Kouvolan kaupunki pyytää tarjouksia Kuusankosken ja Voikkaan kiinteistöjen piha-alueiden talvikunnossapitotöistä sekä hiekoituksenpoistosta ajalle 2024 - 2027 ja yhdelle mahdolliselle optiovuodelle. Tarjouksia pyydetään Kouvolan kaupungin omajohtoisissa töissä tarvittavista työkoneista lisälaitteineen ja kuljettajineen. Kouvolan kaupunki pyytää tarjouksia Kuusankosken ja Voikkaan kiinteistöjen piha-alueiden talvikunnossapitotöistä sekä hiekoituksenpoistosta ajalle 2024 - 2027 ja yhdelle mahdolliselle optiovuodelle. Tarjouksia pyydetään Kouvolan kaupungin omajohtoisissa töissä tarvittavista työkoneista lisälaitteineen ja kuljettajineen. Konekalustoa tarvitaan lumen auraukseen, liukkauden torjuntaan, mahdolliseen lumen kuljetukseen, sekä hiekoituksen poistoon.
Lähde: Hilma
Asuntomessujen varasto- ja toimistokonttien hankinta 2025
Asuntomessut järjestetään 18.7. - 17.8.2025 Oulun Hartaanselänrannassa, noin 2 km Oulun keskustasta luoteeseen. Messujen pysäköintialueet sijaitsevat Ranta-Toppilan ja Välivainion alueilla. Messujen kävijämääräksi arvioidaan 120 000 asiakasta. Päivittäinen maksimikävijämäärä on 4500. Pyydämme tarjoustanne asuntomessutapahtuman aikana Oulun kaupungin ja Suomen Asuntomessujen käyttöön tulevista toimisto- ja varastokonteista. 6.9.- 4.10.2025 järjestetty konttikilpailutus keskeytettiin hankintamenettelyssä tapahtuneen virheen vuoksi. Tämän kilpailutuksen sisältö vastaa peruutettua kilpailutusta mutta aikaisempaa kilpailutusta on täydennetty kilpailutuksen aikana saatujen kysymysten perusteella. Hankintaan sisältyy viisi konttia tai konttiryhmää Liitteessä 1 määriteltyine tiloineen ja varusteineen. Tarjoajan tulee tarjota kaikista tarjouspyynnössä eritellyistä konteista. Lisäksi pyydämme tarjousoptiot viidelle kontille tai konttiryhmälle Liitteessä 1 määriteltyine tiloineen ja varusteineen. Optiokonttien hankinnan tarve selviää helmikuun 2025 aikana. Tarjouksen tulee sisältää konttien vuokrat ja varustelut, toimitukset osoitettuihin paikkoihin, nostot paikoilleen, käyttökuntoon asentamisen, poiskuljetuksen sekä huollon. Asuntomessut järjestetään 18.7. - 17.8.2025 Hartaanselänrannassa, noin 2 km Oulun keskustasta luoteeseen. Messujen pysäköintialueet sijaitsevat Ranta-Toppilan ja Välivainion alueilla. Messujen kävijämääräksi arvioidaan 120 000 asiakasta. Päivittäinen maksimikävijämäärä on 4500. Pyydämme tarjoustanne messutapahtuman toimisto- ja varastokonteista. Hankintaan sisältyy alla listatut viisi konttia tai konttiryhmää, joista kolme konttiryhmää on sijoitettu eri puolille messualuetta ja kaksi konttia pysäköintialueille. Tarjouspyynnössä alla annetut konttien mitat ja liitteen pohjakuvat ovat vain esimerkkejä ja muunkin kokoisia kontteja saa tarjota tarjouspyynnössä kuvatut toiminnallisuudet säilyttäen. Poikkeuksena messutoimisto ei voi olla pienempi kuin tarjouspyynnössä on määritelty. - Mediakeskus (esim. 4 kpl 20" konttia tai 2 kpl 3,2 * 9m konttia yhteen liitettynä) - Messutoimisto/ näytteilleasettajapalvelut (tulee koostua 5 kpl 3,2 * 9m konttia yhteen liitettynä) - Messualueen taukotila (esim. 2 kpl 20” konttia yhteen liitettynä, yksi 30” kontti tai yksi 3,2*9m kontti) - Kaksi taukotilaa pysäköintialueille (esim. 2 kpl 20” konttia) Lisäksi pyydämme tarjouksen optiona alla oleville viidelle kontille tai konttiryhmälle, joiden tarve selviää viimeistään helmikuussa 2025: - Messujohdon tila (esim. 3 kpl 20" konttia tai 2 kpl 3,2*9m konttia yhteen liitettynä) - Messualueen kaksi kokoustilaa (esim. 2 * (4 kpl 20” konttia) tai 2 * (2 kpl 3,2*9m konttia) yhteen liitettynä - Pysäköintialueen kaksi moottoripyörätarvikevarastoa (2 kpl 20" konttia) Tarjoajan tulee tarjota kaikista tarjouspyynnössä eritellyistä konteista. Liitteessä 1 on esitetty tarkemmin kontti-/konttiryhmäkohtaiset tilatarpeet tarvikkeineen sekä ohjeelliset konttimäärät ja pohjaluonnokset. Hankintaan sisältyy ainoastaan luetellut varusteet ja kalusteet. Katkoviivalla havainnekuvissa esitetyt irtokalusteet eivät kuulu hankintaan. Liitteessä 1 on esitetty myös Asuntomessualuesuunnitelma, johon on merkitty konttien sijainnit messualueella. Liitteessä 2 on Välivainion ja Liitteessä 3 Toppilan pysäköintialueiden sijainnit. Tarjouksen tulee sisältää konttien vuokrat ja varustelut, toimitukset osoitettuihin paikkoihin, nostot paikoilleen sekä käyttökuntoon asentamisen, poiskuljetuksen ja huollon. Tarjouspyyntöön ei sisälly konttien siivous, joka kilpailutetaan erillisenä hankintana. Tilaaja tekee konttien maarakennustyöt. Konttien pohjat on tasattu tilaajan toimesta murskepinnalle alueen käyttötarkoituksen mukaisesti. Toimittaja vastaa konttien aluspuiden toimituksesta. Aluspuiden koon tulee olla sellainen, että kontti on irti murskepinnasta vähintään 125 mm viemäröinnin asentamiseksi. Tilojen eteen rakennetaan tilaajan toimesta erilliset terassitasot sekä määräysten mukaiset esteettömät kulkuluiskat ja kaiteet konttien toimituksen jälkeen. Ryhmässä olevien konttien lattiapintojen korkeustaso on oltava sama. Tarjoaja vastaa konttien liittämisestä vesi-, viemäri- ja sähköverkkoon tilaajan osoittamiin paikkoihin. LVIS- liittymät toteutetaan tilaajan toimesta. Viemäri- ja vesiliitoksen päät sekä sähkön alakeskukset ovat alueella. Tarjoaja liittää kontit tilaajan rakentamaan vesi- ja viemäriverkostoon. Sähkö liitetään alakeskuksiin. Sijainnit kontin ja vesi- ja viemäriverkoston liitoskohdan välillä on esitetty Liitteessä 1. Mikäli kontissa on lattiakaivo, se on suljettava peitelevyllä tai liitettävä viemäriin. Lattiakaivovesiä ei siis saa laskea suoraan maaperään. Konttien tulee olla paikoillaan ja käyttökunnossa seuraavasti: - Messutoimiston/näytteilleasettajapalveluiden, messualueen taukotilojen ja messujohdon tilan (optio) on oltava käyttövalmiina 9.6.2025 - Mediakeskuksen, messualueen kokoustilojen (optio) ja messuvierasparkkialueiden taukotilojen ja moottoripyörätarvikevaraston (optio) on oltava käyttövalmiina 13.7.2025. Konttien purku voi käynnistyä maanantaina 18.8.2025. Konttien tulee olla poistettu viimeistään 22.8.2025.
Markkinointitavaran hankinta
Markkinointitavaran hankinta Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue (myöhemmin myös Tilaaja) pyytää tarjouksia markkinointitavaran hankintaan.
Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue hankkii yleisö- ja messutilaisuuksissa jaettavia markkinointitavaroita. Hankinta koskee yleisesti työnantajamarkkinointiin käytettäviä tavaroita sekä työnantajamarkkinoinnissa käytettäviä tekstiilejä, elintarvikkeita sekä muita edullisia jaettavia markkinointitavaroita. Markkinointitavaroilla on tavoitteena edistää ihmisten terveyttä, hyvinvointia ja turvallisuutta Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen tehtävän mukaisesti.
Markkinointitavaroita tullaan hankkimaan muun muassa yleisö- ja messutilaisuuksiin, Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen itse järjestämiin tapahtumiin sekä tarvittaessa oman henkilökunnan palkitsemiseen. Markkinointitavarat ovat suunnattu laajalle ja monipuoliselle kohderyhmälle, joka kattaa kaikki ikäryhmät aina lapsista ikääntyneisiin henkilöihin. Markkinointitavaroita jaetaan yleisötapahtumissa ja messuilla, joissa tavoitetaan mahdollisimman laaja yleisö. Markkinointitavaran loppukäyttäjinä toimivat yleisötapahtumissa ja messuilla esimerkiksi sosiaali- ja hyvinvointialan ammattilaiset ja pelastusalan ammattilaiset. Asukastilaisuuksissa käyttäjinä voivat toimia Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen asukkaat. Lisäksi tavaran käyttäjinä voi toimia Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen työntekijät.
Hankinnan ennakoitu arvo on 400 000 euroa (alv 0%).
Tarkempi kuvaus hankinnan sisällöstä on esitetty tarjouspyynnön liitteellä 2. "Hankinnan kohteen kuvaus".,
Turvallisuus Kuninkuusravit 2025
Turvallisuus Kuninkuusravit 2025 Kuninkuusravien turvallisuus Oulun Äimärautiolla 1.-3.8.2024. Viikonloppuun odotetaan kaikkiaan noin 45 - 50 000 kävijää. Palvelun tarjoaja tarjoaa turvallisuuskokonaisuutta Järjestäjän tapahtumaselosteessa esitettyihin asioihin.,
Lappfjärds Folkhögskola / elevbostäder
Rakennuskohde on LAFo´n päärakennuksen 2 kerroksen opiskelijaasuntojen wc ja suihkutilat sekä uusi hissi. Ensimmäisen kerroksen opettajanhuone sekä opetustila muutetaan kansliatiloiksi ja taukohuoneeksi.Projektin lajuus ilmenee liitetyistä asiakirjoista. Rakennusurakan suorittaja on pääurakoitsija. Rakennuttaja pyytää tarjoukset ja laatii erilliset urakkasopimukset LVIA-, ja sähköteknisistä töistä. Urakat alistetaan RT 80271 mukaisesti pääurakkaan. Rakennuttaja suorittaa maksut sivu-urakoitsijoille suoraan ilman pääurakoitsijan hyväksyntää.
Kansallisten hankintojen suorahankintailmoitus
Asiantuntijapalvelun suorahankinta/pienhankinta Etelä-Savon sähköisen liikkumisen klusteri on sertifioimassa toimintansa The European Secretariat for Cluster Analysis (ESCA) järjestelmässä. Järjestelmässä on kolme tasoa pronssi, hopea ja kulta. Sertifiointijärjestelmässä ensimmäinen sertifioitava taso on pronssi -taso. Bronze label sertifioinnin tärkein tehtävä on auttaa klustereita kehittymään antamalla klusterille vertailutietoa, miten muut klusterit toimivat. ESCA Bronze label kertoo muille eurooppalaisille Europen Cluster Collaboration Platform (ECCP) klustereille ja yhteistyötahoille viestin, että Etelä- Savon sähköisen liikkumisen klusteri on vakavasti otettava partneri. Bronze label bench marking -prosessi perustuu itsearviointiin, täytettävään arviointilomakkeeseen ja ulkopuolisen arvioijan 3-4 tunnin on-line haastatteluun. Itsearviointilomake ja arvioijan kommentit lähetetään ESCAlle, joka käsittelee hakemuksen. ESCA tekee klusterille arviointiraportin parannusehdotuksineen ja joko hyväksyy tai hylkää labelanomuksen. Bronze label hakemukset, jotka ovat asianmukaisesti tehty, pääsääntöisesti hyväksytään. Lavango Oy on ainoa suomalainen toimija, jolla on oikeus tehdä Bronze label -sertifiointeja. Lavango on viimeisen kahden vuoden aikana osallistunut BEM Mikkelin, Artic construction clusterin ja Photonics Finland klustereiden arviointiin. Nämä ovat ainoat Suomessa saadut ESCA bronze labelit viimeisiltä kahdelta vuodelta. Näihin projekteihin sisältyi bench marking -palaverin lisäksi myös klusterin kehitystyötä ja konsultointia itsearviointilomakkeen täyttämisessä. Lavango suosittelee myös Etelä-Savon sähköisen liikkumisen klusterille kehityspajoja ennen varsinaista sertifiointia. Etelä-Savon sähköisen liikkumisen klusterin bronze label bench marking -prosessin virallisena haastattelijana toimii Lavango Oyn edustaja. He ovat ainoat valtuutetut ESCA expertit Suomessa, jotka voivat tehdä haastattelun. https://www.cluster-analysis.org/esca-experts
Ateria- ja elintarvikekuljetuspalvelut 2025
Hyvinkään kaupunki (myöhemmin tilaaja) pyytää tarjoustanne tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti ateria- ja elintarvikekuljetuspalveluiden hankinnasta Hyvinkään kaupungin alueella toimivien koulujen ja päiväkotien palvelukeittiöihin. Ateria tarjotaan päivittäin noin 7300 ruokailijalle noin 34 toimipisteessä. Kuljetukset käsittävät tuotantokeittiöiden pakkaamien kuumien ja kylmien ruokien, pakasteiden ja muiden elintarvikkeiden kuljettamisen Hyvinkään kaupungin alueella toimiviin koulujen ja päiväkotien palvelukeittiöihin. Kilpailutuksen perusteella solmittava palvelusopimus on voimassa toistaiseksi ja palveluntuottajia valitaan yksi (1) kappale + yksi (1) kappale varatoimittajia. Sopimuskausi tulee voimaan aikaisintaan 1.2.2025 alkaen. Kuvaus hankinnasta on annettu tarjouspyynnön liitteessä 1. Palvelukuvaus.
Lineaarikiihdytin, HUS Syöpäkeskus
Lineaarikiihdytin, HUS Syöpäkeskus Hankinnan kohteena on Sädehoitolaite eli Lineaarikiihdytin, joka tullaan sijoittamaan HUS Syöpäkeskuksen Sädehoito-osastolle.
Vaadittavat ominaisuudet täyttävän laitteiston hankintahinnalle on asetettu kattohinta, joka on 1 850 000 € (alv 0 %). Mikäli tarjoajan ilmoittaman laitteiston hinta ylittää edellä mainitun kattohinnan, tarjous hylätään ja hankinta voidaan keskeyttää.
Hankintayksikkö valitsee sopimuskumppaniksi yhden (1) toimittajan.
Tarjottavan laitteistokokonaisuuden tulee olla uusi.
Hankinnan kohde ja sitä koskevat vaatimukset on kuvattu yksityiskohtaisesti tarjouspyynnössä ja sen liitteissä.,
Sote-alan henkilöstövuokraus 2021-2025 (DPS)
Sote-alan henkilöstövuokraus 2021-2025 (DPS) Dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kohteena ovat sosiaali- ja terveysalan henkilöstövuokrauspalvelut sekä etävastaanottopalvelut.
Dynaamisen hankintajärjestelmän perusteella asiakkaan on mahdollista hankkia sosiaali- ja terveysalan ammattihenkilöiden tekemää vuokratyötä tuottaakseen palveluita loppukäyttäjille. Ammattihenkilöitä ovat esimerkiksi yleislääkärit, erikoislääkärit, sairaanhoitajat, terveydenhoitajat, hammaslääkärit, erikoishammaslääkärit, suuhygienistit, fysioterapeutit sekä perus- ja lähihoitajat. Edellä mainittujen ammattihenkilöiden lisäksi asiakas voi hankkia myös muiden sosiaali- ja terveysalan ammattihenkilöiden tekemää vuokratyötä. Vuokratyötä tehdään asiakkaan työnjohdon ja valvonnan alaisuudessa. Lisäksi dynaamisen hankintajärjestelmän kohteena ovat etävastaanottopalvelut esimerkiksi toimittajan välineitä hyödyntäen.
Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteissä "Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde" ja "Dynaamisen hankintajärjestelmän ehdot".
Dynaamisen hankintajärjestelmän keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen. Dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaollessa.
Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua dynaamisen hankintajärjestelmän koko hankintavaiheen ajalle. Dynaamisen hankintajärjestelmän hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 10.11.2021 ja päättyy dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaoloajan päättyessä. Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään 30.9.2026 asti.,
Joensuun kaupungin verkkopalvelu-uudistus
Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää antamaan tarjouksen Joensuun kaupungin verkkopalvelukokonaisuuden suunnittelusta ja toteuttamisesta WordPress-alustalle sekä toteutetun kokonaisuuden ylläpidosta- ja käyttöpalveluista. Kokonaisuuteen kuuluu Joensuu.fi-pääsivusto, sekä useampi erillissivusto. Hankinnan kohteena oleva verkkopalvelukokonaisuus on kuvattu tarjouspyynnön liitteenä 1 olevassa vaatimusmäärittelydokumentissa. Tarjous on sitova ja se tulee laatia suomen kielellä. Hankintaprosessi on kokonaisuudessaan suomenkielinen. Palvelun tulee täyttää Euroopan unionin suoraan velvoittavien säädösten, Suomen lakien ja asetusten sekä viranomaisten antamat määräykset. Hankinnan kohteena on Joensuun kaupungin verkkopalvelukokonaisuuden suunnittelu ja toteuttaminen WordPress-alustalle sekä toteutetun kokonaisuuden ylläpito- ja käyttöpalvelut. Kokonaisuuteen kuuluu Joensuu.fi-pääsivusto, sekä useampi erillissivusto. Hankinnan kohteena oleva verkkopalvelukokonaisuus on kuvattu tarjouspyynnön liitteenä 1 olevassa vaatimusmäärittelydokumentissa.
Vuorentaan kylmiöprojekti, kylmälaiteurakka
Kylmälaiteurakassa uusitaan ruumishuoneen kylmiöiden ja pakastimien kylmälaitetekniikka ja reititykset. Urakassa uusitaan ruumishuoneen kylmiöiden ja pakastimien kylmälaitetekniikka ja reititykset.
Iisalmen kampuksen aulan muutostyöt ja ulkoterassin rakentaminen
Savonia-ammattikorkeakoulun Iisalmen kampuksen sisääntuloaulan muutostyöt ja ulkoterassin rakentaminen. Iisalmen kampuksen sisääntuloaulan muutostyöt ja ulkoterassin rakentaminen.
Uudet kaasukäyttöiset kuorma-autot 2 kpl
Kuntec Oy pyytää tarjouksia uusista kaasukäyttöisistä kuorma-autoista (2 kpl) tämän tarjouspyynnön mukaisilla vaatimuksilla.
Hankinta on jaettu osakokonaisuuksiin:
1. kuorma-auto 3-akselinen nosturilla
2. kuorma-auto 4-akselinen.
Tarjoaja voi tarjota toista tai molempia ajoneuvoja.
, Kuorma-auto (3 akselinen) nosturilla Kuorma-auto (3 akselinen) nosturilla, Kuorma-auto (4 akselinen) Kuorma-auto (4 akselinen),
Nostolava-auton hankinta Keski-Uudenmaan pelastuslaitokselle
Nostolava-auton hankinta Keski-Uudenmaan pelastuslaitokselle Vantaan ja Keravan hyvinvointialue (jäljempänä ”hankintayksikkö” ja ”tilaaja”) järjestää nostolava-auton hankintaa koskevan tarjouskilpailun Keski-Uudenmaan pelastuslaitokselle tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisin ehdoin.
Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin tässä tarjouspyynnössä ja sen liitteissä. Ajoneuvolta vaadittavat vähimmäisvaatimukset on kuvattu tämän tarjouspyynnön liitteessä 3. Tarjoaja lataa tarjoukseen nostolava-auton luonnospiirrokset ja rakenneselvitykset, joiden tulee vastata tarjouspyynnöllä asetettuja vähimmäisvaatimuksia.
Hankintayksikkö valitsee yhden (1) toimittajan, jonka kanssa se tekee sopimuksen. Osatarjoukset eivät ole sallittuja.
Hankinta toteutetaan siten, että alustan, korityön ja optiovarustuksen toimituksesta vastaa tilaajaan nähden yksi kokonaisvastuullinen toimittaja.
Tilaaja varaa oikeuden päättää optiovarusteiden hankinnoista tarjousten jättämisen jälkeen. Tarjottujen optiovarusteiden hinnat vertaillaan. Tilaaja päättää mitä optiovarusteita se tulee ajoneuvoon hankkimaan. Mikäli optio tilataan ajoneuvoon, se tilataan yleensä ajoneuvon tilauksen yhteydessä.,
Ravistelijat ja sekoittajat HUS 838-2023
HUS-yhtymä pyytää tarjouksia näyte- ja koeputkien ravistamiseen, sekoittamiseen ja liikkeessä pitämiseen tarkoitetuista ravistelijoista ja sekoittajista. Hankintaan sisältyvät mm. seuraavat tuoteryhmät, joiden mukaan hankinta on jaettu osiin: Osa-alue 1. Tasoravistelija orbitaalinen Osa-alue 2. Tasoravistelija tärisevä Osa-alue 3. Keinusekoittaja Osa-alue 4. Vortex yhdelle näyteputkelle Osa-alue 5. Vortex usealle näyteputkelle Osa-alue 6. Pyörivä sekoittaja Tavoitteena on kilpailutuksen avulla saada sopimuksille laadukkaat laitteet ja monipuolinen valikoima, joilla pystytään täyttämään kaikki hankinnassa mukana olevien yksiköiden tarpeet. Tavoitteena on myös että tuotteiden toimitusvarmuus on hyvä ja tuotteita on saatavilla, kun niitä tarvitaan. Hankinnan kohteeseen sisältyvät myös tarjottuihin tuotteisiin liittyvät laitesidonnaiset kulutustarvikkeet. Sopimuskaudella voidaan lisäksi hankkia hankinnan ennakoidun arvon mukaisesti sopimuksen kohteena oleviin tuoteryhmiin kuuluvia muita tuotteita, jotka on yksilöity tuoteliitteessä (ks. hankintasopimus). Sopimuksen kesto on kaksi (2) vuotta määräaikaisena, jonka jälkeen sopimusta voidaan jatkaa yhdellä kahden (2) vuoden mittaisella optiokaudella. Hankintayksikkö päättää optiokauden käyttämisestä erikseen. Tarvikkeiden osalta sopimus jatkuu määräaikaisen kauden jälkeen toistaiseksi voimassaolevana. Kyseessä on useamman hankintayksikön yhteishankinta, joka toteutetaan hankintarenkaana. Tässä tarjouspyynnössä pyydettyjä tuotteita käyttämään tulevat yksiköt on ilmoitettu osa-alueittain tarjouspyynnön kohdassa "II.2) Kuvaus". Hankinnan ennakoitu kokonaisarvo (alv 0 %) on yhteensä noin 80 000 euroa. Kyse on arviosta, eikä hankintayksikkö sitoudu ilmoitettuihin euromääriin ja tarjouspyynnössä ilmoitettuihin, toteutuneisiin kulutusmääriin. Lopulliset tilausmäärät voivat olla ilmoitettua suurempia tai pienempiä. Hankinnan kohde ja sitä koskevat vaatimukset on kuvattu yksityiskohtaisesti tarjouspyynnössä ja sen liitteissä. Osa-alue 1. Tasoravistelija orbitaalinen Osa-alueella 1 hankinnan kohteena on orbitaalinen tasoravistelija. Ehdottomat vaatimukset sekä eduksi katsottavat ominaisuudet ja niiden pisteytys on kerrottu tarkemmin tarjouspyynnön kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit". Kaikki muut tarjoajan valikoimissa olevat saman tuoteryhmän tuotetiedot sekä hinnat tarjoaja ilmoittaa erillisellä liitteellä "Tuotetieto-Excel". Liitteellä ilmoitetuille (optio) laitteille ei ole määritelty ehdottomia vaatimuksia. Liitteen toiselle välilehdelle tarjoaja ilmoittaa kulutustarvikkeet ja käyttäjän vaihdettavissa olevat osat. Kaikkien tarjottujen tuotteiden tulee kuitenkin soveltua niille aiottuun käyttötarkoitukseen. Sopimuskumppaneiksi valituilta toimittajilta voidaan tarpeen mukaan tilata kaikkia liitteelle merkattuja tuotteita. Tässä osa-alueessa pyydettyjä tuotteita tulevat käyttämään: HUS-yhtymä (HUS), ISLAB hyvinvointiyhtymä ja Kymenlaakson hyvinvointialue. Tilaaja valitsee hyväksytyistä tarjouksista osa-alueelle kaksi (2) sopimustoimittajaa, joiden kanssa se tekee sopimuksen. Tarjoajien ensisijaisuusjärjestys määräytyy tarjousvertailussa saatujen kokonaispisteiden perusteella. Tuotteita tilataan valittujen toimittajien etusijaisjärjestyksen mukaisesti, kuitenkin ensisijaisesti huomioiden tuotteita käyttävien yksiköiden perustellut tarpeet. Perustelluiksi tarpeiksi katsotaan esim. tilaavien yksiköiden käytössä olevat koe-ja näyteputket, erilaiset putkien ja tarvikkeiden yhteensopivuudet, toiminnan (sekoituksen) vaatimukset sekä HUSin opetussairaalavelvoite. Tavoitteena on saada sopimuskumppanit, joiden valikoima on riittävän laaja kattamaan jokaisen käyttäjän yksilölliset vaatimukset. Osa-alue 6. Pyörivä sekoittaja Osa-alueella 6 hankinnan kohteena on pyörivä sekoittaja. Ehdottomat vaatimukset sekä eduksi katsottavat ominaisuudet ja niiden pisteytys on kerrottu tarkemmin tarjouspyynnön kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit". Kaikki muut tarjoajan valikoimissa olevat saman tuoteryhmän tuotetiedot sekä hinnat tarjoaja ilmoittaa erillisellä liitteellä "Tuotetieto-Excel". Liitteellä ilmoitetuille (optio) laitteille ei ole määritelty ehdottomia vaatimuksia. Liitteen toiselle välilehdelle tarjoaja ilmoittaa kulutustarvikkeet ja käyttäjän vaihdettavissa olevat osat. Kaikkien tarjottujen tuotteiden tulee kuitenkin soveltua niille aiottuun käyttötarkoitukseen. Sopimuskumppaneiksi valituilta toimittajilta voidaan tarpeen mukaan tilata kaikkia liitteelle merkattuja tuotteita. Tässä osa-alueessa pyydettyjä tuotteita tulevat käyttämään: HUS-yhtymä (HUS), ISLAB hyvinvointiyhtymä ja Kymenlaakson hyvinvointialue. Tilaaja valitsee hyväksytyistä tarjouksista osa-alueelle kaksi (2) sopimustoimittajaa, joiden kanssa se tekee sopimuksen. Tarjoajien ensisijaisuusjärjestys määräytyy tarjousvertailussa saatujen kokonaispisteiden perusteella. Tuotteita tilataan valittujen toimittajien etusijaisjärjestyksen mukaisesti, kuitenkin ensisijaisesti huomioiden tuotteita käyttävien yksiköiden perustellut tarpeet. Perustelluiksi tarpeiksi katsotaan esim. tilaavien yksiköiden käytössä olevat koe-ja näyteputket, erilaiset putkien ja tarvikkeiden yhteensopivuudet, toiminnan (sekoituksen) vaatimukset sekä HUSin opetussairaalavelvoite. Tavoitteena on saada sopimuskumppanit, joiden valikoima on riittävän laaja kattamaan jokaisen käyttäjän yksilölliset vaatimukset. Osa-alue 3. Keinusekoittaja Osa-alueella 3 hankinnan kohteena on keinusekoittaja. Ehdottomat vaatimukset sekä eduksi katsottavat ominaisuudet ja niiden pisteytys on kerrottu tarkemmin tarjouspyynnön kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit". Kaikki muut tarjoajan valikoimissa olevat saman tuoteryhmän tuotetiedot sekä hinnat tarjoaja ilmoittaa erillisellä liitteellä "Tuotetieto-Excel". Liitteellä ilmoitetuille (optio) laitteille ei ole määritelty ehdottomia vaatimuksia. Liitteen toiselle välilehdelle tarjoaja ilmoittaa kulutustarvikkeet ja käyttäjän vaihdettavissa olevat osat. Kaikkien tarjottujen tuotteiden tulee kuitenkin soveltua niille aiottuun käyttötarkoitukseen. Sopimuskumppaneiksi valituilta toimittajilta voidaan tarpeen mukaan tilata kaikkia liitteelle merkattuja tuotteita. Tässä osa-alueessa pyydettyjä tuotteita tulevat käyttämään: HUS-yhtymä (HUS) ja Kymenlaakson hyvinvointialue. Tilaaja valitsee hyväksytyistä tarjouksista osa-alueelle kaksi (2) sopimustoimittajaa, joiden kanssa se tekee sopimuksen. Tarjoajien ensisijaisuusjärjestys määräytyy tarjousvertailussa saatujen kokonaispisteiden perusteella. Tuotteita tilataan valittujen toimittajien etusijaisjärjestyksen mukaisesti, kuitenkin ensisijaisesti huomioiden tuotteita käyttävien yksiköiden perustellut tarpeet. Perustelluiksi tarpeiksi katsotaan esim. tilaavien yksiköiden käytössä olevat koe-ja näyteputket, erilaiset putkien ja tarvikkeiden yhteensopivuudet, toiminnan (sekoituksen) vaatimukset sekä HUSin opetussairaalavelvoite. Tavoitteena on saada sopimuskumppanit, joiden valikoima on riittävän laaja kattamaan jokaisen käyttäjän yksilölliset vaatimukset. Osa-alue 4. Vortex yhdelle näyteputkelle Osa-alueella 4 hankinnan kohteena on Vortex yhdelle näyteputkelle. Ehdottomat vaatimukset sekä eduksi katsottavat ominaisuudet ja niiden pisteytys on kerrottu tarkemmin tarjouspyynnön kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit". Kaikki muut tarjoajan valikoimissa olevat saman tuoteryhmän tuotetiedot sekä hinnat tarjoaja ilmoittaa erillisellä liitteellä "Tuotetieto-Excel". Liitteellä ilmoitetuille (optio) laitteille ei ole määritelty ehdottomia vaatimuksia. Liitteen toiselle välilehdelle tarjoaja ilmoittaa kulutustarvikkeet ja käyttäjän vaihdettavissa olevat osat. Kaikkien tarjottujen tuotteiden tulee kuitenkin soveltua niille aiottuun käyttötarkoitukseen. Sopimuskumppaneiksi valituilta toimittajilta voidaan tarpeen mukaan tilata kaikkia liitteelle merkattuja tuotteita. Tässä osa-alueessa pyydettyjä tuotteita tulevat käyttämään: HUS-yhtymä (HUS), ISLAB hyvinvointiyhtymä ja Kymenlaakson hyvinvointialue. Tilaaja valitsee hyväksytyistä tarjouksista osa-alueelle kaksi (2) sopimustoimittajaa, joiden kanssa se tekee sopimuksen. Tarjoajien ensisijaisuusjärjestys määräytyy tarjousvertailussa saatujen kokonaispisteiden perusteella. Tuotteita tilataan valittujen toimittajien etusijaisjärjestyksen mukaisesti, kuitenkin ensisijaisesti huomioiden tuotteita käyttävien yksiköiden perustellut tarpeet. Perustelluiksi tarpeiksi katsotaan esim. tilaavien yksiköiden käytössä olevat koe-ja näyteputket, erilaiset putkien ja tarvikkeiden yhteensopivuudet, toiminnan (sekoituksen) vaatimukset sekä HUSin opetussairaalavelvoite. Tavoitteena on saada sopimuskumppanit, joiden valikoima on riittävän laaja kattamaan jokaisen käyttäjän yksilölliset vaatimukset. Osa-alue 2. Tasoravistelija tärisevä Osa-alueella 2 hankinnan kohteena on täristävä tasoravistaja. Ehdottomat vaatimukset sekä eduksi katsottavat ominaisuudet ja niiden pisteytys on kerrottu tarkemmin tarjouspyynnön kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit". Kaikki muut tarjoajan valikoimissa olevat saman tuoteryhmän tuotetiedot sekä hinnat tarjoaja ilmoittaa erillisellä liitteellä "Tuotetieto-Excel". Liitteellä ilmoitetuille (optio) laitteille ei ole määritelty ehdottomia vaatimuksia. Liitteen toiselle välilehdelle tarjoaja ilmoittaa kulutustarvikkeet ja käyttäjän vaihdettavissa olevat osat. Kaikkien tarjottujen tuotteiden tulee kuitenkin soveltua niille aiottuun käyttötarkoitukseen. Sopimuskumppaneiksi valituilta toimittajilta voidaan tarpeen mukaan tilata kaikkia liitteelle merkattuja tuotteita. Tässä osa-alueessa pyydettyjä tuotteita tulevat käyttämään: HUS-yhtymä (HUS), ISLAB hyvinvointiyhtymä ja Kymenlaakson hyvinvointialue. Tilaaja valitsee hyväksytyistä tarjouksista osa-alueelle kaksi (2) sopimustoimittajaa, joiden kanssa se tekee sopimuksen. Tarjoajien ensisijaisuusjärjestys määräytyy tarjousvertailussa saatujen kokonaispisteiden perusteella. Tuotteita tilataan valittujen toimittajien etusijaisjärjestyksen mukaisesti, kuitenkin ensisijaisesti huomioiden tuotteita käyttävien yksiköiden perustellut tarpeet. Perustelluiksi tarpeiksi katsotaan esim. tilaavien yksiköiden käytössä olevat koe-ja näyteputket, erilaiset putkien ja tarvikkeiden yhteensopivuudet, toiminnan (sekoituksen) vaatimukset sekä HUSin opetussairaalavelvoite. Tavoitteena on saada sopimuskumppanit, joiden valikoima on riittävän laaja kattamaan jokaisen käyttäjän yksilölliset vaatimukset. Osa-alue 5. Vortex usealle näyteputkelle Osa-alueella 5 hankinnan kohteena on Vortex usealle näyteputkelle. Ehdottomat vaatimukset sekä eduksi katsottavat ominaisuudet ja niiden pisteytys on kerrottu tarkemmin tarjouspyynnön kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit". Kaikki muut tarjoajan valikoimissa olevat saman tuoteryhmän tuotetiedot sekä hinnat tarjoaja ilmoittaa erillisellä liitteellä "Tuotetieto-Excel". Liitteellä ilmoitetuille (optio) laitteille ei ole määritelty ehdottomia vaatimuksia. Liitteen toiselle välilehdelle tarjoaja ilmoittaa kulutustarvikkeet ja käyttäjän vaihdettavissa olevat osat. Kaikkien tarjottujen tuotteiden tulee kuitenkin soveltua niille aiottuun käyttötarkoitukseen. Sopimuskumppaneiksi valituilta toimittajilta voidaan tarpeen mukaan tilata kaikkia liitteelle merkattuja tuotteita. Tässä osa-alueessa pyydettyjä tuotteita tulevat käyttämään: HUS-yhtymä (HUS), ISLAB hyvinvointiyhtymä ja Kymenlaakson hyvinvointialue. Tilaaja valitsee hyväksytyistä tarjouksista osa-alueelle kaksi (2) sopimustoimittajaa, joiden kanssa se tekee sopimuksen. Tarjoajien ensisijaisuusjärjestys määräytyy tarjousvertailussa saatujen kokonaispisteiden perusteella. Tuotteita tilataan valittujen toimittajien etusijaisjärjestyksen mukaisesti, kuitenkin ensisijaisesti huomioiden tuotteita käyttävien yksiköiden perustellut tarpeet. Perustelluiksi tarpeiksi katsotaan esim. tilaavien yksiköiden käytössä olevat koe-ja näyteputket, erilaiset putkien ja tarvikkeiden yhteensopivuudet, toiminnan (sekoituksen) vaatimukset sekä HUSin opetussairaalavelvoite. Tavoitteena on saada sopimuskumppanit, joiden valikoima on riittävän laaja kattamaan jokaisen käyttäjän yksilölliset vaatimukset.
Mikalo Oy Remonttitarvikkeet 2025-2026
Remonttitarvikkeiden hankintasopimus kiinteistöjen ylläpitokorjauksiin. Remonttitarvikkeiden hankinta Mikalon ja sen hallinnoimien yhtiöiden käyttöön.
Ajoneuvojen katsastuspalvelut 2024-2026 (2027)
Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää tarjoustanne ajoneuvojen katsastuksista sopimuskaudelle 1.12.2024 - 30.11.2026 + yhden (1) vuoden optiomahdollisuus. Palvelun tulee täyttää Euroopan unionin suoraan velvoittavien säädösten, Suomen lakien ja asetusten sekä viranomaisten antamat määräykset. Tarjous on sitova ja se tulee laatia suomen kielellä. POS 2 / JOENSUU: N2 ja N3 luokan ajoneuvot (kuorma-auto) (alv 0 %) Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää tarjoustanne ajoneuvojen katsastuksista sopimuskaudelle 1.12.2024 - 30.11.2026 + yhden (1) vuoden optiomahdollisuus. POS 3 / OUTOKUMPU: Henkilö- ja pakettiautot, kokonaismassa max. 3500 kg (alv 0 %) Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää tarjoustanne ajoneuvojen katsastuksista sopimuskaudelle 1.12.2024 - 30.11.2026 + yhden (1) vuoden optiomahdollisuus. POS 4 / OUTOKUMPU: N2 ja N3 luokan ajoneuvot (kuorma-auto) (alv 0 %) Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää tarjoustanne ajoneuvojen katsastuksista sopimuskaudelle 1.12.2024 - 30.11.2026 + yhden (1) vuoden optiomahdollisuus. POS 5 / KITEE: Henkilö- ja pakettiautot, kokonaismassa max. 3500 kg (alv 0 %) Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää tarjoustanne ajoneuvojen katsastuksista sopimuskaudelle 1.12.2024 - 30.11.2026 + yhden (1) vuoden optiomahdollisuus. POS 6 / KITEE: N2 ja N3 luokan ajoneuvot (kuorma-auto) (alv 0 %) Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää tarjoustanne ajoneuvojen katsastuksista sopimuskaudelle 1.12.2024 - 30.11.2026 + yhden (1) vuoden optiomahdollisuus. POS 13 / HEINÄVESI: Henkilö- ja pakettiautot, kokonaismassa max. 3500 kg (alv 0 %) Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää tarjoustanne ajoneuvojen katsastuksista sopimuskaudelle 1.12.2024 - 30.11.2026 + yhden (1) vuoden optiomahdollisuus. POS 14 / HEINÄVESI: N2 ja N3 luokan ajoneuvot (kuorma-auto) (alv 0 %) Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää tarjoustanne ajoneuvojen katsastuksista sopimuskaudelle 1.12.2024 - 30.11.2026 + yhden (1) vuoden optiomahdollisuus. POS 1 / JOENSUU: Henkilö- ja pakettiautot, kokonaismassa max. 3500 kg (alv 0 %) Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää tarjoustanne ajoneuvojen katsastuksista sopimuskaudelle 1.12.2024 - 30.11.2026 + yhden (1) vuoden optiomahdollisuus. POS 7 / LIEKSA: Henkilö- ja pakettiautot, kokonaismassa max. 3500 kg (alv 0 %) Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää tarjoustanne ajoneuvojen katsastuksista sopimuskaudelle 1.12.2024 - 30.11.2026 + yhden (1) vuoden optiomahdollisuus. POS 8 / LIEKSA: N2 ja N3 luokan ajoneuvot (kuorma-auto) (alv 0 %) Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää tarjoustanne ajoneuvojen katsastuksista sopimuskaudelle 1.12.2024 - 30.11.2026 + yhden (1) vuoden optiomahdollisuus. POS 9 / NURMES: Henkilö- ja pakettiautot, kokonaismassa max. 3500 kg (alv 0 %) Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää tarjoustanne ajoneuvojen katsastuksista sopimuskaudelle 1.12.2024 - 30.11.2026 + yhden (1) vuoden optiomahdollisuus. POS 10 / NURMES: N2 ja N3 luokan ajoneuvot (kuorma-auto) (alv 0 %) Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää tarjoustanne ajoneuvojen katsastuksista sopimuskaudelle 1.12.2024 - 30.11.2026 + yhden (1) vuoden optiomahdollisuus. POS 11 / ILOMANTSI: Henkilö- ja pakettiautot, kokonaismassa max. 3500 kg (alv 0 %) Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää tarjoustanne ajoneuvojen katsastuksista sopimuskaudelle 1.12.2024 - 30.11.2026 + yhden (1) vuoden optiomahdollisuus. POS 12 / ILOMANTSI: N2 ja N3 luokan ajoneuvot (kuorma-auto) (alv 0 %) Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää tarjoustanne ajoneuvojen katsastuksista sopimuskaudelle 1.12.2024 - 30.11.2026 + yhden (1) vuoden optiomahdollisuus.
Huoltotyöluonteiset putkityöt
Huoltotyöluonteiset putkityöt Tarjouspyyntö koskee huoltotyöluonteisia putkiasennustöitä Hamina-Asunnot Oy:n (jäljempänä "Tilaaja") omistamissa kiinteistöissä.
Tarjouskilpailun perusteella perustetaan puitejärjestely, johon otetaan kolme tarjousvertailussa parhaiten menestynyttä tarjoajaa.,
Jäteastioiden ja -säiliöiden pesupalvelut 2024
Pirkanmaan Jätehuolto Oy pyytää tarjouksia toimialueensa kiinteistöillä sijaitsevien jäteastioiden 140-770 l sekä säiliöiden 0,3-5 m3 pesupalvelusta. Pirkanmaan Jätehuolto järjestää alueensa kiinteistöille vuosittain pesukampanjoita, jolloin kiinteistön keräysvälineet pestään kertapesuna. Kampanjoita on vuodessa kaksi (kevät ja syksy). Pesu koskee vain niiden kiinteistöjen astioita, jotka ilmoittautuvat mukaan pesukierrokselle.
, Osa-alue1: Jäteastioiden 140-770 l pesu Kaksi kertaa vuodessa toteutettava pesukampanja (kevät ja syksy). Pestävät jäteastiat ovat pääsääntöisesti 660 litran kannellisia jäteastioita, mutta mukana on myös 140, 240, 360 ja 770 l:n astioita., Osa-alue 2: Säiliöiden pesu 0,3-5 m3 Kaksi kertaa vuodessa toteutettava pesukampanja (kevät ja syksy). Pestävät syväsäiliöt ja nostoperusteiset pintasäiliöt ovat eri valmistajien tekemiä, mutta käytössä olevaan jätteiden keräysjärjestelmään (nosturin avulla tyhjennettävät keräyssäiliöt) sopivia.,
Suojaliivit
Tuomi Logistiikka Oy hankkii Pirkanmaan hyvinvointialueen toimeksiannosta NIJ-STD-0101.04 -standardin mukaisia suojaliivejä pelastustoimen ja ensihoitopalveluiden tarpeisiin. Hankinta käsittää suojaliivien hankinnan pelastustoimen ja ensihoitopalveluiden tarpeisiin. Suojaliivien on täytettävä NIJ-STD-0101.04 standardin vaatimukset. Suojaliivien luotisuojaus on oltava vähintään NIJIIIA-mukainen, pistosuojaustaso vähintään 15 J sekä liivin on oltava nk. 360 astetta suojaava. Alustava liivien hankintamäärä on sitoumuksetta enintään 600 kappaletta sopimuskauden aikana optiokausi mukaanlaskettuna. Hankintamäärä on arvio, eikä sido tilaajaa. Tarkemmat vaatimukset on esitetty hankinnan kohteen kriteereissä. Sopimuskausi on 15.12.2024-14.12.2026. Sopimusta voidaan jatkaa kahdella yhden vuoden (12 kk) optiokaudella tilaajan päätöksellä.