Pyydämme lausuntoanne rakennus-, LVI-, Sähkö- ja automaatiourakoiden hankintaan linkissä olevan lomakkeen kautta: https://forms.office.com/e/JZ5C8dPLmS HANKINNAN KUVAUS: Peruskorjauksen aikana koulurakennus peruskorjataan kauttaaltaan vastaamaan nykypäivän vaatimuksia. Kaikki tilapinnat uusitaan nykypäivän tasoon; sisäseinät, lattiapinnat ja sisäkattopinnat sekä akustointi. Kaikki pesuhuoneet, pukuhuoneet, wc:t ja sosiaalitilat uusitaan pinnoiltaan ja kalusteiltaan. Tekniset järjestelmät uusitaan. Rakennuksen pinta-ala on n. 2700m2. Lisäksi välituntipihaa laajennetaan tontin muodot huomioiden sekä pihalle lisätään rakenteita ja leikkivälineitä parantamaan lasten viihtyvyyttä. Kilpailutukseen tulee sisältymään seuraavia tehtäviä: Rakennusurakka LVI-urakka Sähköurakka Automaatiourakka Suunniteltu sopimuskausi on 1.6.2025 – 31.07.2027 + takuuaika. Hankinnan ennakoitu arvo on n. 8.6 € sopimuskauden aikana. Hankinta jaetaan edellä mainittuihin osakokonaisuuksiin. Pyydämme lausuntoanne rakennus-, LVI-, Sähkö- ja automaatiourakoiden hankintaan linkissä olevan lomakkeen kautta: https://forms.office.com/e/JZ5C8dPLmS HANKINNAN KUVAUS: Peruskorjauksen aikana koulurakennus peruskorjataan kauttaaltaan vastaamaan nykypäivän vaatimuksia. Kaikki tilapinnat uusitaan nykypäivän tasoon; sisäseinät, lattiapinnat ja sisäkattopinnat sekä akustointi. Kaikki pesuhuoneet, pukuhuoneet, wc:t ja sosiaalitilat uusitaan pinnoiltaan ja kalusteiltaan. Tekniset järjestelmät uusitaan. Rakennuksen pinta-ala on n. 2700m2. Lisäksi välituntipihaa laajennetaan tontin muodot huomioiden sekä pihalle lisätään rakenteita ja leikkivälineitä parantamaan lasten viihtyvyyttä. Kilpailutukseen tulee sisältymään seuraavia tehtäviä: Rakennusurakka LVI-urakka Sähköurakka Automaatiourakka Suunniteltu sopimuskausi on 1.6.2025 – 31.07.2027 + takuuaika. Hankinnan ennakoitu arvo on n. 8.6 € sopimuskauden aikana. Hankinta jaetaan edellä mainittuihin osakokonaisuuksiin.
Ilmoitustyyppi: Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Tietopyyntö: Ympäristöhallinnonalan yhteinen ICT-asiantuntijapalveluiden puitesopimus
Suomen ympäristökeskus (Syke) on kilpailuttamassa ICT-asiantuntijapalveluiden puitesopimuksen Ympäristöministeriön hallinnonalalle. Tuleva puitesopimushankinta toteutetaan näillä näkymin hankintarenkaana, johon osallistuu Ympäristöministeriön hallinnonalan organisaatioista Syken lisäksi Ympäristöministeriö ja Metsähallitus. Alustavan suunnitelman mukaan puitesopimus tulee sisältämään seuraavat osa-alueet: 1. Sovelluskehitys ja ylläpito 2. Arkkitehtuuri ja IT-johtaminen 3. Auditointi 4. Data- ja analytiikka 5. Paikkatieto Tulevan kilpailutuksen perusteella tullaan osa-alueille valitsemaan useampia Toimittajia. Puitesopimuksen tavoitteena on muun muassa hankkia erityisosaamista sekä kapasiteettia erilaisten hankkeiden toteuttamiseen ja selvitysten tekemiseen, sekä nykyistä helpompaa mahdollisuutta YM-hallinnonalan yhteishankintoihin. Tämä on tulevaan hankintaan liittyvä tekninen vuoropuhelu. Tähän ilmoitukseen ei voi vastata. Tässä ilmoituksessa pyydämme kiinnostuneita yrityksiä tutustumaan tarjouspyynnön alustaviin asiakirjoihin ja kommentoimaan niitä osoitteessa https://bit.ly/syke-puite Suomen ympäristökeskus (Syke) on kilpailuttamassa ICT-asiantuntijapalveluiden puitesopimuksen Ympäristöministeriön hallinnonalalle. Tuleva puitesopimushankinta toteutetaan näillä näkymin hankintarenkaana, johon osallistuu Ympäristöministeriön hallinnonalan organisaatioista Syken lisäksi Ympäristöministeriö ja Metsähallitus. Alustavan suunnitelman mukaan puitesopimus tulee sisältämään seuraavat osa-alueet: 1. Sovelluskehitys ja ylläpito 2. Arkkitehtuuri ja IT-johtaminen 3. Auditointi 4. Data- ja analytiikka 5. Paikkatieto Tulevan kilpailutuksen perusteella tullaan osa-alueille valitsemaan useampia Toimittajia. Puitesopimuksen tavoitteena on muun muassa hankkia erityisosaamista sekä kapasiteettia erilaisten hankkeiden toteuttamiseen ja selvitysten tekemiseen, sekä nykyistä helpompaa mahdollisuutta YM-hallinnonalan yhteishankintoihin. Tämä on tulevaan hankintaan liittyvä tekninen vuoropuhelu. Tähän ilmoitukseen ei voi vastata. Tässä ilmoituksessa pyydämme kiinnostuneita yrityksiä tutustumaan tarjouspyynnön alustaviin asiakirjoihin ja kommentoimaan niitä osoitteessa https://bit.ly/syke-puite
KUTSU MARKKINAVUOROPUHELUUN / Lääkkeiden annosjakelu
MARKKINAVUOROPUHELU Tämän ilmoitus ei ole hankintailmoitus, vaan yrityksille suunnattu pyyntö osallistua markkinavuoropuheluun Tilaajan valmisteluryhmän kanssa. Itä-Uudenmaan hyvinvointialue käynnistää tällä ilmoituksella vuoropuhelun, jonka tavoitteena on kerätä markkinoilla toimivien yritysten näkemyksiä Tilaajan tarvetta vastaavan hankinnan kohteen ja toimitusmallin määrittämiseksi ennen hankintalain mukaisen hankintamenettelyn käynnistämistä. Vuoropuheluun osallistumisesta kiinnostuneita yrityksiä pyydetään tutustumaan tämän ilmoitustekstin kohtaan 'Kiinnostuksen osoitus ja tietopyyntöön vastaaminen'. Kaikki tietopyynnössä ja sen liitteissä esitetyt tiedot ja kuvaukset ovat alustavia ja suuntaa antavia ennakkotietoja, jotka eivät sido hyvinvointialuetta. Markkinavuoropuheluun osallistuminen ei ole edellytyksenä tarjouskilpailuun osallistumiselle. Markkinavuoropuhelun toteuttaminen ei velvoita Itä-Uudenmaan hyvinvointialuetta toteuttamaan varsinaista tarjouskilpailua. Markkinavuoropuhelun aikana osapuolten välillä annetut tiedot ei sido kumpaakaan osapuolta ja tietoja käsitellään luottamuksellisina. Päätökset etenemistavasta ja mahdollisen tarjouskilpailun järjestämisestä tehdään julkisia hankintoja koskevien menettelyjen ja määräysten mukaisesti markkinavuoropuhelun päättymisen jälkeen. Markkinavuoropuhelun tavoitteena on kartoittaa: - Potentiaalisten palvelutuottajien kyvykkyyksien arviointi palvelun tuottamiseen ja näitä vastaavien vertailuperusteiden muotoilu - Hankinnan yksityiskohdat ja tarvittavat lähtötiedot - Markkinatilanteen kartoittaminen Hankintayksikkö voi lähettää hankinnan asiakirjoja kommenteille kiinnostuneille palveluntuottajille. Hankintayksikkö voi harkintansa mukaan järjestää tapaamisia palveluntuottajien kanssa. Hankintayksikkö kohtelee palveluntuottajia syrjimättömästi ja tasapuolisesti markkinakartoitusta toteuttaessaan. Vuoropuhelussa yritysten odotetaan vastaavan mahdollisiin Tilaajan laatimiin kysymyksiin tulevaa mahdollista tarjouspyyntöä koskien. SUUNNITELLUN HANKINNAN KOHDE Suunnitellun hankinnan kohteena on lääkkeiden annosjakelu, jossa apteekki (myöhemmin palvelutuottaja) toimittaa asiakkaan säännöllisesti käyttämät lääkkeet jaeltuina annoskohtaisiin pusseihin tai annostelijoihin. Palvelun tarkoituksena on tukea tarkoituksenmukaista lääkkeiden käyttöä, ehkäistä lääkityspoikkeamia ja vähentää tarpeettomia lääkehoidon kustannuksia asiakkaille. Lääkkeiden annosjakelussa noudatetaan asiakkaan hoitoon sekä lääkkeen määräämiseen ja toimittamiseen liittyviä lakeja, asetuksia ja määräyksiä. Annosjaettujen lääkkeiden toimittamiseen soveltuvat pääsääntöisesti samat säännöt kuin muidenkin lääkkeiden toimittamiseen, mutta annosjakelun toimintatavat poikkeavat normaalista lääkkeen toimittamisesta. Tämän vuoksi hoitavien yksiköiden ja palvelutuottajien on huolehdittava siitä, että annosjakelun parissa työskentelevillä on riittävä koulutus ja ohjeistus annosjakelupalvelun toteuttamiseen. Lääkkeiden toimittajana oleva apteekki on lääkelain (395/1987) ja Lääkealan turvallisuus- ja kehittämiskeskuksen (Fimean) määräysten perusteella vastuussa toiminnan laadusta sekä annosjakelun asianmukaisuudesta. Palvelun tulee täyttää lakien ja viranomaismääräysten asettamat vaatimukset. KIINNOSTUKSEN OSOITUS JA TIETOPYYNTÖÖN VASTAAMINEN: Pyydämme markkinakartoitukseen osallistumisesta kiinnostuneita yrityksiä ilmoittautumaan 06.11.2024 klo: 23:45 mennessä oheisen URL-osoitteen Forms-lomakkeella. URL-osoite Forms-lomakkeeseen: https://forms.office.com/e/KRgxwvNi7H OHJE: kopioi Forms-lomakkeen osoite selaimen osoitekenttään ja pääset vastaamaan Forms-lomakkeeseen. Erillisen sähköisen ilmoituksen jättäminen Tarjouspalvelu.fi-portaalissa sähköposti-ilmoittautumisen lisäksi ei ole tarpeen. MARKKINAVUOROPUHELU Tämän ilmoitus ei ole hankintailmoitus, vaan yrityksille suunnattu pyyntö osallistua markkinavuoropuheluun Tilaajan valmisteluryhmän kanssa. Itä-Uudenmaan hyvinvointialue käynnistää tällä ilmoituksella vuoropuhelun, jonka tavoitteena on kerätä markkinoilla toimivien yritysten näkemyksiä Tilaajan tarvetta vastaavan hankinnan kohteen ja toimitusmallin määrittämiseksi ennen hankintalain mukaisen hankintamenettelyn käynnistämistä. Vuoropuheluun osallistumisesta kiinnostuneita yrityksiä pyydetään tutustumaan tämän ilmoitustekstin kohtaan 'Kiinnostuksen osoitus ja tietopyyntöön vastaaminen'. Kaikki tietopyynnössä ja sen liitteissä esitetyt tiedot ja kuvaukset ovat alustavia ja suuntaa antavia ennakkotietoja, jotka eivät sido hyvinvointialuetta. Markkinavuoropuheluun osallistuminen ei ole edellytyksenä tarjouskilpailuun osallistumiselle. Markkinavuoropuhelun toteuttaminen ei velvoita Itä-Uudenmaan hyvinvointialuetta toteuttamaan varsinaista tarjouskilpailua. Markkinavuoropuhelun aikana osapuolten välillä annetut tiedot ei sido kumpaakaan osapuolta ja tietoja käsitellään luottamuksellisina. Päätökset etenemistavasta ja mahdollisen tarjouskilpailun järjestämisestä tehdään julkisia hankintoja koskevien menettelyjen ja määräysten mukaisesti markkinavuoropuhelun päättymisen jälkeen. Markkinavuoropuhelun tavoitteena on kartoittaa: - Potentiaalisten palvelutuottajien kyvykkyyksien arviointi palvelun tuottamiseen ja näitä vastaavien vertailuperusteiden muotoilu - Hankinnan yksityiskohdat ja tarvittavat lähtötiedot - Markkinatilanteen kartoittaminen Hankintayksikkö voi lähettää hankinnan asiakirjoja kommenteille kiinnostuneille palveluntuottajille. Hankintayksikkö voi harkintansa mukaan järjestää tapaamisia palveluntuottajien kanssa. Hankintayksikkö kohtelee palveluntuottajia syrjimättömästi ja tasapuolisesti markkinakartoitusta toteuttaessaan. Vuoropuhelussa yritysten odotetaan vastaavan mahdollisiin Tilaajan laatimiin kysymyksiin tulevaa mahdollista tarjouspyyntöä koskien. SUUNNITELLUN HANKINNAN KOHDE Suunnitellun hankinnan kohteena on lääkkeiden annosjakelu, jossa apteekki (myöhemmin palvelutuottaja) toimittaa asiakkaan säännöllisesti käyttämät lääkkeet jaeltuina annoskohtaisiin pusseihin tai annostelijoihin. Palvelun tarkoituksena on tukea tarkoituksenmukaista lääkkeiden käyttöä, ehkäistä lääkityspoikkeamia ja vähentää tarpeettomia lääkehoidon kustannuksia asiakkaille. Lääkkeiden annosjakelussa noudatetaan asiakkaan hoitoon sekä lääkkeen määräämiseen ja toimittamiseen liittyviä lakeja, asetuksia ja määräyksiä. Annosjaettujen lääkkeiden toimittamiseen soveltuvat pääsääntöisesti samat säännöt kuin muidenkin lääkkeiden toimittamiseen, mutta annosjakelun toimintatavat poikkeavat normaalista lääkkeen toimittamisesta. Tämän vuoksi hoitavien yksiköiden ja palvelutuottajien on huolehdittava siitä, että annosjakelun parissa työskentelevillä on riittävä koulutus ja ohjeistus annosjakelupalvelun toteuttamiseen. Lääkkeiden toimittajana oleva apteekki on lääkelain (395/1987) ja Lääkealan turvallisuus- ja kehittämiskeskuksen (Fimean) määräysten perusteella vastuussa toiminnan laadusta sekä annosjakelun asianmukaisuudesta. Palvelun tulee täyttää lakien ja viranomaismääräysten asettamat vaatimukset. KIINNOSTUKSEN OSOITUS JA TIETOPYYNTÖÖN VASTAAMINEN: Pyydämme markkinakartoitukseen osallistumisesta kiinnostuneita yrityksiä ilmoittautumaan 06.11.2024 klo: 23:45 mennessä oheisen URL-osoitteen Forms-lomakkeella. URL-osoite Forms-lomakkeeseen: https://forms.office.com/e/KRgxwvNi7H OHJE: kopioi Forms-lomakkeen osoite selaimen osoitekenttään ja pääset vastaamaan Forms-lomakkeeseen. Erillisen sähköisen ilmoituksen jättäminen Tarjouspalvelu.fi-portaalissa sähköposti-ilmoittautumisen lisäksi ei ole tarpeen.
Tietopyyntö/Markkinavuoropuhelu: Videoalusta ja tekstityspalvelut Etelä-Karjalan hyvinvointialueelle
Tämä ei ole hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö, vaan tietopyyntö, jolla Etelä-Karjalan hyvinvointialue pyytää järjestelmätoimittajia ilmoittautumaan mahdollista kilpailutusta varten. Kyseessä on tietopyyntö/markkinavuoropuhelu, jolla Etelä-Karjalan hyvinvointialue kartoittaa mahdollisia palveluntoimittajia videoalustan ja tekstityspalvelun toimittajaksi. Palvelun tulee sisältää: - Videoalusta, josta videoita voi jakaa organisaation sisälle ja ulkopuolelle - Videoiden editointi työkalu - Automaattitekstitys oltava, tekstityksen nopeus tallenteesta - Verkkosivuille videoalustan upotus (optio). Markkinavuoropuheluun ilmoittaudutaan palveluntuottajan esitteellä/vastauksella tarjolla olevasta järjestelmästä. Vastauksiksi eivät kelpaa markkinavideot. Vastauksesta on käytävä ilmi seuraavat asiat: - Alustava hinta-arvio (vuosilisenssi sisältäen kaiken tekstitys + alusta, vähintään 10 käyttäjää, optiolisäkäyttäjät, datamäärät ilmoitettava, järjestelmän koulutus käyttäjille) - Palvelun/sovelluksen Helppokäyttöisyys + automaattitekstitys laatu mahdollisuus live-lähetyksiin - Onko kanava saatavilla Etelä-Karjalan hyvinvointialueen brändin näköiseksi + upotus esim. verkkosivuille (optio) - Interaktiivisten (esim. kokouksen esityslistan tagaaminen videon kohtiin, alustan yhteydet muihin julkisiin videopalveluihin, mobiilisovellus, someintegraatiot) lisäpalvelujen tarjonta Hankintayksikkö varaa mahdollisuuden käydä Teams:lla järjestettäviä esittelytilaisuuksia tietopyyntöön/markkinavuoropuheluun vastanneiden kesken, mikäli hankintayksikkö katsoo sen tarpeelliseksi lisätietojen saamiseksi. Mahdollinen Teams-palaverin esittelyaika sisältää 15 minuuttia tarjottavan palvelun esittelyä ja 15 min keskustelua. Tällä tietopyynnöllä/markkinakartoituksella ei pyydetä eikä tähän tietopyyntöön anneta tarjouksia, vaan tällä pyydetään VAIN hankintaan liittyviä tietoja. Markkinakartoitukseen/tietopyyntöön osallistuminen tai osallistumatta jättäminen ei vaikuta tarjoajan asemaan mahdollisessa tarjouskilpailussa. Markkinavuoropuhelukutsu ei sido vastaajaa (palveluntuottajaa) tarjouskilpailuun osallistumiseen, eikä tähän ilmoitukseen vastaaminen ole edellytyksenä myöhemmin varsinaiseen tarjouskilpailuun osallistumiselle. Markkinakartoitukseen osallistuvilla ei ole oikeutta saada korvausta osallistumisesta. Markkinavuoropuhelu ei myöskään sido hankintayksikköä mahdollisen hankinnan toteuttamisessa. Lopullinen mahdollisesti toteutettava hankinta voi myös poiketa alustavista suunnitelmista. Toimitettu materiaali käsitellään luottamuksellisena julkisuuslain 24 §:n 1 momentin 20 kohdan mukaan. Mahdollisessa tarjouskilpailussa sopimukset tehdään Etelä-Karjalan hyvinvointialueen sopimuspohjille. Pyydämme lähettämään vastaukset 18.11.2024 klo: 12:00 mennessä. Tämä ei ole hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö, vaan tietopyyntö, jolla Etelä-Karjalan hyvinvointialue pyytää järjestelmätoimittajia ilmoittautumaan mahdollista kilpailutusta varten. Kyseessä on tietopyyntö/markkinavuoropuhelu, jolla Etelä-Karjalan hyvinvointialue kartoittaa mahdollisia palveluntoimittajia videoalustan ja tekstityspalvelun toimittajaksi. Palvelun tulee sisältää: - Videoalusta, josta videoita voi jakaa organisaation sisälle ja ulkopuolelle - Videoiden editointi työkalu - Automaattitekstitys oltava, tekstityksen nopeus tallenteesta - Verkkosivuille videoalustan upotus (optio). Markkinavuoropuheluun ilmoittaudutaan palveluntuottajan esitteellä/vastauksella tarjolla olevasta järjestelmästä. Vastauksiksi eivät kelpaa markkinavideot. Vastauksesta on käytävä ilmi seuraavat asiat: - Alustava hinta-arvio (vuosilisenssi sisältäen kaiken tekstitys + alusta, vähintään 10 käyttäjää, optiolisäkäyttäjät, datamäärät ilmoitettava, järjestelmän koulutus käyttäjille) - Palvelun/sovelluksen Helppokäyttöisyys + automaattitekstitys laatu mahdollisuus live-lähetyksiin - Onko kanava saatavilla Etelä-Karjalan hyvinvointialueen brändin näköiseksi + upotus esim. verkkosivuille (optio) - Interaktiivisten (esim. kokouksen esityslistan tagaaminen videon kohtiin, alustan yhteydet muihin julkisiin videopalveluihin, mobiilisovellus, someintegraatiot) lisäpalvelujen tarjonta Hankintayksikkö varaa mahdollisuuden käydä Teams:lla järjestettäviä esittelytilaisuuksia tietopyyntöön/markkinavuoropuheluun vastanneiden kesken, mikäli hankintayksikkö katsoo sen tarpeelliseksi lisätietojen saamiseksi. Mahdollinen Teams-palaverin esittelyaika sisältää 15 minuuttia tarjottavan palvelun esittelyä ja 15 min keskustelua. Tällä tietopyynnöllä/markkinakartoituksella ei pyydetä eikä tähän tietopyyntöön anneta tarjouksia, vaan tällä pyydetään VAIN hankintaan liittyviä tietoja. Markkinakartoitukseen/tietopyyntöön osallistuminen tai osallistumatta jättäminen ei vaikuta tarjoajan asemaan mahdollisessa tarjouskilpailussa. Markkinavuoropuhelukutsu ei sido vastaajaa (palveluntuottajaa) tarjouskilpailuun osallistumiseen, eikä tähän ilmoitukseen vastaaminen ole edellytyksenä myöhemmin varsinaiseen tarjouskilpailuun osallistumiselle. Markkinakartoitukseen osallistuvilla ei ole oikeutta saada korvausta osallistumisesta. Markkinavuoropuhelu ei myöskään sido hankintayksikköä mahdollisen hankinnan toteuttamisessa. Lopullinen mahdollisesti toteutettava hankinta voi myös poiketa alustavista suunnitelmista. Toimitettu materiaali käsitellään luottamuksellisena julkisuuslain 24 §:n 1 momentin 20 kohdan mukaan. Mahdollisessa tarjouskilpailussa sopimukset tehdään Etelä-Karjalan hyvinvointialueen sopimuspohjille. Pyydämme lähettämään vastaukset 18.11.2024 klo: 12:00 mennessä.
Markkinakartoitus / Luumäen kunnan koulukuljetukset
MARKKINAKARTOITUS Tämä ei ole hankintailmoitus tai tarjouspyyntö vaan markkinakartoitusta koskeva tietopyyntö. Tietopyyntö ei velvoita hankintayksikköä suorittamaan varsinaista hankintaa tai toteuttamaan sitä tietopyynnössä kuvatulla tavalla. Hankintayksikkö ei ole velvollinen ottamaan huomioon prosessin aikana saatuja vastauksia tai näkemyksiä tarjouspyynnön laadinnassa. Markkinakartoitukseen osallistuminen ei sido palveluntarjoajaa tarjouskilpailuun osallistumiseen, eikä se siten ole edellytyksenä myöhemmin varsinaiseen tarjouskilpailuun osallistumiselle. Osallistuminen tai osallistumatta jättäminen eivät vaikuta tarjoajan asemaan varsinaisessa tarjouskilpailussa. Markkinavuoropuheluun osallistumisesta ei makseta korvausta. Saatuja vastauksia käsitellään luottamuksellisesti. Tarjoaja voi ladata materiaalia tutustuttavaksi tällä lomakkeella annettujen ohjeiden mukaisesti. Markkinavuoropuhelusta saatavia tietoja käytetään tarjouspyynnön valmistelussa, jotta tarjouspyyntö huomioisi parhaalla mahdollisella tavalla hankintayksikön tarpeet ja ajantasaisen markkinatilanteen. Hankintayksikkö ei sitoudu vastaamaan markkinakartoituksen perusteella saatuihin kommentteihin tai kysymyksiin. Hankintayksikkö varaa itselleen kuitenkin oikeuden jatkaa vuoropuhelua kirjallisesti kaikkien tai osan markkinavuoropuheluun osallistuneiden toimittajien kanssa huomioiden kattavasti markkinoilla olevat toimijat. MARKKINAKARTOITUKSEN KOHDE: Luumäen kunnan tarkoituksena on kilpailuttaa koulukuljetukset lukuvuosille 2025–2026, 2026–2027 ja 2027–2028 sekä lisäksi kahdelle optiovuodelle 2028–2029 ja 2029–2030 (sopimuskausi 3+1+1 vuotta). Hankinta on jaettu osa-alueisiin reiteittäin: 1. Kannuskoski 1.a 2. Kannuskoski 1.b 3. Kannuskoski 1.c 4. Savitaipaleen suunta 5. Viuhkolan suunta 6. Risulahti-Kangasvarren koulu - Risulahti 7. Toikkala-Sarvilahti-Kangasvarren koulu-Suoanttila-Kangasvarren koulu sekä Risulahti-Taavetti -suunnat 8. Haimila-Kirkonmäki-Rantsilanmäki-Taavetin koulu 9. Miehikkälä - Kurvila - Niemenkylä - Hirvikallio - Tainankylä 10. Rantsilanmäki-Kirkonkylä-Heikkilä (linja-auto) 11. Sairaalakoulukuljetukset Luumäki-Lappeenranta-Luumäki 12. Ruokapalvelukuljetukset Taavetin koulu - Kangasvarren koulu 13. Luumäki 1 reitti Jurvala-Taavetti-Jurvala Osana hankinnan valmistelua hankintayksikkö pyytää tarjoajilta lisätietoa mahdollisuudesta tarjota hankittavia koulukuljetuksia sekä kommentteja tarjouspyynnön ja sopimuksen ehtoihin. Markkinakartoituksen tavoitteena on saada tietoa alueen toimijoiden edellytyksistä tarjota koulukuljetuspalveluita sekä toimijoiden ehdotuksia hankinnan ehtoihin liittyen, jotta tarjouskilpailu voidaan toteuttaa mahdollisimman tarkoituksenmukaisesti. Kiinnostuneita toimijoita pyydetään osallistumaan markkinakartoitukseen. MARKKINAKARTOITUS Tämä ei ole hankintailmoitus tai tarjouspyyntö vaan markkinakartoitusta koskeva tietopyyntö. Tietopyyntö ei velvoita hankintayksikköä suorittamaan varsinaista hankintaa tai toteuttamaan sitä tietopyynnössä kuvatulla tavalla. Hankintayksikkö ei ole velvollinen ottamaan huomioon prosessin aikana saatuja vastauksia tai näkemyksiä tarjouspyynnön laadinnassa. Markkinakartoitukseen osallistuminen ei sido palveluntarjoajaa tarjouskilpailuun osallistumiseen, eikä se siten ole edellytyksenä myöhemmin varsinaiseen tarjouskilpailuun osallistumiselle. Osallistuminen tai osallistumatta jättäminen eivät vaikuta tarjoajan asemaan varsinaisessa tarjouskilpailussa. Markkinavuoropuheluun osallistumisesta ei makseta korvausta. Saatuja vastauksia käsitellään luottamuksellisesti. Tarjoaja voi ladata materiaalia tutustuttavaksi tällä lomakkeella annettujen ohjeiden mukaisesti. Markkinavuoropuhelusta saatavia tietoja käytetään tarjouspyynnön valmistelussa, jotta tarjouspyyntö huomioisi parhaalla mahdollisella tavalla hankintayksikön tarpeet ja ajantasaisen markkinatilanteen. Hankintayksikkö ei sitoudu vastaamaan markkinakartoituksen perusteella saatuihin kommentteihin tai kysymyksiin. Hankintayksikkö varaa itselleen kuitenkin oikeuden jatkaa vuoropuhelua kirjallisesti kaikkien tai osan markkinavuoropuheluun osallistuneiden toimittajien kanssa huomioiden kattavasti markkinoilla olevat toimijat. MARKKINAKARTOITUKSEN KOHDE: Luumäen kunnan tarkoituksena on kilpailuttaa koulukuljetukset lukuvuosille 2025–2026, 2026–2027 ja 2027–2028 sekä lisäksi kahdelle optiovuodelle 2028–2029 ja 2029–2030 (sopimuskausi 3+1+1 vuotta). Hankinta on jaettu osa-alueisiin reiteittäin: 1. Kannuskoski 1.a 2. Kannuskoski 1.b 3. Kannuskoski 1.c 4. Savitaipaleen suunta 5. Viuhkolan suunta 6. Risulahti-Kangasvarren koulu - Risulahti 7. Toikkala-Sarvilahti-Kangasvarren koulu-Suoanttila-Kangasvarren koulu sekä Risulahti-Taavetti -suunnat 8. Haimila-Kirkonmäki-Rantsilanmäki-Taavetin koulu 9. Miehikkälä - Kurvila - Niemenkylä - Hirvikallio - Tainankylä 10. Rantsilanmäki-Kirkonkylä-Heikkilä (linja-auto) 11. Sairaalakoulukuljetukset Luumäki-Lappeenranta-Luumäki 12. Ruokapalvelukuljetukset Taavetin koulu - Kangasvarren koulu 13. Luumäki 1 reitti Jurvala-Taavetti-Jurvala Osana hankinnan valmistelua hankintayksikkö pyytää tarjoajilta lisätietoa mahdollisuudesta tarjota hankittavia koulukuljetuksia sekä kommentteja tarjouspyynnön ja sopimuksen ehtoihin. Markkinakartoituksen tavoitteena on saada tietoa alueen toimijoiden edellytyksistä tarjota koulukuljetuspalveluita sekä toimijoiden ehdotuksia hankinnan ehtoihin liittyen, jotta tarjouskilpailu voidaan toteuttaa mahdollisimman tarkoituksenmukaisesti. Kiinnostuneita toimijoita pyydetään osallistumaan markkinakartoitukseen.
aanbesteding participatie energietransitie
Concreet zoeken wij een partij die ons op flexibele basis via een raamovereenkomst kan ondersteunen bij zowel strategisch advies als over de uitvoering van de participatietrajecten binnen het programma energietransitie.
Ilmoitusnumero | 662305-2024 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Energiansäästöä koskevat konsulttipalvelut (71314300) |
EUVL S | 213/2024 |
Ilmoitustyyppi | Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Gemeente Alphen aan den Rijn Alphen aan den Rijn jhagenaars@alphenaandenrijn.nl https://ted.europa.eu/nl/notice/-/detail/662305-2024 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |
Audita pakalpojumi 2025. -2027. gadam/ Audit services for 2025-2027
Audita pakalpojumi 2025. -2027. gadam/ Audit services for 2025-2027
Ilmoitusnumero | 663259-2024 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Auditointi- ja tarkastuspalvelut (79212000) |
EUVL S | 213/2024 |
Ilmoitustyyppi | Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
RB Rail AS Rīga info@railbaltica.org https://ted.europa.eu/lv/notice/-/detail/663259-2024 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |
Metall-3D-Druck-Anlage (LBPF Anlage)
Beschaffung einer Metall-3D-Druck-Anlage für Forschungsprojekte im FG MfAM Es handelt sich bei der zu beschaffenden Leistung um ein Verhandlungsverfahren mit Ausnahmetatbestand gemäß § 14 (4) Nr. 2 VgV. Auf Grund dessen erfolgt hier keine Auftragsbekanntmachung im Wege eines Wettbewerbs. ACHTUNG: Bei dem bekanntgegebenen Termin für die Auftragsbekanntmachung handelt es sich um den frühestmöglichen Zuschlagstermin.
Ilmoitusnumero | 664007-2024 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Laboratoriolaitteet, optiset ja tarkkuuslaitteet (lukuun ottamatta silmälaseja) (38000000) |
EUVL S | 213/2024 |
Ilmoitustyyppi | Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Technische Universität Berlin Berlin controlling@zb.tu-berlin.de https://ted.europa.eu/de/notice/-/detail/664007-2024 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |
Personenbeförderungsleistungen im Linienverkehr mit Kraftfahrzeugen im Linienbündel Bäderstädte + Kirchardt
Der Landkreis Heilbronn beabsichtigt als zuständige Behörde iSd Verordnung (EG) Nr. 1370/2007 des Europäischen Parlaments und des Rates vom 23.10.2007 über öffentliche Personenverkehrsdiente (VO 1370/2007) einen öffentlichen Dienstleistungsauftrag (ÖDA) über öffentliche Personenverkehrsdienste in seinem Zuständigkeitsbereich zu erteilen. Gegenstand des beabsichtigten ÖDA sind sämtliche gegenwärtige und künftige öffentliche Personenverkehrsdienste des Linienbündels „Bäderstädte und Kirchardt“:
- 782 Waibstadt – Neckarbischofsheim – Untergimpern – Obergimpern – Hüffenhardt – Siegelsbach – Bad Rappenau (vom 13.12.2026 bis 31.12.2026)
- 681 Waibstadt – Neckarbischofsheim – Untergimpern – Obergimpern – Hüffenhardt – Siegelsbach – Bad Rappenau
- 683 Gemmingen – Berwangen – Bockschaft – Kirchardt – Treschklingen – Bonfeld – Bad Wimpfen - Heilbronn
- 684 Bad Rappenau – Zimmerhof – Heinsheim – Bad Wimpfen
- 685 Bad Rappnau – Treschklingen – Fürfeld – Bonfeld – Bad Rappenau
- 694 Bad Wimpfen – Untereisesheim – Obereisesheim – Neckarsulm
- 694 HN Bad Wimpfen – Untereisesheim – Obereisesheim – Heilbronn
- 695 Neckarsulm – Obereisesheim – Böllinger Höfe
Der Leistungsumfang beträgt ca. 1.350.000 Nutzkilometer
Das ergänzende Dokument enthält eine detaillierte Übersicht mit der Nennung der jeweiligen Bedienungsstrecken. Der ÖDA bezieht sich hierbei auf Verkehrsdienste des ÖPNV im Sinne von § 8 PBefG unabhängig von der Ausgestaltung der Bedienungsform im Einzelnen (insbesondere Linienverkehr im Sinne von §§ 42, 43 PBefG und flexible Bedienformen im Sinne von § 44 PBefG). Der ÖDA wird Regelungen beinhalten, wonach das Verkehrsangebot innerhalb des im ÖDA bestimmten Rahmens an sich ändernde Verkehrsbedürfnisse und an den Nahverkehrsplan des Landkreises (NVP) in seiner jeweils geltenden Fassung sowie an andere veränderte Umstände (wie z.B. technische Entwicklungen, Belange des Umwelt- und Klimaschutzes) anzupassen ist. Die Änderungsrechte beziehen sich auf Art und Umfang sowie Qualität der Verkehrsdienste und auf Beförderungstarife. Dadurch können sich Änderungen sowohl hinsichtlich des Bestands und Verlaufs der Linien als auch hinsichtlich des Fahrplan- und Tarifangebots, hinsichtlich der Form der Bedienung (regulärer Linienbetrieb oder flexible Bedingungsformen) oder hinsichtlich weiterer Aspekte wie z.B. Fahrzeug- und anderer Qualitätsstandards ergeben. Demzufolge können sich die Linien ändern, wegfallen, oder es können neue Linien hinzukommen. Die vom ÖDA erfasste Verkehrsmenge kann sich dabei reduzieren oder erweitern. Die zuständige Behörde kommt mit dieser Information der Veröffentlichungspflicht nach § 8a II Personenbeförderungsgesetz (PBefG) i.V.m. Art. 7 II VO 1370/2007 nach. Für weitere Einzelheiten und hinsichtlich der Frist für eigenwirtschaftliche Genehmigungsanträge nach § 12 VI S. 1 PBefG sei auf die Ausführungen unter Abschnitt VI.1) verwiesen.
ii) Eine Entbindung von der Betriebspflicht kommt des Weiteren gemäß § 21 IV S. 2 PBefG nur für die Gesamtleistung in Betracht (keine Teilentbindung). Soweit ausnahmsweise wegen nicht vorhersehbarer Umstände eine Entbindung von der gesamten Betriebspflicht angezeigt ist, kommt diese nach Auffassung des Landkreises Heilbronn als zuständige Behörde/Aufgabenträger nur mit einem ausreichenden zeitlichen Vorlauf in Frage, der erforderlich ist, um eine lückenlose Weiterbedienung sicherzustellen. Dies sind mindestens 24 Monate. Hierzu sind deshalb im ausreichenden Maße Rückstellung zu bilden, falls trotzdem ausnahmsweise eine Entbindung von der Betriebspflicht notwendig wird. (Art und Menge der Dienstleistungen oder Angabe von Bedürfnissen und Anforderungen)
Ilmoitusnumero | 665222-2024 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Joukkoliikennepalvelut maanteitse (60112000) |
EUVL S | 213/2024 |
Ilmoitustyyppi | Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Landratsamt Heilbronn Heilbronn mobilitaet-nahverkehr@landratsamt-heilbronn.de https://ted.europa.eu/de/notice/-/detail/665222-2024 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |
Ūdensvada un kanalizācijas tīklu izbūves būvprojektu izstrāde un autoruzraudzība
Ūdensvada un kanalizācijas tīklu izbūves būvprojektu izstrāde un autoruzraudzība1.iepirkuma daļa - “Ūdensvada tīkla Maskavas, Krasta un Ogres ielu kvartālā, Rīgā, izbūves būvprojekta izstrāde un autoruzraudzība”;2.iepirkuma daļa - “Ūdensvada un kanalizācijas tīklu izbūves Berģos, Brīvdabas, Kaktusa, Laimas un Acāliju ielu rajonā, Rīgā, būvprojekta izstrāde un autoruzraudzība”;3.iepirkuma daļa - “Ūdensvada pārbūves Rīgā, Varavīksnes gatvē būvprojekta izstrāde un autoruzraudzība”;4.iepirkuma daļa - “Ūdensvada un kanalizācijas tīklu izbūves Rīgā, Vējdzirnavu ielā un Rožu prospektā, būvprojekta izstrāde un autoruzraudzība”.
Ilmoitusnumero | 662442-2024 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Arkkitehti-, rakennus-, insinööri- ja tarkastuspalvelut (71000000) |
EUVL S | 213/2024 |
Ilmoitustyyppi | Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
SIA "Rīgas ūdens" Rīga agnese.pazemecka@rigasudens.lv https://ted.europa.eu/lv/notice/-/detail/662442-2024 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |
Richiesta di concessione demaniale marittima – Autorizzazione ai sensi dell’art. 36 del C.d.N – Ditta Nicolosi Maria Carmela
Il Dirigente della S.T.A. di Catania, Dott. Pietro G. Litrico rende noto che ditta Nicolosi Carmela Maria, CF.: omissis, nata a omissis il omissis e residente a omissis, ha inoltrato sul Portale del Demanio Marittimo istanza n. 5536 del 10/06/2021 di autorizzazione ai sensi dell’art.36 del C.d.N. - conferma di interessi - rilascio nuova C.D.M., per il posizionamento di un solarium in legno a carattere stagionale in località Acitrezza comune di Acicastello (CT) meglio individuato con le seguenti coordinate (GB Fuso Est) 2534583, 4158105 foglio 1 particella 783. Considerato il rispetto dei principi di competitività propri del diritto dell’Unione Europea la richiesta di autorizzazione ai sensi dell’art. 36 del C.d.N. per il rilascio di una nuova C.D.M. de qua è soggetta alle procedure di evidenza pubblica attraverso la pubblicazione dell’avviso sulla GURS, GURI e GUCE oltre che all’albo del Comune ove ha sede l’area, sul sito WEB della Regione Siciliana ed all’albo della Struttura Territoriale dell’Ambiente di Catania per adempiere agli obblighi di imparzialità e trasparenza sulla richiesta dando massima diffusione alla istanza. In applicazione del combinato disposto dell’art. 18 Reg. C.d.N. del D.A. n. 32/Gab del 19/04/2010, emanato in attuazione dell’art. 7 della L.R. n. 4/2003, nonché dell’art.1 del D.A. n. 134 del 12/8/2014 e del D.A. n. 152/Gab del 16/4/2019, a modifica ed integrazione del D.A. n. 319/Gab del 5/8/2016. AVVISA tutti quelli che ritenessero avervi interesse, a presentare, nel termine perentorio di trenta giorni dalla data d’inizio dell’ultima pubblicazione del presente avviso sulla GURS, GURI e GUCE oltre che all’Albo Pretorio del Comune Aci Castello, osservazioni e/o opposizioni che si ritenessero opportune a tutela di eventuali diritti e/o interessi legittimi con l’avvertenza che trascorso il termine stabilito, non sarà accettato alcun reclamo e si darà ulteriore riscontro alla pratica inerente alla richiesta di autorizzazione ai sensi dell’art. 36 del C.N. per il rilascio di una nuova C.D.M. Durante il periodo di pubblicazione del presente avviso, l’istanza e la documentazione tecnica che la corredano rimarranno a disposizione del pubblico presso gli ufficio della S.T.A. di CATANIA, sito Piazza S. Francesco di Paola, 9 Catania e tramite il link: https://demaniomarittimo.regione.sicilia.it/entidemanio/it. Trascorso il termine stabilito, non saranno accettate le eventuali osservazioni e/o opposizioni. Gli atti di cui sopra dovranno essere inoltrati presso lo scrivente Ufficio in Piazza S. Francesco di Paola, 9 Catania, pec: dipartimento.ambiente@certmail.regione.sicilia.it
Ilmoitusnumero | 663268-2024 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | |
EUVL S | 213/2024 |
Ilmoitustyyppi | Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Regione siciliana - Dipartimento dell'Ambiente Catania pietrogiovanni.litrico@regione.sicilia.it https://ted.europa.eu/it/notice/-/detail/663268-2024 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |
Suministro de Gasóleo C de calefacción para el CRMF IMSERSO en Salamanca
Suministro de Gasóleo C de calefacción para el CRMF IMSERSO en Salamanca
Ilmoitusnumero | 664231-2024 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Dieselöljy (09134100) |
EUVL S | 213/2024 |
Ilmoitustyyppi | Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Subdirección General de Análisis Presupuestario y Gestión Financiera del Instituto de Mayores y Servicios Sociales Madrid area.contratacion.inversiones@imserso.es https://ted.europa.eu//notice/-/detail/664231-2024 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |
Drift, vedligehold og udvikling af webshop
Aarhus Universitet ønsker i forbindelse med et kommende udbud at få identificeret mulige leverandører, som kan løse universitetets behov for drift, vedligehold og udvikling af en webshopløsning. Herudover ønsker Aarhus Universitet at indgå i en dialog i forhold til at sikre kvaliteten af det kommende udbudsmateriale. På denne baggrund ønsker Aarhus Universitet at invitere potentielle tilbudsgivere til at deltage i en markedsdialog. Aarhus Universitet har tidligere foretaget en tilbudsindhentning, hvor formålet var at implementere et standardsystem, der understøtter internt og eksternt varesalg på Aarhus Universitet, da den eksisterende webshopløsning ikke levede op til universitetets behov. Det kommende udbud omfatter ikke anskaffelsen af en ny webshop, men derimod en konsulentydelse, der skal sikre drift, vedligehold og videreudvikling af den nuværende løsning. Universitetets webshop henvender sig primært til interne kunder, herunder medarbejdere og studerende, men tilbyder også produkter til eksterne kunder som privatpersoner og virksomheder. Den eksisterende webshopløsning er baseret på open source-platformen Magento og indeholder funktioner som lagerstyring, automatisk fakturering, og sikrer overholdelse af gældende moms- og forbrugerbeskyttelsesregler. Løsningen er integreret med Aarhus Universitets økonomisystem, Navision Stat, samt NETS og universitetets ITSM-system. Webshoppen fungerer som en platform til salg af varer og tjenester såsom bøger, kurser, depositummer og internt IT-udstyr, hvor fokus ikke er profit, men derimod governance, effektiv drift, brugeroplevelse og funktionalitet. Som en offentlig institution er det essentielt, at Aarhus Universitet overholder reglerne for offentlig forvaltning, også ved interne transaktioner. Dette kræver gennemsigtighed, et klart revisionsspor og præcise økonomiske optegnelser, så alle krav til regnskab og rapportering opfyldes.
Ilmoitusnumero | 665255-2024 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000) |
EUVL S | 213/2024 |
Ilmoitustyyppi | Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Aarhus Universitet Aarhus C ldg@au.dk https://ted.europa.eu/da/notice/-/detail/665255-2024 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |
Fornitura in acquisto di Autobus a metano – Ed. 2 – ID 2803
Gara a procedura aperta per la conclusione di un Accordo Quadro con più operatori economici, ai sensi dell’art. 59, comma 4 lett. c) del D.Lgs. 36/2023, avente ad oggetto la fornitura in acquisto di Autobus a metano.
Ilmoitusnumero | 662479-2024 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Linja-autot ja tilausbussit (34121000) |
EUVL S | 213/2024 |
Ilmoitustyyppi | Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
CONSIP S.p.A. Roma utg@consip.it https://ted.europa.eu/it/notice/-/detail/662479-2024 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |
Marktconsultatie: Catering, koffie en banqueting voor verschillende locaties in Lelystad
Deze publicatie betreft een Marktconsultatie voor de dienstverlening op het gebied van catering, koffie en banqueting voor verschillende locaties in Lelystad. Met deze consultatie willen wij waardevolle inzichten vanuit de markt verzamelen om weloverwogen keuzes te maken over de wijze waarop wij deze diensten willen aanbieden.
In deze consultatie onderzoeken wij de diverse locaties in de omgeving en identificeren wij de specifieke behoeften aan catering. Dit stelt ons in staat om een breder overzicht te creëren van de mogelijkheden en kansen die interessant zijn voor geïnteresseerde aanbieders. We nodigen alle relevante partijen uit om hun expertise en suggesties te delen, zodat we samen een optimale dienstverlening kunnen realiseren zodat we voor beide partijen het maximale resultaat kunnen behalen.
Wat verwachten wij van jullie in deze marktconsultatie?
We hebben drie locaties in Flevoland die elk verschillende behoeftes hebben voor catering. Graag willen we jullie vragen om voor iedere locatie werkbare ideeën te ontwikkelen, waarbij jullie rekening houden met de specifiek benoemde punten per locatie. We zoeken een creatieve insteek waarbij er gebruik wordt gemaakt van de kwaliteiten van de verschillende locaties als een geheel, waardoor de middelen optimaal worden benut. We willen ook graag dat jullie aangeven welke punten niet gerealiseerd kunnen worden in de voorgestelde scenario's en hoe dit op een alternatieve manier ingevuld kan worden. Daarnaast willen we ook dat jullie inzicht geven in hoe de kostenscheiding per locatie plaatsvindt. Dit houdt in dat we willen weten hoe de kosten worden verdeeld of ondergebracht, afhankelijk van het type dienstverlening dat per locatie gevraagd wordt.
• Voor iedere locatie een werkbaar cateringconcept dat aansluit bij de genoemde wensen;
• Creatieve kostenbeperking door kwaliteiten van de locaties in te zien;
• Benoem per locatie welke elementen mogelijk niet haalbaar zijn en hoe dit op een alternatieve manier kan worden ingevuld;
• Antwoorden op onze vragen.
Ilmoitusnumero | 663328-2024 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Ateriapalvelut (55520000) |
EUVL S | 213/2024 |
Ilmoitustyyppi | Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Wageningen University & Research Wageningen rutger.terhorst@wur.nl https://ted.europa.eu/nl/notice/-/detail/663328-2024 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |
Establecimiento de Acuerdo Marco mixto para el suministro de: -Lote 1: Material de Señalización y equipamiento urbano. -Lote 2: Pinturas Viales y material de pintura
Establecimiento de Acuerdo Marco mixto para el suministro de:
-Lote 1: Material de Señalización y equipamiento urbano.
-Lote 2: Pinturas Viales y material de pintura
Ilmoitusnumero | 664254-2024 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Tiemerkinnät (34922100), Kaupunkiympäristön kalusteet (34928400) |
EUVL S | 213/2024 |
Ilmoitustyyppi | Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Dirección General Societat Anonima de Gestió Sagunt Mitja Propi Municipal S.A. Sagunto licitaciones@sag.es https://ted.europa.eu//notice/-/detail/664254-2024 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |
Tehniskās apkopes un remonta pakalpojumi SIA “Jelgavas novada KU” autotransportam
Tehniskās apkopes un remonta pakalpojumi SIA “Jelgavas novada KU” autotransportam
Ilmoitusnumero | 665294-2024 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Ajoneuvojen ja niihin liittyvien laitteiden korjaus, huolto ja muut palvelut (50100000) |
EUVL S | 213/2024 |
Ilmoitustyyppi | Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Jelgavas novada pašvaldība Jelgava anzelika.kanberga@jelgavasnovads.lv https://ted.europa.eu/lv/notice/-/detail/665294-2024 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |
Vides pieejamības nodrošināšana dienas centrā “Adatiņas” adresē “Adatiņas”, Daugmales pagastā, Ķekavas novadā
Vides pieejamības nodrošināšana dienas centrā “Adatiņas” adresē “Adatiņas”, Daugmales pagastā, Ķekavas novadā
Ilmoitusnumero | 662509-2024 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Rakennustyöt (45000000) |
EUVL S | 213/2024 |
Ilmoitustyyppi | Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Ķekavas novada pašvaldība Ķekava, Ķekavas novads iepirkumi@kekava.lv https://ted.europa.eu/lv/notice/-/detail/662509-2024 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |
Signals ChemDraw University Edition programmatūras piegāde Latvijas Organiskās sintēzes institūtam
Signals ChemDraw University Edition programmatūras piegāde Latvijas Organiskās sintēzes institūtam
Ilmoitusnumero | 663355-2024 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Toimialakohtaiset ohjelmatuotteet (48100000) |
EUVL S | 213/2024 |
Ilmoitustyyppi | Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
APP Latvijas Organiskās sintēzes institūts Rīga arturs@osi.lv https://ted.europa.eu/lv/notice/-/detail/663355-2024 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |
Ogłoszenie o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego
publiczny transport zbiorowy na liniach o charakterze użyteczności publicznej – transport drogowy przewozy autobusowe
Ilmoitusnumero | 664280-2024 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Kuljetuspalvelut (jätteen kuljetusta lukuun ottamatta) (60000000) |
EUVL S | 213/2024 |
Ilmoitustyyppi | Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Gmina Jedwabno Jedwabno ug@jedwabno.pl https://ted.europa.eu/pl/notice/-/detail/664280-2024 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |