Pyydämme kiinteähintaista tarjoustanne Malmin koulun Rakennusurakasta tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti. Malmin koulun peruskorjauksen osan E, rakennusurakka pääurakkana tarjouspyyntöasiakirjojen mukaan
Lähde: Hilma
Eteläisen Pirkanmaan pienten kohteiden puhtauspalvelut
Hankinnan kohteina ovat eteläisellä Pirkanmaalla sijaitsevia Pirkanmaan hyvinvointialueen pienien toimipisteiden puhtauspalvelut.
Hankinta on jaettu kolmeen osakokonaisuuteen:
1 Akaa
2 Lempäälä
3 Valkeakoski
Tarjoaja voi antaa tarjouksen haluamaansa osakokonaisuuteen tai kaikkiin.
Kohde-esittely:
Tilaaja järjestää kohde-esittelyn kohteisiin 26.9.2023 klo 10.30 ja kokoontuminen Pastellikodin pääovella Pastellintie 1 Valkeakoski.
Kohteet esittelee asiakkaan edustajan kanssa palveluasiantuntija Anne Kaukinen (Pirkanmaan Voimia Oy) puh. 040 801 6314.
Kaikissa hankinnan kohteissa ei ole mahdollista käydä tutustumassa kohteen toiminnan häiriintymättä tai kohteen pienuuden vuoksi, joten osa kohteista tarjotaan tarjouspyyntömateriaalin perusteella.
Tilaaja edellyttää tarjouksen hyväksyntään kohde-esittelyihin osallistumista. Kohde-esittelyt täydentävät tarjousmateriaalia mm. pintamateriaalit ja tilojen rakenteet ovat nähtävillä esittelyissä.
Kohde-esittelyihin ilmoittaudutaan 25.9.2024 mennessä osoitteeseen hankinnat@voimia.fi.
, Akaa Osakokonaisuus 1: Akaa
Akaan paloasema
Hämeentie 543, 37800 Akaa
Savolakoti
Savolantie 15, 37800 Akaa
Sipilän koti
Sipiläntie 3, 37800 Akaa
Tarpiakoti
Puistotie 1, 37910 Akaa
Valkeakosken mielenterveystoimisto Toijalan toimipiste
Haittilantie 4 A 2. krs 37800 Akaa
Viialan päivätoiminta Parkkitie
Parkkitie 7, 37830 Akaa, Lempäälä Osakokonaisuus 2: Lempäälä
Kotikylä (Nuko, Kiitoksela, toimisto)
Hauralantie 48, 37500 Lempäälä
Kultasiipi
Einolantie 3, 37500 Lempäälä
Pesäpuu
Liikekatu 1, 37500 Lempäälä
Toimelatalo
Asuntotie 10, 33880 Lempäälä, Valkeakoski Osakokonaisuus 3: Valkeakoski
Kotikulma
Valtakatu 19 C 25, 37600 Valkeakoski
Pastellikoti
Pastellintie 1 6. krs 37630 Valkeakoski
Perhekeskus Wirtaamo
Apiankatu 1, 37600 Valkeakoski
Päiväkeskus Kipinä Koulukatu 6
Koulukatu 6 C, 37600 Valkeakoski
Sosiaalipalvelut (Kauppakeskus 3. krs)
Valtakatu 9, 37600 Valkeakoski
Tallikatu
Tallikatu 2, 37600 Valkeakoski
Valkeakosken eläinlääkäri
Asemantie 10, 37600 Valkeakoski
Vammaissosiaalityö ja psykiatrinen poliklinikka (KOy Koskenkuohu)
Valtakatu 6-8, 37600 Valkeakoski
Ympäristötoimisto
Valtakatu 31, 47600 Valkeakoski,
Kärppäkoski-Prinkkilä rata- ja rakentamissuunnittelu
Kärppäkoski-Prinkkilä rata- ja rakentamissuunnittelu Työ sisältää rata- ja rakentamissuunnitelmien laatimisen seuraavien tasoristeysten poistoista:
- Kärppäkoski (ALV /07), Ojanperä (ALV /06), Pajula (ALV /05) ja Prinkkilä (ALV /04)
Lisäksi toimeksiantoon kuuluu:
- Kuuselan (NII /01) ja Kuorasjärven (SM /04) tasoristeysten poiston ratasuunnittelu
- Kallion (TÖ /04) tasoristeyksen näkemäleikkauksen rakentamissuunnittelu
- Tarvittavien maaperä- ja laboratoriotutkimusten sekä maastomallimittausten ohjelmointi ja suorittaminen
Toimeksianto on osa Tasoristeysten poisto ja parantaminen -hanketta. Toimeksianto koskee Alavudella sijaitsevien tasoristeysten poistamisen rata- ja rakentamissuunnittelua, jossa lähtökohtana on suunnitella poistuville tasoristeyksille korvaavat tieyhteydet ja parantaa nykyisiä.
Toimeksiantoon sisältyy optiona Lapuanjoen ylittävän sillan rata- ja rakentamissuunnittelu muiden suunnitelmien yhteensovitus ja vesistösillan edellyttämien lupa-asiakirjojen laadinta huomioiden.,
Jäähdytyslaitteistojen ulkojäähdytysyksikkö
Hankintayksikkönä hankinnassa toimii Meidän IT ja talous Oy, joka tuottaa palveluita omistaja-asiakkailleen. Yhtiön omistajina voivat olla kunnat, hyvinvointialueet ja muut kuntatoimijat. Tällä hetkellä omistuspohja koostuu Etelä-Karjalan, Pohjois-Karjalan ja Etelä-Savon em. omistaja-asiakkaista. Yhtiö tarjoaa omistaja-asiakkailleen perustietotekniikka- ja tietojärjestelmäpalveluita. IT-palveluiden lisäksi yhtiö tarjoaa omistaja-asiakkailleen talous- ja henkilöstöhallinnon palvelukokonaisuuksia (mm. kirjanpito, reskontrat, maksuliikenne, myyntilaskutus, henkilöstö- ja palkkahallinto) sekä näihin palveluihin liittyviä tietojärjestelmäpalveluita. Hankinta sisältää ulkojäähdytysyksikön uusinnan käyttöönottotyöt, käyttökoulutuksen sekä rahdit.
Loviisan kirkko, julkisivujen korjaus ja vesikaton uusiminen
Loviisan kirkon julkisivujen korjaustyöt ja vesikaton uusiminen kokonaisurakkana tarjouspyynnön ja tarjouspyynnön liiteasiakirjojen mukaisesti Loviisan kirkon julkisivujen korjaustyöt ja vesikaton uusiminen kokonaisurakkana tarjouspyynnön ja tarjouspyynnön liiteasiakirjojen mukaisesti
Käännös- sekä kielenhuolto- ja tarkistuspalveluiden hankinta
Käännös- sekä kielenhuolto- ja tarkistuspalveluiden hankinta Säteilyturvakeskus (jäljempänä STUK) pyytää tarjoustanne Käännös- sekä kielenhuolto- ja tarkistuspalveluista tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti.
Hankinnan kohteena olevien palveluiden vähimmäisvaatimukset on kuvattu tarjouspyynnössä ja sen liitteissä.
Sopimuskausi alkaa, kun hankintapäätös on saanut lainvoiman ja molemmat osapuolet ovat allekirjoittanut sopimuksen. Sopimuskausi on allekirjoituksesta määräaikaisena voimassa kaksi (2) vuotta. Tämän jälkeen sopimusta voidaan jatkaa STUKin päätöksellä yhdellä (1) kahden (2) vuoden optiokaudella.
KORJAUSILMOITUKSESSA KORJATTU
Tarjouspyynnön liitteessä 2 ’’Asiantuntijat’’ ja liitteessä 4 ’’Hankinnan vaatimukset’’ on ollut ristiriitaa vähimmäisvaatimuksissa auktorisoitujen kääntäjien määrässä. Vähimmäisvaatimuksia on korjattu niin, että liite 2 ’’Asiantuntijat’’ vähimmäisvaatimukset vastaavat liitteessä 4 ’’Hankinnan vaatimukset’’ vaadittuja vähimmäisvaatimuksia. Lisäksi tarjouksien viimeistä jättöaikaa on pidennetty.,
Ikääntyneiden kotihoidon palvelujen hankinta
Ikääntyneiden kotihoidon palvelujen hankinta Kotihoidolla tarkoitetaan sosiaalihuoltolain (1301/2014) mukaisen kotipalvelun 19 §:ään ja terveydenhuoltolain (1326/2010) 25 §:ään sisätyvien kotisairaanhoidon tehtävien muodostamaa kokonaisuutta.
Kotihoidon tavoitteena on tukea asiakkaiden kokonaisvaltaista hyvinvointia ja mahdollisimman itsenäistä selviytymistä kotona sekä ylläpitää ja parantaa heidän fyysistä, psyykkistä ja sosiaalista toimintakykyään.
Kotihoito myönnetään asiakkaille palvelutarpeen ja -päätösten mukaisesti.
Palveluntuottajalla tulee olla toimintaan Aluehallintoviraston ja Valviran lupa.
Hankinnan kohteena oleva palvelu on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnön liitteellä yksi (1) palvelukuvaus.
Tilaajan hankinnalle asettamat yksityiskohtaiset tavoitteet ovat:
1. Asiakkaan valinnan vapauden edistäminen
2. Palvelun laadun kehittäminen asiakastarpeita vastaavaksi
3. Monituottajuusmallin tukeminen
4. Uusien yritysten joustavan markkinoille pääsyn mahdollistaminen
5. Kuntien taloudellista kantokykyä tukeva palvelumalli,
Kausijulkaisut
Hankinnan kohde ja sitä koskevat vaatimukset ja tavoitteet on kuvattu tarjouspyynnössä ja sen liitteissä, kuten esimerkiksi Hankinnan kohteen kuvaus ja vähimmäisvaatimukset -liitteessä (liite 1) ja Sopimuksessa (liite 3). TARJOUKSEN TULEE OLLA TARJOUSPYYNNÖN MUKAINEN Tarjous tulee tehdä kaikki tarjouspyynnössä ja sen liitteissä asetetut vaatimukset (mm. tarjoajia koskevat soveltuvuusvaatimukset, hankinnan kohteen kuvaus ja vähimmäisvaatimukset, sopimus ym.) huomioiden. Hankinnan kohteena ovat Taideyliopiston kirjastojen tarvitsemat kausijulkaisut. Tarkempi kuvaus on hankinnan kohteen kuvauksessa.
Käännöspalveluiden hankinta
Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue (myöhemmin myös Tilaaja) pyytää tarjouksia käännöspalveluiden hankinnasta.
Hankinnan kohteena ovat käännöspalvelut, konsultointi ja kielentarkastuspalvelut. Hankittavien käännöspalvelujen tarve koskee muun muassa hyvinvointialueen hallinnollisia asiakirjoja, sosiaali- ja terveyspalveluihin ja pelastustoimeen sekä opiskeluhuollon psykologi- ja kuraattoripalveluihin liittyviä asiakirjoja, viestintää ja markkinointiaineistoja ruotsin ja englannin kielellä sekä muilla vierailla kielillä. Hankinnan tavoitteena on saada laadukkaat ja oikea-aikaiset käännökset Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen eri yksiköiden tarpeisiin.
Hankinnan ennakoitu arvo on 1 600 000 euroa (alv 0%).
Tarkempi kuvaus hankinnan sisällöstä on tarjouspyynnön liitteellä 2. "Hankinnan kohteen kuvaus"., Osa-alue 1: Englannin kielen käännökset Osa-alue 1 Englannin kielen käännökset, Osa-alue 2: Ruotsin kielen käännökset Osa-alue 2 Ruotsin kielen käännökset, Osa-alue 3: Viron, latvian, thain, ukrainan, ranskan, farsin, persian, venäjän, somalin, kiinan (mandariinikiinan), arabian, kurdin (soranin), vietnamin, romanian ja darin kielten käännökset Osa-alue 3 Viron, latvian, thain, ukrainan, ranskan, farsin, persian, venäjän, somalin, kiinan (mandariinikiinan), arabian, kurdin (soranin), vietnamin, romanian ja darin kielten käännökset,
Työvoimakoulutusten puitejärjestely 2025-2026
Työvoimakoulutusten puitejärjestely 2025-2026 Hämeenlinnan kaupunki (jatkossa myös hankintayksikkö / tilaaja) pyytää tarjoustanne TyöHämeen työllisyysalueen työvoimakoulutuksesta tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti. Hankinnan kohteena oleva koulutus on tarjottava ja toteutettava tässä tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyillä ehdoilla. Tavoitteena on, että sopimuskausi käynnistyy 1.1.2025.
Hankittavan koulutuksen sisältö on esitetty tarjouspyynnön liitteenä olevassa palvelukuvauksessa.
Hankintayksiköllä on oikeus tarkistaa tarjoajan tarjousasiakirjoissaan antamat tiedot ennen hankintapäätöksen tekemistä. Mikäli annetut tiedot eivät pidä paikkansa, tarjous suljetaan pois tarjouskilpailusta.
Hankinnan ennakoitu kalenterivuosittainen arvonlisäveroton arvo on noin 500 000 euroa. Hankinnan enimmäisarvo on miljoona euroa. Kyseessä on arvio, joka ei sido hankintayksikköä. Hankinnan ennakoitu arvo on ns. karkea arvio ja palvelutarpeet voivat vuosittain vaihdella merkittävästikin.
Tarjouspyynnössä ilmoitettu budjetti on hankintailmoituksen julkaisuhetken mukainen, joten budjetti voi muuttua ennen sopimuskauden alkua ja myös sopimuskaudella. Hankintayksikkö voi esimerkiksi ostaa palvelua lisäksi sidosyksiköiltään. Tarjoaja ymmärtää ja hyväksyy tarjouksen tehdessään sen, että sopimuskaudella volyymi voi olla pienempi kuin mitä on nyt ilmoitettu.
Hankinnasta tehdään puitesopimus, jolle voidaan valita 1-4 palveluntuottajaa. Mikäli tarjouspyyntöön saadaan vain yksi tarjous, voidaan sopimusprosessia jatkaa vain yhden tarjoajan kanssa.
Tilaaja tekee kansallisen kynnysarvon (hankintalain 1397/2016 mukainen, Sosiaali- ja terveyspalvelut (Liite E kohdat 1-4)) alittavat puitejärjestelyn sisäiset hankinnat vapaasti valitsemaltaan puitejärjestelyssä mukana olevalta palveluntuottajalta. Tilaajan ei ole pakko valita alhaisinta opiskelijatyöpäivän tarjoavaa palveluntuottajaa. Puitejärjestelyn sisäisellä hankinnalla tarkoitetaan yksittäistä koulutustilausta tai koulutusten sarjaa.
Kansallisen kynnysarvon (hankintalain 1397/2016 mukainen, Sosiaali- ja terveyspalvelut (Liite E kohdat 1-4)) suuruisissa ja sen ylittävissä puitejärjestelyn sisäisissä hankinnoissa noudatetaan kilpailutuksen kautta muodostunutta etusijajärjestystä sopimustoimittajien kesken. Tällaisissa tapauksissa palvelut tilataan ensisijaisesti ensimmäiseksi tulleelta sopimustoimittajalta eli tarjouskilpailussa eniten pisteitä saaneelta palveluntuottajalta. Mikäli tämä ei voi toteuttaa palvelua sopimuksen mukaisesti, voi tilaaja tilata palvelun etusijajärjestyksessä seuraavana olevalta Toimittajalta. Toissijainen palveluntuottaja voidaan valita myös mikäli enssijaisen palveluntuottajan taloustilanne tms. aiheuttaa riskin palvelun tuottamiselle, ensisijaisen palveluntuottajan palvelusta on tehty reklamaatio vähintään kahdesti kuluneen 12 kk:n aikana tai jos toissijaisella palveluntuottajalla on sellainen erityisosaaja palveluun liittyen, jollaista enssisijaisella palveluntuottajalla ei ole.
Tarjouspyyntö koskee koko TyöHämeen työllisyysalueen alueella toteuttavia työvoimakoulutuksia. Todennäköiset toteutuspaikkakunnat ovat Hämeenlinna ja Forssa.
Hankintayksikkö tekee tilauksia hankintatarpeen ilmetessä ja määrärahojensa puitteissa. Hankinta ei sisällä määräostovelvoitetta hankintayksikölle. Hankinta perustuu 1.1.2025 voimaan tulevaan lakiin työvoimapalveluiden järjestämisestä ja siinä kunnille siirtyviin velvoitteisiin.
Työvoimapalvelun järjestämisestä annetun lain mukaisen TyöHämeen työllisyysalueen ulkopuoliset koulutukseen osallistujat tulee laskuttaa suoraan näiden osallistujien omalta työllisyysalueelta. Osallistuminen koulutuksiin yli työllisyysaluerajojen on mahdollista, mutta vaatii hakijan omalta työllisyysalueelta puollon koulutukseen osallistumisesta. Puolto kirjataan hakijan omaan työllistymissuunnitelmaan.
HUOM!
Tarjoajien tulee lukea läpi ennen tarjouksen tekemistä Näin teet tarjouksen Hämeenlinnan kaupungille -ohje, joka on verkkosivulla www.hameenlinna.fi/hankinnat/.
Tarjoajille korostetaan, että tarjouspyyntöasiakirjat kannattaa lukea viipymättä läpi, jotta tarjoaja ehtii tarvittaessa esittää tarjouspyynnöstä kysymyksiä Tarjouspalvelu-portaalin kautta kysymysten esittämisen määräaikaan mennessä.
Tarjoajille korostetaan, että tarjous kannattaa jättää ajoissa (esimerkiksi 1-2 arkipäivää ennen tarjousten jättöajan umpeutumista). Hankintayksikön kokemuksen mukaan on valitettavan yleistä, että kun tarjouksen lähettäminen jätetään viimeiseen hetkeen, niin teknisestä tms. tarjoajasta johtuvasta syystä tarjouksen lähettäminen ei usein onnistukaan määräaikaan mennessä (oikeuskäytäntö on äärimmäisen tiukka siinä, että myöhästyneet tarjoukset on suljettava pois tarjouskilpailusta).
HANKINNAN TAVOITTEET
Hankinnan tavoitteena on työvoimakoulutusten järjestäminen TyöHämeen työllisyysalueen kuntien työnhakija-asiakkaille, sekä hankinnan mukainen työnhakija-asiakkaiden työllistymisen edistäminen. Työnantajien rekryointi- ja osaamistarpeen täyttäminen.,
Polkupyöräetu Sysmän kunta ja Etelä-Suomen lomituspalvelut
Sysmän kunta haluaa edistää henkilöstönsä työhyvinvointia ja aktiivista arkea, ja tarjoaa siksi työntekijöilleen mahdollisuuden hankkia työsuhdepolkupyörä työ- ja vapaa-ajan matkoihin. Leasing-sopimuksella hankittavat polkupyörät voivat olla tavallisia tai sähköavusteisia, ja työntekijä voi valita itselleen sopivan pyörän useista eri vaihtoehdoista, kuten maasto-, hybridi-, city- tai maantiepyöristä. Leasingpalvelu sisältää myös pyörän hallinnoinnin ja siihen liittyvän asiakaspalvelun. Sysmän kunnan palveluksessa on noin 256 työntekijää, joista noin 15 % arvioidaan ottavan edun käyttöön. Pyöräetu koskee Sysmän kunnan ja Etelä-Suomen lomituspalvelujen vakituista henkilöstöä ja työntekijöitä, joilla on vähintään 12 kk määräaikainen sopimus. Työnantajan kustannusvastuu työsuhdepyörään liittyen rajoittuu leasing-sopimuksen palvelumaksuun. Työntekijä kattaa itse muut kulut, kuten pyöräpaketin lisävarusteet, vapaaehtoisen huoltosopimuksen, vakuutuksen omavastuun sekä mahdolliset keskeytys- ja lunastuskulut. Enintään 1200 €/vuosi arvoinen polkupyöräetu on verovapaata tuloa. Työntekijän bruttopalkasta vähennetään summa, joka on Verohallinnon määrittämä maksimiverotusarvo: vuonna 2025 enintään 100 euroa kuukaudessa. Etu koskee tavallista polkupyörää ja sähköpolkupyörää. Etuun lasketaan pyörän varusteista mukaan valot, lukitus, nastarenkaat, kypärä, tavarateline, lokasuojat ja soittokello. Muita varusteita ei lasketa mukaan. Pyöräpaketin enimmäishinta sisältäen voimassa olevan arvonlisäveron on 4 000 euroa. Sysmän kunta valitsee kilpailutuksen perusteella yhden palveluntuottajan, joka vastaa pyörien leasingsopimusten hallinnoinnista ja koko palveluprosessista, mukaan lukien dokumentit ja asiointipalvelut. Sysmän kunta (Tilaaja) pyytää tarjousta työsuhdepolkupyörien leasingpalvelusta henkilöstölleen. Tilaaja valitsee kilpailutuksen perusteella yhden (1) palveluntarjoajan (Tarjoaja), jonka kanssa se tekee hankintasopimuksen. Sopimus sisältää työsuhdepyörien tarjoamisen Tilaajan henkilöstön käyttöön leasingrahoituksena sekä palvelun kokonaishallinnoinnin. Hankinnan ennakoitu arvo on noin 6 912 € (alv. 0 %) vuodessa. Tilaaja ei sitoudu minkäänlaisiin tilausmääriin. Tilaajan palveluksessa oleva työntekijä tekee päätöksen hankinnan mukaisesta tilauksesta itsenäisesti. Sopimus ei sisällä määräostovelvoitetta eikä tuota Tarjoajalle yksinoikeutta myydä palvelua Tilaajalle. Tilaaja tekee Tarjoajan kanssa toistaiseksi voimassa olevan sopimuksen 1.1.2025 alkaen. Työntekijän kanssa tehtävä pyöräsopimus on voimassa 12 kk kerrallaan.
Sähköverkoston materiaalit – Kaapelit, johdot ja muuntajat, Keravan Energia Oy, Sipoon Energia Oy ja Porvoon Sähköverkko Oy
Sähköverkoston materiaalit - Kaapelit, johdot ja muuntajat, Keravan Energia Oy, Sipoon Energia Oy ja Porvoon Sähköverkko Oy Sähköverkoston materiaalihankinnassa kilpailutetaan jakeluverkon rakentamiskohteissa asennettavat Kaapelit ja johdot sekä muuntajat vuosille 2025-2026 sekä optiovuosille 2027-2028.
Hankittavien tuotteiden vuosiarviomäärät on ilmoitettu tämän tarjouspyynnön liitteessä. Taulukossa olevat määrät ovat arvioita ja tarjousten vertailua varten, eivätkä ne sido Tilaajia sopimusaikana.
Sopimuksen voimassaoloaika on 1.1.2025-31.12.2026. Sopimukseen sisältyy optiomahdollisuus sopimuksen jatkamiseen samoilla ehdoilla ajalle 1.1.2027-31.12.2028.,
Ylöjärvi – Teivo vesihuollon runkolinjat
Ylöjärvi - Teivo vesihuollon runkolinjat Ylöjärven Vesi Oy rakennuttaa uuden jätevesipumppaamon tarvittavine runkolinjajärjestelyineen Terätien alueelle. Hanke on jaettu kahteen erikseen kilpailutettavaan osaan: "Terätien jätevesipumppaamo" ja "Ylöjärvi - Teivo vesihuollon runkolinjat".
Ylöjärven Vesi Oy käynnistää tällä hankintailmoituksella hankintamenettelyn koskien "Ylöjärvi - Teivo vesihuollon runkolinjat" -urakan hankintaa. Urakka sisältää vesihuoltolinjojen rakentamisen tarjouspyynnössä ja sen liiteasiakirjoissa esitetyssä laajuudessa.,
Korjausrakentamisen puitesopimus
Asuntojen korjausrakentaminen (puitesopimus). Työ tehdään palvelun tarjoajan omilla välineillä ja välineiden tulee kuulua tuntiveloitushintaan. Tarvittavat tarvikkeet urakoitsija noutaa asennuspaikalle, vuokrayhtiön tilille. Noudoista sovitaan erillinen korvaus. Korjausrakentamishankkeet tekninen isännöitsijä kilpailuttaa ns. minimikilpailutuksina valittujen toimittajien kesken. Vertailuperusteena käytetään vasteaikaa ja työurakan kokonaishintaa.
Valkeavuoren Kampuksen irtokalustehankinta
Valkeavuoren uusi kampus valmistuu keväällä 2025.
Koulu on kasvun ja oppimisen ympäristönä sijaintinsa ja merkityksensä näkökulmista keskeinen julkisia palveluja tuottava palveluympäristö. Koulurakennus on koko ympäröivälle yhteisölle monitoimitalo, joka toimii julkisten palvelujen lisäksi kokoontumis- ja kohtaamispaikkana.
Rakennuksen suunniteltu luovutus on maaliskuussa 2025. Kalustaminen voi alkaa tämän jälkeen, mutta tavoite on, että kalustaminen tapahtuisi huhtikuun aikana. Mikäli muuta ei erikseen sovita, kalusteet on toimitettava ja niiden on oltava asennettuna 30.4.2025 mennessä. Virallisesti Valkeavuoren kampus otetaan käyttöön
elokuussa 2025.
Kampushankkeeseen tulee myös laajennusosa (6 opetustilaa ja 2 avointa oppimisympäristöä), joka otetaan käyttöön loppusyksystä 2025. Siltä osin, kun laajennusosaan tulee samoja irtokalusteita kuin tässä tarjouspyynnössä, tämän tarjouspyynnön mukaisten tarjottujen irtokalusteiden kappalehinnoista neuvotellaan erikseen valittujen tarjoajien kanssa.
Tällä tarjouspyynnöllä pyydetään tarjouksia irtokalusteista. Tarjouspyyntö on jaettu osiin (8 kpl). Osia 2-7 pitää tarjota kokonaisuudessaan. Osat 1 ja 8 voi tarjota rivikohtaisesti. HUOM! Osa 8 koskee tuotteita, joista pyydetään toimittamaan mallikappaleet Kaarinaan 12.-13.11.2024 klo 9-15 aikana (tarkka osoite selviää myöhemmin)., Varusteet Saa tarjota rivikohtaisesti.
Vertailu tehdään rivikohtaisesti.
Osa-alueen tuotteet on lueteltu liitteessä., Sohvat Kaikki osa-alueen tuotteet pitää tarjota.
Hintapisteet annetaan yhteishinnan perusteella.
Osa-alueen tuotteet on lueteltu liitteessä., Kaapit Kaikki osa-alueen tuotteet pitää tarjota.
Hintapisteet annetaan yhteishinnan perusteella.
Osa-alueen tuotteet on lueteltu liitteessä., Pöydät Kaikki osa-alueen tuotteet pitää tarjota.
Hintapisteet annetaan yhteishinnan perusteella.
Osa-alueen tuotteet on lueteltu liitteessä., Puhelinkopit Kaikki osa-alueen tuotteet pitää tarjota.
Hintapisteet annetaan yhteishinnan perusteella.
Osa-alueen tuotteet on lueteltu liitteessä., Tuoli A Kaikki osa-alueen tuotteet pitää tarjota.
Hintapisteet annetaan yhteishinnan perusteella.
Osa-alueen tuotteet on lueteltu liitteessä., Tuolit B Kaikki osa-alueen tuotteet pitää tarjota.
Hintapisteet annetaan yhteishinnan perusteella.
Osa-alueen tuotteet on lueteltu liitteessä., Testattavat kalusteet (pöydät ja tuolit) Saa tarjota rivikohtaisesti.
Vertailu tehdään rivikohtaisesti.
Osa-alueen tuotteet on lueteltu liitteessä.
HUOM! Osa 8 koskee tuotteita, joista pyydetään toimittamaan mallikappaleet Kaarinaan 12.-13.11.2024 klo 9-15 aikana (tarkka osoite selviää myöhemmin).,
Malmin koulun peruskorjauksen osan E, sähköurakka
Pyydämme kiinteähintaista tarjoustanne Malmin koulun E-osan sähköurakasta tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti. Malmin koulun peruskorjauksen osan E, sähköurakka tarjouspyyntöasiakirjojen mukaan
GPS-paikannusjärjestelmän hankinta
Nokian kaupunki /varikko (=tilaaja) pyytää tarjoustanne gps-paikannusjärjestelmästä. Nokian kaupunki /varikko (=tilaaja) pyytää tarjoustanne gps-paikannusjärjestelmästä. Palvelu toimii palveluympäristössä, joka mahdollistaa tiedonkeruun ja jatkokäsittelyn websovelluksella. Tiedonkeruu mahdollistetaan seurantalaitteiden avulla, jotka asennetaan Tilaajan tai Tilaajan urakoitsijoiden ajoneuvoihin ja muuhun liikkuvaan kalustoon (jäljempänä kalusto) tämän tarjouskilpailun perusteella valitun palveluntuottajan (jäljempänä toimittaja) toimesta. Seurantalaite lähettää jatkuvaa gps-sijaintitietoa enintään 30 sekunnin välein ja kulmakäännösten tietoa enintään 5 sekunnin välein, jota voidaan kartalla seurata pilvipohjaisesta palveluympäristöstä. Lisäksi sijainti korjataan karttatiedon mukaiseksi (SaaS eli Software as a Service). Palvelun pääasiallinen käyttö on katujen kunnossapitotöiden ja kaluston seuranta, työnohjaus ja raportointi sekä ajoneuvon sähköisen ajopäiväkirjan pitäminen. Kalustoon kiinteästi asennettavien seurantalaitteiden määrä on tällä hetkellä n. 100 kpl. Urakoitsijan kalustoon tulee asentaa sammutettava/siirrettävä paikannuslaite, jolla seurataan Nokian kaupungille tehtäviä ajoja/työsuoritteita. Tällaisia paikantimia on n. 50 kpl. Vähimmäisvaatimukset järjestelmän osalta on esitetty tarjouspyynnön liitteessä 1 Optiot on esitetty tarjouspyynnön liitteessä 2
Hissin huoltotyö puitesopimus
Hissin huoltotyö puitesopimus Pyydämme tarjoustanne hissin huoltotöihin tarjouspyyntöasiakirjojen mukaisesti. Hankinnan kohteena on hissien huoltopalvelut. Hissien huollot tehdään erikseen luetelluille hisseille sekä huoltokohteeksi myöhemmin liitettäville kohteille.,
Malmin koulun peruskorjauksen osan E, ilmanvaihtourakka
Pyydämme kiinteähintaista tarjoustanne Malmin koulun E-osan ilmanvaihtourakasta tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti. Malmin koulun peruskorjauksen osan E, ilmanvaihtourakka tarjouspyyntöasiakirjojen mukaan
Karin Kampuksen kuntosalilaitteet
Rauman kaupunki pyytää tarjoustanne Karin Kampuksen kuntosalilaitteista, niihin liittyvistä lisävarusteista ja mahdollisesta optiosta sekä ko. kuntosalilaitteiden huoltopalvelusta. Kuntosalia laitteineen käytetään matalan kynnyksen kuntosalina yläkoululaisille opettajan ohjauksessa, liikuntapalveluiden matalan kynnyksen ryhmille ja kaupunkilaisille, jotka haluavat käyttää matalan kynnyksen salia. Laitevalinnoilla pyritään valikoimaan matalan kynnyksen salin käyttäjät. Ei kuitenkaan ilmanpainelaitteita, joita on kaupungissa hyvinvointialueen kahdessa kuntosalissa. Tämä kuntosali on matalan kynnyksen sali, seuraava steppi ilmanpainesaleista. Salin koko on 142,5 m2. Laitteiden tulee kestää kovaa päivittäistä käyttöä. Kuntosalilaitteet ja kaikki tarvittavat lisävarusteet tulee olla toimitettuna ja toimintakuntoon asennettuna viimeistään 31.3.2025 tai ennen sitä sopimuksen mukaan. Huoltopalvelun osalta hankinta sisältää erillisestä tilauksesta suoritettavat kuntosalilaitteiden huollot sekä määräaikaishuollot kohteessa 31.3.2025 - 30.3.2030. Tilaajalla on lisäksi oikeus yhteen 36 kuukauden optioon ajalle 31.3.2030 - 30.3.2033. Rauman kaupunki pyytää tarjoustanne Karin Kampuksen kuntosalilaitteista, niihin liittyvistä lisävarusteista ja mahdollisesta optiosta sekä ko. kuntosalilaitteiden huoltopalvelusta. Kuntosalia laitteineen käytetään matalan kynnyksen kuntosalina yläkoululaisille opettajan ohjauksessa, liikuntapalveluiden matalan kynnyksen ryhmille ja kaupunkilaisille, jotka haluavat käyttää matalan kynnyksen salia. Laitevalinnoilla pyritään valikoimaan matalan kynnyksen salin käyttäjät. Ei kuitenkaan ilmanpainelaitteita, joita on kaupungissa hyvinvointialueen kahdessa kuntosalissa. Tämä kuntosali on matalan kynnyksen sali, seuraava steppi ilmanpainesaleista. Salin koko on 142,5 m2. Laitteiden tulee kestää kovaa päivittäistä käyttöä. Kuntosalilaitteet ja kaikki tarvittavat lisävarusteet tulee olla toimitettuna ja toimintakuntoon asennettuna viimeistään 31.3.2025 tai ennen sitä sopimuksen mukaan. Huoltopalvelun osalta hankinta sisältää erillisestä tilauksesta suoritettavat kuntosalilaitteiden huollot sekä määräaikaishuollot kohteessa 31.3.2025 - 30.3.2030. Tilaajalla on lisäksi oikeus yhteen 36 kuukauden optioon ajalle 31.3.2030 - 30.3.2033.