integrointia koskevat konsulttipalvelut (72228000), Järjestelmien tukipalvelut (72253200), Ohjelmistojen testaus (72254000), Ohjelmistotuki (72261000), Ohjelmiston kehittämispalvelut (72262000), Ohjelmiston toteutuspalvelut (72263000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue
Tekniikantie 15 02033 PL 33 Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tarjouspyyntö Jyväskylä-(Vaajakoski) rakennusurakka RU2

Suomi | Väylävirasto
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 18.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Tarjouspyyntö Jyväskylä-(Vaajakoski) rakennusurakka RU2 Urakka on kokonaishintainen rakennusurakka (KU).

Urakkaan sisältyy Jyväskylä - (Vaajakoski) -välillä (kmv 376+300 - 383+490) muun muassa seuraavat toimenpiteet:

• päällysrakenteenvaihto ratalinjalle (Jyväskylä)-(Vaajakoski) välille (kmv 378+163 – 383+490)

• Jyväskylän ratapihalla seuraavat ratatyöt:
o V007 vaihteen poistaminen ratapihalla
o R047 päällysrakenteen uusiminen
o V030 vaihtaminen ja salaojitus
o Vaihteiden V310 ja V311 sekä raiteiden RTU ja R044 pur-kaminen
o Vaihteiden V002 ja V006 vaihtaminen (Tourujoen sillan uusimisen yhteydessä)

• routasuojaukset

• radan kuivatuksen parantaminen (avo-ojat ja salaojat)

• Tourujoen ratasillan uusiminen km 378+160

• rumpujen uusiminen (3 kpl)
o R-4970, km 378+583
o R-4972, km 379+717
o R-4974, km 381+969

• siltojen ylläpitokorjaukset (1 kpl)
o Halssilan aks, km 380+335

• siltojen peruskorjaukset (3 kpl)
o Koivurannan aks, km 380+736
o Tölskän yks, km 385+329
o Palvajärven rs, 392+207

• Kannatinlangan vaihdot ratapihalla (painojaksot 15 ja 16)

• Ratapihan valaistuksen uusiminen kokonaisuudessaan

• Vaihteenlämmitysten uusiminen Tourujoen ratasillan alueella

• Turvalaitemuutokset

• Sähköratatyöt (sähköradan trimmaus ja tarvittavat muutostyöt)

Urakka-alueella järjestetään katselmus 3.12.2024 klo 14.00. Katselmukselle tulee ilmoittautua etukäteen viimeistään 28.11.2024. Ilmoittautumiset sähköpostilla katja.puolitaival@welado.fi. Tilaaja edellyttää katselmukseen osallistumista.

Urakan toteuttaminen edellyttää lainvoimaista vesilupaa. Tämän tarjouspyynnön julkaisemisen hetkellä urakan edellyttämä vesilupa ei ole lainvoimainen. Tilaajan käsityksen mukaan lainvoimainen vesilupa on mahdollista saada marras-joulukuussa 2024. Mikäli lainvoimaista vesilupaa ei saada joulukuun 2024 aikana, urakkasopimusta ei tehdä ja tilaaja todennäköisesti tulee keskeyttämään hankinnan.,

Ilmoitusnumero 2024-016800
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI193
Osoitetiedot Väylävirasto
Opastinsilta 12 A 00520 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Osallistumispyyntö: Julkisten hankintojen konsultointi- ja kilpailutuspalvelut – hakuaika 15.11.2024-16.12.2024

Suomi | HUS-Yhtymä
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 17.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

HUS-Yhtymä (HUS) on perustanut dynaamisen toimittajarekisterin julkisten hankintojen kilpailutus- ja konsultointipalvelujen hankkimiseksi. Hankinnan kohteena on julkisten tarjouskilpailujen suunnittelu ja läpivienti hankintalain (1397/2016) mukaisesti valmisteluvaiheesta sopimusten allekirjoitukseen. Lisäksi hankintayksikkö voi hankkia hankintalakiin ja julkiseen hankintatoimeen liittyviä koulutuspalveluja sekä selvitys-, kehittämis- ja neuvontapalveluja tarpeen mukaan. Hankinnat järjestetään ns. dynaamisena toimittajarekisterinä.

Dynaaminen toimittajarekisteri on jaettu 9 luokkaan:

1. Perusterveydenhuollon hankintakategoria
2. Kirurgian, sisätautien ja kardiologian hankintakategoria
3. Anestesian ja tehohoidon hankintakategoria
4. Säteilyteknisten ja kuvantavien laitteiden hankintakategoria
5. Laboratoriolaitteiden ja tarvikkeiden hankintakategoria
6. Sekalaiset palveluhankinnat
7. Sote-palveluhankinnat
8. Strategiset hankinnat (pois lukien ICT:n strategiset hankinnat)
9. Hankintatoimen kehittäminen ja koulutus (keskeytetty)
10. ICT-hankinnat sekä ICT-hankintojen kehittäminen ja koulutus

Luokat on kuvattu tarkemmin jäljempänä ja hankintakategorioiden kuvaukset ovat liitteessä 1.

Alalla toimivat tarjoajat voivat jättää hakemuksen yhteen tai useampaan luokkaan. Hakemuksen yhteydessä on annettava palvelun tuntihinta.

Dynaamiseen toimittajarekisteriin hyväksytään kaikki tarjoajat, jotka täyttävät soveltuvuus- ja vähimmäisvaatimukset siinä/niissä luokissa, johon tarjoaja on hakenut. Kaikkien hyväksyttyjen hakijoiden kanssa solmitaan myös sopimukset (ks. osallistumispyynnön liite 7).

Hakuajat dynaamiseen toimittajarekisteriin:

1. Ensimmäinen hakuaika ja dynaamisen toimittajarekisterin perustaminen on 15.11.2021-31.12.2021.
2. Tämän jälkeen hakemuksia otetaan vastaan kerran vuodessa marraskuun 15. päivästä joulukuun 15. päivään saakka.

Dynaaminen toimittajarekisteri toimii seuraavasti: hankintayksikkö ottaa vastaan uusia hakemuksia tuntihintoineen kerran vuodessa edellä kuvatusti. Vuosittaisen hakuajan sulkeuduttua hankintayksikkö käsittelee hakemukset ja asettaa hintatarjoukset järjestykseen kussakin luokassa alimmasta hinnasta kalleimpaan. Tästä muodostuu kussakin luokassa tarjoajien etusijajärjestys. Ensimmäisen hakukierroksen yhteydessä hinnat annetaan osallistumishakemuksella. Seuraavilla osallistumiskierroksilla järjestelmään jo hyväksyttyjen tarjoajien on mahdollista halutessaan päivittää antamiaan hintoja.

Hankintayksikkö tekee hakemusten ja tarjoajien hyväksymisestä ja etusijajärjestykseen asettamisesta hankintapäätöksen. Hankintapäätöksen jälkeen solmitaan sopimus jokaisen hyväksytyn tarjoajan kanssa. Hankintayksikkö voi tämän jälkeen tehdä enintään 60 000 euron (alv 0 %) arvoiset yksittäiset toimeksiannot suoraan hyväksytyiltä tarjoajilta etusijajärjestyksen mukaan. Etusijajärjestyksestä voidaan poiketa perustellusta syystä. Poikkeaminen on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnön liitteessä 7 Dynaamisen toimittajarekisterin kuvaus.

Yli 60 000 euron yksittäisistä toimeksiannoista tai palvelukokonaisuuksista hankintayksikkö voi tarpeensa mukaisesti milloin tahansa järjestää kilpailutuksen dynaamisen toimittajarekisterin luokkien sisällä. Hankintayksikkö voi julkaista sisäisen kilpailutuksen yhdessä tai useammassa luokassa. Kussakin sisäisessä kilpailutuksessa määritellään tarkemmin hankinnan kohde, vähimmäisvaatimukset, vertailukriteerit sekä sopimuksen kesto. Toimittajarekisterin sisäisiin kilpailutuksiin voivat osallistua vain järjestelmään hyväksytyt tarjoajat.

Dynaaminen toimittajarekisteri on käynnissä 31.12.2025 saakka. Hankintayksikkö voi keskeyttää järjestelyn halutessaan jo aiemmin tai jatkaa järjestelyn kestoa uudella hankintailmoituksella.

Tarkempi kuvaus dynaamisen toimittajarekisterin kulusta ja säännöistä on tämän ilmoituksen liitteessä 7., Luokka 1 Perusterveydenhuollon hankintakategoria Tämä luokka kattaa HUS Hankintojen perusterveydenhuollon hankintakategorian tarvitsemat palvelut.

Ks. tarkemmin palvelukuvaus, liite 1.

Luokkaa koskevat vaatimukset on esitetty kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit"., Luokka 2 Kirurgian, sisätautien ja kardiologian hankintakategoria Tämä luokka kattaa HUS Hankintojen Kirurgian, sisätautien ja kardiologian hankintakategorian tarvitsemat palvelut.

Ks. tarkemmin palvelukuvaus, liite 1.

Luokkaa koskevat vaatimukset on esitetty kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit"., Luokka 3 Anestesian ja tehohoidon hankintakategoria Tämä luokka kattaa HUS Hankintojen Anestesian ja tehohoidon hankintakategorian tarvitsemat palvelut.

Ks. tarkemmin palvelukuvaus, liite 1.

Luokkaa koskevat vaatimukset on esitetty kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit"., Luokka 4 Säteilyteknisten ja kuvantavien laitteiden hankintakategoria Tämä luokka kattaa HUS Hankintojen Säteilyteknisten ja kuvantavien laitteiden hankintakategorian tarvitsemat palvelut.

Ks. tarkemmin palvelukuvaus, liite 1.

Luokkaa koskevat vaatimukset on esitetty kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit"., Luokka 5 Laboratoriolaitteiden ja tarvikkeiden hankintakategoria Tämä luokka kattaa HUS Hankintojen Laboratoriolaitteiden ja tarvikkeiden hankintakategorian tarvitsemat palvelut.

Ks. tarkemmin palvelukuvaus, liite 1.

Luokkaa koskevat vaatimukset on esitetty kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit"., Luokka 6 Sekalaiset palveluhankinnat Tämä luokka kattaa HUS Hankintojen erilaisissa palveluhankinnoissa tarvitsemat palvelut. Tähän luokkaan sisältyvät kaikki muut paitsi eivät ICT- eivätkä sotepalveluhankinnat.

Ks. tarkemmin palvelukuvaus, liite 1.

Luokkaa koskevat vaatimukset on esitetty kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit"., Luokka 10 ICT-hankinnat sekä ICT-hankintojen kehittäminen ja koulutus Tämä luokka kattaa HUSin Tietohallinnon erilaisissa hankinnoissa tarvitsemat palvelut. Tämä luokka sisältää myös strategiset ICT-hankinnat sekä Tietohallinnon
hankinnoissaan tarvitsemat kehittämis- ja koulutuspalvelut.

Ks. tarkemmin palvelukuvaus, liite 1.

Luokkaa koskevat vaatimukset on esitetty kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit"., Luokka 7 Sote-palveluhankinnat Tämä luokka kattaa HUS Hankintojen Sote-palvelut -hankintakategorian tarvitsemat palvelut.

Ks. tarkemmin palvelukuvaus, liite 1.

Luokkaa koskevat vaatimukset on esitetty kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit"., Luokka 8 Strategiset hankinnat Tämä luokka kattaa HUSin muiden yksiköiden kuin HUS Tietohallinnon tarvitsemat palvelut erityisen laajoihin ja/tai monimutkaisiin ja/tai juridisesti erityisen haastaviin
strategisiin hankintoihin liittyen.
Ks. tarkemmin palvelukuvaus, liite 1.

Luokkaa koskevat vaatimukset on esitetty kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit"., Luokka 9 Hankintatoimen kehittäminen ja koulutus Tämä luokka on keskeytetty ja siihen ei oteta vastaan hakemuksia. Ks. osallistumispyynnön liite 7.,

Ilmoitusnumero 2024-016791
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Oikeudelliset palvelut (79100000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot HUS-Yhtymä
PL 441 (Uutistie 5, 01770 Vantaa) 00029 HUS FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Hekan kohteiden 1306 ja 1801 lukitusten uusiminen

Suomi | Helsingin kaupungin asunnot Oy
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 16.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Helsingin kaupungin asunnot Oy:n kahdessa kohteessa uusitaan asuntojen ja yleisten tilojen lukitukset elektromekaanisiksi tarjouspyynnön asiakirjojen mukaisessa laajuudessa.

Tarjouspyyntö on jaettu kahteen osaan.

Osa 1: Kohde 1306 Vaakatie 6 sijaitsee osoitteissa Vaakatie 6,10, ja 11, Kaupinmäenpolku 14 ja Vaakakuja 3, 00440 Helsinki
Osa 2: Kohde 1801 Metsäpurontie 26 sijaitsee osoitteissa Metsäpurontie 26- 30, Metsäpuronkuja 11-13, Koivikkotie 37-45, Vesakkotie 2-6 ja Metsäpurontie 25 00630 Helsinki.

Tarjoaja voi tarjota joko vain toiseen osista tai tarjouspyynnön molempiin osiin. Kuhunkin osaan valitaan kaikki soveltuvuus- ja vähimmäisvaatimukset täyttävä tarjoaja, joka on tarjonnut kyseiseen osaan alhaisimman kokonaishinnan.

Tarkempi kuvaus hankinnan kohteesta löytyy tarjouspyynnön liitteistä., Osa 1: Kohteen 1306 Vaakatie 6 lukitusten uusiminen Kohteen asuinhuoneistojen ja yleisten tilojen lukitus uusitaan elektromekaaniseksi., Osa 2: Kohteen 1801 Metsäpurontie 26 lukitusten uusiminen Kohteen asuinhuoneistojen ja yleisten tilojen lukitus uusitaan elektromekaaniseksi.,

Ilmoitusnumero 2024-016784
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lukkosepänpalvelut (98395000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Helsingin kaupungin asunnot Oy
Viipurinkatu 2 00510 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

TP46/24EU Kuulovammaisten apuvälineet

Suomi | Varsinais-Suomen hyvinvointialue
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 16.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena ovat tarjouspyynnössä ja sen liitteissä mainitut tuotteet tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyllä tavalla. Tuotteita hankitaan pääsääntöisesti hankinnassa mukana olevien tahojen asiakkaille lääkinnällisen kuntoutuksen apuvälineinä.

Korjausilmoituksessa tarjouspyyntöä (koskien liitettä Ehdottomat vaatimukset ja valintaperusteet) on täsmennetty seuraavasti:

Nimikkeissä
221830 Induktiosilmukkalaitteet: huonekohtaiset, induktiosilmukat, kiinteät
221830 Induktiosilmukkalaitteet: henkilökohtaiset, kaulainduktiosilmukat, radiotaajuus

ehdotonta vaatimusta korjataan seuraavasti:
optinen äänen ulostulo vaatimus korjataan muotoon optinen äänen sisääntulo

, 22271203 Pöytäkellot ja seinäkellot: kuulovammaisten verkkovirtakäyttöiset herätyskellot, analog. Tarjouspyynnössä ilmoitettujen tuotteiden hankinta sopimuskaudella., 22271203 Pöytäkellot ja seinäkellot: kuulovammaisten verkkovirtakäyttöiset herätyskellot, digit. Tarjouspyynnössä ilmoitettujen tuotteiden hankinta sopimuskaudella., 22271203 Pöytäkellot ja seinäkellot: kuulovammaisten paristokäyttöiset herätyskellot, digit. Tarjouspyynnössä ilmoitettujen tuotteiden hankinta sopimuskaudella., 22271203 Pöytäkellot ja seinäkellot: kuulovammaisten paristokäyttöiset herätyskellot, analog. Tarjouspyynnössä ilmoitettujen tuotteiden hankinta sopimuskaudella., 222421 Puhelimen lisälaitteet: puhelimen soittoäänen ilmaisimet Tarjouspyynnössä ilmoitettujen tuotteiden hankinta sopimuskaudella., 222421 Puhelimen lisälaitteet: puhelimen soittoäänen ilmaisimet, langaton bluetooth täristin Tarjouspyynnössä ilmoitettujen tuotteiden hankinta sopimuskaudella., 222421 Puhelimen lisälaitteet: erilliset vahvistimet puhelimeen Tarjouspyynnössä ilmoitettujen tuotteiden hankinta sopimuskaudella., 221830 Induktiosilmukkalaitteet: henkilökohtaiset, matkapuhelimen induktiosilmukat, Bluetooth Tarjouspyynnössä ilmoitettujen tuotteiden hankinta sopimuskaudella., 221830 Induktiosilmukkalaitteet: huonekohtaiset, induktiosilmukat, kiinteät Tarjouspyynnössä ilmoitettujen tuotteiden hankinta sopimuskaudella., 221830 Induktiosilmukkalaitteet: henkilökohtaiset, kaulainduktiosilmukat, radiotaajuus Tarjouspyynnössä ilmoitettujen tuotteiden hankinta sopimuskaudella., 221824 Radiotaajuuslähetinjärjestelmät: Etäkuuntelujärjestelmät Tarjouspyynnössä ilmoitettujen tuotteiden hankinta sopimuskaudella., 22183803 Radioaalloilla toimivat kuulokkeet: TV:n tai radion kuunteluun käytettävät kuulokkeet Tarjouspyynnössä ilmoitettujen tuotteiden hankinta sopimuskaudella., 22183801 Langalliset kuulokkeet: Langalliset kuulokkeet, nappikuulokkeet Tarjouspyynnössä ilmoitettujen tuotteiden hankinta sopimuskaudella., 22183801 Langalliset kuulokkeet: Langalliset kuulokkeet, pääpantakuulokkeet Tarjouspyynnössä ilmoitettujen tuotteiden hankinta sopimuskaudella., 22183801 Langalliset kuulokkeet: Langalliset kuulokkeet, stetoclip-kuulokkeet Tarjouspyynnössä ilmoitettujen tuotteiden hankinta sopimuskaudella., 222106 Puheäänen vahvistimet: kommunikaattorit kiinteällä mikrofonilla, väh. 45 dB Tarjouspyynnössä ilmoitettujen tuotteiden hankinta sopimuskaudella., 222106 Puheäänen vahvistimet: kommunikaattorit kiinteällä mikrofonilla, väh. 50 dB Tarjouspyynnössä ilmoitettujen tuotteiden hankinta sopimuskaudella., 222721 Yleiset hälytysjärjestelmät Tarjouspyynnössä ilmoitettujen tuotteiden hankinta sopimuskaudella.,

Ilmoitusnumero 2024-016768
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet, farmaseuttiset valmisteet ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1C1 FI196 FI195
Osoitetiedot Varsinais-Suomen hyvinvointialue
Kiinamyllynkatu 4-8 20520 Turku FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kirurgiset staplerit

Suomi | Tuomi Logistiikka Oy
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 16.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Tuomi Logistiikka Oy kilpailuttaa kirurgiset staplerit Sisä-Suomen yhteistoiminta-alueen hyvinvointialueiden; Etelä-Pohjanmaan-, Kanta-Hämeen- ja Pirkanmaan hyvinvointialueille sekä TAYS Sydänkeskus Oy/SK Hankintapalvelut Oy:lle.

Hankintasopimuksella hankintoja tekevät Tuomi Logistiikka Oy, TAYS Sydänkeskus Oy/SK Hankintapalvelut Oy ja Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialue omistajilleen ja sidosyksiköilleen, eli niille julkisyhteisöasiakkailleen, jotka toimivat Sisä-Suomen yhteistoiminta-alueen maantieteellisellä alueella.

Sopimuskauden pituus on 2 vuotta. Sopimuksen arvioitu alkamisajankohta on helmikuu-maaliskuu 2025.
, Suolensulku- ja rengasinstrumentit Suolensulku- ja rengasinstrumentit (osa-alueet 1-5) Sisä-Suomen yhteistoiminta-alueen hyvinvointialueiden; Etelä-Pohjanmaan-, Kanta-Hämeen- ja Pirkanmaan hyvinvointialueille sekä TAYS Sydänkeskus Oy/SK Hankintapalvelut Oy:lle., Laparoskooppiset kirurgiset staplerit ja staplersauman vahvikkeet Laparoskooppiset kirurgiset staplerit ja staplersauman vahvikkeet (osa-alueet 6-11) Sisä-Suomen yhteistoiminta-alueen hyvinvointialueiden; Etelä-Pohjanmaan-, Kanta-Hämeen- ja Pirkanmaan hyvinvointialueille sekä TAYS Sydänkeskus Oy/SK Hankintapalvelut Oy:lle.,

Ilmoitusnumero 2024-016762
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet, farmaseuttiset valmisteet ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Tuomi Logistiikka Oy
Särkijärvenkatu 1 33840 Tampere FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

OSALLISTUMISPYYNTÖ: Cyber Security Service Center (CSSC) -palvelun hankinta

Suomi | Verohallinto
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 16.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

OSALLISTUMISPYYNTÖ: Cyber Security Service Center (CSSC) -palvelun hankinta Tällä osallistumispyynnöllä Verohallinto (myöhemmin myös Tilaaja) pyytää osallistumishakemuksia.

Hankinnan kohteena on Cyber Security Service Center -palvelun hankinta. Verohallinto hakee yhteistyökumppania vastamaan yhdessä Verohallinnon kanssa tuottamaan hankittavaa palvelua.

Hankinta on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnön liitteellä "Hankinnan kohteen kuvaus" ja muissa liitteissä.

Hankinta toteutetaan hankintalain mukaisella neuvottelumenettelyllä. Neuvottelumenettelyyn tullaan kutsumaan enintään 3 tarjoajaa.

Verohallinto tulee valitsemaan kilpailutuksen perusteella yhden palveluntuottajan ja yhden palveluntuottajan varasijalle.,

Ilmoitusnumero 2024-016754
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Verohallinto
Vääksyntie 4, Helsinki 00052 Vero FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Autojen varaosien ja autokemikaalien puitejärjestely vuosille 2025-2026 (2028)

Suomi | Keski-Uudenmaan koulutuskuntayhtymä
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 16.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Autojen varaosien ja autokemikaalien puitejärjestely vuosille 2025-2026 (2028) Keski-Uudenmaan koulutuskuntayhtymä (Keuda) pyytää tarjoustanne autojen varaosista ja autokemikaaleista tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti.

Puitejärjestelyyn valitaan etusijajärjestyksessä enintään kolme (3) toimittajaa. Toimittajat valitaan tarjouskilpailun valintaperusteiden ja pisteytyksen mukaisesti. Hankinnan kohde ja tuotteiden vähimmäisvaatimukset on kuvattu tarkemmin liitteessä 2 ”Hintalomake”. Sopimus ei sisällä määräostovelvoitetta.,

Ilmoitusnumero 2024-016747
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ajoneuvojen ja niiden moottoreiden osat ja lisävarusteet (34300000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Keski-Uudenmaan koulutuskuntayhtymä
Sibeliuksenväylä 55 A 04400 Järvenpää FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

LVIAS-valvonta Lempäälän kunnan hankkeissa

Suomi | Kuntien Hankintapalvelut KuHa Oy
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 16.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena on Lempäälän kunnan rakennus- ja korjaushankkeiden LVIAS-teknisten järjestelmien asiantuntijatehtävät sekä hankkeiden valvontatehtävät tässä tarjouspyynnössä ja sen liitteissä esitetyssä laajuudessa.

Hankinta on jaettu kuuteen (6) osa-alueeseen:

Osa-alue 1: Uudisrakentamishankkeet LVI-TÖIDEN VALVONTA- JA ASIANTUNTIJATYÖ
Osa-alue 2: Uudisrakentamishankkeet RAKENNUSAUTOMAATIOTÖIDEN VALVONTA- JA ASIANTUNTIJATYÖ
Osa-alue 3: Uudisrakentamishankkeet SÄHKÖTÖIDEN VALVONTA- JA ASIANTUNTIJATYÖ
Osa-alue 4: Korjausrakentamishankkeet LVI-TÖIDEN VALVONTA- JA ASIANTUNTIJATYÖ
Osa-alue 5: Korjausrakentamishankkeet RAKENNUSAUTOMAATIOTÖIDEN VALVONTA- JA ASIANTUNTIJATYÖ
Osa-alue 6: Korjausrakentamishankkeet SÄHKÖTÖIDEN VALVONTA- JA ASIANTUNTIJATYÖ

Hankinnassa perustetaan puitejärjestely. Tarjoaja voi tarjota valvojia kaikkiin osa-alueisiin, vain yhteen osa-alueeseen tai valitsemaansa määrään osa-alueita. Jokaiseen osa-alueeseen valitaan enintään kolme (3) kokonaistaloudellisesti edullisimman tarjouksen tehnyttä Palveluntuottajaa. Tarjoajat asetetaan etusijajärjestykseen halvimman hinnan perusteella.

Varsinainen sopimuskausi on 24 kuukautta. Hankintaan sisältyy myös enintään yksi (1) kahden (2) vuoden mittainen optiokausi. Sopimuskauden arvioitu aloitusajankohta on 1.2.2025.

Tarjoajan on varauduttava osallistumaan selonottoneuvotteluun Teamsin välityksellä maanantaina 16.12. klo 12-14 sekä tiistaina 17.12. klo 8-11 ja 14-15. Tilaaja määrittelee erikseen selonottoneuvottelun tarkemman kellonajan kutsun yhteydessä., Uudisrakentamishankkeet LVI-TÖIDEN VALVONTA- JA ASIANTUNTIJATYÖ Palveluun kuuluu Tilaajan asiantuntijana toimiminen hankkeiden suunnittelunohjauksessa sekä Tilaajan valvojana toimiminen investointihankkeiden LVI-töiden toteutuksessa. Palveluun kuuluu myös teknisenä asiantuntijana toimimista sekä taloteknisten ongelmien/vikojen kokonaisvaltaisia selvityksiä.

Valvontatehtävissä Palveluntuottajan tulee laatia kohdekohtainen valvontasuunnitelma ja raportoida Tilaajalle suunnitelman mukaisesti sekä osallistua tarvittaessa urakoitsijapalavereihin sekä suunnittelu- ja työmaakokouksiin.

Tilaajan erityishankkeissa, kuten energiantuotantoon, energian siirtoon tai sähkövoimatekniikkaan liittyvissä erityishankkeissa, Tilaajalla on oikeus Tilata Palvelu muualta., Korjausrakentamishankkeet LVI-TÖIDEN VALVONTA- JA ASIANTUNTIJATYÖ Palveluun kuuluu Tilaajan avustaminen kunnan kiinteistöjen teknisten järjestelmien ongelmien selvittämisessä, Tilaajan asiantuntijana toimiminen hankkeiden suunnittelunohjauksessa sekä Tilaajan valvojana toimiminen investointihankkeiden LVI-töiden toteutuksessa. Palveluun kuuluu myös teknisenä asiantuntijana toimimista sekä taloteknisten ongelmien/vikojen kokonaisvaltaisia selvityksiä.

Valvontatehtävissä Palveluntuottajan tulee laatia kohdekohtainen valvontasuunnitelma ja raportoida Tilaajalle suunnitelman mukaisesti sekä osallistua tarvittaessa urakoitsijapalavereihin sekä suunnittelu- ja työmaakokouksiin.

Tilaajan erityishankkeissa, kuten energiantuotantoon, energian siirtoon tai sähkövoimatekniikkaan liittyvissä erityishankkeissa, Tilaajalla on oikeus Tilata Palvelu muualta., Uudisrakentamishankkeet RAKENNUSAUTOMAATIOTÖIDEN VALVONTA- JA ASIANTUNTIJATYÖ Palveluun kuuluu Tilaajan asiantuntijana toimiminen hankkeiden suunnittelunohjauksessa sekä Tilaajan valvojana toimiminen investointihankkeiden rakennusautomaatiotöiden toteutuksessa. Palveluun kuuluu myös teknisenä asiantuntijana toimimista sekä taloteknisten ongelmien/vikojen kokonaisvaltaisia selvityksiä.

Valvontatehtävissä Palveluntuottajan tulee laatia kohdekohtainen valvontasuunnitelma ja raportoida Tilaajalle suunnitelman mukaisesti sekä osallistua tarvittaessa urakoitsijapalavereihin sekä suunnittelu- ja työmaakokouksiin.

Tilaajan erityishankkeissa, kuten energiantuotantoon, energian siirtoon tai sähkövoimatekniikkaan liittyvissä erityishankkeissa, Tilaajalla on oikeus Tilata Palvelu muualta., Uudisrakentamishankkeet SÄHKÖTÖIDEN VALVONTA- JA ASIANTUNTIJATYÖ Palveluun kuuluu Tilaajan asiantuntijana toimiminen hankkeiden suunnittelunohjauksessa sekä Tilaajan valvojana toimiminen investointihankkeiden sähkötöiden toteutuksessa. Palveluun kuuluu myös teknisenä asiantuntijana toimimista sekä taloteknisten ongelmien/vikojen kokonaisvaltaisia selvityksiä.

Valvontatehtävissä Palveluntuottajan tulee laatia kohdekohtainen valvontasuunnitelma ja raportoida Tilaajalle suunnitelman mukaisesti sekä osallistua tarvittaessa urakoitsijapalavereihin sekä suunnittelu- ja työmaakokouksiin.

Tilaajan erityishankkeissa, kuten energiantuotantoon, energian siirtoon tai sähkövoimatekniikkaan liittyvissä erityishankkeissa, Tilaajalla on oikeus Tilata Palvelu muualta., Korjausrakentamishankkeet RAKENNUSAUTOMAATIOTÖIDEN VALVONTA- JA ASIANTUNTIJATYÖ Palveluun kuuluu Tilaajan avustaminen kunnan kiinteistöjen teknisten järjestelmien ongelmien selvittämisessä, Tilaajan asiantuntijana toimiminen hankkeiden suunnittelunohjauksessa sekä Tilaajan valvojana toimiminen investointihankkeiden rakennusautomaatiotöiden toteutuksessa. Palveluun kuuluu myös teknisenä asiantuntijana toimimista sekä taloteknisten ongelmien/vikojen kokonaisvaltaisia selvityksiä.

Valvontatehtävissä Palveluntuottajan tulee laatia kohdekohtainen valvontasuunnitelma ja raportoida Tilaajalle suunnitelman mukaisesti sekä osallistua tarvittaessa urakoitsijapalavereihin sekä suunnittelu- ja työmaakokouksiin.

Tilaajan erityishankkeissa, kuten energiantuotantoon, energian siirtoon tai sähkövoimatekniikkaan liittyvissä erityishankkeissa, Tilaajalla on oikeus Tilata Palvelu muualta., Korjausrakentamishankkeet SÄHKÖTÖIDEN VALVONTA- JA ASIANTUNTIJATYÖ Palveluun kuuluu Tilaajan avustaminen kunnan kiinteistöjen teknisten järjestelmien ongelmien selvittämisessä, Tilaajan asiantuntijana toimiminen hankkeiden suunnittelunohjauksessa sekä Tilaajan valvojana toimiminen investointihankkeiden sähkötöiden toteutuksessa. Palveluun kuuluu myös teknisenä asiantuntijana toimimista sekä taloteknisten ongelmien/vikojen kokonaisvaltaisia selvityksiä.

Valvontatehtävissä Palveluntuottajan tulee laatia kohdekohtainen valvontasuunnitelma ja raportoida Tilaajalle suunnitelman mukaisesti sekä osallistua tarvittaessa urakoitsijapalavereihin sekä suunnittelu- ja työmaakokouksiin.

Tilaajan erityishankkeissa, kuten energiantuotantoon, energian siirtoon tai sähkövoimatekniikkaan liittyvissä erityishankkeissa, Tilaajalla on oikeus Tilata Palvelu muualta.,

Ilmoitusnumero 2024-016732
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustöiden valvonta (71520000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI197
Osoitetiedot Kuntien Hankintapalvelut KuHa Oy
Suupantie 2 33960 Pirkkala FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma