HUS-yhtymä valmistelee kaikkien erikoisalojen toimenpidekäyttöön leikkaussaleissa käytettävien, eri toimenpiteiden vaatimiin asentoihin säädettävissä olevien modulaaristen leikkauspöytäjärjestelmien yleis-/päiväkirurgiaan hankintaa. Hankintaan liittyen pyydämme nyt toimittajilta lisätietoja markkinoilla olevista laitteista. Tietopyynnön tavoitteena on saada kattavasti tietoa valikoimasta, jotta tarjouspyyntö voidaan toteuttaa mahdollisimman tarkoituksenmukaisesti. Hankinta tullaan toteuttamaan dynaamisen hankintajärjestelmän HUS 019-2024 Leikkauspöydät DPS sisäisenä kilpailutuksena. Kiinnostuneita toimittajia kehotetaan tutustumaan kyseiseen dynaamiseen hankintajärjestelmään ja jättämään siihen osallistumishakemuksen. Tietopyyntö ei ole tarjouspyyntö, vaan tietopyynnöllä pyritään kartoittamaan markkinoilla olevia vaihtoehtoja toteuttaa hankinta. Tällä tietopyynnöllä ei pyydetä eikä siihen anneta tarjouksia. Kutsu markkinavuoropuheluun: Hankintayksikkö varaa oikeuden järjestää markkinavuoropuhelun Microsoft Teams -sovelluksen välityksellä tietopyyntöön vastanneiden toimijoiden kanssa (toimittajakohtaiset markkinavuoropuhelut). Hankintayksikkö järjestää toimittajakohtaiset markkinavuoropuhelut lokakuussa 2024. Toimittajakohtaiset kutsut markkinavuoropuheluun toimitetaan ilmoittautuneille toimittajille tietopyynnön määräajan jälkeen. Kiinnostuneita toimittajia pyydämme toimittamaan lisätietoja valikoimastaan ja esitteet sekä ilmoittautumaan markkinavuoropuheluun sähköpostitse kilpailutus.tiimi@hus.fi viimeistään ke 3.10.2024 klo 12 mennessä. Markkinavuoropuheluun osallistuvilla ei ole oikeutta saada korvausta osallistumisesta. Markkinavuoropuheluun osallistumatta jättäminen ei estä mahdolliseen tarjouskilpailuun osallistumista, eikä markkinavuoropuheluun osallistuminen vaikuta millään tavoin tarjoajan asemaan mahdollisessa varsinaisessa tarjouskilpailussa. Markkinavuoropuhelussa annetut vastaukset eivät sido vastaajaa mahdollisesti myöhemmin toteutettavassa hankinnassa. Markkinavuoropuhelu ei velvoita HUS-yhtymää toteuttamaan varsinaista tarjouskilpailua ja hankintaa. Mikäli hankinta toteutetaan, se voi olla myös tässä markkinavuoropuhelussa esitetystä poikkeava. Markkinavuoropuhelulla kerätyt tiedot säilyvät täysin luottamuksellisina ja niitä tullaan käyttämään ainoastaan hankinnan suunnitteluun. HUS-yhtymä valmistelee kaikkien erikoisalojen toimenpidekäyttöön leikkaussaleissa käytettävien, eri toimenpiteiden vaatimiin asentoihin säädettävissä olevien modulaaristen leikkauspöytäjärjestelmien yleis-/päiväkirurgiaan hankintaa. Hankintaan liittyen pyydämme nyt toimittajilta lisätietoja markkinoilla olevista laitteista. Tietopyynnön tavoitteena on saada kattavasti tietoa valikoimasta, jotta tarjouspyyntö voidaan toteuttaa mahdollisimman tarkoituksenmukaisesti. Hankinta tullaan toteuttamaan dynaamisen hankintajärjestelmän HUS 019-2024 Leikkauspöydät DPS sisäisenä kilpailutuksena. Kiinnostuneita toimittajia kehotetaan tutustumaan kyseiseen dynaamiseen hankintajärjestelmään ja jättämään siihen osallistumishakemuksen. Tietopyyntö ei ole tarjouspyyntö, vaan tietopyynnöllä pyritään kartoittamaan markkinoilla olevia vaihtoehtoja toteuttaa hankinta. Tällä tietopyynnöllä ei pyydetä eikä siihen anneta tarjouksia. Kutsu markkinavuoropuheluun: Hankintayksikkö varaa oikeuden järjestää markkinavuoropuhelun Microsoft Teams -sovelluksen välityksellä tietopyyntöön vastanneiden toimijoiden kanssa (toimittajakohtaiset markkinavuoropuhelut). Hankintayksikkö järjestää toimittajakohtaiset markkinavuoropuhelut lokakuussa 2024. Toimittajakohtaiset kutsut markkinavuoropuheluun toimitetaan ilmoittautuneille toimittajille tietopyynnön määräajan jälkeen. Kiinnostuneita toimittajia pyydämme toimittamaan lisätietoja valikoimastaan ja esitteet sekä ilmoittautumaan markkinavuoropuheluun sähköpostitse kilpailutus.tiimi@hus.fi viimeistään ke 3.10.2024 klo 12 mennessä. Markkinavuoropuheluun osallistuvilla ei ole oikeutta saada korvausta osallistumisesta. Markkinavuoropuheluun osallistumatta jättäminen ei estä mahdolliseen tarjouskilpailuun osallistumista, eikä markkinavuoropuheluun osallistuminen vaikuta millään tavoin tarjoajan asemaan mahdollisessa varsinaisessa tarjouskilpailussa. Markkinavuoropuhelussa annetut vastaukset eivät sido vastaajaa mahdollisesti myöhemmin toteutettavassa hankinnassa. Markkinavuoropuhelu ei velvoita HUS-yhtymää toteuttamaan varsinaista tarjouskilpailua ja hankintaa. Mikäli hankinta toteutetaan, se voi olla myös tässä markkinavuoropuhelussa esitetystä poikkeava. Markkinavuoropuhelulla kerätyt tiedot säilyvät täysin luottamuksellisina ja niitä tullaan käyttämään ainoastaan hankinnan suunnitteluun.
Lähde: Hilma
Laukaan kunnan kiinteistöjen talvikunnossapitopalvelut 1.12.2024-30.4.2026, optiovuosi 1.5.2026-30.9.2027
Laukaan kunta pyytää tarjoustanne Laukaan kunnan omistamien kiinteistöjen piha-alueiden talvikunnossapitoihin. Kiinteistöt sijaitsevat taajamissa Laukaan kirkonkylä, Leppävesi, Vihtavuori ja Lievestuore ja haja-asutusalueilla. Talvikunnossapitoihin kuuluvat myös Laukaan kunnan vuokraamat päiväkotitilat Leppävedellä ja Laukaan kirkonkylällä.
Kiinteistöjen osoitteet haja-asutusalueilla ja taajamissa tarjouspyynnön liitteessä 1.
Talvikunnossapidon kohteita voi vähentyä tai tulla lisää sopimusaikana.
Kunnossapitotyöt sisältävät:
* auraustyöt
* lumen siirto
* polanteen/sohjon poistot
* hiekotukset
* hiekan poistot ja puhdistukset
LÄHTÖRAJAT:
Kuivaa lunta, 5 cm
Märkää lunta, 3 cm
Sohjonpoisto 3 cm / kun sohjo haittaa liikennöitävyyttä.
Paremmalla tasolla pidettävistä / kohdekohtaisista erityisvaatimuksista sovitaan erikseen kunkin alueen urakoitsijan kanssa pidettävässä sopimusneuvottelussa.
Pihakäytävät ja liikennöintialueet tulee olla aurautuna viimeistään klo 8.00 mennessä. Erikseen sovittavat kohteet klo 06.00 mennessä, mm. päiväkodit, sairaalat ja vanhusten hoitolaitokset.
Hoidettavien kohteiden aluejako tarkennetaan ja sovitaan tarkemmin sopimusneuvottelujen yhteydessä.
Tilaajalla on oikeus suorittaa hiekanpoistot, pesut ja puhdistukset myös kunnan omalla kalustolla. Työnjako sovitaan erikseen.
Käytettävän kaluston tulee olla tarjouspyynnön mukaisiin tehtäviin yleisesti soveltuva niin, että ne täyttävät kaikki vaatimukset soveltuvuuden tehon ja työturvallisuuden osalta.
Sohjon poistossa, aurauksessa ja polanteen poistossa käytetään kampaterää tai tappiterää.
Työhön käytettävälle kalustolle suoritetaan työkoneen ja lisälaitteiden vastaanottotarkastus vuosittain ennen talvikauden alkua. Tarkastuksesta tehdään pöytäkirja, joka luovutetaan tilaajalle.
Lisäksi kunnan työsuojeluorganisaatiolla on oikeus tarkastaa, että kalusto täyttää voimassa olevat työturvallisuusmääräykset.
Kiinteistö- ja piha-alueilla on otettava huomioon kiinteistön toiminnan erityisvaatimukset mm. koululla ja päiväkodeissa lasten turvallisuus, asiakaskohteissa asiakkaiden turvallisuus.
Kuljettaja raportoi työnjohdolle ja tilaajalle liikenne- ja työturvallisuudessa havaitsemansa puutteet tai riskit sekä raportoi välittömästi mahdollisista vahingoista.
Urakoitsija pitää yllä kohdekohtaista ajopäiväkirjaa, johon merkitään työskentelyn ajankohta (aloitus- ja lopetusaika), sääolosuhde ja tehty toimenpide (auraus, hiekotus, polanteen poisto jne.).
Urakoitsija vastaa kaikista tilaajalle tai kolmansille osapuolille aiheuttamistaan vahingoista kuten esim. postilaatikot, liikennemerkit, katuvalopylväät, istutukset tms.
Laukaan kunta pidättää itselleen oikeuden ottaa sopimusaikana käyttöön erillisen paikanninseurantajärjestelmän urakoitsijan työsuoritusten todentamiseksi.
Tarjoukset pyydetään yksikköhintaisena (€/h, alv 0 %). Hinta sisältää suoritettavan konetyön varusteineen ja kuljettajan veloituksen kaikkine kuluineen. Laskutus alkaa saavuttaessa talvikunnossapitokohteeseen ja päättyy sieltä poistuttaessa. Tarjoukset pyydetään osa-alueille 1-8. Tarjoaja voi valita mitä osa-aluetta tarjoaa tai voi tarjota kaikkia. Osa-alueen sisällä ei voi valintoja tehdä.
Koneen ja ajoneuvon työskentely tapahtuu urakoitsijan työnjohdossa.
Kohteisiin voi tutustua ennen tarjouksen jättämistä.
Kohdekäynnit on sovittavissa työnjohtajalta Jouni Paloselta, puh. 040 5411 477 tai
kiinteistönhoitajalta Ari Viitaniemeltä puh. 0400 196 040.
Sopimusaikainen hankinnan arvioitu arvo optiovuosi mukaan laskettuna ylittää EU-kynnysarvon ja kilpailutus toteutetaan avoimena menettelynä.
Hankinnassa noudatetaan lakia julkisista hankinnoista ja käyttöoikeussopimuksista 1397/2016.
Kaikessa hankintaan liittyvässä asioinnissa käytetään suomen kieltä., Laukaan kirkonkylän ja Kuhankosken alueet, hinnat alv 0 % Alueiden talvikunnossapidot., Leppäveden ja liikuntapuiston alueet, hinnat alv 0 % Alueiden talvikunnossapidot., Vihtavuoren alue, hinnat alv 0 % Alueiden talvikunnossapidot., Lievestuoreen alue, hinnat alv 0 % Alueiden talvikunnossapidot., Haja-asutuslue: Haapalan koulu, hinnat alv 0 % Alueiden talvikunnossapidot., Haja-asutusalue, Kuusan koulu, hinnat alv 0 % Alueiden talvikunnossapidot., Haja-asutusalue: Vehniän koulu, hinnat alv 0 % Alueiden talvikunnossapidot., Haja-asutusalue: Äijälän päiväkoti, hinnat alv 0 % Alueiden talvikunnossapidot.,
Expert services for cryogenic testing
The object of the tender process is the expert service of mechanical tests under cryogenic condition, which includes testing samples being exposed to liquid hydrogen and helium environment. Within the framework of the project funded by the European Union (Grant Agreement No: 101135374), the project titled Multiscale Characterisation and Simulation for Hydrogen Embrittlement Assessment: Development of an Open Knowledge Platform to Foster Capability Integration (HyWay) will focus on developing adaptive multiscale material modelling and characterization suites for assessing interactions between hydrogen and advanced metallic materials and demonstrate their capabilities on hydrogen storage and transport components. To this end, because one of the use cases will focus on stainless steel sheet and weldments for a liquid hydrogen storage tank application, an understanding of how environment for storing liquid hydrogen affects mechanical properties of stainless steel sheet and its weldment will be investigated. Therefore, the HyWay consortium led by VTT Technical Research Centre of Finland Ltd. is currently searching for the expert service for performing mechanical tests under cryogenic condition, including the liquid hydrogen and helium environment. The subject of the procurement is described in more detail in the tender documents, see in particular the Service Specification attached to the call for tenders as Annex 1. VTT will select one supplier as contract partner. The contract period is estimated to be fourteen (14) months. The objective is to get the agreement into force latest in December 2024. The object of the tender process is described in more detail in the invitation to tender documents
Tietopyyntö: Vakuutusmeklaripalvelun hankinta
Tämä asiakirja ei ole hankintailmoitus, kutsu neuvotteluun, eikä tarjouspyyntö, vaan markkinakartoitukseen liittyvä tietopyyntö. Tällä tietopyynnöllä on tarkoitus kuulla markkinoilla olevia vakuutusmeklaripalvelua tuottavia palveluntuottajia, kuulla heidän näkemyksiään koskien hankintakokonaisuutta sekä saada hankittavan palvelun saatavuutta ja ominaisuuksia koskevaa tietoa, jotta mahdollinen tarjouskilpailu voidaan toteuttaa mahdollisimman tarkoituksenmukaisella tavalla. Hankinta on suunniteltu kilpailutettavaksi vuoden 2024 aikana. Pyydämme palveluntuottajia huomioimaan, että tietopyyntö ei velvoita Vantaan ja Keravan hyvinvointialuetta toteuttamaan hankintaa markkinakartoituksen perusteella. Vantaan ja Keravan hyvinvointialue valmistelee mahdollisen tarjouspyynnön aina omien tarpeidensa mukaisesti. Tietopyyntöön vastaaminen tai vastaamatta jättäminen ei sido yritystä tarjouskilpailuun osallistumiseen, eikä myöskään ole edellytyksenä varsinaiseen tarjouskilpailuun osallistumiselle. Tietopyyntöön vastanneille ei makseta korvausta sen tekemisestä. Markkinavuoropuhelua voidaan käydä kirjallisesti/suullisesti. Tietopyyntöön vastaaminen tapahtuu kohdassa Hankinnan kohteen kriteerit. Tämä asiakirja ei ole hankintailmoitus, kutsu neuvotteluun, eikä tarjouspyyntö, vaan markkinakartoitukseen liittyvä tietopyyntö. Tällä tietopyynnöllä on tarkoitus kuulla markkinoilla olevia vakuutusmeklaripalvelua tuottavia palveluntuottajia, kuulla heidän näkemyksiään koskien hankintakokonaisuutta sekä saada hankittavan palvelun saatavuutta ja ominaisuuksia koskevaa tietoa, jotta mahdollinen tarjouskilpailu voidaan toteuttaa mahdollisimman tarkoituksenmukaisella tavalla. Hankinta on suunniteltu kilpailutettavaksi vuoden 2024 aikana. Pyydämme palveluntuottajia huomioimaan, että tietopyyntö ei velvoita Vantaan ja Keravan hyvinvointialuetta toteuttamaan hankintaa markkinakartoituksen perusteella. Vantaan ja Keravan hyvinvointialue valmistelee mahdollisen tarjouspyynnön aina omien tarpeidensa mukaisesti. Tietopyyntöön vastaaminen tai vastaamatta jättäminen ei sido yritystä tarjouskilpailuun osallistumiseen, eikä myöskään ole edellytyksenä varsinaiseen tarjouskilpailuun osallistumiselle. Tietopyyntöön vastanneille ei makseta korvausta sen tekemisestä. Markkinavuoropuhelua voidaan käydä kirjallisesti/suullisesti. Tietopyyntöön vastaaminen tapahtuu kohdassa Hankinnan kohteen kriteerit.
Peruukit (Apuvälineet)
Hankinnan kohteena on HUS Yhtymän lääkinnällisen kuntoutuksen apuvälineenä maksusitoumuksella hankkimat peruukit.
Peruukit hankitaan yleensä ihosairaus- ja/tai syöpäpotilaalle, jolla on laaja-alaista, tilapäistä tai pysyvää hiustenlähtöä sairaudesta tai hoidoista johtuen.
Lääkinnällisenä kuntoutuksena myönnettävien peruukkien apuvälinepalveluprosessi on osa asiakkaan kuntoutus- ja hoitoprosessia, ja sen tavoitteena on löytää potilaan yksilöllistä tarvetta vastaava, tavanomaiseen arkikäyttöön soveltuva peruukki, joka on valittu yhdessä asiakkaan kanssa.
Lääkinnällisen kuntoutuksen apuvälineenä peruukki on saajalleen maksuton. Syöpä ja/tai ihotautien erikoislääkäri arvioi yksilöllisesti asiakkaan peruukkitarpeen ja muut mahdolliset erityistarpeet ja kirjoittaa maksusitoumuslausunnon. Maksusitoumus myönnetään ennen peruukin ostoa ja se tulee olla potilaalla mukana peruukkia hankittaessa.
Hankinnan kohde on jaettu osa-alueisiin:
- Osa-alue 1: Vakiomallinen peruukki - Maksusitoumusluokka A, maksimihinta 160 euroa (alv 0%)
- Osa-alue 2: Vakiomallinen peruukki pehmeällä pohjalla - Maksusitoumusluokka B, maksimihinta 350 euroa (alv 0%)
- Osa alue 3: Yksilöllinen, erityistarpeen peruukki pehmeällä pohjalla ja kuumuutta kestävällä hiusmateriaalilla - Maksusitoumusluokka C, maksimihinta 500 euroa (alv 0%)
- Osa-alue 4: Yksilöllinen, asiakkaalle muotoiltu ja istuva erityistarpeen peruukki - Maksusitoumusluokka D, maksimihinta 950 euroa (alv 0%)
- Osa-alue 5: Päähineet ja huivit, hiuslisäkkeellä tai ilman - Maksusitoumusluokka E, maksimihinta 45 euroa (alv 0%)
- Osa-alue 6: Pehmopohjaperuukit erityisen herkälle iholle (ilman verkkomaista etuosaa / tylliä)
- Osa-alue 7: Ensisijaisesti miehille suunnatut peruukit
Tarjoaja voi tarjota yhtä (1) tai useampaa osa-aluetta.
Lisäksi tuoteryhmät 6 ja 7 on jaettu edelleen neljään (4) tuotekoriin (6.1 - 6.4 ja 7.1-7.4), jotka muodostavat kilpailutuksessa omat osa-alueensa. Tarjoaja voi tarjota osa-alueissa 6 ja 7 yhtä (1) tai useampaa tuotekoria.
HUS valitsee osa-aluekohtaisesti enintään kolme (3) sopimuskumppania per osa-alue.
Sopimuskausi on 3 vuotta. Sitä voidaan jatkaa yhden (1) vuoden mittaisella optiokaudella.
Hankinnan ennakoitu arvo on noin 290 000,00 euroa / vuosi, eli yhteensä 1 160 000 euroa (laskettuna neljälle (4) vuodelle)
Kyse on ainoastaan arviosta, eikä HUS sitoudu mihinkään tilausmääriin.
Lisäksi hankinta sisältää option siitä, että Asiakas (peruukin käyttäjä) voi halutessaan hankkia omalla kustannuksellaan maksusitoumuksen euromäärää kalliimman peruukkimallin (ts. sopimusvalikoimasta poikkeavan peruukin), maksamalla itse peruukin ja maksusitoumuksen välisen summan erotus. Näistä optiotuotteista pyydetään liittämään erilliset hinnastot tarjouksen yhteyteen.
TILAUSTEN JAKAUTUMINEN SOPIMUSKAUDELLA
Lääkinnällisenä kuntoutuksena myönnettävien peruukkien apuvälinepalveluprosessi on osa Asiakkaan kuntoutus- ja hoitoprosessia, ja sen tavoitteena on löytää potilaan yksilöllistä tarvetta vastaava, tavanomaiseen käyttöön soveltuva peruukki, joka on valittu yhdessä Asiakkaan kanssa. Peruukkipalvelu on aina yksilöllistä asiakaspalvelua, jossa peruukki mitataan ja sovitetaan käyttäjälle henkilökohtaisesti.
Syöpä- ja/tai ihotautien erikoislääkäri arvio asiakaskohtaisesti Asiakkaan peruukkitarpeen ja muut mahdolliset erityistarpeet ja kirjoittaa maksusitoumuslausunnon. Maksusitoumus myönnetään ennen peruukin hankintaa ja se tulee olla Asiakkaalla mukana peruukkia hankittaessa. Asiakas valitsee itse HUS sopimustoimittajista tarvettaan parhaiten vastaavan palveluntuottajan.
Katso tarkemmin liite 1.1 Palvelukuvaus.
, Osa-alue 1: Vakiomallinen peruukki - Maksusitoumusluokka A Osa-alue 1: Vakiomallinen peruukki - Maksusitoumusluokka A, maksimihinta 160 euroa (alv 0%), Osa-alue 2: Vakiomallinen peruukki pehmeällä pohjalla - Maksusitoumusluokka B Osa-alue 2: Vakiomallinen peruukki pehmeällä pohjalla - Maksusitoumusluokka B, maksimihinta 350 euroa (alv 0%), Osa alue 3: Yksilöllinen, erityistarpeen peruukki pehmeällä pohjalla ja kuumuutta kestävällä hiusmateriaalilla - Maksusitoumusluokka C Osa alue 3: Yksilöllinen, erityistarpeen peruukki pehmeällä pohjalla ja kuumuutta kestävällä hiusmateriaalilla - Maksusitoumusluokka C, maksimihinta 500 euroa (alv 0%), Osa-alue 4: Yksilöllinen, asiakkaalle muotoiltu ja istuva erityistarpeen peruukki - Maksusitoumusluokka D Osa-alue 4: Yksilöllinen, asiakkaalle muotoiltu ja istuva erityistarpeen peruukki - Maksusitoumusluokka D, maksimihinta 950 euroa (alv 0%), Osa-alue 5: Päähineet ja huivit, hiuslisäkkeellä tai ilman - Maksusitoumusluokka E Osa-alue 5: Päähineet ja huivit, hiuslisäkkeellä tai ilman - Maksusitoumusluokka E, maksimihinta 45 euroa (alv 0%), Osa-alue 6: Pehmopohjaperuukit erityisen herkälle iholle (ilman verkkomaista etuosaa / tylliä) Osa-alue 6: Pehmopohjaperuukki erityisen herkälle iholle (ilman verkkomaista etuosaa / tylliä). Osa-alue koostuu neljästä (4) tuotekorista (6.1-6.4), jotka kukin muodostavat oman osa-alueensa. Tuotekorien maksimihinnat:
6.1: 160 euroa (alv 0%)
6.2: 350 euroa (alv 0%)
6.3: 500 euroa (alv 0%)
6.4: 950 euroa (alv 0%)
Tarjoaja voi jättää tarjouksensa yhteen tai useampaan tuotekoriin., Osa-alue 7: Ensisijaisesti miehille suunnatut peruukit Osa-alue 7: Ensisijaisesti miehille suunnatut peruukit. Osa-alue koostuu neljästä (4) tuotekorista (7.1-7.4), jotka kukin muodostavat oman osa-alueensa. Tuotekorien maksimihinnat:
7.1: 160 euroa (alv 0%)
7.2: 350 euroa (alv 0%)
7.3: 500 euroa (alv 0%)
7.4: 950 euroa (alv 0%)
Tarjoaja voi jättää tarjouksensa yhteen tai useampaan tuotekoriin.,
AURAUS JA LIUKKAUDENTORJUNTAPALVELUJEN HANKINTA TALVIKAUSILLE 2024-2026, PUKKILA
Myrskylän kunta, tekninen lautakunta pyytää Pukkilan kunnan kaavateiden ja pihojen auraus- ja liukkaudentorjuntatöiden suorittamisesta talvikausille 2024 – 2026 tarjouspyyntöaineiston mukaisesti. Sopimusaika on kaksi (2) vuotta alkaen 1.11.2024 - 30.4.2026. Optiona sopimusta voidaan jatkaa 1 + 1 vuotta (30.4.2028 saakka) molempien sopijapuolten suostumuksella. Pukkilan kunnan kaavateiden ja pihojen auraus- ja liukkaudentorjuntatöiden suorittamisen periaatteena on, että valittava(t) urakoitsija(t) vastaa(vat) itsenäisesti alueensa talvikunnossapidosta tarjouspyynnön ja palvelusopimuksen mukaisesti. Urakoitsijan edellytetään tutustuttavan kunnossapidettäviin kaavateihin ja alueisiin ennen tarjouksen jättämistä. Kaavateiden ja KVL-väylien talvikunnossapito Pukkilan kunnan kaavateiden talvikunnossapito tarjouslomakkeessa 2 määritetyn mukaisesti. Kaavateiden talvikunnossapito, Savijoki Pukkila, Savijoen kylän kaavateiden talvikunnossapito tarjouslomakkeen 2 mukaisesti. Keskustan kiinteistöjen piha-alueiden talvikunnossapito Pukkilan keskustan kiinteistöjen pihojen talvikunnossapito tarjouslomakkeen 2 mukaisesti. Kunnossapidettävien alueiden aurausviitat Kunnossapidettävien alueiden aurausviittojen laittaminen ja poistaminen. Lumen kuormaus ja kuljettaminen Lumen poiskuljetus sisältää lumen kuormauksen ja kuljetuksen tilaajan osoittamaan paikkaan. Kaavateiden talvikunnossapito, Torppi Pukkila, Torpin kylän kaavateiden talvikunnossapito tarjouslomakkeen 2 mukaisesti.
Muhoksen Kirkonkylän koulun liikuntasali ja väestönsuoja
Muhoksen kunta rakennuttaa Kirkonkylän koulun liikuntasalin KVR-urakkana. Liikuntasalin yhteyteen toteutetaan myös väestönsuoja ja sali liitetään kouluun yhdyskäytävällä. Hankinta toteutetaan kilpailullisella neuvottelumenettelyllä. Neuvotteluun valittavien tarjoajien määrä rajoitetaan kolmeen tarjoajaan. Osallistumishakemusvaiheessa ehdokkaat toimittavat tiedot toteutusorganisaatiosta referenssiluetteloineen, tavoite-/ennakkotarjoushinnan sekä luonnostasoisen pohjapiirroksen, johon esitetty hinta perustuu. Tarkempi hankekuvaus hankintailmoituksen liitteessä 1. Muhoksen kunta rakennuttaa Kirkonkylän koulun liikuntasalin KVR-urakkana. Liikuntasalin yhteyteen toteutetaan myös väestönsuoja ja sali liitetään kouluun yhdyskäytävällä. Hankinta toteutetaan kilpailullisella neuvottelumenettelyllä. Neuvotteluun valittavien tarjoajien määrä rajoitetaan kolmeen tarjoajaan. Osallistumishakemusvaiheessa ehdokkaat toimittavat tiedot toteutusorganisaatiosta referenssiluetteloineen, tavoite-/ennakkotarjoushinnan sekä luonnostasoisen pohjapiirroksen, johon esitetty hinta perustuu. Hankinta jaetaan ehdollisiin kehitys- ja toteutusvaiheisiin, joiden toteutumisen edellytykset on esitetty liitteessä 1. Hankekuvaus. Samassa liitteessä on esitetty tarkemmin hankintamenettelyn kuvaus sekä aikataulu.
KYMENLAAKSON HVA – Vammaisten asumispalvelut (DPS 2024-2025)
Hankinnan kohteena on Kymenlaakson hyvinvointialueen järjestämisvastuulle kuuluvat vammaisten asumispalvelut.
Vammaisten asumispalveluiden hankkiminen yksityiseltä palveluntuottajalta on tarpeen asumispalveluiden
tarkoituksenmukaiseksi hoitamiseksi. Kymenlaakson hyvinvointialue järjestää vammaisten asumispalveluja omana toimintana
sekä ostamalla palvelua yksityisiltä palveluntuottajilta. Kymenlaakson hyvinvointialue vastaa asiakkaan palvelukokonaisuuden
suunnittelusta ja järjestämisestä.
Vammaisten asumispalveluiden hankinnalle on Lain sosiaali- ja terveydenhuollon järjestämisestä (612/2021) 12§ tarkoitetut
edellytykset ja hankinnassa huomioidaan lain edellyttämät, yksityistä palveluntuottajaa koskevat vaatimukset. Hankinnassa on
huomioitu, että hankittavat palvelut ovat sisällöltään, laajuudeltaan ja määrälliseltä osuudeltaan sellaisia, että hyvinvointialue
pystyy huolehtimaan 8 §:ssä säädetyistä vastuistaan ja palvelutoiminnan jatkuvuudesta sopimuksen voimassa ollessa ja sen
päättyessä sekä mahdollisissa sopimuksen rikkomis- ja häiriötilanteissa, muissa häiriötilanteissa ja poikkeusoloissa., TUETTU ASUMINEN Hankinnan kohteena on tuettu asuminen vammaisille henkilöille., YHTEISÖLLINEN ASUMINEN Yhteisöllisellä asumisella tarkoitetaan hyvinvointialueen järjestämää asumista asumisyksikössä, jossa asiakkaalla on hänen tarpeitaan vastaava asunto ja jossa tarjotaan sosiaalista kanssakäymistä edistävää toimintaa.
Kymenlaakson hyvinvointialueen järjestämässä yhteisöllisessä asumisessa sama palveluntuottaja tuottaa itse tai alihankintana sekä yhteisöllisen asumisen että asiakkaan tarvitsemat muut palvelut.
Yhteisölliseen asumiseen kuuluu asiakkaalle soveltuva asunto ja sosiaalista kanssakäymistä edistävä toiminta. Asiakkaan tarvitsemia muita palveluita, joita palveluntuottaja tuottaa, ovat esimerkiksi kotihoito ja ateriapalvelut., YMPÄRIVUOROKAUTINEN PALVELUASUMINEN Ympärivuorokautisella palveluasumisella tarkoitetaan asumista yhteisöllistä toimintaa tarjoavassa asumispalveluyksikössä, jossa asiakkaalla on hänen tarpeitaan vastaava asunto ja jossa hän saa asumispalveluyksikön henkilöstöltä vuorokaudenajasta riippumatta hoitoa ja huolenpitoa myös äkilliseen tarpeeseensa.
Ympärivuorokautisessa palveluasumisessa henkilökuntaa on paikalla kaikkina vuorokauden aikoina. Ympärivuorokautinen palveluasuminen sisältää asiakkaan tarvitsemat palvelut, kuten siivouksen ja vaatehuollon.
Palvelu sisältää myös sosiaalista kanssakäymistä edistävää toimintaa., VAIKEAVAMMAISTEN YMPÄRIVUOROKAUTINEN PALVELUASUMINEN Ympärivuorokautisella palveluasumisella tarkoitetaan asumista yhteisöllistä toimintaa tarjoavassa asumispalveluyksikössä, jossa asiakkaalla on hänen tarpeitaan vastaava asunto ja jossa hän saa asumispalveluyksikön henkilöstöltä vuorokaudenajasta riippumatta hoitoa ja huolenpitoa myös äkilliseen tarpeeseensa.
Ympärivuorokautisessa palveluasumisessa henkilökuntaa on paikalla kaikkina vuorokauden aikoina.
Ympärivuorokautinen palveluasuminen sisältää asiakkaan tarvitsemat palvelut, kuten siivouksen ja pyykkihuollon. Palvelu sisältää myös sosiaalista kanssakäymistä edistävää toimintaa., VAIKEAVAMMAISTEN YHTEISÖLLINEN ASUMINEN Yhteisöllisellä asumisella tarkoitetaan hyvinvointialueen järjestämää asumista asumispalveluyksikössä, jossa asiakkaalla on hänen tarpeitaan vastaava asunto ja jossa tarjotaan sosiaalista kanssakäymistä edistävää toimintaa.
Kymenlaakson hyvinvointialueen järjestämässä yhteisöllisessä asumisessa sama palveluntuottaja tuottaa itse tai alihankintana sekä yhteisöllisen asumisen että asiakkaan tarvitsemat muut palvelut. Yhteisölliseen asumiseen kuuluu asiakkaalle soveltuva asunto ja sosiaalista kanssakäymistä edistävä toiminta. Asiakkaan tarvitsemia muita palveluita, joita palveluntuottaja tuottaa, ovat esimerkiksi kotihoito ja ateriapalvelut., UUSI LUOKKA Tähän luokaan ei vielä voi jättää hakemuksia., UUSI LUOKKA Tähän luokaan ei vielä voi jättää hakemuksia., UUSI LUOKKA Tähän luokaan ei vielä voi jättää hakemuksia., UUSI LUOKKA Tähän luokaan ei vielä voi jättää hakemuksia.,
TP36/24 MRI yhteensopiva potilasvalvontamonitori
Hankinnan kohteena on tarjouspyynnössä ja sen liitteissä mainittu MRI yhteensopiva potilasvalvontamonitori, siihen liittyvä huolto ja mahdolliset käytön vaatimat laitesidonnaiset tarvikkeet liitteissä määritetyllä tavalla. MRI yhteensopiva potilasvalvontamonitori sijoitetaan Tyks PET-keskukseen. Mikäli hankinnan arvo ylittää hankintaan varatut määrärahat, niin hankintaa ei mahdollisesti tulla toteuttamaan. Hankinnan kohteena on tarjouspyynnössä ja sen liitteissä mainittu laite, siihen liittyvä huolto ja mahdolliset käytön vaatimat tarvikkeet tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritetyllä tavalla.
Kameravalvonnan laitteiden, asennuksen ja suunnittelun hankinta vuosille 2025-2026 + 1 vuoden optio
Lohjan kaupunki pyytää tarjoustanne kameravalvontalaitteiden asennuksen tuntiveloitushinnoilla suoritettavista asennuspalveluista, sekä laitekohtaisille hinnoille ajalle 2025-2026. Lisäksi tarjouksen tulee sisältää suunnittelupalvelun, ylläpidon ja järjestelmien päivityksen, tuen ja dokumentoinnin. Lohjan kaupunki pyytää tarjoustanne kameravalvontalaitteiden asennuksen tuntiveloitushinnoilla suoritettavista asennuspalveluista, sekä laitekohtaisille hinnoille ajalle 2025-2026. Lisäksi tarjouksen tulee sisältää suunnittelupalvelun, ylläpidon ja järjestelmien päivityksen, tuen ja dokumentoinnin. Palveluita voidaan tilata koko Lohjan alueelle. Tarjouskilpailun ratkaisuperusteena on kokonaistaloudellinen edullisuus (halvin tarjoushinta). Tuntihinnan tulee sisältää kaikki kulut (matkakulut, ateriakulut, hallinnolliset kulut). Lohjan kaupungilla on käytössä Mirasys-järjestelmä sekä paikallisia tallentimia. Tarjoajalla tulee olla kokemus, osaaminen sekä tuki kyseisiin järjestelmiin. Tarjouspyynnössä tilaajan antamat laitemallit ovat vain tarjouksen tekemisen tueksi. Tilaaja ei sitoudu mihinkään tilattaviin määriin sopimuskauden aikana, vaan tilaa laitteita, suunnittelua ja palveluita aina tarpeen mukaan. Tilaaja tekee tarjouskilpailun perusteella puitesopimuksen kahden toimittajan kanssa. Sopimus tehdään 24 kk pituiselle jaksolle, minkä jälkeen tilaajalla on mahdollisuus yhden optiovuoden käyttöön.
IT- ja lääkintälaitetekniikan asiantuntijapalvelujen hankinta
Tällä tarjouspyynnöllä kilpailutetaan IT- ja lääkintälaitetekniikan asiantuntijapalveluja puitejärjestelynä. Kyseessä on Tuomi Logistiikan hallinnoima yhteishankinta, jonka tilaajia Tuomi Logistiikka Oy:n ohella ovat Pirkanmaan hyvinvointialue, TAYS Sydänkeskus Oy, SK Hankintapalvelut Oy ja Fimlab Laboratoriot Oy. Puitejärjestelyyn valitaan osa-aluekohtaisesti 5 kokonaistaloudellisesti hinta-laatu-suhteeltaan edullisinta tarjoajaa.
Hankinta koostuu kahdeksastatoista (18) osa-alueesta. Tarjoaja voi jättää tarjouksen joko yhteen tai useampaan osa-alueeseen. Jokaiseen osa-alueeseen valitaan enimmillään 5 palveluntuottajaa, joiden kanssa tehdään puitejärjestelysopimus. Sama palveluntarjoaja voi tulla valituksi useampaan osa -alueeseen. Hankittavia palveluja voidaan käyttää kaikkiin tilaajien IT- ja lääkintälaitetekniikan tehtäviin ja tarpeisiin.
Hankittava palvelu on kuvattu tarkemmin tässä tarjouspyynnössä ja sen liitteissä., Projektinhallinta ja -johtaminen Projektinhallintapalvelut liittyvät asiakkaan eri suuruisten projektien ja hankkeiden hallintaan asiantuntijatöiden muodossa. Projektinhallintapalveluilla tarkoitetaan projektin aikataulujen, resurssien ja budjetoinnin suunnittelua ja toteutuksen ohjauksen vastuullisia tehtäviä sekä projektien tai hankkeiden dokumentoinnin, raportoinnin ja riskienhallinnan tehtäviä.
Tarkempi kuvaus hankittavasta palvelusta on liitteenä olevassa Palvelukuvauksessa (Liite 1)., Tietohallintotoimintojen kehittäminen Tietohallintotoimintojen kehittämisen osa-alue sisältää kaksi kokonaisuutta: tietohallinnon sekä ICT ja lääkintälaitetekniikan palvelutuotannon kehittämisen sekä kokonaisarkkitehtuurin kehittämiseen liittyvät konsultointityöt yhteistyössä kuvauksista vastaavien arkkitehtien kanssa.
Tarkempi kuvaus hankittavasta palvelusta on liitteenä olevassa Palvelukuvauksessa (Liite 1)., ICT ja lääkintälaitetekniikan palvelunhallinta ICT ja lääkintälaitetekniikan palvelunhallinnalla tarkoitetaan tietohallinnon sekä ICT ja lääkintälaitetekniikan palvelutuotannon jatkuvan palvelun hallintaa. Osa-alue sisältää mm. tietohallinnon käyttötoiminnot, menetelmät (Governance) ja palveluiden ohjaamisen toimittajahallinnan prosesseja hyödyntämällä.
Tarkempi kuvaus hankittavasta palvelusta on liitteenä olevassa Palvelukuvauksessa (Liite 1)., ICT ja lääkintälaitetekniikan integraatio ICT ja lääkintälaitetekniikan integraatioilla tarkoitetaan teknisiä ratkaisuja tietojärjestelmien ja lääkintälaitteiden (esim. sovellukset, komponentit, laitteet, tietokannat) väliseen tietojen siirtoon ja kommunikoinnin mahdollistamiseksi. Asiantuntija suunnittelee ja toteuttaa tietojärjestelmien välisiä integraatioita toiminta-, sovellus- ja tietoarkkitehtuurin määrittelemillä tavoilla.
Tarkempi kuvaus hankittavasta palvelusta on liitteenä olevassa Palvelukuvauksessa (Liite 1)., Sote-arkkitehtuuri Arkkitehdin ja asiantuntijan tehtävät liittyvät organisaatioiden toiminnan prosessien määrittelyyn, suunnitteluun ja kuvaukseen sekä organisaation ydintoiminnan palveluinnovaatioiden määrittelyyn, suunnitteluun ja kehittämiseen. Osa-alueen asiantuntija osallistuu palveluiden, sovellusten ja tiedon integroimiseen läpi organisaation eri osa-alueiden siten, että ne palvelevat ydintoiminnan tarpeita ja tukevat hyvin organisaation tavoitteita ja arkkitehtuuria sekä yleisiä käytäntöjä.
Tarkempi kuvaus hankittavasta palvelusta on liitteenä olevassa Palvelukuvauksessa (Liite 1)., Teknologia-arkkitehtuuri: mobiiliratkaisut ja IoT Mobiiliratkaisujen ja IoT:n teknologia-arkkitehtuurin asiantuntijan tehtävät liittyvät teknisten ratkaisujen määrittelyyn, suunnitteluun ja kuvaamiseen siten, että toteutettu kokonaisuus tukee parhaalla mahdollisella tavalla organisaation tavoitteita ja arkkitehtuuria sekä yleisiä käytäntöjä tietoturva- ja tietosuoja huomioiden.
Tarkempi kuvaus hankittavasta palvelusta on liitteenä olevassa Palvelukuvauksessa (Liite 1)., Teknologia-arkkitehtuuri: infra Asiantuntija osallistuu organisaation konesaliarkkitehtuurin kehittämissuunnitelmien tekemiseen sekä ohjaa ja tukee sen toteuttamista. Asiantuntija suunnittele ja tukee arkkitehtuurin kehittymistä kokonaisuutena ja varmistaa sen tukevan organisaation tavoitteita sekä ICT ja lääkintälaitetekniikan palvelujen yhteentoimivuuden toteutumista.
Tarkempi kuvaus hankittavasta palvelusta on liitteenä olevassa Palvelukuvauksessa (Liite 1)., Lääkintälaitetekniikka Lääkintälaitetekniikan osa-alue sisältää lääkinnällisiin laitteisiin, ohjelmistoihin ja järjestelmiin liittyviä selvitys-, integraatio-, hankinta- ja asiantuntijatöitä.
Tarkempi kuvaus hankittavasta palvelusta on liitteenä olevassa Palvelukuvauksessa (Liite 1)., Data ja tietojohtaminen Tietojohtamisen asiantuntijan tehtävät liittyvät ICT ja lääkintälaitetekniikan projekteissa tietotarpeiden ja niihin liittyvän tietoarkkitehtuurin ja tietomallien määrittelyyn, suunnitteluun ja kuvaukseen sekä tiedon raportointiin ja visualisointiin.
Tarkempi kuvaus hankittavasta palvelusta on liitteenä olevassa Palvelukuvauksessa (Liite 1)., Tekoäly Tekoälyn asiantuntijan tehtävät liittyvät tarpeiden kartoittamiseen, suunnitteluun ja määrittelyyn sekä tekoälyratkaisujen käyttöönotoissa tukemiseen. Asiantuntija osallistuu ongelmien ratkomiseen sekä tekoälyn hyödyntämisen mahdollisuuksien ja jatkokehitystarpeiden arviointiin.
Tarkempi kuvaus hankittavasta palvelusta on liitteenä olevassa Palvelukuvauksessa (Liite 1)., Ohjelmistorobotiikka Ohjelmistorobotiikan asiantuntijan tehtävät liittyvät tarpeiden kartoittamiseen, suunnitteluun ja määrittelyyn sekä automaatioratkaisujen käyttöönotoissa tukemiseen. Asiantuntija osallistuu käytön ongelmien ratkomiseen sekä jatkokehitystarpeiden arviointiin.
Tarkempi kuvaus hankittavasta palvelusta on liitteenä olevassa Palvelukuvauksessa (Liite 1)., Digitaalinen turvallisuus: tietosuoja Tietosuojaan sisältyy julkishallinnon sekä sosiaali- ja terveydenhuollon viitekehyksen mukaisesti niin prosesseihin kuin järjestelmiinkin liittyviä arviointi-, auditointi-, suunnittelu- ja kehittämistehtäviä.
Tarkempi kuvaus hankittavasta palvelusta on liitteenä olevassa Palvelukuvauksessa (Liite 1)., Digitaalinen turvallisuus: tietoturva Tietoturvaan sisältyy julkishallinnon sekä sosiaali- ja terveydenhuollon viitekehyksen mukaisesti niin prosesseihin kuin järjestelmiinkin liittyviä arviointi-, auditointi-, suunnittelu- ja kehittämistehtäviä.
Tarkempi kuvaus hankittavasta palvelusta on liitteenä olevassa Palvelukuvauksessa (Liite 1)., Testaus ja laadunvarmistus Testauksen ja laadunvarmistuksen tehtävät ja projektit kohdistuvat järjestelmien, niiden välisten tietoteknisten yhteyksien ja tietoturvaan liittyvän toiminnallisen ja teknisen laadun varmistamiseen sekä sovellusten ja järjestelmien tekniseen ja toiminnalliseen testaamiseen. Testauksen kohteina voivat olla esimerkiksi saatavuus, kuormituksen kesto, ohjelmointivirheiden löytäminen, tietorakenteet tai vaatimustenmukaisuus.
Tarkempi kuvaus hankittavasta palvelusta on liitteenä olevassa Palvelukuvauksessa (Liite 1)., Pilvipalvelut Pilvipalvelut kattavat eri teknologioihin (esimerkiksi AWS, Microsoft, Google, Oracle) kohdistuvia sekä eri elinkaaren vaiheisiin liittyviä asiantuntijatarpeita, painottuen pääosin julkiseen pilveen. Pilvipalvelut voivat liittyä mm. ratkaisun perustamiseen, jatkokehittämiseen tai esimerkiksi nykyisin lokaalisti olevan ratkaisun siirtämiseen pilvipalveluun sekä pilvipalveluun siirrettyyn ratkaisuun liittyviin asiantuntijapalveluihin.
Tarkempi kuvaus hankittavasta palvelusta on liitteenä olevassa Palvelukuvauksessa (Liite 1)., Identiteetin- ja pääsynhallinta (IAM) Identiteetin- ja pääsynhallinnan (IAM = Identity and Access Management) asiantuntijan tehtävät liittyvät politiikkojen/periaatteiden suunnitteluun, käyttötapausten kuvaamiseen, prosessien suunnitteluun, järjestelmäintegraatioiden suunnitteluun, teknologiseen kehittämiseen, tunnistautumisratkaisujen kehittämiseen, koulutukseen, ohjeiden laatimiseen, tarkastusten/auditointien tekemiseen ja mittareiden kehittämiseen.
Tarkempi kuvaus hankittavasta palvelusta on liitteenä olevassa Palvelukuvauksessa (Liite 1)., Kehittäminen ja konseptointi Kehittäminen ja konseptointi -osa-alueeseen kuuluu tietohallinnon palvelukenttään liittyvien sote-organisaatioiden asiakasprosessien määrittelyä, suunnittelua ja kuvausta sekä organisaation ydintoiminnan palvelurakenteiden vaatimien digitaalisten ratkaisuiden suunnittelua, kehittämistä, konseptointia ja pilotointia sekä joissain määrin myös palvelumuotoilua.
Tarkempi kuvaus hankittavasta palvelusta on liitteenä olevassa Palvelukuvauksessa (Liite 1)., Palvelumuotoilu Palvelumuotoilun asiantuntijatehtävät kohdentuvat IT-palveluiden, prosessien sekä sovellusten ja järjestelmien kehittämiseen ja suunnitteluun muotoilun menetelmin. Asiantuntijoiden tehtäviin kuuluu mm. asiakkaan nykytilan ja tarpeiden kartoitus, markkinatutkimus, suunnittelu, pilotointi ja lanseeraus sekä jatkuva kehittäminen palautteen perusteella.
Tarkempi kuvaus hankittavasta palvelusta on liitteenä olevassa Palvelukuvauksessa (Liite 1).,
Joutsenon vastaanotooksekusen aidoituksen hankinta 2024.
Maahanmutto virasto hankkii rakennusurakkana toteutettavaa aidoituksen päivittämistä, ja rakentamista. Hankinta sisältää tarjouksessa kuvatut materiaalit ja rakennustyön ja edeltävän purkutyön kokonaisuudessaan. Hankinnan taustana on Suomen lainsadännössä tapahtuneet muutokset. Joutsenon vastaanottokeskus toteuttaa lainsäädännön edellyttämät toimenpiteet lisäämällä alueelle aitarakennelmia, liuku- ja henkilöportteja sekä kulunvalvontatekniikkaa. Hankinnan kohde on kuvattu liitteessä 3. hankittavasta urakasta, ja kuvissa urakasta (liitteet 4 ja 5), ja muissa tarjouspyynnön liitteissä. Hankinnassa sovelletaan YSE-1998 urakkasopimusehtoja. Tarjoukset on lähetettävä ehdottomina, ja lähettämällä tarjouksen tarjoaja sitoutuu hankintasopimuksen- /urakkasopimusluonnoksen ja tarjouskilpailun ehtojen noudattamiseen kokonaisuudessaan. Tarjoaja voi tilaajan hyväksynnällä saada nähtäväkseen rakennuksen pohjapiirustuksen. Hankintaan kuuluu lisähankintamahdollisuutena (osto-optio) hankkia aitaan liittyviä huoltoja, korjauksia ja laajennuksia tarjoajan ilmoittaman hinnoittelun mukaisesti 2 vuoden ajalle. Tarjoaja sitoutuu noudatamaan tilaajan asettamia ohjeita, sääntöjä ja työnohjausta urakan keston aikana. Tilaajalla on oikeus tehdä tarkastuksia/testauksia urakan aikana, ja sen jälkeen. Urakkatyö ei saa aiheuttaa tarpeetonta haittaa (esim. ääni/ympäristöhaittaa) vastaanottokeskuksen asukkaille / henkilökunnalle ja muulle ympärristölle. Urakka katsotaan suoritetuksi tiljaan hyväksytymällä vastaanottotarkastuksella.
SSKKY/29/02.08.01/2024_2 ServiceDesk-tietojärjestelmä
Hankinnan kohde: ServiceDesk-tietojärjestelmän hankinta Salon seudun koulutuskuntayhtymälle jäljempänä tässä tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyllä tavalla. Hankintayksikkö: Salon seudun koulutuskuntayhtymä (jäljempänä "SSKKY" tai "Tilaaja" tai "Hankintayksikkö"). Hankintapäätös tehdään hankintapäätöksen tekohetkellä voimassaolevan SSKKY:n hallintosäännön mukaisin toimivaltuuksin. Sopimuskausi: Sopimuskausi alkaa sopimuksen allekirjoittamisesta ja jatkuu toistaiseksi voimassaolevana. Sovellettava lainsäädäntö: Hankinnassa noudatetaan lakia julkisista hankinnoista ja käyttöoikeussopimuksista (29.12.2016/1397, myöhemmin tässä tarjouspyynnössä ja sen liitteissä hankintalaki) ja lakia viranomaisten toiminnan julkisuudesta (621/1999), myöhemmin tässä tarjouspyynnössä ja sen liitteissä julkisuuslaki). Salon seudun koulutuskuntayhtymä (SSKKY) pyytää tarjouksia ServiceDesk-tietojärjestelmästä. Hankinnan kohteena on ServiceDesk-ohjelmisto tukipalveluiden (esim. tietohallinto, taloushallinto, henkilöstöhallinto ja opintotoimistopalvelut) käyttöön siten, että kaikki tuki löytyy käyttäjille yhden kanavan kautta ja kaikista palvelupyynnöistä saadaan kokonaiskuva ja raportointi nykyistä selkeämmäksi. Hankinnan kohteena on ns. tikettijärjestelmä, johon työpyynnöt vastaanotetaan keskitetysti ja jaetaan eteenpäin tukipalveluiden työjonoihin ja tarvittaessa myös ulkoisille palveluntuottajille. Tietojärjestelmään halutaan sisältyvän myös itsepalveluportaali ja ratkaisupankki, josta ohjeet ja ratkaisut ovat löydettävissä nykyaikaisin hakutoiminnoin. Hankinnan kohteen kriteereissä on ilmoitettu hankinnan kohteelle asetetut vähimmäisvaatimukset. Tilaaja valitsee yhden (1) toimittajan, jonka kanssa se tekee sopimuksen. Mikäli saaduista tarjouksista yksikään ei vastaa tarjouspyyntöä taikka olosuhteet tarjouskilpailun aikana muuttuvat sellaisiksi, ettei hankintayksikkö voi tarjouskilpailun tuloksia hyödyntää tai tarjousten hinnat ylittävät hankintaan varatun määrärahan, hankintayksikkö voi keskeyttää hankintamenettelyn.
GMP-autoklaavi sairaala-apteekkiin HAN/9504/25
GMP-autoklaavi sairaala-apteekkiin HAN/9504/25 Tuomi Logistiikka Oy pyytää tarjouksia Pirkanmaan hyvinvointialueen (Pirhan) sairaala-apteekin käyttöön hankittavasta GMP-autoklaavista.
Hankittavassa GMP-autoklaavissa steriloidaan sairaala-apteekin lääkevalmistuksessa käytettävia valmistusvälineitä, pakkausmateriaaleja ja nesteitä suljetuissa astioissa.
Laitteiston sijoituspaikka on Tampere, Tampereen yliopistollinen sairaala, R-rakennus.
Sairaala-apteekin GMP-autoklaavi on Pirkanmaan hyvinvointialueen investointisuunnitelmassa vuodelle 2025. Pirkanmaan hyvinvointialueen aluevaltuusto hyväksyy kokouksessaan joulukuussa 2024 investointisuunnitelman vuodelle 2025, joten sairaala-apteekin GMP-autoklaavin rahoitukselle/määrärahalle saadaan hyväksyntä vasta joulukuussa 2024.
GMP-autoklaavin toimitusajankohta on syys-lokakuussa 2025. Tarjouspyyntö julkaistaan syksyllä 2024, jotta laite saadaan toimitettua syksyllä 2025 huomioiden kilpailutukseen ja toimitukseen tarvittava aika. Jos GMP-autoklaavin rahoitus/määräraha ei saa hyväksyntää aluevaltuustossa 2024, tullaan hankinta keskeyttämään.,
Kaasunilmaisimien hankinta pyyhkäisynäyteominaisuudella tai pyyhkäisynäytelisäosalla
Helsingin Pelastuslaitos hankkii vuosien 2024 ja 2025 aikana 4kpl kaasunilmaisimia, joista vähintään kahdessa on pyyhkäisynäyteominaisuus tai pyyhkäisynäytelisäosa. Helsingin Pelastuslaitos hankkii vuosien 2024 ja 2025 aikana 4kpl kaasunilmaisimia, joista vähintään kahdessa on pyyhkäisynäyteominaisuus tai pyyhkäisynäytelisäosa. Tätä hankintasopimusta ei ole jaettu osiin, koska jakaminen tekee sopimuksen toteuttamisesta teknisesti liian vaikeaa ja jakaminen voi tehdä hankinnan eri osista yhteensopimattomia.
Sodankylän kunta, Kylälaakson rivitalojen tarkennetut haitta-ainekartoitukset sekä purkujätteiden massa-arvioiden laadinta
Sodankylän kunta pyytää tarjoukset korttelissa 14 sijaitsevan Kylälaakson rivitalot kohteen tarkennetusta haitta-ainekartoituksista sekä purkujätteiden massa-arvioiden laadinnasta purkusuunnittelua ja purku-urakan kilpailuttamista varten. Kohde sisältää 5 kahdeksan asunnon erillistä rivitaloa sekä yhteisen tilan/teknisen tilan rakennuksen. Raportissa tulee raportoida kohde rakennuksittain. Kohteiden nimet ja osoitteet: 1. Kylälaakson rivitalojen rakennukset A, B, C, D, E ja F, Kylälaaksontie 2 ja Papintie 5, 99600 Sodankylä Sodankylän kunta pyytää tarjouksen kohteen tarkennetusta haitta-ainekartoituksista sekä purkujätteiden massa-arvioiden laadinnasta purkusuunnittelua ja purku-urakan kilpailuttamista varten. Raportissa tulee esittää kohde rakennuksittain. Kohteet ja niiden perustiedot: 1. Kylälaakson vanhat rivitalot rakennukset A,B,C,D ja E Osoite: Kylälaaksontie 2 ja Papintie 5, 99600 Sodankylä Rakennusvuosi: 1968 Bruttoala: n.1700m2 Kohteesta laadittu haitta-ainekartoitus, kuntoarvio RS17 ja Rakennetutukimus v. 2021, jotka ovat liitteinä. Pinta-alat ovat suuntaa antavia, niitä ei ole tarkistusmitattu. Tarjouksen tulee pitää sisällään seuraavat tutkimukset ja selvitykset: 1. Kaikkien rakennusten haitta-ainekartoitukset sisältäen: - Asbestipitoiset materiaalit - PAH- yhdisteitä sisältävät materiaalit - PCB:tä ja lyijyä sisältävät materiaalit - Raskasmetalleja sisältävät materiaalit - CCA- kyllästetyt puumateriaalit - SER- romu - Muut haitalliset aineet, esim. öljyhiilivedyillä pilaantuneet materiaalit - Betonista tutkitaan hyötykäyttömahdollisuus maanrakentamisessa 2. Purkujätteiden massoittelu Tutkimukset on suoritettava riittävässä laajuudessa purkusuunnitelmien laatimista varten. Tutkimukset tulee suorittaa ja raportoida niin, että raportit ovat tilaajan käytettävissä 1.1.2025.
Asianhallintajärjestelmä
Asianhallintajärjestelmä Tuusulan kunta (käytetään myöhemmin myös Tilaaja) pyytää Tarjouksia asianhallintajärjestelmästä. Järjestelmä hankitaan SaaS-palveluna. Lähtökohtana on pilvipohjaisen valmisohjelmiston hankinta, joka on sovitettavissa Asiakkaan tarpeisiin.
Hankittava asianhallintajärjestelmä palvelee Tilaajan päätöksentekoa ja sen valmistelua kaikissa kunnan viranhaltija- ja toimielinpäätöksissä. Järjestelmä hyödyntää tiedonohjaussuunnitelmaa ja sisältää toiminnallisuudet kokousaineistojen laatimiseen ja hallintaan, sähköisen kokouksen, yhteystieto/kontaktirekisterin sekä sopimushallinnan toiminnallisuudet.
Hankittava palvelu kattaa järjestelmän ylläpidon, tuen, järjestelmän kehittämisen, täydentävät asiantuntijapalvelut sekä järjestelmän käyttöönottoprojektin, sisältäen nyt käytössä olevan asianhallintajärjestelmän tietojen siirron.
Tarkempi kuvaus hankinnasta on nähtävissä tarjouspyynnön liitteellä 1, "Hankinnan kuvaus" ja liitteellä 4, "Vaatimuslomake".
Tilaaja valitsee kilpailutuksen perusteella yhden toimittajan ja yhden varatoimittajan.
Tavoitteena moderni Tuusulan kunnan tarpeisiin soveltuva verkkoselaimen kautta käytettävissä oleva Asianhallinnan järjestelmä, joka on tuotantokäytössä viimeistään 1.5.2025.
Hankinnan vuotuinen ennakoitu arvo on noin 50 000 € - 250 000 €. Lisähankintojen osuus hankinnan ennakoidusta arvosta on noin 30–50 %. Laskennallinen arvo neljälle vuodelle on 200 000 € -1 000 000 €. Sopimuskausi tulee olemaan toistaiseksi voimassa oleva.
Käyttöönotto ja mahdollinen vaiheistus suunnitellaan tarkemmin yhdessä valitun Toimittajan kanssa.,
MARKKINAVUOROPUHELUKUTSU: Huittisten ja Säkylän alueen shl:n ja vpl:n mukaisten kuljetusten, sekä muiden kuljetuspalveluiden hankinta
Satakunnan hyvinvointialue kutsuu Huittisten ja Säkylän alueen kuljetuspalveluyrittäjät markkinavuoropuhelutilaisuuteen koskien SHL:n ja VPL:n sekä tilaajan muiden kuljetuspalveluiden hankintaa. Hyvinvointialue valmistelee autoilijasopimusten kilpailutusta, joka toteutetaan syksyn 2024 aikana. Tilaisuuden tarkoitus on mahdollistaa vuoropuhelu hankintayksikön ja potentiaalisten tarjoajien välillä. Vuoden 2025 alusta Huittisten ja Säkylän alueella otetaan käyttöön keskitetty kyydinvälityspalvelu, jonka tuottaa Keskustaksi Oy. Markkinavuoropuhelussa ovat paikalla myös Keskustaksi Oy:n edustajat. Tervetuloa mukaan! Markkinavuoropuhelu pidetään toimijoille yhteistilaisuutena seuraavasti: Aika: keskiviikkona 2.10.2024 klo 14.00 – 15.30 Paikka: Huittisten kaupungintalo, valtuustosali (Risto Rytin katu 36, Huittinen) Markkinavuoropuheluun tulee ilmoittautua viimeistään 26.9.2024 tämän linkin kautta: https://forms.office.com/e/pHrxJKRqas Ilmoittautuneille toimijoille lähetetään mahdollista ennakkomateriaalia viimeistään markkinavuoropuhelun ilmoittautumisajan päätyttyä. Markkinavuoropuhelussa on tarkoitus keskustella mm. hankinnan toteutusvaihtoehdoista sekä sisällöstä. *** Satakunnan hyvinvointialueen lakisääteisiä tehtäviä ovat sosiaali- ja terveydenhuollon sekä pelastustoimen järjestäminen. Hyvinvointialue palvelee koko Satakunnan aluetta (Eura, Eurajoki, Harjavalta, Huittinen, Jämijärvi, Kankaanpää, Karvia, Kokemäki, Merikarvia, Nakkila, Pomarkku, Pori, Rauma, Siikainen, Säkylä ja Ulvila), noin 215 500 asukasta. _______________________________________________________________________________________ Tämä ei ole hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö, vaan kutsu markkinavuoropuheluun. Tarkoituksena on kartoittaa markkinoita ja kerätä tietoa sekä toimittajien kommentteja, jotta tuleva hankinta voitaisiin toteuttaa tarkoituksenmukaisella tavalla. Tietopyynnöllä ei pyydetä, eikä siihen anneta tarjouksia. Tietopyyntö ei velvoita hankintayksikköä suorittamaan varsinaista hankintaa tai toteuttamaan hankintaa tietopyynnössä tai mahdollisissa esittelytilaisuuksissa kuvatulla tavalla. Markkinavuoropuhelutilaisuuteen osallistuminen ei sido toimittajaa mahdolliseen tarjouskilpailuun osallistumiseen. Hankintayksikkö tekee päätöksen hankinnan toteuttamisesta markkinavuoropuhelujen jälkeen. Hankintayksikkö pidättää oikeuden muutoksiin (esim. toteuttaminen / aikataulu). Satakunnan hyvinvointialue kutsuu Huittisten ja Säkylän alueen kuljetuspalveluyrittäjät markkinavuoropuhelutilaisuuteen koskien SHL:n ja VPL:n sekä tilaajan muiden kuljetuspalveluiden hankintaa. Hyvinvointialue valmistelee autoilijasopimusten kilpailutusta, joka toteutetaan syksyn 2024 aikana. Tilaisuuden tarkoitus on mahdollistaa vuoropuhelu hankintayksikön ja potentiaalisten tarjoajien välillä. Vuoden 2025 alusta Huittisten ja Säkylän alueella otetaan käyttöön keskitetty kyydinvälityspalvelu, jonka tuottaa Keskustaksi Oy. Markkinavuoropuhelussa ovat paikalla myös Keskustaksi Oy:n edustajat. Tervetuloa mukaan! Markkinavuoropuhelu pidetään toimijoille yhteistilaisuutena seuraavasti: Aika: keskiviikkona 2.10.2024 klo 14.00 – 15.30 Paikka: Huittisten kaupungintalo, valtuustosali (Risto Rytin katu 36, Huittinen) Markkinavuoropuheluun tulee ilmoittautua viimeistään 26.9.2024 tämän linkin kautta: https://forms.office.com/e/pHrxJKRqas Ilmoittautuneille toimijoille lähetetään mahdollista ennakkomateriaalia viimeistään markkinavuoropuhelun ilmoittautumisajan päätyttyä. Markkinavuoropuhelussa on tarkoitus keskustella mm. hankinnan toteutusvaihtoehdoista sekä sisällöstä. *** Satakunnan hyvinvointialueen lakisääteisiä tehtäviä ovat sosiaali- ja terveydenhuollon sekä pelastustoimen järjestäminen. Hyvinvointialue palvelee koko Satakunnan aluetta (Eura, Eurajoki, Harjavalta, Huittinen, Jämijärvi, Kankaanpää, Karvia, Kokemäki, Merikarvia, Nakkila, Pomarkku, Pori, Rauma, Siikainen, Säkylä ja Ulvila), noin 215 500 asukasta. _______________________________________________________________________________________ Tämä ei ole hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö, vaan kutsu markkinavuoropuheluun. Tarkoituksena on kartoittaa markkinoita ja kerätä tietoa sekä toimittajien kommentteja, jotta tuleva hankinta voitaisiin toteuttaa tarkoituksenmukaisella tavalla. Tietopyynnöllä ei pyydetä, eikä siihen anneta tarjouksia. Tietopyyntö ei velvoita hankintayksikköä suorittamaan varsinaista hankintaa tai toteuttamaan hankintaa tietopyynnössä tai mahdollisissa esittelytilaisuuksissa kuvatulla tavalla. Markkinavuoropuhelutilaisuuteen osallistuminen ei sido toimittajaa mahdolliseen tarjouskilpailuun osallistumiseen. Hankintayksikkö tekee päätöksen hankinnan toteuttamisesta markkinavuoropuhelujen jälkeen. Hankintayksikkö pidättää oikeuden muutoksiin (esim. toteuttaminen / aikataulu).
Janakkalan Asunnot Oy, Heimolantie 5, uudisrakennukset, kokonaisurakka
Janakkalan Asunnot Oy rakennuttaa Tervakoskelle osoitteeseen Heimolantie 5 asuinrakennuksia 4 kpl, joissa asuntoja yhteensä 16 kpl. Lisäksi kokonaisuuteen kuuluu yhteistalo. Hankkeelle haetaan ARA investointiavustus ja ARA rahoitus. Janakkalan Asunnot Oy rakennuttaa Tervakoskelle osoitteeseen Heimolantie 5 asuinrakennuksia 4 kpl, joissa asuntoja yhteensä 16 kpl. Lisäksi kokonaisuuteen kuuluu yhteistalo. Hankkeelle haetaan ARA investointiavustus ja ARA rahoitus. Urakkamuotona on kokonaisurakka. Urakka-asiakirjat on ladattavissa SokoBid-tarjousportaalissa.
Polttoaineen jakelukontit Pohjois-Karjalan hyvinvointialueelle, Siun Sote
Pohjois-Karjalan pelastuslaitos kilpailuttaa polttoaineen jakelukontteja osana yleistä varautumista. Hankinnan kohteena on diesel- ja polttoainekontit, joiden avulla pelastuslaitoksen ja Pohjois-Karjalan hyvinvointialueen ajoneuvojen polttoaineen saatavuus turvataan poikkeustilanteissa. Hankinta on kertahankinta.
Dieselkonttien hankintamäärä: 2-3 kpl
Siirrettävien bensiini IBC-kontti-peräkärry yhdistelmien hankintamäärä: 2 kpl
IBC irtopakkauksien (bensiinin säilytys) hankintamäärä: 10-20 kpl, Siirrettävä dieselkontti Hankinnan kohteena on 2-3 kpl dieselkontteja vaihtolavalla (vetokoukku), yhden kontin tilavuus 10 000 litraa, jossa on erillisiä säiliöitä, joiden maksimikoko on 3000 litraa. Tarkemmat kriteerit löytyvät kohdasta "Hankinnan kohteen kriteerit"., Siirrettävä bensiini IBC-kontti-peräkärry yhdistelmä + IBC-irtopakkaukset Hankinnan kohteena on 2 kpl siirrettäviä bensiini IBC-kontti-peräkärry yhdistelmiä ja 10-20 kpl IBC-irtopakkauksia bensiinin säilytykseen. Tarkemmat kriteerit löytyvät kohdasta "Hankinnan kohteen kriteerit".,