Fornitura di dispositivi per posizionamento paziente occorrenti all’APSS di Trento

Trento, Italia | Azienda Provinciale per i Servizi Sanitari di Trento
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 2.11.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Fornitura di dispositivi per posizionamento paziente occorrenti all'APSS di Trento

Ilmoitusnumero 724537-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset kertakäyttötarvikkeet (33140000)
EUVL S 211/2025
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi
Osoitetiedot Azienda Provinciale per i Servizi Sanitari di Trento
Trento
pec@pec.apss.tn.it
https://ted.europa.eu/it/notice/-/detail/724537-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

BKH Kempten – Personalwohnungen Keselstraße 65

Augsburg, Saksa | Bezirkskliniken Schwaben KU Service-Center Bau
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 2.11.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Außenputz + WDVS + Anstrich

Ilmoitusnumero 725517-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveydenhoidon rakennusten rakentamistyöt (45215100)
EUVL S 211/2025
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi
Osoitetiedot Bezirkskliniken Schwaben KU Service-Center Bau
Augsburg
sc-bau@bezirkskliniken-schwaben.de
https://ted.europa.eu/de/notice/-/detail/725517-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

RFI – LMS & TMS

Jönköping, Ruotsi | Region Jönköpings län
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 2.11.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Se RFI

Ilmoitusnumero 726648-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000)
EUVL S 211/2025
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi
Osoitetiedot Region Jönköpings län
Jönköping
inkop@rjl.se
https://ted.europa.eu/sv/notice/-/detail/726648-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Request for Information from Signalling System Suppliers

Oslo, Norja | Sporveien AS
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 2.11.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Consultants from COWI are currently conducting a feasibility study for Sporveien in Oslo. The purpose of this study
is to define technology-independent and supplier-independent functional requirements for the future signalling
system of the Oslo tram network, which consists of more than 130km of tracks with almost 100 stopping points.

The tram infrastructure in Oslo has a history stretching back over 150 years, and has recently seen significant
investment in modern rolling stock. This provides a unique opportunity to assess future solutions for a modern
signalling system, and Sporveien has expressed a desire to invest in a future signalling system for the trams.

As part of this project, we wish to gather information from suppliers of signalling and light rail systems. We
therefore invite relevant suppliers to share information about your solutions, technologies, and experiences. We
are particularly interested in systems that support safe, modern operation and that are adaptable to both the
current and future needs of the Oslo tram network.

Additionally, Sporveien AS and COWI AS are planning a dialogue conference with suppliers in Oslo on
November 13th. This conference will provide an opportunity to discuss future collaborations and explore new
opportunities for growth and development. We hope to see you at this conference. Once we have established
contact with your organization and received your company’s contact information we will send you a letter of
invitation with the complete aganda.

Please see https://www.sporveien.no/for-leverandorer/trikkens-fremtidige-signalsystem/dialogue-conference/ for more information.

Ilmoitusnumero 724562-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rautatieliikenteen ohjausohjelmatuotteet (48140000)
EUVL S 211/2025
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi
Osoitetiedot Sporveien AS
Oslo
eirik.nordhaug@sporveien.com
https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/724562-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Funduskameras ar elektroniski regulējamu galdiņu iegāde

Jēkabpils, Latvia | Jēkabpils reģionālā slimnīca
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 2.11.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Funduskameras ar elektroniski regulējamu galdiņu iegāde

Ilmoitusnumero 725724-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Diagnostiikkalaitteet (33124100)
EUVL S 211/2025
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi
Osoitetiedot Jēkabpils reģionālā slimnīca
Jēkabpils
ieprikumi@jrslimnica.lv
https://ted.europa.eu/lv/notice/-/detail/725724-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

RFI Reservkraftaggregat Sävenäs och Rosenlundsverket

GÖTEBORG, Ruotsi | Göteborg Energi Aktiebolag
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 2.11.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Göteborg energi planerar att anskaffa reservkraftaggregat till några av våra produktionsanläggningar och vill därför ha orientera oss om hur marknaden på detta område ser ut.

Ilmoitusnumero 726887-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
EUVL S 211/2025
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi
Osoitetiedot Göteborg Energi Aktiebolag
GÖTEBORG
torbjorn.vittfarne@goteborgenergi.se
https://ted.europa.eu/sv/notice/-/detail/726887-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Tietopyyntö murtosuojatut telelaitetilat

Suomi | Suomen Erillisverkot Oy
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 1.11.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Tietopyyntö murtosuojatut telelaitetilat Tämä on tietopyyntö. Kyseessä ei ole hankintailmoitus, osallistumispyyntö tai tarjouspyyntö. Tietopyyntö ei sido Erillisverkkoja eikä ketään siihen vastauksen antavaa tahoa. Kyseessä on alustava markkinakartoitus ja päätökset kilpailutukseen liittyen tehdään myöhemmin.

Tällä tietopyynnöllä on tarkoitus kartoittaa markkinoilla olevia murtosuojattujen telelaitetilojen tuotevalikoimaa ja saatavuutta.

Alustava tarvearvio on noin kymmenen (10) kappaletta murtosuojattuja telelaitetiloja.

Yleinen kuvaus:
- Murtosuojattu telelaitetila käsittää laitteistotilan tai rakenteen, josta löytyy tele- ja verkkolaitteita, sekä sen ympäristöä suojaavat toiminteet. Tilat sisältävät tyypillisesti erityyppisiä teleinfrastruktuurin laitteita, sekä vara- ja huoltotarvikkeita.
- Murtosuojatun telelaitetilan tarkoituksena on estää laitteiden luvaton käyttö, fyysinen vahingoittamien sekä sabotaasi.
- Suojauksen tärkeimmät tavoitteet: palveluiden käytettävyys, laitteiden ja tiedon suojaaminen.

Alustavia vähimmäisvaatimuksia:
- Fyysiset rakenteet: seinät, lattiat ja katto täyttävät ennalta määritetyn murtosuojaluokituksen. Ovien ja ikkunoiden on oltava murtosuojattuja ja vastattava vähintään samaa murtoluokkaa kuin ympäristön muut rakenteet.

Keskeiset vaatimukset:
- Fyysinen murtosuojaus: tilan rakenteiden on täytettävä murtosuojaluokan vaatimukset (vähintään RC-luokka SFS-EN 1627 -kokoelmasta tai vastaavasta määrityksestä).

Pyydämme kommentteja edellä mainitun kuvauksen ja vaatimusten osalta; onko korjattavaa tai lisättävää. Lisäksi pyydämme lähettämään tiedot valikoimassanne olevista murtosuojatuista telelaitetiloista sekä pyydämme arvion murtosuojatun telelaitetilan hinnasta (alv 0%) ja toimitusajasta. Pyydämme liittämään vastaukset Tarjouspalvelun kohdassa "Muut ehdot".

Tietopyynnön tavoitteena on saada kattavasti murtosuojattuja telelaitetiloja koskevaa tietoa, jotta mahdollinen kilpailutus voidaan toteuttaa mahdollisimman tarkoituksenmukaisella tavalla.

Hankintayksikkö ei sitoudu toteuttamaan ko. hankintaa ja pyydämme myös huomioimaan, että markkinakartoitukseen osallistuville ei makseta korvausta osallistumisesta.

Mikäli Suomen Erillisverkot Oy päättää toteuttaa ko. hankinnan, ei vastauksia tähän tietopyyntöön katsota millään tavalla tarjouksiksi, eikä tämä tietopyyntö ole tarjouspyyntö. Kenelläkään tähän tietopyyntöön vastanneella ei tule olemaan muihin tarjoajiin nähden erilaista asemaa itse tarjouskilpailussa, eikä tähän tietopyyntöön vastaaminen ole edellytys tarjouskilpailuun osallistumiselle.,

Ilmoitusnumero 2025-033134
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Erikoiskäyttöön tarkoitetut siirrettävät kontit (34221000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Suomen Erillisverkot Oy
Tekniikantie 4 D 02150 Espoo FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

KUTSU MARKKINAVUOROPUHELUUN Puhtauspalvelut

Suomi | Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialue
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 1.11.2025 Alkuperäinen ilmoitus

KUTSU MARKKINAVUOROPUHELUUN Puhtauspalvelut Tämä ilmoitus ei ole hankintailmoitus tai tarjouspyyntö, vaan tietopyyntö/ kutsu markkinavuoropuheluun mahdollisille hankinnasta kiinnostuneille tarjoajille. Ilmoituksessa mainitut hankintamenettely sekä muut hankintaa koskevat tiedot ovat alustavia eivätkä sido hankintayksikköä toteuttamaan suunnitteilla olevaa hankintaa niiden mukaisesti. Tietopyyntö ei sido Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialuetta eikä hankinnasta kiinnostuneita markkinatoimijoita hankintaan. Markkinavuoropuhelun tarkoituksena on kartoittaa markkinoilla olevia eri vaihtoehtoja ja saada tarkempi käsitys siitä, miten hankinnan ryhmittelyt kannattaisi tarjouspyynnössä määritellä.

Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialue suunnittelee kilpailutusta Puhtauspalveluista hyvinvointialueen tarpeisiin oman toiminnan tueksi. Hankintamenettely on suunniteltu toteutettavan Dynaamisena hankintajärjestelmänä (DPS).

Tällä ilmoituksella Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialue hakee hankinnasta kiinnostuneita toimijoita ilmoittautumaan hankinnan valmistelun osana toteutettaviin markkinavuoropuheluihin. Markkinavuoropuheluiden tarkoituksena kartoittaa markkinoita Etelä-Pohjanmaan alueella.

Hankintayksikkö toimittaa kaikille markkinavuoropuheluun ilmoittautuneille alustavia kysymyksiä ennen sovittua markkinavuoropuhelua.

Kaikki markkinavuoropuhelut pyritään ensisijaisesti pitämään viikolla 49 ensisijaisesti Teamsin välityksellä. Toimittajien kanssa sovitaan tarkempi ajankohta erikseen.
Markkinavuoropuhelun ensisijaiset neuvottelupäivät (max 30 min per toimittaja):
- ti 2.12. klo 8.30-15 välillä
- ke 3.12. klo 8.30-15 välillä
(-pe 5.12. klo 8.30-11 välillä)

Ilmoittautumiset markkinavuoropuheluun pyydetään lähettämään sähköpostitse osoitteeseen maiju.heikkila@hyvaep.fi pe 21.11 klo 12.00 mennessä.,

Ilmoitusnumero 2025-033125
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Puhdistus- ja puhtaanapitopalvelut (90900000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI199
Osoitetiedot Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialue
Hanneksenrinne 7 60220 Seinäjoki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Markkinavuoropuhelukutsu: Coaching-palveluiden hankinta 2026

Suomi | Espoon kaupunki
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 1.11.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Markkinavuoropuhelukutsu: Coaching-palveluiden hankinta 2026 HUOMIO! Tämä ei ole tarjouspyyntö, hankintailmoitus tai ennakkoilmoitus vaan ilmoitus markkinavuoropuhelun käynnistämisestä osana hankinnan suunnittelua.

Espoon kaupunki on aloittanut Coaching-palveluiden hankinnan valmistelun ja kutsuu toimittajia mukaan markkinavuoropuheluun.

Hankinnan kohteena on johdon, esihenkilöiden ja ryhmien coaching-palvelut. Coachingilla tarkoitetaan eri pituisia, joko yksittäisiä coachauksia tai coaching-prosesseja johtajille, esihenkilöille, asiantuntijoille tai ryhmille. Tässä palvelussa oleellista ovat palveluntuottajan nimeämä asiantuntija sekä hänen pätevyytensä, kokemuksensa ja monipuolinen menetelmäosaamisensa.

Markkinavuoropuhelun tarkoituksena on kartoittaa markkinatilannetta sekä kuulla potentiaalisten toimittajien ajatuksia kilpailutuksen toteutuksesta ja tarjouspyynnön valmistelusta.

Markkinavuoropuhelu toteutetaan Teams-keskusteluina (kesto n.45-60min) alustavasti viikkojen 47 -49 aikana. Espoon kaupunki ei sitoudu keskustelemaan kaikkien markkinavuoropuheluun ilmoittautuneiden kanssa. Markkinavuoropuheluun ilmoittautuneille voidaan lähettää myös tarjouspyyntöasiakirjoja kommentoitavaksi myöhemmin ilmoitettuna ajankohtana.

Pyydämme markkinavuoropuheluun osallistumisesta kiinnostuneita toimittajia ilmoittautumaan sähköpostitse 14.11.2025 klo 12 mennessä osoitteeseen: hankinta@espoo.fi. Otsikoikaa viestinne seuraavasti: ”Markkinavuoropuhelu – Coaching-palveluiden hankinta 2026" ja kertokaa ilmoittautumisen yhteydessä yrityksestänne markkinavuoropuheluun osallistuvien henkilöiden nimi sekä sähköpostiosoite. Voitte liittää viestiin myös lyhyen esittelyn yrityksestänne. Tilaaja lähettää markkinavuoropuheluun valituille yrityksille ennakkokysymyksiä vastattavaksi noin viikko ennen markkinavuoropuhelua. Kysymykset käydään läpi markkinavuoropuhelutilaisuudessa.

Markkinavuoropuhelu ja siinä annetut tiedot eivät sido siihen osallistuvia tahoja, eikä myöskään ole edellytyksenä myöhemmin varsinaiseen tarjouskilpailuun osallistumiselle. Markkinavuoropuheluun osallistumisesta ei makseta korvausta. Vastauksia käsitellään luottamuksellisesti.

Virallinen tarjouspyyntö julkaistaan markkinavuoropuhelujen päätyttyä alustavasti alkuvuodesta 2026.,

Ilmoitusnumero 2025-033122
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Liike-elämän palvelut: laki, markkinointi, neuvonta, työhönotto, painatus ja turvallisuus (79000000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Espoon kaupunki
PL 640 02070 ESPOON KAUPUNKI FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietopyyntö ATC-ryhmän L valmisteista, uusista biologisista lääkkeistä ja biosimilaareista

Suomi | HUS Group, the joint authority for Helsinki and Uusimaa
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 1.11.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Tietopyyntö ATC-ryhmän L valmisteista, uusista biologisista lääkkeistä ja biosimilaareista HUS Apteekki pyytää toimittamaan tietoja vuonna 2027-2029 markkinoille tulevista uusista ATC-ryhmään L kuuluvista lääkevalmisteista sekä olemassa olevien ATC-ryhmään L kuuluvien valmisteiden käyttöaiheen laajennuksista. Lisäksi pyydetään tietoja kaikkien ATC-ryhmien uusista biologisista lääkkeistä ja biosimilaareista. Tietopyynnön tarkoituksena on kartoittaa markkinatilannetta vuosien 2027–2029 aikana sekä saada tietoa tulevien kilpailutusten valmisteluun.

Tiedot pyydetään toimittamaan mahdollisuuksien mukaan tietopyynnön liitteenä olevaa Excel-mallitiedostopohjaa hyödyntäen. Tiedot pyydetään toimittamaan ensisijaisesti suomeksi, mutta tiedot voidaan toimittaa tarvittaessa myös englanniksi.
Vastauksessa pyydetään erittelemään
•uudet valmisteet
•biosimilaarit
•käyttöaiheen laajennukset

Vastauksessa tulee kertoa valmisteen
•kauppanimi (jos tiedossa)
•vaikuttava aine
•valmisteen ATC-luokka
•lääkemuoto
•oletettu markkinoilletuloaika
•käyttötarkoitus
•erikoisala, joka kyseistä valmistetta tulee oletettavasti käyttämään (esim. hematologia)
•markkinoiva yritys

Toimittajien antamat vastaukset käsitellään luottamuksellisesti. Erillisen tietopyyntötilaisuuden tarvetta arvioidaan saatujen vastausten perusteella. Saatujen vastausten perusteella voidaan tarvittaessa kutsua yrityksiä kertomaan tarkemmin uusista valmisteista tai pyytää lähettämään lisämateriaalia sähköisesti.

Tämä ei ole hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö, vaan tietopyyntö. Tietopyynnön tarkoituksena on kartoittaa markkinoita sekä markkinoilla olevia toimittajia ja heidän tuotevalikoimaansa. Tietopyynnöllä ei pyydetä eikä siihen anneta tarjouksia, eikä tällä ilmoituksella aloiteta tarjouskilpailua. Tässä ilmoituksessa esitetyt ja markkinakartoituksen aikana esitettävät tiedot ovat alustavia ja suuntaa antavia. HUS ei sitoudu hankinnan toteuttamiseen tai tiettyyn toteuttamistapaan eikä HUS ei maksa tietopyyntöön vastaamisesta tai markkinakartoitukseen osallistumisesta korvauksia. Tietopyyntöön vastaaminen ei sido toimittajaa tarjouskilpailuun osallistumiseen, eikä myöskään ole edellytyksenä myöhemmin varsinaiseen tarjouskilpailuun osallistumiselle. Tietopyyntöön vastaaminen tai vastaamatta jättäminen ei vaikuta tarjoajan asemaan varsinaisessa tarjouskilpailussa.,

Ilmoitusnumero 2025-032404
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Farmaseuttiset tuotteet (33600000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI
Osoitetiedot HUS Group, the joint authority for Helsinki and Uusimaa
Stenbäckinkatu 9, PL 440 00290 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kutsu markkinavuoropuheluun: Hollolan kunnan koululaiskuljetukset sekä palvelu- ja asiointiliikenne

Suomi | Hollolan kunta
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 1.11.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Hollolan kunta valmistelee palvelu-, asiointi- ja koululaiskuljetusten kilpailutusta. Hankinnan kohteena tulee olemaan
erilliskuljetukset (koululaiskuljetukset, asiointi- ja palveluliikenne) käytettävine kalustoineen (linja-autot, pikkubussit, taksit)
kokonaispalveluna. Hankinta on tarkoitus jakaa osiin.

Hollolan kunta järjestää markkinavuoropuhelun osana kilpailutuksen valmistelua. Markkinavuoropuhelun tarkoituksena on kerätä tietoa myöhemmin julkaistavaa tarjouspyyntöä varten sekä antaa potentiaalisille tarjoajille mahdollisuus keskustella hankinnan toteutuksesta sekä antaa näkemyksiä ja palautetta hankinnan valmistelun tueksi. Hankintayksikkö päättää tarjouspyynnön lopullisesta sisällöstä vastausten ja muiden selvitysten pohjalta hankintayksikön omien tarpeiden mukaisesti. Tässä ilmoituksessa esitetyt tiedot ovat alustavia ja suuntaa antavia.

Tällä ilmoituksella ei aloiteta tarjouskilpailua. Tämä ei ole hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö vaan ilmoitus markkinavuoropuhelun käynnistämisestä osana hankinnan valmistelua. Varsinainen hankintamenettely aloitetaan hankintailmoituksen julkaisulla.

Hankintayksikkö ei sitoudu hankinnan toteuttamiseen tai tiettyyn toteuttamistapaan, eivätkä hankinnasta kiinnostuneet toimittajat
sitoudu mahdolliseen tarjouskilpailuun osallistumiseen. Markkinavuoropuheluun osallistuminen ei ole edellytys mahdolliseen
tarjouskilpailuun osallistumiselle. Markkinavuoropuhelun avulla saatua tietoa voidaan hyödyntää hankinnan valmistelussa.
Markkinavuoropuheluun vastaaminen on vapaaehtoista ja maksutonta.

Markkinavuoropuhelu järjestetään suomen kielellä.

Hankinnasta järjestetään infotilaisuus 12.11.2025 klo 10:30-11:30 Hollolan pääkirjaston kokoushuoneessa osoitteessa Nuottikuja 2, 15870 Hollola.

Hankintayksikkö pyytää palveluntuottajia ilmoittautumaan markkinavuoropuheluun 10.11.2025 klo 15 mennessä oheisella
lomakkeella:
https://forms.office.com/e/W0HQk5rJcR

Infotilaisuuden jälkeen hankintayksikkö järjestää kahdenkeskiset palvelutuottajakohtaiset tapaamiset halukkaille potentiaalisille toimittajille. Tapaamisille on varattu aikaa 3., 5., 10., 11., 12., 15. ja 18.12. klo 12.30-14.00. Tapaamiset ovat puolen tunnin mittaisia. Kaikki kahdenkeskiset tapaamiset ovat saman pituisia ja niissä käsitellään kunkin osallistujan kanssa samat asiat. Tapaamiset järjestetään Teamsin kautta. Ilmoittautuminen näihin sovittava palvelukoordinaattori Sara Aakalan kanssa, p. 0447801415 / sara.aakala@hollola.fi

Yhteystietonsa jättäneille voidaan lähettää hankinta-asiakirjaluonnoksia kuten tarjouspyyntö tai sen liitteitä kommentoitavaksi ennen tarjouspyynnön julkaisua.

Hankintailmoitus on tavoitteena julkaista tammikuussa.

Infotilaisuuteen tai kahdenkeskiseen tapaamiseen osallistuminen, niihin ilmoittautuminen, hankinta-asiakirjojen kommentointi tai muu osallistuminen markkinavuoropuheluun ei velvoita tarjoajia tarjouskilpailuun osallistumiseen eikä ole edellytyksenä myöhemmin varsinaiseen tarjouskilpailuun osallistumiselle eikä myöskään vaikuta tarjoajan asemaan itse tarjouskilpailussa. Samoin infotilaisuuteen osallistuminen ei ole edellytys kahdenkeskiseen keskusteluun osallistumiselle eikä kahdenkeskiseen keskusteluun tai infotilaisuuteen osallistuminen ole edellytys mahdolliselle hankinta-asiakirjaluonnosten kommentoinnille., 1 Hankinnan osat ja muut hankinnan tarkemmat yksityiskohdat päätetään markkinavuoropuhelun jälkeen., 2 Hankinnan osat ja muut hankinnan tarkemmat yksityiskohdat päätetään markkinavuoropuhelun jälkeen.,

Ilmoitusnumero 2025-033038
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kuljetuspalvelut (jätteen kuljetusta lukuun ottamatta) (60000000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI1C6
Osoitetiedot Hollolan kunta
PL 66 15871 Hollola FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietopyyntö – Senaatti-kiinteistöjen turvallisuuspalvelukeskuksen järjestelmähankinta 2026

Suomi | Senaatti-kiinteistöt
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 1.11.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Tietopyyntö - Senaatti-kiinteistöjen turvallisuuspalvelukeskuksen järjestelmähankinta 2026 Senaatti-kiinteistöt suunnittelee käynnistävänsä Turvallisuuspalvelukeskuksen järjestelmähankinnan vuonna 2026. Alustavan näkemyksen mukaan kilpailutus toteutetaan hankintalain (1397/2016) mukaisena avoimena menettelynä.

Tällä tietopyynnöllä kartoitetaan markkinatarjontaa, halukkuutta ja kiinnostusta tarjota kyseiseen kilpailutukseen sekä haetaan vastauksia suunnitteilla olevaan hankintaan liittyviin kysymyksiin. Tietopyynnön tavoitteena on saada kattavasti asiaa koskevaa tietoa, jotta mahdollinen tarjouskilpailu voidaan toteuttaa tarkoituksenmukaisella tavalla. Päätökset hankintaprosessin mahdollisesta käynnistämisestä tehdään markkinakartoituksen jälkeen.

Tietopyyntö ei sido ketään siihen osallistuvaa tahoa. Tietopyyntöön vastaaminen ei sido vastaajaa mahdolliseen tarjouskilpailuun osallistumiseen, eikä myöskään ole edellytyksenä myöhemmin varsinaiseen tarjouskilpailuun osallistumiselle. Tietopyyntöön vastaaminen ei myöskään sido vastaajaa tarjoamaan palvelua tai järjestelmää tietopyyntöön annettujen vastausten mukaisesti. Tietopyyntö ei käynnistä hankintaa, eikä sido Senaatti-kiinteistöjä käynnistämään hankintaprosessia eikä velvoita toteuttamaan hankintaa tietopyynnössä kuvatulla tavalla. Senaatti-kiinteistöt ei maksa korvausta markkinavuoropuheluun osallistumisesta tai tietopyyntöön vastaamisesta.,

Ilmoitusnumero 2025-033202
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000), Ohjelmointi ja siihen liittyvät neuvontapalvelut (72200000), Ohjelmistoihin liittyvät palvelut (72260000), Datapalvelut (72300000), Tietotekniset tuki- ja neuvontapalvelut (72600000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Senaatti-kiinteistöt
Lintulahdenkatu 5 A, PL 237 00531 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietopyyntö ja markkinavuoropuhelukutsu: Viestintä- ja markkinointipalveluiden hankinta 2026

Suomi | Espoon kaupunki
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 1.11.2025 Alkuperäinen ilmoitus

HUOMIO! Tämä ei ole tarjouspyyntö, hankintailmoitus tai ennakkoilmoitus vaan tietopyyntö ja ilmoitus markkinavuoropuhelun käynnistämisestä osana hankinnan suunnittelua.

Espoon kaupunki on käynnistänyt Viestintä- ja markkinointipalveluiden hankinta 2026 valmistelun ja kutsuu palveluntuottajia osallistumaan markkinavuoropuheluun.

Hankinta on jaettu kahteen osa-alueeseen:

1. Viestintäpalvelut

2. Mainostoimistopalvelut

Hankinnan kohteena ovat viestintä- ja markkinointipalvelut eli viestinnän ja markkinoinnin suunnittelu, toteuttaminen ja seuranta, kampanjan hallinta, graafinen suunnittelu ja taittopalvelut.

Haemme palveluntuottajia, jotka täydentävät viestintäämme osaamisellaan: reagoivat ketterästi muuttuvaan mediakenttään, tuovat mukanaan luovia näkemyksiä ja ratkaisuja, hallitsevat suunnittelun ja osaavat osoittaa työnsä tulokset.

Markkinavuoropuhelun tarkoituksena on kartoittaa edellä mainittua hankintaa koskevaa markkinatilannetta. Espoon kaupunki haluaa kuulla mahdollisten toimittajien ajatuksia kilpailutuksen toteutuksesta ja tarjouspyynnön valmistelusta.

Markkinavuoropuheluun ilmoittautuneiden kanssa keskustellaan ja/tai heille lähetetään tarjouspyyntöasiakirjoja kommentoitavaksi. Ilmoittautuneiden kanssa käydään keskusteluja ja/tai heille lähetetään tarjouspyyntöasiakirjoja kommentoitavaksi alustavasti joulukuussa 2025.

Pyydämme markkinavuoropuheluun osallistumisesta kiinnostuneita toimittajia ilmoittautumaan kirjallisesti 12.11. 2025 klo 12:00 mennessä osoitteeseen ilona.peura@espoo.fi

Markkinavuoropuhelu ja siinä annetut tiedot eivät sido ketään siihen osallistuvaa tahoa, eikä myöskään ole edellytyksenä myöhemmin varsinaiseen tarjouskilpailuun osallistumiselle. Virallinen tarjouspyyntö julkaistaan alustavasti alkuvuodesta 2026.

Vastauksia käsitellään luottamuksellisesti., Viestintäpalvelut Hankinnan tavoitteena on löytää yhteistyökumppaneita viestintäpalveluiden kehittämiseen, suunnittelemiseen, toteuttamiseen, seurantaan ja konsultointiin., Markkinointipalvelut Mainostoimisto-, taitto- ja graafisia palveluja käytetään monipuolisesti Tilaajan markkinoinnin ja viestinnän suunnittelussa ja toteutuksissa.,

Ilmoitusnumero 2025-033199
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Liike-elämän palvelut: laki, markkinointi, neuvonta, työhönotto, painatus ja turvallisuus (79000000), Mainonta- ja markkinointipalvelut (79340000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Espoon kaupunki
PL 640 02070 ESPOON KAUPUNKI FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kutsu markkinavuoropuheluun: Kokkola Areenan digipinnat

Suomi | Kokkolan Urheilupuisto Oy - Karleby Idrottspark Ab
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 1.11.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Kutsu markkinavuoropuheluun: Kokkola Areenan digipinnat Tämä on kutsu markkinavuoropuheluun, ei hankintailmoitus. Tällä ennakkoilmoituksella ei lyhennetä määräaikoja eikä käynnistetä tarjouskilpailua. Markkinavuoropuhelusta kiinnostuneiden tarjoajien on ilmoittauduttava vuoropuheluun alla olevan ohjeistuksen mukaisesti.

Markkinavuoropuhelu liittyy mahdolliseen tulevaan Kokkola Areenan DIGIPINTOJEN kilpailutukseen. Hankinnan kohde ja vertailuperusteet tarkentuvat ja määritetään mahdollisella myöhemmin julkaistavalla lopullisella tarjouspyynnöllä, joka julkaistaan arviolta loppuvuoden 2025 tai alkuvuoden 2026 aikana.

Kokkola Areenan arvioitu valmistumisajankohta on vaiheittain keväästä 2026 syksyyn 2026.

Alustavasti kilpailutuksen kohteena on tulevassa Kokkola Areenan, Areenan yhteydessä olevan jalkapallostadionin ja mahdollisesti Kokkolan jäähallin tiloissa käytettävät digipinnat. Alustavana vertailuperusteena on kokonaistaloudellinen edullisuus ja paras hinta-laatusuhde. Hinta-laatusuhteen pisteytyksessä huomioidaan mahdollisesti monikäyttöisyyttä, huoltovarmuutta ja toimivaa käyttökokonaisuutta.

Tällä kutsulla pyydämme hankinnasta kiinnostuneita tarjoajia ilmoittautumaan ja osallistumaan hankittavaa kokonaisuutta koskevaan markkinavuoropuheluun. Vuoropuhelun tavoitteena on kartoittaa markkinatilannetta ja tarjolla olevia ratkaisuja sekä käydä vuoropuhelua mahdollisen hankinnan ehdoista ja rakenteesta. Tavoitteena on lisäksi saada palautetta sekä mahdollisia kehitysehdotuksia valmisteilla olevaan tarjouspyyntökokonaisuuteen.

Tämä ilmoitus ei velvoita hankintayksikköä toteuttamaan varsinaista hankintaa, eikä hankintayksikkö sitoudu tekemään tämän ilmoituksen mukaista hankintaa. Päätös tarjouskilpailun käynnistämisestä tehdään esiselvityksen ja markkinakartoituksen jälkeen. Ilmoitetut tiedot hankinnasta tai hankintamenettelystä eivät ole hankintayksikköä sitovia mahdollisessa myöhemmässä hankintamenettelyssä. Tähän markkinavuoropuheluun osallistumatta jättäminen ei estä mahdolliseen tarjouskilpailuun osallistumista, eikä vuoropuheluun osallistuminen vaikuta tarjoajan asemaan varsinaisessa tarjouskilpailussa. Markkinavuoropuheluun osallistumisesta ei makseta korvauksia. Markkinavuoropuhelussa esiin tulleet tiedot säilyvät täysin luottamuksellisina ja niitä tullaan käyttämään ainoastaan mahdollisen hankinnan kehittämiseen ja suunnitteluun.

MARKKINAVUOROPUHELU JA AIKATAULU
Markkinavuoropuhelusta kiinnostuneiden toimijoiden on ilmoittauduttava markkinavuoropuheluun alla olevan ohjeistuksen mukaisesti.

Markkinavuoropuhelu on suunniteltu koostuvan vapaaehtoisista kirjallisista ennakkokysymyksistä sekä toimijakohtaisista vuoropuhelutilaisuuksista. Vuoropuhelutilaisuuksiin tullaan aikataulusyistä kutsumaan ilmoittautuneiden joukosta enintään viisi (5) toimijaa.

Markkinavuoropuhelutilaisuudet on tarkoitus järjestää seuraavina ajankohtina:
ke 26.11.2025 klo 13-16 tai
to 27.11.2025 klo 13-16.

Tilaisuudet järjestetään toimijakohtaisina, noin 45 minuutin mittaisina Teams-kokouksina ja niistä tehdään pöytäkirja hankintayksikön käyttöön. Markkinavuoropuhelut käydään ja niihin liittyvä materiaali tuotetaan suomen kielellä.

Vuoropuhelutilaisuuteen valittaville toimijoille määritellään kullekin yksi em. ajankohdista, jossa käydään läpi erikseen ennakkoon toimitettavan agendan mukaiset aiheet. Markkinavuoropuhelutilaisuuksiin valittaville toimijoille lähetetään sähköpostitse lisätietoa vuoropuhelutilaisuuden ajankohdasta ja agendasta.

Lisäksi markkinavuoropuheluun osallistuville toimijoille toimitetaan ennakkotehtävien kirjallinen taustamateriaali sekä linkki ennakkokysymykset sisältävään Webropol-kyselyyn. Taustamateriaali pyritään toimittamaan mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään keskiviikkona 19.11.2025. Kyselyyn tulee vastata maanantaihin 24.11.2025 klo 15:00 mennessä.

Markkinavuoropuheluun osallistuville toimijoille voidaan myös myöhemmässä vaiheessa antaa mahdollisuus kommentoida alustavia tarjouspyyntömateriaaleja kirjallisesti sekä vastata hankintayksikön esittämiin kysymyksiin osana markkinavuoropuhelua.

ILMOITTAUTUMINEN
Kiinnostuneita tarjoajia pyydetään ilmoittautumaan alla olevan Webropol-linkin kautta perjantaihin 14.11.2025 klo 11:00 mennessä.
Ilmoittautumislinkki: https://link.webropolsurveys.com/S/BF33DD5AFEE04205

Ilmoittautumisen yhteydessä kysytään mm. seuraavia asioita:
* vastaajan yhteystiedot
*sähköpostiosoitteet, joihin ennakkomateriaali lähetetään
* sähköpostiosoitteet, joihin vuoropuhelutilaisuuden Teams-kutsu lähetetään (Vuoropuhelutilaisuuteen toivotaan korkeintaan 2 osallistujaa/yritys.)
* sopivat vuoropuhelutilaisuuden ajankohdat (Toiveet ajankohdasta pyritään ottamaan huomioon mahdollisimman tarkasti.)

Kaikille ilmoittautuneille toimitetaan tiedot markkinavuoropuhelutilaisuuteen valituista toimijoista. Jos markkinavuoropuhelu johtaa tarjouskilpailuun, se toteutetaan erikseen julkaistavalla tarjouspyynnöllä.

Ilmoittautumista koskevia lisätietoja antaa tarvittaessa: Milla Rasmus, hankinta-asiantuntija, milla.rasmus@monetra.fi,

Ilmoitusnumero 2025-033196
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sähkökoneet, -kojeet, -laitteet ja -kulutustarvikkeet; valaistus (31000000), Valaisimet ja valaistustarvikkeet (31520000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI1D5
Osoitetiedot Kokkolan Urheilupuisto Oy - Karleby Idrottspark Ab
c/o Kokkolan kaupunki, PL 43 67101 Kokkola FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Talousjärjestelmäuudistuksen hankinta

Suomi | Vantaan kaupunki
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 1.11.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Talousjärjestelmäuudistuksen hankinta Vantaan kaupunki suunnittelee talousjärjestelmäuudistuksen hankinnan kilpailutusta.

Tämän tietopyynnön tarkoituksena on kartoittaa taloushallinnon järjestelmien hankintaan liittyviä toimittaja- ja ratkaisuvaihtoehtoja.

Tietopyynnön kohteen tarkempi kuvaus on esitetty liitteessä 1 ja Toimittajan ratkaisukuvauksen vastaus- ja esityspohja on tietopyynnön liitteenä 2.,

Ilmoitusnumero 2025-033188
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Vantaan kaupunki
PL 1100 01030 Vantaan kaupunki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietopyyntö: Opetushallituksen maksullisten tuotteiden logistiikka- ja käyttöoikeuspalvelu sekä verkkokauppa

Suomi | Opetushallitus/ Utbildningsstyrelsen
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 1.11.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Tietopyyntö: Opetushallituksen maksullisten tuotteiden logistiikka- ja käyttöoikeuspalvelu sekä verkkokauppa Tämä ei ole hankintailmoitus, eikä tarjouspyyntö, vaan Tietopyyntö mahdollisille Toimittajille. Tähän tietopyyntöön ei siis pyydetä, eikä anneta tarjouksia. Tietopyynnöllä saatuihin kommentteihin tai kysymyksiin ei vastata.

Opetushallituksen yhtenä tehtävänä on oppimateriaalien ja julkaisujen kustantaminen. Asiakkaita ovat sekä yksityishenkilöt että organisaatiot, erityisesti koulut ja oppilaitokset. Tuotteet toimitetaan asiakkaalle joko fyysisesti (esim. oppikirjat) tai digitaalisesti (esim. sähköiset oppimateriaalit).

Pyydämme ajantasaista tietoa kokonaispalvelusta, joka käsittää tuotteiden logistiikka-, lisenssi- ja verkkokauppapalvelun.

Hankittava palvelu sisältää
• SaaS-verkkokaupparatkaisun, josta asiakkaat voivat ostaa Opetushallituksen julkaisemia tietokirjoja, oppikirjoja, julkaisuja ja digitaalisten oppimateriaalien lisenssejä sekä ladattavia tiedostoja yleisesti käytössä olevilla maksuvälineillä
• oppikirjojen ja julkaisujen logistiikka- ja jakelupalvelun, ml. jakelu keskeisille jälleenmyyjille kuten Kirjastopalvelu, kirjakaupat ja oppimateriaalien välittäjät
• digituotteiden lisenssien hallintapalvelun sekä
• myynnin tilityspalvelun, ml. varastonarvon raportoinnin.

Palvelun vaatimukset
• Verkkokaupan tulee palvella asiakkaitamme suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.
• Palvelun tulee täyttää digipalvelulain vaatimukset esteettömyydestä ja saavutettavuudesta.
• Palvelu on mahdollista integroida Opetushallituksen digitaaliseen oppimisalustaan (lisenssienhallinta) ja tuoterekisteriin.
• Verkkokaupparatkaisussa tulee olla mahdollisuus siihen, että Opetushallitus voi muokata verkkokaupan ulkoasua, tekstejä ja asetuksia. Lisäksi verkkokauppaan tulee voida lisätä näytesivuja, lukunäytteitä ja esittelyvideoita.

Pyydämme seuraavia tietoja
1. Onko Toimittajalla tarjota em. kuvauksen täyttävää kokonaispalvelua?
2. Millainen hinnoittelumalli Toimittajalla on käytössä?
3. Onko Toimittajalla em. kuvauksen pohjalta huomioita mahdolliseen hankinnan vaatimusmäärittelyyn?
4. Valinnainen lisäkysymys: Opetushallitus selvittää vaihtoehtoja itse kehitetyn tuotetietojärjestelmän ja rojaltirekisterin korvaamiseksi. Onko Toimittajan palveluun mahdollista räätälöidä tuote- ja rojaltirekisteri, joka sisältää tarvittavat tietokannat ja käyttöliittymän?

Tietopyyntö ei velvoita hankintayksikköä suorittamaan varsinaista hankintaa tai toteuttamaan sitä tietopyynnössä kuvatulla tavalla. Hankintayksikkö ei ole velvollinen ottamaan huomioon tietopyyntöön saatuja vastauksia tarjouspyynnön laadinnassa.

Tietopyyntöön vastaaminen ei sido tarjoajaa eikä vaikuta tarjoajan asemaan mahdollisessa kilpailutuksessa. Tietopyyntöön vastaamisesta tai mahdollisesta tuote-esittelystä ei makseta korvausta.,

Ilmoitusnumero 2025-033175
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000), Liike-elämän palvelut: laki, markkinointi, neuvonta, työhönotto, painatus ja turvallisuus (79000000), Paino- ja jakelupalvelut (79824000), Erilaiset liike-elämän palvelut ja muut palvelut (79900000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi
Osoitetiedot Opetushallitus/ Utbildningsstyrelsen
Hakaniemenranta 6 00530 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kutsu markkinavuoropuheluun: Työterveyshuoltopalveluiden hankinta Rauman kaupungille

Suomi | Rauman kaupunki
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 31.10.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Kutsu markkinavuoropuheluun: Työterveyshuoltopalveluiden hankinta Rauman kaupungille Tämä ilmoitus ei ole hankintailmoitus tai tarjouspyyntö, vaan osana tulevan hankinnan valmistelua toteutettava tietopyyntö / markkinavuoropuhelu.

Rauman kaupunki (hankintayksikkö) valmistelee tarvitsemiensa työterveyshuoltopalveluiden kilpailuttamista vuoden 2027 alusta alkavalle sopimuskaudelle. Markkinavuoropuhelun tavoitteena on kartoittaa markkinatilannetta julkisille toimijoille suunnatuissa työterveyshuollon palveluissa, käydä keskustelua alan viime aikojen kehityksestä ja uudesta palvelutarjonnasta sekä käydä avointa vuoropuhelua mahdollisen hankinnan ehdoista, rakenteesta ja toteuttamistavasta.

Rauman kaupungilla työskentelee tällä hetkellä noin 1500 henkilöä. Sopimus nykyisen palveluntuottajan kanssa päättyy vuoden 2026 loppuun. Suunnitteluvaiheessa Rauman kaupungin työterveyshuoltopalveluiden hankinta tulee sisältämään jatkossakin nykyisin voimassa olevan työterveyshuollon toimintasuunnitelman mukaiset palvelut. Hankinnan lopullinen sisältö tarkentuu markkinavuoropuhelun jälkeen.

Markkinavuoropuhelun toteuttaminen

Markkinavuoropuhelut pidetään 28.11. - 2.12.2025 välisenä aikana hankintayksikön ja kunkin ilmoittautuneen palveluntuottajan kanssa kahdenvälisinä neuvotteluina, ensisijaisesti Rauman kaupungintalolla (Kanalinranta 3, 26100 Rauma) tai toissijaisesti Teams-yhteyden välityksellä. Markkinavuoropuhelutilaisuuden kokonaiskesto on 60 minuuttia / palveluntuottaja.

Ajankohdat, joihin palveluntuottaja voi varata kestoltaan 60 minuutin pituisen markkinavuoropuhelutilaisuuden:
- pe 28.11.2025 klo 8:30 – 15:00
- ma 1.12.2025 klo 9:00 – 11:30
- ti 2.12.2025 klo 11:30 – 14:00

Hankintayksikkö varaa itselleen tarvittaessa oikeuden järjestellä yksittäisten markkinavuoropuhelutilaisuuksien toteutuksen aikataulua.

Markkinavuoropuhelutilaisuuksien ajankohdat varataan sähköpostitse osoitteesta vesa.tomminen@rauma.fi . Ilmoittautumisen yhteydessä toivotaan vähintään kahden eri ajankohdan ehdotusta. Lisäksi tulee ilmoittaa palveluntuottajan edustajat tilaisuudessa sekä toteutustapa paikan päällä / Teams. Hankintayksikkö jakaa ajankohdat ilmoittautumisjärjestyksessä, heti ilmoittautumisen tapahduttua. Ilmoittautumisaika päättyy to 20.11.2025 klo 12:00.

Taustamateriaali markkinavuoropuheluun liittyen:
- Liite 1. Kysymykset palveluntuottajille (tämän kutsun liitteenä)
- Liite 2. Rauman kaupungin työterveyspalveluiden suoritteita vuosilta 2023 ja 2024 (tämän kutsun liitteenä)
- Liite 3. Rauman kaupungin voimassa olevan työterveyden toimintasuunnitelma (toimitetaan erikseen markkinavuoropuhelutilaisuuteen ilmoittautuneille)

Markkinavuoropuhelutilaisuus:
- Kesto 60 minuuttia, josta palveluntuottajan esitysaikaa on enintään 50 minuuttia.
- Palveluntuottajalta odotetaan tilaisuudessa vastauksia ja näkemyksiä tämän markkinavuoropuhelukutsun liitteenä oleviin hankintayksikön esittämiin kysymyksiin. Vastaukset voi esittää vapaasti esim. diaesityksellä. Esityksen jälkeen esitysmateriaali tulee toimittaa hankintayksikölle sähköisessä muodossa. Mikäli esitysmateriaali sisältää palveluntuottajan liikesalaisuuksia, tulee aineistosta toimittaa hankintayksikölle myös versio, josta liikesalaisuudet on poistettu tai peitetty.

Markkinavuoropuhelu toteutetaan niin, että tarjoajien tasapuolinen kohtelu ei vaarannu.

Tämä ilmoitus ei ole hankintailmoitus tai tarjouspyyntö, vaan koskee markkinavuoropuhelumenettelyä. Markkinavuoropuhelu ei sido siihen osallistuvia osapuolia eikä osallistumisesta makseta korvauksia. Markkinavuoropuhelukutsuun vastaaminen ei ole edellytys myöhempään kilpailutukseen osallistumiselle eikä markkinavuoropuheluun osallistuminen tai osallistumatta jättäminen vaikuta tarjoajan asemaan tulevassa tarjouskilpailussa. Tällä ilmoituksella ei lyhennetä määräaikoja. Markkinavuoropuhelu käydään suomen kielellä.

Hankintayksikkö suunnittelee varsinaisen kilpailutuksen käynnistämistä Q1/2026 aikana.,

Ilmoitusnumero 2025-033100
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut (85100000), Työterveyshuollon palvelut (85147000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI196
Osoitetiedot Rauman kaupunki
Kanalinranta 3 26100 Rauma FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

TIETOPYYNTÖ Koulukuljetukset, Sonkajärven kunta

Suomi | Sansia Oy
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 31.10.2025 Alkuperäinen ilmoitus

TIETOPYYNTÖ Koulukuljetukset, Sonkajärven kunta Tämä ei ole hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö, vaan tietopyyntö mahdollisille Tarjoajille. Tietopyynnön tarkoituksena on kartoittaa markkinoita ja kerätä tietoa sekä Toimittajien kommentteja, jotta mahdollinen tuleva tarjouskilpailu voitaisiin toteuttaa tarkoituksenmukaisella tavalla. Tietopyynnöllä ei pyydetä, eikä siihen anneta, tarjouksia.

Hankintayksikölle esitettyihin kommentteihin ja lisäkysymyksiin ei vastata. Tietopyyntö ei velvoita hankintayksikköä suorittamaan varsinaista hankintaa tai toteuttamaan hankintaa tietopyynnössä kuvatulla tavalla. Hankintayksikkö ei ole velvollinen ottamaan huomioon tietopyyntöön saatuja vastauksia tarjouspyynnön laadinnassa.

Tietopyyntöön vastanneille ei makseta korvausta tietopyyntöön vastaamisesta tai mahdolliseen markkinavuoropuhelutilaisuuteen osallistumisesta. Tietopyyntöön vastaaminen ei sido toimittajaa tarjouskilpailuun osallistumiseen, eikä myöskään ole edellytyksenä myöhemmin varsinaiseen tarjouskilpailuun osallistumiselle. Tietopyyntöön vastaaminen tai vastaamatta jättäminen ei vaikuta tarjoajan asemaan varsinaisessa tarjouskilpailussa.

Tietopyynnön kohteena olevassa hankinnassa kilpailutetaan koulukuljetukset Sonkajärven kunnalle.

Sopimuskauden suunniteltu pituus on 2+2 vuotta.

Hankinnan arvioitu arvo sopimuskaudelle on noin 2 400 000 euroa.

Tällä tietopyynnöllä pyydetään Toimittajilta kommentteja hankinnan alustaviin suunnitelmiin. Toimittajien tulee huomioida, että tietopyynnön liitteenä olevat dokumentit ovat luonnoksia. Tämän tietopyynnön pohjalta dokumentteja päivitetään, jos se nähdään tarpeelliseksi.

Tietopyyntöön voi kommentoida joko lisätietokysymyksiä jättämällä tai lataamalla kommentit tietopyynnön Muut ehdot -osioon merkatulle paikalle.

Kaikki kommentit käsitellään luottamuksellisesti.,

Ilmoitusnumero 2025-033064
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tilausmatkustajaliikenteen palvelut (60140000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI1DB
Osoitetiedot Sansia Oy
Puutarhakatu 6 70300 Kuopio FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Markkinavuoropuhelu: Verisuonitarvikkeet 2026

Suomi | Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialue
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 31.10.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Markkinavuoropuhelu: Verisuonitarvikkeet 2026 Tämä ilmoitus ei ole hankintailmoitus tai tarjouspyyntö, vaan tietopyyntö/ kutsu markkinavuoropuheluun mahdollisille hankinnasta
kiinnostuneille tarjoajille. Ilmoituksessa mainitut hankintamenettelyä, määräaikoja, valintaperustetta, osatarjousten ja
vaihtoehtoisten tarjousten hyväksymistä sekä muut hankintaa koskevat tiedot ovat alustavia eivätkä sido hankintayksikköä
toteuttamaan suunnitteilla olevaa hankintaa niiden mukaisesti.

Tietopyyntö ei sido Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialuetta eikä hankinnasta kiinnostuneita markkinatoimijoita hankintaan.
Markkinavuoropuhelun tarkoituksena on kartoittaa markkinoilla olevia palveluntuottajia sekä saada tarkempi käsitys siitä, miten
hankinnan kohteet ja mahdolliset palvelun ehdot kannattaisi tarjouspyynnössä määritellä.
Alustavan suunnitelman mukaan Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialue kilpailuttaa verisuonitarvikkeet vuosien 2025-2026 aikana
julkaistavalla tarjouspyynnöllä.

Tällä ilmoituksella Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialue hakee hankinnasta kiinnostuneita toimijoita ilmoittautumaan hankinnan
valmistelun osana toteutettaviin markkinavuoropuheluihin, jossa toimijoilla on mahdollisuus esitellä palveluitaan, tuotteitaan ja
ratkaisujaan verisuonitarvikkeisiin liittyen. Markkinavuoropuhelussa toivotaan tarjoajien myös vastaavan hankintayksikön
ennalta esittämiin kysymyksiin.

Alustavan suunnitelman mukaan tuleva hankinnan kilpailutus tulee sisältämään mm. Biologiset verisuonipaikat ja embolectomiakatetrit.
Markkinavuoropuheluun osallistujia toivotaan sisällyttävän esityksensäänsä vastaukset seuraaviin kysymyksiin:
- Millainen on toimitusvarmuutenne?
- Mahdolliset uutuustuotteet

Markkinavuoropuhelut järjestetään ensisijaisesti, ke. 19.11.2025 alkaen klo 8.30. Jokaisen
markkinavuoropuheluun ilmoittautuneen kanssa sovitaan erillinen 20 min. neuvotteluaika.
Ilmoittautuminen markkinavuoropuheluun pyydetään lähettämään sähköpostitse osoitteeseen tiia.maria.mattila@hyvaep.fi ma. 17.11.2025
klo 12.00 mennessä.
Otsikoksi: Ilmoittautuminen markkinavuoropuheluun. Ilmoittautumisen yhteyteen tieto osallistutteko Teamsin välityksellä, vai
tuletteko paikanpäälle Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueen Hankinta- ja logistiikkakeskuksen tiloihin (Östermyrankatu 6, 60220
Seinäjoki).,

Ilmoitusnumero 2025-033058
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet (33100000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI199
Osoitetiedot Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialue
Hanneksenrinne 7 60220 Seinäjoki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietopyyntö: Kiintokalusteiden hankinta

Suomi | Pohjois-Karjalan hankintatoimi
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 31.10.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Tietopyyntö: Kiintokalusteiden hankinta TÄMÄ EI OLE HANKINTAILMOITUS EIKÄ TARJOUSPYYNTÖ, VAAN TIETOPYYNTÖ.

Tämän tietopyynnön tarkoituksena on tiedottaa markkinoita tulevasta kilpailutuksesta, kartoittaa markkinoiden tilannetta, mahdollistaa kommenttien esittäminen tulevasta hankinnasta sekä saada hankintaa koskevaa tietoa, jotta varsinainen tarjouskilpailu voidaan toteuttaa mahdollisimman tarkoituksenmukaisella tavalla. Tietopyynnöllä täydennetään osaamista tarjouspyynnön laadintaan.

Tähän tietopyyntöön ei voi jättää tarjousta, ainoastaan esittää kommentteja. Esitettyihin kommentteihin ei vastata.

Tietopyyntö ei velvoita Pohjois-Karjalan hankintatoimea toteuttamaan hankintaa tietopyynnössä kuvatulla tavalla, ja Pohjois-Karjalan hankintatoimi voi jättää tarjouskilpailun kokonaan toteuttamatta. Pohjois-Karjalan hankintatoimi ei ole velvollinen ottamaan huomioon tietopyyntöön saatuja vastauksia tarjouspyynnön laadinnassa.

Tietopyyntöön vastaaminen ei sido toimittajaa tarjouskilpailuun osallistumiseen, eikä ole myöskään edellytyksenä myöhemmin varsinaiseen tarjouskilpailuun osallistumiselle. Tietopyyntöön vastaamatta jättäminen ei estä mahdolliseen tarjouskilpailuun osallistumista, eikä tietopyyntöön vastaaminen vaikuta tarjoajan asemaan varsinaisessa tarjouskilpailussa.

Tietopyynnön liitteenä olevassa tarjouspyyntöluonnoksessa ja liiteluonnoksissa olevat tekstit voivat muuttua varsinaisessa tarjouspyynnössä. Kaikki päivämäärät tarjouspyyntöluonnoksessa ovat alustavia.

Tällä tietopyynnöllä kerätyt tiedot säilyvät täysin luottamuksellisina ja niitä tullaan käyttämään ainoastaan hankinnan kehittämiseen ja suunnitteluun.

Tietopyyntöön vastanneille ei makseta korvausta tietopyyntöön vastaamisesta eikä Pohjois-Karjalan hankintatoimi korvaa tietopyyntöön vastaamisesta aiheutuvia kustannuksia.

Tietopyyntö koskee kiintokalusteiden yhteishankintaa.

Tällä tietopyynnöllä pyydetään ja toivotaan toimittajilta kommentteja ja/tai huomioita tarjouspyyntöluonnokseen, joka on tämän tietopyynnön liitteenä, sekä muutenkin hankintaan liittyen.

Vastaukset, kysymykset ja kommentit voitte esittää määräaikaan mennessä Tarjouspalvelu.fi -portaalin välityksellä kohdassa ”Kysymykset ja vastaukset” 13.11.2025 13.30 mennessä tai kohdassa ”Tietopyynnön vastauksen lähetys” 13.11.2025 klo 14:00 mennessä, jos haluatte liittää vastaukseen erillisen liitedokumentin. Mikäli lataatte erillisen liitteen, teidän tulee painaa myös kohdasta ”Lähetä vastaus tietopyyntöön”.

Tietopyynnön kohdalla ”Tarjousten tai osallistumishakemusten vastaanottamisen määräaika” ei tarkoiteta tarjousten jättämisen määräaikaa, vaan tietopyynnön voimassaolon määräaikaa, johon mennessä voitte ladata erillisen liitteen tietopyyntöön liittyen.,

Ilmoitusnumero 2025-033057
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Huonekalut (myös toimistokalusteet), sisustustavarat, kodinkoneet ja laitteet (valaistusta lukuun ottamatta) ja puhdistustuotteet (39000000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI1DC
Osoitetiedot Pohjois-Karjalan hankintatoimi
Torikatu 19 A 80100 Joensuu FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma