Inhuur flexibel personeel 2025 ten behoeve van de GGD Hart voor Brabant, GGD West Brabant en de RAV Brabant Midden West Noord Broker

'S-HERTOGENBOSCH, Alankomaat | GGD Hart voor Brabant - vestiging 's-Hertogenbosch
Julkaistu 1 viikko sitten | 6.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Inhuur flexibel personeel 2025 ten behoeve van de GGD Hart voor Brabant, GGD West Brabant en de RAV Brabant Midden West Noord
Broker voor strategische (niet) kernfuncties en kernfuncties
Voor de generieke functies zal een aparte aanbesteding worden gedaan. Zie aanbestedingsdocument.

Ilmoitusnumero 677439-2024
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Henkilöstön hankintapalvelut tilapäistyöntekijät mukaan luettuna (79620000)
EUVL S 217/2024
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi
Osoitetiedot GGD Hart voor Brabant - vestiging 's-Hertogenbosch
'S-HERTOGENBOSCH
aanbestedingen@hetservicecentrum.nl
https://ted.europa.eu/nl/notice/-/detail/677439-2024
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Servicios a desarrollar en el Proyecto CIBERREG en Cantabria (3 lotes) en el marco del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia por la Unión Europea – Next GenerationEU, Proyecto Ciberreg

Santander, Espanja | Consejería Delegada de la Sociedad para el Desarrollo Regional de Cantabria, S.A. (SODERCAN S.A.)
Julkaistu 1 viikko sitten | 6.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Contratación de los servicios necesarios para desarrollar el Proyecto CIBERREG en Cantabria a través de los siguientes lotes:
Lote 1: Laboratorio de Ciberseguridad
Lote 2: Servicios de consultoría para el fomento de la ciberseguridad
Lote 3: Servicios de sensibilización y formación en materia de ciberseguridad

Ilmoitusnumero 678432-2024
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Verkkoinfrastruktuuri (32424000), Tietoturvaohjelmatuotteet (48730000), Tietokoneiden ja tietojenkäsittelylaitteiston asentaminen (51610000), Tietojärjestelmien tai tietotekniikan strategiset arviointipalvelut (72222100), Asiantuntijakoulutus (80510000), Henkilökunnan koulutuspalvelut (80511000)
EUVL S 217/2024
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi
Osoitetiedot Consejería Delegada de la Sociedad para el Desarrollo Regional de Cantabria, S.A. (SODERCAN S.A.)
Santander
area_contratacion@gruposodercan.es
https://ted.europa.eu//notice/-/detail/678432-2024
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Limpieza de edificios y reposición de contenedores higiénicos sanitarios en los equipamientos adscritos al Distrito de Retiro Del Ayuntamiento de Madrid

Madrid, Espanja | Distrito de Retiro
Julkaistu 1 viikko sitten | 6.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

El objeto del presente Pliego es regular las condiciones técnicas a las que ha de sujetarse de forma respetuosa con el medio ambiente y la igualdad de oportunidades entre mujeres y hombres, la prestación de los servicios de limpieza y aseo de los edificios, adscritos al Distrito incluyendo, entre otros, los edificios, patios, viales, sumideros, azoteas, tejadillos, espacios libres de parcela, zonas ajardinadas

Ilmoitusnumero 679378-2024
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Siivous- ja puhdistuspalvelut (90910000), Asuntojen, rakennusten ja ikkunoiden puhdistuspalvelut (90911000), Toimistojen, koulujen ja toimistolaitteiden puhdistuspalvelut (90919000)
EUVL S 217/2024
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi
Osoitetiedot Distrito de Retiro
Madrid
ncontraretiro@madrid.es
https://ted.europa.eu//notice/-/detail/679378-2024
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Kutsu markkinavuoropuheluun: Koulujen ja päiväkotien opetus- ja leikkivälineet

Suomi | Lappeenrannan kaupunki
Julkaistu 1 viikko sitten | 6.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Tämä ei ole hankintailmoitus tai tarjouspyyntö. Tämä on kutsu markkinavuoropuheluun, jonka tarkoituksena on kartoittaa mahdollisia tarjoajia Koulujen ja päiväkotien opetus- ja leikkivälineille vuosille 2025 -2026 (+optiot max. 2 vuotta). Tällä ilmoituksella pyydetään kiinnostuneita yrittäjiä ilmoittautumaan markkinavuoropuheluun. Pyydämme tarjoajilta kommentteja ja kehitysehdotuksia hankinnan toteuttamiseen liittyen. Markkinavuoropuhelussa on tarkoituksena käydä läpi tulevaa hankintaa, sen ajankohtaa sekä kuulla toimittajien mielipiteitä ja ehdotuksia hankinnasta, sisällöistä, hinnoitteluperusteista, hinnantarkistusmekanismeista ja ympäristönäkökohdista. Vuoropuhelussa esiin tulleita tietoja käytetään hankintojen suunnitteluun. Ilmoitetut tiedot hankinnasta tai hankintamenettelystä eivät ole hankintayksikköjä sitovia mahdollisessa myöhemmässä hankintamenettelyssä. Markkinavuoropuhelu järjestetään teams-kokouksena 26.11.2024 klo 8:30-10:00, johon lähetetään linkki ilmoittautumisen jälkeen. Markkinavuoropuhelu tullaan toteuttamaan suomen kielellä. Markkinavuoropuheluun ilmoittautuneille tarjoajille voidaan lähettää kilpailutuksen asiakirjaluonnoksia kommenteille hankinnan valmisteluvaiheen aikana. ILMOITTAUTUMINEN Tämän kutsun perusteella pyydetään hankinnasta kiinnostuneita toimijoita ilmoittautumaan markkinavuoropuheluun ke 20.11.11.2024 kello 16.00 mennessä sähköpostilla hankintapalvelut@lappeenranta.fi. Markkinavuoropuheluun osallistuminen ei ole edellytys mahdolliseen myöhempään tarjouskilpailuun osallistumiselle, eikä ennakoiva vuoropuhelu sido ketään siihen osallistuvaa tahoa. Osallistuminen tai osallistumatta jättäminen ei vaikuta yrityksen asemaan tulevassa tarjouskilpailussa. Markkinavuoropuheluun osallistumisesta ei makseta palkkiota. Tämä ei ole hankintailmoitus tai tarjouspyyntö. Tämä on kutsu markkinavuoropuheluun, jonka tarkoituksena on kartoittaa mahdollisia tarjoajia Koulujen ja päiväkotien opetus- ja leikkivälineille vuosille 2025 -2026 (+optiot max. 2 vuotta). Tällä ilmoituksella pyydetään kiinnostuneita yrittäjiä ilmoittautumaan markkinavuoropuheluun. Pyydämme tarjoajilta kommentteja ja kehitysehdotuksia hankinnan toteuttamiseen liittyen. Markkinavuoropuhelussa on tarkoituksena käydä läpi tulevaa hankintaa, sen ajankohtaa sekä kuulla toimittajien mielipiteitä ja ehdotuksia hankinnasta, sisällöistä, hinnoitteluperusteista, hinnantarkistusmekanismeista ja ympäristönäkökohdista. Vuoropuhelussa esiin tulleita tietoja käytetään hankintojen suunnitteluun. Ilmoitetut tiedot hankinnasta tai hankintamenettelystä eivät ole hankintayksikköjä sitovia mahdollisessa myöhemmässä hankintamenettelyssä. Markkinavuoropuhelu järjestetään teams-kokouksena 26.11.2024 klo 8:30-10:00, johon lähetetään linkki ilmoittautumisen jälkeen. Markkinavuoropuhelu tullaan toteuttamaan suomen kielellä. Markkinavuoropuheluun ilmoittautuneille tarjoajille voidaan lähettää kilpailutuksen asiakirjaluonnoksia kommenteille hankinnan valmisteluvaiheen aikana. ILMOITTAUTUMINEN Tämän kutsun perusteella pyydetään hankinnasta kiinnostuneita toimijoita ilmoittautumaan markkinavuoropuheluun ke 20.11.11.2024 kello 16.00 mennessä sähköpostilla hankintapalvelut@lappeenranta.fi. Markkinavuoropuheluun osallistuminen ei ole edellytys mahdolliseen myöhempään tarjouskilpailuun osallistumiselle, eikä ennakoiva vuoropuhelu sido ketään siihen osallistuvaa tahoa. Osallistuminen tai osallistumatta jättäminen ei vaikuta yrityksen asemaan tulevassa tarjouskilpailussa. Markkinavuoropuheluun osallistumisesta ei makseta palkkiota.

Ilmoitusnumero 2024-150696
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Soittimet, urheiluvälineet, pelit, lelut, käsityö- ja taidetarvikkeet ja -varusteet (37000000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI1C5
Osoitetiedot Lappeenrannan kaupunki
PL 11 53101 Lappeenranta FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietopyyntö: ICE-ominaisuudella varustettu kardiologinen ultraäänilaite HUS Sydän- ja keuhkokeskukseen

Suomi | HUS-yhtymä
Julkaistu 1 viikko sitten | 6.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Tämä asiakirja ei ole hankintailmoitus tai tarjouspyyntö vaan tietopyyntö. Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiiri (HUS) suunnittelee kardiologian erikoisalalle tarkoitetun ICE-ominaisuudella (Intra Cardiac Echo) varustetun ultraäänilaitteiston hankintaa loppuvuoden 2024 aikana. Hankinnan kohteena on uusi tai uutta vastaava sydämen sisäisten ultraäänitutkimusten ja ultraääniavusteisten toimenpiteiden suorittamiseen hankittava ICE-ultraäänilaitteisto. Laitetta tullaan käyttämään jonkin verran myös tavanomaiseen sydämen ultraäänikuvantamiseen. Laite pitää pystyä kytkemään potilastietojärjestelmään ja kuvat pitää olla siirrettävissä PACS-järjestelmään. Laitteessa tulee olla hyvä käyttöergonomia. Laitteen tarjoaman kuvanlaadun ja yleisen suorituskyvyn tulee olla vaativa esh-tason käyttö huomioiden korkealaatuista. Laitteeseen pitää pystyä kytkemään samanaikaisesti vähintään 3 anturia. Hankintaan varattu budjetti on 100 000 € (alv 0%). Tämä tietopyyntö sisältää luettelon vähimmäisvaatimuksista kyseiselle laitteelle. Tässä tietopyynnössä ei näin ollen ole otettu kantaa mahdollisen hankinnan laitekokoonpanolle. Laitteiston toimitus tulisi olla mahdollinen vuoden 2024 aikana. Tällä tietopyynnöllä on tarkoitus selvittää markkinoita kyseisen laitteiston osalta. Tietopyynnön tarkoituksena on saada hankintaa koskevaa tietoa, jotta laitteiston hankinta voidaan toteuttaa tarkoituksenmukaisesti. Hankintayksikkö pyytää alalla toimivia yrityksiä esittämään kirjalliset kommenttinsa tietopyyntömateriaaliin siten kuin kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit" on ohjeistettu. Vastaukset tulee antaa Tarjouspalvelu.fi-portaalin kautta määräaikaan 14.11.2024 klo 12:00 mennessä. Hankintayksikkö ei sitoudu toteuttamaan tätä hankintaa. Tämä on kysely/tietopyyntö liittyen suunnitelmissa olevaan hankintaan. Tämä asiakirja ei ole hankintailmoitus tai tarjouspyyntö vaan tietopyyntö. Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiiri (HUS) suunnittelee kardiologian erikoisalalle tarkoitetun ICE-ominaisuudella (Intra Cardiac Echo) varustetun ultraäänilaitteiston hankintaa loppuvuoden 2024 aikana. Hankinnan kohteena on uusi tai uutta vastaava sydämen sisäisten ultraäänitutkimusten ja ultraääniavusteisten toimenpiteiden suorittamiseen hankittava ICE-ultraäänilaitteisto. Laitetta tullaan käyttämään jonkin verran myös tavanomaiseen sydämen ultraäänikuvantamiseen. Laite pitää pystyä kytkemään potilastietojärjestelmään ja kuvat pitää olla siirrettävissä PACS-järjestelmään. Laitteessa tulee olla hyvä käyttöergonomia. Laitteen tarjoaman kuvanlaadun ja yleisen suorituskyvyn tulee olla vaativa esh-tason käyttö huomioiden korkealaatuista. Laitteeseen pitää pystyä kytkemään samanaikaisesti vähintään 3 anturia. Hankintaan varattu budjetti on 100 000 € (alv 0%). Tämä tietopyyntö sisältää luettelon vähimmäisvaatimuksista kyseiselle laitteelle. Tässä tietopyynnössä ei näin ollen ole otettu kantaa mahdollisen hankinnan laitekokoonpanolle. Laitteiston toimitus tulisi olla mahdollinen vuoden 2024 aikana. Tällä tietopyynnöllä on tarkoitus selvittää markkinoita kyseisen laitteiston osalta. Tietopyynnön tarkoituksena on saada hankintaa koskevaa tietoa, jotta laitteiston hankinta voidaan toteuttaa tarkoituksenmukaisesti. Hankintayksikkö pyytää alalla toimivia yrityksiä esittämään kirjalliset kommenttinsa tietopyyntömateriaaliin siten kuin kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit" on ohjeistettu. Vastaukset tulee antaa Tarjouspalvelu.fi-portaalin kautta määräaikaan 14.11.2024 klo 12:00 mennessä. Hankintayksikkö ei sitoudu toteuttamaan tätä hankintaa. Tämä on kysely/tietopyyntö liittyen suunnitelmissa olevaan hankintaan.

Ilmoitusnumero 2024-150691
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kaiku-, ultraääni- ja dopplerkuvauslaitteet (33112000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI
Osoitetiedot HUS-yhtymä
PL 441 (Uutistie 5, 01770 Vantaa) 00029 HUS FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Markkinavuoropuhelukutsu ja tietopyyntö: HRD-ratkaisun hankinta Espoon kaupungille

Suomi | Espoon kaupunki
Julkaistu 1 viikko sitten | 6.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

HUOMIO! Tämä ei ole tarjouspyyntö, hankintailmoitus tai ennakkoilmoitus vaan ilmoitus markkinavuoropuhelun käynnistämisestä osana hankinnan suunnittelua. Espoon kaupunki on käynnistänyt HRD-ratkaisun hankinnan valmistelun ja kartoittaa potentiaalisia toimittajia markkinavuoropuheluun. Hankinnan kohteena on palveluna hankittava suorituksen ja osaamisen johtamisen prosessien työkalu määritellyille osa-alueille. Suunnitellun hankinnan kohteena ovat: • Järjestelmä ohjelmistopalveluna (SaaS) • Palvelun käyttöönotto ja sovitus Espoolle • Sovellusylläpitopalvelut • Järjestelmän jatkokehitys- ja asiantuntijapalvelut Espoon tarpeen mukaan Ratkaisun toiminnallisuuksien tavoitellaan kattavan seuraavat suorituksen ja osaamisen johtamisen osa-alueet: • Perehdytyksen ja perehdytystietojen hallinta • Osaamisen ja osaamistietojen hallinta • Suorituksen ja suoritustietojen hallinta • Koulutustietojen hallinta • HRD tiedonhallinta ja raportointi sekä mahdollisesti lisähankintana koulutusten ja tapahtumien hallinnan työkalu Lähtötilanteessa HRD-ratkaisulla tulee arviolta olemaan käyttäjiä noin 12 000, joiden yleisimmät käyttäjäroolit ovat työntekijä, lähiesihenkilö ja hallinnollinen esihenkilö. Markkinavuoropuhelun tarkoituksena on kartoittaa HRD-ratkaisun hankintaa koskevaa markkinatilannetta. Espoon kaupunki haluaisi kuulla mahdollisten toimittajien ajatuksia kilpailutuksen toteutuksesta ja tarjouspyynnön valmistelusta. Tietopyyntöön vastanneille saatetaan lähettää hankintaan ja markkinavuoropuheluun liittyvää lisätietoa sekä ennakkokysymyksiä. Hankintayksikkö varaa oikeuden kutsua tietopyyntövastausten perusteella 2-6 toimittajaa vuoropuheluihin. Markkinavuoropuhelun tavoitteena on täsmentää hankinnan sisältö ja keskeiset reunaehdot. Varsinaiset markkinavuoropuhelukutsut lähetetään alustavasti valituille toimittajille sähköpostitse ja markkinavuoropuhelut on tarkoitus pitää viikoilla 51/2024 ja 02/2025. Hankintayksikkö varaa oikeuden lisävuoropuheluihin markkinakartoituksen edetessä. Hankintayksikön tavoitteena on käynnistää varsinainen kilpailutus alkuvuoden 2025 aikana. Vastauksia käsitellään luottamuksellisesti. HUOMIO! Tämä ei ole tarjouspyyntö, hankintailmoitus tai ennakkoilmoitus vaan ilmoitus markkinavuoropuhelun käynnistämisestä osana hankinnan suunnittelua. Espoon kaupunki on käynnistänyt HRD-ratkaisun hankinnan valmistelun ja kartoittaa potentiaalisia toimittajia markkinavuoropuheluun. Hankinnan kohteena on palveluna hankittava suorituksen ja osaamisen johtamisen prosessien työkalu määritellyille osa-alueille. Suunnitellun hankinnan kohteena ovat: • Järjestelmä ohjelmistopalveluna (SaaS) • Palvelun käyttöönotto ja sovitus Espoolle • Sovellusylläpitopalvelut • Järjestelmän jatkokehitys- ja asiantuntijapalvelut Espoon tarpeen mukaan Ratkaisun toiminnallisuuksien tavoitellaan kattavan seuraavat suorituksen ja osaamisen johtamisen osa-alueet: • Perehdytyksen ja perehdytystietojen hallinta • Osaamisen ja osaamistietojen hallinta • Suorituksen ja suoritustietojen hallinta • Koulutustietojen hallinta • HRD tiedonhallinta ja raportointi sekä mahdollisesti lisähankintana koulutusten ja tapahtumien hallinnan työkalu Lähtötilanteessa HRD-ratkaisulla tulee arviolta olemaan käyttäjiä noin 12 000, joiden yleisimmät käyttäjäroolit ovat työntekijä, lähiesihenkilö ja hallinnollinen esihenkilö. Markkinavuoropuhelun tarkoituksena on kartoittaa HRD-ratkaisun hankintaa koskevaa markkinatilannetta. Espoon kaupunki haluaisi kuulla mahdollisten toimittajien ajatuksia kilpailutuksen toteutuksesta ja tarjouspyynnön valmistelusta. Tietopyyntöön vastanneille saatetaan lähettää hankintaan ja markkinavuoropuheluun liittyvää lisätietoa sekä ennakkokysymyksiä. Hankintayksikkö varaa oikeuden kutsua tietopyyntövastausten perusteella 2-6 toimittajaa vuoropuheluihin. Markkinavuoropuhelun tavoitteena on täsmentää hankinnan sisältö ja keskeiset reunaehdot. Varsinaiset markkinavuoropuhelukutsut lähetetään alustavasti valituille toimittajille sähköpostitse ja markkinavuoropuhelut on tarkoitus pitää viikoilla 51/2024 ja 02/2025. Hankintayksikkö varaa oikeuden lisävuoropuheluihin markkinakartoituksen edetessä. Hankintayksikön tavoitteena on käynnistää varsinainen kilpailutus alkuvuoden 2025 aikana. Vastauksia käsitellään luottamuksellisesti.

Ilmoitusnumero 2024-150690
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI1B
Osoitetiedot Espoon kaupunki
PL 640 02070 ESPOON KAUPUNKI FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

TIETOPYYNTÖ / Suurkeittiölaitteiden huoltotyöt

Suomi | Pohjois-Karjalan hankintatoimi
Julkaistu 1 viikko sitten | 6.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Pohjois-Karjalan hankintatoimi valmistelee suurkeittiölaitteiden huoltotöistä kilpailutusta sopimuskaudelle 01.01.2025 - 31.12.2027 + kahden (2) vuoden optiomahdollisuus. Liitteenä olevassa tarjouspyyntöluonnoksessa ja (liiteluonnoksissa) olevat tekstit voivat muuttua varsinaisessa tarjouspyynnössä. Kaikki päivämäärät tarjouspyyntöluonnoksessa ovat alustavia. Tällä tietopyynnöllä pyydetään ja toivotaan toimittajilta kommentteja ja/tai huomioita tietopyynnön liitteenä olevaan tarjouspyyntöluonnokseen, sekä muutenkin hankintaan liittyen. Lisäksi pyydetään vastaamaan tietopyynnön Hankinnan kohteen kriteerit -kohdassa (Hankinnan kohteen tietojen syöttö) esitettyihin kysymyksiin. Vastauksia ja kommentteja voitte esittää määräaikaan mennessä Tarjouspalvelu.fi -portaalin välityksellä vastaamalla esitettyihin kysymyksiin kohdassa "Hankinnan kohteen tietojen syöttö". Vastaukset ja kommentit voi jättää myös lataamalla liitteen kohdassa "Tietopyynnön vastauksen lähetys". Tietopyyntövastaus tulee myös lähettää Lähetä-painikkeesta, jotta annetut vastaukset ja ladatut liitteet tulevat hankintayksikölle. Kommentteja, vastauksia ja kysymyksiä voi esittää myös tietopyynnön "Kysymykset ja vastaukset" -kohdan kautta (19.11.2024 klo 15:00 mennessä). Tietopyyntöön esitettyihin kysymyksiin ei vastata. Pohjois-Karjalan hankintatoimi valmistelee suurkeittiölaitteiden huoltotöistä kilpailutusta sopimuskaudelle 01.01.2025 - 31.12.2027 + kahden (2) vuoden optiomahdollisuus. Liitteenä olevassa tarjouspyyntöluonnoksessa ja (liiteluonnoksissa) olevat tekstit voivat muuttua varsinaisessa tarjouspyynnössä. Kaikki päivämäärät tarjouspyyntöluonnoksessa ovat alustavia. Tällä tietopyynnöllä pyydetään ja toivotaan toimittajilta kommentteja ja/tai huomioita tietopyynnön liitteenä olevaan tarjouspyyntöluonnokseen, sekä muutenkin hankintaan liittyen. Lisäksi pyydetään vastaamaan tietopyynnön Hankinnan kohteen kriteerit -kohdassa (Hankinnan kohteen tietojen syöttö) esitettyihin kysymyksiin. Vastauksia ja kommentteja voitte esittää määräaikaan mennessä Tarjouspalvelu.fi -portaalin välityksellä vastaamalla esitettyihin kysymyksiin kohdassa "Hankinnan kohteen tietojen syöttö". Vastaukset ja kommentit voi jättää myös lataamalla liitteen kohdassa "Tietopyynnön vastauksen lähetys". Tietopyyntövastaus tulee myös lähettää Lähetä-painikkeesta, jotta annetut vastaukset ja ladatut liitteet tulevat hankintayksikölle. Kommentteja, vastauksia ja kysymyksiä voi esittää myös tietopyynnön "Kysymykset ja vastaukset" -kohdan kautta (19.11.2024 klo 15:00 mennessä). Tietopyyntöön esitettyihin kysymyksiin ei vastata.

Ilmoitusnumero 2024-150673
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Korjaus- ja huoltopalvelut (50000000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI1D3
Osoitetiedot Pohjois-Karjalan hankintatoimi
Torikatu 19 A 80100 Joensuu FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Request for information: Transmission Management System (TMS)

Suomi | Fingrid Oyj
Julkaistu 1 viikko sitten | 6.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

THIS IS A REQUEST FOR INFORMATION, NOT AN ACTUAL CONTRACT NOTICE OR INVITATION TO TENDER! This is a request for information carried out as a market survey in accordance with section 69 of the Finnish Act on Procurement in Special Sectors (1398/2016). Fingrid is looking for a modular operational support system designed to improve main grid management and to provide a better visibility into the state of the grid now and in the future. The aim of this request for information is to obtain more information on the options available on the market and to hear suppliers' views on the subject matter so that a possible tender can be carried out appropriately. More detailed information is in the document attached. THIS IS A REQUEST FOR INFORMATION, NOT AN ACTUAL CONTRACT NOTICE OR INVITATION TO TENDER! This is a request for information carried out as a market survey in accordance with section 69 of the Finnish Act on Procurement in Special Sectors (1398/2016). Fingrid is looking for a modular operational support system designed to improve main grid management and to provide a better visibility into the state of the grid now and in the future. The aim of this request for information is to obtain more information on the options available on the market and to hear suppliers' views on the subject matter so that a possible tender can be carried out appropriately. More detailed information is in the document attached.

Ilmoitusnumero 2024-150667
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Fingrid Oyj
Läkkisepäntie 21 00620 Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietopyyntö: Ajoneuvojen katsastus- ja pesupalveluiden hankinta

Suomi | Vantaan ja Keravan hyvinvointialue
Julkaistu 1 viikko sitten | 6.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus
Ilmoitusnumero 2024-150662
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ajoneuvojen ja niihin liittyvien laitteiden korjaus, huolto ja muut palvelut (50100000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Vantaan ja Keravan hyvinvointialue
PL 1000 01301 Vantaa FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Request for Information (RFI) – Procurement/leasing of fixed wing RPAS

OSLO, Norja | FORSVARSMATERIELL
Julkaistu 1 viikko sitten | 5.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

The Norwegian Defence Material Agency Strategic Procurement Division is seeking information from suppliers regarding the procurement/leasing of fixed wing RPAS with vertical takeoff and landing (VTOL).

Ilmoitusnumero 674060-2024
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Miehittämättömät ilma-alukset (35613000), Kauko-ohjattavien veden alla liikkuvien alusten palvelut (63726620), Rahoitusleasingpalvelut (66114000), Helikopterit ja lentokoneet (34711000), Lentokoneet (34711100), Kiinteäsiipiset ilma-alukset (34711110), Ilman ohjaajaa liikkuvat ilma-alukset (34711200), Erikoisilma-alukset (34711400), Helikopterit (34711500), Meripartiossa käytettävät ilma-alukset (35611600), Tiedustelukoneet (35611800)
EUVL S 216/2024
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi
Osoitetiedot FORSVARSMATERIELL
OSLO
ggalteland@mil.no
https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/674060-2024
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Servicii de pază tehnică a oficiilor/edificiilor ASP, inclusiv servicii de deservire și mentenanță a sistemelor existente de semnalizare pază și a incendiilor pentru anul 2025

Chisinau, Moldova | Instituția Publică „Agenția Servicii Publice”
Julkaistu 1 viikko sitten | 5.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Servicii de pază tehnică a oficiilor/edificiilor ASP, inclusiv servicii de deservire și mentenanță a sistemelor existente de semnalizare pază și a incendiilor pentru anul 2025

Ilmoitusnumero 674838-2024
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tutkinta- ja turvallisuuspalvelut (79700000)
EUVL S 216/2024
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi
Osoitetiedot Instituția Publică „Agenția Servicii Publice”
Chisinau
achizitii@asp.gov.md
https://ted.europa.eu/ro/notice/-/detail/674838-2024
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Preliminary Market Consultations for Contractor Designed 110kV to 400kV GIS Substations

Dublin, Irlanti | Electricity Supply Board ( ESB )
Julkaistu 1 viikko sitten | 5.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Preliminary Market Consultations for Contractor Designed 110kV to 400kV GIS Substations

Ilmoitusnumero 675418-2024
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sähkölaitteet ja -kojeet (31600000), Ala-aseman laitteet (31682540), Ala-asemien rakennustyöt (45232220), Muuntamo (45232221), Muuntajien sähköasennukset (45317200), Sähkölaitteiden asentaminen (51110000), Sähkönjakelu- ja ohjauslaitteiden asentaminen (51112000), Sähkönjakelulaitteiden asentaminen (51112100)
EUVL S 216/2024
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi
Osoitetiedot Electricity Supply Board ( ESB )
Dublin
paula.morrison@esb.ie
https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/675418-2024
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Medicīnisko tehnoloģiju, aprīkojuma iegāde, piegāde un uzstādīšana. 2.kārta

Jēkabpils, Latvia | Jēkabpils reģionālā slimnīca
Julkaistu 1 viikko sitten | 5.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Medicīnisko tehnoloģiju, aprīkojuma iegāde, piegāde un uzstādīšana. 2.kārta

Ilmoitusnumero 676059-2024
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet, farmaseuttiset valmisteet ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33000000), Terveydenhuollon kalusteet (33192000), Invalidiajoneuvot, pyörätuolit ja niihin liittyvät laitteet (33193000), Ruumishuonelaitteet ja -varusteet (33970000), Monitoimikuntokeskukset (37442900)
EUVL S 216/2024
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi
Osoitetiedot Jēkabpils reģionālā slimnīca
Jēkabpils
iepirkumi@jrslimnica.lv
https://ted.europa.eu/lv/notice/-/detail/676059-2024
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Veľká medicínska technika pre novú nemocnicu

Bratislava - mestská časť Ružinov, Slovakia | Úrad pre verejné obstarávanie
Julkaistu 1 viikko sitten | 5.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Predmetom zákazky je dodávka veľkej medicínskej techniky pre novú nemocnicu. Podrobnejšie informácie sú uvedené v prílohe č. 1 Oznámenia o začatí prípravných trhových konzultácií.

Ilmoitusnumero 676800-2024
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet, farmaseuttiset valmisteet ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33000000)
EUVL S 216/2024
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi
Osoitetiedot Úrad pre verejné obstarávanie
Bratislava - mestská časť Ružinov
info@uvo.gov.sk
https://ted.europa.eu/sk/notice/-/detail/676800-2024
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Medicīnisko tehnoloģiju, aprīkojuma iegāde, piegāde un uzstādīšana. 1.kārta

Jēkabpils, Latvia | Jēkabpils reģionālā slimnīca
Julkaistu 1 viikko sitten | 5.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Medicīnisko tehnoloģiju, aprīkojuma iegāde, piegāde un uzstādīšana. 1.kārta

Ilmoitusnumero 674147-2024
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet, farmaseuttiset valmisteet ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33000000), Elektrokardiografialaitteet (33123200), Terveydenhuollon kalusteet (33192000)
EUVL S 216/2024
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi
Osoitetiedot Jēkabpils reģionālā slimnīca
Jēkabpils
iepirkumi@jrslimnica.lv
https://ted.europa.eu/lv/notice/-/detail/674147-2024
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Jahres-LV 2025 – 2029 Kanalbau

Starnberg, Saksa | Abwasserverband Starnberger See
Julkaistu 1 viikko sitten | 5.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Erneuerung / Neubau von Grundstücksanschlüssen Schmutz- und Niederschlagswasser, Kanalbau

Ilmoitusnumero 674861-2024
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kanavan rakennustyöt (45247110)
EUVL S 216/2024
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi
Osoitetiedot Abwasserverband Starnberger See
Starnberg
info@av-sta-see.de
https://ted.europa.eu/de/notice/-/detail/674861-2024
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

TIETOPYYNTÖ/MARKKINAVUOROPUHELU Rantasalmen kunnan koululaiskuljetuksien hankinta

Rantasalmi, Suomi | Rantasalmen kunta
Julkaistu 1 viikko sitten | 5.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Tämä ilmoitus ei ole ennakkoilmoitus, hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö vaan tietopyyntö markkinavuoropuhelua varten koskien koululaiskuljetusten uudelleen kilpailutusta syksylle 2024 hankittujen väliaikaisten reittien osalta. Sopimuskauden arvioitu aloitusajankohta on alkuvuosi 2025. Tavoitteenamme on hankkia laadukkaat ja turvalliset kuljetukset koululaisillemme. Ennen kilpailutusta haluamme kuulla palveluntarjoajien näkemyksiä ja kokemuksia. Siksi kutsumme alan toimijat mukaan markkinavuoropuheluun.

Markkinavuoropuhelun tavoitteena on esitellä hankinnan lähtökohdat sekä käydä vuoropuhelua hankinnan toteutuksesta, sisällöstä, sopimusehdoista ja saada osallistujien näkemyksiä niihin. Markkinavuoropuhelu toteutetaan hankintayksikön harkitsemalla tavalla. Hankintayksikkö voi esimerkiksi lähettää tarjouspyyntöasiakirjojen luonnoksia kommentoitavaksi ilmoittautuneille.

Tietopyyntö tai sen vastaukset eivät sido kumpaakaan osapuolta. Selvyyden vuoksi todetaan, että hankintayksikkö ei sitoudu toteuttamaan hankintaa ja markkinavuoropuhelun aikana esitellyt asiakirjat ovat luonnosasiakirjoja. Hankintayksikkö ei maksa korvausta markkinavuoropuheluun osallistumisesta. Päätökset mahdollisen hankinnan käynnistämisestä tehdään markkinakartoituksen jälkeen.

ILMOITTAUTUMINEN MARKKINAVUOROPUHELUUN
Markkinavuoropuhelusta kiinnostuneita toimijoita pyydetään ilmoittautumaan 11.11.2024 klo 15.00 mennessä sähköpostitse osoitteeseen: rantasalmen.kunta@rantasalmi.fi.

Markkinavuoropuheluun osallistuvan toimijan tulee antaa seuraavat tiedot ilmoittautuessaan:
- yrityksen nimi ja y-tunnus
- yhteyshenkilön/- henkilöiden yhteystiedot (nimi, puh. nro., sähköposti)

Ennakkokysymyksiä hankintaan liittyen voitte lähettää sähköpostitse osoitteeseen: rantasalmen.kunta@rantasalmi.fi.

Tilaisuuden tiedot:
• Aika: 12.11.2024. klo 16.00
• Paikka: Haukivesi -kokoustila, Rantasalmen kunnantalo ja Teams linkki lähetetään ilmoittautuneille
• Kesto: noin 1 tunti

Markkinavuoropuhelussa käsitellään muun muassa seuraavia asioita:
• Koulukuljetuspalveluiden laatua ja turvallisuutta koskevat vaatimukset
• Kilpailutuksen ehdot ja arviointiperusteet
• Reittivaihtoehdot, aikataulut ja palveluntarjoajien resurssit

Markkinavuoropuhelu on tärkeä mahdollisuus vaikuttaa tulevan hankinnan sisältöön ja tuoda esiin omia näkemyksiä.
Tilaisuutta ei nauhoiteta.

Ilmoitusnumero 675420-2024
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tilausmatkustajaliikenteen palvelut (60140000)
EUVL S 216/2024
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi
Osoitetiedot Rantasalmen kunta
Rantasalmi
sirpa.vuohensalo@savonlinna.fi
https://ted.europa.eu/fi/notice/-/detail/675420-2024
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Reģionālas un pilsētas nozīmes velo infrastruktūras izveide maršrutā Rīga-Ķekava

Rīga, Latvia | Rīgas valstspilsētas pašvaldības Centrālās administrācijas Iepirkumu pārvalde
Julkaistu 1 viikko sitten | 5.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Reģionālas un pilsētas nozīmes velo infrastruktūras izveide maršrutā Rīga-Ķekava

Ilmoitusnumero 676080-2024
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tienrakennustyöt (45233120)
EUVL S 216/2024
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi
Osoitetiedot Rīgas valstspilsētas pašvaldības Centrālās administrācijas Iepirkumu pārvalde
Rīga
rdpi@riga.lv
https://ted.europa.eu/lv/notice/-/detail/676080-2024
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Prestación de los servicios de mantenimiento integral que resultan necesarios para el normal funcionamiento de las actividades que se desarrollen en los equipamientos o dotaciones públicas cuya competencia corresponde al Distrito

Madrid, Espanja | Distrito de Moratalaz
Julkaistu 1 viikko sitten | 5.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Entendiendo por mantenimiento integral, la actividad consistente en la gestión de la totalidad de las operaciones de mantenimiento técnico integral necesarias para la conservación de los equipamientos o dotaciones públicas cuya competencia corresponde al Distrito de Moratalaz, incluyendo para cada uno de ellos, sus edificios, espacios libres, instalaciones deportivas, instalaciones (aparatos elevadores, equipos de seguridad,…) y las zonas verdes comprendidas en su ámbito, con el fin de garantizar su conservación y óptimo rendimiento, así como su normal funcionamiento en las debidas condiciones de seguridad, salubridad, habitabilidad y confort, incluyendo el suministro, instalación y mantenimiento de los equipos de monitorización necesarios, a fin de optimizar el consumo energético.

Ilmoitusnumero 676854-2024
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Viheralueiden istutus- ja hoitopalvelut (77310000), Urheilurakennusten korjaus ja huolto (45212290), Katonmaalaustyöt ja muut pinnoitustyöt (45261220), Katon korjaus ja huolto (45261900), Tiilimuuraustyöt (45262520), Turvalaitteiden ja -varusteiden korjaus ja huolto (50610000), Rakennuksen laitteiden korjaus ja huolto (50700000), Rakennuksen sähkölaitteiden korjaus ja huolto (50711000), Hissien huoltopalvelut (50750000)
EUVL S 216/2024
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi
Osoitetiedot Distrito de Moratalaz
Madrid
ncontramoratalaz@madrid.es
https://ted.europa.eu//notice/-/detail/676854-2024
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

OPLYSNING OM INDGÅELSE AF AMGROS’ IBRUGTAGNINGSAFTALE for lægemidlet Inaqovi (decitabin + cedazuridin)

København Ø, Tanska | Amgros I/S
Julkaistu 1 viikko sitten | 5.11.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Denne forhåndsmeddelelse er en orientering om Amgros’ forventede indgåelse af ibrugtagningsaftale på omfattede lægemidler i afsnit 3.1.
Amgros vil indgå ibrugtagningsaftaler med alle interesserede, og Amgros opfordrer derfor alle, der potentielt vil indgå i Amgros' ibrugtagningsaftaler for nedenstående lægemidler til at tilkendegive interesse ved fremsendelse af relevante oplysninger inklusive pris til udbud@amgros.dk. Amgros forventer på et senere tidspunkt at udbyde de omfattede lægemidler som udbudte rammeaftaler på offentligt udbud, og forventningen er, at udbuddet offentliggøres inden for de næste 12 måneder, men det vil dog afhænge af flere forhold. Selv når udbuddet er offentliggjort, vil Amgros fortsat indgå ibrugtagningsaftaler på standardvilkår med interesserede, men det vil fra det tidspunkt ikke være muligt at forhandle om vilkår, herunder pris på ibrugtagningsaftalen. De endelige vilkår for udbuddene vil fremgå af udbudsmaterialet, når det offentliggøres.
I relation til afsnit 11.2 bemærkes, at udbudsbekendtgørelsen for de omfattede lægemidler vil blive offentliggjort ved publicering af udbuddet, og at datoen i afsnit 11.2 alene er vejledende.

Ilmoitusnumero 674157-2024
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Farmaseuttiset tuotteet (33600000)
EUVL S 216/2024
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi
Osoitetiedot Amgros I/S
København Ø
amgros@amgros.dk
https://ted.europa.eu/da/notice/-/detail/674157-2024
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED