Viinikankadun maanalaisen ajoyhteyden ja P-Hämpin maanalaisen pysäköintilaitoksen yhteishankinnan louhintavaiheen suunnitteluryhmä P-Hämpin maanalaisen ajoyhteyden louhintavaiheen suunnittelukonsulttiryhmän hankinta vuosille 2026-2030,
Ilmoitustyyppi: Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Taloussuunnittelujärjestelmä
Taloussuunnittelujärjestelmä Valtion talous- ja henkilöstöhallinnon palvelukeskus (Palkeet) suunnittelee taloussuunnittelujärjestelmän hankintaa SaaS-palveluna. Hankittavalla järjestelmällä pyritään hoitamaan kattavasti toiminnan ja talouden suunnittelun erilaisia toimintoja kuten budjetointia, ennusteita sekä raportointia. Ratkaisuun tulee sisältyä monipuolisesti erilaisia toiminnallisuuksia, joilla pystytään tuottamaan kustannus- ja kannattavuuslaskentaa, allokoimaan esim. ajuripohjaisesti ja monivaiheisesti, sekä tekemään simulointia ja skenarointia. Taloussuunnittelujärjestelmän tarkoituksena on tukea Palkeita sekä oman toimintansa ja talouden suunnittelussa että tietotarpeissa jotka liittyvät valtiotasoiseen taloussuunnitteluun.
ILMOITTAUTUMISOHJE MARKKINAKARTOITUKSEEN (JÄLJEMPÄNÄ MARKKINAVUOROPUHELU):
Hankinnasta kiinnostuneista yrityksiä pyydetään ilmoittautumaan viimeistään 29.8.2025 sähköpostitse osoitteeseen kilpailutus@hansel.fi seuraavin tiedoin:
- Viestin otsikko:
"Palkeet/Taloussuunnittelujärjestelmä - markkinavuoropuhelu"
- Viestin sisältö:
1) Yrityksen nimi ja y-tunnus
2) Yhteyshenkilön nimi ja sähköpostiosoite
3) Linkki yrityksen verkkosivuille
MARKKINAVUOROPUHELUN TOTEUTUS:
Hankintayksikkö lähettää kilpailutuksen luonnosmateriaaleja kiinnostuneille yrityksille kirjalliselle kommentointikierrokselle viikolla 36. Yritysten on mahdollista kommentoida materiaalia, minkä jälkeen hankintayksikkö tapaa halukkaat yritykset Teamsin välityksellä viikolla 38 ja 39. Kutsu tapaamiseen lähetetään ilmoittautumisen jälkeen elokuun aikana.
Tapaamisten jälkeen järjestetään vielä arviolta 1-2 kirjallista kommentointikierrosta.
Markkinavuoropuheluun osallistuneille ei makseta korvausta osallistumisesta.
Hansel Oy toimii markkinavuoropuhelussa ja mahdollisessa kilpailutuksessa konsultoivassa roolissa.,
Tietopyyntö: Lentoradan juna-aseman arkkitehtisuunnittelu
Tietopyyntö: Lentoradan juna-aseman arkkitehtisuunnittelu Tämä tietopyyntö liittyy tilaajan myöhemmin mahdollisesti käynnistämään hankintamenettelyyn koskien Lentoradan juna-aseman arkkitehtisuunnittelua.
Hankinnan valmistelun tueksi tilaaja pyytää markkinoilta tietoja suunnitelluista soveltuvuusvaatimuksista sekä yritysten vastaavista toimeksiannoista.
Tietopyyntöön vastaamaan kiinnostuneita palveluntuottajia pyydetään ottamaan yhteyttä osoitteeseen henrik.siltari@proviko.fi. Vastauksena toimitetaan ohjeet tietopyyntöön vastaamisesta sekä suunnitellut soveltuvuusvaatimukset.
Tietopyyntöön pyydetään vastaamaan 11.8.2025 klo 14.00 mennessä.,
TIETOPYYNTÖ: Matka- ja kululaskujen hallintajärjestelmä
Tämän tietopyynnön tarkoituksena on kartoittaa mitä ratkaisuja markkinoilla on hyvinvointialueiden henkilöstön matka- ja kululaskujenhallintajärjestelmiin, millaisia kyvykkyyksiä niissä on, selvittää niiden hinnoittelumalleja ja selvittää alustavaa hintahaarukkaa. Ratkaisu tulisi osaksi laajempaa kokonaisuutta, jossa Vantaan ja Keravan hyvinvointialue on jo kilpailuttanut HR-järjestelmän sekä palkanlaskennan ja työvuorosuunnittelu- ja optimointiratkaisun. Palkkajärjestelmänä VAKE HVA:lla tulee toimimaan huhtikuusta 2026 alkaen Personec F-järjestelmä ja HR-järjestelmänä Personec F ESS. Tarkempi kuvaus tietopyynnön sisällöstä löytyy ilmoituksen liitteenä. Tämän tietopyynnön tarkoituksena on kartoittaa mitä ratkaisuja markkinoilla on hyvinvointialueiden henkilöstön matka- ja kululaskujenhallintajärjestelmiin, millaisia kyvykkyyksiä niissä on, selvittää niiden hinnoittelumalleja ja selvittää alustavaa hintahaarukkaa. Ratkaisu tulisi osaksi laajempaa kokonaisuutta, jossa Vantaan ja Keravan hyvinvointialue on jo kilpailuttanut HR-järjestelmän sekä palkanlaskennan ja työvuorosuunnittelu- ja optimointiratkaisun. Palkkajärjestelmänä VAKE HVA:lla tulee toimimaan huhtikuusta 2026 alkaen Personec F-järjestelmä ja HR-järjestelmänä Personec F ESS. Tarkempi kuvaus tietopyynnön sisällöstä löytyy ilmoituksen liitteenä.
Tietopyyntö/KUTSU markkinavuoropuheluun: Aikuisten maahanmuuttajien kotoutumis- ja kielikoulutus, Mikkelin seutu
Ennen hankintamenettelyn aloittamista hankintayksikkö voi tehdä markkinakartoituksen hankinnan valmistelua varten ja antaa tietoa toimittajille tulevaa hankintaa koskevista suunnitelmistaan ja vaatimuksistaan. Markkinakartoituksessa hankintayksikkö voi käyttää riippumattomia asiantuntijoita, muita viranomaisia tai toimittajia. Hankintalain keskeisiä tavoitteita on edistää laadukkaiden, innovatiivisten ja kestävien hankintojen tekemistä sekä turvata yritysten ja muiden yhteisöjen tasapuoliset mahdollisuudet tarjota tavaroita, palveluja ja rakennusurakoita julkisten hankintojen tarjouskilpailuissa. Hankintayksikkö pyytää kommentteja/täydennysehdotuksia oheisiin "Koulutuskuvaus" ja "Arviointikriteerit" -lomakkeisiin seuraavasti: 1. Miten koulutuskuvauksessa saadaan näkyväksi monialainen ammatillinen tiimi moduulien toteuttamisen takana? Voiko koulutuskuvauksessa kuvata paremmin ryhmäytymistä ja yksilöllisiä polkuja, joilla integroidaan asiakasta koulutuksen aikana? Toivomme, että asiakas ei kiinnity pelkästään yhteen opettajaan. 2. Miten koulutuskuvauksessa/ tarjouspyynnössä pitäisi huomioida työelämäyhteistyö sekä realistiset ja vaikuttavat työelämäkontaktit? 3. Miten opettajaresursseja pitäisi mielestänne arvioida? 4. Onko koulutuskuvauksessa muita kohtia, jotka mielestänne vaatisivat tarkennusta? Ennen hankintamenettelyn aloittamista hankintayksikkö voi tehdä markkinakartoituksen hankinnan valmistelua varten ja antaa tietoa toimittajille tulevaa hankintaa koskevista suunnitelmistaan ja vaatimuksistaan. Markkinakartoituksessa hankintayksikkö voi käyttää riippumattomia asiantuntijoita, muita viranomaisia tai toimittajia. Hankintalain keskeisiä tavoitteita on edistää laadukkaiden, innovatiivisten ja kestävien hankintojen tekemistä sekä turvata yritysten ja muiden yhteisöjen tasapuoliset mahdollisuudet tarjota tavaroita, palveluja ja rakennusurakoita julkisten hankintojen tarjouskilpailuissa. Hankintayksikkö pyytää kommentteja/täydennysehdotuksia oheisiin "Koulutuskuvaus" ja "Arviointikriteerit" -lomakkeisiin seuraavasti: 1. Miten koulutuskuvauksessa saadaan näkyväksi monialainen ammatillinen tiimi moduulien toteuttamisen takana? Voiko koulutuskuvauksessa kuvata paremmin ryhmäytymistä ja yksilöllisiä polkuja, joilla integroidaan asiakasta koulutuksen aikana? Toivomme, että asiakas ei kiinnity pelkästään yhteen opettajaan. 2. Miten koulutuskuvauksessa/ tarjouspyynnössä pitäisi huomioida työelämäyhteistyö sekä realistiset ja vaikuttavat työelämäkontaktit? 3. Miten opettajaresursseja pitäisi mielestänne arvioida? 4. Onko koulutuskuvauksessa muita kohtia, jotka mielestänne vaatisivat tarkennusta?
Kutsu markkinavuoropuheluun: rekrytointikonsulttipalvelut
Tämä on kutsu markkinavuoropuheluun, ei hankintailmoitus. Markkinavuoropuhelu liittyy mahdolliseen tulevaan rekrytointikonsulttipalveluiden hankintaan, jota Monetra Oulu Oy:n Hankintapalvelut suunnittelee asiakkailleen. Hankinnan kohteet ja ryhmittely tarkentuvat ja määritetään mahdollisella julkaistavalla tarjouspyynnöllä. Alustavasti hankinnan kohteena on rekrytointikonsulttipalvelut. Lopullinen sisältö tarkentuu mahdollisesti myöhemmin julkaistavaan lopulliseen tarjouspyyntöön. Tällä kutsulla pyydämme hankinnasta kiinnostuneita tarjoajia ilmoittautumaan ja osallistumaan myöhemmin mahdollisesti hankittavia kokonaisuuksia koskevaan vuoropuheluun. Vuoropuhelulla haetaan tietoa rekrytointipalveluiden markkinoilla toimivista tarjoajista ja tarjolla olevien palveluiden ominaisuuksista suhteessa tilaajien tarpeisiin. Tavoitteena on saada palautetta sekä mahdollisia kehitysehdotuksia valmisteilla olevaan tarjouspyyntökokonaisuuteen. Tässä ilmoituksessa mainittujen tilaajaorganisaatioiden/ hankintayksikköjen lisäksi hankintaan voi mahdollisesti tulla mukaan myös muita tilaajia. Tilaajat tarkentuvat julkaistavaan lopulliseen tarjouspyyntöön. Tämä ilmoitus ei velvoita hankintayksiköitä toteuttamaan varsinaista hankintaa, eivätkä hankintayksiköt sitoudu tekemään tämän ilmoituksen mukaisia hankintoja. Päätös tarjouskilpailun käynnistämisestä tehdään esiselvityksen ja markkinakartoituksen jälkeen. Ilmoitetut tiedot hankinnasta tai hankintamenettelystä eivät ole hankintayksikköjä sitovia mahdollisessa myöhemmässä hankintamenettelyssä. Tähän markkinavuoropuheluun osallistumatta jättäminen ei estä mahdolliseen tarjouskilpailuun osallistumista, eikä vuoropuheluun osallistuminen vaikuta tarjoajan asemaan varsinaisessa tarjouskilpailussa. Markkinavuoropuhelussa esiin tulleet tiedot säilyvät täysin luottamuksellisina ja niitä tullaan käyttämään ainoastaan mahdollisen hankinnan kehittämiseen ja suunnitteluun. MARKKINAVUOROPUHELU Markkinavuoropuhelut toteutetaan alustavan aikataulun mukaisesti torstaina 4.9.2025 klo 9-15 välisenä aikana etäyhteydellä Teams-kokouksena. Jokaiselle ilmoittautuneelle varataan oma kokousaika, kestoltaan noin 45 minuuttia. Mikäli ilmoittautuneita tulee enemmän, voidaan osa markkinavuoropuheluista toteuttaa tiistaina 9.9.2025 klo 9-15 välisenä aikana. Markkinavuoropuhelu tullaan toteuttamaan suomen kielellä. Vuoropuheluun osallistumisesta ei makseta korvausta. ILMOITTAUTUMINEN Kaikkia kiinnostuneita alan toimijoita pyydetään ilmoittautumaan markkinavuoropuheluun viimeistään keskiviikkoon 20.8.2025 klo 16.00 mennessä oheisen Webropol-kyselyn kautta: https://link.webropolsurveys.com/S/034659090A1139D4. Monetra Oulu Oy Hankintapalvelut ilmoittaa osallistujille markkinavuoropuhelun tarkemman aikataulun ja lähettää linkin Teams-kokoukseen viimeistään viikon 35 alkupuolella. Ilmoittautumista koskevia lisätietoja antaa tarvittaessa: Jonna Haataja, hankinta-asiantuntija jonna.haataja@monetra.fi Tämä on kutsu markkinavuoropuheluun, ei hankintailmoitus. Markkinavuoropuhelu liittyy mahdolliseen tulevaan rekrytointikonsulttipalveluiden hankintaan, jota Monetra Oulu Oy:n Hankintapalvelut suunnittelee asiakkailleen. Hankinnan kohteet ja ryhmittely tarkentuvat ja määritetään mahdollisella julkaistavalla tarjouspyynnöllä. Alustavasti hankinnan kohteena on rekrytointikonsulttipalvelut. Lopullinen sisältö tarkentuu mahdollisesti myöhemmin julkaistavaan lopulliseen tarjouspyyntöön. Tällä kutsulla pyydämme hankinnasta kiinnostuneita tarjoajia ilmoittautumaan ja osallistumaan myöhemmin mahdollisesti hankittavia kokonaisuuksia koskevaan vuoropuheluun. Vuoropuhelulla haetaan tietoa rekrytointipalveluiden markkinoilla toimivista tarjoajista ja tarjolla olevien palveluiden ominaisuuksista suhteessa tilaajien tarpeisiin. Tavoitteena on saada palautetta sekä mahdollisia kehitysehdotuksia valmisteilla olevaan tarjouspyyntökokonaisuuteen. Tässä ilmoituksessa mainittujen tilaajaorganisaatioiden/ hankintayksikköjen lisäksi hankintaan voi mahdollisesti tulla mukaan myös muita tilaajia. Tilaajat tarkentuvat julkaistavaan lopulliseen tarjouspyyntöön. Tämä ilmoitus ei velvoita hankintayksiköitä toteuttamaan varsinaista hankintaa, eivätkä hankintayksiköt sitoudu tekemään tämän ilmoituksen mukaisia hankintoja. Päätös tarjouskilpailun käynnistämisestä tehdään esiselvityksen ja markkinakartoituksen jälkeen. Ilmoitetut tiedot hankinnasta tai hankintamenettelystä eivät ole hankintayksikköjä sitovia mahdollisessa myöhemmässä hankintamenettelyssä. Tähän markkinavuoropuheluun osallistumatta jättäminen ei estä mahdolliseen tarjouskilpailuun osallistumista, eikä vuoropuheluun osallistuminen vaikuta tarjoajan asemaan varsinaisessa tarjouskilpailussa. Markkinavuoropuhelussa esiin tulleet tiedot säilyvät täysin luottamuksellisina ja niitä tullaan käyttämään ainoastaan mahdollisen hankinnan kehittämiseen ja suunnitteluun. MARKKINAVUOROPUHELU Markkinavuoropuhelut toteutetaan alustavan aikataulun mukaisesti torstaina 4.9.2025 klo 9-15 välisenä aikana etäyhteydellä Teams-kokouksena. Jokaiselle ilmoittautuneelle varataan oma kokousaika, kestoltaan noin 45 minuuttia. Mikäli ilmoittautuneita tulee enemmän, voidaan osa markkinavuoropuheluista toteuttaa tiistaina 9.9.2025 klo 9-15 välisenä aikana. Markkinavuoropuhelu tullaan toteuttamaan suomen kielellä. Vuoropuheluun osallistumisesta ei makseta korvausta. ILMOITTAUTUMINEN Kaikkia kiinnostuneita alan toimijoita pyydetään ilmoittautumaan markkinavuoropuheluun viimeistään keskiviikkoon 20.8.2025 klo 16.00 mennessä oheisen Webropol-kyselyn kautta: https://link.webropolsurveys.com/S/034659090A1139D4. Monetra Oulu Oy Hankintapalvelut ilmoittaa osallistujille markkinavuoropuhelun tarkemman aikataulun ja lähettää linkin Teams-kokoukseen viimeistään viikon 35 alkupuolella. Ilmoittautumista koskevia lisätietoja antaa tarvittaessa: Jonna Haataja, hankinta-asiantuntija jonna.haataja@monetra.fi
Tietopyyntö: Mammografiaseulonta ja kliiniset mammografiatutkimukset Pirkanmaan hyvinvointialueelle
Tietopyynnön kohteena on mammografiaseulonta ja kliiniset mammografiatutkimukset Pirkanmaan hyvinvointialueelle. Mammografiaseulontojen ja kliinisten mammografiatutkimusten kilpailutus on Terveydenhuollon kuvantamis- ja tutkimuspalveluiden dynaamisen kaltaiseen hankintajärjestelmään (565539) liittyvä hankintajärjestelmän sisäinen kilpailutus (kts. tarkemmat tiedot kohdasta "Hankinnan taustaa"). HUOM! Tietopyyntöön vastaaminen ei edellytä vastaajan osallistumista hankintajärjestelmään. Tämä on hankintaa koskeva tietopyyntö, ei ennakkoilmoitus, ei hankintailmoitus, ei osallistumispyyntö eikä tarjouspyyntö. Tietopyynnön tavoite on saada markkinatoimijoilta ennakkotietoja hankintajärjestelmän sisäisen kilpailutuksen valmistelun tueksi. Mammografiaseulonnoilla ja kliinisillä mammografiatutkimuksilla tarkoitetaan Pirkanmaanhyvinvointialueen asukkaille rintasyöpäseulontojen tai rintasyövän seurannan vuoksi tehtäviä mammografiatutkimuksia. Palvelun tavoitteena on rintasyövän varhainen toteaminen ja seuranta. Tietopyyntö ja siihen saadut vastaukset eivät sido hankintayksikköä tai vastaajaa. Tietopyyntö ei velvoita hankintayksikköä toteuttamaan hankintaa, eikä tietopyyntöön vastaaminen velvoita vastaajaa osallistumaan dynaamiseen hankintajärjestelmään tai jättämään tarjousta dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä julkaistaviin tarjouspyyntöihin. Hankintaa koskevat tiedot voivat muuttua lopulliseen tarjouspyyntöön. Tietopyyntöön vastaaminen tai vastaamatta jättäminen ei ole este hankintajärjestelmään osallistumiselle ja hankintajärjestelmään hyväksymisen jälkeen sen sisällä julkaistavaan tarjouspyyntöön vastaamiselle. Tietopyyntöön vastaaminen ei vaikuta Vastaajan asemaan hankintajärjestelmän sisäisessä tarjouskilpailussa. Tietopyynnön vastaukset käsitellään luottamuksellisina. Vastauksia käytetään tukena hankinnan tarkemmassa määrittelyssä. TIETOPYYNTÖÖN VASTAAMINEN Pyydämme vastaamaan tietopyynnön kysymyksiin erillisen forms-kyselylomakkeen kautta osoitteessa: https://forms.office.com/e/QJVSCkH6QB Kyselylomakkeen linkki on käytettävissä joko tietopyynnön lopussa olevasta suorasta linkistä tai kopioimalla yllä oleva teksti ja liittämällä se verkkoselaimenne osoiteriville. Vastaukset forms-lomakkeen kysymyksiin tulee antaa viimeistään 17.08.2025 23:59. Tietopyynnön kohteena on mammografiaseulonta ja kliiniset mammografiatutkimukset Pirkanmaan hyvinvointialueelle. Mammografiaseulontojen ja kliinisten mammografiatutkimusten kilpailutus on Terveydenhuollon kuvantamis- ja tutkimuspalveluiden dynaamisen kaltaiseen hankintajärjestelmään (565539) liittyvä hankintajärjestelmän sisäinen kilpailutus (kts. tarkemmat tiedot kohdasta "Hankinnan taustaa"). HUOM! Tietopyyntöön vastaaminen ei edellytä vastaajan osallistumista hankintajärjestelmään. Tämä on hankintaa koskeva tietopyyntö, ei ennakkoilmoitus, ei hankintailmoitus, ei osallistumispyyntö eikä tarjouspyyntö. Tietopyynnön tavoite on saada markkinatoimijoilta ennakkotietoja hankintajärjestelmän sisäisen kilpailutuksen valmistelun tueksi. Mammografiaseulonnoilla ja kliinisillä mammografiatutkimuksilla tarkoitetaan Pirkanmaanhyvinvointialueen asukkaille rintasyöpäseulontojen tai rintasyövän seurannan vuoksi tehtäviä mammografiatutkimuksia. Palvelun tavoitteena on rintasyövän varhainen toteaminen ja seuranta. Tietopyyntö ja siihen saadut vastaukset eivät sido hankintayksikköä tai vastaajaa. Tietopyyntö ei velvoita hankintayksikköä toteuttamaan hankintaa, eikä tietopyyntöön vastaaminen velvoita vastaajaa osallistumaan dynaamiseen hankintajärjestelmään tai jättämään tarjousta dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä julkaistaviin tarjouspyyntöihin. Hankintaa koskevat tiedot voivat muuttua lopulliseen tarjouspyyntöön. Tietopyyntöön vastaaminen tai vastaamatta jättäminen ei ole este hankintajärjestelmään osallistumiselle ja hankintajärjestelmään hyväksymisen jälkeen sen sisällä julkaistavaan tarjouspyyntöön vastaamiselle. Tietopyyntöön vastaaminen ei vaikuta Vastaajan asemaan hankintajärjestelmän sisäisessä tarjouskilpailussa. Tietopyynnön vastaukset käsitellään luottamuksellisina. Vastauksia käytetään tukena hankinnan tarkemmassa määrittelyssä. TIETOPYYNTÖÖN VASTAAMINEN Pyydämme vastaamaan tietopyynnön kysymyksiin erillisen forms-kyselylomakkeen kautta osoitteessa: https://forms.office.com/e/QJVSCkH6QB Kyselylomakkeen linkki on käytettävissä joko tietopyynnön lopussa olevasta suorasta linkistä tai kopioimalla yllä oleva teksti ja liittämällä se verkkoselaimenne osoiteriville. Vastaukset forms-lomakkeen kysymyksiin tulee antaa viimeistään 17.08.2025 23:59.
Tietopyyntö: Merikuljetukset
Tämä ilmoitus ei ole ennakkoilmoitus, hankintailmoitus tai tarjouspyyntö vaan lain julkisista hankinnoista ja käyttöoikeussopimuksista 65§:n tarkoittama tietopyyntö. Tämän tietopyynnön tarkoituksena on kartoittaa alustavasti markkinoilla toimivien palveluntuottajien kykyä ja kiinnostusta toteuttaa tässä tietopyynnössä tarkemmin esitettyä palvelua. Tietopyyntö ja siihen annetut vastaukset eivät sido kumpaakaan osapuolta. Hankintayksikkö ei sitoudu toteuttamaan hankintaa tietopyynnön perusteella, eivätkä tietopyynnössä esitetyt kuvaukset tai määritykset sido tilaajaa. Tietopyyntöön vastaamisessa tai markkinavuoropuheluun osallistumisessa ei ole kyse sellaisesta hankinnan valmisteluun osallistumisesta, joka voisi johtaa siihen, ettei tarjouskilpailuun voisi osallistua (ks. Laki julkisista hankinnoista ja käyttöoikeussopimuksista 66 §).Tietopyyntö on lähetetty julkaistavaksi HILMA – palveluun osoitteessa www.hankintailmoitukset.fi Toivomme vastauksianne ja näkemyksiänne hyvän tarjouskilpailun valmistelun tueksi. Yrityksillä ei ole oikeutta vaatia korvausta tietopyyntöön vastaamisesta. Tällä tietopyynnöllä on tarkoitus kartoittaa vesikuljetuksia hoitavia palveluntuottajia Suomenlahden saariston ja Saaristomeren saariston alueella. Kuljetustarpeet liittyvät henkilö-, tavara-, huolto- ja kalustokuljetuksiin, jotka sisältävät myös raskaankaluston kuljetukset. Kuljetustarve on ympärivuotista ja ympärivuorokautista. Kuljetustarve on keikkaluontoista. Kuljetuskaluston tulee tarvittaessa pystyä kiinnittymään/purkamaan ja lastaamaan ramppipaikalle tai luonnonsatamaan, pääosassa saaristoa on laiturit. Hankintayksikkö on asettanut kysymyksiä kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit" joihin toivotaan vastauksia. Tämä ilmoitus ei ole ennakkoilmoitus, hankintailmoitus tai tarjouspyyntö vaan lain julkisista hankinnoista ja käyttöoikeussopimuksista 65§:n tarkoittama tietopyyntö. Tämän tietopyynnön tarkoituksena on kartoittaa alustavasti markkinoilla toimivien palveluntuottajien kykyä ja kiinnostusta toteuttaa tässä tietopyynnössä tarkemmin esitettyä palvelua. Tietopyyntö ja siihen annetut vastaukset eivät sido kumpaakaan osapuolta. Hankintayksikkö ei sitoudu toteuttamaan hankintaa tietopyynnön perusteella, eivätkä tietopyynnössä esitetyt kuvaukset tai määritykset sido tilaajaa. Tietopyyntöön vastaamisessa tai markkinavuoropuheluun osallistumisessa ei ole kyse sellaisesta hankinnan valmisteluun osallistumisesta, joka voisi johtaa siihen, ettei tarjouskilpailuun voisi osallistua (ks. Laki julkisista hankinnoista ja käyttöoikeussopimuksista 66 §).Tietopyyntö on lähetetty julkaistavaksi HILMA – palveluun osoitteessa www.hankintailmoitukset.fi Toivomme vastauksianne ja näkemyksiänne hyvän tarjouskilpailun valmistelun tueksi. Yrityksillä ei ole oikeutta vaatia korvausta tietopyyntöön vastaamisesta. Tällä tietopyynnöllä on tarkoitus kartoittaa vesikuljetuksia hoitavia palveluntuottajia Suomenlahden saariston ja Saaristomeren saariston alueella. Kuljetustarpeet liittyvät henkilö-, tavara-, huolto- ja kalustokuljetuksiin, jotka sisältävät myös raskaankaluston kuljetukset. Kuljetustarve on ympärivuotista ja ympärivuorokautista. Kuljetustarve on keikkaluontoista. Kuljetuskaluston tulee tarvittaessa pystyä kiinnittymään/purkamaan ja lastaamaan ramppipaikalle tai luonnonsatamaan, pääosassa saaristoa on laiturit. Hankintayksikkö on asettanut kysymyksiä kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit" joihin toivotaan vastauksia.
Markkinakartoitus jätteen siirtokuljetukset
Sammakkokangas Oy:llä on tulossa hankintaan siirtokuljetukset Sammakkokankaan jätekeskuksesta käsittelylaitoksiin. Kuljetettava jäte siirtokuormataan kuljetuskalustoon jätekeskuksessa. Kuljetettavana on polttoon menevää yhdyskuntajätettä ja biohajoavaa jätettä. Sammakkokangas Oy:llä on tulossa hankintaan siirtokuljetukset Sammakkokankaan jätekeskuksesta käsittelylaitoksiin. Kuljetettava jäte siirtokuormataan kuljetuskalustoon jätekeskuksessa. Kuljetettavana on polttoon menevää yhdyskuntajätettä ja biohajoavaa jätettä. Hankinta alkaa 1.1.2026. Varsinaiseksi hankinta-ajaksi on ajateltu 36 kk ja tämän päälle mahdollinen optio.
Kutsu markkinavuoropuheluun: Talous-, palkka- ja henkilöstöhallinnon palveluiden hankinta Kokkolan Urheilupuistolle
Tämä on kutsu markkinavuoropuheluun, ei hankintailmoitus. Markkinavuoropuhelu liittyy mahdolliseen tulevaan talous-, palkka- ja henkilöstöhallinnon palveluiden hankintaan, jota Kokkolan Urheilupuisto Oy suunnittelee. Mahdollisen hankinnan kohteena on palveluntarjoaja, joka voi kokonaisuutena tarjota talous-, palkka- ja henkilöstöhallinnon järjestelmät sekä palvelut. Hankinnan kohteet ja ryhmittely tarkentuvat ja määritetään mahdollisella julkaistavalla tarjouspyynnöllä. Alustavasti hankinnan kohteena on talous-, palkka- ja henkilöstöhallinnon palvelut. Lopullinen sisältö tarkentuu mahdollisesti myöhemmin julkaistavaan lopulliseen tarjouspyyntöön. Tällä kutsulla pyydämme hankinnasta kiinnostuneita tarjoajia ilmoittautumaan ja osallistumaan myöhemmin mahdollisesti hankittavia kokonaisuuksia koskevaan markkinavuoropuheluun. Vuoropuhelulla haetaan tietoa markkinoilla toimivista tarjoajista ja tarjolla olevien palveluiden ominaisuuksista suhteessa tilaajien tarpeisiin. Tavoitteena on saada palautetta sekä mahdollisia kehitysehdotuksia valmisteilla olevaan tarjouspyyntökokonaisuuteen. Tämä ilmoitus ei velvoita hankintayksikköä toteuttamaan varsinaista hankintaa, eikä hankintayksikkö sitoudu tekemään tämän ilmoituksen mukaista hankintaa. Päätös tarjouskilpailun käynnistämisestä tehdään esiselvityksen ja markkinakartoituksen jälkeen. Ilmoitetut tiedot hankinnasta tai hankintamenettelystä eivät ole hankintayksikköä sitovia mahdollisessa myöhemmässä hankintamenettelyssä. Tähän markkinavuoropuheluun osallistumatta jättäminen ei estä mahdolliseen tarjouskilpailuun osallistumista, eikä vuoropuheluun osallistuminen vaikuta tarjoajan asemaan varsinaisessa tarjouskilpailussa. Markkinavuoropuhelussa esiin tulleet tiedot säilyvät täysin luottamuksellisina ja niitä tullaan käyttämään ainoastaan mahdollisen hankinnan kehittämiseen ja suunnitteluun. MARKKINAVUOROPUHELU Markkinavuoropuhelut toteutetaan alustavan aikataulun mukaisesti torstaina 4.9.2025 klo 8-16 välisenä aikana etäyhteydellä Teams-kokouksena. Jokaiselle ilmoittautuneelle varataan oma kokousaika, kestoltaan noin 45 minuuttia. Mikäli ilmoittautuneita tulee enemmän, voidaan osa markkinavuoropuheluista toteuttaa keskiviikkona 3.9.2025 klo 8-16 välisenä aikana. Markkinavuoropuhelu tullaan toteuttamaan suomen kielellä. Vuoropuheluun osallistumisesta ei makseta korvausta. ILMOITTAUTUMINEN Kaikkia kiinnostuneita alan toimijoita pyydetään ilmoittautumaan markkinavuoropuheluun viimeistään perjantaihin 15.8.2025 klo 16.00 mennessä oheisen Webropol-kyselyn kautta: https://link.webropolsurveys.com/S/21CB01D8B52D54BE. Markkinavuoropuheluun osallistujilta toivotaan alkuun noin 15-20 minuutin esittelyä/demoa palveluista/käytetyistä järjestelmistä. Hankintayksikkö ilmoittaa osallistujille markkinavuoropuhelun tarkemman aikataulun ja lähettää linkin Teams-kokoukseen viikon 34 alkupuolella. Ilmoittautumista koskevia lisätietoja antaa tarvittaessa: - Lotta Rajala, lotta.rajala@kokkolaareena.fi (mahdolliseen tulevaan hankintaan liittyvät) - Jonna Haataja, jonna.haataja@monetra.fi (markkinavuoropuhelun aikatauluun ja toteutukseen liittyvät) Tämä on kutsu markkinavuoropuheluun, ei hankintailmoitus. Markkinavuoropuhelu liittyy mahdolliseen tulevaan talous-, palkka- ja henkilöstöhallinnon palveluiden hankintaan, jota Kokkolan Urheilupuisto Oy suunnittelee. Mahdollisen hankinnan kohteena on palveluntarjoaja, joka voi kokonaisuutena tarjota talous-, palkka- ja henkilöstöhallinnon järjestelmät sekä palvelut. Hankinnan kohteet ja ryhmittely tarkentuvat ja määritetään mahdollisella julkaistavalla tarjouspyynnöllä. Alustavasti hankinnan kohteena on talous-, palkka- ja henkilöstöhallinnon palvelut. Lopullinen sisältö tarkentuu mahdollisesti myöhemmin julkaistavaan lopulliseen tarjouspyyntöön. Tällä kutsulla pyydämme hankinnasta kiinnostuneita tarjoajia ilmoittautumaan ja osallistumaan myöhemmin mahdollisesti hankittavia kokonaisuuksia koskevaan markkinavuoropuheluun. Vuoropuhelulla haetaan tietoa markkinoilla toimivista tarjoajista ja tarjolla olevien palveluiden ominaisuuksista suhteessa tilaajien tarpeisiin. Tavoitteena on saada palautetta sekä mahdollisia kehitysehdotuksia valmisteilla olevaan tarjouspyyntökokonaisuuteen. Tämä ilmoitus ei velvoita hankintayksikköä toteuttamaan varsinaista hankintaa, eikä hankintayksikkö sitoudu tekemään tämän ilmoituksen mukaista hankintaa. Päätös tarjouskilpailun käynnistämisestä tehdään esiselvityksen ja markkinakartoituksen jälkeen. Ilmoitetut tiedot hankinnasta tai hankintamenettelystä eivät ole hankintayksikköä sitovia mahdollisessa myöhemmässä hankintamenettelyssä. Tähän markkinavuoropuheluun osallistumatta jättäminen ei estä mahdolliseen tarjouskilpailuun osallistumista, eikä vuoropuheluun osallistuminen vaikuta tarjoajan asemaan varsinaisessa tarjouskilpailussa. Markkinavuoropuhelussa esiin tulleet tiedot säilyvät täysin luottamuksellisina ja niitä tullaan käyttämään ainoastaan mahdollisen hankinnan kehittämiseen ja suunnitteluun. MARKKINAVUOROPUHELU Markkinavuoropuhelut toteutetaan alustavan aikataulun mukaisesti torstaina 4.9.2025 klo 8-16 välisenä aikana etäyhteydellä Teams-kokouksena. Jokaiselle ilmoittautuneelle varataan oma kokousaika, kestoltaan noin 45 minuuttia. Mikäli ilmoittautuneita tulee enemmän, voidaan osa markkinavuoropuheluista toteuttaa keskiviikkona 3.9.2025 klo 8-16 välisenä aikana. Markkinavuoropuhelu tullaan toteuttamaan suomen kielellä. Vuoropuheluun osallistumisesta ei makseta korvausta. ILMOITTAUTUMINEN Kaikkia kiinnostuneita alan toimijoita pyydetään ilmoittautumaan markkinavuoropuheluun viimeistään perjantaihin 15.8.2025 klo 16.00 mennessä oheisen Webropol-kyselyn kautta: https://link.webropolsurveys.com/S/21CB01D8B52D54BE. Markkinavuoropuheluun osallistujilta toivotaan alkuun noin 15-20 minuutin esittelyä/demoa palveluista/käytetyistä järjestelmistä. Hankintayksikkö ilmoittaa osallistujille markkinavuoropuhelun tarkemman aikataulun ja lähettää linkin Teams-kokoukseen viikon 34 alkupuolella. Ilmoittautumista koskevia lisätietoja antaa tarvittaessa: - Lotta Rajala, lotta.rajala@kokkolaareena.fi (mahdolliseen tulevaan hankintaan liittyvät) - Jonna Haataja, jonna.haataja@monetra.fi (markkinavuoropuhelun aikatauluun ja toteutukseen liittyvät)
Publiskās ārtelpas attīstības Limbažu pilsētas funkcionālajā teritorijā
Publiskās ārtelpas attīstības Limbažu pilsētas funkcionālajā teritorijā
Ilmoitusnumero | 433486-2025 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Rakennustyöt (45000000) |
EUVL S | 126/2025 |
Ilmoitustyyppi | Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Limbažu novada pašvaldība Limbaži iepirkumi@limbazunovads.lv https://ted.europa.eu/lv/notice/-/detail/433486-2025 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |
Sanierung Hebelschule Laufenburg (Baden) Erdarbeiten
Freilegen der Außenwände bis zur Fundamentierung, Verbauarbeiten zur Herstellung eines Lichtschachtes, Entwässerungsarbeiten inkl. 3 Rückstau-Hebeanlagen
Ilmoitusnumero | 434220-2025 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Kaivu- ja maansiirtotyöt (45112000) |
EUVL S | 126/2025 |
Ilmoitustyyppi | Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Stadt Laufenburg (Baden); Bauamt Laufenburg (Baden) bauamt@laufenburg-baden.de https://ted.europa.eu/de/notice/-/detail/434220-2025 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |
A.0433.175228_NEU, A.0433.175228_NEU, CR /Informatik + Mathematik -Neubau-
Erstellung eines 4 -Geschossigen Institutsgebäde für die
Fachbereiche Informatik und Mathematik auf dem Campus
Riedberg.
BRI : ca. 76000 m³
NRF : ca. 15300 m²
Ilmoitusnumero | 434761-2025 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Rakennustyöt (45000000), Maa-, tie- ja vesirakennustöiden ja muiden rakennustöiden kokonais- tai osaurakat (45200000), Rakennusten lopputyöt (45400000) |
EUVL S | 126/2025 |
Ilmoitustyyppi | Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Landesbetrieb Bau und Immobilien Hessen Niederlassung Mitte Zentrale Vergabe Bad Nauheim Info.Vergabe@lbih.hessen.de https://ted.europa.eu/de/notice/-/detail/434761-2025 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |
Architektenleistungen und Bauzeichenarbeiten
Architektenleistungen und Bauzeichenarbeiten im JRC Karlsruhe
Ilmoitusnumero | 435706-2025 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Teolliset tarkastuspalvelut (71730000) |
EUVL S | 126/2025 |
Ilmoitustyyppi | Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Europäische Kommission, Gemeinsame Forschungsstelle (JRC) Eggenstein-Leopoldshafen jrc-procurement-karlsruhe@ec.europa.eu https://ted.europa.eu/de/notice/-/detail/435706-2025 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |
AVVISO PUBBLICO AI SENSI DELLART. 193, COMMA 16, D. LGS. 36/2023, FINALIZZATO ALLA PREDISPOSIZIONE DA PARTE DI ESCo (ENERGY SERVICE COMPANY), DOTATE DELLA CERTIFICAZIONE UNI CEI 11352, DI MANIFESTARE LA PROPRIA DISPONIBILIT A REALIZZARE LAVORI CHE POSSANO USUFRUIRE DEGLI INCENTIVI PREVISTI DALLA MISURA DEL PNRR M7 INVESTIMENTO 17 REPOWER – REGOLAMENTO (UE) 2023/435 DEL 27 FEBBRAIO 2023 SUL PATRIM
AVVISO PUBBLICO AI SENSI DELLART. 193, COMMA 16, D. LGS. 36/2023, FINALIZZATO ALLA PREDISPOSIZIONE DA PARTE DI ESCo (ENERGY SERVICE COMPANY), DOTATE DELLA CERTIFICAZIONE UNI CEI 11352, DI MANIFESTARE LA PROPRIA DISPONIBILIT A REALIZZARE LAVORI CHE POSSANO USUFRUIRE DEGLI INCENTIVI PREVISTI DALLA MISURA DEL PNRR M7 INVESTIMENTO 17 REPOWER - REGOLAMENTO (UE) 2023/435 DEL 27 FEBBRAIO 2023 SUL PATRIMONIO IMMOBILIARE DI EDILIZIA RESIDENZIALE PUBBLICA (ERP) DI PROPRIETA DI ERAP MARCHE. LOTTO 4
Ilmoitusnumero | 433527-2025 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Insinööripalvelut (71300000) |
EUVL S | 126/2025 |
Ilmoitustyyppi | Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
ERAP Marche - Presidio di Pesaro Urbino ANCONA (AN) erap.marche@emarche.it https://ted.europa.eu/it/notice/-/detail/433527-2025 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |
De beste security monitoring oplossing voor Rotterdam
Ter voorbereiding op de voorgenomen aanbesteding organiseert de Gemeente een marktconsultatie. Dit is een informatie-uitwisseling die door de Gemeente wordt georganiseerd met belanghebbende partijen over de voorgenomen opdracht.
De Gemeente wil de verkregen informatie gebruiken om een marktgerichte en realistische aanbesteding op te stellen. De marktconsultatie biedt de Gemeente tevens de mogelijkheid om inzicht te verkrijgen in hoeverre aanbieders kunnen voldoen aan de behoeften van de Gemeente, met betrekking tot de implementatie van een security monitoring oplossing voor de OT-omgevingen binnen de gemeente Rotterdam. Dit betreft diverse netwerken en systemen, zoals PLC’s, SCADA, camera’s, IoT-sensoren en overige kritieke assets, met als doel cyberaanvallen te detecteren en de veerkracht van deze systemen te verbeteren.
Het document is als volgt gestructureerd:
Hoofdstuk 2: Inzicht in de voorgenomen opdracht, de huidige situatie en de gewenste situatie.
Hoofdstuk 3: Beschrijving van het verloop van de marktconsultatie.
Hoofdstuk 4: Relevante bijlagen.
Wij nodigen een brede groep marktpartijen uit om met ons mee te denken over mogelijke oplossingen. Hoewel deze fase vormvrij is en geen garanties biedt, stelt de consultatie ons in staat om later dit jaar een realistische en goed onderbouwde uitvraag te formuleren. Voor vragen kunt u contact met ons opnemen via de gecommuniceerde kanalen.
Ilmoitusnumero | 434329-2025 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Valmisohjelmien ohjelmointipalvelut (72210000), Sovellusohjelmiston ohjelmointipalvelut (72212000), Verkko-ohjelmistojen kehittämispalvelut (72212210), Erilaiset verkko-ohjelmistojen kehittämispalvelut (72212219), Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Verkkokäyttöjärjestelmäohjelmatuotteet (48214000), Verkon kehittäjän ohjelmatuotteet (48215000), Tosiaikaiset käyttöjärjestelmäohjelmatuotteet (48627000), Apuohjelmatuotteet (48700000), Vaaroilta suojautumista ja riskienhallintaa koskevat konsulttipalvelut (71317000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000), Ohjelmointi ja siihen liittyvät neuvontapalvelut (72200000) |
EUVL S | 126/2025 |
Ilmoitustyyppi | Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Gemeente Rotterdam Rotterdam e.cosic@rotterdam.nl https://ted.europa.eu/nl/notice/-/detail/434329-2025 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |
Sanierung Hebelschule Laufenburg (Baden) Aufzug
Herstellen eines behindertengerechten Aufzuges mit 4 Haltestellen.
Ilmoitusnumero | 434830-2025 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Hissien asennustyöt (45313100) |
EUVL S | 126/2025 |
Ilmoitustyyppi | Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Stadt Laufenburg (Baden); Bauamt Laufenburg (Baden) bauamt@laufenburg-baden.de https://ted.europa.eu/de/notice/-/detail/434830-2025 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |
Ārvalstu mediju plānošanas un iegādes pakalpojumu realizācija Rīgas ziemas starptautiskajai kampaņai
Ārvalstu mediju plānošanas un iegādes pakalpojumu realizācija Rīgas ziemas starptautiskajai kampaņai
Ilmoitusnumero | 435792-2025 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Mainoskampanjapalvelut (79341400) |
EUVL S | 126/2025 |
Ilmoitustyyppi | Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Rīgas valstspilsētas pašvaldības Centrālās administrācijas Iepirkumu pārvalde Rīga rdpi@riga.lv https://ted.europa.eu/lv/notice/-/detail/435792-2025 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |
Prior information notice: Office supplies, copy paper and school materials for municipalities and IKS in the Kongsvinger region 2025 – 2029.
The supplier market is invited to comment on and provide input for the draft of the tender documentation that is attached to this notice. In the planning phase of a procurement there is the possibility to have a dialogue with the market, whilst when the competition is announced there is little room to make changes. Suppliers are therefore encouraged to provide input and comments. We will appreciate proposals and comments on all parts of the tender documentation. Feedback and input is requested to be sent via the communication module in Mercell by 21.08.2025.NB. Due to staff holidays, questions and comments will not be answered in weeks 28 - 31.
Ilmoitusnumero | 433536-2025 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Kirjoitustarvikkeet (30192700), Tarralaput (30192800), Korjausvälineet (30192900), Luonnostelutarvikkeet (30194000), Taulut (kirjoittamista varten) (30195000), Suunnittelujärjestelmät (30196000), Ajanvarauskirjat tai lisälehdet (30196200), Pienet toimistotarvikkeet (30197000), Toimistokoneet, -laitteet ja -tarvikkeet, lukuun ottamatta tietokoneita, tulostimia ja kalusteita (30100000), Sinkilät, nuvit, piirustusnastat (30197100), Tekstinkäsittelylaitteet (30110000), Kierrekansiot ja paperiliittimet (30197200), Postitoimistolaitteet (30130000), Valokopiopaperi (30197643), Lasku- ja kirjanpitokoneet (30140000), Paperitavarat ja muut tuotteet (30199000), Kirjoituskoneet (30150000), Kirjekuoret, kirjekortit ja kuvattomat postikortit (30199200), Nimiöintikoneet (30170000), Akut ja paristot (31440000), Erilaiset koneet, laitteet ja tarvikkeet (30190000), Toimistolaitteet lukuun ottamatta kalusteita (30191000) |
EUVL S | 126/2025 |
Ilmoitustyyppi | Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Kongsvinger Kommune KONGSVINGER riik@kongsvinger.kommune.no https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/433536-2025 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |
Contract de achizitie publică de furnizare aparatură medicală divizat pe 4 loturi
Contract de achizitie publică de furnizare aparatură medicală divizat pe 4 loturi, conform caiet de sarcini si anexa la caietul de sarcini-specificatii tehnice. Contract valabil pana la data de 31.12.2025.
Ilmoitusnumero | 434402-2025 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Lääketieteelliset laitteet (33100000), Endoskopia- ja tähystyskirurgialaitteet (33168000), Leikkauspöydät (33192230) |
EUVL S | 126/2025 |
Ilmoitustyyppi | Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA "SFANTUL IOAN CEL NOU" SUCEAVA Suceava licitatii@spjsv.ro https://ted.europa.eu/ro/notice/-/detail/434402-2025 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |