Avviso pubblico

Bari, Italia | Autorità di Sistema Portuale del Mare Adriatico Meridionale
Julkaistu 7 tuntia sitten | 14.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

L’Autorità di Sistema Portuale del Mare Adriatico Meridionale
RENDE NOTO
Che con istanza del 19.06.2024, prot.n.21430, integrata con nota prot.n.33626 del 08.10.2024, la soc. A2A ENERGIEFUTURE s.p.a. (c.f.09426250966) con sede in Milano, Corso di Porta Vittoria civ.4, nella persona del legale rappresentante p.t., ha chiesto, ai sensi dell’art.36 C.N., il rilascio di atto di concessione decennale, allo scopo di mantenere, nell’ambito del porto di Brindisi, in loc. Costa Morena, il complesso delle aree dd.mm. per un totale di mq. 37.450,04 , così costituiti : mq. 23.518,71 tra piazzali, fabbricati, scogliera e molo e mq 13.931,33 di specchio acqueo, che, nel loro insieme, costituiscono l’opera di presa e restituzione acqua di mare per il raffreddamento della Centrale Termoelettrica di Brindisi Nord (insistente su area privata), già nella disponibilità della medesima in forza di atto formale decennale n.2017/0033/BR in scadenza al 31.12.2024.
VISTI l’art. 18 R.E.C.N., il Regolamento all’uso delle aree dd.mm. di cui all’ordinanza N. 8 del 26/03/2024 e l’art. 32, 1° comma, L.69/2009;
dispone la pubblicazione dell’avviso per estratto sulla Gazzetta Ufficiale della Repubblica Italiana e sulla G.U.C.E. e che il medesimo resti pubblicato sull’Albo Pretorio on line della scrivente AdSP del Mare Adriatico Meridionale, consultabile alla pagina web www.adspmam.it, per giorni 45 (quarantacinque) consecutivi, decorrenti dalla data di pubblicazione sulla G.U.R.I..
Eventuali osservazioni e/o opposizioni o domande concorrenti potranno essere presentate entro il termine perentorio di giorni dieci (10) solari e consecutivi, decorrenti dalla data di scadenza del termine di pubblicazione.
Si precisa che eventuali domande concorrenti dovranno essere presentate utilizzando il modello D1, approvato con decreti del Direttore Generale per le Infrastrutture e Navigazione Marittima e interna pubblicati in G.U. del 16.4.2004 n. 89 e in G.U. del 5.8.2009 n. 180, debitamente compilato in tutte le sue parti, corredato da planimetria, relazione tecnica descrittiva delle attività da svolgere e da progetto inerente le eventuali opere da realizzare. Entro lo stesso termine, gli interessati potranno chiedere di prendere visione della documentazione presentata Responsabile del procedimento è l'avv. Flavia Mangiacotti, responsabile dell’Ufficio Demanio dell’AdSP del Mare Adriatico Meridionale – Dipartimento di esercizio Porti di Brindisi e Monopoli.

Ilmoitusnumero 696954-2024
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit
EUVL S 223/2024
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi
Osoitetiedot Autorità di Sistema Portuale del Mare Adriatico Meridionale
Bari
protocollo@adspmam.it
https://ted.europa.eu/it/notice/-/detail/696954-2024
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Tietopyyntö: Neurologisten sairauksien rekisteri

Helsinki, Suomi | Markkinaoikeus
Julkaistu 7 tuntia sitten | 14.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

TÄMÄ EI OLE HANKINTAILMOITUS TAI TARJOUSPYYNTÖ VAAN TIETOPYYNTÖ MARKKINAKARTOITUSTA JA TEKNISTÄ VUOROPUHELUA VARTEN.

Tämän tietopyynnön avulla kartoitetaan markkinoita ja saadaan hankintaa koskevaa tietoa.

Hankintayksikkö ei aloita tietopyynnön julkaisulla tarjouskilpailua, vaan mahdollinen hankintailmoitus ja tarjouspyyntö julkaistaan myöhemmin. Tietopyyntö ei velvoita hankintayksikköä toteuttamaan varsinaista hankintaa. Tietopyyntöön vastaaminen ei ole edellytys myöhempään mahdollisesti järjestettävään tarjouskilpailuun osallistumiselle. Toimittajille ei makseta korvausta tietopyyntöön vastaamisesta tai markkinavuoropuheluun osallistumisesta.

Tähän tietopyyntöön annettuja vastauksia käytetään suunniteltaessa neurologisten sairauksien rekisterin hankintaa.

HUS on kiinnostunut luotettavasta ja tietoturvallisesta referenssikohteessa käytössä olevasta palvelusta, joka edistää potilas- ja tautikohtaista hoidon laadunseurantaa ja mahdollistaa tautikohtaisen vertaisarvioinnin valtakunnallisesti.

Laaturekisterit ovat olennainen kokonaisuus HUSin jatkuva parantaminen -strategisen painopisteen suhteen, sillä ne muodostavat hyvin tärkeän hoitotulostietovarannon. Hankinnalla tahdotaan muodostaa neurologisten sairauksien rekisteri, joka kattaa MS-taudin ja Parkinsonin taudin laiteavusteisten hoitojen osalta.

Tietoa kerätään eri potilasryhmien sairauksien hoidosta, hoidon tuloksesta sekä pitkäaikaisesta hoidon vaikuttavuudesta ja tyytyväisyydestä elämään. Kummallakin sairauskohtaisella rekisterillä on omat seurattavat mittarinsa. Kerättyä tietoa hyödynnetään potilaan hoidon kehittämiseen ja hoidon vaikuttavuuden arviointiin. Tiedon keruun tulee toteutua pääasiassa HUSin potilastietojärjestelmistä.

Neurologisten sairauksien laaturekisterin tulee täyttää seuraavat tehtävät:
1. lain vaatimien seurantatietojen keruu,
2. jatkuva hoidon laadun seuranta,
3. pitkäjänteinen laadunparannus- ja tutkimustyö ja
4. tulevaisuudessa myös hoidon vertailtava laatu kansallisesti.

Tietopyynnön tarkoituksena on kartoittaa markkinoilla olevia toimittajia sekä heidän tuote- ja palveluvalikoimaansa, niiden hinnoitteluperiaatteita ja kustannustasoa budjettia varten.

HUS-yhtymä pyytää kirjallisia kommenttejanne erityisesti seuraaviin kysymyksiin:

- Pystyttekö alustavien tietojen pohjalta tarjoamaan rekisteripalvelun, joka kattaa MS-taudin ja Parkinsonin taudin laiteavusteisen hoidon osa-alueet?
- Kuvaus palvelun toteutuksesta.
- Kuvaus palvelun integrointimahdollisuuksista.
- Ohjelmistolisenssien tai ohjelmistopalvelun hinnoittelurakenteen kuvaus (lisenssipolitiikka tai palvelumaksu).
- Mihin palvelun laskutus asiakkaalta perustuu ja esimerkin hinnoittelusta.

Voitte lisäksi laittaa halutessanne tietoa mahdollisista referenssitoimituksistanne.

Pyydämme huomioimaan, että kaikki materiaali on tarkoitettu ainoastaan tämän markkinavuoropuhelun käymiseen. Hankintayksikkö käsittelee vastauksenne luottamuksellisesti.

Tietopyynnön vastausten perusteella saatetaan toimittajalle tarjota mahdollisuus esitellä ratkaisujaan myöhemmin ilmoitettavalla tavalla. Tietopyyntöön vastanneet toimittajat saavat mahdollisesti kommentoitavakseen alustavat tarjouspyyntöasiakirjat.

Pyydämme toimittamaan vastaukset tietopyyntöön ja ilmoittamaan kiinnostuksestanne viimeistään 25.11.2024 klo 12:00 mennessä osoitteeseen kilpailutus.ict@hus.fi. Viestin aiheeksi maininta "HUS 469-2024 - Tietopyyntö: Neurologisten sairauksien rekisteri".

Ilmoitusnumero 697795-2024
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
EUVL S 223/2024
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi
Osoitetiedot Markkinaoikeus
Helsinki
markkinaoikeus@oikeus.fi
https://ted.europa.eu/fi/notice/-/detail/697795-2024
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Telpu un teritoriju uzkopšana Rīgas valstspilsētas pašvaldības policijā

Rīga, Latvia | Rīgas valstspilsētas pašvaldības Centrālās administrācijas Iepirkumu pārvalde
Julkaistu 7 tuntia sitten | 14.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Telpu un teritoriju uzkopšana Rīgas valstspilsētas pašvaldības policijā

Ilmoitusnumero 698749-2024
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Siivous- ja puhdistuspalvelut (90910000)
EUVL S 223/2024
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi
Osoitetiedot Rīgas valstspilsētas pašvaldības Centrālās administrācijas Iepirkumu pārvalde
Rīga
rdpi@riga.lv
https://ted.europa.eu/lv/notice/-/detail/698749-2024
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Tietopyyntö: Lajittelevien palautusautomaattien hankinta

Suomi | Vantaan kaupunki
Julkaistu 1 päivä sitten | 14.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Tietopyynnön kohde ja kysymykset on kuvattu liitteessä 1 Tietopyyntö - Lajittelevat palautusautomaatit. Tietopyynnön kohde ja kysymykset on kuvattu liitteessä 1 Tietopyyntö - Lajittelevat palautusautomaatit.

Ilmoitusnumero 2024-150960
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Kirjasto-ohjelmatuotteet (48160000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Vantaan kaupunki
PL 1100 01030 Vantaan kaupunki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

MARKKINAKARTOITUS Kasvintuhoojatietojen tiedonkeruu

Suomi | Luonnonvarakeskus
Julkaistu 1 päivä sitten | 14.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Luke tuottaa, kerää ja ylläpitää viranomaistehtävänään maa- ja puutarhatalouden kasvintuhoojien yleisyys- ja kannanvaihtelutietoa sekä ennakoi kasvintuhoojista kasvintuotannolle aiheutuvia riskejä. Luke tuottaa tietoa integroidun torjunnan (IPM) periaatteiden kasvintuhoojaennusteiden, -tarkkailusovellusten ja -ajankohtaistiedotuksen tueksi. Tämä ilmoitus on markkinakartoitus. Tällä ilmoituksella ei pyydetä tarjouksia tai osallistumishakemuksia, vaan tällä markkinakartoituksella Luonnonvarakeskus (Luke) selvittää mahdollisuuksia yhteistyölle maatalouteen liittyvien sovellustarjoajien kanssa kasvintuhoojien esiintymistiedon keräämisestä. Soveltuva yhteistyötaho: - kerää aikaan ja paikkaan sidottua tietoa joidenkin kasvintuhoojien (rikkakasvit, kasvitaudit, tuhohyönteiset) esiintymisestä Suomessa - tuottaa palvelua suomeksi ja mahdollisesti ruotsin kielellä - on valmis välittämään aineistot rajanpinnan kautta Lukelle tutkimus- ja viranomaistehtävien käyttöön - on kiinnostunut palvelun kehittämisestä yhteistyössä Luken kanssa - pystyy sitoutumaan pitkäaikaiseen yhteistyöhön. Luke voisi tarjota yhteistyötaholle mm. ajantasaista yhteenvetotietoa ja uutisointia kasvintuhoojatiedoista esimerkiksi sovelluksessa esitettäväksi vastineeksi kasvintuhoojatietojen toimittamisesta. Markkinakartoitukseen liittyy kutsu markkinavuoropuheluun, jossa hankintayksikkö voi käydä keskustelua kiinnostuksensa ilmoittaneiden toimijoiden kanssa. Hankinnasta kiinnostuneita yrityksiä pyydetään ilmoittamaan yhteystietonsa (henkilön nimi ja sähköpostiosoite) sähköpostilla osoitteeseen: kirjaamo@luke.fi ja kirjoittamaan otsikkokenttään: "Kasvintuhoojatietojen keruu 4068/02 10 01 00 05/2024". Kiinnostuneita yhteistyötahoja pyydetään kertomaan ilmoittautumisen yhteydessä seuraavat tiedot: - millaista tiedonkeruuta olemassa oleva palvelu/sovellus voisi tuottaa - ajatuksia / toiveita muista yhteistyöhön liittyvistä ulottuvuuksista. Pyydämme ilmoittamaan yhteystiedot mieluiten 27.11.2024 klo 12:00 mennessä, mutta ilmoittautuminen on mahdollista myös tämän jälkeen. Kiinnostuksensa ilmaisseet yritykset kutsutaan markkinavuoropuheluun, jossa tavoitteena on tavata kiinnostuksensa ilmoittaneet toimittajat. Tapaamiset ovat lähtökohtaisesti etänä. Tässä ilmoituksessa esitetyt tiedot, kuten suunniteltu markkinavuoropuhelun kulku ovat alustavia ja suuntaa antavia ennakkotietoja, jotka saattavat muuttua valmistelun edetessä. Annetut tiedot eivät sido hankintayksikköä. Luke tuottaa, kerää ja ylläpitää viranomaistehtävänään maa- ja puutarhatalouden kasvintuhoojien yleisyys- ja kannanvaihtelutietoa sekä ennakoi kasvintuhoojista kasvintuotannolle aiheutuvia riskejä. Luke tuottaa tietoa integroidun torjunnan (IPM) periaatteiden kasvintuhoojaennusteiden, -tarkkailusovellusten ja -ajankohtaistiedotuksen tueksi. Tämä ilmoitus on markkinakartoitus. Tällä ilmoituksella ei pyydetä tarjouksia tai osallistumishakemuksia, vaan tällä markkinakartoituksella Luonnonvarakeskus (Luke) selvittää mahdollisuuksia yhteistyölle maatalouteen liittyvien sovellustarjoajien kanssa kasvintuhoojien esiintymistiedon keräämisestä. Soveltuva yhteistyötaho: - kerää aikaan ja paikkaan sidottua tietoa joidenkin kasvintuhoojien (rikkakasvit, kasvitaudit, tuhohyönteiset) esiintymisestä Suomessa - tuottaa palvelua suomeksi ja mahdollisesti ruotsin kielellä - on valmis välittämään aineistot rajanpinnan kautta Lukelle tutkimus- ja viranomaistehtävien käyttöön - on kiinnostunut palvelun kehittämisestä yhteistyössä Luken kanssa - pystyy sitoutumaan pitkäaikaiseen yhteistyöhön. Luke voisi tarjota yhteistyötaholle mm. ajantasaista yhteenvetotietoa ja uutisointia kasvintuhoojatiedoista esimerkiksi sovelluksessa esitettäväksi vastineeksi kasvintuhoojatietojen toimittamisesta. Markkinakartoitukseen liittyy kutsu markkinavuoropuheluun, jossa hankintayksikkö voi käydä keskustelua kiinnostuksensa ilmoittaneiden toimijoiden kanssa. Hankinnasta kiinnostuneita yrityksiä pyydetään ilmoittamaan yhteystietonsa (henkilön nimi ja sähköpostiosoite) sähköpostilla osoitteeseen: kirjaamo@luke.fi ja kirjoittamaan otsikkokenttään: "Kasvintuhoojatietojen keruu 4068/02 10 01 00 05/2024". Kiinnostuneita yhteistyötahoja pyydetään kertomaan ilmoittautumisen yhteydessä seuraavat tiedot: - millaista tiedonkeruuta olemassa oleva palvelu/sovellus voisi tuottaa - ajatuksia / toiveita muista yhteistyöhön liittyvistä ulottuvuuksista. Pyydämme ilmoittamaan yhteystiedot mieluiten 27.11.2024 klo 12:00 mennessä, mutta ilmoittautuminen on mahdollista myös tämän jälkeen.Kiinnostuksensa ilmaisseet yritykset kutsutaan markkinavuoropuheluun, jossa tavoitteena on tavata kiinnostuksensa ilmoittaneet toimittajat. Tapaamiset ovat lähtökohtaisesti etänä. Tässä ilmoituksessa esitetyt tiedot, kuten suunniteltu markkinavuoropuhelun kulku ovat alustavia ja suuntaa antavia ennakkotietoja, jotka saattavat muuttua valmistelun edetessä. Annetut tiedot eivät sido hankintayksikköä.

Ilmoitusnumero 2024-150870
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Datapalvelut (72300000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI1
Osoitetiedot Luonnonvarakeskus
PL 2 (Latokartanonkaari 9) 00791 Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietopyyntö: Dialyysihoitojen kulutustarvikkeiden hankinta

Suomi | Tuomi Logistiikka Oy
Julkaistu 1 päivä sitten | 14.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Kyseessä on tietopyyntö markkinavuoropuheluun (ei ennakkoilmoitus, hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö). Tietopyyntöön ei anneta tarjouksia, vaan osallistumalla ilmoitetaan halukkuudesta osallistua hankinnan suunnitteluun. Tietopyyntöön osallistuminen ei sido kumpaakaan osapuolta. Tietopyyntöön vastanneille ei makseta korvausta tietopyyntöön vastaamisesta, eikä vastaamisesta aiheutuvista kustannuksista. Tietopyyntöön vastaaminen ei ole edellytys myöhempään kilpailutukseen osallistumiselle, eikä vaikuta tarjoajan asemaan siinä. Tuomi Logistiikka Oy valmistelee kilpailutusta dialyysihoitojen kulutustarvikkeiden hankinnasta YTA-hankintana. Mukana olevat hyvinvointialueet tarkentuvat myöhemmin. Hankinnan kohteena on terveydenhuollon käyttöön tarkoitetut dialyysihoitojen tarvikkeet, kuten dialyysikatetrit, muoviset hemodialyysineulat, muoviset hemodialyysiturvaneulat, metalliset hemodialyysineulat, metalliset hemodialyysiturvaneulat, hemodialyysiletkut sulkijalla jne. Tässä hankinnassa ei ole kysymys hemodialyysilaitteiden laitesidonnaisista tarvikkeista. Tietopyynnön tarkoituksena on kartoittaa markkinoilta saatavissa olevia kyseisiä tuotteita ja toimittajia. Toimittajia pyydetään ilmoittamaan halukkuutensa osallistua markkinavuoropuheluun 15.1.2025 klo 12:00 mennessä. Toimittajia pyydetään lataamaan hankinnan kohteena olevista tuotteista tuote-esitteitä tms. osallistumisilmoituksen liitteeksi. Markkinavuoropuhelut käydään ilmoittautuneiden kesken alkuvuodesta joko kirjallisesti ja/tai etäyhteyden (Teams) välityksellä. Hankintayksikkö ilmoittaa toteutustavan ja ajankohdan erikseen ilmoittautumisajan päätyttyä sekä antaa erilliset ohjeet markkinavuoropuheluiden toteuttamisesta. Markkinavuoropuhelut eivät ole yritysesittelyitä, vaan niissä keskitytään ainoastaan kilpailutuksen kohteena olevaan tuotteistoon. Hankintayksikkö lähettää ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen kaikille markkinavuoropuheluun halukkaille osallistujille hankinnan kohteen tarjousasiakirjaluonnokset ja etukäteiskysymykset, joiden pohjalta markkinavuoropuheluita käydään. Toimittajien antamat tiedot käsitellään luottamuksellisesti. Kyseessä on tietopyyntö markkinavuoropuheluun (ei ennakkoilmoitus, hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö). Tietopyyntöön ei anneta tarjouksia, vaan osallistumalla ilmoitetaan halukkuudesta osallistua hankinnan suunnitteluun. Tietopyyntöön osallistuminen ei sido kumpaakaan osapuolta. Tietopyyntöön vastanneille ei makseta korvausta tietopyyntöön vastaamisesta, eikä vastaamisesta aiheutuvista kustannuksista. Tietopyyntöön vastaaminen ei ole edellytys myöhempään kilpailutukseen osallistumiselle, eikä vaikuta tarjoajan asemaan siinä. Tuomi Logistiikka Oy valmistelee kilpailutusta dialyysihoitojen kulutustarvikkeiden hankinnasta YTA-hankintana. Mukana olevat hyvinvointialueet tarkentuvat myöhemmin. Hankinnan kohteena on terveydenhuollon käyttöön tarkoitetut dialyysihoitojen tarvikkeet, kuten dialyysikatetrit, muoviset hemodialyysineulat, muoviset hemodialyysiturvaneulat, metalliset hemodialyysineulat, metalliset hemodialyysiturvaneulat, hemodialyysiletkut sulkijalla jne. Tässä hankinnassa ei ole kysymys hemodialyysilaitteiden laitesidonnaisista tarvikkeista. Tietopyynnön tarkoituksena on kartoittaa markkinoilta saatavissa olevia kyseisiä tuotteita ja toimittajia. Toimittajia pyydetään ilmoittamaan halukkuutensa osallistua markkinavuoropuheluun 15.1.2025 klo 12:00 mennessä. Toimittajia pyydetään lataamaan hankinnan kohteena olevista tuotteista tuote-esitteitä tms. osallistumisilmoituksen liitteeksi. Markkinavuoropuhelut käydään ilmoittautuneiden kesken alkuvuodesta joko kirjallisesti ja/tai etäyhteyden (Teams) välityksellä. Hankintayksikkö ilmoittaa toteutustavan ja ajankohdan erikseen ilmoittautumisajan päätyttyä sekä antaa erilliset ohjeet markkinavuoropuheluiden toteuttamisesta. Markkinavuoropuhelut eivät ole yritysesittelyitä, vaan niissä keskitytään ainoastaan kilpailutuksen kohteena olevaan tuotteistoon. Hankintayksikkö lähettää ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen kaikille markkinavuoropuheluun halukkaille osallistujille hankinnan kohteen tarjousasiakirjaluonnokset ja etukäteiskysymykset, joiden pohjalta markkinavuoropuheluita käydään. Toimittajien antamat tiedot käsitellään luottamuksellisesti.

Ilmoitusnumero 2024-150945
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet, farmaseuttiset valmisteet ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33000000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI197
Osoitetiedot Tuomi Logistiikka Oy
Särkijärvenkatu 1 33840 Tampere FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

KUTSU MARKKINAVUOROPUHELUUN; Oppilaskuljetusten ja asiointiliikenteen hankinta

Suomi | Sastamalan kaupunki
Julkaistu 1 päivä sitten | 14.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Sastamalan kaupunki valmistelee oppilaskuljetusten ja asiointiliikenteen kilpailutusta 1.8.2025 alkavalle sopimuskaudelle. Tuleva kilpailutus voi sisältää koulukuljetusten lisäksi, kaikki perusopetuksen ja esiopetuksen retkikuljetukset ja kaupungin asiointiliikenteen (palveluliikenne). Tällä ilmoituksella ei pyydetä tarjouksia. Vuoropuhelu ei sido Sastamalan kaupunkia toteuttamaan hankintaa. Vuoropuhelu ei myöskään sido toimittajaa mahdolliseen tarjouskilpailuun osallistumiseen. Markkinavuoropuhelu pidetään suomen kielellä. Tilaisuus järjestetään tiistaina 26.11.2024 klo 12:30 - 13:30 osoitteessa Asemakatu 9, Sastamala. Tilaisuuteen voi osallistua läsnäololla tai etäyhteydellä Microsoft Teamsin välityksellä. Tilaisuutta ei tallenneta. Tilaisuuden esitysmateriaalit toimitetaan kaikille tilaisuuteen ilmoittautuneille sekä materiaaleja erikseen pyytäneille tilaisuuden jälkeen. Osallistuneille yrityksille ei makseta korvausta vastaamisesta tai osallistumisesta. Markkinavuoropuheluun osallistuvia pyydetään ilmoittautumaan 25.11.2024 klo 10.00 mennessä sähköpostitse: kirsi.sinisalo@sastamala.fi. Osallistumisilmoitukseen; yrityksen ja markkinavuoropuheluun osallistuvien henkilöiden nimet sekä yhteyshenkilön sähköpostiosoite ja puhelinnumero. Lisäksi tieto osallistumisesta etäyhteydellä vai läsnäololla. Sastamalan kaupunki valmistelee oppilaskuljetusten ja asiointiliikenteen kilpailutusta 1.8.2025 alkavalle sopimuskaudelle. Tuleva kilpailutus voi sisältää koulukuljetusten lisäksi, kaikki perusopetuksen ja esiopetuksen retkikuljetukset ja kaupungin asiointiliikenteen (palveluliikenne). Tällä ilmoituksella ei pyydetä tarjouksia. Vuoropuhelu ei sido Sastamalan kaupunkia toteuttamaan hankintaa. Vuoropuhelu ei myöskään sido toimittajaa mahdolliseen tarjouskilpailuun osallistumiseen. Markkinavuoropuhelu pidetään suomen kielellä. Tilaisuus järjestetään tiistaina 26.11.2024 klo 12:30 - 13:30 osoitteessa Asemakatu 9, Sastamala. Tilaisuuteen voi osallistua läsnäololla tai etäyhteydellä Microsoft Teamsin välityksellä. Tilaisuutta ei tallenneta. Tilaisuuden esitysmateriaalit toimitetaan kaikille tilaisuuteen ilmoittautuneille sekä materiaaleja erikseen pyytäneille tilaisuuden jälkeen. Osallistuneille yrityksille ei makseta korvausta vastaamisesta tai osallistumisesta. Markkinavuoropuheluun osallistuvia pyydetään ilmoittautumaan 25.11.2024 klo 10.00 mennessä sähköpostitse: kirsi.sinisalo@sastamala.fi. Osallistumisilmoitukseen; yrityksen ja markkinavuoropuheluun osallistuvien henkilöiden nimet sekä yhteyshenkilön sähköpostiosoite ja puhelinnumero. Lisäksi tieto osallistumisesta etäyhteydellä vai läsnäololla.

Ilmoitusnumero 2024-150944
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Joukkoliikennepalvelut maanteitse (60112000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI197
Osoitetiedot Sastamalan kaupunki
Tampereentie 5 38200 Sastamala FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kutsu markkinavuoropuheluun – Psykoterapian hankinta

Suomi | Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue
Julkaistu 1 päivä sitten | 14.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue on valmistelemassa hankintaa psykoterapiasta. Hankinta toteutetaan palveluntuottajarekisterinä (dynaaminen hankintajärjestelmä). Palveluntuottajarekisteri on julkaistu Hilmassa on 28.10.2022. Tarkoituksena on kilpailuttaa seuraavat palvelut perustetun palveluntuottajarekisterin sisällä: Luokka 4 Psykoterapia MARKKINAVUOROPUHELU Hyvinvointialue on valmistelemassa palveluntuottajarekisterin sisäistä kilpailutusta yllä mainitusta palvelusta, jonka vuoksi järjestetään markkinavuoropuhelu torstaina 28.11.2024 klo 15:00-16:30 Teams-sovelluksella. Markkinavuoropuhelun sisältö: - Tilaisuuden avaus - Hankinnan esittely - Keskustelu palvelukuvauksesta - Keskustelu hinnoittelusta - Yhteenveto ja loppusanat Tilaisuutta ei nauhoiteta. Linkki tilaisuuteen: https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_MmE4NzhkNDgtYzMzNS00MGM5LTg3MjEtM2IyOGYxNWMyMDQx%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%229837ed87-b378-4f49-a0d1-fb48e67da013%22%2c%22Oid%22%3a%22b3117909-0ac9-4308-aeb3-a30c5a81ff99%22%7d Tämä ei ole hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö, vaan kutsu markkinavuoropuheluun. Markkinavuoropuhelun tarkoituksena on kartoittaa markkinoita ja saada tietoa, jotta hankinta voidaan toteuttaa mahdollisimman tarkoituksenmukaisesti. Markkinavuoropuheluun osallistuminen ei sido palveluntuottajaa tarjouskilpailuun osallistumiseen eikä ole myöskään sen edellytys. Kaikki markkinavuoropuhelun aikana esitetyt suunnitteilla olevaa hankintaa koskevat tiedot ja vaatimukset ovat vielä alustavia ja ne voivat muuttua. Hankintayksikkö ei maksa palkkioita markkinavuoropuheluun osallistumisesta. Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue on valmistelemassa hankintaa psykoterapiasta. Hankinta toteutetaan palveluntuottajarekisterinä (dynaaminen hankintajärjestelmä). Palveluntuottajarekisteri on julkaistu Hilmassa on 28.10.2022. Tarkoituksena on kilpailuttaa seuraavat palvelut perustetun palveluntuottajarekisterin sisällä: Luokka 4 Psykoterapia MARKKINAVUOROPUHELU Hyvinvointialue on valmistelemassa palveluntuottajarekisterin sisäistä kilpailutusta yllä mainitusta palvelusta, jonka vuoksi järjestetään markkinavuoropuhelu torstaina 28.11.2024 klo 15:00-16:30 Teams-sovelluksella. Markkinavuoropuhelun sisältö: - Tilaisuuden avaus - Hankinnan esittely - Keskustelu palvelukuvauksesta - Keskustelu hinnoittelusta - Yhteenveto ja loppusanat Tilaisuutta ei nauhoiteta. Linkki tilaisuuteen: https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_MmE4NzhkNDgtYzMzNS00MGM5LTg3MjEtM2IyOGYxNWMyMDQx%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%229837ed87-b378-4f49-a0d1-fb48e67da013%22%2c%22Oid%22%3a%22b3117909-0ac9-4308-aeb3-a30c5a81ff99%22%7d Tämä ei ole hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö, vaan kutsu markkinavuoropuheluun. Markkinavuoropuhelun tarkoituksena on kartoittaa markkinoita ja saada tietoa, jotta hankinta voidaan toteuttaa mahdollisimman tarkoituksenmukaisesti. Markkinavuoropuheluun osallistuminen ei sido palveluntuottajaa tarjouskilpailuun osallistumiseen eikä ole myöskään sen edellytys. Kaikki markkinavuoropuhelun aikana esitetyt suunnitteilla olevaa hankintaa koskevat tiedot ja vaatimukset ovat vielä alustavia ja ne voivat muuttua. Hankintayksikkö ei maksa palkkioita markkinavuoropuheluun osallistumisesta.

Ilmoitusnumero 2024-150942
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut (85100000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI1D9 FI1D8 FI1D2 FI1D5 FI1D7 FI193
Osoitetiedot Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue
PL 10 90029 Oulu FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kutsu markkinavuoropuheluun – Fysioterapian, toimintaterapian ja puheterapian hankinta

Suomi | Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue
Julkaistu 1 päivä sitten | 14.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue on valmistelemassa hankintaa fysioterapiasta, toimintaterapiasta ja puheterapiasta. Hankinta toteutetaan palveluntuottajarekisterinä (dynaaminen hankintajärjestelmä). Palveluntuottajarekisteri on julkaistu Hilmassa on 28.10.2022. Tarkoituksena on kilpailuttaa seuraavat palvelut perustetun palveluntuottajarekisterin sisällä: Luokka 6 Puheterapia Luokka 7 Fysioterapia Luokka 8 Toimintaterapia MARKKINAVUOROPUHELU Hyvinvointialue on valmistelemassa palveluntuottajarekisterin sisäisiä kilpailutuksia yllä mainituista palveluista, jonka vuoksi järjestetään markkinavuoropuhelu maanantaina 25.11.2024 klo 15:00-16:30 Teams-sovelluksella. Markkinavuoropuhelun sisältö: - Tilaisuuden avaus - Hankinnan esittely - Työpajat - Yhteenveto ja loppusanat Markkinavuoropuhelun työpajat: Työpaja 1 Fysioterapian palvelukuvaus ja hinnoittelu Työpaja 2 Toimintaterapian palvelukuvaus ja hinnoittelu Työpaja 3 Puheterapian palvelukuvaus ja hinnoittelu Työpajat pidetään yhtäaikaisesti, joten yksi henkilö voi osallistua vain yhteen työpajaan. Tilaisuutta ei nauhoiteta. Ilmoittautuminen ma 25.11.2024 klo 10:00 mennessä markkinavuoropuheluun tästä linkistä: https://link.webropolsurveys.com/S/B1097A4F217CF318 Ilmoittautuneille lähetetään Teams-linkki sähköpostitse ennen tilaisuuden alkamista. Tämä ei ole hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö, vaan kutsu markkinavuoropuheluun. Markkinavuoropuhelun tarkoituksena on kartoittaa markkinoita ja saada tietoa, jotta hankinta voidaan toteuttaa mahdollisimman tarkoituksenmukaisesti. Markkinavuoropuheluun osallistuminen ei sido palveluntuottajaa tarjouskilpailuun osallistumiseen eikä ole myöskään sen edellytys. Kaikki markkinavuoropuhelun aikana esitetyt suunnitteilla olevaa hankintaa koskevat tiedot ja vaatimukset ovat vielä alustavia ja ne voivat muuttua. Hankintayksikkö ei maksa palkkioita markkinavuoropuheluun osallistumisesta. Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue on valmistelemassa hankintaa fysioterapiasta, toimintaterapiasta ja puheterapiasta. Hankinta toteutetaan palveluntuottajarekisterinä (dynaaminen hankintajärjestelmä). Palveluntuottajarekisteri on julkaistu Hilmassa on 28.10.2022. Tarkoituksena on kilpailuttaa seuraavat palvelut perustetun palveluntuottajarekisterin sisällä: Luokka 6 Puheterapia Luokka 7 Fysioterapia Luokka 8 Toimintaterapia MARKKINAVUOROPUHELU Hyvinvointialue on valmistelemassa palveluntuottajarekisterin sisäisiä kilpailutuksia yllä mainituista palveluista, jonka vuoksi järjestetään markkinavuoropuhelu maanantaina 25.11.2024 klo 15:00-16:30 Teams-sovelluksella. Markkinavuoropuhelun sisältö: - Tilaisuuden avaus - Hankinnan esittely - Työpajat - Yhteenveto ja loppusanat Markkinavuoropuhelun työpajat: Työpaja 1 Fysioterapian palvelukuvaus ja hinnoittelu Työpaja 2 Toimintaterapian palvelukuvaus ja hinnoittelu Työpaja 3 Puheterapian palvelukuvaus ja hinnoittelu Työpajat pidetään yhtäaikaisesti, joten yksi henkilö voi osallistua vain yhteen työpajaan. Tilaisuutta ei nauhoiteta. Ilmoittautuminen ma 25.11.2024 klo 10:00 mennessä markkinavuoropuheluun tästä linkistä: https://link.webropolsurveys.com/S/B1097A4F217CF318 Ilmoittautuneille lähetetään Teams-linkki sähköpostitse ennen tilaisuuden alkamista. Tämä ei ole hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö, vaan kutsu markkinavuoropuheluun. Markkinavuoropuhelun tarkoituksena on kartoittaa markkinoita ja saada tietoa, jotta hankinta voidaan toteuttaa mahdollisimman tarkoituksenmukaisesti. Markkinavuoropuheluun osallistuminen ei sido palveluntuottajaa tarjouskilpailuun osallistumiseen eikä ole myöskään sen edellytys. Kaikki markkinavuoropuhelun aikana esitetyt suunnitteilla olevaa hankintaa koskevat tiedot ja vaatimukset ovat vielä alustavia ja ne voivat muuttua. Hankintayksikkö ei maksa palkkioita markkinavuoropuheluun osallistumisesta.

Ilmoitusnumero 2024-150941
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut (85100000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI FI1D7 FI1D8 FI1D2 FI1D5 FI193
Osoitetiedot Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue
PL 10 90029 Oulu FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietopyyntö; Metsäkeskuksen budjetointi ja raportointi

Suomi | Suomen metsäkeskus
Julkaistu 1 päivä sitten | 14.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

1. Ilmoitus markkinavuoropuhelusta- tietopyynnöstä Suomen metsäkeskus haluaa selvittää budjetointi- ja talousraportointisovelluksen hankintaan liittyviä kysymyksiä ja hinta-arvioita. Tietopyynnön tavoitteena on saa-da kattavasti tietoa, jotta mahdollinen tuleva tarjouskilpailu voidaan toteuttaa tarkoituksenmukaisesti. Tämä asiakirja ei ole hankintailmoitus tai tarjouspyyntö, vaan tarkentava markkinakartoitus eli tietopyyntö. Hankintayksikkö ei sitoudu toteuttamaan kyseessä olevaa hankintaa. Hankintaprosessi käynnistetään mahdollisesti markkinakartoituksen jälkeen talvella 2025. 2. Hankintaa koskevia taustatietoja Suomen metsäkeskus (jäljempänä tilaaja) kuuluu maa- ja metsätalousministeriön hallinnonalaan ja on ministeriön tulosohjauksessa. Suomen metsäkeskus on perustettu erityislailla (laki Suomen metsäkeskuksesta (418/2011)) ja on valtionavustusorganisaatioita. Suomen metsäkeskus on itsenäinen oikeushenkilö ja organisaation ylin päättävä elin on johtokunta. Lisää yleistä tietoa Metsäkeskuksesta löytyy internetsivuiltamme (www.metsakeskus.fi). Tilaajalla on ollut käytössä Finazillan budjetointisovellus. Finazillan käyttösopimus on optiokaudella, joka päättyy viimeistään 31.8.2026. Sopimus voidaan päättää aikaisemmin 3 kk:n irtisanomisajalla, jos tilaaja katsoo sen uuden sovelluksen käyttöönoton kannalta tarkoituksenmukaiseksi. Talousraportointia on Finazillan lisäksi tehty tilaajan datawarehouseen kytketyn PowerBIn kautta, ja muista erillisistä metsäkeskuksen käytössä olevista sovelluk-sista, kuten QlikSensen raportointityökalu, joka on liitetty taloushallinnon sovel-lukseen. 3. Hankinnan tavoite ja kohde Mahdollisen hankinnan tavoitteena on toteuttaa, selkeyttää ja helpottaa metsäkeskuksen talouden raportointi, ennustaminen ja budjetointi, ja tuottaa eri käyttäjäryhmiä palvelevaa tietoa talouden luvuista. Hankinnan tavoitteena on saada SaaS-palveluna toimitettava, budjetoinnin, talousraportoinnin ja ennustamisen mahdollistava sovellus käyttöön vuoden 2025 loppuun mennessä niin, että Metsä-keskuksen budjetointityö ja talousseuranta ei vaarannu tai viivästy. Hankittavan sovelluksen, avulla metsäkeskuksen eri henkilöstöryhmien edustajien pitää voida osallistua budjetin tekemiseen ja toteuman seuraamiseen, ja nähdä omalle vastuualueelleen kuuluvia raportteja ja ennusteita, sekä päästä luomaan erilaisia raportteja ja ennusteita omaan tarpeeseensa. Hankinnan kohteen tulee tarjota sekä numeerista tietoa, että erilaisia graafeja, jotka havainnollistavat tilanteita. Raportteja pitää voida suodattaa ja jalostaa, ja tietoja pitää voida hyödyntää lukuisista eri lähdejärjestelmistä. Hankinnan kohdetta on kuvattu tarkemmin liitteessä 1 Hankinnan kohde. 4. Alustava aikataulu mahdolliselle hankinnalle Tilaajan tavoitteena on ottaa uusi sovellus käyttöön syksyn 2025 aikana. Tilaaja aloittaa vuoden 2026 budjetin tekemisen vanhaan sovellukseen jo keväällä 2025 ja budjetin tulee olla uudessa sovelluksessa valmiina 31.12.2025. Luvut tulee voida siirtää vanhasta sovelluksesta uuteen sovellukseen. Mahdollinen hankinta on tarkoitus käynnistää maaliskuussa 2025 ja sopimus allekirjoittaa toukokuussa 2025. Toimitusprojektin arvioitu alkamisajankohta on elo-kuussa 2025. 5. Tiedustelemme näkemyksiänne seuraavista asioista Pyydämme vapaamuotoisen selvityksen: • Millaisia työkaluja on tarjolla, ja mitä niillä voidaan tehdä - Sovellusten ominaisuudet ja integroitavuus - Tarvitaanko yksi vai useampi sovellus - Raporttien luominen, muokkaaminen ja jakaminen • Hinnoittelun kannalta tärkeät osat hankintamateriaalia varten - Soveltuvat hinnoittelumallit - Hankinnan hinta-arvio oikean hankintamenettelyn määrittämiseksi • Markkinan tarjoamat muut palvelut ja raportoinnin jatkokehitys - Raportoinnin ostaminen palveluna - Raportoinnin kehittäminen ja laajentaminen talousmittareiden ulkopuolelle Pyydämme täyttämään ja palauttamaan oheisen liitteen, liite 2 vastaus tietopyyntöön. Voitte toimittaa myös omia liitteitänne/omaa materiaalianne. Vastauksiin saa lisätä myös linkkejä. Jos vastauksenne sisältää liike- ja ammattisalaisuuksia, tai muuta salassa pidettävää tietoa, yksilöikää ja merkitkää salassa pidettävät kohdat selvästi. Markkinavuoropuheluun osallistumisesta ei makseta palkkioita. Voitte esittää kysymyksiä tietopyyntöön liittyen Sähköisessä järjestelmässä. 1. Ilmoitus markkinavuoropuhelusta- tietopyynnöstä Suomen metsäkeskus haluaa selvittää budjetointi- ja talousraportointisovelluksen hankintaan liittyviä kysymyksiä ja hinta-arvioita. Tietopyynnön tavoitteena on saa-da kattavasti tietoa, jotta mahdollinen tuleva tarjouskilpailu voidaan toteuttaa tarkoituksenmukaisesti. Tämä asiakirja ei ole hankintailmoitus tai tarjouspyyntö, vaan tarkentava markkinakartoitus eli tietopyyntö. Hankintayksikkö ei sitoudu toteuttamaan kyseessä olevaa hankintaa. Hankintaprosessi käynnistetään mahdollisesti markkinakartoituksen jälkeen talvella 2025. 2. Hankintaa koskevia taustatietoja Suomen metsäkeskus (jäljempänä tilaaja) kuuluu maa- ja metsätalousministeriön hallinnonalaan ja on ministeriön tulosohjauksessa. Suomen metsäkeskus on perustettu erityislailla (laki Suomen metsäkeskuksesta (418/2011)) ja on valtionavustusorganisaatioita. Suomen metsäkeskus on itsenäinen oikeushenkilö ja organisaation ylin päättävä elin on johtokunta. Lisää yleistä tietoa Metsäkeskuksesta löytyy internetsivuiltamme (www.metsakeskus.fi). Tilaajalla on ollut käytössä Finazillan budjetointisovellus. Finazillan käyttösopimus on optiokaudella, joka päättyy viimeistään 31.8.2026. Sopimus voidaan päättää aikaisemmin 3 kk:n irtisanomisajalla, jos tilaaja katsoo sen uuden sovelluksen käyttöönoton kannalta tarkoituksenmukaiseksi. Talousraportointia on Finazillan lisäksi tehty tilaajan datawarehouseen kytketyn PowerBIn kautta, ja muista erillisistä metsäkeskuksen käytössä olevista sovelluk-sista, kuten QlikSensen raportointityökalu, joka on liitetty taloushallinnon sovel-lukseen. 3. Hankinnan tavoite ja kohde Mahdollisen hankinnan tavoitteena on toteuttaa, selkeyttää ja helpottaa metsäkeskuksen talouden raportointi, ennustaminen ja budjetointi, ja tuottaa eri käyttäjäryhmiä palvelevaa tietoa talouden luvuista. Hankinnan tavoitteena on saada SaaS-palveluna toimitettava, budjetoinnin, talousraportoinnin ja ennustamisen mahdollistava sovellus käyttöön vuoden 2025 loppuun mennessä niin, että Metsä-keskuksen budjetointityö ja talousseuranta ei vaarannu tai viivästy. Hankittavan sovelluksen, avulla metsäkeskuksen eri henkilöstöryhmien edustajien pitää voida osallistua budjetin tekemiseen ja toteuman seuraamiseen, ja nähdä omalle vastuualueelleen kuuluvia raportteja ja ennusteita, sekä päästä luomaan erilaisia raportteja ja ennusteita omaan tarpeeseensa. Hankinnan kohteen tulee tarjota sekä numeerista tietoa, että erilaisia graafeja, jotka havainnollistavat tilanteita. Raportteja pitää voida suodattaa ja jalostaa, ja tietoja pitää voida hyödyntää lukuisista eri lähdejärjestelmistä. Hankinnan kohdetta on kuvattu tarkemmin liitteessä 1 Hankinnan kohde. 4. Alustava aikataulu mahdolliselle hankinnalle Tilaajan tavoitteena on ottaa uusi sovellus käyttöön syksyn 2025 aikana. Tilaaja aloittaa vuoden 2026 budjetin tekemisen vanhaan sovellukseen jo keväällä 2025 ja budjetin tulee olla uudessa sovelluksessa valmiina 31.12.2025. Luvut tulee voida siirtää vanhasta sovelluksesta uuteen sovellukseen. Mahdollinen hankinta on tarkoitus käynnistää maaliskuussa 2025 ja sopimus allekirjoittaa toukokuussa 2025. Toimitusprojektin arvioitu alkamisajankohta on elo-kuussa 2025. 5. Tiedustelemme näkemyksiänne seuraavista asioista Pyydämme vapaamuotoisen selvityksen: • Millaisia työkaluja on tarjolla, ja mitä niillä voidaan tehdä - Sovellusten ominaisuudet ja integroitavuus - Tarvitaanko yksi vai useampi sovellus - Raporttien luominen, muokkaaminen ja jakaminen • Hinnoittelun kannalta tärkeät osat hankintamateriaalia varten - Soveltuvat hinnoittelumallit - Hankinnan hinta-arvio oikean hankintamenettelyn määrittämiseksi • Markkinan tarjoamat muut palvelut ja raportoinnin jatkokehitys - Raportoinnin ostaminen palveluna - Raportoinnin kehittäminen ja laajentaminen talousmittareiden ulkopuolelle Pyydämme täyttämään ja palauttamaan oheisen liitteen, liite 2 vastaus tietopyyntöön. Voitte toimittaa myös omia liitteitänne/omaa materiaalianne. Vastauksiin saa lisätä myös linkkejä. Jos vastauksenne sisältää liike- ja ammattisalaisuuksia, tai muuta salassa pidettävää tietoa, yksilöikää ja merkitkää salassa pidettävät kohdat selvästi. Markkinavuoropuheluun osallistumisesta ei makseta palkkioita. Voitte esittää kysymyksiä tietopyyntöön liittyen Sähköisessä järjestelmässä.

Ilmoitusnumero 2024-150938
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kirjanpito- ja tilintarkastuspalvelut (79210000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI1C3
Osoitetiedot Suomen metsäkeskus
Aleksanterinkatu 18A 15140 Lahti FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietopyyntö: Kuntoutusta saamenkielisille

Suomi | Kansaneläkelaitos
Julkaistu 1 päivä sitten | 14.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Tietopyynnön ja mahdollisen kilpailutuksen kohteena on Kelan Kuntoutusta saamenkielisille -projektissa kehitettävä ja kokeiltava kuntoutuspalvelu, joka huomioi kielen ja kulttuurin. Kokeilun aikana kerätään kokemuksia ja tietoja muun muassa arviointitutkimuksella. Sen perusteella kuntoutuspalvelua kehitetään edelleen niin, että se voidaan projektin päätyttyä viedä osaksi Kelan kuntoutuksen palveluvalikoimaa. Kyseessä on harkinnanvarainen, moniammatillinen ja yksilöllinen kuntoutuspalvelu aikuiselle asiakkaalle mielenterveyden haasteisiin. Kuntoutukseen osallistuva asiakas on saamenkielinen, 18-67-vuotias ja tarvitsee tietoa trauma- ja mielenterveysoireista aiheutuvien haasteiden ymmärtämiseen, sekä tukea jaksamisensa, toimintakykynsä ja arjen hallintataitojensa vahvistamiseen. Kuntoutuksessa huomioidaan myös asiakkaan läheiset. Kuntoutuksen kesto on alustavasti 12 kuukautta ja kuntoutuksen toteuttaminen alkaa mahdollisesti vuoden 2026 alusta. Kuntoutusta on mahdollista toteuttaa asiakkaan lähtökohdista vaihtoehtoisesti asiakkaan arjen ympäristöissä, palveluntuottajan toimipisteessä ja kuvapuheluina. Kuntoutus sisältää yksilöllisiä tapaamisia ja ryhmätapaamisia. Kyseessä on hankintalain (Laki julkisista hankinnoista ja käyttöoikeussopimuksista 1397/2016) liitteen E mukainen hankinta, mutta hankinnan arvo tulee alittamaan kansallisen kynnysarvon. YLEISTÄ Huomioittehan, että kyseessä on tietopyyntö eikä tällä ilmoituksella pyydetä vielä tarjouksia. Tällä ilmoituksella annetut tiedot ovat alustavia ja saattavat muuttua valmistelun edetessä. Tavoitteena on kartoittaa markkinoita ja saada palautetta hankintayksikön ehdotuksesta kokeiltavalle kuntoutuspalvelulle. Hansel Oy toimii markkinakartoituksessa konsultoivassa roolissa. ILMOITTAUTUMINEN Kilpailutuksesta kiinnostuneita yrityksiä pyydetään ilmoittamaan yhteystietonsa sähköpostitse osoitteeseen kilpailutus@hansel.fi ja otsikoimaan sähköpostiviesti "KELA, kuntoutusta saamenkielisille - ilmoittautuminen" INFOTILAISUUS Valmisteilla olevasta hankinnasta tullaan järjestämään infotilaisuus kiinnostuneille yrityksille 16.12.2024 klo 8:30-10.00. Infotilaisuudessa kerromme tarkemmin hankinnan kohteeseen liittyvistä suunnitelmista. Lähetämme osallistumislinkin/kutsun infotilaisuuteen ilmoittautumisenne jälkeen. MARKKINAKARTOITUS Ilmoittautuneille yrityksille varataan mahdollisuus osallistua yrityskohtaisiin tapaamisiin hankintayksikön kanssa. Tapaamiset järjestetään arviolta tammi-helmikuussa 2025. Ilmoittautuneille yrityksille voidaan lähettää myös luonnosmateriaalia kommenteille ns. markkinavuoropuheluun arviolta kevään 2025 aikana. Markkinakartoitukseen osallistuneille ei makseta korvausta osallistumisesta. Markkinakartoitukseen osallistuminen tai osallistumatta jättäminen ei estä mahdolliseen hankintamenettelyyn osallistumista. Tietopyynnön ja mahdollisen kilpailutuksen kohteena on Kelan Kuntoutusta saamenkielisille -projektissa kehitettävä ja kokeiltava kuntoutuspalvelu, joka huomioi kielen ja kulttuurin. Kokeilun aikana kerätään kokemuksia ja tietoja muun muassa arviointitutkimuksella. Sen perusteella kuntoutuspalvelua kehitetään edelleen niin, että se voidaan projektin päätyttyä viedä osaksi Kelan kuntoutuksen palveluvalikoimaa. Kyseessä on harkinnanvarainen, moniammatillinen ja yksilöllinen kuntoutuspalvelu aikuiselle asiakkaalle mielenterveyden haasteisiin. Kuntoutukseen osallistuva asiakas on saamenkielinen, 18-67-vuotias ja tarvitsee tietoa trauma- ja mielenterveysoireista aiheutuvien haasteiden ymmärtämiseen, sekä tukea jaksamisensa, toimintakykynsä ja arjen hallintataitojensa vahvistamiseen. Kuntoutuksessa huomioidaan myös asiakkaan läheiset. Kuntoutuksen kesto on alustavasti 12 kuukautta ja kuntoutuksen toteuttaminen alkaa mahdollisesti vuoden 2026 alusta. Kuntoutusta on mahdollista toteuttaa asiakkaan lähtökohdista vaihtoehtoisesti asiakkaan arjen ympäristöissä, palveluntuottajan toimipisteessä ja kuvapuheluina. Kuntoutus sisältää yksilöllisiä tapaamisia ja ryhmätapaamisia. Kyseessä on hankintalain (Laki julkisista hankinnoista ja käyttöoikeussopimuksista 1397/2016) liitteen E mukainen hankinta, mutta hankinnan arvo tulee alittamaan kansallisen kynnysarvon. YLEISTÄ Huomioittehan, että kyseessä on tietopyyntö eikä tällä ilmoituksella pyydetä vielä tarjouksia. Tällä ilmoituksella annetut tiedot ovat alustavia ja saattavat muuttua valmistelun edetessä. Tavoitteena on kartoittaa markkinoita ja saada palautetta hankintayksikön ehdotuksesta kokeiltavalle kuntoutuspalvelulle. Hansel Oy toimii markkinakartoituksessa konsultoivassa roolissa. ILMOITTAUTUMINEN Kilpailutuksesta kiinnostuneita yrityksiä pyydetään ilmoittamaan yhteystietonsa sähköpostitse osoitteeseen kilpailutus@hansel.fi ja otsikoimaan sähköpostiviesti "KELA, kuntoutusta saamenkielisille - ilmoittautuminen" INFOTILAISUUS Valmisteilla olevasta hankinnasta tullaan järjestämään infotilaisuus kiinnostuneille yrityksille 16.12.2024 klo 8:30-10.00. Infotilaisuudessa kerromme tarkemmin hankinnan kohteeseen liittyvistä suunnitelmista. Lähetämme osallistumislinkin/kutsun infotilaisuuteen ilmoittautumisenne jälkeen. MARKKINAKARTOITUS Ilmoittautuneille yrityksille varataan mahdollisuus osallistua yrityskohtaisiin tapaamisiin hankintayksikön kanssa. Tapaamiset järjestetään arviolta tammi-helmikuussa 2025. Ilmoittautuneille yrityksille voidaan lähettää myös luonnosmateriaalia kommenteille ns. markkinavuoropuheluun arviolta kevään 2025 aikana. Markkinakartoitukseen osallistuneille ei makseta korvausta osallistumisesta. Markkinakartoitukseen osallistuminen tai osallistumatta jättäminen ei estä mahdolliseen hankintamenettelyyn osallistumista.

Ilmoitusnumero 2024-150932
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000), Kuntoutuspalvelut (85312500)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Kansaneläkelaitos
PL 450 00056 Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietopyyntö: ICT-laitteiden ja lääkintälaitteiden puhdistuspalvelut

Suomi | HUS-yhtymä
Julkaistu 1 päivä sitten | 14.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

TÄMÄ EI OLE HANKINTAILMOITUS TAI TARJOUSPYYNTÖ VAAN TIETOPYYNTÖ. Suunnitellun hankinnan kohteena on HUS-Yhtymälle hankittavat Tietotekniikan ja lääkintälaitteiden puhdistuspalvelut. HUSilla on tietokoneita ja tulostimia, joille tarvitaan sisäilma-asiantuntijan lausunnon mukaan home-pölypuhdistus sisältä ja ulkoa. Lisäksi HUSilla on lääkintälaitteita, joille on niin ikään tarve home-pölypuhdistukselle. Puhdistuksista on saatava todistus, joka sisältää tiedon suoritetusta puhdistus-toimenpiteestä. Lisäksi HUSille voi tulla vastaavanlaisia puhdistustarpeita myöhemminkin. Tämä tietopyyntö ei ole hankintailmoitus, ennakkoilmoitus eikä tarjouspyyntö, eikä ilmoituksella aloiteta tarjouskilpailua. Tietopyyntöön vastaaminen tai markkinavuoropuheluun osallistuminen ei ole edellytys mahdolliseen myöhempään kilpailutukseen osallistumiselle eikä tietopyyntöön vastaaminen vaikuta tarjoajan asemaan mahdollisessa tarjouskilpailussa. Tietopyyntöön vastaaminen ei sido siihen osallistuvia tahoja. Tietopyynnön vastanneille ei makseta korvausta tietopyyntöön vastaamisesta. Toimittajien vastaukset käsitellään luottamuksellisesti. Tietopyynnön vastausten perusteella saatetaan myöhemmin ilmoitettavalla tavalla tarjota tarjoajille mahdollisuus esitellä ratkaisujaan sekä käydä tarkemmin läpi mitä asioita tarjouskilpailussa olisi hyvä huomioida. Hankintayksikkö voi käyttää vastauksia tulevan hankinnan suunnittelussa. Tässä ilmoituksessa esitetyt sekä mahdolliset markkinavuoropuhelun aikana esitettävät tiedot ovat alustavia ja suuntaa-antavia. HUS ei sitoudu hankinnan toteuttamiseen tai tiettyyn toteuttamistapaan, eivätkä hankinnasta kiinnostuneet toimittajat sitoudu tarjouskilpailuun osallistumiseen. Tietopyynnön kautta kerättyjä tietoja voidaan käyttää mahdollisen kilpailutuksen ja tarjouspyynnön valmistelussa. Kaikille hankinnasta kiinnostuneille toimijoille annetaan mahdollisuus osallistua markkinavuoropuheluun. Hankintayksikkö pyytää ilmoittamaan kiinnostuksensa hankinnasta 29.11.2024 klo 12:00 mennessä. Ilmoittautuminen tapahtuu lähettämällä viesti osoitteeseen kilpailutus.palvelut@hus.fi. Vuoropuhelun järjestämistä varten toimijan tulee liittää vastaukseen yhteyshenkilön nimi ja yhteystiedot (sähköposti ja puhelinnumero). Pyydämme otsikoimaan viestin: "ICT-laitteiden ja lääkintälaitteiden puhdistuspalvelut markkinavuoropuhelu". TÄMÄ EI OLE HANKINTAILMOITUS TAI TARJOUSPYYNTÖ VAAN TIETOPYYNTÖ. Suunnitellun hankinnan kohteena on HUS-Yhtymälle hankittavat Tietotekniikan ja lääkintälaitteiden puhdistuspalvelut. HUSilla on tietokoneita ja tulostimia, joille tarvitaan sisäilma-asiantuntijan lausunnon mukaan home-pölypuhdistus sisältä ja ulkoa. Lisäksi HUSilla on lääkintälaitteita, joille on niin ikään tarve home-pölypuhdistukselle. Puhdistuksista on saatava todistus, joka sisältää tiedon suoritetusta puhdistus-toimenpiteestä. Lisäksi HUSille voi tulla vastaavanlaisia puhdistustarpeita myöhemminkin. Tämä tietopyyntö ei ole hankintailmoitus, ennakkoilmoitus eikä tarjouspyyntö, eikä ilmoituksella aloiteta tarjouskilpailua. Tietopyyntöön vastaaminen tai markkinavuoropuheluun osallistuminen ei ole edellytys mahdolliseen myöhempään kilpailutukseen osallistumiselle eikä tietopyyntöön vastaaminen vaikuta tarjoajan asemaan mahdollisessa tarjouskilpailussa. Tietopyyntöön vastaaminen ei sido siihen osallistuvia tahoja. Tietopyynnön vastanneille ei makseta korvausta tietopyyntöön vastaamisesta. Toimittajien vastaukset käsitellään luottamuksellisesti. Tietopyynnön vastausten perusteella saatetaan myöhemmin ilmoitettavalla tavalla tarjota tarjoajille mahdollisuus esitellä ratkaisujaan sekä käydä tarkemmin läpi mitä asioita tarjouskilpailussa olisi hyvä huomioida. Hankintayksikkö voi käyttää vastauksia tulevan hankinnan suunnittelussa. Tässä ilmoituksessa esitetyt sekä mahdolliset markkinavuoropuhelun aikana esitettävät tiedot ovat alustavia ja suuntaa-antavia. HUS ei sitoudu hankinnan toteuttamiseen tai tiettyyn toteuttamistapaan, eivätkä hankinnasta kiinnostuneet toimittajat sitoudu tarjouskilpailuun osallistumiseen. Tietopyynnön kautta kerättyjä tietoja voidaan käyttää mahdollisen kilpailutuksen ja tarjouspyynnön valmistelussa. Kaikille hankinnasta kiinnostuneille toimijoille annetaan mahdollisuus osallistua markkinavuoropuheluun. Hankintayksikkö pyytää ilmoittamaan kiinnostuksensa hankinnasta 29.11.2024 klo 12:00 mennessä. Ilmoittautuminen tapahtuu lähettämällä viesti osoitteeseen kilpailutus.palvelut@hus.fi. Vuoropuhelun järjestämistä varten toimijan tulee liittää vastaukseen yhteyshenkilön nimi ja yhteystiedot (sähköposti ja puhelinnumero). Pyydämme otsikoimaan viestin: "ICT-laitteiden ja lääkintälaitteiden puhdistuspalvelut markkinavuoropuhelu".

Ilmoitusnumero 2024-150931
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Puhdistus- ja puhtaanapitopalvelut (90900000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI1
Osoitetiedot HUS-yhtymä
PL 441 (Uutistie 5, 01770 Vantaa) 00029 HUS FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kravu kontroles rentgena iekārtas uzstādīšana, piegādes organizēšana un saistītās infrastruktūras izbūve robežšķērsošanas vieta (RŠV) “Grebņeva”

Rīga, Latvia | Valsts akciju sabiedrība "Valsts nekustamie īpašumi"
Julkaistu 1 päivä sitten | 13.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Kravu kontroles rentgena iekārtas uzstādīšana, piegādes organizēšana un saistītās infrastruktūras izbūve robežšķērsošanas vieta (RŠV) “Grebņeva”

Ilmoitusnumero 692939-2024
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
EUVL S 222/2024
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi
Osoitetiedot Valsts akciju sabiedrība "Valsts nekustamie īpašumi"
Rīga
aigars.klavins@vni.lv
https://ted.europa.eu/lv/notice/-/detail/692939-2024
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Produse de îngrijire personală pentru anul 2025

Chisinau, Moldova | Instituția Publică „Agenția Servicii Publice”
Julkaistu 1 päivä sitten | 13.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Produse de îngrijire personală pentru anul 2025

Ilmoitusnumero 693480-2024
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Käsien- ja kynsienhoitotuotteet (33740000)
EUVL S 222/2024
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi
Osoitetiedot Instituția Publică „Agenția Servicii Publice”
Chisinau
achizitii@asp.gov.md
https://ted.europa.eu/ro/notice/-/detail/693480-2024
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Kutsu markkinavuoropuheluun: Silmätautien tarvikkeet

Helsinki, Suomi | Markkinaoikeus
Julkaistu 1 päivä sitten | 13.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Tämä on kutsu markkinavuoropuheluun, ei hankintailmoitus tai tarjouspyyntö. Markkinavuoropuhelun tarkoituksena on kerätä hankinnan kohdetta koskevaa tietoa tulevaa kilpailutusta varten, eikä markkinavuoropuheluun osallistuminen ole edellytys kilpailutukseen osallistumiselle. Markkinavuoropuhelu ei velvoita Servica Oy:tä toteuttamaan hankintaa markkinavuoropuheluissa keskustellun mukaisesti ja tarjouskilpailu voidaan myös jättää toteuttamatta.

Markkinavuoropuheluun osallistuneille ei makseta korvausta.

Servica Oy valmistelee yhteistyössä Pohjois-Savon, Etelä-Savon ja Pohjois-Karjalan hyvinvointialueiden kanssa Silmätautien tarvikkeiden kilpailutusta. Kaikki hyvinvointialueet ovat mukana varsinaisina tilaajina.

Hankintayksikkö pyrkii noudattamaan hankinnassa julkisten hankintojen periaatteita; tasapuolisuutta, syrjimättömyyttä, avoimuutta ja suhteellisuutta. Tämän johdosta hankintayksikkö haluaa keskustella hankinnan kohteista ja hankinnan toteuttamisvaihtoehdoista mahdollisten tarjoajien ja substanssiasiantuntijoiden kanssa ennen hankinta-asiakirjojen valmistelua. Erityisesti toivomme keskustelua tarjolla olevasta tuotteistosta Sailab Fennican mukaan jaoteltuna. Lisäksi olemme kiinnostuneita kuulemaan tarjoajien kokemuksia ja näkemyksiä erilaisista hankintamalleista tämän tuoteryhmän hankinnoissa.

Tämän kutsun liitteenä on excel-taulukko, johon toivomme markkinavuoropuheluun osallistumisesta kiinnostuneita tarjoajia merkitsemään markkinavuoropuhelun kohteena olevat tuoteryhmät. Markkinavuoropuheluun varataan aikaa 15 minuutista 2 tuntiin riippuen siitä, kuinka monta tuoteryhmää käydään läpi.

Markkinavuoropuhelut toteutetaan teamsin välityksellä. Pyrimme pitämään markkinavuoropuhelut 18.12.2024 mennessä.

MARKKINAVUOROPUHELUUN ILMOITTAUTUMINEN

Toivomme markkinavuoropuheluun osallistumisesta kiinnostuneita tarjoajia merkitsemään liitteenä olevaan taulukkoon markkinavuoropuhelun kohteina olevat tuoteryhmät vähintään Sailab-hierarkiatasolla (myös nimiketaso mahdollinen) ja ottamaan yhteyttä vastaavaan hankinta-asiantuntijaan: virva.volanen@servica.fi maanantaihin 25.11.2024 klo 16:00 mennessä.

Ilmoitusnumero 693978-2024
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet, farmaseuttiset valmisteet ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33000000)
EUVL S 222/2024
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi
Osoitetiedot Markkinaoikeus
Helsinki
markkinaoikeus@oikeus.fi
https://ted.europa.eu/fi/notice/-/detail/693978-2024
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Data Protection Advice, Consultancy and Related Services II

Paris, Ranska | European Banking Authority
Julkaistu 1 päivä sitten | 13.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

This prior information notice serves as announcement of EBA´s market consultation. EBA wants to obtain information from the economic operators on this relevant market. Please request the questionnaire by email to tenders@eba.europa.eu and fill it in to help EBA in its market analysis. This market consultation will be open until 13/12/2024.

When performing their tasks stemming from the EU legislation, the contracting authorities are required to assess and analyse complex technical and legal aspects in order to implement appropriate legal, technical and organisational measures to adhere to data protection principles such as lawfulness, fairness and transparency, , accuracy, data minimisation and security (in terms of integrity and confidentiality) of personal data processing.
The services covered under the framework contract should provide the contracting authorities with the information and assistance required on privacy and the protection of personal data, including but not limited to:
- Provide general support and advice to contracting authorities on effective ways to process personal data in compliance with existing regulation(s) and policies, including advice on privacy and data protection software.
- preparation of drafts and revision of existing or new policies, processes and/or manuals addressed to experts, staff, external stakeholders and/or management;
- establishment of technical, organisational and operational measures for the implementation of policies;
- definition and documentation of technical standards required for the efficient and sustainable establishment of policies;
- definition and documentation of working instructions required for the efficient and sustainable establishment of policies;
- monitoring and assessment of the effectiveness of the current and future implementation of policies, proposing working instructions;
- preparation and execution of regular exercises to verify the preparedness of staff of the contracting authorities and the correctness of the policies and the procedures/working instructions, including updates of the documentation;
- conducting audits and compliance checks;
- defining and proposing master plans or short/medium term remediation plans, with the aim to reduce the risks and to remove threats also in the event of predictable changes in the existing legislation and standards;
- organisation and delivery of training and awareness raising actions for staff of the contracting authorities and other stakeholders.

In providing advice and assistance to the contracting authorities as part of the services described above and further specified below, the contractors may provide support to the Data Protection Officers of the contracting authorities. Nevertheless, for any services which may be provided as described above and further specified below, the contractors shall not replace the Data Protection Officers in the performance of their tasks.

Ilmoitusnumero 694741-2024
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Liike-elämän palvelut: laki, markkinointi, neuvonta, työhönotto, painatus ja turvallisuus (79000000)
EUVL S 222/2024
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi
Osoitetiedot European Banking Authority
Paris
tenders@eba.europa.eu
https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/694741-2024
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE PUBLICZNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO – OBSZAR GMINY MARKOWA

Łańcut, Puola | Powiat Łańcucki
Julkaistu 1 päivä sitten | 13.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Przedmiotem zamówienia jest regularny przewóz osób w publicznym transporcie zbiorowym o charakterze
użyteczności publicznej na terenie powiatu łańcuckiego - obszar gminy Markowa, na następujących liniach:
22 Tarnawka Husów Łańcut
23 Łańcut Wysoka Husów
24 Wola Mała Łańcut - Wysoka Markowa

Ilmoitusnumero 695626-2024
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Joukkoliikennepalvelut maanteitse (60112000)
EUVL S 222/2024
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi
Osoitetiedot Powiat Łańcucki
Łańcut
d.ozga@powiatlancut.pl
https://ted.europa.eu/pl/notice/-/detail/695626-2024
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE PUBLICZNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO – OBSZAR GMINY ŻOŁYNIA

Łańcut, Puola | Powiat Łańcucki
Julkaistu 1 päivä sitten | 13.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Przedmiotem zamówienia jest regularny przewóz osób w publicznym transporcie zbiorowym o charakterze
użyteczności publicznej na terenie powiatu łańcuckiego - obszar gminy Białobrzegi, na następujących liniach:
6 Łańcut Żołynia – Brzóza Stadnicka Wydrze
7 Łańcut Smolarzyny - Białobrzegi Żołynia
24 Łańcut Dąbrówki Smolarzyny

Ilmoitusnumero 692945-2024
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Joukkoliikennepalvelut maanteitse (60112000)
EUVL S 222/2024
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi
Osoitetiedot Powiat Łańcucki
Łańcut
d.ozga@powiatlancut.pl
https://ted.europa.eu/pl/notice/-/detail/692945-2024
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Suministro de tiras reactivas

Zaragoza, Espanja | Centro de Gestion Integrada y Proyectos Corporativos
Julkaistu 1 päivä sitten | 13.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Suministro de tiras reactivas

Ilmoitusnumero 693545-2024
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit
EUVL S 222/2024
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi
Osoitetiedot Centro de Gestion Integrada y Proyectos Corporativos
Zaragoza
contratacion.centraldecompras@salud.aragon.es
https://ted.europa.eu//notice/-/detail/693545-2024
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

CT2329/2024 Design and Build Tender for New Acute Mental Wards and Extension of Emergency Department at Mater Dei Hospital.

Floriana, Malta | Department of Contracts
Julkaistu 1 päivä sitten | 13.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Mater Dei Hospital (MDH) serves as Malta’s primary acute care facility, offering a wide range of emergency, inpatient, and outpatient care services to both Maltese and foreign residents. Over time, the Emergency Department (ED) services have adapted to meet the increasing demand and enhance service quality; however, this has resulted in expansion beyond the existing physical space, thus presenting challenges in meeting current requirements. The proposed development encompasses the expansion of the current Emergency Department footprint with a two-floor permanent structure to be constructed between the side of the Emergency Department and the Medical Imaging Department, extending into, and encompassing the entire car park in front of the current Emergency Department. The ground floor will accommodate the ED extension and pantry, while the first floor will contain the ED offices, changing rooms, and other essential staff amenities, designed to meet the hospital’s demands for the next 10-20 years.
The objective of the ED project is to establish a functional ED with efficient patient flow and a safe environment for staff to operate. Various aspects of modern ED planning should be considered and examined to achieve an optimal design for the available footprint, with an adequate and appropriate clinical versus non-clinical area ratio, based on current statistics and trends. This should enhance patient care and satisfaction, while increasing operational efficiency.
Above the extended ED, new Acute Mental Health Wards will be constructed, compromising of 10 wards providing a total of 136 beds designed to deliver high-quality psychiatric care. A significant feature of this facility will be a therapeutic garden, offering patients a tranquil outdoor environment conducive to patient recovery and well-being.
This initiative aims to consolidate Acute Mental Health services within a state-of-the-art facility designed to address the needs of mental health patients at MDH, marking the first such endeavour in Malta. This comprehensive expansion seeks to enhance the hospital's capacity to provide critical mental health services while maintaining a patient-centered approach.

Ilmoitusnumero 694007-2024
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Talonrakentaminen (45210000)
EUVL S 222/2024
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi
Osoitetiedot Department of Contracts
Floriana
info.contracts@gov.mt
https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/694007-2024
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED