Tämä on tietopyyntö ja ilmoitus markkinavuoropuhelun käynnistämisestä. Tämä ei ole ennakkoilmoitus, hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö, eikä ilmoituksen julkaisemisella aloiteta tarjouskilpailua. Kymenlaakson hyvinvointialue pyrkii tällä tietopyynnöllä kartoittamaan markkinoiden tilannetta ja tarjolla olevia järjestelmiä toiminnallisuuksineen ja kehityssuunnitelmineen, jotta varsinainen tarjouskilpailu voidaan toteuttaa mahdollisimman tarkoituksenmukaisella tavalla. Tietopyyntö ei velvoita Kymenlaakson hyvinvointialuetta toteuttamaan hankintaa. Tietopyynnöllä pyydetään toimittajilta vastauksia tietopyynnön liitteenä olevaan vastauslomakkeeseen. Mahdolliset lisätietokysymykset tulee lähtökohtaisesti jättää osana tietopyyntövastauksia. Hankintayksikkö ei julkaise tietopyyntövaiheessa jätettyjä lisätietokysymyksiä. Tämä tietopyyntö koskee Kymenlaakson hyvinvointialueen sähköisen allekirjoituksen hankintaa, joka on soveltuva sopimusten digitalisointiin sisältäen sähköisen allekirjoituksen ja arkistoinnin. Sähköisellä allekirjoituksella ja sopimusten digitalisoinnilla tarkoitetaan tässä tietopyynnössä järjestelmäkokonaisuutta, jonka avulla voidaan hallinnoida erilaisia sopimuskokonaisuuksia, luoda sopimuspohjia, allekirjoittaa valmiita järjestelmään tuotavia sähköisiä dokumentteja. Tällä hetkellä sosiaalipalveluissa tarve on digitalisoida ja saada sähköiset allekirjoitukset mm. omaishoidon toimeksiantosopimukset, tukisuhdesopimukset, tukiasumisen sopimukset, elatussopimukset, huolto- ja tapaamissopimukset. Seuraavina vuosina voi Kymenlaakson hyvinvointialueen eri toimialojen palveluissa esiin nousta tarve myös muiden sopimusten digitalisointiin ja sähköiseen allekirjoitukseen. Tavoitteena on vähentää sopimusten manuaalista tulostamista, allekirjoittamista ja postitusta. Tavoitteena on vähentää tällä hetkellä järjestelmien ulkopuolella tehtäviä toimintoja työn tehostamiseksi. Järjestelmällä tavoitellaan myös hyviä raportointitoiminnallisuuksia, jotta digitalisoitujen sopimusten ja allekirjoitusten seurantatietoja pystytään hyödyntämään tiedolla johtamisessa ja toiminnan kehittämisessä. Järjestelmälle on tunnistettu seuraavia keskeisiä käyttötapauksia ja tarpeita: -Sopimusten sähköinen allekirjoitus eri osapuolten välillä -Valmiiden sähköisten sopimusten tuominen järjestelmään -Mahdollisuus luoda järjestelmässä omia sopimuspohjia -Mahdollisuus arkistoida manuaalisesti tehtyjä sopimuksia sähköiseen muotoon -Sopimusten sähköinen arkistointi -Integraatiokyvykkyys tarvittaviin järjestelmiin (esimerkiksi tällä hetkellä Sosiaali Lifecare) -Tehtävien hallinta eri toiminnoille ja palveluille Järjestelmälle on tunnistettu seuraavia keskeisiä sidosryhmiä ja toimijoita: -Talouspalvelut -Tulosaluejohtajat -Toimialuejohtajat -Johtavat sosiaalityöntekijät -Esihenkilöt -Palveluohjaajat ja koordinaattorit -Tarvittavat järjestelmät (esim. potilastietojärjestelmä) -Sihteerit -Hallintopalvelut Hankintaa koskevat lisätiedot Toimittajia pyydetään vastaamaan tietopyyntöön toimittamalla liitteenä oleva vastauslomake 5.12.2024 klo 13.00 mennessä. Vastaukset tulee toimittaa Tarjouspalvelun kautta. Markkinavuoropuhelu aloitetaan tutustumalla vastaajien toimittamiin vastauksiin. Tarvittaessa Kymenlaakson hyvinvointialue valitsee 1-3 toimittajaa tunnin mittaiseen keskusteluun toimittajan ja Kymenlaakson hyvinvointialueen välillä, jossa käydään läpi tarkemmin tarjottua ratkaisua ja mahdollisia avoimia kysymyksiä. Mahdolliset keskustelut toteutetaan Teamsin välityksellä arviolta viikolla 51. Kymenlaakson hyvinvointialue ilmoittaa keskusteluajat valituille toimittajille. Tietopyyntöön vastanneille ei makseta korvausta tietopyyntöön vastaamisesta, eikä Kymenlaakson hyvinvointialue korvaa tietopyyntöön vastaamisesta tai toimittajatapaamisista aiheutuvia kustannuksia. Tämä on tietopyyntö ja ilmoitus markkinavuoropuhelun käynnistämisestä. Tämä ei ole ennakkoilmoitus, hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö, eikä ilmoituksen julkaisemisella aloiteta tarjouskilpailua. Kymenlaakson hyvinvointialue pyrkii tällä tietopyynnöllä kartoittamaan markkinoiden tilannetta ja tarjolla olevia järjestelmiä toiminnallisuuksineen ja kehityssuunnitelmineen, jotta varsinainen tarjouskilpailu voidaan toteuttaa mahdollisimman tarkoituksenmukaisella tavalla. Tietopyyntö ei velvoita Kymenlaakson hyvinvointialuetta toteuttamaan hankintaa. Tietopyynnöllä pyydetään toimittajilta vastauksia tietopyynnön liitteenä olevaan vastauslomakkeeseen. Mahdolliset lisätietokysymykset tulee lähtökohtaisesti jättää osana tietopyyntövastauksia. Hankintayksikkö ei julkaise tietopyyntövaiheessa jätettyjä lisätietokysymyksiä. Tämä tietopyyntö koskee Kymenlaakson hyvinvointialueen sähköisen allekirjoituksen hankintaa, joka on soveltuva sopimusten digitalisointiin sisältäen sähköisen allekirjoituksen ja arkistoinnin. Sähköisellä allekirjoituksella ja sopimusten digitalisoinnilla tarkoitetaan tässä tietopyynnössä järjestelmäkokonaisuutta, jonka avulla voidaan hallinnoida erilaisia sopimuskokonaisuuksia, luoda sopimuspohjia, allekirjoittaa valmiita järjestelmään tuotavia sähköisiä dokumentteja. Tällä hetkellä sosiaalipalveluissa tarve on digitalisoida ja saada sähköiset allekirjoitukset mm. omaishoidon toimeksiantosopimukset, tukisuhdesopimukset, tukiasumisen sopimukset, elatussopimukset, huolto- ja tapaamissopimukset. Seuraavina vuosina voi Kymenlaakson hyvinvointialueen eri toimialojen palveluissa esiin nousta tarve myös muiden sopimusten digitalisointiin ja sähköiseen allekirjoitukseen. Tavoitteena on vähentää sopimusten manuaalista tulostamista, allekirjoittamista ja postitusta. Tavoitteena on vähentää tällä hetkellä järjestelmien ulkopuolella tehtäviä toimintoja työn tehostamiseksi. Järjestelmällä tavoitellaan myös hyviä raportointitoiminnallisuuksia, jotta digitalisoitujen sopimusten ja allekirjoitusten seurantatietoja pystytään hyödyntämään tiedolla johtamisessa ja toiminnan kehittämisessä. Järjestelmälle on tunnistettu seuraavia keskeisiä käyttötapauksia ja tarpeita: -Sopimusten sähköinen allekirjoitus eri osapuolten välillä -Valmiiden sähköisten sopimusten tuominen järjestelmään -Mahdollisuus luoda järjestelmässä omia sopimuspohjia -Mahdollisuus arkistoida manuaalisesti tehtyjä sopimuksia sähköiseen muotoon -Sopimusten sähköinen arkistointi -Integraatiokyvykkyys tarvittaviin järjestelmiin (esimerkiksi tällä hetkellä Sosiaali Lifecare) -Tehtävien hallinta eri toiminnoille ja palveluille Järjestelmälle on tunnistettu seuraavia keskeisiä sidosryhmiä ja toimijoita: -Talouspalvelut -Tulosaluejohtajat -Toimialuejohtajat -Johtavat sosiaalityöntekijät -Esihenkilöt -Palveluohjaajat ja koordinaattorit -Tarvittavat järjestelmät (esim. potilastietojärjestelmä) -Sihteerit -Hallintopalvelut Hankintaa koskevat lisätiedot Toimittajia pyydetään vastaamaan tietopyyntöön toimittamalla liitteenä oleva vastauslomake 5.12.2024 klo 13.00 mennessä. Vastaukset tulee toimittaa Tarjouspalvelun kautta. Markkinavuoropuhelu aloitetaan tutustumalla vastaajien toimittamiin vastauksiin. Tarvittaessa Kymenlaakson hyvinvointialue valitsee 1-3 toimittajaa tunnin mittaiseen keskusteluun toimittajan ja Kymenlaakson hyvinvointialueen välillä, jossa käydään läpi tarkemmin tarjottua ratkaisua ja mahdollisia avoimia kysymyksiä. Mahdolliset keskustelut toteutetaan Teamsin välityksellä arviolta viikolla 51. Kymenlaakson hyvinvointialue ilmoittaa keskusteluajat valituille toimittajille. Tietopyyntöön vastanneille ei makseta korvausta tietopyyntöön vastaamisesta, eikä Kymenlaakson hyvinvointialue korvaa tietopyyntöön vastaamisesta tai toimittajatapaamisista aiheutuvia kustannuksia.
Ilmoitustyyppi: Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Kutsu markkinavuoropuheluun, Keski-Uudenmaan hyvinvointialueen vammaispalvelulain mukaisen asumisen tuen hankinta
Kutsu markkinavuoropuheluun, Keski-Uudenmaan hyvinvointialueen vammaispalvelulain mukaisen asumisen tuen hankinta Tämä on kutsu markkinakartoitukseen ja palveluntuottajien infotilaisuuteen, ei hankintailmoitus. Keski-Uudenmaan hyvinvointialue kutsuu palveluntuottajia markkinavuoropuheluun vammaispalvelulain mukaisen asumisen tuen hankinnan valmisteluun liittyen. Palveluntuottajien infotilaisuus on 3.12.2024 klo 15.30 - 16.30. Infotilaisuus toteutetaan Microsoft Teams -yhteydellä. Ilmoittaudu infoon ja markkinakartoitukseen viimeistään 2.12.2024 klo 12 mennessä osoitteessa: https://forms.office.com/e/3BWiLcTFP8.
Markkinakartoituksen tavoitteena on tiedottaa palveluntuottajia tulevasta, hankintajärjestelmän sisällä toteutettavasta kilpailutuksesta ja kannustaa palveluntuottajia osallistumaan. Tarkoituksena on saada palveluntuottajien näkemyksiä erityisesti asumisen tuen palvelun kuvaamista ja toimivaa hinnoittelua varten.
Kyseessä on joustavan palveluntuottajarekisterin (DPS) KEUHDno-2022-254 / Vammaisten henkilöiden palvelujen hankinta, sisäinen kilpailutus. Tarjouspyynnön saavat ja tarjota voivat vain palveluntuottajarekisteriin hakeneet ja hyväksytyt palveluntuottajat. Osallistumishakemuksen voi jättää Tarjouspalvelussa osoitteesta:
https://www.tarjouspalvelu.fi/UX/TP/SiirryTarjouspyyntoon?p=1254&tpId=477531,
Laserablaatiolaitteisto INV/9791/24
Laserablaatiolaitteisto INV/9791/24 Hankinnan kohteena on laserablaatiolaitteisto Tampereen yliopistollisen sairaalan neurokirurgian yksikön käyttöön.
Suoritetun markkinakartoituksen perusteella Medtronic Finland Oy:n tarjoama Visualase on ainoa mini-invasiivinen (perkutaaninen) aivokudosmuutosten laserablaatioon (Laser Interstitial Thermal Therapy, LITT) tarkoitettu MRI-kuvaohjattu järjestelmä, jonka instrumentaatio on yhteensopiva Tays neurokirurgian leikkausosaston navigaatiojärjestelmien kanssa.,
Kutsu markkinavuoropuheluun: Silmätautien tarvikkeet
Kutsu markkinavuoropuheluun: Silmätautien tarvikkeet Tämä on kutsu markkinavuoropuheluun, ei hankintailmoitus tai tarjouspyyntö. Markkinavuoropuhelun tarkoituksena on kerätä hankinnan kohdetta koskevaa tietoa tulevaa kilpailutusta varten, eikä markkinavuoropuheluun osallistuminen ole edellytys kilpailutukseen osallistumiselle. Markkinavuoropuhelu ei velvoita Servica Oy:tä toteuttamaan hankintaa markkinavuoropuheluissa keskustellun mukaisesti ja tarjouskilpailu voidaan myös jättää toteuttamatta.
Markkinavuoropuheluun osallistuneille ei makseta korvausta.
Servica Oy valmistelee yhteistyössä Pohjois-Savon, Etelä-Savon ja Pohjois-Karjalan hyvinvointialueiden kanssa Silmätautien tarvikkeiden kilpailutusta. Kaikki hyvinvointialueet ovat mukana varsinaisina tilaajina.
Hankintayksikkö pyrkii noudattamaan hankinnassa julkisten hankintojen periaatteita; tasapuolisuutta, syrjimättömyyttä, avoimuutta ja suhteellisuutta. Tämän johdosta hankintayksikkö haluaa keskustella hankinnan kohteista ja hankinnan toteuttamisvaihtoehdoista mahdollisten tarjoajien ja substanssiasiantuntijoiden kanssa ennen hankinta-asiakirjojen valmistelua. Erityisesti toivomme keskustelua tarjolla olevasta tuotteistosta Sailab Fennican mukaan jaoteltuna. Lisäksi olemme kiinnostuneita kuulemaan tarjoajien kokemuksia ja näkemyksiä erilaisista hankintamalleista tämän tuoteryhmän hankinnoissa.
Tämän kutsun liitteenä on excel-taulukko, johon toivomme markkinavuoropuheluun osallistumisesta kiinnostuneita tarjoajia merkitsemään markkinavuoropuhelun kohteena olevat tuoteryhmät. Markkinavuoropuheluun varataan aikaa 15 minuutista 2 tuntiin riippuen siitä, kuinka monta tuoteryhmää käydään läpi.
Markkinavuoropuhelut toteutetaan teamsin välityksellä. Pyrimme pitämään markkinavuoropuhelut 18.12.2024 mennessä.
MARKKINAVUOROPUHELUUN ILMOITTAUTUMINEN
Toivomme markkinavuoropuheluun osallistumisesta kiinnostuneita tarjoajia merkitsemään liitteenä olevaan taulukkoon markkinavuoropuhelun kohteina olevat tuoteryhmät vähintään Sailab-hierarkiatasolla (myös nimiketaso mahdollinen) ja ottamaan yhteyttä vastaavaan hankinta-asiantuntijaan: virva.volanen@servica.fi maanantaihin 25.11.2024 klo 16:00 mennessä.,
Kutsu markkinavuoropuheluun: Siuntion kaksoisraiteen YVA ja ratatekninen suunnitelma
Kutsu markkinavuoropuheluun: Siuntion kaksoisraiteen YVA ja ratatekninen suunnitelma MARKKINAVUOROPUHELU
Markkinavuoropuhelun kohteena on valmistelussa oleva Siuntion kaksoisraiteen YVA ja ratatekninen suunnitelma Väyläviraston tarpeisiin.
HANKINNAN TAUSTAA JA TAVOITTEET
Siuntion kaksoisraiteesta ei ole olemassa aiempia suunnitteluvaiheita. Kyseessä on noin 5 km pitkä kaksoisraideosuus, joka sijoittuu Siuntion liikennepaikan molemmin puolin. Työnä on laatia yleissuunnitelmatasoinen ratatekninen suunnitelma, mutta tätä suunnitelmaa ei viedä hallinnolliseen käsittelyyn. YVA-arviointi ja prosessi tehdään normaaliin tapaan ja sen kaikki edellyttämät tehtävät kuuluvat tämän työn sisältöön. Työhön sisältyy lisäksi tarvittavien lupien aineistojen valmistelu.
ALUSTAVA AIKATAULU
Tilaajan tavoiteaikataulu markkinavuoropuhelun ja hankinnan toteuttamiselle on:
- markkinavuoropuhelu: 13.11.2024-22.11.2024
- kommenttien toimitus viimeistään 22.11.2024
- tarjouspyynnön julkaisu: 27.11.2024
- lisäkysymykset: 5.12.2024
- kysymyksiin vastaaminen: 12.12.2024
- tarjousten jättö: 31.12.2024
- tarjousten vertailu: 2.-9.1.2025
- hankintapäätös ja jatko: 10.1.2025, sopimus 27.1.2025
-----
ILMOITUKSEN LISÄTIEDOT
Tämä ilmoitus on ennakkoilmoitus. Tällä ilmoituksella ei pyydetä tarjouksia.
Ennakkoilmoitukseen liittyy kutsu markkinavuoropuheluun, jolloin kaikilla hankinnasta kiinnostuneilla toimittajilla on
mahdollisuus käydä hankintaa koskevaa teknistä vuoropuhelua Väyläviraston kanssa. Teknisen vuoropuhelun tarkoituksena on
käydä yleisellä tasolla vuoropuhelua hankinnan kohteesta ja sen määrittämisestä. Tekninen vuoropuhelu ei sido Väylävirastoa
toteuttamaan hankintaa. Tekninen vuoropuhelu ei myöskään sido toimittajaa mahdolliseen tarjouskilpailuun osallistumiseen.
Tekninen vuoropuhelu järjestetään tarjouspyyntöaineiston luonnosversioiden kommentoinnin kautta. Annettuja kommentteja hyödynnetään tarjouspyyntöasiakirjojen viimeistelyssä. Aineiston lisäksi toimittajat voivat antaa kommentteja kilpailutuksen suunnitellusta aikataulusta.
Toimittajat voivat jättää kommenttinsa viimeistään 22.11.2024 tarjouspalvelun kautta tai sähköpostitse osoitteisiin:
marketta.ruutiainen@vayla.fi ja mirva.salo@vayla.fi
Tässä ennakkoilmoituksessa esitetyt kuvaukset ja hankintailmoituksen arvioitu julkaisupäivämäärä, kuten myös toimitettavat tarjouspyynnön luonnosversiot ovat alustavia ja suuntaa antavia hankinnan ennakkotietoja.
Osallistuneille yrityksille ei makseta korvausta vastaamisesta tai osallistumisesta.,
Lähetys- ja kuriiripalvelut
Lähetys- ja kuriiripalvelut Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen toimintaan liittyy runsaasti erilaista asiakirja-, näyte- ja tavaraliikennettä sekä omien toimipisteiden että yhteistyökumppanien, asiakkaiden ja muiden sidosryhmien välillä. Lähetysreitit ovat moninaiset ja vaihtelevat suurestikin lähetystarpeiden mukaan. Ns. tavallisten kirjelähetysten lisäksi tilaaja tarvitsee erityiskuljetuksia, joissa pakettien lähetysaikataulut ja olosuhteet ovat tarkasti säädeltyjä, kuten biologisen materiaalin lähetykset sekä analyysilaitelähetykset. Säännöllisten päivittäin tai viikoittain toistuvien lähetysvolyymien lisäksi THL:n lähetysvolyymeihin vaikuttavat merkittävästi kulloinkin meneillään olevat tutkimus- ja kyselytutkimusprojektit sekä yksittäiset irralliset lähetystarpeet.
Hankinnan kohteena ovat THL:n käyttämät lähetys- ja kuriiripalvelut Suomessa ja ulkomailla seuraavan alustavan suunnitelman mukaisesti:
1. Kotimaan kuljetukset: Biologinen näyte, kategoria B. UN 3373 tai Ihmisperäinen näyte, vapautettu. UN 3373. ja Muut hiilihappojäätä sisältävät paketit
- Lähetysten volyymi noin 475 kpl/vuosi
- Lähetykset saattavat sisältää kuivajäätä
- Lähetyksissä tulee pystyä kuljettamaan ihmisperäisiä näytteitä ja hiilihappojäitä
- Toimitukset suoritetaan aina vastaanottajan jakeluosoitteeseen, ei noutopisteeseen. Lähetykset on jaettu kolmeen eri nopeusluokkaan:
* lähetyksen tulee olla perillä 24 tunnin sisällä
** lähetyksen tulee olla perillä 48 tunnin sisällä
*** lähetyksen nopeus sovitaan tilauksen yhteydessä.
- Nouto asiakkaan määrittämästä osoitteesta, toimitus Asiakkaan määrittämään osoitteeseen. Noutoaika tulee olla määriteltävissä 4 h tarkkuudella.
- Sekä lähettäjä että vastaanottaja voivat kumpikin tehdä kuljetustilauksen ja sopia noudosta. Tilaus tulee olla mahdollista tehdä sähköpostilla tai sellaisesta järjestelmästä, jota tilaaja voi itse käyttää.
2. Ulkomaan kuljetukset: Biologinen näyte, kategoria B. UN 3373 tai Ihmisperäinen näyte, vapautettu. UN 3373.
- Lähetysten volyymi noin 20 kpl/vuosi
- Lähetyksiä kuivajäällä ja ilman kuivajäätä
- Lähetyksissä tulee pystyä kuljettamaan ihmisperäisiä näytteitä ja hiilihappojäitä
- Toimitukset suoritetaan aina vastaanottajan jakeluosoitteeseen, ei noutopisteeseen. Lähetykset on jaettu kolmeen eri nopeusluokkaan:
* lähetyksen tulee olla perillä 24 tunnin sisällä
** lähetyksen tulee olla perillä 48 tunnin sisällä
*** lähetyksen nopeus sovitaan tilauksen yhteydessä.
- Nouto asiakkaan määrittämästä osoitteesta, toimitus Asiakkaan määrittämään osoitteeseen. Noutoaika tulee olla määriteltävissä 4 h tarkkuudella.
- Sekä lähettäjä että vastaanottaja voivat kumpikin tehdä kuljetustilauksen ja sopia noudosta. Tilaus tulee olla mahdollista tehdä sähköpostilla tai sellaisesta järjestelmästä, jota tilaaja voi itse käyttää.
3. Ulkomaan kuljetukset: Muut paketit
- Lähetysten volyymi noin 20 kpl/vuosi
- Toimitusaika sovitaan tilauksen yhteydessä
- Nouto asiakkaan määrittämästä osoitteesta, toimitus Asiakkaan määrittämään osoitteeseen.
- Sekä lähettäjä että vastaanottaja voivat kumpikin tehdä kuljetustilauksen ja sopia noudosta. Tilaus tulee olla mahdollista tehdä sähköpostilla tai sellaisesta järjestelmästä, jota tilaaja voi itse käyttää.
YLEISTÄ
Huomioittehan, että kyseessä on ennakkoilmoitus, eikä tällä ilmoituksella pyydetä tarjouksia. Tällä ilmoituksella annetut tiedot ovat alustavia ja saattavat muuttua valmistelun edetessä. Markkinavuoropuhelun tarkoituksena on käydä yleisellä tasolla vuoropuhelua hankinnan kohteesta ja sen määrittämisestä sekä hankintasopimuksen ehdoista. Markkinavuoropuhelu ei sido hankintayksikköä toteuttamaan hankintaa. Markkinavuoropuhelu ei myöskään sido toimittajaa mahdolliseen tarjouskilpailuun osallistumiseen.
ILMOITTAUTUMISOHJE MARKKINAVUOROPUHELUUN:
Hankinnasta kiinnostuneita yrityksiä pyydetään ilmoittautumaan viimeistään 22.11.2024 sähköpostitse osoitteeseen kilpailutus@hansel.fi seuraavin tiedoin:
- Viestin aihe/otsikko: "THL - Lähetys- ja kuriiripalvelut - markkinavuoropuhelu"
- Viestin sisältö:
1) Yrityksen nimi ja y-tunnus,
2) Yhteyshenkilön nimi ja sähköpostiosoite,
Kutsu markkinavuoropuheluun / Riverian turvallisuusalan digitaalisen oppimisympäristön hankinta
Riverian turvallisuusalan digitaalisen oppimisympäristön hankinta Markkinakartoitus Tämä ilmoitus ei ole hankintailmoitus tai tarjouspyyntö, vaan tietopyyntö turvallisuusalan oppimisympäristön hankinnan kilpailutuksen suunnittelua ja markkinakartoitusta (hankintalaki 65 §) varten. Oppimisympäristöhankintoja osarahoittaa Pohjois-Karjalan maakuntaliitto Turvallisuusalan koulutuskeskittymä EAKR-hankkeen (A80134) kautta. Riveria pyrkii markkinakartoituksen avulla lisäämään markkinatuntemustaan, kartoittamaan markkinoilla olevia ratkaisuvaihtoehtoja, sekä analysoimaan niiden soveltuvuutta hankintayksikön käyttöön. Hankintayksikkö kerää markkinakartoituksen aikana toimittajamarkkinoilta tarkempaa tietoa lopullisen hankintamenettelyn suunnittelemiseksi ja toteuttamiseksi tarkoituksenmukaisella tavalla. Markkinavuoropuheluprosessin aikana esitetyt tiedot ja suunnitelmat eivät sido Riveriaa julkaistavassa tarjouspyynnössä. Markkinavuoropuheluun osallistuminen ei sido yritystä tarjouskilpailuun osallistumiseen, eikä ole myöskään sen edellytys. Markkinavuoropuheluun osallistuvien yritysten antamia tietoja käsitellään kaikelta osin luottamuksellisina. Hankintayksikölle annetut tiedot eivät sido kysymyksiin vastauksen antanutta yritystä. Hankintayksikkö varaa mahdollisuuden käydä vuoropuhelua esim. yrityskohtaisten tapaamisten avulla kaikkien tai osan tietopyyntöön vastanneiden toimittajien kanssa huomioiden tasapuolisen kohtelun ja syrjimättömyyden periaatteiden noudattamisen. Markkinakartoitukseen osallistumisesta kiinnostunutta yritystä pyydetään noudattamaan kohdassa ’Kiinnostuksen osoitus ja tietopyyntöön vastaaminen’ kuvattua ohjeistusta markkinakartoitukseen ilmoittautumisessa. Hankinnan kohde Riverian turvallisuusalan koulutuksella on käynnissä Turvallisuusalan koulutuskeskittymä-hanke, jossa kehitetään alan digitaalisia oppimisympäristöjä ja ratkaisuja. Tarkoituksena on hankkia digitaalinen (AR /VR) oppimisympäristö / alusta opetuskäyttöön. Tavoitteena on toteuttaa virtuaalinen turvallisuuskävely teollisuusympäristössä, kattaen mm. alkusammutusvälineiden, turvallisuustekniikan, hätäpoistumisreittien, sammutusreittien, lisäsammutusvesipisteiden ja riskitekijöiden havainnointia. Tavoitteena on auttaa havainnoimaan pelastustoiminnassa tarvittavia yksityiskohtia ympäristössä. Näiden lisäksi tavoitteena on saada alusta mahdollisen uhkaavan henkilön kohtaamiselle esim. kauppakeskusympäristössä, jossa havainnoidaan ympäristöä sekä uhkaavan henkilön käyttäytymistä ja kiinnitetään huomiota oikeisiin ja turvallisiin toimintamalleihin. Kiinnostuksen osoitus ja tietopyyntöön vastaaminen Pyydämme markkinakartoitukseen osallistumisesta kiinnostunutta yritystä ilmoittautumaan 25.11.2024 klo 12:00 mennessä sähköpostilla osoitteeseen hankinta@jns.fi ja otsikoimaan viesti: Riverian turvallisuusalan oppimisympäristön digitaalisen oppimisympäristön hankinta – markkinavuoropuheluun osallistuminen. Ilmoittautumisen yhteydessä tulee mainita parhaiten sopivat ajankohdat ko. tapaamiselle. Kaikkien markkinavuoropuheluun ilmoittautuneiden kesken järjestetään erilliset keskustelutilaisuudet 26.-27.11.2024 Teams-kokouksena. Riverian turvallisuusalan digitaalisen oppimisympäristön hankinta Markkinakartoitus Tämä ilmoitus ei ole hankintailmoitus tai tarjouspyyntö, vaan tietopyyntö turvallisuusalan oppimisympäristön hankinnan kilpailutuksen suunnittelua ja markkinakartoitusta (hankintalaki 65 §) varten. Oppimisympäristöhankintoja osarahoittaa Pohjois-Karjalan maakuntaliitto Turvallisuusalan koulutuskeskittymä EAKR-hankkeen (A80134) kautta. Riveria pyrkii markkinakartoituksen avulla lisäämään markkinatuntemustaan, kartoittamaan markkinoilla olevia ratkaisuvaihtoehtoja, sekä analysoimaan niiden soveltuvuutta hankintayksikön käyttöön. Hankintayksikkö kerää markkinakartoituksen aikana toimittajamarkkinoilta tarkempaa tietoa lopullisen hankintamenettelyn suunnittelemiseksi ja toteuttamiseksi tarkoituksenmukaisella tavalla. Markkinavuoropuheluprosessin aikana esitetyt tiedot ja suunnitelmat eivät sido Riveriaa julkaistavassa tarjouspyynnössä. Markkinavuoropuheluun osallistuminen ei sido yritystä tarjouskilpailuun osallistumiseen, eikä ole myöskään sen edellytys. Markkinavuoropuheluun osallistuvien yritysten antamia tietoja käsitellään kaikelta osin luottamuksellisina. Hankintayksikölle annetut tiedot eivät sido kysymyksiin vastauksen antanutta yritystä. Hankintayksikkö varaa mahdollisuuden käydä vuoropuhelua esim. yrityskohtaisten tapaamisten avulla kaikkien tai osan tietopyyntöön vastanneiden toimittajien kanssa huomioiden tasapuolisen kohtelun ja syrjimättömyyden periaatteiden noudattamisen. Markkinakartoitukseen osallistumisesta kiinnostunutta yritystä pyydetään noudattamaan kohdassa ’Kiinnostuksen osoitus ja tietopyyntöön vastaaminen’ kuvattua ohjeistusta markkinakartoitukseen ilmoittautumisessa. Hankinnan kohde Riverian turvallisuusalan koulutuksella on käynnissä Turvallisuusalan koulutuskeskittymä-hanke, jossa kehitetään alan digitaalisia oppimisympäristöjä ja ratkaisuja. Tarkoituksena on hankkia digitaalinen (AR /VR) oppimisympäristö / alusta opetuskäyttöön. Tavoitteena on toteuttaa virtuaalinen turvallisuuskävely teollisuusympäristössä, kattaen mm. alkusammutusvälineiden, turvallisuustekniikan, hätäpoistumisreittien, sammutusreittien, lisäsammutusvesipisteiden ja riskitekijöiden havainnointia. Tavoitteena on auttaa havainnoimaan pelastustoiminnassa tarvittavia yksityiskohtia ympäristössä. Näiden lisäksi tavoitteena on saada alusta mahdollisen uhkaavan henkilön kohtaamiselle esim. kauppakeskusympäristössä, jossa havainnoidaan ympäristöä sekä uhkaavan henkilön käyttäytymistä ja kiinnitetään huomiota oikeisiin ja turvallisiin toimintamalleihin. Kiinnostuksen osoitus ja tietopyyntöön vastaaminen Pyydämme markkinakartoitukseen osallistumisesta kiinnostunutta yritystä ilmoittautumaan 25.11.2024 klo 12:00 mennessä sähköpostilla osoitteeseen hankinta@jns.fi ja otsikoimaan viesti: Riverian turvallisuusalan oppimisympäristön digitaalisen oppimisympäristön hankinta – markkinavuoropuheluun osallistuminen. Ilmoittautumisen yhteydessä tulee mainita parhaiten sopivat ajankohdat ko. tapaamiselle. Kaikkien markkinavuoropuheluun ilmoittautuneiden kesken järjestetään erilliset keskustelutilaisuudet 26.-27.11.2024 Teams-kokouksena.
Tietopyyntö: Markkinavuoropuhelukutsu käännöspalveluiden hankinta
Tämä ei ole hankintailmoitus tai tarjouspyyntö, vaan markkinakartoitusta varten toteutettu tietopyyntö. Huom! Ilmoittautumiset vain sähköpostitse, ohje alempana. Keva on käynnistänyt käännöspalveluiden hankinnan valmistelun ja pyytää potentiaalisia tarjoajia ilmoittautumaan markkinavuoropuheluun. Hankinnan kohteena on käännöspalvelut Kevalle. Hankinnan tavoitteena on varmistaa, että Keva saa käyttöönsä laadukkaat käännökset eri kielille. Hankinta on jaettu kahteen osa-alueeseen: Osa-alue 1: Lääkärinlausuntojen, eläkeaiheiset ja yleishallinnon käännökset Lääkärilausuntoja käännetään pääasiassa seuraavissa kielipareissa: viro-suomi ja saksa-suomi. Eläkeaiheiset käännökset tehdään seuraavissa kielipareissa: suomi-englanti ja suomi-ruotsi. Muut yleishallinnolliset käännökset tehdään pääasiassa kielipareissa: suomi-englanti ja suomi-ruotsi. Suurin osa käännöksistä koskee suomennoksia lääkärinlausunnoista. Lääkärinlausuntojen suomennoksia tarvitaan työkyvyttömyyseläkehakemusten käsittelyä varten. Käännöksiä käyttävät Kevan ratkaisuasiantuntijat ja asiantuntijalääkärit. Kääntäjien tulee sen vuoksi osata lääketieteellinen sanasto ja heillä tulee olla kokemusta lääkärinlausuntojen käännöksistä. Eläkeaiheiset käännökset ja muut yleishallinnolliset käännökset sisältävät mm. käännöksiä Kevan nettisivuille ja sisäisten asiakirjojen käännöksiä. Osa-alue 2: Sijoittamisen ja taloudellisen raportoinnin käännökset Raportointiin ja sijoittamiseen liittyvät materiaalit käännetään pääasiassa seuraavissa kielipareissa: suomi-englanti. Käännettävää aineistoa on mm. osavuosikatsaukset, toimintakertomukset, tilinpäätös ja vastuullisuusraportti sekä sijoittamiseen ja talouteen liittyvät verkkosivut. Näiden käännösten kohderyhmää ovat Kevan eri sidosryhmät laajasti. Sidosryhmiin kuuluu myös sijoittamisen ja talouden kansainvälisiä asiantuntijoita. Ilmoittautumisohjeet Ilmoittautumiset markkinavuoropuheluun pyydetään lähettämään sähköpostitse osoitteeseen hankinnat@keva.fi. Otsikoikaa viestinne seuraavasti: [yrityksen nimi] - Käännöspalveluiden hankinta. Ilmoittakaa viestissänne yrityksen yhteyshenkilö. Vastaukset pyydetään lähettämään torstaihin 28.11.2024 klo 16 mennessä. Ilmoittakaa viestissänne kumpaa osa-aluetta ilmoittautumisenne koskee. Toimittaja voi liittää osaksi ilmoittautumista viestiin yritysesittelyjä ja tiedot vastaavista referensseistä. Keva järjestää vuoropuhelua kirjallisesti tai esim. etäneuvotteluin kaikkien tai osan tietopyyntöön vastanneiden toimittajien kanssa huomioiden kattavasti markkinoilla olevat toimijat. Tietopyynnöllä ja markkinavuoropuhelussa saatuja tietoja käytetään tarjouspyynnön valmistelussa, jotta tarjouspyyntö huomioisi parhaalla mahdollisella tavalla hankintayksikön tarpeet ja ajantasaisen markkinatilanteen. Tietopyynnön julkaisu ei velvoita hankintayksikköä suorittamaan varsinaista hankintaa tai toteuttamaan sitä tietopyynnössä kuvatulla tavalla. Hankintayksikkö ei ole velvollinen ottamaan huomioon saatuja vastauksia tarjouspyynnön laadinnassa. Tietopyyntöön vastaaminen ei sido palveluntarjoajaa tarjouskilpailuun osallistumiseen, eikä se siten ole edellytyksenä myöhemmin varsinaiseen tarjouskilpailuun osallistumiselle. Tietopyyntöön vastaaminen tai vastaamatta jättäminen eivät vaikuta tarjoajan asemaan varsinaisessa tarjouskilpailussa. Tietopyyntöön vastaamisesta ei makseta korvausta. Saatuja vastauksia käsitellään luottamuksellisesti. Tämä ei ole hankintailmoitus tai tarjouspyyntö, vaan markkinakartoitusta varten toteutettu tietopyyntö. Huom! Ilmoittautumiset vain sähköpostitse, ohje alempana. Keva on käynnistänyt käännöspalveluiden hankinnan valmistelun ja pyytää potentiaalisia tarjoajia ilmoittautumaan markkinavuoropuheluun. Hankinnan kohteena on käännöspalvelut Kevalle. Hankinnan tavoitteena on varmistaa, että Keva saa käyttöönsä laadukkaat käännökset eri kielille. Hankinta on jaettu kahteen osa-alueeseen: Osa-alue 1: Lääkärinlausuntojen, eläkeaiheiset ja yleishallinnon käännökset Lääkärilausuntoja käännetään pääasiassa seuraavissa kielipareissa: viro-suomi ja saksa-suomi. Eläkeaiheiset käännökset tehdään seuraavissa kielipareissa: suomi-englanti ja suomi-ruotsi. Muut yleishallinnolliset käännökset tehdään pääasiassa kielipareissa: suomi-englanti ja suomi-ruotsi. Suurin osa käännöksistä koskee suomennoksia lääkärinlausunnoista. Lääkärinlausuntojen suomennoksia tarvitaan työkyvyttömyyseläkehakemusten käsittelyä varten. Käännöksiä käyttävät Kevan ratkaisuasiantuntijat ja asiantuntijalääkärit. Kääntäjien tulee sen vuoksi osata lääketieteellinen sanasto ja heillä tulee olla kokemusta lääkärinlausuntojen käännöksistä. Eläkeaiheiset käännökset ja muut yleishallinnolliset käännökset sisältävät mm. käännöksiä Kevan nettisivuille ja sisäisten asiakirjojen käännöksiä. Osa-alue 2: Sijoittamisen ja taloudellisen raportoinnin käännökset Raportointiin ja sijoittamiseen liittyvät materiaalit käännetään pääasiassa seuraavissa kielipareissa: suomi-englanti. Käännettävää aineistoa on mm. osavuosikatsaukset, toimintakertomukset, tilinpäätös ja vastuullisuusraportti sekä sijoittamiseen ja talouteen liittyvät verkkosivut. Näiden käännösten kohderyhmää ovat Kevan eri sidosryhmät laajasti. Sidosryhmiin kuuluu myös sijoittamisen ja talouden kansainvälisiä asiantuntijoita. Ilmoittautumisohjeet Ilmoittautumiset markkinavuoropuheluun pyydetään lähettämään sähköpostitse osoitteeseen hankinnat@keva.fi. Otsikoikaa viestinne seuraavasti: [yrityksen nimi] - Käännöspalveluiden hankinta. Ilmoittakaa viestissänne yrityksen yhteyshenkilö. Vastaukset pyydetään lähettämään torstaihin 28.11.2024 klo 16 mennessä. Ilmoittakaa viestissänne kumpaa osa-aluetta ilmoittautumisenne koskee. Toimittaja voi liittää osaksi ilmoittautumista viestiin yritysesittelyjä ja tiedot vastaavista referensseistä. Keva järjestää vuoropuhelua kirjallisesti tai esim. etäneuvotteluin kaikkien tai osan tietopyyntöön vastanneiden toimittajien kanssa huomioiden kattavasti markkinoilla olevat toimijat. Tietopyynnöllä ja markkinavuoropuhelussa saatuja tietoja käytetään tarjouspyynnön valmistelussa, jotta tarjouspyyntö huomioisi parhaalla mahdollisella tavalla hankintayksikön tarpeet ja ajantasaisen markkinatilanteen. Tietopyynnön julkaisu ei velvoita hankintayksikköä suorittamaan varsinaista hankintaa tai toteuttamaan sitä tietopyynnössä kuvatulla tavalla. Hankintayksikkö ei ole velvollinen ottamaan huomioon saatuja vastauksia tarjouspyynnön laadinnassa. Tietopyyntöön vastaaminen ei sido palveluntarjoajaa tarjouskilpailuun osallistumiseen, eikä se siten ole edellytyksenä myöhemmin varsinaiseen tarjouskilpailuun osallistumiselle. Tietopyyntöön vastaaminen tai vastaamatta jättäminen eivät vaikuta tarjoajan asemaan varsinaisessa tarjouskilpailussa. Tietopyyntöön vastaamisesta ei makseta korvausta. Saatuja vastauksia käsitellään luottamuksellisesti.
Mācību programmas, kā arī metodisko materiālu izstrāde un šīs programmas īstenošana par iekļaujošas darba vides un diskriminācijas novēršanas jautājumiem 2024. – 2026. gadam
1.3.1. Iepirkuma priekšmets ir metodiskā materiāla izstrāde, mācību programmas izstrāde un mācību īstenošana 2024. - 2026. gadā šādiem darba devējiem: biedrības, nodibinājumi, mikrouzņēmumi, mazie un vidējie uzņēmumi un to darbiniekiem par iekļaujošas darba vides veidošanu, dažādības vadību un diskriminācijas mazināšanu darba vietā, kā arī par darba samaksas atšķirību starp sievietēm un vīriešiem uzņēmumos un organizācijās mazināšanu. Iepirkuma priekšmeta prasības noteiktas tehniskajā specifikācijā (Iepirkuma nolikuma 1. pielikums).
Ilmoitusnumero | 696860-2024 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Kehitystoiminnan konsulttipalvelut (73220000), Aikuiskoulutuspalvelut ja muut koulutuspalvelut (80400000), Koulutusohjelmat (80521000) |
EUVL S | 223/2024 |
Ilmoitustyyppi | Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Latvijas Republikas Labklājības ministrija Rīga Linda.Timpare@lm.gov.lv https://ted.europa.eu/lv/notice/-/detail/696860-2024 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |
Aizsargājamo ainavu apvidus “Ziemeļgauja” teritorijas izpēte un novērtēšana dabas aizsardzības plāna izstrādes vajadzībām
Aizsargājamo ainavu apvidus “Ziemeļgauja” teritorijas izpēte un novērtēšana dabas aizsardzības plāna izstrādes vajadzībām
Ilmoitusnumero | 697739-2024 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Ympäristövaikutusten seuranta muuta kuin rakentamista varten (90711500) |
EUVL S | 223/2024 |
Ilmoitustyyppi | Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Dabas aizsardzības pārvalde Sigulda pasts@daba.gov.lv https://ted.europa.eu/lv/notice/-/detail/697739-2024 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |
Kutsu markkinavuoropuheluun: Kt 68 Edsevö-Pietarsaari, vaihe 3, STk
Tämä ilmoitus liittyy tilaajan myöhemmin mahdollisesti käynnistämään hankintamenettelyyn koskien urakkaa ”Kt 68 Edsevö-Pietarsaari, vaihe 3, STk”.
Kantatie 68 on tärkein yhteys Pietarsaaren satamasta ja Pietarsaaren kaupungista valtatielle 8 ja sisämaan suuntaan. Pietarsaaren satamassa ja lähi-alueilla olevissa yrityksissä on yli 2000 työpaikkaa.
Hankkeen tavoitteena on parantaa kantatien vaikutusalueen, sataman ja sataman alueella toimivan teollisuuden saavutettavuutta ja liikenneturvallisuutta sekä antaa mahdollisuuksia tien varren maankäytön kehittämiselle.
STk-urakkaan sisältyviä toimenpiteitä ovat mm.:
- Ähtävän (Esseå) sillan uusiminen ja leventämisen sekä liittymäjärjestelyjä
- Häröntien liittymäjärjestelyt
- Purmonjoen (Purmån) sillan uusiminen ja leventäminen
- Muita tie- ja katuosuuden tasoliittymiä järjestellään liikenteen turvallisuuden ja sujuvuuden parantamiseksi
- Yksityistieliittymien poistaminen uusilla rinnakkaistiejärjestelyillä
Ilmoitusnumero | 698742-2024 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Maa-, tie- ja vesirakennustöiden ja muiden rakennustöiden kokonais- tai osaurakat (45200000) |
EUVL S | 223/2024 |
Ilmoitustyyppi | Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Väylävirasto Vaasa pasi.kivioja@vayla.fi https://ted.europa.eu/fi/notice/-/detail/698742-2024 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |
Udbud af forbrændingsegnet affald for AHR-kommunerne
Beskrivelse: I forbindelse med kommunernes kommende udbud af behandling af kommunalt indsamlet forbrændingsegnet affald ønsker Allerød, Hørsholm og Rudersdal Kommuner en dialog med mulige leverandører. Denne bekendtgørelse er en invitation til aktører på markedet til at tilkendegive interesse for at deltage i en markedsdialog. Dialogen vil omfatte emner som f.eks. opdeling i delkontrakter, brug af modtageplads, principper for indregning af transport, kontraktlængde og andre relevante forhold. Markedsdialogens resultater vil efterfølgende blive brugt ved udarbejdelsen af udbudsmaterialet.
Udbuddet vil omhandle behandling af i størrelsesordenen 21.000 ton forbrændingsegnet affald pr. år. Udbuddet forventes opdelt i delkontrakter og påtænkes gennemført som et offentligt udbud.
Det er ikke en forudsætning for at kunne deltage i markedsdialogen, at man som aktør vil byde på udbuddet, ligesom det ikke er en forudsætning for at byde, at man som aktør har deltaget i markedsdialogen.
Såfremt du som aktør ønsker at deltage i markedsdialogen, bedes du tilmelde dig via udbudsplatformen Ethics. Frist for tilmelding til markedsdialogen er den 26. november 2024, kl. 12:00. Tilmeldingen bør indeholde en kort beskrivelse af din/aktørens relevans i forhold til at deltage i markedsdialogen.
Den foreløbige tidsplan for udbuddet forventes at være som følger: Gennemførelse af markedsdialog: ultimo november – medio december. Bekendtgørelse af udbud: medio januar 2025. Tilbudsfrist: medio februar 2025. Tildeling af kontrakter: ultimo februar 2025. Kontrakten træder i kraft d. 1. juli 2025.
Ilmoitusnumero | 696867-2024 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Jätteiden poiskuljetus ja käsittely (90510000), Vaarattomien jätteiden käsittely ja poiskuljetus (90513000), Jätteenpolttopalvelut (90513300) |
EUVL S | 223/2024 |
Ilmoitustyyppi | Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Rudersdal Kommune Holte mabre@rudersdal.dk https://ted.europa.eu/da/notice/-/detail/696867-2024 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |
Formación presencial, conversacional y virtual en idiomas inglés, francés, alemán, chino e italiano para empleados públicos de la Comunidad de Madrid (3 lotes)
Formación presencial, conversacional y virtual en idiomas inglés, francés, alemán, chino e italiano para empleados públicos de la Comunidad de Madrid (3 lotes)
Ilmoitusnumero | 697762-2024 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Henkilökunnan koulutuspalvelut (80511000) |
EUVL S | 223/2024 |
Ilmoitustyyppi | Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Consejería de Economía, Hacienda y Empleo. Comunidad de Madrid Madrid contratacionhacfp@madrid.org https://ted.europa.eu//notice/-/detail/697762-2024 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |
reconstructie Breemarsweg
zie tender
Ilmoitusnumero | 698747-2024 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Viemärien rakennustyö (45232400), Katukiveys- ja asfaltointityöt (45233222) |
EUVL S | 223/2024 |
Ilmoitustyyppi | Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Gemeente Hengelo Hengelo i.leushuis@hengelo.nl https://ted.europa.eu/nl/notice/-/detail/698747-2024 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |
Suministro consistente en la adquisición de una autoescalera automática de 32 metros articulada para el Servicio de Prevención, Extinción de incendios y Salvamento de la Diputación Provincial de Ávila
El objeto del contrato consiste en la entrega de un vehículo contra incendios tipo Autoescalera, de al menos 32 metros de altura nominal con articulación, apto para intervenciones de extinción y rescate en altura en calles estrechas, construido de acuerdo con las condiciones generales de las Normas UNE-EN-ISO-13849-1:2007 y UNE-EN 14043:2014, en los aspectos no especificados en este documento.
Las presentes especificaciones definirán todos los aspectos relativos a la ejecución completa del vehículo y servirán de base de construcción al adjudicatario.
Asimismo, estas prescripciones también servirán de check-list para su recepción positiva por parte del Servicio.
El fabricante de la carrocería deberá disponer de una Certificación de Calidad ISO 9001 y de la Certificación Ambiental ISO 14001 emitida por un organismo independiente, para la actividad de Fabricación y Mantenimiento de vehículos contra incendios.
Los elementos objeto de este pliego deberán cumplir, además de los requisitos contemplados en el presente pliego de prescripciones técnicas, la legislación vigente en España y la Unión Europea, así como los requisitos mínimos y condiciones técnicas de las normativas
Ilmoitusnumero | 696052-2024 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | |
EUVL S | 223/2024 |
Ilmoitustyyppi | Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Presidencia de la Diputación Provincial de Ávila Ávila contratacion@diputacionavila.es https://ted.europa.eu//notice/-/detail/696052-2024 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |
Avviso pubblico
L’Autorità di Sistema Portuale del Mare Adriatico Meridionale
RENDE NOTO
Che con istanza del 19.06.2024, prot.n.21430, integrata con nota prot.n.33626 del 08.10.2024, la soc. A2A ENERGIEFUTURE s.p.a. (c.f.09426250966) con sede in Milano, Corso di Porta Vittoria civ.4, nella persona del legale rappresentante p.t., ha chiesto, ai sensi dell’art.36 C.N., il rilascio di atto di concessione decennale, allo scopo di mantenere, nell’ambito del porto di Brindisi, in loc. Costa Morena, il complesso delle aree dd.mm. per un totale di mq. 37.450,04 , così costituiti : mq. 23.518,71 tra piazzali, fabbricati, scogliera e molo e mq 13.931,33 di specchio acqueo, che, nel loro insieme, costituiscono l’opera di presa e restituzione acqua di mare per il raffreddamento della Centrale Termoelettrica di Brindisi Nord (insistente su area privata), già nella disponibilità della medesima in forza di atto formale decennale n.2017/0033/BR in scadenza al 31.12.2024.
VISTI l’art. 18 R.E.C.N., il Regolamento all’uso delle aree dd.mm. di cui all’ordinanza N. 8 del 26/03/2024 e l’art. 32, 1° comma, L.69/2009;
dispone la pubblicazione dell’avviso per estratto sulla Gazzetta Ufficiale della Repubblica Italiana e sulla G.U.C.E. e che il medesimo resti pubblicato sull’Albo Pretorio on line della scrivente AdSP del Mare Adriatico Meridionale, consultabile alla pagina web www.adspmam.it, per giorni 45 (quarantacinque) consecutivi, decorrenti dalla data di pubblicazione sulla G.U.R.I..
Eventuali osservazioni e/o opposizioni o domande concorrenti potranno essere presentate entro il termine perentorio di giorni dieci (10) solari e consecutivi, decorrenti dalla data di scadenza del termine di pubblicazione.
Si precisa che eventuali domande concorrenti dovranno essere presentate utilizzando il modello D1, approvato con decreti del Direttore Generale per le Infrastrutture e Navigazione Marittima e interna pubblicati in G.U. del 16.4.2004 n. 89 e in G.U. del 5.8.2009 n. 180, debitamente compilato in tutte le sue parti, corredato da planimetria, relazione tecnica descrittiva delle attività da svolgere e da progetto inerente le eventuali opere da realizzare. Entro lo stesso termine, gli interessati potranno chiedere di prendere visione della documentazione presentata Responsabile del procedimento è l'avv. Flavia Mangiacotti, responsabile dell’Ufficio Demanio dell’AdSP del Mare Adriatico Meridionale – Dipartimento di esercizio Porti di Brindisi e Monopoli.
Ilmoitusnumero | 696954-2024 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | |
EUVL S | 223/2024 |
Ilmoitustyyppi | Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Autorità di Sistema Portuale del Mare Adriatico Meridionale Bari protocollo@adspmam.it https://ted.europa.eu/it/notice/-/detail/696954-2024 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |
Tietopyyntö: Neurologisten sairauksien rekisteri
TÄMÄ EI OLE HANKINTAILMOITUS TAI TARJOUSPYYNTÖ VAAN TIETOPYYNTÖ MARKKINAKARTOITUSTA JA TEKNISTÄ VUOROPUHELUA VARTEN.
Tämän tietopyynnön avulla kartoitetaan markkinoita ja saadaan hankintaa koskevaa tietoa.
Hankintayksikkö ei aloita tietopyynnön julkaisulla tarjouskilpailua, vaan mahdollinen hankintailmoitus ja tarjouspyyntö julkaistaan myöhemmin. Tietopyyntö ei velvoita hankintayksikköä toteuttamaan varsinaista hankintaa. Tietopyyntöön vastaaminen ei ole edellytys myöhempään mahdollisesti järjestettävään tarjouskilpailuun osallistumiselle. Toimittajille ei makseta korvausta tietopyyntöön vastaamisesta tai markkinavuoropuheluun osallistumisesta.
Tähän tietopyyntöön annettuja vastauksia käytetään suunniteltaessa neurologisten sairauksien rekisterin hankintaa.
HUS on kiinnostunut luotettavasta ja tietoturvallisesta referenssikohteessa käytössä olevasta palvelusta, joka edistää potilas- ja tautikohtaista hoidon laadunseurantaa ja mahdollistaa tautikohtaisen vertaisarvioinnin valtakunnallisesti.
Laaturekisterit ovat olennainen kokonaisuus HUSin jatkuva parantaminen -strategisen painopisteen suhteen, sillä ne muodostavat hyvin tärkeän hoitotulostietovarannon. Hankinnalla tahdotaan muodostaa neurologisten sairauksien rekisteri, joka kattaa MS-taudin ja Parkinsonin taudin laiteavusteisten hoitojen osalta.
Tietoa kerätään eri potilasryhmien sairauksien hoidosta, hoidon tuloksesta sekä pitkäaikaisesta hoidon vaikuttavuudesta ja tyytyväisyydestä elämään. Kummallakin sairauskohtaisella rekisterillä on omat seurattavat mittarinsa. Kerättyä tietoa hyödynnetään potilaan hoidon kehittämiseen ja hoidon vaikuttavuuden arviointiin. Tiedon keruun tulee toteutua pääasiassa HUSin potilastietojärjestelmistä.
Neurologisten sairauksien laaturekisterin tulee täyttää seuraavat tehtävät:
1. lain vaatimien seurantatietojen keruu,
2. jatkuva hoidon laadun seuranta,
3. pitkäjänteinen laadunparannus- ja tutkimustyö ja
4. tulevaisuudessa myös hoidon vertailtava laatu kansallisesti.
Tietopyynnön tarkoituksena on kartoittaa markkinoilla olevia toimittajia sekä heidän tuote- ja palveluvalikoimaansa, niiden hinnoitteluperiaatteita ja kustannustasoa budjettia varten.
HUS-yhtymä pyytää kirjallisia kommenttejanne erityisesti seuraaviin kysymyksiin:
- Pystyttekö alustavien tietojen pohjalta tarjoamaan rekisteripalvelun, joka kattaa MS-taudin ja Parkinsonin taudin laiteavusteisen hoidon osa-alueet?
- Kuvaus palvelun toteutuksesta.
- Kuvaus palvelun integrointimahdollisuuksista.
- Ohjelmistolisenssien tai ohjelmistopalvelun hinnoittelurakenteen kuvaus (lisenssipolitiikka tai palvelumaksu).
- Mihin palvelun laskutus asiakkaalta perustuu ja esimerkin hinnoittelusta.
Voitte lisäksi laittaa halutessanne tietoa mahdollisista referenssitoimituksistanne.
Pyydämme huomioimaan, että kaikki materiaali on tarkoitettu ainoastaan tämän markkinavuoropuhelun käymiseen. Hankintayksikkö käsittelee vastauksenne luottamuksellisesti.
Tietopyynnön vastausten perusteella saatetaan toimittajalle tarjota mahdollisuus esitellä ratkaisujaan myöhemmin ilmoitettavalla tavalla. Tietopyyntöön vastanneet toimittajat saavat mahdollisesti kommentoitavakseen alustavat tarjouspyyntöasiakirjat.
Pyydämme toimittamaan vastaukset tietopyyntöön ja ilmoittamaan kiinnostuksestanne viimeistään 25.11.2024 klo 12:00 mennessä osoitteeseen kilpailutus.ict@hus.fi. Viestin aiheeksi maininta "HUS 469-2024 - Tietopyyntö: Neurologisten sairauksien rekisteri".
Ilmoitusnumero | 697795-2024 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000) |
EUVL S | 223/2024 |
Ilmoitustyyppi | Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Markkinaoikeus Helsinki markkinaoikeus@oikeus.fi https://ted.europa.eu/fi/notice/-/detail/697795-2024 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |
Telpu un teritoriju uzkopšana Rīgas valstspilsētas pašvaldības policijā
Telpu un teritoriju uzkopšana Rīgas valstspilsētas pašvaldības policijā
Ilmoitusnumero | 698749-2024 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Siivous- ja puhdistuspalvelut (90910000) |
EUVL S | 223/2024 |
Ilmoitustyyppi | Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Rīgas valstspilsētas pašvaldības Centrālās administrācijas Iepirkumu pārvalde Rīga rdpi@riga.lv https://ted.europa.eu/lv/notice/-/detail/698749-2024 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |
(24/120) IOT-Lorawan-1: Market Survey/RFI
Asker municipality plans to implement a competition for the operation, maintenance and practical/strategic development of its IoT infrastructure, as well as the delivery of associated software systems.
The intention of this market survey is to receive input from relevant suppliers before the work on the tender documentation starts, so that we can get an overview of what can be offered by efficient systems. We would thus like to come into contact with suppliers who have experience with equivalent deliveries to larger customers.
Interested tenderers are invited to a digital meeting. The project group will be the active participants in the dialogue meetings from the contracting authority ́s side. No minutes will be kept from the meetings. Inputs and experiences from the dialogue will be assessed and taken into consideration in the preparation of the subsequent competition.
Emphasis is put on the fact that participation in the dialogue meetings is not a prerequisite for participating in the subsequent competition.
Ilmoitusnumero | 696132-2024 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000) |
EUVL S | 223/2024 |
Ilmoitustyyppi | Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Asker kommune Asker arne@innkjopskontoret.no https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/696132-2024 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |
Pārnēsājama ūdens multiparametru testēšanas iekārtas ar ūdens aizsardzību iegāde LBTU LPTF vajadzībām projekta Nr. 5.2.1.1.i.0/2/24/I/CFLA/002 ietvaros
Pārnēsājama ūdens multiparametru testēšanas iekārtas ar ūdens aizsardzību iegāde LBTU LPTF vajadzībām projekta Nr. 5.2.1.1.i.0/2/24/I/CFLA/002 ietvaros
Ilmoitusnumero | 697007-2024 |
---|---|
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Laboratoriolaitteet, optiset ja tarkkuuslaitteet (lukuun ottamatta silmälaseja) (38000000) |
EUVL S | 223/2024 |
Ilmoitustyyppi | Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta |
Aluekoodi | |
Osoitetiedot |
Latvijas Biozinātņu un tehnoloģiju universitāte Jelgava iepirkumi@lbtu.lv https://ted.europa.eu/lv/notice/-/detail/697007-2024 |
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
Liitteet | |
Lähde | TED |