Lappfjärds Folkhögskola / elevbostäder

Suomi | Fastighets Ab Kristinestads bostäder Kiinteistö Oy
Julkaistu 5 päivää sitten | 18.10.2024 Määräaika: 4 viikkoa kuluttua | 18.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Rakennuskohde on LAFo´n päärakennuksen 2 kerroksen opiskelijaasuntojen wc ja suihkutilat sekä uusi hissi. Ensimmäisen kerroksen opettajanhuone sekä opetustila muutetaan kansliatiloiksi ja taukohuoneeksi.Projektin lajuus ilmenee liitetyistä asiakirjoista. Rakennusurakan suorittaja on pääurakoitsija. Rakennuttaja pyytää tarjoukset ja laatii erilliset urakkasopimukset LVIA-, ja sähköteknisistä töistä. Urakat alistetaan RT 80271 mukaisesti pääurakkaan. Rakennuttaja suorittaa maksut sivu-urakoitsijoille suoraan ilman pääurakoitsijan hyväksyntää.

Ilmoitusnumero 2024-150176
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI195
Osoitetiedot Fastighets Ab Kristinestads bostäder Kiinteistö Oy
PL 2 64101 Kristiinankaupunki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Mikalo Oy Huollon käyttötarvikkeet ja aineet 2025-2026

Suomi | Mikalo Oy
Julkaistu 5 päivää sitten | 18.10.2024 Määräaika: 1 kuukausi kuluttua | 29.11.2024 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankintasopimus kiinteistöjen huollon käyttötarvikkeisiin. Huollon käyttötarvikkeiden hankinta Mikalon ja sen hallinoimien yhtiöiden käyttöön.

Ilmoitusnumero 2024-150165
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustarvikkeet ja vastaavat tuotteet (44100000), Rakennusten sisäasennustarvikkeet (44115800)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D1
Osoitetiedot Mikalo Oy
Maaherrankatu 44 50100 MIKKELI FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Media-alan äänistudion koneet ja laitteet asennettuna

Suomi | Keski-Pohjanmaan koulutusyhtymä
Julkaistu 5 päivää sitten | 18.10.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 5.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Keski-Pohjanmaan koulutusyhtymän media-alalla on pitkät perinteet av-alan koulutuksesta ja erilaisista tuotantopalveluista. Olemme nyt hankkimassa äänistudioon uusia koneita ja laitteita asennettuna. Keski-Pohjanmaan ammattiopiston media-alan koulutusyksikön, Mediakeskus LIME:n äänistudion tekniikka on vanhentunutta. Nykyistä tekniikkaa on haastavaa integroida esimerkiksi uuden virtuaalistudio ympäristömme kanssa yhdessä toimivaksi. Äänistudio tulisi jatkossakin palvella meitä erilaisissa äänituotannoissa, erityisesti kuvaäänen ja musiikin tuotannoissa. Tilan on ensisijaisesti tarkoitus toimia äänityön oppimisympäristönä, mutta tavoitteena on, että voisimme jatkossakin toteuttaa erilaisia audiotuotantopalveluita. Osatarjouksia emme hyväksy, sillä edellytämme, että tarjoaja pystyy toimittamaan teknisesti toimivan kokonaisuuden, jonka laitteet ja sovellukset toimivat keskenään järjestelmänä. Laitteisto hankitaan asennettuna ja hintaan tulee sisällyttää kokonaisuuden kalibrointi. Tilan kiinnityksiin ja ripustuksiin kuuluvat asiat hoitaa Kpedun kiinteistöpalvelu ennen asennusta. Tarvittavat tiedot löytyvät liitteistä.

Ilmoitusnumero 2024-150144
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Televisio- ja radiovastaanottimet, äänen tai kuvan tallennus- tai toistolaitteet (32300000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D5
Osoitetiedot Keski-Pohjanmaan koulutusyhtymä
Närvilänkatu 8 67100 Kokkola FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Oulun yliopistollisen sairaalan kahvilapalveluiden ulkoistaminen / käyttöoikeussopimus

Suomi | Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue
Julkaistu 5 päivää sitten | 18.10.2024 Määräaika: 4 viikkoa kuluttua | 18.11.2024 07:00 Alkuperäinen ilmoitus

Oulun yliopistollisen sairaalan kahvilapalveluiden ulkoistaminen / käyttöoikeussopimus Tulevaisuuden Sairaala OYS 2030 muutosvision mukaisesti OYS on maailman älykkäin sairaala, jossa kohtaavat uusin teknologia, modernit tilat ja ajantasainen osaaminen varmistaen näin tehokkaan, vaikuttavan ja maailman parhaan hoidon. Sujuvaan palvelupolkuun ja myönteiseen asiakaskokemukseen liittyvät läheisesti myös kohtaamiset sairaalan kahviloissa ja saumaton yhteistyö kaikkien sairaalan sidosryhmien kanssa. Sairaalassa hoidetaan vuositasolla arviolta 250 000 potilasta ja se on lähes 7000 ihmisen työpaikka. Kun asiakasvirtaan lasketaan mukaan potilaiden saattajat, vierailijat ja opiskelijat, päästään varsin mittaviin potentiaalisiin asiakasmääriin. Nykyisellään kahviloiden vuosiliikevaihto on n. 1 300 000 € sisältäen tilaustarjoilut. Vuosiliikevaihdon jakautuminen kahvio Neilikassa on ollut salaattilinjasto n. 13 %, kahvilapalvelut n. 67 % ja tilaustarjoilut n. 20 %. Tilaustarjoilujen määrä on vuosittain n. 50 000 kpl, määrä vaihtelee.

Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialueen ateria- ja puhtauspalvelut kilpailuttaa OYS sairaalan A- ja N-rakennuksissa sijaitsevien kahvila Auroran ja kahvila Neilikan vuokrasopimuksen ja liiketoiminnan käyttöoikeussopimusmallilla tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti.

Kahviloissa on yhteensä n.170 asiakaspaikkaa, Aurorassa 90 ja Neilikassa 79. Uudisrakennuksen A-talossa sijaitseva kahvila Aurora on asiakastiloineen 262 m2, ja se vuokrataan Palveluntuottajalle käyttöoikeussopimuksella. Kahvila Neilikan käyttöoikeussopimuksella vuokrattava kokonaispinta-ala on 208 m2. Kummastakin kahvilasta tehdään oma vuokrasopimus, jossa tarkemmat yksityiskohdat määritellään.

Vuokran määräytyminen perustuu kiinteään perusvuokraan, jonka lisäksi tarjoaja antaa hinnan liikevaihtosidonnaiselle lisävuokralle. Liikevaihto pitää pystyä todentamaan valitun Palveluntuottajan kirjanpidosta ns. Open Books –periaatteella. Käyttösoikeussopimuksen ja palvelutoiminnan arvioitu alkamisajankohta on 1.12.2024 tai viimeistään 1.1.2025. Tarkka aloituspäivä sovitaan valitun Palveluntuottajan kanssa. Vuokra-/sopimusaika on 5 vuotta sopimuksen alkamisesta.

Aiempi kahviotoiminta, eli kahvio Neilikka, on ollut OYS-ateriapalvelujen omaa toimintaa. Nykyinen kahvilapalveluissa työskentelevä henkilöstö siirtyy erikseen kilpailutuksessa valitun Palveluntuottajan palvelukseen liikkeenluovutuksella osana kilpailutukseen perustuvaa järjestelyä.  

Tarjouspyynnössä ilmoitetut liikevaihdon ja asiakkaiden määrät ovat arvioituja hankintakauden määriä, joihin Tilaaja ei sitoudu. Määrät voivat vaihdella.

Lisätiedot

Mikäli tarjoaja haluaa tutustua tiloihin paikan päällä, voidaan järjestää aikaisemman kilpailutuksen yhteydessä elokuussa järjestettyä esittelykierrosta vastaava kierros pe 25.10.2024 klo 11:00-12:00. Kierros järjestetään vain, jos siihen tulee ilmoittautumisia. Tarjoajan tulee ilmoittautua esittelykierrokselle ti 22.10.2024 klo 14:00 mennessä sähköpostilla osoitteeseen laura.kyyriainen@pohde.fi. Kierrokselle voi osallistua 1–2 henkilöä/yritys, ja niihin osallistuminen on vapaaehtoista. Esittelykierroksen aikana ei ole mahdollista esittää kohteisiin liittyviä kysymyksiä. Kysymykset tulee esittää tarjouspalvelu.fi kautta.,

Ilmoitusnumero 2024-015516
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kahvilapalvelut (55330000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D9
Osoitetiedot Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue
PL 10 90029 OYS FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Elintarvikkeiden ja non-food -tuotteiden hankinta

Suomi | Sastamalan Ruoka- ja Puhtauspalvelut Oy
Julkaistu 5 päivää sitten | 18.10.2024 Määräaika: 1 kuukausi kuluttua | 28.11.2024 14:00 Alkuperäinen ilmoitus

Elintarvikkeiden ja non-food -tuotteiden hankinta Sastamalan Ruoka- ja Puhtauspalvelut Oy Servi pyytää tarjouksia elintarvikkeista ja non food -tuotteista sopimuskaudelle 1.3.2025-29.2.2028. Määräaikaisen sopimuskauden jälkeen hankintaa voidaan jatkaa toistaiseksi voimassa olevalla optiokaudella. Koska kyseessä on julkinen hankinta, kilpailutetaan hankinta kuitenkin uudelleen viimeistään 4-5 vuoden välein.

Hankintaan sisältyvät elintarvikkeet ja non food -tuotteet toimitettuina tässä tarjouspyynnössä kuvatulla tavalla Servin Sastamalassa ja Punkalaitumella sijaitseviin ruokapalvelukohteisiin (n. 20 kpl). Hankintaan sisältyviä tuoteryhmiä ovat maitotaloustuotteet ja vastaavat kasvipohjaiset tuotteet, liha ja lihavalmisteet, kala ja kalavalmisteet, kasviproteiinivalmisteet, valmisruoka, teolliset tuotteet, ei-tuoreet leipomotuotteet, juomat ja non-food -tuotteet (kuten kertakäyttöastiat ja kattaustarvikkeet) sekä Hopunkallion tuotantokeittiötä ja Sylvään koulun keittiötä lukuun ottamatta myös perunat, kasvikset, juurekset ja hedelmät. Tähän hankintaan eivät sisälly tuoreleipomotuotteet, eivätkä Hopunkallion tuotantokeittiölle ja Sylvään koulun keittiölle toimitettavat perunat ja hevi-tuotteet (kasvikset, juurekset ja hedelmät), jotka kilpailutetaan erikseen.

Hankinta on kuvattu tarkemmin myöhemmin tässä tarjouspyynnössä sekä sen liitteissä.
Tässä tarjouspyynnössä esitetyt tuotekohtaiset ostomäärät on ilmoitettu tarjouksen tekemisen tueksi ja ne ovat sitoumuksettomia arvioita. Tarjouspyynnössä on kuvattu Tilaajan tämänhetkiset toimituskohteet, mutta toimituskohteet tai niiden määrä voi muuttua sopimuskauden aikana.,

Ilmoitusnumero 2024-015482
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Elintarvikkeet, juomat, tupakka ja vastaavat tuotteet (15000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI197
Osoitetiedot Sastamalan Ruoka- ja Puhtauspalvelut Oy
Hoitokatu 6 A 38200 Sastamala FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Aittokosken alapuolisten siltojen (2kpl) rakentamissuunnittelu

Suomi | Suomussalmen kunta
Julkaistu 5 päivää sitten | 18.10.2024 Määräaika: 6 päivää kuluttua | 29.10.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Suomussalmen kunta pyytää tarjoustanne kahden sillan rakentamissuunnittelusta sisältäen pohjatutkimusten teon. Toimeksianto sisältää myös nykyisten siltojen purkusuunnittelun. Tarkempi kuvaus toimeksiannon sisällöstä Tehtävänmäärittelyssä. Suomussalmen kunta pyytää tarjoustanne kahden sillan rakentamissuunnittelusta sisältäen pohjatutkimusten teon. Toimeksianto sisältää myös nykyisten siltojen purkusuunnittelun. Tarkempi kuvaus toimeksiannon sisällöstä Tehtävänmäärittelyssä.

Ilmoitusnumero 2024-150178
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Arkkitehti-, rakennus-, insinööri- ja tarkastuspalvelut (71000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI FI1D8
Osoitetiedot Suomussalmen kunta
Kauppakatu 20 89600 Suomussalmi FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietopyyntö: Riskienhallintaohjelmisto

Suomi | Valtioneuvoston kanslia
Julkaistu 5 päivää sitten | 18.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Tällä tietopyynnöllä on tarkoitus selvittää riskienhallintaohjelmistoon liittyviä kysymyksiä ja hinta-arvioita. Tietopyynnön tavoitteena on saada kattavasti riskienhallintaohjelmistoa koskevaa tietoa, jotta mahdollinen tarjouskilpailu voidaan toteuttaa mahdollisimman tarkoituksenmukaisella tavalla. Tämä asiakirja ei ole hankintailmoitus tai tarjouspyyntö vaan tarkentava markkinakartoitus eli tietopyyntö. Hankintayksikkö ei sitoudu toteuttamaan riskienhallintaohjelmiston hankintaa. Päätökset mahdollisen hankintaprosessin käynnistämisestä tehdään markkinakartoituksen jälkeen. HANKINTAA KOSKEVIA TIETOJA: Valtioneuvoston kanslian tavoitteena on kartoittaa markkinoilla olevia riskienhallintaohjelmistoja, jotka mahdollistavat turvallisuustoimintaympäristön kuvaamisen, riskien arvioinnin (sisältäen riskien tunnistamisen, riskianalyysin ja riskin merkityksen arvioinnin), riskien käsittelyn, riskien tallentamisen ja raportoinnin, riskien seurannan ja katselmoinnin sekä tähän liittyvän viestinnän ja tiedonvaihdon. Riskiarvioinnin taso on operatiivisella tasolla, ei strategisella tasolla. Riskien arvioinnin lisäksi ohjelmistossa tulee pystyä käsittelemään turvallisuus- ja tietoturvapoikkeamia. Riskienhallintaohjelmistossa on kyettävä viemään läpi koko riskienhallintaprosessi uhka-arvioinnista riskien tunnistamiseen, riskianalyysiin, riskien merkityksen arviointiin, riskien käsittelyyn, riskien tallentamiseen ja raportointiin, riskien seurantaan ja katselmointiin sekä tähän liittyvä viestintä ja tiedonvaihto. Riskienhallintaohjelmistossa on kyettävä tekemään jäännösriskipäätös. Riskienhallintaohjelmiston tulee mahdollistaa riskiarvioinnin ainakin seuraavista riskilajeista: toimitilaturvallisuusriskit, tapahtumaturvallisuusriskit, tietoturvariskit, työturvallisuusriskit, talousriskit ja tietosuojariskit. Poikkeamanhallintaan kuuluu poikkeamailmoitusten luominen ja vastaanotto, ilmoittajan tietojen syöttäminen ja todistusaineiston lisääminen, poikkeamailmoituksen tarkastaminen ja poikkeamien kategorisointi, poikkeaman priorisointi ja arviointi, korjaavien toimenpiteiden määrittely ja toimenpiteiden seuranta. Poikkeamiin tulee pystyä lisäämään aihetunnisteita, kuten poikkeaman tyyppi, aika ja paikka. Lisäksi ilmoittajan ja vastaanottajan tulee pystyä päivittämään ilmoitusta ja vastaanottajan on kyettävä päättämään poikkeaman käsittely ja antamaan palautetta annetusta ilmoituksesta. Poikkeamista on kyettävä luomaan raportti ja analytiikkaa esim. kategorioiden tai vakavuuden osalta. Kaikkien sidosryhmien tulee kyetä tehdä poikkeamailmoitus, mm. kaikkien ministeriöiden henkilöstö (n. 6000 hlöä), vieraat ja alihankkijat. Riskienhallintaohjelmisto voi olla SaaS-ratkaisu tai on-prem -ratkaisu. Riskienhallintaohjelmiston tietojenkäsittely-ympäristön tulee täyttää turvallisuusluokan IV käsittelyn edellyttämät vaatimukset. Riskienhallintaohjelmiston tulee olla internet-selaimen kautta käytettävä. Tietojen tulee sijaita EU-/ETA-alueella. Riskienhallintaohjelmisto tulee pystyä integroimaan organisaation AD -ympäristöön osana tunnistautumisen ja käyttöoikeuksien hallintaa. Valtioneuvoston kanslian pääkäyttäjien tulee kyetä hallinnoimaan käyttäjäoikeuksia ja niitä pitää pystyä myöntämään riskienhallintakohdekohtaisesti. Lisäksi valtioneuvoston kanslian pääkäyttäjien tulee kyetä itse luomaan, muokkaamaan ja hallinnoimaan riskienhallintakohteita, joita voivat olla esimerkiksi yksittäinen tietojärjestelmä tai toimitila. Organisaatiokohtaisten pääkäyttäjien lisäksi ohjelmistoa voi käyttää myös pääkäyttäjätasoa alemmille käyttöoikeuksilla, joilla voi olla pääsy vain yksittäisiin riskienhallintakohteisiin. Jos ratkaisu on modulaarinen, tulee käyttöoikeuksia pystyä rajaamaan myös moduuleittain. Jos markkinakartoituksen jälkeen etenemme hankintavaiheeseen, on uusi riskienhallintaohjelmisto suunnitellusti käytössä 1.3.2026. Hankinta muodostuu seuraavista osa-alueista: 1) Internet-selaimen kautta toimiva riskienhallintaohjelmisto, jolla voi käsitellä edellä mainitun mukaisesti a. toimitilaturvallisuusriskejä, tapahtumaturvallisuusriskejä, tietoturvariskejä, työturvallisuusriskejä, talousriskejä, tietosuojariskejä. b. Turvallisuus- ja tietoturvapoikkeamia. TIETOPYYNTÖ: Tiedustelemme näkemyksiänne seuraavista asioista: 1. Mikä teistä olisi paras tapa toteuttaa hankinta? Pyydämme esittämään näkemyksiänne hankinnan toteuttamisvaihtoehdoista. 2. Yksilöikää mahdolliset palvelunne tarkemmin. Liitteeksi voitte laittaa palvelukuvauksianne, jos mahdollista. 3. Millaisella hinnoittelumallilla olisitte kiinnostunut tarjoamaan palveluita? Mikä on alustava hinta-arvionne ehdottamastanne toteutuksesta? Miten palvelun hinta määräytyy? Paljonko arvioitte käyttöönottokustannuksiksi ja työmääräarvioksi? Onko hinnoittelu lisenssiperustainen? Hankitaanko jokaiselle käyttäjälle lisenssi? Minkälainen hintavaikutus asiakastuen laajuudella on? 4. Jos tarjoamanne ratkaisu on SaaS-palvelu, missä data sijaitsee? 5. Onko organisaatiollanne myönnetty jokin alan laatusertifikaatti? 6. Mikä on toteutuksen valmistumisen aikatauluarvio? Onko aikataululla hinnoitteluvaikutuksia ja jos on, niin millaisia? 7. Ennen käyttöönottoa asiakas voi suorittaa tietoturva-auditoinnin hankittavaan kohteeseen. Mitä mieltä te tästä olette? Jos ei käy, voitteko perustella vastauksenne. 8. Kuvatkaa yrityksenne kokemusta kyseessä olevien palvelujen tuottamisesta. Pyydämme ilmoittamaan montako referenssiä/millaisia referenssejä teillä on hankinnan kohdetta vastaavien palvelujen tuottamisesta. 9. Millä kielillä tarjoatte riskienhallintaohjelmistoa? Entä siihen liittyvän asiakastuen? 10. Minkälaisia sopimusvaihtoehtoja teillä on tarjota? Kuinka pitkä sopimuskausi olisi teidän mielestänne sopiva? Näiden tietojen lisäksi pyydämme vapaamuotoisia näkemyksiänne seikoista, joita tarjouspyyntöä tehtäessä kannattaisi huomioida. Tällä tietopyynnöllä on tarkoitus selvittää riskienhallintaohjelmistoon liittyviä kysymyksiä ja hinta-arvioita. Tietopyynnön tavoitteena on saada kattavasti riskienhallintaohjelmistoa koskevaa tietoa, jotta mahdollinen tarjouskilpailu voidaan toteuttaa mahdollisimman tarkoituksenmukaisella tavalla. Tämä asiakirja ei ole hankintailmoitus tai tarjouspyyntö vaan tarkentava markkinakartoitus eli tietopyyntö. Hankintayksikkö ei sitoudu toteuttamaan riskienhallintaohjelmiston hankintaa. Päätökset mahdollisen hankintaprosessin käynnistämisestä tehdään markkinakartoituksen jälkeen. HANKINTAA KOSKEVIA TIETOJA: Valtioneuvoston kanslian tavoitteena on kartoittaa markkinoilla olevia riskienhallintaohjelmistoja, jotka mahdollistavat turvallisuustoimintaympäristön kuvaamisen, riskien arvioinnin (sisältäen riskien tunnistamisen, riskianalyysin ja riskin merkityksen arvioinnin), riskien käsittelyn, riskien tallentamisen ja raportoinnin, riskien seurannan ja katselmoinnin sekä tähän liittyvän viestinnän ja tiedonvaihdon. Riskiarvioinnin taso on operatiivisella tasolla, ei strategisella tasolla. Riskien arvioinnin lisäksi ohjelmistossa tulee pystyä käsittelemään turvallisuus- ja tietoturvapoikkeamia. Riskienhallintaohjelmistossa on kyettävä viemään läpi koko riskienhallintaprosessi uhka-arvioinnista riskien tunnistamiseen, riskianalyysiin, riskien merkityksen arviointiin, riskien käsittelyyn, riskien tallentamiseen ja raportointiin, riskien seurantaan ja katselmointiin sekä tähän liittyvä viestintä ja tiedonvaihto. Riskienhallintaohjelmistossa on kyettävä tekemään jäännösriskipäätös. Riskienhallintaohjelmiston tulee mahdollistaa riskiarvioinnin ainakin seuraavista riskilajeista: toimitilaturvallisuusriskit, tapahtumaturvallisuusriskit, tietoturvariskit, työturvallisuusriskit, talousriskit ja tietosuojariskit. Poikkeamanhallintaan kuuluu poikkeamailmoitusten luominen ja vastaanotto, ilmoittajan tietojen syöttäminen ja todistusaineiston lisääminen, poikkeamailmoituksen tarkastaminen ja poikkeamien kategorisointi, poikkeaman priorisointi ja arviointi, korjaavien toimenpiteiden määrittely ja toimenpiteiden seuranta. Poikkeamiin tulee pystyä lisäämään aihetunnisteita, kuten poikkeaman tyyppi, aika ja paikka. Lisäksi ilmoittajan ja vastaanottajan tulee pystyä päivittämään ilmoitusta ja vastaanottajan on kyettävä päättämään poikkeaman käsittely ja antamaan palautetta annetusta ilmoituksesta. Poikkeamista on kyettävä luomaan raportti ja analytiikkaa esim. kategorioiden tai vakavuuden osalta. Kaikkien sidosryhmien tulee kyetä tehdä poikkeamailmoitus, mm. kaikkien ministeriöiden henkilöstö (n. 6000 hlöä), vieraat ja alihankkijat. Riskienhallintaohjelmisto voi olla SaaS-ratkaisu tai on-prem -ratkaisu. Riskienhallintaohjelmiston tietojenkäsittely-ympäristön tulee täyttää turvallisuusluokan IV käsittelyn edellyttämät vaatimukset. Riskienhallintaohjelmiston tulee olla internet-selaimen kautta käytettävä. Tietojen tulee sijaita EU-/ETA-alueella. Riskienhallintaohjelmisto tulee pystyä integroimaan organisaation AD -ympäristöön osana tunnistautumisen ja käyttöoikeuksien hallintaa. Valtioneuvoston kanslian pääkäyttäjien tulee kyetä hallinnoimaan käyttäjäoikeuksia ja niitä pitää pystyä myöntämään riskienhallintakohdekohtaisesti. Lisäksi valtioneuvoston kanslian pääkäyttäjien tulee kyetä itse luomaan, muokkaamaan ja hallinnoimaan riskienhallintakohteita, joita voivat olla esimerkiksi yksittäinen tietojärjestelmä tai toimitila. Organisaatiokohtaisten pääkäyttäjien lisäksi ohjelmistoa voi käyttää myös pääkäyttäjätasoa alemmille käyttöoikeuksilla, joilla voi olla pääsy vain yksittäisiin riskienhallintakohteisiin. Jos ratkaisu on modulaarinen, tulee käyttöoikeuksia pystyä rajaamaan myös moduuleittain. Jos markkinakartoituksen jälkeen etenemme hankintavaiheeseen, on uusi riskienhallintaohjelmisto suunnitellusti käytössä 1.3.2026. Hankinta muodostuu seuraavista osa-alueista: 1) Internet-selaimen kautta toimiva riskienhallintaohjelmisto, jolla voi käsitellä edellä mainitun mukaisesti a. toimitilaturvallisuusriskejä, tapahtumaturvallisuusriskejä, tietoturvariskejä, työturvallisuusriskejä, talousriskejä, tietosuojariskejä. b. Turvallisuus- ja tietoturvapoikkeamia. TIETOPYYNTÖ: Tiedustelemme näkemyksiänne seuraavista asioista: 1. Mikä teistä olisi paras tapa toteuttaa hankinta? Pyydämme esittämään näkemyksiänne hankinnan toteuttamisvaihtoehdoista. 2. Yksilöikää mahdolliset palvelunne tarkemmin. Liitteeksi voitte laittaa palvelukuvauksianne, jos mahdollista. 3. Millaisella hinnoittelumallilla olisitte kiinnostunut tarjoamaan palveluita? Mikä on alustava hinta-arvionne ehdottamastanne toteutuksesta? Miten palvelun hinta määräytyy? Paljonko arvioitte käyttöönottokustannuksiksi ja työmääräarvioksi? Onko hinnoittelu lisenssiperustainen? Hankitaanko jokaiselle käyttäjälle lisenssi? Minkälainen hintavaikutus asiakastuen laajuudella on? 4. Jos tarjoamanne ratkaisu on SaaS-palvelu, missä data sijaitsee? 5. Onko organisaatiollanne myönnetty jokin alan laatusertifikaatti? 6. Mikä on toteutuksen valmistumisen aikatauluarvio? Onko aikataululla hinnoitteluvaikutuksia ja jos on, niin millaisia? 7. Ennen käyttöönottoa asiakas voi suorittaa tietoturva-auditoinnin hankittavaan kohteeseen. Mitä mieltä te tästä olette? Jos ei käy, voitteko perustella vastauksenne. 8. Kuvatkaa yrityksenne kokemusta kyseessä olevien palvelujen tuottamisesta. Pyydämme ilmoittamaan montako referenssiä/millaisia referenssejä teillä on hankinnan kohdetta vastaavien palvelujen tuottamisesta. 9. Millä kielillä tarjoatte riskienhallintaohjelmistoa? Entä siihen liittyvän asiakastuen? 10. Minkälaisia sopimusvaihtoehtoja teillä on tarjota? Kuinka pitkä sopimuskausi olisi teidän mielestänne sopiva? Näiden tietojen lisäksi pyydämme vapaamuotoisia näkemyksiänne seikoista, joita tarjouspyyntöä tehtäessä kannattaisi huomioida.

Ilmoitusnumero 2024-150164
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI1
Osoitetiedot Valtioneuvoston kanslia
PL 23 00023 Valtioneuvosto FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Järvenpään paloaseman kiinteistöhuollon hankinta 1.1.2025

Suomi | Vantaan ja Keravan hyvinvointialue
Julkaistu 5 päivää sitten | 18.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 11.11.2024 08:00 Alkuperäinen ilmoitus

Vantaan ja Keravan hyvinvointialue pyytää tarjousta kiinteistöhuollon hankinnasta Järvenpään paloasemalle. Sopimuksen kohteena on Järvenpään paloaseman kiinteistöhuolto, johon kuuluu kiinteistön perushuolto sisältäen teknisen huollon ja ulkoalueiden kunnossapidon. Vantaan ja Keravan hyvinvointialue pyytää tarjousta kiinteistöhuollon hankinnasta Järvenpään paloasemalle Asponkatu 9, 04440 Järvenpää. Sopimuksen kohteena on Järvenpään paloaseman kiinteistöhuolto, johon kuuluu kiinteistön perushuolto sisältäen teknisen huollon ja ulkoalueiden kunnossapidon.

Ilmoitusnumero 2024-150138
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kiinteistöpalvelut (70000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B
Osoitetiedot Vantaan ja Keravan hyvinvointialue
PL 1000 01301 Vantaa FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ajoneuvojen ja työkoneiden renkaat ja rengaspalvelut ajalle 1.12.2024 (tavoite) – 30.11.2026 (+ 2 vuoden optio)

Suomi | Kuntec Oy
Julkaistu 5 päivää sitten | 18.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Kuntec Oy pyytää tarjouksia kevyiden (pakettiautot) ja raskaiden (kuorma-autot ja isot työkoneet) ajoneuvojen uusista renkaista ja rengaspalveluista ajalle 1.12.2024 - 30.11.2026, jonka jälkeen sopimusta voidaan tilaajan erillisellä päätöksellä jatkaa ajalle 1.12.2026 - 30.11.2028 (optio).

Tarjouspyyntö jo jaettu kahteen (2) osakokonaisuuteen. Tarjoaja voi tarjota valitsemiaan osakokonaisuuksia.

Tilausmäärät vaihtelevat tarpeen mukaan. Tilaaja ei sitoudu tiettyihin hankintamääriin tai -arvoon., Kevyen kaluston (pakettiautot) renkaat ja rengaspalvelut Kevyen kaluston (pakettiautot) renkaat ja rengaspalvelut tarjouspyynnön mukaisesti., Raskaan kaluston (kuorma-autot ja isot työkoneet) renkaat ja rengaspalvelut Raskaan kaluston (kuorma-autot ja isot työkoneet) renkaat ja rengaspalvelut tarjouspyynnön mukaisesti.,

Ilmoitusnumero 2024-015515
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Raskaiden ja kevyiden ajoneuvojen renkaat (34350000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi
Osoitetiedot Kuntec Oy
Rieskalähteentie 78 20300 Turku FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

OSALLISTUMISPYYNTÖ TAMK D-talo Yhteistoiminnallinen PJU

Suomi | Tampereen ammattikorkeakoulu Oy
Julkaistu 5 päivää sitten | 18.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 14.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

OSALLISTUMISPYYNTÖ TAMK D-talo Yhteistoiminnallinen PJU Tampereen ammattikorkeakoulu Oy (jäljempänä myös ”tilaaja” tai ”hankintayksikkö”) pyytää ehdokkaita lähettämään osallistumishakemuksensa kilpailulliseen neuvottelumenettelyyn tämän hankintailmoituksen sekä osallistumispyynnön ja sen liitteiden mukaisesti.

Yhteistoiminnallinen projektinjohtourakka käsittää TAMKin Kaupin kampuksella rakennettavan TAMK D-talo -hankkeen, jossa rakennetaan TAMK Musiikille uudet tilat, peruskorjataan juhlasali, auditorio ja lämpiö sekä toteutetaan uusi Litukan hulevesiliittymä ja tähän liittyvät parkkipaikan rakennustyöt.

Hanke koostuu seuraavista toimenpiteistä:
- Nykyisen D-osan purkaminen sekä D-osan läpi kulkevien L-taloa ja juhlasalia palvelevien syöttöjen siirtäminen
- Uuden D-talon rakentaminen
- Juhlasalin, auditorion ja lämpiön peruskorjaus
- Litukan hulevesiliittymä ja parkkipaikka -kokonaisuus

Rakennuspaikan osoite on Kuntokatu 3, 33520 Tampere.
Kiinteistötunnus 837-132-880-5
Olemassa olevalle D-osalle on olemassa purkulupa. Uudisrakennuksen ja peruskorjauksen rakennuslupa on tavoitteena jättää tammikuussa 2025.

Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnön liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2024-015480
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI197
Osoitetiedot Tampereen ammattikorkeakoulu Oy
Kuntokatu 3 33520 Tampere FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Sähkösuunnittelu 2024 – 2026 (2028)

Suomi | Porvoon kaupunki
Julkaistu 5 päivää sitten | 18.10.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 4.11.2024 12:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena ovat Porvoon kaupungin hallinnassa olevien kiinteistöjen korjaus- ja muutostöihin sekä investointeihin liittyvät sähkösuunnittelun tehtävät. Toimeksiantojen koko ja sisältö vaihtelee pienistä yksittäisistä tehtävistä laajempiin tehtäväkokonaisuuksiin. Pienet yksittäiset tehtävät tehdään tuntihintaperusteisena laskutyönä. Laajempien kokonaisuuksien osalta toimittaja antaa kohteesta kattohintaisen tarjouksensa. Toimeksiannoissa tulee noudattaa Taloteknisen suunnittelun tehtäväluetteloa TATE 2018. Tilaajalla ei ole määräostovelvoitetta. Puitesopimustoimittajalla ei ole yksinoikeutta tuottaa hankinnan kohteena olevia töitä. Tilaaja voi tilata sopimuskautena ko. toimialan töitä myös yksittäisiä hankkeita koskevilla erillisillä hankintamenettelyillä. Puitesopimustoimittajat voivat osallistua näihin kilpailutuksiin. Tilaaja valitsee puitesopimukseen viisi (5) toimittajaa, mikäli hyväksyttäviä tarjouksia saadaan riittävä määrä. Kts. II.1.4) Lyhyt kuvaus

Ilmoitusnumero 2024-150177
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Arkkitehti-, rakennus-, insinööri- ja tarkastuspalvelut (71000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Porvoon kaupunki
Raatihuoneenkatu 9 06100 Porvoo FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kuusankosken ja Voikkaan kiinteistökohteiden talvikunnossapitotyöt sekä hiekoituksen poisto 2024 – 2027

Suomi | Kouvolan kaupunki
Julkaistu 5 päivää sitten | 18.10.2024 Määräaika: 5 päivää kuluttua | 28.10.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Kouvolan kaupunki pyytää tarjouksia Kuusankosken ja Voikkaan kiinteistöjen piha-alueiden talvikunnossapitotöistä sekä hiekoituksenpoistosta ajalle 2024 - 2027 ja yhdelle mahdolliselle optiovuodelle. Tarjouksia pyydetään Kouvolan kaupungin omajohtoisissa töissä tarvittavista työkoneista lisälaitteineen ja kuljettajineen. Kouvolan kaupunki pyytää tarjouksia Kuusankosken ja Voikkaan kiinteistöjen piha-alueiden talvikunnossapitotöistä sekä hiekoituksenpoistosta ajalle 2024 - 2027 ja yhdelle mahdolliselle optiovuodelle. Tarjouksia pyydetään Kouvolan kaupungin omajohtoisissa töissä tarvittavista työkoneista lisälaitteineen ja kuljettajineen. Konekalustoa tarvitaan lumen auraukseen, liukkauden torjuntaan, mahdolliseen lumen kuljetukseen, sekä hiekoituksen poistoon.

Ilmoitusnumero 2024-150163
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lumenaurauspalvelut (90620000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C4
Osoitetiedot Kouvolan kaupunki
PL 85 45101 Kouvola FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Asuntomessujen varasto- ja toimistokonttien hankinta 2025

Suomi | Oulun kaupunki
Julkaistu 5 päivää sitten | 18.10.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 5.11.2024 12:00 Alkuperäinen ilmoitus

Asuntomessut järjestetään 18.7. - 17.8.2025 Oulun Hartaanselänrannassa, noin 2 km Oulun keskustasta luoteeseen. Messujen pysäköintialueet sijaitsevat Ranta-Toppilan ja Välivainion alueilla. Messujen kävijämääräksi arvioidaan 120 000 asiakasta. Päivittäinen maksimikävijämäärä on 4500. Pyydämme tarjoustanne asuntomessutapahtuman aikana Oulun kaupungin ja Suomen Asuntomessujen käyttöön tulevista toimisto- ja varastokonteista. 6.9.- 4.10.2025 järjestetty konttikilpailutus keskeytettiin hankintamenettelyssä tapahtuneen virheen vuoksi. Tämän kilpailutuksen sisältö vastaa peruutettua kilpailutusta mutta aikaisempaa kilpailutusta on täydennetty kilpailutuksen aikana saatujen kysymysten perusteella. Hankintaan sisältyy viisi konttia tai konttiryhmää Liitteessä 1 määriteltyine tiloineen ja varusteineen. Tarjoajan tulee tarjota kaikista tarjouspyynnössä eritellyistä konteista. Lisäksi pyydämme tarjousoptiot viidelle kontille tai konttiryhmälle Liitteessä 1 määriteltyine tiloineen ja varusteineen. Optiokonttien hankinnan tarve selviää helmikuun 2025 aikana. Tarjouksen tulee sisältää konttien vuokrat ja varustelut, toimitukset osoitettuihin paikkoihin, nostot paikoilleen, käyttökuntoon asentamisen, poiskuljetuksen sekä huollon. Asuntomessut järjestetään 18.7. - 17.8.2025 Hartaanselänrannassa, noin 2 km Oulun keskustasta luoteeseen. Messujen pysäköintialueet sijaitsevat Ranta-Toppilan ja Välivainion alueilla. Messujen kävijämääräksi arvioidaan 120 000 asiakasta. Päivittäinen maksimikävijämäärä on 4500. Pyydämme tarjoustanne messutapahtuman toimisto- ja varastokonteista. Hankintaan sisältyy alla listatut viisi konttia tai konttiryhmää, joista kolme konttiryhmää on sijoitettu eri puolille messualuetta ja kaksi konttia pysäköintialueille. Tarjouspyynnössä alla annetut konttien mitat ja liitteen pohjakuvat ovat vain esimerkkejä ja muunkin kokoisia kontteja saa tarjota tarjouspyynnössä kuvatut toiminnallisuudet säilyttäen. Poikkeuksena messutoimisto ei voi olla pienempi kuin tarjouspyynnössä on määritelty. - Mediakeskus (esim. 4 kpl 20" konttia tai 2 kpl 3,2 * 9m konttia yhteen liitettynä) - Messutoimisto/ näytteilleasettajapalvelut (tulee koostua 5 kpl 3,2 * 9m konttia yhteen liitettynä) - Messualueen taukotila (esim. 2 kpl 20” konttia yhteen liitettynä, yksi 30” kontti tai yksi 3,2*9m kontti) - Kaksi taukotilaa pysäköintialueille (esim. 2 kpl 20” konttia) Lisäksi pyydämme tarjouksen optiona alla oleville viidelle kontille tai konttiryhmälle, joiden tarve selviää viimeistään helmikuussa 2025: - Messujohdon tila (esim. 3 kpl 20" konttia tai 2 kpl 3,2*9m konttia yhteen liitettynä) - Messualueen kaksi kokoustilaa (esim. 2 * (4 kpl 20” konttia) tai 2 * (2 kpl 3,2*9m konttia) yhteen liitettynä - Pysäköintialueen kaksi moottoripyörätarvikevarastoa (2 kpl 20" konttia) Tarjoajan tulee tarjota kaikista tarjouspyynnössä eritellyistä konteista. Liitteessä 1 on esitetty tarkemmin kontti-/konttiryhmäkohtaiset tilatarpeet tarvikkeineen sekä ohjeelliset konttimäärät ja pohjaluonnokset. Hankintaan sisältyy ainoastaan luetellut varusteet ja kalusteet. Katkoviivalla havainnekuvissa esitetyt irtokalusteet eivät kuulu hankintaan. Liitteessä 1 on esitetty myös Asuntomessualuesuunnitelma, johon on merkitty konttien sijainnit messualueella. Liitteessä 2 on Välivainion ja Liitteessä 3 Toppilan pysäköintialueiden sijainnit. Tarjouksen tulee sisältää konttien vuokrat ja varustelut, toimitukset osoitettuihin paikkoihin, nostot paikoilleen sekä käyttökuntoon asentamisen, poiskuljetuksen ja huollon. Tarjouspyyntöön ei sisälly konttien siivous, joka kilpailutetaan erillisenä hankintana. Tilaaja tekee konttien maarakennustyöt. Konttien pohjat on tasattu tilaajan toimesta murskepinnalle alueen käyttötarkoituksen mukaisesti. Toimittaja vastaa konttien aluspuiden toimituksesta. Aluspuiden koon tulee olla sellainen, että kontti on irti murskepinnasta vähintään 125 mm viemäröinnin asentamiseksi. Tilojen eteen rakennetaan tilaajan toimesta erilliset terassitasot sekä määräysten mukaiset esteettömät kulkuluiskat ja kaiteet konttien toimituksen jälkeen. Ryhmässä olevien konttien lattiapintojen korkeustaso on oltava sama. Tarjoaja vastaa konttien liittämisestä vesi-, viemäri- ja sähköverkkoon tilaajan osoittamiin paikkoihin. LVIS- liittymät toteutetaan tilaajan toimesta. Viemäri- ja vesiliitoksen päät sekä sähkön alakeskukset ovat alueella. Tarjoaja liittää kontit tilaajan rakentamaan vesi- ja viemäriverkostoon. Sähkö liitetään alakeskuksiin. Sijainnit kontin ja vesi- ja viemäriverkoston liitoskohdan välillä on esitetty Liitteessä 1. Mikäli kontissa on lattiakaivo, se on suljettava peitelevyllä tai liitettävä viemäriin. Lattiakaivovesiä ei siis saa laskea suoraan maaperään. Konttien tulee olla paikoillaan ja käyttökunnossa seuraavasti: - Messutoimiston/näytteilleasettajapalveluiden, messualueen taukotilojen ja messujohdon tilan (optio) on oltava käyttövalmiina 9.6.2025 - Mediakeskuksen, messualueen kokoustilojen (optio) ja messuvierasparkkialueiden taukotilojen ja moottoripyörätarvikevaraston (optio) on oltava käyttövalmiina 13.7.2025. Konttien purku voi käynnistyä maanantaina 18.8.2025. Konttien tulee olla poistettu viimeistään 22.8.2025.

Ilmoitusnumero 2024-150136
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Erikoiskäyttöön tarkoitetut siirrettävät kontit (34221000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D9
Osoitetiedot Oulun kaupunki
Solistinkatu 2 90140 Oulu FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Markkinointitavaran hankinta

Suomi | Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue
Julkaistu 5 päivää sitten | 18.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Markkinointitavaran hankinta Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue (myöhemmin myös Tilaaja) pyytää tarjouksia markkinointitavaran hankintaan.

Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue hankkii yleisö- ja messutilaisuuksissa jaettavia markkinointitavaroita. Hankinta koskee yleisesti työnantajamarkkinointiin käytettäviä tavaroita sekä työnantajamarkkinoinnissa käytettäviä tekstiilejä, elintarvikkeita sekä muita edullisia jaettavia markkinointitavaroita. Markkinointitavaroilla on tavoitteena edistää ihmisten terveyttä, hyvinvointia ja turvallisuutta Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen tehtävän mukaisesti.

Markkinointitavaroita tullaan hankkimaan muun muassa yleisö- ja messutilaisuuksiin, Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen itse järjestämiin tapahtumiin sekä tarvittaessa oman henkilökunnan palkitsemiseen. Markkinointitavarat ovat suunnattu laajalle ja monipuoliselle kohderyhmälle, joka kattaa kaikki ikäryhmät aina lapsista ikääntyneisiin henkilöihin. Markkinointitavaroita jaetaan yleisötapahtumissa ja messuilla, joissa tavoitetaan mahdollisimman laaja yleisö. Markkinointitavaran loppukäyttäjinä toimivat yleisötapahtumissa ja messuilla esimerkiksi sosiaali- ja hyvinvointialan ammattilaiset ja pelastusalan ammattilaiset. Asukastilaisuuksissa käyttäjinä voivat toimia Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen asukkaat. Lisäksi tavaran käyttäjinä voi toimia Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen työntekijät.

Hankinnan ennakoitu arvo on 400 000 euroa (alv 0%).

Tarkempi kuvaus hankinnan sisällöstä on esitetty tarjouspyynnön liitteellä 2. "Hankinnan kohteen kuvaus".,

Ilmoitusnumero 2024-015514
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Viestintä- ja mainostuotteet (39294100)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue
Tekniikantie 15 02033 PL 33 Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Turvallisuus Kuninkuusravit 2025

Suomi | Pohjolan Hevosystävät ry
Julkaistu 5 päivää sitten | 18.10.2024 Määräaika: 4 viikkoa kuluttua | 21.11.2024 14:00 Alkuperäinen ilmoitus

Turvallisuus Kuninkuusravit 2025 Kuninkuusravien turvallisuus Oulun Äimärautiolla 1.-3.8.2024. Viikonloppuun odotetaan kaikkiaan noin 45 - 50 000 kävijää. Palvelun tarjoaja tarjoaa turvallisuuskokonaisuutta Järjestäjän tapahtumaselosteessa esitettyihin asioihin.,

Ilmoitusnumero 2024-015479
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Turva-, palontorjunta-, poliisi- ja maanpuolustusvälineet (35000000), Virkistys-, kulttuuri- ja urheilupalvelut (92000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D9
Osoitetiedot Pohjolan Hevosystävät ry
Äimärautiontie 1 90400 Oulu FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Lappfjärds Folkhögskola / elevbostäder

Suomi | Fastighets Ab Kristinestads bostäder Kiinteistö Oy
Julkaistu 5 päivää sitten | 18.10.2024 Määräaika: 4 viikkoa kuluttua | 18.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Rakennuskohde on LAFo´n päärakennuksen 2 kerroksen opiskelijaasuntojen wc ja suihkutilat sekä uusi hissi. Ensimmäisen kerroksen opettajanhuone sekä opetustila muutetaan kansliatiloiksi ja taukohuoneeksi.Projektin lajuus ilmenee liitetyistä asiakirjoista. Rakennusurakan suorittaja on pääurakoitsija. Rakennuttaja pyytää tarjoukset ja laatii erilliset urakkasopimukset LVIA-, ja sähköteknisistä töistä. Urakat alistetaan RT 80271 mukaisesti pääurakkaan. Rakennuttaja suorittaa maksut sivu-urakoitsijoille suoraan ilman pääurakoitsijan hyväksyntää.

Ilmoitusnumero 2024-150143
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI195
Osoitetiedot Fastighets Ab Kristinestads bostäder Kiinteistö Oy
PL 2 64101 Kristiinankaupunki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kansallisten hankintojen suorahankintailmoitus

Suomi | Mikkelin Kehitysyhtiö Miksei Oy
Julkaistu 5 päivää sitten | 18.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Asiantuntijapalvelun suorahankinta/pienhankinta Etelä-Savon sähköisen liikkumisen klusteri on sertifioimassa toimintansa The European Secretariat for Cluster Analysis (ESCA) järjestelmässä. Järjestelmässä on kolme tasoa pronssi, hopea ja kulta. Sertifiointijärjestelmässä ensimmäinen sertifioitava taso on pronssi -taso. Bronze label sertifioinnin tärkein tehtävä on auttaa klustereita kehittymään antamalla klusterille vertailutietoa, miten muut klusterit toimivat. ESCA Bronze label kertoo muille eurooppalaisille Europen Cluster Collaboration Platform (ECCP) klustereille ja yhteistyötahoille viestin, että Etelä- Savon sähköisen liikkumisen klusteri on vakavasti otettava partneri. Bronze label bench marking -prosessi perustuu itsearviointiin, täytettävään arviointilomakkeeseen ja ulkopuolisen arvioijan 3-4 tunnin on-line haastatteluun. Itsearviointilomake ja arvioijan kommentit lähetetään ESCAlle, joka käsittelee hakemuksen. ESCA tekee klusterille arviointiraportin parannusehdotuksineen ja joko hyväksyy tai hylkää labelanomuksen. Bronze label hakemukset, jotka ovat asianmukaisesti tehty, pääsääntöisesti hyväksytään. Lavango Oy on ainoa suomalainen toimija, jolla on oikeus tehdä Bronze label -sertifiointeja. Lavango on viimeisen kahden vuoden aikana osallistunut BEM Mikkelin, Artic construction clusterin ja Photonics Finland klustereiden arviointiin. Nämä ovat ainoat Suomessa saadut ESCA bronze labelit viimeisiltä kahdelta vuodelta. Näihin projekteihin sisältyi bench marking -palaverin lisäksi myös klusterin kehitystyötä ja konsultointia itsearviointilomakkeen täyttämisessä. Lavango suosittelee myös Etelä-Savon sähköisen liikkumisen klusterille kehityspajoja ennen varsinaista sertifiointia. Etelä-Savon sähköisen liikkumisen klusterin bronze label bench marking -prosessin virallisena haastattelijana toimii Lavango Oyn edustaja. He ovat ainoat valtuutetut ESCA expertit Suomessa, jotka voivat tehdä haastattelun. https://www.cluster-analysis.org/esca-experts

Ilmoitusnumero 2024-150162
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kehitystoiminnan konsulttipalvelut (73220000)
Ilmoitustyyppi Ilmoitus tehdystä sopimuksesta
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Mikkelin Kehitysyhtiö Miksei Oy
Maaherrankatu 9-11 50100 Mikkeli FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ateria- ja elintarvikekuljetuspalvelut 2025

Suomi | Hyvinkään kaupunki
Julkaistu 5 päivää sitten | 18.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 11.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hyvinkään kaupunki (myöhemmin tilaaja) pyytää tarjoustanne tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti ateria- ja elintarvikekuljetuspalveluiden hankinnasta Hyvinkään kaupungin alueella toimivien koulujen ja päiväkotien palvelukeittiöihin. Ateria tarjotaan päivittäin noin 7300 ruokailijalle noin 34 toimipisteessä. Kuljetukset käsittävät tuotantokeittiöiden pakkaamien kuumien ja kylmien ruokien, pakasteiden ja muiden elintarvikkeiden kuljettamisen Hyvinkään kaupungin alueella toimiviin koulujen ja päiväkotien palvelukeittiöihin. Kilpailutuksen perusteella solmittava palvelusopimus on voimassa toistaiseksi ja palveluntuottajia valitaan yksi (1) kappale + yksi (1) kappale varatoimittajia. Sopimuskausi tulee voimaan aikaisintaan 1.2.2025 alkaen. Kuvaus hankinnasta on annettu tarjouspyynnön liitteessä 1. Palvelukuvaus.

Ilmoitusnumero 2024-150133
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ateriakuljetuspalvelut (55521200)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B
Osoitetiedot Hyvinkään kaupunki
Kankurinkatu 4-6 05800 Hyvinkää FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Lineaarikiihdytin, HUS Syöpäkeskus

Suomi | HUS-yhtymä
Julkaistu 5 päivää sitten | 18.10.2024 Määräaika: 4 viikkoa kuluttua | 20.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Lineaarikiihdytin, HUS Syöpäkeskus Hankinnan kohteena on Sädehoitolaite eli Lineaarikiihdytin, joka tullaan sijoittamaan HUS Syöpäkeskuksen Sädehoito-osastolle.

Vaadittavat ominaisuudet täyttävän laitteiston hankintahinnalle on asetettu kattohinta, joka on 1 850 000 € (alv 0 %). Mikäli tarjoajan ilmoittaman laitteiston hinta ylittää edellä mainitun kattohinnan, tarjous hylätään ja hankinta voidaan keskeyttää.

Hankintayksikkö valitsee sopimuskumppaniksi yhden (1) toimittajan.

Tarjottavan laitteistokokonaisuuden tulee olla uusi.

Hankinnan kohde ja sitä koskevat vaatimukset on kuvattu yksityiskohtaisesti tarjouspyynnössä ja sen liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2024-015513
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet (33100000), Sädehoitolaitteet ja -tarvikkeet (33151000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot HUS-yhtymä
PL 445 (Uutistie 3 C, 01770 Vantaa) 00029 HUS FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Sote-alan henkilöstövuokraus 2021-2025 (DPS)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 5 päivää sitten | 18.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Sote-alan henkilöstövuokraus 2021-2025 (DPS) Dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kohteena ovat sosiaali- ja terveysalan henkilöstövuokrauspalvelut sekä etävastaanottopalvelut.

Dynaamisen hankintajärjestelmän perusteella asiakkaan on mahdollista hankkia sosiaali- ja terveysalan ammattihenkilöiden tekemää vuokratyötä tuottaakseen palveluita loppukäyttäjille. Ammattihenkilöitä ovat esimerkiksi yleislääkärit, erikoislääkärit, sairaanhoitajat, terveydenhoitajat, hammaslääkärit, erikoishammaslääkärit, suuhygienistit, fysioterapeutit sekä perus- ja lähihoitajat. Edellä mainittujen ammattihenkilöiden lisäksi asiakas voi hankkia myös muiden sosiaali- ja terveysalan ammattihenkilöiden tekemää vuokratyötä. Vuokratyötä tehdään asiakkaan työnjohdon ja valvonnan alaisuudessa. Lisäksi dynaamisen hankintajärjestelmän kohteena ovat etävastaanottopalvelut esimerkiksi toimittajan välineitä hyödyntäen.

Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteissä "Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde" ja "Dynaamisen hankintajärjestelmän ehdot".

Dynaamisen hankintajärjestelmän keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen. Dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaollessa.

Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua dynaamisen hankintajärjestelmän koko hankintavaiheen ajalle. Dynaamisen hankintajärjestelmän hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 10.11.2021 ja päättyy dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaoloajan päättyessä. Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään 30.9.2026 asti.,

Ilmoitusnumero 2024-015478
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sairaanhoitohenkilöstön hankintapalvelut (79624000), Hoitohenkilöstön hankintapalvelut (79625000), Terveyspalvelut (85100000), Lääkäripalvelut ja niihin liittyvät palvelut (85120000), Hammashoitopalvelut ja niihin liittyvät palvelut (85130000), Sairaanhoitohenkilöstön palvelut (85141000), Avustavan hoitohenkilöstön palvelut (85142000), Sosiaalityö ja siihen liittyvät palvelut (85300000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma